Eesti uudised

Ilona Kaldre: sõjaline halb olukord süveneb veelgi (214)

LISA KOMMENTAAR

aga13. jaanuar 2017, 09:16
miks siis ümberpööret ei tehta?Palun kutsuge korrale ja sekkuge,et sõda ei pääseks lahti.
Arvan, 21. juuli 2016, 00:03
et selleks ei pea üldse Kaldre olema, et näha ja mõista, mis hetkel maailmas toimub. Tema lihtsalt kasutab olukorda ära, et feimi koguda, mõtlemata sellele, et tegelikult külvab hirmu.
Lili19. juuli 2016, 14:37
Sm. Kaldre näib pikisilmi ootavat, millal "naši pridut". Neljakümnendal aastal olla Mustvee venelased ohanud: Pöörasime aga palju pöörasime aga oma valitsus ikke parem.
18. juuli 2016, 22:02
Kaldre peaks meele tuletama 1991. aastat, mil Vene tankid Eestisse roomasid ning Soome laht oli Vene sõjalaevu täis.
eedu19. juuli 2016, 00:29
Ma lisaks, et samal aastal märatses venelaste OMON balti riikides.
TROLL19. juuli 2016, 22:05
vene tankid ei roomanud,need olid kohapeal enne 1991.aastat.
Aga küll te vihkate seda vana Savisaart,kes julges nende roomavate tankide vastu minna .
Te ei jõua teda ära kiruda,olete proovinud maha tappa ,olete otsustanud ta hukata kõikide oma stalini reeglite kohaselt.
ENSV-s ei olnud OMON korda loomas,leedukaid sai roomikute all otsa,aga mitte eestlasi.
Ameerika lõpp on lähedal18. juuli 2016, 19:29
Ok21. juuli 2016, 08:57
mari18. juuli 2016, 18:33
Kes bioloogiat on õppinud, siis peaks teadma, et kui mingi asurkond liiga tihedaks läheb ja ressurssi napib, siis tuleb moel või teisel massi vähendada. Sõda on variantidest üks selline. Lisada veel juhtide ambitsiooni, usku ja ajaloolisi mustreid siis ei pea ennustaja olema, et ohtu tajuda. Ajakirjanduse meeleolud veel takkapihta.
Veel kord-18. juuli 2016, 18:05
paugu korral rikkad ja ilusad tormavad naisi-lapsi-rahakohvreid kaasa haarates lennukitele-laevadele-kaatritele. Naised-lapsed võivad ka maha jääda. Pardale pääsenud taovad jalgadega vastu näppe nendele, kes reelingute küljes ripuvad ja ka siit ära tagavad. THI on esimesena oma kodumaa, USA poole teel Siffi eralennukiga. Ieva jääb Riiga maha Lätit kaitsma. Kaitseväest pooed matavad oma relvad ja mundrid metsa suure kivi juurde maha, et olukorra klaarudes oleks lihtsam leida ja jooksevad koju emme seeliku taha varjule. Teine pool aga läheb kogu träniga sissetungija poole üle. vaenlasele vastu lähevad kaitseliidu militaarvanakesed 70+, kellel nooruses luurekad mängimata jäid, sest pätipoisse pioneeriks ei võetud. Nüüd saavad metsas pauku teha ja kännu najal viina visat.
to19. juuli 2016, 00:45
kindel see,et lollakas19. juuli 2016, 22:07
ega siis orjal tohi oidu olla,see rudiment ja fossiilne jäänus on ainult putinistidel.
ätt.23. juuli 2016, 08:21
Õige jutt!Need vanakesed keda praegu kotitakse väikse pensioni,arstiabi jne.on tõsise konflikti tekkides ainukesed kes püüavad vastu hakata.Enamusel on vaja kiiresti välismaal firmaasjad korraldada,eksiilvalitsus luua jne.Kui jälle rahu maapeal ja inimestest hea meel siis hakkavad varvastlasknud isehakanud literaadid kirjutama ajalugu kangelalaslikust võitlusest kus pole sõnakestki nendest eelpool mainitud vanakestest !
XXX23. juuli 2016, 20:43
Vähe oled veel eestlaste käest peksa saanud või? Tule aga saad veel :)
see18. juuli 2016, 16:35
ammu selge,ei pea olema selleks selgeltnägia,et mõista mis toimub.
Hahah19. juuli 2016, 13:43
Naljaninad-ööbikud18. juuli 2016, 14:40
Kremli trollid on nüüd uued suunised saanud ja jahuvad nüüd pidevalt USAst ja eestlastest kui nende tallalakkujatest. Kusjuures ise on ju just venelased need, kes kõike ameerikapärast kadetsevad ja püüavad neil pidevalt sabas sörkida (sest ette ju minna ei suuda). Naljavennad olete, Kremli ööbikud:)
ja kas siis õige eestlasne on midagi -kedagi muud kui tallalakkuja ?18. juuli 2016, 20:34
oma kodumaa,oma keele ja oma vabaolemise mahamüüja ????
Tule,taevas,appi.
Eestlane ei vaja müügimehi,ta saab ise hakkama.
Iga sigadusega saab ta ideaalselt hakkama,alati pole ju neid vene sõjaväelasi kusagilt võtta.
18. juuli 2016, 20:46
Milles see eestlase tallalakkumine siis seisneb? Teie jutt on pesuehtsa trolli jutt ju. Kas me oleksime pidanud jääma ootama, millal venelane meid päriselt alla neelab või on Teil mingeid kahtlusi selles osas? Ameeriklased meid teadaolevalt tapnud ja vallutanud pole.
Ameerika on planeedi maa saast18. juuli 2016, 13:57
Loodame et ta kaob juba varsti maa pealt
Kuri kodanik18. juuli 2016, 15:11
Saast on ikka Venemaa. See on ainus riik maailmas, kes on Eestit niimoodi vägistanud, et võrdset on raske leida.
jaa,see Venemaa18. juuli 2016, 20:35
asun Atlandi ja Vaikse ookeani vahel.
d21. juuli 2016, 08:58
Söö sitta vene töll
kas oht ei tule mitte kusagilt mujalt18. juuli 2016, 11:24
ning oma ainukese elu peaks saama elada ilma pideva vaenlase otsimiseta altises sõjaohus29 juulini? http://www.mirror.co.uk/news/weird-news/world-end-july-29-according-8411169
19. juuli 2016, 08:58
Muutus tulebki kosmosest ja maa pooluste vahetusest, mis toob kaasa radikaalse kliimamuutuse koos ebatavaliselt äärmusliku ilmaga. Troopilised vihmad Põhjapoolkeral on juba ennast näidanud, veegaseotud katastroofe tuleb palju. Maailmasõja puhkemine on puhtalt teatud huvigruppide teema ja selle eest vastutavad ainult need huvigrupid ise. Neid kahte asja siduda ei saa ja ei tohi.
Kui18. juuli 2016, 07:40
see oleks minu võimuses,siis venemaad poleks juba ammu enam olemas!
Aga18. juuli 2016, 10:32
kui keegi mõtleb Eesti kohta ka nii ,et kui oleks see tema võimuses ... uuhhh kole oleks see küll ju .
Eesti18. juuli 2016, 14:42
ei tee oma naabritele ja üldse kogu maailmale niimoodi kurja nagu venemaa!
Holmand oli ja on18. juuli 2016, 20:36
eedu18. juuli 2016, 02:01
Kui kõva riik, kosmoseriik, tuumariik ja kus muidu kõvasid jalkahuligaane nagu on venemaa, võiks minna otseses mõttes keegi kuupeale ja tuua sealt ära oma suurima vaenlase ameerika lipu, mille Neil Amstrong ligi 50 aastat tagasi pani ja asendada selle venemaa lipuga.
Seni kuulub kuu ameerikale. Mis teeb Ameerika suurima pindalaga riigiks päikesesüsteemis.
Seni on venemaa suurriik kes vallutab, okupeerib, ähvardab endast väiksemaid kellest jõud üle käib.
venelaste vutiriim ON laiali18. juuli 2016, 12:00
kae nalja,vaene eedu peab omi peremehi18. juuli 2016, 12:01
kasima lausa iga päev.
Irokees.
To Ega eedu18. juuli 2016, 01:11
Selline lahmimine eeldaks ikka fakte.Sa vii end ise kurssi maailma asjadega.Kas ka tead, kui palju või mis määral ameerikale süsi üldse tegelikult korda läheb, mõtle ikka mis jama siia kirja paned.Sinu pealt saab aru, et milliste valedaega tahate te kremmlimeelsed siin mõjuvõimu haarata.
T.Mets17. juuli 2016, 22:50
Peale venelase kirumist ehk vaataksime ka oma suure, ookeanitaguse sõbra vägitegusid. Omaaegne Vietnami afäär läks küll vett vedama, kuid see*eest Iraak peksti valeandmetele rajanedes maatasa, Liibüa segitampimiseks polnud vaja isegi valeandmeid, Süürias kodusõja edendamiseks kulutati sadu miljoneid. Nüüdsiis nende afääride mõrud viljad miljoniliste hordidena uputavad tervet Euroopat. Ja nüüd siis see rahu rahu garant on tänu meie poliitaferistidele jõudnud Maarjamaa pinnale. Tõsi, ühe pataljoniga Venemaad ei valluta, kuid õrritada saab piisavalt ja see pataljon on ka platsdarmiks tulevastele. Igal juhul on Kaldre mõtteheietus loogiline ja vastav praegusele olukorrale, mis peaks veidigi mõtlema panema meie liivakasti kindraleid
Maidani organiseerimisele18. juuli 2016, 00:00
kulutati tühine raha,ainult 5 miljardit dollarit ,see läks õigesse paika ja sealne stepp ja maakamara alune on kõik Ameerika Ühendriikide põlisvara .
Mis see siis on, liivakasti kindral ???? Meil on suur GENERALISSIMUS olemas,. Taavet I.
Tarkust annab amet ja partei nii nagu alati.
zerblatt18. juuli 2016, 00:22
Kuule Tõnis, ise te lasite selle džinni 1991 augustis pudelist välja. Aasta hiljem terroriseerisid ameerika onud juba Laari, seejuures enne kui tast peaminister tehti.
muuseas17. juuli 2016, 22:43
ilmaliku maailmavaate halb olukord Türgis süveneb ja lõhnab juba islamistliku puhastuse ja islamistliku revolutsiooni järele. Sellistele sündmustele järgneb muidugi halb sõjaline olukord ja võib ka Eestit, kui NATO liiget puudutada
leo17. juuli 2016, 22:27
Venemaal on seoses nõidadega juba läbi ajaloo väga huvitavaid kogemusi. Kunagisele Venemaa valitsejale Ivan III Suurele ennustasid nõiad midagi ebameeldivat ja nad tuli ära uputada. Ivan IV Groznõile jällegi ennustasid Karjala nõiad ette lausa kindla surmakuupäeva. Kui see päev kätte jõudis, saatis Ivan Groznõi nõidadele teate, et ta tunneb end hästi. on heas tujus ja seetõttu lubab nõidadel ka oma surma meetodit valida - kas elusalt põletamine või elusalt matmine. Nõiad vastasid, et päev pole veel õhtul. Ja kas te kujutate ette - peale tublit lõunasööki ja joomingut Ivan IV surigi ära. Hiljem selgus küll, et tema veneetslasest ihuarst oli ka tubli mürgisegaja. Üldiselt ei maksa nõidadega naljatada
Arx17. juuli 2016, 22:20
Imelik küsimus, miks meile siia Natot ja Nato sõdureid vaja on. Eks ikka kaitseks järjest agressiivsemaks muutuva venemaa vastu. Kui palju on venemaal naabreid kellega ta hästi läbi saab? Peaaegu ei olegi. Kes natukenegi oskab venemaa sammudest järeldusi teha ja tahab ennast turvaliselt tunda see teeb omad valikud. Ja ega neid valikuid ju palju ei ole.
kas see agressiivsus pole mitte teie endi kõrvade vahel ?18. juuli 2016, 00:03
veel eile oli olemas Venemaa,täna olete selle maa juba vabastanud ja ta on venemaa .
Kiired popisid olete,kiidan südamest.
Reet17. juuli 2016, 22:11
Aga kas Kaldre tõesti arvab, et Eesti peab tegevusetult pealt vaatama peale seda kui Venemaa ründas Gruusiat, Ukrainat. Ja Putin on öelnud, et tahab NSVL aegset impeeriumi taastada. Aga eks Kaldre olegi ju rohkem venelane, kuigi Eestis vist sündinud. Eesti keelt ka ei räägi. Oi, netis kirjas, et hoopis soome-saksa päritolu! Aseris sündinud.Kuidas see vene keel siis suhu saanud on? Ja Eesti haiglas sai töötada ilma eesti keele oskuseta?
sm.Reet18. juuli 2016, 00:30
pr.Kaldre räägib eesti keeles. Oleme temaga suhelnud.
17. juuli 2016, 21:53
Piiblis kirjas et keda jumal hävitada tahab neid lööb ta vaimupimedusega,tekkis selline võrdlus neid komme lugedes.
TROLL18. juuli 2016, 00:08
see on kurb tõde, nii ta kipub reaalsus olema . Ei Piibel valeta.
oi, oi17. juuli 2016, 21:46
Eesti on saanud endale oma isikliku esi-puutinlase.
17. juuli 2016, 21:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
17. juuli 2016, 23:23
6 kuud on alles algus.
ehh17. juuli 2016, 19:49
venelane on venelane on venelane.
on küll, ja 18. juuli 2016, 15:57
siis?
kas parem on olla allaheitlik pugeja, kes eile ühe, täna teise, homme kolmanda võõrisanda saabast lakub?
Algul paistis välja lihtsa silmapunnitajast petisena , nüüd ka kremli propagandistina .17. juuli 2016, 19:43
kreml hakkab juba ära kasutama oma propagandaks ka soolapuhujaid . Huvitav , kas varsti võtab NATO vastu sõna ka Kerro ?
FEDJA17. juuli 2016, 19:23
Leningradi oblastis kaevatakse kaevikuid,fašistid tulevad Suurest Eestist.
vasja17. juuli 2016, 19:44
onanismiga tegele kremli kanaleid vaadates .
kas olete unustanud,et teie sm.Ansip viis endise Eesti18. juuli 2016, 00:10
kõige rikkamaks ja suuremaks Euroopa riigiks ?
Miks te täna enam sellega rahul ei ole.Te olete vähemalt süimamise poolest ehtsad,tõelised ja siirad stalinlased .
eedu17. juuli 2016, 21:06
Fedja, see pole midagi. Ma olen oma silmaga näinud ETV-s telesaadet, kus üks vene sõjaveteran rääkis, et pribaltikas tehakse koonduslaagrid ja lastakse venelasi maha.
Selline on suure puutini venemaa rahumeelne propaganda.
17. juuli 2016, 23:27
Kui siia uuakse järjest rohkem võõraid, ebaselge alluvusega siis eestlased ei otsustagi, mis siin toimuma hakkab, Putin teab täpsemalt massoonide plaane. Aia ehitamine idapiirile algab 2018 siis kelle jaoks see aed on Peipsi kaldal?
kuku18. juuli 2016, 09:59
причем здесь Путин?
arusaamatu17. juuli 2016, 19:05
miks selle kremliidist ullikese tekste meedias avaldatakse?
Rein17. juuli 2016, 18:46
Ärge uskuge neid soolapuhujaid nöidu ja hiromante!
Mangid , Karrod, Nastjad - no kaua vöib? Kena suve maarahvale ka ilma nende ennustusteta! Önne ja Armastust, Tervist ja Önnistust! Tervitustega ikka teie söber Rein : https://youtu.be/4kp4LOI8XSU
miks te materdate seda terve aruga Ilonat ???17. juuli 2016, 18:26
Teil ei peaks olema vaprusevärinaid ega hirmu,meie päästjate ja kaitsjate tulejõud on ammu ületanud selle,mis siin oli ENSV ajal.
Ega nad nii solvuvad ka pole,et tapma ei hakka ja kardavad ?
Olge vaprad ,ärge võdisega ja kisendage nagu koolerasse kärvavad NKVD-lased.
