Üritused

Jälgi melu otse Stockholmist!

NII SEE JUHTUS | Kurb, kuid mis teha: Jüri Pootsmann ei jõudnud finaali! (149)

LISA KOMMENTAAR

Kaido12. mai 2016, 07:04
Minu arust kõige kehvem laul üldse ,mida on Eesti esitatud Eurovisonis ,, isegi Letosvet avaldas muljet rohkem ..
Ehh11. mai 2016, 20:17
Pubekate märg unelm, loomulikult ei pääsenud edasi, seda hirmugi ei olnud ju. ainumas keda ehk saata oleks võinud, oli laura, ta oleks finaaligi saanud, aga alaealised mõtlevad teise kohaga
muusik11. mai 2016, 13:15
Õige otsus,laulma peab õppima aastaid! Eestis on nii,et kes vähegi noka lahti teeb ,on laulja!
kõõga11. mai 2016, 13:11
Iga märgade kõrvatagustega poisike ikka finaali ei saa. Peab ikka oskama laulda ka.
lyyli11. mai 2016, 13:10
Kogemust vähe ja närv sees. Suur lava eeldab kogemust.
Ettepanek11. mai 2016, 13:01
lõpetage see eesti laulu konkurss ära, andke Sven Lõhmusele ülesanne - tee eurolugu, mis viib vähemalt TOP10esse ....ja seda ta teeb
jahh11. mai 2016, 11:50
kogu lugu ja esitus oli kuidagi mannetu
Lool polnud viga midagi 11. mai 2016, 12:00
aga Jüri närv vedas lihtsalt alt. Oli ta ju esituse ajal kohutavalt närvis, nii pabinas, et see paistis välja ja eks see pisuke möödalaulmine kasvatas paanikat veelgi. Kahju aga ka tagasilöögid on artistiks kasvamise lahutamatu osa.
Jelena Kruusmägi11. mai 2016, 10:28
Et miks nii läks, et Play läbi..?
Kontseptsiooni polnud!!! Kui lauluga välja tuldi, siis iva vist oli selles, et keegi elusolend mängib mingit mängu... Siis toodi sisse kaardid ja seletus, et elu on niikui kaardimäng... Aga, vene vanasõna, et kui lähed kahte jänkut taga ajama, siis ei saa yhtegi - nii läkski. Laulusõnum muutus ähmaseks...
Ka laulu tegijad võiksid negatiivsest tulemusest teha järelduse, et sõnum/idee peab neile endile selge olema ja kui see on selge, siis selle eest seista. Nyyd kyll oldi niikui tuulelipp, et, okay, teeme kaardid..., okay, las laulu tegelik sisu/tekst/sõnum hävib, okay, okay ja yks lõputu sogane okay.
Laul oli hea, Jyri Pootsmann oma häälega omab suurt perspektiivi..., aga... ja kyll ka elukogemused, lavakogemused veel tulevad:)
nuustik11. mai 2016, 09:26
Väga tubli esitus Jüripoolt ja pole mingit mõtet norutada,see uusjevroopa ei saa juba ammu aru mis on normaalne ja mis ei ole. Ei meeldinud minule ükski laul sellelt palaganilt.
Olev11. mai 2016, 09:14
Tulemust ei saagi tulla kui esitus on nõrk ,toimub mingi mõttetu kätega vehkimine ja laul on inglisekeelne. Kui tahate tulemust siis laul olgu Eesti keeles seda on ajalugu korduvalt tõestanud ( Ott Lepland, Urban Symphony, Kaelakee hääl). Muusika on rahvusvaheline keel ja sõnadest ei peagi vahel aru saama kui viis meeldib.
Lõpetage see mõttetu ja tobe vehkimine ja kargamine nagu seda tegi Tanja Mihhailova.
Naine11. mai 2016, 08:54
Tegelikult oli Jüri tubli aga laul oli.. no ütleme selline harju keskmine. Aga armas Eesti rahvas ise te selle loo valisite mida siis on kobiseda. Jürile soovin soovin edaspidiseks edu ja tgl. oli eurovisioon väga hea kogemus ja võimalus end näidata.
