Inimesed

KEHAKEELEEKSPERT: lapse kohta rääkis Ieva tõtt, aga kiriklik laulatus polnud küll tema idee (196)

LISA KOMMENTAAR

Tekkisid mõned küsimused22. jaanuar 2016, 13:31
Kas Presidendi ja Ieva käitumine abielluda enne Oktoobrit 2016, kui Presidendi ametiaeg saab läbi on õigustatud? Kas see on tõepoolest siis lihtsalt tõeline armastus?
Kas Presidendi uus ametikohustus on olla draama keskel? Või meedia lihtsalt liialdab kõike?
mina19. jaanuar 2016, 12:39
kui algusest peale on vassitud, siis miks peaks praegu seda juttu uskuma?
Mh19. jaanuar 2016, 11:14
mis sest iasat. Otsi nõela heinakuhjast. Ema on teada, aitab sellestki. Muidu peaks Eesti riik lapse lapsendama.
Jaanus EK19. jaanuar 2016, 09:23
Ieval pole vajadust aru anda, kes on selle lapse isa.
rase naine18. jaanuar 2016, 16:19
Ieva mees suri ära,Ieva tormas kohe teise mehe voodisse,kellega tegi lapse,ka see mees suri.Nii ta kinnitab oma sõnadega.Siis Ieva alla 2 a. lapsega kähkukas abielu Ilvesega.Tundub ,et Ieva on omadega sassis koos Ilvesega.Täisetendus rahvale ,kus on kõik sõnad ja laused enne peaetendust läbi mängitud.Oma sõnul suured töötegijad plaanivad aga riiki lüpsma hakata elades eraldi.
hm17. jaanuar 2016, 08:02
olen 100% kindel, et tal oli vastus hoolikalt ette valmistatud ja pähe õpitud - ta peaks väga-väga loll olema, kui arvanuks, et lapse kohta küsimust ei esitata. seega see kehakeeleekspert võib oma jutuga puu taha minna.
qq17. jaanuar 2016, 22:06
Küsimused nõuti eelnevalt Kadriorgu. Muidugi teadis.
Valedetektor16. jaanuar 2016, 21:51
seda oleks vaja aga mitte mingit kehakeele eksperti.On ikka jobud,kes meeleheitlikult püüavad juhtunut summutada.Naljamehed,koos oma kehakeele experdiga.
kõrgtase16. jaanuar 2016, 21:08
Kogu Ieva ja ilvese teema on valesid täis.Miks varjatakse lapsi ja pannakse uskuma,et Ieva pole rahast,hüvedest huvitatud.Siin on peidus suurem saladus miks oli vaja kiirabielu sõlmida.
vot nii16. jaanuar 2016, 20:19
seda tulebki uurida miks kohe ei räägitud tütrest,vaid ainult pojast.Hiljem sildam kommenteeris tütart ja aserist isa nimega,see on ju ka ametlikult välja öeldud.Nali on ka see,et nüüd tunnistatakse seda,et ilves on ristiisa,aga alles pärast seda kui läti ametnik radaris ütles.Ja pange tähele intervjuu oli tehtud pulmas-kiriku juures,nagu te juba kindlasti teate,et THI on Isabella ristiisa.Kas pr.Evelin käis ka ristsetel,olid nad ju siis THabielus.Oleks ju olnud riigipeal viisakas minna koos abikaasaga sellisele tähtsale sündmusele seda enam kui tegemist oli kauaaegse hea sõbranna ja tema tütrega.Härra. sõbrad on ju ka proua sõbrad.Ristimisest peaks ju ka fotosid olema Huvitav kui kauaks Evelinil on vaikimis vanne võetud.Tahaks väga teada kes on see uuriv ajakirjanik kes selle pähki katki hammustab
ei 16. jaanuar 2016, 13:15
hakka see THI mingeid alimente talle maksma,miks ta peaks selle lapse enda nimele võtma.
ja 16. jaanuar 2016, 13:11
ja see pisitytar ,see hakkab saama presidendi toetust kui orvuks jäänud lapsuke,kyll te seda saate kuulda.
joo,joo16. jaanuar 2016, 19:40
Fiktiivabielu.16. jaanuar 2016, 12:11
Ieva tahab kõiki uskuma panna,et kõik on korras ise teeb mitme mehega lapsi,lõhub teiste abielusid.Kui abielus inimesed koos ei ela pole see mingi abielu rohkem näib fiktiivabieluna paberil,millega hakatakse maksumaksjalt raha välja pumpama,bensu kulud,restoranide,hotelli kulud ,jne.kuni suurte püsikuludeni.Kui Kadrioru lossis kord valetatud Ärma talu rahadega ei usu neid pabereid enam keegi .Ieva lapsi kasvatab aga raha,mitte ema.
patupesa16. jaanuar 2016, 07:53
Enne saadi kokku salaja mõlemapoolselt ,nüüd vormistati ära ja tehakse nägu ,et kõik on aus ja ametlik.Miski ei pane uskuma kõrgematasemelisi valetajaid.Valetamine Kadrioru lossis ,rahadevool Ärma talusse paneb mõtlema.
hunti ei karda16. jaanuar 2016, 01:28
kui küberkaitseekspert arvab, et lihtsalt sõna ja teatraalse žestiga saabki kahtlase fakti Eesti riigi ees tõestatud, siis on tõesti ilmne, et naine ei karda halli huntigi. Tugev ja raudse haardega naine, eriti oli näha seda külma tahet hetkel, kui pidi vastama, miks abiellumisega nii kiire oli. Vastus tuli üpris ülbuse piiril, kehakeel ütles siin selgesti, et mis see teiesuguste asi on, meie Toomasega kasutame oma võimalust võtta Toomase presidendiametist viimast. See on nende mõlema jaoks loomulik, kurnata kõikjalt võimalikult rohkem, ja muud põhjust ju kiirustamiseks välja ei toodud. Aga Toomasele on ta muidugi saatuse kingitus, Toomas saab jälle astme jagu kõrgemale.
jepp16. jaanuar 2016, 00:33
olgu või türklane,asi pole selles16. jaanuar 2016, 18:09
vaid selles,kuidas asi ära korraldati.Seekord tegi juut tünga eestlastele.
pihkva oblast 15. jaanuar 2016, 18:54
käsi südamel ja asi sees
***
id=46831701#!dgs=dgslv-69019:5199471
***
http://f.pmo.ee/f/2009/11/08/262992t81h634f.jpg
15. jaanuar 2016, 17:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
eh15. jaanuar 2016, 17:30
pilt meedias ammu avalik - nendes Riia jõuluturu pildialbumites, vaata siit (ja kuna siin varem on link vigasena tulnud, siis vaata galeriis pilti numbriga 14/20): http://www.delfi.lv/kultura/news/screen/foto-ilvess-ar-toposo-kundzi-riga-pagodina-lupatinus.d?id=46...!dgs=dgslv-69019:5199469 (vrdl: http://f.pmo.ee/f/2009/11/08/262992t81h634f.jpg - vanus küll veidi erinev)
15. jaanuar 2016, 18:26
Tumedavereliste ja blondide lastel sünnivad tavaliselt brünettide juustega lapsed. Täpselt nagu tõmmunahaliselt ja blondil on laps nahk siiski tõmmum.
Pihkva Oblast15. jaanuar 2016, 18:41
See on ju läti hendriku laps. Selle Evelini omaga justkui õed. kupce oma on kehvemini riides ja juksed halvemini hooldatud aga azerbooni küll sisse ei viska.
Mh.15. jaanuar 2016, 23:38
Pildil on kas väikest last ja mõlemad heledanahalised.
Ega kui rumal ollakse siis ise ei saa aru, teistel on raske.16. jaanuar 2016, 17:24
See ei ole reegel, ka täiesti musta nahavärviga inimesega võib sündida valge laps, aga kui kord sellel lapsel lapsed sünnivad võivad nemad olla (tavliselt ongi) mulatid. Aserbaidžhaanlased ei ole üldse nii tumedad, et nii rumalat juttu üldse suust välja ajama peaks, et miks laps kollane või must ei ole. Võta kas või see tuntud lauljast aserbaidzhaan .... http://bilder.t-online.de/b/63/51/38/76/id_63513876/610/tid_da/farid-mammadov-aus-aserbaidschan-kam-... .... Nagu suvaline Elva naaber.
lollakas oled või?16. jaanuar 2016, 18:19
albiinosi on ka mujal,juhtub, aga aserid on enamus brünetid,nagu türklased.
Üks vanaema.15. jaanuar 2016, 16:26
Siin lahatakse ieva kehakeelest. Kui mugav oleks teil olla teise riigi teleekraanil ja anda aru oma eraelust. Mõelge, kuidas teie oleksite vastanud kui tead, et suur hulk inimesi vahib sulle suu sisse ja kuulavad kõrvad kikkis, mis ta nüüd vastab? Sa pead ju hoolikalt mõtlema, mida öelda ja mida mitte. See paneb iga inimese omamoodi krampi. Mul oli Ievast kahju aga ta oli tubli ja vastas küsimustele hästi. Jätke ta nüüd rahule, teete ise endid lolliks!
15. jaanuar 2016, 19:40
tead, ma olen ka ja 4 x vanaema juba, kuid kui tõtt rääkida, siis pole küll vaja paljusi asju läbi mõelda, võib kohe põrutada. kui pole thi oma, siis kes on lapse isa ? ja kui ei tea, siis väitkugi nii, mitte ärgu ajagu kasvõi kadunud puskini kaela. minu tuttavad räägivad küll vabalt, kui isegi ei tea, kes on lapse isa, mingit probleemi pole, kuid kui valetada, siis... jobusus
vastus15. jaanuar 2016, 22:57
haritud inimene ei räägigi seda mida sülg suhu toob vaid mõtleb esmal kasvõi sekundi. See polnud vestlus "minu tuttavaga"
aga mina15. jaanuar 2016, 15:36
Olen seda juba kord öelnud ja ei väsi kordamast -see naine on minule isiklikult VÄGA SÜMPAATNE ! Rääkige teie , mis tahate , sonkige inimese minevikus (justnagu ise oleksite puhtad kui prillikivid ) , laske aga käia , kui sellest sonkimisest tuju paraneb , aga mina jään oma arvamuse juurde . Õnne edaspidiseks vastabiellunud presidendipaarile !
15. jaanuar 2016, 17:17
Hakkas kergem,kuikaks kiidukõnet järjest tipitud sai?Inimeseloom, hakka tööle.Hommikust õhtuni arvutis, häbi eiole või?
Elust endast15. jaanuar 2016, 15:27
Vaga vesi, sügav põhi.
Ju siis on põhjust salata, kes Isabella isa.
Kui THI ei ole, siis keegi ju ikka oli. Samas on kurb mõelda, et jäeti oma eesti naine ja oma laps maha, et võõrsilt üles korjata võõramaalanna koos teadmata - tundmata päritolu lapsega.
Imelik, kas pole?
Õigustan!15. jaanuar 2016, 16:30
Ei ole! See oli suuremeelne tegu, võtta naine, kel 2 last ja olla neile isaks. Naise poolt ka õige tegu, miks mitte nii tähtsa mehega abielluda kui tõmme olemas, elu kindlustatud ja peremees majas. Kus te teate, ehk oli Evelinil ka juba tükimat aega keegi teine, juba enne lõõtsameest?
elukauge15. jaanuar 2016, 17:00
miks sa arvad, et THI ei tea, kes on tüdruku isa, eks nad omavahel räägivad ikka asjadest, millest sinul ei ole vaja teada.
Lugedes neid kommentaare, tundub, et terve eesti rahvas on väga lähedalseisvad inimesed sellele paarile, kõike teatakse peensusteni ja rohkemgi, mõtteid ka juba.
Teele15. jaanuar 2016, 15:06
no, ma võin ka vanduda....
kossa15. jaanuar 2016, 14:16
eesti ajakirjanikud on läinud kergele libedale teele.üldiselt uudiseid nagu enam polekski-nii õhtulehe ja postimehe põhiteemad on presidendipaar.ja kirjutajaid on palju.aga elu oma probleemidega läheb edasi.
too "ekspert"15. jaanuar 2016, 14:10
mängid teadlikult lolli - "ettevalmistama vastused", jne.
Kas tõesti peale madam atali arvab, et saates oli mõni eelnevalt kokkuleppimata küsimus? Ja seetõttu ka hästi läbitreenitud vastus? Kas liinake kersna sai taas abiks olla?
nõus15. jaanuar 2016, 23:48
Proua ju ise ka tunnistas, et arvas lapse küsimuse tulevat. Harjutada sai küll ja veel.
MM15. jaanuar 2016, 13:35
Kas te tõsti arvate et Ieva valetaks niimoodi otse - Kui laps oleks Ilvese oma, siis ta keerutanuks olukorrast kuidagi teisiti välja (Kui isadust tunnistada ei tahaks) aga niimoodi ta vastust sõnastanud ei oleks. Ilves pole selle lapse isa. Isa on surnud, kes ta oli - pole ilmselt meie asi teada. See et lapse isa on Isakhan Ashurov, on meedia poolt välja pakutud variant - nad ise (k.a. Sildam) pole minu teada seda nime välja käinud.
15. jaanuar 2016, 19:46
luurajad on välja õpetatud valetama, loe strirlizi nalju... meenus, kuidas vene luuraja vahel võib jääda, paneb teed juues alati 1 silma kinni, et lusikas silma ei torkaks, isegi kui lusikat enam pole. tavaliselt kenad naised luures võtavadki vanu või üldse pässe orki. nato saladusi tuleb lausa 2 riigist.
oodake15. jaanuar 2016, 20:19
lapse isa selgub siis, kui ametiaeg läbi, praegu oleks see ju blamaazh...Koit toomet mäletate?
