ROHELISED JÕULUD: Evelin Võigemast mängib rklaamklipis jänest, kes põgeneb hundi eest, kuid lööb oma varbad vana nutitelefoni vastu ära.Foto: Youtube
Piret Parik 21. märts 2016 06:00
Telereklaami Kuldmuna võitja räägib köögipoolest ehk Kuidas valmib üks telereklaam.

Telereklaami Kuldmuna võitja räägib köögipoolest ehk Kuidas valmib üks telereklaam.

"Näitlejaid kasutatakse reklaamides väga palju statiividena – tõstetakse nad ette ja öeldakse: ole ilus, me filmime. Aga hoopis sellist tüüpi klippidega, kus neile antakse dialoog ja nad saavad karakteriks kehastuda, on nad erakordselt rahul," ütleb reklaamiagentuuri Utopia loovjuht Alvar Jaakson.

Kuldmuna väärinud reklaamide sarja on telekast vähemalt kord näinud ilmselt igaüks – Jan Uuspõld ja Evelin Võigemast on Tele2 kampaaniaklippides osalenud juba neli aastat ja kokku kehastanud ligi 30 tegelast. Algselt kokku lepitud põhimõte – kasutada just neid kahte näitlejat – on kujunenud tellija ja reklaamiagentuuri pikaajaliseks strateegiaks. Kuidas reklaami tegemine aga üldse alguse saab?

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
1,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaVõida iPhone 12 nutitelefon