Võrreldes vana seltskonnaga (Märks, Torm ja Dello) on nüüd tegemist üsna lahja hommikuprogrammiga. Kuulasin nädalakese, ootasin, lootsin. Ei midagi. Ring kaotas tänu saatejuhtide vahetusele minu tutvusringkonnast vähemalt seitse inimest.
Seni kuni te ei vaheta jaama nime poe sellel raadio jaamal tuleviku. Kuulaja ei tea midagi juhtkonna vahetusest. Mitu korda peab ühte ja samasse ämbrisse astuma ? hetkel tegu siis teise korraga kui omanik vahetub aga programm jääb sama nõme ja igav nagu see ennist oli. Lihtinimese jaoks ei muutu raadiojaamas midagi ja miks peaksid nad omanike vahetudes raadiot rohkem kuulama hakkama ja firmade vaatenurgast rohkem reklaami ostma kui pakkutav muusika ja saadetevalik on endiselt alla igasuguse normatiivi. Et jaam edukas oleks tuleks vahetada nimi, saatejuhid, firma sisenene suhtumine ja teha kampaania nagu seda tegi Retro FM turule tulles ja nime vahetades. Siis saab ka pööbel aru et midagi on muutunud. Mõtlemis koht ostjatele Pohlakutele.
Tore jutt sõber aga mida sa neid saatejuhte vahetad seal? Sa ei hakka ju Elmarist või jumal teab kust kedagi üle ostma? Eestis napib häid saatejuhte ja see on kurb fakt. Oleme ausad, see Märksi eneseimetlemine viskas ka üle ja järjest vähemaks jääb inimesi, keda kuulata. Tänapäeval hea raadio turule toomiseks on vaja suurt ressurssi ja usun, et sinul kallis Anterro ei ole ka selles kogemusi. Targutada võime kõik aga reaalsus on kurb.
KOMMENTAARID (11)