eh15. jaanuar 2016, 12:26
lavastatud ja treenitud eelnevalt salvestatud intervjuu ajal pole kehakeeleeksperdist abi - kehakeeltki on võimalik treenida, rääkimata sellest, et meie eksperdid ei pruugi olla sugugi (piisavalt) pädevad hinnanguid andma. THI ise ei ole midagi ei kinnitanud ega ka ümber lükanud, taaskord on lükatud "huntide ette" naine. Selgunud on, et ilmselgelt on meie riigi president juba pikalt elanud kaksikelu, seda kahes riigis, ja armukesena pidanud teise riigi kõrget riigiametnikku, laps on sündinud ajal, mil neid kahte on välismaal nähtud juba koos. Kui intervjuus olevat naine rääkinud oma lastest mitmuses, samas lasteisaga suhtest ainsuses, siis kantselei poolt antud teave on juba vale - koheselt oli teada vanem laps, kelle isaks Läti diplomaat ja seda avalikult (laps vist elabki isa peres). Väiksem laps aga, kes peaks nagu emaga koos olema, teda alguses nagu poleks olnudki ja just see varjamine paneb aluse oletustele, et asi on segane. Kui toodi välja vähki surnud nelja lapse isa Aserbaidžaanist, oli see lausa naeruväärne - meil veel osatakse kümne piiris arvutada! Samas ei ole president ise sellest samamoodi piuksatanudki, ka seda väidetavat risti-isadust mitte! Ja - risti-isaks sai ta siis kirikliku kombetalitlusega ajal, mil ta oli abielus Eveliniga. Millal ta Lätis sellisel kombetalitlusel käis ja rahvas, kes tema hea äraolemise kinni maksab, ei teadnud asjast midagi?!? Vägisi rahvale armuke armsaks ei saa ning järjepidev vassimine ja rahva petmine on loonud kahtluse, et see mees ei ole aus ning usaldusväärne ka muudes eluvaldkondades, sealhulgas riigiasjades. Naine on vaid vahend, olgu ta nii kena ja hea tahes - selline vassiv mees ei sobi presidendiametisse! Oma tegevusega on ta andnud võimaluse ka mistahes šantaažiks. Normaalses riigis oleks selline inimene ametist kas end ise taandanud või siis oleks ta tagasi kutsutud. Meil mängitakse pseudokuninglikke pulmi, pannakse rahvusringhääling tegema kiitvaid intervjuusid ja presidendi kantselei fabritseerima selgitusi ja õigustusi.......
"Oma tegevusega on ta andnud võimaluse ka mistahes šantaažiks. "15. jaanuar 2016, 12:30
küllap oskad mõnda ka kommenteerida.?
15. jaanuar 2016, 12:53
Kui on kirjutatud, et on andnud võimaluse, siis see ei tähenda, et see oleks aset leidnud. Tead, mida tähendab võimalus või ei tea?
15. jaanuar 2016, 19:55
vene taust veresidemetega mõlemal, ja mul omalgi on, seepärast on venelastega mul alati head suhted, mis ka poleks, kuigi olen eesti patrioot. raha pärast roomaks kõrvuni võlgades kuju aga oi kuidas ja kus....
õunake15. jaanuar 2016, 12:58
Olen eh kirjutisega täiesti nõus, palun see saata preidendile facebooki lugemiseks.
Tänud 12:26-le15. jaanuar 2016, 13:26
Palun saata Sildamile tutvumiseks tõega.Saagu ükskord aru, et kõikpole temasugused valeväidete produtseerijad ja uskujad.
Järsku 15. jaanuar 2016, 20:22
evelin on siis ristiema?
Ristsed Lätis16. jaanuar 2016, 19:36
Ei tea ju, millal neil seal need on.
LAPSE RISTIMINE toimub vanemate (erandina ühe vanema või lapse hooldaja) soovil. Ristimistalitusel kinnitavad nad oma tahet ja annavad tõotuse last kristlikult kasvatada. Sellepärast peavad ka lapse vanemad olema ise täieõiguslikud, s.t ristitud ja konfirmeeritud koguduseliikmed, kes on valmis andma lapsele kristlikku kasvatust.
'
On loomulik, et vastne ilmakodanik ristitakse nii ruttu kui võimalik, soovitavalt esimestel elukuudel.
Kui nii, siis Ilves oli veel õnnelikus abielus Eveliniga.
*
Üks on selge, üks suur hämamine ja Ilves on vait kui sukk - taas jätab naise ise enda eest seisma.
Sähvatus15. jaanuar 2016, 11:59
Ehk on kiirabielul sama põhjus, nagu mägrafilmi Tommi naiselgi? Seepärast õppefim võõrliikidest keelatigi ära, kui ebasobiv...
taharrush eesti moodi15. jaanuar 2016, 11:54
oleme kölni käperdajatega täpselt samal tasemel.
lord15. jaanuar 2016, 11:48
vahet pole nagu nii ei saa umber lükata, nii et võib väita mida tahes, kehakeelega manipuleerimine on luuretöötajatele juba baaskursusel selgeks õpetatud
15. jaanuar 2016, 12:09
küsimus lapse kohta ei saanud olla üllatus, seega juba ettevalmistatud reageerimine
sopaleht Öhtuleht15. jaanuar 2016, 11:03
Toodabki seda soppa ja lollid lähevad kaasa. Oleks ÕL mingi eetikagi olnud, ta oleks lõpu teinud sellele rõvedusele. Aga ei sellest see leht ju toimibki.
15. jaanuar 2016, 11:54
normaalne, ÕL ju on KOLANE leht
jummel15. jaanuar 2016, 11:01
Miski teile ei meeldi, jätke nad rahule, varsti saate uue presidendipaari kelle kallal õelutseda
Varsti-varsti15. jaanuar 2016, 11:48
saame ideaalse Presidendi, keda kogu Eesti palavalt armastama hakkab :) Aga uus võib hullem olla ka, siis juba võrredakse tema kaasat sümaaptse Ievaga ...aga arvan siiski, et pole vaja nii jubedalt õelutseda!
mis seal ikka 15. jaanuar 2016, 10:57
Õnne , õnne ja veelkord õnne! Loodame , et kogu pere õnnelik
ikka15. jaanuar 2016, 11:56
Milline on see kogu pere, kes peaks olema õnnelik? Kas saab olla õnnelik laps, kelle vanemad on lahus?
tips15. jaanuar 2016, 10:54
isiklik arvamus: miks rõhutada seda, kes p o l e lapse isa? kui inimene on aus ja siiras ning näeb, et kogunenud on hulk (põhjendatud) küsimusi, vastaks parem: kes o n lapse isa. ning kui minul oleks nö puhas jahu kotis ning tõepoolest oleks laps surnud armastatuga, siis ma nii lapse kui armastatu mälestuse nimel üsna jõuliselt kommenteeriks, et mu lapse isa on see ja see, ta suri vahetult enne/ vahetult pärast lapse sündi / oli spermadoonor, siit edasi tahan oma last kaitsta avalikkuse ning ennast südamevalu eest ja kõik saaks sellest aru ja kõik seda austaksid. ainus võimalus oma last kaitsta on siiski öelda otse ja konkreetselt, kes on, mis juhtus ja asi lukku panna. miks jutustada anonüümsest surnust, kes ennast kaitsta ei saa? ning mille eest kaitsta?
vana naine15. jaanuar 2016, 11:32
Nagu näha , esimene laps on kaitstud. Isa on avalikusel teada ja lapse suhtes kõrgendatud huvi puudub. Kudagi imelik, et nii tark ja haritud naine on jätnud oma teise lapse sisuliselt kaitseta või kasutab last enda või Toomase ringiaelemise varjamiseks kilbina. Aga Sildamile ja presidendikantselei PR töötajatele tuleks küll sulg juba täna sappa lüüa.
15. jaanuar 2016, 13:02
Huvitav, miks ta ütles, et tal on ebamugav lapse teemal rääkida. Miks peaks oma lapsest, lastest olema ebamugav rääkida?
15. jaanuar 2016, 20:03
savisaar varjas oma sohilast viljaga ka esialgu, koit toome ka, pärast ajakirjanikud panid laste pildid nende isade piltidega kõrvuti välja, nüüd on kõik õnnelikud, kuna tunnistasid tõtt. või mu omagi laps kahtles, kas on ikka tema, ma käskisin tal peeglisse vaadadta, isegi võõrad ütlevad, et laps on kelle nägu.
18 raseduskuud15. jaanuar 2016, 10:29
Kuidas ikka jäi selle pikka rasedusega? Kas aseri lapsed on juba poolõega tutvustatud?
hakkab jälle pihta, lõpetage ometi- Öhtuleht sulgege need kommentaariumid.15. jaanuar 2016, 10:33
Häbi on, et niipalju hälvikuid soperdavad siin. Sulgege see .
mutt15. jaanuar 2016, 10:59
Aga miks sa, 10.33, loed kommentaare???? Kui sa neid ei loeks, ei teaks sa ka mida siin kirjutatakse ja see ei saaks sind häirida.
jep15. jaanuar 2016, 12:09
Maniakaalne kihk sorida teiste eludes, lapsesaamisdetailides jms. - see on hälve, siin pole midagi lämiseda.
12.09 jep15. jaanuar 2016, 13:33
Sina oled ju esilämiseja,esisoperdaja, esi vihkaja,esisõimaja, esimaniakkkk.
avaliku16. jaanuar 2016, 15:55
elu tegelased peaksid ju teadma, et nad on avaliku elu tegelased ja sina peaksid ju kah teadma, et nad ei ole 500 eurosed, et kõigile meeldiksid. lihtne ju
Ronja 15. jaanuar 2016, 10:19
Kahjuks valetajad on oma valetamisoskusest kõrgel arvamusel ja kõigi teiste mõtlemisvõimest madalal arvamusel. Selge,et valedest taganeda enam ei saa, vaid mõeldakse ikka ja jälle oma valede kinnitamiseks uusi lolle valesi ja lõpuks on lõpp. VALEL ON LÜHIKESED JALAD :)
to 10:3215. jaanuar 2016, 13:06
Kuule, kuule, enam sapisem ei saagi olla üks kommentaar, kui on sinu enda oma. Labane ja rumal veel pealekauba.
15. jaanuar 2016, 10:02
Psühholoogi ja kehakeeleeksperdi Atali Stahlmanile jättis intervjuu Ievast väga hea mulje. "Julge, siiras, avatud. Niisugune naine ei karda halli hunti ka!"
.
Psühholoog peaks teadma ka seda, et Ieva on juba noorest peast ringlenud poliitikute seltskonnas ning saanud aimu ka ameerikalikust käitumisstiilist ning sellest, kuidas võita usaldust. Endast hea mulje jätmiseks on sealsed poliitikud õppinud rahvaga suhtlema.
Mis on tegelikult kesta sees, saame teada siiski alles hiljem.
diplomaat ju15. jaanuar 2016, 18:17
aga äkki on spioon ja mitte Läti oma, mis siis...
vaataja15. jaanuar 2016, 09:56
Kahjuks ei saa nõustuda kehakeele eksperdiga, et pole sõnad suhu pandud ja ette räägitud. Kõik vastused olid kui copy paste tema senistest kirjeldustest, artiklitest ja sõprade jutust. Kõik oli pähe õpitud ja see on fakt! Kehakeele ekspert võiks eelnevaga ennast kurssi viia.
15. jaanuar 2016, 10:05
Usud ka meie "eksperte"? Ta enda kehakeel räägib juba seda, et teda mitte uskuda.
oeh15. jaanuar 2016, 09:54
Vandenõuteooriate uskujad on nüüd pigis, aga tagasi astuda ja öelda, et eksisin, kah ei saa. Aga uskuge ikka edasi ja karjuge ikka kommentaariumides, et "mul on õigus, mul on õigus, ja kõik teised valetavad!" Kehakeeleekspert pole mingi ekspert, ammu on tõestatud, et kehakeele põhjal ei saa 100% kindlusega midagi väita.
meedia15. jaanuar 2016, 09:47
laineharjal. pärast tuleb hala. et miks rahu ei anta. IRW
kuulge kommijad15. jaanuar 2016, 09:41
kas te hakkate nüüd DNA testi nõudma!?
elevandile vääriline rasedus15. jaanuar 2016, 10:29
ups15. jaanuar 2016, 09:29
tegelikult vastupidi, lapse kohta valetas ja pulmatamisjuttu alustas ka ise. Isegi laias laastus on nii, et Mehed vaid arvavad, et teevad seda, mida nemad tahavad, tegelikult oskab Jevasugune manipuleerija vanamehe hõlpsasti seda uskuma panna... .
no15. jaanuar 2016, 09:24
Ieva peaks päris loll olema, kui ütleks, et Ilves on lapse isa
piisas kõnekeelest, kehakeelt pole vajagi15. jaanuar 2016, 11:37
kordagi ei maininud Jeeva Toomast kui armastatut või kui abikaasat..ikka aina partner ja partner
15. jaanuar 2016, 20:18
putini käepikendused natus, nn. partnerid ? vale lühikesed jalad. mu poeg kutsus mind ka kord korrale, kui ma teda valetades väga hoogu sattusin kaitstes, et nii ja nii, kohe oń asi selge kõigile.
15. jaanuar 2016, 20:23
loll on vallalisel naisel seda salata, miks ta peakski ? - ilvese pärast, et see kardab ?
j15. jaanuar 2016, 09:18
Kehakeeleeksperdid on sama vähe tõsiselt võetavad kui on Kross julgeoleku eksperdina. Kui rõivasele avaldati umbusaldus, ütles nn ekspert, et tulemuste selgudes oli peaministril keeleots hammaste vahel, mis näitatavat, et too naerab oma vastaste üle. Ka minul on keeleotsake mõnikord hammaste vahel, kuid mitte naermisest, vaid keskendumisest, näiteks siis, kui panen niiti nõelale järele.
mann15. jaanuar 2016, 08:55
Tubli mees see Toomas , kõikide naistega abiellub
Juula15. jaanuar 2016, 10:16
Ei tea, millal siis minu kord tuleb?
Millal?15. jaanuar 2016, 10:31
ma arvan ,et 3-4 aasta pärast
Nojah15. jaanuar 2016, 08:19
Kahjuks on nii, et ikka veel pole vastust küsimusele, kes on selle lapse isa. Ei veena teated, kes EI ole. Kes on? Kui vana see laps on? Kui abielunaisel tuleb pisar silma mingit eelmist suhet meenutades siis võiks küsida, et kas mitte liiga ruttu ei tormatud uude suhtesse. Ise pole veel eelmisestki üle saanud. Ükski laps ei tahaks olla "see, kellest mul on raske rääkida sest ta on traagiliselt lõppenud suhtest". Kas midagi meeldivat ei seostugi tema isaga?
kindlasti15. jaanuar 2016, 08:27
ikka seostub midagi meeldivat lapse isaga, aga ehk nii isiklikke asju ei räägita avalikult televisioonis ja ajakirjanduses.Kes kui kiiresti millest või kellest üle saab on ka väga isiklik ja meie ei ela nendega 24 tundi koos, et teaksime, mis suhe on emal oma lastega, millest räägitakse.
Lõpetaks selle lapse teema nüüd ja elaks oma elu.
blond tütar15. jaanuar 2016, 10:32
lõpetame või mitte, aga valed nagunii ujuvad pinna peale
15. jaanuar 2016, 13:14
No miks peaks lapse isa nii "isiklik asi"olema, et tema nimegi ei tohi nimetada? Häbenetakse oma lapse isa või milles küsimus? Ütleb, et tahab oma last kaitsta, kas isa nimetamine seaks lapse kuidagi ohtu? Vanema lapse isa nimi teada, kasta on siis ohus sellepärast? Oi, taevas, kui keeruliseks aetakse asjad.
