Inimesed

Igor Mang ennustab järgmiseks presidendiks Marina Kaljuranda? (209)

LISA KOMMENTAAR

arvo12. jaanuar 2016, 02:28
no debiiil -on ilkka sse mang -järgmine kord sind -tõukekelguga näen sind rAIBET KADRIORUS --LYKKAN SU YMBER !!!
12. jaanuar 2016, 02:40
VÕIN KA ENNUSTADA ,ET PUTIN SAAB EESTI PRESIDENDIKS !!!
Onu11. jaanuar 2016, 21:53
Kuidas on võimalik läti isa ja vene ema järglasel saada Eesti Vabariigi Presidendiks??? Ennem hakkab Päike solgiämbrist tõusma, kui et järgmine poluvernik saaks EV Presidendiks.
pille11. jaanuar 2016, 21:46
et ikka samasse si..ta ämbrisse, no milleks?? Kas Eesti ja eestlased vähe virelenud.....tulge mõistusele, palun!
sest11. jaanuar 2016, 19:41
armajokk läheb mitme meretaha piraate vabastama ja teab kas tulebki tagasi
teadja.11. jaanuar 2016, 18:24
Ma ytlesin juba ennem, et Indrek Tarandist saab järgmine Eesti president. K6lab väga loogiliselt. Somm kysib: kuka teidän presidentti on? Vastamme, herrä Tarantti.
18.2412. jaanuar 2016, 12:24
Herrä Tarantti läheb Süüriasse , Assadi abiliseks, võtavad kõik migrandid tagasi ja teevad nendega koos ALLAHU AKBARI.
Jüri11. jaanuar 2016, 17:34
Edgari kõrvaldamiseks tegevpoliitikast oleks parim variant presidendiks saamisel.
jama11. jaanuar 2016, 11:20
MIKS ei ole normaalset valikud, kõik valikud teevad seda sama jama edasi mis eelminegi... kas rahvas läbi ei näe seda jura..kõik 3 on mittesobivad!!!! Kõik on juudiusku vabamüürlased või nende käsilased.
tom11. jaanuar 2016, 02:10
kaua veel need kommunistid-okupantide käsilased EESTIT juhivad?kas on vabariik vöi ikka kommunistlik osariik venemaal?maha kommunistid!
kallas10. jaanuar 2016, 22:18
ei sobi
karjerist, skandalist, tolerast ja ebausaldatav
Näiteks eesti pangale peaks talle olema pandud kohtu poolt lähenemiskeeld
T.Mets10. jaanuar 2016, 21:00
Kui ikka jänkid tahavad Siimu, siis ta ka tuleb. Protestijate palavaid tundeid aga jahutame veekahuritega
Kes10. jaanuar 2016, 16:11
Kes siin suurvarast siimu tahtis??? Arvan et eesti rahvas läheb tänavale protestima.Mitte iial see miljonitevaras presidendiks!
Vana@10. jaanuar 2016, 17:25
Mitte mingil juhul Siim Kallas ega Kaljurand. Millal ükskord lõppeb see tagatoast kandidaadi toomine ära?
Sobib Indrek Tarand vaieldamatult.
ei!10. jaanuar 2016, 18:21
Järjekordne tola. Seekord päikeseprillistatud.
Penskar Sass10. jaanuar 2016, 18:56
Millega siis Eesti rahva hüvanguks on Indrek Tarand hakkama saanud? On küllaltki tobedusi välja ütelnud. Muide, ega rahvalt ei küsita, kes presidendiks panna. See asi otsustatakse Reformierakonna kinnisel koosolekul ära. Valimised peaksid olema VALIMISED, aga mitte mingid salanikerdamised. Mina pakuksin ennem välja Sõõrumäe suguse kandidaadi, kes on tõestanud, et on midagi saavutanud, teinud. Aga hea lastetoaga poisid on vaid lollustega silma paistnud.
Kes ile10. jaanuar 2016, 18:31
eesti rahvas ei lähe ilvestki maha hääletama,et tagasi astuda.Mis uppunud inimese juttu sa ajad.Kallas on kindel president.
Ahhoi10. jaanuar 2016, 15:02
Mart Helme presidendiks! Nii vähe oleks õnnest puudu siis Eesti rahwal aga võta näpust ikka mingid Kallased ja Kaljurannad, selgrootud lödipüksid.シ
MEIE ISAKE10. jaanuar 2016, 14:37
Mitu korda ma pean sulle veel ütlema, Loomulikult Eestirahva poolt armastatuim Hundisilma isand muidugi
maeitea10. jaanuar 2016, 13:31
Kirjanikud ,luuletajad, komsorgid, ? Õlut tahate ,leiba ,piima,kala tahate, see tuleb millegi vastu vahetada ,mida meil ei ole! Ainult põllumees saab sellega hakkama! Vaataks siis "Kevade " veel korra läbi?
Teeline10. jaanuar 2016, 14:42
"Suve"! Raja Teele kuldsed sõnad: "meie maa vajab haritud põllumehi ja mina lähen mehele ainult põllumehele".
Noh10. jaanuar 2016, 13:01
Tarand pidi Brüsselis pea iga päev kella 12. juba "konditsioonis" olema? Ja see pole mitte kuulujutt!
12. jaanuar 2016, 00:52
kes poleks, kui naist paneb majapidaja :D
Siim ei ole isegi nimena tõsiseltvõetav.10. jaanuar 2016, 11:35
väiksele armsale poisile selline nimi sobib aga miljonivaras ja läbi traataia solvunutkehastuv vanamees on vastuvõetamatu rahvale aga õnneks ka reformaritele endile. Eks Kaljurand sobib võib-olla küll inimesena neist kõige enam , sest iseeneset ei muuda see maailma poliitikas midagi. Nüüd ongi oluline vaid see, et varganäod ja liiderlikud klounid ENAM iialgi eesti rahvast esindama ei pääseks ! Seega traataia tagant vahtiv tigedik-Kallas koos oma vähem kui keskpärase mõistusega tütrekesega on välistatud ja jäävad need teised kaks.
Sa räägid siin ju öigust10. jaanuar 2016, 14:44
A näe mõned punarotid va reod pole sinuga vist nõus ,Krt saaks nad kätte annaks rajakatele nuuti
Kõik siin Mangi järeltulijad vist10. jaanuar 2016, 11:27
Vaadake nüüd,milline tsirkus käima läks, tohutud kommid, üks lollim kui teine.Mina olen küll selle nõmeduse sulgemise poolt.Jämejala klientide laulupidu käib siin.Üksikud oma nimeall kirjutajad, kellel midagi öelda on.Ülejäänud oleks nagu joomalauast tulnud segaste kamp.
to kõik siin mangi...12. jaanuar 2016, 00:55
eesotsas sinuga, kes sa ka anonüümselt ju kirjutad. aga ise tundud arvavat, et sinu kommid lausa kunst :D tropp oled ja selleks ka jääd.
Jüri Kukk10. jaanuar 2016, 11:11
Mang pole mingi astroloog! Selgeltnägijate saates on öeldud: ühed sinna tulijatest näevad tõesti midagi ehk on sensitiivid, teised aga on kõige ehtsamad detektiivid — neil on kõrge tähelepanu- ja analüüsivõime, mis lubab detailidest kokku panna enam-vähem usutava pildi. Mangi erilise välimuse taga on hea analüütik ja ei midagi sensitiivset. Eriti kui ta ei too välja kindlat uut presidenti, vaid lubab igaühele midagi....
10. jaanuar 2016, 19:19
Astroloog ja sensitiiv ei ole üks ja sama.
Uku10. jaanuar 2016, 10:32
Jätke see president ning proua rahule vaadake ennast milline te olete .Te olete see kes kogu aeg sülge pritsib.Halvustate kogu aeg kedagi igal ühel on omad puudused meil.Kui nii tark olete minge teie nende asemele no jah teid ei taheta ammugi.Mis nende riietesse puutub kas nemad peavad olema kulla ja karraga õle valatud ,küll ei kõlba see selga ega too .Mis teil viga on kes halvustavad kogu aeg te olete ühed õnnetud inimesed kes ei ole mitte millegagi rahul.
10.3210. jaanuar 2016, 10:44
Plää,plää, mää,mää-ärge olge,ärge tehke,mis teilviga on.No ütle siis,mis sul viga on? Õnnetu pläramasin jälle Jämejalas tööd alustanud.Ei koti, said aru-ei koti su möla.
Jüri Kukk10. jaanuar 2016, 11:06
Tõtt öelda on just see president halvustamisega alustanud. Juba aastaid on poliitkommentaatorid ära märkinud riigipea pidevat õpetamist ja mõnitamist aastapäevakõnedes. Nii et selline vihakõnepresident ei saagi vastu midagi muud kui halvustamist! Kui me elame riigis, kus võimule tulijate esimeseks ettevõtmiseks on tõsta oma valimislubaduste katteks makse ehk ajada käsi sügavamalt kodanike tasku, ei saagi me muud teha kui neile pinda käia, mitte sinu kombel ainult kiita.
Ulmenägija!10. jaanuar 2016, 14:40
Manil on õigus!
Leva käib nagu orav--saadikute<7ätimeeste/ nüüd ka,, presideni,, vahel -käest kätte!
Kuid kaardimäng-on au võlg!
Ja järgmise ,,Valetamise,, mängus,, jääb ütk kaotajaks!
osta aju või mine kooli10. jaanuar 2016, 17:51
Krt, mis Leva, ta nimi on Ieva (suur i on sõna alguses) Nimed algavad ikka suurte tähtedega
RÖHH RÖHH MOLL KÜLMUND10. jaanuar 2016, 14:45
Ei vaja üdse presidenti!10. jaanuar 2016, 10:13
Praegune on juba teinud presidenti- märgi täis, häärberi ehitamine rahva rahal, naise vahetamise, armukeste pidamisega. Viimane top of all times on osalise aja riigi esileedi!
Sellist teist puugi-klouni ei enam ole ole vaja, parem teeme selle raha eest midagi mõistliku näiteks noortele hariduse omamiseks stipendit.
Jaak Jõerüüt10. jaanuar 2016, 10:10
oleks väga hea president. Miks? Rahvusvahelise kogemusega arukas ja tasakaalukas mees. Vaadake ka Plekktrummi intervjuud. Pealegi - kui peale Pariisi sündmusi meie poliit"gurud" kui ühest suust hakkasid selgitama, et terroristidel ning pagulastel ei ole midagi ühist, julges Jaak Jõerüüt Välisilma saates selgesti ja üheselt välja öelda - terroristide ja pagulaste vahel on otsene seos olemas - 1) terroristid tulevad Euroopasse pagulaseks maskeerituna ja 2) pagulastest suur osa on majanduspagulased e hea õnne otsijad; need aga teatavasti on rahale maiad ning seega rahadega terrorismitegudeks ostetavad. Nii et J. Jõerüüt on inimene, kes suudab olukorda hinnata ning tal jätkub julgust seda ka välja öelda.
Must ratsu10. jaanuar 2016, 09:58
Paul Keres, tule tagasi...
10. jaanuar 2016, 09:33
Loomulikult Siim Kallas presidendiks, mitte mingi Mariina....Appikene. mida siin riigis küll juhtuda veel võib..
9.3310. jaanuar 2016, 11:19
Kas sul on mõni miljon ka talle valmis korjatud, Ei Kallasvähemaga lepi.Riik on vaesuses,sealt pole ju enam midagi võtta.
Vana@10. jaanuar 2016, 17:29
Siga leiab ikka sita... Saame aru Su poolehoiust.
murr10. jaanuar 2016, 09:25
olge rahulikud.Aeg näitab.Aga 2017 aastal muutub kõik,Vene tuleb meile
maeitea10. jaanuar 2016, 08:06
Paistab ,et sattusin ostan-müün vahetan rubriiki? Kes võitis Eurovisiooni-Padar, Näljahada käes tuleks Padar valida!
Maeitea le.10. jaanuar 2016, 10:24
Teie poolt hea mõte Padar kuid Liviko ja teised viinavabrikud hääletavad Padari vastu.Jah väga ha oleks Padas siis Eestimaal peale Võrumaad hakkavad ka mujal Eestis puskari katlad aurama peale Navi küla.Aga mõte on tõesti hea,ikkagi Padar.
Teab_ikka9. jaanuar 2016, 23:34
Muidugi teab!
Kuskil 1998- 2002 ennustas Mang neli aastat lollaka järjekindlusega, et Savisaarest saab president, printsess või peaminister. Lõpuks viskas vanal endal ka siibri ette ja lõpetas selle jama ära
10. jaanuar 2016, 09:11
Edgar tegi ise oma margi täis tsirkustega ja ekrelastega,sellega on köik maha mänginud ja neid enam ei arvestata kusagil,kahjuks nad ise aru ei saa,aga eks haigustega ju nii ongi,et ravi kestab
23.3410. jaanuar 2016, 10:59
Vale puha, ei olnud see Mang.See oli Edgar Egipt kes seda ennustas.
9. jaanuar 2016, 22:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
villus taolistele rövetsejatele10. jaanuar 2016, 08:27
See habemega on sinusugusest kindlasti targem ja lugedagi palju mugavam.Sina kylvad vaid tatti ja mötled,et oled köva mees.Kui lugeda Mangi,pole kordagi kedagi solvatud ega vihameelselt valitsust ega presidenti kirunud,kuid sinusugused siinsed kommijad ainult selleks siin istuvad,et inimesi solvata,maha teha ja lausa rövetseda.Parem oleks teile ja teie peredele,kui tegeleksite koduste asjadega ja oma perega,saaks ilmselt köik kasu.
10. jaanuar 2016, 09:04
Miks sa Villu siin rövetsed,kas muud enam pole midagi teha,öpi käitumist ja teistega suhtlemist
????10. jaanuar 2016, 09:07
Kuhu sina Villu oma kultuuri tasemelt kuuluksid?!
Kuule sina siaaju10. jaanuar 2016, 14:48
Räägid jendast vää
T. Mets9. jaanuar 2016, 22:29
Paistab, et kommijad on hakanud presidenti valima.Lõpetage juba, see valik jääb ikka Kentmanni tänava asjameestele
9. jaanuar 2016, 21:04
Naljakas neid kiibitsejaid lugeda,Eestis ei lasta rahval presidenti valida,lastakse ainult ennustada kes selleks pannakse ja selle ütlevad kahh veel "astroloogid"ette.
prrrr9. jaanuar 2016, 20:57
kõik on vargad - kui veel pole - saavad , väga kiiresti !!
Aga teate9. jaanuar 2016, 20:52
et neitsi tähtkujust on ka muideks proua ilves! äkki tema uus president... ;)
Hoi hoi10. jaanuar 2016, 17:31
Issand, kui geniaalne idee! Hakaku aga kampaaniaga pihta.
Mmhhehh,9. jaanuar 2016, 20:15
kuradi putinlane lõi kõigil suu kinni aga nii ta võib olla küll.
Ei rahvusest kaldu me iial9. jaanuar 2016, 20:42
Rajewskaja Marina, Simon Galansky jne. See on hea näide meie soovidest.
Need ei anna alla ka praegusele kikile.
Kindlaste edasi!
Senni Lomp9. jaanuar 2016, 20:07
Andres Herkel sobiks hästi Eesti presidendiks, sest ta on üks väheseid intelligente Eesti poliitikas.
9. jaanuar 2016, 20:22
liiga möku, milles ta intelligents seni tõestust on saanud ?
to: 20:079. jaanuar 2016, 20:47
Ärge toppige siia igasuguseid jobusid presidendikandidaadiks!
John9. jaanuar 2016, 19:53
Miks te tühjast tüli teete? Eesti presidendile on vaid üks nõue: tal peab olema pulss!
Ilvesed9. jaanuar 2016, 19:37
Pakun välja üldse uue inimese, kes pole ära ostetav, tark, tunneb seadust, alati rahva poolt ja see on Jõks. Kui Jõks oli valitsuses oli sellel alal alati kord majas. Teised paraku kuuluvad kuhugi erakonda ja alluvad lõpuks ikkagi Reformile. Jõks ja veelkord Jõks. Teised on kõik siiani suured jutupaunikud ja kasutegur suur null. Ja veel Hr. Mang, kas uuel Ilvesel on juba välja valitud noorem mees sügiseks või tudiseval Ilvesel veel noorem naine välja valitud sügisel? Ja kuidas peab uus Ilves uue töö otsima? Kuidagi segane see presidendi jama ja uue noorema Ilvesega? Või noor Ilves ootab kelleki teiselt juba 3 last? Loodame, et taas pole isa juba ammu surnud, kui ootab.
9. jaanuar 2016, 19:45
pole see jõks mingi tegija, ainus, millega hakkama saanud, on meikari skandaali korraldanud reffidest varas - valevorstidele, kuid oleks korra riigis majja löönud olles õiguskantsler, ei...
Kuule sa Ilvesed9. jaanuar 2016, 19:51
ära võta nii palju ja mine ära magama.Ega rahvas vali presidenti.
to ilvesed9. jaanuar 2016, 22:50
Ja mis valitsuses ja mis minister oli hr.Jõks?Kui juba valetada siis juba suurelt...
Vladimir, kes ei ole Lenin22. jaanuar 2016, 15:49
Praegust9. jaanuar 2016, 19:36
Toompea olukorda vaadata siis Arvo jutt peab paika.Venemaa ennustused on samuti niimodi Kallas siis Ansip.Hiljem hakkavad koostööd tegema Andrus Dimaga.
Arvo9. jaanuar 2016, 19:21
Minu arvates oleks paremad kandidaadid Mihkel Raud ja kui naisterahvas presidendiks siis Maire Aunaste. Pidage minu Arvo kui Putinlase sõna meeles presidendiks saab Siim Kallas,võime kihla vedada.
Arvo oskab 9. jaanuar 2016, 19:48
nalja ka teha,ühel rahatähel oli Lenin teisel Koidula.
kolmandal,meie omal9. jaanuar 2016, 20:27
aga püramiid,millel üks silm.All Siimu allkiri.See on 50.kroonine.
Uurige.