Vaprust !
miks miks17. juuli 2016, 19:07
sest ilona on ullike. lisaks on ta vene propaganda maaletooja. tegemist on kasuliku idioodiga kelle lapsemeelsed tekstid teistele kasulikele idiootidele peale lähevad.
ullikest pelgate ????=??? relvituid ullikest ?????17. juuli 2016, 19:24
milline alandav suhtumine oma päästjate relvajõududesse ,lihtsalt häbi
Teeme neile miljonite eorode eest kenasid elamispaiku,hoiame ja austame ,aga teie .... kardate ega pea neid isegi ullikese vääriliseks.
Kuidas seda mõista?
Mitte keegi ei pelga aga nagu näha pelgad sina NATO-t ?17. juuli 2016, 19:47
Et olla demagoog , pead omama mõistust . Mis aga puutub Kaldresse , siis on ta kõige tavalisem vene nats , keda on Eestis elavates vene migrantide hulgas küllaldaselt .
ei ei võdise vaprusest,miks siis karjute ==17. juuli 2016, 21:44
kisa teeb julgeks,seda teadvad kõik vanad rahvad .
A.H.17. juuli 2016, 21:30
Mis moodi ta täie aruga on? Ukraina ja Georgia territooriumil pole NATO baase sõda oli ikka, Ukrainas kestab siiani. Eesti puhul on NATO puhul sõjaoht, ilma NATOta on aga hääletu alistamis oht, nagu seda oli aastal 1939. Ja see viimane oht on sõjaohust kümneid kordi tõenäolisem. Mis puutub aga terve aruga soolapuhujaid siis vaata veel kord: https://www.youtube.com/watch?v=BcuB7wjM8y0. Ilonakesega juhtub sama.;)
hehh17. juuli 2016, 17:54
Nõiad kahh Kremli teenistusse palgatud? Papp ei haise.
Kui suured Läänest17. juuli 2016, 17:14
ähvardasid Putinit, vastas to, et "ärge unustage, meil on maailma suurim tuumaarsenal" "Ega te ometi ei taha, et ma seda kasutan". Kui vaja, siis ka kasutan".
eedu17. juuli 2016, 17:50
Krõmmi ka juba viidi tuumapomm. Kindlasti enese kaitseks, et maailmas oleks rahu ja valged rahutuvid. Rahutuvidel kirjad все наша
Ma loodan vanale "heale" vene tehnikale, et tuumapommi nupule vajutades lõhkeb see sealsamas kus asub.
17. juuli 2016, 23:35
Sa vaaa mis Türgis toimub, seal kerjatakse tuumapommi juba möödunud suvest saati, ja kohalikud on juba üle aasta kindlad, et sinna sõda tuleb, põhjuseks on ahnusest hullunud Erdogan, kes ennast Hitleri mantlipäärijaks kuulutas. Putin on süüdi, et Erdogan oma usujuhiga seal märatseb ja NATO-t ähvardab?
17. juuli 2016, 17:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
fg17. juuli 2016, 17:23
Venemaa aga lihtsalt läks ja võttis roheliste mehikestega Ukrainalt Musta mere alused nafta ja maagaasi leiukohad ära, lisaks ka Ida-Ukrainas asuvad kivisöekaevandused ja tehased.
To fg17. juuli 2016, 17:32
Mitte ukrainalt, ukraina valitsus oli ammu need kaevandused jänki ärikatele maha müünud.
küssa17. juuli 2016, 18:35
Kus on teie tööstus ,kus põllumajandus ??
Ma küsiks venemaa põllumajanduse kohta. Põllumaa ruumi venemaal on, inimesi ka aga põllumajanduses ei suudeta ikka ise endale piisavas kogused toota, et ei peaks väljast sisse ostma.
Teil on tööstus, kosmosetööstus ja ka tuumapomme teete. Olemas ajudega inimesi, aga lihtlabast autot teha ei oska, mida venemaalane endale ihkaks, et ei peaks saksamaalt mersusid sisse tooma.
to To fg17. juuli 2016, 19:57
Nii RF kui Ukraina on rentinud aastakümneteks oma põllumaad Hiinale. Lähed ja koputad nüüd mõlemale lusikaga otsaette?
Muideks, siin on üks näide äri tegemisest VF-ga, ja Hiina pole erand:
https://www.youtube.com/watch?v=HqDzgX_6Y8k
Vargus17. juuli 2016, 21:31
Venelased panid Mustal merel Ukraina majandustsoonis püsti puurtorni:
https://twitter.com/anders_aslund/status/754698175521230848
17. juuli 2016, 16:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
aga nii on see mõeldudki17. juuli 2016, 17:39
kaua miskid räpased baltlased aelevad ja kooserdavad jänkidele kuuluval pühal maal.
Baltijas Juras ju nende sisemeri.
uuu17. juuli 2016, 17:42
Venelastele ei saagi meeltmööda olla. Venelastele, st puutinile on meeltmööda ainult see kui balti riigid on taas venemaa koosseisus. Eestlased siberis või kuul kuklas. Kui soovid selliselt meeltmööda olla, siis ole. Mulle meeldib enne NATO sõdureid toita, kui healjuhul siberis saepuruleiba süüa.
17. juuli 2016, 16:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
17. juuli 2016, 17:06
Aga oid ja anded on antud Jumala poolt,muidugi peab õige taunima Jumalat ning hüüdma oma Allahi poole.
17. juuli 2016, 16:24
Milleks levitada meedias kellegi üliemotsionaalset postitust?
Praegusel ajal peaks inimesed jääma just vaoshoituks ning rahulikuks ja mitte minema emotsioonidega kaasa. Sellised ei tea kust välja karanud ja edasi levitatud emotsionaalsed postitused just kütavadki teatud tegelastel kirgi üles. Sealt edasi haarab mõni/mõned relva ja tulebki juba suurem märul. Pärast vahitake üksteisele otsa ja küsitakse, kesse tegi? Ise tegid - annad neile lõngaotsa kätte..
17. juuli 2016, 16:43
Päris lolliks läinud, Kaldre alustab sõda, kui ilmsegest sõijaohu kasvust räägib? Põhjus ei ole nii või teisiti Venemaas vaid lääne poliitikute otsustes ja tegudes. Seda teavad niigi kõik, kellel raasukenegi mõistust peas. Paanika tõusis juba reede õhtul, kuigi meedias Nice uudiseid hoiti terve õhtu kinni. Türgis on Erdogan puhta segi ja ähvardab NATO-t.
17. juuli 2016, 17:15
Maailma sündmusi oskab igaüks lugeda, kel huvi ja teha omad järeldused. Mida või keda see sinu ja Kaldre kisa kollases meedias aitab? Võib õhutada vaid mingite ebastabiilse närvikavaga tegelaste tegevust, kelle jaoks on igasugune action lausa eesmärk.
17. juuli 2016, 23:38
ÕL on siin see, kes valib, mida meediasse paiskab, mine sima neid!
appi17. juuli 2016, 16:13
mari 217. juuli 2016, 14:47
Kui lugeda Putini nõuniku Karaganovi intervjuud Der Spiegelile on selgemast selgem, et Venemaa soovid saavad rahuldatud siis ja ainult siis kui on taastatud DERZAVA. Millisel viisil ( sõda või rahuliku alistumise moel) ei oma tähtsust. Nähes, kuidas see riik on käitunud 20. ja 21. sajandil , ei ole palju arvamusvabadust ka käesoleva perioodi probleemide lahendamise kohta. Tuletaks meelde suurte poliitikute hoiatust, enesekaitsestt metsistunud loom ei vali kaitsevahendeid, s.t. tulemus on ettearvamatu.
saame loota NATOle17. juuli 2016, 15:45
sest USA on maailma rahu armastavaim riik ja kindel rahu karant.
17. juuli 2016, 16:32
Erdogan juba ähvardab NATO-t vaadake ette selle monstrumiga!
Horros17. juuli 2016, 17:38
miks saksmannid ei tahtnud17. juuli 2016, 18:28
vastu võtta oma suurt sõpra ???Miks küll?
skunks17. juuli 2016, 14:43
kui õige jätaks nüüd selgeltnägijad kõrvale ja vaadata mis toimub siis polegi vaja kuulata selgeltnägijate juttu,et aru saada mis sünnib ja sündima hakkab.Rõivas on Natoga üle vindi keeranud ja seda tõlgendab venemaa kui ähvardust.Võõrvägede sissetulekud on alati kahtlust äratanud ja seda juttu ka meedias liiga palju.Olen seda meelt,et pole vaja ärritada ja rahukõnelusi peaks läbiviima ka Rõivas,mitte tiirutama eralennukiga Brüsseli vahet patsutusi õlale nuiamas.
kõige tähtsam17. juuli 2016, 14:43
kui sõda peetakse sõja õhutajate kodumaades,see parim maailmas.
mammi17. juuli 2016, 15:03
Just, puutin on ähvardanud teisi tuumapommiga. Soovin et puutini tuumapommid plahvataks puutini kodumaal, kui ta peaks need käiku laskma.
see sinder viskas17. juuli 2016, 17:08
jaapanlastele ju ka kaks tuumapommi, On ikka sinder,mammil puha õigus.
einar17. juuli 2016, 20:51
mitte ei mäleta millepärast seda tehti. Äkki annad teada?
sel ajal oli18. juuli 2016, 00:21
head nõu andmas nii kallis Malt koos seekli ja kopeikaga
Kui keegi ei märka,17. juuli 2016, 14:33
et tõesti on sõdasid tulemas, on ehtne lambapea. Keegi ju ei keela lambapea olemast? Selleks ei pea selgeltnägija olema. Kõik märgid viitavad tulevastele, ränkadele sõdadele. Ei ole ainult Putin süüdi. Kõik maailma suured mängivad tulega. Seda nad saavadki.
küsimus17. juuli 2016, 15:06
minu jaoks on miks nad mängivad?
Majandus on lihtsalt nii pees, et muud moodi sellest välja ei saa, kui kõik korra hävitada ja siis uuesti luua. Miks majandus ei toimi - on ülevõimete elamine - ressursid on piiratud kuid iga riik tahab omada, kulutada ja tarbida rohkem ... nüüd on vaja luua kaost, et pärast seda võitja saab omale rohkem ressurssi - teiste arvelt, kes praegu ei ole nõus vabatahtlikult neid loovutama. Seega inimesed hukkuvad, määratakse surma või kannatustesse, raha ja ahnuse pärast
vastus17. juuli 2016, 16:55
kui inimkond suure osa oma tööajast ei ehitaks pomme jm sõjatööstuse staffi, oleks elu maamunal üsna talutav
Tead?17. juuli 2016, 17:11
Kõige ohtlikum, ravimatu sõltuvushaigus on ahnus. Nimetatakse ka "Napoleoni sündroomiks". Ohtlikum sellepärast, et haiged ise seda ei tunnista. Veelgi ohtlikum, et tugevalt haiged ise ongi "suured tegijad". Neile aitavad kaasa vähem haiged, ehk teadlased, proffessorid, kes treivad raha eest soovitud artikleid (kliimasoojenemine j.n.e.). Jah, inimene on iseenda hävitaja. Toon näite: Bakterid õgivad surnud korjust, ise seejuures paljunevad. Mida rohkem baktereid, seda rohkem õgivad, seda rutem korjus otsa saab. Lõpuks õgivad üksteist, kuni viimseni kõik õgitud on. Viimane kooleb nälga, sest pole, mida õgida. Inimkonnaga käib see tuumasõdade kaudu. Sest ahnus tekitab hävitavat viha.
Venekeekne ja meelne!17. juuli 2016, 14:20
Putinist, tahab,et Eesti oleks kaitsetu,et rohelised saaksid tulla nagu Krimmis. Mis lävepakk? Venemaale ei soovi keegi kallale minna,mida on sellelt näljaselt joodik rahvalt võtta?
Pole17. juuli 2016, 14:19
need jänkid kusagil head toonud,kuhu oma nina pistavad tuleb ka sõda kindlasti ja tuleb ka siin
saagu üle17. juuli 2016, 14:17
Eesti kaitsevõime paranemine on olukorra halvenemine vaid agressorile. Järelikult on Kaldre poole valinud.
Ukrainas polnud NATO-t, oma riigi reetnud president sisuliselt likvideeris armee ja täna näeme tulemust. Poleks rahvas ja vabatahtlikult kiirelt tegutsenud oleks "novorossija" pseudoriik laiutamas Odessani. Või juba "referendumi" abil Venemaaga liidetud.
17. juuli 2016, 13:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Minni17. juuli 2016, 13:49
no me kõik oleme siin maamunal sündinud miks me siis sõdime me seame teisi inimesi ohtu kui ka maakera heaolu.
Loodan et saite mu kirjast aru ja et see läks kõigile hinge.
Ilusat päeva soovides Minni!
Oled vist paris napaks17. juuli 2016, 14:22
Enamalt jaolt on soditud resursside ja voimu parast. Kuna neid ei jagu koigile. Soja toenaosus suureneb veelgi kuna inimkond suureneb samas eluks vajalikud resursid vahenevad.
kuidas ei jagu17. juuli 2016, 14:36
sa ise oled napakas ja ajupestud, miljardäride hulk ja muidusööjatest poliitikuid on lihtsalt nii palju!
genotsiid17. juuli 2016, 13:21
1920-ndail, 1930-ndail suutsid venelased teha niipalju ränkasid kuritegusid väikerahvaste vastu, et neist ei ole isegi mitu inimpõlve hiljem kahju. Las naudivad oma peedistatud ajusid ja kaovad ajaloo prügikasti.
17. juuli 2016, 15:32
Ei rääkinud partei keskkomitee gruusia keeles, ikka vene keeles ja mõtles vene keeles.
to Normaalne 17. juuli 2016, 16:26
Su loogika järgi ei saanud 2.MS kuidagi NL võita. Võitsid sakslsased ja jätsid SDV NL mõjupiirkonda, et teist korda veel võita. Huvitav loogika sul.
17. juuli 2016, 13:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Fjodor17. juuli 2016, 13:42
Ootan Punakotkaid,kes selle jänkide rämpsu hävitaks.
heh,enne tulevad meie omad ISISe võitlejad17. juuli 2016, 13:45
kõrisdid nüsima. Neid oodatakse siia lillede ja neitsiteda ,hashisi ja oopiumiga, vodka ja viskiga .
Meie eliit aitab neil siin organiseerida nii taharrusg gamead kui kõik muud vajalikku
mat17. juuli 2016, 13:47
Venelastele rohkem sääraseid sõpru nagu nad ise on.
to. Fedja17. juuli 2016, 15:51
Ei ole vihakõne , aga seal muud ei olegi ainult punakotkad, isegi autot ei võimelised ise tootma , alates 1945 a kõike kopeerinud , kotkatopised.
jos17. juuli 2016, 13:14
17. juuli 2016, 13:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
17. juuli 2016, 14:09
Kellest või millest?
Et saate jälle süüa ja saadavad ehk müügile tühjadele lettidele17. juuli 2016, 14:21
Miks ise sigu ei kasvata, ei oska või? Õppige
hallo17. juuli 2016, 17:05
õpivadki. Samas, sedavõrd, kuidas nemad õpivad, tabab meie seakasvatust üks häda teise otsa
kas ihkas17. juuli 2016, 17:13
seakatku?
Maksa ja sa saad enam kui vaja.
17. juuli 2016, 13:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
on ikka kuradid lahti, hakkavad meie peremeestele ja omanikele vastu!17. juuli 2016, 13:46
ei taha olla orjad !!!!
Milline jultumus.
lp. kaldre17. juuli 2016, 13:12
kui vene sõdurid eesti lasti kas see oli õige. ja miks nad ei lahkunud kui sõda läbi oli. miks nad ei tunnistanud kuni saksani nende riikide suveräänsust. neid ei tahetud siia. ja ei taha keegi alustada sõda. vene alustas krimmis ja see teeb väikeriigid ettevaatlikuks.
17. juuli 2016, 13:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
eestlane on lausa tark ori17. juuli 2016, 13:13
hea,et isemõtlemine ja aju omamine AUT on.
See pole mingi ila vaid loogiline jutt17. juuli 2016, 14:06
tegelikult. Kui ise oma peaga mõelda. Jah ajad on ärevad, ilma selgeltnägijatagi arusaadav.
17. juuli 2016, 12:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
TROLL17. juuli 2016, 13:02
peale selle on meil GENERALISSIMUS TAAVI I
kes eelnevatele silmad ette annab.
Mis keeles siin kirjutate ?17. juuli 2016, 14:27
Saksa tähed, aga jura arusaamatu ja samad sõnad muudkui korduvad ?
tavalised eestlased saavad aru17. juuli 2016, 17:19
orjast kõige õigem loomulikult ei mõika.
IRW17. juuli 2016, 12:29
Järjekordne tõestus vanasõnale - toida hunti palju tahad , ikka vaatab metsa poole !Nimi küll eestimaalik , hing kusagil kremli koridoris
Aga 17. juuli 2016, 13:10
mis sa tahad saada. Eestis on nii "selgeltnägijad" kui võimupoliitikud vene raha poolt kinni makstud. Loomulikult nad punnitavad siis eriti agaralt silmi.
hallo17. juuli 2016, 12:26
militaar-kriminaalne olukord halveneb. Keegi kasutab suurriiklikku võimekust jama tekitamiseks kogu maailmas
Valeri17. juuli 2016, 12:23
Ilona, 25 aastat polnud vaja Nato vägesid. Aga peale ukraina -venemaa sõda tekkis vajadus NATO sõdurite järele. Venemaa ise tekitas vajaduse oma piiriäärsetesse riikidesse tuua sisse NATO sõdurid. Said mis tahtsid. Nüüd venelased ei saa magada, kardavad sõda, mille ise alustasid.
to Lollakale aneerika prselakkujale17. juuli 2016, 16:32
Minu teada vedasid/varastasid vene "vabastajad" Ukraina idaosast tehasetehnikat venemaale. Kas USA käskis seda teha?
gh17. juuli 2016, 17:32
Kes sinu omanikuks on? USA või RF? Su teksti järgi nagu muid võimalusi pole.
aga muidu ei saanud USA endale kuuluvat17. juuli 2016, 17:26
maad ega vara kätte. Pidi ju toetama neid ausaid ukrainlasi ja aitam,a neil lapsi,naisi tappa,
Tark17. juuli 2016, 12:21
Siin pole vaja selgeltnägijat mängida, sest päev päevalt läheb teemad aina verisemaks ja mitte keegi ei julge ennast mugavustsoonist liigutada. Tulgu või surm, peaasi, et temal hea oleks. Teemad lõhnavad juba maailma katastroofi järgi, et siis nagu maailma sõda on puhkemas ja seda kõike ainult inimeste oma lolluste pärast.
Luuavabrik17. juuli 2016, 12:19
Kui üks luud saab presidendiks siis see luud saab nõunikuks ja hakkavad koos silmi punnitama.
17. juuli 2016, 15:14
mõtled seniilset nestorit ja teisi tensikuid.
omg17. juuli 2016, 12:15
Sellise jutu kohta sobib kommentaariks sõnapaar "ajupestud idioot"! Ah et NATO kasutab seda kohutavalt võimsat loodavat sõjalist võimekust lävepakuna Venemaa vastu? Tõmbab terve pataljoniga (toetuseks Eesti 2 brigaadi) ja 8 lennukiga Moskvani välja nii et pole asigi? :D
Kaldre on ju17. juuli 2016, 12:30
pidevas koostöös võimuesindajatega nii siinpool kui sealpool piiri. Arvestades tema venemeelsust ja -keelsust, siis ilmselt on praegune artikkel idapoolne tellimus.
Enn17. juuli 2016, 12:11
Huvitav palju FSB Ilonale maksis sellise ila eest.Sellist ila ei tohiks tõesti ajalehe veergudele lasta.Läbi aegade on iga riik ennast kaitsnud võimalikult parimal moel.Meie peame seda eriti tegema,kuna naaber on agressor.Arvatavasti üritab ka terrori rünnakuid.See ,et nende juht pühade ajal kirikus käib.Ei tee veel temast usu austajat.See on rahva lollitamiseks.Muidu ei toimuks riigis poliitilisi mõrvasid.olla agressor naabrite suhtes.Õigeusu kirik on ammu FSB kontrolli alla.Kirikupea on aga saatanast.Muidu ei oleks ta õnnistanud oma sõjardeid enne enne Ukrainasse saatmist
!!!17. juuli 2016, 12:52
Milleks mõttetusi pasu(a)ndada? Pole Venemaale neid kartulivagusid vaja. Küll aga strateegilist olulist platsdarmi (ja mida platsdarmi nimel ära tehakse, seda vaata Ukraina näitel, Krimm ning Donetsk)
Kui enne olid NATO väed Leningradist 2000 k.kaugusel, pooles Saksamaas. Siis nüüd vaid 200 km. kaugusel, Narva jõel. Aga kaugused on sõdades alati Venemaa trumbiks olnud. (Napoleon, Hitler). Teine, väljapääs maailmamerele. Soome laht on pikk ja kitsas pudelikael, kus üks kallas ongi juba NATO oma. Kui Soome kah veel NATO-sse läheks, võiks lääs kitsa lahe iga kell kinni kiiluda, kuulsa Balti laevastiku vaid lahekurmu, Peterburi ning Kroonlinna vahele seilama jätta. Kolmandaks ära unusta Balti riikide maanteid ja raudteid ning sadamaid, märksa jäävabamaid kui on see Peterburi oma. Või Luga oma, mida juba ligi 20 aastat ehitatakse, kuid ikka veel lõppu ei paista. Seega on Balti riikidel Venemaajaoks hoopis teine väärtus kui kahekümnel katulival.
A.H. to 12:1717. juuli 2016, 13:32
Kui sa nii loll poleksid ja teaksid kas või üht-teist ajaloost, siis teaksid, et venemaale oli seda 20 kartulivagu vägagi vaja. Mis põhjusel, seda sa ei tea, seast geograafiast, kliima omapärasusest ja muudest aspektidest sinusuguse madalalaubalisuega pole mõtted rääkida. Mis puutub USA unistamisest vene maavaradest, siis USA pole ka kommertsis sinusarnane loll, kes tahaks neid varasi minna võtma kuskile Siberi karu*ersest, kus pole infrastruktuuri ega midagi. Vaata palju selle väljaehitamine maksma läheb. Samas kui (post)kommunistlik venemaa toob selle vara ise maaseest välja ja müüb suht võileiva hinna eest läände maha, et hinge sees hoida.;)
A.H. (väike täpsustus)17. juuli 2016, 14:16
Minu 14:05 ütlemine oli mõeldud 13:51 taibukesele.;)
17. juuli 2016, 12:33
Nende seotus KGB-ga ei olnud saladus sügaval nukaajal ega ole ka praegu, oma asi, kui sinna oma naha viid, probleem on ainult selles, et nad on ka kristlased ja samasugune sihtmärk islamistidele kui uskumatud või teiseid kristlased.
venemaa17. juuli 2016, 12:11
ei tohiks jänkisid ärritada
eedu17. juuli 2016, 12:08
venemaa, st puutin ei suuda rahus elada, ikka peab sekkuma väiksemate riikide siseasjadesse põhjuseks venelaste kaitseks kelle inimõigusi piiratakse.
Saage venkud aru, et keegi ei taha teie venemaad. Ainult rist ja viletsus kaasneb sellega.
Isegi siinsed venelased ei taha venemaale elama minna.
Aga juba nõuka ajal kui olin koolis, siis räägiti et NATO on meie vaenlane.
Ja praegu kui venelane kuuleb sõna NATO siis läheb kohe vetsu ja paberit ei jätku.
aadu17. juuli 2016, 12:19
lapski teab, et kus relvi pikemalt lehvitatakse, seal varsti veri lendab. Relvatöösturid on juba aastaid oodanud, et saaks uusi relvi katsetada, kaua sa kannatad ja pimesi toodad, ja täna lõhnab siinkandis ikka vägagi uue võimaluse järele, vaata kui hea ettekääne, et krdi venelased, me teile veel näitame, kuidas maailma vallutada. Venelased ehk näevadki, aga meie siin saame otsa.
eedu17. juuli 2016, 12:42
Kui siin otsa saame, siis kõik koos, eestlased ja venelased ka oma kalli venemaa putini pommidest. Venemaa on "rahutuvi" keda karta
aadu17. juuli 2016, 13:01
peab see meile lohutuseks olema, et koos venelastega hukka saame? kui sa ise surnud oled, mis tähtsust siis sellel, et surid venelasega koos? või et surid uute relvade loomise nimel katsejäneseks lihtsalt? kas eestlaste lihtsameelsusel tuleb ka kunagi lõpp?!
