Inimesed

TV3 VIDEO | Ettevõtjad soovivad välistööjõu Eestisse toomise lihtsustamist

Õhtuleht.ee, 2. märts 2016 19:33

86 KOMMENTAARI

e
Eesti PARASIIDID TÖÖLE!/ 3. märts 2016 21:46
Eestis on 30...40 TUHAT noort PARASIITI, kes ei õpi ega tööta! Mida te lõugate, räuskate, sõimate, lõhute bussioote paviljone, sodite seinu, loopite sitta kõigi pihta....? Asuge kohe TÖÖLE! Ainult raha tahate santidena käsi pikas - pole te üldse moslemitest paremad...! HÄBI võiks olla!
s
saata/ 3. märts 2016 15:35
üks ärimees sinna on parem lahendus,kui saada sada pagulast siia!
Jahumägi/ 3. märts 2016 14:06
Kui eestlastel ka riik üüri ja toidu kinni maksaks, siis leiaks ju vabalt 500 eest inimesi igasugustele töödele, või mis ? On ikka krdi "ärimehed", maksumaksjad peavad murjamitel pool palka kinni taguma ja see on kuidagi meile kõigile väga kasulik :) "Ärimeestele" on muidugi kasulik.
e
3. märts 2016 13:40
ettevõtja maksab neegrile miiniumpalka, riik aga maksab palgavahe 1,2 keskmisest. sealt see rikkus tulebki. Eesti inimest ei ole kasulik tööle võtta.
m
mine sa kontrolli seal islamiriigis makse, need si,,avaresed julge seal viisatki vormistada./ 3. märts 2016 13:38
Muidugi, kes siis ei unista piirideta maksu maksmist, kui juba piirideta tüübid askeldavad.
m
muki/ 3. märts 2016 11:51
loed seda juttu, mõtled- on ikka imelikud inimesed küll. Kui eesti inimene ei ela 500 euroga ära. Huvitav, kas nad arvavad et vöörtööline siis elab ve? Ma arvan, et kõrgelt haritud oma eriala spetsialisti vastu pole kellegil midagi kui need siia tulevad...
Ettevõtjate poolt ülimalt loll soovunelm leida endale odavat tööjõudu.
m
muidugi,/ 3. märts 2016 12:01
loodavad, et ei pea neile palka maksma ja nood ei oska ka kuhugile kaevata.
d
dfgh/ 3. märts 2016 12:07
Lüüakse kogu see odav tööjõud ühikasse naridele ja lastakse linnapeale õhtul lahti. Suur osa neist odava tööjõu soovijatest on välismaalastest "investorid", kes loevad ainult rahanumbrit ega hooli, mis inimmaterjali nad Eestisse "investeerivad". Kui siin on kööga, kaputt ja pankrott, siis viivad oma koti mõnda teise riiki ja hakkavad sinna väljastpoolt inimmaterjali "investeerima". "investoreid" huvitab ainult ja eranditult ainult raha, ei midagi muud, sellega peab arvestama, silmaringiks on nullid rahatähtedel.
s
Seadusega ..../ 3. märts 2016 12:21
ju riik maksab nende üle keskmise palga kinni.Tööandja aga annab minimum palga.Ehk siis tavatöötaja maksab kinni vöörtöötaja palga enda maksudega.Tööandjad saavad aga endale odava tööjõu kuhu kohalikud ei lähe madala palga pärast.
v
3. märts 2016 13:47
võõrtööline ei saagi saada 500€, sest temale ei tohi maksta alla 1,2 keskmist palka.
e
Ei pea geenius olena valest läbinägemiseks/ 3. märts 2016 10:53
Meil on ju suur tööpuudus ja inimesed on sunnitud vääralt maalt tööd otsima. Viletsad ettevõtjad, kes ei oska majandada või soovivad saada ülikasumeid tahavad orje, mitte töölisi. Orjade sissetoomise tagajärjel langevad palgad veelgi ja üha rohkem eestlasi peab minema mujale raha teenima.
Välistööjõudu soovivad ettevõtjad on tegelikult hoopis orjapidajad, kes oma kasu nimel on valmis Eesti hävitama.
i
3. märts 2016 09:59
Ida-Virumaal ei ole tööd! Miks te Ida-Virumaalt töölisi ei too??? Mis töö see on, millega venelane hakkama ei saa, aga neeger või islamistist araablane saab???

e
Ennekuulmatu ülbus/ 3. märts 2016 09:27
Parasiitide soov: tooge orjad Eestisse, küll siis parasiteeriksime.
Kulla „ ettevõtjad“ kasige heaga sinna kus on teie ohvrid/orjad.
l
Lühinägelikkus ja rumalus/ 3. märts 2016 09:06
G4S tahab võtta tööle võõrtöölisi lootes, et neile saab vähem maksta. Miks te ei tasu korralikku palka juba täna. Teenusepakkujana peaks teil olema selleks kõik võimalused vaatamata teatud konkurentsile turvaäris. Kas te arvate, et teie teenus saab olema konkurentsivõimeline kui teie teenindaja ei ole teenuse ostja poolt aktsepteeritavad (keeleoskus, käitumine ja tavad). Kui ikka ühel hetkel visatakse valvataval territooriumil vaip maha ja keeratakse nägu Meka poole, siis andke andeks, mina teie töötajat ja teie firmat ei aktsepteeri kui teenuse osutajat.
Sama kehtib ka muudel elualadel.
m
minus küll mingit/ 3. märts 2016 08:10
kaastunnet ei teki, fotot vaadates, ei tööandjatest ega pagulastest.Orjakauplemine kuubis.
m
mari/ 3. märts 2016 06:25
Esiteks- kui üldse, siis ajutiste elamislubadega. Ja teiseks- tehtagu ikkagi uuring kus töölised saaksid konkreetsetele ülemustele ja firmadele viidates rääkida oma kogemustest. Sest kuuldu ei ole hea. Inimesi tasustatakse jätkuvalt halvasti ja suhtutakse üleolevalt. Eriti kehtib see lihttööliste kohta. Ja täitsa tuntud ning lugupeetud firmades on ikka see süsteem, et kulude kokkuhoiule viidates koondatakse spetsialiste projektipõhisele tuule samas kui ülemusi kõrge palgaga tuleb juurde.
k
Kui ikka tahavad veel lihtsamalt, siis seda halvem neile!/ 3. märts 2016 10:58
Jaa, kui neid tuleb siia hulgim, siis nemad juba kohalikku "kulakut" hellitama ei hakka, abimehed sealpool piiri on valmis appi tulema. Proovige-proovige lihtsamalt jopskid ja ahnurid!
j
j.s./ 3. märts 2016 06:03
Eks mingu, valigu, toogu ja vastutagu!
j
j.s./ 3. märts 2016 06:05
Kuna poole tunni jooksul kommentaari ei avaldatud, kirjutasin topelt.
j
ja/ 3. märts 2016 08:59
vastutaja kõrge kaarega siristades mõtleb - vastutus mai äässs, minu kasumi nimel on mulle kõik lubatud1
j
j.s./ 3. märts 2016 05:25
Eks mingu ise, valigu, toogu ja vastutagu!
r
Rix/ 3. märts 2016 02:35
Kas meie nn ärimehed tõesti arvavad,et see ahvikari hakkab tööle. Oh seda sinisilmsust küll.
n
näiteks lihakombinaatidesse/ 3. märts 2016 07:11
vahetuse lõpus tuleb kolleegi pea kaenlas ja karjub abrakatabraka.
n
Naer tuleb vagisi peale/ 3. märts 2016 07:48
Kas see ahvikari seal pildil ongi see toojoud mida tahetakse eestisse tuua. Ei soovitaks seda kui just tooandja rassisti suudistuse jargi igatseb. Neegrist ei saa kunagi toolooma.
k
kuule kaltsu/ 3. märts 2016 01:29
toome tööjõudu siis rajame tehased EU abiga ,et toota traktoreid ja kombaine,need müüme Hiinasse sest toodame veel odavamalt.

