Eesti uudised

Ärimees nõuab kohtu kaudu Jaak Joala pärijatelt lauljaga seotud võlga (73)

LISA KOMMENTAAR

Kahtleja.2. veebruar 2016, 14:29
Kus on mängus ärimees ERNI KÄOS on jutt kahtlane. See mees pole ausalteel sendi eestki äri teinud. Venemaa sõjavälinnakute ehitusega varus omale meeletud summad musta raha ja see tegi temast ta endaarvates suure ärimehe. Nüüd on omadega niikaugele jõudnud et ei lase surnutelgi rahus puhata.. Ei ole see mees ausalt oma rahasid saanud,aga küll jumal kelme karistab. Eesti vanasõnagi ütleb ,et igal oinal oma mihklipäev
Teadja.1. veebruar 2016, 10:56
Suur kelm see ärimees KÄOS. tean seda juba sellest ajast,kui ta venemaal sõjaväelinnakuid ehitas ja omale tööjõudu värbas.
G31. jaanuar 2016, 18:04
Sedalaadi värdjad on võimelised isegi Jaagu hauast üles kaevama ja oksjonile panema. Täielikud hälvikud!
31. jaanuar 2016, 10:07
Maire Joalast sai pilti tehes Maris Joala? :D
Anita Pavlova31. jaanuar 2016, 09:19
Pühendatud Jaak Joalale
,,MU ELU ON SEE,
Ingel puudutas häält mis täis jõudu
,,UNUSTUSE JÕEL,,
Las täitub iga soov
,,SEE RÕÕM ON ELUST ENDAST,,
,,SUVEÖÖ,,meid mägedesse viib
Kus õitsevad ,,LAVENDLI LILLED,,
,,SIND HÜÜAN,, ÕNNE HOIDMA PEAB,,
Saladuseks jäävad ,,METSA SSILMAD,,
,,NAERATA,, kui kurbus puudutab hinge
Ma laulan Sulle
,,NAERATA,, kui kostab ,,OHE ÖÖS,,
Ma laulan Sulle
,,NAERATA,,kui taevas ,,VIKERKAAR,,
Ma laulan Sulle
Mälestuste tee viib sinna kus,,MU KODU,,
Pilk peeglisse...
Peas vana ,,VILDIST KÜBAR,,
,,ÜTLE,,kas huultel tunned veel,,LAHKUMISSUUDLUS,,
Siis kostis ,,KAUGE KELLA KAJA,,
Mis rääkis ,,ARMASTUSE LUGU,,
,,NAERATA,, ma laulan Sulle
,,SEE KAUNIS MAA,,jäi südamesse
,,ELAVATE LAUL,,jääb muusikasse
,,KUIS LENDAB AEG,,see oli ,,ALLES EILE,,
,,SÜGISLEHED,,meenutagu laule
Mis laulsin Teile!
meelis31. jaanuar 2016, 08:15
ega surm ei kustuta võlgu kui ei soovi maksta loobunud párandist
ah Janaril on vaja selle Kremli ööbiku30. jaanuar 2016, 22:54
autoriõigusi ja raha........ ei või olla,see Janar ju nii peen mees ,et tema ei tunnistagi ei Kremli ega ööbikut.
Mida tähendab30. jaanuar 2016, 22:28
to "Mida tähendab"31. jaanuar 2016, 05:53
LP tähendab kauamängiv, mis tuleb ingliskeelsetest sõnadest "long play".
google 31. jaanuar 2016, 11:55
Laupäevaleht LP - Eesti Päevaleht
Kolm rockilegendi kõigest kolm30. jaanuar 2016, 20:45
...ärimees või pank mitte ei jõua kohale. Eraisikult võetud raha on tänapäeval tegelikult mingi tabu millest tuleks lahti saada esimesl võimalusel kui on võimalik. Pangalt võetud rahal on ainult üks kuupäev ,tagasimaksekuupäev. Selles ei peitu mingeid tagamõtteid ega ka mitte vihjeid mingile naturaalmajandusele mida võib inimest ja aegu arvestavalt alati esineda. Eesti elu on sellel liinil paigas . Kui vaadata Slovakkiat, Rumeeniat või ka seda osa Ukrainast mida valitsus ei majanda siis see Jaagu võlg jätab sellise mulje nagu tegu oleks just sellistelt raha laenamisel nüüd asi avalikuks tulnud. Poiss ole tubli ja tule sellest seltskonnast ära !!!
käsi pesi kätt... pole ma veel sellest mehest lugu pidanud "ööbik"30. jaanuar 2016, 21:24
seal see koer ongi maetud
jaagul31. jaanuar 2016, 07:29
polnud selle naisega enam mingit pistmist
31. jaanuar 2016, 11:03
Hea ja õpetlik lugu kõigile, kes arvavad, et ega KÜ-s revisjonkomisjoni polegi vaja, kes viskab silma peale rahavoogudele. Piisab kui üldkoosolekul mõnele huvitundvale näidata lepingust vaid 2 cm laiust pabeririba, kuhu võib ükskõik mida peale kirjutada.
Martin 30. jaanuar 2016, 20:09
Sorry everybody for bothering, but I would really appreciate your help on the products on the links in my last posting at 18.37. Just some words on the use of them in Estonia. I need the info for my research.This is not spam. Thanks a lot for your help! Suur tänu kõigile
naisuke30. jaanuar 2016, 20:01
Uu, mis toimub? Tekstis Maire, pildi all Maris! Kas puhkepäev mõjutab?
Ronja30. jaanuar 2016, 19:33
Ei tea-ei tunne,kuid too Maire kohe mitte ei meeldi mulle. Poeg ei paista pojana keda vanemad endale sooviksid,kuid ta on Jaagu laps. Kui oleksin seadusemees annaksin kogu päranduse Jaagu pojatütrele. Võlad jätaksin tasuda tollele ebameeldivale susserdajale. Maailmas valitseb ülekohus !
Mina ja Mina31. jaanuar 2016, 12:26
sinule ei peagi nad meeldima . kes sina selline oled et kõik peavad sulle meeldima
arvamus30. jaanuar 2016, 19:13
ärge te neid linke avage:D
MINA 30. jaanuar 2016, 18:43
teadja30. jaanuar 2016, 17:11
See tubli inimene oleks pidanud teenima kordades ja veel rohkem kui seda tehti. Nõudke võlgu nendelt tsinovnikutelt kes tema teenitud raha oma tasku pistsid.Ja kõige alatum on rääkida sellest moskva ööbiku teemal.Palun tooge tänapäeva staaridest üks nimi kelle hääleulatus,kandvus,tonaalsus jne oleks temast parem.
Mida juttu???30. jaanuar 2016, 15:52
Keegi poleks mitte kunagi soovinud, et tema isiklikke tegemisi mingis kuradi sitases lehes avalikustataks!
Kas tõesti õl ajakirjanik avastasid, et see kord oli teisiti, aga ikka sa ei süütud inimlik olla?
30. jaanuar 2016, 16:16
siin polegi midagi avalikustatud, vaid on kohtuasi kajastatud, see ongi kõik väga inimlik ja sest tuleb teistelegi teada anda, et ei juhtuks jamasi.
saatusekäsi30. jaanuar 2016, 15:19
Kas inimene ei saa rahus mulla all ka olla?Tundub,et ärikatel pole mõistust peas.Võiks pere rahule jätta!
miks varem ei30. jaanuar 2016, 15:19
küsitud ja kohtusse ei antud?
oh!30. jaanuar 2016, 15:30
See rohkem nende endi arutada!Võlg on VÕLG,eks kohus otsustab.
Urmas30. jaanuar 2016, 19:08
Kas sa selle jama kronoloogiast oled natuke mõelnud? Vist ei sest sul pole raha LP tasuliste artiklite lugemiseks, vaid ÕL tasuta klatšiartikliteks. Muide, ega see LP ka parem pole Jaagu nime artikli pealkirjas mainides.
Nüüd selgituseks. 90-te lõpus võttis KÜ või Maire Joala laenu ärimehelt, et teha raha katusekorterite väljaehitamisega. Sellele laenule andis allkirja lisagarandina ka Jaak. Selles, et asi läks alles alles nüüd kohtusse, on "süüdi" ajaline faktor, sest laen anti 15-ks aastaks. Paregu on aasta mis? 2016! Miks mitte varem? Sest paljud laenuandjad proovivad esialgu ka ilma kohtuta asju ajada ja oma raha tagsi saada! Mõned ärimehed ei ole nagu Maksuamet, et maksetäthaeg kukkus ja järggmise päeval kell 00.01 oled juba maksehäirete nimekirjas. See, et Jaak suri varem ära kui katkes ärimehe kannatus oma raha tagasi saada, on lihtlabane juhuste kokkusattumine, mida hetkel kollane meedia, minu jaoks sinna hulka kuulub nüüdsest ka LP, kes kasutab Jaagu nime suurima mõnuga oma huvides rohkemate klikkide saamiseks. Miks neid klikke on vaja saada? Ikka selleks, et rohkem reklaamide andjatele rohkem meeldida ja küsida rohkem raha.
PS. Ei ole mitte mingil moel seotud selle ärimehe ega tema võlanõudega!
19:08, 30. jaan 2016-le30. jaanuar 2016, 20:01
Aitäh selgituse eest.Elan läheduses, tuttav elab seal majas, olen kuulnud minagi seda juttu.Juba siis,kui see juhtus.
xxxx30. jaanuar 2016, 22:54
Kirjutati ikka et Joala naine oli susserdanud ja pettis ühistut.Lepingud olid
suulised ja rahade liikumine kahtlane.
to 15:930. jaanuar 2016, 20:07
LP-st on lugeda, et võlanõue anti sisse peale Jaagu surma. Eks sellised jamad vist viisidki Jaak Joala nii kaugele, et ta ei usaldanud enam ühtki inimest ning hoidis oma raha mitte pangas, vaid kodus ja ei andnud oma naisele isegi korterivõtit.
teadke30. jaanuar 2016, 15:19
et minu naabrimees elab ja ka mulle võlgu aga ära ei maksa.Elan edasi ja sellest vaesemaks jäänud ei ole.See ei ole seda väärt,et tõmblema hakkan,elu läheb edasi ja kuis kummalgi,näitab aeg
30. jaanuar 2016, 15:53
ma ka ei saa aru, ma kaalun naabrimeest kohtusse kaevata, milleks ta pereliiketega ? kuigi arvan, et see nn. ärimees loodab, et tegu on mingite nõrkade ja rumalatega, kui vana enda vastu ei saanud hakata. eesti ärikad ongi enamasti pätid.
oota,30. jaanuar 2016, 17:01
kui ära sureb, siis anna terve suguvõsaga kohtusse. Võla summaks ütle sulle sobiv ja vajalik summa, teine pool ju vastu ei vaidle mulla alt.
ebainimlik30. jaanuar 2016, 15:15
käitumine igatahes.Andke no aru,mida teete ja millal teete.Surnusid tuleb austada ja pärijatele ei puutu võlad karvavõrdki.Igaüks võib pärast nõuda ka seda,mida pole saanudki.Tulge mõistusele ja austage natukenegi iseennast-ärge muutuge zaakaliteks....
veteran30. jaanuar 2016, 15:03
Kes küll maksab memme vaeva.... Meile makstakse kunagi kõik me võlad ja me andestame oma võlglastele. On ainult üks bande, kellele ma ei andesta- see on reformipande oma Taavetiga.
Tere talv30. jaanuar 2016, 13:58
need võlanõudjad peast segi,no mida veel.See ei ole inimlik.
nüanss30. jaanuar 2016, 14:52
Kui võtad pärandi vastu, siis saad ka võlad kaela.
Ärimees tuli teadvusele.30. jaanuar 2016, 13:57
Jaak Joala ootab metsakalmistul ja tahab võla ära maksta. Ärimees polnud veel Temani jõudnud.
Kust30. jaanuar 2016, 13:38
see ärimees nüüd siis välja kargas?Nojah,seoses kuulsuse surmaga oli raha lõhna tunda!
et kui30. jaanuar 2016, 13:48
oled kuulus ja surnud ja veel Jaak Joala, siis ei pea võlgasid tagasi maksma?????? rahaasjad on vaja korda ajada. äri on äri, kas siis lõhnaga või ilma......
30. jaanuar 2016, 15:57
surnutega jamades on sel endal varsti laul lauldud.
