Inimesed

Aunaste: Ülle Ulla elas pärast Eri Klasist lahkuminekut vaesuses (177)

LISA KOMMENTAAR

"180 euroga kuus"?13. aprill 2016, 22:09
Kust Aunaste sellise summa vötab?
Rahvapensioni makstakse 63-aastaseks saanud inimesele, kellel ei ole vanaduspensioni saamiseks nõutavat pensionistaaži, see on 167,40 eurot kuus, st madalamat pensioni ei ole olemaski.
Elu sees ei usu, et väärikas daam hakkaks oma rahaasju sellise intrigandist harakaga arutama.
Aunaste võiks häbi tunda, et sorib lahkunud ja kõigi poolt armastatud inimese rahakotis!
Nüüd on muidugi hea mingit südamesõbrannat mängida ja ennast upitada.
Vabandan13. aprill 2016, 07:00
kirjutasin natuke valesti. Anna Klasi korter vahetati kahe korteri vastu Ylle noudmisel. Igal juhul pidi vanainimene sealt välja kolima. See saade peaks arhiivis veel alles olema. Erit filmiti ka surnuaial ta näitas kuhu ta maetakse ykskord. R ääkis oma elust ja saavutustest. Ehk näidatakse veel televiisoris ja veenduge ise.
personaalpension12. aprill 2016, 21:57
Üsna kaeldav jutt Aunastelt. Ulla löpetas tantsimise veel nöuka anjal ja tolajal määrati neile ka kohe eripensionid, mis ei olnud tolajastes mastaapides mingi eriti väike. See kehtis ka muudes sektorites, kus aastad andsid pensionile jäämise. Oli valdkondi kus oli 40 piir. Oli ka 30 piir.
Söjaväelased töötasid hiljem tsiviilis, samas pension jooksis paralleelselt
niiet see 180 euri on mulin.
kena12. aprill 2016, 21:20
Tore, et pr. Aunaste on juuksurit vahetanud, väga kena selle pildi peal.
Invaliid12. aprill 2016, 17:33
Miks see Aunastemutt mulle ainult 191,23 eurot kuus pensioni annab - kuu lõpus tuleb peed nõukaaegse ajalehega pühkida
ÕL-ILE soovitus12. aprill 2016, 18:45
Kas poleks õigem Aunaste artikkel maha võtta, inimesed on kurjad ja solvunud.
Aunaste12. aprill 2016, 15:18
Teie mõistusega küll kõik korras ei ole-algab uus Vilja Savisaare saaga-ainult tegelane teine!Kas IRL käskis ,Savisaare sõpra hakata mustama? Aunaste mõelge mõnikord peaga ka! Jätkem surnud poliitikast välja!
kaie12. aprill 2016, 11:28
Kahju, et Aunaste jâlle ainult OMA kuususe tegemise peale môtleb ? Kui Inimesed elavad ja sa tunned ja tead nende rasket olukorda aita siis ! Mis sa istud seal riigikogus passiivselt ja vajutad ainult valedele nuppudele ? Nyyd siin hea kelkida kui inimest enam ei ole !
AUNASTELE12. aprill 2016, 15:47
Teie intelligentsustase on olematu, empaatiavõime olematu---kas olete kunagi näinud ÜlleUllat laval--vaevalt, muidu poleks kirjutanud sellist artiklit, teie ise olite olematu, teid ei meenutata hea sõnaga seal teles ega seal kus praegu asute-teid pole olemas--kuidas julgesite kirjutada meie suure baleriini ja näitleja kohta midagi segast.
AUNASTELE12. aprill 2016, 15:47
Teie intelligentsustase on olematu, empaatiavõime olematu---kas olete kunagi näinud ÜlleUllat laval--vaevalt, muidu poleks kirjutanud sellist artiklit, teie ise olite olematu, teid ei meenutata hea sõnaga seal teles ega seal kus praegu asute-teid pole olemas--kuidas julgesite kirjutada meie suure baleriini ja näitleja kohta midagi segast.
heiki herman soome12. aprill 2016, 11:23
eestis on midagi väga korrast ära!...
/ heiki herman soome /
kaugemale pole enam võimalik minna!...
mõnes teises riigis oleks rahvas 24 tundi ja seda pidevalt, protesteerimas, streikimas ja meelt avaldamas,
taolise feikvalitsuse ja korrumpeerunud süsteemi vastu!
see on taas rohkem kui kohutav, kui kuuled kuidas koheldakse
eestis andekaid, töökaid, saavutusi ja tunnustust saanud inimesi!
samas eesti kultuurikapital jagab lahkelt raha ette ja taha sulidele, kelmidele ja lausa kriminaalidele! samuti tahaks küsida, et mis tegelased ja tüübid töötavad eesti kultuuriministeeriumis?
muideks ka Jaak Joala suri vaesuses...
siinkohal on oma teene ka eesti meedial,
milline näitab vaid kitshi, sädelust, kulda ja karda!...
mõnes teises riigis oleks12. aprill 2016, 17:24
Täitsa sooda!13. aprill 2016, 17:12
Mis Jaak Joala siia puutub? Ja kust see teave sul on, et ta suri vaesuses?
Ronja12. aprill 2016, 10:31
Aunaste-ullikene, sa ju loobid kive ise oma kapsaaeda:) Mida sa istud sellel toolil,eks tee siis midagi mis pensionäride elu parandaks. Milleks hõisata pärast inimese surma tema raskest elust ? Miks sa tema eluajal miskit ei teinud? Muidugi,kui see üldse tõele vastab,milles ma sügavalt kahtlen. Sa oled kuidagi rumalalt tähelepanu nõudev .
Jätke rahule!12. aprill 2016, 10:30
Ega kõik pole mingid Kaunasted, kes suure pensioni ootuses nui neljaks Riigikokku ennast toppida lasevad ja nüüd uud teha ei oska, kui lollusi kirjutada!
lugeja12. aprill 2016, 15:42
aunaste kindel põhimõte oli ju ,et kas VANADEKODU või RIIGIKOGU harutas ju ka et Riigikogus kasulikum , pension parem ,küll siis jõuab ka vanadekodusse ... tema enda jutt.
kes sa12. aprill 2016, 10:26
sääne närune pulst oled?
möhh12. aprill 2016, 09:58
Noh, eks ta ole, sellel ajal olid siiski KROONID ja elu kordades odavam. Minu ema sai veel vähemaga läbi, sest Krooni ajal oli 3000 ( 200 euri) krooni väga suur raha, elas ära kyll. Aga Aunaste pääses lehte ja oma ilusaid opereeritud silmi näitama, polegi nii suurt muret siis oma vanaduse päevade toimetulekuga, tore.
emexis13. aprill 2016, 23:39
oli palk 3000kr mehed pidasid naistega saunapidusid se oli siis sama ostujõud kui 3000€ praegu palgikoorma eest saadi 10 000 ja joodi maailmanabadena võlli ennast
Mõtle ikka natukene,enne kui hakkad kirjutama.12. aprill 2016, 09:35
Lahkus suurepärane inimene STAR ,me peaksime meenutama mida ta on meile andnud ja mida ta jättis meile.Ärge lugege teiste inimeste raha,ärge arvustage,mida teie ei tea.Ülle Ulla ei elanud kunagi vaesuses,ta tegi tööd.Elus muutuvad perioodid.Vahel on palju raha ja siis jälle vähem,aga kõige tähtsam on ikka inimene ise ja tema anded ja töö,mis ta jätab meile ja tulevastele põlvedele.Laske Üllel minna lugupidamisega,vaikselt pead langetades suurt STARI meenutades. Me armastame Sind Ülle.