17. juuli 2016, 13:28
Vaata ma ei soovi ei eestlaste ega venelastele halba. Kuid eestis õhutavad venelased vihavaenu, enamus puutini enda ülesandel, et tekis vihavaen. Siis puutinil hea põhjus tulla "rahu" tooma, venemaa uute relvade loomiseks ja katsejänesteks olla. Ja ka vanad relvad vaja kuidagi käiku lasta.
yessss17. juuli 2016, 19:43
Eesti tuumariigiks!17. juuli 2016, 11:57
USA võib paigutada Balti riikidesse oma uusimatest varghävitajatest F-35 koosneva üksuse, kohe pärast seda, kui need on aasta teises pooles ametlikult kasutusse võetud.
Lockheed Martin F-35 Lightning II on viimase põlvkonna mitmeotstarbeline hävitaja, mille tootmisel on kasutatud nn stealth-tehnoloogiat. See tähendab, et lennuk on ehitatud nii, et maksimaalselt vähendada maapinnal asuvate radarite kiiratud raadiolainete tagasipeegeldumist.
Lennukit saab kasutada nii hävitaja, luurelennuki kui ka taktikalise pommitajana. Plaanide kohaselt saab lennuki relvastusse lisada ka B61 tüüpi tuumapommi.
lenda tuvike, lenda17. juuli 2016, 12:50
Kas ta põldu ka künnab või heina niidab? Tappa saab edukalt ka veoautoga, nagu viimased sündmused näitasid.
eedu17. juuli 2016, 11:46
Tegelikult vaadates venemaa ründamisi, siis on need toimunud olümpia ja spordivõistluste ajal.
Saab näha, kellele nad nüüd kallale lähevad.
Tavaliselt reede õhtuti, nagu ka türgis. Nagu venemaa karvane käsi oli ilmselt ka türgi võimuvahetuse juures.
saljuut17. juuli 2016, 12:16
Kui sa arvad, et venemaa FSB karvane käsi ei ole mängus, siis sa solvad sellega oma FSB-d.
17. juuli 2016, 11:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
naisuke17. juuli 2016, 11:55
Usun ennast, kas olen loll või idioot?
lugeja 17. juuli 2016, 14:21
Vanga oli ammu surnud kui 11.sept. terror toimus ja veel nii mõndagi ,mida ta nägi ette ,igatahes väga tark selgeltnägija oli ,olen lugenud ja filmi näinud temast . hämmastavad ettenägemused olid ja praeguseks ennustas 2034 ,tuleb üleüldine kalifaat .
kah lugeja20. juuli 2016, 12:43
Aga mina olen üsna palju lugenud ekstrasensside kohta ja kui neid uskuda, siis ei saa üheselt tulevikku ennustada. Kuna olevat olemas tohutu hulk maailmu (meie maailma eri variandid), kus kõik toimub vastavalt tõenäosusele. Vangaga võtsid ühendust erinevate tulevikkude esindajad (valgustäpid, mida ta nägi, ise pime olles). Sellega saab seletada, miks Vanga ennustused ei täitunud ega täitu 100 protsendiliselt. On ju olnud sündmusi, mis ei täitunud, ehkki Vanga ennustas nende sündmuste toimumist.
Üks estrasenss (nime enam ei mäleta) ütles, et on olemas teatud kindlad sündmused, mis kindlasti toimuvad kõikides maailmades, aga kõik ülejäänud sündmused toimuvad (või ei toimu) igas maailmas erineval määral. Näiteks saad teada, et mingil kindlal ajal jääd auto alla. Võiks arvata, et kui jääd koju, siis midagi ei juhtu. Juhtub küll, aga mingil muul viisil. Ohtu on võimalik vältida, kui põed selle läbi kergemal kujul. Aga selleks peab muidugi täpselt teadma, mis oht, kus ja millal toimub.
Lühidalt, mina Vanga ennustusi puhta kullana ei võtaks. Pigem on need sündmused, mis suurema või väiksema tõenäosusega võivad juhtuda.
eedu17. juuli 2016, 11:36
Ilona õhutab sõda.
Ja tema tekstis ma saan aru, et ta ei karda mitte eesti pärast vaid venemaa pärast.
Ma saan aru, et puutin pole ainult venemaa, vaid on kõigi venelaste president.
Kõik venelsed kardavad venemaa ja oma isakese puutini presidendi pärast.
Kui puutin väriseb, siis värisevad ja kardavad kõik maailma peal laial olevad venelased.
Kui küsid venelaselt otse
Kas kardad, et eesti ründab venemaad,
kas kardad, et tuhat nato sõdurit vallutab venemaa,
kas kardad, et keegi julgeb rünnata maailma suurimat riiki mis on tuumariik
siis vastus on ei.
Ja kui küsid, mida te siis kardate, ei osata midagi põhjenduseks öelda.
Kõik venelased üle maailma on venemaa telekanalite ajupestud, neid ümber veenda on võimatu.
Hm17. juuli 2016, 11:55
Kle peedi eedu, ära rohkem peale võta.
eedule17. juuli 2016, 11:56
tema tekstist, mitte tema tekstis. Ega Sa tema tekstis ei ole!
Kõik me oleme selgeltnägiad .17. juuli 2016, 11:33
Eesti on nii mahlane väike amps, seepärast ongi siit mitmesugust rahvast läbi marssinud. Poleks me sellega leppinud ja üritanud järjekindlalt võidelda,ei oleks meid ega eesti keelt. Ilma kaitseta ei saa,kuid kaitsega on nii nagu on,keegi ei tule kaastundest appi. Kõigil neil kaitsjail on oma missioon. Nii,et valik on meie !
Babula 17. juuli 2016, 11:31
No mis seal uut on Baba Vanga Bulgaaria selgeltnägija nägi seda juba paar aastakümmet ette mis tulemas ja mis olemas ...
Vanga sai palka ja juhiseid riigi julgeolekuteenistuselt. 17. juuli 2016, 11:46
Lolle lollitataksegi nii.
väga huvitav,17. juuli 2016, 12:17
siis sa tead seda ka, palju Hitler talle maksis selle eest, et Vanga ennustas talle sõja kaotust.
Babula17. juuli 2016, 14:28
Ja 2043 aastaks pidi Euroopast saama Kalifaat ,et midagi ikka siin saab toimuma . Nägin filmi Vangast ,väga sisukas ja hea oli vaadata ,targa inimese juttu , mul praegugi veel FB salvestatud temast see film.
Appi !!! Muti vene TV poolt ajupestud ja ei suuda mõista isegi selle TV massvalesid. Sensitiivsus NULL.17. juuli 2016, 11:28
Mingi petupalagani staarnäitleja lihtsalt
Ärge uskuge soolapuhujaid ja hiromante! 17. juuli 2016, 11:27
Mangid , Karrod, Nastjad - no kaua vöib? Kena suve maarahvale ka ilma nende ennustusteta! Önne ja Armastust, Tervist ja Önnistust! Tervitustega ikka teie söber Rein : https://youtu.be/4kp4LOI8XSU
Nastja on teises liigas, ta pole FSB ja GRU ajupesu saanud17. juuli 2016, 11:49
Vahib ka "liiga palju" mittekremli infokasnaleid
Mõtleja.17. juuli 2016, 11:26
Mulle tundub, et sensitiivid peegeldavad valitsevaid meeleolusid. Kui on halb, siis läheb veel halvemaks. Kui on hea , siis läheb veel paremaks. Nagu näiteks aastatuhande vahetusel lubati.
Tavaline psühholoogia 17. juuli 2016, 12:07
Loomulikult, tegemist on puhtalt loogikaga ja selle nimetajaks on "eskaleerumine". Olgu siis hea või halva eskaleerumine.
valdek17. juuli 2016, 11:22
kas end selgeksnägijateks nimetatud ei kujuta tõsist ohtu ühiskonnale? Ajavad mingit mõttetut jama suust välja .Kui ajalugu vaadata,koosnebki see rahuajast ja sõdadest Mis siin siis nii uut on? Ideoloogiline sõda käib vahetpidamata. Ainus,mis uus,on nüüdne moslemite liigne armastus,mis Euroopale saatuslikuks saab.Kui need moslemiarmastajad siirduksid neid armastama nende oma maadele,oleks kõik korras,kuid et ohtu seada kogu Euroopa tulevik ja eurooplaste elud,on kuritegelik .
