Saund

MAIRE AUNASTE ENNUSTUS: Meisterjaani laul võidab, sest ... (111)

LISA KOMMENTAAR

ets23. veebruar 2016, 00:03
Minu meelest laheb jarjest hullemaks pole midagi valida ei kuulata ega vaadata.tatikate palagan,votke voi jatke.
xy22. veebruar 2016, 16:18
mulle meeldib see laul ka, vähemalt eristub teistest ja haarab oma rütmiga. Aga kardan, et see pole Euroopa maitse ja seal me vist küll sellega hääli ei saaks.
eristuvaid laule oli 240 laekunudsees veelgi ja palju asjalikumaid22. veebruar 2016, 21:29
see totuke eristus eelkõige ikka isa nime poolest ..
ma22. veebruar 2016, 16:01
ei kujuta ette, mida see laul Eurovisioonil peale hakkab? Meile võib see ju igati tore tunduda, aga teistele:?
;)22. veebruar 2016, 15:24
Kui iga imik varsti laulab , mu mäng on mu libesti, on ju küll tore. Ohh, seda aunastet ja tema Meistrit. Aga muidu tore laul on küll. mUlle meeldis ka
tegelikult on vaeimuvaesuse tunnus22. veebruar 2016, 21:33
ropplaule on palju kergem teha ka . nende loojaid jagub igasse külla ja ei pea neid eurovisiooni zürii ette viima. Järgmisel aastal paluks siis saata läbikuulamiseks ka mõni Pets ja Korsten projekti lugu , Ehk saavad ka 20 sekka, kuna on erilisetki erilisem.
ise kiidad jälle ,nagunii22. veebruar 2016, 21:34
22. veebruar 2016, 15:09
saab muidugi, aumaste oma rikka riigiriisuja rahadega teeb seda.
palun22. veebruar 2016, 13:14
pane oma suumulk kinni, rõve
Hea my ass22. veebruar 2016, 13:03
Sürealistlik mõttetu jamps pigem.
Meisterwhat?22. veebruar 2016, 12:59
See ei ole laul kurat :D See on psühhotroopsete ainete mõju all valminud ümin .
Pärdikud22. veebruar 2016, 12:54
Tehke, või vähemalt imiteerige töötamist.
Las selgeltnägijad mässavad ennustamisega.
piinlik oli22. veebruar 2016, 12:22
seda lugu vaadata ja usun, et Jaanil endal ka mõne aasta pärast.
võeh22. veebruar 2016, 10:41
Aunaste jälle arvamusliider, kas ei saagi temast lahti, tukkugu ikka rahulikult riigikogus või ei saa sealt vajalikku tunnustust, no tõstku ikka hoolega kätt või vajutagu nuppu kui juhtub ärkama
Jah22. veebruar 2016, 13:55
võeh ju enda meelst ka arvamusliider, miks siis teised ei tohiks olla ?
RT22. veebruar 2016, 10:32
Minu poolest võitku see Meisterjaani laul aga ärgu sellega Eurovisioonile küll mingu-seal lauldakse üldjuhul teisi laule.Üleüldse on selle aasta lood sellised,et ei hakka vaevuma finaaligi vaatama-võitku mis lugu tahes aga Eurovisioon on üks teine üritus kuhu Eesti lauludel sel aastal asja pole ja selge on see ,et finaali meid ei lastagi.
kärss22. veebruar 2016, 06:34
Kae põiestet,või juba ennustajaks hakanud.
Vaat siis22. veebruar 2016, 06:05
Aunaste ei tea, et EESTI LAULUL valitakse esinejat EUROVISIOONILE.
Lugu oli omapärane, aga kas just Eurovisioonile sobiv?
sest...22. veebruar 2016, 04:25
...laulujoru meenutab si......kasse saava mehe urinat ja see omovestifalil müüb.
evik22. veebruar 2016, 10:41
saatke siis juba Mõmmi ja aabitsast tuttav Mõmmi sinna laulma. kah omapärane ja saavad aru nii lapsed kui suured. meelde jääb kah. Mõmmiisa võiks kõrval kohvi jahvatada, põrin missugune!
Siil22. veebruar 2016, 02:40
Tuletaks kõigile hääletajatele meelde, et te valite laulu esindama Eestit Eurovisioonil. Teie isiklik maitse on teie isiklik asi ja ei aita palju kaasa sobivaima laulu valikul.
võimalikult pea lähedalt22. veebruar 2016, 10:38
arvan ka et Tätte sugupuu nuumamine Eesti Autorite Ühingu rahadega , mida iga lihtsurelik poepidaja ja juuksur , kes seda jäledust kindlasti kuulatagi ei taha, niisama maksma peab, peaks siinkohal lõppema
kui veel leidus mõni, kelle jaanike meeldis siis peale aunaste sõavõttu...22. veebruar 2016, 00:49
vesi peale, vesi peale ... youtube stuudioesitus oli isegi veel koledam , Laiv-esituse viisipidamatus mõjus selles kontekstis täiesti talutavalt aga teeb häbi eestlastele, kes end laulurahvaks peab .
K.P22. veebruar 2016, 01:26
Mulle meeldis see laul ja esitus ja hääletasin ka selle poolt!!!
oma sugulasi ikka peab22. veebruar 2016, 10:42
iga... kiidab oma... Pealegi räägime Eesti Laul konkursi kontekstis ka LAULMISOSKUSEST , mida vanal juba Jaanil nappis ja püsis laivesitustes pildis tänu Matverele ja Tätte poeg on veel suurem loodusõnnetus
oma sugulasi ikka peab22. veebruar 2016, 10:42
iga... kiidab oma... Pealegi räägime Eesti Laul konkursi kontekstis ka LAULMISOSKUSEST , mida vanal juba Jaanil nappis ja püsis laivesitustes pildis tänu Matverele ja Tätte poeg on veel suurem loodusõnnetus
jep22. veebruar 2016, 11:38
Mitte loodusõnnetus vaid lausa KATASTROOF.
Maire Aunaste21. veebruar 2016, 23:48
lõuna eestis 0n viiendik omasooiharaid.Jah nii ta ütles aga... ohh ei lõuna eestis neid pole enamused on põhja eestis
see oleks nagu viha naer juba.21. veebruar 2016, 23:14
Et siis nagu eelmise laulu koha eest tuleks, minna seda üritust välja naerma.
ehhh21. veebruar 2016, 23:10
mõttetu joru on nimetatud hulluseks! Selles pole midagi, mis köidaks suurt rahvahulka vaid kümmetkonda "nosutajaid-jõmisejaid!" .Tätted on jorisejad.
vahi eksperti!21. veebruar 2016, 22:32
Sel mutil on vaja ka iga asja kohta sõna võtta, hoidku oma lollid fantaasiad endale!
Ettepanek...21. veebruar 2016, 21:47
kuna selle aasta eurolaulude saak oli nigel, siis võiks Eesti mitte osaleda eurovisiooni lauluvõistlusel. Summa,mis eelarveliselt oli määratud eurovisioonil osalemiseks,kasutada laste muusikakoolide toetuseks. Oleks ju aus ja õige.
Mjahh22. veebruar 2016, 05:58
Arvan täpselt sama, ei maksa minna end lolliks tegema. Nende lauludega kukume juba poolfinaalis.
Lugeja to "hallo" 16:5721. veebruar 2016, 21:00
Said möttest aru kyll ,kui oma ilast vastukommentaari kritseldama asusid..Sa oled ise alla kukkunud ja tundub,et päris körgelt..Käisid katusel lund rookimas,kolksatasid alla, nyyd oledki ohmu valmis siin teiste kommentaari solkima..Mine kukuta end veelkord yle räästa -vöibolla tuleb see möistuseraas tagasi,mis enne oli..Kui yldse oli.. Haa-haa-haa-haa.. Vöi,et Löhmuse lood on köige paremad.. :)))) Nii oled sina viimased 10-15 aastat möelnud.. 15 aastat oled sa arvanud,et Löhmuse lood vöiksid eurolaval läbi lyya ? Aga miks seda kordagi siis juhtunud ei ole ? :) Paistab,et sinusugusel oinal on endal terve nädala ports ja keerukas kombinatsioon väga kangeid medikamente vötmata.. Liigub ikka oinapäid.. Aga mul on sulle soovitus ka : vaata,kui sa selle "Playboy" ajakirja ja Bockiga yhelepoole saad..seal kuivkäimla taga..ja tagasi tuppa lähed..siis kysi ema käest,et kas ta kordagi ei kukkunud selle viie kuu jooksul,mil ta sind kandis..
mu keel on kui libesti21. veebruar 2016, 20:43
parmupilli ullus,ullus ullus
NÕUS AUNASTEGA!!21. veebruar 2016, 20:38
Veniv si... eurovisioonil võidab alati,niinagu teadmised,millest mittemidagi ei tea!!!
uno21. veebruar 2016, 20:36
ohh Aunaste,Pritson,Lensin,Oksmaa jne
jajaaaa21. veebruar 2016, 23:13
seda veel, et see pritson läks lensiniga matkama, kaasa 2 kg valeripsmeid ja lauvärvi.....täiesti õudne "matk" aga aunaste ....oijee
Ehh21. veebruar 2016, 20:29
Mulle meenutas see lugu Üllar Jõrbergi laulu. :D
penskar21. veebruar 2016, 18:41
Kurb et minuga pole keegi nõus, nimelt meeldib mulle Stigi tehtud laul Pootsmani esituses, aga mis Aunastesse puutub puhugu oma parmupilli riigikogus ärgu toppigu oma nina siia, õnneks kadus TV-st tema nägu
21. veebruar 2016, 18:26
maski-maire on rääkinud ! Lugu pole ollagi , aga no arvustaja ... Jään huviga ootama uusi vaimuvälgatusi .
Kuradi Aunaste21. veebruar 2016, 18:14
Nüüd, kui võitja välja hõisatud, siis mis sest finaalisaatest enam vaadata... Oma reisusaates hoidis küll pinget lõpuni...
võrreldes varasemate 21. veebruar 2016, 18:12
aastatega olid sel aastal ikka väga kahvatud lood.Ei meloodiat ega midagi muud,mis paneks jala kaasa kepsutama,ei jäänud ükski lugu ka kõrvus helisema. Isegi Sven Lõhmus ei suutnud midagi meeldejäävat meisterdada. TAÄIELIK pettumus.Mida üldse kuskile edasi saata.`?Eurovisioonil täielik läbikukkumine.
lisaks eestlanna21. veebruar 2016, 18:06
21. veebruar 2016, 17:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ants võtab enda järgi21. veebruar 2016, 18:06
isa oli loll, ants ise on loll ja tal poeg ka loll.
aga teistel jälle teistmoodi.
nimi ka räägib enda eest. ants. asi ants. ants oli aus saunamees.
Eestlanna to 16.2421. veebruar 2016, 17:53
Nende 200 loo hulgas, mis saadeti eelvooru, oli tõepoolest kauneid lugusid. Kuulake Elisa Kolgi esitatud lugu, mis on tema elukaaslase kirjutatud (youtubes olemas). Leian, et on täielik nahhaalsus sellist laulu 20 loo hulgast välja jätta samas kui sinna valitud lugudest on enamik täielik saast!
21. veebruar 2016, 18:06
imelik tõesti22. veebruar 2016, 09:57
Õige jutt. Eesti on ju pidevalt oma valikuga ämbri astunud ja tuleb meelde kui Sandra Nurmsalu laulu ka ei valitud edasi ja peale mingi laulu mahavõtmist sai konkursile, tuli nägi ja võitis. Eurovisioonil vist 6 koht. Selline zürii mis praegu toimetab, kes ei saagi aru et laulul peab olema meloodia, mis jääb kergesi meelde, paneb kuulama, tuleb laiali saata.Sellised laulud mis tänavu konkureerivad, vist ainult mõnda võib kuulata, ülejäänud on kõik sellisedmitemidagi ütlevad, lihtsalt oli soov teha laul ja tehti, aga kuulata ma neid teist korda ei sooviks.Need 200 laulu tuleks lasta internetti vabalt kõigile kuulamiseks ja las rahvas valib ise need 20 kes võistlema pääsevad. Purga suur päälik oma kambaga, kas ta ikka saab aru mis on meloodia mis lauluga kaasas peaks käima, kahtlen. Et Kolgi laul edasi ei pääsenud tekib küll kahtlus selle zürii kompetentsuses, jällegi üks näide kus ei arvestata mitte rahva sooviga vaid käputäis ise teadjaid teab surmkindlalt mis meile meeldima peab. Ja miks üldse seda stuudio züriid vaja on, rahvas peakski olema see ainuke kes laulu välja valib.
käägajaan21. veebruar 2016, 17:45
see etteaste ei ole ju muusika , häbi oleks kui see eestlasi esindama pääseb
21. veebruar 2016, 17:52
milline etteaste seal oli muusika?
häbi lausa21. veebruar 2016, 20:43
See parmupillilugu toetuski vaid naistantsijatele kõigi oma nelja jalaga.
eks need vaesed naistantsijad22. veebruar 2016, 11:56
nüüd siin jaanikest kiita üritavadki ja tüdrukutel emmed-issid kindlasti toetavad ka aga parem ikka olekd kui ei kulutaks raha sellise korruptsiooni toetuse peale.
jah21. veebruar 2016, 17:42
aga saadet ei vaata sellised inimesed. vaid jobud, kes hääletavad mingit tobeda laulu poolt
Oeh21. veebruar 2016, 17:37
See pole ainult Maire arvamus
Ainus21. veebruar 2016, 17:29
Norm laul see oligi, meeldib see suhtumine, et pole meil vaja sinna euromeka poole koogutada....
1 point21. veebruar 2016, 17:28
Inimesed hääletavad ainult, kuna see on tobe, nagu leto svet.
0 point21. veebruar 2016, 17:32
leto svet oli vähemalt vaimukas
tüdruk21. veebruar 2016, 23:19
jah, leto svet pani asjad paika. Parim, sest hindamine sealkandis on lihtsalt äraostetud-otsustatud värk. Aga kaunim kõigist oli RÄNDAJA.
Absurd21. veebruar 2016, 17:27
Keda huvitab tülgastava Praami-Maire arvamus? Milles seisneb tema kompetents?
ohmis21. veebruar 2016, 17:26
Kuulsa papa selja taga on mõnna....Teenimatult on finaali hääletatud. teenimatult.
holla21. veebruar 2016, 17:23
Ainult Laura või Cartoon sobivad. Selle Meisterjaani lugu tekitab kõrvavähki ka veel
Aga21. veebruar 2016, 17:35
Minul tekitab kōrvavähki just cartoon....nii et
vunts21. veebruar 2016, 17:22
Tundub, et üks-kaks täitsa normaallugu ja siis igaks-juhuks kamaluga muud prahti (loe: tegelt täitsa s---a) juurde, et kümme täis saaks.
Mina21. veebruar 2016, 17:14
On Aunastel ikka arvamus. Kas proua ei ole aru saanud et sellist laulu mõistab eestlane üksi, teistest rahvustest inimestel jääb see arusaamatuks. Selge et selline laul Eurovisioonile ju küll ei kõlba, muidu on jälle nagu see LetoSvet, mille eesti rahvas omast lollusest sinna hääletas. Jätku need Tätted ometi oma lauluoskused koduseinte vahele.
täpselt21. veebruar 2016, 17:18
täpselt minu arvamus
eeee21. veebruar 2016, 23:25
tätte lauluoskused...? :D palun täpsustada... SELLEL tättel pole kahjuks isa lauluoskusest, sundimatust šarmist ja romantikast midagi antud
Tätte edu seisned Marko Matvere imelises lauluoskuses ja pillimängus. Nii kui Matvere läks, kukkus ka vana Jaani kuulsus üleöö. 22. veebruar 2016, 00:42
poiss lollike ei oskanud siis mõnd andekamat punti võtta..rahaanus sai saatuslikuks
Issand,21. veebruar 2016, 17:02
21. veebruar 2016, 16:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kuidas kellelegi, aga sinu arvamus21. veebruar 2016, 16:52
lõplikule tõele nüüd küll ei pretendeeri!
arvata võib21. veebruar 2016, 16:57
keele vastu polegi midagi aga väikese jaanikese jorin muudab ka maailma kaunima keel jäledaks möginaks
maunaste koogutab ja poeb nagu alati 21. veebruar 2016, 16:38
ehk pakuvad mutile suvel suvitajana lakaalust. Lugu on ainult seetõttu rahvani jõudnud, et on vana tätte äbarik pojuke ja peab teist ju aitama ja upitama EAÜ ja EEL pidulaua taha. Kui juba laulda ei oska , siis töötegemist ei tasu lootagi .
Julie21. veebruar 2016, 16:36
Kui ausalt öelda ,siis olete te mõlemad luuserid---nii sina Maire ,kui ka MeisterJaan-------------
Lugeja21. veebruar 2016, 16:34
Onupojapoliitika. Olen saanud 10st finaalloost kokku juba 7,kus on osaline otseselt vöi kaudselt juba varasemalt Eesti muusikamaastiku l tuntud tegelase nimi : 2 lugu,kus Löhmusel käpp sees 3. Meisterjaan (Jaan Tätte jr.) 4.Laul (nime ei mäleta) autoriks S.Rästa 5.Pöhja-Tallinn & Jaagup Kreem 6.Kati Laev &Noorkuu 7.Keegi Kea..vöi mis ta nimi on.. Kare Kauksi tytar. Nimetage veel 3 lugu,milles seost.Ise pole uurinud piisavalt. Möelge,milline onupojapoliitika.. Ainult oma ringkonnast keegi.Vaid omade seast kedagi peab upitama.. :) Nagu vereliin,mida murda ei tohi. Sellise valskuse ja korruptsiooniga ei vöida Eesti kunagi midagi..Sellepärast ollaksegi nii kehv muusikamaa.Sama nagu poliitikaski,majanduses..
ega nad ju ei lootnud et Stig oma looga pääseb21. veebruar 2016, 16:51
Stig oli selline järellohisev nöörike ja sattus eurovisioonile väljaspool arvestust. Reet panustas oma elevandipojukese peale. Seekord võeti teadlikult ainult saast suitsukatteks et pall kindlasse väravasse pääseks.
hallo21. veebruar 2016, 16:57
lugejale, mis tähendab Lõhmusel on käpp sees, sa oled ikka tõsiselt alla kukkunud, Lõhmused lood ongi (2 lugu) seal kõige paremad mis võiks euro laval läbi lüüa. nii et mine võta hommikused tabletid ära siis hakkab kergem
ära imesta21. veebruar 2016, 20:29
Nii käibki, tuttavate-sugulaste kaudu, ükskõik kus. Õnneks pole mul tarvidust milleski sellises osaleda, aga kõrvalt näinud olen mõndagi.
Meie ilus emakeel21. veebruar 2016, 16:29
On palju kaunim,kui see inglise keelne njäugumine, igaühel ise aktsent.See selleks kui EESTI maa,suiis ka EESTI KEEL
Meisterjaan21. veebruar 2016, 16:24
Meisterjaani lugu sobib Viljandi folgile või Jaanitule simmanile. See aasta tase on väga nõrk ja kõik need 10 laulu. Aeg oleks panna kõik lood kuhugi ülesse ja Eesti rahvas saaks neid kõiki kuulata. Olgu või neid kokku laekunud 500. Pigem ma arvan, et selle 200 hulgas oli kindlasti häid lugusid mida me kunagi ei kuule. Äkki võtaks Elmar need lood ette ja laseks oma raadios rahval kuulata? Kindlasti on seal häid pärleid peidus. Aga jah Meisterjaan sobib simmanile või Viljandi folgile paraku.
Arvasin esmamuljel ka samamoodi, aga ...21. veebruar 2016, 16:54
asi ei ole nii lihtne. Sel laulul on siiski MITU KIHTI.
jaa jah21. veebruar 2016, 21:30
nende kihtide vahele on rohkesti libestit pandud
nooo21. veebruar 2016, 23:29
kes neid olematuid ja oldud kihte viitsib lugeda? Pole see ju laulgi vaid mingi ...eiteamisasi. Aga mitu kihti siis? Siiski? Missugused kihid?
jahh21. veebruar 2016, 17:22
kaltsakatele ullikestele sobib.
tüdruk21. veebruar 2016, 23:25
ta arvab, et on meister aga tegelikult algaja. Tätted rohkem inisejad ja laulu küll kuulda pole.
Malle21. veebruar 2016, 16:21
Jaa! Eesti laul olgu eestikeeles. Olgugi , et sõnad lihtsad ja mõnele on parmupill tundmatu, kuid see pani kuulama. Ei pea kisama ,silmi kissitades ega ainult inglise keeles. Kuigi jah, eurolaul see ei ole, kuid pani kuulama. Aitäh!
selleks ongi sterves maailmasolemas tsirkus21. veebruar 2016, 16:53
muidugi, tsirkuses käiakse hea meelega ju. Meil siiski hetkel LAULUvõistlus
E21. veebruar 2016, 16:20
Rahvatarkus:21. veebruar 2016, 16:14
loodus puhkab,järgmisel põlvkonnal.
ziidiuss21. veebruar 2016, 16:14
Võidab see,kes tegi Super Hot Cosmos Blues Band'i muusikat järele, aga ma ei tea,kes nad on, sest kuulasin vaid taustaks kodutööde kõrvalt.
õige,Maire! 21. veebruar 2016, 16:10
muidugi on Jaani lugu parim .Ehe eesti lugu,mitte mingi kokkuklopsitud pundi euripinin.
ehe või?21. veebruar 2016, 23:35
miks ehe? Polnud seal ei ehet ega miskt muud kui jorina....HULLUS on ikka elavate inimeste ala, inisemine, pinisemine on tättete ala.
Samurai22. veebruar 2016, 06:03
Riigikogus21. veebruar 2016, 16:07
ööistungitel paras end, käsi põsakil, unele mõmiseda...
ÕL21. veebruar 2016, 16:04
Aasta ebakompetentsuse preemia nominendi arvamuse küsitlemine, on isegi kollasel ajakirjandusel kohatu.
vaike21. veebruar 2016, 16:02
Aunaste, kes on kogemata Riigikokku saanud, ei ole küll mingi määraja. Kas ta üldse suudab aru saada milline laul Eurovisiooni lauluvõistluste konteksti sobib .See ei ole omasooliste või paarsooliste seaduste eelnõu hääletamine ,et täna olen eelnõu poolt poolt ja homme vastu. Tegelikult täiesti tavaline arusaam nendest asjadest, mida riigikogulased aastaringselt arutavad.Ta on lihtsalt üks neist.
Aga tegelikult21. veebruar 2016, 15:59
olen mina Liivimaa parim ratsutaja!
15:59-le21. veebruar 2016, 16:14
Lase käia,head galoppi sulle!
Juula21. veebruar 2016, 15:54
Saage ükskord aru, et Eurovisiooni laul ja Eesti laul ei saa olla üks ja sama, päris jube..
werty21. veebruar 2016, 15:46
ah yks järjekordne huumori lugu nagu leto svet.
21. veebruar 2016, 15:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Q21. veebruar 2016, 16:04
See lihtne laul, mis teeb rõõmu ja on arusaadav, viibki elu edasi. Hea tulemus Eurovisioonil on suur miinus eelarvele, ja see ju ei meeldiks jällegi ...
Leida21. veebruar 2016, 15:42
aleks21. veebruar 2016, 15:31
kui nüüd samas võtmes rääkida riigikogulastest, siis ...meisterjaane pole näha kuskil.
ja-jah,21. veebruar 2016, 15:28
imikuid, rauku ja aunastet võib see laul ju rõõmustada, aga nendega see piirdubki, jaanitulel kihnus võiks oma parmupilli pinistada.
tegelikult21. veebruar 2016, 15:26
see G.Paia võidab - tuntud laul, mida kõik on erinevate modifikatsioonidega igapäevaselt kuulnud.
Lihtsalt jääb meelde.
Taevake,21. veebruar 2016, 22:11
ainul mitte see " ninakrimpsutuslaul" ! Sobilikud laulud olid Laural, Jüril (see Stigi tehtud laul) ja eestikeelne Kati ja Noorkuu esitatud laul.
Teadja Aunaste21. veebruar 2016, 15:25
Las ta siis tinistab oma parmupilli. Taustatantsijaks võiks siiski setueided panna. Siis nagu mõned aastad tagasi Venemaa paabutskad laulmas ja tantsimas.
Hästi siis...21. veebruar 2016, 15:21
Aga kes see Aunaste muidu on?
21. veebruar 2016, 15:25
tean tean21. veebruar 2016, 23:41
Aunaste on see, kes nutab ja kui ei nuta, siis.....saab palju nalja. Mitte ei ta oleks humorist, aga solvuja ja ..naljakas.
Juudimoor,kes siis veel.22. veebruar 2016, 21:57
meister.21. veebruar 2016, 15:15
huvitav kas õpipoisi- ja selliaastad on staaril juba seljataga, et meistrioskused- ja paberid taskus?