12. aprill 2016, 09:33
Tundub vägagi ebausutav,et raamatute eest honorari ei makstud. Selle kirjatüki autor on teada-tuntud keerutaja ja vassija.
mul12. aprill 2016, 16:08
poe kombeks sõimata artiklite kirjutajaid, seekord ütlen--Aunaste, poe kivi alla ja kraabi ise muld peale, sa intrigant ja valelik nõid, kes otsib tähelepanu teiste surmast.
Pole12. aprill 2016, 08:57
see jutt õige midagi. Ülle sai Kulkast, sai suvila, mille müüs maha jne. Palun, Maire, kui Te peate end välja elama, siis tehke seda MUJAL! Mida te Riigikogus ära olete teinud? Eks tõstke siis pensione ja palku, ärge targutage niisama!!! Või andke enda palgast 3/4 neile " vaestele", kelle eest Te siin sulge kulutate!
???11. aprill 2016, 23:14
Mulle jääb see pisikese pensioni jutt pisut arusaamatuks. 180 eurot, kuidas siis nii vähe? Proua Ülle asus balleriinina teatrisse tööle 1953,a. Kui ta töötanuks pensionieani, pidanuks tal eurode-ajaks mingi 300-350 eurone või suuremgi pension välja teenitud olema.
Vahesteurodeks ümber arvestatuna? Siis sõltuks paljutki sellest, millisel ajajärgul see raha saadi. Aastatel 1986 - 1992. aastani töötasin mina näiteks kolhoosi kontoris spetsialistina ning sain 150 rubla palka. Ümberarvestatuna kroonidesse oleks see umbes 10 EEK või siis praeguste eurodena vaid 63 senti kuus! 90-ndate algul läksin tööle õiguskaitsesse ja sain algul kusagil 300, aasta-pooleteise pärast aga ligi tuhat krooni kuus. Seega eurodesse ümberarvestatuna umbes 60 eurot kuus. Aga see oli ka raha, mille eest tuli tookord ka eluga riskida, sest Ida-Virus oli siis maffia omavaheliste arveteõienduse ning kurikuulsa verise sügise aeg. Aeg kus paukusid püstolid ja tärisesid automaadid. Kus kümneid allilmale jalgu jäänud inimesi visati Ontika 50 meetriliselt astangult alla.
Seega sõltub paljuski selle mainitud 180 või 210 euro ostujõud sellest, millisest ajajärgust on jutt.
Pr. Aunaste kirjutab, et pärast lahutust Eri Klasist. Teatavasti oli hr. Klas kolm korda abielus. 1966 - 1968 ooperilaulja Nieves Lepaga ning alates 1992.a. pianisti Arieliga. Loogiliselt võttes sai siis see 20-ne aastane abielu pr.Üllega jääda kuhugi 1968 ja 1992.a. vahele. Ilmselt ajab pr. Aunaste midagi segi, tol ajal sai pensioni kas rublades või kroonides. Sest kui 180-210 eurot kroonidesse või koguni rubladesse ümber arvutada, oleks ju pension lausa kuninglik olnud. Eurod tulid meile alles 2011. aastast.
AASTA OLIGI 2011 ..,,KUI SM, ANSIP JA LIGI MATSID KOIDULA:::12. aprill 2016, 08:03
SELLEST PÄEVAST ---ALGAS KA OMA RAHVUSE HÄVITAMINE :::
ON VAESEID JA HAIGEID INIMESI,, KES SAAVAD 180--200€ TÄNASE PÄEVANI ::::: "" AGA SEE ONGI TOIDU ---RAHAKE:: + MÕNI KARP RAVIMEID::??
1;;; KUTSUN KÕIKI JÜRIPÄEVA 22. 04 JUBA TÄHISTAMA..
SEST SIIS OM MÕNI REEDE ""RIIGIKOGUS EHK KA TÖÖL??
to 08:0312. aprill 2016, 09:46
Nii vähe, 180 eurot võib saada vaid invapensionär. Isegi vähese staažiga vanaduspensionär saab märksa enam. 2015.a. normide järgi sai 15 aasta töösaaži omav vanaduspesionär 223 eurot, 20 aasta korral 249 eurot ning 25 aasa korral 275,5 eurot. 60-ne aastasel inimesel peaks kõigi eelduste järgi olema umbkaudu 30 - 40 aastat tööstaaži. Muidugi, praeguse koefitsendisüsteemiga ei saa madalapalgalised ühe aastaga ühte staažiaastat täis, kuid kuni 1999 aastani kehtis siiski veel vana süsteem - aasta aasta ette.
Kadunud pr.Ülle Ullal pidanuks seda staaži ikka nagu vististi olema. Wikipeedia andmetel töötas ta Estonias balletiartistina alates 1953.a. 1973 - 1980 aga Viru hotellis. 90-ndatel oli ta treener ning tantsuõpetaja Eesti Muusikaakadeemias. Andnud on ta 1450 etendust Estonias, 500 draaateatrites, 600 Leningraddi Music Hallis ning esinenud 3000 õhtul Viru varietees. On esinenud ka Pariisis, Berliinis ning Vassavis. Olnud 3 kuud ka ansamblis Laine.
...13. aprill 2016, 09:40
Kroonid tulid Eestis käibele 1992.a. 20. juunil.
lollmisloll12. aprill 2016, 08:39
Aunaste teeb asju enda upitamisel alati suuuri vigu ... ilmselt 180 rubla oli see , tema rehkendas eurodeks ... ehhh isegi sellel ei tee vahet , nuuuujahhhh .
eesmärk11. aprill 2016, 22:49
ongi ju genotsiid. Rahva sihilik ja pahatahtlik hävitamine kõikidel tasanditel, eriti sotsiaalsfääris. Sellist vaesust nagu eestis, pole tõepoolest kusagil.
eesmärgile12. aprill 2016, 07:21
Pole siin mingit genotsiidi.Kuid kurb kui Riigikogus istuvad sellised nn."rahva eest hoolivad" erakonnad ainult kisa ja enda naba imetlemise poolest.Miks nad muidu oma palka ei muuda vöi lisatasusid ja esindustasusid ei kasutaks vaid annetaks kasvöi lastele vöi vanuritele.Helmegi raiskas kogu oma esinduskulu,kuigi on suur palk ja lubab maad ja taevad kokku,aga eks möis vötab raha.Ei sellised pensionäridest hooli.Nyyd oleks vöimalus muuta seadust ja vötta ka Riigikogu asjad käsile ja löpetada selline suur palga erinevus tavainimestega,sest köigil on päev 24 tundi.Ullast muidugi kahju,kui nii pahasti läks.
JAH --OM EESTIS HAIGEID ::::KES PEAVAD 12. aprill 2016, 07:59
IGA PÄEV TOIMETAMA JA KA RAVIMA 185€ TERVE KUU::????
KUS ON PÕHISEADUSE TÄITMINE ???????????
1:: EESTI PÕLISRAHVAS PEAKS IKKA 22. 04 ÜLES ÄRKAMA ::
JA TÕRVIKUTEGA ---TOOMPEA SAALI SISENEMA :::::
2;; ET PÄÄSTA ÄRA SEE ---MILLE VANA--VANAISAD MEILE JÄTSID:
Elatumine11. aprill 2016, 21:51
Ma ei saa siiani aru, kuidas invaliidid või üldse väikest pensioni saavad inimesed siin külmal põhjamaal elatud saavad. Peale toidu, vajavad maksmist nii kommunaalmaksud, osta on vaja ravimeid või riiet selga. Millal ometi hakkab Eesti riik täitma sotsiaalhartat? Kui rahvas sureb välja, siis pole ka sel võidurelvastumisel mingit mõtet!
milline rahvas see välja sureb !?11. aprill 2016, 22:18
Ole ikka isamaaline ja saa aru,Aafrika on eestlasi kubinal täis. Nad vast kõik ei mahugi siia Vilsandi ja Peipsi vahele korraga ,eks neil tuleb hakata ka omasuguseid koksama . Mitte ainult valget p.a.s k .a ilmas hävitama.
Elatumine11. aprill 2016, 21:51
Ma ei saa siiani aru, kuidas invaliidid või üldse väikest pensioni saavad inimesed siin külmal põhjamaal elatud saavad. Peale toidu, vajavad maksmist nii kommunaalmaksud, osta on vaja ravimeid või riiet selga. Millal ometi hakkab Eesti riik täitma sotsiaalhartat? Kui rahvas sureb välja, siis pole ka sel võidurelvastumisel mingit mõtet!
aunaste11. aprill 2016, 21:50
ON TÄIELIK P A S K, kes püüab end upitada vaid surnute arvelt
Rahaahned!11. aprill 2016, 21:45
Aga riigikoguliikmed peavad kuus pea 4000. euroga toime tulema! Riigikogulase palka tuleb arvestada miinimumpalgaliste järgi, mitte Eesti keskmise palga järgi!!!
Rahaahned!11. aprill 2016, 21:45
Aga riigikoguliikmed peavad kuus pea 4000. euroga toime tulema! Riigikogulase palka tuleb arvestada miinimumpalgaliste järgi, mitte Eesti keskmise palga järgi!!!
TOM11. aprill 2016, 21:05
ta ju sai sinna valskusega-rahva hääli oli alla 700! 1340 oleksvaja olnud!
paunaste11. aprill 2016, 20:38
Enamus eesti inimesi peab sellise summaga pereliikme kohta hakkama saama. Üksikvanem töötab selveris kassiirina, saab 500 eurot ning peab sellega nii ennast kui oma kahte last üleval pidama. Pensionäril on eestis erinevad toetused, küll on neil arstirohud odavamad, transport, linn toetab küttepuude jms. Pensionärid ei ole teps mitte kõige kehvemas olukorras meie riigis, üksikemad väikeste lastega on! Aunastel võiks aga häbi olla sellist "kujutage ette kui väikese rahaga pidi ta hakkama saama" ajada! Ise on pumba juures ja võimeline seaduseid muutma/algatama ja kirub samas seda sama süsteemi mille muutmise juures ta ise on.
/12. aprill 2016, 07:10
Palun selgita kus on pensionäridel toetused? Isegi invatooted on kallimaks läinud, rohud samuti. Kus Sa elad, et ei tea isegi seda? Puudetoetus on seisnud samal tasemel nagu algselt oli. Küte on kallim, vee hinda tõsteti, hooldus-haldustasu tõsteti, kuidas on siis ikka ., et pensionäridel on eestis erinevad toetused. Muide vanuritele ei too keegi küttepuid, ise peavad maksma ja täiega.
uriseks ka12. aprill 2016, 08:19
Tore et Selveris kassiir 500 saab. Ei saada ennast hästi reklaamivas ja pilgeni täisolevas puhkeasutuses 400 € töötegija kätte palgapäeval. Nii hästi Eestis meil elataksegi. Muud riigid töötavaid eestlaseid täis!
Ehh11. aprill 2016, 20:32
Riiklik toimetulekutoetus on ju ainult 130 eurot kuus
aunaste11. aprill 2016, 20:30
seeni söönud jälle et nii tark on ta on ju .........
e,tema tuletas meelde oma magistriõppet11. aprill 2016, 22:20
ja New Yorgi kemmerguid .Ta õppinud poliitikat ja on väga arukas daam.
pensionär11. aprill 2016, 19:11
No mis ime see, mul jääb peale maksude tasumist kätte 185 eur.
mees11. aprill 2016, 18:49
aunaste läks lollidemaale õnne otsima ,kuid pani aastaid lappi seal ja tuli tagasi eesti,sest ei saanud hakkama ning nüüd istub selline riigikogus..... Sorry ,kuid eesti on ikka üks korralik urgas ,kus igasugused klounid istuvad riigikogus ,kus nendel üldse asja ei tohiks olla. Ja eri klassist nii palju,et mida sa juudilt ikka ootad.
proua kasis platse AMEERIKA ÜHENDRIIKIDES11. aprill 2016, 19:10
see on väga tähtis Estonie poliitikule. Millene peen praktika
19:10, 11. apr 2016 -le11. aprill 2016, 23:05
No sellel praktikal käis ka Carmen Pritson-Tamme. Mis sel praktikal viga on? Viga, nagu seni tundub, on neil,kes pole sellisel praktikal käinud...
Kas sitta rookimime16. aprill 2016, 00:55
On ikka mingi praktika, et riigkogus tagumikku kasvatada.
hm, kas see on iki juudi süü,et ta vaene oli11. aprill 2016, 19:13
ei usu. Juut sai kaasa oma seljariided.
to mees11. aprill 2016, 22:26
Tunnen sulle kaasa sinu ülima negatiivsuse pärast!
Vaeseke, sa pead iseennast ja oma negatiivsust taluma 24/7-
veteran11. aprill 2016, 18:06
Meie röövriigi valitsejad on muutnud suurema osa eestimaalasi sant-kerjusteks, riigikogu elab vaid oma isikliku rahakoti täitmiseks, inimesi trahvitakse ja karistatakse, et valitsus tulu saaks. Indiaga on paralleele märgata ja lisaks venemaa vürtsi. Rõve valitsus, ilge riigikogu koos Kaunastega.
tonu11. aprill 2016, 18:02
Pagan,vaata mis nüüd välja tuli ,Eri Klas on süüdi sellises ülekohtus. Aitähh Aunaste meie valgustaja.
to 16:4711. aprill 2016, 18:01
juhhei11. aprill 2016, 18:00
Taoliste olukordade vältimiseks on ikka Riigikogul omad võimalused. Mina austan ja hindan Ülle Ullat väga, aga minu teha poleks muud, kui annetus. Aga seda ilmselt poleks vaja, ka pikemat aega silmas pidades. Tehke midagi siis seal Riigikogus! Vähendage oma arvulist koosseisu, oma kuluhüvitisi, vaadake üle igasugused riigi osalused igasugustes maksetes ja kohati mõttetutuna tunduvates organisatsioonides ... Mida te halate tuntud inimeste surmade puhul ja püüate odavat populaarsust??? Mida saan mina teha? Teid mitte valida!
Iren Reede11. aprill 2016, 17:58
Tõepoolest, Maire Aunaste, kas Teil on õigus levitada teise perekonna siseasju? Väga ebadelikaatne lahata teise inimese nõrku kohti niimoodi ajakirjanduses. Väga, väga halb. Kuigi kavatsused võisid olla head.
pang11. aprill 2016, 19:31
Järjekordne aunaste Ämber :D ...
Jah11. aprill 2016, 17:50
Oleks pidanud Aunaste kombel IRL-i astuma ja valituks osutuma. Ega Aunastel pole poliitikast aimugi, aga raha saab ja vaesust ei tunne.
Oi11. aprill 2016, 17:47
peaasi, et meie võimuvõilluses karastunud valitsusel on rahakotid pungil.
to Marikene...11. aprill 2016, 17:35
esiteks pole õeldud ,et laps ja lapselapsed ei aidanud ja tänapäeval ei ole ka noortel erilisi võimalusi aidata, kuna tänapäeval ei jagata tasuta kortereid nagu vanasti ja seega on pangalaenud rahval isegi kaelas.Kustkohast siis veel üle jääb .Ei ole kerge kellelgi,vähemalt lihtrahval ja noortel veel enamgi.
juta11. aprill 2016, 17:34
Kindlasti ei oleks Ülle Ulla tahtnud, et peale tema surma hakatakse ajakirjanduses lahkama tema rahalist seisu. Miks Aunaste sellest kirjutas, inetu igatahes. Kui rikas või vaene ta oli, seda Aunaste kindlasti täpselt ei tea, milleks kont hambusse visata õelatele kommentaariumides. Ülle Ulla oli väga hea tantsija ja näitleja, sellest tuleks rääkida.
ebaõiglus11. aprill 2016, 17:26
Maire Aunaste pole küll tein endal riiikogus suurt palka+üüratu kuluhüvitus, aga tal on võimalus algatada eelnõu, et järgmised riigikogulased ei saaks selliselt laristada. Lugupeetud Eiki Nestoril on ka alati sama põhjendus, et selle riigikogu palkasid muuta ei saa, aga kõik loodavad ka järgmises valitud olla.
11. aprill 2016, 20:05
Papi Aunaste ju ütles enne valimisi,et tal pole pappi maksta üüri jne. See maire väikse tähega on jama,aga eks valijad teavad. Poliitik Aunaste, kas veel suuremat jama võib-olla.
mäletaja12. aprill 2016, 08:45
Kas VANADEKODU või RIIGIKOGU ... tema valis selle viimase loooomulikult ( tema enda sõnad )
See Aunaste11. aprill 2016, 17:15
on täitsa sooda. Eakate vanemate hoolitsemine on pandud EV laste ja nen de laste kohustuseks mitte eksabikaasale.
Ja üldse ülle oli 3 korda abielus ja tütar pole Klasiga.
mh11. aprill 2016, 17:13
Sellel ajal,millal Ulla Kalsist lahku läks oli meil hoopis teine rahaühik ja palju odavam oli see elamine. Riik maksis ja riik andis, kommunaalkulud olid kõik väga väikesed. Kuulsad said omale korterid ja uhked soodustused nagu veteranidki, nii, et Aunaste ära aja udu. Kas siis tõesti elas Ulla üksi peale seda lahkuminekut! Eurodeni oli sellest ajast veel mitukümmned aastat aega ja Klasil ka mitu abielu peale Ullat.
Horros11. aprill 2016, 17:10
Aunaste on mats ja kahjuks jääb ka matsiks.
.
Too ullikeste hulka kuulumine on põhjustanud vist erilise tuuletõmbuse ülalkambris.
11. aprill 2016, 17:23
Ja Horros on meil kõrgklassist, viisakas ja haritud.
:D X11. aprill 2016, 19:34
maire jälle sina weee
ta ju Eritreast11. aprill 2016, 22:21
just-just11. aprill 2016, 23:06
elus asi11. aprill 2016, 17:09
kah ime! Enamik eesti pensionäre elab sellise rahaga .Imeväikese palg atõttu saavad paljud vähest pensioni.J akui ikk a40 a rügada pole suutnud,siis keskmist loota pole . Ma saaks aru,kui Aunaste teeks ettepaneku ja viiks selle ka ellu,et riigikogulased oleks rahvaga solidaarsed ja saaks ka miinimumpalka ning prooviks sellega ära elada .Riigikogu koht peaks olema aukoht, mitte raha kokkukühveldamise paik.Kui rahvaasemik rahv aprobleemi ei tea ja pole seda kogenud,siis ei maks kuum aauru suust välja ajada . Eks raha on alati kurja juur Kui ollaks edukad ja pildil,siis kakeldakse varanduste nimel,kui ollakse vana ja ühiskonnas enam mitte atraktiivne,siis tuksutakse vaesuses surma poole .
Aunaste11. aprill 2016, 17:04
tahab lihtsalt end upitada, kuulutada, et näe, tema oli Ülle Ulla saladuste teadja ja peaaegu südamesõber. Tühja ta oli, nüüd hea rääkida kui vastu rääkijat enam pole. Nii et võiks oma suuvärgi koomale tõmmata.
vanaema11. aprill 2016, 16:33
Maire nüüd küll pole õige inimene neist asjust targutama....
mida ta ise tegi,kui ema ta last kasvatas?..
niisugused targutajad inimesed valivadki,kes kõiges teoreetikud..
ja sellised otsustavad eesti elu üle,ning mõnitavad rahvapensionäre!
11. aprill 2016, 16:28
Maire on juba vanamutistumas.Naistel käib vananemine jôle järsku.
11. aprill 2016, 16:47
Kuidas see teemat puudutab?
nu nu11. aprill 2016, 16:48
Ah sellepärast ta on võtnud sõna ebavõrduse küsimuses?
AUNASTE 12. aprill 2016, 12:56
Tahaks veel noort isast saada:::MIS vana ta om ::
Pole imestada 11. aprill 2016, 16:26
Kui eripensione hakatakse maksma 50 aastaselt,neid hulgim ja teised inimesed saavad pensionile 65 aastaselt kui õnnestub üldse enam-vähem terve olla seni.See on ebavõrdsus.
SwedSeb11. aprill 2016, 16:46
Vaesuse põhjus ei ole eripensionid, mis on isegi väiksemad kui Soome keskmised.
Põhjus on see, et pankade kasumid lähevad riigist välja ...ja seda lubavad poliitikud saavad sellest vaheltkasu.
piiks ja puuks11. aprill 2016, 21:06
kas oled valmis minema teatrisse vaatama Luikede järve noorte luikede tantsu mida esitavad 60 aastased baleriinid! Enne, kui kartulikarbi avad, võiksid mõelda
Maia11. aprill 2016, 16:22
Aru ma ei saa mis puutub siia Klas ehk eks, tütar oli Ullal hoopis Kergega. Aga Ulla ise oli imeline naine
ätt.11. aprill 2016, 16:36
Klas puutub siia kuna Aunaste tahaks tõsise isamaalasena Erile kui keskerakonna pooldajale varju heita,
loll eit11. aprill 2016, 19:08
selliseid isiklikke asju rääkida, Aunastel tähelepanu puudus, võtab siis sõna.
kahju,aunaste13. aprill 2016, 13:05
Eri Klas ei teinud küll kellelegi liiga ja Ülle Ulla pidas temast lugu surmani.
ma11. aprill 2016, 16:16
Nii väike pension,kas see tuleneb sellest,et vähe tööaastaid? Aga olevat üle 20.aasta baleriin olnud,üle 10. varieedes esinened,veel edasi vabakutseline....! Nende aastate kohta küll väike pension!
ei tule tööaastatest11. aprill 2016, 16:30
Sots Nestor viis pensioni arvutamise koefitsendi põhiseks , milles aastad suurt midagi ei anna, Küll aga sõltub pension ca 80 % ulatuses töötasust.
Selle nipiga suurenes ka riigikogulaste ja kõrgaadli tulevane pension.Erisused pensionisüsteemis tuleb koheselt likvideerida,muidu on tavaeestlane peagu autsaider selle sõna kõige otsesemas mõttes.
arä pläma14. aprill 2016, 18:40
Ulla oli ju nii vana, et tema tööaastad küll palga suurusest ei olenenud.
Peale surma nüüd ohite inimese vaesuse üle? Kus te seni elanud olete?11. aprill 2016, 16:34
Rahvapension on 160 eurot praegugi, miks te selle üle ei imesta? Kui tööaastaid on 20 siis ei saagi erilist vanaduspensioni saada, vähemalt 40 peab olema ja vähemalt keskmise palgaga!
Miinimumpalgaline saab 120 tööaastaga oma vanaduspensioni kätte.
vaike11. aprill 2016, 16:12
Puhka rahus,ÜLLE!
Inetu oli muidugi see,et Ariel ega mitte keegi teistest sugulastest ega isegi teatriinimestest ei kutsunad Üllet leinajate hulka, vast häbenesid teda,et ta raskes olukorras.. Ta oli ka juba väga haige.
Ariel peaks üldse tagasihoidlikum olema ja mitte eputama ja uhkeldama kõikides ajakirjandusväljaannetes,.
m11. aprill 2016, 17:05
sa tead, et ei kutsutud Ü. Ullat?
ma ei tea, kuidas kunstiinimestel see käib, aga tavaliselt on leinajate hulgas esimene naistest ikka see, kellega kadunuke viimati elas. tavalistel inimestel ei ole esireas kadunukuse kolme või nelja naist, kellega ta elu jooksul on koos elanud.
ka mina ei läheks oma eksmehe matusel ette ritta, nagu kõige lähedasemad.
11. aprill 2016, 17:29
Ariel ei trügi ise kusagile väljaannetesse ega mujale kama-kaks kuhu esitlusele, lihtsalt suleneegrid teevad oma tööd, neil ju savi, kas sa leinad või oled hoopis koomas,-peaasi et loo kätte saavad!
või veel11. aprill 2016, 20:05
ariel trügib kindlasti
Mõtelge natuke!11. aprill 2016, 16:00
Kas te ise saate aru, kui madalad te olete? Mille pärast te kisklete? Jälle raha?!!
Tegelikult ei huvita teid Ülle Ulla elutöö üldse !
Rahu Sulle, Ulla! Kaastunne omastele!
Aga11. aprill 2016, 20:12
Kapitalismis on ikka esirinnas raha ja see on põhiline. Ilma papita pole sa keegi,kõik on maksetav,ainult oleneb summa suurusest. Vallas 100,sadamas 10 milli ja jne.
Kalana11. aprill 2016, 16:00
Ulla müüs superhinnaga oma Kalana suvemaja tollasele välisminister Paetile.................
Aunastele11. aprill 2016, 15:58
pole vahet kas 180 või 210 €, tavalistele inimestele=mitteriigikogulastele on 30 € suur raha!
Juhhan-Jussi11. aprill 2016, 16:30
Aunastele ,mis pläkutad ,eks viinud juurde oma suurest rahast ,häbi ... nii ei käitu soliidsed inimesed ,aga no mis me siin räägime ...
õige, Juhhan-Jussi 11. aprill 2016, 16:50
jama jah, kuidas ta julges rääkida vaestest pensionäridest ja nende niru olemusest, rääkidu nendest, kes istuvad haljal oksal
Mäletan saadet11. aprill 2016, 15:55
kus Eri seisis maja ees kus tema ema Anna perekonna korter oli olnud ja lahutuse ajal pidid myyma sest Ylle oli noudnud poolt endale. Eri ema elas veel sellel ajal. Niiet ega ta tyhjade kätega ei läinud minema.
"austan seadust täie rauaga!Siia!"11. aprill 2016, 17:01
Mina jälle mäletan ,et keegi pr.Mikko nõutas samamoodi mehevanemate majakesest noosi lahutuse ajal....Ja keegi "mõisaproua" Kertu tahtis poolõdede-vendade käest kahetoalist tükeldada ja pisikesed puu alla saata...Raske on see elu mõnel.
ÄRA LUULETA 11. aprill 2016, 17:57
no mis loba.... kui ÜLLE ULLA ja ERI KLAS lahutasid oli veel sügav nõuka aeg
ja korterite erastamist ei olnud toimunud........ei mujal eestis ega Gonsiori
tänavate majades !!!!!!
Eri ema olevat erastanud korteri esimesena Tallinnas ja seda peale surma. 11. aprill 2016, 18:16
Poeg müünud korteri kosher tegelasele.. Ülle oli sellisest võimalusest oi kui kaugel.
jumala pärast12. aprill 2016, 17:28
Jätke ta hauaski rahule---puhka rahus, kallis Ülle.
Soovitus Õhtulehele11. aprill 2016, 15:52
Selle sammu soovitan teil astuda, kui soovite säilitada vähegi normaalseid lugejaid: Kui meie hulgast on lahkunud nõnda kenad ja armastatud inimesed, siis peate vähemasti need 1-2 päeva pidevalt kontrollima ja kustutama igasugu idiootidest kibestujate kommentaare, kes alati välja ilmuvad ning hakkavad kirjutama, halvustama, inetusi kirjutama. Selline käitumine on lihtsalt LABANE. Leht suudab ju ometi tagada inimesele veel viimsegi austuse?
hbitu mees see klas11. aprill 2016, 15:43
kui :"sellises luksuses ei elanud keegi peale Arieli . . . "
"häbitu"11. aprill 2016, 15:59
mis11. aprill 2016, 15:34
Eri ei toatanudki oma eksi siis ? Kõik said ju. Sai plika ja praegune naine jne jne. Miks tema siis ei saanud ?
11. aprill 2016, 15:49
Kus on see sisse kirjutatud, et eelmisi,,ekse" peab üleval hoidma, söötma-jootma !?
Üllele jäi ju kogu Hiiuma elamine11. aprill 2016, 16:00
Eri suvitas Hiiumaal mingis pugerikus. Ja 180 eur, siis, kui kehtis Eestis maksevahendina rubla, on ikka päris suur summa.
No ega Aunaste11. aprill 2016, 15:25
ei ole seda riigikogulase palka endale ise teinud see on ammu juba eelmiste poolt paika pandud Selles on Mairel oigus pension on nadi koigil inimestel aga sellised talendid voiks saada ikkagi suuremat raha riigi poolt
Piinlik 11. aprill 2016, 15:22
tõesti,suuri panuseid Eesti kultuuri ja sporti panustanud inimesed virelevad vaesuses.Samas riigikogus mitte millegi või siis lauslolluste eest märkimisväärset tasu saavad klounid.....
Viimane11. aprill 2016, 15:21
Aeg on kaotada Kõik eripensionid.Ohtlikumal tööl luba töötada teatud vanuseni ja kogu lugu.
11. aprill 2016, 15:52
Ohtlikumal tööl luba töötada teatud vanuseni ja kogu lugu. ...ja pärast veel parimates aastadas lihtsalt parasiteerida
vanaema11. aprill 2016, 15:17
Kadunud Raivo Järvi abikaasa Tanja töötas Maximas kassapidajana, et ellu jääda.
??11. aprill 2016, 15:54
paljud töötavad poodides kassapidajatena, mis ime asi see nüüd on??
jh11. aprill 2016, 17:38
igaüks teeb mida oskab.
15:54, 11. apr 2016 -le11. aprill 2016, 17:38
"Paljud" ei ole Tatjana Järvi, baleriin. Ja paljud ei ole ka laulja Kalmer Tennosaar,kes Piimakombinaadi valvurina pidi töötama.
noh kesse süüdi on11. aprill 2016, 20:08
või on keegi neid sundinud püstol kuklas maximasse või valvuriks. kes suudab enamat, teeb tähtsamat tööd.
to vanaema13. aprill 2016, 13:51
päris häbitu on siia sisse tuua raivo järvi, kellel jagus ülbust teatada teles (ise nägin), et tema ei tule riigikogulase palgaga kuidagi ots otsaga kokku, tõsta tuleks. alatu vennike, milline ülbus, arvestades, et palka sai kümnetes kordades rohkem, kui madalapalgaline. pärast seda ajab isegi selle mehe andekate piltide vaatamine oksele. pole sugugi kahju, kui sellise mehe naine pidi vaesuses elama, no teps mitte pole kahju alatutest inimestest.
Aususe Pooldaja11. aprill 2016, 15:13
Huvitav kui poliitik enda peale ise "tanki" paneb, kas ta on rumal või aus? Ehk teeb austatud Riigikogu selle artikli põhjal märkused ja vaatab kultuuritegelaste pensionid üle. Tegelt kaa, see on ju naeralune maksta selliste teenetega inimestele praktiliselt midagi.
Marjusha11. aprill 2016, 16:40
Mis need kulturnikud paremad on ,et nende pensioni peab kindlasti ,,üle vaatama,, ??? ,mis mina halvem olen Maxsima kassapidajana või veel teisedki ???
Aunastele11. aprill 2016, 15:11
aga kas teil poliitikuna pole häbi iga kuu sellist raha kasseerida mitte midagi tegemise eest ???
halloo!?11. aprill 2016, 15:39
Aga ta ju teebki- ka see on algus, et võetakse sõna ebaõigluse paljastamiseks! Miks sa arvad, et Aunaste mitte midagi ei tee? Mis see oli siis, mida sa lugesid? Väga madalalaubaline on arvata, et nii suured muutused tulevad üleöö! Aga kui Aunaste teeb algust ja teised poliitikud sellest tuld võtavad ning olulised kultuuritegelased- siis hakkab olukord muutuma! Hoian pöialt! Ülle Ulla võis lõpus küll vaesuses elada, kuid tema pärand elab igavesti edasi ja see on positiivne!
11. aprill 2016, 15:51
Miks Aunaste teeb ,,algust" alles siis, kui riigipirukast eemal !? Teinud siis, kui Toompeal oli, tutkit sulle !!!
to halloo!?11. aprill 2016, 16:02
Mida see Aunaste sinu arust teeb siis?? Kellel on vaja teada, paljuga keegi pidi hakkama saama nüüd, kui teine juba surnud on. Hakanud tegutsema veel teise eluajal siis. Ei see Aunaste pole küll see, kes midagi korda saatma hakkab, niisama piiksub takkajärgi ainult
ja sina 16.0211. aprill 2016, 16:17
pole ka mingi arvamusliider, kes sõna peaks võtma. Ela oma elu!
11. aprill 2016, 15:54
Teeb midagi- halb, ei tee midagi, jälle pole hea, mis siis teid rahuldab?
ta ei tee 12. aprill 2016, 17:31
ju midagi, istub, vajutab nuppu kui kästakse, kirjutab laimuartikleid----tegevust küll.
11. aprill 2016, 16:28
Aga kas te tv ylekannetes pole näinud, kui häbi sel Aunastel on.kui filmijat märkab, tämbub kössi,keerab külje ja tahaks häbist laua alla pugeda.Mõttetu istuja seal.
kle...11. aprill 2016, 16:54
ela oma elu, mida sa vaatad teisi luubiga. kes kössi tõmbub, kes armukesega vahele jäi. Mine vaata peeglisse! Ilmselt oled üks õnnetu, mahajäetud inimeseloom. Mis valu sul muidu teistes halba näha?
:D 11. aprill 2016, 17:12
:D-le11. aprill 2016, 23:12
tädi Maali maalt 11. aprill 2016, 16:48
Võru - Põlva rahvas ootavad siiani kuna Aunaste tuleb i g a n ä d a l o m a v a l i j a i d külastama ja asju , kitsaskohti harutama nendega ... nagu lubas oma s u u r e suuga , aga kadus nagu vits vette ... ?????
muideks11. aprill 2016, 15:08
baleriinid saavadki pensioni 200 eurot
Helve11. aprill 2016, 15:18
Sinu näol on tegemist äärmiselt rumala inimesega, kui baleriin on kõik, mida sa Ülle Ullast tead! Oli veel palju muud, mida see kena naine Eesti kultuuripärandisse andis. Enne sapise kommentaari kirjutamist oleks viisakas Eesti kultuuriajalooga vähekenegi tutvuda. Puhka rahus, Üllekene!
Helvele11. aprill 2016, 15:28
Kus sa lugesid sapist kommentaari? Inimene lihtsalt konstateeris fakti.
11. aprill 2016, 22:04
Mis sul, Helvekene, viga on?
kohatu11. aprill 2016, 15:08
tänases lehes on kohatu avaldada artikkel Arielist, ikka kui suur lein ja valu.Proua Ülle elas ikka pika ja ilusa elu Eri abikaasana , paraku jah, ei saanud ta oma tehtu eest väärilist pensioni.
Eri küll rääkis oma elu ajal, kuidas ta kõiki oma naisi ja lapsi aitas ja toetas, aga sellises luksuses ei elanud keegi peale Arieli.
ariel11. aprill 2016, 18:29
elab soome vabariigis ja seal on ta ise oma tööga väärtusi loonud ja pole kellegi syy et see vabariik hindab oma kodanike tööd !!!
marii11. aprill 2016, 22:29
No küll sa oled tark ikka ! Eri võttis isegi Arieli lapsed oma nimele ,et varandust laiali ei jagata ! Ja Ülle pole kunagi vaesuses elanud.Ta oli küll jah varakult pensionil kuid tegi teatritööd edasi ja see töö ei olnud mitte tasuta. Olen pere tuttav ja tean väga hästi Ülle elukest. Tean, kes temast hoolisid ja olid alati abiks . Mina Ulla ja Mattiase asemel annaks selle Aunaste avaliku laimamise eest kohtusse ! Puhka rahus Ülle .
olen12. aprill 2016, 15:54
selle poolt et Aunaste laimamise eest vastutusele võtta. Puhka rahus Ülle, meie suur baleriin ja näitleja.
olen12. aprill 2016, 15:54
selle poolt et Aunaste laimamise eest vastutusele võtta. Puhka rahus Ülle, meie suur baleriin ja näitleja.
AB11. aprill 2016, 14:59
Ja poliitik Aunaste koalitsiooni partei liige ,kellele sa nüüd siis etteheiteid teed?Teie poliitikute asi oli seda asja parandada mitte minu rea kodaniku asi kes isegi ei tea palju keegi pensioni saab.
Kaja11. aprill 2016, 14:55
Aunaste fänn ma ei ole, kuid tema praeguse seisukohaga olen täiesti nõus :-( Eesti riik ei AUSTA tõelisi tegijaid, andekaid inimesi, kes on juba vanad ja tänu oma vanusele Eesti kultuurile nõnda palju andnud!!! Rahapakid antakse 23 aastastele "arvamusliidritest projektikirjutajatele", kes soovivad Eesti muuta selliseks, nagu nende arvates ÄGE on! Vanad, targad, vajalikud inimesed virelevad vaesuses ja kuna neil on olemas eneseuhkus, ei hakka nad meedias pasundama sellest. Kurb, kurb, kurb :( Kui kaunis naine oli Ülle Ulla...Puhka rahus, kaunitar!
11. aprill 2016, 14:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
No kuulge!11. aprill 2016, 15:30
Mis inimene te selline olete, et hiljuti lahkunud inimese kohta selliseid inetusi loobite? Ela õnnelikult oma teadmisega edasi. Ei mingit taktitunnet...Usu mind, on palju inimesi, kes ka Eri kohta teavad asju rääkida, aga ei räägi, sest sellel ei ole mingit vahet enam. Lõppude lõpuks oleme kõik inimesed. Keskenduks heale vahelduseks! Nüüd saavad need 2 lõpuks kokku, ilusamas ja paremas kohas ning räägivad kõik südamelt ära! Puhake mõlemad rahus, Eri ja Ülle!
11. aprill 2016, 16:02
no kuulgele...kõik me lahkume ühel päeval siitilmast ja järgi jäävad nii head- kui patuteod ---vahe on ainult selles, et naised on sünnitajad ja kas vähe on veel ilmas sohilapsi, mida oma meestele pähe määritakse ja ega ikka kõike ei ole viisakas abielu jooksul teha !?
naisuke11. aprill 2016, 14:50
V.a. Maire Aunaste, poliitikuna ja endise telenäona!
Paljud elavad väiksema kuluga ÄRA, kui 180 eurot, sajad ja tuhanded lihtsad Eesti inimesed.
POLIITIKUNA peaks teadma meie tulude suurusi- töövõimetus näiteks, rahvapension näiteks...
sina naisuke11. aprill 2016, 15:04
Ära tule siia vaesust ülistama. Jah, 8 klassi haridusega inimesed maal elavadki veel väiksema palgaga, aga sellest ei ole artikkel. Me räägime siin haritud, intelligentsest inimesest, endisest tippbaleriinist! See inimene on teinud Eestis oma ELUTÖÖ, andnud nii palju riigile. Mida oled teinud sina?
Jaan 11. aprill 2016, 15:20
Iga üks on oma elukutse ise valinud.
Kas näiteks müürsepp kes ladus Tallinna kaubamaja müürid on vähem teinud Riigi heaks kui laval kekutav luigeke?
naisuke to: 15.0411. aprill 2016, 15:20
Kas Sa ei saa loetust aru? Miks siis üldse loed? Milline lause või sõna mul ülistab vaesust? Ka haritud ( loe: kõrgharidusega) INIMESTEL SAAB OLLA TULU ISEGI VAID 140, KUI TA ON SATTUNUD ÕNNETUSSE NÄITEKS: kui pole eluga kursis, ära targuta! Maal või linnas pole vahet, riik on sama nii maal, kui ka linnas, samuti ka kõik toetused ja tulud! Kas ei tulnud selle pealegi?
15.04- le11. aprill 2016, 15:21
Aga mida oled Sina teinud peale laest võetud pahna kommentaariumisse?
kibestuja võtab sõna...11. aprill 2016, 15:36
...Kulla "naisuke". Jään arvamuse juurde, et rahva poolt armastatud teatrikunstnik on õigusega väljateeninud suurema pensioni, kui müürsepp või koristaja. Esmalt on ta omandanud vastava kõrghariduse, teiseks töötas end üles ja miski oli just temas ERILIST, mida paljudes teistes ei olnud. Õnnetusse saanud inimese pension on teine teema. ja veel: maal elamine on tunduvalt odavam, kui linnas. Kui sul oma maja ei ole maal ja elad korteris, on kommunaalarved poole väiksemad. Oma juurikaid on võimalik peenramaal kasvatada söögiks jne. Linnas neid võimalusi ei ole. Mulle näib, et teie ei ole eluga kursis ja näete asju kitsalt ainult enda vaatevinklist. Kibestunud olete. Otsige abi.
tulu ei saa olla 14011. aprill 2016, 15:38
sots.abi maksaab puudujääva juurde - lollid tainapead . . !!!
noo11. aprill 2016, 15:51
seda et, maal elamine on kallim. juurikamaale tuleb tellida traktor, et seda künda, kartulivaod ajada, kartult mullata, suvel rohust puhastada (maainimese aeg ei maksa midagi, eksole), sügisel jälle traktor tellida, et vaod lahti ajab. kõik need köögiviljad vajavad aega, kastmist, rohimist ja ega maainimese aeg ei maksa ju midagi. maapoodides pole kaugeltki kaubad selliste kampaaniahindadega kui tallinnas. ja meil on töökohad ca 10-20 km kaugusel, st auto tuleb kohe kuludesse kanda. ja maal on töökohad nagu sellised tagasihoidlikuma palgaga, meil siiin ministeeriume ja muid riigiameteid nagu väga palju pole. kommunaalarveid pole jah aga kui miski remonti vajab, tuleb see kohe kinni maksta mitte korteriühistu koosolekul asja arutama hakata.
vastus11. aprill 2016, 16:03
Vot see, mida mina olen või ei ole teinud, ei ole sinu asi. Nõnda paljukest siiski, et end elatada, mitte kurta, ega laste käest raha või ülalpidamist kerjata. Sinusugused vaesed, keda kõik peaksid haletsema ajavad lihtsalt südame pahaks. Ütlen siis nõnda, et algharidusega inimene ikka ei peaks nõudma/eeldama sama, mida teine, kes on 5-10 aastat ülikoolis õppinud ala, mis meeldib, milles soovitakse oma ala parimaks saada! Oma valikud teeb iga inimene ise.
Ikka tuleb oma lolluste kaitseks...11. aprill 2016, 16:14
...miskit öelda :D Naeruväärne inimene! See traktorijutt on sul väga rumal. See peab jah traktori tellima, kes müügiks kasvatab või eriti suures koguses. Minu ema on pensionär, elab maal, üksi ja kasvatab väikeses kasvuhoones ning üsna pisikesel aiamaal aedvilju, mille "kündmisega" saab ise hakkama. Meie aitame samuti. Aga neist porganditest ja peetidest jätkub meilegi. Kui see kõik jääks talle, elaks kenasti talve üle. Kartuleid ei kasvata tõesti ise, need tellime kõrvalt külast. Tuuakse kohale tasuta ja müüakse omadele soodsamalt. Mis oma õigust sa siin taga ajad, ma ei mõista?
14.5011. aprill 2016, 16:56
Kus sa siin V.A . -d näed , mina küll mitte ?!
Reet11. aprill 2016, 14:50
Aitäh, Maire! Ma olen Ülle Ullat alati imetlenud. Ta jäeti tõepoolest ülekohtuselt tähelepanuta, huvitav, miks?
Mari11. aprill 2016, 14:49
Miks tütar ja lapselapsed ei aidanud ema ja vanaema? Kas ehk polnud omavahel head läbisaamist?
Marile11. aprill 2016, 15:11
Kus on öeldud, et tütar ei aidanud? Kindlasti aitaski oma võimete piires. juttu oli tema olematust pensionist Eesti Vabariigi poolt! Ära otsi intriige seal, kus neid pole ja ela oma elu!
Mari11. aprill 2016, 15:13
Aunaste väidab, et Ülle Ulla elas vaesuses. Järelikult järglased ei aidanud. Millistest intriigidest sina räägid?
to: Mari11. aprill 2016, 15:22
Räägid teisest teemast.
issakene11. aprill 2016, 15:25
Vaesus on suhteline mõiste, kulla inimene. Kui sina nii täpselt tead, et tütar ja lapselapsed teda ei aidanud, siis pane tõestusmaterjalid letti, mida sa väidad siin? Aunaste mõttest saab iga normaalne inimene väga kenasti aru, et vaesuse all elamise all peeti silmas Ulla elu parematel aegadel ja nüüd, mis on 2 eri asja! Ülle Ulla oli näitleja nii teatris, kui kinos ja armastatud baleriin! See kukkumine materiaalses mõttes oli talle ikka tohutu ning seda silmas peetigi. Pension oleks võinud sellisel inimesel ikka pisut kõrgem olla... Ja mis puutub lastesse, siis minul, emana ei tule ealeski pähe mõelda, et minu laps toetab mind pensionipõlves iga kuu konkreetse rahasummaga. Kui soovib toetada, on see tema otsustada ja valida ning tema ja ta pere võimaluste piires!
Hmm ...11. aprill 2016, 15:53
Põhiline on, mida ta ise oma elust arvas . Selles terase ja selge pilgu järgi otsustades arvaks, et ega ta selle üle palju pead murdnud, vaid tegutses .
no kuulge11. aprill 2016, 19:26
Ärge selle ''arvamusliidri' Aunaste juttu nii südamesse ka võtke ega arutage juba lugupeetud baleriini järglastest, Aunaste ju otsib tähelepanu ja kommentaaridest lähtudes saigi seda.
no kuulge11. aprill 2016, 19:26
Ärge selle ''arvamusliidri' Aunaste juttu nii südamesse ka võtke ega arutage juba lugupeetud baleriini järglastest, Aunaste ju otsib tähelepanu ja kommentaaridest lähtudes saigi seda.
irina11. aprill 2016, 14:49
See ,et Ülle kerjuse pensioni sai,on küll puhas tõde. Kuna raha läheb ju ära ERIPENSIONITE ( 2400--2700 ) tarbeks,siis pole kultuurirahvale enam suurt midagi anda.
jah11. aprill 2016, 14:59
igasugused sõjaväelased ja muud saavad väga suurt pensioni, tavalised inimesed peavad paarisajaga hakkama saama nagu poleks tööd teinud
babuška11. aprill 2016, 15:16
Ka mina ei mõista, miks peavad noored mehed ja ka naised( rahuaja sõjaväelased, kaitseliitlased) saama eripensione aj nii varakult pensionile. Täies tööjõus inimesed, mängivad oma sõjamänge või istuvad kontoris ja kõigile eripensionid määratud.
no 18011. aprill 2016, 15:35
on küll täielik umbluu . . . :( eks siis saab puudujääva sots.abist juurde - milleks halada . . . ?
Kuula!11. aprill 2016, 14:47
irw11. aprill 2016, 14:46
häbi pole kirjutada, ise tegemas neid seadusi, kus inimestel pole inimväärset pensioni. aga ega kõik pole nii jultunud nagu maire, et rahva raha peale muidusööjaks mõnelt üksikult ullikeselt saadud häältesaagiga julgeb ronida.
to irw11. aprill 2016, 15:48
kuule, pane ka oma ullikestest tuttavad kokku ja nende häältega roni riigikokku. seal olles hakka KOHE seadusi ümber kirjutama! Maire on tubli naine olnud ja oma leiva ise teeninud. jutu mõte on midagi muud, muideks. ükskõik, mis teemal kirjuta, ikka see juhmim pool hakkab lõugama ei tea, millest!?
Aunaste võiks raamatu kirjutada..11. aprill 2016, 14:41
Oleks järg Erist kirjutatud muinasjuttudele.
11. aprill 2016, 14:59
kisakõrile11. aprill 2016, 17:44
Kas keegi sunniks sind seda ostma,et infarkt silmis?