Inimesed

TV3 VIDEO | Veoautojuhid on nördinud, et politsei otsib iga võimalust trahvi tegemiseks

Õhtuleht.ee, 11. märts 2016, 19:25

87 KOMMENTAARI

a
Asi muutuks kiiresti/ 13. märts 2016, 16:35
kui autojuhi asemel hakataks trahvi tegema firmale.Praegu nii mõnigi sunnib oma autojuhti kiirust ületama ja koormat üle laadima
METSAVEND / 12. märts 2016, 12:52
Siin paistab palju elust mitte midagi teadvaid tarku koos olla kes vötavad söna rekade ja autojuhtide suhtes .Paljudel paistab nagu viha olla rekade vastu ,sest ju olete söitnud ainult söiduautoga ja arvate ,et ainult teie päralt on teed .Kas veoautojuhid on süüdi ,et näiteks Tallinna ja Tartu vaheline trass on siiani tegemata kuna valitsus on järjepidevalt rollotanud ja ärmatanud rahasid .Tuleb arvestada olemasolevate teedega ja köik peavad ära mahtuma .Olgu selleks veoauto vöi bussijuht kes teeb oma tööd ,et leib oleks laual aga enamus söiduauto juhte lihtsalt kulgeb ja kui kuskil jääb ette suurem veok on kisa taevani .Samas pole rekadega olukord tehnilisest küljest miskit hull vaid tegemist on politsei poolse trahvide kogumise aktsiooniga kus ploitsei öigustab igati oma tegevust ,levinud teema on töesti ,et lausa otsitakse pöhjust kuidas ära teha ja siis hoobeldakse koleegide ees .Nüüdseks on pandud isegi patrullis olevad piirivalvurid trahve tegema ,kes üldiselt paljut ei möika ,pigem otsivad pöhjust trahvi tegemiseks .Näide piirivalve trahvi tegemisest on seline ,et esitades autopassi leiti ,et kuna omanik on teine siis on vaja selle eest trahv teha ,et ARKis auto vormistamata .Pole välistatud ,et praegune järjekordne aktsioon rekade vastu on pigem Tartus toimunud peksmiselt tähelepanu körvale juhtimine politsei poolt .Hea näide politsei poolsest lollusest on see kuidas möra eest tagatule klaasil otsustati trahvida ,mis tegelikult pole midagi ohtliku .Paljuski on probleemiks politsei poolne ebapädevus eriti antakse intervjuud kus püütakse ennast tähtsaks teha ise tehnikast midagi teadmata .Praeguse seisuga on politsei teinud rahva jaoks rekajuhid peksupiosteks ja sellega on tekitatud olukord kus pea iga teine söiduautojuht kisab teadmata tegeliku olukorda ja pöhjuseid .Mis puutub politseisse siis räägiks hapuks läinud Tartus toimunud peksmisest mida järjekordselt püüti kinni mätsida ja kus isegi prefekt alul väitis ,et köik toimib kuna menetlus käib ja samuti öigusta pr Peiponen igati ilmsiks tulnud tegemata tööd kuigi löpuks oli prefekt Kohv sunnitud tunnistama ,et läks nagu ikka .
j
Jaanus/ 12. märts 2016, 13:48
Millisest Tartu maanteest sa siin unistad , sõita tuleb osata ka Piibe maanteel ja veel kitsamatel teedel. Ära sea end töötegijana kõrgemale teistest, kes lihtsalt kulgevad maanteedel ja tööd otsivad, seega on nendel kulgejatel hulga rohkem muresid kui sinul.
e
Evald/ 12. märts 2016, 14:37
vaata, Jaanus, sead end ise kõrgemale. Loomulikult on vaja teed korda teha, mis mõtet on selle asemel maksta kinni teistes EL riikides ehitatud teid ja nende pensione. Tallinn-Tartu tee oleks saanud ammu kasvõi Kaunas-Klaipeda tee moodigi valmis ehitada, esialgu vaid hädavajalikud kahetasandilised ristmikud tehes. Kui tee olemas, saab alati viadukte juurde ehitada.
