Üritused

Teine koht Laurale, kolmas Kristel Aaslaiule!

BLOGI | Eurovisionile sõidab Jüri Pootsmann! (197)

LISA KOMMENTAAR

Jöran6. märts 2016, 17:55
Jüri. Sa oled juba Rootsi ajaloos sees läbi Astrid Lindgreni. Loe teoseid Tjorven, POOTSMANN ja Moosesest.
Eurovisioon 20166. märts 2016, 17:46
Tutvudes selle aasta Eurovisiooni konkurentidega, siis tegemist on viimaste aastate ühe tugevama tasemega. Domineerib meloodiline ja hoodne tantsumuusika. Ballaade praktilisel ei olegi. Mikk Pedaja laul oleks kindlasti sellest massist silmnähtavalt eristunud. Kas ta väga heale kohale just tõuseks, on küsitav? Eurovisiooni rahvas tahab laval näha rohkem tralli ja tsirkust. Ka Jüri Pootsmanni laul pisut eristub, sest väljapeetud filmimuusika taolist lugu eurolaval väga sageli ei näe.
Appi!7. märts 2016, 12:34
Selle poiss+tydruku 4nda koha laul oli ikka päris hirmus.O.Ehala,võta kätte ja korralda uimalaulude festival Viljani aidas.
tom6. märts 2016, 15:16
Selle stilisti, kes Laurale need rannapüksid jalga sokutas, lasku laulja küll lahti, efektne MINI-seelik oleks palju juurde andnud - häält ja välimust on niigi. Võita ei lasknud ilmselgelt tuhanded alaealised, kes kahe kena noormehe poolt hääletasid...
to: tom6. märts 2016, 15:51
Fänngirls, ei lasknud võita Laural
Puhtam ja muretum tunne6. märts 2016, 17:36
Need olid ju väljaulatuvad tiivakesed, mis olid omakorda valgusatud, et kõik ikka näeksid!
Zzz6. märts 2016, 14:57
Noh eesti rahvas!valisite järjekordse kaotaja see lugu ei vöida küll mingit head kohta ei saa finaaligi.ja siis ärge kurtke kommentaariumites et oi oi jälle eesti ei vöitnud.muidugi ei vöida.laura oleks pidanud minema küll oleks siis hea koht ka tagatud.
´+-.,6. märts 2016, 13:17
Hispania tüdruk on parim Eesti Laul.
Vana@6. märts 2016, 13:25
Juutuub on avali, mine siis ja kuula, aga ära seda üldsusele küll paku. Olgu! Eesti laul Eesti lauluks, aga sellega võiks ikka arvestada, et me lähme Eesti lauluga promoma muud maailma ja sinna küll ei sobi mingisugune surmigav Mick või parmukas or maybe Play. Natuke laiemalt võiks asja vaadata. Zürii solgib igal aastal väga head võimalused ära. Masendav lausa!
asz6. märts 2016, 12:13
Alla 18a ei tohiks hääletada.
nõus6. märts 2016, 12:28
Jah, sest need vaatavad vaid välimust,mitte laulu!
öh6. märts 2016, 13:47
Arvan, et kui muidu on e-hääletamine üks jama ja peaks ära lõpetama, siis just taoliste võistluste puhul tuleks e-hääletamist ID kaardiga kasutada. See laste mitu korda helistamine, on küll telefonifirmale kasulik teenimisvõimalus, aga tulemuseks on see mida näeme nüüd. Võidab lugu millega pole häbi minna kaotama.
lahe6. märts 2016, 15:44
Verni Leivak oli ka oma vanad kondid kodust välj vedanud .
Ly6. märts 2016, 11:35
Mind häiris saatejuhtide riietus - ruudulised ülikonnad. Mis lauljatesse puutub, sellise tasemega võib tõesti oma kodumaal laulda, kuid Eurovisioonile nõrga hääle materjaliga minna on vastuvõetamatu. Laura ehk sobiks paremini neist kolmest, keegi peab ju Eestit esindama, esikümnesse kindlasti ei saa.
Vana@7. märts 2016, 18:51
Miks Sind peaks häirima, kui ise ei kanna?
tom6. märts 2016, 11:35
Laura kostüümi püksid ei sobinud kuidagi, kas tõesti keegi ei tulnud selle peale, et pükste asemel panna mingi efektne miniseelik,
Toomas6. märts 2016, 12:01
Laura ei oleks pidanud seda palagani üldse kaasa tegema - ta on selleks liiga hea. Ja pole vahet, mis tal seljas või jalas, kuulata tasub teda ikka, aga pigem korralikul kontserdil kui sellisel mõttetul tsirkuseetendusel.
eurolaulik6. märts 2016, 15:32
miniseelik ja stringid oleks kindla edu taganud.
samad sõnad6. märts 2016, 23:42
Laura kostüümi alaosa meenutas mulle aluspükse. Mõtlesin ka, et miks ei oleks võinud selle asemel seelik olla. Vat siis oleks viimase peal olnud. Muidu meeldis Laura ja tema laul väga!
ats6. märts 2016, 11:30
See võit oli tõesti "pöördesse aetud teismeliste tüdrukute hääletuse tulemus ", nagu eelpool öeldud. Kümned tuhanded koolitüdrukud valisid kahe noormehe vahel, loomulikult ei valinud nad Paiat, Laurat, Geat...see oli ette arvata. Saaliski oli enamus teismelised tüdrukud, poisse suurt polnudki. Kristel on oma padjaklubiga saanud teismeliste lemmikuks, sellest ka kolmas koht.
Jah6. märts 2016, 23:46
Vot ma imestasingi, et kuidas Kristel üldse nii kõrgele kohale sai, kui oli teisi temast palju paremaid naislauljaid. Aga muidugi, selle taga on ju Padjaklubi.
Atsile8. märts 2016, 16:32
Nii armas, et Eesti Laul 2016 žürii koosnes "pöördesse aetud teismelistest tüdrukutest", kes Jürile kokku enim punkte andsid. Ja saalis oli selgelt näha igas vanuses teismelisi plikasid. Tänan ka komplimendi eest, et mind 35-aastasena endiselt teismeliste hulka loetakse :)
Jah, tegelikult pole elu nii must-valge. Kuigi - eks igal ole õigus oma arvamusele.
Edu Jürile ja tema tiimile!
vaike6. märts 2016, 11:16
See "Play" Pootsmani esituses ei jõua Eurovisioonil kuhugi. Võibolla seda taotlesk ižürii,et hääletas maha teised laulud ja rahvas toimis žürii hääletuse järgi. Laura laul oleks saavutanud kindlasti väärikama koha Eurovisiooni,l sest tal on tugevam hääl ja hea lavakogemus. Kleiti saab ju alati vahetada, seda oleks kindlasti üle vaadatud ja uus valitud. Pootsmani hääl on ilus, aga ei ole kandev. .Kahju, et nii läks. Aga eks me vigadest õpime.
Cartooni fänn6. märts 2016, 10:29
Mis sest, et Kristel lives laulda ei oska, aga ta on väga ilus!
Värdi6. märts 2016, 11:57
Kristel ja ilus??? On sul alles maitse...
6. märts 2016, 10:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
JUBE6. märts 2016, 11:45
potsamanil ei ole ju häält ollagi! Üles bushitud tegelene. Võitis kuidagi superstaari(kuigi superstaari ainest kusagil ei näe!!!) Ja nüüd on vaja siis tõestust. See poliitika Eestis jõuab ikka igale poole. . Ei ole häält,(kandvat), karismaatikat, kõik on võlts selle tegelase juures!! See laulukonkurss on nagu meie poliitika. KÕIK OTSUSTATAKSE TAGFATUBADES!
JÄLLE EUROOPAS MARK TÄIS6. märts 2016, 11:49
potsamanil ei ole ju häält ollagi! Üles bushitud tegelene. Võitis kuidagi superstaari(kuigi superstaari ainest kusagil ei näe!!!) Ja nüüd on vaja siis tõestust. See poliitika Eestis jõuab ikka igale poole. . Ei ole häält,(kandvat), karismaatikat, kõik on võlts selle tegelase juures!! See laulukonkurss on nagu meie poliitika. KÕIK OTSUSTATAKSE TAGFATUBADES!
veneaja hääletus6. märts 2016, 09:46
see oli nagu veneaja hääletus,kas tegelikult hääli sai vöi ei aga vöit oli 99,9%
Kui pootsmanni poisike kaamerat näeb,siis punnitab silmi,ajab keelt välja ja teeb lolle nägusid,tal on peale laulmise vaja ka intelligentsust öppida
mhmh6. märts 2016, 09:15
Kaire Vilgats saab jälle Eurovisioonile.
Vana@6. märts 2016, 09:24
Mis Sind nii silda nüüd ajab?
Hommik6. märts 2016, 08:43
Ja oh imet Jura on vōitnud, ōnne aga poolfinaalist edasi selle looga ei sAa
AntsV6. märts 2016, 08:38
Kas tulemus oli rahva arvamus või hoopis koioti poolt pöördesse aetud teismeliste tüdrukute arvamus ??? Meenutab väga rehvormikommunistide edulugu ...
kas ei saaks niimoodi, 6. märts 2016, 09:46
et igalt telefoninumbrilt saaks helistada vaid üks kord?
ei saa6. märts 2016, 10:49
televisioon peab raha teenima, selleks manipuleeritakse helistamistega.
6. märts 2016, 08:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mari Juaana6. märts 2016, 08:38
ja pagulasi ootame ka külla uraa miks vali´tsus ei anna meile pagulasi....
6. märts 2016, 09:00
Sina, vaeseke, näed pagulasi vist unes ka.
Vana@6. märts 2016, 06:59
Jälle tehti Lõhmuse lugu maha! Grete Papaia on neist ületamatu oma looga. See sobiks Eurovisioonile. See "Play" on ju tavaline igapäevane lugu. Millega me kiitleme?
Nōus6. märts 2016, 08:46
Ja eurolaval see poiss nähtamatu, aga ehk see toobki noorele aru pähe, et staariks saada tuleb aastaid tööd teha......mitte et paar lugu ja ......
Ja 6. märts 2016, 11:19
elektrilampidega hõljuv Laura oleks parem?
Vana@7. märts 2016, 18:53
Minu arust see lampidega hõljuk oli ju Cartoon. Eksin?
