Inimesed

TELEREKLAAMI TELGITAGUSED: iga sekund filmitakse üles umbes poole tunniga (14)

Piret Parik, 21. märts 2016 06:00
ROHELISED JÕULUD: Evelin Võigemast mängib rklaamklipis jänest, kes põgeneb hundi eest, kuid lööb oma varbad vana nutitelefoni vastu ära.Foto: Youtube

Telereklaami Kuldmuna võitja räägib köögipoolest ehk Kuidas valmib üks telereklaam.

"Näitlejaid kasutatakse reklaamides väga palju statiividena – tõstetakse nad ette ja öeldakse: ole ilus, me filmime. Aga hoopis sellist tüüpi klippidega, kus neile antakse dialoog ja nad saavad karakteriks kehastuda, on nad erakordselt rahul," ütleb reklaamiagentuuri Utopia loovjuht Alvar Jaakson.

Kuldmuna väärinud reklaamide sarja on telekast vähemalt kord näinud ilmselt igaüks – Jan Uuspõld ja Evelin Võigemast on Tele2 kampaaniaklippides osalenud juba neli aastat ja kokku kehastanud ligi 30 tegelast. Algselt kokku lepitud põhimõte – kasutada just neid kahte näitlejat – on kujunenud tellija ja reklaamiagentuuri pikaajaliseks strateegiaks. Kuidas reklaami tegemine aga üldse alguse saab?

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

19.03.2016
Sepa Jalgpallikeskuse ajalooline ühisrahastuskampaania võitis Kuldmuna!
18.03.2016
Selgusid loovusfestivali Kuldmuna 2016 võitjad!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee