Üritused

Olavi Pihlamägi: „Miks seda kaarditrikki üldse tehti? See oli täielik rumalus!“ (171)

LISA KOMMENTAAR

kõik oli kena,16. mai 2016, 13:27
aga lauluviis oli nigel, mida sa laulad, kui laulu ei ole. Kahju !
Nõrk jürka14. mai 2016, 23:23
Võid kolhoosipeole minna; ei sobinud, et KEKKASID üle- tantsuoskus puudus ; riided maitsetud ja tüdrukute seas sa 3 sentimeetriga laineid ei löö!
Padar oli EUROLAULJA ja täiega!
Tulemus oli ootuspärane14. mai 2016, 20:47
Nii magedat põrumist andis välja mõelda. Ainus hea asi oli, et minu ennustus läks täppi. Et Pootsmann põrub ja finaali ei saa.
Rumalus14. mai 2016, 11:08
üldse osaleda.Mingit vahet ju ei ole-trikiga või ilma.
Juho13. mai 2016, 10:35
Peavad omad helimehed olema kaasas.Peaproovis taustalauljad kõlasid,esinamise ajal kustutati nad ära.
nojah13. mai 2016, 09:05
Duettidel on paremini läinud!
kullake13. mai 2016, 08:00
Mis "väga noor" see Pootsmann on? Maarja-Liis oli 15aastane, kui 5. koha sai. Tõsi küll - tal oli karvane Iff kõrval. Jüril pidanuduks karvane Piff olema! See, kelle peale mäng käib.
väga13. mai 2016, 14:35
Noor on ta kogemuste poolest, mitte eluaastatelt. Maarja-Liis esines 4-aastaselt juba televisioonis, 11-aastaselt kandideeris eurolaulule. Ott Lepland - samamoodi lapstäht. Selliseid lapstähti oli Stockholmis laval küllaga, enamik sai ka edasi. Jüril on lavakogemust vaevalt aasta, Saku Suurhall suurim lava, kus esinenud, üldse soolot laulnud paar aastat. Tema seniste võistlusesinemiste kindluse põhjal tundus, et võiks välja vedada, aga ju oli mastaap ikka liiga suur. Arendav kogemus kahtlemata.
eit13. mai 2016, 00:38
taustalauljad oleks võinud olla nähtaval, tibukostüümides , oleks olnud lahe ju 2 kapitaalset kanatibu ja üks rääbakam kuketibu ja siis hr. pootsman .
naisuke12. mai 2016, 14:58
Kaadritrikk ei olnud rumal, aga antud väide antud inimese suust küll!
Minna Eurovisionile esinema on üks asi,aga12. mai 2016, 11:55
kaardilauas turakamängimine hoopis midagi muud,neid
segamini suudab ajada vaid idioot - kas teile ei tundu?
Ei12. mai 2016, 14:14
Ei tundu :). Jüri laul oli klassikaline old hollywoodi meenutav tulede ja värvidega ja laulu nimi oli Play, ehk siis mängima nagu kaardimäng. Ta ei mänginud kaardilauas vaid tegi kaarditriki.
punane kaart12. mai 2016, 10:09
see ei olnud enam Jüri-tema loomulik sharm ja x faktor oli hävitatud mis teha kui
produktsioon koosnes kahest nilparist ja pensioneerunud 70-80 a. tantsutüdrukust
poisi esinemise keeras peesse ETV ja kogu vastutuse erilise nilbuse eest kantku härra Allikmaa
Mari15. mai 2016, 13:50
Kus seda loomulikku sarmi tal ikka nii väga on ... tundub olevat poosidega poisike. Ülbest olekust paistab tegelik ebakindlus, see on enesekaitseks võetud poos. Küllap läheb kogemuste ja vanuse lisandumisega üle. Selles mõttes oli praegune kõrge kukkumine kindlasti kasulik, isiksuse kasvamise ja arengu jaoks. Küllap temast saab veel asja.
rein12. mai 2016, 09:14
pole vaja eurovisiooni üle tähtsustada ,see ju vaid "play". pole vaja noort inimest maapõhja tampida. eestis lihtsalt ei soovita teha, või siis lasta eurovisioonile tavalist , tähelepanu äratavat lugu . viimastel kordadel on käinud alati nn. eesi superstaarid, see ei tööta.
Tõsi12. mai 2016, 14:16
Mõni soovitab veel eesti keelse lauluga minna. Eriline nali. Ise ei viitsi küll mingit võõrkeelset ulgumist pikalt kuulata eurovisioonil. Inglise keelsed laulud on siiani alati lemmikud olnud ja nendega kõige kindlam minek. Sest inglise keelt räägitakse ja sellest saadakse rohkem aru kui eesti keelsetest. Las eesti keelsed laulud jäävad ikka eesti. Eurovisioonil tuleb teiste kuulajate peale ka mõelda natuke.
trt13. mai 2016, 08:26
aga "Rändajad" ja "Kuula" võitsid väga paljude südamed ja väärikad kohad. Sellisest etteastest, mis tänavu oli, läks süda küll pahaks. Noorte tüdrukute lemmik peaks ikkagi kodus istuma, mitte hädise lauluga konkurssile minema.
rainz12. mai 2016, 08:28
selle eurolaulu oleks pidanud juba 5 aastat tagasi ära lõpetama!
meeskond12. mai 2016, 07:05
Enne ei muutu miskit,kuitellitakse mujalt proffide meeskond.Meie omad aga las kirjutavad ja esitavad kohalikus konnatiigis.
kodanik11. mai 2016, 22:42
See "EUROLAULU" jama paneb kõrvad s..avett jooksma.See mis toimub selle ümber on naeruväärne.Millised saateid sealt tehti igas kanalis,no milleks???.ringvaatest olid kohal mitmed inimesed,kellele seda jama oli vaja kuulda.Vajuta puldi nuppu erakanalile,sama lugu.Nüüd juba eestilaulu piletid müügis.no mida kuradit!Olin ka üks nendest,kes hääletas--see laul ei saa edasi.ehk lõpeb nüüd see jama ära.
Nipik12. mai 2016, 08:30
Su puldil on veel üks nupp, enamasti punast värvi. Vajuta sellele ja sa oled probleemidest vaba. Ära muretse asjade pärast, mida sa ise muuta ei suuda. Elu kohe poole lihtsam.
vaike11. mai 2016, 21:45
Kes selle lolluse mis meie "suurlauljad" Rootsis korraldasid, nüüd kinni maksab+. Kogu suur promomine, , sugulaste kohaletoimetamine, pidu ja pillerkaar.Selle peab ju eesti rahvas kinni maksma.
Samas tõmmatakse jälle kulud kokku, et mõni mees saab möllata ja lolle lepinguid sõlmida ,
Vaikele11. mai 2016, 22:49
Ära räägi, kui pska suust välja ajad: Kas peab võitma? Kas peab finaali pääsema?
leelole12. mai 2016, 00:34
Ega muidugi pea mitte midagi muud kui ainult lolli mängima.
To leelole12. mai 2016, 14:18
Ta ei mänginud lolli. MInuarust me oleme palju imelikemaid asju saatnud eurovisioonile, suvi nt..
leelole13. mai 2016, 02:35
14:48, kellest "temast" sa räägid, mida mina pole poole sõnagagi maininud? Vist ei saa konkreetsest jutust aru? Siis puust ette ja punaseks. Vaikele-22:49: "Kas peab /eurovisiooni laulja/ üldse finaali pääsema?" Mina: "Ega muidugi pea mitte midagi muud kui ainult lolli mängima." Jäi ikka veel midagi arusaamatuks?
Kõik hästi11. mai 2016, 20:06
Kõige suurem rumalus on hakata otsima vigu ja süüdlasi, miks nii nagu soovitud, ei läinud. Vigu ei olnud.
Laul oli väga hea, esitus oli väga hea, show tagasihoidlikult maitsekas (ausalt see showle üle ehitatud vene disko on maitsetu). Ja mis peamine - Eesti laul eristus teistest. Lihtsalt sel aastal selline maitse. Tänud tegijatele!
mari11. mai 2016, 19:50
Poiss on ikka verinoor. No seda laulu peaks laulma vanem laulja- elukogemusega. Ei saa ju plikaohtu lapsuke laulda näiteks abielukriisist või vingest seksist, kui endal kogemust pole. Kui laul räägitakse, on Bondilik, siis eeldab teistsugust esitajat.
Ronja11. mai 2016, 19:26
Eesti laul oli naeruväärselt mannetu.
.11. mai 2016, 19:16
Laulab hästi aga see laul EI SOBINUD juba valimise hetkest Eurovisioonile. Eurovisioon on shou..rütm ja efektid.
Mind häiris enam: see näppude tõmblemine. Higine otsaesine. Ebakindel laval olek. Kaardi trikk ja paljas p.rse. No milleks end sellise nõmedusega reklaamida... Minu jaoks tõmbas ta sellega ikka totaalse vee peale...õudne. Viimane asi mida näha tahan Eurovisioonil on kellegi tagumik..paljas.
Ah ah ah paras paras . 11. mai 2016, 19:04
MILLINE RÕÕM . . TERVE EESTI RÕÕMUSTAB
vot sulle nalja11. mai 2016, 18:31
miks üldse nüüd kiruda on vaja, eestlased ise hääletasid ja vot teile nalja :P
Eestlased11. mai 2016, 22:08
seal teispäeval ei saanud omade eest hääletada. Saime ainult konkurente valida.
12. mai 2016, 00:37
Jutt käib Eesti Laulul Pootsmanni hääletamisest, tumba.
veteran11. mai 2016, 18:16
Viga oli üldse see, et mingi pootsman ja jüri sinna klounaadile utsitati- sai üks meie staariraasuke kord kah paika pandud. Ja see Lepp Otland undab kah raadiost suht tihti ja niivõrd võikalt, et pean kanalit vahetama- ei ole meil neid häälematerjaliga tegijaid, lihtsalt ei ole. Toome pääses kah püünele tänu oma kommunistist onule- superjama tegelikult, kes vaidleb vastu.
vkr11. mai 2016, 19:01
Toome on hea, Lepland ka, Jüri alles noor, peab veel laulmist õppima.
kle veteran11. mai 2016, 19:04
sa ajad ikka täielikku sousti suust välja. Kõik on head lauljad ja tublid eesti mehed. Sina tegele millegi muuga soovituslikult kui lauljate hindamisega
Radist11. mai 2016, 19:38
Vaidlen Sulle veidi vastu, türgisõja veteran. See Lepp näituseks? Normulaarne inime televusserit ja raadiumi ei vaata. Tänapäeval käib järele kuulamine kompuuteri kaudu. Mistõttu ei pia ka kanalisi vahetama. Mes puutub Koit Toomesse, sis on Sul õigus - igatsugu kommunistid ärgu lõõritagu tõeste. Veel nende ees, kes piavad vahetama. Kos sa ukan!
Sama siin11. mai 2016, 17:39
Jüri peab enda sõrmedega midagi ette võtma, see paaniline sõrmede väristamine on täpselt sama häiriv, nagu see laulja-padjaklubi näitleja Kristel Aaslaid, kes teeb oma suuga jubedaid liigutusi ja krimpsutab nina ja suud ajab rulli ja torru ja edasi ja tagasi. Need grimassid on lausa kohutavad Vot täpselt sama häiriv on selle Jüri sõrmede väristamine, sest see on tal kuidagi nii närviliselt intensiivne ja häirib totaalselt. Peab sõrmed teibiga kinni panema ja siis harjutama.
kl13. mai 2016, 09:27
Koshkin ju rääkis, miks eestlastel sõrmed värisevad - otsivad "õnnerattal" vetsupaberi otsa. Ju lõi Jüril erutusest põhja alt ära ja automaatselt hakkasid sõrmed paberi otsimise liigutust tegema
Pille11. mai 2016, 17:30
Mind ka totaalselt häiris see, et laval poiss justkui paaniliselt tuletas meelde mis liigutust ta järgmiseks pegema peab. See oli nii selgelt Jüri näost näha, ta oli väga ebakindel ja tõesti sellest Jürist, mis me Tallinnas nägime ja see endine video olid ikka väga väga palju paremad, ka riietus oli tunduvalt parem. See hotelliteenindaja sinine ülikond oli kohutav, no ja tee või tina, aga ei sobinud absoluutselt Jürile. Jüri krampis olek, mis oli talle peale surutud selle taidlemisega seal laval, ja need mmuud jaburad kaarditrikid mida ei saa trikiks nimetada, tõmbas poole laulust enesest ja Jüri enda loomuliku sharmi nullilähedaseks.
eh11. mai 2016, 17:27
miks oli kaarditrikk vajalik? Tõlkige juba ükskord see laul eesti keelde, siis ehk selgub, mis mängust laul oli.
