Datsun oli 90-ndatel väga levinud. Kui Isa Datsun poleks läbi roostetanud, siis mootori poolest võiks ilmselt sõita tänini. Müüsin selle Peipsi karakatitsa-sõidukite meisterdajatele pärast 54 aastat seismist põõsa all maha ja mootor käivitus ja töötas enne mahavõtmist pärast nelja aastat perfektselt. Sõitmisel oli seest üllatavalt vaikne ja mugav. Kusjuures mahutavusele ei saanud ka midagi ette heita. DDR-i autosid Trabante ja Wartburge ei lubatudki minu mäletamist mööda Eestisse tuua. Võib-olla Mõni sõjaeelsel BMW-l põhinev sõjajärgses DDR-is toodetud EMW on siia sattunud. Adlereid sõjaeelsest ajast kohtas üksikuid ka nõuka-ajal meie teedel, aga kas teda nüüd rahvaautoks nimetada võib, toonase väga väikse sõiduautode üldarvu juures, on küsitav. FORDE, OPELEID müüdi kolmekümnendate teisel poolel kordades rohkem.
Miks, miks, miks? Arvuti äärde jõuad end lohistada, morsk SL, aga midagi maailmast ei tea. Esitad triviaalseid küsimusi. Miks mõnda varest nimetatakse rongaks? Mis vahe on varaanil ja krokodillil? Konnal ja kullesel? ...Loll koma loll. Isegi Lada ja Fiati seost ei tea.
Tiblunn, sa väärid oma nime. Millest sa järeldad, et ma ei tea seda, et Sigull 01 on Fiati mudel 124, mis sai Euroopa Aasta Auto tiitli? Ma juhtisin pildiallkirjade tegija tähelepanu sellele, et toda tõika oleks võinud mainida. Sama hästi oleks võinud ju panna nõukogude inimese autodest rääkiva artikli juurde pildid Opel Kadetist ja NSU Prinzist ilma mingi selgituseta, miks just nii, kui neid autosid siinmail ei müüdud. Ja morsk on tore elukas, ei võtnud seda solvanguna.
Teet Teder on siin Õhtulehes nagu ikka teder - paneb pealkirjaks, justkui oleksid DDR Datsunid eestlaste (sic?) rahvaautod. Ajakirjanik või asi! Need adlerid võisid mingi peetri või teedu enda garaažis olla, taasiseseisvunud Eesti tänavatele tulid eestlaste istumise alla kõigepealt Opel Kadett ja Ford Sierra. 1990-datel. Kümne aasta pärast juba VW ja Mazda. Aga et oleks olnud mingi Datsun eestlaste seas massipop auto? Selle väitmiseks peab indiviid Kuu pealt kukkund olema. Või Õhtulehe palgal.
võin eksida aga ei mäleta "märja asfaldi "värvi 07-t .kas see värv ei tulnud mitte koos 08 mudeliga ?Samuti oli enne Moskvitsit ju olemas ka neljaveoline Pobeda?
Ma jälle ei mäleta, et oleksin "märja asfaldi" värvi 08-t v. 09-t näinud. Ikka olid need uuemad tagaveolise (05 ja 07) Aga M-72 oli tõesti enne Moskvitš 410-t.
Datsun praegune Nissan oli kõva sõna.olnud mul neid 2 ,120 pisike ja nobe ja 220 suur diisel Ameeriklaste jaoks . mõlemad autod ei vajanud kunagi rem.ega putitamist.kütust samuti eriti ei rüübanud
N. Liit seadis aastal 1964 tolleaegsesse Stavropoli itaalia autokoostetehase, kus hakati tootma Fiati kandilist automudelit. Liidusiseselt nimetati uut autot Z'iguliiks, tema eksportvarianti Ladaks. Kesk-Venemaa linn Stavropol nimetati eduka koostöö auks ümber Toljattiks (itaalia komparteilase Palmiro Togliatti järgi)
KOMMENTAARID (12)