Inimesed

"Ikka veel ei suuda ma mõista, et Erit enam pole. Ma näen pidevalt unes, et ta on elus, minu lähedal." (77)

LISA KOMMENTAAR

vanaema20. juuni 2016, 09:45
Olen teiste kommenteerijatega nõus! Ei ole teil, lgp. proua, enam vaja trügida oma nägimistega leheveergudele. Aga nüüd Dianal on võimalus kirjutada uus raamat sellest tõelisest elust, mis oli. Sest kolm veerand tõest jäi kirjutamata. Õnneks Marinale, Eri tütrele, lubati ka kapist välja tulla.
vanaema ( see teine)20. juuni 2016, 09:23
Pole ilus ega ka õige kellegi leina mõõta ja halvustada, selge on see, et nii pikk abielu oli tõsine elu ja leinab pr Ariel kindlasti, aga
miks peab sellest avalikust teavitama- et olla siiski avalilku elu tegelane edasi- kindlasti?! Ja et meil oleks ikka Eri Klasist midagi veel kirjutada...
Olen pigem seda meelt, et soliidne on elada oma elu selles rollis, mis talle nüüd sai osaks, vaikselt edasi, kui just ei taha nn "odavalt" edasi minna!
kultuuri austaja19. juuni 2016, 19:05
Usun, et muusikaaustajad leinavad kuulsat muusikut taga ja nii tuntud inimene nagu austet Klas oli, jääb inimeste südamesse. Ja tema lihased lapsed,kes kaotasid isa.
halastage19. juuni 2016, 15:19
oi ma ei või seda soigumist enam kuulata
See ei ole19. juuni 2016, 12:13
aus kui inimest enam ei ole siis hakkab pihta kuidas koik oli ja mis oli Miks ei oleks voinud juba Eri eluajal seletada oma eluarmastusest kuigi oli 2 korda abielus armastas Erit see tundub imelik jutt Muidugi kui Eri ja Ulle on mulla all on hea seletada
Pereisa kommentaariga nõus.19. juuni 2016, 11:12
Võlts armastus :( See naine pingutab näitemänguga üle. Ebameeldiv inimene !
kle ariel19. juuni 2016, 10:12
eri läks koos ülle ullaga, nad õnnelikult igavesti koos, sind nad enam ei meenuta.
meie19. juuni 2016, 10:58
armastatud maestro elab edasi oma tütre Diana ja tütre lastes, praegu puhkavad nad rahulikult koos Üllega.
19. juuni 2016, 08:40
Ka meie leiname ja mäletame kurbusega Erit. Miks peab jälle need haavad soolaga valada. Kallis proua !!! Ta oli sinu mees ja meile väga armastav muusik. Teie tundeid lehes lugeda on imelik. minul on yks köik kuidas teil läheb. oleks Eri viimased aastat koos olnud seal, kus tal oli hea olla. nyyd se nutt tundub oma haletsusega ja sellele kaasa tundma ma ei ole nöus
Radist18. juuni 2016, 21:18
Arvo Pärt, Neeme Järvi, Eri Klas... Keegi ei kõrvuta keegi neid nimesid Paul Mauriat' või James Lasti menuga, kuid eesti rahva südamesse on need muusikapoisid jäädvustunud igaveseks.
Alahindad19. juuni 2016, 01:14
Sa päris kindlasti ei ole Arvo Pärdi ja Neeme Järvi menust raja taga teadlik, muidu sa nii ei kirjutaks, aga eks googelda natuke.
Kahju on küll19. juuni 2016, 07:56
Ariel, lase Eril juba minna .Nii on parem nii sinul kui ka temal . Ta ei saa minna kui sa pidevalt veel avalikkuse ees seda räägid . TA jääb igaveseks sinu ja ka kogu rahva SÜDAMESSE ELAMA .
naisuke19. juuni 2016, 14:56
Arvo Pärt on nimekirjas, mida Sina ei teagi!
Marge18. juuni 2016, 20:27
Iga 5 aasta tagt kutsuti "lõbusat" õhtut veetma ja see on nüüd "eluaegne" armastus? Lausa Moskvasse kutsuti - ja naine kohe jätab omad asjad sinnapaika ja kihutab teise (liiduvaba)riiki üheks õhtuks? Mina küll sellise asjaga ei uhkustaks et mees mind niimoodi jooksutas ja kaltsutas. A no see lihtsalt minu arvamus.
dish18. juuni 2016, 21:26
Tere, Marge! Lihtsalt minu arvamus
dish18. juuni 2016, 21:45
kas sa oled Marge feissist või ramerist? kirjapildi järgi tundub, et stiilitar lustiblogist. ütlen küll Tere, kuid eriti huvi ei tunne (aga kui soovi, võta minuga ühendust)
Radist18. juuni 2016, 20:03
nonii delfi noor-debiilikud...
Proua Ariel on teie silmis tühisus, Eri Klas mittekeegi, eesti kultuur käigu klosetti.Tore! Aga öelge, siinsed klähvijad, mille baasil te tulevikus kavatsete oma elu elama hakata? Kas paberile joonistatud trips-traps-trulli näol?
isegi täht vilksatas-pilvede vahel. Või kuidas see tekst seal oli. Üle võlli, üle võlli.18. juuni 2016, 18:45
sul lihtsalt18. juuni 2016, 19:13
puuduvad igasugused tunded,oled küünik, kahju.
hull kuubis18. juuni 2016, 18:39
Tädil on endast hoopis teine pilt, kui avalikkusel:))), nüüd kuulsuse nimel nõus isegi meest juba 17 aastaselt anda omaks pidama... Täielik huumor! Sina lp proua huvitasid teda täpselt sama palju ja vähe, nagu kõik teised naised, kes selle nimel pingutasid:)
Nii, et see hala sajandi armastuse kohta on täielik väljamõeldis, mull, lõhkine mull:))
18. juuni 2016, 18:44
you-you-you ja pudel lipsi, mull-mull-mull
oot-oot18. juuni 2016, 18:36
alles eelmisel nädalal käisime kasiinos? Kasiino aitab leinamisele kaasa!
18. juuni 2016, 23:51
Eikäinud kasiinos, isegi sellest ei saanud sa aru.
kutt18. juuni 2016, 18:24
Edev vana daam ... lihtne saak ajakirjanikule.
19. juuni 2016, 08:27
arvaja18. juuni 2016, 18:17
mis avaliku elu tegelane ta on ,lihtsalt nagu vana mootor,kes püüab enne lõplikku seismajäämist veel duure ülesvõtta.
Ats18. juuni 2016, 18:13
See leinajutt tundub olema pildil-püsimiseks. Pirital festival tulekul - tahab seal esifiguur olla ? Kui tahab Eri tõõd jätkata - proovigu kätt dirigendina... Festivali korraldavad ikka tõelised muusikud, kes senini. Proua ootab, et kontserdi lõppedes saab tema kogu sära ja tänu endale...Võtku natuke hoogu maha, see solvab Eri suurt peret, kes tegelikult leinavad, ega keerle pidevalt meedias.
Radist18. juuni 2016, 17:54
Korduv unenägu - ei hirmutav ega lohutav - tekib inimese alateadvuses tema tahtest sõltumata. Mina näiteks näen unes oma kunagist Eesti Raadio aega. Pabistan, kas jõuan õigeks ajaks tööle. Ma ei oska sellele nähtusele ratsionaalset seletust leida.
Seda enam, et kord polnud tollal teab mis ülirange, pealegi on viimasest tööpäevast möödunud mitukümmend aastat. Siiski kummitab see teema mind siiamaani.
jermagambet18. juuni 2016, 16:46
mul ka v'äga lähedasi läinud igavikuteele,kunagi ple tahtnud oma kaotusvalu teistega jagada.See südames ja võõrastega ,kui avaldavad kaastunnet,siis ikka mõtlen,et neil tuleb see südamest,aga ei räägi kunagi oma leinast ja armastusest nende vastu.See on ju nii loomuli tunne kurbuses.
naine Tartust18. juuni 2016, 16:29
VÄGA ILUSASTI KIRJUTATUD ARTIKKEL,SAAN PROUA ARIELIST HÄSTI ARU, EGA SEE LEIN KAOGI,VAST MUUTU AASTATEGA VAIKSEMAKS. HEADE SOOVIDEGA.
Radist18. juuni 2016, 18:31
Oleneb ka, kes kirjutab... JAANUS KULLI on Eesti üks parimaid ajakirjanikke. Tema ettevalmistust intervjuuks reedab Valdo Panti matkiv koolkond, südamesoojust Margus Saare laadne muhedus. Seetõttu tema artiklid nauditavad ongi.
18. juuni 2016, 19:38
Jaanus Kulli (1955) on teatrikriitik, ajakirjanik ja Eesti ühe huvitavama etnosarja filmistsenarist. Abielus teletegelase Gerda Kordemetsaga (1960)
sõna sekka18. juuni 2016, 16:26
Ühes viimastest intervjuudest väitis E. Klas, et ei salli lõikelilli ja viib need kingitud tuustid kõik surnuaeda emale, Oh, ta väitis paljugi. KÕIK on surelikud. Surelikud surevad. Lähedased kurvastavad.
