Inimesed

Ivo Linna lõpulaulust: usun, et Alo Mattiisen naerab praegu pilvepiiril

Aigi Viira, 4. jaanuar 2016 06:00

207 KOMMENTAARI

n
Niinaa/ 16. jaanuar 2016 14:27
Mina olen ka Ivoga nõus, "Tujurikkuja" oli ju väga lahe ja tõi nähtavale probleemid, mis vajavad lahendusi!
k
kaslane/ 16. jaanuar 2016 14:25
Mina isiklikult küll Ivosse halvasti ei suhtuks nagu mõned siin! Ta pole ju oma arvamuse avaldamisega midagi halba teinud!
k
Kiisu/ 16. jaanuar 2016 14:25
Miks sellest nüüd Ivosse nii halb suhtumine? Ta on ja jääb samasuguseks nagu ikka! Need õelad kommentaarid ei anna midagi. Jah, ta laulis patriootlike laule, aga see ei tähenda, et ta nüüd oma isamaale truu pole, kui ta arvab, et "Tujurikkuja" oli hea! MA ARVAN, ET SEE ON VÄGA NORMAALNE; ET TA NII MÕTLEB, SEST SEE "TUJURIKUJA" LAUL PEAKSKI EESTLASTELE MÕISTUSE KOJU TOOMA!!!!!
m
Maaaaaju/ 16. jaanuar 2016 14:22
Mina ei saa aru, miks kritiseeritakse nüüd Ivot, ta pole ju midagi valesti teinud! Igal ühel on õigus arvamust avaldada!
k
Krista Merild/ 16. jaanuar 2016 14:21
Mina olen küll Ivoga nõus! Tõesti, see oli naljakas ja miks ei peaks Alo selle üle naerma? Mina arvan, et see oligi just paras tujurikkuja meie rahvale näitamaks, et rahvas pole ühtne ja tolerantne!
o
oeh/ 16. jaanuar 2016 14:29
Tõesti! See oligi naljakas ja lisaks sellele, et see oli naljakas see toob välja ka ju probleemid, mis vajavad lahendamist! Aga inimesed, no ausalt Ivot ei ole vaja kritiseerima hakata!
3
3 sek/ 6. jaanuar 2016 03:52
vaatasin seda internatsionaali versiooniga videot kuidagi kurvaks teeb selline püüdlikkus mitte tagurlik olla sektantlikud kõhevil ilmed kas nüüd ikka paneme ära koikson vaatas abiotsiva näoga kõheldes teistele otsa
o
otsija/ 5. jaanuar 2016 13:56
Leidsin intervjuu Tõnis Mägiga:
Tahtsin veel Rootsi kohta küsida – mis seal siis juhtus? Mida te seal tegite?
— Midagi. Kirjutusmasin oli. Üks pill oli seal. Kirjutasin mingeid lugusid. Jutukesi.
— On need kuskil ilmunud?
— Las nad olla. Võib-olla koorub sellest kunagi veel midagi. Siis ma kirjutasin uusi laule, mingeid mõtteid.
— Elasite sellest ära?
— Raha ei teeninud ma seal üldse. Aeg-ajalt käisin kuskil esinemas. Tegelikult ei teinud ma seal mitte midagi. Olin flyktning, põgenik põgenikelaagris. Rootsi riik maksis selle eest, et seal mingi aja elasin. Kuna seal ei olnud midagi teha, siis pooleteise aasta pärast tulin tagasi. Millestki muust rääkida ei ole.
n
5. jaanuar 2016 02:21
Naerda ei ole siin midagi,saadet ei näinud aga nüüd kuulasin lugu ja hoopis nutt tuli peale. Enamus lauljatest kuulusid mu lemmikute hulka, nüüd olen nii pettunud neis. Bentonist olin vaimustuses,et tore meeldiv inimene ja laulab väga ilusti ometi ma ei taha eestisse somaalia musti julmureid ja teie lauljad tunnete,et teil on õigus minupoole sõrme vibutada ja õpetajaks olla ja öelda läbi lillede et ma olen loll. Kas te arvate,et minul ei ole kahju lastest ja sõja eest põgenejatest aga ma mõtlen ka oma laste ja eestimaa peale, ei saa aidata ja haletseda nii palju,et me ise hävime, seame oma lapsed ohtu ja peame lõpuks ise oma kodudest lahkuma. Lapsed ja naised tulgu ajutist varjupaika saama aga mehed mingu sõdigu kodumaa eest. Laulust jääb selline mulje nagu eestlane väriseb nurgas ja mõtleb endale tondid. Pole ma varem kartnud, et eestit mõni terrorist ründab aga nüüd paneb mõtlema küll. Laulus olid sõnad kuhja kaklema,vast mõeldi kambaga materdamist.Selles olen ka jälle süüdi. Varem ei huvitand mind poliitika,käisin küll valimas aga eriti ei süvenenud.Kunagi oleks ma naernud kui keegi oleks öelnud ,et ma mõne poliitiku tegemisi jälgima hakkan ja meelde jätan nende tegusi. Läks aga nii,et isegi mina ullike hakkasin tajuma, et me riigis on midagi mäda. Pole ma varem tundnud vajadust kommenteerida siin ja sõimata kuid nüüd olen tõesti seda mõned korrad teinud,sest tunnen, et on vaja öelda. Ja lõpetuseks, valede otsuste tagajärgi on hiljem raske siluda,mõningal juhul ehk isegi võimatu.
v
Valdi/ 5. jaanuar 2016 13:23
naljakas- pole vajadust tundnud sõimata, nüüd aga olen seda mõnikord teinud:) Muaahahahaa, pada sõimab katelt...

k
kogu/ 4. jaanuar 2016 23:12
Kogu poliitilise valskuse, korruptsiooni, topelt standardite ja islamiterrorismi impordi taustal imestatakse, miks inimesed on vihased, sest nad hakkavad vastu avalikule valele, manipulatsioonidele ja vägivallale (islam) , ka vaimne vägivald on vägivald, mida valitsus oma rahva peal harrastab...ilusa ja pehme jutu peale irvitatakse ja lastakse laia kaarega.
Viha on see, millega inimene ennast positsioneerib - ilma vihata inimene on tühi narts. Vaadake Lääne -Euroopat. Seal on aktiivselt juba mitukümmend aastat viha ja sallimatuse (loe rahva vastupanu) vastu võideldud ja tulemuseks on sisutühi ja toimetu kogukond, kes laseb ennast tõugata ja lükata - keskaegsed moslemid on Euroopas sisulise võimu enda kätte haaranud, kuid euroideoloogia elluviijad vaatavad ainult pealt, kuidas põliskultuur hääbub ja mandub ilma mingi vastupanuta.
Viha on fundamentaalseks osiseks enesekaitsel - oma pere, maa, riigi kaitsel. Teel Euroopa (islami) konföderatsiooni on just vastupanu ja enesekaitse ning rahva hääl segavad faktorid, mis tahetakse Eesti rahval maha suruda, vähe sellest rahvas tahetakse panna oma rahvust, traditsioone ja kultuuri häbenema...aktiivselt tegeletakse eluterve moraali hävitamisega ja usu kaotamisega omariiklusese võimalikkusesse...tulevikus pannakse meid oma valgeid lapsi veel häbenema?
k
KÕIKIDELE LAULJATELE, KES OLIS NÕUS KLIPIS OSALEMA/ 4. jaanuar 2016 19:31
Mina teie kontserditele enam pileteid ei osta, lihtsalt kiusupärast :-D
j
jobu/ 6. jaanuar 2016 00:21
koli kohe ära moslemite juurde.
a
Arvaja/ 4. jaanuar 2016 19:22
Hea lugu oli - eestlate tänase päeva irooniline peegelpilt. Viis näitas, kuhu me oma õelusega jõudnud oleme. Kõik räägivad - järelikult laul mõjus ja pani mõtlema.
h
Hea kommentaar oli/ 4. jaanuar 2016 19:27
Tänase päeva tolerandi irooniline peegelpilt
t
4. jaanuar 2016 19:35
Tere, tüüpiline kibestuja. Olen palju maailmas reisinud ja pole just palju sinusuguseid negativiste kohanud
t
to 19 35/ 5. jaanuar 2016 12:02
Otse vastupidi,sa ei ole mitte kusagil käinud.Nii pime ja rumal ei tohiks ikka olla,et mitte millestki aru ei saa mis toimub.
r
Rnx/ 6. jaanuar 2016 11:58
Ma ei tea, kus kohas sa küll reisid, aga prooviks vahepeal päris elu ka elada ja mitte "happy pill" keele all eksisteerida. Pealegi Google Mapsiga arvutis kolada pole päris resimine. Eksole. Mugav küll a la õhtuks koju :))) Käi nt. alustuseks Lätis või Soomes ära, võin pileti välja teha ja siis kuku kirema. Reisimine on üks asi ja kõike ei näe. Ela võõrriigis natuke ja näed, et kõik polegi päris nii nagu väidetakse.
m
mul pole lihtsalt sõnu!/ 4. jaanuar 2016 19:45
"Viis näitas, kuhu me oma õelusega jõudnud oleme."