11. mai 2016, 20:05
miks meil seda tõlkida vaja? tõlgi ise! sinul ju king pigistab kangesti
12. mai 2016, 00:41
Näe, 8 tarka ei vaja tõlki. Nende jaoks see trikk oligi.
Hääled loevad mitte inimene12. mai 2016, 16:34
Kaarti trikid on meil valimise ajal ka! Ega siis inimest eestis ei loeta häääli loetakse... kulla inimesed hääli!
apss11. mai 2016, 17:22
Vahet pole mis liigutusi ja mida seal taustaks näidati, kui ikka laul ise ei lähe laia massi maitsele, siis ei aita ka pea peal seistes laulmine.
teadja.11. mai 2016, 17:21
Paistab, et Pootsman ennustas endale kuuendat kohta.
vahva rätsep11. mai 2016, 17:14
Oli ta ("puutsmann") nüüd lihtsameelne või kehkenpüks võta nüüd kinni, aga vana Eurovisiooni lavarott pihlakamägi oleks võinud oma suumulgu siis ennem lahti teha ja öelda ,näpuga näidata,ei ,ikke eestlase kombel ootab teine vaatab vargsi kardina tagant ,kas läheb "puutsmanni" regi ümber ja kui läheb ,siis saab laksutada teine ,kõik mida teine (jopskin) küll valesti tegi!
Lihtsalt tuleb midagi muuta ,kui tahetakse osa võtta ses tsirkuses,siis tuleb leida need talendid,tuleb leida need heliloojad )kasvõi rootsist) ja tuleb leida kõik selle idee,plaani ja täideviimise püstitamiseks korralikud vahendid ja hakata elukutseliselt sellega tegelema. Need "eurokapustnikutew" aeg (ala TarmoLeitanamm jms.) on jäädavalt möödas,tuleb mõelda ja teostada arvutigraafikas,huvitavate kreatiivsete,3D ja muu holograafiateni vlja lavaliskujundusteni (tänapäeva tehnika lubab seda),on vaja mitte mingid "fuukinid ja heinid,montonid ja baltikaKlementid riideid õmblema) ,aga proffid lavakunstnikud dekoraatorid nagu on Hollywoodis ja suurriikide kinostuudiotes,on vaja palgata ülikogenud lavakoreograafid,hääleseadjad,on vaja "jooksvalt lahendada ja muuta vajadusel konseptsioone" , on vaja lõppude lõppuks "luua toode" ,mida lillakollanepruun euroopa" tarbib 8selleks on showbisnise analüütikud,kari kriitikuid jua kõik nad tuleb üle osta ,meelitada ja teha kogu aerg koostööd), ja SIIS KUI KÕIK SEE (KODUNE KOHUSTUSLIK ON TEHTUD) ,SIIS LOOTA ,ET VEAB LOOSIGA,ZHÜRII JA FINNAALI REZHISÖRGRUPILIIKMETEGA,TEWHA VAJALIK KONSEPTSIOON SELGEKS KIIRELT JA VALUTULT NING LOOTA ,ET SEE INFANTIILNE EUROOPA PUBLIK HÄÄLETAB LOO KÕRGELE KOHALE!
kUi aga seda oskust ,tahtmist ja staffi selliseks 2tambiks" pole ,POLE MÕTET MINNA SINNA SEINU SÜGAMA, siis jhuba jääge oma liistude juurde ,saatke vahvad "ökomökoalternatiivjpskinid" ,kes küll eimahu eurovisiooni formaati võivad sellegi poolest üllatada meeldivalt teatud osa eklektilist eurofänne ( a la "Seis" ,"Parmupilli hullus" jpt.ja palju muid eestikeelseid lugude esitajaid),seega oleksime omas kindlas nishis kindel pidev finaali saamise võimalus,euroopa heatahtlikus jms. (kuigi jah kõrgemat 5 -st kohast vaevalt). miks te võtate ette seda,mida te ei jõua kanda???
ERR-le kui ebu liikmele 3-(miinusega) ,letargilisele "ehkupeale välja läinud Normet Co meeskonnale" 2+(plussiga), noor "euroopale hästi kniksu ja lõbusat närvipundrat mänginud puutsmannile" ürituse eest 3,kuid TA EI KANDNUD END VÄLJA,kahjuks naiivne ,teist võimalust ta vaevalt saab (kui siis eestikeelse looga al "Pime öö" ,aga loseri man on juba EL juuresz).
Tooge tagasi formaat Eurovisioon (konkurs eestis) ka Eesti Laulul on kohta võib isegi nii teha ,et nii ühest kui teisest pääsevad viis paremat lugu lõplikkusse finaali ,kuid tuleb lisaks kõigile tagasi tuua rahvusvaheline (internertkaudu) zhürii võimalikult suurema maa arvuga (EBU-s 52 liiget).
Kuid kõige pealt leidke raha,ERR müüb juba 17 aasta pileteid ,kuid vaevalt ,et seda jätkub kogu programmi väärikaks teostuseks,noo siis saatke Mikk Pedajaseid,ka asi ja odavam!
afu11. mai 2016, 17:28
Ah mis sa kaagutad. Kui see võidulaulu kirjutamise retsept nii lihtne oleks, kõik riigid üritavad seda leida, aga võidab siiski ainult üks. Ja ei saa öelda, et topis ühed ja samad riigid. Kord veab ühel ja teine kord teisel. Täielik õnnemäng. Küll aga on viimastel aastatel esiotsas laulud, mis on tellitud kõva papi eest rootsi proffidelt. Sa ei suuda iial võistelda riikidega, kes panustavad oma laulu miljoneid ning palkavad selleks parimatest parimad tegijad maailmas.
ulala11. mai 2016, 17:12
Jüri, olid parim sealsetest lauludest,,vähemalt minule. Jüri laul oli hea! Ma ka ei saanud eriti aru, miks see kaarditrikk oli vajalik sinna, aga lahedalt tuli välja!:),mis moodi see käib??:)
11. mai 2016, 20:04
see käib nii et tõmbad põuest kaardi välja!
tehnik11. mai 2016, 20:21
Mismoodi see käib? Mängukaarti hoidvad sõrmed kõverdatakse pihku, nii et kaarti jääb hoidma pöial. Seejärel sirutatakse teised sõrmed harali, jätmaks muje tühjast peost. Manipulatsiooni maskeerib käe samaaegne alla-üles viibutus. Kaardi uuesti esiletoomine toimub vastupidises järjekorras.
ei ole midagi ei ole midagi11. mai 2016, 17:03
Oleks seal ikka mõni Neeger, või Juut, Või Aseri, või Austraalane, või omasooihara mõne lesbi või homotegelase. Siis ehk oleks mõne seitsme kohakese kinni pannud.
Olekski12. mai 2016, 14:24
Miks sa arvad miks eesti eurovisiooni võitis. Inimestele meeldivad sallivad riigid.
Jüri11. mai 2016, 16:54
Jüri ise on väga hea laulja ja lahe inimene. Need, kes mõtlesid talle juurde mõttetu kaarditriki, kohutava pokkeri stiilis lavakujunduse ja ei lasknud Jüril oma kuulsaid kaasahaaravaid liigutusi teha, rikkusid kõik ära. Seda kõike oli liiga palju. Jüril ei lastud oma asja teha ja sellest on väga kahju. Me oleks kindlasti finaali saanud.
Ao11. mai 2016, 22:19
Nõus! Olin eile tegelikult väga üllatunud, et kogu kupatus oli kaartidele üles ehitatud. Et kaardid olid igal pool alates esimesest hetkest kuni lõpuni välja... ja see pisike kaarditrikk seal lõpus (ma ei saanud sellest aru ja seega polnud see kuidagi efektne) oli lihtsalt kribu-krabu, mis otsustati seal lõpus ka veel kiiresti ära teha... Oeh, parimaks jääb Tallina finaal. See oli tase ja kõik töötas.
Tallina11. mai 2016, 22:43
Ao12. mai 2016, 09:53
Tänan tähelepanu eest! Võiks ju niisamagi aru saada, et tegu oli trükiveaga. samamoodi oleks võinud osutada, et ühes mu lauses on sõnakordus :O
Tegijate toetuseks11. mai 2016, 16:47
Iga viimanegi asi mida tehakse Eesti Vabariigis ja eestlaste poolt on "ekspert" Olavi Pihlamäe arust alati ja ilmtingimata valesti . Nii et ärge võtke südamesse,tegite nii hästi kui oli võimalik.Järgmisel korral paremini. Edu.
targutajale11. mai 2016, 21:03
Tehke ikka edasi nii nagu ikka. Edu, edu, edu! Kindlalt edasi!
Teadjamees11. mai 2016, 16:47
Ja õigesti ütleb rahvasuu: uhkus ajab upakile!
pillimees11. mai 2016, 16:40
Leto Svet oli vähemalt naljakas,antud üllitis oli halenaljakas!
teasa11. mai 2016, 17:29
Leto Svet ei ajanud mitte kedagi Euroopas naerma ja tegijad ise ei taha sellest enam mitte midagi rääkida, häbist kõrvad punased.
11. mai 2016, 19:57
Leto Svet oli nii piinlik, et häbene silmad peast.
Jüri "Play" oli OK. Ei võitnud. No mis siis. Ei võitnud ka Silvi Frait, Tanja, Getter Jaani, Gerli Padar jne. Laulud olid vähemalt kuulatavad. Minu arust sai vähemalt 4 laulu edasi, mis olid igavad ininad. Ju siis oli hääletajatel teine maitse.
11. mai 2016, 21:08
Oi milline enesekindel hinnang Leto mahategemisel! Vetsupaberit tahate?
WTF mis riigid need on11. mai 2016, 16:34
Ma ei sa ühte asja aru? Mida kradi päral teeb Austraalia, Iisrael, Aserbaidzaan?? Mis toimub et mitte Euroopa riigid laulma kutsutakse. Ah et siis selline on iluminaatide või vabamüürlaste temp! Austraalia ei ole ligilähedal Euroopa liikmes riigile, veel enam kõrbemaa rahvas Iisrael, No wtf see Aserbaidzaan.... Omg ma ei või kui lõpuksa see Kanada ka sisse värbatakse!
Eesti rahvas ärge muretsege11. mai 2016, 16:31
11. mai 2016, 16:37
sul on kelle poolt hääletada?
Tore tore et saaast välja langes11. mai 2016, 16:26
Eurovisiooni lauluvöitja on Rossia
hüppa jah venelaste ja ukrainlaste vaimustuses 11. mai 2016, 17:28
selline kisa ja trummide tagumine ongi selle tase
l11. mai 2016, 16:19
Piinlik oli, et ta aina kordas seda sõrmede väristamist. Seda näis olevat lõputult. Tõesti, kas proovides seda siis keegi ei näinud? Laul oli ise viisita ja peamine, mis siis silma jäi, oli see käega aina korduv tõmblemine. See on väga tugev ja silmajääv liigutus, mida võinuks kasutada maksimaalselt kolm korda. Lugu asendati käeliigutusega. Samasuguse käeliigutusega, ainult kindlalt, heitis publik selle loo prügikasti, ja õigesti tegi.
Marge11. mai 2016, 16:27
Täpselt minu mõtted! See sõrmede väristamine oli lihtsalt nõme.
Miks11. mai 2016, 16:19
Laura oleks pidanud Eestit esindama, siis oleks esikoht kindlustatud olnud ka!
üks11. mai 2016, 16:40
Laura sarnane kepsutas punasel vaibal, lilled peas. Ei Kristel ega Laura poleks paremad olnud,
11. mai 2016, 20:02
poleks? tõesti või? No siis Pootsmanni tase ongi sinu maitsetase. Lagi.
Sten11. mai 2016, 16:18
Mida te kõik vingute, läks jah halvasti. Ei pea siis näpuga kohe peale näitama hakkama, jubedad inimesed olete.
ZeepMusic11. mai 2016, 17:29
just... tubli ma aran sama... nuh laks alesti siis laks ega jah mis nad vinguvad minu laulgu ise paremini siis vahemalt ta proovis ja julges see on juba suur edu samm..ega voit alati ei loe kah...:)
teadlane11. mai 2016, 16:03
jüri tegi kõik mis vaja. ka lool ei olnud viga. AGA lihtsalt SEE lugu ei sobi eurovisioonile, see oligi see ainus viga, mida tehti. eestil oli ka paremaid lugusid, mida saata, aga žürii lihtsalt tõmbas neile vee peale. eurovisioonil ei löö läbi lugu, mille tempo on nagu matuselaulul. vaja on energilist, meeldejäävat ja rõõmsat lugu, ja head lavašõud.
jah11. mai 2016, 16:24
Jüri ei teinud küll midagi valesti, aga Jüri on poisike ja paistab ka laval poisike. mitte mees. ta on igerik meheks ja seetõttu ei mõju laval hästi. Eurovisioonil ei hääleta teismelised plikad, kelle silmis ta ehk on mees, naishääletajad aga lapsmehele hääli ei anna.
Sama...11. mai 2016, 16:02
...muster oli ka Tanja ajal - eurovisioonil tohutu semude seltkond koos(Vilgats & Co ) - kütavad üksteist üles - rohke laterdamine ja lodevalt lõbus olemine. Meeletu üksteise kiitmine hajutab
eesmärki, enesekriitika ja vastutus soorituse eest kaob... Näiteks Ott Lepland oli vastupidi - juba väikesest peale harjunud karmi muusikaõpetajast ema käe all kontsentreeruma (loe: tööd tegema) eesmärgile. Ja Eesti Laulu suht kesisest esinemisest tegi ränga tööga maksimaalse tulemuse Eurovisioonil (temal oli ka vaid üks, mittelaterdav taustalaulja - Marvi Vallaste).
Need paksud vanaeided koos prsekukkunud Eurolauljaga peavad köik oma löbureisi 11. mai 2016, 16:29
Eesti riigile tagasi maksma
leinalippudes11. mai 2016, 15:54
maa,jube,aga see on ka kelkimise palk,finaal pidi ju kindel olema ja nii iga aasta nullis,kui yks aasta jätta arvestamata,et eesti vaeseim osav6tu riik ja tossu,ega välku pole raha osta,ei oleks oma lolli kaarde parem mitte näidanud,jumal tänatud,et p6rus,meedias ka muid teemasi,kui Pootsman ja tema lollid tegemised
Tauno11. mai 2016, 15:46
spets11. mai 2016, 17:21
ka laulmist ja tema inglise keele hääldust võib sama sõnaga iseloomustada!
Mina11. mai 2016, 15:43
Eesti jaoks on palju olulisemaid asju kui Eurovisioon. Esiteks hääletati see laul võistlema, teiseks ei olnud Jüri laulu autor ja tal oli meeskond, kes esinemisega tegeles, kolmandaks ei saa ju oodatagi nii noorelt esinejalt suurt lavakogemust. Süü ühte, patt pooleks Ainult noort lauljat maatasa materdada on ülekohtune. Vaadakem peeglisse, esimesena visaku sõnakivi see, kes oleks sama laulu paremini esitanud ja seda me ei saagi teada.
Olev11. mai 2016, 22:39
Jüril endal oli ka pisivigasid kuid põhisüüdlased on meie delegatsiooni asjamehed Mart Normet & Co. Geniaalne lahendus!
Radist11. mai 2016, 15:40
Kui analüüsida Eurovisiooni lauluvõistlust (mida ma olen analüüsida püüdnud sama kaua kui lugupeetud Olavi Pihlamäg), siis ütleksin - nähtust analüüsida pole võimalik. Enne muutub Browni liikumine struktuurseks, kui normaalne inimene totalisaatorist aru saab, liialt palju on poliitilist ja majanduslikku mõju. Aga head ka - see galaõhtu lähendab eurooplasi. Eesti osa selles? Mulle meeldib ühe kommentaatori äsjane mõte Delfis: eesti laulu valimine ei pea olema eurolaulu valimine, need on kaks ise asja.
Aga11. mai 2016, 15:52
NEED ONGI JU ERI ASJAD!
to aga11. mai 2016, 17:22
neid võib ju eri asjadeks nimetada, aga eesti laulu võitnud laul muutub sujuvalt Eestit esindavaks eurovisioonlauluks
Reede11. mai 2016, 15:34
Kui Othello kägistab naise, kas ta on siis kurjategija?
irw11. mai 2016, 15:33
Kui Pihlamägi häbeneb, siis on vähemalt riigi au päästetud.
Trikk või asi!11. mai 2016, 15:42
Idiootsuse tipp!
Mustkunstnik teenis teise miljoni?
Ao11. mai 2016, 15:32
"Play" väga meeldib. Siiski meeldis mulle Eesti finaali lavagraafika hoopis rohkem: kõik oli palju mõjusam ja võttis kananaha ihule (tegelikult võtab alati, kui seda esinemist youtube`ist vaatan), ka Jüri sai end vabamalt tunda ja keskenduda laulule. Eilses finaalis lavagraafika kananahka kahjuks ihule ei ajanud ja Jüri pidi liiga palju mõtlema oma liigutustele (nagu kuulsime, siis liikumisjuht Laine Mägi), aga äkki vähem oleks olnud rohkem? Kaarditrikk oli üleliigne. Nii et minu jaoks oleks kõik priima, kuid seekord vedas lavastus justkui alt.
Jep!11. mai 2016, 17:28
Minu meelest oli ka kogu kompott üle tuunitud. Oleks jäänud esialgse soliidse lakoonilisuse juurde oleks märkimisväärselt šarmantsemalt mõjunud. Nüüd kruviti suht vagurale laulue x-põhjusel "tulevärk" külge ja läks nagu tavaliselt... Laul ja esitus üldiselt meeldisid, v.a. siis see uus ballast
Elts11. mai 2016, 15:28
Oleks Juri paremini laulnud, poleks finaali pääsuga probleeme olnud. Viimaseks jäämine tuli teenitult.
