Inimesed

Evelin Ilves: loodan, et nüüd on lõpp küsimustel, et mis mind sinna katusele ajas (297)

LISA KOMMENTAAR

9. detsember 2015, 21:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
sa oled hullem kui kõik kaltsupead kokku.10. detsember 2015, 19:45
sa oled hullem kui kõik kaltsupead kokku.10. detsember 2015, 19:45
eit9. detsember 2015, 19:11
ikkagi poleks vaja onud sinna katusele minna , lihtsalt seisus kohustab ja sul õnnestus end lolliks teha küll .
Pildil Efkal nägu õline ja silm grillis9. detsember 2015, 18:24
Kellega ma küll abiellusin???
kas on lõpp.9. detsember 2015, 17:39
Presidendi ABIKAASA AMETIkoht eeldab mõistuse ja oma väärikuse olemasolu.
Et oma Tommyle heameelt teha,määrida ennast nagu viimane l.... ?
Lugeja9. detsember 2015, 12:24
Eks katusele ajas valik: kas tagasihoidlikult ja väärikalt või labaselt ja agressiivselt. Me reageerimise tavapärane vorm on elus võrdlemisi standartne. Lõpuks avanevad silmad ka kõige pimedamal. See aga ei tähenda, et presidendi meelemuutuste eest peab tasuma Eesti rahvas. Abielluda turvariski põhjustava välismaalasega saab Eesti Vabariigi president pärast volituste lõppemist, kui tunded on kohusetundest tugevamad, siis tuleb ennetähtaegselt tagasi astuda ja käituda riigimehelikult - nagu ka me ajaloost teame ühe Briti troonipea kohta.
noh,ei maksa võrrelda cowboyd ja aadlikut9. detsember 2015, 17:41
see ep sobi mitte. Seisus on erinev,elust arusaamised ja tavad üksteisest kaugel.
mitte ei saa aru9. detsember 2015, 08:10
kuidas üks täiskasvanud naine avalikult rahva ees nagu teismeline kukkus
mingit gigolot krabama. Andestamatu, nagu nä
ha'ha.
Maamees9. detsember 2015, 07:07
Vanarahva tarkus ütleb, et anna mehele suppi ja keppi ja ära targuta tema kallal siis ei lähe ta kuskile. Evelin võiks peeglisse vaadata, äkki on ise miskit valesti teinud. Ja üleüldse, kas seda inimeste omavahelisi suhteid peab ajakirjanduses nii põhjalikult lahkama?
9. detsember 2015, 09:34
kuna ilvesepesa on küll piskuga aga on, ka minu rahakoti teema siis oleks tore teada ikka!
osaa8. detsember 2015, 23:38
räpased afäärid ja mängud sel gänsteril-kõik on juba ette lavastatud.
ehhhheeee, daam8. detsember 2015, 23:18
ja eriti presidendi abikaasa ja lapse ema, ei lähe ealeski SELLISE probleemi puhul võõrastega amelema. MITTE EALESKI! Läheb olemuselt odav naine.
... ka presidendil on9. detsember 2015, 03:08
tunded ...
Vähe on surmani eetilisi, väga vähe!
tunded ????9. detsember 2015, 17:42
Pole siiramat armastust kui armastus dringi vastu ja kepikõnni vastu.
Eit9. detsember 2015, 14:36
Minu melest polnud sugugi paha pisut "nifeldada", sedagi sündsuse piirides. Sai mehele "sarvi teha": avalikult alandada. Kas on meeldiv, kui saad ootamatult teada, et mehel on armuke ja väljaspool abielu sündinud laps?
Oh seda väärikuse tagaajamist, mõnikord tuleb ka midagi välja elada ja mõnikord tuleb ka kätte maksta. Ei pea eluaeg nöörimööda käima.
kui oled roninud riigi presidendi voodisse ja soojendad tema külge,siis9. detsember 2015, 18:03
etikett eeldab nööri mööda käimist.
Aga see soojendamine oli ju rahalise tasu eest ,kui mu mälu ega meedia ei peta,
Lihtne ? Aga vaevalt te seda suudate taibata.
18,039. detsember 2015, 20:18
Ei ta roninud presidendi voodisse. Vana Ilves ise ta kaasa haaras kui presidendiks hakkas. Ja vaevalt Evelin niiväga ISE kuskile ronida sai, eks selleks oli vaja teise poole kutset või (vähemalt) nõusolekut.
Vot pole seda lepingut näinud, et mida tema soojendama pidi või et nöörimööda käima peaks. Seda meie lihtsad inimesed teada ei või, äkki lõpetaski köiel kõndimise, et teda lahti lastaks?
Ei tea, igal juhul mulle tema nüke meeldis, asi oli tõesti hea maitse piires. Eriti, kui arvestada, et pole me siniverelised britid ega kaltsudest roomajad musulmankad. Toomas sai väärilise tasu ringitillutamise ja naiste alandamise eest.
Kui sulle ainult raha mureks teeb ning voodisoojendaja koht soe tundub olevat, siis sebi end kellegi voodisoojendajaks ja tuhvlite ette kandjaks. Kes sind keelab? Pole mõtet niisama kiibitseda.
mkm?10. detsember 2015, 15:40
Mis imeinimene sa ise oled, justkui teiselt planeedilt või lihtsalt naiivitar....
tüdr8. detsember 2015, 23:13
selge see, et Evelin on odav värk, tollest teisest naisest on teada vähe, vähemalt töötab ja riietub so, liidselt...MITTE nagu see mättalt mättale hüppaja Evelin , niiet....rahvas ju saab aru, kes on kes ja sina Evelin Ilves, oled küll viimane, keda austada.
Evka8. detsember 2015, 22:51
hmm8. detsember 2015, 22:11
vahet pole oli see põhjus või tagajärg maksumaksja maksab kõik kinni
Ärge imestage!8. detsember 2015, 22:03
Loen,et imestatakse presidendi ja Ieva vanusevahe üle.Mina küll ei imesta.Ta on ju ikkagi president ja vaene ka ei ole.Minu lahutatud vanamees on üle 70-ne ja elab pensionist ,aga samapalju ja veel nooremad naised pidid maja ümber ajama,kui veel koos elasime.Mehed on defitsiit.Olgu milline tahes.Aga naised,kes abielusid karile ajavad ja lapsi isata jätavad,väärivad ise sama saatust. Ehk siis hakatakse mõtlema,mis teisele tegid võ lihtsalt ronitakse teise mehega katusele.Kuidas kellelegi mõistust antud on.
ei imestagi,9. detsember 2015, 01:38
et sinul nõnda läheb. Teie kandis vahet pole olgu sant või vigane peaasi, et on isane. Iga päss läheb kullahinna alusel, vastutama ka ei pea, kõik vastutuse halva eest enda kanda võtnud olete, mõistagi tahab mees end vahel ka mehena tunda, mitte valve-ja hoolealusena. Loomulikult läheb ta naise juurde, emaga elada kuidagi alandav ja piinlik täiskasvanud mehel ja ei mingit eneseteostust. Oleksid omal ajal mehele läinud, mitte mingi kelgunööri ära võtt, oleksid õnnelikum. A, mis teha, kui sind sellises meheta jäämise hirmus ja naiste vihkamise sunduses kasvatatud. Kuidas sa naine saaksidki ise endast lugu pidada või ennast armastada, kui sulle ema piimaga naiste (ehk ise enda) vihkamine sisse kasvatatud? Ega saakski, kahjuks
Jobu8. detsember 2015, 17:50
Evelin kutsus Welcome to Estonia ning Ieva tuli, aga nüüd üritatakse teda solvata - kuhu jääb eestlaste külalislahkus
sina 8. detsember 2015, 17:45
kus jääb meie presidi viisakus kui ta teistega rääkides närib nätsu seda on küll nõme vaadata esiteks ja teiseks ta võiks ka tantsimise selgeks õppida
mats8. detsember 2015, 17:07
Samast rahvusest ja kultuurikeskkonnast pärit inimeste omavahelised abielud on püsivamad kui multikultuursed. Muidugi leidub ka erandeid. President Ilves pärineb isaliini pidi Peterburi juudikogukonnast. Ta on sündinud - kasvanud välismaal. See kõik võis nende abielule mõjuda. Ehk leidis nüüd oma õnne. Edu ja õnne teile härra president!
8. detsember 2015, 19:17
Seega abielu Ievaga juba eos on hukule määratud
ILVES8. detsember 2015, 21:53
LENINGRAD8. detsember 2015, 21:50
mats8. detsember 2015, 17:00
On uuritud, et samast rahvusest või kultuurikeskkonnast pärinevate inimeste omavahelised abielud on püsivamad kui multikultuursed. Muidugi leidub ka erandeid. President Ilves on sündinud - kasvanud välismaal. Isaliini on ta pärit Peterburi juudikogukonnast. Ehk leidis nüüd lõpuks oma õige. Õnne teile härra president!
Eit9. detsember 2015, 09:06
Ilves on isaliini pidi eestlane, ema liini pidi juured Peterburis!
täpselt sama ju ka Obamal.10. detsember 2015, 19:50
kaks kälimeest,peaaegu.
tsirkust rahvale!8. detsember 2015, 16:53
Kulla Evelin, sa mängisid ju kaasa- et vana ilvese úleaisahúppamine abielu ajal välja ei tuleks, sunniti sind tuld enda peale vótma et anda póhjust abielulahutuseks- näe, noor naine ameles katusel ! Kòiki súúdistasid sind ja seda oligi vaja. Selle peale, et vana ise trikke tegi, ei tulnud keegi. Ilmselt oskasid sa vähemalt korraliku raha selle spektaakli eest kúsida ja kui ei osanud, siis tee seda núúd, kui sa ennast mingi totaka vaikimisvanmdega pole sidunud.
mina tulin ja laiutasin lõugu8. detsember 2015, 21:29
vastutasuks oli sõimulaviin ja kommenteerimise keeld.
Miks vaikimisvanne ,elu on armas kui toss sehen.
Karma9. detsember 2015, 00:25
Evelin jättis ju ka lausa kaks last isata kunagi kui Teise naise mehe pöösasse tömbas , läbinisti sotsiaalne pressija ja nyyd järsku nii suur marttyyr. Rahvas on Ikka uskumatult loll, kord on yks hea ja Teine paha ja siis jälle vastupidi. Köik on nii peened ja kulturellid et lausa shokkis nätsu närimisest, ehtne nöukaaegsete arvamus - näts oli ju nii kapitalistlik pahe - hahhhaa!
karmale9. detsember 2015, 09:38
Ma ei teadnudki, et Evelin oli isaks teise naise kahele lapsele. Oppaa!
Ei no võimas, mis sea salata:)
Oppaa, 9. detsember 2015, 09:52
puust ja punaseks? Kui isa ära tömmatakse siis vist lapsed jäävad isata?!?
et siis9. detsember 2015, 11:29
isad on nagu lilled peenral või tõukerattad nurgas, kellest/millest ei sõltu peres midagi, lihtsalt lastel ilus vaadata? No ma ei tea, kui minu isa hakkaks keegi vägisi võtma, ta hakkaks vastu. Ta selline pere eest seisja, mitte igaühele tõugata tõukeratas.
Kui isa on tõukeratas, siis hea et rahaga toetab, muus plaanis poleks temast ju perele tuge nii või naa.
Seega ma jätkuvalt aru ei saa sellest ära tõmbamise jutust, mees pole asi. Kui aga teda asjaks peetakse, siis äkki vaatabki, et äkki leiab lõpuks kellegi, kes teda meheks peab, mitte lilleks peenral.
to Karma9. detsember 2015, 12:46
väga hästi ütled, et Evelin jättis lausa kaks last isata, see teeb presidendist vastutusvõimetu olluse ha ha ha ja selline see riik on "pime juhib jalutut"!
vot9. detsember 2015, 12:01
katusele amelema enda last häbistama läksid ikka ise
Ei tea midagi,9. detsember 2015, 16:22
Võib-olla see oligi niimoodi lavastatud.
12,019. detsember 2015, 17:10
ära sina teiste laste eest räägi! Meil Eestis palju viletsamas seisus lapsi. Kui nii hirmsasti muretseda tahad, muretse nende pärast. Praegune mure küll tiba silmakirjalik.
naine metsast8. detsember 2015, 16:23
Minu nooruses öeldi, et truudus olla juhuste puudus. Eks ta vist praegugi on.
mida tunneb Lensini tädi8. detsember 2015, 16:15
huvitav, kas tal on piinlik ka oma rumaluse pärast, et teda nii haledalt alt veeti või oli ta mängu kaasatud? Mäletan, kui uhke ja õhku täis ta siis oli, kui selle totaka pildi Kroonikas avaldas.
honorar8. detsember 2015, 21:29
kallis,ära unusta honorari !
reede8. detsember 2015, 15:38
Kuumad eesti poisid on ennegi lakaga lätlannadele tittesid teinud Ainult kui Ilves on 80 siis noor kõbus daamike enam pamperseid vahetada ei taha ja muinasjutul on kurb lõpp Aga pole tema esimene ega viimane Evelin on selle kiilaspea patukoti kõrval ju lausa ingel Aga Eestis on ikka naine süüdi
teisipäev8. detsember 2015, 18:46
Usu jah evelini juttu.:) loll, kes vabandust ei leia ja evelin nüüd lõpuks leidis
teisipäev8. detsember 2015, 18:49
usu jah evelini juttu.:) loll, kes vabandust ei leia - ja evelin nüüd leidis
Eedu8. detsember 2015, 15:11
ehk leidsid väärilised nüüd teineteist
asd8. detsember 2015, 14:20
38 aastane ja 62 aastane kihlusid! tule taevas appi...
Juula8. detsember 2015, 15:11
Peab ikka häda olema , et isaealise mehega kihluda.
xxxx8. detsember 2015, 16:30
Ju loodab presidendiproua pensionit saada,ärinaised teavad et kui senti ei korja
siis dollarit ei tule.
Vadim8. detsember 2015, 13:59
Mehed on sead,kuid naised on yssid!! Toomy las keerab oma mikihiire lipsu endale..m... ümber!
tere8. detsember 2015, 13:06
Miks ma ei imestaks, kui lõpuks koorub välja, et see öine võrgutaja oli ettekavatsetud sööt Evelinile. Inimestega manipuleeritakse ja ei tea mida tehakse. Eesmärk oli ju, et siis ennast paremana näidata. Kedagi ei saa usaldada enam siin riigis.
nii ja naa8. detsember 2015, 13:27
võib ka olla, et Evelini sunniti näitlema, sõltub, mille eest maksti
õigus8. detsember 2015, 12:53
alati on õigus vait olla. ju siis soov olla kollase meedia staar on nii suur, et ei saa vaiki olla.
teisalt räägiti 3-4a tagasi sellest kuidas keegi ikka vahel "patsiendi" juures ära käis, õhtute ja ööde kaupa
nõelasilm8. detsember 2015, 12:51
no nii, nüüd peaks küll olema Evelini haukujatel suu vett täis ja piss püksis
8. detsember 2015, 13:06
Sul on seal püksis midagi paksemat sellest ilkumisest,mine pesema, ilge pugemise hais on.Evelin ise tegi jälle suu lahti ja kuulutas,mis häda katusele ajas teda.Pärast oli teadagi mis püksis.
Reeli8. detsember 2015, 15:09
Eks nii mõnigi meist arvas, et see oli tema vastus abikaasa tegevusele, millest ju ka pikka aega on sahistatud. Aga see, et esileedi Evelin Ilves seal katusel avalikult komejanti tegi, oli lihtsalt labane. Ja ega Evelin Ilvest ei haugutagi selle tobeda amelemise pärast, vaid seetõttu, kuidas ta oma esileedi rolli kasutas.
8. detsember 2015, 19:18
ah mine nüüd, Reeli
vänt8. detsember 2015, 12:47
See presidendi töö on üks libaamet, kui tal on aega nii palju naiste ja muusikaga tegeleda.
Lihtsalt8. detsember 2015, 12:45
Evelini asjatamised ja etendused olid (ja on) tobedad - esileedina läbikukkumine.
see oli tema truu abikaasa nõudmiste8. detsember 2015, 21:32
järgi tehtud.see oli ju kena .kui leedi kaagutas.Kiki on tark ja kaval.
holger8. detsember 2015, 12:35
härra Ilves eestis on palju ilusaid naisi miks valida lätist niisuguneb krõõp
see uus daam8. detsember 2015, 12:25
on ilvese jaoks ülearugi hea, nt. mina ei suudaks eluilmas armastada längõlgset kiilaspäist nätsutajat.
Eestlane8. detsember 2015, 12:22
Viljakas mees - maa tuleb täita lastega :)
mari8. detsember 2015, 14:51
...ja täita pagulastega...=D
8. detsember 2015, 12:22
No nii, millal siis kanal 2 kutsub Evelini oma saatesse elulugu ümber jutustama,nagu Vilja seda tegi.Nii madalat enesehinnangut oli häbi kuulata,kohe endal ei mingit süüd.Ühest voodist teise, pisargi silmanurgas lapse pärast,kui armetu hala.Ei kutsu kaasatundma kummagi kullakaevaja saatus-ise tehtud, hästi tehtud.
Jurist8. detsember 2015, 12:22
Küsimus suurele ringile: Kas see ei ütle midagi, kui president võttis endale nõunikuks teada tuntud nõuka aja KGB agendi T. Sildami, kes muud tööd pole eluajal teinudki !??
8. detsember 2015, 12:37
No seda Masso ju kirjutabki
ILVES8. detsember 2015, 21:59
vast seda,et8. detsember 2015, 23:15
money ja denga tuli CIA ja FSB kaudu. Ausalt.Õigesti.
naine8. detsember 2015, 12:01
Miks me valisime Eesti esindajaks mehe, kes on amoraalsusest läbi imbunud ja toimib suhetes nagu koopiamasin....esmalt ikka triplamäng ja laps körvalsuhtest, seejärel lahutus ja uus abielu kuniks köik kordub. Köik, mis teed, teed endale - loodetavasti toimib see vanarahva tarkus lisaks ilvese ex-naistele ka kunagi ilvese enda peal ja ta jääb väga yksi. Haridustasemest söltumata on ka naised ikka väga lihtsameelsed arvates, et on eelmistest paremad ja saavad teistsuguse kohtlemise osaliseks...kyyrakat parandab ainult haud. Ilves ei ole kunagi imponeerinud sarnanedes enam kojanarrile kui kuningale ja veel vähem nyyd, kui ta peab vajalikuks ennast vaid tavalise isasena eksponeerida
8. detsember 2015, 12:32
Nii ongi,miks naised ei oska endast lugupidada, arvates,et nemad on ilmeksimatud ja õilsad.Käitunud täpselt meestega sarnaselt,jätnud ja võtnud,võiks suud kinni hoida, vähemalt näiksid targematena.Vilja on ikka päris soe,teleka vahendusel oma lollusi ümberjutustamas.
8. detsember 2015, 12:39
Meie valisime, ega reformierakond pole kõik meie.Reform teadis kellega on tegu,et ennast hästi tunda,pidu käib tänaseni.
tiia8. detsember 2015, 16:12
Eesti rahvas ei saanud Presidenti valida. Poliitikud valisid vale mehe. Õige mees ei kihluks ega abielluks uuesti Presidendi ametiaja jooksul.
kallis tiia,poliitikud valisid siinsete eestlaste8. detsember 2015, 23:22
jaoks ainuõige ja igati sobiva mehe. Ta on kristalselt aus,kõrge eetikaga,härrasmehe käitumisega ja üdini truu .
Ta ei erasta ega ole kunagi varastanud.
Ta ei teeni mitut isandat korraga. Ta sobib meile lihtsalt ideaalselt.
Aga me oleme teda südamest kurvastanud ja pannud end häbenema ja põlgama-
Tea ,kas see äbarik kadrioru loss ja pool endist Eestit korvab 10% gi tema piinast?
Reet8. detsember 2015, 11:49
Rumal Evelin ei osanud midagi targemat teha, kui joosta avalikult võõra mehega amelema !
8. detsember 2015, 12:26
see ei olnud amelemine--- see oli teatraalne näitemäng !!
kõrgema klassi mängud8. detsember 2015, 13:00
See oli valu-selle valu,mis sai leevendust ühe ööga.Ja seda pidi kohe kõigile näitama,mille üle veel uhkustki tunda.Toomas oskas vähemalt seda nii vaikselt teha, et keegi ei teadnud.Paras paar.
möhh9. detsember 2015, 12:05
ära aja naerma... nii hea näitleja ta pole, nagu polnud ta hea esileedi, perenainen, mootorrattur, kirjanik, truudusemurdja, abielurikkuja - eeskuju mitte milleski! Nii ebakindel inimene kui olla vöib ja nyyd veel see kommentaar - TASE!
Just. 8. detsember 2015, 12:30
Ilvese esimene naine kaitus soliidselt, kui Evelin nende abiellu sisse tungis. Egas asjata oelda, ara tee teisele seda, mida sa endale ei soovi. Abielulohkujat ootab jargmine lohkuja.
8. detsember 2015, 12:40
No järelikult kehtivad need sõnad ka uue naise puhul, ta ju ka tungis teiste abiellu ja "lohkus" selle.
8. detsember 2015, 13:19
Ja vana ilves ise puu otsas, kui pahad naised tema abielu "lõhuvad"?
Taevas hoia, on sul nina kinni või midagi, et siin läbi nina rääkida lohud?
musimops:8. detsember 2015, 14:00
eks me kõik soovi kirglikke suudlusi ja kui tagatubades neid ei jagata, tulebki püünised välja panna...
no selle daamiga on küll paslik8. detsember 2015, 11:49
seltskonnas liikuda, pole mingi kodukootud "leedi" nagu endine.
tõesti?8. detsember 2015, 12:35
eestlane ongi lihtne ja kodukootud. Ehk pisut kohmakaski peenes seltskonnas. Kadakasakslus on selle nimi, kui tahetakse olla peenem, kui tegelikult ollakse.
Ikka ei saa aru, et Evelin tahtiski olla lihtsam koduperenaine, ehitada üles talu, küpsetada leiba. Mehele see ei kõlvanudki, mitte kordagi ei kaitsenud oma naist sellisena nagu ta oli. Lihtsa ja tavalisena. Vaikides vinguvate kommentaaride peale andis ta nagu omapoolse nõude, et naine peabki kaalus kaotama, hambad korda tegema, ehtima end, olema peenem...olema üldse keegi, kes ta pole. Evelinil ei olnud sõnaõigust mehe valikutes. See polnud see, mida tema tahtis.
Memm8. detsember 2015, 11:40
Kui sind petetakse --LAHUTA abielu. Olid presidendiproua ,mitte mingi suvaline koduperenaine, kes kättemaksuks mingi mustaga avalikus kohas miilustab.Niikaua kui olid presidendi kaasa tuli teha hea nägu,Said selle eest päris head elu---.reisid .riided jne.....Arvad et teised riigijuhid ei lituta ringi . Järelikult sa ei teinud oma tööd---esileediks olemine hästi.Ma ei õigusta vana Ilvese käitumist.
suured mängud8. detsember 2015, 12:42
Kas saad aru skandaalist, kui naine lahutab, sest mees võttis kõrvalt? Sellel tasandil ei saanud härra ise põhjuseks jääda ning osavalt mängitigi põhjuseks Evelin. Niikuinii võttis Evelin pooled härra patud enda kanda (nagu Vilja lindiskandaali; samamoodi polnud Ärmaga seotud tehingud ju Eveiini huvides - ta ehitas asja üles, aga kõik jäi mehele).
Terve oma ametiaja on saanud THI olla positiivsema mainega, sest ta on lubanud materdada oma naist igal põhjusel ja igal moel. Evelin on seda talunud ja püüdnud halva mängu juures head nägugi teha.
Mis mees see on, kes oma naise kaitseks välja ei astu? Mis mees see on, kes ei ütle, et ta armastab oma naist just sellisena nagu ta on?
Evelin tegi kõik, et temaga saaks lõpuks rahul olla, aga ikka leiti midagi, mille kallal võtta. Ometi ei teinud ta suud lahti ega öelnud oma mehe käitumise kohta midagi. Nüüd kommenteeris vaid nii palju, et lõpetataks temalt küsimuste küsimine, sest vastused andis härra ise oma käitumisega. Tubli. Enda eest peab ka seisma. Samas jäi ta viisakaks, pole kasutanud ühtki inetut otsest väljendit endise abikaasa aadressil ega laskunud üksikasjadesse.
8. detsember 2015, 12:46
Paneks sada plussi sellele kommentaarile, rohkem polegi midagi arutada.
8. detsember 2015, 14:16
Ning lisage siia juurde ka Masso "süüdlaseks" tegemine ja te saategi kätte mitme tundmatuga võrrandi, mida tegelikult eesriiete taga mängitakse. Ka Masso ei saanud enda kaitseks presidendilossi vastu kohtusse minna. Ka Vilja uskus viimse hetkeni, et see ei ole nii nagu on .
Poliitilised mängud on räpased ning julmad.
mis mees?8. detsember 2015, 23:26
täiesti tavaline juudist nuhk ja inimeste müüja. Ei midagi erilist.
Meril8. detsember 2015, 11:37
Ükski endast lugupidav naine ei jookse kohe avalikult võõraste meestega amelema, uskumatu milline vabandus !
Just8. detsember 2015, 11:43
Minu m6te, eriti veel esileedi puhul, j22ks alati leediks
8. detsember 2015, 12:43
Jää alati leediks, ka siis kui sind alandatakse ja petetakse? Kaua sa selline "leedi" suudad olla?
ALATI8. detsember 2015, 23:29
leedi on igast solgist üle . Presidendi abikaasa on AMET,seal ei ole mitte midagi isiklikku ega inimlikku.
Ja see amet nõuab soliidsust ning veidi mõistust.
unustate9. detsember 2015, 00:43
et president on ka amet, ta ju on täiesti eiranud sellele ametile kohast eetikat oma suhtesaagade võtmes ja abikaasana või ma saan millestki valesti aru?
Kajaksa9. detsember 2015, 14:24
Kerge öelda, et leedi peaks leebel moel taluma abikaas truudusetust.
Evelin sai vähemalt suhked sarved THI-le keerata ja avalikulkt alandada ennasttäis meest.
Ja see väike flirt avalikus kohas ei tee veel leedist litsi.
Kajaksa9. detsember 2015, 14:24
Kerge öelda, et leedi peaks leebel moel taluma abikaas truudusetust.
Evelin sai vähemalt suhked sarved THI-le keerata ja avalikulkt alandada ennasttäis meest.
Ja see väike flirt avalikus kohas ei tee veel leedist litsi.
Jaanus8. detsember 2015, 11:55
Anekas.
"Miks tõelised mehed ei leia mitte kunagi tõelisi naisi?
Sellepärast, et tõeline mees mitte kunagi ei küsi üle üha korra ja tõeline naine mitte kunagi esimesel korral ei anna."
Nii et, sa kulla siivsuse jünger parem ära jaura siin mingisugusest eetikast.
vaesed mehedküll...8. detsember 2015, 11:22
huvitav et naised alati süüdi jäävad..abielu mees võtab teise naise:jääb naine süüdi,et võtis lastelt isa..mees läheb naise juurest ära:on naine süüdi,et oli mehele paha naine..naine jätab mehe maha:naine süüdi,et lits.. mehel on armuke: naine süüdi,et mehele ei anna.. ja see vaene mees on alati kannataja,..oh veaekesed küll..
8. detsember 2015, 11:26
sorry..võttis lastelt isa ja vaesekesed...parandus,muidu mõni ütleb et kirjavead.
8. detsember 2015, 11:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Piret8. detsember 2015, 11:31
endast lugupidav naine ei lähe katuste ja korstnate manu aelema. Nutikamaid variantegi leiduks küllaga. Praeguseks ei tee seda enam miski olematuks - aastaid pidas ennast rahva suhtes ülbelt üleval. B (P)ill tuleb ikka pika ilu peale!
kogemuste koguja8. detsember 2015, 11:38
räägi nendest nutikamatest võtetest, mida sina isiklikult oled kasutanud
8. detsember 2015, 11:40
Pireti ajud ei võta. Ta isegi ei juurde, miks just KATUSELE.
"nüüd on lõpp küsimustel, et mis mind sinna katusele AJAS."
no8. detsember 2015, 11:40
mina küll aru ei saa, et ta kellegi suhtes aastaid ülbe oleks olnud.
See katusel polnud mingi aelemine korstnate vahel, vaid oli vägagi ilus ja maitsekas suudlus tantsu ajal kohvikus,
8. detsember 2015, 12:48
Oi, Piret, Piret, kuidas sa nii lihtsameelne ja rumal oled?
see teine asi8. detsember 2015, 11:10
Vahepeal räägiti ju hoopis teisest asjast ?
kui andekas mees8. detsember 2015, 11:04
valitsemis ajal jõudis mitu korda lahutada ja abielluda.kõik aur lähebki ainult armuafääridele.tal on eesti rahvast poobik.nüüd võtab läti kodakondsuse ja saab läti presidendiks.suur onu aitab.TUULELIPP.
sealjuures8. detsember 2015, 11:18
See,mis ta esimesele naisele tegi,oli ikka ülimalt inetu...
Ja tegelikult 8. detsember 2015, 12:57
kordas ta sellist käitumist ka teise puhul.
kiilakas8. detsember 2015, 10:53
mis president see küll on kes paneb ise körvalt ja siis laseb rahumeeli evelini selles jamas köiges süüdistada
eestlaste8. detsember 2015, 23:33
poolt väga austatud mees ja presidendiks ülistatud.
tema pärast kusesid sotsid EV lipule Kadriorus.
See oli ju lausa õilis ettevõtmine.
Haaaaa8. detsember 2015, 10:49
Jube kibestunud see Evelin, no mida ta seletab siin rahvale...ise ta ei olnud vääriline presidendile-kõik ta käitumine ja olemus! Ja välimuselt on ikka see Ieva tuhat korda ilusam kui Evelin!!! Väga kena paar saab nüüd olema, kenad!!!
8. detsember 2015, 11:18
Jajaa, Ieva käitumine on muidugi igati kohane.
10:49-le8. detsember 2015, 11:19
Kallis laps Haaaa,kasva suureks.
Ew8. detsember 2015, 10:46
Saan aru. Täna just jõudis kohale, et 35 a õnnelikku abielu ei tarvitse samamoodi edasi kesta...
Eit8. detsember 2015, 10:44
Evelini kommentaar on mõistetav. Ta jättis ütlemata selle, et need, kes teda materdasid, saavad nüüd umbkeelse presidendiproua, kellel ei ole eestlastele midagi öelda. Ta jääbki vaid THI voodisoojendajaks ja vastuvõttudel esinduskleidiks.
Eidele8. detsember 2015, 19:00
Mul ka teine pool lätlanna,aga eesti keelt räägib paremini kui sina. Vahel ei jõua kõike juttu ära kuulatagi
ühesugused8. detsember 2015, 10:41
Kui loodad,et on lõpp,siis ära ise ka enam kaaguta.
sajusmultfilm:8. detsember 2015, 10:23
hr. Ilves on nagu Stirliz, kes tahab naaberriigi saladusi teada saada...tuleb ju ennast ohverdada!
08. detsember 2015, 10:19
tülgastav on jälgida seda presidendi kantselei poolt korraldatud pr-kampaaniat. Selleks oli siis vaja tollele käpiknukule uus naine määrata ja vana maha jätta, et saaks praegu teda pildis hoida? Mul on sõnum ühendriikide reeturist presidendile ja tema kaastöötajatele - me ei lähe selle õnge!
Kata8. detsember 2015, 10:19
Kallid kommijad, see on nagu pilt , teie endi elust!
Lynx infidelis8. detsember 2015, 10:16
Tuleb välismaine ametivend riigivisiidile, osutab presidendi kõrval olevale naisterahvale ja küsib riigipealt: "Kas see on Teie esimene leedi?"
– "Ei, see on mul juba kolmas!"
egelikult...8. detsember 2015, 10:13
...ei ole vaja võtta selle Evelini kallal ,vaadake parem tõele näkku mis ajast Ilves juba oma lätlannaga semmis ja Evelini pettis!!!
8. detsember 2015, 10:24
täpselt nii---jätke Evelin rahule !
Memm8. detsember 2015, 11:45
Ise lõid abielu lõhki.Mis nüüd kisada.Eks nüüd tunned ,mida tundis Ilvese esimene naine.Tema ei läinud müüda baare musitama ,labastama.
issake8. detsember 2015, 11:59
Kas Evelin oli ka esimese naisega abielus?
Sa memm pead mehi ikka täitsa opakateks või tõukeratasteks.
Ei mingit lugupidamist meeste suhtes.
8. detsember 2015, 12:55
Kas Ieva ei löönud ühte abielu lõhki?
Ella8. detsember 2015, 15:19
ja kust sina tead, mida tema tegi. See, et ei kirjutata, ei tähenda veel ,et poleks midagi teinud.
:8. detsember 2015, 10:09
.8. detsember 2015, 10:06
eks ikka LITSAKAS LOOMUS, mis siis muud!!
Noojah8. detsember 2015, 10:03
Olen jätkuvalt seda meelt, et vana õnne peale uut ei ehita. Aga president teeb hea lükke, usun, et veebruariks on Ieva tanu all.Ja kui president lahkub ametist, siis peame hakkama uut ex- presidendiprouat üleval pidama ja tema laene kinni taguma... Edu meile!
8. detsember 2015, 11:22
No aga, nagu näha, see paljudele kommenteerijatele meeltmööda, kiidavad presidenti selle teo eest mis hirmus.
Selle nimi on 8. detsember 2015, 10:02
Karma! Kus on teine, tuleb alati ka kolmas ja see on fakt!
Ega, jah,8. detsember 2015, 10:59
kaks kolmandata jää(nud).... lit5id mehed, need Vargamäe-Ärma omad...
Eve8. detsember 2015, 10:00
Eks seda tegi mehe truudusetus. Imetlusväärne naine, kes oma eksmehest midagi halba ei ole rääkinud nagu daamile kohane vastupidiselt proua Toomastile, kes räuskab nagu turueit.
8. detsember 2015, 10:48
Vilja ei ole raamatu autor, seega ei ole selle sisu mina-vormis kirjutatud ning seal pole ka räuskamist. Kuid ka raamatust koorub välja millised intriigid toimuvad poliitikas ning mida rahvale tegelikult ette serveeritakse. Ka selles loos räägitakse mehe jõhkrusest - tulla keskööl koju koos võõra naisega ning püüda suruda ta oma naise sängi. Lahutuse korral aga varjas oma Shveitsi pangaarvet ja ikka oskas Viljat rahaliselt petta.
to 11:298. detsember 2015, 11:50
Ole sina, turueit, ka vait. Mis sinul asja, kes keda magatas? Ilma oled või?
pensionär8. detsember 2015, 12:01
Rahvale serveeritakse, et linnapea on üdini paha ja Moskva kummardaja.Et Savisaart mutta tampida, ei valita enam vahendeid,Vahendiks vormiti nüüd tema endine naine, kes on raha nimel hülgama KÕIK.Ma ei mõista, kuidas suudab keegi mees veel seda "naist" vaadates erutuda.Ta võib ju olla sootunnustega, aga mitte "naine" selle sõna algses tähenduses.
8. detsember 2015, 13:08
Jah, õige naine on see, kes laseb endaga kõike teha, mis "tõeline mees" heaks arvab ja ei tohi piiksatadagi. Erutu edasi, kuramuse pensionär.
no näete. kolm jahisid. üks sai8. detsember 2015, 09:52
masso ja evelin jäid ilma.
meenub etendus, kala neljale.
8. detsember 2015, 11:23
no nii8. detsember 2015, 09:49
tegelikult on IEVA LASTE vanusevahe 12 aastat,mis ilusast ja korralikust naisest jutt on.elanud USA-S,GRUUSIAS,kus siiani korter alles.see naine on paljude oma.tütretirts pidi tõmmu olema.EVELIN on korralik naine olnud ILVESE kõrval 17 aastat.ÄRMAL oli viltune saun ainult.kahju,et rabas tööd kuradile.
Kõik, mis teisele teed, tuleb kord endale tagasi8. detsember 2015, 09:48
Ja selles lauses ongi kogu tõde. Evelin, kes väidetavalt ka esoteerikaga kõvasti tegeleb, peaks teadma, mis ta teinud on, et sellist saatust peab nautima. Küllap saab kõik tagasi, mis teistele teinud on. Ei ole enda tegude eest pääsu.
Nüüd targutada ja kõneleda... milleks? ISE TEGID!!!!
8. detsember 2015, 10:02
Kuskohas ta targutab? Või arvad, et tal polnudki õigust kogu selle ülekohtu juures, mis talle osaks sai, sõnakestki öelda? Ja tegi ta seda väga delikaatselt, leebemalt ei saakski. Mida sina ise targutad?
to: Kõik, mis teisele teed, tuleb kord endale tagasi 8. detsember 2015, 11:10
Vaene President, ta teeb kõik nii õigesti, temal karmat pole, aga vaata need naised, need on kurjajuured!
Härra võtab keda tahab ja härra jätab keda tahab ja ei vastuta oma pere ega millegi muu eest...
to 09:488. detsember 2015, 11:26
kas seesama sinu kirjutatud tarkus presidendi kohta ei kehti? Ainult evelini kohta? Imelik.
!!8. detsember 2015, 09:40
Parema meelega loeksin,et poeg Kristjan Ilves kihlus ja abiellus,aga noh.................
!!-le8. detsember 2015, 11:21
Krissu paistab olevat üdini ettevaatlik...
jo8. detsember 2015, 09:35
jääb üle loota, et järgmine esileedi saab olema väärikam daam....
Jah!8. detsember 2015, 09:22
Evelin on rohkem võitnud,kui kaotanud,arvan mina.Elu läheb edasi.
8. detsember 2015, 09:47
no hetkel on selle naise taskus ju ärmatamine ja velkomestonia projekt. mis ta veel tahab.
ise võttis ka mehe teiselt naiselt. nüüd nutab, kui sama kaikaga sai.
8. detsember 2015, 10:03
Mis ärmatamine tal enam on?
millisest otsast8. detsember 2015, 12:54
tema nimi võis mängus olla, aga kõik oli ju THI huvides. Ärma on ju tema oma, mitte mingi ühisvara. Näe, kui kavalalt saab armastava naise tanki lükata :)
oijah8. detsember 2015, 09:16
enamus meie nais-"staaridest" on kuskil ajakirjas paljalt poseerinud nagu hoorad.... Evelin suudles... pildistati salaja... ja Evelin ei valinud endale presidendi abikaasa ametit... see anti talle. kõige rohkem räägib meie inimestes kadedus... uus kadedus ja s.taloopimine on juba presidendi uue südamesõbra vastu alanud. aga kui endal elu ei ole, siis saab teiste halvustamisest abi...
8. detsember 2015, 10:22
huvitav kui paljudele naistele ikka seda südamesõprust-seksi peab ühel mehe ikka jaguma ???
Ann8. detsember 2015, 08:47
Mina küll ei halvusta ei Evelini ega Viljat. Lõhkusid teise pere? Lapsed jäid isata? Kui isad ei taha olla isad, siis nad pole seda ja kui tahavad siis saavad olla seda ka teise naise kõrvalt. Elu ei käi ikka nii , et leiad ühe naise ja pead igavesti temaga koos olema,sa võid oma kalli inimese kõrvalt leida 5-10 aasta pärast kellegi , kes sind köidab , kes meeldib sulle rohkem kui see kellega koos oled, sest siis on õige aeg.
Sa võid armastada oma kaaslast aga tuleb juhus kus suudled kedagi teist , sest et sa pole oma suhtes õnnelik , sa tahad tunda ennast ihaldusväärsena. Pole siin midagi nii puhtahingelisi kommenteeriaid aga halvustada oskate.
lugeja8. detsember 2015, 09:40
pläralära leenu heietus.
Jaanus8. detsember 2015, 08:32
Vaadates siin kommentaare, siis tõesti, no mida? Jätke tõesti Evelin rahule.
tark naine8. detsember 2015, 08:24
hoiaks nüüd oma suu kinni nii Evelin kui Vilja.
Minu vanaema ütles ikka, maalitud lilledel lõhna ei ole, sunnitud armastus südamel kole.
Nüüd kui mehed on kuulirahe all, on ikka vaja näidata kui hea ja vooruslik ma olin.Ise te tormasite ummisjalu nende meeste kaela, no oli vale valik, ärge siis tagantjärgi rusikatega vehkige. Headus ja õilsus peaks niisama näha olema, seda ei saa mulle vägisi ette sööta.
8. detsember 2015, 08:54
Sellised sinutaolised "targad naised" on oma sisult tegelikult ääretult salakavalad ning samas ka kadedad. Neile meeldib, kui teine naine nende kõrval puistatakse mudaga üle, siis nad saavad õilmitsevad oma "headuses".
veel targem8. detsember 2015, 09:17
et neid mudaga loobitakse, tulebki nende tarkusest, õigemini selle puudumisest.
Mina elan oma elu, mis kadedust mul ikka vaja on.
tark8. detsember 2015, 09:10
to tark naine8. detsember 2015, 09:20
pole sa midagi tark, kui arvad, et praeguse, presidendi poolt avalikuks tehtu juures ei või Evelin sõnagi öelda. Pole ta kordagi "rusikatega vehkinud" kuigi materdati teda, mis hirmus. Preagune väljaütlemine oli tema poolt ikka väga viisakas ja delikaatne.
ei ole8. detsember 2015, 09:32
mina ei ole tark, vaatan siin oma vanameest, üle kolmekümne aasta koos elatud, mis olnud, see olnud. Aga Evelin ja Vilja võiksid veidi targemad olla.
no8. detsember 2015, 11:27
kui sina oma vanamehe kõrvale jäänud oled, siis mis tast ikka mudaga loopida?
no nii8. detsember 2015, 14:21
mida see president siis tegi, ei oska meie õelda, mis põhjusel nende elu Eveliniga ei klappinud.Miks siis Evelin ei suutnud oma abielu hoida kui ta selline ingel on. Alles mõned kuud tagasi materdati teda nii et maa must, nüüd tõstetakse ingli seisusse.Kui juba ükskord otsustas abielluda varem abielus olnud mehega, siis oleks pidanud ikka põhjalikult kaaluma, kas ta ikka on parem eelmisest, aga siis oli võimu ja rahaiha nii suur, reaalsus oli kahjuks teine.
Mina oleksin ka osanud riigi rahadega Ärma talust teha selle, mis ta praegu on, see nüüd küll mingi raketiteadus ei ole ja rahvuskangelaseks selle eest ei peaks Evelini tõstma. Alles materdati, et riigi rahad huugama pandud ja isiklik elamine üles ehitatud.
Mina olen kas must või valge, aga mitte must-valge
.......................................8. detsember 2015, 10:11
Eriti Vilja kippus teise abielu vahele.Nüüd kiunub. Said mida tahtsid ja seda Savisaart halvustada.Tahaks küsida,mida sa ise oled teinud? Abielu lõhkujad mõlemad,aga vähemalt Evelin oskab taktitundeliselt käituda,aga Vilja saab kord omad vitsad kätte. Võib-olla siis ilmub raamat-minu kolmas elu.
naine8. detsember 2015, 08:16
lahkuda saaks ka väärikalt, mitte ennast lolliks tehes. Täpselt Viljaga paras paar. Mehe truudusetuse pärast ei õigusta napsitamist ega võõra mehega amelemist. Evelin ja Vilja, lõhkusite mõlemad võõra pere, kus lapsed jäid ilma isata ja nüüd saite mõlemad, mida väärt olite! Amen.
naine 08.16, sinust ei saa kunagi Naist8. detsember 2015, 08:34
üks õige nõukogudeaegse kasvatusega naine laseb end ja lapsi ikka lõpuni alandada, seni kuniks nende töllmehed mingigi otsuse vaevuvad vastu võtma kui viitsivad. Oluline, et külarahava teeks näo, et nad midagi ei tea et pereisa mööda naisi ringi tõmbab. Võtad siis uhkes üksinduses oma lapsed ja natukese riidepambu, lähed kerjad sotsametilt sotskorterit ja lased mehel oma elu elada täpselt nii nagu talle enne sobis ja edasi sobib. Loomulikult ei küsi ükski "väärikas" naine lastele alimente, sest mis nii võiks rahvas arvata... Aga , mis puutub teemasse- kus häbitud naised võtavad lastelt isa j a ontlikult naiselt tema omandist mehe siis vbl tunnistaks, ehk kübekegi on teie mees ka selles osaline ...aamennn, vbl olete tõesti oma saatust väärt.
8. detsember 2015, 09:23
Äärmiselt rumal naine oled, 08:16,
eks8. detsember 2015, 08:14
Kolm suurt kannatajat on areenile ilmunud - Evelin, Vilja ja Kati.
Nii nagu võsa vahel hiilides armukesena alustati, eks nii need asjad kipu lõppema ka.
aga8. detsember 2015, 09:06
eks see ole juba nende "lahkete" naiste saatus - algul on veidi uudne, loodad teist "kodustada" aga pärastpoole tüütab see lahke olemine ära ja siis tuneb tuba puhtaks teha.
8. detsember 2015, 09:24
Räägid enda kogemustest?
güne8. detsember 2015, 08:10
Kole asi see premenopaus. Ajab väheheaval vananeva naise kiima, aga vahel lööb pähe kah.
8. detsember 2015, 13:14
Räägid presidendi uuest naisest?
Ja jah......8. detsember 2015, 07:53
See ei ole küll põhjus, et juua ennast täis ja ameleda suvalise isasega. Igal naisel peaks olema eneseuhkus seda enam, kui teadis, et mees teda petab. Ei ole vaja oma langemist õigustada - mis lännu, see lännu ja järel ainult kännu.
8. detsember 2015, 09:46
Siin on mängus palju peenemad sõlmed. Kuid pööbli aju ei oska lahendada mitme tundmatuga võrrandeid... Kolhoosimutid aga on õnnelikud kui neil kasvõi joodikust mees on kõrval.
Aaberkukk8. detsember 2015, 07:50
Mis sundis 13 milli EEK-i oma tasku ajama, märgi eest mis ei kõlba sealegi selga?
Heidi8. detsember 2015, 07:47
Evelin mängib jälle ohvrit. Õnne presidendile ja tema uuele ilusale kaasale.
8. detsember 2015, 09:27
Kus ta ohvrit mängib? Ja see, et president juba pikemat aega teda pettis, on sinu meelest ok, et lausa õnnitlema kukud? Silmakirjateener oled.
Heidi8. detsember 2015, 07:47
Evelin mängib jälle ohvrit. Õnne presidendile ja tema uuele ilusale kaasale.
Heiti8. detsember 2015, 09:11
Sulle ka õnne ravis!
Heidi8. detsember 2015, 07:47
Evelin mängib jälle ohvrit. Õnne presidendile ja tema uuele ilusale kaasale.
krista8. detsember 2015, 08:37
inimene toomas- hendrik saab selle, mille on ise auga välja teeninud. Arvan, paar aastat läheb seniks kuni seegi seebimull lõhkeb. see tal ju k ajub aei tea mitmes aga ametlikult siis juba kolmas naine
Heidi8. detsember 2015, 07:47
Evelin mängib jälle ohvrit. Õnne presidendile ja tema uuele ilusale kaasale.
8. detsember 2015, 10:36
Mine ravile hull! Mia sa lased ühte kommi pidevalt!
ikkagi8. detsember 2015, 07:43
jääd sa rumalaks inimeseks- see pole õigustus, mõtle mida suust välja ajad
volts8. detsember 2015, 07:41
mitte üks mees ei jäta maha head naist!! mitte kunagi!
või lolliks jääda.8. detsember 2015, 08:00
Sa vaene mees, ära ikka kobise juutide ja rahameeste, mtikultide jne eest.
olts8. detsember 2015, 18:32
no siis mõnele mehele satuvad aina mitte head, mõnele see ainus hea.
Eks mehed ole ka ju erinevad, mõned on oma valikutes kindlamad, teised jällegist vaid tõukerattad, kes tugevamini tõukab, see parasjagu ka hea naine... kuniks sellelgi ind raugeb. Äkki sedapuhku positsioon abiks, aga tavaelus jäävad sellised mehed üksi. Alles meil kirjutati siin Bruno OYa-st, kes ka ju järest "paremaid" ja nooremaid naisi leidis, aga pärast nagu alati...supiköögis üksinda (pold isegi mitte head kõrvale võtta), siis Vene riik mäda Eesti oma seda hullem.
raivo8. detsember 2015, 07:39
Kommentaarid on mõnusad.hea välja elamise koht.kohati on tunne,et ilvesed ise kommivad.
Kõhkleja 0078. detsember 2015, 07:29
Need jutud --kõhklused vaevavad, et asi on keerulisem kui meile siin näidatakse !
lihtne eestlane8. detsember 2015, 07:29
Ärge kündke inimeludes kõveraid vagusid ja jätke Evelin rahule---ta on niigi kannatanud ,kui te midagi ei tea.
8. detsember 2015, 07:58
muidugi kannataja ja kaotaja. mõtle millisest elust ta pidi loobuma. esileedi elust.
oled riigis esileedi, tegelikult aga teine naine. jube ju. milline egolaks.
8. detsember 2015, 09:29
Sulle selline seis muidugi meeldiks?
Evelinile lohutuseks8. detsember 2015, 07:13
Ega see Ieva tal viimaseks jää...
oi evelin eveln8. detsember 2015, 06:56
väiklasem, kui ma arvasin.
mõelda vaid, ise tõmbab avalikult ringi aga... teised ikka süüdi.
hea, et sa seal katusel olid. näitasid ära, milline sa tegelikult oled.
Sa, "oi evelin evelin"8. detsember 2015, 07:08
oled üks kibestunud ja rumal ja kade inimene. Ja empaatiast ei tea sa tuhkagi. Küllap saad ise oma elus tunda olukorda, kus tahad ehk samuti "katuseid mööda" käima hakata. Kus sind petetakse ja sa tead seda ning ei saa midagi teha. Sest seisus kohustab. Ühel heal hetkel saab karikas täis ja siis peab jaguma julgust kõik korraga purustada. Lõplikult. Aga sinul selleks julgust ei jätkuks. Üks igavene vingats oled. Tõenäoliselt on ka Teadja-nimelt komm sinu oma. See "efka" on ju kogu aeg sul hambus ja kirjapruugis olnud. Aastaid. Oled Evelin Ilvest laimanud ja parastanud ja kadedaid komme kirjutanud. Sama käekiri ju. Ehk jätad nüüd Evelini rahule ja keskendud Ievale. uus kont kadedatesse hammastesse.
8. detsember 2015, 09:37
Tõesti uskumatu, kuidas nüüd kui lahkumineku tegelikud põhjused on avalikustatud, materdatakse ikka seda, kellele tegelikultliiga tehtud.
8. detsember 2015, 09:50
aga kus sa tead, kellele tegelikult liiga tehti?
kas sina otsid uut kingapaari, kui vana on hea küll??? ega vist.
8. detsember 2015, 13:20
Jah, Toomasele tehti liiga kui suruti teda vägisi juba mitmeid aastaid Evelini teise naisega petma. Päris karm.
to oi evelin8. detsember 2015, 07:46
Väga hea, et kõik rääkisid oma suu puhtaks, nii Masso kui ka Evelin Ilves.
Nüüd on siis ka teada, et teatud ringkonnal on omast käest võtta kaks "kasulikku idiooti", kes pilluvad hagu lõkkesse, just siis kui neile on kasulik. Meie Saagim ja Lensin...
Inga Raitar aga võiks nüüd kirjutada ka uue artikli.... meie riigi SYMBOLIST...
8. detsember 2015, 07:59
toomasel kui palju naisi. ja näete, lätlanna pani käpa peale. kes oleks osanud arvata?
Teadja8. detsember 2015, 05:49
Ja efka on sal salleriga katusel ja laulavad laulu käime katuseid mööda aga seal võib ka karssonit lihapalle söömas näha
Valz8. detsember 2015, 05:48
Lits mees see meie president sis ju... :)
s8. detsember 2015, 08:38
kadunud Baskin ütleks evelini jutu peale -LITS LUGU .
8. detsember 2015, 13:24
eks Baskin oli meil ju teada tuntud vooruse verstapost:)
see ongi siis8. detsember 2015, 05:32
tüüpiline- kui üks partner leiab uue kaaslase, on endine partner selles süüdi, et armastus uue partneri vastu õitsele puhkes?
Rumalad on need,8. detsember 2015, 03:31
kes Evelini alusetult süüdistanud on. Mis puutub üldse teisse teiste inimeste elu. See oli ju avalik saladus,et vana Ilves oma kaasat pettis. Evelini loobiti "kividega" ja seda litsi meest kiidetakse nüüd maa ja taevani. Las ta naudib pealegi vanurina veel oma noort armastust. Elu on veel ees ja ei tea meist keegi ,mis laulu see lätlanna mõne aasta pärast laulab.. Igatahes on Evelin võidumees,et pääses raudaiast ja saab elada tavalise inimese elu. Kes on need arvustajad,kes julgevad halvustada. Mõttetud anonüümsed kommenteerijad,kes kadedusest lõhki minemas,kuna ise pole Evelini sitahaisugi väärt.
:)8. detsember 2015, 05:17
Lumpen jäigi Evelini juttu uskuma :)
8. detsember 2015, 06:57
no ära tule rääkima. evelin oli ikka see, ket ühe kaelas rippus ja pärast teise kaelas. kord katusel, kord lõõtsamehega... pole ka just väga süütuke.
pada sõimab katelt.
8. detsember 2015, 09:48
Oi, oi, ikka ainult "ühe kaelas rippus" ja sedagi vaid ränga haigetsaamise tõttu protestiks. Või arvad, et läks õnneliku abielu kõrvalt avalikkuse ette katusele suvalist musitama? Oled sa alles naiivne. Vaba naisena võib ta aga rippuda kelle kaelas tahes.
Nyt joo8. detsember 2015, 02:19
Kräpi-Efka võiks paari heita Iivi-Anna nimelise mehega!
8. detsember 2015, 13:22
iu8. detsember 2015, 01:38
sellisega laps sigitada? issand, siis see noor naine pidi ju laskma tal end katsuda ja suudelda ja panna? vääääk.
Volinik8. detsember 2015, 01:02
Saan aru, et Evelini ajas katusele Toomas seda poissi krabama. A mis sellest tumedanahalisest peigmehest siis ikkagi sai? Kes tema tunnete peale mõtleb?
see peigmees loeb THI antud honorari8. detsember 2015, 01:26
ja investeerib. 100 tuhat pole ju palju,aga selle eest sai oma vanamoori libuks teha
8. detsember 2015, 09:53
Aga kirjutatigi ju, et selle tumedanahalise "tunded" kuulusid pea iga päev erinevatele. Ju ta ikka ise oli nõus seda mängu kaasa tegema, ära sina põe.
Guits8. detsember 2015, 00:09
Hakkab peale se Pasaar.Efka puhka jalga,ära alusta enda kaitseks rünnakut!
8. detsember 2015, 00:20
Masso kirjutab, et kogu info kõrval, mis võimaliku järgmise esileedi kohta välja kaevati, jäeti mainimata mullu sündinud teine laps.
8. detsember 2015, 00:54
Kus sa, Guits, rünnakut näed? Läbi ikka lugesid kirjutatu?
Guits8. detsember 2015, 00:06
Kõige parem kaitse on alati vastu rünnak!
8. detsember 2015, 00:20
Masso kirjutab, et kogu info kõrval, mis võimaliku järgmise esileedi kohta välja kaevati, jäeti mainimata mullu sündinud teine laps.
seega?8. detsember 2015, 01:33
miki sai abielus olles armukesega isaks?
8. detsember 2015, 09:55
ˇJah, kiitke aga taevani ja materdage Evelini edasi.
ohh8. detsember 2015, 00:00
Vilja ja Evelin, võta üks ja viska teist. Ise ajasite abielu lõhki , teenisite kõvasti selle pealt ja nüüd ei meeldi kui järgmised oma õnne otsivad.
8. detsember 2015, 00:05
mille pealt nad teenisid???
Jah eks ta ole, igal teisel, kes juhtumisi sina pole, on raha kergelt käes.
Ja kõik need tööd, mida sina teinud pole, liiga kerged.
Ainult lõugade lõksutamine ja õelutsemine ju konti murrab. Eks ta osalt õige ju ole, küll see sinu kiibitsemine ja sapp üks kord su maha murrab.
vanatoi7. detsember 2015, 23:51
tegelikult ei arva hästi kummastki poolest.Kui suhe ei toimi,tuleb see poolte kokkuleppel lõpetada ,mitte keerutada,püüda varjata juba purunenud ja mittetoimivat suhet,sest kehakeel ja näoilme reedavad ju nagunii. Mõlemal poolel oli ju uus silmarõõm Aga Evelin käitus avalikkuse ees siiski robustsemalt Abileus naisena ja veel esimese leedina ameles katusel võõra mehega ,President tõi suhte avalikkuse ette juba lahutatud mehena Elu näitab,et need ,kes jub apaar kord apartnerit vahetavad,jäävadki sed ategema Selle kohta ütles hästi üks klassik-"Litsid mehed /miks mitte ka naised?needVargamäe omad."
kuidas nüüd otse öelda?8. detsember 2015, 00:51
Oletame, et näiteks minu või sinu kaasa petab ühel või teisel moel, aga sa saad valida et millisel moel. Siis mina valiks kahe käega seda, et minu kaasa kedagi kohvikus suudleb, mitte mingil juhul seda, et ta teise naisega voodis hullab või lausa juba kolmandaid teeb.
Olgu robustne või mitte, aga suudlemise suudaks andestada, no tegelt ma ei peagi seda õieti patuks, aga seda teist varianti ei suudaks.
Kuidas sinuga lood on? Et siis vastupidi? Kas või seksigu, kui ei suudle?
Noh jah, ma vist ei mõista sind kohe kuidagi mitte.
8. detsember 2015, 07:18
SINA ei ole esimene leedi ka!! Sellisel positsioonil peab käituma sellele vastavalt, mitte jonnima. Võrdlused on kohatud.
mamma8. detsember 2015, 08:36
jonnima? :-D jonnnnnima?! hahahahahahahaha
07,188. detsember 2015, 11:19
ongi kohatud võrdlused, suudlemine pole petmisega võrreldav.
See esimese leedi värk on ka nii 50:50, sina oled solvunud ja nördinud, aga mina mitte. USA presidendid on hullematki teinud ja ei midagi, elavad edasi. Seega pole hullu, elame üle, kõik on üle dramatiseeritud alamrahva poolt.
Juula8. detsember 2015, 12:50
Suhte tõi avalikkuse ette lahutatud mehena aga: Masso kirjutab, et kogu info kõrval, mis võimaliku järgmise esileedi kohta välja kaevati, jäeti mainimata mullu sündinud teine laps.
Lapse tegi enne valmis.
no7. detsember 2015, 23:50
ega katuselt ka õnne ei leia!
8. detsember 2015, 09:58
Vaevalt ta seda sinna ka otsima läks, normaalse mõtlemisega inimene saab aru, eriti veel nüüd kui kõik avalikuks tehtud, miks ta nii tegi.
Väga rummal naine oled!7. detsember 2015, 23:40
Mina, lihtne maainimene, ei oleks eluski nii käitunud kui Evelin. Ma oleks korrapealt lahutanud oma mehest aga ei oleks läinud ennast häbistama terve riigi ees. Mis, mitte üksnes meie riigi ees aga üle maailma said sellega kuulsaks. Mida sa sellega saavutasid. mehele tegi see kõik nalja aga sina ise said sõnnikuga üle valatud ja see saast ei kao su pealt kuhugile.
8. detsember 2015, 00:21
Masso kirjutab, et kogu info kõrval, mis võimaliku järgmise esileedi kohta välja kaevati, jäeti mainimata mullu sündinud teine laps.
22,408. detsember 2015, 01:38
Ära nüüd nii tagasihoidlik ole. Pole sa mingi lihtne maainimene, sa oled pesueht dramaatik.
Polnud mingit saasta. Saast, kus oli sinna jäi. Kõik, kes olid saatased, selleks ka jäid. Ei saanud ju ühegi sõimaja hing puhtamaks ega ise pühamaks.
Sa hindad halbu kommentaare üle. Üks küll ütleb halvasti, aga teisel kama, kuna puudub see halvastimõtlemise kõrvalekalle. Teisi sõnu tema teadis, et pole tema midagi valesti teinud ja kõik. Kõik on puhas ja korras, ei mingit saasta.
Naiivitar oled!8. detsember 2015, 11:19
Eksid! See saast, mis ise tekitas jääb teda saatma surmatunnini ja veel peale surmagi. Evelin Ilves, presidendi proua, flirtis meestega kui oli veel abielus.
kindlasti mitte8. detsember 2015, 11:55
naiivitar oled hoopis sina, kui arvad, et neid mustavaid kommentaare, mis oli hädapärast tuhat kokku, kirjutas kogu eesti rahvas või lausa maailm.
Jahh, osad vähe haritud naistevihkajad olid endast väljas ja kirjutasid 100 kommentaari ühe isendi kohta, aga ülejäänuid see asi ei koti või lausa mõistavad. Kujutad sa üldse ette, kui palju neid ülejäänuid on??? Enamus.
Seega, ei hullu:)
Nu ja moraalist rääkides, pole ükski naine veel ajalukku sellega pääsenud, et ontlik ja alandlik tiiutalutütreke. Suured naised, nagu näiteks Katariina II, oli kõike muud kui ontlik ja vooruslik:))) Meenutatakse tema suurust, kedagi ei koti, et abikaasat pettis ja abikaasa teda.
7. detsember 2015, 23:40
President vöi asi see Ilves.Öigesti tegid Evelin.Jaksu sulle ja algusest peale löhnas see asi Toomase hypete järele.....
aadu7. detsember 2015, 23:32
keegi Neeme Raua käest ei küsigi midagi või...
No jah7. detsember 2015, 23:29
pada soimab katelt- ühed mustad molemad!
8. detsember 2015, 10:53
Evelin ei ole sõimanud.
uskuda inimeste müümisest elatuvat nuhki, juudist luurajat !=7. detsember 2015, 23:27
see pole isegi mitte naljakas. Teha teise tahtmist ja olla tola,see on kurb.
Põhjus naises7. detsember 2015, 23:25
Mu tuttav läks oma naisest lahku ja abiellus naabrinaisega, sest oma naine sundis teda juurikaid sööma, aga naabrinaine praadis sibulatega sealiha.
põhjus mehes8. detsember 2015, 18:10
Juurikaid ei söönud, oma viga.
Tädi7. detsember 2015, 23:18
Kommenntari ei lasta läbi kuna pole vana ja kobeda poolt.
Hoopis uued küsimused tekkisid, Frau Evelin:7. detsember 2015, 23:16
Mis ta uut naist otsima ajas? Millal ta selle leidis? Peale Evelini katusel käiku?
Euroopa Komisjonis töötades 7. detsember 2015, 23:29
sai noortest ja ilusatest , tarkadest ja andekatest paar . See Erma Hertsoginna oli lihtsalt 5-s ratas vankri all.
8. detsember 2015, 00:21
Masso kirjutab, et kogu info kõrval, mis võimaliku järgmise esileedi kohta välja kaevati, jäeti mainimata mullu sündinud teine laps.
8. detsember 2015, 00:22
No8. detsember 2015, 07:16
mis kurat see sinu asi on selliseid küsimusi esitada. Ela oma elu ja ära topi oma pikka lolli nina igale poole!
Psühholoog7. detsember 2015, 23:15
See kamm lätlannaga käis tõesti juba aastaid, kuid see ei olnud ainuke tiivaripsutamine toomase poolt abielu aja jooksul mida teavad faktiliselt ka paljud teised inimesed kuid esialgu vaikivad !? Loomulikult varem või hiljem tulevad nad päevavalgele, kuid ikkagi ei tohi Evelini hukka mõista, sest seda tegi ta teadlikult kättemaksuks nagu tänapäeval kombeks, kuna nende suhe oli juba karile jooksnud ja alguse saamise osas otsustagu igaüks ise oma alatedvuses !???
aga kahju,et Evelyn7. detsember 2015, 23:30
ei olnud tark naine. Ainus,millest kahju on.
8. detsember 2015, 10:14
ja sina loll pead ennast targaks,, et võtad õiguse teiste eraelu kommida !?
Tädi7. detsember 2015, 23:12
Kas ikka leiti UUS??? Lauluslmigi ütleb, teise mehe vana, on teise mehe uus.Andku minna. Kes seda kobedat ja vana siia kutsus?
Alar17. detsember 2015, 23:10
Evelin räägib, nagu kesik:"Tema tegi kaa!". Käib vist närvidele, et eks leidis uue.
Mõttetu tsikk oli7. detsember 2015, 23:07
Kel pold järelikult midagi pakkuda sellele jänkile
Mary on USA kodanik,psühholoog7. detsember 2015, 23:31
ja pold midagi pakkuda jänkile ?
tõdemus7. detsember 2015, 23:06
Oli kohe selge, et avaliku elu keskpunktis olev Evelin Ilves niisama suudluspilti ei lavasta.Mehele näidati koht kätte armukese pidamise eest.Evelin jäi lõpuni pikantseks ja tema suu avanes alles nüüd, kui teine pool oli näitemängu lõpetanud
7. detsember 2015, 23:20
just7. detsember 2015, 23:56
minu respekt Evelinile ja häbi-häbi ätile.
pühavaim8. detsember 2015, 06:56
...pikantseks?! Delikaatseks ehk?
Mati7. detsember 2015, 23:05
Ei see hala nüüd Evelini küll paremasse valgusesse pane,oledki selline katustel kõndija
8. detsember 2015, 00:23
Masso kirjutab, et kogu info kõrval, mis võimaliku järgmise esileedi kohta välja kaevati, jäeti mainimata mullu sündinud teine laps.
8. detsember 2015, 01:02
Mati, milline hala? Mina ei lugenud küll kuskilt mingit hala vaid väga delikaatset, viisakat kommentaari kogu loole. Selleks tal ju ometi on õigus kui kõik niigi avalik.
kuulge kommijad7. detsember 2015, 23:05
Evelin hambus,- mitu korda on nätsu mäletseja abielus olnud?
TORE7. detsember 2015, 23:02
hehe7. detsember 2015, 23:00
tore7. detsember 2015, 22:59
Vaata aga ,umes,et kui presidendi proua siis võib kohe minna avalikult abielus olles meestega suudlema.
eks varsti ilmub raamat7. detsember 2015, 22:53
aadu7. detsember 2015, 22:50
mul on küll kama kaksteist kes kellega suudleb või kes kellega kepib.
juba7. detsember 2015, 23:01
Kui nii kama on, siis magaksid.
loll ei leia vabandust7. detsember 2015, 22:48
Sellele avalikule rõvedusele pole mingit õigustust. TH ei aelenud kusagil avalikult nagu odav seesamune ja ei ilastanud abielus olles kaamera ees.
8. detsember 2015, 10:12
No oled sina ikka loll.
naine7. detsember 2015, 22:41
Ara otsi nüüd vabandust,isegi kui on abikaasa reetnud ei lahe mina kohe teistega suudlema. Otsi viga endas.
aga..7. detsember 2015, 22:43
Sina ei ole ka presidendiproua!
7. detsember 2015, 22:44
kui abikasa reedab vähemalt 2 aastat, ka sinu mõõt oleks täis saanud
lisaks8. detsember 2015, 00:10
on armukesega just oma lapse saanud just, isegi roniks katusele suudlema.
jhh8. detsember 2015, 09:53
kui mõõt täis, siis lähen ära, mitte ei hakka nõmedustega tegelema.
Jumal küll7. detsember 2015, 23:02
ka naine7. detsember 2015, 23:08
Kui mind kaasa reedab, siis minu jaoks on see otsene luba VÄHEMALT suudelda kellega isu tuleb.
Mida vigade otsimist? Kõik on vigadega, kõik on erinevad. Täiesti normaalne ja loogiline ju.
Täpselt niisama loogiline, kui et truudusetule kaasale truudust hoidma ei pea.
Kui sina hoiad, siis see on sinu isiklik hobi, mis pole mingi ühiskondlik norm või käitumise standard. Ei no palun, tee sina, mis sina teed, aga luba palun teistel nende tegemisi teha.
Ära mängi siin ülemust, kui sa just ise Evelini alluv olla ei soovi!
8. detsember 2015, 00:23
Masso kirjutab, et kogu info kõrval, mis võimaliku järgmise esileedi kohta välja kaevati, jäeti mainimata mullu sündinud teine laps.
to naine8. detsember 2015, 01:05
kuidas sa nii rumal naine küll oled ?
Miski on mäda Eesti riigis7. detsember 2015, 22:30
Katuse-Evelini süü on lõpuks lunastatud.:):)
noo7. detsember 2015, 22:29
Ei ole, üks asi on abielunaise tiivaripsutamine, teine asi lahutatud mehe uus kaaslane.
7. detsember 2015, 22:40
Katus katuseks, kuid tundub, et T.H.I. oskas tõepoolest igaks eluhetkeks omale just õige muusa leida. Kui oli vaja oma Ärmat üles kõpitseda, siis sobiski Evelin selleks kõige rohkem. Kui Ärma oma roosiaiaga oli valmis, siis leiti uus.
7. detsember 2015, 22:45
tal see muusa tuttav juba aastast 2003 ja tihe suhe aastast 2013
ühine laps 7. detsember 2015, 23:33
7. detsember 2015, 22:40
Katus katuseks, kuid tundub, et T.H.I. oskas tõepoolest igaks eluhetkeks omale just õige muusa leida. Kui oli vaja oma Ärmat üles kõpitseda, siis sobiski Evelin selleks kõige rohkem. Kui Ärma oma roosiaiaga oli valmis, siis leiti uus.
:-)7. detsember 2015, 23:41
Ei meeldinud leivaküpsetaja vaid haritud naine, kes teeb ka tööd.
8. detsember 2015, 00:01
no esiteks on leivaküpsetamine raske amet, teiseks poleks see Toomas Evelini võtnud ja lausa peretki jätnud, kui Evelin talle meeldinud poleks.
Lausa mõttetusi pole ka just mõttekas rääkida.
to * :-) / 23:41, 7. dets 2015 *8. detsember 2015, 00:05
jaaaaaaaaaa..........see armukese töö on ikka väga raske ja tasuv ja lugupeetud!
tere8. detsember 2015, 13:08
ja oligi söödaks see öine üllatus.