Mis puutub Ilona Kaldresse,siis võiks ta enam tegelda oma terviseprobleemidega Ilmselt on tal kontrolli alt väljas toksiline struuma. Selline olukord võib halvasti mõjuda intellektile. Ja veel.mis selgeltnägija,kui ei suuda eestimaalasena isegi riigikeelt omandada I Tühipaljas Kremli kaagutaja.
marks17. juuli 2016, 11:20
Kui mõelda nüüd rahulikult , ilma emotsioonideta - Me oleme katkestanud igasuguse diplomaatilise suhtluse idanaabriga , selleasemel ostame relvi. Õhutame vihavaenu. Jah mõnede riikidega ongi raske, tuleb korduvalt üritada , erinevate nurkade alt. Tuleb odavam ja turvalisem. Majandusele ka kasulikum. Üksi musta raha pesemisest naabrite juures jääb väheks , riigi eksisteerimajäämise huvideks.
Nägija17. juuli 2016, 11:13
Selleks peab tõesti olema selgeltnägija, et öelda, et olukord on halb ja läheb halvemaks. Neiu Kaldre üritab trügida poliitikasse, mis muud.
17. juuli 2016, 11:04
Selgeltnägija sõnul pole NATO sõdruid siin meie kaitseks, vaid Eestit kasutatakse lävepakuna.
,
Huvitav, et ta ei maini seda aega, kus Eestis olid ühe teise naabri sõdurid ja Eesti oli 50 aastat selle maa lävepakk.
maa lävepakk.
otan17. juuli 2016, 11:24
Ära nüüd siin üle pinguta. Ei olnud Eesti mingi lävepakk vaid jalamatt. Paraku ei ole meil valikut, kas NATO või siis nö rohelised mehikesed, kes meid sõbralikult jalamatiks tagasi muudavad. Ei ole mõtet lootust hellitada ja uskuda venemaad, kui on võimalus siis seda ka kasutatakse.
2007 juba katsetati aga paraku hinnati asja valesti, vaatamata valitsuse kritiseerimisele asusid eestlased riiki kaitsma mitte pöörama. Sellega seoses läks plaan vett vedama aga peagi katsetatakse uuesti ja Ilona Kaldre sugused valmistavad pinda enese teadmata ette.
Ingise keele oskajad saavad vaadata kuidas asjad KGB ajal käisid:
https://www.youtube.com/watch?v=5It1zarINv0
Ukrainas käis kõik täpselt selle järgi. Ja see seletab üsnagi palju putini kohta, tema usklikuks muutumine jne.
!!!17. juuli 2016, 11:03
Jutt on huvitav, kuid seda tuleb võtta teatava skepsisega. Igasuguseid selgeltnägijaid ning ennustusi on ideoloogilises kui ka sõjalises võitluses ennemgi edukalt ära kasutatud. Ajaloos näiteid kuhjaga. Kes garanteerib,et too oraakel räägib taevasest ilmutusest, mitte ei pajata näiteks mingi ette antud repertuaari järgi?
Muidugi, vägede kontsentreerumine kätkeb alati juhuslike konfliktide puhkemise ohte. Kuid veelgi ohtlikum on kaitse puudumine. See võib tugevamal poolel tekitada kiusatust korraldada järjekordset Transnistriat, Abhaasiat, Krimmi või Donetskit. Parim pidur on tedamine, et paraadsammul sisse marssimise asemel võib ka valusasti vastu näppe saada,
Teiseks - lävepaku jutt. Et pisikesed NATO üksused Baltikumis võiks nagu Venemaale ohtu kujutada. See on juba sõjaline aabitsatõde, et edukas pealetung eeldab mitmekordset jõudude ülekaalu nii tehnikas kui ka elavjõus. Mis erilist ohtu kujutaks Venemaale 4 lennukit Ämaris ning 4 Leedus? Kui Venemaa poolel piiri läheduses (kuni mõnisada kilomeetrit piiristsisemaale) on neid samal ajal sadu? Hävitajaid, ründe ning pommilennukeid, koptereid j.n.e. Kui Vene poolel on tohutud raketiväed, Balti riikides aga toimiv õhukaitse ning rannakaitse aga praktiliselt puudub? Samuti ka tankide osas. Tulevikus pataljon igasse Balti riiki? Ka tuhat meest riigis oleks köömes, kui võrrelda Vene poole jõudusid. Ainuüksi Pihkva dessantdiviisis on rohkem professionaale koos, kui kolmes Balti riigis sõjavägesid kokku. Pluss muud relvajõud. Polgud, brigaadid ning diviisid. Kui võtame taas mõnisada kilomeetrit piirist, siis kümned tuhanded, tõenäoliselt isegi sadakond tuhat. Meenutame Venemaa lubadust tuua piiridele täiendavalt veel 10 tuhat sõjaväelast ning soovi formeerida täiesti uus ründeotstarbeline sõjaväekoondis - uus tankiarmee! No kes siin keda ähvardab ning ohtu seab?
Pööriööklane17. juuli 2016, 11:01
Saviaar on järgmine Eesti President!
ei ole.....17. juuli 2016, 10:59
Ei ole ilus sundida inimest istuma kuumadele esemetele lihtsalt ajakirjanduslikult parema
pildimaterjali saamiseks.
Vene sõdur on siis ikka nadi küll.1980 ndatel oli neid siin eesti kaitsmiseks Nato sõjalise ohu eest
üle saja tuhande lisaks sadu lennukeid tuhandeis tanke ja kümneid õhutõrjekomlekse.Hetkel
saab sama asjaga hakkama neli lennukit kuus tanki ja tuhat meest.Jääb veel ülegi venemaa vallutamiseks.Lugupeetus kremlimeelsed kommijad.mingisugune lugupidamine kodumaa
relvajõudude vastu peaks ikka olema.Mina isiklikult arvan ,et nad saaksid edukalt hakkama
selle käputäie verjanuliste imperialistidega.Ei maksa nii paaniliselt karta
Eit vahib liiga palju Putleri televisiooni ja ajud pesti ära, kogu lugu17. juuli 2016, 10:45
Või on venemaa nii nõrk juba, et NATO 1000 sõdurit ja paar lennukit on piisavad vallutamiseks?
Ilgelt lolli juttu ajab, Putler juba taandub ja lakub haavu
goov17. juuli 2016, 10:43
Kohati tuleb ikka ahastus peale küll.Meil on vist ca pool elanikkonda min 14 aastat koolipinki
nühkinud aga see ei taksta meil rääkimast nõidadest,selgelnägijatest ja tuldpurskavatest
lohedest.Tõsiselt rumalat inimest ei riku mingi haridus
püha graal17. juuli 2016, 11:16
Seda ma vaatasin juba televisiooni uusaastaprogrammist - selle asemel, et näidata mõni lõbus film või kontsert, lastakse selgeltnägijal sonida!!
sa pole kursis uusimate teadusuuringutega17. juuli 2016, 11:24
Teadlased on jõudnud veendumusele, et eksisteerib ühtne infoväli ja meie teadvus ühineb sellega surmajärgselt.
Mõned oskavad lihtsalt juba eluajal selle väljaga kontakti saada ja sealt infot lugeda.
milleks viivtada17. juuli 2016, 11:42
kui asi on kindel võiks selle ühinemise ju kohe ära teha
17. juuli 2016, 11:43
Millegipärast selliste "infolugejate" info on väga sarnane lehe- ja uudistelugejate loogilise mõtlemise omaga, kellel pole sooja ega külma, mis ühtne infoväli seal kosmoses eksisteerib. See et sõjaoht on olemas ja maailm on muutunud ettearvamatuks, ega selle teadmiseks ei pea selgeltnägija olema.
???17. juuli 2016, 10:42
Üldiselt rahuaeg ongi aeg, mis kulub sõjaks valmistumisele. Teisalt ei saa ma aru, miks selliseid idioote kaanele pannakse. Ma näen ka tihti igasugu unesid, aga ma ei lähe kohe "tõde" kuulutama.
naisuke17. juuli 2016, 10:55
Sinuga sama meelt. Iga vähegi mõtlev saab isegi aru, et halb olukord ei ole läbi.
j17. juuli 2016, 10:41
polegi head varianti. kui eesti peaks end ise kaitsma, siis seda me ju ei suuda.
kui kaitseb nato, on ka halb. see ärritab naabrit ja võib viia sõjani.
või arvate, et nato tahab eesti kaudu venemaad vallutama hakata?
varsti algab17. juuli 2016, 10:59
Sõda ei ole enam kaugel.
ühed nõiad kõik17. juuli 2016, 10:39
Täisjama ajab, ilma NATOta oleks kogu riik juba okupatsiooniohus17. juuli 2016, 10:38
Hetkel on okupeeritud ainult osa Eestit ja Soome Karjala muidugi ka
mitte ei usu,et meie oma riik oleks ohus18. juuli 2016, 00:29
seal kahe ookeani vahel. Meil on sõjavägi,relvad ja poliitikud. Meil ei ole jürgenid ega taavid. Meil on kained riigi huvide eest võitlevad poliitikud,
truman17. juuli 2016, 10:26
Usa kasutab omakasupüüdlikult Venemaa piiriäärseid maid oma ekspansionistliku poliitika elluviimiseks. Eestist ei tea ega pea jänks ja kogu jänkistan rohkem kui vaid oma sõjaliste plaanide elluviimiseks vaja on. Miks ma küll arvan, et need kes neid obamastani vägesid taga kiidavad, on tulevikus just need kes oma eludest ilma jäävad?
trolli sõnatagavara17. juuli 2016, 11:00
palu koolitust, et jama ei kirjutaks
TROLL18. juuli 2016, 00:34
ja mis on naabril pistmist minu sõnavaraga ?
trumani jutt on arusaadav igaühele,kel kõrvade vahel põhk pole .
Usun,et minu sõnavara on minu isiklik asi
Helle17. juuli 2016, 10:24
See tekst tuleks täielikult tõlkida. Kaldre analüüsib selles FB postituses meie peaministri kõnet Varssavis ja ütleb, et see ei olnud kõne rahust, vaid sõjast. Samuti selgitab ta, et ühe väikese maa nagu Eesti kaitseks ei ole vaja kolme tuumariiki. Kui keegi tahab siia tuumapommi panna, siis piisab eesti hävitamiseks juba ühest pommist. Ja üldse on see tekst tervikuna väga mõtlemapanev ning üldse mitte nii väga spiritistlik. Leht on sellest noppinud välja ühe lõigu klikkide saamieks, tegelikku teksti tasub lugeda, kui vähegi vene keelt oskate.
Kalju17. juuli 2016, 10:21
Sõda käib aastaid ,ainult sõjapidamine on muutunud .Sõda on, kui inimesed üksteist mõrvavad .
Kasutatakse vahendeid mida sõjas ikka on kasutatud ja tagajärg on surm.
17. juuli 2016, 10:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t.17. juuli 2016, 10:28
Täitsa nõus. Ja see soovitus sobiks tegelikult Sullegi :)
xxx-le17. juuli 2016, 10:29
Ega sa isegi teab mis meister eesti keeles pole, kui su läkitust lugeda.
omg17. juuli 2016, 10:36
anna olla17. juuli 2016, 10:20
iga pildi peal see mutt punnitab oma silmi... et vaatab su sisse ja sust läbi. ei mõju selline näitlemine. naljakas hoopis kui mingi eit loob kuvandit, et on miski selgeltnägija.... humorist hoopis.
aa17. juuli 2016, 10:27
Tädi ei punnita silmi, vaid paistab, et tädil on probleeme kilpnäärmega.
aga anna siis olla17. juuli 2016, 10:30
Saselle peale pole tulnud, et mõnel inimesel lihtsalt ongi sellised silmad?
Kahjuks17. juuli 2016, 10:18
on sellel tädil tuline õigus.Kahjuks!
sõda tuleb meie hoovile17. juuli 2016, 10:17
Põhimõtteliselt on tal õigus. Meile ei ole vaja siia jänkide sõdureid Venemaad ärritama. Meie jõud on ainult meie mõistus ja kavalus, mitte lombitagused miiltaristid, kes kasutavad Eestit labaselt oma baaside asukohaks.
posija 17. juuli 2016, 10:12
on asunud FSBle endasse paigutatud raha tagasi teenima. Nuhk.
posija 17. juuli 2016, 10:12
on asunud FSBle endasse paigutatud raha tagasi teenima. Nuhk.
eks17. juuli 2016, 10:12
no17. juuli 2016, 10:09
Ilona Kaldrel on õigus, meeldigu see teile või mitte. Lastele ei tohi tikke anda, see on vana tarkus.
Stanislavski17. juuli 2016, 10:31
Kui näidendis on USA rahutuvid, küll nad siis ka munele hakkavad! :D
Volts17. juuli 2016, 10:08
Ma tunnetasin seda sõjaohtu juba siis, kui Ukrainast tükke eemaldama hakati.
Arvan, et peale sellist käitumist meie idanaabri poolt, ei saa mitte rahutuvi toomisena võtta, sest see rahutuvi istub ikka tõsiselt näkku ja tükib lämmatama.
Siin17. juuli 2016, 10:06
on küll selgeltnägemisest asi kaugel. Jäägu ikka oma liistude juurde. isik elab lihtsalt vene meedia mõju all ja kogu lugu.
kodanik17. juuli 2016, 10:05
Kaldre sõnul ei tohi Eesti omada normaalset kaitset,aga sellist haiget kuju nagu Putin ärritab kõik mis ei allu tema kontrollile ja diktaadile.
jah, see tuhat sõdurit eestis hakkab kindlasti venemaad ründama.17. juuli 2016, 10:02
on ju taanlased alati tahtnud venemaad vallutada.
luxenburg, kes saadab oma kümme sõdurit baltimaadesse on alati unistanud venemaa tööka rahva orjastamisest.
ja muidugi punaseks muutuv prantsusmaa, kes on alati tahtnud saada proletariaadi diktatuuri täieliku koordineerimise faile, saab neid ju uuesti moskvat põletama asudes....
avaldage rohkem sellist kõntsa ja imestage, miks meil inimesed antidepressante hommikusöögi asemel neelavad
adventist17. juuli 2016, 10:01
Sanktsioone pikendati,kuna Putin jätkab sõda Ukrainas separatistide kätega ja oma instruktoritega,aga meie oleme natos ja Kaldre võib magada rahulikult,parem saagu ta aru,et rahva hullutamine spiritismiga on patt.
just, just17. juuli 2016, 10:53
maga aga rahulikult ise ka, küll nad valvavad.
25 aastat nn. iseseisvust ja Venemaa pole veel rünnanud.Ei tea,miks küll mitte ja ühtegi võõrrriigi sõdurit polnud siis meid kaitsmas.
eedu17. juuli 2016, 11:55
25 aastat polnud vaja, aga peale ukraina -venemaa sõda tekkis vajadus NATO sõdurite järele. Venemaa ise tekitas vajaduse oma piiriäärsetesse riikidesse tuua sisse NATO sõdurid. Said mis tahtsid.
Ega eedu17. juuli 2016, 17:30
ju lugeda ei oska ja maailma asjadega ennast kurssi viia. Ukraina sõda ei tekitanud venemaa ,vaid usa kes ladus 10 aasta jooksul 10 miljardit oma raha ukrainasse, et seal riigipööre korraldada ja omale vajalikud inimesed valitsema panna. Kõik selleks ,et saada oma kätte ukraina söekaevandused ja viia oma väed ukrainasse. Selleks sunniti ukraina väed tapma oma rahvast ,sest nad polnud nõus ära andma kaevandusi mis olid valitsuse poolt maha müüdud välismaa ärikatele. Samas oli ka hea võimalus tuua oma väed balti riikidesse, hirmutades neid "vene ohuga" .
XXX23. juuli 2016, 20:51
Mis väed poolearuline? 4 lennukit, 20 soomusmasinat ja 1000 sõdurit :)
Joppenpohh, pane oma suumulk kinni naljahammas! Eesti piiride vahetusläheduses on kümneid tuhandeid, treenitud vandi kõrilõikajaid, iskandreid ja kõike mida veel mille analooge maamunapeal ka ei ole.