Viis näitas?! Või selle Alo Mattiiseni laulu viis (meloodia) näitas midagi...
j
4. jaanuar 2016 20:06
Jah, justnimelt Alo Matiiseni viis (meloodia) näitas midagi. Millised olime originaalesitluse ajal ja millised oleme nüüd. ehk siis aastaid hiljem vol2. Olen nõus, et mängiti rahvusliku tunde piiri peal, aga ehk ongi aeg eneseanalüüsiga tegeleda. Muidu see negativism varsti tapab meid viimse viisi saatel ...
t
to mul pole..../ 4. jaanuar 2016 20:21
.....ilmaasjata vaevad pead! Selle suuna esindajad kes selle mõnitamisega tegelevad on ju haiged inimesed....mingit loogikat ei maksagi nende tegemistes/sõnastustes oodata! Siit ka...."meloodia näitas..."! Tegelikult tüüpilised parasiidid, kes ise pole suutelised midagi looma....varastasid lahkunu tagant!
p
4. jaanuar 2016 20:27
Pole ma mingi suuna esindaja. Mõistan mõlemat poolt
s
4. jaanuar 2016 20:40
Selgelt tolerast olla on uhke ja hää....
1
19.22kes sa oled selline/ 4. jaanuar 2016 20:36
Viis näitas...kas sa ise ka aru saad,millest kirjutad.Alo Mattiiseni viis on isamaaline ja näitab armastust ja ühtehoidmist omal maal-mis õelusest sa siin mögised?100 ühesugust kritseldust ühelt aadressilt, kes on üktäkki targem kui Tõnis Mägi.Tema küll nägi õelust laulu tegijates.
m
morn/ 4. jaanuar 2016 18:41
Kamp toleraste vabariigile ja rahvale näkku sülitamas. Ei muud.
a
A/ 4. jaanuar 2016 18:08
Iga eestimeelne ajakirjanik peaks Avandilt tere asemel küsima -Kas sa pooldad Eesti rahvusriiki ? Ja kui pooldab ,siis -Kas tunned sellepärast häbi ka ?
b
B/ 4. jaanuar 2016 22:15
Kas sina pooldad Eesti rahvusriiki, et siin vihkamist jutlustad?
1
1 miljonist/ 4. jaanuar 2016 17:59
Kuulge, tellige Halensist huumorisoon :D
n
nõus Ivo Linnaga/ 4. jaanuar 2016 17:26
minule oli Tujurikkuja lõpulaul väga meeldivaks üllatuseks.See andis lootust ja usku ja kandis järjepidevust.Just samuti nagu meie muusikaeliit kandis ette fosforiidisõja ajal unustamatu Alo Matiiseni laulu,nii esitas tänane muusikaeliit sama loo tänapäeva valupunkte edastava sõnumina.Tunne oli võimas,lootusrikas ja puhastav.Uus põlvkond oli vanale vääriline jätkaja.Tuhat tänu!
1
17.26 tolerasti puhastus/ 4. jaanuar 2016 17:42
Ehk võtaksid vaevaks Tõnis Mägi arvamust lugeda,kumba inimene austab, sind või teda?Ära korruta oma tarkust sadu kordi,seepole enam huvitav.
a
A/ 4. jaanuar 2016 17:58
Vaata , meie kallal ilkumisega oled sa siin nõus ja koogutad kaasa , aga kas sa siis ka julgeks kaasa koogutada ,kui ilkumisparoodia oleks näiteks juutidest ,holokaustist ja gaasikambritest tehtud ?
s
sina nõus Ivo Linnaga / 4. jaanuar 2016 22:36
j
jaa,ja/ 4. jaanuar 2016 17:03
Üks asi selles laulus pole ju tõsi--SÜÜRIA ÜKSINDA--kust otsast??Venelane, Ameeriklane koos Süürias, kogu Euroopa süürlasi täis, kuidas ta siis üksi on?Kaasatundjad võiks ju kõik seltsiks siis minna veel.Hea teada, et Mägi viskaks tolgused uksetaha, inimesel on alles häbitunne sellise väimehe pärast.
m
ma usun ka, et / 4. jaanuar 2016 17:15
Mägile kangastusid nõukaaegsed komsomolid.Noored kahjuks seda aega ei tea ega oska end võrrelda, aga ju siis geenides...
h
häh/ 4. jaanuar 2016 22:23
Sa ei mäleta Mägist midagi. Kuidas ta venekeelseid laule üürgas ja pärast Elu Sõna usuhulludega koos ringi kondas. Ja mida imet ta Rootsist otsis, kui isamaa nii kallis oli?

s
sobib suurepäraselt/ 4. jaanuar 2016 15:39
Valitsusliidu võitluslauluks
Islami ilu hoieldes,
eestluse vastu võideldes:
pane tähele, pane tähele,
pane tähele, pane tähele!
Kui sina usud Allahisse,
kui sina usud Allahisse
ramadani, palvetesse,
ramadani, palvetesse,
tugevate turjadesse,
tugevate turjadesse,
mehe võimu kõiksusesse,
mehe võimu kõiksusesse,
noorte naiste omamisse,
noorte naiste omamisse,
isadesse, vendadesse,
isadesse, vendadesse,
enne kõike Allahisse,
enne kõike Allahisse,
siis saad põlve parema,
siis saad põlve parema.
Kui sina usud hundi juttu,
Kui sina usud hundi juttu,
Kardad koerte klähvimisi,
Kardad koerte klähvimisi,
kuulad tööka sajatusi,
kuulad tööka sajatusi,
uskumatu kaebamisi,
uskumatu kaebamisi,
põlisrahva salvamisi,
põlisrahva salvamisi,
madalate manitsusi,
madalate manitsusi,
sõgedate sõitlemisi,
sõgedate sõitlemisi,
siis ei saa sa midagi,
siis ei saa sa midagi.
Kui sina vajud valedesse,
Kui sina vajud valedesse,
upakile kristlusesse,
upakile kristlusesse,
käpakile Taara alla,
käpakile Taara alla,
röötsakile ateismi,
röötsakile ateismi,
siis saad kirbud kubemesse,
siis saad kirbud kubemesse,
sügelised südamesse,
sügelised südamesse,
päised pähe, kondid kõhtu,
päised pähe, kondid kõhtu,
siis sa lähed põrgusse,
siis sa lähed põrgusse.
Kui sina usud Allahisse,
Kui sina usud Allahisse,
siis sina usud rahvaasse,
siis sina usud rahvaasse,
saamisesse, jõukusesse,
saamisesse, jõukusesse,
rätipeade õigusesse,
rätipeade õigusesse,
kõrbesse ja kõrbeliiva,
kõrbesse ja kõrbeliiva,
pilvepiiril päikesesse,
pilvepiiril päikesesse,
siis saad elu vägeva,
siis saad elu vägeva,
siis saad põlve parema,
siis saad põlve parema
Täna tehakse kõik selleks, et hävitada Eesti kultuur, rahvas, moraal ning rahulik ja turvaline elukeskkond . Seda mida Stalin, Beria ning 50 a. nõukogude võimu ei suutnud, suudab juudaste dikteeritud internatside mõtteviis saksa täpsusega ühe põlvkonna jooksul, laastavalt ja lõplikult...inimeste pead on enda hävitamiseks osavalt ja märkamatult justkui ümberprogrammeeritud, milleks kasutatakse osavalt riigimeediat. Sellest mustast august kuhu meid rahaga meelitatakse enam tagasiteed ei ole...meilt võetakse kõik...
j
4. jaanuar 2016 15:46
Jumal küll, kui palju vaeva sa oled pidanud nägema.
1
15.46/ 4. jaanuar 2016 17:09
Ära ohi tolerast, sinu võimed on avalduvad vaid ühes lauses,sedagi on palju võitu sinu käest tahta.
1
15:46/ 4. jaanuar 2016 17:12
Tolerast olla on uhke ja hää, just Taavikese moodi....
j
Jätk/ 4. jaanuar 2016 19:26
...kui mind saatana poolt loodi.
m
muidugi/ 4. jaanuar 2016 20:25
....ega "tolerastid" viitsi vaeva näha.....nemad lihtsalt varastavad lahkunu tagant!
õ
Õiged sõnad./ 4. jaanuar 2016 20:57
Vaat,need on õiged sõnad sellele laulule.Ivo Linna oli ju ise kange Isamaalane.
j
Jah!/ 6. jaanuar 2016 10:28
Ivo promos ju valimisteaegu kogu aeg söögi alla ja söögi peale JUHANIT! Tema sõnum oli "Vali Juhan!"See paks poeb raha eest valimatult ükskõik kuhu!
a
Anti/ 4. jaanuar 2016 16:12
Noored ei saa Sinust enam aru, neid on juba kasvatatud kosmopoliitsed vanemad globalistidele soodsas suunas. Siit ka "geniaalne välgatus" teha laul just sellel viisil. What's next?!