9. jaanuar 2016, 19:52
arvad, e maksab kõik kinni ...
kui juba rauamikust või aunastemarist jutt,9. jaanuar 2016, 20:44
siis peab kusagil ikka väga kiivas olema.Naera herneks...
täpselt9. jaanuar 2016, 22:01
...täpselt minu mõte.
to: Arvo, 19:219. jaanuar 2016, 20:50
Pakkuge ikka mõni OMA sitaviskaja ka kandidaadiks - siis on OMA mees ja sama mõistusega!
Igatahes9. jaanuar 2016, 19:12
Igatahes vajab Eesti praeguses pingelises välispoliitilises ja sisepoliitilises olukorras a s j a l i k k u ja otsusekindat presidenti, mitte jutumeest või naljavenda, mingit literaati või seiklejat. Isikuomadused loevad palju.
spordimehi samuti mitte...9. jaanuar 2016, 20:28
juss9. jaanuar 2016, 18:45
Kallas on yle köigi.Euroopa riikides tuttav,majanduses tugev ja oskab käituda igas olukorras.Pole veel kuulnud,et löhestaks oma rahvast.pealegi on väga tark mees,kes muidugi siin ekrelastele ja keskidele ei sobi,paneks ka need oma peaga mötlema,mitte venemeelsete jutte
jajah9. jaanuar 2016, 19:01
vähe sellest taala vargusest,kodus käies kukkus kohe uusi makse välja nuputama ning soovitama! Sa jussike oled jobujuss kuubis!
to: jajah, 19:019. jaanuar 2016, 20:54
Ekrelased ja kesikud tahavad muidugi mõnda sitaloopijat presidendiks või kriminaali! Neile normaalsed ja Eesti riigile head presidendid ei sobi!
jajahile10. jaanuar 2016, 09:03
Sina aga uuri ajalugu ja vaata,kui mitmes kohtus käis taala lugu läbi ja kui pikalt uuriti,mees on puhas ja sellised sinusugused hoiavad selle teema kunstlikult yleval.Kallasele on vähe vastu panna,kes kultuurne,soliidne,tark ja maailmas tuttav,majanduses tugev,keeled suus ja sitaga kedagi ei loobi,selles ongi kysimus.Sinusugune nagunii kuhugi ei pääse,lase siis teistel oma tööd rahus teha ja meid soliidselt esindada
juss-20.5410. jaanuar 2016, 10:56
Kuule,aga siis sobid ju sina ideaalselt.Sina viskad seda p...ka ju igapäev tonnide kaupa.Normaalselt hea kasvatusega, intelligentne s.tapea.
9. jaanuar 2016, 19:02
majanduses tugev teeb 10 millise tünga noorele riigile ja on oma idiootse rail raha tuuri panekuga hea majandusmees reffisulidel, kuid mitte eesti rahvale ega riigile, mingu pakkugu end isisele - oleks väga lühike sinu väidetud geeniuse elu seal arvan.
Juss Joodumetsast9. jaanuar 2016, 19:33
Ei tea kust tuulest "Juss" võtab, et Kallas Keskerakonna jaoks ei sobi presidendiks? Ma küll arvan, et Keskerakonnal oleks võib-olla neile sobivaim kandidaat aga samas mõtlen ka, et isegi Keskerakond oleks valmis Kallast kandidaadiks esitama aga teatud kaalutlustel nad seda vast ei tee, sest rusikareegel kõlab: Mida Keskerakond soovitab, see materdatakse jalamaid maatasa. Taktikalises mõttes peaks Keskerakond oma kandidaadi küll välja käima aga kui Kallas kandideerib, siis tema poolt hääletama.
Kaljurand on Kaljurand, ameeriklaste jaoks nagu oma pruut, saaks Ilvese suur Ameerikalembud kenasti jätkatud. Mulle siia küll paistab, et Kaljuranda on juba mõnda aega presidendiametiks ette valmistatud - Venemaa rett tehtud, Ameerika reti tegi ka kenasti läbi,välisministrina riigiasjadega kenasti kurssis ja pange tähele, Kaljurand hoiab praegu end hinnangutes nii Vene kui USA suunal üsna "rukkis" Eks presidendina saab avanemisvõimalus olema ja uskuge, sealt võib veel ootamatusi tulla, No ei tea, eks näeme aga Mangiga ma konsulteerinud es ole.
lible9. jaanuar 2016, 20:37
Joodumetsamehega või tõesti nõus olla aga kas see Matrjoschka,kellest jutt,on juuditar või mitte.Juutide vastu pole mul midagi aga kui nad võimule trügivad,siis...
jama11. jaanuar 2016, 11:14
mulle tundub ka et ega usa oma otsa käest ära ei anna, panevad peale ilvest jälle oma näo pukki, siis on kergem allutada. Kaljurand on lihtsalt miski suvaline nägu välja otsitud ilvese s*tta edasi keetma. Peaasi, et saaks euroopat edasi hävitada.
krt kyll!9. jaanuar 2016, 22:11
Aitab sellest refformidest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ehk11. jaanuar 2016, 09:49
Ühineks Ungariga ja Orban presidendiks hoopis....
9. jaanuar 2016, 18:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
9. jaanuar 2016, 18:28
tarand kandideerigu süüria presidendiks, siia me sellist tolerasti ei saa lubada
ennem olgu juba Tarand,9. jaanuar 2016, 20:40
importkaupa pole meil kindlasti vaja.
to: 18:219. jaanuar 2016, 18:31
Veel üks loll Tarandi pooldaja....
9. jaanuar 2016, 21:02
...ainuke normaalne presidendikandidaat ongi Tarand...Rohkem pole kedagi pakkuda.
2102 normaalne????11. jaanuar 2016, 14:27
Kas sina ennast põlema oled pannud...Tarand ju soovitas?Tee see ära,siis oledki tema saanud.
Oi9. jaanuar 2016, 22:53
Ma panin kogemata +, tahtsin panna - algus oli hea, aga lõpp läks käest ära- Tarandnüüd mõni president,,,
18.2110. jaanuar 2016, 11:36
Tarand Assadi asemele presidendiks,küll ta oleks alles rahul.Ta saaks nii hooliv olla, korjaku naaberriikidest ka kõik moslemid omajuurde, miks ta meid sõimab sallimatuses.See vend tegi ennast Brüsselis täis,temaga ongi jokk.
Zz9. jaanuar 2016, 18:16
Kristiina, miks mitte, tõestagu, et on sõnade vääriline
9. jaanuar 2016, 18:31
kristiina ojuland sobiks hästi eesti presidendiks, ta tõi meie pantvangid tagasi jne. loodan, et reeturid saadetakse aafrikasse ka.
Efka9. jaanuar 2016, 18:03
to: Efka, 18:039. jaanuar 2016, 18:21
Äkki hoopis Ieva ILVES...? Kas ärkasid talveunest üles või oledki peast segane...?
KUIDAS Mang VASTUTAB...?9. jaanuar 2016, 18:02
Aga kui Ieva Ilves EI OLE sügiseks endale teist elukaaslast leidnud, kuidas siis Mang VASTUTAB LAIMAMISE eest....? Kas suurest häbist teeb endale HARAKIRI või...? Või raputab kogu eesti rahva ees endale TULIST TUHKA pähe....? Või läheb kohtu alla laima mise pärast...?
9. jaanuar 2016, 18:06
mulle ennustas ka teisi mehi ja mu mehele teisi naisi, midagi taolist, ikka oleme koos edasi. ega igat jutupaunikut saa uskuda.
eestlanna9. jaanuar 2016, 17:59
Ainukene,kes sobiks meile praegust aega arvestades on Marina Kaljurand. need vanad poliitikud, kes terve elu vaid kusagil ekraanil ja poliitikas seilanud, ei sobi... Marina Kaljurand on see sobivam.
Mang räägib seda, mida tal kästakse rääkida. Täpselt nagu see Nastja ja Ilona Kaldre, viimane käsi ka Savisaare peol. On siin vaja veel äraarvamist,kelle huvides keegi räägib.
9. jaanuar 2016, 18:13
eest ära andja venelastele ei sobi eesti rahvale mitte. enne olgu mart helme, aristokraat mõisaga kel ajutegevus ka olemas, eerinevalt...
9. jaanuar 2016, 18:33
tead, isegi viinapoe taga, eesti meeste seas on helme tegija ja ei pea kartma koksamist, erinevalt...
9. jaanuar 2016, 18:38
kindlasti ei kölba ekrest keegi,seal ju kaks ainult söna vötavadki,teisi nagu pole ja Helme ja tark,kust sa tulnud oled.Loe tema Moskva aega ja vaata poja killukesi,siis ehk taipad tarkusest midagi?!nemad oskavad ju allkirju ainult korjata ja segadust rahva hulgas korraldada.
9. jaanuar 2016, 18:40
Kui seda nimetatakse ajutegevuseks,siis on eriti kahju eestlastest
9. jaanuar 2016, 18:41
Helmed kahekesi hyppaks vöi pykstest välja,et iga päev lehes pysida.Jube,mida need kyll mötlevad ,aga ega muud oska kui allkirju korjata,see nende tarkus
9. jaanuar 2016, 18:49
et nad riiki varastada paljaks ei oska on vaid hea näitaja, allkirjade korjamine on demokraatia komme, millest reffi diktaatorid jah aru ei saa, nende teerulli need kirjatähed ei koti. muide, helme oskab hästi laulda, nagu etski. reffid ei oska seda, kardate kinni panemist, ja lintsiks kõik teised kandidaadid ära.
kuidas nõnna,9. jaanuar 2016, 19:40
nüüd siis ei kõlba EKRE, enne oli pidevalt Savisaar ja Keskerakond hambus, kas ei saa kuidagi lahti nõukaaja pärandist, kogu aeg peab mingi vaenlane olema, kellega võidelda. Väga tüütu!
......9. jaanuar 2016, 19:52
to: 18:339. jaanuar 2016, 20:57
Helme ongi AINULT viinapoe nurga taga joodikute seas "TEGIJA"!
9. jaanuar 2016, 21:44
refisulid pole kuskil tegijad peale kliki afääride. rahvas paneks nad kinni kõik.
9. jaanuar 2016, 21:44
refisulid pole kuskil tegijad peale kliki afääride. rahvas paneks nad kinni kõik.
Vaaata9. jaanuar 2016, 22:58
Et sul endal püksid jalas püsiks ja ära siin tikutüli norima. Helme on Eest ainus lootus ellujäämiseks ja palun siin mitte ironiseerida
kessa9. jaanuar 2016, 23:02
kes sa ise oled ka, et kahetsed siin eestlasi? vasta: kuidas suhtud pabulastesse ja seksuaalhälbelistesse... "bolše vaprosov ne imeju"- see on mul tsitaat hommikul loetud kommidest
miks9. jaanuar 2016, 23:04
miks kommentaarid läbi ei lähe?????
to: 21:449. jaanuar 2016, 23:58
EKRE pätid ja lõugajad pandud kõik Helmet toetama....
18.4110. jaanuar 2016, 11:07
Ja mida sina ainult oskad--möliseda.HELME ON PARIM aga Reform ei lase seda iial sündida.
20.5710. jaanuar 2016, 11:14
Mida sa ise seal viinapoe nurgataga kraaksud.Ärajoonud idikas teab nüüd ka midagi tarkusest.Üks päheõpitud tekst igajumala päev.Ja tulebki HELME,paneb sinusugused loodrid väevõimuga tööle, vikerkaarelipud korjab ka käest ära,tahapoole punnid ette,vot nii.
See pole Mangi ENDA ennustus!9. jaanuar 2016, 18:16
Kaljurannast on kogu aeg juba kirjutatud. Sellist "ennustust" võib ajalehtede põhjal iga LOLL ENDA "ennustuseks" lugeda... Häbi, Mang!
1119. jaanuar 2016, 19:37
Algul arvasin Kaljurannast enamat. Nüüd ainult reformi suuvooder. Samuti väidab ,et on reformi ideede pooldaja. Ei oska siin enam midagi tahta - samasugune tühi koht nagu teised. Noh võib olla pole selline kloun nagu Tarand
Kah üks naine.9. jaanuar 2016, 17:53
eesti presidendi koht on selline,et Soomest ära tuua koka abi Arno Oksmaa saab väga hästi hakkama.Tänan.
to: 17:539. jaanuar 2016, 17:58
Sinu "tarkus" ei küüni presidendi tegevust hindama...
nojah!9. jaanuar 2016, 17:52
Kes siis sobiks presidendiks-Siim Kallas-(andke andeks) või Tarand(veel uhkem pakkumine) ja kas on vaja presidenti kui oleme põhjas nagu oleme!?
to: nojah, 17:529. jaanuar 2016, 18:11
Ärge seda lolli eputajat ja populisti Tarandit küll siia toppige! Ei saa aru, mida osa lolle inimesi temas leiavad....? Ja lõpetage loll jutt ka sellest, et meil pole presidenti vaja!
Miks loll jutt?9. jaanuar 2016, 22:14
Meil EI OLE PRESIDENTI VAJA!
Tõnis Türk9. jaanuar 2016, 17:48
Tule taevas appi! See pulstunud habemega aferist petab ikka ja jälle lihtsameelsetelt raha välja (Maalehte ei loe ma juba ammu sellepärast, et nende koostööpartner on sharlatan)
16.509. jaanuar 2016, 17:34
on mõéldud andrus ansipit!
Olev9. jaanuar 2016, 17:56
Ansip oleks ka sobiv kandidaat!
oi9. jaanuar 2016, 19:51
Mis vaidlete--venelanna presidendiks,Savisaar peaministriks ja asi ok.
16.50-le9. jaanuar 2016, 17:13
sel juhul ta ju kõnetakski KOGU eesti rahvast, seda ju vaja ongi, pealegi tõeline riigimees, ka esimese leedi saaksime intelligentse.
kolerast9. jaanuar 2016, 17:13
Kes on EKRE ja Keski presidendikandidaat?
lible9. jaanuar 2016, 17:49
ma oleks nõus mõlemaid esindama.Saaks ka midagi ärmatada.
9. jaanuar 2016, 18:00
lible, kuidas sul maistega on ?
naistega,tahtsid õelda9. jaanuar 2016, 18:10
naistega pole enam mitte kuidagi,vähk raisk.
See mure on murtud,ülejäänutega saan hakkama.
9. jaanuar 2016, 18:42
paastu ja jära taimset ollust, saad terveks, apollos on raamatute sooduspakkumised nüüd kuu lõpuni, hulk tervendamise käsiraamatuid, mõtle, võimle ja tee end terveks. õiged sensitiivid aitavad ka, kuid, naised ikka meeldivad ja mingi on omalgi ?
arvaja9. jaanuar 2016, 17:06
Ma arvan, et peale SIIM KALLASE, ei ole hetkel Eesti riigis ühtegi soliidset kandidaati, kes sobiks Eestit esindama.
siim9. jaanuar 2016, 17:23
oli see mees kes alustas rail baltikuga et eesti maavarasid välja viia! Paneme kõrge rakiga vabamüürlase presidendiks nagu ilves ja riik on nii sügavas mõõnas et eestlane peab välja surema!
9. jaanuar 2016, 18:04
jajaa, nende tankist viimases maalehes seletas, kui kahjumlik on eesti raudtee, et enam seal muud pole, kui kahjumid, nüüd veel 10 milli omal ajal jääi väheks, veel suuremat rail prse 10 miljardit meile kirves selga lüüa vaja.
to: arvaja, 17:069. jaanuar 2016, 17:40
Täiesti nõus sinuga! Siim Kallas on kogu Euroopale tuttav inimene ja väga sobiv presidendiks!
ise kommin,ise vastan?9. jaanuar 2016, 17:52
Mix...9. jaanuar 2016, 17:53
...sa ,arvaja,kommenteerid oma kommentaare?
to: Mix..., 17:539. jaanuar 2016, 18:34
Mis NUUSKIJA sina oled? Kas palgaline? Ja kustutad sulle mittesobivaid kommentaare ka või...?
...9. jaanuar 2016, 21:09
...jah,Kallas ei hakka vähemalt riiki varastama-tal 10 milli tagataskus..
arvajale....9. jaanuar 2016, 17:50
....arvan, et teed siin musta huumorit?
kuule arvaja,aitab ühest juudist!9. jaanuar 2016, 17:51
samas tekib küsimus,kes sa ise oled.Kaur Kender?
9. jaanuar 2016, 17:58
röövel röövli otsa ? ainus sobiv on ets ! - ta litsides käimine on odavam, kui proade ülal pidamine ja riiete, ehete jne. lõputud kulud. veel sobiks siiri oviirgi, kuna siis on president proua ja ei ole mõtetu raha kuluartikkel, pealegi - laitmatu renomee koos euroopas olemise kogemusega ja kesikutele sobib ehk ka.
Mida seal arvata9. jaanuar 2016, 20:03
sest Siim Kallasest - noh oleks ta vähemalt vait selles pagulaste sisseveo asjus , siis võiks hädapärast ka sobida, kuna midagi paremat ka pole. Aga ta ei oska vait olla kui midagi muud öelda ei saa. Ja pistab kirema nagu kikas aia otsas
Õnnitlused! Rehvid on suutnud oma tiimi esimese teadlase meelitada9. jaanuar 2016, 17:04
Muidu nad kõik veidi tolavõitu
presidendiks saab hoopis lätlane9. jaanuar 2016, 17:01
presidendi proua...see on must ratsu
Arvaja9. jaanuar 2016, 17:11
Ma arvan, et SIIM KALLAS on hetkel Eesti riigis ainuke tark ja soliidne kandidaat, kes on sobilik Eesti riiki esindama.
kuuule,arvajaaa!9. jaanuar 2016, 17:51
mida korrutad siin üht ja sama totaklust?
to: 17:519. jaanuar 2016, 18:25
TOTAKAS oled sina! Aga Siim Kallas oleks ÕIGE president küll!
9. jaanuar 2016, 19:11
sulisiim võiks siin preident olla, kui eesti on 5 rikka riigi ees, siis jõuaks suuri sulisi tõllas edasi vedada.
Brunn9. jaanuar 2016, 16:58
Helme on karakter, teised on pupsikud-marionetid. President esindab riiki ja rahvast ning ei pea Moskva poole saba liputama. Kuidas saab olla president kes tooks eestisse massimõrvareid sest ega mudanäole ole otsmikule kirjutatud mis sütik kaltsude all on.
kuule Brunn,nagu näha, Soomest kommid?9. jaanuar 2016, 18:01
Eesti ei saa hambaid kellegile näidata,seda võivad ainult sinusugused tatikad,kellel kõrvadevahel tuul vilistab.
See selleks aga kes ütles,et president peab parteilane olema.Kõige parem oleks kui ta ei kuuluks ühtegi kampa.Loodame,et keegi seab ka oma kandidaadi üles,kes on Eesti rahva heaks midagigi teinud.Loodame,et kerkib pinnale selline väärikas kandidaat.
9. jaanuar 2016, 18:25
presidendid on parteilise taustaga kõik, ei saa suvalisi kandidaate keegi esitada. muidu esitasid kõik ei tea keda. reffi sulikambale aga tuleks ometi lõpp teha ja loodan ksikud ja ekre paneks ausa inimese presidendiks.
10. jaanuar 2016, 11:48
Brunnil on ju õigus, las need Taavi sabaliputajad lõugavad siin, ega see midagi muuda.HELME PRESIDENDIKS, IGA KELL!!!
karu9. jaanuar 2016, 16:55
Mang võiks natuke vähem juua,tuleks paremad mõtted,tean omast kogemusest!
Kaljuranda on ENNE MANGI juba pakutud!9. jaanuar 2016, 17:43
Mang määgib seda, mida ajakirjanduses on juba kirjutatud.... No küll on ikka "tark" mees.....
miku9. jaanuar 2016, 16:44
Kui sellest naisest saab president, siis peab temast tegema palju fotosid, pidevalt kajastama teda tegutsemas, sest muidu ta on tundmatu ja võõras. Rahvas peab teda austama ja armastama, sest siis tekib Eesti kohale positiivne aura. Parem tulgu kõik luukered välja praegu ja ajakirjandus peaks hakkama urgitsema. Ta peab olema aus ja eestimeelne, see on kõige tähtsam.
Ly9. jaanuar 2016, 16:30
Kuna Eestis pole sobivat presidendi kandidaati leitud, kes vastaks rahva soovidele, teen ettepaneku presidendi valimised ära jätta.
Õige,Ly!9. jaanuar 2016, 17:55
Nii võikesele riigile pole mingit presidenti vaja!Asja ajab täielikult ära rahva poolt valitud ja soovitud peaminister!
KH9. jaanuar 2016, 19:56
Ometi üks õige mõte. Toetan 100 %.
Veel parem:10. jaanuar 2016, 00:55
e-riigile kohaselt vôikski olla hoopis e-president.
9. jaanuar 2016, 16:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
aga võiks hoopis9. jaanuar 2016, 16:50
tema kunagise parteikaaslase Putini, veel sirgema seljaga :).
albion9. jaanuar 2016, 15:50
kaljurand on9. jaanuar 2016, 15:38
oma langenud fashistlikku-sionistlikku juudausku ja Eesti Vabariigi presidendiks ei sobi. Ei sobi ükski neist kandidaatidest, sest nad kõik on tegelikult andunud juudasulased ...Hetkel on Eesti Vabariigi presidenti etlemas kahepalgeline, sügavat põlgust esilekutsuv, eestivaenulik (reeturlik) cia agent, juudaideoloogia sampoliit ning riiki ja rahvast hävitava sionistliku poliitika järelvalve komissar THI...Mitte midagi pole paremaks muutunud...Hullemaks on muutunud, juudad on kordades hullemad kui venelased...ja seda saame varsti kõik kogeda... Vaene Eesti ja selle väike paljaks riisutud rahvas...miks see kõik kordub...uued juunikommunistid ja okupatsioon
urmps9. jaanuar 2016, 15:36
nii9. jaanuar 2016, 14:31
Ainuke õige president MART HELME! Peaminister Martin Helme! Kui on selline koosseis, siis elab EESTI igavesti iseseisva vaba riigina!
jah9. jaanuar 2016, 16:52
siis hakkame tema mõisa luksuslikuks ehitama ja üleval pidama? Äkki värvati Moskvas agendiks, kui seal oli mitu aastat, kust sai raha mõisa remondiks jne?
asd9. jaanuar 2016, 16:55
Need tüübid on viimased, kes presidendiks peaks saama.
pakun9. jaanuar 2016, 22:56
Tunne Kelam voi Jaak Joeryyt
lilli9. jaanuar 2016, 13:17
"minu"-ga nõus, president ei tohi olla mõjutatav, ja tõepoolest..........teine halonen, meie naistest pole küll veel ühtki sobivat.
Tiit9. jaanuar 2016, 13:23
Kas nüüd tõesti pole ühtegi eestlasest presidendikandidaati? Ilves on Rootsis sündinud ameeriklane, Kaljurand pool venelane, pool lätlane.
9. jaanuar 2016, 16:54
Kellele on väikeriigis vaja presidenti, eriti veel parteide presidenti, oskab keegi põhjendada?
to: 16:549. jaanuar 2016, 21:04
Sinusugustele sitaloopijatele pole kedagi vaja peale oma kaaslaste - teiste sitaloopijate.... Ehk ei taha neid ka....?
Minu9. jaanuar 2016, 12:43
meelest puuduvad pr. Kaljurannal oma seisukohad ja vaated, vaatamata sellele, et ta ei ole vist ühegi partei liige. Ta räägib küll suure paatosega, aga kahjuks ainult loosungeid.
9. jaanuar 2016, 13:14
viimasel ajal on neid paatosega kõnelejaid tekkinud nagu seeni peale vihma. kas see on mingi järjekordne hullus, mis üha süveneb? kui nii, siis tuleb kõrvatropid osta!
Kaljurand võiks meie preident olla küll,9. jaanuar 2016, 12:06
9. jaanuar 2016, 19:42
on, ja suur, kuna eesti maa ära andmine okupandile on kuritegu eesti riigi vastu, nn. piirikeping.
piirikeping :D9. jaanuar 2016, 23:28
9. jaanuar 2016, 11:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
mukile9. jaanuar 2016, 17:28
Sa ju kirjutad endast!!! Ma tean, kes sa oled. Kahju, et pead kõigile seda kuulutama, aga mis teha, kui mõistus ei võta. Tunnen sulle kaasa su joodikust vägivaldse isa pärast. Kuna sa oma lapsepõlves midagi head ei näinud,siis seepärast sa kujutadki ette, et kõikide isad on sinu isa sarnased. Pöördu arsti poole, ehk on võimalik veel midagi parandada, tänapäeval on kõik võimalik, isegi mõni pime on nägijaks saanud. Head paranemist. Peale kõige muu, ära püüa olla selgeltnägija, ka need inimesed on haige kujutlusvõimega nagu sina.
Usun,9. jaanuar 2016, 11:43
et riigi julgeoleku kaalutlustel ei lähe see vene baba läbi. Seda enam, et ta isa on vene diplomaat, mis sisuliselt tähendab KGB kõrget ametniku rolli. Selleks, et vältida Keit Pentus Rosimannus sündroomi - minu süü oli ainult see, et ma olen oma isa laps - tuleks see marinotška ära unustada!
matrjoshka juba on kordi end selles ametis unes näinud,9. jaanuar 2016, 18:06
aga see pole mingi näitaja,räägitakse,et merkelimuti isa oli samuti kommunist olnud.
Parim president Eestile oleks Mart Helme!9. jaanuar 2016, 11:19
Sputniku ja Tallina Tv kandidaat. Nuta või naera ???9. jaanuar 2016, 11:33
ainult junior,9. jaanuar 2016, 18:03
vana on enda margi täis teinud.
to: 11:199. jaanuar 2016, 18:30
Ekrelane! Ära topi siis Mart Helmet! Või oled sina ISE, Mart....?
18.3010. jaanuar 2016, 11:56
Mida kobised--Helmed on parimad!
Alice9. jaanuar 2016, 11:18
Hehh, irvitav kass presidendiks?!? Uau ...
ää9. jaanuar 2016, 11:15
ennem ikka tundus usutav , aga peale teles kargamist tõsiselt ei võta. Simsoni kohta oli ka midagi öelnud.
Andrus ([email protected])9. jaanuar 2016, 11:15
Eestile on vaja presidenti mitte aga stagnatsioonierakonna käpiknukku.
9. jaanuar 2016, 11:23
Käib juba üsna agaralt maapiirkondades ajupesu tagemas kaval rebane...
9. jaanuar 2016, 11:40
Setomaal: Iiiissand, kui ilus...!.....Iiiissand, kas see kõik on teie tehtud.....?!...Iiiissand!!!
Ei ennusta9. jaanuar 2016, 09:51
Lugege korralikult. "Koguni välisministriks" ongi lagi.
ilmne raiskamine9. jaanuar 2016, 09:30
väga heast välisministrist ja diplomaadist saaks sõna ja teoõiguseta "president". ja nimelt on Eesti president jutumärkides riigipea. see on ametiredelilt kõva ja kolinaga kukkumine. minu nägemus asjast.
presidendil pole aega, pole aega,9. jaanuar 2016, 09:54
mingi naistejaht on kõik jõud võtnud, riik lohiseb niisama.
ilmne raiskamine9. jaanuar 2016, 09:30
väga heast välisministrist ja diplomaadist saaks sõna ja teoõiguseta "president". ja nimelt on Eesti president jutumärkides riigipea. see on ametiredelilt kõva ja kolinaga kukkumine. minu nägemus asjast.
Aga9. jaanuar 2016, 09:23
põhiseaduse järgi saab president olla sünnilt Eesti kodanik.Ja seda kindlasti mainitud proua ei ole.Ta võib rääkida küll perfektselt eesti keelt jaolla sündinud Eestis kuid siiski peavad mõlemad vanemad olema eestlased.Kui mõni tahab väita,et kui on sündinud Eestis siis on sünnilt eesti kodanik.Sel juhul küsiksin kuidas sai presidendiks THI kes on sündinud Rootsis.
Kui mõlemad vanemad on Eesti kodanikud siis Rootsis sündimine pole probleemiks...9. jaanuar 2016, 09:52
Härra Ilvese osas on kõik 100% OK
Kas9. jaanuar 2016, 14:00
sa tõesti ei tea ,et kumbki vanematest ei ole eestlane.Veel enamgi isa lätlane ema venelane.Seega ei saa mingil juhul olla sünnilt eesti kodanik.Enne kui panna presidendiks peab jälle muutma põhiseadust,aga see on ju lihtne ,tehakse nii nagu e valimistega.Täna seadus nii homme nii nagu riigijuhtidele kasulik.
... "Marina peale motlema ma pean"?9. jaanuar 2016, 09:13
Ehk sobibki, temal pole igasuguseid sexuaalseid kaldeid, tema on igati sobilikum kui mingid Kallased, Nestorid, ... Aga see purukummi matsutaja ja naistevahetuse klubi liige, oli (ootame veel) liiast!
9. jaanuar 2016, 09:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tarand ja s... , vastupidi, ta tahab olla originaalne-eriline, erak, mitte rahvateener!9. jaanuar 2016, 10:54
Presidendiks pannakse (ei saa rahvast ju valima lasta, rikuvad praeguse peokava sootuks) siiski keegi omadest ja siis saab kommentaariumisse taas hulgim arvamusi, negatiivseid loomulikult, sest rahvast polegi meil olemas. On vaid parteigenossede ripatsid. Vabandan kui ka ausaid inimesi solvasin.
tarandid on22. jaanuar 2016, 15:51
mingid haiged Obama toetajad
naisuke9. jaanuar 2016, 08:50
Et siis reaalne elu on selgeltnägijate, ennustajate, soolapuhujate või muidu "targemate" teene?
Me elame 21. sajandil?
9. jaanuar 2016, 16:47
Mang puhub vabamüürlaste paska.
sass9. jaanuar 2016, 08:44
9. jaanuar 2016, 20:20
taavi sul midagi teeb, ega presidenti ei e- valita !