Suss6. märts 2016, 05:31
Huvitav ,kas jüril oma poiss on.Kimdlasti vajab ta nüüd tuge lauluõpinguteks kuni tuleb suurel lavaal üles astuda.Ja korralikult laulda.Ehk saab ka midagi looga ette võtta
Spa6. märts 2016, 00:08
Leidsin Meisterjaani ja stripparMarko lugudest üllatavaid sarnasusi. Eriti videotes.
https://www.youtube.com/watch?v=BD6MfkMSvQE
https://www.youtube.com/watch?v=3FLkJc-oOhg
Midagieijäetudjuhusehooleks5. märts 2016, 23:59
Jüri ja taust said 31.12.15 välja teenitud palga kätte.
filips5. märts 2016, 23:49
1. Peaks olema kaks lauluvõistlust. "Eesti laul" ja "Eesti laulu valimine eurovisioonile" . Reeglina need laulud,mida žürii üles haibib ja omavahel kokku lepib,ei meeldi eestimaalastele. Eesti laulul võiks kõlada eestkeelne laul. Kui mõni viisike leiab laiemat kõlapinda ju ta siis ikka silma -kõrva jääb .Muusikakeel ei vaja tõlget. Praegu on pingeline eurolaulu punnitamine,nii et traagelniidid kaugelt näha.
2. Tegemist ikkagi lauluvõistluse,mitte lauljate võistlusega. Seetõttu oli vilets ja kummaline võidulaulu väljakuulutamisel kogu tähelepanu suunata vaid lauljale . Latulu autoreid ei kutsutudki lavale ja neid ei tänatudki.
3. Esikoha laulul polnud vigaga ,kuid laulja mannetu . Pootsmannil puudub kogemus ja tal pole ka hääleulatust . Jah,oma nišš tal on,kuid mitte suurel laval .Kui oleks hoolikam esineja valitud,oleks ehk žanssi.. Isegi Taukar teeks kordades paremini.
5. märts 2016, 23:58
Muideks aasta nali.
Vaadake kellele andis Koit Raudsepp 8, 10 ja 12 p. Ehtne raadio kahe ja Purga vaimusünnitis.
´+05. märts 2016, 23:36
Vene pealt palju parem laulusaade,ei mingit inglite keelset möga.
no5. märts 2016, 23:30
Kas seda lugu ei saaks veidikene veel madalamalt laulda? Jüril ei vea kõrged noodid välja.
5. märts 2016, 23:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
jh6. märts 2016, 00:02
Mulle meeldis ka IW*E väga. Aga noh Hurtsi soojendusbänd ikkagi ja loodetavasti nende kuulsusrikas tee alles algab!
Ja Aaslaiu otse laulmine oli lausa õudus kuubis.
paha6. märts 2016, 07:58
nyyd on kodukootu pask millega läheme euroopat vallutama
6. märts 2016, 09:03
Eelmise aasta "kodukootu pask" tõi päris hea tulemuse.
hhu5. märts 2016, 23:28
Lonely boy, lonely boy, lonely boy, lonely boy..... eriline musikaalne savutus muidugi :)
Vana@6. märts 2016, 09:22
Loodan, et see oli sügav iroonia. :D Muid sõnu seal laulus tõepoolest ei ole ja lugu ei vii kuhugi. Lihtsalt kriiskab lonely boy ja lonely boy. Mõttetu.
hhu6. märts 2016, 09:39
Iroonia muidugi. Algul vaatasin, et täitsa hea laul, aga siis hakkas see lonely boy korrutamine, mis hakkas täiega närvidele.
YYY:6. märts 2016, 09:46
Seep ma ei saanudki aru, millest see poiss laulis? Ühte ja sama korrates ja mikrisse kugistades...
....5. märts 2016, 23:28
läksin vaatama juutuubi, et misasi see siis võitis. Pootsmani mingit leelot kuulasin kunagi ilma taustata ja siis oli tegu äärmiselt igava looga, mida ei suutnud poolepealegi kuulata. Sama nüüd ka taustaga - igav on igav. Ei tea, missugused on konkurentide lood (huvi on väike), kuid kui selline on parim, siis pole parata - maailmalaval see tähelepanu ei saa. Igav (ja selles pole esitaja süüdi). Eurovisioni võitja valitakse välja ammu enne telesaadet ja seda eeskätt videote alusel - sellele loole ei saa ka mingit meeldejäävat säravat videot juurde. Nii et - tänavu valiti asi, mis unustatakse kiiresti. Eestis osatakse palju huvitavamat muusikat teha! Isegi tänase Kuku-raadio Keskpäevatunni avaloona kõlanud lugu oleks ajakohasem ja meeldejäävam: https://soundcloud.com/tallinnmusicweek/jaanus-n-gisto-t-nu-timm või üks teine, hulga vanem lugu, mis kah meeldejäävam ja rütmikam: https://www.youtube.com/watch?v=JXZSVUv-7L4 Need siis väikeseks võrdluseks, missugune kõlab eestikeelne meeshääl, mis ei ole igav.
....5. märts 2016, 23:33
Ega siis laval ei peagi karglema.
....5. märts 2016, 23:44
jah, ei pea - Sandra Nurmsalu ja Urban Symphony olid laval üsnagi staatilised, kuid lugu ja esitus võimas ilma karglemisetagi https://www.youtube.com/watch?v=fOsmEO_osXQ . Kui lugu on igav, siis ainult hüppamisest ja vilkuvast valgusest ei piisa. Seekord on lugu ise igav.
Võitja 5. märts 2016, 23:21
Kuigi Isac Elliot mulle ei istu, aga tema hääl kõlas täna kõige paremini.
Häälematerjal5. märts 2016, 23:20
Kare Kauksi tütre (Kea) laul jättis kõige viletsama mulje. Minu arust pole tal häält oolagi. Neiu võiks hoopis millegi muuga tegeleda! Tema ema Kare Kauks oli muidugi tegija!
Ka mulle6. märts 2016, 23:53
ei meeldinud Kea. Kuidagi väga tähtsust täis oli. Huvitav, mille üle? Kas oma kuulsa ema tütar olemine võtab nina nii püsti ajama.
head välja ja keskmised sisse5. märts 2016, 23:19
Viimane koht eurovisioonil on suht kindel, laul ise suht hea, aga esitaja ilma iseloomuta ja karismata laulja. Eesti värk, head tõmmatakse alati alla. See aasta oleks edu toonud Laura. Zürii maitse meil siin eestis on ka täitsa pervo, seda ei taha isegi kommida. Jüri võiks 5 aastapärast uuesti proovida
krisse6. märts 2016, 10:23
Laura oli üsna keskpärane ja üle pingutav - nagu vene nääripuu, tuled ja viled küljes. Oleks vôinud mingi huvitava kleidi muretseda ja huvitavama lavashow planeerida
tagant kolmas Eurovisioonil...5. märts 2016, 23:16
No ma ei tea...Jüri hääl oli väga nõrk muusika taustal.
nõus6. märts 2016, 03:04
pakkusin mõttes sama, tagant kolmas. minu jaoks on jüri ilma igasuguse sära ja karismata poisike, kes laval väga nigelalt ja väikeselt mõjub. nagu teismeline laps. ei oskagi öelda, mis tema esinemises valesti on, aga ebameeldiv on. ei suuda mõista, mis temas võluks küll, aga kellelegi ta ju meeldib, seega miski võlub. aga muidu jah, lugu null ja esiaja alla nulli. mingit lootust finaali pääseda eestil seekord ei ole.
yy6. märts 2016, 06:29
Selleks, et mõista Jüri laulmise võlu, peab olema kuni 16-aasrtane romantikasse uppunud tüdruk oma unistustega.
6. märts 2016, 09:06
Ei pea, mina olen kaugelt üle 16.
statistikateadlane5. märts 2016, 23:13
no kui mitu korda saab astuda ühte ja samasse ämbrisse... millal viimase 20 aasta jooksul matuselaulutempos lugu ilma lavalise showta võitnud on? ainult käputäis, ja neist ükski pole mees olnud. vaja on energiat ja lõbusat lugu. kurb, et nii läks.
Vana@6. märts 2016, 09:28
Lööbki läbi just kaasatõmbava looga, mida see Play kohe kindlasti ei ole. Lähme aastast aastasse nagu matustele. Milleks? Niivõrd igav ja tavapärane laul, et lausa vihale ajab. Nice! Lausa 44% oli poolt. Ei või olla! Papaiale hoidsin pöialt, kuna see oligi täpselt see õige lugu oma sõnumiga.
Kubemesongfest5. märts 2016, 23:02
Võrratu, super, võimas, parim kriiskamine ja mega sexi lavalkarglemine. Meloodia oli pisut olematu ja sõnad mõttetu blaa-blaa kuid need polegi Jewropedesongil olulised.
pshh5. märts 2016, 23:02
Fänn tüdrukud hääletasid. Ma ei saa aru siiamaani, kuidas selline nômedus rahvale peale läheb. Kindel Euroka finaalist väljajääk
kahvel6. märts 2016, 01:42
pealegi pidi gei olema. Nii et sobib sinna paraadile
5. märts 2016, 23:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
võinuks võita!5. märts 2016, 23:17
Aga selle eest on tal tugeb tummine hääl!
5. märts 2016, 23:37
Laural oli hea. eurolik laul! Pootsmann küll mingit kohta seal ei saa. Hääl on nõrk. Hea, et see Mick välja langes. Mis seal küll žüriile meeldis?
Vana@7. märts 2016, 18:57
Mis meeldis? Seis meeldis. Et seisab. Et on seisak. Taanduv areng.
Kaskadoor5. märts 2016, 22:52
meil nii ongi mida jubedam seda rohkem edasi lükatakse!!!!
Laura laul 5. märts 2016, 22:49
meeldis palju rohkem ja Laura oleks igati väärinud Eurovisioonile minekut. Muidugi Pootsmannil on väga ilus hääl, aga laul on igav. Noormees ise ka väga noor ja arenguruumi veel küllaga.
Wal5. märts 2016, 22:57
Vastupidi - Stigi laul on päris hea, aga esitaja on hädine poisike
Kaskadoor5. märts 2016, 22:48
Jehhh Stigi laul ilus aga esitama oleks pidanud seda keegi teine eurovisioonil pole lootust!!!
kass5. märts 2016, 22:47
Jube lugu sai võidu krdi kurb värk
Tom5. märts 2016, 22:45
Kahju! Nüüd ma Eurovisioni ei hakka jälgima nagu endale lubasin kui Pootsmann võidab. Ometi oli ju meil võimalus mitme väga hea ja sobiva laulu näol Rootsis kõrge koht saada. Pean pöialt, et ta finaali ei pääseks.
6. märts 2016, 19:36
5. märts 2016, 22:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
aqw6. märts 2016, 12:10
aqw6. märts 2016, 12:13
jh5. märts 2016, 22:42
Tänane esitus täitsa okei!
Põhiline, et eurolaval jääks rahulikuks ja ei tõmbleks, nagu elektrit saanu...
Radist5. märts 2016, 22:42
OTSE: Jüri Pootsmani võit. Millega seda põhjendada? Vaevalt ainult retroga.
Rohkem töötas pilk, hääletämber ja varjatud pauer. Just see, mis laval vaja.
õüä'5. märts 2016, 22:42
Mis Eesli laul,kui võitis mingis võõrriigi keeles lugu ja meie emakeelne laul jäi viimaseks.Selline kohutav häbi on vaid orjarahvale vastuvõetav.
ka mulle5. märts 2016, 22:55
meeldis väga Kati lugu, imeilus ja kõlas võimsalt.
õüä'5. märts 2016, 22:42
Mis Eesli laul,kui võitis mingis võõrriigi keeles lugu ja meie emakeelne laul jäi viimaseks.Selline kohutav häbi on vaid orjarahvale vastuvõetav.
nojah......5. märts 2016, 22:40
Kas tõesti on laul laulum,kui Eesti laulul lauldakse inglise keeles? Üldiselt olid laulud head...ei nurise.
omg5. märts 2016, 22:40
kiiret kojusõitu eurovisioonilt, igav laul
muusik5. märts 2016, 22:49
Ma ei suuda kuulata nii palju usti noote võitjalt, eriti kordusesituses. Telekate filtrid teevad selle saali superheli väga alasti. Kuidas on võimalik, et meie rahvas ei kuule ja jätab professionaalse laulja koju. Aga pole ka imestada, managment töötas kõvasti Jüri võidu nimel, Eesti värk!
Ei usu neid hääletusi!5. märts 2016, 23:41
Ma ei usu hääletuse tulemusi. Võtja pannakse seal mingi väikese pundi soovil!
eks ta ole6. märts 2016, 03:09
tellimustöö. avandlie medal ja pootsmann eurovisioonile. saab näha, mis auhinnad teised tolerastid saavad, kes neegri koht o aafrikas laulsid ja sel moel oma suurt soovi, eesti islamiseerimist, välja näitsid.
Viimane 5. märts 2016, 22:39
Õudne lugu ja poiss ei sobi lavale!!!!
see5. märts 2016, 22:37
Ei saa isegi poolfinaalist edasi. Õpi laulma, mitte et mina laulda ostaks aga loodan, et see laul eirovisiooni finaali ei pääse
5. märts 2016, 23:06
No peaasi, et sa ikka õpetada oskad. enamus kommentaatoreid oskavad alati hästi õpetada, mis sest, et ise asjast midagi ei tea.
...5. märts 2016, 22:36
Lava täis mehelikust... eem... pigem lava täis poisikest, kes pidevalt veiderdama kipub.
yürka5. märts 2016, 22:35
Nõme laul viimane koht eurovisioonil.
imestada pole midagi5. märts 2016, 22:34
see mäng oli ammu ette mängitud oli vaid vormistamise kusimus
igaljuhul vastikud mängud siin eesti riigis
Laulja5. märts 2016, 22:33
ok5. märts 2016, 22:32
aga Laura oli võimsam...
Kahju!5. märts 2016, 22:52
Laura oleks väärinud võitu!
Toomas6. märts 2016, 12:14
See võit ei oleks olnud mitte s....gi väärt. Laura on sellise rumala palagani jaoks liiga hea!
5. märts 2016, 22:30
Pootsman on maru igav laval. Täiesti mõttetu valik!
Saima5. märts 2016, 22:24
Super trio!
Jube Hea, et Pedaja edasi ei saanud!
Radist5. märts 2016, 22:22
OTSE: külalisesineja Eliott on parim kirss eesti laulu tordile? No ma ei tea...
jah5. märts 2016, 22:21
ei nu eestis ei tohiksi olla züriid eesti nii väike ju et and kõik sõbrad omavahel ja aonevad punkte ma ei tea mille järgi ausalt akh vaadake kellele hääli anti :D naljanumber :D
Lemmikud5. märts 2016, 22:17
Neist kolmest meeldib enam Jüri Pootsmann. Kristel aga lööks Eurovisioonil lavalise uuendusega.
Hea, et nii läks.5. märts 2016, 23:44
Kristel kaotas oma kekutamisega!
vaataja6. märts 2016, 01:10
mis uuendus, eelmine aasta oli animatsioon... Lugu hea, aga 10 sek lavalolekut-liig vähe... Võitis õige laul ja laulja!
Lemmikud5. märts 2016, 22:17
Neist kolmest meeldib enam Jüri Pootsmann. Kristel aga lööks Eurovisioonil lavalise uuendusega.
Lauri5. märts 2016, 22:08
Rahvas pani žürii selle osa paika, kes ei tea mis üritus see on ja miks nemad seal on. Hurraa!
Radist5. märts 2016, 22:04
OTSE: kui Ott Sepp puhus klounipiiksu ja Märt Avandi ütles: laku panni,
sain ma kogu sellest ülespuhutud galaetendusest aru - see on palagan!
Lauri5. märts 2016, 22:03
Öelge palun, mis on Pedaja puhul sellist mis žürii pani teda nii kõrgele kohale?
Hääl - keskmine
Esitus - sõna otseses mõttes näotu
Laul- alla igasugust arvestust kui mõelda Eesti esindamisele Eurovisioonil
Kas tegemist klanni protestiga või lausidiootsusega?
Samad sõnad5. märts 2016, 22:40
Ei suutnud ära imestada! Hea, et finaali ei saanud. Igav laul.
Mick Pedaja5. märts 2016, 23:10
Ega tema muusika ja esitus polegi inimestele, kes naudivad massidele mõeldud mula. asjatundjad hindavad Mick pedaja muusikat väga kõrgelt ja sugugi mitte ainult Eestis.
6. märts 2016, 08:23
08:23, -le6. märts 2016, 12:33
R.6. märts 2016, 11:47
No siis olen mina ka lausidiootide seas! :) Micku lugu oli imeline..hüpnootiline....kahju, et ei võitnud!
c5. märts 2016, 22:01
Palun mitte Pootsmanni või Pedajat.
ahaha5. märts 2016, 21:49
Tõsine lasteaed seal koos. Mis Eesti Laul see on, pigem on see mingi Estonian Palgan-Song.
Ja 5. märts 2016, 22:48
keda sa ootasid? Uno Loopi?
Vana@6. märts 2016, 13:22
Radist5. märts 2016, 21:46
OTSE: Ott Sepp - siin saalis pole inimest, kes "poleks hääletanud 30 000 korda".
Nali on naljakas, kuni jääb reaalsusse. Üleforsseerimine muutub tujurikkujaks..
5. märts 2016, 21:40
jaanika aas 5. märts 2016, 21:33
jah5. märts 2016, 21:41
Isegi5. märts 2016, 21:31
Stig ei ole oma laulu esitamist parandanud, algus nii hägune...aga Eurovisioonile peale Laura küll kellelgi asja ei ole.Osad inimesed ei ole erilised viisipidajad, ja no laulud...alla igasugust arvestust
Radist5. märts 2016, 21:28
OTSE: uudistesaates käidi välja küsimus: eesti laulu euroväljund? Muidugi pole
Est mingi šlaagritreial a la Rootsi, kuid uusi muusikatuuli oleme suutnud üllitada
siiski. Võrukeelne tüdrukutelaul tekitas hiljem Curly Stringsi ja muu etnograafia..
Tõlge? Soome TV kandis eurolaule üle alati subtiitritega. Kust tõlge? Mõistatus.
kohe5. märts 2016, 21:22
sugugi ei meeldinud need vahepalad, nn.spetsialistid, ka poliitikud said sõna, kas pole nõme ja vaimuvaene
Enn5. märts 2016, 21:19
Oleks ikka võimas, kui Maria Listra ja Koit Toome esindaksid meie maad või Hanna-Liina Võsa. Need lauljad, kes on võistlustules on andekad ja toredad, kuid esikoha kandidaati ma ei näe nende seas.
5. märts 2016, 21:14
Mulle hakkas hoopis Pedaja meeldima. Ei ole esimest poolfinaali viitsinud vaadata. Aga oh imet näe! Multifilm laulis mööda ja sally pani ämbrisse. Grete laul oleks super, kui oleks võimsamalt esitatud ja lavaline sow võikski olla nagu laulu tutvustuses nööridega kahvatu nukk. Pedaja jäi kahjuks natukene hiljaks. Taust võitis ju eelmine aasta. Tegelikult oleks selline kütte hea, nagu saate alguses Ott ja Avandi tegid.
Elo5. märts 2016, 21:13
Miks hakkavad mõned inimesed kõike kohe maha tegema.
Elole5. märts 2016, 21:42
Sest neil on lisaelukutse:kommentaator!
Oleks...5. märts 2016, 21:06
... soovinud lauludele tõlget juurde! Vanust juba omajagu ja no ei oska niipalju võõrkeeli. Praegu läheb lihtsalt laulu sõnum kaduma! Tänapäeva tehnika juures ei tohiks see ju ületamatu takistus olla!
Nõus!5. märts 2016, 21:20
Tõlge võiks tõesti all olla. Vanemad inimesed paljud ei oska inglis keelt.
lolakas5. märts 2016, 23:23
olen õppinud6. märts 2016, 02:12
Aga laval olijate kogu energia läheb välisele, tekstidest rakse arus aada.Kes pomiseb, eks kriiskab, kes moonutab sõnu...
sa 6. märts 2016, 11:30
õpi kõigepealt eesti keelt kirjutama
kurionu5. märts 2016, 21:04
kurionu5. märts 2016, 21:09
kurionu5. märts 2016, 21:02
See Kati Laeva laul ju filmist Jaam kahele . 2.seeria
kurionu5. märts 2016, 21:00
Kuulge, see Kati Laeva laul on ju filmist: Jaam kahele. Teisest seeriast. Peaaegu filmi lõpust.
Wal5. märts 2016, 22:49
Möga! Sama sarnased nagu siga ja kägu
nii on5. märts 2016, 21:00
"lihtsalt suurepärane"---kahju, et neil häbi põrmugi pole. Paia laulu eesti keelne variant on kõlaliselt kindlasti parem.
foto5. märts 2016, 20:57
Kas pole ebaeetiline upitada pealkirja fotona ühte artisti ja sellega üritada mõjutada?
mõjuagent5. märts 2016, 21:03
Foto muutub pidevalt, lammas.
Radist5. märts 2016, 20:45
OTSE: parmupilli lugu meenutab faktuurilt Stereo MC's ühe-duuri diskolugusid.
Radist5. märts 2016, 20:40
OTSE: väike kivi saatejuht Ott Sepa kapsaaeda - mainides järgmise esinejana
Cartooni, võinuks telekale ligemale kutsutavatele mainida ka sõna - multifilm.
aaslaid oleks võinud ikka oma5. märts 2016, 20:38
näoga esineda, egas ta nii kole ka pole.
Kas5. märts 2016, 21:26
Radist5. märts 2016, 20:28
OTSE: Jüri Pootsman. Tema laul pole muidugi meeldejääv hitt, aga lavaline hoiak
meenutab Hymperdincki ja Iglesias-seeniori. Soovitan jätkata samas vaimus.
pootsmani laul oleks küll 5. märts 2016, 20:26
midagi väärt, kui seda oleks laulnud ots, presley või vähemalt matvere.
Pootsman väga nõrk.5. märts 2016, 20:24
Algul tundus Jüri laul äge. Nüüd kuulates tundus väga nõrk. Hääl oli nõrk ja kuidagi algust ei kuulnud üldse. Tase on see aasta väga nõrk eelmisega võrreldes.
madrus5. märts 2016, 20:25
Selles on süüdi ülekande helimehed, mitte Jüri.
mehaanik5. märts 2016, 21:05
ega ikka ei ole küll helimees süüdi, poiss peab õppima minema ja oma annet arendama.
21:05-le5. märts 2016, 21:44
Kas ta mitte ei jätnud laulmise libedale teele mineku pärast haridusteed ripakile?
ei ütleks nii6. märts 2016, 04:13
Ei jätnud ripakile, lihtsalt pärast gümnaasiumi lõpetamist ei läinud kohe edasi õppima - see pole ju kohustuslik, paljud noored võtavad tänapäeval pigem mõtlemisaega, ei torma pimesi eriala valima. Läks tööle ja kevadel tuli televärk, nii et sel sügisel oli muudki tegemist. Aga oma võidupreemia lubas ülikooli jaoks hoiule jätta.
noo5. märts 2016, 20:20
kreete see kindlasti pole
5. märts 2016, 20:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
nah5. märts 2016, 20:22
Imelik5. märts 2016, 20:11
Radist5. märts 2016, 20:00
OTSE: kuuldes äsja eestilaulu esitajat Sallyt, tekkis kohe paralleel Garbage looga 'Stupid Girl'. Kahjuks... Sally ei mõju nii sugestiivselt, kui Shirley Manson.
laura oleks olnud efektsem5. märts 2016, 19:59
kui oleks helendanud ainult tema luustik, ning nägu katmas burka.
visioon5. märts 2016, 19:59
Sepp-Avandi võidavad, mis te tühja ülejäänutega leilitate...
H. E5. märts 2016, 19:54
Kui Laura ei võida, siis pole mõtet Eestil proovima minnagi, kuna seee ainuke viisakas laul
Mida5. märts 2016, 20:07
Asd5. märts 2016, 21:43
paha5. märts 2016, 19:54
äärmisel juhul saaks Sopoti lauluvõistlusele saata mitte eurovisioonile,,,igav möga kõik
need tiibadega trussikud on tegelikult nõmedad5. märts 2016, 19:42
nagu mingi lendav kiitsakas p..se.
Käte ja kehaliigutused olid vähemalt eelmisel korral kobad,ehk on vahepeal peegli ees harjutanud.
PisikeArmasMaimu5. märts 2016, 18:09
EUROVISIOONILE sobiks imehästi beedfettersi lapsed koos padjaklubi ja loomulikult krete glein ja taustalauljaks oleks kihnu virve magamiskotis!
marionett5. märts 2016, 17:56
Miks üldse selline segane seis? "Eesti laulu" võistlus,kuid tegelikult valitakse mõttetut eurolugu. Peaks eraldi olema Eesti laul ja Eesti eurolaul. See mis meeldib eestlastele,ei meeldi europededele. Eesti laul olgu eestikeelne lauluvõistlus normaalsete lauludega,mitte mingi multifilmi näitamine,hologrammides hõljumine,oigamine ja soigumine laval.Et enam visuaali lisada selleks tuunitakse arutu aju siniseks , pannakse lampkleit selga, toolikatetest seelik ümber . Parim laul Eesti laulul ongi kodukootud Tätte laul ja veidi ka Kati Laev . Teised on suured europunnitused ,mis on kõhukinnisuste raske vili.
Ahah5. märts 2016, 17:18
Nyyd hakatakse raakima kodumaa esindamisest? No sellisel juhul peaks minema PARIM voimalik, samamoodi, nagu olympiale minnakse. Nyyd tahakski kysida, et millega te siiamaani tegelesite, paraolympia kvalifikatsiooniga ???!!!
anu5. märts 2016, 17:06
vahet pole kes vöidab, kommenteerijatele nagu nii ei meeldi, ja siis algab halvustamine
eedi5. märts 2016, 15:30
aeg on oppida relva kasitlema aga mitte siristada............ mottetu idiootsus
lausa loomulikult5. märts 2016, 15:26
vöidab jurikene,kes siis veel ja kui ei vöida,siis on juhtunud tohutu apsakas hääletamisel
//15: 26!5. märts 2016, 20:09
Mis Sa nokid? Ongi tal ilus laul nende eelnevatega võrreldes...
Vot,kus mure - kes võidab...Selge see,et5. märts 2016, 15:00
võitma peab parim LAULJA ja mitte raskelt ülesvuntsitud piiksuv keigar.
Häälematerjali poolest on minuarvates parim Kea,kuid tema lugu tundub
olema kehvapoolne äpu,see viga tuleb tulevikus parandada.
ISE5. märts 2016, 20:23
mokas5. märts 2016, 14:47
mis siin laulusiristamisel ukas on,ehk laulad oma laulu
ziidiuss5. märts 2016, 14:41
Laura on mõeldav ja siis see tüdruk,kes Janno Reimi bändi muusikat justkui järele teeb,nood võivad võita, teised mitte.
Mis 5. märts 2016, 21:07
janno reimi, kakoi janno reimi.
ukas5. märts 2016, 14:35
No noorus on ju aega algusest saadik hukas olnud, seda juba vanas Kreekas. Kuid kui nüüd natuke laiemalt seda inimkonda vaadata, siis looduslike valikuid tuleb ette juba maast madalast. Ka enda noorusaegadele tagasi vaadates tuleb mõte, kuidas ma veel ikka elus olen? Teismeeas sai nii mõndagi tehtud, mis tänapäevase seadusandluse juures oleks ennekuulmatu ning teole järgneks korralik ajupesu v kinnimaja. Nii mõnigi lapsepõlve sõber jäigi sinna aega v siis on tänaseks korralik asotiaal küla poe taga. Ja need kel mõistus õigel ajal koju tuleb (eeldab, et ise samal ajal kodus oled), viivad seda geenivaramut edasi, mis suudab heal ja halval vahet tea (ja edasi eksisteerida). Seega - noorus oli hukas, on hukas ja nii saab see ka tulevikus olema.
muurmanski virolainen5. märts 2016, 14:23
meeldib Eliot,see ka pidi laulma
mees5. märts 2016, 14:19
krissu5. märts 2016, 14:09
On seal tõesti kamarajura ka,aga leidub ka meeldivat muusikat :-) Mulle isiklikult meeldib mick ja Jüri :-) Sellega olen nõus, et kas ükski lugu just euroviisioonile sobilik on, selles mõttes, et kas saavutaks hea koha. Tätte lugu on omapärane ja meeldib, aga mitte sellises kohas Eestit esindamas
mileks sinna Eurovisoonile üledse vaja minna?5. märts 2016, 13:47
see on ju nagunii üks plagiaad.
Aga5. märts 2016, 20:10
Tühikargamine5. märts 2016, 13:15
Eurovisioon EI ole Eesti laul - seega peaksid kõik "üritajad" vastama küsimusele näiteks miks Moldova peaks hääletama tema laulu poolt või Poola, või Saksamaa, või Venemaa, või kes iganes muu???????
Kui minnakse olümpiale, siis ikka sporti tegema, naistekandmisega tegeldakse ikka kohalikul Jaanipeol.
muusikaga pole midagi pistmist5. märts 2016, 13:00
et kes võidab?
keda huvitab?
kõik sellised võta üks ja viska teist vingumised...
Selgelt eristuvad5. märts 2016, 21:16
Kati Laeva laul kõlab väga võimsalt ja vingumisest on asi kaugel. Väga omapärane on ka Jaani parmupilli laul.
norm5. märts 2016, 12:29
Ja selline , keel töllakil suust loodab ka et tema poolt hääletataks , normaalne we .
Vana@6. märts 2016, 09:37
Ma lihtsalt südamest naeran selle kommentaari üle. Nii elavalt kujutan ette, kuidas seda ütleksid. :D
Vana5. märts 2016, 12:19
Keegi ütles, et kõik üritavad Eurovisiooni teha, aga muusikast ja laulmisest ei teata midagi.
5. märts 2016, 12:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
totukesele 12:105. märts 2016, 13:27
" Kui oled mõne kuulsuse võsuke, siis ..."
Kas sa elad nõukaajas? Sa nagu unustad ära, et sellise muusika austajaid on v ä g a palju,kui arvestada kontserte. Iseasi,mida selle lauluga Eurovisioonil peale hakata.Ja üleüldse, kes on k u u l s u s antud juhul, Jaan Tätte senior või?
Tglt5. märts 2016, 20:07
Hispaania lugu üldse parimaid
arx5. märts 2016, 23:13
Tuleb vägagi 2014 meelde, kuidas Aljosha eurokale saadeti ja Sandra Nurmsalu maha hääletati Zürii poolt, sest teadsid, et kui Sandra kõgel kohal, siis pole Aljoshal mingit võimalust võita.