Kuulaja-vaataja11. mai 2016, 08:51
Paraku on see nii, et väga isemoodi lauludega Eurovisioonil läbi ei löö. Laul on ju hästi tegelikult kirjutatud, on eripärane ja ei ole mingi tilu-lilu, aga taolise sügavama ja keerulisema ülesehitusega laulul pole mingit võimalust eurovisiooni lõppvõistlusele pääseda. Mul on väga kahju, et Laural pole õnnestunud Eurovisioonile pääseda. Selle aasta laul tema esituses oli ju jälle väga hea ja sobilik just eurovisiooni jaoks. Tegemist on ikkagi eurovisiooniga ja peame sellele mõtlema, mis just sinna sobib. Nii see paraku on.
vurru11. mai 2016, 07:51
See oligi teada,et nii läheb.
omg11. mai 2016, 07:09
ma kogu saadet ei vaadanud, uni tuli pääle. aga see osa mida nägin, no sära, särtsu, showd ja kõike muud oli kõigil küllaga. ja siis meie oma, nagu õnnetuse hunnik. no ma saan aru, et meil mingi säästuvärk, et pole raha ja ei saa korralikku asja teha. aga siiski, natuke hale on üldse osaleda, kui võimalusi ja investeeringuid ei ole.
Suht mannetu lugu ja esitus.11. mai 2016, 07:04
Kui rahvas saaks valida siis siukse juraga küll sinna ei pääseks.
pettunu11. mai 2016, 08:58
...aga rahvas ju valis selle laulu sinna :-(.
aitab juba11. mai 2016, 06:58
Paljudele ei jõua kohale, et see on lauluvõistlus, mitte lauljate võistlus.
---11. mai 2016, 07:20
vahet pole , laulu ju ka ei olnud, rääkimata lauljast.
kõrgelt jama11. mai 2016, 06:45
järgmine kord saatke lasteaia lapsed eurovisioonile.
Nüüd peaks selge olema, et nii seda Eurovisiooni värki enam korraldada ei saa11. mai 2016, 06:33
Selge ju, et kui mõnele Eurovisioon on Superstaari jätk, siis alahinnatakse kogu üritust.
Eeslkonkursi nimi "Eesti Laul" on juba täitsa vale - pange ikka "Eurilaul" vm taoline - jõuab ehk paremini inimeste ajudeni, et ei valita mingit soigumist, vaid midagi parimat, mida maailmale näidata.
Ja see igapäevane promo Eesti meedias võiks ka ära jääda - kes disainis kingad jalga ja mis materjalist pintksak õmmeldi. Välja tuli ikka üks käkk - vaadake kasvõi artikli pilti - riiet jäi vist väheks, kisub igast kandist, kui liigutada ja see jube värv!
Päris lapsik on iga hinge eest mingi hetkel noorte hulgas populaarsuse saavutanud tavalise häälematerjaliga lavalise kogemuseta nooruk eurolavale läbi suruda.
Midagi Reikop ütles, et lavalise liikumise oli Laine Mägi paika pannud. No püha müristus - kas need imelikud kükid ja ja sõrmeliigutused oli lavaline liikumine? Sellises koolipoisiv ormis oleks pidanud paigal olema ja laulmisele keskenduma. Noodi kõrvalt laulmine nii pika harjutamise järel on ikka hale küll.
Edaspidi pikema aja jooksul rohkem võistluslaule kõigile kuulamiseks-vaatamiseks, mitte nii, et mingid raadiojaamade diskorid otsustavad ja Purga on ka aegunud nähe seal eesotsas.
Kylm oled sa11. mai 2016, 06:24
njaaa11. mai 2016, 06:37
no nii pakkuski enamus inimesi ja loogiline et sellise ulguva saastaga ei saagi mitte kuskile,aru ei saa kes need hälvikud sellise pahna sinna valisid,oleks Laura lugu vöi Aaslaid läinud oleks kindlasti kuhugi jöudnud aga nohh...Eestimaa ajugeeniused ju :D naljanumber see ladvikute pesa!
...11. mai 2016, 06:16
Poisike koolivormis ei peagi edasi saama. Teda ootab Toila laululava, seal saab ikka hakkama.
Milleks minna isiklikuks?11. mai 2016, 06:25
Pootsman on väga hea ja isikupärase bassiga laulja!
11. mai 2016, 06:42
Ta on hääleulatuselt bariton.
ammendus11. mai 2016, 06:14
Jürkas võib potentsiaali olla, aga selles laulus küll mitte.
Arvan sama11. mai 2016, 06:26
Pealkiri ei ole täpne - LAUL ei jõudnud finaali!
Kõige nõrgem koht laulus oli see ülejala tehtud limpava rütmiga refrään.
Potsentsiaali tulevikuks11. mai 2016, 07:08
Aga mitte nii, et mingi lastekonkursi võitja saadetakse kohe Eestit esindama.
Sellisesse suurde konkurssi peaks ikka tõsisemalt tuhtuma.
Venemaa laulja on kodumaal poulaarne ja talle on ka enne pakutud Eurovisioonisl osalemist, aga ta pole vastu võtnud pakkumisi.
Ega Eurovisiooni kaotus tulevikuks mingeid plusspunkte ei anna!
Risti Äss11. mai 2016, 06:12
Eesti Laulu zürii tuleks nüüd lahti lasta, kes nii kehva loo valisid. Kõik, kes tema poolt maksimum punktid andsid, tuleb saata tootvamale tööle..
Tööline11. mai 2016, 06:29
Aga mida nad toodakisd?
Esiteks pole nende oskused kiita ja teiseks on riik omadega põhjas :(. Hästi läheb vaid pankadel ja spekulantidel.
sibi11. mai 2016, 07:15
Mine Soome aga ära irise.
Mjahh11. mai 2016, 06:48
Sel aastal polnudki midagi valida, nii viletsa tasemega olid ka ülejäänud laulud, valiti 2 halvast parim ja jüri pole siin süüdi.
Aeg oleks ka meil aru saada, et uus suund on labasele tsirkusele ja enesepaljastusele võetud. Pole tähtiski, mida soovid lauluga edasi anda või kuidas seda teed.
Mõned nilbemad käteliigutused ja puusanõksud oleks Jüri finaali küll aidanud.
11. mai 2016, 07:07
žürii seda laulu ju esimeseks ei pannudki.
žürii12. mai 2016, 09:21
Pani küll: Pedajal oli rohkem maksimumpunkte, aga ülejäänud punktid olid madalad, Pootsmannil oli aga (vist) neli maksimumpunkti ja peaaegu kõik ülejäänud 10-d. Punktide liitmisel oli Pootsmann Pedajast tosina punktiga eespool. Nii et oli küll esikoht nii žürii kui publiku hinnetes.
peale seda11. mai 2016, 06:11
kui juri käis aprilli lõpus ühes riigis laulmas ( ei ole euroopa riik),ütles üks tark mees,et sellega tõmbas juri kogu edasisele lauljakärjäärile vee peale.Poolfinaalis kukkus vundamendist esimene kivi.
selgitust palun11. mai 2016, 09:49
Räägi siis juba lahtiselt. Mis riigis? Aprilli lõpus käis Soomes, see on Euroopa riik küll; Iisraelis käis aprilli keskel, aga seal haiguse tõttu ei laulnud. Mis ta seal siis õieti tegi?
Soomlased11. mai 2016, 05:54
ytlesid kohe et meie ei pääse. Aga nyyd selg sirgu! Järgmisel aastal paremini. Ja kyll temas on potensiaali kui ABBA tegelanegi tahtis kohtuda. Arvan et närv sees ja eks riietuse kohta oli ka yht teist ytelda, Järgmisel aastal me alles näitame neile..
11. mai 2016, 06:18
Lavakujunduse värvid ei sobinud. Esineja kadus selle sigrimiri sisse ära ja sinine ülikodn paistis nende taustal selline hall ja vana. Paljalt tiiki hüppamine ei omanud mingit väga hea.suurepärane
Parandus11. mai 2016, 06:30
Paljalt tiiki hüppamine ei omanud mingit lisaväärtust, pigem vastpidi, aga laul ja selle esitus meeldisid.
Mis soomlased siia puutuvad?11. mai 2016, 06:20
Nagu kõik eestlased oleks ühel häälel selle loo valinud?
Nipitiri11. mai 2016, 05:51
11. mai 2016, 05:36
issver,mis te tahtsite finaali või,selline laul,seda küll lauluks nimetada ei saa
loomulik,mingid poisikesed tahavad kohe finaali,siin eestis võite iniseda
kui aus olla,siis tänapäeval ei osatagi õiget muusikat teha
mingi ingliskeelset jura ajavad suust välja meie noored
pühavaim11. mai 2016, 04:24
Edaspidi tuleks kaotada pubekate võimalus Eesti Laulul hääletada.
04.24 le11. mai 2016, 07:07
See on sul küll jumala õieti öeldud.
mait11. mai 2016, 02:23
see on ju loomulik,oleks supersonic, oleks võit
Guru...11. mai 2016, 01:48
Osolinil on oma kogemuste kuhja otsast muidugi hea vaevalt aasta laval olnud noore üle nalja heita. Aga lõppkokkuvõttes võib läbipõlemise kogemus olla artistile hädavajalik. Nagu ka tõdemus, et igasuguseid nõuandjaid ei maksa tõsiselt võtta ja kui asjad töötavad (nagu Eesti Laulu finaalis) võiks nende juurde jääda: lavakujundus, laulja imago, liikumine. Ja et ülearuseid trikke ei ole vaja, need ainult raiskavad energiat. Jürile sobib lihtne, loomulik esinemine, seisku kas või paigal ja vaadaku otse saali, oleks ka parem kui praegu. Ja kus need ülikogenud taustajõud siis olid, kui nende abi oleks vaja läinud, et enne lavaleminekut närveerimist maha võtta?
On ikka targutus11. mai 2016, 08:03
"Aga lõppkokkuvõttes võib läbipõlemise kogemus olla artistile hädavajalik."
Mingi möödunudaastase lastekonkursivõitja pole veel ARTIST!
Ja miks sa temast mingi psüühiliselt haige teed, et lava taga mingi psühholoogide tiim peaks olema?
Ise ta ju rahul, isegi peale ebaõnnestumist.
targutaja11. mai 2016, 09:29
Kas tippsportlased on su meelest psüühiliselt haiged? Neil on pidevalt psühholoogid abiks nõksudega, kuidas närve valitseda, melu sees keskenduda jm. Küsi kasvõi Allar Levandilt.
Ja ära looda, et Pootsmann endale kaamerate ees tuhka pähe raputab, ta ei tee seda juba põhimõtte pärast. Hiljem vaatab oma esituse üle, näeb, kuidas see tegelikult teles paistis, ja teeb omaette järeldused.
Marco 11. mai 2016, 01:04
Tasane oleks finaali viinud Eesti :D
Riin11. mai 2016, 07:57
Koos Oksmaaga oleks 1 koht kindlustatud! Sellised annab ikka otsida! :) Meil, aga ronivad nad ise kapist välja end näitama. Ootan juba uut laulu valikut...duetti paluks siis..võimalikult väänlevat Marco`t ja silmad punnis Oksmaad!
Ämber11. mai 2016, 00:55
Mina moeloojana oleksin ta teistmoodi riidesse pannud, kui Baltika seda tegi. Sellest kõige kallimast kangast ei ole midagi kasu, kui ülikonna lõige ja tegumood ei sobi! Esimene ülikond oli tunduvalt sobilikum kui see halvastiistuv kaherealine.
Tühised üksikasjad11. mai 2016, 06:32
Eurovisioon ei ole ju moedemonstratsioon!?
Arvata11. mai 2016, 00:48
Huvitav11. mai 2016, 00:45
Keegi veel seda on lugenud, et kui eestlased tahtsidki alguses varje ja asju Jürile, siis rootslased ei tulnud asjaga kaasa ja lükkasid eestlaste ideed tagasi?
:0(11. mai 2016, 00:39
kas mitte ei pingutata meil siin eestis tedad suurte reklaamimiste ja tuunimistega üle-minuarust.et nyyd siis selgus tegelik tõde .SORRY :0(
Kellvile11. mai 2016, 06:33
Samamoodi pushitakse iga päev meie (tegelikult alasti) valitsust!?
nu11. mai 2016, 18:30
Avandit, Võigemasti, Lennat ka pushitakse. Ja vasakliber.partei laulugruppi sm.Avandi juhtimisel kuulub ka Pootsman koos taustalauljatega.
Mari11. mai 2016, 00:34
Polnud ju eriti hea laul ega esitus
kahju küll11. mai 2016, 00:34
võttis küll tagumiku paljaks, aga ikka edasi ei saanud. ja mis imelik logo see laulu taga oli?
Reemo11. mai 2016, 00:32
Muidugi see Jüri laul oleks kõlvanud ehk aastal 1970:)aeglane igav jne;)Aga mis siin vinguta ise me valisime selle laulu nii ,et halada pole mõtted. Ok mina hääletasin Laura poolt.lihtsalt järgmine kord tuleb hääletada õige laulu poolt mitte nettis vinguta;)
Valik11. mai 2016, 00:29
Kristel Aaslaid oleks pidanud Eestit esindama, sest see oli midagi teistsugust!
viive11. mai 2016, 00:29
Seda oli juba ette teada,sest laul oli vilets, pealegi oli Jüri esituse ajal väga närvis.Ta isegi Eestis esitas seda laulu paremini,.Samas oli selles poolfinaalis palju tugevaid kogemustega lauljaid.Ei saa uisa-päisa saata sellisele Suurvõistlusele mõttetuid laule.
Mare11. mai 2016, 00:47
see laul ei olnud ega ole vilets! ärge soiguge ja materdage siin nii palju. poolfinaali lauljad võisid kogemustega olla, aga laulud jällegi olid minu maitse jaoks jubedad. nii vähe on euroopalikku. lihtsalt südamest on kahju, et jüri esinemise ajal nii pinges oli. kes nüüd jaksab seda delfi ja õhtulehe kommentaariumi "asjatundjate" negatiivsust ja tänitamist ära taluda..
EInoll11. mai 2016, 00:28
Oleks Cartooni saatnud oleks ilmselt saanud. Selline tilulilu ei lähe peale enam, asi on ikka šhows mitte lauluoskuses.
Tom11. mai 2016, 00:25
Ei ole kurb. Mina olen väga rõõmus, sest seda oligi vaja tõestada, et meie eurolugu on saast. Kõik rumalad eestlased, kelle süül läks Eestit esindama see mõtetu lugu, olete nüüd rahul?
Pole ekspert11. mai 2016, 00:22
Aga laulis nii mônestki poolfinaali jôudjast paremini. Tore oli vaadata Jüri väikest pabinat (so charming!). Ta andis endast parima, mina hääletasin ta poolt.
soome neiu11. mai 2016, 00:16
Kahjuks sel aastal Eesti lugu polnud nii hea kui varem. Tanja ja Ott on olnud paremad.
Sedasi11. mai 2016, 00:16
Sel aastal on üldse palju tugevaid n-ö eurolugusid. Kuna meie lugu ei olnud tüüpiline eurolugu, siis edaspidi tuleks kirjutada just eurovisioonilikke lugusid.
aga11. mai 2016, 00:16
agale11. mai 2016, 00:59
hakkas nüüd parem kui tagantjärgi targutad ja parastad?
Lilla Noot11. mai 2016, 00:14
Pärast Sahleni Runaway to the stars ,pole eestil ühtegi korralikku eurolugu ette näidata.Võtke heaks või pange pahaks.Edasine on taidlus
Ott11. mai 2016, 00:12
Ilus saade. Kellele ei meeldi pole vaja vaadata. Venemaa laul meeldis kõige rohkem, põnev lavastus ja hea laulja.
Aaa11. mai 2016, 00:11
Ma ei saa aru, kui kõik nüüd teda siin maha teevad, siis tekib küsimus, et kes tema poolt hääletasid siis lõpuks? Ja te virisejad- kas te suudaks nii suurel üritusel olla täiesti chill? Keegi peab kaotama ka, mis teha. Seekord pidime meie ka ühed neist olema. Pole ju hullu. Kui võidaks, oleks jälle kõigil probleem... Närvis või ei, Jüri oli tubli ikkagi ja viimane mida talle vaja, on tema materdamine nüüd.
im11. mai 2016, 00:27
Pubekad hääletasid. Targemad hääletasid laura poolt. Pole ju jüril lavalist kogemustki. Laura on kogenud. Poisil oli higi otsaees ja nägu kiskus kaameks. Vinguvad need kes laura poolt hääletasid.
Teadsin, et nii läheb.11. mai 2016, 00:35
Kes hääletasid Jüri Eurovosioonile? Vastan: pubekad!
hmm11. mai 2016, 00:10
Jüri ei olnud enam ta ise. Kõik see lavaline olek oli teeseldud ja võlts ning kogu lavaline olek ei olnud üldse Jürilik..
Kui oleks minu teha, siis ma ei laseks neid eesti staarmeikareid-juuksureid-disainereid-koreograafe ja muid asjapulke inimese isiksust rikkuma. Minu meelest tehakse karuteene just nende tegelaste poolt!
Nõus!11. mai 2016, 00:19
Ka see ülikonna vahetus polnud sugugi õige, sest see ei sobinud talle üldse!
Vot nii.11. mai 2016, 00:39
Ülikonnas ei ole üldse kena nii palju tõmmelda!
ka nõus11. mai 2016, 00:44
Jüri oli närvis ja isegi "vanad head mustad noodid" tulid sisse. Oli laval ujedavõitu. Imestasin, kuhu see tema naljakalt teismelise kekutamine laval jäi? Jüri, vaheta hääelseadja välja, sa oled igavalt kõlama hakanud.
kahjuks jah ....11. mai 2016, 01:58
....Jüri mõjus väga ebaloomulikult, juba kõverikest kehaasenditest alates, imelikest vehkivatest liigutustest rääkimata.
Ülikond tundus olevat ka nagu koolipoisi napiksjäänud kehakate.
Tõsi see on, et head üldmuljet ei jäänud ei laulust ega esitajast, nii et madalad hinded pole ime.
haha11. mai 2016, 00:08
ütlesin kohe, et jüri igava ja mõttetu lauluga kaugele ei jõua
aa11. mai 2016, 00:06
Kui eesti laulu valimine oli siis sai juba ennustatud, et poolfinaalist kaugemale ei jõua. ja paraku nii oligi.
Laura11. mai 2016, 00:04
Väga rahul.
Ise hääletasin Laura poolt ja Cartoon kui Eesti laul oli.
Ostetud kõik see.
11. mai 2016, 00:02
stalk10. mai 2016, 23:34
Keskpärase laulu kehv esitus
Kahju,et raha on üle kõige!11. mai 2016, 06:54
Laulu peaks ikka valima asjatundjad.
Me oleme sellest valimisest teinud telefonihääletuse abil rahakogumise ürituse ja tulemus ongi niisugune.
njaa10. mai 2016, 23:25
minuarust väga hea esitus. arvestades, milline närv võis sees olla ja kui mööda täna kõik laulavad.
Nimi10. mai 2016, 23:17
Jama nagu ka see Reikopi pläma
Brunn10. mai 2016, 23:14
Soomest vaadatuna tundus mage Laural oli vinge kleit kuid Pootsman vast edasi ei pääse. Kui pääseb on ime sündinud.
10. mai 2016, 23:14
vinguviiul10. mai 2016, 23:14
Haters gonna hate. Muud ei ole inimesel teha kui ulguda? Mine laula ise siis.
piki mune11. mai 2016, 00:23
No ja edasi? Oleme kõik positiivsed, haibime oma konnatiigis mingi diletandist koolipoisi üles ja siis vaatame mokk töllis kuidas ta professionaalide konkurentsis haledalt põrub?
Mis krdi abi on kiljatustest "mine laula ise" jms. Või kui TUBLI meie luuser-laulja on.
Mis mõte on tuima laulu ja mürsikust lauljaga välja trügida üldse.
Ei10. mai 2016, 23:14
Tea aga tundus kuidagi ebakindel
Treener 10. mai 2016, 23:13
Kas teile ei tundunud, Jüri laulis mööda?
10. mai 2016, 23:40
Kuna ta viisis on püsinud???
Ta laulabki mööda11. mai 2016, 06:14
Ja on kogu aeg mööda laulnud.
Mul on absoluutne kuulmine muuseas.
aga...11. mai 2016, 09:46
Superstaarisaate ajal enamasti ei laulnud mööda. Ja mullu akustilistel kontsertidel ka mitte. Vist on hääleseades või koolituses vale meetod? Rapla õpetaja sai paremini poisi häälde.
Kerlu10. mai 2016, 23:12
Kas mind ainsana häiris
Kerlu10. mai 2016, 23:14
et ta kogu aeg käega niiöelda enda poole kutsus. Vähemalt 10x
Tom10. mai 2016, 21:40
Mul on sest po.ui, et "noor laulja saab end tutvustada ja nautida seda melu" Ma tahaksin Eesti eest uhkust tunda, et teised rahvused näeksid kui häid lugusid eestlased oskavad kirjutada. Kas me selle looga "Play" võime uhkust tunda ja olla kindlad finaali pääsejad? Ei või! Eesti mats vaatab häbelikult vasakule ja paremale ja loodab eurooplastelt santida vajalikke punkte, et Jürka kohe koju tagasi ei sõida.
10. mai 2016, 21:07
Iluga üllatab! Ilus mees ju!
eee11. mai 2016, 00:51
Huvitav, missugusest otsast? Enamus mehi seal palju ilusamad.
Ei tea kas pauku ka tehakse täna wõi.10. mai 2016, 20:48
Ise kll siuksesse kohta ei usaldaks ronida.
kogu eurovisiooni10. mai 2016, 20:40
kogu eurovisiooni 10. mai 2016, 20:38
ilu rikub see reikop ära, paha vaadata seda.
vana muusik10. mai 2016, 20:15
Terve see Eurovisioon on üks suur palagan!
vkr10. mai 2016, 20:41
Jätaks õige Jüri rahule ega topiks oma mikreid nina alla kogu aeg! Võibolla inimene tahab mõtteid koondada, puhata või mida iganes enne esinemist. Mõistmatud olete, ajakirjanikud :-(
Tegelikult küll11. mai 2016, 01:38
õl10. mai 2016, 19:57
palun avalage ikka kõik, mitte valikuliselt kommentaarid :-))
te ju valite 10. mai 2016, 19:58
te ju 10. mai 2016, 19:59
avaldate valikuliselt
idee-fix10. mai 2016, 20:16
Muidugi avaldavad valikuliselt - isegi Õhtuleht ei luba oma lugejatele päris sula s.tta kaela kallata. Igasugused ühe-augu-ümber-keerutajad võiksid nüüd natuke jalga (või kätt) puhata.
Kusta Lumme10. mai 2016, 19:53
Mis te norite poisu kallal,ta täidab vaid ESC vaeseima liikmesriigi RR korraldajatiimi R2Burka and Normet ning kohaliku showbisnisi maffia korraldusi. Kõik on siiani hästi välja tulnud,Tallinkid seilavad Rootsi paremini kui tavaliselt, Baltika sai jälle oma brändi (a la JoppRomario) turustada (huvitav kas Monton pakkus vähem?) ja muidugi Armin ning Parasit saavad avada "Play" cazino Kungla pargis.
vastik pede reikop10. mai 2016, 19:49
oli teleka ekraanil.
see annab kogu eurovisioonile uue vaatenurge kui see nõme reikop seal klähvib.
unistada10. mai 2016, 19:18
ju võib suurelt aga sellise lauluga ei saavutata seal Eurovisioonil midagi. Finaali kindlasti ei pääse. Mõtetu ülehaibitud laulja
Tuleks kuulata ikka rahva arvamust10. mai 2016, 19:03
Mitte saata suvaline .... kelle on valinud 5samasugust ..
Äh jama10. mai 2016, 18:41
No mis ta ikka suudab10. mai 2016, 16:20
närvi läheb ja sõnad unustab ära :D
Bla10. mai 2016, 16:19
See aasta on nii, et piinlikkust ei pea tundma aga samas võiduvõimalused on null. Siiralt kahju, et mõni eristuvam lugu eestist sinna ei pääsenud.
Ott11. mai 2016, 00:21
Mina tunnen küll piinlikust. Kehv laul ja kehv laulja
no11. mai 2016, 09:31
Minu meelest ka. Piinlik just ei ole. Aga algusest peale oli ette teada, et sel aastal ühtegi ''ohhooo'' effektiga laulu ju polnudki. Kuula ja Rändajad niitsid omal ajal ikka korralikult jalust :)
Mann10. mai 2016, 16:18
Jüri on väga tubli ja hoiame talle ikka pöialt. Laulab väga ilusti ning ei pinguta kuskilt üle ja seetõttu eristub ta teistest lugudest mis kõik on peaaegu ühtemoodi.
vasikas10. mai 2016, 16:03
Mida siin ingute,Jüri on tubli ja kellele ei meeldi ärgu vaadaku. Vähemalt läheb lavale ülikonnas mitte nagu kirju lehm lavale. Noormees on elus tublisti edasi jõudnud aga mitte nii nagu siin need inisejad ja targutajad. Jüri hoia lippu kõrgel!
Türrkop Markop Villkop Reikop10. mai 2016, 18:45
Mina hoian ka kogu aeg seda ilusat mitmevärvilist lippu ja tukka hoian ka kogu aeg püsti, ainult püksid lasen poolde vinna.
Tom10. mai 2016, 15:25
Täna on esimest korda kui ma ei hakka eurot vaatama, sest piinlik on meie nn. laulu pärast . Seda enam, et meil oli paar-kolm tõeliselt head lugu, mida oleks võinud lahingusse saata. Loodan homme hommikul interminetist lugeda, et Eesti jubeduselaul jäi ukse taha.
10. mai 2016, 16:00
Häbene siis terviseks, mis meil sest va, õelusekott.
10. mai 2016, 16:07
esimest korda piinlik. leto sveti ajal ei olnud piinlik?
Mofo10. mai 2016, 23:01
Letosvett oli asi omal kohal, naeruvääristas seda palagani natukene ja see ülesanne täideti. Kurb ja häbiväärne on asi siis kui minnakse tegema nagu päris asja aga lastakse lati alt läbi.
Pootsmanni kohta ei tea midagi öelda, kui vaid ehk seda, et kodanik ei ole minu arust lavanäoga ja imago on ka selline, kalamaja hipsterihurmur?
Ott11. mai 2016, 00:23
Pigem olid piinlikud Malcolm Lincoln ja Tanja
Leto Svet olevat olnud seal kõige populaarsem mobla helin11. mai 2016, 07:02
Ise oskan ka praegu seda une pealt jorisega.
Seekordne Eesti lugu oli hall ja igav, esitaja koolipoisi vormis.
pole10. mai 2016, 14:51
midagi hullu ,kas siis toesti ainuke voimalus on voit,ei pea voitma.Laul on ilus ,juri pole seda laulu kirjutanud ega ka valinud,laulab hasti ,aga voita,see jaab kull olemata.Ta pole seal ju ainuke.Vahemalt noor laulja on saanud end tutvustada ja saab nautida seda melu mis seal on,see koik on temale tahtis.Mida me unistame voidust.Pole ultse tahtis kuhu see laul jaab ja millise koha saab.Nautigem ja kuulakem laule mida esitavad erinevad artistid.See on muusikute pidu.
10. mai 2016, 16:01
Kus vinguviiulid nüüd midagi nautida saavad, ei tule kõne allagi.
elle10. mai 2016, 14:11
Laul pole üldse euro. Ilus aga mitte eurolaul. Laura laul oleks kindlasti edasi saanud. POLE MÕTET UNISTADA.
mart 10. mai 2016, 13:44
musi püksi jürile tulen sõidan sulle külla türile.
10. mai 2016, 13:09
ei ole mõtet pinget kruvida.
koolivormis poiss ei saa midagi. jääb ilmetuks, kahvatuks ja koab kirju seltskonna sisse ära.
eurovision on show, ja seda me kahjuks ei paku.
konsa10. mai 2016, 12:43
OTSE | EUROVISIONIL ON POOLFINAALIPÄEV! Mida suudab Jüri Pootsmann?
.-.-.
eurovisiooni võiab see, kes laulab kõige VÄLEDAMALT (kiiremini), kõige KÕRGEMA häälega ning
kelle häält on kõige TUGEVAMALT kuulda.
olümpia deviisiks on Citius, altius, fortius ehk siis Kiiremini, kõrgemale, tugevamini
12310. mai 2016, 12:42
Minu jaoks ikka täiesti kummastav, miks peavad sellised üritused algama kell 22, kui normaalsed inimesed hakkavad ennast varsti magama sättima? Miks ei võiks algus olla näiteks kell 20? Ei ole jõudnud ennast selleks ajaks veel täis tõmmata ja kaine peaga seda jama vaadata ei kannata? :D
Dj10. mai 2016, 13:23
Kesk-Euroopas on kell 21, telekavaatamise tippaeg.
Maria10. mai 2016, 17:50
Saa üle, vaata homme kordust ja mine tuttu nagu "normaalsed inimesed". Palju võib vinguda?!
Korduse10. mai 2016, 23:12
ajal on jällegi inimesed tööl.
uudu ärimees10. mai 2016, 12:32
Õhtul tuleb tõehetk ja finaal jääb kaugeks ja kauniks unelmaks. Selle eest hoolitsevad 12 Balkani riiki.
Pean ütlema...10. mai 2016, 12:03
...rahunege maha, et pärast pettumus väiksem oleks!
vaike10. mai 2016, 11:52
Eurovisioonile oleks tulnud saata LAURA, siis oleks kindlasti finaali pääsenud, sest juba laul oli palju sisukam. Play ei kujuta endast mitte midagi, pole ei sõnu ega viisi. Enne laulu valimist oleks tulnud ikka arvestada, kuidas see kõlab ja näeb välja suurel laval.
Jama10. mai 2016, 11:30
Mitte midagi ei suuda, sest Eesti saatis täiesti vale loo. Lugu ei tõmba kaasa ega jää meelde ka peale kümnendat kuulamist. Nulliring sel aastal kahjuks.
Ekstaole10. mai 2016, 11:22
KergeJüri Pootsmannil olema ei saa. Palju paremaid lugusid on koondunud 1. poolfinaali - Küpros, Venemaa, Ungari, San Marino, Austria, Malta. Kui lisada juurde mõjukamad riigid, naabrite hääled, massimigratsioon, poliitiline kallutatus ja igasugu x-faktor-id, siis võib kõike juhtuda.
mis10. mai 2016, 19:21
poliitilisest faktorist sa sonid. See laul on täiesti ebakõlbulik Eurovisioonile, ei haara kaasa, ei jää kummitama jne jne. Simple
10. mai 2016, 20:48
Ukrainal on ka hea võimalus saada vähemalt teine koht.