Üritused

Eurovisioni tulemuste muutmiseks algatatud petitsioon on saanud üle 350 000 allkirja (89)

LISA KOMMENTAAR

Hm19. mai 2016, 15:25
Haledad venelased, kes ei oska väärikalt kaotada.
TROLL19. mai 2016, 17:17
tunneb huvi,kas 50 /viiekümnes / riigis on ainult venelased ? Hm kui tõsine eestlane teab seda,aga mina küll kahtlen kõvasti.
Petitsioonile on allkirja andnud ka austraallased, tähendab see riik on nüüd Kremli kellade all?
Lavrov19. mai 2016, 12:54
AZY19. mai 2016, 10:12
Aga Venemaa ja Rootsi laulud olid parimad.Milleks poliitikat siia segada aga tundub ,et ka seal ei saada ilma poliitikata läbi.Ukraina laulust ei jää midagi meelde .Tavaliselt jääb hea viis meelde aga seal polnud sedagi.Ei olnud ilus see Ukraina laul.
aga see oli vana laul juba, enne pealkirja vahetust19. mai 2016, 17:18
hüüti laulu "KRÕM" .Äraproovitud ja sissetöötatud laulukene.
CDE19. mai 2016, 09:35
Kui venelased tahavad võitu ainult endale, siis on nad mõttetud luuresid. Ei oska nad kaotada, ei oska nad kriitikat taluda.
Kui nad oleksid nõus Austraalia võiduga, siis on see isegi ok minu jaoks. Aga ma kahtlen selles.
maeitea19. mai 2016, 09:33
Korraldajariik ei tohiks hääli saada,siis on nagu Olümpiamängud?
Kui Venemaa 19. mai 2016, 06:59
poleks rünnanud Gruusiat ja Ukrainat ja käituks tsiviliseeritud riigina,siis oleks ka suhtumine neisse kui tsiviliseeritud riiki.Praegu pigem ettevaatlik nagu ka P-Koreasse.
19. mai 2016, 00:58
ÕL on oma uudisega hiljaks jäänud. EBU saatis venelased ja armeenlased oma allkirjadega puu taha. T*blad võiksid ´lõpuks õppida väärikalt kaotama. Ka austraalastel oli valus esikohalt teiseks langeda aga nemad ei unda üle ilma. Ukraina laulja sai nii žüriilt kui vaatajatelt teised kohad ning kokkuvõttes tuli kindlalt esimeseks. Muide Valgevenest lääne poole ei saanud venelased ühegi riigi hääletajatelt max punkte. 12 silma tulid neile Balti riikidest, exCCCPist ja Iisraelist.
vaile18. mai 2016, 22:59
Venelane pole õppinud kaotama. Selle maa valitsejad on alati püüdnud olla võitjad, kuigi nad seda alti ei ole. See nende "sõnum" ei liguta kellegi südant. neil peaks pragu olema häbi oma julmade inimvastaste kuritegude eest ja nad peaksid vähemalt praegu langetama pea nende poolt julmalt hukatute inimeste hingede ees. Aga venelastel puudub igasugune au ja häbiunne. Tulgu maa peale ja mõelgu ,millist häda on nad paljudele rahvastele toonud. Nad ei suuda andestada,et nende kuriteod avalikuks tulid. See vapper naine tõi maailmale khutava tõe päevavalgele.
PEXBHOOP18. mai 2016, 22:41
PTP saatejuht ytles õieti,et rahvas pooldas Venemaad,poliitikud aga mitte.
See rahvas, kes venemaad Euroopas hääletas, on ainult venelased ise18. mai 2016, 22:51
Neid on ju igas maakolkas tuhandeid ja muudkui hääletavad, nii, et telefonid punased!
19. mai 2016, 00:00
mitu punkti Venemaa žürii Ukrainale andis? mitte ühtki. niiet möla maha.
muigega19. mai 2016, 00:47
Milline 'rahvas'? Lääne-Euroopa vaatajatelt ei saanud katsapid 12 punni. Saite vaid Balti maade t*bladelt, armeenlastelt, aseritelt, valgevenelastelt ja juutidelt. Nii et ei maksa 'rahva' osas lonti põristada.
Su ema18. mai 2016, 22:16
Ma ei saa aru miks üldse Venemaa ja Austraalia on EUROvisioonis
ashjualune19. mai 2016, 09:02
Venemaa ja Austraalia on Eurovisioonis raha pärast- EV- il on raha vaja
Nii nagu laieneb EL odava tööjõu saamise eesmärgil ja emamaade jõukuse kasvatamise nimel
Viu-viu18. mai 2016, 21:46
on tõesti18. mai 2016, 22:17
Kirkorov oli vist esimene, kes põrus. Pugatšova järgmine. Kui võit lõpuks Venemaale kingiti, tahab solvunu nüüd igal pool igavesti esimene olla. Olümpiamängudel, Eurovisioonil, Kuu peal. Kahjuks või õnneks on maailmas ka teisi tegijaid.
M.M18. mai 2016, 21:23
Mis seos on sellel pervellode laulupeol muusikaga??Lõpplahenduse otsustasid ikka kongusninadega tegelased..ja kõik muu oli illusioon,nagu ka demokraatiaga ..väärarengus nimega EU!
küsiks18. mai 2016, 21:51
kas paranoiad valu ka teevad? Või on lihtsalt liiga igav või liiga hea elu ja peab midagi välja mõtlema, et see põnevam oleks?
Lihtne reegel18. mai 2016, 20:14
Esiteks:
Poolfinaalis peavad hääletama kõik riigid
Teiseks:
Ei tohi olla otsepääse finaali peale eelmise aasta võitjariigi.
leo18. mai 2016, 20:09
Venemaal võiks vahelduseks hakata allkirju koguma tuhandete seal asuvate Lenini kujude mahavõtmiseks. Lenini käsul ja õnnistusel tapeti kunagi miljoneid venelasi. Tema kõige tuntum ütlus oli, et maha lasta tuleb veel rohkem inimesi
no18. mai 2016, 21:05
Kujusid ei tasuks puutuda,sest see on ajalugu,olgugi halb. Putin tahtis Lenini Mauseleomist eemaldamis jamatmist, siis kisa oli kommunistide poolt selline , et hoia ja keela. Kommunistide juhil on kabinetis isegi praegu Leni büst ja midagi pole teha.
Ajalugu unustada ei tohi, aga sõdida kujudega on ka rumalus. Ehk selle mõrtsuka kuju meenuta rahvale ka midagi.
Peaksid18. mai 2016, 19:21
lihtsalt valjuhäälselt "suure linna väravas" õhku rikkuma, nagu Peeter Suur tegi. Nn "saksad" olla kiitny . et küll on ia (!) ASSA. Haa, haa, haa! jewrosojuuzi manduvaid pedesid kasvataqb vaid kasaka nuut!
Putja seda asja nii ei jata18. mai 2016, 18:45
Kui aasta parast on Kiievis laulupidu siis vaevalt keegi julgeks sinna minna sest Ukrainas saab käima kõva lahingu tegevus.
Radist18. mai 2016, 18:36
Esiteks kritiseerin. Teiseks üritan kaasa mõelda.. Hovhannisyan: "Vaatame, palju on
Eurovisiooni tulemuse muutmise petitsioonile allkirjastanuid” ..See on nõrk argument.
Euroopas elab 500 000 000 inimest. 350 000 pole protestijat pole isegi 350 miljonist
oletatavast televaatajast rohkem kui marginaalne 0,1 %
.
Rohkem teeb muret hindamissüsteem. Mis kriteeriumi järgi laule hinnata, et see
oleks võimalikult objektiivne ja kõikirahuldav? Nimetus "žürii" kõlab esialgu veenvalt.
Nagu ka tulemuste kokkuliitmine. Aga kohe esimene küsimus! Miks 10 hinnatava
punktilõpp pole mitte 8, 9, 10, vaid 8, 10, 12? Põhjendatakse seda sellega, et see
forsseerib edumaad. Aga taoline teguviis on juba manipuleerimine.
.
Teine küsimus on rahvahääletuse juurdelisamine. Kes hääletavad? Telefoniomanikud
või need, kel telefoni pole? Suurrahvad-väikerahvad koos, nende hulk või proportsioon
eraldi? Kuni me seda ei tea, on kogu petitsioon... tagantjärele rusikatega vehkimine.
nii on tegelikult18. mai 2016, 18:22
Esikohta Vene just väärt polnud, aga Ukrainast pidanuks küll eespool olema!
