Tele

Lisatud René Vilbre kommentaar!

LA-s elav kuulus kitrarrist Brad Jurjens jätab René Vilbre "tembu" pärast Eestisse tulemata (215)

LISA KOMMENTAAR

kass2. veebruar 2016, 19:48
Tõnis Mägi Koit viisile tehti ka laul
Toit ,see jumalik toit
Lasteaed!8. jaanuar 2016, 15:53
Lugedes kõiki kommentaare, see oli sadomaso vägitükk, on siin koos lapsikud inimesed. Tehti maitsetu nali, mida kõik nüüd sõimavad. Rumala nalja tegijad said mis tahtsid, täis tatistatud kommentaariumid, honorariks peaks neid lihtsalt kollektiivselt ignoreerima. Ilmselt on minu jaoks tundmatul Brad Jurjensil siia mitte tulemiseks muud põhjused, kuid selline põhjendus on ka tema poolt lapsik. Irooniliselt juurde lisada. Hea, et meil selle lolli nalja pärast veel pommid ei plahvata!
üks jooksik ja pabulane ees või taga8. jaanuar 2016, 23:35
olgu ta siis oma majas kuulus või mitte,kelle teise business see ikka on.
selle7. jaanuar 2016, 22:13
looga ei läinud siit yksi vene sõjaväelne välja, sa Brad ära pooseta seal usas, pole sa mingi äge kidramees, meil siin endal igasuguseid tembutajaid. Õpi junsu ajalugu enne kui prääksuma tuled
saarlane8. jaanuar 2016, 08:39
nagu sa nimetad ... junsa rääkis,aga sina prääksud.
TROLL7. jaanuar 2016, 21:40
Ah et kunagise Eesti Vabariigi aastapäravl on vaja ameeriklasest kitarrimängijat ?
Matsiraiped ei oska seda pilli mängida. Mis mängida,nad pole iialgi kuulnud sellisest pillist.
Ja nüüd on see pagulane solvunud matside peale!!!
Kui õudne.
Kas saabki aastapäeva meenutada ? Kas on põhjust meenutada. Olevikus oleme ju USA alamad,need kõige nirumad alamad.
Tasuja7. jaanuar 2016, 20:15
Kui toda mehikest peetakse kuulsaks siis on lääne kultuur ikka tõesti mädas.
Kui ei tule siis ei tule keda see kotib ,mingi pagulane...
Irw7. jaanuar 2016, 19:55
Mulle väga meeldis tujurikkuja viimane saade. Kellele ei meeldi siis ei meeldi.
Rein7. jaanuar 2016, 17:50
Päris palju nalja, nüüd on siis Eestlased ühtsed. Ma täitsa usun, et enamusel Eestlastel oli see lugu meelest läinud ja paljud ei teagi, kuidas see lugu sündis, aga nüüd on see nende jaoks pühaduse teotus. Naljast ka ei saada enam aru... Mis ajast see kodanik Brad muusik on? Kui ma õigesti mäletan siis läks ta Ameerikasse režisööriks. Kui ta nii Suur eestlane on, miks ta häbeneb oma päris nime. Tuntud väliseestlasest operaator Alar Kivilo kasutab ikka endiselt oma nime.
tema vast ei häbene ega7. jaanuar 2016, 21:42
punasta nime pärast,pillimees on tsipa peenem.Ikkagi immigrant.Jooksik.
Poolt ja vastu7. jaanuar 2016, 17:36
Selle videoga on natuke teised lood. Kuna teema on keeruline, on ka Tujurikkuja lugu keeruline. Avandi videost - praegu tunnevad kõik ennast sitasti - nii tolerastid kui isamaalised eestlased. Rääkimata teistest Bräädidest ja Jurjensitest. Võtke seda lugu kui inglise huumoriga pikitud korralikku iroonilist Eesti nalja. Õppige enda üle ka vahetevahel naerma. Olge ka huumori suhtes tolerantsemad, eriti teie, tolerastid.
kas7. jaanuar 2016, 18:25
See on huumor, kui hr Avandi, kes on avalikult kuulutanud poolehoidu massimigaratsioonile Aafrikast, Lähis-Idast, Aasiast, kes avalikult kutsub islami ja islamistide mõistmisele ja tolereerimisele Eestis, situb täis eestleste ärkamisaja laulu siis on see tõesti mr,Beani tüüpi korralik inglise huumor.
Tiit Kärner7. jaanuar 2016, 15:39
"Kui aga artist ei soovi oma kodumaa publiku ees esineda"
Rohkem polegi vaja, Vilbre väärtus on nüüd teada. Valelik teeskleja.
Maakas7. jaanuar 2016, 15:29
Teate kõik siin ja seal on juba nii jabur et kui jääbki tulemata siis SO WHAT?
Meil ju asendusbänd olemas - Eesti esimene Paguslaste punt ju sobiks seda hümni teile esitama "Eesti mängu" stiilis ;)
OH ÕUDUST7. jaanuar 2016, 15:15
ÕL, sulgege see kohutav vähemuse kloaak.Siin on vist meie väikese Eesti kõigehullemad vihameelsed inimeseloomad kokku saanud.Nemad ei tunne häbi pagulaste tegude pärast Pariisis ja Kölnis, nemad sõimavad kaasmaalasi mittemillegi eest.Milline mõttetu jaburduste saast siin reas on.Ikka need kõigehullemad igapäevased kisakõrid, sulgege see idiootsete küsimuste-vastuste jada.
naljakas7. jaanuar 2016, 12:20
Kui mingi jorss arvab, et ta on liiga hea, et eestisse tulla siis las arvab edasi. Ega igasugust rämpsu ka siia vaja pole.
Allah akbari sõnavõtt 12.207. jaanuar 2016, 14:50
Rämpsu käest kuuleme arvamust teiste kohta.Kohalik poliitbüroo otsustab muidugi,kes mida tegema peab.AGA ÕIGUST RÄÄGIB SEAL, IKKAGI INIMENE,MITTE PARTEI TÖÖVAHEND.
Mälu7. jaanuar 2016, 09:23
Kui ma õigesti mäletan, siis mind üllatas teada saamine, kuidas Kostabi olevat käinud Moskvas esinemas (okupeerija) juures, kuid ignoreeris ja "protesteeris" okupatsiooni vastu Eestisse (okupeeritava) mitte tulemisega. Kõik paneb paika raha ....
Jaanus7. jaanuar 2016, 09:05
Pole mõtet sellistele "meelelahutajatele" ülejõu käivaid nõudmisi esitada - Bradi suguste suhtes on see lihtsalt ülekohtune kuna pole mõtet sealt nõuda kus nii kui nii midagi loota pole.
Pealegi on oht ise lolliks jääda (kujundlikult) kuna lootsid võiduajamisel et tegid panuse puhastverd traavlile aga selgus, et panustasid hoopis kõige tavalisemale hobueeslile.
garrido7. jaanuar 2016, 08:27
immigrant jürjens sai nüüd ka eestis pisut tuntumaks. Muidu oli tavaline tont!
no nii7. jaanuar 2016, 07:06
Kui härra "keegi" ameerikast ei tule, siis pilli ei mängitagi. President tuli juba ameerikast, tankid toodi, sõdurid toodi, pillimehed võiks vähemalt "omad" olla.
pole neidki vaja7. jaanuar 2016, 13:26
taukar ja muu seltskond igatseb võõramaalas ikes neilt luljatena? leiva ära võtaks.
Malle7. jaanuar 2016, 02:47
Brad, pane midagi üles, mida tavaline inimene Vabariigi aastapäeval kuulata/vaadata saab. Tartu rahu on meil ka vaja tähistada 2 veebruaril. Riigikanalid ja meelelahutajad annavad sel puhul kaheldava väärtusega ja tôekspidamisega ülekandeid. Peab ise endale mônusa olemise tegema, tore, kui sinu lood sellele kaasa aitavad.
Tuul6. jaanuar 2016, 22:12
Kes see jyrjens on ja täitsa yxkōik, mis ta arvab.
torm6. jaanuar 2016, 23:11
ja kes sina,tuul,oled?mul ka kama,oled sa elus või viskad juba homme lusika nurka.
Onu7. jaanuar 2016, 00:13
Kas keegi peeretas või sahistas tuul .....
Tuul6. jaanuar 2016, 22:12
Kes see jyrjens on ja täitsa yxkōik, mis ta arvab.
ma olen ammu mõelnud, et6. jaanuar 2016, 22:10
see ETV juhtkond on vajab tuulutamist.Kuidagi stagneerunud, naljad ka samad.
7. jaanuar 2016, 11:45
terve ERR vajab tuulutamist
terve ERR vajab ameeriklasi7. jaanuar 2016, 12:09
mida teevad sellises paigas räpased pärismaalased !+
Terve Ameerika on täis siitvudinud INIMESI,neid pabulaid,neile on vaja tööd - Pärismaalased seebiks !
7. jaanuar 2016, 22:47
tõepoolest, häid saateid enam pole, jälkus ja lollus ajab üle ääre igas nende saates juba.
tallinna tv on nagu värske õhk selle solgiämbri kõrval.
Eedu6. jaanuar 2016, 21:48
jätku tulemata, pole suurem kaotus ja jätab täitsa külmaks
Rene6. jaanuar 2016, 21:46
Latiinofestidel fono saatel traati käristav Priit Jürjens on tiba uhkeldav. Ükski tema video pole iialgi viraalseks muutunud. Veel vähem saab seda hümni nigela video 33 539 vaatamist viraalseks pidada. Lihtsad faktid.
6. jaanuar 2016, 23:14
ja mitu vaatajat sina oled oma elu jooksul kogunud?20 klikki saad ehk siin kokku ja neistki enamik miinused.
P7. jaanuar 2016, 07:32
Selles m6ttes et paari tunniga kogus yle 20k vaatamise
Qwerty6. jaanuar 2016, 21:32
Rohkem selliseid mehi nagu Jürjens! Minu lugupidamine!
Aitäh, Brad6. jaanuar 2016, 21:07
Õigesti teed, et need lipitsejad, kellele miski püha pole, paika paned!
to sd6. jaanuar 2016, 21:04
Miks sa kõikesalliv,haritud kultuuriinimene siis tavaeestlasi ei salli.Sinu tekstist vaatab vastu hirmus viha ja raev.Kõikesalliv inimene ei kirjutaks nii.
vilbre6. jaanuar 2016, 20:33
imestasin ikka, kust leitakse terve kari telesaatejuhte, kes ühtemoodi rahvast rassismis ja vihkamises süüdistavad. Nüüd selgus mulle tõde: Rene Vilbre ise ütleb, et juhib lisaks ETV-le ka Kanal 2 ja TV3 programmipoliitikat. Näe, millise kivi alt kõikide kanalite "sallivust" tuleb otsida! Seetõttu siis rahvas ongi sunnitud kolima üle TTV vaatamisele, kus ka teine arvamus lubatud ja kuuldav..
Radist6. jaanuar 2016, 23:22
Enamus on sõbralik (vrd enamused, sõbralikud). Aga mitte nende suhtes, kes süüdistavad EKRE, RÜE ja KE seisukohti vaimses alaarengus. Selline väide on madal. Niisamuti ka SDE, IRL ja RE suhtes.
pro ekre!6. jaanuar 2016, 23:34
EKRE vajab kiitust ja austust sest ainult tõeline jõud võib nii paljud lambad nii ärevile ajada, et sopp mida need välja paiskavad, ei paista lõppevat!
7. jaanuar 2016, 00:27
VIHKAJAST IDIOOT OLED! Kogu see rassismi jutt on nii lapsik. Nime ei maini aga üks poolitik väitis isegi, et tal on häbi, et tema rahvas on rassistid.
See inimene ilmselegelt ei saa poliitikast mitte kõige vähemat tepsu ka mitte...
Rassism ja nahavärv on meedjasse toodud ainult, et lollide ja siiralt heade inimeste tähelepanu tõmmata.
Toon sulle natuke poliitilist rassismi argipäeva.
Mul on siin 20 mustanahalist. Elasid kõrval ühikas aga ameeriklasest omanik otsustas seal kuvaldaga lõhkuma hakata ja kõik veekraanid ära viia. Vahet pole.
Ühesõnaga nüüd ma tahan, et sina need 20 endajuurde võtad.
Kui sa raibe ei võta ja ei toida neid koos oma perega oled sa vastiks rassist.
SAAD ARU!
EKRE on savika puujalg 7. jaanuar 2016, 09:14
Ajavad sama asja nagu sputnik ja.ttv.... Eesmärk on alavääristada ning naeruvääristada meie riiki ja rahvast. Midagi pole uut siin ilmas.
23.347. jaanuar 2016, 15:02
Lollakas oma ekrega,ööl ja päeval püksid paska täis,küllkiunub.Kas ekre pidi hümni tulema laulma kommunistidele või-idioot.
6. jaanuar 2016, 20:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
6. jaanuar 2016, 20:27
No on vast korvamatu kaotus, et ei tule siia. Küll inimene arvab endast palju.
susi6. jaanuar 2016, 22:12
Ameeriklased ei salli moslemeid, nii lihtne see ongi. Peale 9/11 on see viha üleriiklik. Ja nüüd Euroopa võtab neid avasüli vastu.
Uuel aastal uue jõuga...6. jaanuar 2016, 20:14
Igavesti tore lugu.Kõik näod kõlasid tuttavalt ja kogu punt laulisid su laulu. Nii, tashiljukesi kuulsus tuleb.
punt laulSID6. jaanuar 2016, 21:47
nojah6. jaanuar 2016, 19:50
vähemalt on mehel põhimõtted ja iga Büsselist tuleva käsu peale ei niuksu nagu r.kutsikad.
to: nojah, 19:506. jaanuar 2016, 23:02
Lammaste arvates tuleb siis iga "Büsselist"???? tuleva käsu peale hakata lammaste keeles sõimama: määääääää! mä-ääää-äääää! määä-määä-määää!
Maali maalt6. jaanuar 2016, 19:27
Minu jaoks on meie hümn alati püha olnud! Nüüd tuleb mingi lõngus ja löristab- kräunutab midagi kitarre pääl. Seda laulu sobib ikka ainult RAM laulma! Häbenegu ometi!
to: Maali maalt, 19:276. jaanuar 2016, 23:05
Täitsa õige! Toetame sind! Mingi kitarritinistaja ärgu solkigu meie hümni ära!
Radist6. jaanuar 2016, 23:57
Olen sinuga nõus, Maali. Ühel kitarrikeelel ühe noodi kaupa tinistas omal ajal ka Jimmy Hendrix USA hümni ära. Sedaviisi oskab igaüks!
Tia6. jaanuar 2016, 19:23
Huu thee eff is tis brääd? Nõubadi keers...
Paavo6. jaanuar 2016, 18:53
mingid põhimõtted peavad ka olema, Vilbrel neid ei ole, Jürjensil on. Me peame ükskord ometi selja sirgu ajama - Tere piima ei joo, venekeelset möla ei kuule ja íllegallseid immigrante ja nende toetajaid ignoreerin.
jüri6. jaanuar 2016, 19:29
Tore on Paavo , aga mis teistel sellest mida teed .
pabulastel on igaühel põhimõtted.7. jaanuar 2016, 12:12
Neid pühimõtteid jagavad sakslased, rootslased,prantslased
vana sepp6. jaanuar 2016, 18:47
vilbre, saa oma solvumisest üle ja ära targuta takkajärgi. kui käitud nagu mölakas, ole valmis, et sinuga ei soovita asju ajada :)
öäkk6. jaanuar 2016, 19:22
väga üleolev ja mõnitav kommentaar vilbrelt. meie sallivatele omaselt. aga karma ei unusta.
Ants6. jaanuar 2016, 18:24
Vaatan, et see Priit Jürjens peab ennast vist sama kuulsaks ja kõvaks meheks kui Brad Pitt. Eesnimegi on sarnase valinud, kuid sellega ka sarnasus piirdub. Arvad, et pooled Eesti naised nutavad nüüd, kui Sa ei tule? Tule maa peale, ära ela Ameerican Dream-is.
ziidiuss6. jaanuar 2016, 19:31
Ja mille põhjal sa seda vaatad,kiikriga või?
Radist6. jaanuar 2016, 23:31
või Priit valis endale sündides nimeks Priit, et oleks nagu Brad? Kuule, rahune maha, Ants, ja ära enam siin lõksuta, eks!
foto peal6. jaanuar 2016, 18:09
justkui juba vana mees. a tite aru ! kuul pähe . kui naljast kah enam ei saa aru. SIIS MILLEST VEEL sellised aru saavad ??? mömm ! super üüber mömm ! polegi vaja teda s-tta siis siia ! ja ongi parem :)
sd6. jaanuar 2016, 18:53
Väga viisakalt ja sisukalt vastatud! Mitte nagu need EKRElaste, savika jüngrite, venemeelsete, kremli trollide, lumpeni, harimatute matside valimatu sõim meie kallite kultuuriinemeste kohta....
sd6. jaanuar 2016, 19:00
Väga viisakalt ja argumenteeritult vastatud! Mitte nagu nende EKRElaste, venemeelsete, kremli trollide, savika jüngrite, madalapalgalise harimatu lumpeni, blondi-joojate poolt siin kirjutatud valimatu sõim meie lugupeetud kultuurieliidi kohta....
kusti6. jaanuar 2016, 18:03
Vilbatis ei oska ise arusaada, mida kirjutatakse ning mõteldakse. Ikka otsitakse nõmedaid süüdistusi nende vastu, kes teistmoodi mõtlevad. Elagu eestlus!!!
" Ikka otsitakse nõmedaid süüdistusi nende vastu, kes teistmoodi mõtlevad. "6. jaanuar 2016, 18:38
kunagi oli "mõelda mõnus", enam ei ole, mõtlemine nõuab kõigepealt mõtlemisemassinas selgusele jõudmist. ka meie alateadvuses prevaleerib keskaeg kõigi oma traditsionaalsete nõudmistega, vähe sellest, nüüd see keskaeg ründab meid füüsiliselt, hästi relvastatud kõrilõikajate ja relvastamata põgenike näol, kuid midagi mõistetamatut neis me jaoks ei ole - oma sügavamas sisemuses me ju oleme kõik ühesugused, kuigi kusagil olevat mingi parem mina...
kellest see 'mina' peaks parem olema, igast ühest meist võib hetkega saada ründaja ja võib saada põgeneja ja kumb siin saaks "teistmoodimõtlejana" kedagi nõmedalt süüdistada,
Noh rehvid6. jaanuar 2016, 18:02
visake ruttu järgmised dzotile tõestamaks, et see laulujura hea "nali" oli.
mumm6. jaanuar 2016, 18:00
jätab tulemata? täiesti kama...
6. jaanuar 2016, 17:48
Kahju muidugi, aga küll vilbre avandi jt "staaridega" kokkuleppele jõuab ja ka vabariigi aastapäevaks mingi vaimuka esitluse eetrisse laseb. Neil on ju nii peen huumorisoon, nagu pagulastelgi- kõik teised on süüdi ja pahad, ainult nemad ja maailm on ainuõiged siin ilmas.
saab paremini6. jaanuar 2016, 18:50
Avandi asendab ja teeb ühe tõeliselt naljaka loo Kölni aastavahetusest :)
ting6. jaanuar 2016, 23:37
Avandist endast tuleks üks rahvalik laul teha!
Mis nüüd saab??6. jaanuar 2016, 17:32
Nüüd jääb siis rahval hümn kuulmata? Keegi ei saagi teada mis hümn on.
7. jaanuar 2016, 14:58
Avandi paneb sada laulu panti ja päästab Karuksi vangitornist ära,mäletate seda lugu..
6. jaanuar 2016, 17:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
punane limukas 6. jaanuar 2016, 17:35
kõik kes teisiti mõelda julgevad on tolgused
6. jaanuar 2016, 20:10
Aga kas kõik, kes sinust erinevalt mõtlevad, on punased limukad? Ise räägid ju oma sõnadele vastu.
Tüdruk6. jaanuar 2016, 17:27
Need, kes ekslikult arvavad, et see paroodia oli mõeldud huumorina, eksivad. Põhjus lihtne - kõik, kes seda laulu esitasid on ülimalt tolerantsed inimesed ning asja tuum seisnes tegelikult ikkagi oma peaga mõtleva tavainimese mõnitamises.
to Tüdruk 6. jaanuar 2016, 17:34
loe palun oma lauset- sa ei saa ju üldse aru. Tolerantsed inimesed mõnitasid oma peaga mõtlvaid "tavainimesi"
Rain Poogen6. jaanuar 2016, 17:37
Millest sa aru ei saa? Mina olen täiesti tavaline inimene ja jagan tüdruku arvamust.
tavalise inimese tüdruku arvamusest6. jaanuar 2016, 18:11
tavaliselt inimene ei tea, ei süvene et ta arvamus on tingitud teadvuse ja alateadvuse koostööst, alateadvus omakorda funktsioneerib/võib funktsioneerida päeva- ja öörežiimil, päevarežiim loob kangelasi ja mänguasjade lõhkujaid :), öörežiim - ravitsejaid, diplomaate, mänguasjade parandajaid, peale selle võib režiim olla vahelduv...
see selleks.
täie teadvuse juures võib tavainEmine valitsust kritiseerida ja alateadvuse selle või teise režiimi puhul jumaldada või kaikaga kallale minnaq :D
Rain Poogen6. jaanuar 2016, 18:28
See oli nüüd näide üleõppinud inEmesest? :)
üle-, ala- :)6. jaanuar 2016, 18:46
me kõik oleme midagi kuidagi õppinud,
ainult see kunagine nõukogudeaegne ülimalt üleskiidetud "prostoi tšelovek" oma tegelikus olematuses ja virtuaalses kukesulestikus tekitab iiveldust...
imestab6. jaanuar 2016, 17:24
Mõni polegi veel müüdud hing!
Vene Rilbre6. jaanuar 2016, 17:15
Minu arust on Eesti hümn veel rohkem püha ja tema rikkus selle nüüd nõnda ära... Enam ma USAsse ei lähe!!!
Kohutav6. jaanuar 2016, 17:11
Tundub et just sellest Bradist see Tujurikkuja laul oligi...rassist ja homofoob
6. jaanuar 2016, 16:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to teatra6. jaanuar 2016, 17:37
AA6. jaanuar 2016, 16:49
No mõni eestlane on välismaal rohkem Eestlane, kui kohalikud siin.
Zuulu6. jaanuar 2016, 17:15
See on õige, ma olen ka eestis suurem suulu kui afrikas! Ega see pole õige mees, kes kodumaal elab!
AA6. jaanuar 2016, 17:59
Eks paljude elutee viib erinevatel asjaoludel kodumaalt eemale aga südames ollakse ikka isamaaga. Veider, et täiskasvanud inimene hakkab ilma tagamaid teadmata kohe mingit kelbast suust välja ajama..
Jaanus6. jaanuar 2016, 16:49
??? ütleks selle kummalise kuulutuse peale.
Milleks selline silmakirjatsemine?
Pealegi, on Brad'i puhul tegemist ühe kõige tavalisema meelelahutajaga ja talle võib isegi selliseid ütlemisi andeks anda. Esineb ta ju ikka selle nimel mis talle eluks vajalik - eks laulab ju temagi seda laulu mille eest talle makstakse.
Aga et säärast uudist meedias jus sellises valguses lastakse välja paista....?!!?!?!!?
kummaline Jaanus7. jaanuar 2016, 16:46
Kas tavainimesed polegi inimesed?
6. jaanuar 2016, 16:48
Kus on siis Los Anegeles??
Ants6. jaanuar 2016, 16:06
Selliseid kuulsaid kitarriste leiab Hiinast terve miljardi. Jõudu mullitajale
to: Ants, 16:066. jaanuar 2016, 16:35
Selliseid kitarriste on küllalt ka Eestis!
Ta on häbiväärne PAGULANE!6. jaanuar 2016, 15:56
See Brad Jurgens on ju PAGULANE USA-s! Mida te PAGULASEST ikka tahate...?
sd6. jaanuar 2016, 16:10
Kas ta läks sinna illegaalselt, makstes oma ülevedajale tuhandeid? Kas ta elab seal sotsabist ameerika maksumaksja armust? Või laks ta USA-sse, et õppida ja töötada seal . Ja maksta makse USA-s? Sinul on mõisted ja arusaamad ikka väga sassis, seltsimees! Aga on veel sirge seljaga eestlastest pillimehi!
to: sd, 16:106. jaanuar 2016, 16:39
Ju ta ikka maksis ka! Niisama ikka tänavalt igaühte vastu ei võeta ka õppima... Ja "ülevedamise" eest USA-sse tuli ka ikka maksta!
sd6. jaanuar 2016, 16:59
sd6. jaanuar 2016, 16:16
Kas ta maksis oma ülevedajale tuhandeid, et teda illeegaalselt sinna viiakse? Kas ta elab seal sotsabist ameerika maksumaksja kulul? Kas ta nõuab seal endale eriõigusi ja erikohtlemist? Või läks ta sinna õppima ja töötama ja maksab ise makse seal? Aga kummaline hüsteeriline kiunumine sul..
to sd6. jaanuar 2016, 20:15
Aga kodumaal nõuab millegipärast erikohtlemist.
6. jaanuar 2016, 19:23
pole ta mingi pagulane, talle ei anna keegi pagulase staatust.
Arne6. jaanuar 2016, 15:55
Õigus!
Ainult, et meie valitsusel ei ole muid prioriteete kui eesti rahvusriigid kaotamine ja oma taskute täitmine.
Jüri6. jaanuar 2016, 17:16
Elagu putin, kreml, Savisaar ja ekre!
to: Jüri, 17:166. jaanuar 2016, 23:40
Kõik ekrelased ja kesikud tõusevad püsti! Tormilised, kestvad kiiduavaldused, mis ei taha lõppeda... Heakskiitvad hüüded....
Vaimselt haiged taovad päid vastu seina, väänlevad põrandal...
XXLX6. jaanuar 2016, 15:50
ja kes seda mehekest siia ootab?? kas Eestil jääb midagi vapustavat nägemata, kuulmata. See on tema enda soov.Kes üldse tema arvamust küsis???
Pets6. jaanuar 2016, 15:46
xxxxxx7. jaanuar 2016, 18:54
Aaastapäeval laulab hümni pop-koor 101 liikmega ja ehk mõni näitleb ka.
Kehv üritus6. jaanuar 2016, 15:38
Ei meenu kehvemat hümni esitust.Odav.Võtnud siis Brian May God Save the Queen'ist eeskuju.Sellise seadega saab hakkama igaüks,kes omale elektrika algtõed on selgeks teinud ja 100€ protsessori Rada7'st sebinud.Mina häbeneks ja sõna ei võtaks.
jutt oli hümnist7. jaanuar 2016, 06:07
Ja selle seadest.Ja see oli kehv.Internet on selliseid täis.Kuulan pigem Petrucci't,Malmsteen'i,Satriani't,Vai'd.Eestiski on musikaalsemaid ja nobedamaid,nutikusest rääkimata.Kas pole v ?
Tuletab....7. jaanuar 2016, 21:19
....J.Hendrixit meelde ...
Ei tuleta kuskilt 2. veebruar 2016, 18:18
otsast. Isehakanud Malmsten, üpriski keskpärane ja täiesti isikupäratu. Selliseid on maailmas lugematul arvul. Aga artikli teemal....õige käitumine.
Õhtulehele6. jaanuar 2016, 15:36
Õhtuleht! Vaadake pealkirja! Kas ajakirjanikud ja toimejad on algharidusega või lakku täis, et midagi ei kontrollita? KES see "KITRARRIST" on...? Mis elukas ta on...?
Mis to häda on?6. jaanuar 2016, 16:03
Tanel Padar on KITARRIST, ju siis see ongi mingi muu pilli mängija?
yll6. jaanuar 2016, 15:28
kutsun kõiki inimesi ignoreerima ja mitte lävima inimestega kes toetavad euroopa loovutamist
aafrika-ja araabia sissetungijatele.
sinusuguse6. jaanuar 2016, 15:53
ajupuudulikuga ei tahakski ükski tark inimene tegemist teha, kui ei saa elementaarsetest asjadest aru. Keegi ei poolda nende siiatoomist sunniviisiliselt, aga millega lõppes natsism, peaksid ikka teadma, kui koolis ikka ajalootunnis käisid, aga vist asjata, kooliraha tuleks sinult tagasi nõuda.
to yll6. jaanuar 2016, 16:31
6. jaanuar 2016, 15:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Oli?6. jaanuar 2016, 15:59
Eestlased armastavad edasi, kremlikesikud ei sallind teda juba eelmistest aastatest Edgari naljade pärast.
6. jaanuar 2016, 15:50
Kui midagi muud enam öelda ei ole siis too muidugi laps mängu. Vastik oled ja sülitad ise teistele näkku.
To kurb6. jaanuar 2016, 15:53
Sa ei pea oma lollust kaks korda demonstreerima.
Laps pole hea!6. jaanuar 2016, 17:17
Rahvuslasel pole lapsi! Ka Toobal on rahvuslaik ja Ojuland! Maha valitsus ja euroliit!
ai-ai6. jaanuar 2016, 15:26
Nii naljaks on lugeda neid haugatusi, mida üks ilmselgelt "palgaline " siin pea iga teise kommentaari järgi vastu niutsub. Hei hei kommenteerija Bad Murjens, John, muidugi kuulus ju... , Ja keda, to: Cantharellus jne jne. Kas makstakse hästi või said tugeva laksu vastu pead. Ja kui nüüd hoolega lugeda, siis puhas vihakõne ju sinu poolt???
6. jaanuar 2016, 15:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to: 15:236. jaanuar 2016, 15:29
Rahva enamus kiitis laulu heaks ja naeruvääristas vihkajaid! Postimehes oli mõni päev tagasi ka Interneti hääletus ja umbes 80% inimesi kiitis laulu heaks! Vihakõned peavad lõppema, kes ei taha sattuda rahva naerualusteks!
imelik6. jaanuar 2016, 15:55
mina küll neid vihakõnelejaid ei näe ja üldse, mis imelik sõna, kelle "uudismoodustis". Ja, kus sa eile olid, kui kirjutati saksa naiste ahistamisest?
jah6. jaanuar 2016, 15:56
kui hääletanuid oli üle kuue ja poole tuhande, oli solvunud natse vaid 19%. Aga siin kisavad kooris hommikust õhtuni, jättes mulje, et kõik on natsid.
needsamad nn vihkajad annetasid vähiliidule raha6. jaanuar 2016, 16:27
kui sa teaksid ja siis selline vastusneile!
Miks te7. jaanuar 2016, 21:02
pagulaste vägistamisõiguslastelt vaikimist nõuate? Viimasel ajal on ju nemad suurimad vihakõnelejad ja teiste halvustajad.
Vaat, kes räägib6. jaanuar 2016, 15:19
Kui ei taha tulla, pole vajagi! Tinista oma kitarri seal Miki-Hiire maal. Üks õige eestlane elab siiski kodumaal!
wau6. jaanuar 2016, 15:11
Fantastiline, hakkavad ometi rääkima inimesed, kes omavad veel mingeid väärtusi!
to: wau, 15:116. jaanuar 2016, 15:24
Kes sõimab, see on UKE ja TUBLI! Kes laimab, see on UHKE ja TUBLI! Kes halvustab, see on UHKE ja TUBLI! Kes loobib sitaga, see on UHKE ja TUBLI! Eesti rahvas on vana aasta lõpus sellised naeruvääristanud ja näidanud neile koha kätte! Aeg oleks oma mõistust parandada!
khm6. jaanuar 2016, 15:29
Sul on skiso jutt, sellest saad aru? Otsi varakult abi, sellest on sulle rohkem kasu.
hei 15.117. jaanuar 2016, 01:04
kus see eesti rahvas vana aasta lõpul siis möllas ja "selliseid" naeruvääristas ja kohta kätte näitas, Kölnis või?
ERR vahendusel tolerastide agitgrupp mõnitas vana aasta õhtul eesti rahvast, rahvas vaatas pahaaimamatult kodudes telekat ega mõnitanud kedagi.
no rene,6. jaanuar 2016, 15:09
ka vana küünik juba, oleks aeg meheks saada.
indiviid6. jaanuar 2016, 15:06
Esimene lause ütles kõik. Nalja ei tehtud ju laulu üle vaid laulu kaudu. Seal on oluline erinevus. Kui sellest aru ei saanud, siis pole midagi teha. Väljarändaja järeltulijana võiks selle "uusversiooni" sõnumist paremini aru saada.
to: indiviid, 15:066. jaanuar 2016, 15:14
Kitarritinistajal on ju väikesed vaimsed võimed, et kõigest aru saada.... KELLEKS ta ennast peab, kas Eesti valitsejaks...? Tinistagu oma kitarri ja hoidku Eesti koha pealt suu kinni!
Tinn-tinn-tinn-tinn! Tinn-tinn-tinn-tinn!
eelmisele9. jaanuar 2016, 00:15
Julgen meenutada, et kitarri plänistab ühes "trio"-s ka tuntud "naljamees", "laulusõnade meister" ja üldse üks põhulõug avandi! tinn-tinn-tinn-tinn! Selge pilt, ega kitarritinistajast avandist polnudki midagi asjalikku loota.... onju nii? ;) tolerastidel läheb ikka mustamine päris rappa!! :D
Sven6. jaanuar 2016, 15:18
Siiski, kuna kuna laulu sõnad "nalja" konteksti sobitamiseks ümber tehti, võib seda võtta ka kui laulu mõnitamist. Ärme unusta, mille puhul "Ei ole üksi ükski maa" algselt tehtud ja populaarseks sai - mitte ainult fosforiidi kaevandamise, vaid üldisemalt N. Liidu olemuse ning ida poolt kaelasaadetud massimmigratsiooni vastu. Nüüd siis keerati sõnum pea peale. Kurb on vaadata seda "kõik müügiks" stiilis labastamist küsitava väärtusega nalja sildi all. Kurb ennekõike meile, inimestele, kes omal ajal muuhulgas selle laulu läbi avalikult välja ütlesid, et eestlus, eestlaseks olemine ja Eestimaa on väärtused, mis väärivad hoidmist ja kaitsmist.
Viu viu6. jaanuar 2016, 15:04
Ma ka ei lähe siis ameerikasse mängima!
to: Viu viu, 15:046. jaanuar 2016, 15:26
Õigesti teed! Meie mängime Eestis!
eestlased6. jaanuar 2016, 14:59
Ei ole mingit probleemi kui KEEGI Brad Jurgens Eestisse ei tule! Saame ilma temata hästi hakkama! Ärgu ajagu oma NINA püsti ja ärgu tehku ennast nii TÄHTSAKS! Ela oma LA-s ja ära meie asjadesse nina topi!
sd6. jaanuar 2016, 15:13
ei oleks ka probleemi, kui keegi avandi või linna enam kusagil ei esineks.
ja6. jaanuar 2016, 15:58
Cantharellus 6. jaanuar 2016, 14:50
Minu lugupidamine selle sireselgse mehe suhtes!
6. jaanuar 2016, 15:27
Sa ei ole ju eestlane, Eestlane äärmisel juhul, aga see on ka kõik. Mingite "vembumeestega" ei ole kellelgi kohustust koostööd teha. Tark õpib teiste vigadest rumal ei õpi enda omadestki.
6. jaanuar 2016, 16:04
Milline on sireselgne mees? Mina teadsin, et naistel on siredad sääred.
aga6. jaanuar 2016, 16:14
mõnele meeldivad mehed.
Eks6. jaanuar 2016, 14:29
Ameerikast on ikka hea siinseid elanikke õpetada. Küsiks, mida on tema siinse ühiskonna heaks teinud peale solvumise seal Ameerikas.
Tublid on need noored, kes SIIN midagi korda saadavad selleks, et Eesti elu paremaks muutuks. Selliseid Ameerikast targutajaid pilegi siia vaja.
6. jaanuar 2016, 15:33
Tublid riigi ja rahva hävitajad? Mis teened sul täpsemalt eestlaste ees on? Mõntamist ja alandamist ei pea nimetama, seda me juba näeme su kommentaaridest.
6. jaanuar 2016, 15:58
Jummel, kuidas mõni end nii mõnitatu ja alandatuna tunneb. On ikka "õrnukesi" meie seas. normaalne inimene nii küll ei tunne.
to 15.589. jaanuar 2016, 00:27
normaalne sa küll ei ole - normaalsel inimesel ei ole orava kõrvu või siis sots-demokraatidele omast tumepunast värvi!!! teiesugused vaatavad maailma silmaklappidega, kuulavad maailma uudiseid kõrvaklappidega ja mõnu oskavad tunda ilmselt ainult taguotsa kaudu! :P
Aga6. jaanuar 2016, 14:18
kes see Renee Vibre vvel on...?
uku6. jaanuar 2016, 14:30
Keegi tegelane ETV's, kes kutsub Ameerikast mingi jorsi Tallinnasse kitarriga hümni mängima. Eesti maksumaksja raha eest ...
6. jaanuar 2016, 15:55
Kohalikke jopskeid ei taha ju keegi enam näha siis on uusi nägusid vaja, "kes nende mõnituspoliitikat toetavad." Raha numbreid ei tunta, kui selliseid sigadusi tehakse, vaata, mida kõike rahastab Soros 2016 http://www.infowars.com/top-ten-soros-targets-in-2016/ Mõtle hoolega, see puudutab ka Eestit!
totter olaf6. jaanuar 2016, 17:28
paadunud sallivuslane ja supertolerant, kui jälgida tema tegevust FB-s - ehk siis lihtsameelne ajupestud lammas, osa toiduahelast
Häbeneb?6. jaanuar 2016, 14:13
Kas tal mitte kunagi polnud eesti nimi ka, aga eks siis vahetas peenema välismaa nime vastu?
Kuniglik Toit6. jaanuar 2016, 14:11
Ma küsisin oma ameeriklasõprade käest, kas nad soovivad Priit Jürjensit oma maale elama.
Ei soovi.
Esipagulane on rääkinud!
Mofo6. jaanuar 2016, 14:11
Assaraip, vot see on sõnum! Rohkem selliseid julgeid väljaütlemisi, kohalikud kulturšnikud on paljud lihtsalt riigi leival ja laulavad selle laulu, kes maksab, või täpsem oleks siis öelda laulavad selle laulu, kes maksjate raha haldab (maksjaks on ju ikkagi maksumaksja).
Ja keda6. jaanuar 2016, 14:05
...loksutab selle kitarristi tulek vòi mittetulek? Olgu edasi,kus tahab...
veel kuulsam kitarrist, kuulsamast kuulsam keda keegi kuulnudki pole6. jaanuar 2016, 14:04
njaa vaat mis võib teha, kui elad Usas---- laul loodi 1987 ja esitati vast 1988, aga vene väed viidi välja alles 1994... mis moodi tema jaoks vähemalt siis väed selle laulu saatel välja viidi? Kuulas seda pidevalt 1994 aasta kaheksa esimese kuu vältel?
muidugi kuulus ju...6. jaanuar 2016, 14:14
ameerika kuulsaim...margna saates ka oli...r22kis et bisnis pepp*us sest raha pole....edu ameerikas !!!!!
6. jaanuar 2016, 16:01
No tahtis midagi tarka öelda aga läks veidi sassi.
Brunn6. jaanuar 2016, 14:02
Osadel on veel aasta 1986 see laul töötas ja kõij tahtsid muutust-riigikorras. Täna on aasta 2016 ja STIBIILIK Merkel on euroopa ära andnud ilma lahinguta. See mis toimus saksamaal on alles algus. Ameerika korraldas selle et häviksid rahvusriigid ja oleks pidev hirm ning sõjaseisund. Eesti politsei jookseb iga kotikese peale et ehk on pomm. Piirid kinni ,laulud suhu ja saame läbi ka aafrikata. Kes aga tahab koogel-moogelit tulge soome- saate täie raha eest. Ma pole turist,ma elan siin.
Horros6. jaanuar 2016, 14:01
Eestis ameeriklaste võõrväed, ameeriklasest president ja nüüd siis kutsuti veel miski ameeriklasest kitarritinistaja.
.
Kas paljuks ei seda lollidemaa värki?
.
Eestile pole vaja ei pagulasi ega ka lollidemaa okupante, "demokraatia" toojaid!
Nii, et positiivne uudis.
eh6. jaanuar 2016, 13:57
Kui nalja ei mõista, pole midagi parata.
Tubli!6. jaanuar 2016, 13:51
On vee nn. MUNADEGA MEHI.
Mind paneb sügavalt imestama, kuidas SALLIJAD nimetavad teisi SOLVUJATEKS, kes ei mõista HEAD NALJA,. Nad ei hooma, mis toimub tegelikult paljude eestlaste südames,kes seda laulu pühaks pidasid.
@Tubli!6. jaanuar 2016, 14:13
Mis siis nüüd teisiti on? Minu arust on sulle antud isegi lisavõimalus selle lauluga väljaöelda, et neegri koht on aafrikas :)
to @tubli6. jaanuar 2016, 17:02
Las selle neegri koht olla Aafrikas , mind see ei häiri, olgu, kus on.
Minu jaoks on USKUMATU, et ühel osal eestlastest on väärtushinnangud juba niivõrd paigast ära ning pneb mõtlema ,kus on VEEL see PIIR, mida eestlased austavad?
Võibolla ehk veel oma lähedaste hauaplatsile mitte S----mine..
EHK VEEL SEE ON PÜHA. EI TEA......
6. jaanuar 2016, 20:25
Sebralik Eesti6. jaanuar 2016, 13:49
See pole midagi,aga Henri Laksi laulude kontserdil iniseb sama punt
Kahju ,et nüüd ja edaspidi ,jääb selle seltskonna lavalise tegevuse äriline pool ära.Boikott minu poolt.Sorry Henri Laks ja Seitsmes Meel.
Väärtnõu Tõnn pööraks hauas ringi ,kui teada saaks mis toimub.
tubli!!!!6. jaanuar 2016, 13:40
Respect! Austan igati otsust!
Möhh?6. jaanuar 2016, 13:30
6. jaanuar 2016, 13:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to John6. jaanuar 2016, 13:34
...yourself you know where!
respect!6. jaanuar 2016, 13:21
Selline on mees! Tõesti respect, tubli mees, inimene julgeb öelda ja ja teha midagi selle nimel, mis talle püha on. Kõik endast lugupidavad eestlased peaksid boikoteerima kõiki neid, kes selles osalesid, eelkõige padusallivat avandit, kes häbeneb olla eestlane.
Kui me koos vastu ei astu sellele islami ajupesule, siis on varsti meil šariaat! See, et meil veel pole pabulamasse, ei loe, sest põhimõtteline otsus on olemas ja on vaid aja küsimus, kui nad tulevad. Au k Poolale ja Ungarile, neil on rahvaga ühel nõul olev valitsus.
hmm.6. jaanuar 2016, 13:33
Ja kolima mikidemaale, ämerican dreami otsima, meie virelegu siin ise.. Mees on rääkinud.
Oi Blääd6. jaanuar 2016, 13:19
See on nüüd küll pahasti :( :( :( no ikka kohe väga pahasti.
ilus naine6. jaanuar 2016, 13:16
Aitäh, ka teie olete meiega, enamuse rahvaga! Mõned äraostetavad muidugi siin üritavad väikese kopika eest teie arvamust maatasa teha, aga ärge pange tähele, neid äraostetavaid kinnimakstud tölle karistab saatus ükskord ise. Samuti ka neid pillimehi ja muusikuid, kes looming lörtsimises kaasa tegid. Labased tüübid, kes näitasid oma tõelist palet!
ilus aga loll6. jaanuar 2016, 16:04
sinusuguseid on ju vastavalt küsitlusele 19%, tugev enamus ju, mine matemaatika tundi tagasi, aga jah, naisterahva mõistus ei pidavat matemaatikast aru saama :).
6. jaanuar 2016, 16:08
Jaan6. jaanuar 2016, 13:07
100 % sellega nõus.Kahjuks meie juhtoinad mõtlevad rahvast erinevalt
Jaan6. jaanuar 2016, 13:07
100 % sellega nõus.Kahjuks meie juhtoinad mõtlevad rahvast erinevalt
OK!6. jaanuar 2016, 13:03
Meeldiv, et on ka meelelahtustegelaste seas realismis elavaid indiviide.
6. jaanuar 2016, 15:49
Neid normaalsete väärtustega muusikuid on palju, aga need ei saa sellist promo nagu peavoolumoosekandid, kes osalevad inimeste kahjustamises ja rituaalides, mida korraldatakse kontserdi nime all, millega teie energia pannakse teenima jõudusid, millest te midagi teada ei taha. Uurige internetist, kuidas muusikaga inimeste psüühikat lõhutakse, teadlikult on viidud hääletuse sagedused selliseks, et muusika on inimestele otseselt kahjustav, lisaks destruktiivse sisuga laulud, hullumeelne röökimine, kuulmist kahjustav helitugevus ja roppused.
Avo6. jaanuar 2016, 12:55
Mulle tundub, et lombitagune kitarrist on veidi auru saanud...
oleg ja olga6. jaanuar 2016, 12:54
Riho Sibul mängib selle ise võimsalt ära !!
lol6. jaanuar 2016, 15:55
Luts6. jaanuar 2016, 12:53
Tore!6. jaanuar 2016, 12:48
Olen 50.ne See laul mulle küll püha ei ole. Tore laul. Selle-eest hümn on püha. Tore kui seda ei lörtsita kitarriga.
to tore!6. jaanuar 2016, 13:23
viiekümnes aastane? haridust kolm klassi? siis pole ka imestada, et maailma asjadest aru ei saa, kui isegi kirjaoskus on puudulik.
to: to tore!, 13:236. jaanuar 2016, 15:19
Sinule, MATSILE, ei ole siis hümn PÜHA...? PÕLGUS, sulle!
6. jaanuar 2016, 16:12
No mis sel kirjaoskusel nii väga viga on? Kas sa ei saanud aru, mis kirjutatud? Siis ehk endal 3 klassi haridust.
t. 6. jaanuar 2016, 21:48
Saime küll aru, mis on kirjutatud. Ja saime sellest ka aru, et inimene on kirjaoskamatu
jaa6. jaanuar 2016, 12:47
mul üksköik ,et ta eestisse ei tule.siin piisavalt muusikuid ,kes hümni mängivad.
Mofo6. jaanuar 2016, 14:15
Ja samale tasemele jõuduid ikka ka :)?
Kuidagi hüsteeriliseks läheb "sallijate" retoorika...
Emmamiia6. jaanuar 2016, 12:43
Vahet pole kes seda kitarri seal mängib, eestlane ei seedi seda ju niikuinii!!!1 :D
Suur tänu!6. jaanuar 2016, 12:41
Aitäh! Sellist meediat ja selle käsutajaid tulebki boikoteerida!
Bad Murjens6. jaanuar 2016, 14:07
Jorsil pole lihtsalt raha Eestise tulekuks siis nüüd leiutas mingi vabanduse.
eesti naine 7. jaanuar 2016, 01:24
Aitäh minugi poolt ja lugupidamine sirge seljaga mehele!
vaba inimene6. jaanuar 2016, 12:38
Aitäh!6. jaanuar 2016, 12:36
Väga suur tänu Teile. Enamus Eesti inimestest on Teiega ühte meelt aga kahjuks meid "eetrisse" ei lasta. Või kui, siis on meie arvamus on ära toodud, kui mingi tagurlik ja piiratud mõtteavaldus, mis väärib igat pidi maha tegemist ja mõnitamis, õukonna ja tema narride poolt. Loodan väga, et jääte oma seisukohale kindlaks. Aitäh Teile!
asd6. jaanuar 2016, 13:30
Jama lugu on see, et sinusugused on vähemuses. Mida aeg edasi, seda vähemaks teiesuguseid ka jääb, kuna põlvkonnad vahetuvad ja saame lahti sellest "vihkan kõike" mentaliteedist.
Ära parem üritagi: asd6. jaanuar 2016, 13:52
Kus on 12:36 kommentaaris sinu mainitud "vihkan kõike" osa? Kirjutada-lugeda oskad aga mõtlemisvõimega on ikka väga sandisti. NB! ükskord vahetub ka sinu põlvkond.
miks6. jaanuar 2016, 14:04
siis sinu kommentaar - rahva enamuse eest kõneleja - saab ainult miinuseid aga 12:36 on plussis?
muide6. jaanuar 2016, 14:08
aga enne kui see asd poolt paljukiidetud põlvkond vahetub, saavad nemadki vanaks ja targemaks. ja ka neile jõuab kohale, et šariaadi seaduste järgi elamine ei olegi nii mõnus. varsal varsa aru.
Mofo6. jaanuar 2016, 14:14
Kas lonkab matemaatika või siis harrastab seltsimees vana head NSVL propagandavõtet, et kui ka räiget valet pidevalt korrutada siis ju jäädakse lõpuks uskuma.
Ando6. jaanuar 2016, 15:02
Sellise mõtteviisiga laulad varsti vikerkaarelaulu ja peale lakud musta kanni.
noh, sõbrake6. jaanuar 2016, 16:02
kas sa aru ei saa, et vihkad ise ka. EKRE, keskerakond, kui nii inimsõbralik oled, siis ei peaks ka neid vihkama või kuidas?
miks?6. jaanuar 2016, 16:12
sellepärast, et töötud natsid ja tasulised putinlased muud ei teegi, kui tahavad näidata eestlasi natsidena, mõned penskarid siin nende vastu, teised inimesed on päeval tööl.
t. to asd6. jaanuar 2016, 21:44
Oma suures sallivuses saate asemele mošeed ja minaretid, ramadani ja džihaadi. Ja ärge unistagegi vikerkaarelippudest, omasooihatatele käsib allah koti pähe tõmmata ja kõrgelt alla lükata. Tore ju??
Tubli !6. jaanuar 2016, 12:32
Väga tubli, et räägib ja käitub vastavalt oma tõekspidamistele!
Kahepalgeline!6. jaanuar 2016, 15:32
Eriti, kui kodumaalt jalga laseb ja seal Ameerika riiki panustab!
Ameerikas on suured majad!6. jaanuar 2016, 16:14
Iga õige eestlane läheb ameerikasse, kellel on õekspidamised!
to: 16:146. jaanuar 2016, 23:53
Mis see "õekspidamine" on?
ehk7. jaanuar 2016, 11:49
kõhuõde... ja vaja ülalpidada... ning neid mitu...