Inimesed

Carmen Kass peab Triin Ruumeti filmi 90ndatest sisutühjaks (49)

LISA KOMMENTAAR

Paul21. aprill 2016, 09:12
Tüüpilised kommenteerijad. Selle asemel, et rääkida filmist kommenteeritakse Kassi.
äka20. aprill 2016, 23:29
No sisukusega see film ei hiilga jah. Samas on see tema plussiks. Filmikunst ongi just sellepärast filmi kunst, et lisaks sisule võiks ta äratada mingeid tundeid, mälestusi, emotsioone. Lisaks veel ka kinematograafiline esteetika. Pragmaatilisele inimesele, kes vaatab filmi üksühele eluga, ongi oluline sisu, sest muid tahke ta ei ole võimeline tajuma. Ma ei taha väita, et see on seotud kuidagi haritusega. Lihtsalt inimesed on erinevad ja erinevad on ka nende maailmataju ja kunstide vastuvõtuvõime.
Naisele20. aprill 2016, 23:24
Lollu oled või?mingit raha ei saa,taha aga küll
naine20. aprill 2016, 17:43
Seekord olen Kassiga nõus. Sisutu ja veniv. Kinoraha küsiks tagasi sellise asja eest.
Pluss20. aprill 2016, 16:42
too kass on 100 korda rõvedam kui keegi saagim!
peeter L20. aprill 2016, 16:09
Vaataja20. aprill 2016, 16:00
Miks noort tegijat nii materdatakse? Kellegi film jäi kusagilt rahastusest välja ja nüüd laamendab või? Mis sisutihe kunst on näitkes see, kui keegi lihtsalt purki situb ja selle näitusesaali paigutab? Ma ei usu, et see noor piiga pretendeerib Oscarile oma filmiga. See et ta samal ajal laps oli, ei ole ka mingi põhjus miks 90-ndatest mitte filmi teha - meil vändatakse tänapäeval filme ka kuningas Arturi aegadest ja isegi tulevikust, kus veel keegi käinud pole. Sellel filmil on täiesti olemas oma vaatajaskond ja mulje on palju parem kui need filmid mis meil "täna öösel magada ei lasknud". Kõik ei saagi kõigile meeldida, aga sellist arutut sõimu ja lahmimist pole noor tegija ära teeninud. Praegusel ajal ka inimesed ei ole kursis kogu elustikuga meie erinevates piirkondades ega erinevate probleemidega. See ei tähenda, et kõik, mida ise ei koge ja ei näe, et seda pole olemas või et see on kõik rumalus.
Nukraks tegi!20. aprill 2016, 15:56
Käisin vaatamas. Ootused oli suured, kuna olin ise tollal kahekümnendates ja mäletan seda aega väga hästi. Nii suur vaev nähtud ja kokku tuli üks veider vusserdis millel pole ei saba ega sarvi.
Rõõmus vaataja20. aprill 2016, 15:47
Polnud seal masendust nii palju midagi, nalja sai ikka kõvasti! Triin Ruumet on supertubli! Sellises vanuses teha karmi meestefilmi....
Anterro20. aprill 2016, 15:13
Film kajastas 90-daid isegi leebelt, parem film kui see ameerikalik klassikokkutulek. Enim meeldis inventaar ja see kohalikude gängide teema. Täpselt nii oligi. Päevad mis ajasid segadusse, sest mitte M***nigi polnud teha sel ajal. Isehakanud metsaärikad, kandid, katusepakkujad, poksijad, nõndanimetatud allilm. Vähemalt ei löödud risti ette kui kellegile oli vaja vastu hambaid anda. Mitte nagu praegune munateta liberaalidest koosnev euroopa pedede punt.
teha oli ikka 20. aprill 2016, 15:57
väga palju, kui vaid olid tegija. maailm oli juba enam-vähem lahti ja noored lendasid... anterro vehkis samal ajal rusikatega ja teeb seda ilmselt praegugi
v20. aprill 2016, 17:07
erinevatel aegadel on alati inimestel erinevad stardipositsioonid, on kohti kus polegi midagi teha, on inimesi, kellel pole millestki midagi teha ja vahendeid, et kusagile minna ja MIDAGI TEHA. masendavast mandumisest ja meeleheitest välja rabelemine ongi nende inimeste jaoks aeganõudev protsess. eestlastel on mingi haiglane parastamisõelus ja tugev alaväärsuskompleks. end tuntakse tegijana ainult siis, kui on kedagi suudetud materdada ja endast alamaks suruda. kas see tegija staatus reaalsuses paika peab, seda pole ju nagunii võimalik anonüümselt hinnata, aga suurustaja fantaasias ilmselt peab ja siis on päev jälle korda läinud - mõistmatus ruulib :)
pole võrrelda miskit20. aprill 2016, 16:09
Klassikokkutulek oli lame ja puhtalt mahaviksitud, see kollanoka film oli aga oma stsenaarium, kuid kahjuks 90date hõngu seal ei olnud. Ei piisa ainult selle aja riietest ja autodest...
Staier20. aprill 2016, 14:58
Kes mäletab veel filmi nimega Täna Öösel Me Ei Maga? Kas Carmen mäletab? Vot oli see vast alles film ... :)
Carmeniga nõus,20. aprill 2016, 14:38
see film ON sisutühi jama. Praegu on kõik kollanokad STAAR-tegijad, küllap ka selle filmi tegijad peavad endid juba staarideks. Kahjuks ei tea nad 90-ndatest aastatest midagi - vähemalt filmis see ei väljendu.
Filmivaataja20. aprill 2016, 14:05
Paraku peab Kassiga nõustuma. Kurb on see, et tegijad on lati alt sirge seljaga läbi jooksnud. Noore mehe enese leidmise lugu on ainult traagelniit. Pole nagu kellelegi või millelegi kaasa tunda, kaasa mõelda. Lihtsalt mingi audiovisuaalne tapeet.
Brita to : Filmivaataja20. aprill 2016, 17:29
jubedasti mul meeldis see AUDIOVISUAALNE TAPEET ! hahahaaaaa ! vat hästi öeldud !
filmi vaatama ei lähe. eesti filme ei vaata. ka Kass pole minu silmis mitte keegi ! 1 tühi-kargaja ( meenub see eel-kommenteerija. et eesti inime tahab teist maha teha. no ega ei taha . aga kui pole ju miskit sisu ! mis ma siis pean valetama hakkama vä? Kass ongi omast arust räige narko-parun ja mida iganes - aga las ta jääb :=D )
arumaeisaa20. aprill 2016, 13:40
Pole kuulnud, et Kass varem filmide üle arvamust oleks avaldanud. Miks selle filmi korral tema arvamus oluline on?
Miks?20. aprill 2016, 13:50
Seepärast, et tema oli sel ajal noor inimene ja elas 90date noore inimese elu. Tema saab öelda, kas sel filmil oli sarnasust reaalsusega või mitte. Küll aga ei saa seda öelda 27 aastane kollanokk.
xxx20. aprill 2016, 18:50
Olin noor 90ndatel. Väga hästi on ajastu vaimu tabatud. Ühe põlvkonna traagikat. Sealt juurduvad ka paljud meie praegused hädad...
muide20. aprill 2016, 21:53
tal polnud tol ajal eestiga mingit sidet - elas juba laias maailmas'
So what?21. aprill 2016, 10:23
Töötas välismaal, oli kuulus modell juba siis, aga kodumail ei käinud külas? Ikka käis ja nägi ju väga hästi, kuidas tema sõbrad ja sugulased siin elasid. Ära targuta siin. Need kes praegu välismaal tööl käivad, ei tea sinu arvates, mis eestis toimub?
Ärni20. aprill 2016, 13:28
pole kassiga nõus20. aprill 2016, 13:23
maakohtades oligi 1990-nendate esimenepool just selline, sisutu. raha polnud, tööd polnud, metsavargus oli igapäevane, lisaks salasuits, viin, kütus (mida võimalusel ka lihtlabaselt paagist varastati). kohalikud "tähed" olid need, kes leidsid mõne sugulase kuskilt läänest üles, või suutsid end soome tööle sebida. riigivara ärastamiseks pidi vanust juba üle 20-ne olema.
K.P20. aprill 2016, 12:27
Mida üks 27 aastane "filmilooja" peakski oskama? Eks nad arvavad, et oskavad ja on veel kõikse targemad ka! See käkk oleks võinud tal koolitööks jääda, mitte laiale publikule näitamiseks.
Irw20. aprill 2016, 12:37
miks ma ei imesta....20. aprill 2016, 12:16
Tulin poole filmi pealt ära ,vastu hakkas ja sellist asja ikka tegelikult eriti ei olnud. Ropendamine käis ka vastu. Olen Carmeniga nõus , filmi tegija ka ise siis latseke ,mida tema siis teadis ,et sellise jama kokku keeras----see oli LÄBU film. Olen 67 aastane maainimene ja tean seda aega vägagi.
mh20. aprill 2016, 17:39
Jama ongi selles, et sa olid 40 ja maal sellel ajal, mina olin 20 ja linnas .... nii se asi paraku käis tegelikult käis ka :)
Reaalselt on see film naljategemine, kui te vaid teaks, kui te vaid teaks.
mottel anus20. aprill 2016, 12:04
Vaata Kass, siis kui selles filmis kajastatud toimus, olid sina laias maailma oma ihu näitamas, mis on minu jaoks vägagi sisutühi tegevus. Kuis sina sellel ajal ei viibinud siin riigis enamus ajast, kui see kõik toimus siis sa ju ei saagi sellest aru saada. Suu tuleb hoida söömise jaoks mitte lolli juttu ja oma krõnksust arvamuste välja ütlemisteks.
ab 20. aprill 2016, 12:06
sisutühi ihu näitamine....very good!
Anne20. aprill 2016, 12:03
Uudis on täiesti sisutühi: kolm lauset ja null infot.
20. aprill 2016, 12:01
Millal ta siis sünnitama hakkab?
20. aprill 2016, 12:17
21. aprill 2016, 07:00
On ikka! Kui mõni aeg tagasi tema rasedusest kirjutati, siis tohib tulemustest ka teada.
Viu Vau20. aprill 2016, 11:51
Hea , et Karmen Kass ise sisutihe naine on ja veel sisutihedama tegevusega tegeleb .
ehh20. aprill 2016, 11:42
Kassike võiks arvestada mida ta vaatama läheb, see oligi tehtud selline teadlikult, aga see ei kahanda filmina tema väärtust. ps. parem ikka kui see eelmine menukas pööblikomöödia klassikokkutulek.
74 sünd20. aprill 2016, 11:39
90 dad olidki siutühjad ajad kõik 99,8 prossa nagu filmis.
20. aprill 2016, 11:56
99,8 prossa?????
Sõltub, mis seltskonnas sa lävisid. Sinu seltskonnas võibolla nii oli.
TT20. aprill 2016, 15:49
Sul võib õigus olla, kui tühje moosipurke varastasid.
Jah20. aprill 2016, 11:36
Täiesti nõus Kassiga.
Kaja20. aprill 2016, 11:31
See on tulemus, kui 20 aastased kusagilt Telliskivi loomelinnakust üritavad teha ilgelt ÄGEDAT asja...Ükskõik, kui autentsed riided sa näitlejatele selga ei otsiks, ükskõik, kui palju sa intekaid ka ei kogu selle kohta, kuidas siis 90datel õieti elati, ei SAA sa luua TEGELIKKU ÕHUSTIKKU, kuna sa ise ei ole sellel ajal elanud! Nii lihtne ongi. Oleks filmi teinud keegi vanuses 45, oleks vähemasti olnud, mida oodata!
20. aprill 2016, 11:57
Heinapallid 90-l. Hmm
Tsarmenile20. aprill 2016, 11:24
Vähemalt hea ajaviitefilm, sisu jaoks on dokumentaalid. Ega Tsarmeniski sisu pole.
Mõtleja20. aprill 2016, 11:24
Jätke noor algaja rahule.Küllap KASSU KA LAVAL ALGUSES ENDALE JALA TAHA PANI...
ega20. aprill 2016, 11:20
90-ndad ikka ainult üks läbutamine ei olnud
kõver peegel20. aprill 2016, 12:07
Võetud on konkreetne ühiskonna kiht. Paljud ilmselt tunnevad end ära. Tekis küsimus, mis nendest on saanud täna, kas see on see sama seltskond, kes on jõudnud ennast surnuks juua, hulkuvad kodutuna ringi ja külastavad supiköögi, Kusjuures meie ajal ju paljud noored on samasugused, võtame kas või purjuspeaga kihutamisi ja sandiks sõitmisi. Äriasjad on muutunud, vargused, autode ärandamised, narkodiilerite tööd määrivad käsi vähem kui puit.
hmh20. aprill 2016, 11:20
Vaataja20. aprill 2016, 11:17
ka vaataja20. aprill 2016, 12:04
ma nõustun ka Kassiga seekord. Mõttetu film oli, masendav pealekauba.