Inimesed

Miks ei lubanud Erika Salumäe oma alaealisel tütrel Sirlil abielluda? (99)

LISA KOMMENTAAR

Adelaide9. august 2016, 12:02
Erika tütrel ju isa ka kuskil Eestis olemas ehk tema annaks nõusoleku kuigi pole last kasvatanud.
Jooksis erakonnast erakonda8. august 2016, 16:40
ja unustas,mida ta häält mangudes rahvale lubas,alkohoolik kah veel,ei mitte mingi eeskuju. Ja PERELÕHKUJA KA VEEL. Püüdis savisaart endale meheks,EI SAANUD ja hakkas ajama juttu,et VIINAMARJAD ON HAPUD,ei tahagi!
lõpetage8. august 2016, 15:07
selle naise ''olümpiavõitjaks''' nimetamine, medalite müügi ja muu sigadustega hakkamasaanu ei vääri seda.
XXX7. august 2016, 16:58
Ta veel laps las kosub veel.
aga7. august 2016, 17:36
laps pidi saama varsti lapse, kas Erika tahab, et too ka vallaslaps, nagu tal ?
Kokemusta on7. august 2016, 14:09
Vaikea asia. Jokainen äiti on huolissaan jos tytär menee naimisiin ollessaan vielä lapsi. Mutta eikö ole niin, että ihminen oppii vain "kantapään kautta" ? Vastaanpaneminen vain lisää lapsen innostusta!!!
7. august 2016, 13:30
mhm 7. august 2016, 11:44
mina ka ei tahaks et mu 16 aastane tütar abielluks ! Liiga noor ja liiga ruttu .
nõus7. august 2016, 13:13
saagu täisealiseks ja abiellugu, kui siis üldse veel tahab abielluda
sa pole ka7. august 2016, 15:46
joodikust ego-maniakk.exju.
kkk7. august 2016, 02:01
Minul üks küsimus teile tarkadele.Kuidas saab 16-ne aastane oma nime ise vahetada ilma vanemate nõusolekuta? Aga abielludes vaja ema-isa nõusolekut.
nt. minu lapse perek.nimi muudeti8. august 2016, 12:35
ilma isa nõusolekuta ära,ehkki olime abielus ja isa polnud nõus . . . :((
UUnu6. august 2016, 22:42
Kirjutati lugu, mis ei ütle mitte midagi
Uuno6. august 2016, 20:59
formaalselt on see mees pedofiil, äkki saab siit põhjuseid leida!
mitte formaalselt6. august 2016, 22:11
kui mees oleks üle 50, nagu http://naisele.ohtuleht.ee/750773/4-aastat-koos-venemaa-55-aastane-arimees-kosis-18-aastase-modelli, siis oleks lihtsalt ülikõva mees:) No ülikõva:)))
Kuna aga liiga noor, siis taadid tembeldavad pedofiiliks:)
7. august 2016, 01:30
Kindlasti.Ämm ju ka pisut kaldu.
lollike uunole7. august 2016, 17:39
hari ennast, pedofiiliks loetakse alla 14 aastastega "tegelemist", sest alates 14 aastasega võib juba exida.
7. august 2016, 18:07
no 21 ja 16 ei ole küll mingi pedofiilia juhtum. Vat see taat, kes 51 aastaselt 14 aastasega sebima hakkas ja oma 20 aastase vastsünnitanu naise maha jättis on küll pedofiil (lausa mitu korda järjest), mitte kõva mees.
aanektootkõrvalt6. august 2016, 18:41
Linnast kaugel külavaheteel seisab auto, milles paarike tegeleb seksiga. Ootamatult lausub neiu:
"Ma oleksin sulle pidanud seda muidugi juba varem ütlema, et ma olen tegelikult prostituut ja võtan korra eest 25 dollarit."
Tempot aeglustamata otsib mees rahakotist 25 taala ja mõne aja pärast lõpetab vahekorra mõlema jaoks korraliku orgasmiga. Seejärel istub mees liikumatult rooli taga ja vaatab vaikides aknast välja. Neiu seab ennast korda, ootab veidi ja küsib siis pisut rahutult:
"Miks me ei sõida kuhugi?"
"Ma oleksin ehk pidanud sulle seda varem ütlema, et tegelikult ma olen taksojuht ja siit linna sõit teeb 50 dollarit."
6. august 2016, 17:23
ükski ema pole vist õnnelik,kui laps 16 aastaselt abielluda soovib .Elu kauneim aeg on lapsepõlv-muretu ja ootusärev . Aga mõni ema peak ssügavale enesesse vaatama ja vaagima,miks ta laps 16 mehele soovib ja juba lapseöötel on Siin on tegu ema möödalasuga ,Kui asi juba niikaugel,peaks olema õnnelik,kui tulevane issi lapse altari ette viib ja laps sünnib täisväärtuslikku perre!
oo ei6. august 2016, 17:32
Vaata seda klounide kampa ja räägi alles siis täisväärtuslikust perest, pot. ämmast saab lugeda http://www.aabramihobulausujad.ee/web/?p=2396
selle tädi teksti kohta ütlen:6. august 2016, 19:51
Rääkijad ei mõista,
mõistjad ei räägi.
To 696. august 2016, 17:22
Pole sinu Asi ja pealegi äkki nad tahtsid last! Jätke noored ja Eerika rahule! Elage Oma elu!
696. august 2016, 17:33
Õpi kirjutama, vähemalt olümpiavõitja nime võiksid õigesti kirjutada!
696. august 2016, 15:49
Järgmine uudis tuleb, et plika ei olegi tegelikult rase, et ka see oli sektil korraldatud etendus tähelepanu saamiskes.
miks ma ei imesta....6. august 2016, 15:57
Miks nii inetult ütled Erika tütre kohta - plika-- , viisakalt öeldakse noor neiu.
696. august 2016, 16:32
Alaealisena poistega ringilitutaja ei vääri eriti lugupidamist. Vähemalt kondoomidest võiks midagi kuulnud olla ka selles eas. Või ei luba usk neid kasutada?
mis mõttes poistega?6. august 2016, 17:28
Inimene armus, temasse armuti ka, jäid lapse ootele ja otsustasid abielluda? Enamus eestimaalastel pole midagi sellist ette näidata. Ikka vahetatakse kõvasti partnereid ja abiellumiseni ei jõutagi.
Ühesõnaga mitte midagi lugupidamatut antud loos pole. Kedagi ei tapetud, kedagi ei vägistatud, ei pekstud, isegi aborti ei tehtud. Pole seadust rikutud ega kuritegu sooritatid, inimlikus plaanis pole isegi pattu tehtud.
Õhtuleht, kas teil pole piinlik?6. august 2016, 15:12
Õhtuleht, pane see kommentaarium kinni!
Võiks ju tatipritsidele avada oma lehekülje, las siis vahutavad seal minestamiseni ja närivad üksteist!
Üks asjatundmatu kaagutab alustuseks ja kogu kari järele, ikka üksteist üle trumbates nagu ilma selleta läheks päev raisku.
Laske inimestel olla ja elada!
696. august 2016, 16:34
MIks kinni, see sekt ju nurub reklaami ja pingutab, et ikka pildil püsida. Erika tütar on neile ainult reklaamivahendiks.
ei tea seda6. august 2016, 17:17
sekti kuid igal juhul on ta etem kui helkel end kõigesallivuse ja euroväärtuste sildi all end rahvale pähemääriv satanism
aaga6. august 2016, 15:09
mõistan Erikat, ei ole kerge tal. kasvatas last, soovis parimat, siis tuleb aga mingi poiska, muidugi tütar armus ja kohe ka beebi, aga ta on ikka veel liiga noor. ei sooviks sellises situatsioonis olla. tundub, et noormehe vanemate poolt ei ole ka mõistmist, milleks meedias seda kõike lõksutada, midagi nii isiklikku võiks jääda oma seinte vahele
anna olla6. august 2016, 15:36
Erika viis tütre eestist vägisi ära, ei kasvatust ei hoolt -tüdruk on tubli ja palju õnne noortele ja tulevasele titale. Erika , lase tal minna ,ta on lõpuks oma õnne leidnud-sinuga koos olles ta kustub, tead ise - miks.
haletsed keda ?7. august 2016, 15:51
joodikust suurushullustuse käes vaevlevat ego-maniakki ?
P.K.6. august 2016, 14:50
paraku on Erikast kujunenud mulje, et tema jaoks on raha väga tähtis - see, kas raha on vaja operatsioonide jaoks või mahajoomiseks, on siinkohal teisejärguline. nõustun varasemalt väljendatuga, et vast on praegu asi selles, et Erika haistis "rõivaimpeeriumist" prisket kalõmmi, aga need sunnikud ei maksnud :(:)
Maamees6. august 2016, 14:30
Mille jaoks peab seda palagani meedias aksponeerima? Püüdke elada ilma meediata ja elu on palju kergem ja rahulikum. Meedia vahendusel võidate juurde ainult parastajaid ja õelutsejaid.
Pensionärile6. august 2016, 14:14
Kas oled Erikaga koos joonud, et kaagutad? Euroopas ja ka mujal maailmas on operatsioonid ikka väga kallid ja endise N-Liidu sportlane pidi kasvõi raudnaelu sööma, et tipus püsida, eestlane veel topeltportsu. Medaleid müüakse ikka viimases hädas. Võib tõesti olla, et Erika tütart kasutatakse mingil osal Uustalude reklaamiks. Kui noored on armunud, ei aita ussi- ega püssirohi, sest nemad on kõige targemad ja kõik vahelesegajad on vaenlased. Mis sinna mehele minna, aga katsu seal olla, kui suur osa maailmast veel avastamata. See kõik pole meile klatšimiseks mõeldud. Loodame, et asjaosalised mõlamal pool liigselt haiget ei saaks. Tõmmakem oma inetud arvamused ja kommentaarid tagasi.
Erika sina ise wäää6. august 2016, 14:28
kõne selline matslik ... aga kui on juba laps valmis tehtud ,kus siis olid ... nüüd ainult jumaltänatud ,kui poiss ära ka ikka võtab , tubli poiss ikkagist ja edu ja õnne neile ,küll abielluda ka saavad aasta pärast ,õnne .
Ikkaq6. august 2016, 14:31
Kes siis veel, täna ma olen Erika, ja nagu sa juba tead, eile ma olin Evalin ja üleeile Taavi
to Erika sina ise wäää6. august 2016, 15:42
matslikon sinu enda kõne, eelmises kommentaaris pole küll midagi matslikku.
Taat6. august 2016, 14:02
Salumäe,Salumäe,Salumäe,muust nagu polekski kirjutada!Erika oli ,on ja jääb Eesti rahvale kuulsust ja au toonud sportlaseks,laske tal rahulikult OMA elu elada!
normaalne6. august 2016, 13:34
palagani tehakse tsirkuses.
Minu arvamus.6. august 2016, 13:17
Selle põhjuseks võib olla see,et Erikal puudus oma ema toetus ja heakskiit.Lastekodus kasvanud lastel paraku see puudub ja see on neile väga valus.Iga laps vajab oma ema ja isa lähedust,abi ja toetust.
? 6. august 2016, 12:59
Ei mõista, miks arvatakse, et ema peaks ilmtingimata andma loa oma alaealisel lapsel abielluda.
6. august 2016, 14:34
Kui oled sooritanud kuritegu, siis küll oled nõus, et vastutavad vanemad,
..6. august 2016, 12:21
no6. august 2016, 12:18
kuulge, jätke teised rahule, elage oma elu!
ei saa aru6. august 2016, 12:15
Laps oleks saanud sündida ametlikult abiellunud ema ja isa perre, aga vanaema ei andnud selleks luba?
Päris kummaline, kas asi on jonnis või on asi lausa ohtlik? Kui Erika nõnda kaitseb oma tütart ja tema last ning kaitsmiseks on põhjus (lihtsalt meie ei tea), siis müts maha Erika ees. Kui aga Erika lihtsalt jonni pärast ei lubanud oma alaealisel pea vallasemaks saaval tütrel abielluda, siis on see veel suurem patt, kui medalite müümine.
Imelik6. august 2016, 12:24
Miks vallasemal? Tunned neid väga, veel rohkem, kui perekond ise?
Kui isa võtab lapse oman imele, siis ei ole ju vallaslaps ega vallasema!
6. august 2016, 14:10
abielus pole ju? No järelikult vallasema. Hetkel on kõrval elukaalane, järgmine hetk ei pruugi olla ja oledki lihtsalt lapsega tüdruk, mitte lahutatud naine näiteks. Vahe on suur. Eestis indiaani pulmast ei piisa, abielus nemad pole.
Ok täiskasvanud tehku, mis tahku, elagu nagu heaks arvavad, aga siin tahtis alaealine abielluda vägagi tungival põhjusel ja oli ka võtja olemas, siis ema ei oleks tohtinud tütre õnne rikkuda. Kui aga teemaks mingi sekt või midaiganes...siis mõistagi võib Erikast aru saada.
6. august 2016, 14:12
kui isa võtab lapse oma nimeline, aga abielu registreerimata, siis naine lihtsalt sünnimasin, kes mehele järglase sünnitas.
naisuke6. august 2016, 12:09
Salumäe tütar mängis abielu tseremooniat, Salumäe tütar abiellus, Salumäe tütar on lapseootel, Salumäel on väga ilus ja tark tütar, Salumäe ei käinud tütre pulmas, Salumäe tütar ei abiellunudki...
Mis sellised tsirkusejutud lapseootel Salumäe lapseeas tütrele tegelikult ähendavad, tegelikult mõjuvad?
Lõpetage rumalused ja elage oma elu, kirjutage normaalseid artikleid normaalsetel teemadel.
Uku6. august 2016, 12:02
Mutt sai ju riigi poolt 40 tonni paugutamiseks, sellega saab ennast ikka korralikult sodistada. Aga nimesalgajatele ei oleks mina ka luba andnud.
Ahv6. august 2016, 11:53
Noortele palju õnne ja armastust! Kui Erika tahab pidutseda on see tema õigus! Ta on toonud Eestile kuulsust ja au, ta on tubli! Erika on ise end piedestaalile upitanud ning laske tal nüüd rahus elada, pole see ei Kroonika ega kellegi teise kuulutada ega pläägutada, kas ta joob või palvetab!!
inetu lugu...6. august 2016, 11:38
...kui naine on juba lapse ootel on väga suur pöhjus koos elamiseks,laps vajab nii ema kui ka isa. Laske noortel olla ja hoidke oma mötted iseendile. Elu paneb ise köik paika,andke aega.,vanus ei mängi rolli,köik söltub neist endist.,kuulaku oma sydamehäält..
ennustaja6. august 2016, 11:34
kõige tähtsam- mis maimukese nimeks saab? lakshmi-ra serene grand great uustalu?
kodanik6. august 2016, 14:18
tundub jah, et tegemist mingi ususekti liikmetega ja iialgi ei tea mida välja mõtlevad.
noh6. august 2016, 11:18
Eks neid alkoholi probleeme oli Erikal juba üsna ammu. Ka läks oma sõbrannaga samal põhjusel Hispanias tüllija to tuli Eestisse tagasi. Mingis haiglas ta samal ajal ei olnud, see oli vana pilt.
Ema, kes lubab, siis keelab on ebastabiilse olekuga. Muidugi saavad noored abielluda kui noor ema on täiskasvanud, aga see pole enam see,praegu oleks pidanud abielluma, saanuks ka ema loata.Nad ei saa niigi kuigi hästi läbi, sest Erika tahab kõiges domineerida. Parem pesku oma juuksed puhtaks ja käigu juuksuris.
oh, 6. august 2016, 13:21
pakun, et Erika juuksed pole sinu asi - tegele parem oma tuustiga
6. august 2016, 15:38
mis on tuust,kas see mis sul on ?
Andres6. august 2016, 10:39
Ei lähe enam päevagi, kui kõurik ja shampoon jälle pildis. Ehk aitab juba neist eputistest.
Asi selge6. august 2016, 11:12
Kalõm jäi saamata ja ongi kõik.
Nii lihtne see ongi.
kui te nendes feissilehtedes sobramises nii spetsid olete siis6. august 2016, 10:27
kuidas jäi kahesilmavahele pilt, kus salumäe haiglas uuringutel on. see pilt on lisatud just pärast pulmapidu. seega ei saa öelda, et salumäe tsüklis on ja joob vaid ta ikkagi on ravil ja uuringutel.
kellel selg haige on, need saavad aru, millest jutt. kui sa ikka istuda ja astuda ei saa, siis ongi asi pekkis. ja see on väga suur jama. tean omast käes. mul pole küll selg nii läbi nagu salumäel. aga siiski, ma kujutan ette, mida see naine üle elab. see on päris piinarikas elu.
150KG6. august 2016, 10:59
Salumäe ju kunagi väitis,et tegi treeningutel 150 kg kangiga kükke...ime siis,et üldse kõnnib.Tippsport on sandistumine...varem või hiljem.
see6. august 2016, 11:20
Pole tõsi, rääkida võib paljugi.Elas ta NSVL ja kes teda kontrollis.
(:/)6. august 2016, 15:50
NSVL-dus joodi ja juuakse ka nüüd viina klaasiga ja kui klaasi pole ,siis otse pudelist.
ma6. august 2016, 10:22
arvan, et hästi tegi. 16 on ikka liiga noor abielu jaoks, siis minnakse alles keskkooli ju.
to: ma6. august 2016, 12:05
aga lasi võib varem teha, põhikooli ajal?
Ei saa aru :-(6. august 2016, 12:06
Kui tütar juba lapseootel, miks siis vastu olla noorte abiellumisele??? Ole õnnelik, et su tütar ära võetakse. Mingi eriline jonn, ei midagi muud!
minumeelest6. august 2016, 10:08
Kui päriselt ametnik või kirkuõpetaja ei registreerinud ega pühitsenud abielu, siis polnd mõtet ju pidulikult ka riidesse panna. Vaevalt et see pere nüüd kõiki india kombeid teab või indiaanlaste kombeid, tule taevas appi, mis eestlasele ei sobigi,milleks need üldse, eestlastel omad traditsioonid ja kombed. Kui Sirli saab 18 täis,las siis abiellub.
ilusad inimesed6. august 2016, 09:51
aga pulmaseltskond oleks nagu kiiruga tänavalt kokku korjatud. kohe vahi suu ammuli.
need eiiii ole pulmad ,siin hoopis riideid näitavad rahvale 6. august 2016, 10:15
See EIIII ole pulmapilt ,siin nad demonstreerivad firma riideid ainult , vaata ka teisi pilte ja siis lahmi !!! Pulmad hoopis hiljem toimusid ju .
naisuke6. august 2016, 20:33
Millal hiljem? Pulmadest, mida ei olegi olnud, hiljem või?
alma6. august 2016, 09:45
See keelamine on väga rumal tegu. Laps ju sünnib ja miks ei võiks tal olla ametlikult abielus vanemad, pealegi, kui nad seda ise soovisid. Väga kitsarinnaline käitumine ema poolt, kes väidab, et tahab lapsele parimat.
kadedus ja purjupeaga otsus 6. august 2016, 10:17
ema poolt ,loll otsus , nad naguniiii abielluvad .
AB6. august 2016, 09:42
Ma ei näinud neis tsieetritud postitustest mitte mingit intriigi ega "õli tulle valamist" vms. Näib olevat täiesti pastakast välja imetud lugu. Kahju, et inimeste eraelus selliselt sobratakse ja püütakse pingsalt leida, isegi leiutada neist midagi halba ja inetut. Selline artikkel (ja mitte esimene sel teemal) on puhaks klatš, ja mitte ajalirjandus. See pole isegi kollase ajakirjanduse taset.
6. august 2016, 09:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mh.6. august 2016, 09:54
Loe pildi alt teksti! See pole nende pilt!
6. august 2016, 09:39
Tegelikku põhjust ei saa keegi iialgi teada. kui nad seda isegi teavad. aga, laps kõhus kasvab ja peaks olema esimene ja tõelisim armastuse tunnus. seega, milles küsimus kui lapse isa last tunnistab. kõik on ju vägagi hästi! aga Erika eraelulisus nagu alkoholism on tema eraasi, juhul kui seda tal on. ja vaadakem meie juhtpositsioonidel töötavaid inimesi, kuivõrd paljudel on just seesama viga küljes, ja keegi siin ei ruiga sellel teemal.
sherlok6. august 2016, 09:26
Tegemist on ilmselt hyydnimedega, ajaloost on teada indiaanlaste tava oma liikmeid kutsuda iseloomulike nimedega.
prr6. august 2016, 09:17
Pikk artikkel eimillestki ja mitte grammigi uut ega mingit vastust kokkuvõttes. Miks selline oi-kui-tore-sobrada-teiste-eraelus artikkel?
Tundub6. august 2016, 09:15
et kõigil on ajuga probleem.
jah6. august 2016, 15:03
Meedia lutsumeistritel kindlasti.
käsi taskus6. august 2016, 09:10
Noormehel pole mingit etiketti.
vähk6. august 2016, 09:09
vanasti oli sellise palagani nimi tõusiklus,tänapäeval on see äriprojekt.
Salumäe6. august 2016, 09:06
on ja jääb olümpiakangelaseks. Kogu teda ümbritsev mass oma draamade ja draamakestega aga ei iial, nii et milleks kogu jant.
pensionär6. august 2016, 11:40
Kes müüs maha oma auhinnad ,see ei ole enam kangelana---juua oli vaja
oh, 8. august 2016, 01:46
pole sinu asi see, kus ta on või mis ta teeb
6. august 2016, 18:19
No mis tiitel see olümpiakangelane on?
Edu sulle Erika!!6. august 2016, 09:02
Las noored saavad küpseks ja siis otsustavad oma kooselu üle...ja polegi emade asi niisugust õnnistust jagada,mis pole tulnud inimeselt endalt...
Erika on tark naine ja niisugune käitumine on normaalse inimese oma,,kes ei lase end maailmal petta.
Kai6. august 2016, 08:53
Lp Ohtuleht, lõpetage ära sellel teemal nämmutamine ja laske noortel oma elu elada!
Kai6. august 2016, 08:53
Lp Ohtuleht, lõpetage ära sellel teemal nämmutamine ja laske noortel oma elu elada!
mnjah6. august 2016, 08:46
tegelikult on sellest palaganist tehtud ühe pere äriprojekt, millega ennast upitada ja reklaami teha. Noor piiga on aga selgelt ära kasutatud! Seda näitab seegi, kes sel teemal järjepidevalt sõna võtavad ja keda pildile upitatakse, tüdruk on vaid aksessuaar. Kniksmariihenid 21.sajandi moodi - oma indiaani ja india "kommetega". Kunagi nimetati sellist asja edevuse laadaks. Emad ei peakski oma (alaealisi) tütreid laskma sedamoodi ära kasutada.
emad ei peaks üldse6. august 2016, 09:10
laskma sellisel juhul nii vara suhteid luua...
6. august 2016, 11:00
Igasuuseid emasid on , mõned on isegi õnnelikud,kui laps tanu alla saab
no ja võikski olla7. august 2016, 20:56
pealegi jõukast suguvõsast ning tundub,et tütrele see seltskond seal väga istub . . . :)
Purjuspeaga6. august 2016, 08:36
ei saanud pulmagi minna,kuigi meest kiidab taevani,ehk keelamise ajalgi purjus,tsirkus neh Eestimaa pinnal.
to: Purjuspeaga6. august 2016, 12:16
Kui pulmigi olnud ei ole, kuidas ei saanud minna? Kuhu?
põhjus6. august 2016, 15:55
pulm oli ilma alkoholita
aasta pärast 6. august 2016, 08:25
ei ole luba enam vaja ning saab ka ametlikult registreerida. Laps ju neil siis olemas. Tsirkus Barcelonas.