Näe11. mai 2016, 15:43
kuis näpud käisid!
Ei saanud üldse aru--kas laulis või kutsus kedagi laulma!
maamees11. mai 2016, 15:27
Järgmisel aastal võiks Eestit esindada Olavi Pihlamägi ise.Ja no muidugi teised vingatsid ka.
Sa 11. mai 2016, 15:36
maamees ikka muusikast midagi jagad ka või? See oli ette teada, et Pootsmann ei pääse kuhugile. Pole laulu, pole esitust.
Sa,le11. mai 2016, 16:20
Ka keegi rääkis muusikast.Pigem pöörati tähelepanu neile vingujatele.Kunagi pole nad rahul,et see keegi teine oleks kindlasti parem olnud ja teab mis veel.Ja eks vingujad ole ise võibolla selle loo poolt hääletanud talvel.Teisi kritiseerivad,aga ennast ei näe.
Nuhh11. mai 2016, 18:57
Kuule Sa, tuleval aastal tee ise üks vinge lugu ja laula kah, siis tuleb kindlasti võit Eesti õuele. See ju nii lihtne.
BRUNN11. mai 2016, 15:26
Pootsman pole kapten.Laura oleks surmkindlalt edasi saanud sest paljud soome mehed oleksid hääletanud. Kuna soome ei tahtnud ise välja langeda jäid soome kõned sellel aastal lukku. See lugu oli tuuri võrra aeglane.Seega matuselugu pigem. Teine aasta ärgem valigen näopappi ja kuulake soomest tulnud hullikese jura vaid ikka lugu mida tahate teist korda ka kuulda mitte nuppu kinni vajutada.
kalev11. mai 2016, 14:52
kalev11. mai 2016, 14:47
Pootsmanit tabas karmavõlg-inimene,kes häbeneb ja mõnitab oma rahvast,ei saa seda rahvast esindada hingestatult ja pühendunult.
https://www.youtube.com/watch?v=j_dJlBWkfJ8
??11. mai 2016, 14:47
Ise me valisime kui kõige parema laulu - nüüd ei peaks küll keegi imestama, et miks ta sinna Rootsi saadeti!
njh12. mai 2016, 08:24
teismelised plikad ja vanad mutid valisid
vot11. mai 2016, 14:46
Lihtsus ei paistnud silma - see oli probleem. Oleks akustiline variant olnud (Stig kitarril), oleks paremini eristunud. Nüüd oli täpselt samasugune lugu nagu teistel, ainult aeglasemalt ja vedidi vaiksemalt esitatud.
Jüri nägi natuka hirmuäratav välja ka.
11. mai 2016, 14:35
Aga paar aastat tagasi esindas meid Tanja, kes võimles ja vehkles laval nii, et vähe polnud, ka laul oli läbiv hõiskamine ja tümps, aga ka see ei läinud publikule peale:)
Jürile aga jõudu edaspidiseks ning teadmiseks, et kõrge enesehinnang on ok, aga ainult sel juhul, kui selleks ka tegelikult alust on. Eesti-suguses konnatiigis on superstaariks saamine ülilihtne, ja nii võibki noorel tekkida tunne, et lagi on käes:)
11. mai 2016, 14:52
Eestil on kombeks valida hääletud lauljad. Selles on asi! Otil läks ju tegelikutl hästi, lauluhääl oli ka võimas, aga loost kärbiti välja ilusad kohad. Stigil läks ka hästi, oskas ka laulda. Noored hääletajad, kes lemmikuid valisid ei saa aru, et üks asi on raadiost tulev silutud lauluhääl, teine asi on esineda päriselus
11. mai 2016, 15:01
lugu ise oli armetu. naljakas, et kõik kiidavad end, "annavad endast parima", on väga häpid ja rahul, aga järelikult on siis tase nagu konnakoor väikses tiigis.
nõus11. mai 2016, 14:29
Tõepoolest! Kuigi "play" tähendab mängu, ülekantud tähenduses ka flirti ja juhuseotsimist, ei sobi selle teema visualiseerimiseks kasutada elementi teiselt alalt. Ükski pokkeri- ega bridžimängija ei tee kaarditrikke, niisamuti nagu tennisist ei žonglööri tennisepallidega. Trikitamine on omaette professionaalne amet ja hoopis-hoopis teine teema.
Meie lugu11. mai 2016, 14:27
Ta oleks võinud laval rohkem liikuda ja tunda ennast vabamalt. Liiga noor oli ta ka James Bondi laulu jaoks! Ka see sinine kaherealine ülikond oli vale. Minu teada kandis James Bond alati klassikalist tumedat üherealist hästiistuvat ülikonda. Filmilugusid ei tasu üldse Eurovisioonile saata, sest need ju põruvad! Tuletame meelde Gerli Padari euroloo läbikukkumist.
to meie...11. mai 2016, 17:34
See, et lugu kõlas Bondilikult, ei tähenda, et see oli laul Bondist!
Johanna11. mai 2016, 14:25
olev11. mai 2016, 14:15
jama oli jah see kaarditrikk.
jep11. mai 2016, 14:43
Oleks see siis veel trikk olnud, keerata kaamerale selg ja põuest kaarte välja kiskuda pole just asi mida trikiks nimetada.
Aru Ülearu11. mai 2016, 14:13
Linna peal sahistatakse, et Jüri võit vormistati Isaac Ellioti züriisse toomisega, kes tõmbas telerite ette kõik 12-16 aastased junsud, kes telefonihääletusel lisandunud massina vormistasid ära selle, et Laura asemel läks Jüri.
Kaua võib sel teemal halada?11. mai 2016, 14:21
Saa juba ometi üle sellest Laura kaotusest!
11. mai 2016, 14:36
Laura oli lihtsalt jube - slaavilik imidz, kurguhääl, lame laul, mingi õudne helkiv kuusepuu...prrrr
11. mai 2016, 14:54
See Ellioti trikk tehti jah puhtalt koha kätte mängimiseks. Laura imagot on küll loll minna süüdistama, lauluhääl on tal parem kui enamikul Eesti staaridest..
näusaate andunud fänn11. mai 2016, 15:12
Junsu? Sama tore sõna, nagu juntsugi. Laura kaotas? Vastupidi - nüüd saavad
kõik, kes Laurat maha tegid, võimaluse häbeneda. Laura tõestas paljutki. Kuis
Suntribe omal ajal edasi upitati (mis Euroopas finaali ei jõudnudki, ent 2. koha
Moonlight raadios enimmängitavaks hitiks sai). Kuidas Pootsmann edasi upitati
(mis jälle Eurovisioni finaali ei jõudnud)... On, mida eurosongi promootoritel
arutada!
- Miks said Balkanimaad rohkelt punkte 1990, Baltimaad aga 2000-date algul?
- Miks jäi tänavu üpris tempoka looga esinenud Soome järjekordselt välja?
- Miks on võitnud Eurovisiooni lauluvõitlust enimaid kordi Iiri ja Rootsi?
Hääl11. mai 2016, 14:10
Jüril on tõesti ainulaadne hääle heli. Kui suu lahti tegi, oli erisus eelnevatega märgata kohe. Loomulikult tahab publik saada suurt sõud ja ka finaalis peaks ju publik ohhetama. Jüri esitus mulle meeldis väga ja loomulikult ei arvanud, et laul finaali pääseb.Tulevikus autorid võiksid euroopasse saata ainult kiireid tantsulugusid ja finaalid on garanteeritud.
poti äss11. mai 2016, 14:07
Ma ei saanud aru mis ta selle ühe kaardiga seal vehkis? Kus on ülejäänud kaardipakk - visanud see kaarega rahva sekka laiali oleks effektsem olnud. Aga jah see nägu, isegi mitte śarmikas vaid kuri, krampis, hirmunud.
effektsem11. mai 2016, 22:57
Kui soovite võõrsõna kasutada,siis eestikeelses loos kirjutage "eFektsem".
ärtu emand13. mai 2016, 12:05
Eesti keeles on sarm, mitte šarm.
Vana Ahv11. mai 2016, 14:02
Eks see Eurovisioon üks pedede tallermaa ole.Ehkki poiss oli lillas ülikonnas, ei olnud ta teatud seltskonnale atraktiivne,pealegi oli esitus alla igasugust arvestust. Ennem olgu Leto Svet või mis iganes.
oleks aeg lõpetada selles kohas raha laiaks löömisega11. mai 2016, 13:57
eilset etteastet vaadates hakkas mul poisist suisa kahju. Enne oli nii palju vatramist kui hea asi ikka saab olema ja milline kõva koht soolas juba - ja taas oli nii nagu alati - ei miskit imet pole sündimas, seisis ta na üksikuna kesk pikka lava ja rabeles kaootiliselt - oli hale vaadata. Ajab lausa nutma.
Wal12. mai 2016, 20:45
Mul samuti poisikesest kahju. Põhjuseta üles haibitud ja nüüd tal raske kõigi ootusi täita. Õpiks esmalt puhtalt intoneerima ja treeniks stabiilseks häälepaelad - siis võiks parimaks Eesti meeslauljaks püüelda
mis trikk?11. mai 2016, 13:49
kus trikk oli? nägin, et tal kaart käes ja siis viskas minema ja siis võttis põuest uue? kas see pidi TRIKK olema? no andke andeks.
Poti11. mai 2016, 13:51
Mis see trikk laulu headusesse puutub?
just11. mai 2016, 13:57
mis trikk? Kutil pole ju häält, et seda laulu laulda. Kas tõesti muusikagurud seda ei kuulnud?
11. mai 2016, 14:04
Just!11. mai 2016, 13:41
Algne esitus oli üle kõige.
Heivu11. mai 2016, 14:04
Just, praegu läks liiga kasiinoks ära, keda see teema huvitab...?
Jeesus küll11. mai 2016, 13:39
no mida arvata oligi,sitt laul ja lauljal kõhuvalunägu ees
Meie saime 11. mai 2016, 13:37
hääletada ainult konkurente või siis venepiiri äärest + Soomest . Kas meie hääled idapool oleksid üldse arvesse läinud ja raha läks vene mobfirmadele.
Meie laul oli üks normaalsemaid, mida need teised seal paremini tegid, MITTE MIDAGI?
arvan11. mai 2016, 13:57
normaalsest asi väga kaugel,,laule ikka kirjutagu heliloojad mitte iga mees kes väheke kidrat tinistada oskab,mingit jura toodetakse ja arvatakse et PEAB peale minema rahvale..ja tegema ei pea seal miskit-see pole tantsuvöistlus vaid lauluvöistlus kus PEAB olema hea laul ja hea esitus
11. mai 2016, 14:26
Laulul polnud häda midagi, aga laulu esitaja oli väga vale.
Küsimärk11. mai 2016, 16:41
No-noo, eelmisel aastal kirjutas ju 7. koha loo, oskab ju küll.
Küsimärk11. mai 2016, 16:42
No-noo, eelmisel aastal kirjutas ju 7. koha loo, oskab ju küll.
to arvan11. mai 2016, 18:29
Lauluvõistlusest on asi suht kaugele eksinud. Visuaalne šõu ja tilu-lilu toob punkte mis mühiseb. Edasi pääsevad need kel vingem arvutigraafika, rohkem tulesid ja vilesid, kes vahetavad kleite ja lendavad ringi...
Vaataja11. mai 2016, 13:30
Mind häiris see sõnade venitamine. Nagu ka Pihlamägi ütles, et laulu algus on väga pikk ja aeglane, siis venitati see Rootsis veel pikemaks.
Nipik11. mai 2016, 13:25
Vedas lõpuni ära küll, polnud häda midagi. See, et närv sees oli nägime ainult meie, eesti publik. Oleme näinud veidi kindlamat esitust. Aga loomulikult oleks Paia või Laura etemad olnud. Eriti elektrooniline Laura - oli tulevärki!
sale11. mai 2016, 13:22
Kuluaarides räägiti, et Eesti jagas koos Soomega eelviimast kohta. Viimaseks jäi San Marino.
Poiss pole süüdi11. mai 2016, 13:20
tegi, mis suutis. Paraku laul oli vilets,isegi korra selle kuulamine nõudis pingutust. Teistkorda küll seda ei kuulaks.
11. mai 2016, 13:19
Kindel11. mai 2016, 13:24
Kui Jüri oleks olnud ainus esineja , siis oleks ka kaarditrikk kenasti läbi läinud.On ju !
11. mai 2016, 13:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
jeah11. mai 2016, 13:52
kleidi oleks selga pannud, oleks ka esimeseks tulnud.
Pihlamäega nõus11. mai 2016, 13:09
Pole midagi öelda, Pihlamägi ütles kõik ära. Mingi hirmus "äge salastatud kaarditrikk", see oli ju siililegi selge, kuidas see tehtud oli. Kui tegemist on noore kogenematu lauljaga, milleks oli vaja teda koormata pisipudinate täitmisega, selle asemel, et palgata proff kasvõi väljaspoolt Eestit. Meie edevad "asjatundjate sõprusringkond" on kahjuks ajast maas. Minge vaadake, mida mujal maailmas tehakse ja ärge enam imestage, miks meie esinejad lahjaks jäävad.
omamees11. mai 2016, 13:28
Trikitati kaarditega , sahistati salalehtedega,pööritati pabereid ja seepärast parim mees,meie oma mees, laval mängust välja jäetigi.
Oh oh oh . Terve Eesti rökkab röömust11. mai 2016, 13:08
11. mai 2016, 13:58
Jõuadki niimoodi päev otsa öh-itada?
no11. mai 2016, 16:44
mis sa öhhitad, tee midagi asjalikku!
jants11. mai 2016, 13:02
Vaatasin naisega sinnamaani ära kui Jüri seal oma tõmblemistega pihta hakkas ja lülitasin pilli välja.Mage,lausa piinlik tõmblemine närvis juntsu poolt.Üldse pole mõtet sellele palaganile raha raisata,aidake parem vaeseid kehva koduga lapsi selle rahaga.Kui tahate,tehke korjandus või mis iganes,riigi viletsast eelarvest seda kinni plekkida veits häbi pole?
Edasimõtleja11. mai 2016, 13:53
Aga kuhu need riigi rahad on kadunud?
Mingi välisanalüütik on arvutanud, et Eestimaa peaks olema mitu korda rikkam, kui see tegelikult on!
11. mai 2016, 14:00
Vaatasid naisega? Mina vaatasin jälle prillidega.
misasja11. mai 2016, 12:59
No veber tinistas end jälle rahalele lähemale, paar liigutust ja kaarditrikk selge, õpetaja saab selle eest oma summakese... aga kaart ei sobi antud asja manu mitte kuidagi, tõmbab mainet alla. Nii noor poiss ja juba rallib kaardimänguga, mõistate! Ühesõnaga, Jüri oli vaid esitaja, ülejäänu oli teiste töö alates laulu kirjutamisest.. Ei väsi kordamast, et Eurolaulule tuleb valida ikka asjatundjate poolt asjalik laul ja asjalik esitaja. Kellel on kogemust, häält ja naiselikku ilu. Laura oleks esikümnesse saanud.
:)11. mai 2016, 12:59
Lisaksin veel, et sellel Jüril puudub igasugune lavasharm, no null. Põlvede lõnksutamine oli ka jube!
Palun öelge, kelle sugulane ta on, et teda absoluutselt igale poole topitakse? No enam ei ole mitte ühtegi võimalikku kohta, kus seda Pootsmanni ei promotaks, aitab juba ausõna :(
taavi11. mai 2016, 13:32
pole sinu asi,kelle sugulane , sest meil loevad vaid oskused ja onude poliitika on jäänud sinna venkude aega.Täna käib aus mäng ja meil saavad tunnustust ja tähelepanu vaid parimad.
11. mai 2016, 14:04
Aga mina jälle lisaksin, et "sellel" Jüril just ongi lavaline sharm täiesti olemas. Kellel meist õigus?
See trikitamine ongi üldse nõme11. mai 2016, 12:57
Maailma igavaim lollllitamine
xxx11. mai 2016, 12:57
Täitsa piinlik. Jüri oli hirmul, koordineerimata rabeles, tegi imelikke liigutusi. Siis viskas mingil hetkel arusaamatus kohas mingi kaardi. Kaameratöö oli ka vilets
!!!!!!11. mai 2016, 13:34
Jüril ju käsi lausa värises, vend oli ikka nii pinges.
11. mai 2016, 14:50
Eks igaüks on selles olukorras pinges.
11. mai 2016, 12:54
aga mind pani hämmastama, et liikumine oli ka seatud. jäin huviga ootama, et milline liikumine on ja ... jäin pika ninaga
hea 11. mai 2016, 13:53
et suugi liikus ja mingit jorri ajas
vaike11. mai 2016, 12:51
Mis siin enam praegu halada, lugu oli kehv ja poiss ei saanud sellega üldse hakkama,Miks teda üldse Rootsi saadeti, tal pole ei stiili ega kogemusi. Arvesse võeti ainult noorte plikade hääled, sest normaalne inimene selle laulu esitamise eest ka juba Eestis kindlasti ei hääletanud. Pealegi veel see tobe paljalt vette hüppamine.
...11. mai 2016, 14:34
No, kes see normaalne inimene seal ikka hääletab. Ongi pubekate teema ju. Kui tahetakse kvaliteetne laul saata, siis peaks selle žürii valima. Samas, kui vaadata top 20, mis žürii välja valis, siis mul on suur kahtlus, kas nemadki paremini oskaks (või tõesti ei esitatagi sinna ilusaid laule).
Esinemine oli muidugi kurb vaadata: sunnitud naeratus, imelik kättega vehklemine ja imelikud poosid, ebamääraselt istuv ülikond (tundus nagu paar numbrit suur), mingi arusaamatu kaardiga sehkendamine.
hahaa11. mai 2016, 12:49
kus oli üleüldse mingi trikk??? Ainult üks suvaline tõmblemine kogu laval oleku aja.
pasun11. mai 2016, 12:45
Arvan,et olime oma looga kõige viimased,sest olgem ausad,see oli piinlik.
a11. mai 2016, 17:23
Minul küll polnud. Väga hea laul ja tubli esitus. Millal enne hea maitse eurovisioonil kohti on võitnud.