Eesti uudised

"Reporteri" video!

VIDEO | HÕISSA PULMAD: Toomas Hendrik Ilves ja Ieva Kupce abielluvad juba järgmisel nädalal (363)

LISA KOMMENTAAR

Ieva2. jaanuar 2016, 14:28
pidi Eesti presidendiks kandideerima !
Milleks halada31. detsember 2015, 10:26
Peaasi,et sõda ei ole... Nii ütles mulle kord vene memmeke. Meil ometigi on ju mingisugunegi riik, on mingisugunegi president. No abiellugu või mitu korda veel, või kohitsegu enda ära, mis see meisse puutub? Ega se Meri old ka mingi süütu talleke, ei tea, miks teda taga nutate. Ilves julgeb vähemalt oma pereasju avalikustada, aga mõni on nagu pussuhaisu sisse tõmmanud, peälnäha sile mees..
tehku 29. detsember 2015, 17:14
Vana-Liivimaa tagasi. On aeg.
kus on DNA test29. detsember 2015, 17:12
kelle laps jne? Pettus abielus peaks olema karistatav vähemalt poole talu hinnaga, siis oleks kord majas.
28. detsember 2015, 22:22
Eesti kõige halvem valik presidendina.
kas see lastega tädi varem abielus ei ole olnud28. detsember 2015, 20:32
kuidas saab kirikus laulatus tulla? Kuna viimase lapse isa isik on saladuses, ja lesk see naine ka ei ole, tekib väga huvitav seos.
maamiis28. detsember 2015, 19:23
palju õnne !Kogu aeg käib ving ,et Taavi Luisat ära ei võtta .Nüüd jälle pole te rahul!"
Mhh28. detsember 2015, 16:04
Kas uus esileedi ka juba Eesti keelt oskab?
anonyymik28. detsember 2015, 15:43
Haahaa FEIK abielu tulekul. Tulevane proua Ilves küll on lolli sammu astunud. 24.02 minanpingviinide paraafi ei vaata. Kuna see läti preilna on häbib plekk Eestile. Ei tea kas nüüd järgmine samm on siis Eesti-Läti ühtne vabariik ?
Armastus sina kallis magus ...28. detsember 2015, 06:46
Läti salateenistus tegi Eestile ära. Kupce on enesekindel aga Ilves on kuidagi norgus. Millist skandaali võib jälle oodata?
mmm28. detsember 2015, 06:06
ega helle pani ka alksi ja tõmbas kaluritega ringi
28. detsember 2015, 02:48
kommentaaride põhjal pealkiri õhtulehte ,kui palju eesti rahvas armastab oma presidenti.Selline vastuseis rahva poolt.Abieluväline suhe ja laps,valetamine ja vassimine ieva poolt,et laps on grusiini jagu.Oma lapse mahasalgamine see läheb ajalukku.Miks ei või olla väärikad,et teist lugu peetaks.Selline ei või olla EESTI president. Ole palun väärikas ja astu tagasi,loe kommentaare ja sa näed,kuidas rahvas sellesse suhtb me ei taha selliseid manööverdusi.
28. detsember 2015, 02:36
nonii Ruhnu tuleb Lätile kinkida ja lätlastest kalameestele Peipsil ning Pärnu lahel piirangutevaba püük lubada , siis Ieva on nõus pulmuma ; vastasel korral lubas end Salatsgriva ojasse uputada !
Lausa ainulaadne ilu28. detsember 2015, 02:32
No küll on ikka kena pikajalgne kaunitar ! Õnne Hr President ! Ainult Õnne ja Armastust!
veel vanal aastal28. detsember 2015, 01:57
tehkem pruudirööv , las mäletseb üksi. Ülalpidamisrahad jäävad ka alles .
Aga näed Rahvas Kiidab28. detsember 2015, 01:54
Eda -Ines Etti ,Kati Toots ,Anu Saagim ...millegipärast vihatakse ja kadestatakse just eriti kauneid ja karismaatilisi naisi ja neil ka kõige rohkem halvustavaid kommentaare ...... järeldus :ERITI VÄÄRT NAISED . Õnne Härra President ! Super valik !
28. detsember 2015, 02:05
sul nimekirjast ju puudu veel paljud : aunaste ,yanatoomikum ,hõbekõri parrik ,liishaavel , galojan ...Klikin palderjanil .
beti28. detsember 2015, 02:11
noojah ma ju sinu nime ei tea
mann28. detsember 2015, 10:53
ilu on vaataja silmades, mina isiklikult küll ei näe et need naised kaunid on
viimane aeg28. detsember 2015, 16:52
siis mine silmaarsti juurde
üks arvamus28. detsember 2015, 01:37
mina oleks igati rohkem nõus, kui ettenähtud ametist lahkunud presidendi proua hüved saaks endale Evelin.
1. ta on vähemalt oma - eestlane, propageerib eestluse ja kodusoojuse üht sümbolit rukkileiba ning on aidanud kaasa sellele, et väga paljud noored naised küpsetavad oma pere leiva ise. Ieva - ei tundu küll olema soe ja pehme koduperenaine; meie juuri propageerida ta ka ei saa.
2. olen tänulik, et ta juhtis tähelepanu transrasvadele. Tänu sellele korrigeeris Kalevi kommivabrik oma maiustuste koostiseid ja mul on võimalik oma lastele osta puhtamaid tooteid. Miks peaks küberkaitsjat huvitama laste tervis?
3. ta pingutas, et olla rohkem rahvale meele järele. Vinguti tema kaalu kallal - pingutas ja võttis alla. Joriseti hammaste kallal - lasi korda teha. Riietus ei meeldinud - panustas rohkem parematele stilistidele, küsis nõu. Miks peaks Ievale korda minema meie lehekommentaatorite ving?
4. ta tutvustas meie oma ehtekunstnikke ja disainereid maailmas, kandes loomingut erinevatel kohtumistel. Kas Ieva tutvustaks tema jaoks võõra maa parimaid külgi? Maailmakodanik?
5. Ta armastab oma last. Kirutud viiuliharrastus oli vaid vastav pilliõppemeetod, kus vanem õpib koos lapsega. Kvaliteetaeg garanteeritud! Lisaks on ta suutnud väga hästi last meedia eest kaitsta. Ieva kaugel maal isa juures elav poeg ja mahasalatud mudilane? Ema süda?
6. aktiivsem, tervem elustiil - väga hea näide inimesest, kes oli pisut pehmem maatüdruk ja töötas enda vormi kallal. Innustus teistele.
7. ta tõmmati nii haledalt lohku. Kahtlemata on tal silma ja kätt kodu ülesehitamisel (jätame rahad hetkel kõrvale - ta ise ei saanud ju lõpuks sealt midagi; mees lükkas tanki) ja nii tegi ta Ilvese talu imeilusaks. Nüüd on talu Ilvesel ja soojusega ehitatud kompleksis hakkab liikuma hoopis teiste püüdlustega naisterahvas.
kes sa oled selline? halloooo!28. detsember 2015, 01:48
kas sinu arvamus on nr 1
kohe nii südamesse läks28. detsember 2015, 01:55
noo küll nägid vaesekene ikka vaeva oma hiigelkirjutisega
võta vabalt28. detsember 2015, 02:10
soovitan sul rohkem enda eluga tegeleda ,aga tundub ,et sul seda pole ,kui jäksad nii pikka kirja kirjutada .....kahju kohe inimestest ,kellele teiste elu nii hinge läheb ,et oma elu elamata jääb....kurb
to võta vabalt28. detsember 2015, 22:41
Miks sind 01. 37 komm häirib, et sarkastiliselt nähvama pidid ?
Ma lugesin küll huviga ja olen kirjutatuga väga nõus.
Ilmselt 01. 48, 01. 55 ja 02. 10 ja 02. 13 kommid ühe inimese kirjutatud, tõenäoselt palgalise.
Kahju kohe28. detsember 2015, 02:13
Rahune nüüd ikka maha ja võta südamerohud ära.
ettepanekus on jumet28. detsember 2015, 02:24
Su ettepanekus on iva sees, Üks Arvamus. Eriti kuulujutu taustal, et Evelin jääb presidendinaise pensionist täielikult ilma ning selle napsab endale teine naine, kellega president ametiaja lõpetab (kui?), olnud jõudnud temaga abielluda kaheksa kuu asemel kasvõi kaheksa päeva enne töölepingu sulgemist.
Nii poleks ka minu meelest õiglane. Evelin Ilves, oli ta milline oli, võiks saada kui mitte täielikku, siis mingigi jooksevkompensatsiooni vähemalt protsentuaalselt esileedi rollis oldud ajast lähtuvalt. Vastasel korral tekitab taoline pretsedent väga suure juriidilise küsitavuse juba ka tulevaste presidentide ja nende abikaasade suhtes.
ettepanek28. detsember 2015, 02:34
tõmba ...lihtsalt ..uttu...
Tavakodanik28. detsember 2015, 01:27
Ei ole ilvese ega valitseva valitsuse tegemiste fännaga alustaks sellest,et paneks ennast alati teise inimese seisukorda.Me keegi pole veatud,meil kõigil juhtub elus apsakaid.Kuidas siis käituda?Parim ei ole ju ahastusse langeda,vaid ikka elus edasi rühkida.Minu silmis on president ja tema kihlatu käiyunud selles olukorras ainuõigelt.s.t. tagasihoidlikult,samas teatanud et proua loobub hüvedest(muidu oleks tõesti vähe imelik olnud)Need kommentaatorid,kes praegu püüavad Ilvest halvas valguses näidata,annavad meie suurele juhile ja rahvaõpetajale :) Evelinilevõimaluse kahjurõõmu tunda.Mõelge selle üle,kas keegi oleks antud naisevahetuse situatsioonis parema käitumislahendi leidnud?Mina arvan et enamus meist mitte ja partnereid vahetame me eestlased pidevalt ja koguaeg.
tavaline inimene28. detsember 2015, 02:41
"Me eestlased..." Pikk jutt algas sul ilusasti, ennast teise inimese olukorda kujutlemisega. Aga lõpus sülitasid mulle näkku! Ma nimelt pole vahetanud oma abikaasat "pidevalt ja koguaeg", kuigi olen eestlane.
Õudus kuubis28. detsember 2015, 01:02
Mis teil viga on, kommenteerijad, minge ravile! Kus nüüd kukuti sülge pritsima .... Ei uskunud tõesti siiani, et eestlastes võib nii palju viha olla ja tahtmist surkida teiste elus. Tundub, et see pakub mingit ebanormaalset naudingut. Loodetavasti kõik kritiseerijad on ise oma elu super eeskujulikult ja ontlikult elanud ...
28. detsember 2015, 01:16
tolerant , kas sind pulmatolaks ei kutsutudgi ? Sobiksid hästi.
Crack27. detsember 2015, 23:59
Härra Kupce - keskpärane suli.
Ester27. detsember 2015, 23:28
Väga kahju on Ieva st! Ja meie presindenis olen väga pettunud! See ju ei ole vastastikune armastus! Aga näitemäng käib poliitika juurde!
kibestunud vanamoor oled 28. detsember 2015, 02:23
Ja sina kohe nii täpselt tead kuda need asjad käivad
ane27. detsember 2015, 23:20
nonii, sellise tempoga loodame et Tommi jõuab ikka ka lahutada et läti tädi eesti rahvale ülalpidada ei jääks . elu lõpuni
Ronja27. detsember 2015, 23:20
Vaene vanamees. Nagu kelgunöör naiste käes. Selline peaks riiki juhtima,kui oma eluga toime ei tule?
27. detsember 2015, 23:07
Vabariigi aastapäev on tulemas, selllepäräst on kiire abielluda, et vastuvöttul saab lolli rahvale näidäta
muudkui27. detsember 2015, 22:59
sõlmivad ja harutavad lahti... Kahju, et seda eraelu pidevalt avalikkuse ees eksponeeritakse. Ma soovin lastele jõudu ja vastupidavust, sest olgem ausad, vanemate lahutused ja uued abielud mõjutavad just kõige rohkem lapsi. Loodetavasti jääb peale pulmi seda eraelu meedias kajastamist vähemaks. See on kohatu ja tüütu.
Hetk27. detsember 2015, 22:13
Kas peigmehel ikka tervis peab vastu? Näoilme on väga halb.
Neiu27. detsember 2015, 21:51
Issand nüüd hakkas kiire.
uued euroopalikud väärtused27. detsember 2015, 21:38
Lahutatud inimesi kirikus varem paari ei pandud aga uued euroopalikud väärtused on sellised, et kolm korda lahutanud vanamehenäss ja kahe lapsega tüdruk laulatatakse kirikus.
Raha räägib!
kaks abielu lahutanud28. detsember 2015, 20:33
Presidendiga abiellumine 27. detsember 2015, 21:37
on igal juhu nagu miljonivõit loteriis kuid kui paljud on seda mõistlikult suutnud kulutada.
Vaat, kus nimi27. detsember 2015, 21:12
Toomas Hendrik Kupce Ilves
memm27. detsember 2015, 21:07
Huvitav, kuidas kommenteerib Läti meedia? Nende riigi lihtkodanik ja naaberriigi president abielluvad?
R. Vaba27. detsember 2015, 20:08
THI on presidendi ametisse sobimatu. Ausat, tarka ja erapooletut rahvameest ei ole näha olnud - hüüdnimi Kiki-Miki ütleb kõik - kerglane suller ja tühi koht Eesti riigi jaoks.
THI ja Ieva Kupce, vanusevahe 24 a. Loodust ei saa muuta, seega küsitav kooselu, pigem imelikuvõitu vanur nooremapoolse hooldajaga. Üle 40 aasta vanusel mehel pidi mõistus püksist pähe tulema, aga nagu näha - mõnel ei tulegi
to R. Vaba27. detsember 2015, 23:42
Ieva sünniaasta on 1971, presidendil 1953.
Mitte kuidagi ei ole vahe 24.
Vahe on 18 aastat.
to R. Vaba27. detsember 2015, 23:49
Googli põhjal sünniaasta 1971.
Seega 44 peaks olema, kuidagi ei saa 1971 sündinud 38 olla.
197729. detsember 2015, 17:12
on Läti ajakirja järgi
Tagasi astuma27. detsember 2015, 20:00
President peab tagasi astuma.
Õige!27. detsember 2015, 20:47
Paneme Toobali või mõne kesknoore! Nemad naist ei võta!
tagumine aeg28. detsember 2015, 16:53
jaa Siim Kallas ootab juba ammu sooja kohta
27. detsember 2015, 19:53
Kas te saate kord iga uks oma elu elada ja lasts ka teistel elada mitte loopida selliseid kommentaare
usamehele28. detsember 2015, 01:18
Kas sa, presidendi kantselei ametnik, õpid ükskord eesti keele selgeks? "Igaüks" on liitsõna, osalausete vahele käib koma, lause lõppu punkt. Ja aliase võiks kommentaari edastaja nime kohale samuti trükkida, niipalju aega ehk on?
on vast28. detsember 2015, 01:33
milliseid toite saab praepannil teha läti leivast?27. detsember 2015, 19:47
milliseid toite saab praepannil teha läti leivast?
Meenutus27. detsember 2015, 19:40
Meenus üks Eesti film .......kus Ita Everi mängitud osaline ütles, et KIIRED PULMAD, KIIRED LÕPUD .
Filmist27. detsember 2015, 21:30
"Karge meri" oli see film, kus pime külanõid sedasi sajatas.
kala hakkab mädanema peast27. detsember 2015, 19:21
palun27. detsember 2015, 18:58
pange see kommentaarium kinni. Nii häbi on.
häbene terviseks27. detsember 2015, 19:18
a28. detsember 2015, 01:20
sa proovi vajuda , maapind veel poolpehmo !
matu27. detsember 2015, 18:50
Ei tea mis bisnes sealt tuleb? Armastada sellist nagu Ilves? Ajab naerma!
Emmi27. detsember 2015, 18:56
Kahju tütrekesest kes peab kuskil mujal eemal olema kui tema isa vana mees hullab
Pole häda27. detsember 2015, 19:37
Eestlane27. detsember 2015, 18:38
Vabariigi aastapäeval näeme ilusat paari kätlemas ja tantsu löömas
27. detsember 2015, 22:59
sellepäräst oligi kiire abielluda
reede27. detsember 2015, 18:23
No pildil üks sünge näoga vaevatud põdur mees Ja nüüd veel noor naine kaela võtta Kus te siin mõistust näete Kui vana haigevoodis siis purjetab Kuramaale tagasi Ei hakka küll õõpotti tassima
27. detsember 2015, 18:33
ilves ei hakka ehk ise ka...
huvitav, kui lühike mälu on eestlastel27. detsember 2015, 18:09
On vist meelest läinud, kuidas rahva raha eest Ärma üles löödi. Millised rahad sinna sisse on läinud. Nüüd on vana Ilvesel järgmine raha skeem käsil. Kas keegi teab kuidas Lätis nende hüvitistega ja riigimeeste rahadega on. Eesmärk on lätlannale kõik hüved kätte saada, sest kell ju varsti kukub.
Keegi eelmistest pole riiki nii palju koorinud kui Ilves.
noo27. detsember 2015, 21:36
meri ikka oskas ka, seadustest lausa ülbelt kinni pidamata. siiani pole vaba pääsu rannale meri maja juures, kuigi seadus kohustab. seal aga õiguskantsleril nägemine läheb ära, no ei näe seaduserikkumist. alatud peessepugejad, ei julge keegi midagi öelda.
Lööne27. detsember 2015, 18:08
Kiired pulmad, kiired lõpud!
Pille27. detsember 2015, 18:07
44 aastane ja rase. Täitsa kadedaks teeb, et mõnel sellises vanuses rasestumine õnnestub.
27. detsember 2015, 18:23
vanematelgi naistel õnnestunud, tänapäeval pole klooniminegi erand.
Ah-saa27. detsember 2015, 18:25
Ja ongi Tom Ievale lapse teinud, no ütle veel, et eesti rahvas sureb välja. Ei tea, kas väljamaa koolides seksuaalkasvatuse tunde polnudki, Tom pole preservatiivist vist midagi kuulnud, vanaisaks sobib, aga mitte isaks, isaks sobib ta Ievale. Segased asjalood nüüd Eesti ja Läti vahel. Kas tuleb nüüd "lapsesõda", kunagi oli ju kas "lesta või kilu sõda".
to Ah - saa27. detsember 2015, 18:55
Ieva on lätalane, tal ei ole eesti rahvaga mingit pistmist.
ieva-27. detsember 2015, 19:33
27. detsember 2015, 18:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to 18. 0627. detsember 2015, 18:09
44 aastane nii väga noor enam ei ole.
Paljud naised enam ei jää selles vanuses rasedaks.
27. detsember 2015, 19:29
Ieva...27. detsember 2015, 19:35
...on sündinud 1977...
19:29-le27. detsember 2015, 19:38
Muidugi mitte. Monika Tamla sai ka õnnelikuks!
seebikas27. detsember 2015, 17:57
Mul on Jevast kahju. Ta võis ju noorena pärs ilus inimene olla, aga nagu näha, mehi valida ei oska. Abielluda sellise ülbikuga, kellel on teda vaja ainult 24.veebruariks enda kõrvale kätlema. Seepärast selline kiirustamine. Armastusega pole siin midagi tegemist. Tegelikult pole Ilves Evelinist üle saanud. Elame-näeme, mis seriaali järgmises osas tuleb!
sellel naisel on kõik -tulevik läbi mõeldud27. detsember 2015, 18:13
kellel on ülal pidamise rahade vastu midagi. See summa pole väike. Ju ka tema jooksud on joostud ja eks konksu otsa jäi mees, kellest ka kasu saab
beti27. detsember 2015, 19:06
ta ongi noor ,sale ja kaunis ! sina võid ju siin ussitada ja vigu otsida .
...27. detsember 2015, 17:56
17:56, 27. dets 2015 -le27. detsember 2015, 19:39
Head nalja on tore lugeda.
beti27. detsember 2015, 17:54
Palju õnne ! Hea maitse meie presidendil , kaks endist naist ja praegune väga erinevad aga väga kenad kõik .
no27. detsember 2015, 18:07
president ise ka selline härrasmehelik, sirge seljaga, kena paar.Palju õnne
eesti naine27. detsember 2015, 18:10
Kui see Ieva Kupce on ilus... siis olen mina Miss Universum!
beti27. detsember 2015, 19:04
ja ongi väga kena ja sihvakas ,või mis sinule ei meeldinud ,kõik omal kohal.
Mina ainult mina ja mina 27. detsember 2015, 19:19
jaa ja sina ...ohhh mis me siis nüüd sinust räägime ,sa ju lausa "Lumivalgeke"
27. detsember 2015, 19:30
tüüpilise eesti naise kommentaar :D Jah, Ieva on küll ilus,
Postimehe lugeja27. detsember 2015, 17:48
Postimehes oli 5 minutid tagasi 323 k0mentaari nüüd 123.Ärge pingutage töö on tehtud
Veiko Rämmel27. detsember 2015, 17:27
Ehk siis nagu vanarahvas räägib - kiired pulmad, veel kiirem lahutus!
27. detsember 2015, 17:32
mis loll jutt see veel on, me oma vanamehega enne sureme, kui lahutame, kuigi kogu aeg on ka lahku kõik ajanud, ning aega me pole kunagi raisanud.
Kena naine võrreldes Eveliniga27. detsember 2015, 17:26
Lõpuks leidis õige naise.Palju õnne.
Kena naine võrreldes Eveliniga27. detsember 2015, 17:26
Lõpuks leidis õige naise.Palju õnne.
Kena?27. detsember 2015, 18:27
köike muud aga kus selle hobuse näo taga ilu veel on..maitse asi ex ole
ja mis ma su tarkusega peale hakkan27. detsember 2015, 19:21
jah aga sinu labast kommentaari oli siin ju hädasti vaja ,kõik said aru ,et oled ilus ,tark ja osav.
matshirahvas sai kah sõna sekka28. detsember 2015, 01:47
kas labasus ja kadedus on tõesti moes ? tahaks lausa sind ennast näha?
Hm,27. detsember 2015, 23:05
võtku endale neid hobuseunenägusid või nn. kenasi naisi palju tahab peale tagasiastumist! Mille kuradi pärast peab meie rahvas neid presidendi l... ikesi üleval pidama?
PS ei näe selles kongus ninaga parm enne möödas kuuevarbalises küll mingit ilu
28. detsember 2015, 02:10
Õige naise leidis ? Nojah , valel olid lühikesed jalad ...
nõme27. detsember 2015, 17:25
no ei saanud ametiaja lõpuni ära kannata, et säilitada mingigi väärikuse kübe? Evka kolis alles välja,juba uued pulmad. Aga muidugi, kiki ei saa ju tüdruksõbraga pingviinide paraadi korraldada, peab olema vormistatud. Pildi järgi vaatab Ievka juba praegu kikil lunivalt alt üles. Selline seebikas, et sure surnuks!
Pildil on näha,27. detsember 2015, 17:24
et sisenevad surnuaeda. Kas seal nad kihlati või teevad abiellumise proovi?
to Postimees/publik27. detsember 2015, 17:22
Abielluda nad ju võivad, aga kihluda küll mitte, sest KIHLUS ON KIRIKLIK TALITUS. Ilvest pole aga tema presidendiks oleku ajal kirikus nähtud. Seega jälle üks näide, et ajakirjandus ei tea, mis jama suust välja ajab. Mis viitab sellele, et haridus on puudulik, mis viitab omakorda sellele, et religiooniõpetus oleks adekvaatsuse huvides hädavajalik.
juudid27. detsember 2015, 17:53
BORMANN27. detsember 2015, 17:21
Vahet pole -peaasi et on ARMASTUS. Äkki kaasast saab tulevikus Läti esimene leedi või koguni president. Savil kogu aeg vene noored naised vihmavarjuga torkimas ja pulmad igal ööl.
vai,kade olete ?27. detsember 2015, 17:34
annetame teile Viagra ostuks ja riista opiks,saate natuke elumõnusid mekkida .
Ärge olge kade,see võtab jaksu ja traadi.
vaat see27. detsember 2015, 18:13
on küll hea mõte! Teeme üleriigilise kampaania Viagra ja muude värgenduste ostmiseks.
27. detsember 2015, 18:27
siis on teised naised ka huvitatud, kel neid probleeme poleks ?
Urrr27. detsember 2015, 17:16
Pange tähele, et see tädi saab riigipoolt minged hüved nagunii peale ilvese ametiaja lõppu. ON seadusega ette määratud ja mingit loobumist pole võimalik teha.
Taas üks tädi keda peame üleval pidama tema elupäevade lõpuni (või siis eesti vabariigi lõpuni).
aga27. detsember 2015, 18:51
XXX27. detsember 2015, 17:13
3 27. detsember 2015, 17:06
on kohtuseadus,öeldi juba vanasti.
Jöran27. detsember 2015, 16:49
Väga hea! Nimi kah sobilik läti poolele - ToomaS IlveS
vast27. detsember 2015, 16:40
nüüd jäävad need õelutsejad kommentaarides vakka
Tiit27. detsember 2015, 16:59
President ameeriklane, tema abikaasa lätlane, kuhu see Eesti Vabariik niimoodi jõuab?
JA 27. detsember 2015, 17:15
pässakas veel sündinud rootsis.
27. detsember 2015, 17:18
vähemalt on nad valged ja kristliku maailmavaatega. kuid moslemitests ahvterroriste siia.... nagu see jobuklikk ise lausa kust tahes smuugeldada kavatseb, kuna need ise polegi huvitatud, kardavad venelasi.
kommuinismi27. detsember 2015, 17:35
otsaga juba on kõige rikkam terves Euroopas,ainult kommunism veel ametlikult puudus.
Cc27. detsember 2015, 17:37
Ei jõuagi. Arveid maksab eestlane. Mihuke loll siis oma raha raiskab.
Tiidule27. detsember 2015, 18:19
President ameeriklane, tema abikaasa lätlane ja rahvas saab olema neegrid ja araablased.
to vast27. detsember 2015, 17:28
mis õelutsemisest jutt on? sinust ja sinu mögast? ieva kullakaevaja lasi abielumehel toomal endale lapse taha keerata ja nüüd see mees lõpuks võtab ta ära, saab pulma riigi raha peal ja eripension terendab. seega kullakaevajal kõik ju kenasti. kus siin õelus on, palju õnne, tark naine. mis sest, et salaarmuke on odav olla. eestis ju peetakse seda normaalseks, kärssna lapsnaine, kes mitte vaba mehe voodisse vägisi ronis, kui elukaaslane kodust ära oli, on ju nüüd omast meelest nii tehtud proua. piinlik, aga no mis teha, avalik arvamus jumaldab meil li.smehi, kes oma naisi petavad. hale riik.
daame,te ei saa ikka veel õle ,et27. detsember 2015, 17:38
Valdur abiellus. Vaesekene . Ta pruukisite seda meest mitu korda,no oleks vast võinud vöhem kisendada ja kraapida.
EV seaduste järgi peab 14 aastane rahuldama seksivajadusi . Mida mula oma lapsnaisega. taga ajate ?
27. detsember 2015, 17:42
juba tammsaare kirjutanud ajalukku, et litsid mehed, need vargamäe mehed, või olid eesti mehed... vähemalt ei vägista teiste lapsi ega naisi nagu uuseurooplased.
kas sa arvad,27. detsember 2015, 18:00
et see sinu möla ja laim jääbki anonüümseks??
aga ei!27. detsember 2015, 18:17
Nüüd alles läheb lahti. Ilves teeb ju seda eesti rahva narrimiseks, näete , mida ma võin teile teha, toon oma küljesoojendaja teie ülalpidamisele ja teie lakkuge panni! Plekite nii, et s...l kirjad peal.
27. detsember 2015, 18:31
mis see üks läti eit siis ära ole pidada, terve euroopa prses panganduse kinni tagumise ja aafrika ja muslemimaalima nuumamisele ja rahuldamisele siin.
kunagi27. detsember 2015, 16:34
tegid Juur ja Oja Ärapanija saadet. see Ära panemine on aga elust enesest
eks vaja hüved kähku jooksma panna27. detsember 2015, 16:32
muidu läheb vennikesele kalliks see manööver
tom27. detsember 2015, 16:30
miks sellised on juhtpositsioonidel kes oma pereeluga hakkama ei saa?astugu tagasi!minema eestist vöörad -ka kommunistid?
27. detsember 2015, 16:43
Sest nad on ambitsioonikamad ja lähevad üle laipade võimu järele, oma kätega ennast elatada e suuda siis tuleb läbi võimu endale hea elu kindlustada, nende võimujanu on täitmatu nagu ka ahnus ja oskused süsteemi ära kasutada suuremad, lisaks tehti seda läbi erinevate rühmituste korraga rünnates, et kohalikel võimalust ei tekiks. Väärtusteta riigis valitseb väärtuseta eliit, kumb enne oli?
Pff27. detsember 2015, 16:27
Eeskuju.27. detsember 2015, 16:47
Ei hakanud kooselu seadust ära ootama, vaid võtabki kohe äää! Hea seegi!
Abielu:27. detsember 2015, 16:49
Võttis-võttis kohe äää!
mis kähku27. detsember 2015, 17:17
ilves sellel ju 2005 juba jooksis järgi ila suunurgast nõrgumas.
minu....27. detsember 2015, 20:18
....mäletamist mööda abiellus Miki 2005.a. Eveliniga,kas tõesti oli tal siis 2 eite korraga?
vana Juhan27. detsember 2015, 16:19
Mis küll lahti? Eestis pole oma inimesi või? Predident sisseveetud jänki,proua Läti-liva . Nüüd saab mikist Läti-Hendrik ja Eestist taas Liivimaa kubermang?
mi siin aru saada27. detsember 2015, 16:32
oa inimeste peale lihtsalt sülitatakse, sest võim on võõraste käes.
m ister ei ole27. detsember 2015, 17:40
omade peale sülitanud,pärismaalasel ei kõlba laiata .
12327. detsember 2015, 16:05
Tartus tapeti kakluse käigus mees
27. detsember 2015, 17:20
ei öeldud, et see ilves oli.
17.20 tubli27. detsember 2015, 18:57
Naera ribadeks,polnudki Ilves!
nii palju lolle ühes kohas28. detsember 2015, 02:29
misasi ?? siin kõik täis ?
Labane president!27. detsember 2015, 16:04
Oodanuks oma ametiaja lõpu ära ja abiellunud siis! Nagu eputrilla-näitan eesti rahvale, kui rumal ma olen! RAVI REFLUX JA IGEMED TERVEKS, SIIS EI PEA SA KOGUAEG MÄLUMA.
27. detsember 2015, 17:30
abiellumisega tegi väga õige ja korraliku zesti, mis on just väärikas. eesti elumehed võiks kõik õppust võtta kuidas soliidselt oma naisi kohelda, mitte nagu ära kasutatavaid tõmmatavaid, lükatavaid...
Tõmmata-lükkata27. detsember 2015, 18:32
Ameeriklasest ja ameeriklannast Eesti presidendi paar on sama autoriteetsed, kui talumatsist naisega uidata Brüsseli võimu koridorides. Eestis sobis enese upitamiseks talumats. Brüsselisse sobib..... No ei tõmba ega lükka, mees valib oma võimujanu järgi.
eestlane27. detsember 2015, 16:02
Huvitav, mida rahvas peab tegema, kui president möistuse kaotab? Vist ainuke vöimalus on boikoteerida aastapäeva vastuvöttu. Kardan ainult , et pääle Savisaare rohkem julgeid pole, igaüks väriseb oma sooja koha pärast.
Eit27. detsember 2015, 15:57
Minu silmadele oli ilus vaadata, kui aastaid tagasi presidendipaar läks Vabariigi aastapäeval tantsule Ukuaru valsi saatel, vaatasid teineteisele õnnelikult silma ja suudlesid. See on ilus mälestus Evelinist ja Toomasest. See kahjuks ei kordu.
Saame näha, kuidas kulgeb presidendi vastuvõtt veebruaris.
Presidendiproua rollis naine, kes on Eestile võõras.
To Eit27. detsember 2015, 16:10
See ameerikast tulnud miki hiir on samuti eesti rahva jaoks võõras. Vaata, millised kombed (nätsu mälumine, rahva halvustamine, ärmatalu jokid, naistevahetused) ta siia kaasa on toonud.
27. detsember 2015, 17:27
samahästi võib iriseda, et mulk - läti keeles tähendavat lolli, on eesti president ja läti eidele õnnitleda mulgiga abiellumisel - saaks küüned näkku ?
aga mis MULKku soome keeles tähendab?27. detsember 2015, 18:12
soome keelt peaks rohkem teadma kui läti keelt
27. detsember 2015, 18:44
soome naiste jaoks eesti mees veel vaevalt atraktiivne on. kuigi kui end mulk - kuna esitleda siis küll, vbl. keegi reklaamib mulkidele enda soome muttidele letti löömisel vaja öelda enda kohta mulk ja ... hakkab põtru tulema.
KAS 27. detsember 2015, 15:56
nüüd vabariigi aastapäeval saab kätt suruda uuel proual.tahaks näha ,kui palju kätlejaid siis tuleb.
Rumal kartus27. detsember 2015, 16:17
Seda uut prouat tahavad kätlema tulla rohkemgi rahvast, kui sinna edevuse laadale kutsutakse!
27. detsember 2015, 23:05
sellepäräst on kiire abielluda
lätlanna27. detsember 2015, 15:56
miks miks kiire no kuidas te aru ei saa,väike ilvesepoeg tulemas,hiljapeale jääb siis on nii nagu naabriplikas söö sibulaid või tee mida iganes aga tolku vähe,mul kahju ka sellest IEWAST nii karjäärikas naine ja abiellub vanamehe nässiga kellel juba hambad kukuvad suust jube ja sellega veel voodisse ronida ma vist minestaks....
tead27. detsember 2015, 16:49
Ainult veel rumalam haletseb sellist, säästa ennast sellistele kaasa tundmisest.
27. detsember 2015, 17:55
pole rumal midagi, tean sarnast lugu, arukas isik veel - eesti vanasõna, enne halli habeme varjus, kui noore piitsa all, kuid litsid mehed on ja jäävad litsideks meesteks. hunt vaatab metsa poole surmani.
mina arvan27. detsember 2015, 15:55
et lihtsalt väga nõme ja ahne vanamees, hiljuti TV-s salgas isegi oma sotsi staatuse maha
- täielik reetur igas mõttes
27. detsember 2015, 18:21
sellist staatust häbeneks minagi.
ei hóiska27. detsember 2015, 15:43
ja pasundame, et proua ei hooli ettenähtud húvitistest. on aga demagoogia,. Sellisel juhul kuhu te kiirustae?? Olge viisakad ja oodake ametiaja lóppu. Aga tehakse vastupidi- et jóuaks veel kóik kätte saada, mis riik annab ka expresidendile ja prouale. ääretult nahhaalne käitumine, mis omane praegusele valitsusele.
ei hõissa..27. detsember 2015, 15:42
Läilä valelik ahne ilves..
Aga las pugejad hõiskavad nagu stagna ajal..
Väiksed kastid, linnaserval. (Peeter Tooma laulurepertuaarist)27. detsember 2015, 15:38
....Spetsialistid
omavahel abielluvad.
Palju õnne, poisipõnne!
Orav rattas keerutab!
???27. detsember 2015, 15:28
Väga groteskne on see asi, no kas ei võinud oodata presidendiks olemise lõppu?
to ???27. detsember 2015, 15:33
Ja lasta seadustega ette nähtud privileegidel korstnasse minna või? Kas sa ise sellises situatsioonis oleksid sedasi teinud? Vaevalt küll.
muri27. detsember 2015, 15:56
sellega on kiire, sest veebruaris ei saa ju üksi seista aga suvalise tädiga ei lasta
27. detsember 2015, 15:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
27. detsember 2015, 16:11
Tea mis sellest kaasjoodikust Mesilasest saanud on?
xx27. detsember 2015, 15:25
27. detsember 2015, 15:35
Rahadega on ju kiire,miljonid ei anna oodata-seadus on seadus.
äkki 27. detsember 2015, 15:49
27. detsember 2015, 16:03
to äkki27. detsember 2015, 17:41
mis sedapsi, neil ju ühine laps juba kaheseks varsti saamas.
27. detsember 2015, 18:03
kui ühine, kes seda niiväga teab, kui dna testi ei näe.
arvan sama27. detsember 2015, 20:20
et thi on lapse isa ja lapsele vaja turvalist tulevikku luua meie rumala rahva rahakoti najal. väga häbi on selle pärast.
heatahtlik27. detsember 2015, 15:24
Mis te kraaksute, nagu hakkaks keegi teid endid vägisi paari panema. Hr Ilves on nii tugev isiksus, et teie vigisemine on talle vähem kui koerakusetilk trepimademel. Mulle see avantürist Evelin ei meeldinud algusest peale. Ta poleks pidanud jääma selliseks nagu oli armumise ajal - kodune armas
volüümne tagasihoidlik naine. Aga tal oli marsalikepike põues, tahtis kuulsaks saada. Pähhh..
Härra Ilvesele soovin karget mõistust ja head uut aastat,
Putinoid Arvo.27. detsember 2015, 15:23
Rõõm kuulda Härra President ja minu poolt ka õnnitlused.Loodan,et tuleb ka pulma minna,sibulat ei söö nüüd mitu nädalat,vuhvaika viskan ka maha kikilips ette ja atstavku.Selle ajapeale Ievas on õppinud kaerajaani ka selgeks ja võtan Toomas-Edriku pruuti tantsima.Venelastel ka hea meel Endrik sai mehele ja eks nemadki panevad plääskat ja kastsoki keerutades terve öö.Kah eesti riigis midagi asjalikku.No jah,Ilves abiellub Ossoon O 3 opasno zenitsa patom golodujes.Pasiba.
27. detsember 2015, 18:54
putin las kadestab, eesti mees on naise seas hinnas, teda pole rohkem keegi ära võtnud, kui 1 eit.
kahtleja28. detsember 2015, 01:57
Mitme nime all sa, 'Putinoid Arvo.', esined? Alles olid 'Haritud pensionär.', kah punktiga, kirusid Korbat (kirjapildis). Kirjutad kirjavahemärgi järgse tühikuta, pikid juttu vigast vene keelt...
karge meri27. detsember 2015, 15:20
kiired pulmad, kiired lõpud.
heheh27. detsember 2015, 15:39
jah ,27. detsember 2015, 16:00
Kas mingi27. detsember 2015, 15:15
kiimas vanamehe pulmitamine peaks kedagi huvitama? Pole see esimene ega viimane.
Juula27. detsember 2015, 15:12
Kas ilvestel on jooksuaeg detsembris?
eks27. detsember 2015, 16:54
Rahavankri jonksu sättimisega on ikka kiire.
Nagu niuksti.27. detsember 2015, 16:54
Minu isakõuts alustab vahel juba jaanuaris.
Vana Päss27. detsember 2015, 14:50
vaata... vedasin vankrit, tegin eesti rahva heaks kõik mis suutsin, rahvas aga tempoga kaasa ei jooksnud, jäid minust senna kraavi kummuli. Nüüd pian saama tehtud töö eest oma osa....kuni surmani.
pagana näss27. detsember 2015, 15:27
koli siis oma unelmate maale ehk siis Lätti ja tee seal ka Ärmat, küll mõne talu sealt ikka omaks annaks mölida - et nagu oli vanaema oma või nii. Saamahimu suur - ehk Lätlased maksavad nende uuele presidendile,kes valitskse ka 2016 paremini ega pea käima USA saatkonnas kurtmas,et presidendi palk na pisike. Ära ilastas Ilves presidendi nime.
Ajalugu27. detsember 2015, 14:45
Loodame, et siis presidendipere armuafäär ka ajalooürikutesse kõik ausalt kirja saab. Mitte nii, kus tegelikkust ilustatakse või suisa varjatakse!
kindlapeale27. detsember 2015, 18:17
Läti Hendriku kroonikasse järjejutuna..
Alar27. detsember 2015, 14:44
Kui presidendil see salasuhe juba üle kahe aasta oli, siis pidi Evelinike palju kannatama. Ega siis asjata ja suurest meeleheitest ei pidanud ta tõmmu mehe embusesse langema.
tõmmu mees27. detsember 2015, 14:53
teenis oma honorari auga välja.
Miks ei usu, et kena Krista ilma jäi.
T.Mets27. detsember 2015, 14:43
Nende mõlema ainsaks saavutuseks on suured võlad kaelas,seda lootuses-küll pööbel maksab
!!!27. detsember 2015, 14:43
Väga arukas samm! Abielluda veel presidendi ametisoleku ajal. Sest siis tekivad õigused mitmesugustele esileedile ette nähtud hüvedele. Esinduskulud, ametiauto, ihukaitse, eluasemekulutuste hüvitus, "muud põhjendatud kulutused" (pr. Evelin näiteks oskas selle sisse ära mahutada oma ehted ja uhked tualetid), eripesion j.n.e. Ja kui seadusega ette nähtud erihüvedest algul demonstratiivselt loobudagi, annab see õigeaegselt omandatud staatus ikkagi võimaluse mingi aja pärast taas ümber mõelda ja kõik ettenähtu edaspidi ikkagi sisse kasseerida.
MILLEKS KIIRUSTADA?27. detsember 2015, 14:35
Tõsiasi on, et 2016. aastast on abiellumine kallim.
Vana aasta sees pääseks veel vana hinnaga 20 eurot,
sest uuest aastast on riigilõiv 30 eurot.
Siis hakkab27. detsember 2015, 14:34
väikeseid ilvesekutsikaid pesakonna kaupa igal kevadel tulema. Saab Lätimaa ka oma ilvesed.
juutilvesed27. detsember 2015, 14:47
Vahi aga27. detsember 2015, 14:33
milline tsensuur,hullem kui liidu aegu.
27. detsember 2015, 14:31
kokku-lahku-kokku-lahku...arutu nagu teismeline.
muster-eestlane27. detsember 2015, 14:49
ja truu abielumehe etalon. Uhke värk.
Kiire pulmadega27. detsember 2015, 14:31
Vabariigi aastapäev juba varsti,vaja pingviinide paraadiks valmis olla-selles ja ainult ongi see häma.
kullakaevaja27. detsember 2015, 14:41
mis krdi aastapäev::::: ametiaeg hakkab otsa saama!
just nimelt27. detsember 2015, 15:28
ja terendavad maailma avarused, kus kõrg-poliitikutest juudi abielupaari ees kullamäed laiuvad.... egas siis evelin kõlbas ainult siin, eestlastele ette näidata....
Pulmadega kiire27. detsember 2015, 14:29
Eesti Vabariigi aastapäeva pingviinide paraadiks peab valmis olema.Sellest see jama.
27. detsember 2015, 14:27
Hakkab pihta see kaltsumaania, pulmadeks,aastapäevaks jameie lollid usume, et see ei tulegi meie taskust.Nii naiivne ei tasuks ikka ka olla,kordub kõik,algab uuesti.Ikka võimsamalt,viimane aeg viimast võtta.Ajupesurid olid moepärast varakult tööle pandud, äkki usuvadki.
Juba kolmandale ringile27. detsember 2015, 14:20
Näitab Eesti rahvale eeskuju, kuidas tuleb elada! Sahkerda vara ja rahadega, vaheta naisi ja kaitse oma erakonda. Üks õige president on ikka nii oraalselt kui käitumiselt eeskuju. Kahjuks viimane president seda ei ole!!!
no nii27. detsember 2015, 14:20
Tundub, et siin on ka tsensuur tööle hakanud...
Memm27. detsember 2015, 14:19
Õudne riietus.Laudatõõlised lauta minemas.
hst27. detsember 2015, 14:16
Noored nõudke kahjutasu Ilveselt, presidendile mittekohase käitumise, halva eeskuju näitamise eest.
nooredv lähevad jalga tõstma27. detsember 2015, 14:50
lätlaste lipule nii nagu nad eestlaste omaga tegid.
lugeja27. detsember 2015, 14:15
Palju õnne! Paistab olevat väga tore paar!
sa VANA AHV27. detsember 2015, 14:10
ole asjaga enne kursis, kui siin toksima hakkad, on juba sada x öeldud, et loobub kõigist hüvedest.
....27. detsember 2015, 14:16
selleks tuleb seadust muuta ja ENNE abiellumist! Praeguste seadustega selleks võimalust ei ole. Samas on Evelin jäetud seadusevastaselt ilma talle kuuluvast hüvest presidendi esimese ametiaja eest - presidendi ametiaega ei pikendatud, vaid ta pandi ametisse teiseks perioodiks.
ahvike27. detsember 2015, 14:17
loobub ametiaja hüvedest (jäänud alla aasta), kuid mitte järgnevatest (kuni surmani)
määäääääääääääää27. detsember 2015, 14:51
määääääääääääääääää
loobub aastaks27. detsember 2015, 15:28
ja siis vaikselt aasta pärast võtab mis seadusega ette nähtud
loobub aastaks27. detsember 2015, 15:28
ja siis vaikselt aasta pärast võtab mis seadusega ette nähtud
siis hakkab 27. detsember 2015, 15:55
hoopis niisugune jutt, et loobuks küll, aga ei saa, seadus nõuab. Täpselt sama juttu räägivad Riigikogu liikmed.
kusse ahv on27. detsember 2015, 17:35
27. detsember 2015, 14:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
juudid ju27. detsember 2015, 14:42
mida neilt ikka tahta,nemad ainult teavad,mis mis neil meeles...
taat27. detsember 2015, 14:01
Mis siin enam öelda,palju õnne siis ja saagu väikesi ilvesepoegi palju!!!
Kalmer5027. detsember 2015, 15:27
Poliitkorrektne olex neil paar pabulast lapsendada
27. detsember 2015, 19:37
segi oled vä! "seda nad teeks ka maksumaksja raha eest!
Vana Ahv27. detsember 2015, 13:55
Aga miks pulmadega kiire on?Eks ikka sellepärast,et valitsusaeg hakkab otsa saama ja vaja oma väljavalitule eluaegne riigipoolne ülalpidamine kindlustada.Kõik on ju lihtsamast lihtsam.
Alar 127. detsember 2015, 13:54
Tundub ikkagi, et siin on mängus sohilaps ehk sohik.
Kalmer5027. detsember 2015, 15:34
Poliitkorrektne.-sohik: negroid, ümberlõigatud,piider ja sünnijärgi EV kedanikk?
27. detsember 2015, 13:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ilvese jooksuajal27. detsember 2015, 14:52
ei ole koerapulmaga miskit ühist.
Ole isamaaline .Austa.
koerad27. detsember 2015, 16:57
ju pulmitavad inimesed pidavat abielluma.
mis toimub?!27. detsember 2015, 13:48
Enam pole sönu,selliseid kommentaare,uskumatu.Asi pole möne vihas inimeste vastu,vaid elementaarsest viisakusest teiste vastu.Niimoodi ei kirjuta ykski ega ytle teisele mitte ykski normaalne inimene.Kuidas yldse vöib nii madalale langeda.Kas sinu suguseltsis on köik nagu prillikivid vöi isegi su peres.Ja kuidas laseb yks leht sellist läbi,seda ei saa kuidagi möista?!!!
kade27. detsember 2015, 14:01
Rahvas on kade, et peab nn. "presidendi" järjekordse k...iliini kinni taguma. Meie, vaesed-patused, peame ise välja käristama ja ära rääkima aga mõnedele makstakse nende vallatused rahva raske vaevaga teenitud ja maksudega väljapressitud rahaga kinni. Ja hästi makstakse. Puhas kadedus, muud midagi.
27. detsember 2015, 14:11
Õhtuleht on alati hiilanud oma kollase taustaga. Paljude peavad seda keskerakonna hääletoruks. Sellepärast lastakse mõne artikli all virtsa nii mis mühiseb ja mõne teise artikli all on kommenteerimine keelatud. Mõni kolmas artikkel aga, kui nähakse, et pandi artikliga puusse, kustutatakse hiljem kähku lugemiseks.
Ants27. detsember 2015, 14:27
naljahammas, missee Õhtuleht ja Keskerakond siia puutuvad? Tsiteeriti ju Ilvese pulmaisa Sildamit. Mina ei ole kesikk, kuid arvan ka, et jõuda vähem kui pooleteise kuuga kihlustest pulmadeni on superkiire sprint.
mõtiskleb27. detsember 2015, 14:12
Mu meelest pole vähemalt üks "päevakangelane" olnud eriti viisakas kogu eesti rahva vastu ning nüüd saab sama mõõdupuuga tagasi, ehk siis - kuidas hõikad, nii ka vastu kajab...
27. detsember 2015, 14:29
Minu pärast abiellugu kasvõi 10 x järjest. Ma sellepärast küll metsa hõikama ei läheks.
kuidasc sa residendist na halvasti reagid ?27. detsember 2015, 14:57
ta ka isane ja tal omad vajadused. Pole ta madalale langenud ühti.See oli Gruusias,kus ta avaldas mägedele austust kõhuli maas ...aga mäed pole madalad .
Vanarahvatarkus27. detsember 2015, 16:31
Ära peeglit süüdista, kui löust vildakas.
eestlane27. detsember 2015, 18:32
Kui madalale? Igal juhul mitte nii madalale kui Ilves.
tore, 27. detsember 2015, 13:41
väike 2 aastane tüdruk saab endale nüüd isa.
Milline riik annab vallaslapsele toetust?27. detsember 2015, 13:56
Naabrid justkui peaksid toetama, aga onu Ilves taotleb Eestilt ja ka abikaasale juba ametlikult. Aga kodakondsus?
eemalseisja27. detsember 2015, 15:26
.....ja paris abielust syndinud 12 aastane tytar on juba praegu isata.....is tombab muudkui Tallinn-Riia-Arma vahelist marsuuti. Aga nagu raamatus "Karge meri" oeldi...kiired pulmad , kiired lopud" ja olen kindle, et see pidu saab otsa vahem kui 10 aastatga.
eemalseisja27. detsember 2015, 20:26
...ja 12 aastane tydruk kaotas isa, kes on aega ja silmi vaid uue perkonna jaoks.....USA's mille kombeid Ilves jargib, oleks selline president, nii rahva, media kui ka poliitikute poolt maha tommatud.....tuletage meelde mr.Clintonit, kui haledasti see talle lopes, ning nyyd maksab vana karma Volga, mitu sydame oppi ja sent surmale volgu !...Ma kyll ei leia, et siin midagi TOREDAT on ?!
28. detsember 2015, 01:30
rohkem nagu mäletseva vanaisa .
positiivne uudis27. detsember 2015, 13:39
Aga27. detsember 2015, 13:34
äkki THI tahabki teha nagu Jelstsin - 31.12. ootamatult teatada, et paneb ameti maha?
Ei usu, aga unistada ju võib....
Ants27. detsember 2015, 13:48
Küllap teebki, kuid kuupäev on vist veel lahtine. Peab õhtulehte lugema, näib et presidendi kantselei suhtleb nüüd rahvaga selle kaudu. Oled ka mõelnud, et kui Jeltsinile pakuti loobumise eest vastutasuks varanduse säilimist, siis mis on see hind mille eest THI nõustus kaasa mängima.
mina27. detsember 2015, 13:34
Kahju,väga kahju, et nii vara on mees mõistuse kaotanud.Aga vist need teiselt mandrilt mehed ongi natuke teistsugused.
27. detsember 2015, 13:45
See on kyll nöme jutt,kas meie mehed pole samasugused,imelik,teiselt mandrilt???!!!!
alf27. detsember 2015, 13:30
See on ilmselt ainukene õige tegu ,millega president oma ametis teinud on ja hakkama saab.
??27. detsember 2015, 14:59
Soetas abieluajal armukese ja tegi sellele tite ka? Ma küll ei leia, et see õige tegu on.
fuhh!27. detsember 2015, 13:25
idioodikari jälle kommenteerimas, VASTIK!
doktor27. detsember 2015, 13:36
Ära ole nii enesekriitiline :)
WOW27. detsember 2015, 13:40
tubi, et sa tead, kes sa oled, ise ka ju kommenteerid!
miks sa siis kommid siin,27. detsember 2015, 14:46
Hahahahahaaa27. detsember 2015, 16:46
Tore, kui osa nii enesekriitilised on, võtkem fuhhist eeskuju! Tema on loll ja vastik ka, järgmine ülestunnistus, palun.....?
kitsas perekondlikus ringis27. detsember 2015, 13:20
ah et siis kolmekesi - Ieva, Toomas ja Evelin...
eks Merry ikka ka27. detsember 2015, 17:46
neid abinaisi vast ei tule enam kui paarsada.
laulatus pereringis27. detsember 2015, 13:18
kirikus? eks jah, tuleb ikka pikaajalised pruudid ära vötta, arvan, et see romaan pikem kui 2 aastat ja 9 kuud.
Kodanik27. detsember 2015, 13:18
Just nii, et las koerad hauguvad...karavan läheb ikka edasi. Teen, mis tahan ja võtan yhe lätlase veel eesti maksumaksja ylalpeetavaks kuniks võimu on. Kuule sina amoraalne narr mine õige tagasi sinna kust tulid!
kodanikule27. detsember 2015, 13:55
Sinusuguse narri pärast enam ka eesti naised ega mehed ei sobigi.See naine on sinust kordi targem ja teeb väga huvitavat ja tasuvat tööd,tema jöuab ennast ise ylal pidada,pole nagu sina,kes hakkama ei saa.President on meil tark ja inntelligentne ja pole enam ammu maailm nii kitsas,et kodukohast peab naise vötma.Haritud inimesed ja tore paar.Palju önne!
,,kodanikule,,27. detsember 2015, 14:35
krt võtaks ...loe lehti ,kuula meediat ,kui sa oma suures vihas suudad lugeda -kuulata ... NAD EI VAJA TOETUSI ,see on juba AMETLIKULT PAIKA PANDUD ... ja tema on täpselt nii kaua siin ,kui tarvis , rahune nüüd maha ,mine võta rohud ära !!! ahhaahha
hea,kui koer olemas on,27. detsember 2015, 14:51
vähemalt haukuda pole endil vaja(prantsuse vanasõna).
14.35tohmu27. detsember 2015, 15:00
Sina tola kasuta mõistust, tunne seadust ja ära niisama ka lahmi.Sinusugusele idikale võibpaljugi hambasse puhuda,ega saepuru ei salvestagi midagi.Onkeegi põhiseadust muutnud või??Alles sa karjusid,et kõikon seadusega ette nähtud,nüüd äkki enam ei ole või--täitsa sooda.Võtagi rohud ja mine maga kaineks.
ei vaa...27. detsember 2015, 15:01
räägime sellest siis, kui asi ametlikuks saanud!
to 14:3527. detsember 2015, 15:03
sama sulle endale, rahune maha, mine võta rohud ära! Ja loll naerab ikka enda jutu peale nagu sina siin praegu teed.
27. detsember 2015, 15:20
klodanik ahha ahha: Palju sulle pühade ajal ületöö eest ka makstakse?
27. detsember 2015, 16:06
Talle aitab kolmekordsest küll,lõhub Ärmal peldikut küürida, mis mühin.
eestlane27. detsember 2015, 13:17
Kas siis töesti Eestis naiste puudus nii suur , et Lätist peab president kaasa tooma. Savisaarel on millegipärast naisi jalaga segada!
kelli Sellik27. detsember 2015, 13:16
Arusaadav tempo.Pingviinide paraad tulemas ja nüüd saabki uus proua käevangus olla.Uskumatult piinlik on olla eestlane
Zz27. detsember 2015, 13:40
Pingviinide paraadi boikott!
Hmm27. detsember 2015, 13:16
Kas leva ei peaks suure algustähega olema?
rainz27. detsember 2015, 13:11
ilvesele pandi ultimaatum ette et muidu jalgevahele ei saa kui presidendiprouaks ei saa! See ju tuleviku ja CV jaoks hea! Armastusega pole siin mingist pistmist! Ja et naine ei saa hüvesid-loll jutt puha! Nagu seadus ei luba toompea jobudel palkka langetada(mida nad hirmsasti ju soovisid),ei luba seadus ka presidendi abikaasal 10 protsendist presidendi palga suurusest tasust loobuda-tavaline ärmajokk! Ei soovi mina neile muidusööjatele ja parasiitidele mitte kunagi edu-pigem vastupidi!
khm27. detsember 2015, 13:20
Kelle oma see titt su meelest on?
arvelaud27. detsember 2015, 20:19
Tite eostas surnud abikaasa kolm kuud peale surma. Vähemalt tite vanus+9 kuud rasedust- abikaasa surma aeg annab sellise tulemuse.
Jahh-27. detsember 2015, 13:10
käigu enne Olevistes ära.
xxxxx27. detsember 2015, 13:13
Huvitav mis juhtud kui Ilves ärmatamise eest kunagi vangi pannakse,kas ka siis säilivad
tema ja ta kaasosaliste erisoodustused.
khm27. detsember 2015, 13:22
Ikka säilivad, President on president surmani, Põhiseaduse järgi, kes seda muudaks ilma PS muutmata?
järeldus selline, et27. detsember 2015, 13:03
vana Ilvesel oli lätlannaga suhe juba enne seda Evelini skandaali, kuid kahjuks kavalus võitis. Evelinil ei pidanud närvid vastu ja tegi selline avaliku prohmaka-kättemaksu.. Samas kui Toomas ajas oma liini vaikselt edasi.
soovitus27. detsember 2015, 13:06
Ära luuleta. Evelin tegi igasuguseid jaburusi juba mitu aastat enne seda. Katuse-skandaal oli vaid viimane piisk mehe kannatuse karikasse. Sul võiks enda pärast häbi olla, klatšimoor!
xxxx27. detsember 2015, 13:19
Ilvese prohmakad on muidugi 75ks aastaks salastatud.
Sõida seenele sina 13.0627. detsember 2015, 18:02
kas olid juures, et tead täpselt kes enne reetis. Olid ehk Toomasel lohutaja kui Evelin talle sarvi tegi. Ma ei kiida ka Evelini, kuid tänu talle sai vanamehest esindusliku väimusega tegelane.
kuule27. detsember 2015, 13:30
soovitus, mida Sa puterdad. Kadrioru ööbik oled vist. Tahad öelda, et 62 aastane vanamees abiellub endast üle 25 aasta noorema naisega vaid peale vähem kui pool aastat kestnud tutvust? Kogu see abeellumise värk hakkab järjest enam tüürima pikalt kavandatud mängu suunas. Ilves, kes ilmselgelt vassib kaotab peagi abiellumise järel presidendi ametikoha, eksi hüved jäävad loomulikult alles. Ning nüüd presidenti valima asudes ongi ainus tõeline kanidaat see mustlase või juudi verd vene mutt ja partei Reform.
Millal nüüd Ilves kihluski, kas mitte novembris? Nii et vähem kui kahe kuuga kihlustest abieluni. Liig pöörane tempo, et usukuda justkui "noored" napilt pool aastat suhtlevad. Vanasti, pealegi, tuli abiellumine kirja panna mitu kuud varem. Kui nii palju vassitakse, on üpris selge, et tegelased jälgivad stsenaariumit.
krt27. detsember 2015, 13:01
täiskarsklane soovitab 27. detsember 2015, 13:13
Et mitte selle ehmatuse peale haigeks jääda, võtke pits viina, päris tõsiselt, see aitab energiat säästa sellises šokeerivas olukorras, kus teile järjekordselt näkku lastakse.
no27. detsember 2015, 12:57
see on hea uudis, kui nad nii otsustanud, milleks oodata, siis vast jäävad need õelad ja nõmedad kommentaatorid ka vait
no nii27. detsember 2015, 13:19
Kui kaalaul on ELUAEGNE prii ülalpidamine siinse rahva arvelt siis muidugi ei maksa oodata, aga kas rahvas sellega peab nõustuma, on juba hoopis teine teema.
Rahvale juba valetati näkku, et tulevane proua keeldub ülalpidamisest rahva kulul, sest see jutt ON õigustühine,
27. detsember 2015, 12:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
tõlge27. detsember 2015, 13:38
Sellega röövib ta teilt kõigilt energiat, vihastamisega kaotad energiat, muutud jõuetuks, kaob tegutsemistahe jne, mida muud see eliit soovibki, kui rahva halvamist. Kui läksid endast välja siis natuke viina, küünla põletamine on ka sobiv sellisel puhul.
kik27. detsember 2015, 18:04
Mina olen loobunud tema tegemiste jälgimisest. Elan eestist eemal ja mulle ei lähe väga korda. Kyll aga mul kahju väga eestlastest, kes eestis. Mõtlen, kaua ta provotseerib. Kas ei oleks lihtsam ulatada käsi? Kas ei oleks lihtsam, need mõned kuud mis on jäänud valitsemise aja lõpuni olla oma rahvale. Teha igas kuus 1väga populistlik tegu, et rahvas kannaks sind kätel ametiaja lõpus. Tema keerab ja keerab, nuga haavas.
viku27. detsember 2015, 12:52
vanasti oli ütelus, TARK EI TORMA!
27. detsember 2015, 13:31
Las tormab, tal on kiire, muidu too jõuab ette, pole kellegi peale oma räpast karmat valada läbi lähisuhete, aga see teda ka ei päästa enam, sest nende kavalused enam ei toimi, nüüd vastutab oma pättuste eest iga pätt isiklikult. Ausatel inimestel ei ole midagi karte, elage rõõmsalt oma elu edasi ja taevane luud toimetab oma tegemisi. Hoidke teedest eemale, kui just ei ole vajadust sõita, see on põhiline puhastussüsteem, sealt kaudu korjatakse kõige rohkem ära.
puhas27. detsember 2015, 14:00
Kui süda on pattudest puhas, pole vaja ju midagist karta ja kuskilt eemal hoida...
öööök27. detsember 2015, 12:50
Kaltsake pulmad! Kellele need nartsud midagi tõestavad.
kuju27. detsember 2015, 12:49
peab siis lipu vardasse tõmbama, suure hunniku saaluti õhku paiskama, minul 2. tööpäev... peab vabaks andma selle päeva.....hõissa pulmad. laa nina täis tõmbama.elagu Eesti. mul veel küsimus, kas see kujutab ka eestile julgeolekuohtu?
Lihtne ju! 27. detsember 2015, 13:09
Kui sa arvad, et riik ongi paljaks varastamiseks ja laiali lõhkumiseks siis ei ole mingit ohtu. Kõik sõltub, kes oled sina selles riigis, kas omanik või omastaja.
...27. detsember 2015, 12:48
27. detsember 2015, 12:47
Eesti läheb ajalukku - üks president ja kaks kaasat.
vale27. detsember 2015, 12:59
maailmas selliseid küllalt, mis imelikku selles siis on
....27. detsember 2015, 14:22
imelik on see, et SEE vaese pisiriigi president elas samal ajal kaksikelu kahes riigis, ametliku abikaasa ja tütre kõrvale lõi endale teise pere teise riiki (ja tõenäoliselt sigitas sinnagi tütre).
Eesti läheb ikka ajalukku27. detsember 2015, 17:08
2 presidenti ja 4 kaasat!!!
Eesti ajalugu27. detsember 2015, 17:16
Kaks presidenti á kaks kaasat.
27. detsember 2015, 12:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
xxxx27. detsember 2015, 13:02
Jälle on üks politrukist reformibede sõna võtnud.
ahh,naljamees,ei sa väsi27. detsember 2015, 13:13
aga ega endal haukuda pole vaja kui koeraomanik oled,nii lihtne see ongi.
27. detsember 2015, 13:22
Mis sa, rainz, nüüd möllad siin, katsu rahuneda.
12.47kohal see hull27. detsember 2015, 14:44
Saare tatt läks jälle lolliks, seevaldis seoti käed seljatagast lahti,salaja poolliitrit hingealla ja läheb lahti--savisaar, ekre, ekre, savisaar-auhh, auhh, urr, urr.Räägibki endast ja oma koertest,keda ta nüüd Ansipi asemel eestlaste peale ässitaks.
Juts27. detsember 2015, 12:46
Tsiteerides Eesti filmiklassiakt: kiired pulmad,kiired lõpud....
elust enesest27. detsember 2015, 13:35
Sellist koerapulma ei soovi vaenlaselegi.
Maali27. detsember 2015, 12:44
HÄBI LUGEDA ......et meil selline president om....
Miks27. detsember 2015, 13:07
Kas inimesed ei tohi abielluda? Miks president abielluda ei tohi? Vàga tore, et abiellub! Inimene ei ole loodud ùksinda elama.
Miks27. detsember 2015, 13:29
Sellest, kelle arvelt, milliseid hùvesid silmas pidades,me ei rààgi, see on juba teine kùsimus...Poliitika on ju suurte inimeste màng liivakastis ja eriti tore, kui saad teistele liiva silma visata. Ei midagi uut siin Pàikese all!
Julie27. detsember 2015, 12:44
Titt vast tulekul..............
27. detsember 2015, 13:49
palat nr.927. detsember 2015, 12:43
kas seda üritust valvavad 6varbalised läti punased kütid ...aastad mööduvad, tuuled pöörduvad, tsirkus alati jääb...
Ahv27. detsember 2015, 12:43
Einoh, kui abiellutakse sellise kosmilisekiirusega ainult seepärast, et kindlustada prouale igasugu hüvitised ja soodustused ja kõikvõimalikud esinduskulud, no siis ei oska küll enam miskit kosta, isegi õnne soovida oleks pentsik...
veel parem 27. detsember 2015, 12:53
Palju ahve neile algavaks ahviaastaks.
kahju, et ahvid lugeda ei oska...27. detsember 2015, 12:54
kui enda kratsimise ja õllejoomise kõrvalt aega oleksid leidnud, siis teaksid, et kõikidest esinduskuludest ja hõvitistest on seesamune proua juba eos loobunud...
audiatur et altera pars27. detsember 2015, 12:59
aga sa näiteks proovi oobuda seadusega ettenähtud trahvist kiiruseületamise eest vms. Ütle, et mis siis, et seadus näeb ette, aga ma loobun sellest.
Vaata kumb on ülemuslik, kas sinu soov või seadus...
xxxxx27. detsember 2015, 13:06
Kui seadus ütleb et peab pappi maksma siis ega mingi tibi seaduse vastu ei saa.
Ei usu mitte ühe sendi eest neid poliitparasiite kes on ainult raha peal väljas.
Tehakse mingi seaduseparandus ja Ilves hakkab ka oma mõlema naise eest
pensionit
saama ja iga lapse pealt veel tonni eurot lapsetoetust kuni laps pensioniikka
jõuab.
6927. detsember 2015, 16:35
Loobumise jutt käis ainult ametiaja (need 10 kuud) kohta, Kahtlane, kas seegi kehtib. Ülejäänud elu peame Ilvese kahte moori üleval.
kai27. detsember 2015, 16:35
Praeguse üksikema tulevik saab kindlustatud ning Ilves rihtida end Brüsseli palgale.
Epp27. detsember 2015, 18:21
Teatavasti on tulevane proua hüvedest loobunud.
28. detsember 2015, 01:42
teatavasti usuvad lollid ka , et ess upub .Aga näe , ujub saadanas ja aromaatne pealegi !
Saagu27. detsember 2015, 12:43
siis neid väikseid ilveseid sama palju kui mererannas liiva!!! Naljanumber ja häbiplekk!
iga mees on oma saatuse sepp ja oma õnne valaja27. detsember 2015, 12:40
Tahame minna....... õnnitlema, pruuti-peigmeest.
hahaaaa27. detsember 2015, 12:51
tuld ja tõrva saavad oma pulmapralleks
ja mis see neid kepib,see teie tuli ja tõrv?27. detsember 2015, 15:00
Nende kaitseks on ameeriklaste sõjavägi ja relvad .
Te olete misterit ise tahtnud,ise valinud ja paika pannud.Milleks nüüdne määgimine.
Ise tehtud,hästi tehtud. Orjad vabalt elada ei saa,juba füüsiliselt ei saa mitte.
Kooselu27. detsember 2015, 12:40
miks nad abielluvad selle asemel et kooseluseaduse võimalusi kasutada?
imestan27. detsember 2015, 12:38
ja Evelin jäeti kibekiiresti igasugu hüvedest ilma, et uuele ruumi teha, ta oli ikkagi hulk aastaid presidendiproua. Veider ka, kui 24.veebr. uus naine rahvast vastu võtmas.
tõepoolet 27. detsember 2015, 12:59
Imeline oskus matsirahvale koht kätte näidata, aga õnneks praegune luud pühib kõik petised välja ja kiiresti, tallide rookimine on alanud.
27. detsember 2015, 12:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
#27. detsember 2015, 12:50
Ära enam peale võta!
27. detsember 2015, 13:26
Sa haukusid tavaliselt ju vastupidises suunas, mis nüüd lahti?
SOOVIME....27. detsember 2015, 12:34
PALJU, PALJU ÕNNE! ÕNNE! ÕNNE!
XXX27. detsember 2015, 12:33
Ilves on ikka täiega ära pööranud..ma eri tea mus järgmine uudis oleks, Ilves on tulnukas?
To xxx27. detsember 2015, 16:52
On jah, tulnukas, REPTIIL
Kummaline27. detsember 2015, 12:32
Kuhu kiire, et kõik nii ruttu toimub..?
Eile just horoskoobist lugesin, et järgmisel aastal ei soovitata abielluda, et ahvi aastal sõlmitud liit ei püsi kaua....
Ei tea, peab õnne soovima? Õnnega ei ole siin ilmselt midagi pistmist...
aniir27. detsember 2015, 12:40
ahviaasta algab alles veebruaris....
hm..kuidas see oligi :27. detsember 2015, 12:52
kiired pulmad,kiired lõpud..
sõbrake27. detsember 2015, 12:31
ELAGU LÄTI JA MEIE KA HURAAA
Sasaul27. detsember 2015, 12:30
SAVIKAS27. detsember 2015, 12:25
ELAGU LÄTI EESTI AUTONOOMNE VABARIIK HURAAAAAAAAAAAAA
Orangotang27. detsember 2015, 12:22
Tola27. detsember 2015, 12:18
Vaju või häbi pärast maa alla.
Lase 27. detsember 2015, 12:48
27. detsember 2015, 13:28
Kuhu käija peab laskma?
see pole oluline,antud juhul27. detsember 2015, 15:04
12.4827. detsember 2015, 15:33
KÄIJA..sa oled kodukäija või?Sina lasegi KÄIA!
mina27. detsember 2015, 12:18
Mai27. detsember 2015, 12:17
Söök?27. detsember 2015, 12:15
Mida pulmades süüa antakse? Tulen meelsasti keha kinnitama. :D
jah27. detsember 2015, 12:53
..et kas kontvõõraid ka lubatakse..?
palju õnne27. detsember 2015, 12:13
Kena paar. Lõpuks ometi õige naine.
lugeja27. detsember 2015, 12:31
Ma pole küll Evelini fän, aga kust teie teate, et õige naine? Tommike peaks küll kangemad prillid ostma.
xxxx27. detsember 2015, 13:10
Nüüd oleks pulma veel õiget meest vaja,Toompea ametikorteri ärastaja ja Ärmataja
pole mees vaid on lihtsalt parasiit.
kust sa seda tead?27. detsember 2015, 13:18
to palju õnne27. detsember 2015, 13:33
no kust sina seda tead kui õige ta on, tule taevas appi. Nüüd tark alles väljas.
Kassipulm27. detsember 2015, 12:12
27. detsember 2015, 12:12
Äkki pisike Ilves tulemas?
Aumees astuks presidendist tagasi...
Delfi kustutab hoolega kommentaare.
ah, et 27. detsember 2015, 12:55
Ilvese ahve sünnib juurde? Appi!
kas27. detsember 2015, 13:06
see viimane ehk ei olegi juba nimepärija.
....27. detsember 2015, 12:12
hüvitistest loobumiseks on naisel vaid üks võimalus - mees paneb ENNE abielu sõlmimist presidendiameti maha! Ja hirmkiire on neil selle abieluga kah - novembri keskel kihlusid... Kas teine ühine laps hakkama pandud? Pingviinide paraad saab olema väga piinlik, just välisdiplomaatide osas.... Ja ajalugu kipub korduma farsina, kahjuks meie riigi rahva raha eest: http://www.ohtuleht.ee/267678/merry-bullock-olulisim-parand-toomaselt-peale-laste-oli-see-et-ta-toi-...
27. detsember 2015, 12:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
irw 27. detsember 2015, 12:24
kogu maailma julgeoleku oht on vaimuhaigused mis laialt levinud. Iga kord kommentaare lugedes veendun selles .
mul on millegipärast raskused su kommi lugemisega,27. detsember 2015, 13:21
peab ikka paar korda enne üle lugema,et kohale jõuaks.
irw to 13,2127. detsember 2015, 15:53
see ju siis esimene märk et pead arsti poole pöörduma...irww