v
Väga paluks/ 3. märts 2016 00:47
Tooge ära ka need ettevõtted ja nende juhid- muidu võib seda pidada labaseks propagandaks.
p
palling ,tarand ja teised huilood/ 3. märts 2016 01:11
vihakõne, häbeneme et ei armasta mustperseid.
p
Poloogna prohhvessor/ 3. märts 2016 01:45
Suht komplitseeritud küsimus. Eriti, kui kõrval on artikkel pealkirjaga "Kuul pähe".
o
oehh/ 2. märts 2016 23:55
Ameerikas on mustade peamine " töö " narko müük.
Tahetakse siis narkoärikaid meile sisse tuua, asi läheb ikka päris hulluks.
k
Karin/ 2. märts 2016 23:52
Mustad hakkavad tööle ? Must huumor või ?
Pealegi on mustad kuulnud Euroopa hiigelsuutest palkadest. Meie palkasid kuuldes lähevad nii vihaseks, et kukuvad märatsema. Alla 2000- 3000 nad küll kuus kätte saada ei looda.
Kas Gross on nõus maksma 3000 Euri neile puhtalt kätte, kusjuures töötegemist mustade poolt ärgu lootkugi.
j
ja tööd tuleb/ 3. märts 2016 07:13
teha grossil 12tundi järjest.
k
Karin/ 2. märts 2016 23:42
On see mingi nali või ?
Mustad hakkavad tööle ?
Euroopasse tullakse ju sellepärast, et siin saab raha ilma tööta.
j
Jehh/ 3. märts 2016 06:54
Siiski, siiski, kui oli see 3-osaline saade pagulaslaagritest, siis seal nii mitmedki rääkisid päris avameelselt, et nemad hakkavad tänavakaubitsejateks siin, üks oli nõus isegi oma söögimaja avama.
Üks praegune tööandja meil siin aga lausus ajakirjanikule, et tööd see murjam tal teeb, kui oled silmapiiril kogu aeg, kella nad aga tunda ei taha, sellepärast teda liinile panna ei saa, tuleb kuna tuleb ja läheb siis kui heaks arvab, kaob ja isegi head aega ei ütle.
m
Merit/ 2. märts 2016 23:02
Eritrea laiskurid hakkavad oma meeletu töövõimega Eesti valgeid töötuid üleval pidama! Ise ka usute või?
o
Ohh jah/ 2. märts 2016 21:59
Neeger küll tööd ei tee! Tal puudub see geen!Aga lapsi vorbib küüsi ja ema palk jookseb TÄIEGA!
t
Tänan väga/ 2. märts 2016 21:47
Uuskommunism oma täistuuridel. No mis siis ikka, kannatame kõik koos - ega põgeneda pole ju kuhugi ja lapsed peavad koolis käima edasi ka siis, kui nad on eestlastena juba oma klassis vähemuses. Aga põhiline on ju see, et lapsel oleks viimane nutimudel, mitte see, mida temaga koolis tehakse. Nii et jah, seltsimehed-ärimehed, oluline on odav tööjõud, peale teid tulgu või apokalüpsis.
Küll teie odav eritrea töötaja oma palgaraha ja narkoärist saadud tuludega Eritreas mere ääres puhkamas hakkab käima, sest mingit suurt sõda ega kriisi seal küll ei ole. Otsige mis keeles tahate, puhkusereise Eritreasse pakuvad nii Itaalia, Prantsuse jne. reisibürood.
Ka on küstiav, mis siis ikkagi Süürias toimub?
https://www.facebook.com/IrelandFirst2015/videos/vb.622935491179613/686112698195225/?type=2&theater
p
Poloogna prohhvessor/ 3. märts 2016 01:48
Eks iisise ja fsa ja al nusra ja assaadi trupi näitlejad grillivad peadenüsimise vilmivõtete vahepeal lambaid ja taovad päid vastu maad.
a
ank/ 2. märts 2016 21:47
enne loobub riigikoguliige lisatasudest kui neeger läheb miinimum palga eest tööle. ehk siis mitte kunagi

l
Lumememm/ 2. märts 2016 21:32
Mitte et ettevõtjatel sellest midagi oleks, sest ma pole nagunii eriti ostujõuline isik, aga lihtsalt teadmiseks:
1) Ma ei vii lapsi ega lapselapsi kooli ega lasteaeda, kus töötab "tulnukas", sest:
moslemid lõikavad väikestel tüdrukutel päid maha
http://www.ohtuleht.ee/720443/oudus-moskvas-lapsehoidja-loikas-vaikelapselt-pea-otsast
2) Ma ei osta toitu asutusest, kus töötavad kahtlased tüübid, sest:
Soomes onaneeris neegrist kokk pitsa peale, mille tellis blond neiu
(linki hetkel mul kahjuks pole)
3) Elektritöödeks valin sellise firma, kus töötavad ainult valgenahalised, sest:
https://www.facebook.com/LADbible/videos/2322800264433817/
4) Ehitusettevõtja peab sellistele 4 lauakese kandjatele maksma 1,24 kordse Eesti keskmise palga...
Ilmselt läheksid siis eestlastest töömehed, kes võtavad üksinda poole rohkem laudu õlale, sellest firmast ära ja jääksid töötuks, sest ülekohus oleks ilmselge...
http://media.gettyimages.com/photos/migrants-carry-wood-to-build-a-hut-at-a-site-dubbed-new-jungle-w...
5) Meditsiinis: ma jooksen voodist minema, kui mõni mustanahaline tippkirurg hakkab mulle süsti tegema.
http://epl.delfi.ee/news/lp/etioopias-on-samm-edasi-ka-arstidele-katepesu-opetamine?id=73720901
k
Käopesast/ 3. märts 2016 11:40
Kui lisaks umbkeelsetele kohalikele, kellega sama palka saada on niigi piinlik ja hiljuti tööle võetud kurttummadele, kellest 1 hispaaniapärase nime ja välimusega, lisanduvad veel asiaadid,araablased või neegrid, siis ei suuda ma enam peeglisse ega rahvuskaaslastest klientidele silma vaadata ning esitan päevapealt lahkumisavalduse ka siis kui ole veel olemas uut tööd.
m
meil on riiklikud euroopa poolt etteantud mantrad/ 2. märts 2016 21:22
ja eks kaasajooksikuid oli igal ajal.Rahval ei ole haugi mälu.
m
MK/ 2. märts 2016 21:21
Teadagi miks tahetakse tuua... Sellepärast et võõrastele saab ju vähem palka maksta ja eks firmade omanikud saavad ka ju riigi poolt antava rahaga enda taskuid täita!!!
Eestlane ja venelane ei kõlba enam v????!!!!!
Teadagi kuhu meie Eesti Vabariik niimoodi jõuab....
i
Iga käkerdis ei ole ettevõtja/ 2. märts 2016 21:50
P-kukkunud ettevõtja oled siis,kui ei suuda maksta!
t
to MK/ 3. märts 2016 00:39
Mustanahalised on kuulnud Euroopa hiigelsuurtest palkadest ning meie väikeste palkade peale saavad nad vihakrambid.
Kui firmade omanikud tõesti nii mõtlevad, on nad väga naiivsed.
Lisaks ei ole mustadest mitte mingeid töötegijaid.
r
Rudi/ 2. märts 2016 21:14
Andkem teada "ettevõtjatest" kellele ei sobi eestlased tööle!!!! Kes toovad omale orjad mujalt maailmast! Neile "majandusgeeniustele" saab olema 0-tolerants!!!
t
to: Rudi, 21:14/ 2. märts 2016 21:40
MINGE siis nende ettevõtjate juurde tööle! Aga kui oled alaarenenud ja ei ole võimeline korralikku tööd tegema, siis hoia lõuad kinni! Sinusuguste suhtes on 0-tolerants!
l
leelole/ 3. märts 2016 13:11
küll on he nurga tagant totutada, eks: to-to-to-to-to-to-to-tot
ü
üleskutse Eesti ettevõtjatele/ 2. märts 2016 21:09
Avaldage, palun, nimekiri ametitest, mida ei ole võimalik selgeks õpetada eestlastele ega siinsetele venelastele.
J
21:09-le/ 2. märts 2016 21:56
Jah, seda enam, et t ö ö d ei ole!!! Kas keegi tahab öelda, et need "paadipõgenikud" ja muu irvitav puntrarull oskab olla IT-tegelane või mingi ettevõtja? Miks on Soomes juba teine põlvkond pagulastest loodreid? Peaks ju kultuur ja elustiil ammu selged olema, sünnist saati! Ei ole! Ei hakka tööle., ei õpi, ei huvita miski muu kui kuritegevus! Ja julgetakse hõisata, et kellelgi on n e i d vaja!? Valitusepalatid on vaja sinise lambiga üle käia!
n
Norman/ 2. märts 2016 21:03
Tamsarel süüdimatu jutt suhu tagasi! Ka praegu on võimalik need kümme spetsialisti siia tuua, aga teatud mööndustega. Ilmselgelt on jutt üks aga tegelikud plaanid hoopis muu, ega muidu ei toimuks survestamist seaduse muutmiseks, et kriteeriumeid lõdvestada! Ootaks huviga ahnete tööandjate nimesid, et edaspidi neid boikoteerida!
t
teadja./ 2. märts 2016 20:52
Ma tean miks ettevotjad tahavad v66raid töökäsi. Siis saadakse riigilt preemiat. Mul on 6igus niiet, ei tasu vaielda.
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 2. märts 2016 20:38
Ma mäletan aega, kui ettevõtjad (tegelikult see samane liit ehk siis mitte ausad ettevõtjad) kiunusid, et ettevõte käibemaks segab neil töökohtade loomist ja investeeringuid. Kaotati - ei tulnud juurde oluliselt töökohti. Siis käis seakisa TLS'i ümber. Lubati, et niikui see vastu võetakse tekkivad tuhanded töökohad juurde. Ei tekkinud aga tuhkagi.
Kuulge sõbrakesed, tööandjaks olemine ei ole kohustus vaid privileeg, kui te ei saa hakkama siis pange see amet maha. keegi ei hakka teie vär.jate pärast tervet riiki hävitama!!!!!
v
2. märts 2016 20:45
Veel üks kangelastegu oli meil kohustuslik keskharidus kaotada, ei olevat vaja nii haritud tööjõudu. Läti säilitas kohustusliku keskhariduse ja näitab juba tagumisi tulesid. Palgaline riigihävitajate jõuk, muud ei midagi.
2. märts 2016 21:03
kle ori, kui mitu- setu nahka kooritavail veits järele anda, siis on see kasulik, seda enam - reffi afferistid koorivad teiste lisamaksudega veel enam.

a
Abdullah, IT spetsialist Nokumuku külast/ 2. märts 2016 20:30
Kas jutukest illustreerival fotol ongi need multispetsialistid, meie pensionisambad?
n
norrakas/ 2. märts 2016 20:30
nöus, kui ettevõtte käibest vähemalt poole moodustab eksport. import lahutatakse ekspordist samas maha. ehk kui küive kokku 100, ettevõtte eksportis 50 eest ja importis 20 eest, siis on eksporti 30 sajast ja tööjõudu ei saa. väljapoole riiki on vaja müüa, mitte siseriiklikult palkasid alla tampida.
m
mis/ 2. märts 2016 20:46
siis nüüd tähtsam on, kas kasum või oma järeltulijatele hoitav kodumaa või see, et valitsus saaks samamoodi jätkata???
t
tarbijakaitsele/ 2. märts 2016 20:08
Võõrtööjõuga toodetud tooted olgu vastavalt märgistatud - ei taha oma tervisega riskida, kui mõni kohalikevihkaja neid "käidelnud" on.
r
Rudi/ 2. märts 2016 20:07
Eestimaal on 30-40 tuhat noort, kes ei õpi ega tööta....Ja töökäte puudus? Aafrikast ja Lähis-Idast ei tule töölisi, sealt tulevad "spetsialistid" pommivöödega....Töölisi tuleks Vietnamist, Hiinast, aga ka nende teenitud raha lahkuks Eestimaalt sinna.... Aga noh, loeb ainult kasum! Savi sellest Eestimaast!!!
t
to: Rudi, 20:07/ 2. märts 2016 21:53
MIKS need 30-40 tuhat PARASIITI Eestis siis ei tööta aga ainult joovad, laamendavad, sõimavad, lõhuvad, räuskavad, loobivad kõiki ja kõike sitaga....? HAKAKU TÖÖLE!
Meie ei pea parasiite üleval pidama!
a
Ao/ 2. märts 2016 23:40
Aga nüüd võtame lisaks oma parasiitidele ka võõrad parasiidid riiki, et neid ülal pidada? Pigem võiks ikka oma noored õigele teele suunata, neid motiveerida.
f
Finantsist/ 3. märts 2016 07:47
Eesti parasiit saab riigilt ja töötukassast väikest abi, kui sedagi. Tavaliselt on Tôötukassa nad arvelt maha võtnud ja parasiit elab juhuotstest või naise-ema kulul. Migrandile peame maksama kinni korteri, selle remondi, söögi-joogi, keeleõppe jnejne. Sellise hea elu peal ei hakka migrant mitte kunagi töötama lihttöölisena või müüjana 500eurise palgaga. Tulemuseks on üleüldine maksutõus, mille maksavad kinni needsamad ettevõtjad ja töökad kohalikud.
K
jämejalg marutab öösel 02:45/ 3. märts 2016 10:59
Küll sulle see SITT ikka meeldib,kas sa sealt vahepeal väljas ka ikka käid?No nii seal taga kinni,kutsu omale abi.Paari nädalapärast, kui palk ei meeldi, on ülemuse pea kaenlas ja ALLAHU AKBAR!Sulle oleks seda väga vaja, lõualõksutaja ja sitaloopija kuubis.
r
raha eest/ 2. märts 2016 20:04
müüvad need nn ettevõtjad oma ema ka maha, kodumaast rääkimata...kes ütles et orjanduslik kord on minevik....
m
Mädanik/ 2. märts 2016 20:51
Eesti rahvas lubas kinnisvarabuumi ajal kinnisvara ka välismaalastele müüa.Nagu aus lähenemine asjale.
ä
ärikad on kasumi nimel nõus ka oma ema maha müüma/ 2. märts 2016 20:04
Väikettevõtetesse need pagulased ei puutu, liiga ullikesed.
i
Indrek2/ 2. märts 2016 19:55
Räägivad välistööjõust aga pildil on mingid kirjaoskamatud pool-inimesed kuskilt Aafrika slummidest... midagi on mäda.
n
nn ärimehed/ 2. märts 2016 19:54
on RAHA nimel valmis ka oma ema-isa maha müüma...

o
Ostame orje ja seadusi, rahvusriik mingu ..../ 2. märts 2016 19:53
Uudistes näitas jah ISS, 4GS ja teised "edukad ja töötajatest hoolivad", AUSAT töötasu maksvad "ettevõtjad".
Tundub et lisaks ahnusele esineb nendel ka teatud auke arusaamises elust üldse? kas tõesti loodavad nad et ""pagulased - välistööjõud" tuleb siia neid selle pisukese eest ORJAMA? Ei taha häda kukkuda aga need vennikesed on märksa kuumema verega kui kohalikud ja kokkuhoiu asemel võib see kõik lõppeda hoopis teistmoodi kui plaanitud. Mõnitamist need tüübid (isegi kui saad 10% tööle) ei andesta, ahh teate ju isegi. Sama kehtib ka ohollide puhul, pilukaid-vietkonge ei tea.
Seega- miks ja kelle käsul selline avaldus?
h
2. märts 2016 21:10
hea küsimus, vastus on - europropaganda, et me hakkaks parasiite tahtma, nagu need tööle hakkaks. leiti orjapidajad, kes libalõugu usuvad ja ahve inimtööjõuna arvavad saavat.
e
EKRE ja KE on VASTU!/ 2. märts 2016 19:52
Aga EKRE ja KE on välistööjõu vastu ja ei toeta ettevõtjaid...! MIda halvemini Eestil läheb, seda rõõmsamalt räuskavad kesikud ja ekrelased. Nad hirmutavad tänaval tumedanahalisi, sõimavad, alandavad ja tarvitavad vägivalda koos odinlastega välismaalaste kallal....!
s
Sellele Tolale siin 19.52/ 2. märts 2016 19:55
Sa oled ikka päris ära omadega?
t
to Sellele Tolale siin / 3. märts 2016 00:19
19. 52 ei ole midagi ära omadega, ta on palgaline kommija ja saab EKRE halvustamise eest reformi käest palka.
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 2. märts 2016 19:58
Millisel eestil läheb hästi kui eestlased töötuks jäävad?
s
2. märts 2016 20:03
saa sa saadanas ükskordki kaineks sellel aastal ..
r
Raske juhus/ 3. märts 2016 07:57
Oled vist Zika viirusega nakatatud et EKREt soimama kukkusid
n
noMisTeha/ 2. märts 2016 19:49
Odavam on nn. ärimehed kohe aafrikasse saata - möllaku seal.
t
to: 19:49/ 2. märts 2016 21:43
KES riigile siis raha toob..? Ega sõimamisega ja laimamisega EI TOO riigile sentigi sisse ja sinusugusele pole siis riigil ka kusagilt sentigi maksta...IME KÄPPA, JOBU!
t
To:21:43/ 2. märts 2016 22:15
Kuule nn. ettevõtja,ainus kes siin räuskab oled sina! Vaata peeglisse !
k
3. märts 2016 09:17
Kas sa arvad, et need toovad riigile raha? Rumalus ruulib täiega. Kui perest 1 töötabki, siis ülejäänud (2-4 naist ja igaga 4-8 last+isad+emad) tahavad riigilt toetust. Elamises peab olema 2 WC naistele ja meestele eraldi seega eritingimusi, toitu pead sa tootma nende tahtmist pidi jne jne. Mõtle enne kui riigi raha tahad jagama hakkama.
See kõik on praktilise kogemuse alusel Rootsi riigist, mis siin kirjas!!
t
to: 19:49/ 2. märts 2016 21:43
KES riigile siis raha toob..? Ega sõimamisega ja laimamisega EI TOO riigile sentigi sisse ja sinusugusele pole siis riigil ka kusagilt sentigi maksta...IME KÄPPA, JOBU!
a
A/ 2. märts 2016 21:43
Tõesti , mingu need ärimehe Aafrikasse ja tootku seal - seal ju kõik muu ka odavam - ja ärge muretsege ,küll meie siin saame hakkama ka ilma teieta - niikunii teist oma deklareeritud miinimumpalkadega erilisi maksumaksjaid ei ole !
k
kohapeal/ 3. märts 2016 07:49
tootmisega ja elu arendamisega peataksid need ärimehed ka pagulasvood,kes tulevad paremat elu otsima
g
2. märts 2016 19:42
Grossi Oleg oli ilmselt esimene niutsuja seal
g
2. märts 2016 21:43
grossi juures töötanu keelas teistel sinna tööle minemise, et ilge orjapidamine, raba 12 tundi nagu viimane ori, suhtumine on ka nagu viimastesse orjadesse, halb.
o
oleg/ 4. märts 2016 08:24
gross ongi ju tööandja mitte palgamaksja

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee