Minu meelest igati norm naine/mees. Ei reklaami ja ei kisenda paraadidel. Tubli. Elagu sõbraga ja olgu õnnelik. Teisi ei sega. Kõik omapärakulised võiksid sellised rahulikud omaette olla mitte taguda rusikaga rinda ja nõuda mingit absurdi!
Mäo ülemine rist, neiu hääletab Tallinna istub autosse ja ehmatus suur, see inimene ;ne rõba, ne mjasa; ütlesin, et vaja Rakveres käija, neiu nõus ja väljus. Ise sõitsin Anna kudu Tallinna maandteele. Segadus oli tol ajal suur, rääkides lugu linna tuttavatele sain aru, et see on Andres, Angela Aak. Au talle,et ta elab praegu oma elu ja ei kella nagu Junnilõikajast Rebaseonu, et kogu maailm on tema vastu. Aga Rebasele soovitaks anda välja raamat stiilis nagu nõukajal raamat; Avameelselt abielust; seda peideti laste eest, kuna seal olid joonistatud seks poosid. Sa kärnaläinud reinuvader anna midagi selles formaadis raamat koos joonistega junnilõikamisest välja ja ma hääletan suvise vikerkaari poolt.
optimismi ja rõõmu paljudeks aastateks!21. veebruar 2016, 01:18
et poleks nagu need Rootsi soovahetajatest-pededest dokfilmikangelased, kes tundsin end väga pettununa vanaks saades ja lõpuks endale tunnistades, et oleks olnud vaja psüühikat ravida, mitte tilli ära lõigata.
kunagi linnas,tundus nagu oleks tsirkus linna saabunud,sest kaugelt oli näha,et mees oli naisteriided selga pannud.Aga asja juures on kõige hullem see,kui poliitikute mahitamise tulemusena selliseid haigeid topitakse esilehtedele ja kiidetakse veel takkagi.
müts maha kõigi eest. kes julevad olla ja ka on nemad ise. aga nagu ma saan aru. siis eestis seda tahta on vist omatmoodi kuritegu. minu jaoks on iga ilusa hingega inime ilus. kõik muu on teise-järguline . minu arust on see Angela Aak siiski ellu-jääja. tegija nii ehk nii. edu talle . siiralt edu talle . P.S. TV3 võiks siiski saata kodu-külastustele sellised särasilmad nagu see Keili Sükijainen. Keili on super .
Väga eha,kui inimene ise rahul on aga...majal peaks korralik aed ümber olema ja videovalve. See on tänapäeval elemwntaarne asi. A.Aagile kõike head ja edu muusikatöös.
KOMMENTAARID (34)