Inimesed

Saagim: "Ieva on presidendi jaoks nagu kvaliteetne luksuspakett." (160)

LISA KOMMENTAAR

tundub2. jaanuar 2016, 10:09
et naisi justkui üüritakse, neid ei vöeta isegi järelmaksu peale. Endale kogutakse vara, naised sünnitavad lapsed ning siis nad jäetakse teismeliste lastega maha nagu kalarootsud. Suht. varata. Nende töö ja vaev jääb tasumata. Vastutustundetu, isegi väga. Praegu teismelisest lapsestki kahju.
kollasedroosid2. jaanuar 2016, 08:44
Evelinil oli särav pilk, uhke hoiak, see ilupakett kõnnib silmad maas, vist häbelik.
Lada Samara2. jaanuar 2016, 01:33
Mina võtan vastu ainult Moskvitž 408 või äärmisel juhul Moskvitž 2148.
Ieva1. jaanuar 2016, 22:28
Kui naine on ka meikimata ja soenguta ilus, siis on sellega kõik öeldud.
anuke tunneb asja ja on saanud korraliku honorari.1. jaanuar 2016, 21:06
Ju siis ieva on teinud palju halba,et tal niimoodi vedas.
Tiit1. jaanuar 2016, 19:10
Anu tunneb asja. Ja matsid kasutage lõuga toidu närimiseks.
Saame näha1. jaanuar 2016, 18:55
Ilvese tase on selline, et ma oleksin väga üllatunud kui see Ieva ei osutukski FSB agendiks või meheks või millekski veelgi hullemaks.
Eit1. jaanuar 2016, 17:18
Luksuspaketist on asi kaugel. Tundub, et selle naise näos on midagi viltu: valehambumus ehk kulplõug.
Andestamatu on aga see, et abielus oleva presidendiga alustati armuafäär ja mehe kinnipüüdmiseks toodi vallaslaps ilmale. Avalikkusele valetatakse suud -silmad täis: surnd aseri laps!
Kui läikivat nailonjopet, mis kui buhvaika noore naise seljas, maitsekaks pidada, siis on tegemist ikka maitsevääratusega.
Saame näha, kuidas pruut homme altari ees välja näeb ja kui stiilne on vabariigi aastapäeval.
Ilvesele kõlbab küll1. jaanuar 2016, 17:51
Näljaajal on aganaleib ka luksus.
Saagim ütles ju "presidendi jaoks.." Saagim ise kah second-hand kaup, küll tema teab...
ilu1. jaanuar 2016, 14:36
Ilu on tõesti paljuski vaataja silmades. Klassikalises mõttes ei ole mu meelest kumbki n-ö veatu. Näojoonte poolest meeldib mulle tegelikult rohkem Evelin, aga Ieval on olemas see tänapäeval nii hädavajalikuks peetav igavese saleduse geen, mida ei väära sünnitused. vanus ega ilmselt üldse miski.
1. jaanuar 2016, 17:38
ilves valis efka, kui see priske oli ja jättis kodibuketi veel näljasema vastu, loogikat nagu pole. ega olegi, ilves lohistati lihtsalt ära...
Juhan.1. jaanuar 2016, 13:34
Luksuspakett on Ieva jaoks sest maksumaksja kukrust hakkab krabisevat kukkuma, aga THI lubadust ei saa võtta tõena vähemalt kaks korda on andnud lubaduse "meid lahutab vaid surm" ja homme kuuleme uuest samast lubadusest.
Küsimus1. jaanuar 2016, 11:11
Kas Anu uue aasta hommikul kirikus seksis?
Kellamees1. jaanuar 2016, 10:39
Mitme mehe kohu alt see saagim ise läbi käinud on, mitu naist on käppinud ? Vuihhh! 10;100;1000 ?
1. jaanuar 2016, 17:35
ilusatel naistel loomulikult on mehi murdu, kuid mingit kõblalaadset üles haipima ka ei tasu hakata. ilona kaldre nimetas seda lüti l-i haiks, kes raha peale kallale sööstab meestel nagu päris hai vere peale. tehku kindlasti abieluvara leping, kus see eit talle pärast eesriide langemist hakkaks maksma, mitte sarvekandja jälle ise...
Nüüd ..1. jaanuar 2016, 03:13
.. hakkab jälle see halisemine pihta. Tegelikult mina arvan, et ainult matsid räägivad Presidendist ja tema naisest taga. Inimene kes ei lasku nii madalale tegeleb rohkem oma eluga aga mitte teistest taga rääkimisega! Armastage ka oma naisi/mehi, sportige, tehke korrektset tööd, olge oma kolleegidega heatahtlikud ja lihtsalt elage ikka nagu üks Eesti inimene aga mitte nagu mingi mats!
wer zum Teufel1. jaanuar 2016, 05:12
Sõber NÜÜD, kuidas sa küll suudad ortograafiliselt nii valesti kirjutada?
to nüüd 1. jaanuar 2016, 13:54
Head uut aastat! Võiksid ka rohkem aega pühendada õigekirja õppimisele, aga mitte vigases eesti keeles arvutis kommenteerimisele.
eestlastel ei ole siin maal presidenti1. jaanuar 2016, 21:09
meie reaalne president on hoopis teisel mandril ookeani taga. Asehaldur või resindent on ,aga ..... eestlased kõige rikkamad ja suuremad terves Euroopas,neil vaja lai olla ja presidente üleval pidada
Anu 1. jaanuar 2016, 03:04
võib pugeda nende ees palju tahab, aga presidendi vastuvõtule sellist klatsimoori küll ei kutsuta - jäägu ikka omasuguste sekka. Saatesse - 5 aastat hiljem - kutsuti teda nimelt klähvima, sest oldi pahased pr.Ilvese keeldumise pärast, et las siis see labane ja kibestunud naine kallab teise sopaga üle...
