Inimesed

Lisatud žürii viis lemmikut!

GALERII | Eesti Laulu esimesed viis finalisti teada! (182)

LISA KOMMENTAAR

ht15. veebruar 2016, 13:41
arvaja tõemeeli15. veebruar 2016, 11:20
Lauludest. Parim laul on Immortality, kuid roosa ei lähe Eurolaval mitte kunagi täispangale ja lõppteostus kordab sel juhul eelmise võitja teemat....Teine laul on Supersonic ja see läheb Eurolavale nagu soe sai, esitaja on säravalt suursugune, tema hääl sobib sinna ja välimus on köitev, lisks veel riietus, mis üllatab. Võidulaul tuleb seega Supersonic.
jube15. veebruar 2016, 09:57
nagu meie sportlasedki-tähtis on osavött,,sellise uinamuinaga euroopasse minna..laule tehku ikka heliloojad mitte iga lööritaja
Agnes15. veebruar 2016, 08:31
Kui ei meeldi,siis pole vaja kr2unuda. Mulle ei meeldi ja ma ei vaata ka
Manni15. veebruar 2016, 02:47
Laule - Love a Little Bit, I'm Facing North, Immortality, Lonely Boy, How Many Times, Supersonic - esitavad The Jingles, Würffel, Cartoon, Zebra Island, Mick ja Kéa. Mis asi see on? Tere tulemast Eesti Laulu (jah, te ei lugenud valesti) - Eesti parima rahvusliku laulu valimisele! Lõpuks oleme jõudnud selle päeva ära oodata...
Jorss14. veebruar 2016, 20:13
Riigitelevisioon on rahva raha eest kokku pannud " pädeva žürii", kes oleks kindlasti nõus kõrgeid punkte andma nii tuva kurgulaulule kui šamaani trummile
ka vaataja14. veebruar 2016, 18:25
Meeldisid Kato Laev co Noorkuu,K.E.A
Ei ole Laura fän, aga nüüd ei olnud viga, ka esimene saate bänd, ei mäleta nime. Teised ei olnud minu maitse. Kõige vähem meeldivad siin kommentaariumis sõnnikut loopivad inimesed.kindlasti väga kolkedad ja andetud. Kahju neist
sõnnik käibki kihiti sõnniku peale14. veebruar 2016, 19:04
te vaatate selle pilguga, et oma linnupojake laulis, oi kui kena ja kenasti tegi aga mina, erapooletuna ütlen, et enamasti oligi sõnnik, POle seda, nagu eelmisel aastal, et rahvas tõsimeeli üht laulma kiitma tuli. Siin ju ainult omad kiidavad sest on ju selge, et kui laval on ikka päris kole laul koleda esitaja ja koleda riietusega, ei saa keegi võõras seda meeldivaks pidada...
AntsV14. veebruar 2016, 17:16
No ei saa aru, miks salastatakse kõik ülejäänud konkursile laekunud laulud ... aga kui petersell on linna taga, siis peaks ju kõik olema raudvärk. Seda enam, et isemõtlejate hulgas oli ka venemuusikute täht. Miks?
Kirjutasin aga hoopis seepärast, et ehk keegi ütleb ausalt, kas kartoon sai edasi multifilmi pärast või oli veel midagist head?
jah14. veebruar 2016, 20:33
Teeks ka ettepaneku, et žürii peaks ka kõik muud laulud avalikustama. Siis saaks rahvas ükskord ometi aru, kui poolearulised inimesed meie riigi esindamiseks laule välja valivad!
Aga päriselt ka. Me ei ela nõuka ajal. Paluks avalikustamist!
No ja need SAATEJUHID ja see JOONISTAMINE14. veebruar 2016, 17:07
Lasteaeda vast sobiks ja sedagi nooremasse rühma
EESTI LAULUL kõlagu eestikeelsed laulud14. veebruar 2016, 17:05
ja mutt! ka Eurovisioonil peaksid kõik esinema oma emakeeles, nagu see oligi alguses ja siis oli ka kauneid laule.Nüüd vaid njäuvad igaüks paari ingliskeelset sõna ja kisavad. Kuulake Verdi ORJADE LAULU ja hing jääb kinni, selle prseguse kisa peala aga läheb vaid kõht lahti
...14. veebruar 2016, 20:38
Ausalt öeldes peaks ka eesti keele nõude kehtestama! Muidu rõhutakse nii jubedalt Eesti Laulule. Ärgu söögu oma sõnu siis! Eesti Laul olgu eesti keeles.
14. veebruar 2016, 16:37
Aga saatejuhid ka ju jube igavad....Ei tea, kes oli see vana naissaatejuht....tuim, monotoonne, igav, emotsioonitu....No palun, kas Eestis tõesti pole noort naissaatejuhti panna, kes MUUSIKA tippüritust rahvale särades tutvustab....niikaugele oleme siis jõudnud...et igaüks võib kuskilt monotoonselt maha lugeda
oehh14. veebruar 2016, 16:31
Siin ei ole ju millestki rääkida-AINUS EUROVISIOONILIK JA TASEMEL OLI LAURA...teised külatasemel, eriti see Saaremaa Laev...
See "Saarema Laev" on mitmes kommentaaris14. veebruar 2016, 17:03
Kellelgi on vist midagi isiklikku lauljanna vastu.
noo14. veebruar 2016, 20:36
Jah. Olen vastu!
Mitte lauljanna vastu vaid igava ja tavalisest kehvema laulu vastu.
Ilma Eesti lauluta ei mängiks sellist saasta mitte üks raadiojaam (juhul muidugi kui tutvust pole, aga kuna Noorkuu on pundis, siis tutvusi ikka on)
Jama14. veebruar 2016, 16:29
Nii kehva aastat pole tegelikult olnudki. Mitte ühegi laulu kohta ei saa öelda, et vau eestlased! Vot see on võidulugu.
Laura lugu on minu lemmik, aga samas see kostüümikene jäi ikkagi nii lapsikuks ja algeliseks, et maailma laval pole sellisega midagi pihta hakata. Nagu ta ise ka mainis, saaks tulesid rohkem ja igale poole panna. Võidu korral tulekski teha ilmselt maani liibuv kleit tulukestega. Aga see on praegu vaid pool mõtet :)
Mulle omale on kõige hingelähedasem tegelikult I Wear* Experiment - "Patience". See on puhas muusika, puhas hääl ja puhas lihtsus! Sellised ballaadi moodi laulud on alati kaugele jõudnud.
Mina soovin neile edu, aga ma kahtlen, et neid võitjateks hääletatakse, kuna titekari hakkab Pootsmani ja Cartooni pärast hääletama. Ja kelle hääled loevad? Ikka pubekate :)
Jama14. veebruar 2016, 16:32
Ma ruttasin juba poolfinaalist ette.
I Wear* Experiment - "Patience" ja Jüri Pootsmani Play on siis alles tuleval nädalal poolfinaalis. Enne tuleb finaali jõuda :)
muu14. veebruar 2016, 16:22
Ma ei tea mis sellest Eesti Laulust edasi saab, kui selliseid laule poolfinaalidesse valitakse. Juba algtasandil on kõik totaalselt vale ja võlts. Härra Normet peaks selle žürii asjanduse pealt kindlasti midagi muutma... Ta mainis korra, et žürii hääled võiks olla 50/50 välismaa žüriiga pooleks. Ehk see päästaks midagi? No sorry, aga mis otsustajad on 10 inimest? Või kui nüüd järele mõelda, siis tema sõnad olid ju, et sellist kõva taset pole veel eelnevatel aastatel olnud. Ju talle siis meeldib, et selliseid külabändikesi Eurovisioonile tahetakse saata.
mingi inetu nali või?14. veebruar 2016, 14:58
kas mandri prominendid käivad saare peal tittesi tegemas ..ja siis üritavad oma inetuid ja kahjuks ka andetuid pardipojukesi läbi eesti laulu iseseisva elu peale sokutada ? Liiale läks seekord saarerahva ekraanile toppimine. No tõesti, oleks siis veel ilusad ja viisipidajad. Ei seda ega teist.
Juku14. veebruar 2016, 14:43
Minu lemmik NOORKUU, sain aru, millest nad laulsid. Laura oleks kindlasti meeldinud, kuid minult ta hääli ei saa, sest aluspükstes nagu ei sobiks lavale tulla. Ma pole kindlasti ainus, kes nii arvab. Meestele kindlasti läheb peale, aga hääletajad enamus naised. Rosanna vaadaku peeglisse ja püüdku loomulik olla, teesklus paistab igast otsast ja mis laul talle endale meeldib, kahju,ei lähe rahvale peale. See on suur kunst arvata ära, mis ka Maalile maalt meeldib. Aga saade meeldis, ei mingeid tobedaid nalju, Genka oma prouaga igati soliidse. SUPER.
paistab siis,14. veebruar 2016, 15:57
et sa ka mees pole, või meeldivad mehed, et Laura ei meeldinud :)?
irw14. veebruar 2016, 16:32
et saatejuhid soliidsed :D no vot see pole just parim sõna, mis head saatejuhti peaks kirjeldama sellises saates. karmi näoga soliidne olla võid vabariigi kodanikes. magedaimad saatejuhid läbi aegade, ausalt, maali maalt oleks ka parem olnud. no isegi haletsuspunkti ei kuku, ümmargune null soorituse eest.
no14. veebruar 2016, 14:28
kohe vastu hakkab Aaslaid, Laura laulis ilusti, hea laul
midagi oleks, kui oleks ...14. veebruar 2016, 18:56
AAslaid oma koreograafiaga läks asja ette, aga laulmise peab jätma sellele tüübile , kes otselaumisega hommikutv-s megahästi hakkama sai. Kui need asjad kokku panna olekski võidulugu olemas. Juuksur võiks oma koledaid soenguid edasi eksperimenteerida..sest jah perekonnas on riietumismaitse kaltsude peale kohandataud.. ei tea kas nii vaesed või mis ? Samas Laura olge-lahked aluspüksid laelambi võruga on ka tema koledaim saavutus.
ah14. veebruar 2016, 14:15
nii pask saade,hea,et ei vaadanud
totu14. veebruar 2016, 15:58
kui ei vaadanud, kust siis tead, et pask saade?
Televaataja.14. veebruar 2016, 14:03
Hea,et teised kanalid on olemas.
VAIKIVAL KOKKULEPPEL14. veebruar 2016, 13:55
toimib züriisisene korruptsioon täistuuridel. Etteaiamatavalt antakse hääli teineteisele- tätte tolapojukesele, titehäälsele Katisaara tütrekesele, ehmatavalt inetule mägede hääle kehvala kajale j.n.e j.n.e
Ja nii see eesti laul alla käib ja pole enam üldse midagi kuulata ja isegi mitte vaadata.
Kes need on?14. veebruar 2016, 14:06
Pane nimed, mina küll ei tea (tätte tolapojukesele, titehäälsele Katisaara tütrekesele, ehmatavalt inetule mägede hääle kehvala kajale).
Kes need on?14. veebruar 2016, 14:06
Pane nimed, mina küll ei tea (tätte tolapojukesele, titehäälsele Katisaara tütrekesele, ehmatavalt inetule mägede hääle kehvala kajale).
cwd14. veebruar 2016, 13:44
Jüri14. veebruar 2016, 13:35
Laulud nagu ikka. Noorkuu esitus oli kuidagi tasakaalust väljas. Kati võimsat häält ei oleks Noorkuu valjem laul nagunii summutanud. Ilusad akordid olid vaevalt kuulda. Refrään kujunes kuidagi hakituks ja laulu oli selles vähevõitu. Taust võinuks ju ikka heliseda.. Aga kõigile aitäh ja jõudu tööle.
Nõus - vajab lihvimist14. veebruar 2016, 14:07
Aga muidu ilusaim lugu!
Lugeja14. veebruar 2016, 13:20
Ega ei olegi Eesti(s)l kedagi pädevat ja priimat sinna zyriisse panna.Mihkel Raud tuleb ainsana meelde (on ka vist zyriis,pögusalt kuskilt lugesin).Muud tegelased..keda nimesid nt.mainiks..Luisa Värk..,nad ei tea muusikast midagi.Kyyndimatud. Eestis pole sellist inimest,kes maailma tasemel popist/rockist midagi jagaks ja luua oskaks.
14. veebruar 2016, 13:45
Peale sinu muidugi, lugeja.Sina ju igal alal spetsialist.
kinnine ring14. veebruar 2016, 13:58
nad ju teavad, kes kelle sugulane, kes kelle järeltulija.. Ja et mõni tundmatu andekas lõuna-eestlane kogemata sõelale ei jääks, peab zürii olema korruptsioonist läbivettinud omade ring et oleks kindel et kõik andevaesed järeltulijad ka kuidagi pildile pääseksid. Sel aastal eriti läbinähtava ja seetõttu ka kohutav tase.
MMM14. veebruar 2016, 13:00
Vaatasin seda fotot,nu küll on ikka Kristelil kole naeratus!!!!!Ja üldse,kui ,,laulja,,ta ei meeldi mulle(see minu isiklik arvamus,,)Ja Laura,nu tõesti,keda ta küll ahvib,nu ei ole ilus!
MMM pole14. veebruar 2016, 13:04
veel oma arengus niikaugele jõudnud, et mõista lihtsaimat, inimene ei vali omale nägu ise. Mine esita pretensioonid Kristeli emale-isale kui sulle midagi ei sobi. Ja Kristel on tubli ja kena noor naine keda sinusugune ei tohiks üldse arvustada. Haritus on sul ka null. Laulmisega läks Kristelil seekord nats nihu jah aga pole hullu, tegijal juhtub.
kahe rea tõttu ei otsustata haritust14. veebruar 2016, 13:26
Kes ei või arvustada? Kelle arvamus loeb? MMM avaldas oma arvamuse, pole vaja ärrituda1 Mulle ka ei meeldi Kristel. Mis Sa nüüd teed? Sunnid meeldima?
MMM ei kritiseerinud nägu14. veebruar 2016, 14:12
http://p.ocdn.ee/22/i/2016/2/14/blf0krq3.10i.jpg
Kas siis kuidagi pole võimalik teismoodi naeratada? Mis siin ema-isa asjasse puutuvad?
Noor, kena muidugi14. veebruar 2016, 14:45
kui ta enda jubedaid lõustasid ei teeks ja oma "laheda" käitumisega veid tagasihoidlikum oleks. Kodune kasvatus puudub täielikult.
intelligentne inimene14. veebruar 2016, 16:01
ei arvusta teisi välimuse järgi, aga ega sa nii lihtsast asjast niikuinii aru ei saa.
Õige küll14. veebruar 2016, 17:07
Oleneb aga, kuhu inimene pürgib.
Missivõistlusel näiyeks ei maksagi muu.
riik küll väike aga mitte nii väike14. veebruar 2016, 13:50
et peaks iga hinna eest inetuid ja andetuid eesti laulu lavale saatma . Peaasi et oleks aga kellegi sugulane-tuttav... siis saab vastuhääle oma pojukesele-tütrekesele . Cartoonil oli ju väga vinge häälega ja veel ka meeldiva välimusega meeslaulja.. Miks küll see Aaslaid, selle roll antud esituses goreograafiaga oleks täiesti piisav olnud.
kui Kristel15. veebruar 2016, 10:30
tahab lauljana tööd teha, peaks ta kasutama professionaalselt abi, see inetu grimass-naeratus peab näolt kaduma. ja üldse, need rumalad zhestid kogu aeg.....kas see totakas padjaklubi on jätnud pöördumatu jälje ja see süveneb päevast päeva. aga see teine, sädelev saarlanna on väljakannatamatu, etleb ja poseerib, tüütu
Onu Einu14. veebruar 2016, 12:53
Ei saa aru kellele ma helistama pidanuks kas tädi Maiele või ? Kui saade on nädal ette salvestatud ja žürii on ammu oma otsuse teinud, milleks siis see rahvahääletuse komejant veel (rõõmsate nägudega ümbrikute avamine jne...)?
Onu Einu14. veebruar 2016, 12:59
Kas tegemist on fantastikaga (nagu ajamasin vms) , et helistan minevikku või tulevikku ja muudan nädala tagust otsust ?
lilli14. veebruar 2016, 12:48
kõik laulud olid nii kõrgel tasemel, et raske on neist üht välja valida, seega eurovisioonile tuleb saata viimne kui üks ning ülejäänud riigid ei saa näolegi.
14. veebruar 2016, 12:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
14. veebruar 2016, 12:48
Kristel on väga armas ja ilus inimene:))
käitumise tase14. veebruar 2016, 15:36
Ikka. Noor inimene ongi ilus, kui ka lisaks hoolitsetud, veelgi ilusam. Aga seda peab ka välja näitama, mitte grimassitama ja you-you stiilis karglema. Selles on praegu küsimus.
to Kristel...14. veebruar 2016, 13:04
Arvan, et asi ei ole tema näolapis, aga tema käitumine on kummaline. Kätega vehkimine, mehelik käitumismaneer jms Näitlejaannet ja teataval määral ka lauluannet tal on, aga teda ülistada, sellest ma aru ei saa. Eesti Laul - see peaks olema eesti keelne ja midagi enamat.
Sügav kaastunne sulle14. veebruar 2016, 13:06
vist on väga valus sellise matsina elada, kui kõrgelt sa titena pea peale kukkusid?
to 12:3114. veebruar 2016, 13:49
sügav kaastunne sinule, kindlasti on väga raske elada, kui mõistust ja taktitunnet napib.Näolapp ei korva ka seda
Tom14. veebruar 2016, 12:26
Esimeses poolfinaalis teistest kõrgelt üle on Laura. Kommijad, kes teda siin maha teevad on nn. vi.uvihaga mõ..ad.
keegi ei meeldi kõigile14. veebruar 2016, 16:28
Naeran laginal, aga kurvastan ikka ka. Küll enamus siin soovib kõiki paika panna. Stiilis: minu arvamus ja vale arvamus.... vi.uvihaga mõ..ad, võta see väljend julgelt endale tagasi ja hoiagi endale. Püüdsid kinni? K.O.K.
VÕTA ÜKS JA VISKA TEIST14. veebruar 2016, 12:22
aaslaid peaks suurt mikrofoni suu ees hoidma.
14. veebruar 2016, 12:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Lambipirn14. veebruar 2016, 13:17
Keegi kuskil kommentaariumis ütles tabavalt Laura kostüümi kohta, nagu kunagise Estoplasti valgusti ja jumala eest, nii ongi!
Saadtes valitakse laul EUROVISIOONILE!14. veebruar 2016, 14:18
Eurovisioon pole ammu enam kauneima laulu valimine. Seal on tähtis esineja väljanägemine ja lavashow.
Väga hea kleit ja sobib laulu saundiga kokku.
Kui oleks mingi eestikeelne Tiiu talutütrekene, siis muidugi peaks ka klei teistmoodi olema.
Ma valiksingi Laura Eurovisioonile!
lord14. veebruar 2016, 12:12
nõukaaegsete isetegevuslaste tase, uues kastmes. kuidas see asi ikka niimoodi seekord väljakukkus.
piinlik on isegi kommentaari kirjautada
14. veebruar 2016, 12:09
Minu telekast Zebra Islandi laul üldse ei kostunud. Nägin, et suud liigutasid, aga laulujoru kuulda ei olnud. Teisi laule kuulsin.
ka14. veebruar 2016, 12:05
Siit lauludest pole ühtegi laulu mida oleks hea kuulata,ühesõnaga öelda paras ulgumine. Minu kutsa ulub muusika saatel paremini.Ja mõnel mehel oli tõesti seal nii külm,et nokamütsi peale oli veel ka kapuuts tõmmatud.
Ei14. veebruar 2016, 11:46
mõista,kus see Laura andekus siis peitub,aastaid juba ei mõista.Kostüümid tundub,et teeb ka ise,kahju....
Aa14. veebruar 2016, 12:03
Et tahad need siis ise teha? Kahju!
PR14. veebruar 2016, 12:59
Kui kellelgi üldse on disainerkostüümid, siis on see Laura. Vaieldamatult oskab laulda. Ülejäänud roosad padjad ja kirkad kangad on tõenäoliselt esineja enese väljamõeldis (kahjuks sageli ebõnnestunud)
Täielik14. veebruar 2016, 11:42
Ekstaole14. veebruar 2016, 11:30
Eks see Eesti elu olegi üks paras ulme ja sellest lähtuvalt on loogiline, et ulmelised lood 1. poolfinaali võitsid. No mis sa teed, kui kosmos kutsub! Lõhmuse lugu Laura esituses ei olnud muidugi ei 581c ega ka Grünbergi alpinist (filmimuusika). Nii et arenguruumi on! Jõudu!
Juula14. veebruar 2016, 11:29
Nn meesterahvad peaks teadma, et järgides viisakuse reegleid, võtab mees ruumi sisenemisel peast peakatte
Naissaatejuht14. veebruar 2016, 11:11
oli allpool igasugust arvustust. Kust selline välja võeti, nime ka ei kuulnud ?
Mnjaa14. veebruar 2016, 11:24
No nimi on sama, mis mees-saatejuhil...
ehmatus14. veebruar 2016, 11:00
emalaeva laul oli kui nõuka ajast.
Jah,14. veebruar 2016, 11:09
... siis olid ilusad laulud tõesti.
Kati Laeva/Noorkuu ja Laura Remmeli lugu14. veebruar 2016, 10:53
Esimene meeldis rohkem, teise saadaksin Eurovisioonile, sest on eurovisioonlikum.
Ülejäänud polnud minu maitse ja mõni oli selline, mis sinna üldse ei sobi.
Mis see nüüd oli?14. veebruar 2016, 10:45
Ühega neist mannetutest lauludest Eurovisioonil viimane koht eelvoorudes kindlustatud.See haige soigumine, jube, Laura näitas uut taset moenduses, isiklikult hakkas tõega vastu Cartoon.Konkursile esitatud laulude žürii oleks nagu olnud mingis uimas, et sellised mittemidagi ütlevad lood välja valis.Ehk loobuks sinna Eurovisioonile minekust, sest kõhuvalu laulusid seal ei hinnata.
Cartoon14. veebruar 2016, 12:15
Mõistan noorte soovi kaasaegse tehnikaga ühte jalga käia, kuid antud juhul oleksin multika eest osalises otsesaates diskvalifitseerinud. Jäägu digividinate imed videotesse või bandi kontserdile, aga mitte laulude konkurssile.
Kellamees14. veebruar 2016, 09:49
Eesti Laul peaks olema EESTI KEELES !!! Mis on Eesti Laulul oma nimetuse järgi ma ei tea mõne ivriidi, inglise, mandariini keelega ! Pohhui kes võidab..... 10-st laulust 3 on vähemalt eesti keelsed aga kas ka eesti keelne esitus ? Pohhui see Eesti laul ja Eurovärk, iga üks tinistab ja joriseb oma joru.....
Kellele seda joru etlete kui ise ka aru ei saa mida suust välja ajate....
Vastupidi14. veebruar 2016, 10:17
Kui valitakse laulu Eurovisiooni konkursile, siis laul olgu mis keeles tahes, aga Eestis toimuva VÕISTLUSE NIMI ei peaks olema "Eesti laul".
14. veebruar 2016, 09:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Haanja14. veebruar 2016, 14:54
Muidu nõus, aga eks Haanja ääldamine sõltub rohkem murdest. keegi pole öelnud, et peab hääldama riigikeeles :D
huh14. veebruar 2016, 16:51
Kusjuures olen Sinuga täitsa nõus. Kuni poolfinaalini tundus mulle see Hispaania tüdruku laul suht igav. Aga see esitus oli nii armas ja soe, et keerasin tümpsu põhja ja jalg hakkas käima. Jäi kummitama ka. Hääletasin omalegi üllatuslikult 3x nende poolt ja 1 x Laura poolt. Ülejäänu oli õudus kuubis, eriti Laev ja Pedaja.
hirmsa asjaga oli tegemist14. veebruar 2016, 07:47
ma vaatasin ja mõtlesin, millised pidid olema veel need lood, mis välja jäid. kui need olid 20 paremat.
vägisi jääb mulje, et juba eelvoorus võetakse võitja välja, ning selle ümber ehitatakse 19-st loost koosnev saastakest, et oleks kindla peale teada, kes võidab.
no ei ole võimalik, et need lood olid parimad. ei ole võimalik
Juba mitu aastat14. veebruar 2016, 14:28
... mõtlen sama.
Raadiomehed ei sobi zhüriisse. Eurovisioonivärk käis alla selle noore naisega, nimi ei tule meelde (paarkümmend aastat elan mujal), on vist Riigikogus nüüd.
14. veebruar 2016, 07:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
(:) KES TAHAB VÕITU??? SEE !!! LAULGU ILUSASTI---14. veebruar 2016, 07:31
SEAL KUS LÕPEB???? ASHVALT SEAL=== OOTAD MIND SIGA)))))
(:) KES TAHAB VÕITU??? SEE !!! LAULGU ILUSASTI---14. veebruar 2016, 07:32
Õige on nii14. veebruar 2016, 13:55
Seal kus lõppeb asfalt, seal ootab mind Osvald.
Ihe14. veebruar 2016, 12:05
seal, kus lõpeb asfalt, mis sogad?
Mati.14. veebruar 2016, 06:49
Mis asi see nüüd oli? Kes need laulud välja valis? Kas selline ongi Eesti Laulu tase? Võtb sõnatuks.
Postikas 1 Kommar veel ELAB, ajakirjnike eest zotile minnes, kirjutate ka miskit?14. veebruar 2016, 02:12
Statistika ei valeta Laura edu on suurem kui teiste osalejate hääled kokku!
1. "Supersonic" / Laura 405 444 vaatamist ei viitsi like lugeda ja miinuseid välja tuua...
2 . "Seis" / Mick Pedaja vaatamisi 88336
3. "Lonely Boy" / Kéa 60451
4. "Kaugel Sinust" / Kati Laev ja Noorkuu 54544
5. "Immortality" / Cartoon feat. Kristel Aaslaid 26231
Toon välja ka Würffel 60483, seega züriis oli Würffel veel sees, aga kuna telefoni hääletus ei toiminud, hääletada moblaga ei saanud, vähemalt väljaspool Eestit mitte, sest Telekomi 0900 ja sms 1XXX numbritele ei saa helistada kui vaid oma maa ja operaatori maakoodi piires! See on ju absurd! Mis te töesti kardate et venelased vaatavad ETV-d ja kukuvad sms-ma vöi, korralduse jube suur bläck!!!
M.14. veebruar 2016, 02:19
Pisike parandus: Cartoonil on üle miljoni vaatamise Youtube`is - https://www.youtube.com/watch?v=a--V2nZBtXM
Multika Kanalist Iiris YES on Cartoon ise out bysness14. veebruar 2016, 03:12
Huvitav, kas Anu Saagim vötab nüüd oma sönad tagasi, et elina Born on Eestimaa seksisümbol peale teda...
Jüri Garshnek Still A Live comment!
Laura: mäletan ja ei adu miks Moonwalk teiseks jäi, edasi Destony (lugege seda laula praegu: Destonie?), mis läbi läks oli tegelikult Teie üks viletsaimaid lugusid ju ja mitte sina Laura üksi ei laulnus seda..., toon välja oma topi eelnevast umbes: ”Pühakute Laul” ; ”Südasuve Rohtunud teed..” ”851C” Kuuvalgus vaadake ise youbituubist... nüüd hakkab sportlik huvi sakkima, aga Su parim album oli see ainus DM Singels Tour tekstiformaadi täpikirjas, enne ”Head Uut Aastat” lugu, mille video etv rikkus ärä üks 40-ne mees, kes kogu aeg kaadrisse ronis, ma ei tea aga laul ja ajastus olid super, nagu kunagi üks Radio Maffia Soomest dj ütles, kui toimus kümnendi vahetus, me ei tea seda kas laul New Years Day on vaid selle pärast 99/00 Live Dublinist et sellest tuleb selle bandi aastakümnend, vöi tuleb see selle bandi sajand, aga sellistel hetkedel on tähendus, jätkaks aga siin ei ole midagi jätkata, las teised 10 ja 4 kkonkurenti teevad trenni, Sulle Laura Remmel ja eelköige Löhmus Sven tiimile ja Moonwalk co-le hoian see aasta pöialt. Ilmata Laurata puudub Sen löhmusel nn Cosmoses muusikat kirjutada muusikaline käepikendus, kelleks see Muusa, nüüd jba Daam peab ütlema on... Te ei saa aru, aga momendil olete Te ees ni The Sun-ist, sest Bandre ei ole manager, nii Metsatöllist, mis oli aja liblikas, nii Grapsist, Mägist, Linnast kui lahkunud Jaak Jolast. Rääkimatta Veskitest ja Länikutest. Nautige seda momenti, sest et, neid hetki elus tuleb harva. Saller oskaks ehk midagi körvale täna panna, aga kahjuks on ta copywriter, Sveni muusika ei ole seda mitte, kas Madonna MNDN:A Superstar lugu nr 7 plaadil on miskit moodi inspireeninud seda Super Sonic laulu, viisi, mitte mingil juhul Madonna see lugu ei küüni sellele levelile. Aga ehk hakkavad inimesed uuesti ostma Laura plaate, mul läks plaat söpradele mingi kuuga, plaadi übris nats hiljem täna küsisin elukaaslase käest saate ajal, mäletad... Draakonid on täielikus kriisis, Sven Tee Black Velvetiga ka korralik COME BACK, noh nagu Robbie Wiljams oma poiste pundiga, seitseteis see eilole hilja, Ines pani selle teemaga neljandaks, miks mitte kuue hulka see aasta tulla. Vöit see on utoopia ja möteteu raha raiskamine, Alekale katus peale ehitada, ainult aga see oleks juba vuti spons ja promo! Kummardus ja ainult edasi, raske tee valisite, aga pidage meeles: once on the life time, see on teine vöimalus...
nonohh14. veebruar 2016, 02:49
mis statistika? immortality on youtube'is saanud 1,1 MILJONIT vaatamist. või täpsemalt kuulamist, kuna videot pole.
Takti Tunne14. veebruar 2016, 02:04
Kas ei saa siis evrosojuuzi laulufestivalile minemata jätta, kui ikka ainsamatki lugu pole. Ei minda ju iludusvõistlusele, kui üldse ilu pole.
Vaene tunne tuli peale seda magedust vaadates-kuulates.
Rohkem enesekriitikat, noored inimesed!
kris14. veebruar 2016, 01:21
no nii mannetuid saatejuhte annab ikka otsida, see naine on ju absoluutselt ilma igasuguse särata, ka kõige pisem sära puudub, ausalt, ei taha pahatahtlik olla, aga no hääl on lausa ebameeldiv kuulata, jutt on kuiv ja eemaletõukav. vabandust ja silmale ka midagi ei paku, inetumapoolne. ma ei saa küll öelda, et meessaatejuht mulle väga meelepärane oleks, aga no kõrva ja silma ei kriibi.
Kes ta oli?14. veebruar 2016, 10:33
Ei pannud tähele, et nad ennast tutvustanud oleksid, läks ehk kõrvust mööda.
Henry Kõrvits - G-Enka - Oleg Kosjugin oli tuttav, naist nägin esimest korda, kas oli tema abikaasa?
Ei meeldinud igatahes kumbki saatejuhtidena.
Kes ta oli?14. veebruar 2016, 10:33
Ei pannud tähele, et nad ennast tutvustanud oleksid, läks ehk kõrvust mööda.
Henry Kõrvits - G-Enka - Oleg Kosjugin oli tuttav, naist nägin esimest korda, kas oli tema abikaasa?
Ei meeldinud igatahes kumbki saatejuhtidena.
MM14. veebruar 2016, 14:03
Saa tuttavaks .. Maris Kõrvits - Henry abikaasa ja Raadio2 toimetaja ning saatejuht..
Raadio 2 toimetajat peab siis teadma?14. veebruar 2016, 15:05
Kas oli alguses tutvustus või ei?
Mina igatahes ei kuulnud.
miki pedejas14. veebruar 2016, 00:45
tõesti pole tegu Eesti lauluga,vaid hirmsa punnitamisega Eurole.Et ikka maailmarahvastele meeldida,ei saa ju näida kodukootuna. Õnneks on ka normaalseid inimesi,kes eestlust ei häbene ja need valisidki zürii meelehärmik shoopis Kati ja Noorkuu .See on juba eesti laul. Nalja sai ikka ka-kui näidati äärmiselt pettunud ja pika näoga Rosannat .Kaotada tuleb osata, kasvõi peegli eest head nägu harjutada .Rosanna ongi tasemelt mingi baariümiseja,mitte laulja.Saatejuhid olid äärmiselt mannetud.Sõnad suus segi,hääled kähedad,küsimused maotud ja näotud .Ka mõned esinejad ei osanud inimlikul tasemel suhelda ja nähvasid .Aga sellega teenivad vaid ise miinuspunkte rahva silmis .Kes oli õhtujuhtide riietaja? See küll vaeva polnud näinud . Proual oli seljas Mohitho punaneT-särk koos südameseelikuga,mis ripub igas teises kaupluses mannekeeni seljas. Ei aidanud ka pea punaseksvärvimine .Tegelikult oleks kõik toiminud,kui ka laulud oleks eestimaoised ja Eesti laulule kohased olnud Nüüd mingi elektrooniline konkurss .Cartooni puhul lausa mingi multikas Kuidas sellise looga eurolaval esineda Muusika lindilt ja multikas käima? Pärast tuleb ja kummardab oma toolipõhjadest seelikus? Väga vilets voor ja ilmselt kogu see värk Seepärast ka värgi valimine züriisse. Läbikukkumine ju.
Ensv14. veebruar 2016, 01:47
Jummel küll, see Laev oli ju puhas Alla Pugatšova.
Et siis oli tipptase?14. veebruar 2016, 11:08
Alla Pugatšova oli staar ja armastatud laulja kuni lauljakarjääri lõpetamiseni.
*
Väga südamlikud sõnad, ilus meloodia, omapärase häälega solist ja Noorkuu oma tuntud heal tasemel. Seda lugu kuulaksin heameelega edaspidigi.
soovitus Katile14. veebruar 2016, 12:13
Ta peaks võtma korralikku häälekooli, aga mitte nendelt, kes ta karjuma ajaksid ja häät tekitama õpetaksid.
no14. veebruar 2016, 16:40
Ma ütlesin oma mehele, et issand jumal, see laul on nii jube kuidagi. Ma ei teagi mida see mulle meenutas. Midagi väga vana ja tobedat. Mannetu ja täiesti ebaaus, et selline üldse poolfinaaligi pääses.
Leon15. veebruar 2016, 12:16
See Noorkuu teos on nagu ülistuslaul Stalinile või BAM-i ehitajatele, selline tundmatu sõduri monumendi avamise laul. Mujale ei kõlba. Tantsida selle järgi ei saa, raadiosse ei sobi (no millises saates sellist lugu mängida, öelge palun), tkontserdil hakkavad kõrvad pilli ajama, isegi matustel tahaks ilusamat muusikat kuulda...
Jepp14. veebruar 2016, 00:37
Tänase põhjal, Laura , Cartoon ,Rosanna(Würffel)--normaalsed.
Ja muidugi Austraalia kutt, väga mõnusa , sooja tämbriga hääl. Edu sulle!
Kuid Noorkuu+tüdruk maalt, lubamatu! Kas kooli kontsert?
ka maalt, mitte kosmosest14. veebruar 2016, 12:59
Kas tohib paluda selgitust, mis oli Cartoonis meeldivat? Tehke siis parem `mingi "multifilmidevisioon". Jube! Igatahes Noorkuu + tüdruk maalt ( Jeppe pandud nimetus) igatahes kõrvakuulmisele liiga ei teinud. Oli ilus ja meeldejääv laul, mitte jälle mingi ingliskeelne inin. Võib-olla Eurovisioonile jääb ta ehk nõrgaks, kes teab, mida seal seekord hinnatakse, kas kisa-kära või tsirkust.
Wal15. veebruar 2016, 11:17
Kati ja Noorkuu laul oli tõesti laul muusikalises mõttes - oli meloodia, oli kena harmoonia, oli arendus, dünaamika. Kahju, et Noorkuu kaunis mitmehäälsus jäi pisut tahaplaanile.
Kahjuks ülejaanud laulud (peale Laura esitatu) olid justkui koolilaste huviringis loodud ja sobiksid koolikontserdile.
koer14. veebruar 2016, 00:32
Okkeii..selle micku loo sõnad on nats imelikud: "Võtan kätte ja keerutan saba - kas nüüd hakkab hea? Seisan ikka veel siin samas, teadmata, kas lahkungi. Võtan kätte ja keerutan saba ja tervitan sind uuesti"...et siis laulab mingist mehest - tundub nagu mingist liputajast :D
Hm14. veebruar 2016, 00:39
Micku laulu peab vaatama läbi tema enda üleelamiste. Sõnad võibolla võõrale segased, aga meloodia mõnus. Olen eelnevatega nõus, et eurolaul see pole, aga väga meeldib mulle ja saan ka Micku olekust ja sõnumist aru.
koer14. veebruar 2016, 00:58
Ei mulle tegelikult meeldib see laul väga .. lihtsalt jäin sõnade üle mõtlema :D
on14. veebruar 2016, 00:30
Laura on super ilus ja esitas hea laulu.
(((()))):::EGA SA, KAS...SAA????14. veebruar 2016, 00:47
!!! OLED LOLL KA==== VAST VEIDI,,,KUI POLE MAITZET???=== MUL EIT OLI
14. veebruar 2016, 07:48
selles laulus vist kaks sõna ja fraasi oligi ainult.
Miks ma ei imesta.....14. veebruar 2016, 09:30
Laura oli moedemontratsioonil,mitte lauluv6istlusel.Hakkab juba vastu.
kõige14. veebruar 2016, 00:28
parem laul on Laural veel meeldis cartoon, aga seda ülejäänud jama ei hakka isegi kommenteerima
AA14. veebruar 2016, 00:33
a no mine tõmba klapid pähe ja rahune päris muusika - skyplusi hurmavate biitide taustal.
nüüd me armastame ooperit14. veebruar 2016, 00:26
sest see oli ainus saate pärl
Lugeja14. veebruar 2016, 00:23
Keegi kirjutas,et ta paneks pooled vangi.. Oi,kuramus.. :)))))))))))))...........
hääetud, näotud, maotud14. veebruar 2016, 00:15
Cartoon võiks lasta vähemalt ühe salmi ka selle seelikuga kutil laulda. Siis oleks ka sel aastal midagi erilist. Ülejäänu nukralt õudne , reklaami põhjalt ka järgmine eelvoor on häbiplekk.
Kommentaar14. veebruar 2016, 00:06
Teate,selline tilulilutamine võiks juba ära lõppeda. Ausalt öeldes on mul täiesti suva kes võidab või kes kaotab ja kuskohas see toimub. Teema mis lauludes kõlab on ainult mingi armastus,kopp on juba ees. Praegusel ajal võiks maailm keskenduda tähtsamatele asjadele kui sellisele leelotamisele. Lihtsalt mõttetu ja igav! Ei paku pinget ja keeran tv ka kinni,pole juba ammu vaatanud alates sellest kui võitis Dima Bilan.See oli tõesti viimane.
juhtme võiks küll välja tõmmata!14. veebruar 2016, 00:40
No see sinu Bilan oli saast kuuendas astmes.
To juhtme võiks küll välja tõmmata! 14. veebruar 2016, 00:56
Ah kuule ole kuss,vahet pole,saast või mitte ma ytlesin et see oli viimane eurolaks ja kõik,enam ei koti lihtsalt
naine14. veebruar 2016, 16:57
Miks sa siis üldse kommenteerid, kui üldse ei koti?
KIRJUTAN SUURTE TÄHTEDEGA SEST14. veebruar 2016, 00:04
SEE ZÜRII TULEKS KÜLL JALAMAID SEAL VÄLJA VAHETADA VÕI HOOPIS KÕRVALDADA SEST NO MIS VALIK?????????????
)))) MIKS TEHAKSE(((( SEDA JA NÄIDATAKSE???? TELEVIISURIS!!!!14. veebruar 2016, 00:12
MA PANEKS%%%% POOLED(((( VANGI))) JÜRIÖÖL JA£££TEEB RAHVAS=== NÕUAB--- OMAKOHUS, LAS MINA VALIN!!!!~~
JAH14. veebruar 2016, 00:22
JA MILLEKS ÜLDSE TELEFONIHÄÄLETUS???? TÄNANE NÄITAS, ET POLEGI JU MÕTET RAHVAL ÜLDSE HÄÄLETADA ENAM SEST 4 ZÜRII VALIKUST SAI JU LAUSA EDASI!!!
Üks noor vanaema.14. veebruar 2016, 00:04
Kui ei oleks olnud Laurat ja Noort kuud, selle neiuga, ei olekski midagi kuulata olnud. Vaatasin ja kuulasin, no mis laulud!? Kuidagi lahja värk oli seekord, igas mõttes. Mis Eesti laul? Eks me ikka eurovisioonile laulu vali ja olen kindel, et sinna rahvas hääletab Laura.! Ta on nii esinduslik, kena, laul hea ja huvitavate kostüümidega.
Nõus14. veebruar 2016, 17:14
kõigega.
Ei tea, mis teises voorus tuleb, praegu küll Laura eurolavale ja teine laul heliseb kõrvus.
Bugi14. veebruar 2016, 00:00
Pekki, miks How Many Times" / Zebra Island välja jäi?? Ja žürii ka ei osanud neid valida. Kas tõsimeeli usutegi, et see suunurgad allapoole, peaaegu nutva puhekva näoga noorkuu poiste laul nüüd ongi eurolaul? Kammmoon. Särtsu on vaja, lahedat, vaba, nakatavat rõõmu jm sellist. Seda kõike oli Zebras olemas. Hakkab see eestlasaliku konservatiivsuse ja tuimuse kummardamine kohe peale. Ja siis kõik kirume hiljem, kui eestlased edasi ei saa. Milleks oleks vaja saata näiteks Gead? Esimest korda kuuldes ajas refrään juba üle suure hooga ämbri.
vilets aasta13. veebruar 2016, 23:58
eestlane vajab geeniparandust , muidugi mitte mooramaameestega, kel jämedad esiletükkivad lõualuud, selliseid meil ka juba on . Nii palju inetuid naisi ja ise veel rõhutavad oma koledat peakuju või inetuid näojooni . No ja ka järgmises voorus juba reklaamist näha, et ahvike lisab asjale kortsude ja grimassidega boonust . Arvutigraafikutele kiidusõnad! Mõned Kastanid on tulest toodud!
hea meel 13. veebruar 2016, 23:52
et cartoon oma lavaesituse ilusaks nunnuks nukuks tuunis. ! Mõni naine võiks jätta vabatahtlikult lõppvooru minemata. Kuulsaks pushitud mammakesest on senini siiber..nüüd siis uus õudus inimesi maa peale piinama saadetud !
vaene Yorwik13. veebruar 2016, 23:48
läbi aastate viletsamad saatejuhid nagu kaks tölpat, joonistusi oli häbi vaadata nagu vaimse arengupeetusega laste heategevuslik joonistusvõistlus (kas nad ei teadnud stsenaariumit ette ,et joonistamiseks läheb?) ,kõik istuvad lösutavad jalad laiali ebamugavatel diivanitel ja näideldakse vanadekodu kliente ise noored inimesed ,aga see Grünberg tundus ka selline ära eksinud hooldekodu klient olevat ,et isegi prillidega jube "kraavisilk" tundus lausa püss ta kõrval, rsk mis zhürii ? Ja seda saasta hakatakse 7000 inimesele Sakus pähe määrima ,midagi on mäda siin Taani Kuningriigis.
)))) MIKS TEHAKSE(((( SEDA JA NÄIDATAKSE???? TELEVIISURIS!!!!13. veebruar 2016, 23:43
NÄIDAKE---PAREM::: KUIDAS;;;LAULAVAD veo ###AUTO¤¤¤ JUHID!
EST Musik Woche13. veebruar 2016, 23:41
Mööda panin vaid mick pedajaga, Würffel oli lihtsalt parem. See et Cartoonis Iiris kaasa teeb oli üllatus. Laurale kahjuks pole Grete Paiast ka see aasta konkurenti, kuigi laul on parem, aga Laura pidanuks ka seda esitama. Pöhja Tallinn ja Jaagup hakkavad kaarte segame, see Play vingumine on rohkem taoline Malcolni sugustele, kuigi ei vaidle teine poolfinaal on keskmiselt tasemelt palju tugevam1 Ainult seal ei ole supersonicut!!!
Lobo13. veebruar 2016, 23:38
Kati Laev ja Noorkuu saaksid ilmselt parima koha Rootsis kui nad sinna välja jõuaksid.Aga kas
rahval jätkub jõudu erapooliku žürii vastu,ei tea.
...14. veebruar 2016, 16:43
Laksu all oid või? Jubedamat asja pole ma veel enne näinud. Lihtsalt häbi, et selliseid laule edasi lastakse ja tegelikult jäi väga palju jumala häid laule ukse taha.
JURA 13. veebruar 2016, 23:28
Pedaja lugu TÄIS JURA. !
lisakoorem13. veebruar 2016, 23:47
sellised kead ja pedajad on reeglina kellegi kuulsuste andetud ja mis parata, ka koledad võsukesed, keda lihtsat määritakse vaatajale kaela
vaiki14. veebruar 2016, 00:07
Mick on ennast ise rahvale tuntuks mänginud. Tema muusika on just päris läbi elatud sõnumiga, hingevaluga, mitte nagu Lõhmuse kirjutatud paar sõna, mida siis arvutiga töödeldakse. Eurolugu kindlasti Cartoon või Laura, aga vabal ajal kuulaks igatahes Micku, sest laul käis seest läbi ja kõnetas!
ennast kiitmast..14. veebruar 2016, 00:22
N13. veebruar 2016, 23:24
selles seltskonnas ei olnud ühtegi meest
zoofil13. veebruar 2016, 23:49
pole tähtsust ,peaasi et sebrad olid
Jolkam13. veebruar 2016, 23:24
Minu silmis Cartoon VS MEISTERJAAN
hea meel13. veebruar 2016, 23:22
et zhürii sai rahva poolt korralikult nn. vastu hambaid. Kati ja Noorkuu, tublid!
Kas sul lugemisega raskusi?13. veebruar 2016, 23:38
Kas ikka sai? Viiest žürii poolt väljavalitust sai 4 edasi!
INdrer Ventmann13. veebruar 2016, 23:21
kuidas?
kuiDAS ? ::(( :(
KUIDAS?"??
13. veebruar 2016, 23:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
13. veebruar 2016, 23:47
Kuule, sul on täna nii tihe tööpäev olnud, et oled õhtuks päris ära pööranud ja segi kamminud.
)))) MIKS TEHAKSE(((( SEDA JA NÄIDATAKSE???? TELEVIISURIS!!!!13. veebruar 2016, 23:57
eGA KERGE EI OLE)))) TELEVIISOORIS/////
AA14. veebruar 2016, 00:18
Tema töö ongi õhtulehes kaagutamine..kõik artiklid seda capslocki täis..
Selge14. veebruar 2016, 01:46
tuleb invaliidi puudelise toetust vähendada, ilmselgelt jääb raha piisavalt palju viinapudeli jaoks mida ilmekalt tõestab see ajuvaba lära. Toetus maha!
maamees13. veebruar 2016, 23:13
LAURA näeb nii hea välja !!
kust otsast?13. veebruar 2016, 23:36
odav plastmassist estoplasti ,katkise ja vilkuva elektripirniga laelamp
siil14. veebruar 2016, 16:01
Veel paar aastat saab ta seda 17-aastase imagot hoida. Vanuse poolest võiks juba olla küps naine, aga mitte hiplharakas.
AA13. veebruar 2016, 22:58
Kõik superhead laulud..natuke tühjaks jääb ehk Hispaania tüdruk" ja Nee noorkuu laul "Kaugel sinust" meenutab mingit simmanipauku, kui veits biiti juurde keerata. Teiste vahel ei suudaks küll valida .. kõik lihtsalt omas niśśis supermõnusad.
Mari Juaana13. veebruar 2016, 22:52
ei ühtegi eurulaulu, eesti laule oli küll
Üks hullem kui teine!13. veebruar 2016, 22:09
Ime14. veebruar 2016, 11:19
Raadiost täna öeldi, et taseoli ikka väga ja väga- kõrge...
Soomest13. veebruar 2016, 22:04
Kohutavad ufokad.. Esimene lugu oli norm
Gengga Family13. veebruar 2016, 21:54
Peale Laura ja Catooni polegi täna midagi kommenteeridaMeestele vast veel Kati Laev ja Noorkuu, c ja Würffe aga lugu ma ... pöhja? ei oksa kea üksik poi, pere teine pool ikka see Löhnuse SuperSony 851c, muusa, destony, pühakute laulu ja südasuve rohtunud tee järg, ega € aru ei saa pole oluline!
Naise teine olCartoon loo tölge surematus on idee hea... siis kea ja würffel Windy Beach v laul Bech ...it jäi arusaamatuks. Osalejate astuses märgin ära ka oma löpp järjestuse fifty sixti välja hääletaksin: Windy Woundsi, The Jingelsi, I. Ventmanni, Mikk Pedaja ja sebrade Saared... Edu Eestile. Kuulake Teist poolfinaali, seal on vähemalt tase parem, seitsmest viis pääsevad, aga züriii, kes sinna kuuluvad? Hääletan Rahvana! Unustage see Invasioon ja Soome Cheek, meil on, Soomes see aasta pole üldse essugi, vaid Sanna ja üks uus tulija Eesti Laul on tase UMK täis jäähoki. Me aga see aasta tuleme kuuendaks, teate küll mis looga!
Romaan13. veebruar 2016, 22:05
Lõhmuse konveier ja konserv-rämpsmuusika keerulseks aetud tekst ,korduv kosmospaatiline plämaks muutuv kakofoonia ja pidevalt täienev lauluorjad (eranditult naised)13. veebruar 2016, 23:59
Laura potensiaali on kukutanud see irwilõig Lõhmus,aastast aastasse produtseeritakse täielikku stta nagu ühte ja sama (häkitud ja plagieeritud kusagilt) lugu mida erineva aranzheeringuga kuulajatele pähe määritakse.
missuguse potensiaali ?14. veebruar 2016, 00:20
kas see kole kartulkurgus hääl, mida etv otseesituses madalate nootide ajal kuidagi kuuldagi õnneks või õnnetuseks ei olnudki Teise vooru neidisel on kraaksuv-karjuv ja lihtsalt inetu tämber aga laulud on sel aastal Lõhmusel altpool latti nii ehk nii..
missuguse potensiaali ?14. veebruar 2016, 00:20
kas see kole kartulkurgus hääl, mida etv otseesituses madalate nootide ajal kuidagi kuuldagi õnneks või õnnetuseks ei olnudki Teise vooru neidisel on kraaksuv-karjuv ja lihtsalt inetu tämber aga laulud on sel aastal Lõhmusel altpool latti nii ehk nii..
Õigus13. veebruar 2016, 20:51
Küla tasemel võistlus.
"Eesti laul" on vale nimi 13. veebruar 2016, 20:44
Peaks Eurolaul, Eurolugu või mõni muu euro-t sisaldav.
Ja valida on vaja selline lugu, mis on meeldejääv, hea meloodia ja tugev laulja, mitte aga mingi eestlase ulg.
2 lugu, mis mulle meeldisid:
Kati Laev ja Noorkuu - Kaugel Sinust Väga südamesse minevad sõnad ja ilus meloodia - tahaks näha, kuidas lavalt kõlab.
Laura - Supersonic - see on tehniliselt Eurovisioonile sobiv ja meeldejääv meloodia, tugev laulja.
No Genka, no Cheek... ENIMEM OK!13. veebruar 2016, 22:00
Vastan et panin miinuse, nimi Uuten Muusikan Kilpailut ja vöitjaks tuleb invavisioon, no mida veel kui tuleb CCCP siis osaleme nöukogudevisioonil vöi? Eesti Laul on eesti laul täitsa ok, mitte see et >Tanja käis eesti eest tantsuvisioonil, vaid see et oli Ott ja Kuula, tuli The Sun, Laura Kuu käimine, ükskord tuleb see vist ksuks et on proffe kes sita aasta seisu välja päästab. Kardan enim Stigi lugu J.P-ga ja Jaagupit P T-ga muu on ikka päris saatst vabandan! Rock and Futu selles on küss tänavu!
I semi Finaalist13. veebruar 2016, 22:01
2 lugu jube öiges järjestuses sellega päri
Minu väike arvamus laulust13. veebruar 2016, 19:41
"Kaugel Sinust", mida esitasid Kati Laev ja Noorkuu. Ilus neiu ilusa häälega, ´ilusate sõnade ja meloodiaga laul. Eks natuke veel harjutamist, et mõnes kohas sõnalõpud välja veaks. Ja kui juba Eesti Laul, siis ongi see eesti keeles.
noo14. veebruar 2016, 16:47
Ära aja naerma. Isegi Suveniir oli selle kõrval ikka puhas kuld!
KÕIGE kihvtim hääl ja lausa maailma tase !13. veebruar 2016, 18:51
oli paraku otseesitus hommiku tv-s sellel seelikuga tüübil. see oleks olnud maailmatase, mitte kahjuks kurgitüdruku esitus... seega olete teinud solisti osas väga vale valiku aga noh laurad ja muud naised veelgi magedamad kui kurginägu
EL13. veebruar 2016, 18:45
Eesti Laul = inglisekeelne tekst + muusika, milles pole raasugi eestilikkust.
Tom13. veebruar 2016, 18:12
Raudselt selle aasta kõige paremale laulule ehk Laurale.
Mmm13. veebruar 2016, 18:06
Laura lugu on asjalik, tempokas, sõnumiga ja Eurovisioonilik. Teine nö favoriit ''Play'' ei meeldi- liiga uimane.
tiit13. veebruar 2016, 18:00
need pole laulud vaid möga
13. veebruar 2016, 19:50
Sinu elu on üleüldse üks suur möga, kui su pidevaid mögisevaid kommentaare lugeda. Mittemillegagi pole inimene rahul
to: 19.5014. veebruar 2016, 11:21
Ja mida Sinu kommentaar sisaldab? Seda, et õigekirja ei oska!
nutt tuli peale seda kuulates14. veebruar 2016, 07:04
ei saanud lõpuni vaadata, sest jube kole tundus. miks ühel veel see jõuluvärk vabatahtlikult oli selga aetud? saatejuhid halvad ja zürii oli ka vilets. VABANDAN, VIST EI MÕISTA ENAM INIMESI, LÄHEN KOERTEGA JALUTAMA. ILUSAT SÕBRAPÄEVA KALLID KOERAD, KASSID.....
Merxx13. veebruar 2016, 17:20
Isegi naeratades on suunurgad allapoole........hea näitleja, palun tööta oma näolihastega!
merkale13. veebruar 2016, 18:42
Hea spetsialist, palun anna nõuandeid. Milleks niisama halvasti öelda? Konstruktiivset kriitikat paluks.
Mrxxexxx14. veebruar 2016, 13:14
kas sa pole midagi kuulnud normaalsest looduse poolt loodust. Nii on ja nii jääb, kõik ei tuuni ennast kirurgiliselt pardimokkadega tibideks. Oled sa mõelnud, et ka traumajärgselt võib mõni lihas töötamast keelduda ning ükski trnn ei aita? K.... nii labane annab ikka olle, et sellist kommi kirjutada. Kas valus ka on nii tobe olla?
to Mrxxexxx14. veebruar 2016, 14:44
Loomulikult ei ole kõik kaunitarideks loodud ja sinna pole mitte midagi teha. Aga kuidas käituda, see on küll enda teha. Isegi väga inetu inimene tundub väga kaunis, kui ta vastavalt käitub. Siin on Kristelil ikka väga palju puudu.
Vanamees13. veebruar 2016, 17:11
Nüüd leidsite kõige kõverama reklaamnäo,kas on veel hullemaid äkki!
üks oli veel hullem13. veebruar 2016, 23:54