Tele

Uudis on täiendamisel!

TULINE DEBATT | Varro Vooglaid: homoseksuaalsus pole inimloomusega kooskõlas (212)

LISA KOMMENTAAR

Terminitest28. jaanuar 2016, 15:29
Üritasin eile mitu korda, kordasin, kuid minu kommentaare ei lastud üldse läbigi. Huvitav, mis oli siis seekord see tabu-sõna, mis kommentaari automaatselt mängust välja lülitas? Kirjutasin lihtsalt mitmesugustest "fiiliatest" (sest selliste sõnalõppudega need seksuaalsed kõrvalekalded ju teaduskirjanduses on), analüüsisin neid ja selgitasin, milles need tegelikult seisnevad. Mitte ühtegi sõimusõna ega ropendust. Kasutasin ainult meditsiinis või juriidilises kirjanduses kasutatavat oskussõnastikku. Aga sellegi poolest ei läinud kommentaar läbi. Ei esmakordselt, ei korrates. Ju siis mõnele moderaatorile või tsensorile see teema lihtsalt ei meeldinud. Ja meil pidavat just nagu sõnavabadus olema!
aivar29. jaanuar 2016, 14:29
ka mina olen vahest mõnda juttu kommenteerinud ja mõistatan ikka ja jälle,et miks see läbi ei lähe,mul pole olnud ühtegi roppu sõna,huvitav,,,palju neile moderaatoritele makstakse nende kirjade sorteerimise eest,õigusriigi sõnavabadust meil küll ei eksisteeri!
28. jaanuar 2016, 14:54
Kust võetaks väide, et enamus eesti rahvast ei poolda kooseluseadust. Pole homo ega gei, aga minul pole vahet, kui omasoolised soovivad koos elada. Olen kooselusesduse poolt!
28. jaanuar 2016, 09:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Juku Pupp28. jaanuar 2016, 10:06
Ja kas sulle meeldib siis kasutada seda pedeseepi?
täpne28. jaanuar 2016, 09:31
kas tuleb kunagi aeg , õige nimega PEDERASTIA
Sander28. jaanuar 2016, 06:42
"Varro Vooglaid: homoseksuaalsus pole inimloomusega kooskõlas"-vaimselt terved inimesed pole selles kunagi kahelnud, kus siin uudis on!
yesss!27. jaanuar 2016, 21:58
Lõpuks ometi saite aru!!!
yesss!27. jaanuar 2016, 21:58
Lõpuks ometi saite aru!!!
Tõepoolest27. jaanuar 2016, 20:56
Asi pole 0.0X % homode eriõigustes, mida nõuab marginaalne ja lärmakas kamp, vaid läbisurutavast seadusest tulenev hilisem räige ideoloogia.
See ideoloogia on juba väga ohtlik, võrreldav ehk praeguste tolerastide- sallijate püüdega tuua Euroopasse sisse rohkem murjaneid.
Tõepoolest27. jaanuar 2016, 20:56
Asi pole 0.0X % homode eriõigustes, mida nõuab marginaalne ja lärmakas kamp, vaid läbisurutavast seadusest tulenev hilisem räige ideoloogia.
See ideoloogia on juba väga ohtlik, võrreldav ehk praeguste tolerastide- sallijate püüdega tuua Euroopasse sisse rohkem murjaneid.
tavainimene27. jaanuar 2016, 20:48
Varro Vooglaid presidendiks!
rehv27. jaanuar 2016, 20:15
Täna siis teeb IRL ka PD-seaduse "kaubaks". Parts meile ja seadus teile, IRLi ettepanek ise on ju puhtalt kosmeetiline. Ei tea, kust Tsahken need kaks milli eestlast võtab või kes nad valmis teeb ? Teda ei saa ju kuskilt otsast tõsiselt võtta.
Juku27. jaanuar 2016, 20:06
No seee ei ole normaalne kui mees paneb mehele ,loomad,linnud ,kalad ,putukad,mesilased,õunapuud ,kõik ,tolmvelad taime tahavad ikka vastassugupoolt!See on ebanormaalne,nagu Vooglaid ütles!Kes meil seda 2 te miljonit eestlast tegema hakkavad,see ei ole normaalne suhe,lubame siis varsti oma lemmikloomaga samuti suhelda,või suurest armastusest veresugulaste vastu ,nagu ema ja tütar sama asja!Igal asjal on oma piir,mees paneb meest onju tavainimesele jube!
Täiesti õige !27. jaanuar 2016, 19:59
Toetan igati Vooglaiu öeldut ! Homod POLE NORMAALSED !
kuller27. jaanuar 2016, 19:58
minu pärast olge, aga lapsi ärge puutuge, muidu läheb kurjaks!
G27. jaanuar 2016, 18:07
Müts maha Varro ees! Kuidas ta küll kannatas nende pedede rünnakut.
G27. jaanuar 2016, 18:05
Ma sattusin seda eile kuulma ja lausa öökima ajasid need väärakatest Rebased ja mingi eriline värdjast pede oli veel kes pidevalt kiitis kui õieti oleksw kui kõikjal oleks persetrukkijad. Tavainimene pidi olema väga vaenulik ja pede see näidisinimene. Ülihaiged inimesed need pedetpetajad.
mulk27. jaanuar 2016, 17:35
Siin väikelinnas elatakse ikka veel õnneks keskaja kommete järgi . Mees naisega abielus . Pered rikkad laste poolest. Lapsed lõpetavad kooli, kõrgkooligi Eestis. Saavad hea hariduse. Ja suunduvad laia maailma. Maha jäävad vananevad vanemad. Koolid suletakse. Perearstid koondatakse. Elu kustub. Hea on kuulda , näha, et on veel pealinnas inimesi, kes võitleb eestlaste ellujäämise eest. Varro Vooglaid nimelt. Ühesooliste kokkuelu on täielik katastroof. Neist ei tule järglasi. Nad võitlevad vaid oma heaolu nimel. Nende kooselu on äbielu. Riik peab rohkem toetama peresid kust toimub meie elanike juurdekasv, alates 3-st lapsest. Vastasel juhul peaks tuleval aastal kapist välja tulema, s.t. legaliseeritama riigikogus kolme naise pidamine. Sealt tuleks juurdekasv kindlasti. P.s. oleks soovitav taolisse vestlusringi tuua ka psühholooge, psühhiaater (tema ravida oli vanasti see haigus ja kuidas see nüüd teistmoodi on?).
JUHAN27. jaanuar 2016, 16:37
Kas selle artikli kommenteerimine on siis lõplikult lukku löödud? Pärast 14:19 pole enam ühtegi kommentaari läbi läinud, kuigi teiseseas olen ka mina isegi proovinud. Vastupidi, mõned veidigi arutlevad ja imestust avaldavad varsemad on hoopiski ära kustutatud.
rebane pani metsa27. jaanuar 2016, 14:19
filmis "Nullpunkt" on agressiivse kiusliku pdepoisi prototüübiks ju täpselt reimomets. Ja temaga tuleb teha täpselt sama mis filmis - avalikustada mõned poistega hullamised siis rahuneb intrigaan hoobilt maha
to rainz27. jaanuar 2016, 14:04
Üks minu komm kadus,nüüd ei saa kommide rohelisse lahtrisse toetust avaldada!! Kas kardetakse,et Vooglaiu toetus läheb liiga ohtlikult suureks?
Tubli ohtuleht27. jaanuar 2016, 14:03
Väga suure töö olete teinud kommentaaride kustutamisel. Ühte normaalset argumenteerivat kommi te läbi ei lase. Kas vaatate neid koos Reimoga enne läbi?
rainz27. jaanuar 2016, 13:56
KAS SEE ON MINGI NALI VÕI??!!! SIIN PEAKS OLEMA VÄHEMALT 500 KOMMENTAARI! KUS NEED ON??? HÄSTI PANETE,MODERAATORID!
Kustutatakse 27. jaanuar 2016, 14:05
Reimole ja Taavile sobimatud kommentaarid. Vihaseaduse jaoks jäetakse alles sobilikud.
Homondus27. jaanuar 2016, 13:38
on ju HV viiruse levitamine ja meditsiini seisukohalt ebahügieeniline ja ja hemoroidide tekitamine teise inimese sandistamine ning üleüldse üks ebaeetiline tegevus mis vajaks ravi .On ju kõik see maksumaksja raha kulutamine.Nii et olgem parem kuss!
Rehv27. jaanuar 2016, 13:26
Millal ometi Eesti riik OLULISTES küsimuste pd-seadus on oluline, sest oma pooliku oleku tõttu lõhestab praegu oluliselt kogu ühiskonda) korraldaks REFERENDUMI. Selle tulemusena võiks teha seaduse ja see olekski riigi ning rahva tahe, arvamus ja otsus. Praegu mängitakse demokraatia sildi all mingeid "tagatoa ja -ukse mänge".
Peale referendumi tulemuste teadasaamist poleks kellelgi enam midagi plõksida. Ja tulemus on ette teada, seda kardavad metsad, rebased, kajud ja sooääred.
Rehv27. jaanuar 2016, 15:28
kas keegi mõistlik inimene söandaks panna miinuse kommentaarile, milles peetakse vajalikuks referendumi korraldamist ühiskonna jaoks olulistes küsimustes?
:)
A27. jaanuar 2016, 19:03
Üks siin siiski keeldus ise otsustamast , arvatavasti viskas ka EKRE referendumi üleskutse prügikasti või põletas hoopiski ahjus ära põhjendusel ,et toetab küll ,aga ei julge ,kuna lastakse töölt lahti või saadetakse Siberisse !!
JUHAN27. jaanuar 2016, 13:11
Kuna paaritumine on seotud nii mõttetu energiakulu, riskide ja isegi hukkumise võimalusega, on loodus selle ahvatlevamaks muutmiseks lisanud sellele suurima naudingutunde. Mille pärast tasub paljugagi riskida. Kuid erinevalt loomadest on inimene asunud naudingut otsima mitte ainult soo jätkamise tegemisest, vaid ka muudest erootilistest ning erutavatest tegevustest. arem nimetati neid perverssusteks. Seejärel pisut pehmemalt -hälveteks. Praegu aga seksuaalvähemusteks, kelle õigusi tulevat kaitsta. sest et erinevus rikastavat.
Tegelikkus27. jaanuar 2016, 13:07
Homod ajavad endale tegelikult välja "lapsendamisõigust".
See on olukord, milles rikkamad homod saaksid endale osta maailma kõige kallima mängukanni, lapse siis. Vaesed, eksinud homod on hetkel vaid nende tööriistad.