Edasi on veel jäänud Eesti hümn ümber teha euromarksistlikus vaimus ja endale sarnased lapsed üles kasvatada.
õ
Õiged sõnad./ 4. jaanuar 2016 21:11
Vaat,need on õiged sõnad sellele laulule.Tubli! Ivo Linna oli ju ise kange Isamaalane.Igal pool laulis Isamaa eest.Enam polegi või?! Aga ta on ju kaksik ja Saaremaal öeldi vanasti niisuguste kohta,et need on kahe perssega inimesed.Tõnis Mägil on õige eesti mehe jutt. Iga rahvas elagu omal maal.Käigu külas ,võtame lahkelt vastu ja muidugi,kui on siia pere loonud,ei vaata keegi viltu.Aga käsukorras siia võõramaalasi sisse tuua!Öelge nüüd,mis vahe on praeguses olukorras NSVL-l ja Euroopa liidul? Siis asustati Eestisse vene rahvast ,nüüd murjaneid. Vahet pole!
a
aususest ja pugemisest/ 4. jaanuar 2016 14:56
Linna on muutunud juba pea samasuguseks arvamusliidriks nagu Jürgen Ligi, kes kõike teab ja igale poole oma nina topib. Ei austa niisugust tegelast. Sügav kummardus Tõnis Mägile,kes on jäänud ausaks nii iseenese kui teiste suhtes.
l
labane inimene võib tõesti nii arvata nagu ivo/ 4. jaanuar 2016 14:52
Kui midagi sellist ilmub, lubame, et ei lähe nende konsertitele, suvetuuridele ja muidu süldiesinemistele. Kui aga reklaamitakse välja järgmine taoliste tolerantidega kaasluses olev üritus, on rahval kõik nagu meelest läinud tormatakse vaatama kuulama.Teeme siis neile rahva hingel trampijatele boikoti , anname sedasi märku mida me sellest kõigest arvame.Nimed ja näod on siin ju kõik selgelt lugeda näha. Ivo tahab ju ka noorde järel jõlkuda ja kaasa karjuda, nii vanal mehel võiks eneseväärikus veel säilida.Kui ta 80 lõpus neid isamaalisi laule laulis oli talgi pisar silmas, kuhu see kõik on kadunud?Mul on häbi mõelda et laulu eestlane olen ja eestlaseks jään laulis seesama inimene, kes oma sõnadega kiitis takka teise samaväärse laulu mõnitamist.Tuleb siis välja,et need isamaalised laulud põlnudki ivo meelest tõega võetavad vaid hetkeline nali ja praalimine.
s
4. jaanuar 2016 15:47
Sa katsu boikottide vahepeal raasuke ka enda elule pühenduda.
t
to 15.47/ 5. jaanuar 2016 10:29
Seda ma teengi, ei saa eirata seda mis minu jaoks on rõve ja labane.Sinu jaoks tundub, et kõik mis ette söödetakse labasus, roppus, eestluse mõnitamine on õiglane ja oodatud, või oled siin üks nendest lauljatest.
a
aga kas/ 4. jaanuar 2016 16:53
ta pole mitte kohustatud, näpud sahtli vahel, seltsimehed tuletavad meelde et kunagi andsid kolm tilka verd kui sosistasid
ülimalt loogiline, et kruvisid keeratakse sallivuse suunas just Venemaalt - tulge karu kaissu pakku
s
4. jaanuar 2016 14:47
Seda laulu oli väga piinlik vaadata,kahju et meie noorsugu ei tea isamaa ja keele armastusest midagi. Siis pole lootagi et ka viiekümne aasta pärast keegi veel teab Eestist või keelest.See on muidugi natuke arusaadav ,nad ei ole täiskasvanuna elanud nõukogude liidus ega tundnud venestamist ja muud survet.
k
Karta on/ 4. jaanuar 2016 13:55
et valitsus annab avandile mõne rahalise preemia või autasu teenete eest kultuurimaastikul nagu sai tiitli sildna.
m
mm/ 4. jaanuar 2016 13:43
ei olnud jah naljakas - kurb oli - aga see oligi ju asja mõte....Tujurikkuja on ju ennegi selliseid piiripealseid asju teinud. Minu arvates oli väga õige tegu. On kaks ise asja - rahulolematus Euroopa Liidu migratsioonipoliitikaga, migratsiooni ohjamisega on ikka täitsa ämbrisse astutud, aga teine asi on sallimatus kõige võõrapärase vastu, kaastunde ja inimlikkuse puudumine, võõrviha....
t
Tiit Kärner/ 4. jaanuar 2016 19:36
"sallimatus kõige võõrapärase vastu, kaastunde ja inimlikkuse puudumine, võõrviha"
See on ju kõik väljamõeldis ja see on see, mida Tõnis Mägi ütles. Selliseid inimesi ei ole Eestis (suhtarvuna) rohkem kui Rootsis, Saksamaal või kustahes mujal. Tõeline probleem ei ole neis, vaid selles, et täiesti kunstlikult on suudetud Eesti ühiskond lõhestada kaheks leppimatult vaenulikuks leeriks, nõrgendada ohtlikul määral nii rahvast kui riiki. See esitus oli veel üks samm samal teel, rahva ühtsustunde ühe toe hävitamine teisele poolele ärategemise rõõmuks. Kurb jah, aga mis see mõte siis selles on?
m
mmm/ 4. jaanuar 2016 13:41
Homod ei ole normaalsed vaid ikka päris suure hälbega
K
.../ 4. jaanuar 2016 13:36
Kõik need huumorisooneta kodanikud, miks te siis nii palju kära ei tõstnud, kui meie luuletaja Contra aastaid tagasi sellest laulust oma versiooni tegi? (Ka see oli üsna julge sõnavõtt...)

l
laulu viisi valik on kummaline, sest/ 4. jaanuar 2016 13:28
Alo laulud olid migratsioonivastased laulud.
e
Eesti,/ 4. jaanuar 2016 12:55
Tujurikkujas esinenud lauljaid viib Euroopasse ja teeb kuulsaks Soome publitsist Johan Bäckman!Esimesed esinemised pidavat olema Soomes.Ainus nõue on tujurikkuja laulus oleks Eesti asendatud Soome nimega ja siis edasi Saksmaale ,Ungari,Poola jne
h
heinz/ 4. jaanuar 2016 22:21
Bäckman? Ise ka saad aru, kui loll sa oled? Bäckman kuulub igasuguste Ojulandide ja Helmetega samasse paati.
h
Ha/ 4. jaanuar 2016 12:41
Ha eile uisutamas laulsid ka lapsed neegri koht on aafrikas
Nii et tujurikkuja panite 10 sse
u
Udo/ 4. jaanuar 2016 12:27
Mäletan , et 1997. aasta kevadel oli meil Tallinna lähedal TTÜ Tallinna Kolledži pidu ja samas koolis käis ka Henry Kõrvits. Õhtuhämaruses saabus sinna autoga ka väiksem seltskond, kus oli ka toonane staar JOEL DE LUNA koos oma kaasaga.
Kuulsin oma kõrvaga, kuidas GENKA ütles sarkastiliselt De Luna kohta: "Ma panen Muhu rahvariided selga ja haaran hangu, kui sellised hakkavd Eestisse tulema".
Vaated on ilmselgelt muutunud.
j
jeah/ 4. jaanuar 2016 12:56
genka on "arenennud" :D
suht jäle.
aga Alo võib naerda küll, ivo üle. et niipalju siis seda isamaalisust jätkus. keegi kunagi ütles, et ivo linna on ainus inimene, keda kõik armastavad. siis olin nõus, nüüdseks on siis seegi muutunud.
u
urmas/ 4. jaanuar 2016 12:57
muhu rahvariided ei ole igaühe lörtsida. tõmmaku nüüd endale kalts pähe.
j
. SUUR PUNKT/ 4. jaanuar 2016 13:28
joel de luna pidavat olema Eestis UUEL seemendamiskäigul ! Kõik puha kihluse ja sellisega . Tegelikult on kogu linn täis selliseid zooseemendajaid .
a
4. jaanuar 2016 15:48
Aamen, Urmas on rääkinud!
r
Raha/ 4. jaanuar 2016 13:34
a
aastal 1999 arvas genka nii/ 4. jaanuar 2016 20:11
p
palun tolerantide kommentaare/ 4. jaanuar 2016 12:24
Ma ei saa aru. Paljud ülistavad moslemeid ja üritavad väita, et moslemid on rahu armastavad. Minu küsimus tolerantidele, et mitu toredat moslemit appi läks ja mitu mitte. Mitmendal minutil seda rahu armastavat moslemit näha on??? Ma miskipärast ei oska vaadata. Äkki tolerant aitab, nendel ju palju fakte. http://vidmax.com/video/131275-Sickening-video-shows-a-27yr-old-Muslim-women-being-falsely-accused-t...
e
Euroopa arengud/ 4. jaanuar 2016 12:48
Kopenhageni külje all asuvas väikelinnas juhtus sellel aastal selline TOREDA TRADITSIOONI algus , et 9 liikmeline linnavalitsus , kellest 5 olid moslemid , keeldusid jõulukuuse ülespanemisest raekoja platsile , kuna olevat liiga kulukas ja solvavat linnas elavat moslemite kogukonda ??? Muide moslemid on linnas vähemuses aga Taanlased on lasknud endale nii kapitaalselt pähe istuda , et kurban bayrami tähistamiseks kulutas see sama linnavalitsus KORDADES rohkem , kui oleks läinud Jõulupuu peale . Millegipärast tuli meelde Lasnamäe päev Tallinnas .
r
rainz/ 4. jaanuar 2016 13:34
selline loomakari tuleks kõik maha lasta
?
???????????/ 4. jaanuar 2016 12:33
s
4. jaanuar 2016 12:51
sa oled idioot või?
need ju sisult kaks ise asja. täiesti erinevad. sa ei saa ikka mitte midagi aru.
g
Gunnar Stahl/ 4. jaanuar 2016 11:59
Kahju, et Liisi Koikson oma nime eesti rahva silmis määris ja imestasin väga, et tolerast Ivo Linna seal ei esinenud, kuid nüüd jõudis jälle ikka essu sisse astuda oma tobeda kommentaariga
n
4. jaanuar 2016 12:52
no pole imestada midagi.
võib olla lapsepõlvest mõni trauma...
u
usuhullud märatsevad/ 4. jaanuar 2016 13:13
Iraanis kohalikud, siin kohalikud: pühadust on teotatud :). Võta üks ja viska teist :).
e
eks ta ole/ 4. jaanuar 2016 16:51
sitta siludes jääb paraku ka hais omale manu
k
Kus-Enn Varbapeale/ 4. jaanuar 2016 11:47
Veetsin 1988 - 1990 lõbusalt-sunniviisiliselt aega nõuka-armees. See üsna magus ärkamisaeg...Pidin pidevalt taluma irinat teemal:" Mida te, estontsõ õige mõtlete, et tahate iseseisvaks saada? Teil ainult meri ja kruusakribal...te ei saa ilma NLiiduta hakkama..." jne. jne. Peale aastast teenistust olin vene keele sellisel tasemel suhu saanud, et võisin ilkujate suus üsna hõlpsasti kinni panna. Iseäranis oli üks muidu tore Kiievi tüüp mul pidevalt selle teemaga püksisääres kinni...Avastasin üheltmaalt, et Aleksandr on sõgedalt armunud oma kojujäänud Ksjuušasse, kellele ta igapäev imalate pealkirjadega armastuskirju saatis. Ükskord kui Sanja-poiss jälle "Eestiasja ilkumise" tujus oli ja teema bravuurikalt üles võttis, piisas mul vaid korraks vihjata, et jah, kaks aastat on pikk aeg ja sul pruut kodus ootamas...üksi loodetavasti. Ja ngu võluvitsakesega pühitult oli Eesti iseseisvuse-jutt unustatud ja tüüp püha viha täis mu peale...Ühesõnaga, nagu ta üritas edaspidi minu kallal ilkuma hakata, võtsin tema pruudi üksioleku-teema üles ja oli rahu majas...Tahtsin selle jutuga öelda seda, et ei ole vaja teiste inimeste jaoks tähtsate asjade üle nalja visata ja kui sellest aru ei saada, siis kohatult naljategemine sind ennast puudutava tundliku teema üle ehk paneb veidike mõtlema. Ei usu, et Avandi Märt Vähiliidu tegemiste üle naljaviskamist väga tolereeriks...Enne mõtle, siis ütle.
n
naine / 4. jaanuar 2016 23:58
Just, Avandi ja co, visake ka "lahedat" nalja vähiliidu ja pardiralli teemadel, see oleks kah äge, eks! Samamoodi on meie meelest mage ja kohatu see, mida tegite väikese rahanatukese eest- ja sama arvaksid ka paljud inimesed, kui selle loo tõlget ja mõtet kuuleksid ka mujal Euroopas- eriti need, kes kaotasid lähedase Pariisis või mõne sisserännanust vägistaja ohvriks langenud...

h
Huvitav , kui palju on igasugu fondid eraldanud igasugu MTÜ-e raha sellel aastal , et hävitada Eestlaste rahvustunne ?/ 4. jaanuar 2016 11:46
.......LÕI VAATAJAD KAHTE LEERI ! ? Mitte mingit kahte leeri EI OLE ! On need käputäis TOHUTULT VAIMSEID EUROINIMESI kes solkisid Alo Mattiiseni laulu ära ja solvasid aasta viimasel päeval kõiki Eestlasi ja teisel pool on need 95% Eestlasi , kes armastavad oma kodumaad , kes EI OLE rassistid vaid tunnevad muret oma laste , lastelaste jne. turvalise tuleviku ja oma kalli emakeele pärast .
k
Kissenger on öelnud ühe lause/ 4. jaanuar 2016 17:20
"these 95% have to go!" said aru küll,....... kuhu jäävad need viis viimast.
e
esko/ 4. jaanuar 2016 11:37
pagulaslaulik linna võib ju arvata mis tahes,aga alo mattiisenile kui sügavalt isamaalisele mehele kindlasti ei meeldiks selline oma laulu labastamine vasakpoolsete moosekantide ja muidu teatritolade poolt.need peldiku-ussid roojasid sel ajal alles mähkmeid täis kui eesti rahvas vaimustusega ja pisar silmas alo mattiiseni laule laulis.
t
to esko/ 4. jaanuar 2016 13:01
ivo nimi ongi väikese tähega, kuid Alo nime ei tohi küll kunagi väikese tähega kirjutada, pea see meeles!
s
Siiralt hea meel, et Tõnis Mägi oma arvamuse välja ütles/ 4. jaanuar 2016 11:23
Ma olin Mägist natuke kehvemal arvamusel, arvasin, et selline peavoolu meedia kummardaja. Vabandused, ei olnudki nii.
Tõesti suur mees suure südamega ja mõistusega. Väga vahva. Sümpaatne.
Ütleme nii, et mees teab, mis mees räägib.
Hea, et miski veel püha on ja midagi veel austatakse. Kuigi noorem põlvkond püüab kõike lagastada, lamestada ja rahaks teha.
s
Suur/ 4. jaanuar 2016 12:16
suur tänu Tõnis Mägile selle arvamuse eest!
t
Tom/ 4. jaanuar 2016 12:17
Tõnis Mägi jagab suht tihti oma facebooki lehel Objektiivi postitusi ning ilmselgelt on ta oma väimehest kardinaalslt erineval arvamusel.
Huvitav, kui Tujurikkuja oleks võtnud parodeerida Tõnis Mägi '"Koitu", kuidas oleks see mõjunud Mägi tervisele?
n
4. jaanuar 2016 12:52
No vot, ma jälle ei vaata tema FB lehte, sellepärast ei tea ka tema seisukohta selles küsimuses.
k
???/ 4. jaanuar 2016 13:04
ks ta ütles, tahan ka näha? ei saa oma vämehele mõistust pähe pandud, häbiväärne kergats mõnitab oma rahvast. ja siis eputab sellega igal võimalusel, et kes ta äi on. Tõnis võiks selle keelata, ärgu ärbelgu oma äia nimega.
k
Kont/ 4. jaanuar 2016 11:15
Kui naeraks, siis ainult internatsiks pööranud, kähiseva häälega IF-i üle, kes pole aru saanud, millal on õige aeg lavalt lahkumiseks.
i
4. jaanuar 2016 11:46
iff tahab ainult igas pulmas pruut olla
n
naine to Kont/ 5. jaanuar 2016 00:01
Just, nii vana ja mannetu ja rumal ja ikka kangekaelselt üritab pildil ja laval olla. Ja nagu näha, eriti rumal ka. Lausa häbi teda vaadata-kuulata, pole ei mõistust, ei häält ega tegu enam- lihtsalt üks lalisev vanamees roosas mitte-istuvas pintsakus. Hale! Ja teravaks kontrastiks nii tarkuse, andekuse ja muus osas on aga Tõnis Mägi, respect talle!
l
Liis/ 4. jaanuar 2016 11:11
Kummardus, Tõnis Mägi! Olen Teid alati austanud ja see austus kasvab iga aastaga. Ivo Linna võiks natuke mõelda, enne kui seletama hakkab.
s
saare naine/ 4. jaanuar 2016 11:00
ütleks ka. Kurb oli. Ootasime pere nooremate ja vanematega seda saadet, lootes tõesti elamust saada... Olen oma lastele rääkinud laulvast revolutsioonist ja neist lauludest, nende tähendusest, nüüd oli tunne nagu oleks telekast lennanud ämbritäis virtsavett vastu vahtimist, suur tänu tõesti, ERR!
m
mandri mees/ 4. jaanuar 2016 15:58
ERRist viimasel ajal muud ei saagi kui virtsavett Ütlevad veel viisakalt "palun väga" kah..
k
kolerast/ 4. jaanuar 2016 10:54
Ei naeraks see Mattiisen midagi. Uuema aja Eesti osas oli Alo juba üheksakümnendate alguses parajalt pettunud, mäletate seda konflikti Lennartiga?
p
postitan siis oma arvamuse siia/ 4. jaanuar 2016 10:33
Probleem ei seisne selles,kas see oli hea laul, NALJAKAS või mitte! oleks võetud ja tehtud laul RONG SEE SÕITIS TSUHH; TSUHH; TSUHH viisi peal, oleks ehk mõni naernud, mõni nutnud,mõni kehitanud õlgu.
Aga probleem seisneb hetkel selles, et võeti laul, mis on paljudele eestlastele püha,millega seoses on hinges nii palju ilusaid mälestusi ja LÕHITI SEE. lõhuti see,mis oli PÜHA!
ja seda poleks olnud vaja.
Kellel oli kasulik niiviisi rahvast veelrohkem kahte leeri ja omavahel riidu ajada?
Täiesti VASTUTUSTUNDETU tegu.
Ja kurb, et meie noored lauljad sellise avantüüriga kaasa läksid,mõtlemata tagajärgedele.......
l
lisan juurde/ 4. jaanuar 2016 11:39
Inimesi šokeeris justnimelt see, et laul, mis omal ajal LIITIS INIMESI, oli saanud nüüd KÕIKI ja KÕIKE VIHKAMISE VARJUNDI!
t
tore ju/ 4. jaanuar 2016 13:19
kui sai rassiste ja natse vihkava varjundi. Kas Hitler on sinu iidol? Siis ju venelased sõimasid õigesti eestlasi natsideks.
t
tore ju-le/ 4. jaanuar 2016 13:34
Näed, kui tore, oled ka lõpuks jõudnud omale arvuti osta? Näed siis, kui tore on internetis uudiseid lugeda ja isegi ISE kommenteerida! Toimeta aga edasi!
a
Anti/ 4. jaanuar 2016 15:41
Kus meil Eestis need natsid on või olid? Eestis pole kunagi olnud rahvapoolset natside toetust, oli vaid soov kiiresti unustada Eesti rahva kanńatuste aasta 1940-41 ja taastada Eesti iseseisvus. Kas sa ignorantne tatikas ei tunne meie ajalugu või oled mingi sovjetlik töll, kelle vanemad 70-ndatel siia ronisid !

g
Gabriel/ 4. jaanuar 2016 10:27
Ilus laul! See laul on muutumas rahvahulkades hitiks. Poliitiliselt on kõik korrektne, laulu sõnades on kajastatud mure meie riigi püsimajäämise pärst. Meie riigi hävitajad koos isehakanud valitsejatega on muidugi tagajalgadel.
t
4. jaanuar 2016 11:03
tolerastide hitiks, tahtsid öelda?
v
vanamutt/ 4. jaanuar 2016 10:25
Lenna arvas, et kritiseerivad ainult vanamutid. Seega peabta iseend kõrgemaks isikuks, järelikult ta ei vanane. Kunst teeb lodevaks, nõrgaks ning põhimõttevabaks. Sellest need homomultikultikultuuri pealesurujad aga aru ei saa, et oma usu vägivaldne pealesurumine rahva endi raha eest viib nende endi publikunumbri püsivale allakäigutrepile. Kõik müügiks nagu seal youtube videos, ku Lenna oma palja ihuga leiba teenis? Mina pole vana ega naine aga Lenna sugused naised on suur oht meie naissoole - igasugune kõlbelikkus on kadunud.
v
vanamees/ 4. jaanuar 2016 13:21
mis sa tige ja harimatu vanamutt jahvatad :)?
1
13.21/ 4. jaanuar 2016 15:43
Lenna ise siin juba,tore ,et aega leidsid vanemaid sõimata.Elagu noorte kõrge kultuur ja teadlikkus, näita keskmist sõrme ka, kohe mõlema käega veel.
m
meie noortel lauljatel polegi midagi püha, peaasi, et pappi saab./ 4. jaanuar 2016 14:20
Raha on nende jumal.
Avandi sai positiivse kuvandi, kui kaotas oma lapse vähile. Tegelt oli see lihtsalt ajutine fassaad, mille tagust vähe-haaval tundma õpime.
Ju on veri paksem kui vesi.
v
veel üks vanamutt/ 4. jaanuar 2016 21:28
Olen 64.a. sündinud, seepärast Lenna jaoks vanamutt.
Kui see kõlupeast Lenna taipaks, et rohkem kui 20 aastat enne minu sündi huilgasid temasugused komnoored Eesti rahvale "uut paljurahvuselist" ühiskonda, mille üks utoopiaid oli ka perekonna kui kodanliku igandi kaotamine, lisaks naised ei peaks enam lapse kasvatamisega end vaevama, sünnist alates tegeleks "uue inimese" ajupesu, arendamisega vastavad spetsialistid jne jne
i
ilus laul/ 4. jaanuar 2016 10:19
Selles laulus oli ka hea koht mu meelest see, kui öeldi põhimõtteliselt seda, et eestlast ajab vihale isegi see kui vesi keeb, või kui keegi midagigi teeb. Nii tõesti on, et kui keegi teeb kas siis positiivset või negatiivset, vahet pole, ikka saab sõimu ja halvakspanu.
j
juhm/ 4. jaanuar 2016 11:18
Eesti stagneerub iga päevaga aina rohkem, sest reaalselt ei tee riigiisad midagi vaid imiteerivad tegemist. Noorem põlvkond ei mõista, et "midagigi tegemisest" ei piisa riigi edasiviimiseks. Kas ma pean plaksutama, kui näen, et riik meenutab iga päevaga aina enam Põhja-Koread? Ma ei vihka, aga mul hakkab juba õudne, kuhu me liigume. Ma olen seal juba olnud ja see koht ei olnud just väga tore.
i
inga/ 4. jaanuar 2016 12:21
Kas antud laulu ettekandjad ei ole eestlased?Kas nende vanemad,vanavanemad,lapsed,sugulased ei ole eestlased?Mis müstiline imeloom on vihkav eestlane?Kus ta on,kes ta on?Eestlast ajab vihale kui vesi keeb,või kui keegi midagigi teeb.Nõutus,nördimus,kurbus valdab mind kuuldes eestlaste mõnitamist.Olen Eestlane! Olen uhke oma rahvuse üle.Imetlen meid, eestlasi!
s
sa loe/ 4. jaanuar 2016 13:24
neid komme iga päev, 99% on niisuguseid vihkamist ja vägivalda õhutavaid, tunne jah nende üle uhkust. Üheski riigis pole teiesugused suutnud midagi head teha.
s
sa loe/ 4. jaanuar 2016 16:59
näita siis kus need vihkamisttäis kommentaarid on ka?!
s
suukorvistamine/ 4. jaanuar 2016 10:18
Delfis käib Mägi kommentaariumis kommentaaride suurpuhastus! Jube,kuhu oleme jõudnud? IGA KÕNE, on NÜÜD VIHAKÕNE,mis ei kiida parteid ja valitsust! Masendav.......
h
4. jaanuar 2016 10:54
Harju ära, uus diktatuur on sündinud ja hullem veel kui NSVL üldse kunagi oli. Rahvas o kordi haavatavamas olukorras.
m
4. jaanuar 2016 11:17
Mina ei näinudki Delfis enam Mägi arvamust. See on kas maha võetud või kuhugi nurga taha peidetud. Selge see, Delfis on ainult kaks arvamust: soonvaldi arvamus ja vale arvamus.
p
Pelle Tuhatjalg/ 4. jaanuar 2016 15:31
Täpselt nii ongi, Teil on õigus - oleme kordi haavatavamas olukorras kui tol punasel ajal. Tänasel päeval on tekkinud inimeste vahele nähtamatud müürid, mida keegi eriti ületada ei tihka - äkki ikkagi mõeldakse, et ma olen rassist-fašist-nats--homofoob-inimvihkaja- . . . äkki ikkagi ülemus-kolleeg pärast keerab käru. Äkki ikkagi tullakse koju ukse taha, kunagi ju ei tea... Äkki veel mustmiljon asja, mida võib juhtuda . . .
Pangale on laenud vaja tagasi maksta, tööd hoitakse elu hinnaga.
Kurb.
m
Mine vaata/ 4. jaanuar 2016 16:11
v
vaataja/ 4. jaanuar 2016 10:07
Lisan juurde- nimetatud vene saatel oli eestikeelne tõlge all!
k
khmm../ 4. jaanuar 2016 10:56
netis liigub juba ka ingliskeelse tõlkega versioon. muu maailm siiski sellisest "huumorist" aru ei saa, ning suure tõenäosusega lasevad need tolerastid endale suure kaarega varbale.
j
just, just/ 4. jaanuar 2016 11:50
muu maailm saab aru, et noored rassistid laulavad isamaalist laulu ja peaminister kiitis selle heaks. Nii et lasti endale varbasse.
k
kõiges/ 4. jaanuar 2016 12:27
on ka midagi head-lapsed laulavad kodus :neegri koht on aafrikas ja on sellest laulust vaimustatud.Tuli nagu naksti bumerangina tolerastidele tagasi!Peaminister ise ju kiitis selle laulu sõnad heaks!
a
ah,/ 4. jaanuar 2016 13:21
see meie peamin pole üldse meenutamist väärt! ainult eesti halvustamine ja rahva maha tegemine.
g
GS/ 4. jaanuar 2016 10:01
Ma ei saa aru, kuidas Eesti jõmm-pööbel on nii õrnaks muutunud.
Kogu aeg pisar silmanurgas.
Midagi enam öelda ega laulda ei julge.
Enne polnud nagu miski püha, millest selline muutus?
d
dfgd/ 4. jaanuar 2016 11:01
Sa oled lihtsalt meedial hästi pestud ajudega tropp, kes teistest inimestest ei tea rohkem, kui meedia kaudu sulle räägitakse. Meedia mainekujundus rahva pihta on olnud ikka väga tendentslik, kõik see sõimamine lumpeniks, joodikuteks ja varganägudeks on oma töö teinud. "Kõik invaliidid on joodikud ja petised" kampaania kestis ju aastaid, et läbi suruda invatapuseadust, et ühiskond ei protestiks inimeste kaudse tapmise vastu. UK on sama mõrvarliku seadusega praegu uurimise all, sest sellega reaalselt hukkusid inimesed.
Idee oli ju ilus: pagulased sisse ja invad kärvaku maha, kui tööd teha enam ei suuda.
p
pestud ajudega, aga kes?/ 4. jaanuar 2016 13:30
Mis juhtuks, kui praegu kuulutataks kõik seadused kehtetuks, võib teha kõike? Siis hakkaks tapmine, vägistamine, röövimine, sest enamus inimesi on metsikud loomad. Tsiviliseeritud riigi ülesanne ongi need loomad seaduste abil ohjes hoida. Aga nüüd on dzinn pudelist välja lastud ja ekrelased kasutavad seda edukalt ära, sest niisugused, nagu Hitlergi, kasutas seda. Kes siis on pestud ajudega? Aga kahjuks need pestud ju aru ei saa, sellepärast pestaksegi.
m
mikk/ 4. jaanuar 2016 16:53
90% inimeste jaoks pole seadusi üldse tarvis- nad käituvad niigi öieti. Seadused ja vangimaja on pättidele.
v
vaataja/ 4. jaanuar 2016 10:01
Ausalt öeldes lähevad need aastavahetuse ,,shoud,, aina nigelamaks!! Kui öeldakse naljad,siis ikka aina labasemaks,ei midagi erilist! Vaatsin pisteliselt neid saateid ja ühtegi ei suutnud lõpuni vaadata! Elame küll tänapäeva Eestis aga olid tõesti ajad kui n.ö. vene ajal meie estraadi-huumori saated oli menukad!! Küll oli meie Aimla nalju,Baskin kasutas nii eesti kui tõlgitud vene huumorit! Nüüd pühadel sai vaadatud ka mõningaid vene kanaleid kus tõesti sai ka NALJA!! Viimase saate vaatasin veel 2.jaan. PBK-1-s - Izmailovi park.Tõesti sai naerda! Tundub,et meie ,,estraad,, ja naljasaated surevad välja!
p
Pole hullu!/ 4. jaanuar 2016 11:19
Umbkeelsete kirikupappide kombel rahvast sõimav ja "manitsev" president ning siniste sukkadega pedepulmast pedepulma traaviv peaminister panevad kõigile koomikutele pika puuga ära. Noh ja pooltšurkadest koomikud on ise palju koomilisemad, kui nende tehtav nn. "uumor".
t
To Mnjah/ 4. jaanuar 2016 10:01
Mina isiklikult tunnen ka õnneks vaid mõnda üksikut sallimatut ja õelat inimest. Pidasin rohkem silmas seda mis internetis toimub!
Seal ju selgelt aru saada, et selliseid inimesi on omajagu.
Ma ei poolda seda, et pagulasi siia ja euroopasse lastakse ega ka kooseluseadust, samas ma aga ei sõima ja solva internetis anonüümselt kedagi, sest see ei anna mulle mitte midagi. Ühesõnaga, see laul läks täppi nende inimeste puhul kes seal internetis anonüümselt tõmblevad
t
Tiit Kärner/ 4. jaanuar 2016 19:49
Asi on ju just selles, et see oli SEE laul. Teinud siis selle ütlemiseks uue laulu. Ah et tahtsite just SEDA laulu teistelt ära võtta? Laulu, mis rahvast liitis? Noh ja võtsitegi, olge siis selle üle nüüd õnnelikud.
n
nii/ 4. jaanuar 2016 20:55
mina ka õnneks ei tea isiklikult inimesi, kes oma lapsi väärkohtlevad, aga neid ometigi on ka eestlaste (ja kõigi teiste inimeste) seas.
See ei anna õigustust meile ERR ekraanil pritsida, et oleme üks jälk sadisti-rahvas.
Ja hoopis moraalitu on takka kiita, et me olemegi ju sellised, vaadakem tõele näkku) kuna lapse väärkohtlemise juhtumeid on ju ometi esinenud). Enese alandamisega nõustumine on samuti vääritu.

u
urmas/ 4. jaanuar 2016 09:51
Sama kurb ja häiritud nagu Tönis Mägi jt.. Raha nimel sellist nõmedust teha on eriti vastutustundetu.
c
Crack/ 4. jaanuar 2016 09:49
Tujurikkuja lõpulaul oli kohatu, et mitte öelda täielik p...sk Samas selgusid ka Eesti kõige valitsuse truumad õukonnalaulikud.
e
Eestit/ 4. jaanuar 2016 10:05
mahamüüva bande lojaalsed laululinnud, kellele selle eest näpuotsaga teri puistatakse...Vaevalt et Linna oma südamesopis samamoodi arvab...
m
moslem/ 4. jaanuar 2016 20:02
avandi on vägagi moslemi moodi
n
No/ 4. jaanuar 2016 09:42
Minule ka meeldis, eriti see koht et neegri koht on aafrikas
Seda ōpetati meile juba koolis. Ainult et ONU TOM elas ameerikas, sinna viisid ta vastu tahtmist valged
v
Vastu tema tahtmist/ 4. jaanuar 2016 10:18
kuid mitte vastu musta pealiku Mbwanga tahtmist, kes onu Tomi heameelega valgetele myys , et temast lahti saada. Pealekauba tuli hakata Onu Tom'e peale USA kodusõda lausa vägisi Libeeria nimelisse Aafrika mandril asutet riiki viima, sest miskipärast ei tahtnud nad tagasi kodumaale minna.
m
4. jaanuar 2016 09:39
Mis seal siis nii ebatavalist oli. Eestlased ytlevad ikka et neegri koht on Aafrikas
k
koolivend Jõgevalt/ 4. jaanuar 2016 09:27
Teades Alot siis olen kindel et seoses olukorraga riigis oleks tulnud laule nagu Pedjajõest. Me peamegi eesti eest laulma. Soome ei laula ja on muutunud moslemii taimelavaks. Möödunud aastal saabus üle 30000 tuhande tahmanäo kes pole rahul toiduga,majutusega ja ei ole nõus töötama. Soome naised koolitavad endid enesekaitses et mitte sattuda vägistatuiks.
m
Mikä Ruumis/ 4. jaanuar 2016 09:23
Peale tuju rikkujat eetris olnud stand-up oli totaalne propaganda. Esimeses sketchis üritati selgeks teha, et homod on normaalsed, teises tuldi seletama, et igalpool toimub natsionaalsotsialistliku partei koosolek... peale neid läks telekas kinni. Valitud etteasted, valitud teemad... Kahju, et rahvusringhääling, mis peaks oleme meie au ja uhkus on nüüd selline... hunnik ...!
m
MM/ 4. jaanuar 2016 13:05
Oot, sulle tuleb kohe ekstra selgeks teha, et homod on normaalsed inimesed nagu iga teinegi?
t
tt/ 4. jaanuar 2016 13:32
Jah, homod on normaalsed inimesed, aga selle normaalsuse vägisi peale surumine ei ole normaalne.
z
Zz/ 4. jaanuar 2016 09:15
Mida Mäx ütles? Viitsib keegi kirjutada..
m
4. jaanuar 2016 09:21
mulle saada raha ja siis kirjutan ;)
t
to-zz/ 4. jaanuar 2016 09:26
Loe delfist,mida mäx arvas!
n
neeger/ 4. jaanuar 2016 09:11
Ivo tahab ka moodne olla ja kiidab takka,samas on Ivo arukas ja ma ei tahaks uskuta,et ige oli paljas ja hirnus krampides. See lugu oli vaseliini meeste lugu.

j
Jüri Kukk/ 4. jaanuar 2016 09:05
Üks asi, mida paroodias osalejad ei arvesta. Puutun ise kokku nende laulikute kontsertide korralduspoolega ja näen, kui hädine on piletimüük. Inimestel on raha, et käia mõne lemmiku kontserdil, kuid mitte nii palju, et käia kõigil, kus tahaks. Tahes-tahtmata valitakse välja üks-kaks ja siin hakkab juba mängima antipaatia. Olen ise olnud sagedane Bentoni kontserdite külastaja, aga enam ei lähe — ja tema mõned aastalõpukontserdid jäid muideks publiku vähesuse tõttu ära. Mulle lihtsalt ei meeldinud see labasus — kui oli vaja nn sallimatutele ninanipsu lasta, teinud omaette lugu, miks oli vaja lörtsida laulu, mille saatel ütlesid nende isad-emad fosforiidikaevandamisele: Fosforiiti? Tänan, ei!
m
4. jaanuar 2016 10:37
Miks peakski publik oma silmad ja kõrvad sellistele detruktiivsele jamale avama? Kui ikka häid emotsioone ei saa siis pole ju vaja kontserdile minnagi. Kui tunne on halb siis on tegu halva muusikaga, usaldage sisetunnet! Muusika/heli kaudu tehakse jubedaid asju inimestega,
Jeeriko pasunad lõhkusid linnamüürid, arvate, et teatava häälestusega pillidega ei saa inimest lõhkuda? Väga hästi saab ja selleks poppmuusikat reaalselt ka kasutatakse. Uurige asja, pidev destruktiivse tümaka kuulamine võib päris ohtlik olla.
a
Ann/ 4. jaanuar 2016 10:51
Just ! Ja nende lauljate kontserditel käivad just nn. tavalised inimesed ja nüüd on teatud lauljatel neid kindlasti veel vähem. Mul on hea meel, et minu lemmikuid seal ei olnud- tegelesid oma põhitööga vist, mitte raha eest end lolliks tegemaks.
m
mina/ 4. jaanuar 2016 21:11
vaatasin just youtoubist 30.12 videot, kus Liisi Koiksonile laulis Haapsalus publik vastu: tuule suund on nord - nii armas tundus see ja kahetsesin, et ise seal ei olnud. Aga 31.12 selgus - vaat milline Juudas seal toreda ja sooja publiku ees oli...
a
Ann/ 4. jaanuar 2016 11:01
Just ! Kallid lauljad, just need tavalised inimesed käivadki teie kontserditel ja toovad oma raha teile. Nüüd on mõningatel neid veel vähem. Hea meel, et minu lemmikud selles jamas ei osalenud- tegelesid vist oma tööga, mitte klounaadiga.
b
Bentoni/ 4. jaanuar 2016 11:31
aastalõpukontserdid ei jäänud kindlasti tujurikkuja pärast ära, kuna see oli aasta viimasel hetkel ja enne seda ei teadnud keegi, et ta selles osaleb, nii, et rahunege kõik maha... Lihtsalt otsige üles oma huumirisoon ja elage rahus edasi. Üks kaagutab ees, teised "targad" järel....
t
Tom/ 4. jaanuar 2016 12:34
Ei jäänudki, aga kui juba aastalõpu kontserdid ei hiilanud publikuga, siis edaspidisest võid ise järeldusi teha.
t
Tõnis Mäel / 4. jaanuar 2016 08:37
on siis vedanud,et pole Eesti rahva kadedust ja sallimatust tunda saanud.Nii juhtub, kui oma pea jaanalinnu kombel liiva alla peita;-)
Mina isiklikult arvan,et laul kirjeldas täpselt mingit osa Eesti rahvast! Loomulikult ei ole kõik sellised :-) Mulle isiklikult meeldis
b
blabla/ 4. jaanuar 2016 08:48
Kui ülbitsejale öelda, et mida sa ülbitsed, siis ülbitseja arvab, et teised on kadedad.
m
mnjah/ 4. jaanuar 2016 08:53
Mul on pigem sinust kahju. Tundes sadu eestlasi nagu enamik meist, leian nende seas kadedaid ja sallimatuid ainult üksikuid, rõhuv enamik on normaalsed ja toredad inimesed. Kui sinu tutvusringkonnas on teisiti, siis enamasti on põhjust ikka peeglisse vaadata.
j
jah/ 4. jaanuar 2016 09:06
sest inimene näeb ja tunneb seda, mida ise jagab. kui jagad viha, kadedust, vihkamist, siis seda paned ka tähele ja saad vastu.
see tujurikkujate seltskond unustas aga selle ära, et nad peegeldasid selle lauluga eelkõige enda suhtumist.
mäks on ikka endiselt kõva mees. mul hea meel, et ta ikka vaimselt kirgas on. äge.
t
Täielik mülgas/ 4. jaanuar 2016 09:15
Enam ta ei ole. Nõuka ajal võis Siis oli Eesti okupeeritud. Meie praegu okupatsiooni ei tunnista ja meil on selleks jõudu, ehkki asi kipub käest ära. Georg Otsa võis pärast ka kuulata, kui ta koos Gurjeviga ja Veera Neelusega (kõik teadsid, et nad on eestimeelsed) oli andnud Eestis kultuurimajades nõukogude korda ülistavatest lauludest kontserte, Kõik said aru, milles asi. 90. alguses tegi Reet Valing veel saatesarja "Neid laule ei laula me enam kunagi!" Aga nüüd on mäksiga kutu. Mäksiga on kutu. Kaire Vilgatsiga ka. Avandiga on juba ammu kutu.
n
nb/ 4. jaanuar 2016 09:25
Tõnis Mägi ütles, et talle Tujurikkujas tehtu ei meeldinud.
E
.. / 4. jaanuar 2016 12:21
Ei saanud aru, mida öelda taheti? Soovitan artikkel uuesti läbi lugeda :)
m
mülgas / 4. jaanuar 2016 12:53
...on sinu peas! Ära tule siia Mäksi halvustama kes julges vastu astuda sellele liberastide sigadusele!
l
luule/ 4. jaanuar 2016 08:36
Õige! Küsija 08:31 kommentaar otse 10sse
n
naljatu/ 4. jaanuar 2016 08:33
Pole siin naljanatukestki. See sõjakas kari, mida Euroopasse pidevalt pumbatakse, on varemhiljem otsaga siin ja siis on kestev jama.
n
naljatu/ 4. jaanuar 2016 08:33
Pole siin naljanatukestki. See sõjakas kari, mida Euroopasse pidevalt pumbatakse, on varemhiljem otsaga siin ja siis on kestev jama.
k
Küsija/ 4. jaanuar 2016 08:31
Viimastel aegadel on hakanud tunduma, et eestlased on hakanud kaotama 50 aasta jooksul välja kujunenud satiiri-huumori ja naljataju. Labiilne oma elukäigus MÄGI paneb üllatama. 3 abielu, ärakäik väljamaal, Rootsis, kord usklik, kord seda varjav, minu jaoks alati võlts, ei ole küll arvamusliider, keda kuulata. Ärge minge lolliks inimesed. See oli väga hea laul, sain naerda, pingelangust tunda ja mõttes kiita tegijaid. Ärge inimesed kaotage pugejalikkuse pärast eestlasele omast naljasoont.
s
saarlane/ 4. jaanuar 2016 08:44
tundub,et sina hakkad lolliks minema.
s
saarlane/ 4. jaanuar 2016 08:44
tundub,et sina hakkad lolliks minema.
j
Jah/ 4. jaanuar 2016 08:55
Avalik naljasoon on viimasel ajal LABANE. Alustades neonatslike teatritükkidega ja lõpetades viimase lauluga.
j
juhm/ 4. jaanuar 2016 09:00
Satiir ei saa olla kunagi peavoolu poliitika suuvooder. Kahjuks seda see laul oli.
t
Tartust/ 4. jaanuar 2016 09:47
Kas teise inimese mõnitamine, on sinu arvates NALI ? Vot kui erinevalt me heast naljast aru saame! Minu jaoks on hea nali see,mis EI TEE KELLELEGI HAIGET! Tegeleda VAIMSE SADISMIGA, on kuritegu mitte enam NALI!
i
Imestatakse./ 4. jaanuar 2016 11:35
Kust tuleb laste kurjus ja koolikiusamine...
a
Anni/ 4. jaanuar 2016 09:55
....et, kus siin nali oli? Tahtsite SELLIST laulu teha, no tehke,kuid miks võtate Alo laulu ja lörtsite selle ära? Ei, ei ma pole pugeja, kuid selline selline käitumine mulle kohe üldse ei meeldi, mitte kellegi poolt.Ja üldse,olen ilmselt selles vanuses, et Tujurikkuja rikub juba mitmendat aastat mu tuju. Mulle ei meeldi n.n. eksperimendis osaleda.....
n
nh/ 4. jaanuar 2016 08:30
j
4. jaanuar 2016 09:22
jah, siis polnud mingit pahameelt kuulda.
M
?????/ 4. jaanuar 2016 10:54
Milles küsimus? Väga HEATAHTLIK VALIMISREKLAAM! Kedagi ei mõnitata, ei näidata kohta kätte, missugune vihkaja ta on.
Veelkord, väga heatahtlik nali, ei tee kellelegi haiget, võrreldes praeguse looga.
v
või siis see/ 4. jaanuar 2016 12:22
Sobib paremini, nagu rusikas silmaauku https://vid.me/2pBH
e
ENSV on tagasi/ 4. jaanuar 2016 08:27
Kui Eplik sai sellise jama eest nagu "Savisaare" muusikal mingi ordeni, siis miks peaks Tujurikkuja selle rahvuslusega seotud laulu tähenduse lõrtsimise eest ordenita jääma? Karl Vaino oleks koos Ristlaanega väga rahul olnud, et kodanlik natsionalism sai väärilise löögi - sest kui rahvuslikult laulult võtta peamine - pühadus, siis selle lauluga enam rahvas enda eest kunagi võitlusse ei astu. Multi-kulti noorsugu ja toiduahela vanurid rõõmustasid - nii lõbus on olla kaduvad kamassid ja lahketena ajalukku läinud liivlased.....

o
ohoooo/ 4. jaanuar 2016 08:21
Tõnis Mägi üllatas mind praegu!!!! Super, positiivne üllatus.
Ei oleks arvanud.
ä
ämber/ 4. jaanuar 2016 08:14
Nende lauljate ja näitlejate vastu tekkis ebasümpaatia, ei soovi neid enam kuulata ega vaadata.EI VIHKA VAID NAD ON MULLE EBASÜMPAATSED LIHTSALT.
u
urmas/ 4. jaanuar 2016 08:52
s
siiri/ 5. jaanuar 2016 00:42
Ka mind kurvastas Tujurikkuja.Ootasin ja pettusin, lõpulaul oli suur tõrvatilk.
Tun dub, et Avandist on sirgunud suur eneseimetleja ja teisi halvustav inimene. Sõpruskond- lauljad liitusid raha ja telepildis iga hinnaga olemise pärast, millest on väga kahju.
m
Mia/ 4. jaanuar 2016 08:03
Tônis Mägi! Suur aitäh öeldu eest. Rohkem polegi vaja.
l
Liia/ 4. jaanuar 2016 09:43
Tõesti loodan, et mitte keegi ei hakkaks Tõnis Mägi laulu "Koit" mingite uute sõnadega rüvetama....
h
Hmm.../ 4. jaanuar 2016 11:40
Ta on seda juba ise teinud. Otsige Youtube'st vahvat laulu "Toit", kus Mäks ise oma hümni parodeerib.
õ
4. jaanuar 2016 11:51
Õnneks on "Koit " musikaalselt väga keeruline laulda ja iga lauljahakatise hääl ei kanna seda väljagi...
y
yt/ 4. jaanuar 2016 16:08
Selleks on tal moraalne õigus.
M
@@@@@/ 4. jaanuar 2016 08:00
Miks ta naerma peaks? Kunagi taheti selle viisiga rahvast ühte liita, siis praegu kasutatakse lahutamiseks. See laul tõesti puudutas ja määris ikka väga ära...Tahaks kuulda, mida mõtles ja taotles selle kõige autor. Mida mõtles Dave Benton, kelle kodu on siin ja kes nüüd eestlast inimsööjaks tembeldab...Sellise suure vastukaja peale võiks julgeda nüüd avalikkuse ette tulla.
v
4. jaanuar 2016 07:49
Vanasti oli naljategemisel au sees Baskin, nüüd aga on moes Pask.in
i
ivo/ 4. jaanuar 2016 07:45
kes teda ikka upitab kui mitte ise, rumal vanamees
t
Tõeline/ 4. jaanuar 2016 08:20
eurokremli laulik ongi Ivo. Raha ei haise!
m
mimm/ 4. jaanuar 2016 07:43
Tõnis Mägil väga normaalne kommentaar
h
häbi ivo/ 4. jaanuar 2016 07:40
mida sa vana mees enam võimule poed

i
Irv foobikud!/ 4. jaanuar 2016 07:36
Kas teil mõni normaalne laulja, näitleja, kirjanik, kultuuritegelane või arvamusliider ka peale ojulandi, helme, lengi või Moosese enda jäänud on? Kuidagi vastik rahvas need eestlased, noo ei taha kohe järjekordseid päästjaid armastada?
m
muul/ 4. jaanuar 2016 07:32
Asi pole üldse selle laulu pühaduses või milleski muus sarnases - asi on hoopis selles, et on kohutavalt ära tüüdanud täiesti aluseta nõmetsemine teemal "eestlane on sallimatu, vihkav ja tema meelistoit on teine eestlane". Seda on meile püütud sisendada igal tasandil viimasel aastal, ja nüüd siis aastalõpupäeval - ja iseäranis viimses "Tujurikkujas" - selline lärakas tatti vastu nägu neilt, kelle ühiskonnakriitika on senini olnud väga asjakohane ja kümnesse. Reedetu tunne on.
Ei, eestlane ei ole sallimatu, vihkav jne. Mina küll ei tunne eestlast, kes nt Dave Bentonit suudaks vihata või püüaks igal sammul oma naabrit ära süüa.
v
Vaata/ 4. jaanuar 2016 07:38
Iga päev meie vabastajad vabastavad meid massiimigratsioonist ja miljonitest lilladest! No kas pole naeruväärne see möga?
m
mõtiskluseks/ 4. jaanuar 2016 08:45
Kas miljon pagulast euroopa liitu ei ole massimigratsioon? Kui 2000 siia tuuakse, siis proportsioone arvestades on tegemist täpselt samasuguse massiga. Mõni kuu tagasi pakuti, et tulemas on 10-12 miljonit. Eesti jaoks siis 20 000.
h
hmm/ 4. jaanuar 2016 09:30
sa vist ei loe lehti väga palju?
Kuidas siis suhtud Vooglaiu, Võrno, Helme jt ksenofoobsetesse väljaütlemistesse?
Sõbralikud?
a
Anti/ 4. jaanuar 2016 16:03
Mina suhtun Ülo Vooglaiu väljaütlemistesse vägagi toetavalt! Arukas ja tark mees, kes on mures selle pärast, kuidas meist tasahilju kosmopoliitseid liberaste vormitakse. Igasugustesse sorokinlastesse suhtun ma aga väga halvasti.
EKRE-l, muide, on meie lootus, kuigi pink on neil väga lühike. Ja Võrno on ka õige mees!
t
Tiit Kärner/ 4. jaanuar 2016 19:58
"sa vist ei loe lehti väga palju?"
Pean sama küsima. Millistest lehtedest ma saaksin lugeda Vooglaiu, Võrno, Helme kirjutisi? Ma tean ainult seda, mida ajakirjandus nende kohta ütleb, mitte seda, mida nad ise ütlevad või öelnud on. Mõistame selja taga hukka nagu Sahharovi ja Solženitsõnit?
p
piir/ 4. jaanuar 2016 07:27
on nali on satiir.Ei ole peadpidi vettehüppaja kui ei tea mis ja kui kaugel on põhi.
a
appiiiii/ 4. jaanuar 2016 07:20
neljas päev juba sellest nõdrameelusest kirjutada. kaua veel?
h
hhh/ 4. jaanuar 2016 07:14
NO SEDA LENNAT ON IGAL POOL , HÄSTI EBASÜMPAATNE
a
Anne/ 4. jaanuar 2016 07:49
Sa ei saa isegi artiklist aru, hakkad äkki Lennast inetusi rääkima...? Kuula laulu.
n
no / 4. jaanuar 2016 19:46
ei ole siis ebasümpaatne vääää
ü
üks tavaline kuningas Kallase õukonnalaulik/ 4. jaanuar 2016 07:07
Kiidan vaid takka valitsusele meelepärasele "kunstile" ehk õigustan õukonnanarride ponnistusi kuldsete kannuste teenimisel.
n
Natuke vigane mõttekäik/ 4. jaanuar 2016 07:33
Õukonnanarrid ja kannuste teenimine ei käi kuidagi kokku. Mida sa siis ikkagi öelda soovisid? Paistab, et laulu sõnumist sa aru ei saanud ja sa ei tea ka seda, et õukonnanarr oli ainuke isik õukonnas kes ei pidanud pugema. Tema võis ka kuningate üle ilkuda kui leidis, et midagi on viltu või valesti. Loomulikult mitte väga otsesõnu. Ülejäänu oli juba õukonna probleem, kas taipasid või mitte....Aga narri puutuda ei tohtinud.
m
Meie narrid/ 4. jaanuar 2016 12:32
on sellest konseptsioonist valesti aru saanud ja tegelevad pugemisega, mitte kroonitud peadele koha kättenäitamisega. Sattirikud on reeglina võimu suhtes pisut eemaloleval positsioonil, mitte selle ees lömitavad.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee