Tele

SENI AVALIKUSTAMATA FAKT: "Tujurikkuja" skandaalse laulu sõnad mõtles välja Märt Avandi (253)

LISA KOMMENTAAR

7. jaanuar 2016, 20:30
väga tubli Mart igati ajakohane ja ilus laul.
Tasuja7. jaanuar 2016, 19:37
Näha on et rahvas hakkab ärkama.Ja mida näeme, peale muinasjutulist unenägu:
Näeme riiki, mis ei hooli rahvast ,näeme USA rahadega ostetud vabadust (orjust), näeme huvikruppide diktatuuri.
hmmmm!7. jaanuar 2016, 17:02
Eestlaste pühalaul oli tehtud selleks .et olla sõltumatu ja vaba EESTI VABARIIK!Et tal oleks oma kroon.oma majandus.(See laul oli tehtud selleks.et usk oli säilitada oma rahvavabadus.olla üksmeelne ja toetada üksteist!)Praegu on just nii.et EESTLANE notiks ka üksteist maha kui oleks ainult võimu!K kindel.et seda pühalaulu autor oleks teinud just nüüd täpselt selliseks mis Märt!Ainult läbi roosade prillide vaatajad ja omaarust Eesti eest ohverdajad või tõusikud ei tahagi aru saada mis Eestis toimub!!!.Sest rahanumber on tegelikult teile armsam kui järele jäänud käputäis eestlasi ja EESTI VABARIIKI.NB! Lõppude lõpuks ei ole ju väänatud Riigihümni,mille üle peaks kohut mõistma või kära tõstma!
talvekülm7. jaanuar 2016, 08:53
Miks on see alati nii, et kui sõnum ei meeldi, siis halvustatakse sõnumitoojat, mitte sõnumit.
Nõnda on see töökollekktiivides ja igal polo mujal, kus keegi julgeb kriitikat teha või oma arvamust avaldada. Järgneb kanakarjakambakas ning tõeütleja puksitakse kambast välja. Jah, huntiderga tuleb ikka koos uluda ja vahel neile mõni lammas ohvriks tuua, siis me käsi hästi käib...
7. jaanuar 2016, 13:40
Kui sa oled vaenlase tööriist siis mida sa ootad, et su tegevus heaks kiidetakse? Vaenlase varustus HÄVITATAKSE esimeses järjekorras!
Tasuja7. jaanuar 2016, 19:39
Tegelikult...7. jaanuar 2016, 05:02
..on tekkinud see närvilisus,pahameel,viha kui soovite sellest,et eestlaselt on ära võetud meie privaatruum.Olemegi individualistid (venelased karjarahvas),kuidas see joon meis välja on arenenud,ehk selle kohta anna spetsialistidelt nõu küsides (pugesime oma tarre,kus ümbritsesid meid vaid omaksed,lähedased,kokku sai külarahvas talgutel,simmanitel ja pärast ikka oma tarre ja hea oli kui teise talu korsten vaid paistis----kas selle pärast oleme vihkajad?.Vabadusest vabastamine tõi 1940,1944-1991 siia 30% teist tüüpi,usku,mentaliteeti,kultuuri ja kitsukest privaatruumi vajajad ja nad asusid hoolega lammutama seda ka meie ümbert.25 aastaga pole sisuliselt miski muutunud,valitsused,Riigikogu koosseisud,presidendid pole mitte midagi teinud,et eestlane tunneks oma ainsal kodumaal,et tal oleks võimalik oma loomule vastavalt hoida enda ümber seda turvalist tsooni ja nüüd tahetakse seda veelgi pisendada,tuues siia taaskord võõrast,see tekitab vastuseisu.Mina näiteks ei tea küll kedagi,kes oleks tänaval hakanud heast peast tumedanahalisi solvama (neid on siiski üksikuid) ja nüüd karistada kogu rahvast siltide kleepimisega on äärmiselt rumal ja alatu.Pila pilaks,kuid Rõivase,Ligi ja Nestori sõnavõtud valasid vaid õli tulle,eriti selles valguses,mida refid kasutavad valimistel keskide vastu.Mina Avandit ei vihka(,kuigi taunin tema teguviisi)-igati sümpaatne ja andekas inimene.Ja tõepoolest rahuneme nüüd maha,loodan ,et ajakirjandus seda teemat enam üles ei võta.Rahu ainult rahu--võib-olla ongi see ainus võimalus.Mis puutub sellesse,et meie juurde ei tahetagi tulla (kuhu nad tahavad minna---on rikkad riigid) siis oodake,kui Saksamaa,Austria,Rootsi on pilgeni täis,siis nad tulevad,loodan ainult,et ehk lõpeb sõda Süürias enne ära.
7. jaanuar 2016, 13:58
Eestlate suurim rumalus selles seisnebki, et võimule on lastud võõrad, kes meie vajadustest ei hooli, ega mõistagi neid, kuna nende vajadused meie omadega ei kattu. Käib elementaarne olelusvõitlus, kus eestlased on surutud lammaste rolli, et nendest elada. Individualistlikud eestlased on kerge saak, st tuleb oma käitumist muuta ja teadlikult rohkem kokku hoida, see ei pea toimuma lõugamise ja rahvakogunemistena vaid hoopis teisel tasemel.
6. jaanuar 2016, 22:42
Pealtnägijas tundus Avandi küll kurb ja väsinud. Kas enda tehtud huumor ei olegi talle endale rõõmu ja naeratust näole toonud . Kahju hakkas temast isegi. Mõtlesin ,et ega ta otseselt ju ei vabandanud kas annan talle nüüd andeks. Homosi ja neegreid kaitseb hoolega no olgu siis, mõtlesin et jah paari homot tean ja need teleris tunduvad üsna normaalsed, las nad siis toimetavad kuskil omaette-ei häiri. Siiski tänaval ma neid miilustamas ja musutamas näha ei taha, rõve vaadata.Mis puutub neegritesse siis heatahtlikud ja kes oskavad hästi käituda nende vastu pole mul midagi. Siiski ei taha ma et eestist valge nahavärvus ajapikku kaoks. Enamus pagulasi tundub,et ei oska olla tänulikud kui neid aidatakse ja käitumine jätab kõvasti soovida.Endale tuppa sa ei taha ju mingit metsalist pikaks ajaks isegi kui ta algul oli haavatud ja vajas abi. Võibolla polegi nendele endale esitatud küsimustele päris seda ühte ja õiget vastust aga ühte ma tean,et tahan elada võimalikult turvalises eestis nii nagu nüüd on ja kui tulevad pagulased siis seda turvalisust ei ole ega tule ka enam.
Radist6. jaanuar 2016, 22:24
Panin pilalaulu sõnad siia - kari tõuke kohe miinustama! Ütlesin, et Avandi on näitlejana hea -täpselt sama! Kui veel ütleksin, et olen venelane - oh, mis siis veel kaela saaksin: oled vastik sinimustvalge kesik! Tegelikult olen ekre-lane ja suundun õhtust sööma. Kapsas, kartul, liha. "Üksimaa" akorde võib kodus proovida aga igaüks C/G/G7/C ...
22.246. jaanuar 2016, 22:43
Ära valeta, EKRE-s nii lolle küllpole,kes pagulasi pikisilmi ootavad ja eestlasi sõimavad.Kari tõuke kõrinärimas jälle.See ongi sinu liha.
Radist7. jaanuar 2016, 02:07
Sul on õigus, nimetu pagulasi ootav tõuk 22.24 / 22:43, 6. jaan, EKRE-s tõepoolest lolle ei ole. Vähemalt selliseid, kes mind valetamises süüdistaksid. Muide, milles ma sinu arust üldse valetan, oleks mul endalgi huvitav teada? Kas selles, et pilalaulu sõnad üks-ühele siia trükkisin? Kui minu töö sulle ei meeldi, eks teinud seda siis ise! Ah ei viitsinud? Mida sa siis õiendad.
Radist7. jaanuar 2016, 02:26
Muide, 22.24 / 22:43, õpi kirjutama, enne kui minuga kobisema tuled!
Küllpole ja "kõrinärimas" kirjutatakse lahku - küll pole, kõri närimas.
Sinu jaoks on see karneval, minu jaoks põhimõte!
6. jaanuar 2016, 22:00
tulis seosed alkoreklaami tegijate ja nende isiklikus elus alko tõttu osaks saanud karmide õppetundidega. küll need sallimatute eestlaste vastased ka omad sallivuse valusad õpetused saavad.
7. jaanuar 2016, 14:46
JOKK ei olegi nii jokk , nagu teatud petite seltskond tahab paista lasta, et rumalaid oma tööriistadeks petta. Talmud ütleb, et kui sa palkad mõrvari siis sa ei ole ise mõrvar! Samal põhimõttel palgatakse tolasid oma eesmärkide elluviimiseks.
Murakas6. jaanuar 2016, 21:31
Huvitav, kui paljud teist Avandi ristilööjatest teate üldse isamaalisusest? Mitte sittagi! Nagu öeldakse, eestlase lemmik roog.....! See iseloomustus meie kohta pigem räägib eestlaste vihkamisest oma maa ja rahva vastu, kui lugupidamist ega lojaalsust oma riigi suhtes! Siin, kommentaariumis ollakse jah tõsised isamaa patrioodid,(v.a. eakam kontingent) tegelikkus aga räägib hoopis vastupidist. Millise naudinguga näritakse üksteisel kõrid läbi, kui ainult saaks väänata! Ühtsusest teatakse sama palju, kui neeger leerist! Häbi!
6. jaanuar 2016, 21:49
mis su iq on, kolmeni oskad lugeda kuidagi ?
Turakas 21.316. jaanuar 2016, 21:50
Ja mida sina siia tegema tulid-kõrinärima ju.Seda 50-nes kord tänase päeva jooksul.Sinu nauding ei ole ka veel otsas, hommikuni ikka.Täis ei saa, ega lõhki ei lähe sellest naudingust
seleta siis6. jaanuar 2016, 22:06
...kuidas avaldus selles laulus Avandi lugupidamine vähemasti 80% eestlaste suhtes! Kuidas avaldus lugupidamine Pariisi ja Kölni jubeduste alla langenud ohvrite suhtes? Et olge aga rahulikud...see kõik ju väike NALI??? Igatahes minu silmis on sellised naljamehed/naised jätised!
Imestan6. jaanuar 2016, 20:58
Loen ja imestan: ükskõik, kas ollakse Avandi poolt või vastu... tõestatakse siinsetes kommentaarides ikka, et teise eestlase mittesallimises oli tal õigus. Vastastikkune solvamine, alandamine ja teisele inimesele halva soovimine- kurb, et üks pisike rahvus võib nii julm olla. Kas selline suhtumine ja käitumine ongi, mida originaallaulus silmas peeti? Suures vihas ei märgata enam, et ka kommenteerija ise ei väljenda ennast austavalt ja lugupidavalt. Oma arvamust saab ka sel moel avaldada, et ei käitu ise ebaviisakalt.
Imestan minagi6. jaanuar 2016, 21:25
Ah, et siis ühed võivad valimatult kõiki solvata, teised ei või enesekaitsest mitte unistadagi? Nii käib asi reformi valitsuse ettekirjutuse kohaselt.Tuld ja tõrva saanud esivanemad on põlatud rassistid,sest nemad teavad mida või keda kartma peab.Janeid uuskommuniste ja toleraste mina tõepoolest kardan.Nad tallavad su hingel ja vaimul, nagu seda teevad Avandi ja Sepp.Isegi Estonia surnuid ei jäetud rahule,Pariisi mõrv ja Köln on lollide unenägu, ei ole ju midagi karta.Matslus ausse,mingit moraali ei eksisteeri,ega peagi olema.Kuhu me oma vabadusega jõudnud oleme,täielikku moraalituse kriisi.
20.586. jaanuar 2016, 21:33
Aga selliselt käituvad siin just tolerandid.Milline sõim ja viha ,kellele Avandi "peen huumor" ei ole huumor.Vägisi peate tahtma rassistid ja vihkajad olla.Te peate mahasalgama Pariisi ja Kölni koledused,valetama ja varastama, kannuseid teenima ja pugema,kui see on omale kasulik.
Riho Kivila6. jaanuar 2016, 20:50
Mul on alati meeles Metsa Tambeti sõnad Jaanusele, vabadus on alati magusam kui mesi, samas sulavam kui mesi! Märt ja Tiit peaks sellele mõtlema. Tehke mõnusat asja, kui veel õnnestub.
to Mart6. jaanuar 2016, 20:46
tee meile teene. Mine Aafrikasse või poo end üles. Panen siis sind laulu sisse.
tõestus6. jaanuar 2016, 20:51
Kas selle kommentaariga tõestate, et ta eksis eestlaste õeluses teise eestlase suhtes?
6. jaanuar 2016, 21:09
Kuhu küll need plussid kaovad???
6. jaanuar 2016, 21:12
väga normaalne soovitus siia aafrika tahtjaile, mitte õelus. õelus on eestisse aafrikat pähe määrida vastu rahva tahtmist, nagu vägistamine, mis paraku reaalsuski on koos aafrikaga siia.
Tasuja7. jaanuar 2016, 19:40
laastav ajupesu6. jaanuar 2016, 20:21
Need isamaalised laulud, mida punase ajastu lõpus loodi ja käsikäes lauldi, olid venestamise ja massiimmigratsiooni vastu, Need laulud olid loodud, et näidata, et me tahame ja suudame ja julgeme olla vaba rahvas omal maal! Praegune EL ja Brüssel on sama asi mis NSVL, nimi on ainult teine! "Tolerandid" arvavad, et see pilalaul oli tehtud nn. tagurlike inimeste üle naermiseks, aga aru saamata, et nad ise on sellise teguviisiga just kommunismi poolt - Brüsseli keskvõimu ja massiimmigratsiooni poolt. See on sama kommunism, teise nimega! Vahendid aga on veelgi jõhkramad. See ei ole just suur juhus, et NSVL lagunes 1991 ja EL (oma praegusel kujul) loodi 1993. Sellepärast oligi see Tujurikkuja klipp kurb ja teatud mõttes naeruväärne, sest nende noorte lauljate esivanemad riskisid oma eludega, et nende lapsed-lapselapsed saaksid elada vabal maal. Nüüd need lapsed aga laulavad oode Brüsseli suunas, andes oma vabadust lausa tund-tunni järel ära. Meil ei ole õigust oma isamaaga teha, mida heaks arvame, meil ei ole selleks ühtegi õigust. Mis moodi on meie noori kasvatatud, mina ei mõista. Kuhu on jäänud arusaamad ISAmaast ja EMAkeelest? Perekonnast? Isegi elementaarsed viisakused on kadumas. Inimese eesmärk peaks olema vaimne ja kehaline ilu ja tugevus, aga me näeme kõike liikumas vastassuunas - varsti ongi oluline vaid see, et kõht oleks täis ja pee oleks kaetud. Praegune allahindluste periood Euroopa pealinnades on selleks ehk isegi kõige ilmekam näide - politsei ja sõjavägi patrullivad suurimaid ostukvartaleid ja -keskusi, et inimesed saaksid rahulikult oma primitiivseid tarbimisvajadusi rahuldada. See ongi juba planeet nimega Vangla. Ja siis me veel laulame nende üle, kes selle Vangla-süsteemi vastu on? Kus siis ikkagi on see tegelik oht???
6. jaanuar 2016, 21:28
ei mingi käputäis kinni makstud odavaid lolle hampelmanne ole veel terve noorte põlvkond. pealtnägijas üritas end kuidagi välja keerutada, et vabandab, kuigi ei vabanda, et tal olevat eesti rahva pärast häbi, nagu klikilgi jne. jätkas oma idika teemaga, et eesti olgu aafrika.
6. jaanuar 2016, 20:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
6. jaanuar 2016, 21:34
kutsu omale kiirabi, arstile pääseda pidi pea võimatu olema.
kahju tast6. jaanuar 2016, 19:50
vaene kibestunud inimene
Kahju on6. jaanuar 2016, 20:30
nendest kibestunud kommentaatoritest.
Rix6. jaanuar 2016, 19:41
Kurb, aga mis teha. Ju sellel Avandil jäi lapsepõlves see must uss vitsaga välja võtmata. Rahvast tuleb läbi minna nagu rukkist, kuid ühtegi kõrt ei tohi murda. Nõme! Eestlane on küllat arukas, hea huumorimeelega. Ka satiiril on piirid! Huumorit oleme alati armastanud!
teele6. jaanuar 2016, 19:34
Täiesti täppi laul. Eestlane eestlast seedida või!!!
Urrr6. jaanuar 2016, 19:43
Kui loo autorid nii sallivad olid ja kukupaid siis miks nad valisid aasta viimasel päeval ärapanemise ja solvamise eesti rahvale?
sina teele6. jaanuar 2016, 19:57
Kui SINA teele ei suuda teist Eestlast seedida , siis on see SINU PROBLEEM aga palun ära pane ENDA probleemi teistele külge . See foobia ON SINU , ära topi seda teistele .
olen ka teele6. jaanuar 2016, 20:18
nüüd pealtnägijas vigurdab nagu oleks nii kahju, nii kahju, et rahvast solvas. tajub juba, et see solvang hakkab varsti rahakotile mõjuma. õige, hakkab küll.
VABANDUS6. jaanuar 2016, 19:31
No kui ikka nii hea laul ja esitus oli, MIKS siis peab Avandi VABANDAMA?
Oleks mõistus ennem töötanud, poleks vaja olnud ka VABANDADA
Siit eesti vanasõna: ENNE mõtle
6. jaanuar 2016, 20:13
Ma ei vabandakski. Tõde on ikka valus kuulata.
20.13TOTU KUULT6. jaanuar 2016, 21:45
Aga näed, vabandas.Ära sina ka rohkemsiin ülba ega karju, sinult me seda pole lootnudki.Mis läinud, see läinud,mõistus muidugi.Eiole veel teadust,mis selle taastada võiks.Tõmba tuure juurde, sellest ei muutu mitte midagi teistel.
Mnjah6. jaanuar 2016, 19:19
Avandi on halb inimene oma olemuselt .... kurb.
....6. jaanuar 2016, 20:33
Kas sa oled melanhoolikust psühholoog?
Rix6. jaanuar 2016, 18:43
Avandi ja Sepp juba läbi aastate 2 dekabristi barrikaadil. Mõtetud inimesed! Kahju!
teen ka NALJA!!!6. jaanuar 2016, 19:56
Ära unusta ka teisi koomikutest KULTURNIKUID.
Huumorit tehes siis kolme aasta pärast näeme osalenud isastest kolmel burkat peas ja teistel poolkuu märki silmade vahele tätoveeritud.
Veel naljakam et naissoost naljameestest pole enam kedagi saada-võtta.
Al lahu uhuuuu
Sest Syyria desertöörid 6. jaanuar 2016, 18:08
pogenenud Euroopaa naisi ja lapsi vägistamaa ja poisse ka ja kasse kaaa-
Radist6. jaanuar 2016, 17:59
Paar nõginägu Läänemaal
on leitud rannaroost,
nad sinna peksis Harjumaa,
sest null on meie kvoot!
.
EI TAHA, EI VÕI, EI SAA ! PIIR KINNI VIRUMAAL !
.
Teab loodus vaid, teab isamaa, et neegri koht on Aafrikas.
Seal kaugel võime neid sallida, ja kõike teisi loomaliike ka.
.
Ei ole jännis Järvamaa, seal pole muldki kuigi must.
Veel südikam on Pärnumaa, ka mustal leival näitab ust.
Teab tarkust toitev Tartumaa, et islam on vist... seen.
Mis teha siis, vaeb Võrumaa, kui murjam on tšetšeen?
.
EI TAHAGI TEADA KAH, AH KÕIK ÜKS MOORAMAA !
.
Teab loodus vaid, teab isamaa, meil meeldib kõike vihata... Vii-haa-taa!
Kui keegi naerab, kui vesi keeb, või kui üldse keegi midagigi teeb.
On vaid üks i s e n d jälgim veel...
.
Teab loodus vaid, teab isamaa, teist eestlast me'i või seedida... See-dii-daa!
Meid on küll vähe, kuid ühtsena kõik kargleme külakuhja kaklema.
Ei ole üksi ükski maa. Ei ole üksi ükski maa
Või kui siis ainult... Süüria.
Radist6. jaanuar 2016, 19:01
Et laulusõnade alla mõni pluss saada, lisan, et avastasin Märt Avandi esmakordselt Malevas. Kutt polnud seal sugugi lootusetu.
6. jaanuar 2016, 17:54
Kuulasin seda laulu ja nüüd ei saa aru, mille üle te üldse vaidlete?Kõik te kisate igal pool, et ei mingeid pagulasi Eestisse, meie neid ei taha ega ka salli neid,miks siis nüüd ühe laulu pärast selline jauramine.Selles on ju ära öeldud kõik see, mida te igapäevaselt mõtlete, või on nüüd siis see eestlase silmakirjalikkus lõkkele löönud?Kuulake veel kord see laul ära ja lugege sellele kõrvale seda, millega on saanud pagulased hakkama saanud Kölnis, ehk siis saate aru laulu ivast.
6. jaanuar 2016, 19:08
kuulasin laulu, ei saa aru, miks kisate... vaatasin Kölni, sain kohe aru kisast... aga siiski, miks te kisate, kui mina ei kisa?
Olin...6. jaanuar 2016, 17:53
..vana-aastaõhtul ühes seltskonnas,ja jooksis see nn."Tujurikkuja"---ja millised olid reaktsioonid---vanaema ,kes annetas oma pisikeset pensinist,et toetada üksi jäänud 17 aastast noormeest hakkas nutma,keskealistest mõni muigas,paljud jäid tõsiseks,enamus noori naeris,kuid oli ka neid,kes arusaamatuses üksteisele otsa vaatasid. Mis see oli--nali,kuidas saab nalja teha selliste asjade üle,mile tagajärgi me näeme-kuuleme üle Euroopa,traagilisemad Prantsusmaal,viimane Saksamaal.Ja leidub neid,kes arvavad,et see on tolerants,kui kõige üle irvitada,eriti oma rahva üle,mis ju kõige ohutum.Nii nagu naerdi Lottila sitaloopimise peale (tänan tagantjärgi Oja,t,et ta sellele sigadusele ja irvitamisele lõpu tegi).Mind huvitab see,kuidas suudab kaunis Edda-Ines nüüd juhtida saadet "Me armastame Eestit!"---kui tema on üks ,kes kõik peenrahaks vahetab,kodumaad ja rahvuskaaslasi pühaks pidada (musta pesu ei pesta ilmarahva nina all) on temale ju ainult lõkerdamise ja pilamise koht.Oh aegu,oh kombeid!
vanaema nuttis7. jaanuar 2016, 07:43
Kuna Su vanaema nutma hakkas, no siis Lenna sai ju oma eesmärgi tublisti täidetud!
Tema ju ülbitses küüniliselt, et vanamuttidele see laul ei meeldi!
Tubli, Lenna! Kindlalt edasi!
naer publikus7. jaanuar 2016, 14:56
Õnneks saab Lennast varsti samasugune vanamutt ja saab sama kaikaga, millega teistele virutas. Ta ei pannud tähele, et need vanamutid omavad maailmas rohkem sõnaõigust kui tema.
Tüdruk6. jaanuar 2016, 17:30
Need, kes ekslikult arvavad, et see paroodia oli mõeldud huumorina, eksivad. Põhjus lihtne - kõik, kes seda laulu esitasid on ülimalt tolerantsed inimesed ning asja tuum seisnes tegelikult ikkagi oma peaga mõtleva tavainimese mõnitamises.
M.M.6. jaanuar 2016, 17:11
Eurokommunist sm avandi avas Pandora laeka.Ja S...us Eestlusele hinge.Paraku on igal teol ka tagajärg.Nüüd on kõik lubatud..!!!
nice6. jaanuar 2016, 17:57
pole hullu, saab kõik tagasi miljoni kordselt.
Jumal andestab, inimesed ei pea seda tegema.
Mis saab siis nõnda me rahvast, riigist ja maast?6. jaanuar 2016, 17:05
Las selle neegri koht olla Aafrikas , mind see ei häiri, olgu, kus on.
Minu jaoks on USKUMATU, et ühel osal eestlastest on väärtushinnangud juba niivõrd paigast ära ning pneb mõtlema ,kus on VEEL see PIIR, mida eestlased austavad?
Võibolla ehk veel oma lähedaste hauaplatsile mitte S----mine..
EHK VEEL SEE ON PÜHA. EI TEA.....
To toetan6. jaanuar 2016, 16:53
paneb imestama et peale tänavu toimunud Prantsuse syndmusi voib keegi veel sellist iba ajada. Vaadake pilte nn paadipogenikest ja lugege kokku palju lapsi leiate. Ka moni yksik on varastatud ja voetud kaasa et kaastunnet tekitada. Nende meeste kohus on oma maad kaista. Ja lohutav on lugeda et ISIS on omi mehi kogu Euroopa täis mehitanud. Ja Rootrsis mis polegi nii kaugel on linnu kuhu enam isegi ei julge politsei minna. Laps kes neil kaasas on tihti varastatud ja teda kasutatakse . Soome ajakirjanduses käis läbi yhe mehe ytlus et ISIS ei sallu vöikeste poiste vägistamist aga mis teed ära kui tahtmine tuleb. Oli video kus see mees ytles et on 12 voi 10 poiussi vägistanud ja koik jutt videol ja kas teie tahate et hakatakse vägistama meie lapsi ja laseme naerda meie onnetuste yle esiteks Estonia . Sest eestlane kaasa tundma teie arvates . Ega ei pea kyll!
Kui inimene on nii huumorivaene,et naljast 6. jaanuar 2016, 16:39
Aru ei saa ja nii nõme,et iseenda üle naerda ei oska,siis SUU KINNI TA IKKA OSKAB HOIDA ja paistab targem välja.TORE SAADE OLI ja Naljasaadete VIIS PLUSS. Eriti vahva oli Dave Benton, ma olen temast alati väga lugu pidanud
?6. jaanuar 2016, 16:57
Mõnele on väga naljakas see , kui ta OMA fekaalidega SIND avalikus kohas loobib , sõimab si..apeaks ja peab seda satiiriks või irooniaks no ütleme et VIIS PLUSS HUUMORIKS, üldiselt on temal lõbus . Aga kas sinul on lõbus ?
Aga6. jaanuar 2016, 17:08
eesti keelt pole mees ikka ära õppinud. Mida siin austada?
6. jaanuar 2016, 21:47
eesti kunst - see on sitt. alles mingi noor mõrd tegi jänese pabulatest terve näituse, et näidata, kui sitt rahvas me oleme, tal on ka häbi teiste eestlaste pärast jms.
r:6. jaanuar 2016, 23:25
Kel nn. nali jäi mõistmatuks ei tohiks seda väljendada, ehk hoidku suu kinni, vastupidisel juhul tohib lausa suurte tähtedega röökida siin.
Väga kõnekas suhtumine iseenesest, ega ei olegi midagi rohkem lisada siia juurde.
Põhjus6. jaanuar 2016, 16:34
Ööklubide püsikunded, jõurajad ja muidu pööraselt seksikad ei saagi millestki aru saama. See on nagu Isise poistele meie elukommete selgitamine,- tühi ajaraiskamine. Nad on oma väikese mulli vangid, kel puudub laiem pilt.
pireth6. jaanuar 2016, 16:33
Vaatasin ja kuulasin lõpuks minagi seda õnnetut klippi, et asjale pihta saada. No nutma just ei ajanud, aga naema ka mitte. Mida märkasin, oli esitajate imelik kambavaim, selline, kus oma arule kohta ei jäeta. Võibolla ollakse liiga kindel selles, et kui maksumaksja raha pealt midagi teha, siis on see alati õige ja väärt tegu.
Eestimaalastest, kel valdavaks tundeks seda klippi kuulates oli kibedustunne, saan aru küll.
Kahju, et klipimeistrid oma annet haigettegemiseks kasutavad, sest naerjaid ja iroonia või satiiri mõistjaid jäi napiks. Kui huumori puhul räägitakse heatahtlikkusest, siis iroonia (loe: peen pilge) oleks võinud olla pärl vähestele. Ei olnud üht ega teist. Satiir? Naeruvääristada oma kaasmaalasi, et neile on veel miski tähtis, oluline, on kuidagi nukker.
Jaanus6. jaanuar 2016, 16:55
Eks igaüks vaatab ja näeb üht ja sama asja vaid talle arusaadavas valguses...
No Comments...
pireth6. jaanuar 2016, 17:59
Ma sain aru, et see saade oli mõeldud meelelahutusena rahvale ehk siis mida talle siis süüks lugeda? Et pole sobivalt valgustunud kultuuripärlite nautimiseks?
6. jaanuar 2016, 18:03
Pole seal mingit valgust kehakeel reedab nii mõndagi.
Kummaline käitumine6. jaanuar 2016, 16:10
Võtab teiste loodud laulu sõnad ja viisi, teeb sõnad oma suva järgi ümber... No kas kordagi ei mõelnud, et see on autoriõiguste rikkumine. Iga lapski teab, mis on autoriõigused.
Kui nüüd autoriõiguste omajad esitavad laulu solkimise eest rahalise kahjunõude, siis olge mehed ja makske kinni.
Tunnen kaasa6. jaanuar 2016, 16:04
Meie suure kodu, Euroliidu, kaaskodanikele Kölnis.Inetu lugu jah, mis teie naistele tehti uusaastaööl.Meil asjad päris niimoodi veel ei ole.Me siin pisut vaidleme, et kas teoreetiliselt nad võiksid sinnani jõuda või mitte... Ju siis vist ikka ei saa niimoodi juhtuda...Seda pelgavate kodanike üle teeme ju samal ajal nalja, kui teil seal Saksamaal juba miskit toimub.Aga veelkord- i am sorry, nii teie kui meie pärast.
Kylavanem6. jaanuar 2016, 16:02
Kas keegi veel mäletab seda filmi peaosas Märt Avandi - TULNUKAS.
https://www.youtube.com/watch?v=5YkkqjPNtBw
Pakatab armastusest ja sallivusest :):):)
Jurmala foogt Hippolit6. jaanuar 2016, 16:22
Või näiteks "Malev" - see on ju tegelikult puhas ugride üle irvitamine.
?6. jaanuar 2016, 16:01
Eesti rahvas on nüüd võetud nagu piiramisrõngasse , ida poolt savisaar koos oma kremli sõpradega ja kohaliku vene neonatside rakukesega , lääne poolt suruvad peal igasugu nigeeria narkokaupmehe , de lunad , burkade propageeriad , neegrite ja araablastega voodirõõme maitsnud naised , kes nüüd nõuavad et nemad on need kõige õigemad ja nende segaverelised on see õige tulevik . MIDA TEHA KALLID SÕBRAD ? Järsku oleks aeg end aktiivselt kaitsma hakata ?
6. jaanuar 2016, 18:06
osta enne töökorras aju, kui kommenteerima asud.
6. jaanuar 2016, 21:57
loogiline, eestlased on alati sel puhul seljad sirgeks löönud ja tegusi teinud, alati eesti on vabaks saanud seni, saab edaspidigi ja seegi liit saab uppi löödud, mingi isise liit siin ... pangu need sallivad end kõik põlema, enne kui hilja.
sinule ?6. jaanuar 2016, 22:26
...ei oska küll muud soovitada kui ilusaid Kölni öid! Oled lootusetult haige....kõike ei saa Savisaarega välja vabandada! Takkapihta...kui see Savisaar ja venelased paistab meie ainuke lootus veel olevat !
hmm6. jaanuar 2016, 15:44
solkisid ilusa laulu ära.sellisele pole miski püha.
Usuhull Iraanist6. jaanuar 2016, 16:32
Ühineme Eesti usklikud, meie pühadust on teotatud!
Stepihunt6. jaanuar 2016, 15:39
Rahvas, kas te ennast kõrvalt ka vaatate? avandit pole vajagi, kõik on nii viha täis, olenemata sellest, kas teda toetatakse või mitte. Ikka mina olen suur, tark ja ilus, sina harimatu kremli ja ei tea kelle veel troll ja miinustepanija hoia mokk maas ja ole madalam kui muru! Sallimatud on isegi õigemad, neil on vihakõne väidetavalt veres, aga see tolerantide pool, neil tatt pritsib ka nii, et vähe pole.
6. jaanuar 2016, 15:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ATS6. jaanuar 2016, 15:47
ära trolli siin ...meelega õhutad siin midagi
6. jaanuar 2016, 15:50
See nn TROLL on siin juba üllitanud üle kümne kommentaari ja kõik sellised Jämejala patsiendi stiilis .
jämejala püsielanik kommib siin6. jaanuar 2016, 16:16
Mis 10, lugege kokku, üle ühe ikka kaks korraga.Igale oma kommile järgneb kiitus või sõim.Kui on pudel hingeall, siis sõim, kui pohmas, siis enesekiitus.Targemat maailmas kohe polegi.Ja kui ilusad väljendid eestlaste kohta, see on mõne tarkuse tase.
???? 6. jaanuar 2016, 15:58
Mine räägi sama juttu ka Kölni naistele, kes reaalselt peavad taluma rassismi selle õiges tähenduses....
6. jaanuar 2016, 15:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to Oliver6. jaanuar 2016, 16:22
"Ei saa aru, kuidas on võimalik sellest paroodiast nii valesti aru saada?"
Ma ei saa aru, et kuidas Te ei saa aru, et paroodia tegemiseks kasutati teiste autorite loodud laulu. Autoriõigustest olete midagi kuulnud? Nõndanimetatud "paroodia" kui selline ei puutu üldse asjasse.
6. jaanuar 2016, 15:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kalev bristol6. jaanuar 2016, 15:28
Täiesti õige, on tulevik meil helge, kõik on sini ,MUST ja valge.
leo6. jaanuar 2016, 15:08
Õnn ei ole mitte rahas, vaid raha hulgas
Seletage mulle, milles asi?6. jaanuar 2016, 14:53
Nii kui ma seda Avandi lõusta näen tuleb tahtmine vihakonet teha.
Doktor6. jaanuar 2016, 15:07
Ilmselt on rohud võtmata? Või oled kremlimees, kes eestlasi ja teisi eurooplasi vihkab põhimõtteliselt!
?6. jaanuar 2016, 15:48
araablased ja neegrid on TEISI EUROOPLASI ?
Mine siis6. jaanuar 2016, 16:36
Isise ridadesse, nad on sinuga sama meelt.
naeru...6. jaanuar 2016, 14:46
..nabani,kõik vahetada peenrahaks,tunded,mured,hirmud,hirnuda herneks,kui "pagulane" su ema või õde või tütart,lastki ahistab (kuidas reageerivad naissopaloopijad "Tujurikkujast" Kölni sündmustele)." "Tolerandid" on pöördes,et eestlaste hulgas on neid,kes midagi ka pühaks peavad---kodu,kodumaad,rahvuslust (oma rahva püsimajäämist)--kõik tuleb sopaga üle kallata ja panna laulu sisse,häbenege eestlased (põhkakiht,lumpen,lollid----nii nimetavad meid "tolerastid",huvitav kuhu kadus tolerantsus teisiti tundjate-arvajate suhtes?) Järgmine Avandi üllitis peaks olema laul :"Laiendame Lasnamäed"---Iff,i esituses ja heledahäälsete naislauljate taustalauluga.Lsaiendame kohe üle terve EEsti ja kellele ei meeldi,kasigu minema,kas Soome või Reservaati.Maa vaja ainult välja vaadata ja siis saavad rõivad ja ligid ja nestorid koos ilkumiskooriga kaelakuti Pabulaste,ga " ilkuda ja vaadata meid kui napakaid okstraadi taga.Tubli Avandi.
teadjamees6. jaanuar 2016, 14:40
Kõigil kes siin "Tujurikkaja " saadet üritavad põlgusega maha teha , on tegelikult südamest kahju et poisid saate ära lõpetasid. Rahvas ,olgem ausad !
?6. jaanuar 2016, 14:50
Avandi , kas sina teed jälle oma PEENT huumorit ?
14.406. jaanuar 2016, 15:37
Sina ei ole rahvas.Ära kommenteeri jälle 1000 nimeall.Sa oled üks ja ainuke,kes on palgaline vihakõnede provotseerija.Sa elatud vihast eestlaste vastu, see on sinu magustoit.Sellest vahutamisest hoolimata, ujud vihameres üksinda ja kaod lainetesse peagi.
Julie6. jaanuar 2016, 15:46
Kõik ,kes Avandile plusse jagavad on zabutõlnikud-------------mina ,kui eestlane,ei lähe selle mehe ülistamise õnge --------ta on kaabakas eesti rahva vastu.
Tõestatud!6. jaanuar 2016, 20:08
Laul jumala "kümnesse". Ongi eestlane täis vihkamist.
eksid, "teadjamees"6. jaanuar 2016, 16:11
ei vaadanud juba seda ega eelmistki saadet, järgmist vaataks veel vähem. aga laulu kuulsin osaliselt siiski uudistes ära.
need, kes seda huumoriks nimetavad, nimetavad vist kõike huumoriks.
teadjamees6. jaanuar 2016, 16:42
Eivaadanud , ei vaata nüüd , ei vaata edaspidi - mis siis ikka aga huumori meele võiksid küll kusagilt hankida.
Ann6. jaanuar 2016, 14:26
Valage aga ikka ōli tulle.
6. jaanuar 2016, 14:46
14;26 sulle,..
... sa ju näed nyyd, kuidas keerutatakse praegult selle Tujurikkuja loo ymer ja juba segatakse sinna teisigi asjasse puutumatuid elementte.
:)
Juba see,6. jaanuar 2016, 14:15
et miinuseid nii palju pannakse,näitab meie rahva madalat arengutaset. Imelik,et nad ise usuvad kindlasti,et nüüd nad alles näitava,miinused kirja. Nende rumalate kõrvade vahele lihtsalt ei mahugi,et tavalisel inimesel pole neis miinustest ega plussidest sooja ega külma. Ilmselt nad tunnevad ennast pärast kangelastena. Oh issand küll. Polegi ju loota et see siinne miinuserahvas millestki aru saab. Nemad naudivad ,kananahk ihul miinuseid.
aga6. jaanuar 2016, 14:46
sind ajasid need miinused ju kiunuma, nii et ikka mõjuvad.
6. jaanuar 2016, 15:54
Need kes siin sinusugustele miinuseid panevad , panevad miinuseid ka kremlikesikutele .
to miinus6. jaanuar 2016, 16:50
kas kremli kesikud on eestimeelsed või?
mimm6. jaanuar 2016, 14:02
Ma ikka imestan neid kultuuriinimesi, kes nii väga pooldavad neid pagulasi... Kas mõni pagulane tuleb üldse nende kultuuri tarbima??? Ega see paljulapseline koduperenaisest pagulane ei hakka eesti keelt õppima või need noored mustad mehed Draamateatrisse tulema... Varsti on eestlased töötud ja vaesed, enam teatrisse ja kontserdile ei jõua, aga sisserändaja ei jõua sinna ammugi...
Kalev bristol6. jaanuar 2016, 13:59
Ütlen otse ja keerutamata, praegune pagulaspoliitika, lõpeb hõõvastava krahiga.
???6. jaanuar 2016, 13:57
Kas see oli ehk äkki hästi tasustatud tellimustöö? Või mõtleb laulu autor tõepoolest sedasi? Kui too härra "Kättemaksukontoris" turaka osa mängis, siis oli see vaid mängitud roll. Üsna naiivset, fantaasiavaest, taipamatut kuid see-eest enesekindlat politseinikku. Kuid tõetruult lolli mängimine on tegelikult peen kunst, see nõuab artistilt suurt arukust ja meisterlikkust. Seega ei tahaks nagu hästi uskuda, et intelligentne härra tõepoolest meid ähvardavaid võimalikke ohtusid ei taju. Naabrite juures toimuvat ei jälgi. Seega kaldun pigem tellimustöö variandi kasuks.
AntsV6. jaanuar 2016, 15:03
Täpsustaks - härra on ikkagi austuse tiitel. Kõik ei ole mitte härrad, kuigi nad on meessoost. See seltsimees ei saa kunagi härraks. Ja ta on ju avalikult meedias välja öelnud, et tal on häbi eestlaste pärast. Seega ei ole ta vist ka eestlane ...
to AntsV6. jaanuar 2016, 15:18
Sisemas võime me ju kellegi intelligentsist või aususest arvata mida tahes. Kuid vanades kultuurmaades pöördub ka politseinik või vangivalvur isegi kinnipeetu poole teda härraks nimetades. Samuti ka kohtunik. Olen lugenud, et mõnel pool olevat isegi timukas surmamõistetut viisakalt härraks nimetatud. Selline pöördumine on lihtsalt viisakuse ning hea kasvatuse tundemärk. Kinnipeetuid ohtrate mattide ja sõimusõnadega nimetaga on rohkem Stalini ajal juurdunud nõukogudelik stiil. Proletkult! Kui ühiskonna olulised positsioonid hõivasid paari klassilise haridusega või üldse kirjaoskamatud lumpenproletaaarlased ning Siberist naasnud retsid. Kuid kes seevastu valdasid täiuslikult proletaarse sõnavara peenimaidki nüansse.
soojad kodanikud6. jaanuar 2016, 13:56
Hahahahah loen kommentaare ja imestan, et enamus kaadrit ongi heiterid ja sellel laulul on täielik tõepõhi all
Pigem6. jaanuar 2016, 13:57
Hullikesed, kes aknataga kümneid pabulasi ja ufosid näevad?
13.57 "HULLIKENE" kuubis6. jaanuar 2016, 15:54
Eestikeelt ei valda,kremlitroll kiunub kõigest väest, ei saa üles ühestki mäest.Aga sinul on põhi alt ära,pidev essu rida järel ja kuidas veel haiseb, öääk.
Sinust ongi see laul.......6. jaanuar 2016, 20:11
Vihast roheline juba pole või?
töötu invaliid6. jaanuar 2016, 14:06
Kas keegi juhatab, kus ma saaksin end trollina tööle palgata? Kui mulle hästi makstaks, siis võiksin kas või neegri taguotsagi lakkuda. Küsimus on vaid nullide arvus.
14.06-le6. jaanuar 2016, 14:14
Küsi 13:57-lt aga vaevalt ta otsa käest annab,tema pühib igapäev ja väga rahul.Ohib,pühib,lakub, laulab, nutab nende pärast aga nulle ei avalda.Sama teeb Avandigi Sepaga-käsk on vanem,kui meie.
Sõima valitsust!6. jaanuar 2016, 14:15
Siis saad vast LV mingi nõuniku koha!
6. jaanuar 2016, 14:18
Kuule heiter6. jaanuar 2016, 14:41
õpi eesti keel selgeks ja ine kuhugi, kus lödipykstest mehed tehakse.
Tegelikult ei olnud6. jaanuar 2016, 13:53
see laul üldse pagulastest,vaid meie alaarenenud rahvast,kes igal pool pagulasteemat näeb. Kuulake uuesti. Laul on tõesti teist, kes millestki aru ei saa ja ainult sõna võtavad.
13.536. jaanuar 2016, 14:07
Ära targuta, sinu tõde on tolereerimine,loe siit allpool seda,see on sinust.
tegelikult oli küll...6. jaanuar 2016, 14:11
see laul ju tõesti sinust : " jälk teine eestlane " ja palun ära siis võta sõna !
juhm6. jaanuar 2016, 13:52
See on hämmastav, et nõukogude aja üleelanud inimesi süüdistatakse suutmatuses mõista satiiri.
Pigem on asi selles, et nad suudavad väga hästi teha vahet satiiril ja õuelaulikutel ning mineviku põhjal teha järeldusi tulevikuks.
...omapärane õukonna narr...........6. jaanuar 2016, 13:52
narr, kellele oli lubatud ainsana kuningale tõtt näkku öelda, meie narr aga on hoopis kuninga hääletoruks hakanud.
Küll on meie inimesed rumalad!6. jaanuar 2016, 13:50
Teiesugused ullikesed ongi need,kellele see laul mõeldud oli. Targad ja ajudega inimesed said kõi sellest väga hästi tehtud irooniast aru. Avandi on tõesti geenius. Peab ikka väga loll või kade olema,et mitte mõista. Tujurikkuja oli aastavahetuse kõige parem saade. Laul oli lausa geniaalne. Juba see,et kirgi tekitab,muuseas nagu alati, näitab saate supertaset. Tänud Avandile ja Sepale. Tõesti kahju,et meie hulgas nii palju rumalaid on. Õnneks on tarku siiski rohkem.
Ah6. jaanuar 2016, 14:02
Märt, sina ise siin kommenteerimas, respect vana!
?6. jaanuar 2016, 14:06
Palju sa segavereline burkaaktivist oled juba selle artikli kohta kommentaare kirjutanud ? 10 ?
6. jaanuar 2016, 13:48
no Vilgats ja Taukar -nendest poleks küll oodanud et nad oma publiku üle irvitavad...
Eneken6. jaanuar 2016, 13:45
Kui minul oleks selline mees siis lahutaksin ma sellisest persevestist päeva pealt. De...l mitte mees.
Õige!6. jaanuar 2016, 13:54
Mine hiili Strippar Marcot!
unista mehest edasi6. jaanuar 2016, 14:05
Nii loll mutt ei saagi mehele.
6. jaanuar 2016, 22:32
kuidas ahvitolerast julgeb veel oma äia mainida ? eestimeelne, see peaks talle ka koos rahva pärast häbi tundmisega suur häbi olema. lahtab ise arvatavasti, võtab, ja arvestades oma kinnimaksjate kombeid, on nagunii juba mingi sissetulijast madrats olemas. iseasi, et iga blondiin ei lähe avalikku kohta end teiste meestega eksponeerima...
Noormutt6. jaanuar 2016, 13:43
Lenna kes vaemaid inimesi naeris vottis Soome ajakirjanduse andmetel lodvalt ja teda nähti Aguga ööseti käest kinni baarist baari jooksmas ja minule oli suur yllatus et Lenna oli samal ajal abielus.
OOO, uus kont6. jaanuar 2016, 13:41
on hambu visatud! Tubli Avandi! Äiapapa on vist triibulised sulle kätte andnud aga pole hullu, kannatad ära.
Miks?6. jaanuar 2016, 13:55
Kas ta äiapapa on siis mingi hullike, kes aknataga ufosid, reptiile ja pabulasi näeb?
13.55 miks, koeranimi on riks6. jaanuar 2016, 16:32
Hulluke, hullike---Vast ikka loll ULLIKE!Reptiil ei tea sõna ullike, mida ta ise on.Õpi tola, mine kooli.
martin6. jaanuar 2016, 13:40
Väga vahva, see ongi ju tujurikkuja, eesmärk on täidetud, hurraaa!
t.6. jaanuar 2016, 14:49
ja tundub, et eesmärgiks oli rahva lõhestamine
ei meeldi6. jaanuar 2016, 13:39
Miks avandile sellised retsidiivsed karakterid.nii meeltmööda on? Nagu kaks tolgust koos selle teisega. Mannetu saade
Ka Lennast6. jaanuar 2016, 13:29
es vanemaid inimesi naeris ei oleks uskunud et oli abielus Soomes filmimise aeg sest Soome meedias oli kirjutatud et ohtuti veetis Aguga baarides aega ja viimane tahtvat teda veel.
....6. jaanuar 2016, 13:43
....väga segaselt kirjutatud....
Miks?6. jaanuar 2016, 13:56
Seltsimees on vast seeni söönud?
rääbis 436. jaanuar 2016, 14:08
ei usu, et seeni. Selliste kommantaaride kirjutavad joovad Bocki tavaliselt plastpudelist ja neil on mölapidamatus. Tihtipeale ei saa nad ise ka aru, mida kirjutavad.
14.08Mägi andis ata-ata tatikale6. jaanuar 2016, 16:07
Just kümnesse, selline sa kord juba oled,enesekriitika on kõigeparem kriitika,tubli AVANDI! Seened ja seemned koos fooliumimütsiga käivad kremliööbikute menüüsse Taavi käsul muidugi ka.ILma nendeta poleks võimalik peent huumorit toota.
TUJURIKKUJA6. jaanuar 2016, 13:20
https://youtube.com/watch?t=238&v=mqpdHQNAvj8
Sepp: Kas sa tänast lehte oled juba lugenud?
Avandi: Ei ole. Kas midagi on juhtunud?
Sepp: Paistab et kõik on korras.
???????6. jaanuar 2016, 17:39
.......ja need on siis NALJAD, mida eesti rahvas FÄNNAB?
6. jaanuar 2016, 13:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
6. jaanuar 2016, 13:45
Kas tõest pugemine ja kiitus valitsejatelt kaalub üles mõistuse hääle.Kui seda häält muidugi üldse olnud on.Miks peab häbi tegema oma lähedastele,ma mõtlen äiale.Kas sellist väimeest ta tahtiski, ei häbi ega au.Eesti rahvas on nüüd siis "peene huumoriga" mõnitamise objekt.See, et rahvas ennetab oma mõistuses Kölni ja Pariisi, on pilamist väärt?Matslus ei ole huumor kunagi olnud ja ei saa selleks.Millal lõpeb õuenarride paraad,palgaliste palgale võtmine ja sigaduste ülistamine-MINA TAHAN TEADA?
i.6. jaanuar 2016, 14:17
sinusugused iidsed eesti pojad ju ei lase ometi sellisel asjal juhtuda?
tere talv6. jaanuar 2016, 14:44
Lugedes seda sinu "vaimukust " , on tõesti häbi olla eestlane.
Delfist (copy-paste)6. jaanuar 2016, 13:13
Loodetavasti autor ei pahanda!
Oi humo-mies Märt Avandi,
kus tegi alles kavandi.
Laibad veri surm ja sitt,
need on tema müügihitt.
Kes mis kus veel keegi Erik Moora,
ah p.tsi, parem tunnen mingit hoora,
See vähemalt ei küsi nürivaimu raha,
vaid laseb kohe kiirelt panna taha.
Haarand rahva raha kanali,
nad paljud kisknud avali.
Naljad peened peitnud veeru,
seda mõistmaks - punnita või peeru.
Püha pole ükski teema,
ei neid keegi ümber veena.
Kes ei mõista täitsa nõder,
rumal nagu põhjapõder.
Rahvas, see ju päris loll,
juhmilt vahib nagu troll.
Kas ei saa sa kurat aru,
et me saade väga maru.
Noh okei, tuleme sul appi,
et ei pritsiks palju sappi.
Ringvaade, Raadio Kuku,
seal avame sul ajuluku.
Tänapäeva nali paiskub ilma,
niiet algul pisaragi võtab silma.
Lõpuks naeru täis saad kõhumahu,
mis sest, et rikume ka hauarahu.
Mitu päeva takka harutame lahti iva
ja paneme sind mõistma üsna siva,
et meil igal oma kindel roll,
kes ikka mõista - no päris loll.
Ja ega sellest miskit pole,
et mõnel elusaatus olnud kole.
Sest kohe teeme suure nalja,
esitame hinge palja.
Aga Õ-Fraki elu päris vinge,
varsti maha võtab ülepinge.
Et naljameestel vähem oleks vaeva,
lahknud ootavad teid oma laeva.
Sääl on veidi omapärasemad naljad,
ei te oksad enam nõnda haljad.