13:48-le30. jaanuar 2016, 17:45
Küsiti, et kust ta n ü ü d siis välja ilmus? Ootas justkui, et asjaosaline teise ilma läheks ja kargaks siis pärijatele kintsu, Jaaguga asju ajada ei täinud?
XXX31. jaanuar 2016, 12:59
või ei julgenud või polegi mingit võlga,on laest võetud-kas tõendeid on?
Room3. veebruar 2016, 20:53
Austusest Joala vastu ei hakanud ta võibolla varem raha nõudma ja suure kella kylge 'anema. Nyyd tuleb Jaagu rahade saajatel arvestada ka seaduslikult nõutud miinustega. Eks see ole võlausaldajal viimane võimalus yldse oma raha tagasi saada.Tegelikult taiesti normaalne.
Kuule30. jaanuar 2016, 13:32
pokkerifänn!Oma reklaame levita mujal,eks!
30. jaanuar 2016, 13:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to juurakas30. jaanuar 2016, 13:09
sa vist eriti terav plliats pole? KUI võlad ületavad pärandi suuruse, siis kaaluda pole enam midagi - siis tuleb kohe loobuda.
to: juurikas ja to juurikas30. jaanuar 2016, 13:36
sulle ei ütle enne mitte keegi, kui palju oli kadunukesel võlgasid või vara. varast enamasti omaksed teavad, aga võlgadest paraku mitte. pärandi sa kas võtad vastu või ei. ja üllatusi võib palju olla. nii häid kui halbu. ainus asi halva üllatuse puhul, kui vara on vähem kui kohustusi on peale pärandi avamist lasta teha inventuur. peale inventuuri läheb surnu vara võlausaldajatele ja pärija ei pea puuduolevat võlga ise juurde maksma.
to to juurakas30. jaanuar 2016, 13:53
Ega sa ise ka kõige tervam pliiats ju pole. Kui näiteks lauljal oli võlgasid 10 000 eurot ja pärandvara 3000 eurot (näiteks üks odav auto) on kõik selge. Aga kui lisaks sellele kuulub pärandvara hulka ka kõikide tema laulude, muusika jms autoriõigused, siis kui suur on pärandvara väärtus tegelikult? Kas kohe loobuda kõigest või võtta risk - võib olla saab lauljast ja muusikust pärast tema surma legend vms ja tema laulud hakkavad sisse tooma veel suurt raha? Van Gogh suri ka võlgades ja keegi ei oleks tema "mõttetuid" maale koos võlgadega pärida tahtnud.
noh30. jaanuar 2016, 17:10
selge et Jaak laulis superhästi,aga ega ta ise vist ei kirjutanud ei tekste,ega viise,laulis ikka teiste tehtud laule ju.Ja ega vist siis autoriõigused ei kuulu ju Jaagule ka,saage must õigesti aru. kui ma lasen Oidi laulu Jaagu esituses,kellele pean maksma autoritasu?? Lihtsalt küsimus. Aga võlg on ikka võlg ja paraku jääb selleks ka.
maamiis30. jaanuar 2016, 13:51
miks kahjuks? Sinu soov oleks sis ,et kõik võlad pärast inimese surma tühistataks ja pärijad saaksid ainult raha ? Nii tehti ju tagastamise ajal .Enamus talusid ja maju olid laenudega,neid aga ei maksnud ÜKSKI" õigusjärgne omanik" tagasi .Ei küsitudki ju!
maamehele30. jaanuar 2016, 14:27
Sa maamiis oled ka paras otu. Kui talumees Siberisse saadeti või jõuga kolhoosi sunniti, kuidas ta oma laenu maksta sai?
Vanaise ehitas laenu peale linnas maja. 40 aastal natsiti maja ära aga võlgu maksis vanaise ikka edasi, kuni sõjani!
tt 30. jaanuar 2016, 12:32
Muidu me võiks kõik võlga elada ja rahumeeli surma oodata.
Pille30. jaanuar 2016, 12:04
Jana mee utab noort Tons Mägi!Jaa gust pole poja küll midagi!
Kersna saates J.Jala tähtkuju-oli noore Tõnis Mägi foto!
Tundus sarnane!Carmen on tugev hääl,!Ja agul oli väga lüüriline ja õrn häält! Noh vota nüüd kinni!oli kes oli. CARMEN VÕIKS LAULJANA JÄTKATA, ilus noor neiu ja väga hea hääl
30. jaanuar 2016, 13:43
kas sind lasti hullarist välja kulla neiu Pille ?!
Pillele30. jaanuar 2016, 20:14
Ära padise,Pille. Poiss on koopia oma emast.
Brunn30. jaanuar 2016, 11:49
Täiesti HAIGE lugu. Ärimees- sellist eestit me saimegi.
xxxx30. jaanuar 2016, 12:01
Ärimees ajas äri Joala lesega ja koos rööviti korteriühistut.Sellest kirjutati omal ajal
lehtedes.
30. jaanuar 2016, 16:13
minu arust ka, ja abikaasa ei vastuta teise abikaasa tegude eest. Ma ei saanud maire joala mahhinatsioonidest midagi aru, seo ses katusekorterite ja nende sahkermahker firmade ning rahakantimistega, kuid nii palju küll, et loodetud kasumit s.ta ehituse eest ei tulnud ja korteriühistu riisumise eest ka veel, kinnisvara krahh aga tuli. nn . poeg tuleks täiesti rahule jätta, jaaguga pole maire rahaafääridel pistmist, kuna jaak vaevalt nii õnge minev oli...
hm30. jaanuar 2016, 18:58
Uudishimulik30. jaanuar 2016, 11:04
Kes on Maris Joala (pildil)?
Viimasele30. jaanuar 2016, 11:03
Kohe kommima. Ilma et naatukegi artiklit loeks. ..
:)30. jaanuar 2016, 11:15
Mötle, enne kui lobisema kukud :)
Minu teada30. jaanuar 2016, 11:01
ei ole JJ kirjutanud muusikat,seega arvan,et tegu on pigem muusika esitustest tulenevate õiguste jaotusega.
Jube30. jaanuar 2016, 10:59
Kas sel hullul, alatul ja vastikul ärimehel nimi ka on.
Eesti mats 00730. jaanuar 2016, 10:44
see30. jaanuar 2016, 10:22
on õudne et Jaaku ei jäeta veel hauaski rahule
Mehel jäi võlgu järgi rohkem kui varakest...30. jaanuar 2016, 10:42
Vaevalt võlgu jälle keegi tahab pärida.Siin saaks "advokaat" Lang kena kopika teenida
mõte30. jaanuar 2016, 10:06
Ju siis on võlga tõestav dokument.Rikutud on seadust sellega, et võla nõue esitati pärijatele alles nüüd.Peale vastava tähtaja möödumist ei saa pretensiooni enam esitada või on vaakum seaduse järgi pikemaks läinud ja nii kiirustati liigselt päranduse vormistamisega.
Urmas30. jaanuar 2016, 18:36
Ei rikutud mingit seadust! See, et Jaak Joala nimi mängu toodi, on puhas meedia klikihullus Jaagu nime sisse toppides.
Artiklit lugedes on asi lihtsamast lihtsam- ühistu, kus üheks bossiks oli ka Jaagu naine, võttis laenu 15 aastat tagasi ja kuna seda laenu ei ole tagasi makstud, siis ärimees, oodanud veel paar aastat, andis lihtsalt asja kohtusse, et oma raha tagsi saada. No ei olnud muudmoodi võimalik raha tagasi saada. Vaadake kasvõi natuke aastaarve, mitte ärge lahmige niisama!
Kui Jaak oma eluajal oli nõus andma allkirja laenudokumendile, kus ta omal soovil/naise tahtel on nõus hakkama kaasvastutajaks/garandiks laenule, siis pole mitte midagi teha. See pärijast abikaasa oleks võinud Jaagu eluajal vähem susserdada!
Notarit pole ka mõtet süüdistada, et too ei avaldanud midagi Jaagu võlast, sest ega see ei olnud Jaagu võlg ning igatsugu ärimeeste ja korteriühistute vahelisi lepinguid pole üheski avalikus registris. Ja tegelikult see pole ju Jaagu võlg, vaid kahjuks lisaallkiri garandina nagu nõuavad pangadki.
Oi kui palju vanavanemaid on lapsepõlvekodudest välja tõstetud ühe pookstaavi eest lapselapse meeltesegaduse pärast!
AA+A.30. jaanuar 2016, 09:48
ÄRIMJEES..............................