Inimesed

"RADARI" VIDEO | Ieva Ilvese sõbrad: on mõistetav, kui kaks pikaajalist sõpra vallalistena üksteist leiavad (194)

LISA KOMMENTAAR

no14. jaanuar 2016, 02:12
laske nad nyyd elada rahulikult, varsti Tomi valitsemisaeg läbi, saate uue presidendi keda närida ja halvustada
timo13. jaanuar 2016, 20:31
Meeldiv saade. Kirumine ja kriitika käib avaliku elu tegelaste "palga sisse", kuid lihtsalt inimlik elu on neil samuti. Õnneks!!!!
See on puhas vihaõhutamine13. jaanuar 2016, 19:26
mida rohkem neist kirjutatakse seda rohkem ma neid vihkan! Põhimõteteta elukad!
eksid ju13. jaanuar 2016, 19:51
Kuidas põhimõteteta elukad? Põhimõte ju täitsa olemas. Tuleb võimalikult palju raha riigi kukrust ärmatada ja lasta 1,3 miljonil oinal enda kepireisid kinni maksta.Tõenäoliselt on neid asju veel, aga ei viitsi mõeldagi nende klounide peale...
idealist13. jaanuar 2016, 18:22
Aeg teeb pöörde ja hakkas huvitama miks ilvesed Eestist lahkusid ja kuidas ja miks on toomas popp ja ieeva on puhtnaiselik -huudishimulik ja kas ikka ON.
õpi14. jaanuar 2016, 02:14
S13. jaanuar 2016, 17:55
Vallalisena,ahhaa. Siis käi küll kähku nagu Mehiko seebiooperis. Mõned kuud ja kihlus ja pulm.
Sahkerdus käis juba ammu enne. Sahkerdanud aga abielluda ei oleks tohtinud enne kui presidendi aeg otsas. Boikott presidendi vastuvõtule või kätlegu üksi. Vaatame kas Mangi ennustus läheb täide siis näha kui suur see armastus oli.
Elyse13. jaanuar 2016, 16:30
Milleks Ievat maha teha?Kas tõesti meelest läinud,kuidas Evelin,olles ise armukese seisuses,Ilvese külje alla ujus.Esimene naine kaitses oma meest,ei käinud ulgumas nagu Evelin seda teeb.Nad oli ikka pikalt koos avalikult ,kuigi Ilves oli abielus eelmise naisega.Ja Ievast me ka enne ei teadnud midagi,kui Ilves juba vaba mees oli.Meie asi ei ole urgitseda ja jutte välja mõelda,oli,mis oli.aga meie teame seda,mis on avalik.Ja teame,et suhe Ievaga algas siis,kui Ilves oli vaba.Aga suhe Eveliniga algas juba esimese abielu ajal.Evelinil ei ole mingit õigust märtrit mängida.Saad kõik selle tagasi,mis oled teisele teinud ja rohkemgi veel.
Mäletan,13. jaanuar 2016, 19:20
Kas sellepärast Ieva nüüd on parem või?
Evelinil13. jaanuar 2016, 20:50
ei olnud vähemalt mingeid lapsi eelmisest suhtest.
Elyse13. jaanuar 2016, 16:01
Ieva kallal on küll inetu ilkuda.Ja kaitsta Evelini.Mille eest küll?Mäletan küll,kui Ilves oli abielus oma esimese naisega ja käis Eveliniga avalikult ringi.Oma naine kaitses Ilvest,ühtegi halba sõna ei öelnud.Ja mida teeb Evelin.Otsib kaastunnet inimestelt.Meie ei teadnud Ievast enne mitte midagi,kui Ilves oli juba vaba mees.Meie asi ei ole urgitseda teiste elus.Meie tõtt ei tea.Evelin võis küll abielumehega ringi sehkendada,avalikult.Aga Ieva ja Toomase kohta teame ainult niipalju,kui on räägitud.
Juula13. jaanuar 2016, 20:09
Kuskohas on Evelin midagi öelnud T-H kohta? See, et me Ievast midagi ei teadnud ei tähenda, et teda olemas ei olnud. On küll meie asi, sest see isik elab meie rahast, ehk on Eesti Vabariigi ametnik.
13. jaanuar 2016, 15:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
aga palju õnne13. jaanuar 2016, 17:24
Sina oled kindlasti täiuslik iga külje pealt?
13. jaanuar 2016, 15:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kus nüüd tuli arvamusliider13. jaanuar 2016, 17:20
sina võiks oma aju kohendada
Juku13. jaanuar 2016, 15:40
Äkki juba aitab, kui midagi liiga palju saab, hakkab vastu. Kas hr. Ilves viimasel ajal midagi kasumlikumat pole teinud, mida kajastada? Tule taevas appi, enam ei taha........
super13. jaanuar 2016, 14:56
Väga kena ja väga tark naine ,tasuks hoopis rõõmu tunda ,pealegi see kasulik ka Eesti ja Läti suhetele .
küsiks13. jaanuar 2016, 16:50
mis siis meie suhetes valesti on? mismoodi see kahe riigi vahel suhteid parandab?
13. jaanuar 2016, 14:23
https://twitter.com/ilvestoomas/status/350545498677055490 juuniks 2013 oli saldejums juba Ilvese favoriit, küllap ka muu Lätiga seonduv. loksub paika.
13. jaanuar 2016, 14:29
sellest kirjutati ka Läti ajalehes
Oh!!!13. jaanuar 2016, 14:09
Väga hästi juhatas Radari sisse Läti välisminister: Meie siin tegeleme sellega, et valitsus paika saada, teie jälle uurite, kes ta (Ieva) selline on- mõlemal riigil on rohkesti tegevust...
Ah!!!13. jaanuar 2016, 14:31
Me siin tahame teada, kes president on valetaja või mitte. Valetajat ei tohi usaldada ja see on oluline riigi mastaabis, mitte nii palju abieumehe ja armukese voodi tasandis!!!!
no13. jaanuar 2016, 14:05
Vaatasin siit Õhtulehest videot. Teil paljudel on õigus, et kui saade hilines, oli põhjus kärpimises. Aga mulle jäi meelde midagi hoopis olulisemat ja nimelt= Ieva organiseeris Valgevene presidendi Lukašenko mahavõtmist. See on mulle märksaolulisem,ka see et tegeles Gruusias.
Ülejäänus on teada, et Tom vehkis Läti vahet ja Sildam oma meeskonnaga seda hoolikalt varjasid.
Siiski, üks Tomi lause: "Ma armastan Lätit ja Ievat!" ,kas olete kunagi kuulnud, et Kiki oleks ka Eestit armastanud, mina mitte.
Aga räägiti ju mõnest kuust!!!!13. jaanuar 2016, 13:48
Ajakirjanik Gunta Sloga on Läti Televisiooni hankejuht ja Ieva Ilvese noorima lapse ristiema. Sloga rääkis "Radarile", et võib-olla tõesti tuli paari kihlus pisut ootamatult ja ehk ka ruttu, ent on mõistetav, kui kaks pikaajalist sõpra vallalistena üksteist leiavad.
