Sepa Jalgpallikeskuse projekti eestvedajad Kaarel Kiidron, Kristjan Tiirik ja Kalle Paas.Foto: Imre Pühvel / JK Tammeka
Jalgpall
19. märts 2016, 18:48

Sepa Jalgpallikeskuse ajalooline ühisrahastuskampaania võitis Kuldmuna!

Mullu novembris käima lükatud ühisrahastuskampaania Sepa staadioni renoveerimiseks pälvis eile loovusfestivalil Kuldmuna 2016 kõrgeima tunnustuse digitaalse reklaami kategoorias. Lisaks sellele võideti sotsiaalkampaaniate kategoorias Hõbemuna.

Jalgpallikool Tammeka ja disainistuudio Neway koostöös sündinud ühisrahastusprojekt kogus kõigest kahe ja poole kuuga üle 3000 inimese toetuse Tartu laste sporditingimuste parandamiseks. Neway loodud ühisrahastuse veebilahendus, kus igaüks sai endale osta ruutmeetri uuest valmivast väljakust, tõi kampaania eestvedajatele Eesti kõrgeima tunnustuse digitaalse reklaami valdkonnas.

“Kui tegijatel on olemas siiras soov midagi ära teha, siis teostuse taha ei jää ükski asi,” sõnas Neway juht Jaan Naaber. “See sära, mis oli kampaania eestvedajate Kalle ja Kaarli silmis, kui nad meile oma ideest rääkisid oli põhjus, miks me Sepa kampaaniaga kaasa läksime."

Sepa Jalgpallikeskuse taristujuhi Kaarel Kiidroni sõnul on sotsiaalkampaania arvestuses saadud Hõbemuna tunnustus kõigile neile 3108 inimesele, kes oma ruutmeetriga Tartu laste unistusi toetasid. “Me nägime Sepa kampaania käigus uskumatut üheshingamist ja ettevõtlikku vaimu ja see tunnustus on tegelikult tunnustus sellele mõtteviisile, mida kõik meie toetajad ja kaasaelavad jagavad - koos saame ära teha suuri asju!”