Sõiduoskus sõiduoskuseks, kuid esiteks on Piibe mnt. pikem, teiseks kujutad ikka ise ette, mida ütlevad selle ääres olevate asulate elanikud kui veokad sinna suunata. Sõidan ise ka sõiduautoga, ning ütlen, et hoopis väikeste masinate juhtide sõiduoskused on alla käinud. Isegi lihtsa möödasõidu tegemine on enamusele harrastajatest üle jõu käiv. 10-15 aastat tagasi veel valdavalt osati.
j
Jaanus/ 12. märts 2016, 17:38
Ma ei suuna siin kedagi Piibe maanteele , juhin ainult tähelepanu vrisejate sõiduoskusele. Minul isiklokult pole kuhugi kiiret, olen üle 50 aasta roolis olnud pensionär. Juba poisikesna sõitsin Kaunas - Klaipeda maanteel, mis tänaseks pole muutunud pea ei midagi, See on rikastel aegadel ehitatud maantee ja siin ei saa võrrelda praeguse riigi võimalustega midagi.
r
Raskeveoki maks!/ 12. märts 2016, 18:43
Lubati ehitada parklad!
Kus need on--Tallinna sissesõidul???
Pärnu mnt.?
Taru mnt?
Peterburi mnt?
Töö ja puhke aeg! Seda rikkuma???!
Kuhu saab juht julge südamega autos puhata???
Kui koormaks -elektroonika,alkohol jne? Enne kui tööaega ei peaks-(oleks kohustatud turvalisuse kaalutusel)!
Tahaks Politsei ja Maante ameti vastust!
m
meil/ 12. märts 2016, 12:00
e
EX/ 12. märts 2016, 12:00
Muidugi on teistel hea ütelda, et ärge sõitke ketast lõhki. Aga keegi ei pane näiteks suvel asfalditehast seisma, et autojuht otsustas nüüd mõni hetk tagasi lõunat pidama hakata. Või kui saab Põltsamaa ja Laeva vahel tööaeg täis ei jäta autot teeäärde, et kutsuda takso ja sõita Tartusse koju magama. On arusaadav, et kui koorem on lubatust üle järgneb trahv, aga kas autojuhil on erilist valikut kui keegi on valearvestuse teinud ja viimane koorem tuleb kolm tonni raskem. Ega keegi ei hakka sellepärast uut autot tellima ja kütet kulutama.
l
12. märts 2016, 21:19
Lopetad tund aega varem too ara ja peatadki sobivas kohas. Miks pead sa vanainemene 8 tundi rugama, ara elamiseks piisab seitsmest tunnist kull. Ara aja viimast taga. Seitse meest teeb tunni vahem , tekib kaheksandale tookoht.
e
Ex / 12. märts 2016, 11:44
Õnneks ei tea ühtegi juhtumit, kus koorma pärast oleks keegi viga saanud. Muidugi on olnud juhuseid, kus koormast pudenenud puudele on otsa sõidetud? Ja kas on täiesti süüdi autojuht, kui koormarihm mingil põhjusel puruneb? Kunagi laaditi mulle tenthaagisele kasutatud elektrimootorid. Lihtsalt tõsteti vanarauaplatsil kopaga peale ja haagisel ei olnud isegi portesid. Muidugi õpetati, et tõsta lauad portedeks ja katsu kuidagi kinnitada. Küll helistasin igale poole ja ei olnud nõus sellise koormaga slovakiasse sõitma. Paraku tuli seda teha ja õnneks jõudsin ka ilma suusemate probleemideta kohale. Mahalaadimisel lükati kopaga koorem küljepeale maha, sellega kraabiti ära rendihaagis.
x
Xe/ 12. märts 2016, 16:59
Kui ise otseselt ei ole juhtumisse sattunud siis ei maksaks arvata, et koorma pärast õnnetusi ei ole olnud.
r
Rein/ 12. märts 2016, 11:11
Ei maksa üldistada,kuigi kahjuks on liikumas ka KAMAZistide elustiiliga autojuhte.Ausalt öeldes ajavad sellised endalgi vahel kopsu üle maksa.Häbi hakkab endalgi vaadates neid teiselpool piiri.
k
Käigukastimagnet/ 12. märts 2016, 10:57
Raskeveokijuhid on peast lihtsad higikollid kel ümberkaudsetest suhteliselt ükskõik. Ei imestagi, kui eluruumiks on 2x2 uberik ja roojamas käiakse tagarehvi peale. Küsite miks teid politsei kiusab? Vaadake peeglisse. Sõidate ettevõtte logistiku või muu töötaja kaartidega, petate tegelikku töö ja puhkeaega. Koorma kinnitamisel kräunute kui peavad nõuetekohased kinnitusrihmad olema ja eriti kräunute kui neid peab koorma kinnitamiseks kasutama.
ä
ärapanija/ 12. märts 2016, 11:08
jah vähemalt kuseme oma rattale mitte ei seisa keset tööpäeva sõiduautoga tallinn-tartu maanteeääres peenised metsa poole.....
i
iff/ 12. märts 2016, 11:44
mida sa sööd ,et nii tark oled
K
> >/ 12. märts 2016, 10:21
Kõrvaltvaatajana on muidugi lihtne öelda et olge siis seaduskuulekad.Parku pole tihti võimalik kõigi meelejärgi olla, sest oled sõltuv paljudest teguritest.Ootamatuid takistusi tuleb aegajalt reisil olles küllaga.kasvõi seesama politsei kes teel kontrollimas.Loomulikult püüab autojuht määratud kellaajal laadimiskohal olla.Kui hilined on hea võimalus psühhoterrori osaliseks langeda,seda nii laadimiskohalt kui tööandjalt.Vanemaks saades kaasnevad igasugused tervisehädad.Veidi korvab ainult väga hea palk seda tööd tehes.

p
paul/ 12. märts 2016, 09:47
no aga olge siis korralikud ja ärge rikkuge seadust,sest ega õige hõlma ei hakka keegi...vot nii.
m
Muidugi ei hakka keegi, riigikassa vajab eelarvesse tulusid!/ 12. märts 2016, 11:31
Ja keda siis veel kui mitte just-kui rikkamaid trahvida?! Huvitav kas selle plaaniga ollakse ka graafikus (oli cir. 13,5 milli). Ei tea kui palju need mehed, oma perede toitjad, suudavad tagaratas uriinitada ja uneajast korda rikkuda, aga kui on plaaniline koorem, siis kuidas?! Selles suunas vormikandjaid jagub, aga need hulud korrarikkujad (peksjad, vargad, tapjad,...) jalutavad rahumeeli meie keskel ja keegi saab pagunitele kupukesi juurde ja "olukord on kontrollitav", kas nii?! Kuulge, tehke midagi paremaks, selleks edu!!!
p
perrse se / 12. märts 2016, 08:27
t
Täpselt/ 12. märts 2016, 13:21
Niigi puudu autojuhtidest, aina nutetakse, et töökäsi ei jätku, samas teeb riik kõik, et inimesed tööd teha ei saaks ja loobuksid, täielikult lollid on võimul.
k
kolla/ 12. märts 2016, 07:37
Ma kunagi kuulsin üht võmmi praalimas,et ta oskaks isegi just-just tehase väravast väljuvale tutikale autole leidma vea mille eest juhile trahvi väänata.
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 12. märts 2016, 07:08
Kas te nagu vanasõna ei tea, õige hõlma ei hakka miskit. Kui te sõidate raskema koormaga, kasutate nõuetele mitte vastavaid rehve, olete puhkamatta siis te olete potentsiaalsed mõrtsukad. või on teil savi, peaasi, et pappi tiksub rohkem?
r
Rix/ 12. märts 2016, 06:38
Meie politsei polegi muuks suuteline.
i
IRWWW/ 12. märts 2016, 16:22
Kus riigis-Eestis,no hea huumorisoon inimesel.Soomes-Rootsis tavaline,et tee äärde seisma jäädes peatub sinu auto taga politseimassin ja tunneb huvi,kas kõik korras,ning ega juhuslikult abi tarvis pole.
m
Meil sama!/ 12. märts 2016, 18:50
Aga sinna lisandub koheselt ka trahv!
v
12. märts 2016, 21:21
Vaatavad , ega eesti mats jalle tais ei ole.
k
Karin/ 12. märts 2016, 04:38
Pagulastele on raha vaja.
Arvan tõesti, et pagulaste pärast see hull oma rahva trahvimine käibki.
Valitsus andis käsu.
j
Jube kuulata ja vaadata/ 12. märts 2016, 01:42
Näljased saamahimus politseimehed teedel??Kohutav riik see meie eesti!
b
broilerivabariik/ 12. märts 2016, 00:13
Narvas sõitsid kolm patrullautot üksteise järel tundide kaupa marsruudil linnapiiri Statoli- Kreenholmi Maxima ja tagasi. See on ümber linna minev ringtee, kiirus 50 kuid majade puudumise tõttu vajutatakse 70.
Samal ajal halas prefekt raadios, et patrulle ei jätku ning väljakutsetele ei saa enam reageerida.
Totaalse mentla on siniste sokkidega poiss kunagisele ilusale maale üles ehitanud.

s
11. märts 2016, 23:34
See töö on vägagi tervistkahjustav.Kui on kellaajalised mitmed peale või mahalaadimised ja jääd kuhugi ootele.Nüüd siis kui pääsed edasi minema on kiire.Ole mees ja vii siis kokku puhkepausid turvaliste parklatega,kus on ka korralik toitlustus.Kui ei lähe kõik nii nagu peab on võimalus saada kiruda kõikjalt.Pole aimugi tunnihindadest ja päevarahadest autojuhil eestis.Kas on mõtet tööd teha?
j
jaan/ 12. märts 2016, 07:47
ja nii need õnnetused juhtuvadki, teiste elu hinnaga, kas siis on aega küll
e
Eestis/ 12. märts 2016, 13:23
ei ole mingeid päevarahasid, Ansip keelas ära.
u
Urmas/ 11. märts 2016, 23:09
Lugupeetud veokijuhid!
Leppige üleriigiliselt omavahel kokku kokku ja tehke mingiks perioodiks, kasvõi pooleks aastaks, "kodanikuallumatuse aktsioon" ning ärge rikkuge mitte ühtegi seadust, mille eest politsei saaks teile trahvi kaela väänata! Kõigil olgu autos tulekustutid, tõkiskingad, hügieenitampoonid, ei mingit koorma ülekaalu, sõidulehed-meerikud olgu korras jnejne. No nii, et politseil poleks mitte millestki kinni hakata. Mis te arvate, kas nad saavad teile trahvi teha kui pole põhjust? Vaevalt! Ebaseaduslikud trahvid saab alati vaidlustada! Tehke ära ja vaadake mis juhtub! Teil endil peaks olema naljakas politseinike pikaks vajunud nägusid näha kui polegi millegi eest trahvi teha ja hiljem seda saunas kommenteerida.
h
higistasid, mis higistasid aga hammas ikka lõppuks peale ei hakkanud./ 12. märts 2016, 06:26
Ole rahulik, kolm päeva vanale liikurile läbisüit 1200km tahtsid vägisi trahvi teha, point oli selles et furgoon oli eestis peale ehitatud ja taha otsa on lisa külmik pandud, kui abi silla tühjalt üles tõstad siis pidi veo sillal ähvardavalt suur kaal olema , mite üle lubatu aga ikkagi liiga palju, küll rsk mässasid ja painasid et see piiri lähedane värk ikka tuleks ära kuidagi mingi nippiga preemerida.
u
umamuudu/ 11. märts 2016, 22:50
Kas ka politseinikud tunnevad liiklus eeskirju kui kaaluvad metsa autosid bussipeatustes ,tekitades ohtlike olukordi.Või nemad ei pea täitma seadust pole veel sellest aru saanud.LÕPUKS TEHKE HÄRRAD ÜLEMUSED NEILE SEE SELGEKS SEEASEMEL KUI KAITSETE.
i
Iga päev ju mõni rekka kraavis, on ka põhjust kontrollida/ 11. märts 2016, 22:25
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
v
vihane/ 12. märts 2016, 11:23
See riik on kraavis ,koos oma mentidega.
k
Kui isegi--politsei ei suuda libedusega jalgadel püsida!/ 12. märts 2016, 18:53
Siis ikka kraavis.
P:S! Isegi Päästeteenistus autodega!
METSAVEND / 11. märts 2016, 22:13
Varakult on läinud trahvide tegemiseks pöhjuste otsimine lahti ,ju on summad mis trahvidena riigieelarvesse arvestatud suurenenud ja ega praegune politse ei oskagi midagi enamat teha .Politsei saamatuse näide on Tartus toimunud peksmine ,kus isegi prefekt kiitles asjaajamise asjlikuses ,et menetlust toimingud käivad ja samasugust tarka juttu rääkis Anita Peiponen ,et köik on seaduse pärane .Tänase seisuga tunnista prefekt Kohv ,et tehti vigu no kuulge kas tegemist on asjatundmatute inimestega .Tulles tagasi autijuhtide kiusamise juurde siis kunagi kui Palal oli avarii ja läks lendu söna ,et tegemist oli metsaveo autoga oli tulemuseks ,et mitu kuud peetis politsei metsaveoautosid kuigi avariis osales tavaline sadulveok .Nüüdseks on piirivalvurid samuti pandud trahve tegema söltumata sellest ,et antud tegelased pole kompentententsed aga raha on vaja ja trahve peab tegema .Imaveres toimunu on hea näide sellest ,et söltumata sellest ,et normaalse mötlemise juures oleks olnud trahvi tegemine välistatud aga no kuna mötlemisvöimet pole siis lajatatakse täiega .Sinna kus on politseid töesti vaja kasvöi selleks ,et ennetada kuritegevust sinna patrulle ei jätku ,sest pole vöimalik trahve teha .Polegi enam midagi imestada kui päästevöimekus on madal siis sama on avaliku korraga asulates ,sest pole politseinike aga teedel trave tegema jätkub .
k
Kaubavedu/ 11. märts 2016, 21:57
tuleks paariks päevaks täielikult seisma panna küll siis hakkavad need valitsuse rotid aru saama kui majandusele liiga hakatakse tegema
t
Täna/ 11. märts 2016, 21:53
alles nägin kui ment Tallinna vahel sõites mulises telefoniga,niiet inimesest on saanud ment aga inimeseks enam ei saa neist keegi
n
12. märts 2016, 11:16
No siis pole teised sõidu ajal telefoniga rääkijad ka inimesed. Muide politseinik peabki igal ajal telefonile vastama tööga seoses.
d
dussmann/ 11. märts 2016, 21:52
>Rõivase klouniriigi maksusüsteem.

m
Miks nördinud?/ 11. märts 2016, 21:14
Üks korralik politseinik peab suutma ka telefonipostile vales kohas seismise eest trahvi välja kirjutada ja selle ka hiljem sisse nõuda.
k
.../ 11. märts 2016, 21:06
keegi kuskil ütles väga tabavalt et korraldatakse JÕULUTUNNELIT kummikute ja kõrvaklappide ostuks
r
reku/ 11. märts 2016, 20:57
Kulla autojuhid, kas te siis ei tea, et riigi kassa vajab täitmist, ja politseinike palk on tehtud sõltuvaks kogutud rahast.
Lööge aga mõnel nina veriseks, siis soovitatakse ise asi ära klaarida, et politsei ainult saaks põõsas edasi passida.
p
Pööriöölane/ 11. märts 2016, 20:56
See kõik on ju nüüd Türgi toetamiseks! Varsti läheb jälle Kreeka kampaania lahti. Siis jälle uus Eesti märgi projekt, Süüria ülesehitamine jne. jne. Nii, et meie riigijuhtidel toredaid ideid, kuu raha paigutada jätkub. Ega siis ilmaasjata kõigilt töölistelt ja vähegi ettevõtlikelt inimestelt viimnegi sent välja ei peksta.
m
11. märts 2016, 20:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
obesemees/ 11. märts 2016, 21:05
veokite ja busside osalusel hukkus 18 inimest mis on 27 protsenti hukkunutega õnnetustest! nii palju neile alla sõideti see info puudub? kas ei taheta avaldada. sinu statistika on vast mingi kindlustuskõksude edetabel
t
11. märts 2016, 21:52
Tervelt 27 % , aga mitu % on teedel veoautosid ?
t
Teeline/ 11. märts 2016, 22:22
See 27 % on busside ja veoautode osalus. Näidake statistikat palju on nende süül hukkunuid. Kui sõidukas kaldub vastassuunavööndisse ja teeb veokaga laubaka, on ka veoauto osalus, aga viis laipa tekitas sõiduauto.
v
11. märts 2016, 23:33
Veoautod ei saagi vastassuunda kalduda , sest nende vasak ratas veereb pidevalt vastassuunas.
i
irw/ 12. märts 2016, 06:54
vastassuunas sõitvate veokite sarinägija lobises ära ja nüüd on oodata veel ,,veame kaupa raudteel,, sündroomi
j
Janek/ 11. märts 2016, 23:37
Imaveres toimus totaalne rahakogumine, need veokid võisid sõita mööda maanteed seadust rikkumata, aga sõites 300 meetrit saeveski kõrval asuval teel, millel olid kaalupiirangud, seal muutusid äkki kõik raskeveokid liiklusohtlikuks. Mida kuradit siin riigis toimub?
k
küll me leiame!!!/ 12. märts 2016, 05:54
sinu jutt on ilmselge näide igapäevaseks saanud kiusamisest. mind peatati lõunaosariikides ja muuga polnud külge hakata siis sain umbes sõimata et tehnoülevaatus lõpeb järgmine kuu???? halloo. mõtlesin et see veokipolitsei tigeduse jutt on mingi müüt ja pidasin ikka organisatsioonist väga lugu,,isegi ei vilgutanud kunagi kellelegi,, aga ma eksisin.
s
selles/ 12. märts 2016, 08:12
see probleem ongi, et sõitsid ülekoormatult egas siis sõiduajal trahvi teha saa nagu ka töö ja sõiduaja rikkumise pärast ikka sobivamas kohas ja seekord oli sobivaks kohaks saeveski esine sest kõrvalteid ei ole võimalik kasutada et koorem kirja ja papp tasku saaks. Alustagem ikka oma firmast, kes käsib suurema koorme võtta, endast kuna võtan raskema koorma et saaks ühe sõiduga rohkem pappi ja siis valitsusest kes seadusi kirjutab, et riigi eelarvet täita ning siis politseinikud kellel lasub kohustus see raha tekitada kuna eelarvesse on see juba miljonites sisse arvestatud.
l
Loe veelkord/ 12. märts 2016, 08:27
Viimane ei saa vist aru et suurem koorem oli mujal lubatud aga 300 meetrit enne saekaadrt jäi mingil toolilihvijal see kirja panemata!!! Sellest ka kohe külge hakati.
o
oli/ 11. märts 2016, 20:37
mõte kodumaale naasta, aga jääb vist ära
n
naeran/ 13. märts 2016, 08:28
Ega neid põhiharidusega rekkareid keegi väga ei ootagi... Orja edasi võõral maal kopikate eest!
j
janku/ 11. märts 2016, 20:30
Saate aru,väga HEA kommentaar,VEA LEIAB ALATI. see on juba MEIE Supikukkedel politseinikel veres.SAAKS ainult ära teha.NII see EESTI ELU ära hävitatakse.
r
riigikassa/ 11. märts 2016, 20:25
tahab ju täitmist! Pearõhk tuludele ongi trahvid. Trahvid on planeeritud eelarves, plaan tuleb täita ja ületada.

v
vana kuri/ 11. märts 2016, 20:22
eestlase tigedusega tuleb meelde kunagine poola transpordipolitsei. iga puuduv kirjavahemärk ja puuduv kuupäev võis viia su auto bialystoki tasulisse parklasse kust enne 3000 zlotti ei liikunud. meil ei andestata isegi mingeid inimlike eksimusi ja ka siis kui sul varem rikkumisi pole. aga hoidke ikka sabad rõngas ja kui hea tööandja siis maksab selle kinni. ega selle liiklusrikkumiste ,,puhta,, lehega peale peldiku nagunii minna pole.
a
aga/ 11. märts 2016, 20:31
miks ma ütlesin kunagine? sest praegu on saanud tigedatest rohelistest meestest profid kes iga tühise asja pärast ei võimle ja oskavad hinnata kas rikkumine oli tahtlik või mitte
p
punakuub/ 11. märts 2016, 20:18
reeglina võib igale raskeveokile trahvi teha. põhjuseid on rohkem kui üks. alates tehnilisest seisust, koorma paigutusest ja kinnitusest, kaalus ja nii edasi. kunagi tehti statistikat et 10 autost üks võib olla 100% korras. aga vaadaku politsei parem seda millega sõidavad siin lätlased, poolakad ja muu transiit. seal on vaikus. veel lihtsam võta auto arvele inglismaal ja eesti politsei võib ainult unistada kuidas sulle trahvi teha.
v
villu/ 12. märts 2016, 00:02
pollad ei oska võõramaalaste keeltja ei hakka oma aega sellele raiskama,ma ükskord küsisin võru muzorilt et kas vene keelt räägid, vastus oli ei ja asi oli selge.ma sain belgias selle eest trahvi et olin teinud kogemata näpuka ja kirjutanud 6e telje asemel 5.siis võeti kõik paberid käest ja võmm andis telefoni numbri ja ütles,et kui ülekanne on tulnud siis helista ja sõidutas kenasti nutumüüri äärde ja võtsin raha välja maksin ära andis paberid tagasi ja võõrriigi kodanikult oli trahviraha käes,meie inspektorid situvad end täis aga võõraid ei putu
m
marko/ 11. märts 2016, 20:15
Meil ongi ju politsei riik. Kui kuskilt enam võtta pole võtame tööinimeste käest.
m
metsaveoki juht/ 11. märts 2016, 20:13
imaveres tehti trahve kuna mnt tegi näpuka ja unustas tee roheliseks teha,ups näpukas, ja ment nussis,ja kullamäe räägib kõik ok,see teema tuleks riigikontroi saata
s
11. märts 2016, 21:27
Sina, metsaveoki juht imaverest aga ära tee sedasama, mida siin politseid ütlesid tegevat, teiste liiklejatega. Kas sa oma palgikoormaga pead kihutama kui segane ja liiklusohtlikke olukordi tekitama? Sa ära sõida eessõitvale autole nii taguotsa kinni, et sa isegi seda ei näe oma kõrgelt troonilt, et eessõitjal suunatuli on sisse lülitatud ja aeglustatakse pöördeks. Siis kui järsku avastad, on vaja selliselt signaali anda, et juuksed tõusevad peas kõigil teistel liiklejatel püsti. On see normaalne?
t
Teeline/ 11. märts 2016, 22:30
Kas see on normaalne kui sõiduauto juht kihutab metsakast mööda, hüppab siis kohe piduritele ja teeb parempöörde?
o
11. märts 2016, 23:35
On normaalne, sest siis hakate aru saama , milleks on vajalik pikivahe.
r
Refugee/ 12. märts 2016, 03:41
Vaata,kui sa sellest veoautost mooda kimad,kohe pidurdad ja vasakpoorde teed voib juhtuda,et sinu deformeerunud kere vajab puidust karpi.Veoautojuhil on tee jalgimise kaamera ja voib juhtuda,et ei jaagi suudi.Kui jaabki suudi,siis sina oma oigusega seal teises ilmas eriti midagi ara ei tee.Nii,et motle.
t
teelisele/ 12. märts 2016, 07:47
Ei ole ka see normaalne aga praegu oli jutt metsaveoautost, kelle ees pole võimalik pööret sooritada,
t
to 21:27/ 12. märts 2016, 08:00
Sa näed kui paljud arvavad, et selline sõidustiil on normaalne. Tema ees sõitev auto peab põgenema otse nagu jänes, kuna aeglustada ei tohi, et pööret sooritama asuda. Rääkige, palju tahate aga ülbelt, väga ülbelt, käituvad nende suurte autode juhid.
e
12. märts 2016, 08:47
endi prožektoritega vilgutavad. Soidavad enamus veaautosid lahituledega lahituledega ja seavad endeid sellega liiklusohtlikku olukorda. Kui nuud neile vastu soita, siis juba kilomeetri kauguselt lulitavad prožektorid ja nouavad , et mina ka lahituledega soidaks. No vabandust , mina lahituledega soita ei riski ja vahetan tuled umber 300 meetri kauguselt , vilguta sa seal mida tahad ja kui sa oma prožektoreid valja ei lulita , ei lulita ka mina kaugtulesid valja , nii on ongi tee valgem ja uhkem soita .
j
13. märts 2016, 12:04
juhina jätan sellisel juhul piduripedaali puutumatta
m
mis teha/ 11. märts 2016, 20:07
m
mikk/ 11. märts 2016, 19:57
Ära riku seadusi ja keegi ei trahvi sind, lihtne.
t
tont/ 11. märts 2016, 20:19
on näha jah, et sa lihtne oled...
t
to tont/ 12. märts 2016, 07:49
Mida Mikk valesti ütles?
s
siis oled riigivastane,/ 11. märts 2016, 20:28
sinupärast võib riik kokku variseda, kust riik tulusid siis saab?.
k
kontra/ 12. märts 2016, 00:16
sedasi trahvides saab? kas see on riik, mis trahviraha elamiseks kulutab? sama nagu vandid kes naftamyygist elasid ja nyyd käpuli, selliseid riike võid alibabast ve e-bayst osta. ah, mis ma sulle seletan, ma ei oska nii primitiivselt rääkida,et sa aru saaksid.
r
rikkujate hala/ 11. märts 2016, 21:16
Need siledate rehvide ja ülekoormuse ning korralikult kinnitamata koormaga autod on potensiaalsed mõrvarid. Kahjuks hukkuvad mitte milleski süüdi olevad kaasliiklejad.
t
To 21.16/ 11. märts 2016, 22:03
Mida tähendab sinu meelest ylekoormus? See ,et eestis ehitatakse nii sitad teed ja piiratakse koormust nii, et PEAB poole koormaga söitma on täielik totrus. Muidugi annab see hea vöimaluse trahviraha koguda. Tule vaata soomes millised koormad metsarekadel peal on ja keegi ei kobise .
j
Janek/ 12. märts 2016, 01:01
Ma ei ütleks, et see on rikkujate hala. Kas Sa oled kokku puutunud politseiga, olles ise raskeveoki roolis? Nad sinatavad ja ülbitsevad , nagu oleks me koos saunas olnud jne. Käitumine on ikka suhteliselt üleolev. On ka erandeid. Ma olen 16 aastat transpordiga tegelenud ja kinnitan, et minu firmas küll veokid ei sõida siledate rehvidega. Autojuhid peavad läbima kohustusliku ametikoolituse, kus neile õpetatakse koormate kinnitamist, töö ja puhkeaega jne. Autojuhtidelt nõutakse maanteel igasuguseid nõudeid. Transport on enamreguleeritud tegevusala üldse. Ma ei hakka siin rääkima tööinspektsiooni külastustest ja nõuetest. Aga politsei on ikka meil kuningas. Nad töötavad 12 tundi vahetuses stressisituatsioonis, tulirelvadega,ajades taga kurjategijatest autojuhte. Ja see on kõik normaalne, aga kui veokijuht eksib 2 minutit, siis see on ikka rängalt karistatav kuritegu. Iga titt haliseb vale koha peal!
s
Saksas sitad teed, vaid 40 t .../ 12. märts 2016, 12:41
Mis Soomes viga graniitpõhjale suure kandejõuga teed teha. Vaata To- ka Saksamaal autobahnidel on kaalupiirang 40 tonni (erandina mõnel teelõigul 44 tonni). Ka Saksa metsaveokid ei ületa 40 t massipiirangut. Seega möla maha, kui ei taha Saksa mauti suurust raskeveokimaksu maksma hakata.
v
Vot see on jutt!/ 12. märts 2016, 19:02
Tln
Vabaduse mnt
Väike Männiku tee jupp!
Iga päev vurab läbi PL,LT.LV veokid!
Keelatud märgi alt!!!
Paganama kiiresti teevad Politseinikud protoGOLLI!
1 minut-ja veokas liigub sujuvalt edasi!
Ju siis vaid nn.allkirjastamise vaev!
s
saate aru/ 11. märts 2016, 19:42
kunas eestis on kriminaale väheks jäänud,siis tuleks hakata trahvima lihtinimesi.kahjuks on meil politsei võtnud väga vale suuna.kui meie politsei ei suuda enam vahet teha pätil ja tavainimesel siis tekib küsimus kas neid üldse vaja on.liiklus politsei tuleks ära kaotada ja kriminaalpolitsei ridasi suurendada,siis oleks politseil isegi mõte
p
pole ju uudis,/ 11. märts 2016, 20:30
et politsei palk oleneb trahvidest. Politsei tahab ka normaalset palka saada.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee