TELEREKLAAMI TELGITAGUSED: iga sekund filmitakse üles umbes poole tunniga (14)
Telereklaami Kuldmuna võitja räägib köögipoolest ehk Kuidas valmib üks telereklaam.
"Näitlejaid kasutatakse reklaamides väga palju statiividena – tõstetakse nad ette ja öeldakse: ole ilus, me filmime. Aga hoopis sellist tüüpi klippidega, kus neile antakse dialoog ja nad saavad karakteriks kehastuda, on nad erakordselt rahul," ütleb reklaamiagentuuri Utopia loovjuht Alvar Jaakson.
Kuldmuna väärinud reklaamide sarja on telekast vähemalt kord näinud ilmselt igaüks – Jan Uuspõld ja Evelin Võigemast on Tele2 kampaaniaklippides osalenud juba neli aastat ja kokku kehastanud ligi 30 tegelast. Algselt kokku lepitud põhimõte – kasutada just neid kahte näitlejat – on kujunenud tellija ja reklaamiagentuuri pikaajaliseks strateegiaks. Kuidas reklaami tegemine aga üldse alguse saab?
Naudi nagu näitemängu!