15. jaanuar 2016, 08:37
mida kuradit sa ,, Nojah,, kibestunud mutt sorid teiste perede isades ja emades ja suhetes, vaata parem peeglisse ,, närtsinud lill,, !
15. jaanuar 2016, 13:18
Kas loll olla on väga valus?
Helle15. jaanuar 2016, 07:54
Ieva Ilves jättis väga sümpaatse ja sooja inimese mulje. Oleks ka meie eelmisel presidendi abikaasal olnud oma karjäär, ei oleks me pidanud igasuguste proua Evelini poolt vägisi sulest välja imetud eksperimentide ohvrid olema (kehakaaluprobleemidest leivaküpsetamise gurundamiseni).
Kui alustatakse valega--ei armsaks saa!15. jaanuar 2016, 08:08
...Kohtuti Toomasega Brüsselis siis Gruusias jne.jne.jne!
Mis aastal THI Gruusiat viimati külastas!!!?
15. jaanuar 2016, 08:16
mis kurat see sinu asi on kus keegi käib !?
8.1615. jaanuar 2016, 13:45
Mida sa TOOMAS marutad, küll s..t pinnale ujub, kannata natuke, sügiseks on klaar.
15. jaanuar 2016, 09:13
minu mulje oli siiski teistsugune- hästi treenitud , osav manipulaator, eriti ettevaatlik ja reserveeritud. siirust j a sooja emotsionaalsust jäi liiga väheks. Osav etleja, teab kuidas käituda niikaua kuni omab täit ülevaadet ja kontrolli. Lapse suhtes ei räägi- vat see ei ole küll kellegi teise asi, isegi kui thi olekski asjaga otseselt seotud.
15. jaanuar 2016, 10:50
mul jäi sama mulje. need ekspredid vöiks oma "teadmised" kassi saba alla panna.
küll mitte Evelini sõbranna, aga15. jaanuar 2016, 10:03
Mille ohver Te olite, kas selle, et lastele mitte trääsa sisse sööta või kuidas tervislikumalt ja paremini elada ja ennast tunda. Nii rumalat juttu annab ikka ka otsida. Helle meri oli lihtsalt abikaasa, ei karjääri ega kohta ühiskonnas, kas see oli parem, et oli lihtsalt vaikiv olend.
Ma ei ole Evelini fän, aga kusagil on piir tema sarjamistel ja inimlikkusel, sest iga ńaine läheks endast välja, kui saab teada oma mehe järjekordsest afäärist.
..16. jaanuar 2016, 13:26
Oma mehe??? mees pole kellegi oma,kas Evelin mõtles, kelle oma Toomas oli....
tegelikult15. jaanuar 2016, 07:19
See pole üldse kellegi asi, see laste küsimus, vaadake ise palju te siin külapealt omale lapsi olete kogenunud ja kui palju t omi lapsi toita jaksate. Häbi võõra inimese eraelus torkida. Ah et lapse teemal tundis keegi siin nii ja teistmoodi , igal emal on kaitse olemas kui tema lapsi torkima hakatakse, vahtige ise omi lapsi kus nad teil on,kui siin kommimas istute. On alles pööbel kommima lastud. Paluks moderaatoritel kõik presidenti ja tema abikaasat puudutavad teemad teha kommentaarivõimalikuks vaid registreeritud kasutajatele.
Mulle on pr.Ieva Ilves väga targa siira aja sooja mulje jätnud, intelligentne daam ja pole see mingi pööbli asi, kuidas tema eraelu möödub.
mis mõttes võõra inimese eraelus???15. jaanuar 2016, 09:22
kui meile mängitakse mingit komejanti ja oodatakse , et me püsti seistes aplodeeriksime, siis see jääb ära.
Meile oleks olnud vastuvõetavam isegi see, kui see olnuks Toomase laps.
Aga nüüd - Toomas gei, abielu lavastus lihtsalt selleks, et hääd sõpra eluaegse ülalpidamise peale saada.
kullake15. jaanuar 2016, 09:46
keegi ei oota sinult midagi, võta rohud ära ja ela oma elu
mullake15. jaanuar 2016, 10:34
temast ei oota, Toomaest küll. tema on riigi st meie esindaja
15. jaanuar 2016, 07:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
keskerakonnast rääkides:15. jaanuar 2016, 07:41
ei ole ma neid iial valinud ja mulle ei meeldinud nad aga praegu vaatan, et hr. Ratas, pr. Simson on sellised inimesed, keda iga kell valin ( muidugi on seal palju mölakaid nagu minu valitud reformikate hulgas) Aru ma ei saa hoopis KEHAEKSPERTIDEST- milleks selliseid inimeseloomi tarvis on?
Ekspert!15. jaanuar 2016, 07:53
Mis siin vaielda!
DNA-annaks ju vastuse ja miks selle vastu ollakse???
enne ei rahune 15. jaanuar 2016, 11:12
arvaja15. jaanuar 2016, 11:15
Esimese lapse isa on avalikustatud ja asi selge. Teise puhul käib varjamine ja väga naiivne on arvata, et esimeseks leediks saades inimesed selle teise lapse päritolu vastu huvi ei tunne. Loomulikult tunnevad? Kumaline, et asjaosalised ise toidavad kuulu jutte selle salatsemisega .
lihtne inimene15. jaanuar 2016, 07:03
mina panin jälle tähele, et see lapseteema tekitas Ievas ebameeldivust ja ta pilk eksles kõrvale, kord ühele, kord teisele poole. Ei näinud mina küll, et silm oleks märjaks läinud. Mis sellest, kas isa on elus või surnud, lastest räägivad kõik emad meelsasti. Aga seda ei saanudki me teada, miks ta selle lapse varem üldse maha salgas, kui armastatud /vana/mees on isegi ta lapse ristiisa. Salgasid koos. Ja nagu ilmsiks tuli, olid nad oma edasist suhte asja juba igatemoodi enne arutanud. Ei usu, et see suhe teise dimensiooni suvel sai, no ei ole usutav. See dimensioon oli juba ammu enne, sest et ta sõbrannalegi ei tulnud see üllatusena, et nad abiellusid. Rääkima peab ju nii, sest vastasel korral ei ole presidendil kohta Kadriorus, ta peaks tagasi astuma. Ei pea ma llvesest lugu, kui meenutada, kuidas ta Eveliniga käitus, jättes ta kõigest ilma, samal ajal ise Lätis salasuhet soojendades, mida nüüd suureks sõpruseks nimetatakse ja Evelini hüved Läti kodanikule mittemillegi eest antakse. Ei ole see õige mees.
15. jaanuar 2016, 07:13
mina küll telekaamera ees oma lapsest meelsasti ei räägiks. mulle lihtsalt tundub, et seda ei ole vaja. see on ikka täitsa nõme, kui ma oma lapsega telesse kekutama läheks.
?15. jaanuar 2016, 08:19
Ja kui laste kohta küsitakse, siis esimene sõna, mis üldse pähe tuleb, seostub ebamugavuse ja minevikuga? Paar informatiivset vastust laste kohta ei tähenda kekutamist. Lihtsalt üldjuhul on tavalise ema normaalne reaktsioon mõnevõrra erinev Ieva Ilvese omast. Ilvese oma oli sügavalt hämmastav.
15. jaanuar 2016, 08:27
Aga keegi ei palugi sul seda teha. Ja kas oma lapsest rääkimine on sinu meelest kekutamine?
just just15. jaanuar 2016, 09:18
ja aruka naisena teadis, et lasteteema tuleb avalikuks persooniks trügides kohe päevakorda, seetõttu oleks pidanud LASTE huvides pulmad presidendi ametiaja lõppemise peale lükkama. Aga vallasema tahtis iga hinna eest just presidendiprouaks pääseda.. Pole ta mingi arukas naine , salakaval manipuleerija-seda kindlasti..kkes siiski ei mõelnud laste huvidele vaid sellele et ükskord tanu alla saada. Vaga vesi sügav põhi tüüpi kullaotsija, kellel kaks eelmist raundi ebaõnnestusid, siit siis haaras täisrauaga. !
9.18 igati nõus15. jaanuar 2016, 14:02
Täpselt samameelt,eiole need kullalaevajad ühti nii rumalad, et ennast puhtaks rääkida ei oska.Kaldrel õigus-HAI SAAGIJAHIL. Lapse teema ebamugav,millisel emal oleks lapsest rääkimine EBAMUGAV.Minu lapsed on minule küll elus kõige tähtsamad ja paremad olnud.Ja nende isa nimi kõigil teada.
mulle tundub15. jaanuar 2016, 06:49
Meil on seis praegu selline nagu Kevades. Kus Arno Imelikule kommidega vastu vahtimist virutas ja siis Imelik küsis, mis ma sulle teinud olen? Ja Arno ei osanud midagi vastata, lõpuks kohmas, Sa ei ole mulle midagi teinud.
Meil praegu sama seis, lihtsalt virutatakse sellele naisele vastu vahtimist. Ja kui küsida, miks te nii teete, mis ta teile teinud on, siis... vastust ju polegi.
ei ole vaja rahvast lolliks pidada15. jaanuar 2016, 09:28
vanade tuttavate kokkulepe on see abielu, et mõlemat poolt plindrist välja aidata.
Küll aeg näitab, kas nad hakkavad koos elama.
Võib olla15. jaanuar 2016, 20:29
kui ei oleks abiellunud, oleks ka lapse isa avalikult teada
Väga huvitav, eks ikka inimesed ise otsusta, kus ja kuidas elavad,,miks mitte elada eraldi ja eri riikides16. jaanuar 2016, 13:38
nii elan isegi , kusagil pole kirjas, kuidas elada, omad valikud
Jah15. jaanuar 2016, 06:43
See pole teiste asi, miks ma nii arvan. Ma ei vaja kommentaari. Arvan endiselt, et vana mehega abiellumine on õlekõrrest kinni haaramine. Pole muidugi minu asi, aga häirivadvaled, mis sellega kaasnevad.
15. jaanuar 2016, 06:49
kui see pole meie asi, miks sa nii arvad, siis miks sa selle siia kirja panid?
www15. jaanuar 2016, 06:39
Inetu on teiste arvamust hukka mõista ja labasusi kirjutada. Ega teied ei saa mind hukka mõista, et usun arvatava isa sugulaste versiooni lapse kohta, sest neil pole mõtet valetada. mees oli nii haige sel ajal, et ei oleks saanud last soetada. Ieva oli Ilvese armuke abielu ajal ja sellepärast pidi eksnaine kannatama. Ta jäeti pilkenoolte alla, ehkki polnud süüdi. Minule valetamine ei meeldi.
naine Lõuna-Eestist15. jaanuar 2016, 06:32
ÄÄRMISELT SÜMPAATNE NAINE jalõpetaksime nüüd irisemise ja puurimise teise inimese kallal.
15. jaanuar 2016, 06:44
Oli jah, väga sümpaatne. Väga tark, väga soliidne, rahulik, naeratav. Väga sooja mulje jättis
Ja kui ma nüüd mõtlen nende kommetnaaride peale, kus teda mitte tundvad inimesed, teda ainult sõimavad, siis on ikka täitsa hirmus mõelda, millised inimesed meie ümber elavad.
Ainult sõim, hävitamine, mõnitamine, alandamine... võib olla tunneb inimene ennast siis paremini, mina ju selline ei ole, vaadake milline see on. Ja vaatangi, vaatasin ja imestasin, kui armas naine ta on.
15. jaanuar 2016, 08:31
Mees3615. jaanuar 2016, 08:57
Ei peagi tundma, kuid pealiskaudsel vaatlusel halva arvamine ning selle teadmise kuulutamine ei ole küll märk vooruslikkusest.
15. jaanuar 2016, 13:24
Pealiskaudsel vaatlusel taevani kiitmine, inimest tundmata, see on nagu kuidagi õigem?
Mees 3715. jaanuar 2016, 15:40
Lapsikult äärmustes mõtlemine on küll võimalik, kuid tuletame meelde, et maailmas on peale musta ning valge ka muud. Miks peaks taevani kiitma või põrguni põhjama? Miks ei võiks säilitada rahulikku meelt ja tegeleda omade asjadega? Viskame kahtlusaluse kaevu ja kui upub- järelikult ei olnudki nõid?
Naine 10015. jaanuar 2016, 16:46
Tegele siis omade asjadega, mitte ära käi siin targutamas.
Tea15. jaanuar 2016, 06:26
Mina usun arvatava isa sugulasi, kes väitsid, et mees oli sel ajal nii haige, et ei suutnud isegi voodis end ringi keerata, ammugi siis last soetada.. Selge on see, et kudagi peab õigustama oma armukese staatust mehe abielu ajal.
15. jaanuar 2016, 06:46
Kas sa tooks välja koha, kus Ieva on öelnud, kes on tema tütre arvatav isa. Ma ei soovi neid lahmivaid kommentaare, et neile viitad, ma soovin otsest viidet Ieva sõnadele, et vot selles kohas ta ütles, et tema lapse isa oli see mees.
Mina olen arvatava isa kohta lugenud ainult kommenaariumist ja siis meie imelike ajakirjanike arvamuslugudest, aga otsest viidet Ieva jutule, ma pole veel kohanud.
Sina paistad asja teadvat, aita.
mina15. jaanuar 2016, 11:40
võin väita,et Ieva on oma tütre isaks pannud aser-nimeta.
Jah15. jaanuar 2016, 06:16
Kena naine on küll. Ei tea, miks ta pole varem mehele saanud ja leppis armukese rolliga ka Ilvese abielu ajal.
aga miks see sind kõik huvitab?15. jaanuar 2016, 06:35
mis see sinusse puutub, et ta pole varem mehele saanud?
võib olla pole tahtnud? võib olla pole mehed tahtnud.
tark ja tugev naine, ega sellist meest naljalt leidu, kes teda endale julgeb tahta.
mis armukesse olemisse puutub, siis küll on hea, et sa kõike nii hästi tead.
issand kui haige ajakirjandus meil on15. jaanuar 2016, 06:08
jätke lapsed ükskord rahule.
laps on pigem lõunamaa päritolu, tumedama poolne
ei ole eesti mehe laps. saage ükskord aru ja jätke lapsed rahule. nad ei saa ennast kaitsta. see on täiesti haige mis te teete.
neeger on siis või?15. jaanuar 2016, 15:19
Ilves ju polegi eesti mees, juut on.
Tema poeg on samuti lõunapoolse välimusega.
Irw15. jaanuar 2016, 06:07
Kehakeele ekspert vöi asi häbi peaks omal olema
Meie presidendil15. jaanuar 2016, 06:07
Kas15. jaanuar 2016, 06:26
sa Kas oled ikka päris lollakas ju15. jaanuar 2016, 06:47
Evelin jee on meie presidendi abikaasa.
mari15. jaanuar 2016, 05:56
Nüüd hundid metsast välja! Ieva kaitseb meid.
mari15. jaanuar 2016, 05:54
Nüüd hundid metsast välja! Meil on nüüd Ieva!
H,K15. jaanuar 2016, 05:33
Nn president lasi E velin yle.Et vältida poliitilist skandaali pandi tanki Evelin.Meie konnavabariigi president tõmbas ring juba viimased 4 aastat.Kuidas Te kujutaksegi ette seda,kui presidendi mainet alla tõmmataks.Minu silmis on EV president tyhi koht,kellest pole rahva esindajat.Viimane õige president oli Hr.Meri,peale seda on kõik ainult kinni makstud ärimeeste valitsus.Vabandan Eesti rahva nimel,aga Meie riigijuhid on kõige hullemad omakasupyydlikumad Jobutised.Ytleksin,et värdjad,a sis pannakse vangi vb.!
ah15. jaanuar 2016, 01:57
vahet ei ole, siiani teinud mida heaks arvavad ja teevad ka edaspidi. Ausaltöeldes oli saade lausa hädavajalik.
miks, sa liis15. jaanuar 2016, 01:44
Mängid selgeltnägijat? Sinu pikk kirjeldus on midagi sellist, kuidasmoodi sina vôiksid käituda, sinu enda môttemaailm. Aga paraku oled sina kôigest sina ja teised môtlevad-käituvad teisiti. Aeg näitab. Need kaks inimest on pühendunud teineteisele. Nende elud sôltuvad neist endist. Miks te pole teistele inimestele heasoovlikud, kas ainult pahatahtlikkus ja kadedus teevad teid ônnelikuks?
Liis15. jaanuar 2016, 01:28
Vaidlen vastu keeleeksperdile.Kehakeel on öpitav,poliitikud,vargad köik vaatavad silmadesse ja valetavad näkku.Kehakeelt saad lugeda vähestelt inimestelt.Tema meelest oli lätlane siiras,kuid prostituudid teevad oma tööd,ka nemad on siirad ja vanamehed langevad löksu.Hetkel ei taha mina kedagi solvata,vaid mötlesin,kuidas ekspert saab midagi öelda.Need kaks inimest olid mölemad önnetud,kuid sellest valust väljatulemiseks valisid abielu.Alati vöib halva mängu juures head nägu teha,kuid kaugemas tulevikus,kui mölemad suudavad selja sirgu ajada,kas siis enam on midagi yhist,siis ollakse vaid lapsele ristiisa
15. jaanuar 2016, 06:10
kui kehakeel on õpitav, siis miks ta ühel korral seda kasutab ja teisel korral mitte
sa liis minge parem magama ja osta homme maxxximast mõistust. sinna toodi täna, suurem kogus. homme läheb soodushinnaga müüki.
Liisuke15. jaanuar 2016, 07:29
Ja millel sinu väited põhinevad
tegelikult to T.Mets15. jaanuar 2016, 01:05
Tarkus ja intelligentsus ei tähenda raha tegemise oskust. Aga mina ka ei saa aru, miks see nii tähtis on, pealegi kasvatas naine kahte last.Küllap on sel naisel teised huvid, kui seda on raha tagaajamine.
tegelikult to T.Mets15. jaanuar 2016, 01:05
Tarkus ja intelligentsus ei tähenda raha tegemise oskust. Aga mina ka ei saa aru, miks see nii tähtis on, pealegi kasvatas naine kahte last.Küllap on sel naisel teised huvid, kui seda on raha tagaajamine.
kôik vihaselt hammastega15. jaanuar 2016, 00:59
Närijad ongi vaimselt haiged, enda viha elatakse teiste peal välja. Ei maksa neist välja teha, neid parandab nagu küürakaid vaid haud. Psühhiaatri juurde saatmine ajab nad veel vihasemaks, sest reeglina on nemad kôige targemad ja môistavad kôiki hukka peale iseenda.
15. jaanuar 2016, 08:40
No siis kuulud sa ju ise ka nende hulka, sest valad oma viha samuti teiste peale välja ja veel eriti intensiivsel moel
to 00:5915. jaanuar 2016, 08:48
Mis probleem sul selle psühhiaatriga on, et igas kommentaaris mainid? Kas sina ise oled sellepärast nii vihane, et sul ka soovitati psühhiaatrit külastada?
Mall15. jaanuar 2016, 00:55
Intelligentne ning meeldiva kaitumisega- see siin minu esimene mulje. Loodan, et on onnelikud ning eestlased annavad naisel hingata.
to jorma15. jaanuar 2016, 00:52
Sina klähvid, jobust tobu. Sinu perekond on sinu perekond, seal pure ja haugu ja klähvi. Nagu näha vôid, pole sina kellegile ütleja, kuidas tohib ja kuidas mitte. Kujutan ette seda sinu silmakirjalikku normaalset perekonda, kus vagatsetakse teiste ees, aga kus kodus luukeresid kapist kolinal alla sajab. Sina pole ütleja, kes isaks vana on, veelgi vähem, kas abikaasaks vana on. Inimesed otsustavad ise enda elu eest, vastutavad samuti. Mis sinul teistega asja on? Hukkamôistja vabal maal? Sinusuguse koht on venemaal, vihast keev nolk selline.
irw15. jaanuar 2016, 01:04
ja ise? keed vihast :D megairw
irw15. jaanuar 2016, 01:04
ja ise? keed vihast :D megairw
T.Mets15. jaanuar 2016, 00:52
Kui see Ieva nii tark ja asjalik on, siis miks tal nii suured võlad kaelas on. Suured võlad ja tarkus ei käi käsikäes
to: T.Mets, 00:5215. jaanuar 2016, 00:55
No küll sinul on ikka mure...! Anneta talle raha!
mis vahet15. jaanuar 2016, 00:29
Môlemad pidid ikka kiriklikku laulatust soovima, vägisi altari ette ei viidud kedagi. Imelikud olid need saatejuhi küsimused, kohati polnudki küsimusi. Aga kena naine, loomulik ja armsa olekuga. Isiklik ônn on tähtis ja tore oli kuulda selle naise suust, et ta soovib olla presidendile toeks. Sobivad ilmselgelt hästi kokku ja pole siin vaja teistel, ka mingisugustel kehakeele tôlgendajatel mingeid tagamaid otsida. Ieva on rääkinud ja aitab teiste elu lahkamisest. Nemad saavad ise hakkama.
15. jaanuar 2016, 10:54
Tõesti?Aga miks te siis Evelini kallal olite, kui näljased koerad.
halli hunti ei karda 15. jaanuar 2016, 00:24
ja karda ka Eesti rahavale tünga teha....nii et laksub....iseenda huvides.
15. jaanuar 2016, 00:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to: 00:1215. jaanuar 2016, 00:51
Sina nukrutse oma vanamooriga, ehkki himustaksid ka teisi naisi!
K15. jaanuar 2016, 00:12
Huvitav...mina märkasin esimest korda intervjuu ajal sõnadega puterdamist ja silmside katkemist momendil, kus ütles, et lähedane suhe tekkis neil Toomasega eelmise aasta suvel. Selleks ei pea kehakeele ekspert olema, et märgata ja mõista, et sel hetkel ta suure tõenäosusega valetas:( Mis iganes minevikus ka oli, ise elasid nüüd oma elu keerulisemaks kui vaja. Oleks aasta lõpuni oodanud oma suhte avalikustamise ja abieluga, ei oleks nii palju urgitsemist ka kindlasti olnud ning oleks olnud vabadus öelda, et ma pole avaliku elu tegelane ja ei pea oma isiklikust elust rääkima...
to: 00:1215. jaanuar 2016, 00:54
Kas sul ikka on vaja hammastega närida või lõpetad ära, vaimselt haige inimene...? MIne homme kohe psühhiaatri juurde!
to K15. jaanuar 2016, 01:11
tom on liiga edev mees, no ei saanud omale hoida, et üks noor naine teda tahab. selge ju, et ta ei saa siiani aru, et kullakaevaja teeskleb...
to K15. jaanuar 2016, 02:05
et tol momendil silmside katkes ja Eva puterdas, näitaski tema siirust, poliitikutel ja muudel tegelinskitel ei pilgu silmgi siis.
Kui kehakeeleekspert 15. jaanuar 2016, 00:11
nii kõva sõna on, miks siis neid kohtus ei kasutata? Järelikult jälle mingisugune Fifty-sixty udu kohatiste selginemistega.
15. jaanuar 2016, 07:39
Kehakeeleekspert on täna hästi äraelav spetsialist, nagu Nastja , Ilona jt, klientuuri jätkub .
televaatajad15. jaanuar 2016, 00:04
Sümpaatne, haritud, intelligentne, sõbralik, meeldiv ja tagasihoidlik naine.
Jätkem see paar rahule.14. jaanuar 2016, 23:59
Mina usun Ievat. Väga armas naine, tark, siiras ja kena. Võiks tema kallal nokkimise lõpetada, teeme endid lolliks. Nüüd on nad abielus, neil on oma pere, sobivad hästi, mis on meil enam kobiseda. Küllap Evelin ei olnud tasemel, et president teist naist ihaldama hakkas.
meediavaletamisekspart14. jaanuar 2016, 23:39
hahha, kehakeeleekspert :D palju maksti, et selline tulemus tuli? no ei usu rahvas, ei usu. vaat kui poleks olnud seda aserijuttu, kes juba ammu surnud,vot siis vast oleks läbi surunud, aga arvestades, et inimesed teavad ja räägivad ju, et neid nähti armununa juba 2013, siis oleks ikka eriti mage, kui kullakaevaja sai lapse veel kellegi teisega :D siis on ta iisaks sellele, et puruvanasid äraaetud inetuid abielumehi vaatab noore suht kena naisena, lisaks veel ka lõdvakummiline. ei tee just au....
to: 23:3914. jaanuar 2016, 23:50
Joo vähem igasugust soppa ja ära roni siia joodiku möla ajama!
Mh.15. jaanuar 2016, 00:03
Kirjatsurad on väga palju soganud küll lapse vanusega, küll elukaaslase surma ajaga. Meid on aetud segadusse, et rohkem vaielda saaksime ja klikkide arvu tõstaksime. Lapse ema teab ise, kes on tema lapse isa ja ma usun Ievat!
hõk14. jaanuar 2016, 23:29
kehaeksperdil on 101% õigus.14. jaanuar 2016, 23:27
Sest see ühtib minu arvamusega, ma olen 1-s isikus kehaekspert ja kehakeeleekspert kõva-kõva.
Kuigi ma muidugi selliseid saateid ei vaata ega vaadanudki. Analüüsisin kõike eelnevalt oma targas ajus!
Miski pole enam püha14. jaanuar 2016, 23:25
Sariabiellujana (T.H.Ilves) oleks mul patt lasta end kiriklikult paari panna.
to: Miski pole...., 23:2514. jaanuar 2016, 23:42
Patt ja rumal on sinusuguse jobuga üldse abielluda! Kus nüüd "moraalijünger" ilmus välja!
to: Jorma, 00:3015. jaanuar 2016, 01:00
Jah, mõnes normaalses eesti peres on viis last nelja erineva mehega!
Vaat, kui tublid eestlased! Ja paljudel eestlastel on lapsed pühast vaimust, sest meest ja isa EI OLE.....
to: Jorma, 00:3015. jaanuar 2016, 01:00
Jah, mõnes normaalses eesti peres on viis last nelja erineva mehega!
Vaat, kui tublid eestlased! Ja paljudel eestlastel on lapsed pühast vaimust, sest meest ja isa EI OLE.....
irw15. jaanuar 2016, 03:30
see nelja erineva mehega on sinu jaoks normaalne eesti pere, aga mitte minu ja enamuse jaoks.
Kivi haaraku ikka see, kes ise patust puhas!14. jaanuar 2016, 23:22
Kust need moraalijüngrid välja on ilmunud? Pooled Eesti naised on vallasemad ja pooled mehed juba teisel ja kolmandal ringil, aga teisi hukka mõistma ollakse varmad!
to: Kivi haaraku....., 23:2214. jaanuar 2016, 23:44
Pätid oskavad ainult teisi sõimata aga ise on palju hullemad!
Antss14. jaanuar 2016, 23:15
Laulatus oli Hendriku idee ja miks ei võinud olla ka Halliste kirikusse tulek Hendriku idee . Ieva kohmetus , sest tal puudus alternatiiv muule laulatusvormile . Läti riigis usutake jumalasõnasse kordades rohkem , kui meil Eestis .
milline imelik kommentaar15. jaanuar 2016, 14:58
eriti alternatiivi puudumise kohta ja lätlaste eriline jumalasõna austamine...
Kas tavaline per.büroo on antssu meelest lätis tundmata nähtus? Või notari juures allkirja andmine?
Selle kirikliku laulatusega pandi kõvasti üle võlli - ka laiapõhjalise PR mõttes.
mulle14. jaanuar 2016, 23:11
Tundub et on tark siiras tore ja asjalik inimene.
hõk14. jaanuar 2016, 23:31
kadrioru troll kommeneerimas
mulle14. jaanuar 2016, 23:09
Tundub et on intelligentne,siiras,tore ja asjalik inimene
15. jaanuar 2016, 10:38
Sellise mastaabi inimesed peavad oskama esinema, valetab, kui ütleb- tema pole esinemisega harjunud. Mida ta seal Brüsselis, Ameerikas teeb, salaagentina istub keldris või? Pigem hästi välja õpetatud, kuidas peab käituma ja kuidas olla.
on14. jaanuar 2016, 23:08
Tunub et on tark,siiras ja asjalik inimene
14. jaanuar 2016, 23:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Pihkva Oblast14. jaanuar 2016, 23:30
tundub küll ja tahaks pilte ka näha. Kui inimestel, kes abielluvad on lapsed, siis osalevad ka lapsed abielu tseremoonial, mitte ei peideta neid avalikkuse eest
silmaarst15. jaanuar 2016, 09:55
lapsed olid täiesti olemas- Toomase vanem poeg oli isamees, pildil mitmes kohas , kirikusse tulid koos Ieva emaga Toomase vanem tütar Julia, noorem tütar Keiu ja Ieva poeg .
Mh15. jaanuar 2016, 16:42
Ta on veel nii väike, et ei ole vaja tuua kirikusse külmetama.