— -le13. jaanuar 2016, 14:33
... kaks PIKAAJALIAST sõpra!!! kes väidavad, et on koos ainult suvest
....13. jaanuar 2016, 14:43
täpsustamata, MIS aasta suvest....
nojah13. jaanuar 2016, 15:20
üldse väga kummaline lugu , isegi liiga kummaline!!!!
täpsustan13. jaanuar 2016, 19:23
kas sa ei tea või, sellest suvest, nagu Ilvese Toomas on rääkinud
kadri13. jaanuar 2016, 13:19
Kas Ieva lätlastest sõbrad ei teadnud, et meie president on abielus? Kas Ieva ka ei teadnud? Kuidas saab muidu abielus olles olla vallaline???
saate vaataja13. jaanuar 2016, 15:27
Sõbrad ei teadnud jah, et meie president abielus oli. Aga sellest aastate pikusest sahmerdamisest pajatasid kõik läbi "lillede". Eriti ilmekas oli seda rääkides tšehhi sõbrakese näoilmeja silmade pööritamine. :)))Samasugune muie oli ka Sildami näos. Kirss tordile oli see ristiisa jutt. Küll pidid need sõprussidemed ikka lähedased olema, et kohe ristiisaks kutsuti. irw.
meelis13. jaanuar 2016, 13:13
pruuni keelega ajakirjanik ajakirjanik, mine kooli (on mõistetav, kui kaks pikaajalist sõpra vallalistena üksteist leiavad). Peaks nagu teineteist olema.
Võtke EESKUJU Lätist!13. jaanuar 2016, 13:04
Lätis armastatakse ja austatakse Ievat ja hakatakse järjest rohkem austama ka Toomast lätlaste jutu järgi. Aga meie sitaloopijad, ekrelased ja kesikud, HÄBISTAVAD kogu Eesti riiki ja eestlasi ka Lätis!
Võtke EESKUJU lätlastest!
Lätis ei tuntudki teda13. jaanuar 2016, 13:48
Kui see kihlusevärk oli, siis lätlased tõlkisid Eesti meedias ilmunut.
Saates ju ka mainiti, et Ieva on madalat profiili hoidnud. Ega meie ka Eestis oma küberkaitsjaid ei tea.
THI võib muidugi võõras riigis lahe president paista - kaib neil diskot tegemas ja võtab läti nooriku.
13. jaanuar 2016, 13:50
Ei tea seal Ievast suurt midagi, aga sõbrad ikka räägivad head,
Mis13. jaanuar 2016, 14:46
see EKRE siia puutub?
V. Kala13. jaanuar 2016, 15:19
Eestist ei saa eeskuju võtta, sest Eestit valitsevad e-hääletusega valimisvõltsijatest suurvargad, kilekotimihklid ja rollotajad.
kohvipaks13. jaanuar 2016, 15:36
Lätis armastatakse ja austatakse Ievat ja hakatakse järjest rohkem austama ka Toomast lätlaste jutu järgi.
Lätlaste JUTU järgi !!! No mida iganes. Ja Edgar ennustas ning Mang vaatas tähtede seisult, Paukson rääkis sünnikaarte koostades jne
ei võta mütsi maha!!!13. jaanuar 2016, 12:21
ievat ei saa kuidagi eveliniga võrrelda, ieva on haritud töötav naine, kes on aga evelin?! ja hakkab teil tõesti kergem, kui saate teada ieva lapse päritolu, mingi matsikari siia kommima kogunenud......
sa13. jaanuar 2016, 12:52
IEVA on ETEM kui Evelin!13. jaanuar 2016, 13:12
IEVA on palju ROHKEM haritud ja töötav naine kui Evelin! Oleksite pidanud kuulama, MILLISTEL ametikohradel on IIEVA töötanud ja kui suur TÖÖRÜGAJA ta on, siis ei oleks oma lõugu siin lõksutanud! Aga einevalt Evelinist, on IEVA TAGASIHOIDLIK inimene, kellele EI MEELDI poseerida ajakirjanduses ja ennast esile upitada nagu teeb seda Evelin.
Nii iseloomustasid Ievat tema kauaaegsed töökaaslased.
Lühidalt - IEVA on haritud, tark, töökas, sõbralik ja tagasihoidlik naisterahvas, keda Lätis armastatakse.
xxxx13. jaanuar 2016, 15:26
Miks ta siis vana Ilvesega abiellus.
Spioonid13. jaanuar 2016, 20:16
peavadgi olema tagaplaanil.
vanasti 13. jaanuar 2016, 17:26
....jah ja mida praegu siis ka öeldakse?
to ei võta mütsi maha13. jaanuar 2016, 18:07
ahahh, hea, et sa ise ei kommenteerinud...
Eestlasel on aeg omale näkku vaadata ja tõde tunnistada13. jaanuar 2016, 12:00
On riike ja rahvaid, kus suhtumine ligemesse on soe ja sõbralik. Kui te arvate, et eestlane on sõbralik rahvas, siis küll te rängalt eksite!!! Alustuseks vaadake oma suhted perekonnas, naabritega, töökollektiivis ja siis riigis tervikuna! Mulle ei meeldi ka mõned asjad, aga olen viisakas ja ei korralda rahvakogunemisi selleks, et kellelegi haiget teha!
Ei tunnista13. jaanuar 2016, 12:19
Perekond seda last ei tunnistanud. Nad oleksid vastasel juhul saanud suure valuraha. Aga jäid ausateks. Mari Karel oli riigisaadik asja klaarimas. Muud ei midagi.
Ivo13. jaanuar 2016, 11:57
Müts maha Evelini ees, kes pole oma eksmehe ega nende abielu rikkunud mehe armukese kohta öelnud mitte ühtegi halba sõna, on vaid vaikides kannatanud seda ebaõiglust enda suhtes.
ivole13. jaanuar 2016, 12:08
ewka jhh kannataja , ära aja mula ja tee kõrvad lahti.
...13. jaanuar 2016, 14:30
Eks sa võid mütsi maha visata , aga meil ei unune , kuidas Evelin abielu ajal baaris ameles kõigi ees.
Selleks13. jaanuar 2016, 20:29
Jah13. jaanuar 2016, 11:55
Lapse kohta nad valetasid. Oletatav isa oli tema sugulaste jutu järgi suremas ja nii nõrk, et poleks võimeline olnud last eostama. Nad valetasid ka lapse vanuse kohta. Küllap hiljem selgub tõde.
Mida te tahate haiged kommijad13. jaanuar 2016, 11:53
Teil pole enda elus nii suurt armastust olnudki. Jätke teised rahule ja laps.
Isakhan Achurov suri 22. juuni 2012,
haige, arvutada oskav kommija13. jaanuar 2016, 12:23
Kui nn. lapse isa suri 22. 06 2012, siis, kui ta oleks olnud võimeline ka last eostama surivoodil, oleks laps sündinud märts 2013.
Praeguseks ei ole laps veel kahe aastane.
2013 märts + 2 aastat, oleks laps saanud kaheseks 2015 märts, kui arvutada, et ikka surivoodil eosta.
Aga kuna 2016 aasta alguseks pole laps veel kahene, siis on vahe 1 aasta.
Aga sellega olen ma nõus, et laps tuleb rahule jätta, aga et ilvesed valetavad on siilile ka selge, eelkõige Ieva.
313. jaanuar 2016, 12:54
13. jaanuar 2016, 13:56
nii suur armastus surnu vastu, et kohe hüppas järgmise abielumehe voodise ja tanu alla
Ave13. jaanuar 2016, 11:51
Evelin oli õnnetu, kuna Ilvesel oli armuke abielu ajal ja sellepõrast nad lahku läksid. Põjuseka oli Ilvese reetlik abielurikkumine.
ehhh13. jaanuar 2016, 11:55
klge kui palju armukesi ja turvamehi lasti lahti sel ajal. Ewka liputas avalikult ringi juba väga ammu ja kõik tema reisid,... ei ole keegi jalgu kinni käinud hoidmas, et kes tegi enne :) mõlemad lõdva elukommetega. kui vanmees tegigi miskit, siis seda ei olnud näha, oli soliidsem.
xxx13. jaanuar 2016, 15:29
Avele -le13. jaanuar 2016, 12:09
Küll on hea ja lihtne olla nii naiivne ja rumal.
Avele13. jaanuar 2016, 15:43
Ilvese naine oli ka õnnetu, kui Evelin oli Ilvese armuke nende abielu ajal.
13. jaanuar 2016, 11:31
Läti välisminister ütleb eestlastele tõe näkku. Eestis pole targemat teha kui uurida, kes Ieva on,
usaldus ja veelkord usaldus13. jaanuar 2016, 13:57
mitte nii palju - kes on Ieva. aga kas meie president on valetaja ja teda ei saa usaldada ka muus osas- valetab ka siis
müts maha13. jaanuar 2016, 11:27
Ieva ees, kui lapse isa ongi THI, siis õige samm ka abielluda. Meil on kombeks 7 last kolme isaga ja ükski ei kasvata oma lapsi ise, rääkimata abiellumisest.
to müts maha13. jaanuar 2016, 12:16
kelle ees mütsi maha võtad, näitab ka sinu moraali. et siis salaja abielumehega, kes on su vanaisa vanune ja näeb selline välja ka, sohilapsi sigitada ja valetada need ammu-ammu surnud raskelt haige mehe, KA ABIELUMEHE, kraesse. nu daaaaaa. vanasti öeldi selliste naiste kohta l-tähega algav sõna.
ikka võtan mütsi maha13. jaanuar 2016, 12:54
mina võin ju l... olla, aga elan oma elu oma moraaliga. Oli mis enne oli, aga nüüd mõlemad vabad inimesed ja miks nad ei võinud abielluda.Kirikuraamatud läbi tuhnitud ristivanemate osas, nüüd peaksime ju kiiresti teada saama, kelle nimel laps on,
Oleks Ieva enne teadnud, et eestlased on nii kõrge moraaliga, et lapsed ainult seaduslikest abieludest, elatakse koos kuni surm meid lahutab. Eks statistika ka valetab, et eestis vähemalt kaks kolmandikku lastest elab kas ühe vanemaga või ema elukaaslasega, sageli juba mitmendaga.
mõtlik13. jaanuar 2016, 15:51
Moraal moraaliks, aga president ei tohiks valetada ja argpüks olla. See on usalduse küsimus. Mina ei usalda ja ei austa sellist inimest.
Ei13. jaanuar 2016, 12:56
Meil on 5 last 4 isaga, kõlab peaaegu sama, mida Sa välja pakkusid.
....13. jaanuar 2016, 11:06
ei vaata neid saateid - puhas reklaam, millel tegelikkusega vähe pistmist, ja otseseid vastuseid ei tule kah. Fakt on see, et ajalugu kordub farsina - see, mida mees tegi oma esimesele(?) abikaasale Merryle, seda tegi ta ka Evelinile, ja nende lastele. Samal ajal rahus võttes meie riigilt kõik, mis vaid võimalik, et oma head elu tagada. Läti Eevakene võib olla kuitahes pai piiga - see ei muuda midagi, õuna hammustas ikkagi justnimelt tema. Küberkaitse ekspert jah - kes südamerahus saatis välismaal avalikult teise riigi abielus olevat presidenti, andes sellega võimaluse ka mistahes šantaažiks, et see siin välja ei tuleks. Meie riigi president aga elab mitu aastat kaksikelu kahes riigis, luues armukesesuhte teise riigi kõrge riigiametnikuga, kellega neil väga tõenäoliselt on ka ühine väikelaps, kuigi lastakse kantseleil tuua välja täiesti absurdseid isakandidaate. Kogu aeg vaid üks vassimine, samas lasi mees avalikkusel räigelt mõnitada oma toona ametlikku abikaasat, olles vaid nagu kult rukkis ja täie teadmisega, KES tegelikult kogu selle jama taga on, ja miks... Nii et - kogu see saaga on vastik ja võtab igasuvguse usalduse, et meie riigi esindusisik ei peta samamoodi ka meie riigi asjades. Normaalses riigis astuks selline riigipalgaline tagasi, meil aga - mängitakse pseudokuninglikke pulmi ja lastakse riigi ülalpeetaval ringhäälingul teha imelisi tutvustussaateid... Väga madal tase!
xxx13. jaanuar 2016, 11:38
Ja sina tead ikka kõike . hale oled. Hangi endale elu ja ela seda.
xxx-le13. jaanuar 2016, 12:41
Sa oled ise hale,kui sa asjadest aru ei saa või mis veel hullem,ei taha saada!
Ronja13. jaanuar 2016, 10:53
Kuidas saab naine töötada nii vastutaval kohal,kui ta ei mäleta isegi kes on ta lapse isa ja ei oska ka välja arvestada. Inimeste arvustused kutsub välja labane lollitamine. Kui ei oleks häbematut vassimist iseenda kalli lapse aadressil ei torgiks ka rahvas seda teemat. Ileva ja Toomas ärge vassige-valetage,see on väga madal tase.
Vana Ahv13. jaanuar 2016, 10:47
Vaatasin ka saadet ja kuidagi paha hakkas.Tundus,et Radarile oli kirves pea kohale riputatud kui saatest kiidulaulu ei tule.
kk13. jaanuar 2016, 10:46
äkki aitaks juba muud enam lehest lugeda polegi
..13. jaanuar 2016, 10:40
Nii kunstlik saade. Puhas mainekujundus.
on alust arvata13. jaanuar 2016, 10:17
Nendel sõpruse lippudel purjetas juba ammugi armastus.
Eve13. jaanuar 2016, 10:08
Siin keegi ajudeta olevus kirjutas, et olen krõhva. Tegelikult olen noor naine ja õpin ülikooli viimasel kursusel. Olen õnnelikus abielus omavanuse mehega. See, kes mind krõhvaks sõimas on seda ise ja veel ääretult labane olevus.
Amatöör-riigimees13. jaanuar 2016, 10:01
Edaspidi saabki presidendi-institutsiooni tähtsaimaks osaks abikaasade vahetus. Amatöörina ma küll paneks mõned riigikohustused esiplaanile, kuid nagu ütlesin, olen amatöör.
13. jaanuar 2016, 09:56
Ieva on kindlasti töökas ja tark.
Vaevalt keegi intelligentestest pulmakülalistest üldse midagi halba räägiksid ja tõepoolest pole nendel õigust ka Isabella isa suhtes sõna võtta. Ilves on lapse ristiisa - niipalju selgus, seega pole ta isa.
Isa millegipärast ei avalikustada ja vaevalt see aserist advokaat seda on.
Noppeid EE-st:
"Sildam ega Kupce pole ISAKHAN ASHU¬ROVIT lapsega seoses maininud. Tema poeg sooviks, et Eesti presidendi kantselei ütleks välja, et Ieva Kupce tütar pole tema isa laps. Sildam ei tee seda, mis paneb aserite perekonna sügavalt nördima.
Ashurov suri soolevähki.
Ashurov läks Ameerikasse ravile.
Umbes samal ajal suundus Washingtoni õppima ka Kupce. Pärast perega nõu pidamist ütleb Ashurovi poeg, et nad teadsid Kupce ja isa armusuhtest. Nad ei hakanud sureva mehe viimasest kuramaažist suurt numbrit tegema. Mees oli juba niigi haige.
Ashurovi poeg ei usu, et 57aastane mees veel enne surma last oleks soovinud. „Mu isa suri 2012. aasta juunis ja oli enne seda mitu kuud väga nõrk. Ta võttis kõvasti alla. See pole lihtsalt loogiline.“ Lisaks trotsiks see bioloogiat."
kats13. jaanuar 2016, 10:09
Isabella on alla 2 aastane meedia teatel. 2012 juuni + 9 kuud = 2013 veebruar. Hetkel on aasta 2016 ehk lapse peaks saama 3 aastaseks. Kuidas keegi küll arvutada ei oska, et ei saa kuidagi olla võimalik.
Spermapank13. jaanuar 2016, 10:27
Pole keegi väitnudki, et Ashurov isa on.
Perekond saab ju selle isaduse soovi korral vaidlustada - pole nad mingid vabrikutöölised, et ei teaks, kuidas asja ajada.
Kes on isa, seda teab ainult proua Ieva Ilves ise.
anna mõistust13. jaanuar 2016, 19:32
vaeseke nii kõvasti armastas Ashurovi, et kohe oli nõus sünnitada last kas või võõra mehe spermast
kui13. jaanuar 2016, 20:04
teab....võib ju olla samal ajal mitut pidanud ja kust tema teab kelle oma idanema läks
ahaaa13. jaanuar 2016, 09:52
Ei näinud saadet kuna ei olnud saadet, selle asemel oli mingi juravärk. Pole ilus tuhnida Presidendi abikaasa eraelus.
"Tehnilised põhjused"13. jaanuar 2016, 09:58
Saade oli, aga hilines üle poole tunni.
Presideni abikaasa elu peaks olema avalik ja parem ka plekitu, siis polegi vaja tuhnida.
eks midagi oli vaja veel välja lõigata13. jaanuar 2016, 10:06
eelneva kommentaariumi taustal
oot, oot13. jaanuar 2016, 09:49
keegi saates ütles, et hr Ilves on Isabella ristiisa...
ANSIPO13. jaanuar 2016, 09:40
Võimalik vaid eestimaal
kui ei teaks,siis13. jaanuar 2016, 09:36
milline suurepärane perepilt-issi tytrega
ÜKS ALIBIDEST OLEKS13. jaanuar 2016, 09:27
tütre ISABELLA sünd. 13.03.2014.a. sünnitunnistuse originaalist koopia
avalikustada.
ja kirikuraamatust väljavõte nii ristiema kui ristiisa andmetega, (huvitav
oli muidugi, et aastatelt tunduvalt noorem naine paneb tütrele ristiisaks
(kelle kohustuseks on ema surma korral lapse kasvatamine üle võtta)
enast 24 aastat vanemale mehele !!!! ????????
kats13. jaanuar 2016, 10:14
Kui arvestada ,et väidetav isa suri juunis 2012 , siis rasedus kestis enam kui 1,5 aastat?
appi13. jaanuar 2016, 10:36
kuidas see teadmine sind elus edasi aitaks?Laseks kohe trükikojas trükkida lapse sünnitunnistused ja viskaks need Eesti kohal lennukist alla.
Arvan13. jaanuar 2016, 10:39
peaks avalikustama peale tütre isanime ka tütre perekonnanime, nagu
see on avalikustaud Ieva poja puhul.
13. jaanuar 2016, 13:30
Tütar kannab Ieva perekonnanime.,ka poeg.
Lapse vanus?13. jaanuar 2016, 09:08
Kuidas on võimalik, et ristiema ei tea lapse vanust. Laps on sündinud 2014 suvel. Ei saa ju kuidagi kahe aastane olla veel.
teab küll13. jaanuar 2016, 10:34
keegi ei õelnud, et täpselt kahe aastane, ristiema ütles, et pea kahe aastane tütar.Meie ju räägime ka selles vanuses laste kohta : saab kaks ,peaaegu kahe aastane.
Otsi ikka nõela oma heinakuhjast .
Selline tsitaat13. jaanuar 2016, 11:57
"Võtan teemat väga isiklikult Isabella ristiemana. Mõtlen, et hea küll, võib ju nuuskida Ieva minevikus, aga tuleks arvestada väikese kaheaastase lapsega, kellel pole mingit seost selle abieluga ega Eesti presidendiga. Tuleb austada tema isa, kes on surnud ja kes ei saa ennast kaitsta," sõnas ta rõhutades, et meedia seda teemat rohkem ei puudutaks.
nunuh, 13. jaanuar 2016, 12:22
ei läinud läbi su üritus. ei öelda alla pooleteiseaastase lapse kohta peaaegu kahene. kihlus ju oli siis, kui laps oli mingi 1 a ja mõne kuu, eks?
13. jaanuar 2016, 12:36
Huvitav tsitaat ju. On surnud ja ei saa kaitsta ennast? Kelle või mille eest ta peaks end kaitsta saama?
Vaatasin kordust13. jaanuar 2016, 12:42
Ei ütelnud pea kahe aastane. Vaatasin ekstra kordusest, et ütleb selge sõnaga kahe aastane laps.
uurija13. jaanuar 2016, 14:00
meil ju kirikuraamatust välja uuritud, et laps sündis 2014 märtsis, siis ka ristiema valetas, ei ole ju 2 aastane, pulmapäeval oli siis 1a 10 kuud. Ajame ikka õlekõrre lõhki, alles märtsis saab kaks.
vanus13. jaanuar 2016, 11:28
Lõpetage see pidev jahumine ja laske Toomasel oma ametiaeg täis istuda kui ta ise varem ei soovi ametit maha panna. Olulisem on see, kes tema ametikoha üle võtab.
arvaja13. jaanuar 2016, 09:07
ILVES on parim president,eraelu jätke rahule.MERRY-iga elas üle 20 aasta,EVELINIGA 17 aastat-tehke järgi.tänapäeval enamus kooselus mõned aastad ja jälle uus.Tuttavad,sõbrad ei räägigi halba,mis sõbrad nad siis on.ILVES ei ole tema tütre isa ,vaid ristiisa,kurdid olete .IEVA pole seaduslikult abielus olnudki,korralik naine ei saa ollagi.meestele meeldivadki naised,keda paljud tahavad.hakake sõimu asemel uueks PRESIDENDIKS kandideerima.
Irw!13. jaanuar 2016, 09:32
Mida juttu! Korralikul naisel ei saa lapsi ollagi, kui ta abielus pole! Ilma meesteta elavaid lastega naisi nimetatkse hoopis teisiti kui korralikud. Ja see sõna algab L-tähega ja sisaldab nelja tähte. Ehk suudad ära arvata selle sõna...
?13. jaanuar 2016, 15:43
Seega mitu korralikku naist sa Eestis leiad?
13. jaanuar 2016, 08:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
eks me oleme ennegi plaksutanud 13. jaanuar 2016, 08:58
ja näib et jäämegi seda tegema aga lugu tegi meele härdamaks ja tuju paremaks küll.
13. jaanuar 2016, 08:32
seltskonna lövi !!!!! eesti nii väike ja siin ei saaks lövi mängida, siis väljaspool eestit ta on tuntud lövi, kes on naistemees ja eesti rahva rahaga on seda mönus teha. ja veel - nad on ammu tuttavad. nii siis seegi on nyt ööldud
Komöödia13. jaanuar 2016, 08:28
Nii naljakas promosaade. Smoke and mirrors. Kahjuks kahtlused ainult süvenevad.
RIDADE Vahelt13. jaanuar 2016, 07:46
Eilse saate põhjal kujunes jeenujeevast vägagi selge pilt. Kõva rännuhimuline peoloom ja hea manipulaator ! Tegelt... polegi oluline, kes oli Jeeva. Oluline on see, et eesti presidendiks sokutati ebaintelligentne , ebaeetiline, nätsutav liiderlik eneseimetleja, kes ei suuda senini aru saada, et ta on ühe väikse rahva president. kelle kulul ta elab ja kelle tuleks vastutrasuks olla presidendi vääriline KÕIGES . Tema justkui mängib kusagil oma california liivakastis nato tankide ja barbidega.... Reaalsust see tarikas ei taju ja presidendi ametit ei vääri , iseäranis nüüd, mil on näha. et abielu kui selline pole tema jaoks kunagi püha olnud. Paraku pole püha tema jaoks ka see rahvus, keda ta esindama on saadetud.
13. jaanuar 2016, 08:15
Oled öel tüüp, üritad eestlasi mässule meelitada. Mötle mida sa jahvatad. T.Ilves on eestit hästi juhtinud, elu on palju edenenud ja elu edenemises on inimene kes elu edendab peaosatäitja. T.Ilves on Eesti president ja oma tööd on ta teinud nii nagu on vaja, vigu teen iga inimene! Pole vahet kas nätsu nätsutades vöi mitte. Sellepärast pole nüüd töesti mötet T.Ilvese kallal vötta:)
Tema eraelu ei puuduta kedagi. Kui sul kade meel mine ka ja vaata endale läti naine.
Ja kui te Levast midagi ei tea ei ole intelligentne teda halvustada !!!
Jätke T.Ilves ja ta eraelu ükskord rahule ja tegelege oma eraelu igapäevaste vajalike toimetustega. Siis hakkab ka teil hästi minema.
Köigile imeilusat ja rahulikku päeva.:)
jaja midagi ilusat ja inimlikku on nende suhtes kindlasti ka13. jaanuar 2016, 08:32
aga hästi ei ole seee mees eestit juhtinud ja eestlastest ei pea ta midagi - TEMA eraelu on just ka kogu rahva arvustada, sest ta elab selle rahva kulul ja kui juba Rõivasel pole abiellumisega kiiret olnud, siis võinuks ka see kentskas paarike oma pulmadega ametiaja lõpuni ära kannatada..
13. jaanuar 2016, 09:05
:)
Uskumatu, kui palju negatiivsust.
Kus näed viga laitta seal tule ja aitta:)
13. jaanuar 2016, 12:42
No jah "aitta" ja "laitta". Kuidas see peaks välja nägema?
saba13. jaanuar 2016, 07:42
Presidendi järjekordse naise varjus hoitud lapse kohta tõde nagunii ei kuule. Ja presidendi institutsiooni eesmärk ei ole ju luua olukorda, kus lahatakse lõputult kas eelmise naise leivategu või uue naise eraelulisi kombeid. Seepärast, palun hakake avaldama presidendi tegemistest sisulisi artikleid. See hiljutine vestlus erakonna esimeestega jättis natuke sisutühja mulje. Midagi asjalikumat paluks.
aga13. jaanuar 2016, 13:01
see oleks nüüd ajakirjanduse teema, tegeleda tõsisemate asjadega, mitte paisata iga päev mingi kont hambusse
mõtisklus13. jaanuar 2016, 16:22
See hiljutine vestlus erakonna esimeestega jättis natuke sisutühja mulje. Uusaasta kõne oli samuti sisutühi ja hambutu. No ei tule sealt midagi asjalikku. Kas ajakirjandus peaks neid presidendi asjalikke asju nüüd välja mõtlema hakkama?
Vot nii..13. jaanuar 2016, 07:04
Eestlase lemmiktoit on teine eestlane!
aÄRMA13. jaanuar 2016, 07:11
Urrr13. jaanuar 2016, 08:14
Ei ole ju. Lätlane on ju....
:)))13. jaanuar 2016, 09:38
kus sa siin eestlasi näed???
MMMM13. jaanuar 2016, 06:57
Siis see Ieva pidi ikka küll nõrga püksikummiga olema või kuidas???Mees suri tal 2,5 aastat tagasi aga meie president käis teda juba külastamas aastaid tagasi?Kas Ieva oli abielurikkuja??Ju siis.Eine Radari saade oli kindlalt tehtyd tellimustööna,kui kuulata,kuidas need inimesed temast rääkisid.Kõik on see paras fars ja farsiks see ka jääb!!!President süüdistas Evelini,et too truudusetuses-ohh,tule taevas appi,aga jah,oli ju vaja kedagi süüdistada,et vähegi varjata oma tegusi.Vot selline on siis Eesti Vabariigi president.Moraalitu mees,selline peaks ise tagasi astyma.Ja mis puutub sellesse lapsesse-nu arvan,et ärme teda puutume,tema on lihtsalt laps ja eks paari aasta pärast ju näha,kas on tal Ilvese näojooni.
To mmmm13. jaanuar 2016, 09:36
Ega see aser Ieva mees olnud. Sellel aseril oli ikka ka naine kellega oli abielus.
ää13. jaanuar 2016, 06:47
kui see on aastaid kestnud, siis mida ajakirjandus siiani tegi. pulmad möödas, ja nüüd saame teada kes pruut õieti on.
Kallis Leva Ja Tom13. jaanuar 2016, 06:43
Toomas võiks niipalju inimene ikka olla, et öelda Eesti rahvale, kas 2 aastane on tema poeg? Rõõmusõnum ju. Ise olete valinud sellised ametid, kus olete kõigile nähtavad, miks siis sedasi Jaanalinnu mängu teha? Kas Riigi ja Rahva juhtimine on selline , et mis Te lambad seal karjas ikka teate- teile pole mõtet infot üldse jagada. Meie oleme juhid ja targad. Evelinil oli/ on valus. Teda välja vahetati. Kas seda aspekti arvestades Te ei julgegi tunnistada, et Leva laps on Meie presidendi laps? Või miks salatseda? Kui avalikku tähelepanu ei soovi- miks Te üldse abiellusite? Elanud niisama. Eriti kui rõhutatakse kuidas Leva Eesti riigilt mingit kasu ei soovi vaid on ise nii ambitsioonikas. Miks siiski abielu? Muidugi kaasneb sellise asjaga avalikkuse tähelepanu. Ikkagi soodustused sundisid tagant? President ise ei räägi mitte midagi. Muudkui salatseb ja on vait. Eesti väikesed külad on naerualused mustahuumoriga seriaalides nagu Naabriplika. Inimesed peavad oma pere toitmiseks käima Soomes tööl. Miks ei saa palgad panna ka Eestis 2000 bruto tasemele miinimum? Miks peavad noorte meeste sotsmaksud Soome minema? Kuidas siis pensionid Eestis makstakse? Kas tõesti pagulased siis teenivad pensioni, kes vastu võeti? Eesti President peaks naistega mehkendamise asemel Riiki juhtima nii, et Eesti inimestel ja peredel oleks tagatud inimväärne elu. Kõigis Eesti Linnades, mitte ülistada Tallinnat. Mina ei kujuta ühtki Teist presidenti ette Eestile kui praegune. Kuid ma ei mõista, kuidas Teised riigid suudavad tõsta alampalga selliseks, et seda saab nimetada heaoluühiskonnaks. See , kas toimub Presidendil elumuutus vms see ei olekski kellelgi hammaste vahel kui oleks tunda inimestest hoolimist . Hoolimine on otseses suhtes siiski palganumbriga. Ka koristajad, kokad - miks need peavad siis välismaale minema kui Kodumaalgi töökäsi napib? Miks seadust palkade osas ei saa muuta?
13. jaanuar 2016, 06:45
loe laupäevast lp-d ja saad teada, mida räägib üks kes teab. laps on pigem tumedam. no ei tea, kas ilves tõmmusid lapsi ka saab.
13. jaanuar 2016, 09:17
Ilvese lihane poeg on ju ka üsna tõmmu, see ei näita midagi.
täpsustus lapse kohta13. jaanuar 2016, 09:14
Laps ei ole veel 2-aastane sündinud 2014 suvel arvatavasti. Isabella on tüdruk.
Kes13. jaanuar 2016, 14:12
:)13. jaanuar 2016, 06:36
See naine ei ole minu silmis intelligentne, ega saagi olema. Ronida teise riigi presidendi voodi juba tema abielu ajal ja siis veel altari ette suhteliselt lyhikese aja jooksul mehe lahutuse järgselt, näitab naise ajukapatsiteeti, mida ei ole. Mehest eiu hakka yldse rääkima. Ja sellised esindavad Eesti riiki.
tom13. jaanuar 2016, 06:20
sellele,kes selle kirjutas.
kas koolis pole käinud,et ei tea millal öelda üksteist ja millal teineteist! ?õppige kirjutama-TEIE AJALEHETEGIJAD!!!!!!
Grinch13. jaanuar 2016, 07:11
Neid võib ju olla rohkem, kui kaks, kärgpere värk.
Nips13. jaanuar 2016, 09:49
Abiellusid ikka kaks inimest...
Ah sea möla13. jaanuar 2016, 06:10
See näitab lihtsalt et ärmarotil on si-- iseloom ja keegi temaga pikalt koos olla ei taha
kamoon13. jaanuar 2016, 05:59
Seksiost taheti ju kriminaliseerida...!
pihkva oblast13. jaanuar 2016, 05:44
jeeva ja läti hendriku trollid kommenteerimas. tihe tööpäev
pihkva oblast13. jaanuar 2016, 05:43
eesti naine on ilusam.
Läti naine :) :) :) camoon! Enne võetakse vene naine, kui
ühesõnaga tsirkus,13. jaanuar 2016, 05:27
paljud vahivad kloune,mokk ripakil.No ei ole siin kõik nii must ja valge midagi,nagu propagandamasin püüab näidata.
13. jaanuar 2016, 02:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
201313. jaanuar 2016, 03:12
Kui vallaline ütk siis oli?
Pole truu perele
Siis mis Eesti iseseisvus veel korda läheks?
Simm vol 2?
Karmen13. jaanuar 2016, 01:53
Mis jutt siin käib- nad ei olnud siis vallalised- kui nn. "käima" hakkasid. Nii et ÕL pane ikka pealkirjad õigesti.
Jah13. jaanuar 2016, 00:39
Kellele teemaei meeldi pole vaja lugeda.
13. jaanuar 2016, 00:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
aadressi paluks,tatinokk.13. jaanuar 2016, 04:56
to: See on..., 00:3913. jaanuar 2016, 02:14
Sa hoia oma räpased lõuad kinni! Solvamise eest lüüakse hambad kurku!
xxx13. jaanuar 2016, 00:38
Ei olnud Ilves vaba mees, kui hakkas peale tema romaan lätlannaga, ta oli abielus ja pettis oma naist. Ieva tuttavad küll palusid jätta laps rahule, aga keda siis uskuda. Arvatav isa oli tema sugulaste üteluse järgi nii nõrk juba siis, et mingist eostamisest ei saanud juttugi olla., ta ei jõudnud end isegi voodis ringi keerata. Kumbaid siis uskuda.
to 02:2113. jaanuar 2016, 02:31
Kahju, et harimatud, labased inimesed on kommentaariumi avastanud.
To 02 2113. jaanuar 2016, 02:58
Tüüpiline reformari kommentaar.
miks13. jaanuar 2016, 04:58
sa saabas Lätis ei ela,oleks sinust ehk enam kasu.
to to: xxx, 00:38 Lätlased ütlesid...13. jaanuar 2016, 05:04
aga juudid mida räägivad?
Lisaks13. jaanuar 2016, 05:33
oli ta eostamise ajaks juba peaaegu aasta surnud...
Eve13. jaanuar 2016, 00:31
Nad on ammused tuttavad küll ja leidsid nad teinteist juba Ilvese abielu ajal ja sellepärast oli Evelin õnnetu, sest mees pettis teda abielu ajal. Oi kui armsalt ja õnnelikult Ilveste paar fotodel alati olid.. Ma ei saa aru, kuidas küll tahetakse vana meest, aga küllap leidub jälle mõni naine, kes Ieva õnnetuks teeb.
to: Eve, 00:3113. jaanuar 2016, 02:25
Aga sind ei taha küll normaalsed mehed! Krõhva!
13. jaanuar 2016, 08:51
Kas sinu arvuti näitab iga kommenteerija pilti ka?
Violeta13. jaanuar 2016, 00:23
Võtke vahelduseks uus teema,kui kaua võib siin Ilvese kallal jahuda!
Kati Toots on kihlatud
Keda huvitab13. jaanuar 2016, 05:35
hobitrukkija13. jaanuar 2016, 00:06
oot-oot, koinimas käidi ammu enne lahutust juba.
Mis mõttes "vallalist"? :D
käib 12. jaanuar 2016, 23:51
Eestit hävitava sionistliku poliitika sampoliidist audiitori ja järelvalve komissari pr
see ei 12. jaanuar 2016, 23:56
kehti Ieva kohta, kuid teda kasutatakse ära nagu meie "kultuurilaulikuid"
mida12. jaanuar 2016, 23:50
rohkem seda uut naist promotakse, seda ebameeldivamaks ta muutub, "presidendist" rääkimata.
No ütle nüüd!12. jaanuar 2016, 23:47
Ja Evelin muudkui pingutas, küpsetas leiba, uisutas, maalis ja mängis viiulit aga hunt vaatas ikka metsa poole!?
televaataja12. jaanuar 2016, 23:43
Vaatasin Radari saadet algusest lõpuni. Kõik lätlased iseloomustasid Ievat kui töökat, organiseerimisvõimelist, tublit ja toredat inimest. Ta soovib oma tööd teha väga hästi ja ei kavatse oma tööst loobuda. Ta on TAGASIHOIDLIK, ei soovi meedias ega avalikkuse ees ennast ESILE TÕSTA. On töötanud kaua aega Välisministeeriumis ja Kaitseministeeriumi, Brüsselis, NATO-s, Gruusias.....jne. On sõbralik, abivalmis, lahke, töökas, järjekindel. Mitte keegi ei öelnud Ieva kohta MITTE ÜHTEGI HALBA sõna. Lätlased rääkisid nagu NORMAALSE mõistusega inimesed. Aga eestlased on täelikult vastandid lätlastele: nagu hullumajast välja pääsenud hullude kari, kes ainult sõimavad, laimavad, alandavad, valetavad, süüdistavad, häbistavad, lõugavad presidendipaari kallal!
Ekrelased ja kesikud on HÄBIKS kogu Eesti riigile!
to televaataja13. jaanuar 2016, 00:06
palju õnne sulle, sina siis oledki see, kelle jaoks teles propagandasaateid tehakse. kas sa päriselt kujutad ette, et kui ka keegi midagi ütles, et seda siis välja ei jäetud? päriselt? katsu kasvõi õige pisut mõelda. teisest küljest on meil nüüd teada, et ka sinu moraal ei ole kiita, sinu jaoks on meeldiv ja tagasihoidlik naine kullakaevaja, kes kullakaevajana haagib ennast iga võimaliku rikka vanaisa käevangu. kord juba oli ta sureva abielus vanaäti armuke, järgmiseks siis naaberriigi presidendi armuke. no ei ole mõnel naisel seda autunnet, no ei ole. mina näiteks oma vanaisavanuseid äbarikke ei vaata. lisaks see eriliselt hale lapsesaamine. sigis abielumehega salaja tite valmis ja siis saigi abielumehe lahutama ja ennast ära võtma. selles mõttes tuleb tõesti au anda, viis plaanitu lõpuni. aga kahjuks on see ainus asi, mis positiivsesse jääb. no ei saa vägisi armsaks. mulle oleks meeldinud, kui thi oleks tunnistanud, et olen vaid inimene, armusin abielu kõrvalt ära, sain lapse ja nüüd abiellun oma lapse emaga. ma oleks kulmu kergitanud, et pole just kena, aga andeks andnud. nüüd põlgan nii teda kui ta naist. kas pole lihtne? valel on lühikesed jalad, mis teha.
pohhui lätlastest ja juutidest,13. jaanuar 2016, 05:07
aga mina küll naeran sinu üle.
To to televaataja 13. jaanuar 2016, 06:21
Ja sina ise usud ka ajakirjandust, kes vaidab, et teab kes on lapse isa jne.Jatke toesti lapsed rahule. Eestis on lastele maksmata 12 miljonit elatisraha! Muretsege parem oma moraali eest! Habi sul olgu sellise kirjutise eest.
weg13. jaanuar 2016, 09:01
Räägitakse, et saade hilines oluliselt seetõttu, et käis kõva lõikumine. Välja lõigati kõik see mida kadriorg soovis.
aga miks peaks teisiti olema?13. jaanuar 2016, 05:01
ega närilistel enam pikka pidu pole,uskuge mind.
kui poleks tahtnud esile tõsta SIIS13. jaanuar 2016, 07:52
oleks soliidselt suutnud pulmatamisega see pool aastakest ära oodata presidendi ametiaja lõpuni. Saates kumas läbi sootuks midagi muud.. Seltskonnalind, kes suudab nendega, kes rumalast peast endale ligi on lasknud, ülihästi manipuleerida. Üks paras intrigant aga samas vanade meeste maiusvahepala.
Eick You!13. jaanuar 2016, 14:02
On Eestis ka selliseid! Ja mitte vähe, ära selle kommentaariumi põhjal põhjapanevaid järeldusi tee! :) Peace!
prr12. jaanuar 2016, 23:41
Ieva tuttavad, sõbrad väga kenasti rääkisid. kaks intelligentset inimest, kes teineteist tundnud juba 1990ndatest leidsid teineteist ja rahunega nüüd maha lõpuks. Ieva on tark, kena ja tagasihoidlik daam. ninna vihma sisse ei kalla.
nii kenasti rääkisid...13. jaanuar 2016, 05:09
ei,ei ole see ajupesu mõnele hea.Kahju teist.
kallis prr13. jaanuar 2016, 05:15
aga miks peaksid sõbrad midagi muud rääkima?
prrr. 13. jaanuar 2016, 08:09
evelin ja toomasel ka aastane laps veel toomase esimese abielu ajal. mida siin üht või teist sõimata. ei ole toomas mulle sümpaatne, aga no kommentaarid siin... halloooo, kosmos! Naistel juhtub nii mõndagi, mehi vähe ja neid krabatakse , kus jakstakse. ega sellepärast ei pea veel mööda katuseid ronima ja suvalisis tatistama. tagantjärgi kõik targad ja õigustatud? tsirkus , mitte haritus.
kallis prr prr13. jaanuar 2016, 08:36
sellepärast, et nad on sõbrad
vana12. jaanuar 2016, 23:36
Aga sellegipoolest on huvitav, kes ei taha (häbeneb?) lapse isa avalikustamist? Tavaliselt on ju lapse huvides, et ta teaks ja ei peaks salgama oma vanemaid. Kui seda huvi nimetatakse nuuskimiseks ja urgitsemiseks, siis ise ise oskan küll ainult halbu ja väga halbu põhjuseid leida. Aga ju see on siis hea ja presidendi (abikaasa) valik...
Naine12. jaanuar 2016, 23:53
Õigesti esitatud küsimus muide :) Kas tõesti on lapse lahkunud isa nime mainimine häbiasi? Kas selline asi on häbenemist väärt päriselt? Ah? See on ikka teise inimese mälestamise seisukohast hoopis teistpidi. Need, kes on kaotanud armastatud lähedase, teavad hästi, mida ma räägin. Teised kahjuks enne ei tea, kui ...
no saage juba üle13. jaanuar 2016, 00:08
ei ole see aser selle tite isa, aser suri juunis 2013, laps sõndis juunis 2014. enne seda oli aser väga raskelt haige kaua aega. muide, aser oli vana abielumees. milline muster siit joonistub? kullakaevaja pole vist palju öeldud?
to Naine13. jaanuar 2016, 05:13
miks seda ei tehta aga siis tõuseksid "isa" sugulased tagajalgadele,hakataks nõudma geeniuurimist j.n.e.,sellest pole ju keegi neist huvitatud.
aser13. jaanuar 2016, 05:38
coroner12. jaanuar 2016, 23:33
12. jaanuar 2016, 23:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ootoot13. jaanuar 2016, 00:09
tütre isa ju pole surnud? lausa ju abiellus äsja tütre emaga?
millised lätlased?13. jaanuar 2016, 05:17
need suureninalised või?Need võivad nõuda mida tahavad,ka mujal.
obene12. jaanuar 2016, 23:21
Kupce tütre väidetav aserist isa sures ära 2012 a juunis. Kupce tütar sündis 2014.a. märtsis. Kupce lähedase sõbranna jutt on jumalast õige: aser ei saa ennast kaitsta, sest ta on surnud. Vähe sellest. Ta ei saanud isegi last teha, sest sures ära 3.5 aastat tagasi, eksole... Keegi siin oskas kenasti ennast väljendada, et me reeglina 10 piires arvutada ikka oskame...
Muide13. jaanuar 2016, 06:09
Kas sa spermadoonorlusest oled kuulnud. Aser on isa mis isa!
doonor13. jaanuar 2016, 11:44
No ei ole loogiline, et 57-aastane vähihaige abielumees hakkaks spermadoonoriks, et armuke pärast tema surma veel lapse sünnitaks. Mõistusega inimene nii ei teeks. Ei ole aser selle lapse isa ja võib-olla ei ole Ilves ka, aga miks seda last algul varjata püüti, see on imelik. Sõbrannad räägivad ikka asja ilusamaks ja ei pruugi nemadki teada lapse bioloogilist isa.
ei saa13. jaanuar 2016, 22:49
sa ei saa suvalt teise naise surnud mehega last teha. Ei saa niimoodi spermadoonorit kasutada.
wtf, juba jälle12. jaanuar 2016, 23:21
palun ulatage mulle oksekott...ei suuda enam seda vastuvõtta...
juba jällele13. jaanuar 2016, 00:50
katsu ise leida koht oksendamiseks, ole tubli!
nii13. jaanuar 2016, 08:25
tore lugu ,saab südamest naerda
Naine12. jaanuar 2016, 23:14
mees12. jaanuar 2016, 23:16
Teised ka ei usu. Pealkiri on klikijahi kutsel, nii ahvatlev,nii ahvatlev. Me läheme õnge, ära karda,ÕL!
oh õudust12. jaanuar 2016, 23:43
Nimetad vääritut, silmakirjalikku ja lodeva käitumisega eakat perväärtusi rüvetavat inimset härrasmeheks (oma ema kirju päritolu ja Eestisse lapsendamine polnud tema teha, kuid vassimine ja hämamine küll) Vat see on alles tase. Ütel, kes on su sõbrad, see old ka ise. Aina vastikumask läheb see "leedi ja HÄRRASMEES"
Reffide president elas siis kaksikelu12. jaanuar 2016, 23:11
Oli üks ja näitles rahvale teist. Silmakirjali nagu ehtne rehv ikka.
12. jaanuar 2016, 23:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Heh12. jaanuar 2016, 23:15
Olgu, ma laikisin sind, aga sa eksid. Mine võta ÕS lahti! Uuri spetsiifikat! :P
nunuuh12. jaanuar 2016, 23:59
ÕS pole ka lõpliku tõe allikas, praktikas kasutatakse juba aastakümneid mõlemat varianti. Nõuka ajal olid mõlemad variandid võrdväärseks tunnistatud. Sa ei ole ju peast filoloog, oskad ka oma peaga mõelda. Vahe on ka lõuna- ja põhjaeestlaste sõnakasutusel. Ma arvan, et sina pole hea tuttav olnud nii kõrgel tasemel keeleteadlastega kui mina. Sain kunagi ühelt väga asjalikku infi vastutasuks minu infile ja muidu ka.
Ka juura puhul pole nt.TMS, KMS lõpliku tõe allikas, see kujuneb tihtipeale praktikas ja Riigikohtu otsustega. Seadused, tõekspidamised, jne. jäävad lihtsalt ajale jalgu või on algusest saadik vildakad ja lombakad. Minu enda netikeel on nt. lombakas, sest kirjutan suure kiirusega. Vahel lihtsalt mölisen siis, kui pole kellegagi silmast silma rääkida või pingsat tööd teha.
ongi filoloogi-kuivik13. jaanuar 2016, 00:31
Muudkui miinus ja kaikki kunnossa. Hähaha. Kui targad inimesed nagu mina kõike ettekirjutatut järgiksid, siis läheb elu mitte edasi, vaid tagasi. Ma olen oma elus natuke pretsedente loonud, ka paragraafias ja muidu elus. Eksin vist kommija ja miinusteladuja suhtes, ühte tean, kes on hoopis liigagi loominguline. Mingid suhlusetõed oma lolli peaga kehtestanud, siis muudkui järgib neid. Soovin edu.
no näeth, egas ta ju 13. jaanuar 2016, 01:56
jäta oma miinuste ladumist. Järelikult rahvuselt seto või mulk. Hihi, selgitasin ikka isiku ka välja.
...13. jaanuar 2016, 06:53
"teineteise" ja "üksteise" on sünonüümid.
üks13. jaanuar 2016, 14:04
ei ole sünonüümid,teineteise kasutatakse siis kui on jutt kahest isikust,üksteise siis kui tegijaid on rohkem kui kaks