Bisnis juba käib täie hooga ja nt Skandinaavias võetakse vanematelt lapsi kõikvõimalikel põhjustel. Lapsed suunatakse siis hoolde- ja turvakodudesse, millised kuuluvad eranditult erakapitalile/eraettevõtjatele. Lastekaitsjatel on nendega kokkulepe ja nad on omavahel "doljas", sest mida rohkem ära võetud lapsi, seda suurmad on pearahad, mida riik maksab.
Bisnises, millega varustatakse lastega nii homopaare, kui niisama rikkureid, liiguvad müstilised summad.
Lapsi on sellesse vaja ja need lapsed võetaksegi "seaduslikult", erinevatel ebaselgetel argumentidel lihtsalt heteroperedelt ära.
Lastekaitsjad, kes tegelikult ajavad julma äri, ei oma reaalse lastekaitsmisega suurt kokkupuudet üldse- neil on vaja kaupa.
Vanast nõuka-aegsest laulusalmist27. jaanuar 2016, 12:49
Jäägu kõik nii
Nagu loodus seadnud on.
Sa oled ju naine,
mul mees nimeks on!
27. jaanuar 2016, 12:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
12.4727. jaanuar 2016, 13:11
No sinu taset me eile saates nägime,lällavad nagu voorimehed,laskmata teisel lauset lõpetada.Homointelligents, vot on maailmatase.
JUHAN27. jaanuar 2016, 13:45
Mida sina minu tasemest ka tead? Vabandust, luid mind küll eile saatesse ei osama kutsutud. Kahjuks muidugi. Endise juristina oleksin siis suutnud ehk ka niinimetatud hoointelligentsile, s.o. mõningatele vastaspoole sõnakeerutajatele ning demagoogidele veidi adekvaatsemalt vastata.
13.4527. jaanuar 2016, 15:36
Juhan,vabanda mind, ei tahtnud seda sulle adresseerida,siinon õuelaulikuid,kellele see minema pidi.
27. jaanuar 2016, 12:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Sasaul27. jaanuar 2016, 15:29
Kus neil homodel kodust kasvatust saada on???
ää27. jaanuar 2016, 12:09
Saate formaat on juba sellepärast mõttetu, et nii palju rahvast aetakse stuudiosse, ning selle pooltunni jooksul saavad sõna vaid mõned üksikudki. Tulemuseks on lihtsalt palju demagoogiat. Ei pole võimalust nende ümberlükkamiseks, sest aega napib. Ilmselt polegi see saate eesmärk, et midagi arutada. LIhtsalt aetakse teemad tuliseks ja siis saab aeg otsa. Selline saateformaat vajaks ikka tunde pikka aega, et tekiks arutelu ja pooled saaksid vastata ka. Kuigi kui vastakuti on ideoloogiad, siis lõpptulemust ei oleks ka pikema saate puhul. Selleks et saada lõpptulemus, selleks on välja mõeldud ikkagi referendum. Meil ollakse aga seisukohal, et referndum ongi bolshevism, mitte demokraatia. Sellisel juhul viisid meid euroliitu ju bolshevikud.
n.7627. jaanuar 2016, 12:07
Inglismaa "rebane"jooksis "metsapoole"varju,kas oli ohutum?
Rudi27. jaanuar 2016, 11:58
Paari aasta tagune ametliku statistika andmetel on pedesid 0,2-0,5 % elanikkonnast. Ja ainuke valitsuse mure ongi nendega tegelemine? Ime siis, et millekski muuks neil enam aega ei jää!
Seltsimehed soojalt maalt27. jaanuar 2016, 13:39
Peagi on siia lisandumas härrad, kelle meeldib oma sugukirge rahuldada lammastega. Kas paari aasta pärast on saated loomaarmastajate ja loomakaitsjate vahel? Pedo ja soofiilidega asi jätkub, ka nemad on vähemuses, millal reform ja sots neid kaitsma hakkab.
27. jaanuar 2016, 11:44
ERR-i tsirkust võiks etendada laadaplatsil.Rannamäe ei ole suuteline esiteks olema erapooletu, teiseks hoidma korda stuudios.Õppigu Andres Kuuselt-mina olen saatejuht ja allute korrale.Imalate naeratustega Metsa seltskond näitas matsluse taset ikka täiega, eriti Rebane.Vooglaid on super inimene, argumenteeritud ja asjalik tõestus tühipaljaste koosungite vastu Metsalt.KIITUS VARROLE! Selge on ka see,et need nõudmised ei jää viimasteks, varsti nõutakse erikoole,lasteaedu jne.Vastuvõeti homoseadus nr.1, rakendusseadused on juba seadus nr. 2 ja nii see läheb.
vanaisa27. jaanuar 2016, 11:36
Üks komm kadus ära aga proovin ikkagi uuesti! Nagu on uudistes-netis lugeda olnud on need pedeseaduse toetajad spetsialistide arvates haiged. Ei suutnud ka eile nende mõtetut loba kuulata ja vahetasin kanalit! Jah,Vooglaid sai väga suure toetuse aga........................................samas jäin mõtteisse,meie endine Pärnu linnapea sai üle 7000 häälega riigikokku,ka mina toetasin teda! Nüüd kahtlen,kas ta NÜÜD ka meie rahva arvamusega arvestab või jääbki toetama pedeseadust??
Olematu käputäis siin kriiskamas!27. jaanuar 2016, 11:29
125 kommentaari siin, mida võiks vabalt 2-ga jagada, kuna ühtedelt mitu kommentaari. Rahva arvamus kujuneb välja ikka siis, kui siin oleks vähemalt 1 miljon kommentaari!
js22227. jaanuar 2016, 12:01
Musta valgeks ei räägi. Enamus rahvast on vastu. Lepi sellega.
Enamus27. jaanuar 2016, 12:27
rahvast võtab asja mõistusega. Kooseluseaduse vastased on selle igatahes kaotanud. Helmedel näiteks on prioriteet nr. 1 Rõivasest lahtisaamine. Kuulake neid vahel tähelepanelikumalt. Neil on tegelikult sellest seadusest täiesti kama kaks. Debattides ootaks neilt rohkem argumente, aga nad lähevad kiiresti üle konkreetselt Rõivase materdamisele ja see on kogu nende argument. Ei usalda neid mehi üldse. Pole neist kellegi kukutajaid, rääkimata ise valitsemisest. EKRE tulekuga on rahvas lõhenenud. Targem pool pooldab valitsust, lollimad jauravad koos EKRE-ga. Kooseluseaduse rakendused võetakse vastu nagunii. Huvitav, mis see EKRE eksisteerimise mõte siis oleks? Pagulaste teemal ei suuda nad ka peale mõtetu sõimlemise midagi korda saata. Rahvas lihtsalt ei lähe selle nõmeda kraaksumisega kaasa ja nende toetusprotsendi laeks jääbki see 8%.
12.27jälle EKRE süüdi27. jaanuar 2016, 13:06
Sina, ja rahvas,ahhaaa..jälle siin kraaksumas.Hea,et suudad ennast oma luuludega rahustada.Näita ikka tõelist taset ka...vangi, kongi, võlla , ahju-kisakõride tase,nagu eile saates näha oli.
tõnu27. jaanuar 2016, 13:19
Kui keegi kasutab sõna "rahvas", siis on selge, et tegemist on demagoogiaga. Ja sellist sõnavõttu ei saa tõsiselt võtta.
js22227. jaanuar 2016, 14:06
Asi pole põhjustes, miks keegi vastu on. Pole oluline, kas seda ei taheta usulistel või poliitilistel põhjustel või hoopis lihtsalt sellepärast, et ei armastata homosid. Tähtis on see, et ENAMUS on vastu.
Minul isiklikult pole homode vastu absoluutselt mitte midagi, aga mina olen vastu ja seda põhjusel, et ei pea seda normaalseks. Toon näite spordist. Invasportlased ei võistle koos füüsiliselt tervete sportlastega. Nad lihtsalt ei ole võrdsed. PS! See oli lihtsalt näide (võibolla mitte hea). Ma ei pea homosid invaliidideks.
Sasaul27. jaanuar 2016, 15:35
Mina pean küll ja veel ajuinvaliidideks!!
Olematu käputäis27. jaanuar 2016, 13:15
Kriiskas eile stuudios,aga mitte siin kommentaariumis. Ausalt,mul hakkas ka paha,vaadates seda p-kampa. Varrole aitäh,oli mees omal kohal ikka.
Ohtuleht27. jaanuar 2016, 13:42
Enamus kommentaare on kustutatud. Siia jäetakse ainult üksikud Reimot, Reffi ja Sotse kiitvad kommentaarid. Kui tahad EEsti rahva arvamust tehke referendum.
Olematu käputäis siin kriiskamas!27. jaanuar 2016, 11:29
125 kommentaari siin, mida võiks vabalt 2-ga jagada, kuna ühtedelt mitu kommentaari. Rahva arvamus kujuneb välja ikka siis, kui siin oleks vähemalt 1 miljon kommentaari!
11.2927. jaanuar 2016, 11:47
Ega kõik sinumoodi trüki sadu komme korraga.Panid siingi 3 korraga.
???27. jaanuar 2016, 12:14
Aga pedeseaduse toetajad, mitu kommi nemad kirjutavad? See 11:29 siin pani näiteks kaks korda järjest. Ja mõned panevad 4-5 kommi kah. Süüdistavad teisi selles, mida just ise siin praktiseerivad. Aga eks oma lüüasaamist avaliku arvamuse rindel tuleb ju kuidagi ära põhjendada.
Euroleib27. jaanuar 2016, 11:24
Meie küll oma töökollektiivi seksuaalvähemusi ei võta! Seega vaidleme Vooglaiule vastu, et Eestis ei ole nende vähemuste suhtes diskrimineerimist.
Nõus!27. jaanuar 2016, 11:48
See fakt ammu teada! Nimi on neil europärane, aga juhtkonna mõttemall kui Nõukogude Liidu pärane. Miks nad sinna vabasse maailma üldse oma toodanguga lähevad? Tootku siin ja toodetele pangu nimeks "Heteroleivad!"
Asjade varjatud pool27. jaanuar 2016, 11:19
Mul on veidi kahju Vooglaiust ja ka tema vastaspoolest.
Nad sattsuid lõksu - neile näidati seda, mida taheti näidata ning nemad ootsupäraselt tellijale, võimendasid seda, et tekiks vastuolu ja kähmlus ja see eksitab inimesi sedause tegelikust eesmärgist.
Neid lihtsalt kasutatakse ära ... kedagi (valitsust ega neid, kes selle seaduse ette söötsid) ei huvita homod või inimesed, veel vähem rahvas.
Sama ka Lastekaitseseadusega jne. näidatakse ebaolulist, seda rõhutatakse kuid enamuses ei vasta ka selle ebaolulise mõte SELLE seaduse sisule.