Maa pääl panite ju välja võrgu,
nii lõpuks sattudagi võite põrgu.
Näe mul valmis huumor ja satiir,
aga kuskilt siiski läheb piir.
Aga teie elu rajatu,
ei ole siiski ajatu.
6. jaanuar 2016, 14:03
Ole hea mees, saada see Avandile mälestuseks.Vot see on alles huumor, ausõna !
Harri Kingo6. jaanuar 2016, 13:10
Nalja piir läheb sealt, kust inimesed haiget saavad. Valu tegemist naudib vaid sadist. Klipiga mõnitati meile olulist laulu ja mõnitati tervet eesti rahvast, kui meid kõiki otse ETV ekraanilt russofoobiideks, rassistideks, vihkajateks tembeldati. Haiget said ilmselt sajad tuhanded inimesed, kes Eestimaad kalliks peavad ja Eesti minevikku mäletavad. Ma tahaks loota, et see on tegijate rumalus. Kuid ma kardan, et see oli enamat - väga plaanipärane ja läbimõeldud tegu. Mitte juhuslikult polnud Taavi Rõivas üks esimesi, kes "nalja mõistis" ja tuliselt plaksutas. Info internetist: "Tujurikkuja" produtsent Erik Moora on politoloog, töötanud Sisekaitseakadeemias politoloogia ja avaliku halduse õppejõuna, ta oli üks Catapult Films OÜ asutaja. Seal on ta olnud ETV “Erisaate” toimetaja, üks “Riigimeeste” seriaali autor ning saate “Tujurikkuja” produtsent. Lisaks filmi- ja teletootmisele on Erik Moora konsulteerinud mitmeid Reformierakonna valimiskampaaniaid.
Ahh mis sa plärad!6. jaanuar 2016, 13:26
Kalev bristol6. jaanuar 2016, 13:35
Aitäh Harri, Oled kõik olulise, ära öelnud.
oh kui hellakene.6. jaanuar 2016, 13:46
Sina siis ootad kahel käel pagulasi, sulle meeldivad linnapildis suudlevad homod kes kõnnivad käest kinni ja kasvatavad lapsi kes peavad normaalseks, et neil on kaks isa, sa oled õnnelikselle üle, et narvakas ei saa suheldud eesti keeles. Kui ei siis käibki see laul sinu kohta ka. Kui jah siis vaata mis mujal maailmas toimub! Ka külakuhjas kakled sa mõnuga sest mida muud see kommentaarium siin on!
Lauri. 6. jaanuar 2016, 20:17
Neist asjadest saab rääkida mitut moodi. Antud laulus tehti seda rahvast ironiseerides. Miks ja kellele see peaks meeldima? (Ma ei mõelnusd siin Taavi Rõivast, kes ilmekalt oma hoiakut välja näitas. Isiklikult tema vaateid ei jaga... Pole tema masti mees ja amoraalne oleks lollust vaadates vaikida või takka kiita.)
Harri Kingo6. jaanuar 2016, 22:02
Kle, "Ah mis sa plärad!" - kas sa kirjutad minust!? Kirjutad mulle!? Ega sa mind kellegiga segamini ei aja? sa nagu vastad minu kommentaarile... ??? Ma ei tea, kelle kohta su väited võiksid käia, aga minu kohta kindlasti mitte.
22.026. jaanuar 2016, 22:38
KLE,mine...puu taha,sinust ongi see laul....Mured kõik minema ajab(Delfisi)
naine7. jaanuar 2016, 07:13
ma ei ole selles samuti hetkegi kahelnud, et see oli eesmärgipärane.
kui nad ilma mölata sellega oma kodu hakkama ei saanud ei sa nad siin ammugi.6. jaanuar 2016, 13:10
Mõtetu poliitiline möla, sellega ei toida ega katta ühtegi süüriamaalast
?6. jaanuar 2016, 13:07
Huvitav , kuidas Avandi reageeriks sellele , kui mõni alatu artist ironiseeriks vähkisurnud laste ja nende ahastuses olevate vanemate üle ? See kui ironiseeritakse 900 000 inimese üle , kes ajaloo raskuste kiuste on veel elus ?
6. jaanuar 2016, 22:45
pealtnägijas asjallik blondiin küsis avandilt selle valusa küsimuse, millest avandi - ei tahtnud rääkida ! oleks pidanud irvitama ja mõnitama teda siis, et teine eestlane, jne
lugeja6. jaanuar 2016, 13:03
Laulul väga õiged sõnad, kõige suurem eestlase vaenlane ongi teine eestlane. Kõik eestlased, kes kuskil kõrgel ametipostil, ei pea endast alamat mitte kellekski, peaasi, et endal taskud täis ja elu kerge.
Samuti oli omal ajal nende küüditamistega, eestlane näitas näpuga teise eestlase peale ja nii kõik see toimuski. Ausalt öeldes on eestlane väga kade ja teist vihkav, peaasi, et endal oleks hea.
Olete väga tublid, et julgesite sellised laulusõnad avalikkuseni tuua!
Julgust, edu ja kõike head teile kõigile!
Lugeja.....6. jaanuar 2016, 13:32
.....olen ka Tujurikkuja poolt. Suurt julgust nöudev samm on tehtud ja arvustajaid on igakylgselt, nagu oodata oli'gi väga palju.
Osad eestlased, on töest! nagu silmaklappidega hobused, nad näevad ainult otse ja ainult seda mida tahavad näha. Elu on karm. Selleks et igapäevaelu on kuidagi norm, tuleb ikka austada iseend ja seejärel köikke ja köikki teisi inimesi.
Köik siin ilmas saab alguse austusest-respect!
Vigade parandus-6. jaanuar 2016, 14:13
6. jaanuar 2016, 14:24
mine pöhikooli tagasi ja öpi eesti keele grammatika korralikult !!!
asd6. jaanuar 2016, 13:32
Täpselt. Need, kes siin suure häälega kiruvad pseudoprobleemist, said lihtsalt mööda vahtimist selle lauluga, kuna tabati täpselt neid. Vihatakse kõike ning küüned on ainult enda poole. Tõde tegi lihtsalt haiget.
see on vaid osa6. jaanuar 2016, 13:43
kes saab teiste arvelt rikastuda, ülejäänud on vaid maksumaksjad, kes toovad tulu, nii et mitte kunagi ei saa üldistada, see ongi vale.
6. jaanuar 2016, 14:05
Eesti ajastu on tugevasti muutunud. Lahkunud Eino Baskin tegi selles eas nagu Avandi praegu eesti ajastust nalja samamoodi nagu praeguses ajastus Avandi.
Oli Baskin'ilgi vastakaid austajaid tema naljazanri yle.
Avandiga kordub see köik praeguses ajastus eestis, ainuke vahe on selles et eesti pole enam see mis oli sel ajal kui Baskin oli sama vana nagu Avandi praegu.
Naljasoon tuleb inimesele kaasa geenidega ja mötlevale inimese ajule.
Nali synnib inimese/te tegevusest vöi tegevusettusest.
Mida inimene näeb, kogeb, tunneb, kuuleb, see synnitabki nalja ehk kuidas ja mida inimene tunneb ja seda tunnet väljendab.
Teadmiseks6. jaanuar 2016, 15:00
Naljad, mida Baskin esitas, olid Zvanetski poolt kirjutatud ja vahemalt Leningradis juba Arkadi Raikini poolt esitatud.
hÄh6. jaanuar 2016, 13:50
palun ole nii kena ja ära üldista enda kohta käivat kogu rahvale. oma rahva vihkamise musternäidis olete just teie, "sallijad".
Martin6. jaanuar 2016, 13:03
Kallid ajakirjanikud.
Katsuge nüüd kuidagi eluga edasi minna!
lehvkoi6. jaanuar 2016, 12:58
Mulle pole kunagi meeldinud Avandi ja Sepa huumori ja satiiri saated-väga nõmedad
6. jaanuar 2016, 12:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kas tead..6. jaanuar 2016, 13:07
Kas tead palju USA riigivõlg on? Kas siis kui võtad pangast suure laenu oled rikas?
kui aru ei saa siis võiksid oma riisitera suurust aju mõtlemisest säästa. 6. jaanuar 2016, 13:08
Eestlased peaks tõepoolest mõistma, et nemad kuuluvad täielikult hävitamisele sama moodi nagu indiaanlasedki, hävitatakse toidubaas ja elustiil, väärtused, kultuur ja oma riik.
Sa ei kujuta ettegi, kuidas seda mõistan! No ma eeldan, et siis sina ka mõistad, kui sinu kõri kallale asutakse. Indiaanlasi hukkasid sama moodi vabamüürlased ja eestlastel seisab ees täpselt sama!
6. jaanuar 2016, 13:36
Oli kasu kyll6. jaanuar 2016, 13:12
kuna neegrid pandi tööle, mitte logelema. Pärast hakkasid mustad veel protestima, kui USA nad peale vabastamist Aafrikasse tagasi tahtis saata. Point on selles, et tavaline neeger ei hakka enne tööle, kui keegi kepiga tagant ei torgi. Neil lihtsalt puudub töödistsipliini mõiste kui selline.
6. jaanuar 2016, 14:16
Nii nagu valgete inimese hulgas on logardeid ja rumalaid on neid ka mustade hulgas.
Pole mötet inimesi yldistada.
Mustade hulgas moodustavad6. jaanuar 2016, 14:45
nad millegipärast enamuse. Mul oli kunagi yks must internetisõbratar - tore inimene oli (hukkus kahjuks bussiõnnetuses) ja tema rääkis mulle, kuidas Keenias asjad käivad. Teda tahtsivad mustad mehed kaks korda vägistada ja pärast ylikooli oleks ta tööle vaid voodi kaudu saanud. Miskipärast arvan, et ta polnud suugi ainus taoline juhtum Keenias. Ei kavatsegi oma valge naha pärast häbi tunda.
!!!6. jaanuar 2016, 13:47
Mis siin aru saada? Neegerorjad tõid jõukust, sest neid SUNNITI rasket tööd rügama. Ja seda piitsa ja karistuste survel. Aafriklane ei ole loomu pärast töönarkomaan ega rügaja nagu näiteks põhjaeurooplane (need põhjala talumehed, kes ei varunud talveks piisavalt vilja ja muud toitu, kütet ning heinu, need surid lihtsalt välja. Külma ja nälja kätte. Looduslik valik). Aafrika on aga külluslik, talveta maa. Ei mingit talvetagavarade varumist. Kui on nälg, võtab vibu või oda ja läheb kütib mõne antiloobi näiteks. Või läheb banaanipuu alla ja banaan kukub pähe. Aafriklane kulutas aastatuhandeid suure osa oma ajast logelemisele ja lõbustustele. Tema ajast täitsid suure osa hõimusõja, peod, tantsud, laulud ja trummipõristamine. Vaid kupja piits pani neid Ameerika plantaatorite heaks hommikust õhtuni tööd rabama.
Need kes kaasajal Aafrikast Euroopasse tulevad, need migrandid ei tule mitte tööle, vähemasti valdav enamik neist. Sest nemad on kuulnud Euroopa sotsiaalabi rahade suurusest, mis on märksa suuremad kui kusagil Aafrikas ettevõtja ja farmeri palgalisena tööd rühmates. Tema unistus on ikka Euroopas lullilöömisest, rikkalikest abirahades elatumisest. Lillegi liigutamata. Või siis mõne rikka eurooplasest naise ära suksutamisest. sellise kellel on palju vara või kõrge pension. Hiljuti otsis keegi 30-nene Nigeeria mees näiteks endale internetist pruuti Euroopast, kelle juurde saaks Nigeeriast ära. Euroopasse elama minna. Diapasoon oli pruutide jaoks väga lai - otsitava vanus võis olla 18-82 aastat.
Mikä Ruumis6. jaanuar 2016, 12:49
varsti on märt ise ka nagu selles kunagises lõigus - raadiomaja katusel ja kõmmutab "vihkajaid". t*ra te vihkate kõik?!? haha. hipid rsk, võiks kuskile kommuuni elama minna vms.
mis lahti6. jaanuar 2016, 12:45
irv, iga tugev seltskond võtnuks seda laulu muheda pulana ja ei kiunuks asja eest teist taga! Mis lahti, et laulu nõrkadel tegelastel kõhu lahti võtnud on?
Jüri Kukk6. jaanuar 2016, 13:04
Sa pead ennast tugevaks, ilusaks, targaks, kõiki teisi nõrkadeks? Tugevad on need, kes seisavad riigipoolsest survest hoolimata vastu pagulasmassile, kellest hullemad teevad juba Kölnis vägitegusid. Just nõrgad jooksevad kaasa selle kõike ja kõiki salliva lollusega, mida riik heaks kiidab.
Mammi6. jaanuar 2016, 13:31
Just , Jüri! Sinu arvates on see tugev, kes on riigi vastane! Tule ikka mõistusele ka vahel!
Oooo,r.isk6. jaanuar 2016, 13:47
Kuule mammi s oled tõesti ajud lasknud ära pesta,kas nüüd on need kes seisavad sissetoodava uue kultuuri vastu ja kaitsevad mei eesti tavasid,tõekspidamisi,jne. On nüüd siis riigi vastased. No lollusel pole piire,kust kurat te tulete ja kes on teie vanemad,et te nii valjuhäälselt Kölni draamat ülistate.
13.316. jaanuar 2016, 22:22
Sooneutraalne mammi üritab professionaalset ajakirjanikku lolliks teha.On ikka tase tolerandil,Kölni pagulaselt korraks laenatud seegi natuke.
Kalevipoeg6. jaanuar 2016, 12:42
Tujurikkuja oli küll väga mage. 90% oli pagulastega hirmutamine. See peabki meil olema iseenesest mõistetav et siiatulijad järgivad meie arusaamisi ühiselust ja kui ei meeldi siis mingu Kölni.
oh6. jaanuar 2016, 12:40
Kurb et inimesed irooniast aru ei saa
No 6. jaanuar 2016, 12:36
mitte ei saa aru, mis inimestel s..a keema ajab. Täitsa norm ja õigel ajal. Ei maksa nüüd nii väiksest asjast nii suurt numbrit teha. Ja need karmavõla rääkijad - see on küll nüüd viimane, mida ütelda. Karmavõlga nende raskete sõnade eest tabab ehk hoopis ütlejaid endid
Toetan6. jaanuar 2016, 12:35
Minu meelest on kogu see seltskond, kes laulu esitas, palju rohkem mõtlevam kui enamus kommenteerijaid, kes lähtuvad AINULT laulu sõnadest. Miks te ei viitsi mõelda taas kaugemale või sügavamale? Kas te tõesti nägite laulu taga vaid pagulasteemat?
Miks te ei näe või ei taha näha tegelikku probleemi eestis? Väga paljudele inimestele on kogu aeg kõik halvasti - ainult materdatakse, sõimatakse, ropendatakse, vingutakse jne jne. Te vist ei tea, mis on tõeliselt halb...
Ja nüüd, kui üks osa kultuuriinimestest julges seda tõde kuulutada omal moel, on taas väga väga halb!
La lõppude lõpuks, kes käskis vaadata Tujurikkujat, kuis ee mõne arvates kogu aeg nii halb on? Vastus: et oleks põhjust jälle halvasti öelda.
6. jaanuar 2016, 12:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
?6. jaanuar 2016, 12:46
Imelik on see , et agressiivsed on need paar segaverelist , kes siin Eesti rahvast matsirahvaks sõimab . Kas seda viha , mida te oma emade vastu tunnete , et nad mustadega paaritusid , proovite te Eesti rahva vastu suunata ? Et oma alandust leevendada . nõuate , et teiesuguseid sünniks üha rohkem ?
6. jaanuar 2016, 13:45
sa idioot ei saa aru ,et Selle laul viis kaapertati
emma6. jaanuar 2016, 12:29
Mul on igatahes kahju nendest noortest, kes elavad keset nii suurt vihkamist. Võib olla Tallinnas ongi kõik inimsööjad koos. Meil siis lõuna eestis on eesti inimesed väga normaalsed ja toredad. Siit vaadates on see laul nagu teisest planeedist tehtud. Võib olla peaksid Avandid ja muud vihkamise ohvrid elukohta vahetama või siis arsti poole pöörduma.
6. jaanuar 2016, 13:35
valisus ka sõimab rahvast lolliks ja madalalaubaliseks-ja vahetab rahva välja. Millele loodab artist , laulja? Et mudakoonud hakkavad kontserdil käima? Jätke tänane päev meelde kui päev, mil oleks saanud veel muuta
6. jaanuar 2016, 13:47
Kuule tädi löuna eesti metsatukast!
Sinu mötlemine on positiivne ja tore, kuid ära lasku tasandile et teist inimest siis Avandit syydistad köikvöimalikes negatiivsuses.
Avandi on julge ja otsekohene mees, kes ytleb nii nagu mötleb. Nii peabki olema.
Tule oma metsakoopast välja ja vaata mis toimub. Kyll siis taipad.:) mis köikjal toimub.
13.47 ongi y kr puudu6. jaanuar 2016, 17:02
Jälle sina y- kromosoom,ikka sama möla.Kes ei ela sinu maailmas,ongi reptiilid ja jumalteab kes.Mis siis kõikjal toimub-tapetakse, vägistatakse, varastatakse, ja kui mina seda eikiida, olen loll?Ülista edasi inimpõlgurite naljasoont,kes rahanumbritest kaugemale einäe.Seda juba kaks aastat järjest.Yokole oli eelmiseaasta Estonia uppumise "nali" ka tore või??Aga ikka kiidab multi-kulti nalja taevani-mis teil lollakatel viga on?
varsti tuleb6. jaanuar 2016, 12:29
mina6. jaanuar 2016, 12:27
toetan igai Avandi ettevõtmist, las küla koerad hauguvad. Kui sellised vanamehed nagu Ligi ja Mägi ei saa aru selle saate formaadist, siis on see nende enda rumalus ei muud.
kes vanu ei austa6. jaanuar 2016, 13:42
nende elu läheb allamäge.
to karmavõlg6. jaanuar 2016, 12:23
Sa vaata, et karmavõlg sind ennast selliste inetute sõnade eest ei karista! Kui sa nyyd päris aus oleksid, siis palun ytle- mida selline sõnade kasutus sulle andis?
Sõimake edasi!6. jaanuar 2016, 12:22
Pritsige edasi tatti ja sõimake! Aga ojulindide miitingud jäävad järjest haledamaks. üle Eesti tuuakse vaevalt paarsada kesikut ja muud pensionäri kokku. Mida rohkem eestlasi sõimate, seda rohkem feimi koguvad Avandi ja teised kultuuritegelased!
Jüri Kont6. jaanuar 2016, 12:25
Ja seda kergem on moslemitolgustel meie ullikesi naisi (ja ka poisse) püüda ning vägistada!
to Poisse vägistada?6. jaanuar 2016, 12:59
"Sa vaata Ojulandi miitingute galeriid ja siis räägi poistevägistamisest. Ma pole veel kuulnud, et mõni moslem oleks meil poisse vägistanud.": ütles pime ja jooksis peaga vastu puud.
To: poisse vägistada?6. jaanuar 2016, 13:01
Meil, vene kroonus, ohvitserid hoiatasid kohe esimesel päeval tööbati tšurkade eest, kes liikusid kampadena ringi, röövisid raha, riideid ja asju ning vägistasid kõiki mis liikus. Eriti vihased olid nende peale kohalikud loomakasvatajad. Pidevalt varastati neilt lambaid, kitsi ja lehmigi. Algul loomad vägistati ja hiljem tapeti.
6. jaanuar 2016, 13:37
ära kaota lootust ja pane oma kits köide
12.22õigust ülegiveel...6. jaanuar 2016, 13:00
Kas sul ei ole häbi Kölni sündmuste,ka Pariisi veresauna taustal veel siin ilkuda ja toleraste õigustada.Milline v...jas peab küll olema, et veel õiendada.Kas Kölnis olid ka kõik kesikud,keda rünnati ja ründajad sinusugused egoistid ja tolerastid..
asd6. jaanuar 2016, 13:34
Ära unusta siis neid eestlasi, kes mujal maailmas vargil ja täis peaga sõitmas käivad, eks. Vaata oma ninaesisest kaugemale vahepeal.
sõimaja6. jaanuar 2016, 14:38
ise oled üks rumal sõimaja ja sõimad kogu rahvast. Kes andis sulle selleks õiguse. avandi peaks enda huumorit enda peal proovima. Ei maksa kõiki teisi rumalateks pidada, kui teistmoodi ei oska elus raha teenida , siis selline tellimustöö pole midagi väärt.
to 11:536. jaanuar 2016, 12:18
Sa oled ikka täielik idioot! Sellist paska ajad suust välja, häbi-häbi!
6. jaanuar 2016, 12:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Täiesti6. jaanuar 2016, 12:45
sõnatuks võtab selline labasus ja õelus! Kas inimene peab lapsest ilma jääma, et sinusugune saaks tõrvikutega vehkida ja kõiki ja kõike sõimata???
12.45mida sa lärmad siin jobu6. jaanuar 2016, 13:29
Sina jääd oma lastest ilma läbi enese lolli aju .Ära rohkem siin kraaksu,istu eralennuki peale Taaviga ja tõmmake omade juurde Süüriasse, ta vaeseke nii üksi seal.Võta tõrviku asemel seep ka kaasa.
Lugeja.....6. jaanuar 2016, 15:03
väga rumal 12.45
oma rumalust SLÖlehes demonstreerida-
6. jaanuar 2016, 12:45
võib-olla tabab Sindki selle kommentaari pärast karmavõlg
Ei imesta,6. jaanuar 2016, 12:14
et sõnad seadis kokku just Märt Avandi. Lisan veel kahjutundega, et esimesed "Tujurikkujad" olid väga vaimukad ja oodatud. Viimased paar-kolm aastat on kiskunud rahva m6nitamise suunas ja sel aastal pani "ilusa" punkti see "kena lugu"...Kahju. Aga hea, et l6petavad, sest on selge, et midagi head sealt enam kunagi ei tule - vastupidi.
VW6. jaanuar 2016, 12:13
Julie6. jaanuar 2016, 12:34
Seda laulu võiks nimetada selle mehe kõhulahtisusega-----mees lasi eesti rahva täis. Mind paneb imesta ,kuidas ta naine teda sallib---mul oleks sellise mehe pärast häbi----labasus ruulib
?6. jaanuar 2016, 12:37
Milles SEISNEB LAULU HEADUS ?
lihtne vastus6. jaanuar 2016, 12:55
asd6. jaanuar 2016, 12:09
nii! mina nende lauljate plaate enam ei osta.avandi on nagunii üks mõttetus.
Taa Vott6. jaanuar 2016, 12:33
keda kotib, et sa enam plaate ei osta? Vaevalt sa ennemgi ostsid, sikutasid nende lugusid kindlasti kuskilt, peaasi, et tasuta saaks.
Ja kriitikud, keege oma katlas oma kõigi ja kõikide vastase ( unustamata muidugi teist eestlast ) lõputu viha ja vihkamise leemes edasi, kuni ükskord katel põhja kõrbeb ja kedagi alles ei jää.
Trippar6. jaanuar 2016, 12:59
Mul on Oksmaa ja Steinfeldi plaadid! Tahad osta ära. Paku hind!
A.7. jaanuar 2016, 06:19
Raatsid ikka ära müüa?
ei ole val. vastane komm, vaid minu arvamus.............6. jaanuar 2016, 12:09
keegi peab ju propagandat levitama, viimasel ajal ongi avandit igale poole etteotsa topitud, ju on lubatud midagi head, raha ei haise.
Boheemlane6. jaanuar 2016, 12:06
Eh,, minu kallid kaas persepugevad kodanikud, ärge vinguge nii palju, laul oli ilus, tolerants või ei. Pealegi varsti see sallivus pagulaste vastu teile teie elu maksma läheb. Muud ei midagi, Egas minul eestist ükskõik. me saarlased hoiame ikka ühte kui pagulased/venelased või kes iganes meid kimbutab aga ülejäänud eesti tantsib riigi juhendamise järgi.. mis vabandus see on? Olla vang kõigele mis teile pähe pannakse, ise võimetu midagi mõtlema.
soovitus6. jaanuar 2016, 12:06
see seltskond võiks avada kodumaise charlie hebdo kontori, et naeruvääristada ja mõnitada kõike, mis meil on, siis toimuks tõeline meie kultuuri ja ajaloomälu dekodeerimine. Saamegi alustada nn puhtalt lehelt, et võtta lõpuks omaks paljukiidetud uued väärtused, et lõpuks jõuda tõotatud maale ehk uude põhjamaasse.
Mikä Ruumis6. jaanuar 2016, 12:05
tüüp on liiga palju liberalistide seltskonnas olnud. Hakkab külge see viirus, ilmselt.
Jama!6. jaanuar 2016, 12:29
Vaata mordut! See kloun on ju üks nendest, kes üle Vahemere Kreekasse loivavad ja siis :"Džöömeni, dzöömeni!" : lõugama pistavad! Veri on alati paksem, kui vesi!
J Valker6. jaanuar 2016, 12:04
Mind huvitab palju nad selle sopa esitamise eest papi said...võibolla raha summa ületas südamemetunnistuse
sf6. jaanuar 2016, 16:37
Mida pole olemas, ei saa ka ületada.
?6. jaanuar 2016, 12:03
Võib olla paistsid need sõnad geniaalsetena ainult Avandile ja teistele saates osalenutele ? Saksa linnades toimunud naiste ahistamis ja vägistamislaine taustal paistab see laul eriti amoraalne . Mul on väga kahju , kui näiteks Avandi naist või teiste saates osalenute lähedasi vägistavad need , kelle jaoks see Eesti rahva alandamine toimus . Aga tavaliselt maksab saatus nii kätte .
hulluarst6. jaanuar 2016, 12:11
Sa oled haige inimene ja vajad hädasti ravi.
hulluarstile6. jaanuar 2016, 12:27
Ole mureta, sinu doktorid on kohe siin. Kummipaat juba Lampedusal randus!
Soovitus Avandile!6. jaanuar 2016, 14:14
Eesti uudistes seda ei ole, aga Kölni ajaleht Express on kirjutanud, mida moslemid naistega tegid. Kölni keskraudteejaamas moodustasid sadakond moslemimeest 200 meetrise spaleeri ja sundisid saksa naisi seda nn "seksigaloppi" läbima, karjudes neile "hoor" ja "keppima, keppima", seejuures neil riideid seljast rebides, alandades ja mõnitades, üle keha käperdades ja sealjuures kõike vähegi väärtuslikku röövides. Õnnelikud olid need, kellel olid pikad püksid jalas, hullemini läks seelikukandjatel. Naispolitseinik oli üks neist, kes pikali löödi ja ahistati. Politsei oli täiesti abitu, sest moslemid tulistasid neid ilutulestiku rakettidega. ETVs aga lauldi samal ajal noomituslikku laulu eesti "rassistidele".
Üldiselt hea6. jaanuar 2016, 12:03
Teksti teine pool oleks vajanud rohkem läbimõtlemist ja riimi.Aga point jõudis kenasti kohale.
Pen Toon6. jaanuar 2016, 12:17
Täitsa hea lual tõesti ja point jõudis ka kohale......ma sain näiteks laulu kuulates hr Bentoni suust kuulda, et " neegri koht on Aafrikas"...jumala õige jutt ju !
ossa6. jaanuar 2016, 12:01
Tannu ka pundis, tundus nagu norm vend olema aga ...
tannul6. jaanuar 2016, 12:26
no, noh6. jaanuar 2016, 12:00
tahtis äiapapale muljet avaldada
6. jaanuar 2016, 11:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
hea laul6. jaanuar 2016, 12:09
Küll karma ka sinusugust vihaõhutajat karistab.
6. jaanuar 2016, 11:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kommentaar6. jaanuar 2016, 12:25
Lisaisn ka ennist sarnase mõtte....aga see ie läinud tsensuurist läbi. Aga sisu oli selles, et mudugi tore laul ja eriti tore oli hr Bentoni enda suust kuulda arvamust....et ..."mitte valge nahavärvusega " inimene peaks elama mandril mis algab suure A tähega keskel on F täht ja lõpeb jälleA tähega... Vast nüüd ei kustutata mu mõtteavaldust...
Kommentaaride lugeja...6. jaanuar 2016, 14:31
Kuule 11:51 sina oled valge neeger!
Ära söima mustanahalist inimest. Laisku ja harimatuid inimesi on igas rassis olenematta nahavärvist. On eestlasi kes on lihtsalt laisad ja harimatud , täpselt samamoodi nagu mustanahalisi. Mötle ka enne kui ytled!!!
Ei loe et SLÖhtulehes saab! kommenteerida anonyymselt. Ära kuritarvita anonyymsust selleks et lollusi kirjutada.
6. jaanuar 2016, 11:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
konsa6. jaanuar 2016, 11:59
to Must nimekiri / 11:37, 6. jaan 2016
<<<<<<<<<<<<
rahval on õigus IGNOREERIDA nende tüüpide loomingut, las müüvad oma loomingut neegritel ja moslemitele
Must nimekiri (veelkord)6. jaanuar 2016, 13:00
Jarek Kasar
Lenna Kuurmaa
Rolf Roosalu
Kaire Vilgats
Dave Benton
Lauri Pihlap
Eda-Ines Etti
Liisi Koikson
Henry Kõrvits
Tanel Padar
Dagmar Oja
Vaiko Eplik
Jüri Pootsmann
Karl-Erik Taukar
6. jaanuar 2016, 13:49
Boikott nendele nimedele ,see oleks nagu eesti rahva omakohus---ei plaate,ei kontserte ---------------las imevad näppu
6. jaanuar 2016, 23:04
ma välistaks bentoni, kuna tema lause oli õige, ja ta ainsana julges seda välja hüüda.
xxx6. jaanuar 2016, 12:00
Gunnar Stahl6. jaanuar 2016, 12:01
Nüüdsest õiged eestlsed nende solgiööbikute kontserdeid ei külasta ja televiisoris saateid ei vaata, kui isegi üks neist on kohal.
Eks tulevik näitab, kas nad tegid elus õige või vale sammu, mõnitades eestlaste püha laulu.
6. jaanuar 2016, 12:09
Lauri Pihlap, no seda poleks küll uskunud. Kurb.
Irv!6. jaanuar 2016, 12:19
Teiesugused õiged eestlased ju pole varem ka neist hoolinud! Kelle kontserdil sa käisid viimati! teile on TTV ja vene kanalid, sääl on õiged eestlased!
Lühike!6. jaanuar 2016, 12:06
Pane ikka kõik eestlastest kirjanikud, lauljad, arvamusliidrid ja haritlased! Palju neid kesikute ja ekre toetajaid ikka tuntud inimeste hulgas on.
pontius6. jaanuar 2016, 12:18
need on super tublid inimesed !