Kas1. jaanuar 2016, 02:53
keegi oskab öelda, miks Saagim nii leilis on? Viimasel ajal on THI teemal pidevalt tema sõnavõtud. Kas isiklik tuttav Ieva???
1. jaanuar 2016, 17:41
ilves ju mulk, mukku aga soome keeles mehe m, ime, et asjatundja haardes pole.
1. jaanuar 2016, 17:42
ju ta lootis mulkku1. jaanuar 2016, 21:11
omale tarvitamiseks saada. Juhtub.
Kellamees1. jaanuar 2016, 02:05
No mida uks L ka teab !? Pangu louad kinni, pordumaja .......!
Ilvesele edu ja onnestumisi !
Kuule , Kellamees!1. jaanuar 2016, 12:37
Pordumaja L on Ilves isiklikult! Soovid talle edu ja õnnestumisi järgnevateks litsilöömisteks?
EKRE ja KE kommijatele31. detsember 2015, 20:39
Head vana aasta lõppu EKRE ja KE sõimajatele ja laimajatele! Soovin, et UUEL aastal saaksite SÕBRALIKEKS EUROOPLASTEKS kes ei sõima ega laima... Olge eestlased aga saage eurooplasteks!
Radist31. detsember 2015, 21:33
Seda, et saagem eurooplasteks, ütles omal ajal Gustav Suits. Mina parafraseerin, et jäägem seejuures ka eestlasteks. Ning lisan - head vana-aasta lõppu ja rahulikku uut aastat nii konservatiividele kui uuendusmeelsetele, eestlastele ja venelastele, noortele ja vanadele. Maailm on mitmetahuline, aga Eesti on selles ainus pärl.
lugeja31. detsember 2015, 20:09
Tahaks ise ka sellises vanuses nii kõva täkk olla, kes aina nooremaid naisi võtab. Olgu ta teod eeskujuks kõigile Eesti meestele.
kes keelab?31. detsember 2015, 20:28
õppida-õppida-õppida, siis töötada-töötada-töötada ja mõistagi ambitsioone-auahnust peab olema samavõrd palju, kui geneetilist eeldust tarkuste omandamiseks, siis...saadki juba naisi, kui ise sellest enam rõõmu tunda nii väga oskagi, kuna tervis näos kirjas ja see nägu on täpselt nii nagu tema on. Teisisõnu, surmväsinud ja apaatne romantika või üle ühe korra seksi vastu järjekordse uustulnuka suhtes.
Siinkohal, head vana aasta lõppu härra president!
Järgmises (misiganes) elus katsuge väheke aumehelikum olla! Peate endast enam lugu pidama ja see oleks vast nakkav.
Kõikse paremat noortele ja vanadele täkkudele ja märadele!
Karl31. detsember 2015, 20:04
Anu, magasid oma võimalused maha!
Lisateade...31. detsember 2015, 20:01
siit rohelise plangu tagant. Meie esinaine Anu juba andis oma eksperthinnangu, meie presidendipoisi armuelule ja seksuaalpartnerite välimääramise tegi ka ära, aga mõned otsad jäid nagu lahtiseks ja nimelt see, et presidendipoiss ise on vahepeal vanaks saanud, aga meheks vist veel mitte ja nii ta peabki jälle tallama neid tädiranna radu. Meil siin plangu taga õpetatakse ikka,et räägi jutt, mis on jutt... ja tee ... mehetegusid...nagu ajuehitus lubab, aga ära tee endale ja oma rahvale häbi.
luksuspaketid31. detsember 2015, 19:18
jätavadki oma lapsed vanaemadele kasvatada v. üldse ripakile ja noolivad vanemaid rikkaid (kui mitte öelda - völgades) mehi
to: luksuspaketid, 19:1831. detsember 2015, 19:41
fakti konstateerimine1. jaanuar 2016, 17:58
ei ole see, millepärast jobuks nimetada. See ju on nii.
Anule31. detsember 2015, 19:17
Vaata tõepoolest see saade - 5 aastat hiljem " üle ja võta midagi ette , sa olid seal nii vaimustuses pr.Ilvese laimamisega , et olid enda meikimise ilma peeglita ära teinud ?
to: Anule, 19:1731. detsember 2015, 19:43
Kas sina, kommija, kolletsioneerid ainult LAIMAMISI....? Pea meeles ainult HEAD!
Mer31. detsember 2015, 19:12
Ilves võib olla rõõmsam küll, aga mitte noorem, nagu siin mainiti. Istusid pruudiga kirikus, seal oli mees küll tõsine ja päris vana, pole ka imestada kui niipalju viimase aastaga läbi elatud...
to: Mer, 19:1231. detsember 2015, 19:44
Küll noor naine teeb Ilvese ka nooremaks!
Ats31. detsember 2015, 18:57
Selle artikli foto Saagimist on aastate-tagune või kõvasti töödeldud ? Anu ehe nägu oli hiljuti saates " 5 aastat hiljem", vana ja väsinud , nägu leemendas kas higist või meik selline - keegi oleks vahepeal ometi ära puuderdada võinud. Kas ise meikis või mis ? juuksed tundusid nagu rasvased või mood selline ? Igatahes niii vana saagimit pole ma veel näinud !
ohhoo1. jaanuar 2016, 09:14
1 Ats: selle artikli foto saagimist on aastate-tagune.
12 Atsi: niii vana saagimit pole ma veel näinud !
Radist31. detsember 2015, 17:32
Seadmata kahtluse alla Anu Saagimi eksperthinnangut (ilusa naisena on Saagimil
täielik õigus hinnata ka teisi), lisaksin omapoolse nägemuse. Nimelt. Jättes kõrvale
nii Toomas Hendrik Ilvese kui teda eluteel saatnud naiste isikuomadused, võib välise
järgi teha mõningad kirjeldused.
1) Merry Bullock - keep smiling, ehtameerikalikku elurõõmu demonstreeriv
2) Evelin Ilves - vormikas seksapiil, eestilikult armas, välimuselt soe ja pehme
3) Ieva Kupce - saledat siresäärt nähes hakkab kõrvus helisema laul Kurzeme
4) Toomas H. Ilves - sirgeseljalisel kenal mehel on kenade naiste peale silma!
aga elagu näiteks Saudi-Araabias31. detsember 2015, 17:43
ja tehku haarem, milleks on vaja teismelisi lapsi traumeerida oma lahkuminekute, kokkukolimiste, abiellumistega ning uute pärijate saamisega.
to: 17:4331. detsember 2015, 19:47
Ära ole kade! Ära limpsi keelt!
to: 17:4331. detsember 2015, 19:47
Ära ole kade! Ära limpsi keelt!
Eestlane1. jaanuar 2016, 11:10
Meil on nii palju lahutusi ning sellepärast tuleb kohustada kõiki ühe mehe lapsi elama selle mehe viimase naise juures - mees peab suutma oma lapsed kasvatada
31. detsember 2015, 18:03
Jätsid mainimata, et mida vanemaks Ilves saab, seda nooremaid piilub. Iga naine eelmisest noorem.
to: 18:0331. detsember 2015, 19:46
Õigesti teeb, et nooremaid piilub! Miks ta peaks vanu MUTTE piiluma...?
31. detsember 2015, 20:35
Mis sa, kellakägu, kukud siin?
Radist31. detsember 2015, 18:03
Ma panin endale samuti ühe miinuse. Head vana-aastalõppu!
SASS31. detsember 2015, 19:39
saagim ja ilus... :D need ei lähe ju üldse kokku... ei ole see saagim kunagi ilus olnud ja tema kommentaare ei loe ma ammu...
Radist31. detsember 2015, 21:12
SASS, aga äsja sa Saagimi ja teiste arvamusi siiski lugesid. Või mitte?
Muide, oleme koos Anuga mõlemad koledad kui öö! Sinu kõrval eriti.
Oh, pùha pùss, kes see Anu veel on?31. detsember 2015, 17:18
Ei tea ega ole nàinud ANU vòi Anut, kes professionaalse hariduse ja intelligentse maitsega kedagi arvustada tohiks vòi vòiks! Pigem KNSR tase. Keegi naine saunas rààkis. Madal ja maitsetu. Eestis on veel haritud ja hea maitsega inimesi, kelle arvamus tòesti korda làheb, aga nemad nii madalale ei lasku, et vòtta avalikult keelt peksta. Ònneks!
keelemees31. detsember 2015, 18:33
Eesti keeles käänatakse Anu, Anu, Anu... Aga muidugi võib seda teha ka: Anu, Anut, Anutit. Nii kuidas kellegi IQ võimaldab.
Radist31. detsember 2015, 22:06
Nàedsà, màdà kohalike delfikate plusslaigid vàlismàà nàgijà madallennule
nàitavàd - nad on sama raudpoltkindlad, et mingit Anufrievnat pole olemas.
Oh, pùha pùss, kes see Anu veel on?31. detsember 2015, 17:18
Ei tea ega ole nàinud ANU vòi Anut, kes professionaalse hariduse ja intelligentse maitsega kedagi arvustada tohiks vòi vòiks! Pigem KNSR tase. Keegi naine saunas rààkis. Madal ja maitsetu. Eestis on veel haritud ja hea maitsega inimesi, kelle arvamus tòesti korda làheb, aga nemad nii madalale ei lasku, et vòtta avalikult keelt peksta. Ònneks!
Evelin31. detsember 2015, 17:00
on igal juhul ilusam kui see uus. Kõige kenam ja stiilsem oli ikka see esimene naine, aga Evelin mõjus ka vaatamata oma mõnikord ektravagantsele riietusele kuidagi siiralt ja armsalt. Evelini näojooned on ka palju ilusamad ja ümaramad, mis näitab inimese empaatilisust. Liiga teravad näojooned jne mõjuvad pigem teisiti.
Huugo31. detsember 2015, 16:51
Anu on alati nii vaimukas, et põhjanaabritest mehed on temast niisuures vaimustuses. et kindel presidendikandidaat. Kust tuli loosung igasse eesti peresse kodustatud rikas soomlane-:) Ega neid kandidaate palju polegi järel - Kersna, Savisaar ja Saagim-:) Anu pakkus pagulast THI abikaasaks, aga temal endal on kindel löök moslemite seksiturul-:)
Radist31. detsember 2015, 17:59
Ütlus - "igal eestlasel on kodustatud soomlane" - hakkas käibima aastast 1980, kui tänu laevale "Georg Ots" Nõukogude Eesti ja Soome Vabariigi vaheline turism hüppeliselt tihenes. Sarnasekeelsed eestlased ja soomlased ei jätnud juhust kasutamata ning lõid rohkeid tutvussidemeid, sellest tulenes ka väljend. Tollesse ajajärku jäävad eesti popansamblite Apelsin jt esimesed soome-gastrollid.
Huugo31. detsember 2015, 16:51
Anu on alati nii vaimukas, et põhjanaabritest mehed on temast niisuures vaimustuses. et kindel presidendikandidaat. Kust tuli loosung igasse eesti peresse kodustatud rikas soomlane-:) Ega neid kandidaate palju polegi järel - Kersna, Savisaar ja Saagim-:) Anu pakkus pagulast THI abikaasaks, aga temal endal on kindel löök moslemite seksiturul-:)
to: Huugo, 16:5131. detsember 2015, 19:50
Põhjanaabrite mehed on lollakad ja tiirased põdrad. Ei nemad ilust aru saa....!
to: Huugo, 16:5131. detsember 2015, 19:50
Põhjanaabrite mehed on lollakad ja tiirased põdrad. Ei nemad ilust aru saa....!
mann31. detsember 2015, 16:35
See Ieva on välimuselt küll alla keskmise ja ei mingi luksuspaketti ta endast ei kujuta. Tavaline salkus naine.
oeh31. detsember 2015, 20:32
Oh seda tühisust küll. Kintuskaapijad kaabivad iga uue ees.
Karl31. detsember 2015, 16:23
Tark eesti mees kaks korda sama reha peale ei astu. See mulkis astus juba kolmandat korda sama reha peale.
to: Karl, 16:2331. detsember 2015, 20:02
Sina pole küll tark!
to 20:0231. detsember 2015, 20:38
Sina oled küll tark!
või et kohe luksuspakett31. detsember 2015, 16:09
Kas Anu tunneb kahe vallaslapse ema Ievat isiklikult? Hea küll, lapsed lasteks. Miks see ekspert Saagim nii suure armastuse ja lugupidamisega lätlannat üle külvab? Kas ootab vastutasu? Ehk nüüd siis lõpuks avaneb Anul selle oodi eest presidendi ballile pääseda, ehk nüüd tunnistatakse bravuuritar ka parketikõlbulikuks? Ta ei jõudnud seda Evelini ajal ära oodata, aga see ülistuslaul ehk mõjub nii liigutavalt Ilvesele, et mine tea, Anu toretseb 24. veebruaril Estonias?
31. detsember 2015, 17:44
Anu laitis maha Evelini kunsthambad, juuksevärvi, iluopi, mitmekesised harrastused, vahest teksastes käimised ning üleüldse Anu meelest on nüüdne uus naine lausa kullapakett.
Ainult et ..... nagu Paldis mainis... olgu see uus naine kui kift tahes ja kuldsete kingakestega, kuid KUIDAS ta hakkab seal Ärmal elama, kus terve maja on täis endise naise Evelini tugevat energiat. Just Evelin ehitas selle talu üles vanadest hoonetest ning tegi seda hoole ja armastusega,
Kas Ärmal tehakse Savisaare moodi energiapuhastust?
no31. detsember 2015, 19:50
Anu on ise mitmeid, mitmeid kordi iluoppidel käinud. Ka mul arvustaja.
tubli eesti mees31. detsember 2015, 15:57
Labane ja õudne Anu Saagim on aga MEESTE JAOKS JALAMATT!
tripp31. detsember 2015, 18:42
Oled nüüd enda arust tubli?
Radist1. jaanuar 2016, 06:32
Eesti noored mehed on tublid - sõimavad Anu Saagimit jalamatiks. Samasugused noored on veel tublimad, laigivad seda arvamust taevani. Kõik kokku moodustavad eesti kultuuriministeeriumi tänapäevase elektoraadi.
Evelin31. detsember 2015, 15:25
vähemalt tegi midagi kogu aeg ega olnud mugavustsoonis. Kui abikaasadeks on kaks poliitikut, siis on neil teenijad, küsimuseks jääb, kes kasvatab lapsi - lapsehoidjad v. vanaemad, sest neil kahel küll aega napib. Praegune teismeline tütargi nagu vallaslaps, pole isa toetust näha, kärgpere sajasse kanti loodud. Evelin Ilves oli varem abielus, aga tal ei olnud ühtki last. Nüüd see ainuke on. Tema hingegi kindlasti sügav haav löödud. Ime, et lastekaitsjad last ära ei vöta sellise isa käitumise peale.
Ükskõik, mida,31. detsember 2015, 15:10
peatähtis, et räägitakse/kirjutatakse...
ühe mehe voodist abielumeeste voodisse käinud naine31. detsember 2015, 14:34
küll luksuspakett ei ole.
et31. detsember 2015, 15:02
kahju Ilvesest, see pakett teab kuhu sihib.
eheheee31. detsember 2015, 16:33
see ongi saagimi vaatevinklist,
luksuspaketi31. detsember 2015, 17:45
saab raha eest v. kinkekaardiga. Nojah, punaste laternate tänavalt suure raha eest ehk samuti. Osades maades on lukuspakett vb. isegi süütu veel.
Rahvas 31. detsember 2015, 14:24
ei salli presidenti,seal pole mingit vahet enam,kellega abiellub.Kõik,mis temaga seotud,tundub negatiivne ja on ka põhjust.
EV kodanik to: Rahvas, 14:2431. detsember 2015, 16:01
SINA pole "rahvas"! Normaalsed eestlased AUSTAVAD ja SALLIVAD oma riigi presidenti!
Sõimajad on KODUMAATUD, jälgid olevused, kes ei vääri eestlase nimetust!
vot ei ole nii31. detsember 2015, 16:41
ega ikka ei austa küll, austus tuleb välja teenida, käsu peale ei austata kedagi. vähemalt mitte südamest. mina tunnistan, et austasin ilves, nüüd ei suuda enam suure tähegagi kirjutada, nii madalale on mees minu silmis vajunud. ja ma pole üksi.
jälk olevus aga tundud sa ise olevat, sinusugust me omal kodumaal näha ei soovi, tõmba soome küproki seina laduma või kalkuneid kitkuma, enamaks pole sust asja ju.
to: 16:4131. detsember 2015, 17:13
Kas SINA oled küsitlenud KÕIKI eesti inimesi....? See on ainult SINU arvamus - ÜKS arvamus 1 300 000 elaniku seast!
to: 16:4131. detsember 2015, 17:13
Kas SINA oled küsitlenud KÕIKI eesti inimesi....? See on ainult SINU arvamus - ÜKS arvamus 1 300 000 elaniku seast!
to EV kodanik31. detsember 2015, 17:34
Ega sa ometi ennast normaalsete sekka arva?
to 17:1331. detsember 2015, 17:38
Sul läks nüüd küll midagi sassi, kust sa välja loed, et 16:41 kommenteerija kõikide eesti inimeste nimel kirjutab?
Radist1. jaanuar 2016, 07:02
Naljakas on vaadata, kuidas eestlastest kommentaatorid oma riiki, presidenti, presidendi abikaasat, presidendi abikaasa kleiti, parlamenti, rahvust, maad, ajalugu, kaubandust, ehitust, mitteehitust, transporti, meditsiini, olmet ja jumal teab mida kritiseerivad ainuüksi sellepärast, et see neile ei MEELDI. Kusjuures parameetrite muutumisel jätkub sama möla samas vaimus edasi.
Ruuben31. detsember 2015, 14:18
Saagim laulab oodi presidendile ja uuele prouale samamoodi, nagu lakkus Evelini ja T.H. p..d . Selgex on see, et Ieval on môistust kôrvade vahel rohkem, sest sellise koha peal töötamiseks ei saa voodist voodisse karates. Juuksed nüüd küll soengus ei ole, kammimata kah natuke. Aga siiani pole veel vaimukustega välja tulnud.
Saagim teenib kannuseid, see on siililegi selge.
Vaatleja31. detsember 2015, 14:04
Saagimi yllitised on sedavörd primitiivsed, et lausa piinlik. Kuna ta isegi on fiktiivses abielus isa- vanuses mehega, siis tunneb ilmselt intuitiivset sympaatiat tekkiva liidu suhtes. See on väärastunud arusaam "luksuspaketist" ja räägib palju kirjutaja arengutasemest. Isata kasvanud tydrukute probleem, kes hilisemas elus kompensatoorselt vanemate meeste suunas vaatavad ja millele reageerivad ebakypsed vanurid, kes omaealiste ringis tösiseltvöetavad ei ole
lilli31. detsember 2015, 14:02
V Ä L I M U S E poolest on saagim ievast palju ilusam.
to: lilli, 14:0231. detsember 2015, 17:14
Lakku täis oled või, et Saagim paistab ilus....?
Kommentaar31. detsember 2015, 13:28
Siin alles lehelugejad just heitsid ette, et president ja tema pruut ilmusid jõulujumalateenistusele Halliste kirikusse " farmitööliste" riietuses (nailonjoped)! Kirik on siiski selline soliidne ja püha paik, kuhu võiks ilmuda mantlis. Turule ja kauplusse minek on muidugi teine asi, siis võib kanda lihtsamaid riideid.
loodan et tunne ei kustu31. detsember 2015, 13:18
kui ma aseri pilti vaatasin...... ma hoiaks isegi 70selt distantsi,80selt vast,ilves küllaktki sümpaatne,ieva vastu ka pole,loodan et laps mingeid keemiakahjustusi pärandiks ei saanud,m6tlemapanev olukord igatahes,aga ilves vaatan on armunud,tore siiski
Lembitu31. detsember 2015, 13:13
Rahvas, nüüd tagajalgadele! Tõuseme üles meie riiki ja rahvast mõnitava väljamaise mädapaise likvideerimiseks!
big31. detsember 2015, 13:09
ei saa aru kes eestlane on
kindlasti mitte31. detsember 2015, 12:20
juba varem kahe erineva onuga lapse saanud emand pole mitte ühegi kriteeriumi järgi võttes kvaliteetne lukskaup.
pealegi mida on sel kõigel eestlastega pistmist-välismaalane(veerandvenelasest ameeriklane) võtab endale välismaalasest naise.
see kõik ei puutu Eestisse mitte vähimalgi määral,seega pseudoteema.
tühine..31. detsember 2015, 12:12
..naine see Anu Saagim, mis tal teistest arvata. Tal endal ju "super korralik abielu" - lausa musternäide.
31. detsember 2015, 12:44
See soome vanapapi on tema jaoks luksuskaup. :)
ja ilulõikused...31. detsember 2015, 13:14
huvitav, kui palju on Anus loomulikku ilu ja kui palju ilukirurgide kätetööd. Vaat kus nüüd tuli teas´dja välja. Ehk räägiks oma ilulõikustest Risto-Matti raha eest.
nii on31. detsember 2015, 13:27
tunne kadedust, aga no on anu ilus. ja iluslõikuseid või mitte, talle on ikka looduse poolt antud. lõikused on kohendanud vaid eaga kaasaskäivat. inetu naine ei saa eales lõikustega nii ilusaks kui Anu on. muus osas võib olla mis meelt iganes Anu kohta, aga ilus ta on.
on nii31. detsember 2015, 14:18
Millega ja kuidas siis naised ennast ilusaks teevad.Ikka kosmeetika ja ilulõikus.Muidugi kallis kosmeetika,mida igaüks ei saa seda endale lubada Nägin linnapildis üht naist ,kes püüdis kesksuve ennast jumestada.Loomulikult oli see vaatepilt jube.Kuni kõrvadeni oli jumestatud,edasi oli valge järk,mis jäi silma.Kui Saagim arvab,et Ieva on ilus,siis on ränk eksitus tema poolt.Lahtised ,sorakil juuksed ,kas see ongi ilu.Hm.Milline garderoob,millega ta ennast eksponeerib ajab oksele.
Vana Peer.31. detsember 2015, 12:02
Igatepidi on Evelin ilusam kui Ieva.
mööda!31. detsember 2015, 11:55
seekord paneb anu küll nii mööda kui mööda. lausa piinlik on, kui nimetada luksuseks naist, kes mehele pole kunagi saanud, kuid lapsi on korjanud ühe ja teisega. nüüd teise lapse isa, vanaätt, võtab lõpuks ära. naine on ehe kullakaevaja olnud läbi elu, nillinud endast generatsiooni jagu vanemaid abielumehi ja lootnud nende varale.
ja kui nüüd ilust rääkida, siis eks ta maitse asi ole, mõni pidas meie missi heli metsa ka omal ajal ilusaks, eks nii peeti ieavatki, kui ilusaid ikka võtta pole, tuleb valida nende seas, kes nõus olid klounaadil esinema. ja mis mul saab selle vastu olla, kui kellelegi tundub liis haaveli näoga naine ilus, minu jaoks on grimassina kõverduva suuga naine siiski ilu poolest alla keskmise. keha on korras hoidnud, selles osas tuleb tõesti au anda. aga see on ka kõik, mida ma temas näen.
aga edu kullakaevajale ja ätile, kes ilmselt tõega arvab, et naine armastab teda.
Ohoo31. detsember 2015, 11:51
Saagim tunneb temaga midagi ühist. See Ieva oleks pidanud enne ära ootama lahkumineku ja siis Ilvese voodisse pugema, mitte enne.
31. detsember 2015, 11:44
kõva luksus küll, kes valetab oma lapse isa kohta, rüvetades teise perekonna kodurahu ja surnud inimese au. paras paar presidendiga, selle kõige peale tuleks presidendil tagasi astuda ja oma eraelu aemti väliselt elada edasi
!!!31. detsember 2015, 11:39
Lukspakett? Seda muidugi. Kuid eks ostujõud paneb paika ka nii soovid kui ka ostjaskonna. Seda igal pool.
Mõned näited reaalsest elust. Harilik penskar näiteks ei külasta butiike või ei sihi naaritsakasukat vaid külastab pigem odavat kaltsukat. Ja pühadeks ei osta endale mitte angerjat, austreid, kalamarja, trühvleid või kalleid väljamaa margiveine või konjakeid. Paratamatus. Turumajadus ning varanduslik kihistumine. Igaüks peab enda kohta teadma.
Sedasi on ilmselt ka abielurindel. Mingi vaene külamats ei saa endale endast poole nooremat, ilusat ja haritud kaasat lubada. Kui üritabki, siis saadetakse pigem pikalt. Sellel, kes taolist kaasat püüab peab midagi ikka endal kah olema.
just31. detsember 2015, 11:28
parim ekspert ongi saagim,31. detsember 2015, 11:10
tal ju kõik nipid taadikeste võrgutamiseks selged.
Eeskujulik käitumine?31. detsember 2015, 11:00
Kaks vallaslast, vanem elab isaga ja noorema isa kohta levitatakse valeandmeid. Pigem moraalitu ja vastutustundetu käitumine.
lastest31. detsember 2015, 11:57
noorem elab ka ju oma isaga? või ei ela abielluma hakkav paar veel koos?
nii on31. detsember 2015, 10:49
Olen nõus ja Ieva mõjub kuidagi stiilselt ja rahulikult. Eelmisega ei anna võrreldagi.
A31. detsember 2015, 10:44
Kust sina seda tead?Tunned teda isiklikult?
Mis luksus saab olla 2 lapsega tütreeas naine?
No jah, Saagim oli ju ka Ratiale tütre eest...
G31. detsember 2015, 10:42
Esimesed sõnad mida rikutud tibi õieti räägib!
T.Mets31. detsember 2015, 10:42
Siin keegi Ilvesele truu tädi maali teeb Ievast juba aadlikklassi esindaja. Jah aadlik peaaegu, kui vaid seda suurt võlga kaelas ei ripuks, aga küll rikas Eesti rahvas ka selle kinni platib
Jee31. detsember 2015, 10:30
Ta on Anu Saagimist noorem
Juku31. detsember 2015, 10:35
Üle 15 aasta - ma oskan arvutada :)
T.Mets31. detsember 2015, 10:28
Võib küll olla et Ieva on luksusparkett, ainult Ilvesest pole sellel parketil käijat
Huvitav31. detsember 2015, 10:20
kirjeldus..Pigem on üldpilt olnud sorakil ja laokil. Võib-olla ebaõnn, aga nii on.
Crack31. detsember 2015, 10:15
Kes härra Kupce jutust veerandi usub, on kolmveerandiga petta saanud.
Mia31. detsember 2015, 10:04
Välimus vôib olla aga sisu kohta teame siiani, et ründab endast palju vanemaid abielus olevaid lasteisasid. Kas seda fasaadiga katab? Kahtlane.
rex31. detsember 2015, 10:02
siin paneb saagim täiega kümnesse, ta on ise ka seda ieva sorti :=)
jh31. detsember 2015, 11:17
lõdva kummi ja muu sellisega.
oh õudust31. detsember 2015, 09:58
Nüüd on küll huvitav fenomen,kui Anul on kõigivälimuse ja olemuse kohta midagi halba öelda(nüüd isegi oleks põhjust),siis nüüd mitte.Kas tõesti on veel mingilootus omal see luxuspakett omale saada, teades,et hallist IEVAST võistlejat pole.Oma Risto-Matti pakett hakkab ka vaikselt unehõlma kaduma.Milleks see pugemine,ja vaat kes üldse räägib, arvamusliider piimavannist.
Maali31. detsember 2015, 09:54
to maali31. detsember 2015, 12:00
see mu meelest väga ebasobiv võrdlus. c ja c armastus hakkas pihta juba noorena, kuid kahjuks polnud neil võimalik abielluda, sest kuninglik protokoll ei lubanud. siis tuli mehel fassaadabielu luua noore kaunitariga. lõpuks aga said noorusest saadik teineteist armastanud paar ikkagi kokku ja abielluda. hoopis teine ooper ju?
Jaa-jaa31. detsember 2015, 09:52
Naine, kes ajab taga vanu ja haigeid mehi on muidugi luksus.
ehh31. detsember 2015, 11:11
las kantseldab, toob susse kätte ja pühib ila suunurgast.
Tädi Maali31. detsember 2015, 09:48
Ka mina ei saa mainimata jätta, et presidendi tulevane abikaasa on väga stiilne ja elegantne naine! Ta on naine, n.ö. maailmaklassist! Iga naine, kes vähegi modellinduse asja tunneb, saab aru, et see naine on nagu sündinud nii modelliks kui kõrgseltskonnas elamiseks! Temas on midagi kuninglikku, nagu kunagi oli leedi Diana! Väga võluv naine igatahes! Anu Saagim tunneb asja, tal on hea maitse!
Võrdlus Dianaga31. detsember 2015, 09:58
Jah, samamoodi kühmus ja käed kõhu peal.
Mul on tunne, et selle "kuninglikkusega" sa teed nalja vist.
http://img.yle.fi/uutiset/ulkomaat/article8554288.ece/ALTERNATES/w580/lks20151227%20Toomas%20Hendrik...
tädi maali onu nahas-ikka üks ja ainuke loll31. detsember 2015, 10:04
No nüüd kõik kiitma,maailmaklass koos.Kõik ühesugused kergemeelsed ja lõdvaolekuga maailmadaamid on ühtäkki kuninglikud olevused.Tule taevas appi, palju teile makstakse presidendi kantseleist?Ärge raisake riigi raha,nagunii oleme pankrotis!
naanu31. detsember 2015, 10:58
aga anu tahab ju saiale võid ja võile kaaviari, kohe kuidagi ei saa kirjutada muud kui oodi...
luksuspakett31. detsember 2015, 09:42
seda välimuselt jah. aga mis me sellest naisest tegelikult teame? mitte midagi.
naljatilk31. detsember 2015, 14:26
...oled.Välimusest on asi kaugel.Kui ta kavatseb oma sorakil juustega Eestit eksponeerida,selline daam teeb meie riigile häbi.
ei tea jah1. jaanuar 2016, 21:08
praegu ta vist palju ametlikel üritustel ei ole veel käinud, aga sobib oma juustega Hollywoodi piltnike ette, presidendi abikaasal peaks olema ametlikul esindamisel juuksed soengusse seatud ja pigem kinni.
no31. detsember 2015, 09:41
seekord olen Saagimiga täiesti nõus, kena, intelligentne daam
31. detsember 2015, 09:40
Anu väärtushinnangud on ju teada,omalgi poisikesed käekõrval,kah LUXUS PAKETT.Ühe vanamehenässi luxus ongi siis ilm lapsi täis teha ja riigivastu ülbe olla.Tore, tore!
juhm31. detsember 2015, 09:27
Luksuspakett, kes armastab abielus-lastega eakaid mehi ning laseb avalikult maha salata oma väikese tütre? Mnjahh, luksuspakett.
paluks linki või allikat või viidet31. detsember 2015, 09:43
kus ta oma lapse maha salgas. kui nii väidad, siis paluks ka kohe korrektselt viidata.
nii sale naine ei saa oma rasedust varjata ja last maha salata. see ei ole võimalik.
juhm31. detsember 2015, 10:26
Presidendi kantselei rääkis alguses vaid ühest lapsest, poisist, kes elab isaga Kreekas. Teise lapse olemasolu selgus peale Masso sõnavõttu.
Mul ükskõik, kes kellega käib, kui tegemist ei ole riigi presidendiga, kes elab igapäevaselt riigi rahakotil. Mul oleks sellest ka ükskõik, kui maksuamet ei jälgiks karmilt eraettevõtjaid, et nad ei teeks ametiautoga erasõite.
Mulle selline kahepalgelisus ei sobi. Mul oleks sellest ükskõik, kui me ei peaks seda luksuspaketti hakkama ta elulõpuni ülal pidama. Pisike detail, millest loobuda ei saa ja see on raha, mille eest saaks oi-oi, kui palju meditsiinilisi aparaate lastehaiglale soetada. Mul ei oleks sellest rahast kahju presidendi eksabikaasa puhul, sest ta on näinud vaeva riigi heaks. Antud preili aga ........
majandusinimene31. detsember 2015, 09:27
Ja väga kallis pakett - alates sõrmusest ja siis edasi ja edasi lõputult. Keegi võiks kokku liita THI võlad ja IK võlad ja kõrvale panna sissetulekud, mida teenitakse tööga (mitte ei saada selle eest, et ollakse kellegi naine või pärast ametiaega president). Seal tulevad ilmselt tohutud käärid: võlad on 4 miljonit eurot ja teenitav raha igakuiselt kokku 35 000 eurot (miinus muidugi THI alimendid).
huvitav aastalõpu vastuküsimus31. detsember 2015, 09:18
Milline pakett on Risto-Matti olnud Anule? Omaenda raha eest näppu imev pakett?
Taat31. detsember 2015, 09:13
Jääb üle ainult õnne soovida!
to luksuspakett31. detsember 2015, 08:55
Toomasel ei jäänud ju muud üle, peale Evelini avalikku amelemist, terve maailma ees häbistas eesti naist. Õnne presidendile eduka naisega!
8.5531. detsember 2015, 09:44
Ära tule jälle siia valetama, laps on 2 a-ne,see pidu käis juba enne kahte aastat.Hoia see õnn endale ja ära häbista ennast lolli jutuga.
31. detsember 2015, 20:05
Laps saab alles märtsis 2 aastaseks.
Ei saa aru, miks SINA end häbistatuna tunned?31. detsember 2015, 09:53
Mind pole E.Ilves küll häbistanud. Ennast aga häbistas juba enne Ilvese presidendiks saamist, kui abielus mehega lapse muretses.
Aga selles suhtes annab Ivese pruut silmad ette, ses temal on kaks abielumeestega muretsetud last ja viimse isast pole Ilves lubanud avalikult rääkida.
Kahjuks on nüüd veel mingi surnud aseri pere shokeeritud.
Väljanägemise poolest on siiski Evelin kenam, tulevases naises mina küll migit ilu ei leia. Olgem objektiivsed, kuigi eksnaine on paljudele ebameeldiv.
Laps Lätis31. detsember 2015, 11:23
on kindlasti Tommil varem valmis meisterdatud kui noor ahvatlus silmapiirile sattus ja siredaid sääri välgutas.
Oh jah, kaua võib silmaklappidega elada?3. jaanuar 2016, 00:31
...võib olla kunagi saad tõe ka tead aga ennem ära sõna võta, kui asjad endale selgeks pole teinud!
Indrek231. detsember 2015, 08:55
Mitme mehega see eit ringi aeles üheaegselt, et tittesid pool ilma täis?
Vanaisa31. detsember 2015, 08:33
Kas tõesti vana aasta lõpus on vaja sellist jama lugeda. Las see tujurikkuja elab rahus oma elu.
Head vana aasta lõppu ja uue algust kõigile !
Anu !!!!31. detsember 2015, 08:28
Jälle on Sinul õigus!
Ainult jääb kahju sellest Ievast, kas nii arukas naine ka astub ämbrisse? Palun Anu S. vasta!!!!
Oi Anukene31. detsember 2015, 08:24
Sina oleks kõikides kriteeriumites parem olnud, aga see nätsutaja THI on sulle vastuvõetamatu.
31. detsember 2015, 08:12
Saagim pidas vist Evelini konkurendiks. Nüüdne Ieva on hall hiireke, pole vaja karta. Eesti keelt ka ei oska, nii et Anu positsioon esibravuuritajana on kindel.
Appi31. detsember 2015, 08:08
kas Saagim on nyyd ja alati Eesti riigi esiasjatundja suhete , kommete, moe ja yksk6ik veel mis alal. V6i on mingi samastumine kaaslaste vahetamise alal? Olen ysna erapooletu ex-presidendipaari suhtesupi suhtes, aga ega ikka ei usu kyll , et nyydne suhe nii värske on...
Luksuspakett31. detsember 2015, 08:05
Valid presidendina omale kahe lapsega naise ja jätad oma lapse koos naisega maha.
Sorakas31. detsember 2015, 07:48
Juba arvustajad kohal, ja nii iga päev!
ja31. detsember 2015, 08:11
arvamus31. detsember 2015, 07:35
Liiga intelligentne ja ilus selle mäluja jaoks
Ruuben31. detsember 2015, 07:23
Riietest vaikin, kuid preili Ieva juuksed küll soengus ei,ole, aegajaLt isegi sorakil silmade ees.