Sisu määrab ära tegevused, mida hakatakse pärast seaduse jõustumist tegema st. mis muutub päriselt reaalses elus.
vunts27. jaanuar 2016, 11:24
Lihtsalt- ära uduta!
Asjade varjatud pool27. jaanuar 2016, 11:25
Seaduse varjatud pool seisneb selles, et kaks koos elavat inimest (ja tore kui neil on ka lapsi või on antud lapsed) on üks pere juriidiliselt.
St. kui ühel liikmel on võlad, siis kohustus langeb ka teistele liikmetele ... seega koos elavad kaks meest ja üks on nt. mängur, siis kui tema on maksejõuetu või surnud - nõutakse teise mehe käest see võlg välja ... ja see on seaduses korrektne. Samuti laps ei pea olema nende oma, kuid võõrad võlad saavad tema osaks ja võib neid ka kogu oma elu maksta ja ka oma uutele "kaaslastele" pärandada.
Asjade varjatud pool27. jaanuar 2016, 11:35
Varajatud pool tähendab toob ilmekalt välja selle ühiskonna pale ... tarbimis ja rahakeskne ühiskond.
Et inimesed elavad võlgu ja ka mängurluses-pahedes (soositud ka üldiselt). siis on vaja neilt raha-võlad kätte saada. Kuna üldiselt mängurid ei ole eritivõimekad oma võlgu tasuma, sisi on hea kui on teisis vastutavaid osapooli, kes nende eest maksab (kasvõi kogu oma elu).
Appi tuleb ka Lastekaitseseadus. mille kohaselt vanemad peavad oma lapsele võimaldama teatud materiaalse baasi.
Nüüd, kui ka teine vanem on seotud esimese võlgadega - on mõlemad vanemad laostunud ja ei suuda seega täita oma "vanemlikke kohuseid" ning saab lapse neilt kergelt ära võtta. Riigil on ka kergem võlgasi sisse nõuda - nüüd ka neilt, kes ei ole neid võlgu tekitanud.
See seadus on loodud, et rahakeskne maailm toimiks rahakeskse maailmana - kõigis oma pahedes.
Point on siin selles, et algselt on seadus vabatahtlik (kooselu registreerimine) ... hiljem kõigile kohustuslik, kuna seadus on ju olemas.
udutan27. jaanuar 2016, 11:40
mina olen pärit sellisest perekonnast - oli kaks võõrasisa (alkohoolikud ja mängurid), kes pidevalt võlgu nii riigile kui eraisikutele. Kuna ema töötas pikad päevad, siis mul oli midagigi süüa ja selga panna. Nüüd, kus oleks seaduse järgi ka temalt see pisku võetud - ei oleks mul olnud ka seda lapsepõlve vaid elu lastekodus ja kasvatatud eeskujulikku Nõukogude inimest.
n.7627. jaanuar 2016, 11:59
Mis sa udutad,olen lastekodus kasvanud ja pole mingisugune nõukogu inimene.(1946-1954).Udutaja,oled ültse lastekodulast kohanud?("nahkpall").
seega27. jaanuar 2016, 12:35
sa arvad, et tead midagi kuid sa oled õpetatud tundma vaid virvendust pinnapealisust ELUST. Inimene elusolendina on mitmetasandiline ja vajab kõigi nende tasandite tunnetamist ja tundmist. Lapsevanemad saavad lapsele seda pakkuda - riik ei ole võimeline inimest sedasi arendama ... ei ole ka huvitatud, sest vajalik vaid töörobotina ja maksude maksjana asjad, mitte elus-päris inimesed. Exceli tabel.
Inimene sünnib siia ilma kindla arengu eesmärgiga ja seeläbi ka kindlatele vanematele ning keskkonda.
Et seda kõike teada, pidin nii vanaks elama - sünnist saadik (kümned aastad) möödusid justkui silmad kinni "dark side" ilma ühegi valgusepiisata, surm oli kogu aeg mu ümber ning lähedane ja iga inimene, kui vaenlane ... kurjusel on omad nüansid, kuidas hoida inimesi enda valduses-kasutuses. Valgus tuleb Jumalast ja siis märkad, et on ka midagi rohkemat, kui sind oli õpetatud-kasvatatud-harjunud.
Rahakeskne maailm on oma olemuselt väga tumeda poole kasutada.
Iga hetk, kui ma surmahingusest (esimese 18 eluaasta jooksul 5 õnnetust) tagasi tulin, oli justkui valgus mu tagasi toonud ... elus midagi ei muutunud, sest nägin vaid seda, mida mulle kurjus (ühiskond) tahtis näidata. Pinnapealne virvendus, ilma sisemise arengu ja tungita parema ning armastuse poole ... lihtsustatult armastuse puudumine.
Rudi27. jaanuar 2016, 11:15
Saates näitas ka ühe tädi definitsiooni demokraatiast, mis kõlas umbes nii : Demokraatia ongi vähemuste huvide eelistamine ja kaitsmine, enamuse huvide eest seismine on bolševism! Tase...
Hetero27. jaanuar 2016, 11:12
Aga te oletegi väärastunud kui peenise teise mehe perse topite.madafaccaz.
?27. jaanuar 2016, 11:43
aga kui mees naise anusesse topib, kas see on varjatud homoseksuaalsus?
Mina27. jaanuar 2016, 11:11
Saan aru et samasoolised kooselavad paarid peavad kuidagi oma koos soetatud vara, väärtused ja sotsiaalsed garantiid saavutama vast ehk notariaalselt kinnitatult või kasvõi mingi seadusena. Sest selge et sellised kooselud eksisteerivad. Aga no laste adopteermine sellestes peredes peaks küll kategooriliselt keelatud olema, sest miks peaks see väike lapsekene kannatama, sest see on selge et teda ei kohelda ühiskonnas normaalselt ja ta saab väga palju haiget vaimselt. See et tal on 2 hoolivat ema või siis 2 hoolivat isa kuid normaalsest tegelikust perest ei ole tal ettekujutust ja suuremaks saades võib olla ta väga õnnetu et peab kasvama sellise kooslusega peres.
tema nimi27. jaanuar 2016, 13:30
Mina tean samasoolisi paare (2tk) kus mõlemas on inimesed väga head vanema kes on väga tublid noored üles kasvatanud.
Ema ja isa ei ole mingi tagatis "normaalselt perest" - vaata lahutusi, petmisi, peksmisi ja laste ärakasutamisi. Lapse jaoks on normaalne pere selline kus lapse eest hoolitsetakse ja hoolitakse, teda armastatakse, toetatakse ja suunatakse. Seda saavad teha kaks samasoolist vanemat sama hästi kui erosoolist vanemat.
Miinustage nüüd...
ei..27. jaanuar 2016, 14:43
..pea juba seda normaalseks, kui naine sünnitab lapse ja annab siis ta meestele kasvatada. Ei ja veelkord ei!
ants27. jaanuar 2016, 11:03
igal juhul on vooglaiul õigus pedendus ei ole kristliku moraaliga kooskõlas...las peded tänavad jumalat
et pole kesk-aeg ...nad põleksid muidu tuleriidal....
noo27. jaanuar 2016, 13:35
kui mudakoonud kohale toodakse küll siis saabub ka keskaeg , need õpetavad hotelli katuselt kohe peded lendama
VANAEMA MAALT27. jaanuar 2016, 10:53
See pole saade,see on laadaplats,kes kõvemini karjuda jõuab.Siin ei saa ju võimalust aruteluks tekkidagi,kui kõik vahele kisavad.VARROLE TUHAT PUNKTI ERUDEERITUSE JA MÕISTUSE EEST HULLUDEGA VÕIDELDA. Miks saatejuht pole suuteline stuudios korda pidama, siis pole palagani ka mõtet pidada.
To vanaema maalt27. jaanuar 2016, 11:30
Vaata, et sul endisel kolhoosnikul porgandid keldris mädanema ei kakka.
11.30 ikka KAKKA meeles27. jaanuar 2016, 13:25
Porgand võib mädaneda, aga kui sinul pea mädaneb, pole enam midagi sealt loota.Kevadel panen uue seemne mulda, aga sinu seeme ei idane pärasooles kunagi ja mõistust tagasi ei too. Ahvist kaugemale arenematu ja linnakivist sündinud linlane, ära plõksi.On sinu eellased pärit kuupealt või??
To 127. jaanuar 2016, 13:41
Tundub, et selle vanaema all pesitseb hoopis mees, kui vastamisi lugeda! Naera kas või nüüd ennast herneks!
13.41 võiksid pigem oma aru taga nutta27. jaanuar 2016, 13:57
Usu mida tahad,aga habet mul pole ja soovahetust tegema ei kipu,nii,et olengi vanaema päriselt ka.
15.2127. jaanuar 2016, 15:45
No enne kirikusse(mis see Ilves sinna otsis), kui hakkan piidreid kiitma.
Ei ole...27. jaanuar 2016, 10:46
See noormees kes Vooglaiu vastas oli võiks veel mõne kõrgkooli lõpetada, et tegelikkusele otsa vaadata. 10:18 kommenteerija tõi loodusseaduse kriitaka ehedalt välja ,olen temaga 100% nõus .
Arutada võib ükskõik millise ettekäändega nii ja naa aga põhiolemus on ikkagi perekond .
Tõstatati ka laste olukorda ,koolis lasteaias jne. mul on nendest lastest kahju ,mitte et nad oleks halvasti hooltatud vaid ühiskonna suhtumine me ei ole selleks päris valmis . Enamus ühiskonda elab teisiti.
ingrid27. jaanuar 2016, 11:33
noormees kes Vooglaiu vastas oli , on jurist.. st kõrgkooli lõpetanud.
nipitiri27. jaanuar 2016, 13:04
Varro on ka õigusteaduskonna lõpetanud. ;)
eks..27. jaanuar 2016, 14:46
..sellepärast oskabki musta valgeks rääkida
vunts27. jaanuar 2016, 10:40
... aga milleks Rannamaa meile vajalik on? Ega ta vist ise ka sellest aru ei saa. ERR-ile vist vajalik . Aga Varro Vooglaid on super !
Eesti eit27. jaanuar 2016, 10:38
Võitlus käib, aga mille nimel? Et seadustada kooseluvorm, mis ei ole loodusega kooskõlas.
Homondus jätab inimese ilma kõige olulisemast: elu edasiandmisest.
Kui inimkond tahab vabatahtlikult välja surra, siis homondus seaduslikuks!
27. jaanuar 2016, 10:37
Kõige rohkem olen pettunud Rebases, sest pidasin teda intelligentsemaks. Üleolev, sildistav(banaanivabariik), vahelehõikuv - labaselt argumenteeritud kõne. Ootasin temalt midagi muud, eksisin.
Mets on muidugi teada.
soooooo,see intelligentsuse ootamine27. jaanuar 2016, 11:22
sellelt isandalt tundub olema natuke naljakas ja utoopiline veel takkapihta.
Mine tea,27. jaanuar 2016, 12:13
ehk on hoopis Emand mitte isand.Kes ees see mees
vanaisa27. jaanuar 2016, 10:35
Ma ei tea kas mu komm läbi läks aga nüüd komme vaadates,sooviks riigikogulastel vaadata arve rahva TOETUSEST VOOGLAID VARRO,le !!! ARVUD näitavad mida rahvas arvab pedeseaduse toetajatest!! Te ei pea komme lugema,saate äkki rabanduse aga neid arve võiks küll vaadata!!!
Mannikekõunapuuall27. jaanuar 2016, 10:24
Tere, olen hetero. Ja ikkagi ei mahu mulle pähe see viha ja sallimatus teistsuguse orientatsiooniga inimeste ssuhtes. Keda nad segavad? Minu traditsioonilist peret nad ei ohusta. Las siis teistsugused inimesed loovad oma pered - nad ei võta ju minul tükki küljest. Homoks ei saada ega nakatuta, selleks sünnitakse. Ja kui selline paar kasvatab last - siis ainus kahju, mida see vaene laps tundma saab, on selliste tõsiusklike vihkajatest heterote suhtumine. Ka homopaaridel on vastassoost sõpru, sugulasi, nii et lapsel on võimalik kogeda ka nn "normaalset" peremudelit, ja kui ta on sündinud heteroks, siis jääb ta selleks ja loob ükskord ka heteropere.
Koolides ei SUNNITA kedagi midagi tegema või arvama, seal püütakse natukene avatumat ja sallivamat hoiakut kujundada. Tegelikult olengi märganud nooremate seas vabamat, ela ise ja lase teisel elada-suhtumist.
aga27. jaanuar 2016, 10:36
Kas sina kisad igal võimalikul juhul et oled hetero. Kas sina käid hetero paraadidel.Minu teada pole sellist asja olemaski.Nad juu ise teevad kõik et neid vihatakse.
Mannikekõunapuuall27. jaanuar 2016, 10:42
Panin selle meelega, eilsest saatest lähtuvalt. Ma nõustun sinuga osaliselt, selles, et need homoparaadid olid ja on jäledad vaadata - nagu igasugune avalik amelemine ja limamine. Aga kui see kõrvale jätta, kui nad elavad oma elu, rahulikult, seadustega reguleeritult - why not?
10.24kes teilon keelanud elada, elate ju praegugi?27. jaanuar 2016, 10:41
Jälle tuuakse mängu laps, kust see laps tuleb,ma küsin??Inimese anatoomiat ümber ei tee ja järglasi saavad isa ja ema.PUNKT.Või on siis siinkirjutaja mingil teisel viisil siia ilma sündinud.Milleks üldse kembelda elutõdede üle?See on õpitud väärastus, vaielge palju tahate.Kõige kohutavam selle asjajuures oleks kaotada isa ja ema tähendus,nimetades neid A ja B nõi nr.1 või nr.2.Kuidas nende lapsi siis nimetama peaks..3,4,5 või?Perekonna seadus on põhiseaduses olemas ja seda ei muuda käputäis hälvikuid,selge.
27. jaanuar 2016, 10:46
jah, aga kasvatagu OMA lapsi, seda ei keela neile ju keegi!
ela ise ja lase teistel elada - kas see tähendabki kellegi vihkajaks sildistamist?
Generation Identitaire27. jaanuar 2016, 11:35
Olen ka hetero. Olen nõus, et homod olid ja on ja neid jagub ka tulevikus. Minu tutvusringkonnas on ka paar homo - tõesti: toredad inimesed. Näen, et neid ei kiusata ei tööl ega tänaval, neil on absoluutselt igasugune ligipääs haridusele, tööturule ja tervishoiule täpselt nagu teistel inimestelgi. Neid koheldakse täiesti hästi. Nüüd palun mõtle, mis juhtub siis, kui poleks enam seda massivset enamust, kes koosneb heteroinimestest? Kas sa oma lühinägelikkuses ei suuda sammukest ette näha, et kui neil homodel puudub heterode kaitsev seljatagune, tuleb siia hoopis uus sootsium (nt. moslemikogukon), kes teeb homodega teadagi mida? Kas homod ise ka ei saa aru, kuivõrd ÜLIOLULINE on iga inimese kohus kaitsta traditsioonilist perekonda? Ja mitte hakata seda oma kapriisidega lõhkuma? Traditsiooniline perekond on ainus relv kogu maailma kurjuse vastu, kuidas sellest inimesed aru ei saa? Sest läbi laste kaitseme me endid ja meie enda väärtushinnanguid. Iga rahva eesmärk on olla sigiv ja paljunev, et tema riik ja tema õigus saaksid ka järgmistele põlvedele laieneda.
Kui sina, hetero, oled nõus traditsioonilise perekonna lõhkumisega, siis on mul kahju. Sest siis peaksid sa olema ka valmis selleks, et sinu lapsed ei kuulu sulle ja su abikaasale, vaid kõigile! Selles suunas me liigume ja Aldous Huxley "Hea uus ilm" saabki teoks: sünnitamine on midagi skatoloogiliselt vastikut ja lapsed tulevad katseklaasidest, igal lootel oma saatus - kes on alfa, kes on üpsilon. Kui me loeme normaalseks, et laps ehk inimene ehk sina ja mina oleme vaid kaup nagu pakk võid, mida võib igale poole laiali määrida, siis jääb õhku küsimus, mida me väärtustame? Inimelu? Aga me ju pole siis enam inimesed.
https://www.facebook.com/nommetv/videos/vb.338313696240450/1005353316203148/?type=2&theater
ohhoo27. jaanuar 2016, 12:02
Lihtne küsimus: kuidas kahjustab kooseluseaduse rakenduste vastuvõtmine traditsioonilist perekonda? Kas heterosid sunnitakse homoseksuaalsusele? Kas heterod hakkavad homodeks? Kas poiss, kes on sündinud heterona, hakkab vaatama poisse, mitte tüdrukuid? No ei hakka. Kas sa ise hakkaksid pärast kooseluseaduse rakendusaktide vastu võtmist elama koos omasoolisega? Ei hakkaks. Kui enamus meist on heteroseksuaalid, kuidas saab homoseksuaalsete paaride õiguste tunnistamine kahjustada enamuse maailmavaadet, usku ja ühiskonda? Kas meie usk on tõesti nii nõrk?? Perekonna traditsioonilisus sõltub heteropaaridest, mitte homopaaridest. Kasvatage oma lapsi, austage ja armastage oma abikaasat ja nii annate edasi traditsioonilisi pereväärtusi. Mitte halvustades neid, kellel teistsugune orientatsioon. Rahvast hirmutatakse ja hullutatakse - oleme tõesti justkui keskaega tagasi jõudnud. Varro Vooglaid ja Markus Järvi, kas te ei ole mõelnud, et oma pühas usus ja veendumuses olete tegelikult vanakurja küüsi sattunud, sest teie tegevus ei tee maailmas midagi paremaks, vaid ainult halvemaks? Mõtlesin sellele. Kas pealtnäha õilsa eesmärgi nimel - perekonna idee kaitsmine - võib soosida inimeste madalate instinktide õhutamist? Minu vastus on: ei. Vaadake endasse. Juba küll on kurja tehtud.
Saatest: vähemasti selle saate teema ja küsimused oleks pidanud põhjalikumalt läbi mõtlema ja mitte väitlustes täpselt sama vana rada minema. Seda kõike oleme juba kuulnud, võinuks liikuda taseme võrra kõrgemale. Aga eks kogemus õpetab.
Generation Identitaire27. jaanuar 2016, 12:26
Sa siis oledki nõus, et lapsed ei ole oma isa ega ema omad, vaid sinu laps võib vabalt olla ka nt. kellegi vanaisa ja tema mehe poolt adopteeritud (no nad ju elavad paarina koos)? Mõtle, sul on võimalus veel mõtelda, see pole veel ära keelatud. Mõtle, mida toob kooseluseadus endaga tegelikult kaasa. Ma ei saa sinu argumentide peale pahakseks, aga meeletult kurb hakkab. Tõsiselt.
Mannikekõunapuuall27. jaanuar 2016, 12:53
Sa panid täpselt naelapea pihta ja ütlesid/sõnastasid minugi mõtted, mis minul nii hästi ei õnnestunud. Paraku - ei näe see, kes ei taha näha ega kuule see, kes ei taha kuulda. Praegu neid kommentaaregi lugedes tundub, et need, kes end siin perekonna kaitsjaks nimetavad, on kohe eriliselt kurjad ja tigedad.
AA+A.27. jaanuar 2016, 14:26
14:26-le27. jaanuar 2016, 14:57
Anonüümsed alkohoolikud+ahvid?
ohhoo27. jaanuar 2016, 15:52
Mul hakkas ka kurb:) Kes su lapsi ära tahab võtta?? See on üks järjekordne müüt, mida levitatakse... kõigi tuhandete vandenõuteooriate seltsis. Ja õhutatakse inimesi niiviisi üksteise vastu.
evik27. jaanuar 2016, 13:44
kui (eriti) poisslast on lapsena pilastatud, siis tema psüühika keerab nii ära, et tast endast saab ka pede. ei tohi rääkida, et see on nii normaalne ja et juba sünnitakse selliseks...
ehh27. jaanuar 2016, 15:54
Me ei räägi ju pedofiiliast, kulla inimesed? Pedofiilia ehk vahekord lapsega on meie riigis kriminaalkuritegu.
kahjuks on saade sama kehv nagu enne27. jaanuar 2016, 10:18
Uus formaat saatele ei anna midagi juurde kui tegelikult juhid ja sisu mis on valitsuse poolt dikteeritu jääb samaks. See saade on ammu ennast ammendanud, kuna saatejuhi ja sinna eksperdiks kutsutud tegelased üritava, maha teha iga arvamuse, ettepaneku mis ei, ühti, valitsuse poliitikaga. Mitmeid saateid Vabariigi kodanikud on olnud häbi vaadata. Saatejuhi väärtus seisneb tema erapooletus ja kui seda järgida ei suudeta pole tegelikult selles saatel ei dialoogi ega arutelu, käib ainult ära tegemine ja palga kindlustamine. Vooglaiuga täiesti nõus, homoseksuaalsus polegi inimloomusega kooskõlas. Paljud asjad pole inimloomusega kooskõlas varastamine, tapmine, valetamine jne. miks me siis neid ei liigita kui normaalsusi, ja inimene võib öelda, et ma nõuan õigust valetada, varastada, tappa jne. näide oli ehk natuke vali, aga mõte jääb samaks. Homod on ja jäävad ka edaspidi meie ühiskonda, aga propageerida seda kui normaalsust ja väärtustada kui igati normaalset perekonda, oleks labane. Kes on need vähesed, kes hakkavad ümber kirjutama loodusseadusi kus ebanormaalsust etendatakse normaalsusena ja nõutakse seaduste ümber kirjutamist. Lõpp kokkuvõttes ei vii see kuhugi, sest loodusel on oma seadused vääna neid kuidas tahad.
Mannikekõunapuuall27. jaanuar 2016, 10:37
Mis alusel panete ühele pulgale homoseksuaalsuse kriminaalkuritegudega nagu tapmine, varastamine - mõrtsukaks ja vargaks saadakse, homoks sünnitakse; ebanormaalsus - pigem kõrvalekalle, mingi looduse vingerpuss, kui soovite. Tihti on neile teistsuguse orientatsiooniga inimestele antud looduse poolt justkui kompensatsiooniks tundlikum hing või erilisi kunstiandeid. Tegelikult naudime ju nii Tshaikovski kui Elton Johni muusikat ega mõtle seda kuulates nende orientatsioonile iga hetk. Koolis kiusatakse ka neid lapsi, kes on teistsugused - kas nüüd teeme seda täiskasvanuelus edasi?
10.37 ja siis....27. jaanuar 2016, 11:14
Ikka ja jälle oma tõed, kes on keelanud nendel elada?Notarid on olemas,ammugi saavad seadustada kõik omavahelised tehingud.Tehku omale seadus, milline tahes,perekonnaseadust ei puutu ükski väärareng.IRL-ilon õigus, perekonnaseadus võtta erilise kaitsealla hullude eest. Koolikiusamine oli on ja jääb, seda ei muuda ükski vägi, homosid ei kiusa keegi, ise liputate tänaval ja ilastate kõigi silmeall.Nüüd näide--olen kleptomaan, olen selliseks loodud, vajan seaduslikku puutumatust, nii võib mis iganes väärastus nõudma hakata.See ongi probleem,me ise ju teeme omale seadused,sellega ei tohi äärmustesse minna ja maailmahullustega kaasa minna.
vunts27. jaanuar 2016, 11:18
Vaevalt et ainult sünnitakse. Usun, et selleks ka kasvatakse kallutatud ja rumala homopropaganda toel.
Kas tuleks mõista, et siis Beethowenit ja teisi tavaorientatsiooniga heliloojaid kui tuimi tükki, on looja poolt nagu siis vaimuannetega karistatud?
Milline on Teie "teistsugune" (kas omasooihar,kontekstist tulenevalt ?) laps, keda koolis "kiusatakse"ning milliste tunnuste ja käitumisnormide alusel see avaldub?
vunts27. jaanuar 2016, 10:46
Abs.õige. Rannamaa poolt taas ilma endapoolse ettevalmistuseta ja kallutatud saate näidis. Erakordselt ebameeldiv jälgida.
Nips27. jaanuar 2016, 11:56
Saade oli huvitav, kuigi veidi kriipiv jälgida. Ja mis valitsuse hääletorust Sa siin sonid. Soovitaks oma paranoiasid psühhiaatril kontrollida lasta: äkki on skisofreenia - rahustid aitavad. Täiesti norm arutelusaade ja kõige uuega tuleb lihtsalt harjuda, kohaneda.
aga27. jaanuar 2016, 10:16
Ilmselt see siiski on inimloomuses. Sest ka teistel elusolenditel ehk loomadel esineb selliseid kõrvalekaldeid. Vanema põlvkonna inimesed ja maainimesed on näinud ju küll, kui lehm kargab teisele lehmale selga. Samuti on tavaline kui isane koer kargab teisele isasele... või koguni kassile selga :) Otseselt asjaks muidugi ei lähe, aga põhimõtteliselt teeb sama välja.
Rudi27. jaanuar 2016, 10:42
Hea võrdlus loomadega! Eks te sel tasemel oletegi...
Rudi27. jaanuar 2016, 10:49
Heavõrdlus loomadega! Just...
Elage kooselu27. jaanuar 2016, 11:38
Jah, ja sellepärast see ei käigi kokku i n i m l o o m u s e g a ,et inimene peaks aru saama---see on loomuvastane ja ei kuulu pealepressimise alla olla teistega samaväärne,olla a b i e l u s selle algmõistes..
Indrek227. jaanuar 2016, 10:15
Omasooiharus on hälve / väärareng ja seda tuleb võimaluste piires ravida.
Kah kodanik27. jaanuar 2016, 10:05
Härra Vooglaiule 10 punkti 10-st. Ja milline LIBE naeratus nende kõikesallivate näos. Eesti keeles ei olegi vist mingit sellist tabavat sõna mis neid libedikomasooiharaidtoleraste täpselt iseloomustaks.Või on??????????.Ja veel.Jätke lapsed Rahule
Riigel27. jaanuar 2016, 10:04
Esiteks ,Reimo Mets nimetas Varro Vooglaiu harrastatavat normaalset peremudelit keskaegseks mänguks (!!!???) mitte keskea mänguks nagu artiklis kirjas.Üldse ajas Reimo Mets segast juttu aga see selleks.Saate formaat ei sobi üldse-läks täitsa laadaks kätte ja Vooglaiul oli õigus,et sellises formaadis pole võimalik normaaselt oma väiteid selgitada ja kaitsta.Ka saatejuht tundus pigem kaldu olema homode poolele.
Mina27. jaanuar 2016, 10:03
lihtsalt ei saa aru .mis toimub. Juba pikemat aega käib mingi mõttetu vaidlus. Minu jaoks on nad haiged inimesed ja mul on kahju, et peavad sellist karistust kandma. Aga et nad on kuidagi ülbed ja uhked ...see eilne käitumine?? Igatahes jõudu Vooglaiule ja võitku ikka terve mõistus.
matu27. jaanuar 2016, 09:53
Varro on õige eesti mees!!! Kas Rebane mõtleks korra kust on tema ilma saanud, ikka isa ja ema abiga, mitte kahe pedega.
Andres27. jaanuar 2016, 09:45
Nestor! Otsi välja oma joomisvabaduse seadus. Siis pane selle peale pedeseadus. Ja tõmba koos nendega uttu!
Andres27. jaanuar 2016, 09:45
Nestor! Otsi välja oma joomisvabaduse seadus. Siis pane selle peale pedeseadus. Ja tõmba koos nendega uttu!
AA+A.27. jaanuar 2016, 09:37
'Terve
ROOMAIMPEERIUM langes homode ja lesbide ohfriks.
Nips27. jaanuar 2016, 09:19
Omasooiharus on omamoodi arengupeetus. On ju nii, et lapsed ja noored on omavahel sõbrad ja siis tekib seksuaalne ärkamine ning mingiks hetkeks ei osata partnerit valida. Võibki nii olla, et korraks ihatakse oma sõpra, samasoolist. Sellest tullakse enamasti välja ja armutakse ikka vastassoo esindajasse. Arenetakse edasi. Samasooiharad aga jäävad oma mugavustsooni ja ei viitsi või ei oska edasi areneda. Algselt on see oskamatus vastassugupoolega lävida, hiljem juba norm, mida püütakse ka üldsusele peale suruda. Kui kaks naist koos elavad ja kasvatavad koos ühe osapoole last, siis isegi probleemi ei näe: peaasi, et laps saab üles kasvatatud - kui ei propageerita meestevihkamist. Kaks meest ei-tea-kust-tulnud last kasvatamas, on ebanormaalne ja lubamatu!
ma27. jaanuar 2016, 09:17
siiralt imetlesin Varro Vooglaidi erudeeritust, kindlameelsust ja rahulikkust! Tema poolt superväitlus ja milline oma seisukohtade kaitsmine! NB! Ei poolda ei kooseluseadust (meil on küll seadusi, millega saab reguleerida kõik materiaalsed ja immateriaalsed kohustused). Abielu on ABIELU ja perekond on perekond! Ja mulle on aastakümneid õpetatud, et perekond on ühiskonna alustala. PUNKT!
Rix27. jaanuar 2016, 09:09
võib-olla varsti hakkavad zoofiilid ka pead tõstma ja taotlema lapsendamist, miks siis mitte nende nõudmistele vastu mitte tulla, kui ikka kellegile meeldib näiteks jaanalindu panna, lahe oleks vaadata kuidas keegi tuleb presidendi vastuvõtule jaanalind käevangus
Indrek227. jaanuar 2016, 10:16
Moslemitele see meeldiks - nad kitsedega juba järjekorras!
maamiis ikka naisega abielus27. jaanuar 2016, 09:03
Kui need homod ja lesbid soovivad kooselu las elavad koos aga seadusega tuleb neil keelata lapsendamine, see sinna koosellu ei sobi. Tunnustan Vooglaidu supper töö ja selgitused.
Habemega naisettekandja27. jaanuar 2016, 09:03
MIS nagu nende omasooiharate juures vastu hakkab on just see pidev pasundamine, tuututamine, bling bling, glamuur ja kindlasti ka paraad. Ja ka saatest jäi kõlama, et põhiline on paber, ega muidu õnn omasooihara õuele EI TULE!
Ma ei tea, tõesti tundub, et see omasooiharus on kujunenud neile juba teatud fetishiks, nagu liputajad. Kes ei saa muidu elada, muudkui peavad kuulutama tervele maailmale, et inimeseed, ma olen gay! Kuulsid ve, ma olen GAY! Sa ei taha kuulata ve, krt, sa oled madalalaubaline ja piiratud mõtlemisega töll, sest sa ei taha kuulata seda, kui gay ma ikkagi olen!
Minu meelest olge gayd või lesbid, elage, töötage ja armastage. Aga ärge suruge seda teistele peale k.s lasteaia ja koolilapsed ja mitte keegi ei näita Teie peale näpuga.
Arvamus27. jaanuar 2016, 08:54
Vaatasin saadet ja jäi mulje , et probleem ületähtsustatud. Meil oluline, et tugevneks tavaperekonnad ja rohkem kasvaks neis lapsi.
Kõrvalekalded on alati olnud, aga nendega ei kekutata. Homopaaridele ei tohiks anda lapsi, osa käitumismudeleid õpitakse. Ei tasu unustada homode poolt ka poiste ahistamist, mis avalikuks tulnud katolikus kirikus.
Juriidiliste õiguste suhtes, mõtlen pärimisõigust jne. oleks homode kooselu puhul seadus õige.
Õpikutes oleks õigem lastele selgitada traditsioonilist peremudelit: Ema, isa, lapsed ja hea oleks ka vanavanemad.
Võiks ära jätta igasugused homode paraadid, nad on tavainimestele ebameeldivad.
kõik on õige,27. jaanuar 2016, 09:16
kuid mingeid seadusi pole neile üldse vaja.Mis nad üldse "kapist välja ronisid?
Nüüd on palju kisa ei millestki.Pärimisõiguse saab paika panna notari juures või testamendiga.Kas seadustatult hakkab neid üha rohkem tänavale ilmuma ja peame nende veidrusi taluma,rahva ENAMUS on siiski normaalsed.?
ja herr Rebane27. jaanuar 2016, 08:54
ei saanudki ja vist ei hakkagi aru saama, et tegu on väärakuse ehk pehmemalt öeldes psüühilise häirega ehk haigusega..... samas ei saa ju haigele seda pahaks panna, et tal tõbi kallal. aga kui haiged inimesed hakkavad oma haigust seadusesse punnima, siis on nad ohtlikud haiged ja tuleb sundravile saata....
jah27. jaanuar 2016, 08:49
pedepooldajad olid saates agressiivsed ja ebaviisakad, kogu aeg segati vahele ja lärmati. ilmselgelt ei tulnud Rannamäe saate ohjamisega toime, reimo mets oleks tulnud mitu korda korrale kutsuda.
egas27. jaanuar 2016, 08:47
ped.erastia on piiblis surmapatt, just sellepärast, et on loodud mees ja naine, mitte kaht omasoolist. see on haigus ja vajab ravi, mitte mingi vähemus kel pole õigusi. minge oma sisemaailma ja kartke suema, te pole igavsed ja see mida surma protsess kaasa toob sellistele räpastele hingedele on hirmus, kõike saab inimene muuta, kui tahab, mitte oma pervesseid väärastumisi esile tuues kui kannatanud, häbi peaks olema.
alf27. jaanuar 2016, 08:45
Need kooseluseaduse pooldajad on ikka väga haiged inimesed ja niimoodi tulebki nendesse suhtuda. Nad vajavad ravi. Häirib nende agressiivsus suruda peale oma dogmat normaalsetele inimestele ja propageerida püüdlust seadustada seksuaalset hälvet riigikogus. See ei ole eetiline ,moraalne ega ka normaalne. Saates ei suutnud ükski kooseluseaduse pooldaja esitada mitte ühtki põhjendataud ja tõsiseltvõetavat argumenti. Eriti tobe oli Rebane ,kes ülbe irve näol , arvas ,et teda nimetati järjekordselt värdjaks? Rebane ei pruugi see isegi olla ,aga sügavalt psüügiliselt haige võib ta olla küll.
miks27. jaanuar 2016, 08:44
on vaja mingeid eri seadusi teha,elagu kuidas tahavad,See on hälve,rääkigu mis tahavd.Inimkond on saanud aluse ikkagi naise ja mehe vahelisest kooselust ,ühesoolised ei kanna elu edasi,nad võivad võtta kasvatada kellegi poolt sünnitatud lapse ,aga ärgu püütku selgeks teha et nad on perekiond,perekond on naine ,mees ja lapsed.Kui küll perekonnad lagunevad ,kasvatatakse lapsi üksinda ,seepärast ei saa nebdest veel homosid.Abiellutakse uuesti ja elu läheb edasi.Aga homod võivad ju elada ja armastada aga see on kõik tühjus,kui seda propageerida ja kiita heak mis siis on tulevik,täiesti vaarastunud ühiskond.Elagu ,ärgu pidagu oma paraade ,mida nad teevad,et end näidata.Rääkigu mis tahavad .see on väärareng.Miks on vaja riigi tasandil sellist asja arutada,kas kõik muud eluvaldkonnad on korras.Tarvis rohkem pöörata tähelepanu perekondadele ja aidata neid kes kannavad elu edasi.
antoon27. jaanuar 2016, 08:37
Stuudiopublik oli abiks. Samas teemaga edasi minnes, mulle meeldiks perekond milles on 3 naist ja mina... ilmselgelt sain praegu vaenlasi hetero ja homoaktivistide seas. Aga mõte meeldib mulle aina rohkem. Kooseluseaduse rakendusaktid võiks selliseid variante arvestada.
Vanaema27. jaanuar 2016, 08:33
käin hoidmas oma lapselast, kus korterinaaber (naabrid) on lesbi paar ja
ausalt öeldes süda läheb pahaks kui nad kipuvad mu lapselapsega rääkima
ja teda paitama....
Loen seda ikkagi inimestel vaimseks puudeks!
Varro Vooglaidile paneks kümneid plusse, igati intelligentne, laia silmaringiga
ja julgete ausate väljaütlemistega härrasmees, kahjuks ei saa seda õelda
Riivo Metsa kohta, esimene välisilme reedab juba haiguse tunnused.
Raimokene isaks saadakse ikka otsese suguühte teel mitte sperma
kaugjuhtimisega
mamma27. jaanuar 2016, 08:55
mis huvitavad, hoogsad väited. minu Vanaisa sai isaks tulles tagasi Siberist ja võttes kasvatada kaks isata jäänud last. ta oli väga tubli Isa ja Vanaisa, kuigi Teie poolt olulisimaks peetud suguühet isaks saamisega ei kaasnenud ;-) .
Vanaema27. jaanuar 2016, 08:33
käin hoidmas oma lapselast, kus korterinaaber (naabrid) on lesbi paar ja
ausalt öeldes süda läheb pahaks kui nad kipuvad mu lapselapsega rääkima
ja teda paitama....
Loen seda ikkagi inimestel vaimseks puudeks!
Varro Vooglaidile paneks kümneid plusse, igati intelligentne, laia silmaringiga
ja julgete ausate väljaütlemistega härrasmees, kahjuks ei saa seda õelda
Riivo Metsa kohta, esimene välisilme reedab juba haiguse tunnused.
Raimokene isaks saadakse ikka otsese suguühte teel mitte sperma
kaugjuhtimisega
Jüri Kukk27. jaanuar 2016, 08:30
Miks on see nii, et kus ka kooseluseadusest ei räägitaks, mürgitab see kõik ümbruse?
27. jaanuar 2016, 08:45
See ongi nii mõeldud, et ühiskonnas külvata segadust ja vaenu. Marginaalne grupp tõsteti kõigi tähelepanu keskmesse ja sellega õrritatakse rahvast. Kõige ehtsam vaimne terror ühiskonna lõhkumiseks, Hitler tegi ju sama, päras tehti nendega 1:0, kui tööriistadena neid enam ei vajatud.
Mikä Ruumis27. jaanuar 2016, 08:13
Varro tubli inimene, et üldse jaksab sellisesse koerapulma minna. Mina loobuks nende hobu-õigus aktivistide ravist.
Vaatasin27. jaanuar 2016, 07:43
Ka. Kui niisugune formaat saatel siis tund vähe, lōpp kuidagi äkki. Meeldis Vooglaiu esitus. Mees oli kindel ei läinud närvi isegi siis kui keegi naissoo esindaja vahele rääkis.
Seaduse pooldajad rääkisid pidevalt vahele, tegid nägusid ja olid ebakindlad.
Tundub et meilid ja tel kōned saatesse enam ei mahu, aega nappis
ei meeldi27. jaanuar 2016, 07:39
mulle see homode ja lesbide seadustamine, mis siis nüüd teha, elan keskajas või nagu eile kuulsin? Ei soovi oma lastele ja lastelastele sellist ühiskonda, kõiki maailma hulluseid ei pea valimatult siia tassima.
vaataja27. jaanuar 2016, 07:37
Debatt on palju öelda, juskui läbisegi kisa oli. Ja mitte kusagile välja ei jõutud, st saade lõppes samas punktis, kust algas.
aga27. jaanuar 2016, 07:33
Kuhu jäid juhtivad reformikommud ja sotsid, kes seda seadust nii väga tahavad läbi suruda.
27. jaanuar 2016, 07:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
27. jaanuar 2016, 08:47
Sa ei pea seda solki vahtima, leia sisukamat tegevust.
Seda peab ravima27. jaanuar 2016, 07:02
See,et maailma valitsejatest on ka pded. Ei tähenda,et me ei saa nimetada seda asja hälbeks.
marii27. jaanuar 2016, 06:44
olen varro vooglaiu poolt,jutt jumala õige...
aga27. jaanuar 2016, 04:02
miks mets, kes ise jurist ja peaks täpne olema,nimetas kogu aeg gayd ja lesbid? kas gay ei hõlma juba kõiki väärarenguid selles osas? ma saan aru homod ja lesbid, aga et gayd ja lesbid, seda ei saa. või olen mina valesti mõistnud, et gay ongi kogu selle omasooliste nimetus? ega jah, võib küll olla, ma väga pole viitsinud süveneda väärakatesse kah.
27. jaanuar 2016, 02:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Horros27. jaanuar 2016, 02:08
Möttevahetus ja kommenteerimine ei tähenda, et kommija peab olema homo.
.
Prafraasina, et olen olen pede, saaks ka öelda sõna sekka perele.
Jeps27. jaanuar 2016, 01:59
Debatt oli väga tuline aga no kurat mees pluss naine=lapsed ehk perekond ,tahate te seda või ei taha.Perekond on väärtus mida peab hoidma aga mingi pedendus ja lesbindus on küll liiast. Mõelge mida tahate,mul savi. Ei poolda kahte isa ega ka kahte ema.Aetakse mingit ideoloogiat taga et siis lastele ka koolides seda peale suruda. Haiged inimesed siin ühiskonnas. Haipige omaette ja kaduge kappi tagasi
Õnnetu plika27. jaanuar 2016, 00:59
Aga minul on 3 ema ja 4 isa kooselus. Emad ainult söödaks ja isad peseks vannis hommikust õhtuni. Ega ma vist vanaks ei ela.
ak.27. jaanuar 2016, 00:42
asdfg---tüüpiline LILLA.
ak.27. jaanuar 2016, 00:38
üw.27. jaanuar 2016, 03:29
Samasoolised pole ju elu jätk....26. jaanuar 2016, 23:56
Loodus on loodud, et elu jätkuks. Samasoolised ei saa lapsi, seega pole jätkusuutlik. Võite väita küll, et omasoo iharlus pole mutatsioon, aga see on. Milleks siis üldse kaks sugu? Olgu siis üks sugu. Neil on mingi hälve küljes. Lisaks, keegi heteodest ei tee mingit paraadi jm. Kui oled oma kuti leidnud, siis ela koos. Milleks tänavale hõiskama tulla. Jubedalt tahate välja ennast näidata. Õpetate lastele ka veel, et omasoo iharlus on normaalne. See pole ju õige, loodus eeldab järglasi.
Andres27. jaanuar 2016, 07:51
Minu nina ees sai just metsapede "isaks". Ostis kirbuturult, Aunaste vahendusel, munaraku. Siis tilgutas sinna midagi peale, rentis 9 kuuks emaka ja oligi üks eestlane rohkem !
Andres27. jaanuar 2016, 07:51
Minu nina ees sai just metsapede "isaks". Ostis kirbuturult, Aunaste vahendusel, munaraku. Siis tilgutas sinna midagi peale, rentis 9 kuuks emaka ja oligi üks eestlane rohkem !
Vandenõuteoreetik27. jaanuar 2016, 13:09
Ise pean normaalsuhteks samuti mehe ja naise vahelist suhet, millest saab alguse uus elu. Mehe ja naise energiad (yin ja yang) täiendavad teineteist ja pakuvad lapse terveks arenguks sobivat keskkonda.
Oletame, et homoseksuaalsus on mingisugune mõtlemisviga või ahvatluse/ihaluse illusiooni ülekandmine normaalsuhteks. Aga siinkohal võib-olla taga teine plaan. Näiteks kui ELi raames soovitakse kõrvaldada rahvusriigid, siis kõigepealt tulebki lõhkuda tugev pere. Seda sama teooriat toetaks ka pagulaste siia vedamine. Ehk siis tekib väga palju juurteta inimesi... ja keda on veel parem valitseda kui mitte inimesi, kes on hunt-hundi vastu ja küüned ainult enda poole.
26. jaanuar 2016, 23:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Täitsa haritud sitasitika jutt ja sõnakasutus sul !27. jaanuar 2016, 00:27
7727. jaanuar 2016, 00:39
haritlaskond ka siia põiganud pedesid toetama.
.. 27. jaanuar 2016, 01:06
to asdfg27. jaanuar 2016, 03:53
sina just selle tõestus oled, miks solgitoruks kipub, kui sinusugused ära kaoks, siis oleks täitsa torearvamuskanal see kommentaarium. aga nüüd pole lootustki, kui sind siia lastakse.
Lihtsameelsena26. jaanuar 2016, 23:34
julgen arvata et kogu "homondus" on aju haigus, sest loodus omalt poolt on selgelt juhtinud liikluse nn. tagauksest ikkagi AINULT yhes suunas kere kergendamiseks. Elu kuidagi muretu homodel..............s6da vist vaja. Kidurad - n6rgad nagu nad on annab loodus neile loa.............
Murka26. jaanuar 2016, 22:59
V.Vooglaid on super-tubli ja veenev, mida ei saa öelda R.Metsa kohta tema lapsiku väitluse ja käitumise tõttu.
26. jaanuar 2016, 22:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
rainz26. jaanuar 2016, 22:43
segi oled kamminud või? Ära täna enam pea ees aknast alla kuku!
polegi tappa vaja 27. jaanuar 2016, 00:33
ilma ravita sugupuu lõpeb ise ära
mka26. jaanuar 2016, 22:31
Avalda anonüümselt arvamust sama teema kohta https://arvamus.eu/comment/list/8576 ! Reklaamivabalt!
ei leia sõnu26. jaanuar 2016, 22:23
Homod ja lesbid tehke mis tahate aga ärge muutuge tüütuks....haige värk
rainz26. jaanuar 2016, 22:23
"Temale oponeeris homoaktivist Reimo Mets, kes nimetas Vooglaiu tegevust "keskealisteks mängudeks"."
Jutt käis ikka keskaegsetest mängudest!
Selge näide ajakirjanduse kvaliteedist!
26. jaanuar 2016, 22:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Gunnar Stahl26. jaanuar 2016, 22:46
Homoseksualistid ongi tegelikult pedfiilid, sest sellepärast nad ju rabelevad, et saada lapsendamise õigust ning seejärel hakata nende niigi õnnetute lastega perverssusi tegema.
Austraalias tegelesid kaks pderassi kümme aastat üheksa lapse pedereerimisega ja kui see lõpuks välja tuli olid seda salanud kõrged riigitegelased ja kohtunikud.
Kui küsiti, et miks sellest ei räägitud ja ei mõistetud hukka, siis üttlesid riigiametnikud, et nad ei saanud sed teha, sest muidu oleksid ka teised pederassid selle all kannatanud.
Olen täiesti kindel, et sama toimub ka tulevikus meil, kui väetkse vastu see jäle pederasmi toetav seadus.
asdfg26. jaanuar 2016, 23:44
Tegelikult on üle 99% pedofiilidest heterod - uuri järgi, kui huvitab. Et geisid on väidetavalt ühiskonnas vaid 2%, siis pole eriti midagi vaielda, kumb seltskond suurem lastevägistaja on.
asd27. jaanuar 2016, 03:34
Mis siis, et mingi 99,5% vms kogu pedofiilidest on heterod.
Andrus ([email protected])27. jaanuar 2016, 05:13
mida sa lilla ajad pada siin? enamus pedofiilidest on omasooiharad ehk siis samasugused väärd.jad nagu sinagi!
lemme27. jaanuar 2016, 07:26
valelik väärakas.üle poolte pedofiiliajuhtumitest on pedede tehtud.kui arvestada pedede arvu,siis on lausa nii,et suurem osa pededest on pedofiilid.kõiki ju kätte ei saa ja älejäänute mõtteid ei loe
teadmiseks26. jaanuar 2016, 22:14
mida on öelnud üks uue maailmakorra arhidektidest juba 1998 NewYorgis.Väike lõik sellestMeil on ka agressiivsemaid plaane, mille eesmärgiks on valgete järgmise põlve hävitamine iga hinnaga. Me tahame, et iga valge isa häbeneks oma valgeid lapsi ja toodaks segaverelisi.
Meil tuleb tarvitada oma mõjujõudu oma rassipuhtust säilitada püüdvate valgete meeste ja naiste segadusseajamiseks. Uues ühiskonnas on nende saatuseks kividega surnuksloopimine.
Goide ühinemise vältimiseks tuleb neid tappa ja vangistada.
" Me saame valge rassi täielikus lõpus olla täielikult kindlad alles siis, kui tajumisvõimeliste valgete laste mõistuse purustamine on moondanud nad nende endi hävitajaiks. Sedatüüpi samme on juba krooninud edu. Nende mehed pole enam iseseisvad inimesed:"
K.26. jaanuar 2016, 22:11
Plussid on kinni jooksnud, ei võimaldata!
Proovi nüüd -27. jaanuar 2016, 03:28
aiku26. jaanuar 2016, 22:08
Traditsioonilist peret esindavad meil näiteks Ilvesed - Evelin Int Lambot Ilves Xxxx ja THI.
26. jaanuar 2016, 22:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
A26. jaanuar 2016, 22:14
Kahju ,et paljud tublid inimesed peavad oma annet mingi jampsi peale kulutama ! Sellistes asjades tuleb teha referendumeid .
Ehh26. jaanuar 2016, 22:04
Homondus kooliprogrammi see on ikka tase
HOMOABIELUSEADUS -UUS MIGRATSIOONIPUMP!26. jaanuar 2016, 22:02
HOMOABIELUSEADUS - UUS MIGRATSIOONIPUMP! Raimo Mets jt homoaktivistid nõuavad homoabieluseadust kooseluseaduse nime all ka selleks, et Aafrikast, Aasiast ja Ameerikast endale "ABIELLUMISE" TEEL EESTISSE (EU-sse) partnereid-MIGRANTE importida! Vägagi jälk äri/INIMKAUBANDUSE üks derivaate! Kindralid Kert, Laaneots ja teised rahvaasemikud - mõelge enne, kui tuimalt parteifüürerite käsku täidate ja rohelisele nupule vajutate! UUE MIGRATSIOONIPUMBA KÄIKULASKMISELE - EI!
HOMOABIELUSEADUS -UUS MIGRATSIOONIPUMP!26. jaanuar 2016, 22:02
HOMOABIELUSEADUS - UUS MIGRATSIOONIPUMP! Raimo Mets jt homoaktivistid nõuavad homoabieluseadust kooseluseaduse nime all ka selleks, et Aafrikast, Aasiast ja Ameerikast endale "ABIELLUMISE" TEEL EESTISSE (EU-sse) partnereid-MIGRANTE importida! Vägagi jälk äri/INIMKAUBANDUSE üks derivaate! Kindralid Kert, Laaneots ja teised rahvaasemikud - mõelge enne, kui tuimalt parteifüürerite käsku täidate ja rohelisele nupule vajutate! UUE MIGRATSIOONIPUMBA KÄIKULASKMISELE - EI!
HOMOABIELUSEADUS -UUS MIGRATSIOONIPUMP!26. jaanuar 2016, 22:02
HOMOABIELUSEADUS - UUS MIGRATSIOONIPUMP! Raimo Mets jt homoaktivistid nõuavad homoabieluseadust kooseluseaduse nime all ka selleks, et Aafrikast, Aasiast ja Ameerikast endale "ABIELLUMISE" TEEL EESTISSE (EU-sse) partnereid-MIGRANTE importida! Vägagi jälk äri/INIMKAUBANDUSE üks derivaate! Kindralid Kert, Laaneots ja teised rahvaasemikud - mõelge enne, kui tuimalt parteifüürerite käsku täidate ja rohelisele nupule vajutate! UUE MIGRATSIOONIPUMBA KÄIKULASKMISELE - EI!
aga26. jaanuar 2016, 21:54
Kooseluseadus on tegelikkuses ainult üks paljudest detailidest suures poliitilises mängus.Praegu on see esitatud proovikiviks rahvusriikidele selleks,et kas nad tunnistavad riikideülest võimu või ei tunnista.Näiteks Putinile võidakse andestada kõik,ka Krimmi hõivamine,kuid ei andestata üht asja,mis on geiparaadide keelamine.IZCS(international zionistic criminal sosiety)on sellisest käitumisviisist raevus.Nagu nad ise vütlevad,et kõike juhib kapital,siis ei ole kahtlust,et eesti homoaktivistidele on rahapakk hammaste vahele visatud."me ründame pereväärtusi vähendades nii sündivust.."räägivad tipprabid.See väike pealtnäha mitteoliline kooseluseadus on vaid üks kild kuritegelike seaduste mosaiigist,millega kindlustatakse tsivuilastsiooni allakäik ja häving.Maailma juhtivad politoloogid väidavad,et üleilmseks rahvaste genotsiidiks on kõige sobivamad moslemid.KUi nad on massimõrvadega lõpuni jõudnud,siis asustatakse nad kindlale territooriumile ja seejärel tõmmatakse juhe seinast välja.Ellu jäetakse ainult indialased,sest neil on kõige lapsemeelsem ja juhitav ühiskond ,kuna nende ühiskonnas valitseb kastisüsteem.Sellepärast taluvad nad teistest paremini ebaõiglust ning nad ei oska nõuda õiglast ühiskonda.Hiinlastega riskida ei saa.Kuigi nad on töökad ja võivad oma orjastajale näkku naeratada,võivad nad salakavalalt noa selga lüüa või piisab suurel juhil ainult napuga näidata,ning siis järgneb häving.
26. jaanuar 2016, 21:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
wwe26. jaanuar 2016, 22:28
Isa araablane ja ema eestlane..noorpõlve vallutus merekooli poisilt. Aga kasvatatud eestlaseks ja nii teda võtkemgi. Tema ei ole pagulane, ei tasu selliseid inimesi mutta tampida, ega tema ei ole oma nahavärvis süüdi. Pagulased-see on teine teema!
To wwe26. jaanuar 2016, 22:44
Sobimatu vallutus ja vallatlemine! Ei lähe Vooglaiu väärtustega kokku ju!
Brunn26. jaanuar 2016, 21:50
Ükski areng pole eales lõpplik. Varsti tulevad siis homode ja lesbide erikoolid.-erilasteaiad. Veel mingi kümme aastat ja normaalne mees-naine abielu on väljasuremas sest uus tuleb ja erutab. Kui aga ka see tulek muutub tavaliseks on uued kapid ja kapistulek. Mängu lähevad lapsed-loomad. Täna ei usu seda keegi aga kes uskus 15-30 aastat tagasi et vanglakultuur muutub poppkultuuriks.
juhm26. jaanuar 2016, 21:47
Kas seda on liiga palju tahta, et saatekülalised teietaksid üksteist?
Valus oli kuulata seda sinatamist. Igasugune elementaarne austuse puudumine.
Parim oli Rebase nõue - Vasta mulle!
Delfi tsensor26. jaanuar 2016, 21:40
Varro Vooglaid võttis saate kokku sellega, et saate formaat on ebaõnnestunud
Delfi tsenseeris selle Vooglaiu lause ära.
Teadlane26. jaanuar 2016, 21:34
Eesti rahva vähenemises ei ole süüdi seksuaalvähemused, kes on meie seas alati olemas olnud. Vene ajal Eesti rahvastik kasvas, sest maal toimis elu ja maainimestel oli palju lapsi. Tänaseks on maaelu välja suretatud, mistõttu inimesed peavad linna kolima. Linnas üle 1-2 lapse enam ei sünnitata. Ja vägad paljud noored sünnitusealised naised lähevad välisriikidesse õppima , töötama ja elama!
7727. jaanuar 2016, 00:45
rahva suurenemine homode abielludes küll vaevalt tõenäoline on.
vanasti oli ikka pedesid ja pedofiile kordades vähem, see on nõnda popiks saanud tänapäeval. varsti rikastavad meid moslemid.
Kord majja!26. jaanuar 2016, 21:32
Huvitav! Sama vähe, kui saab usaldada e-valimisi, pole usLdusväärne ka siinne kommentaarium!
Plussid ja miinused, mida jagasin teistele, on kõik kadunud.
Millega delfi seda seletab?
Tõenãoliselt ei saa me kommentaariume absoluudselt usaldada, mida võiski arvata.
Niisugune27. jaanuar 2016, 08:23
käitumine seletab , et Delfis on tööl nii pede kui lesbi kalduvusega inimesed
Johanna26. jaanuar 2016, 21:29
Saade oli... mõtlema panev. Mind kohe huvitab kelle või mille survel meil sellist seadust vaja on? See ei ole ilmselgelt asjade ja olude loomulik areng. Enamus rahvast on selle seaduse vastu, kui ei usu, korradame referendumi. Tegelikult, pole ju kellegi asi, kes kellega koos elab ja on olemas seadused, millega oma partneri õigused ja kohustused tagada, ainult lapsed tuleb sellistest mängudest välja jätta. Mul on ka mõlemast soost homoseksuaalseid tuttavaid ja tõesti, kõik toredad inimesed..., aga pean ütlema, et väga tihti vahetatakse partnereid. Kui Jumal on nii seadnud, et kaks meest omavahel lapsi ei saa ja kaks naist omavahel lapsi ei saa, siis las nii ollagi.
..27. jaanuar 2016, 01:04
Lapsed tuleb tõesti välja jätta. Kui juhtub, et homopaaril on eelnevast kooselust laps (ka nii võib olla, tean isegi üht kes avastas alles peale kahte abielu, et eelistab samasoolist), siis on tegelikult olemas sellel lapsel nii ema kui isa + vanavanemad. Muidugi võib olla ka muid variante, aga need pigem erandid ja kindlasti leidub ka lahendus, sest tegelikult ju samasoolised paarid omavahel lapsi ei saa (kes lükkab väite ümber?) Kuid propageerida lasteaias, koolides juba varakult ka minu lastele, et sex samasooliste vahel on õige - vaat sellega ma nõus ei ole ja leian, et see on juba minu ja minu laste ahistamine ja väärkohtlemine. Teavitustöö kooselavatest samasoolistest paaridest on minu töö ja seda teen ma siis kui on selleks tõesti tekkinud vajadus, muidu mitte. Loodan, et see halb seadus jääb vastu võtmata või vähemalt tehakse niimoodi ümber, et sinna ei segata erisoolisi vabalt kooselavaid paare - neil on alati võimalus seaduslikult abielluda, lihtsalt vaba-abielu on nende otsus.
26. jaanuar 2016, 21:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
To: Eesti ema26. jaanuar 2016, 21:39
Tundub, et heterode abieludes on kõik korras. Pooled naised on siin vallasemad. Mehed juba teisel ja kolmandal ringil. Pole vahet, kas abielu on ilmalik või kiriklik, aga lahku minnakse siiski! Vooglaid alustagu ikka heterode luigeabielude eest võitlemisega, kahjuks see on temasugusele liiga suur pähkel, mida enda äranägemise järgi muuta!
murelik ema26. jaanuar 2016, 21:55
Kui koik on vaga targad,siis kusimus--kas on voimalik homoseksuaalsust ravida? Vastan ise--EI see on kaasasundinud .sinna pole mitte midagi teha.Kallid inimesed,olge moistvad,mitte keegi pole egomaniakist omasooihar.kui Eesti emal on elus vedanud,siis kindlasti on palju vanemaid,kelle hing nutab.haritud inimene enne motleb,kui kommenteerib
Jah...26. jaanuar 2016, 22:51
on küll võimalik ravida...mõistusega. Küsi endalt, mida tahad? Peret... lapsi..., siis leiad omale inimese, kellest hoolid, austad ja armastad nagu oma laste ema ja su soov on täitunud ja...lõpuks oled õnnelik, tänulik ja ravitud...inimene on harjumuste ori
onkel27. jaanuar 2016, 09:33
Homoseksuaalsust ravitakse edukalt juba möödunud sajandi algusest
euru27. jaanuar 2016, 20:56
Palun lugege uurimusi, mis on läbi viidud " kõigi vabaduste maalt - Ameerika Ühendriikides. Isegi vist mõne kuu eest kohalikus peavoolu ajakirjanduses oli jutt, just nimelt " kaasasündinud " omasooiharusest - geenidega edasi antud omasooiharusest. Tasuks eelnevalt ikkagi teema pisut selgemaks teha!
26. jaanuar 2016, 21:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
naabrinaestele26. jaanuar 2016, 23:12
põlle alla sokutamine ja oma lambasihvrist uulitsaplika tegemine on ka kaunis.
maamees26. jaanuar 2016, 21:14
Ma olen ühesooliste abieluga nõus,kuid lapsi ei tohiks nad kasvatada.Alles siis,kuisuudavad mmes..mees ja naine..naine lapse saada loomulikul teel.Muidu elagu ja tehku mida iganes.Aga lapse saavad ju tegelikult ikka mees ja naine,mitte ühesoolised.
linnanaine26. jaanuar 2016, 22:11
Lapse saamist ja kasvatamist otsustab igauks ise,kuidas,kellega ja millal.pole sugugi parem kasvada lapsel vabaabielus olevas peres,kus iga laps on erineva mehega .
maeitea26. jaanuar 2016, 21:01
võtaks seaduse vastu, kas siis hakkavad kapist välja tulema`Saame teada palju meil õnnetuid mehi on!
To Eesti Iiigist minema ...26. jaanuar 2016, 22:12
Head teed sulle siis! Kahjuks pead sa lahkuma Venemaale või muude sotsriiki, kus homoseksuaalsus on karistatav!
kkk26. jaanuar 2016, 22:21
Sa tundud terav pliiats olema. Pätid, vargad, mõrtsukad, naistepeksjad, roolijoodikud, narkomaanid, päevavargad võivad Eestis elada aga homod mitte? Teen ettepaneku saata Eestist välja kõik kes ei mõista õigekirja ning kasutavad CapsLocki.
26. jaanuar 2016, 20:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ole nüüd ikka26. jaanuar 2016, 20:57
Lesbid on ikka naissoost.
Lesbosel olid naised,kes omasuguseid armastasid , 26. jaanuar 2016, 23:15
ega homondus ole suurem viga . See oli meestel täiesti igapäevane asjaajamine.Kui vabal mehel polnud poiss.sõpra,vaadati tema peale viltu.
ziidiuss26. jaanuar 2016, 23:42
Nii oli Roomas hallidel aegadel.
ma (on küll) mõtlesin27. jaanuar 2016, 11:32
nii Kreekat kui Rooma riiki, aga ei meeldi see tegelik ajalugu inimestele. Ei tea miks ?
Üle 2000 aasta tagasi olnut ei saa enam muuta.
Siis oli elu selline .
asd26. jaanuar 2016, 21:02
Ja selle riigi lõpp oli ammu-ammu ka kiire.
8826. jaanuar 2016, 22:02
Millise arsti poole peab poorduma,kui oskate oelda,siis palun vastake
7727. jaanuar 2016, 00:48
mul oli küllalt norm kommentaar, mis on nüüd- homod on nii hellakesed, ei talu tõde?!
aga arsi soovitaks esialgu psihhiaatrit, see vaatab, kuhu edasi suunab.
77727. jaanuar 2016, 15:55
Pole vahet kummal pool keegi kommenteerib, keda pooldab, keda mitte. Pada sõimab katelt stiilis. Kogu antud teemaga tegelejate punt on kahjuks haige ja vajab ravi. Normaalsed inimesed tegelevad olulisemate eluküsimustega.