Radist18. mai 2016, 19:09
Minu arust oli Malta parim? Parodeerin muidugi. Samas imestan, miks imbuvad Õhtulehte mingid delfi debiilikud, kes midagi kommenteerimata hõiskavad: mulle meeldib, mulle ei meeldi! Nende tase ja koht on ju rus-delfis.
pede200318. mai 2016, 18:03
Selle võistluse peaks üldse ära jätma, võib sõjaks minna.
pedele18. mai 2016, 18:05
18. mai 2016, 19:13
pede200318. mai 2016, 20:26
Mõtlesin, et teen väikse onaringi.
paber18. mai 2016, 22:04
Novott! Kuulake spetsialisti.
mnjah18. mai 2016, 17:35
Eks osalegu edaspidi Euraasia Visiooni lauluvõistlusel. Osalejad Lõuna-Osseetia, Põhja-Osseetia, Transdnistria, Abhaasia, äkki ka mõni Kesk-Aasia liitlane, kindlasti Armeenia, vahest ka India ja Mongoolia.
saarlane18. mai 2016, 17:14
Läti ja Leedu poisid olid üle nii Ukrainast kui ka Venemaast. EUROVISIOON ON ÜKS POLIITILINE RÄMPS.
Aadu 18. mai 2016, 17:10
Venemaa laul oli seekord minu lemmik, tõeliselt vägev pala. Aga rahvas ja žürii tegid oma otsuse, nii et siin pole vaielda midagi.
imelik18. mai 2016, 17:00
Kuulasin lihtsalt ajaviiteks vanemaid eurovisiooni laule. Näiteks venelaste 2013 aasta laul oli peaaegu sama meloodiaga mis selle aasta oma. Vehivadki selliseid magusaid lugusid teha ja nõuavad esikohta. Ja nii igal aastal.
Arvi18. mai 2016, 16:47
See Ukraina laul oli hullem kui meie Leto Svet. Leto Svet oli vähemalt lõbus Ukraina oma nagu hanekarja kisa.
Kalle (55)18. mai 2016, 16:34
Nõus venelastega. Paremusjärjestus tuleb ümber pöörata. Siis saaks Eesti esimese koha.
Mures18. mai 2016, 16:30
Kui Venemaa järgmisel aastal Eurovisionil ei esine, kellele siis Eesti oma traditsioonilised 12 punkti annaks?
lohutan18. mai 2016, 17:15
Siis saab lõpuks eestlaste maitse ülekaalu... Jah väga-väga kurb, kuid tegelikult mõjutavad Eesti riigi hääli suures Eesti venelaste hääled.
78yhj19. mai 2016, 19:47
võitis õige18. mai 2016, 16:29
Terve maailma venelaste hääl pole õnneks rahva hääl. Professionaalne žürii on see, kelle hääled on õiged. Ega see pole facebooki hääletus, kellel rohkem sõpru, see võidab. Ja iga diskotümakas pole veel ka hea lugu.
mis18. mai 2016, 16:04
te kisendate,asi on ju selles,miks zürii andis 20 nulli.kas tõesti see lugu oli nii vilets,et ei väärinud isegi 1 punkti.miks te sõimate venelasi ja venemaad.poolfinaalides andis ju zürii punkte,tähendab laul oli midagi väärt.nüüd finaalis äkki 20 riiki andsid 0.sergei ise ütles,et kas ma tõesti ei teinud laval midagi.
18. mai 2016, 16:21
Tõsiasi on, et see laul on lihtsalt igav. Ja see on iga hääletaja otsustada, miks ja kelle poolt ta hääletab. Kusjuures Ukraina laul on lihtsalt hea meloodiaga huvitav laul.
pann18. mai 2016, 18:05
Venemaa laulud on aasta aastalt ühesugused. Eks see tüütab kannatlikumagi žürii ära. Vanaemad siin mõni aasta tagasi olid neil vahvad, aga muidu on laulud omavahel äravahetamiseni sarnased.
ei tea18. mai 2016, 19:21
miks Hplland peaks punkte Venemaale andma. Vaadake kuis Venemaa käitus enda buckiga Ukraina kohal alla lastud lennuohvritega.
aare18. mai 2016, 16:03
tiblad vait osake kaotada
18:09, 18. mai 2016 -le18. mai 2016, 18:21
Ära sa mõtle ühti---puhtalt saab ka tiblutada, ma proovisin ära .
:D 18. mai 2016, 15:55
Kahju kui ei osata kaotada :D
PEXBHOOP18. mai 2016, 22:32
venelastele18. mai 2016, 23:18
oli kolmas koht kaotus, eestlased oleksid üliõnnelikud olnud.
nemesis18. mai 2016, 15:55
kas sõdival riigil on asja euroviisule ? seega- aserid, armeenia, gruusia, venemaa ,ukraina , iisrael, ehk keegi veel, ei peakski üritusel osalema.
ja18. mai 2016, 18:45
Eesti sõdurid ka ju sõdivad võõrastes riikides, alles otsustati jälle kuhugile saata.
Eurofänn18. mai 2016, 15:44
Olen vaadanud kõiki viimaseid 25 aasta Eurovisiooni lauluvõistlusi. Poliitika on neis ikka mänginud mingit rolli ja sinna pole midagi parata. Üks on aga võitja puhul alati kindel, et kõige tähtsam on laul - meloodia. Kui meloodia läheb kokku mingi sõnumiga, nagu sellel aastal, siis on see lisaboonus. Olgem ausad - Ukraina lugu oli hea lugu - ballaad, mis eristus kõikidest teistest, enamuses keskpärastest popplugudest, mida kuuleb raadiost ja telest iga päev kõri auguni. Ka meie Pootsmanni lugu oli algusest peale keskpärane. Ja kuna meil erinevalt venelastest oma nn. Euoopas laialivalgunud rahvuskaaslastest fännklubi pole, siis meie lootused kõrgele kohale tõusmiseks nõuavad vaid tõelise hiti loomist - esitamist. Keskpärasusega pole midagi teha. Venelaste soov lauluvõistluse tulemused tühistada ja kuidagi enda kasuks pöörata on puhas või õigem öelda "must" poliitika. Venemaa laul oli küll üsna tugev ja arvestatav, kuid mitte parim! Kaotada tuleb ka osata!
Venemaa18. mai 2016, 15:38
kes sõdib oma naaberriikidega ja ohustab maailma rahu ei tohiks üleüldse rahvusvahelistest spordi, laulu jne võistlustel osaleda. Täielik boikott peaks olema sellisele riigile kes tulistab alla reisilennukeid ja toetab rahvusvahelist terrorismi.
asdsad18. mai 2016, 15:42
em euroopa liider riigid , usa saudid jne läheks sinna alla siis, või pilk ei ulata kaugemale ?
18. mai 2016, 16:22
18. mai 2016, 15:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Iroonman.18. mai 2016, 16:53
Mina siin mõtlen-arvan ja ütlen, et pole paremat vett Vene propagandale kui tegu mis Euroopa Venemaale tegi. Tasub venelastele meenutada vaid nende eurolaulu saatust ja nad ei usu millessegi mis Euroopast tuleb, kõik on võlts ja vale. Euroopa tegi Putini eest suure töö ära, Putinil kohe puhtam ja kuivem tunne.
Venemaa18. mai 2016, 18:47
mõistab jõudu, sellepärast nüüd see kiun, lömitajatesse suhtuks põlgusega.
Kui..18. mai 2016, 20:40
..läkski 12 punkti kogemata Ukrainale,poleks ikkagi venemaa võitnud.Miks ei oska venemaa kaotada,alati ei pea kõik võidud seal olema.
PEXBHOOP18. mai 2016, 22:38
uuu19. mai 2016, 00:33
Sul õigus, Kaotas Puutini režiim.
neh18. mai 2016, 15:21
ei ole juba mitu aastat seda üheülbalist euroulgu vaadanud, ka hindamine on tobe
hiljem olen mõned rohkem punkte saanud üle kuulanud, üksik on neist ka meeldinud kuid kokkuvõttes olen leidnud, et pole miskit kaotanud kui ei vaata
aga kõige tobedam on see kui kohale trügib poliitika, see on alati olnud muusika surm
Esikolmik18. mai 2016, 14:48
Minu arvates pidanuks esikolmik olema hoopis midagi muud! Ja Venemaa laul polnud küll esikoha vääriline!
Inimene18. mai 2016, 14:42
Venelased võiks sinna saata esineja kes loeks Dostojevskit ette 3 minutit ja nad saaks kah koha esiviies sest venelasi on Euroopa peale nii palju laiali.
Minu jaoks eriti humoorikaks teebki selle asja et nõuatakse võitu ise olles kolmas. Mis argumendid neil siis Austraalia vastu on.
just18. mai 2016, 15:47
kas sooviti siis austraalia võitu? või kohe kolmandalt kohalt esimeseks?
7689919. mai 2016, 19:41
austraalia vastu see, et see pole euroopa nagu, russija isegi.
raivo18. mai 2016, 14:22
järjekordne tõestus,et eurovisioon on lihtlabane poliitiline pask
Ats18. mai 2016, 14:18
Üks väga vähestest kordadest,kus nõustun venelastega--Ukraina võit oli poliitiline otsus,lauluvõistlusele see ei kõlba.
to Ats18. mai 2016, 16:51
nii alustad sa kõiki vene teemalisi kommentaare
18. mai 2016, 14:17
Idiotid tahavad seda muuta.
Kõik on nii kui nii võlts. Mina ei usu Venemaad mitte kunagi enam!
Terve maa üks suur vale!
Leidsid millega ähvardada ? Pätt ähvardas et boikoteerib traditsioonilist urineerimist sinu koridoris !18. mai 2016, 14:12
..järgmist võistlust boikoteerida ??? Hea , kui nad boikoteeriks KÕIKI järgmisi võistlusi !
Kakuke18. mai 2016, 16:00
Minu arvates ka.. Usun, et enamikul pole sooja ega külma, kas nad seal on või mitte.
jaak18. mai 2016, 16:25
mulle meeldiks ka kuid neid ei ole järgnevatel aastatel, pealegi asub venemaa aasias
Vatnil18. mai 2016, 23:11
Ja Austraalia asub teisel pool maakera
Vatnik18. mai 2016, 23:11
Ja Austraalia asub teisel pool maakera
Vatnik18. mai 2016, 23:11
Ja Austraalia asub teisel pool maakera
Vatnik18. mai 2016, 23:11
Ja Austraalia asub teisel pool maakera
Vatnik18. mai 2016, 23:11
Ja Austraalia asub teisel pool maakera
Fakt on see,18. mai 2016, 14:12
et esimese 3 hulgas olid 3 väga head lugu. Ehk oleks parandanud kaotajate pettumust see, kui igale maale oleks antud 3 eripreemiat - Venemaale publikupreemia, Austraaliale žüriipreemia ja üldvõitjaks kuulutatud Ukraina. Venemaa nördimust suurendab ilmselt see, et kui oleks olnud ainult rahvahääletus nagu mõned aastad tagasi, siis oleksid võitjad olnud nemad. Mulle isiklikult meeldis kõige rohkem Austraalia lugu, seejuures korealanna esitas seda väga ägedalt, tõeline hitt minu arust.
See on18. mai 2016, 15:52
18. mai 2016, 14:06
Idabloki riikide esindajad püüavad kaaperdada absoluutselt kõike, millega kokku puutuvad. Ise kisavad, et hea lugu ja kõigile meeldib, ja siis hakkavadki uskuma, et nii on. Ja kui tegelikult ei ole, siis muudame ära, või me ei mängi. See on vankadel absoluutselt kõigega nii. Tülgastav. Venemaa lugu oli nii lihtlabane tümps, et ajab igavusest haigutama.
18. mai 2016, 14:06
Sellisele kremli rumalusele ei oska isegi midagi vastata ! Aga jalgpalli EM ja MM on tulemas ja uskuge et siis saame nalja täie raha eest .
nonoh18. mai 2016, 14:05
Nonoh, zürii ei arvestanud Putini karvast käppa...kus sellega ...Tomski vangilaagrisse vaja kõik saata
Tühi töö!18. mai 2016, 14:01
Siin võib kihla vedada, et kõik need allkirjad on venelastel ja venemeelsetelt tüüpidelt.
Venelase ei oska ju kaotada.
Enne Eurovisiooni olid venelased 150% kindlad, et nemad võidavad...hahhaaha!
Tutkit brat!
Euroopas ei ole putini-taolisi hääletamisi, Euroopa ei tantsi teie pilli järgi - ja kõik!
hale kiun18. mai 2016, 13:58
soome zhürii esindaja iseloomustas vantide eurolugu, kui muusika eilset päeva, labase vanamoodsa euroteknona. publiku maitse on teadagi saast.
läheb lagastamiseks.18. mai 2016, 13:53
Korjake veel erinevaid lollakaid kokku.
krdi.Putin, mitmekümnes riigis18. mai 2016, 13:48
muudkui kamandab. Eilse seisuga oli selle auväärse laulu esitaja vastu 50 riigi omad.
Jube.
Aga zhürii pidi ju honorari tasa teenima. Mõistku ometi.