Kui maestro Klas Merivälja villassse üksi jäi, otsustas ta Kadriorgu "tagasihoidliku" korteri osta. Hankisin selle puhul lausa Kroonika ajakirja, et jäädvustada seda tagasihoidlikku "ubrikut". Mis nüüd? Ei saa pärandust jaotatud? Ja veel - (3 aastat) mehega elada on tore, aga tasub teada, et meeste eluiga on naiste omast lühem. Siin ei loe armastus, vaid bioloogi.a
3 aastat19. juuni 2016, 15:00
Eri Klas abiellus Arieliga 1992.
oo18. juuni 2016, 16:04
leinas on korval lahedased sobrad aga mitte meedia .
18. juuni 2016, 16:03
Mina sain rivide vahelt yldse aru, et Eri käis yksi aastaid Hiiumaal ja oli yksildane, vöib-olla igatses taga Ulle-Ulla aegu, kui nad seal Hiiumaal koos suvitasid. Nad ju veetsid ka Ullega koos aega Rootsis elades. Ei olnud aastaid selle uue naisega suurt armastust näha. Juba see et surmasuus tahab uuesti abielluda, näitab, et eelnevatel kooselu-aastatel oli miski mäda. Igal juhul see daam veetis pikki aegu Soomes oma laste juures. Ja Eri oli yksi. See meenub yhest aastatagusest Eri antud leheinterviuust. Jah, väärikam oleks vaikselt leinata, ära hakkab viskama see heietus...
no on,18. juuni 2016, 16:53
väga ebasümpaatne naine,pole kena ega soliidne.Mäletan neid presidendiballi jubedaid kleite.Eri oli hea mees, kõige lähedasem oli tütre Diana ja tema lastega ja Üllega.
18. juuni 2016, 19:01
noo-noo on, mida sa nüüd plõksid?
Liiga palju hala18. juuni 2016, 15:49
Kõige häirivam oli see hala, kui Ülle Ulla surmateade oli samas lehes ja esikaanel siis proua Arieli nutt ja hala ja suur armastusejutt. No leheneegrid said ka alles poolest päevast aru, et pole sünnis ja võtsid netist maha selle nutulaulu.
18. juuni 2016, 15:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
täiendan18. juuni 2016, 18:10
Aga hirmsaimast hirmsaim on kommenteerijate intelligentsi tase. Alati. Jätkuvalt, igavesti.
See18. juuni 2016, 22:44
Radist18. juuni 2016, 20:44
või Ariel Klas on sama tüütu kui Evelin Ilves? Ma soovitan sulle ja su plussipanejatele head taharushi, Teie maailmavaade on tonkama jäänud heliredeli kolme noodi peale.
Sel18. juuni 2016, 22:45
19. juuni 2016, 21:52
arvan18. juuni 2016, 15:41
Eri oli lihtsalt liiga hea inimene ja sellepärast on ka leina taluda raskem.
tädi18. juuni 2016, 15:00
ka meie ei suuda uskuda et meie isa enam ei ole kuule see on igayhel niimoodi kui kellegi lähedase kaotad aga kahjuks vähesed kirevad sellest lehtedes loodetavasti sulle jäi ikka mammonat,et sa ei tee seda raha pärast
18. juuni 2016, 15:45
naisuke18. juuni 2016, 14:50
Nii ongi õige, et teda elusana näed. Kui oleksid surnut näinud, kas oleks kergem?
18. juuni 2016, 14:41
No maga siis ja ära ilmuta ennast kogu aeg!
Pereisa18. juuni 2016, 14:37
Lugupeetud maestro Eri Klas elab edasi oma tütres Diana Klasis, tütre lastes ja nende järeltulijates. Kõik muu on juhuslik ja tähtsusetu.
18. juuni 2016, 18:54
Eril on Vöisikul poeg ka ?
18. juuni 2016, 14:37
Kas peab siis pidevalt ajalehes halama!?
vingatsile18. juuni 2016, 14:58
Ei pea, aga kui ajakirjanik küsib, siis vastatakse ja tehakse lugu.
Ann18. juuni 2016, 14:01
Kas proua siis oma lastelt ja lastelastelt tuge ei saa, et üle nädala Ōhtulehes artikkel ōnnetust inimesest?
juuljus18. juuni 2016, 13:28
13:28, -le18. juuni 2016, 17:28
No see on nüüd küll vale sõna,kallis inimene.
sugulane18. juuni 2016, 13:25
Otsigu nimekaim ja elu läheb edasi.
18. juuni 2016, 13:23
ma olen nii eri-line, nii eriline
Tõesti oled18. juuni 2016, 19:40
juhhei18. juuni 2016, 12:49
See on ikka üle võlli tõesti. Kõigil, kellel on kallis inimene lahkunud, on samad üleelemised, samad kurvastused. No ei pea kogu aeg meedias esinema!
Tarkpea.18. juuni 2016, 12:32
Mida kuulsam mees,seda suurem ämber naisevalikul, sest nad ise ei vali
Siiri18. juuni 2016, 12:27
Eri tahab näidata unes, et temaga on kõik hästi. Hingedel on kergem ära minna, kui lähedasi kõrval pole. Lase tal minna, 40 päeva on leinaaeg.
o,o18. juuni 2016, 10:37
jäädki teda lehes taga inisema v?
aitab küll.
tuttav18. juuni 2016, 12:04
Kas Eri ,,suuresõbra,, käevangus ja mantlikandja soomepoikaga reisil käidud ??? Kus sa siis olid kui Eri väga haige oli ja üksi oli ,sina resideerusid Soomes tol korral .
miks18. juuni 2016, 10:02
meil kõigil on oma elud , nii tavainimestel kui avaliku elu tegelastel. Miks proua arvab, et nende elu oli eriline, et ainult temal oli suur armastus ja tema oli armastatud.Iga armsa inimese kaotus on raske, aga sellest ei pea üle nädala ajakirjanduses karjuma.Ei tundu nagu eheda leinana .
Eri Klasi eraelu oli kirev, eks nii ja naasugused tunded on ka eelmistel peredel, proua võiks mõelda, et ka neil võib olla raske iga päev lugeda seda heietust.
jah18. juuni 2016, 10:32
ka mina lugesin, et Eri oli viimased aastad üksi. Polnud seda hoolitsevat armastava naise kätt kusagil. Kurb.
Aga inimese surmaga muutub paljutki, iseasi, on seda vaja ikka kõigile kuulutada.
//18. juuni 2016, 12:58
kui see tõesti nii oli, et Eri oli üksi oma viimastel päevadel, siis piinab ilmselt süütunne või tahtmine kummutada tõde, et jättis "eluarmastuse" raskel ajal üksi.
seda nõida18. juuni 2016, 17:41
küll kindlasti mingi süütunne ei piina.
to: miks18. juuni 2016, 19:39
Kui18. juuni 2016, 09:49
näeb unes, siis ongi Eri lähedal, tema vaim ja hingus.
..18. juuni 2016, 09:30
oh jeekim küll, miks kurnata kogu maailma, see on stressamine, elu läheb edasi, me ei saa minna tagasi midagi muutma,kui inimene mõtleks ettepoole, et ta tahab end kauem tugevamana hoida, siis peaks ta juba varem tegema tööd vaheldumisi korraliku puhkusega ja korralike pausidega, mitte ajama hiigelkasumeid ja hiigelkuulsust taga.See ongi see, miks keskmised inimesed elavad 90.ni ja palju tervemana oma antud ajal.
X18. juuni 2016, 08:37
Räägib, sest Suur Brigitta festival on tulemas ja kuidas muidu piletit müüa .
täiesti normaalne18. juuni 2016, 08:26
mees18. juuni 2016, 08:22
milleks end kogu aeg eksponeerida,mis oli see oli,ega möödunut tagasi ei saa.
kuidagi kahtlane18. juuni 2016, 08:17
räägib avalikkusele liiga palju oma leinast, tõeline lein on vaikne.
niisama18. juuni 2016, 17:52
Sa tõesti arvad, et tädike käib Õhtulehe ukse taga oma leinast rääkimas? Sa ei ise ei tule selle peale, et äkki teevad ajakirjanikud oma tööd - helistavad, intervjueerivad ja kirjutavad artikleid avaliku eluga seotud inimestest.
Kid18. juuni 2016, 20:17
Ja ajakirjanikud sunnivad sõnu suust välja ütlema? Alati saab öelda, et ei soovita enam sellest rääkida ja teema jääb sinnapaika. Vägisi ei võta keegi intervjuud.
Ajakirjanik teab väga hästi, kes on valvevastajad, kui on vaja leheruumi täita- Eve Kivi käest võib iga kell kelmikate seikluste ja Dean Reedi kohta küsida, Liina Randpere räägib oma imelisest kehast ja Ariel oma leinast.