Inimesed

Vilja: Edgarist pääsemiseks olin valmis lepingu sõlmima vanakuradi endaga (262)

LISA KOMMENTAAR

lugeja11. detsember 2015, 09:41
Jäta Vilja juba see klats! Kas häbi ei ole rahva ees?
mulle tundub, et11. detsember 2015, 08:03
Vilja on jälle palju veini rüübanud! Miks peab sõlmima lepingu vanakuradiga, kui Edgar andis ju ilusti ja rahulikult lahutuspaberitele allkirja?
mulle tundub, et11. detsember 2015, 07:53
Vilja on jälle palju veini joonud!
soovitan10. detsember 2015, 13:09
uut nime: Vilja Laanaru-Kersna-Savisaar-Toomast. Kõlab ju uhkelt.
oled10. detsember 2015, 08:03
Nii9. detsember 2015, 17:13
Loen kommentaare ja tuleb meelde,et kui oli ajaleht NOORTE HÄÄL sis oliViljakese pihtimus,et Edgar tegi rasedaks ja ei taha ära võtta'.Usun,et arhiivis on see alles-nii et otsige arhiivist vastuseid.
MMina9. detsember 2015, 16:57
Minu meelest on see kõik nõme-kui ei sobi elu-ja meil on laps kooselust-ja korraga raamat-oled sa loll Vilja-tõmba tagasi-ole normaalne.
mida vaid9. detsember 2015, 14:54
kas abieluleping Toomastiga tähendaski seda lepingut kuradiga, mis Viljakese Edgari embusest päästis?
kahinad 8. detsember 2015, 16:49
Rahad läbi, naine vana, kes peseb oma musta pesu-kaua sa ikka vastu pead?
OLEKS huvitav teada.8. detsember 2015, 11:41
Teades et Savitsaarel oli palju NAISI siis nende hulgas oli ka neid kes said lapse. Kui palju on Savitsaareil teadaolevaid järglasi.
Jõulusokk8. detsember 2015, 09:44
Vilja, Kati Toots, Iivi Anna, Kati Saara, Evelin, Yoko, Anu, Luisa, Liina Kersna jne. Mis on loetelu ühiseks nimetajaks?
ja mis siis...8. detsember 2015, 12:29
ah8. detsember 2015, 09:36
ise Viljake ihkas nii väga saada võimuka mehe naiseks, unistas veel presidendiprouaks olemisest, oli kõigeks valmis, kui vaid saaks. Ise valis selle tee, hakates lipitsema abielumehe ees. Vilja, ole parem vait. Kes tahab, see loeb seda jama ja ei tasu iga päev meedias võimelda, et seda raha kätte saada. Üldiselt ei huvita see kedagi. Parem las4e vale laulujoru ja tantsi oma puujalgadega salsat oma peessekukkunud lauljaga.
1238. detsember 2015, 08:10
raamatut on vaja müüa, valeta või varasta, aga müüa on vaja
nojah8. detsember 2015, 07:58
köik me teeme elus vigu...aga pole vaja pidevalt seljataha vahtida, ela oma elu ja lase teistel ka elada. Jääb selline küla, vabandust, mooride jutuvada kölama...ta oli selline ja ma oli selline ja nüüd me oleme sellised aga vaat ikka tema.... miks meie lugejad peame sellist teistes eraelu jura siit. On palju tösisemaid ja ärevamaid teemasid!
Torujüri8. detsember 2015, 07:56
Reformierakonna pink on ikka kuradi lühike, et peab selliseid mõtetuid persoone oma ridades hoidma, kelle poliitiline tegevus seisneb ainult eksabikaasa mustamises. Pole juba ammu ühtegi arukat sõna selle naise huulilt kuulnud, mis rahvasaadik see on, kes kasutab saadikuks olemise aega ainult oma musta pesu pesemiseks. Minu arust tuleks kontrollida, kas selle raamatu väljaandmiseks pole jälle kasutatud kuluhüvitist?
Edgar on väärt mees!8. detsember 2015, 04:51
Sellepärast see Viljake teda nii taga igatsebki,et oma praeguse kasa täiesi varju jätab. Eks ta ongi Edgari hale vari ainult Sinu jaoks,seda on igast Sinu sõnavõtust aru saada. Edgari kõrval olid Sa naine. Nüüd kipud unustusehõlma vajuma. Kirjuta veel üks raamat! Küll Sa materjali leiad,kui oravapoisid taas kampa võtad nagu selle raamatu puhul. See kord koonda neid rohkem nõu andma,mitte ainult kaks nõrgimat.
me kõik oleme õudselt puhtad ja siirad 8. detsember 2015, 00:30
minumeelest on Erika Salumäed rängalt solvatud ...aga noh raamatu võib ju iga üks kirjutada ,omanägemuse järgi
to: 00:308. detsember 2015, 01:40
Eks Erika tahtis ka vahel keppi saada....!
ingel Kersna8. detsember 2015, 00:17
aga üks raamat jäi vahele ? no mis elu oli ikka Vahur Kersnaga?
nii hull kohe wä?8. detsember 2015, 00:15
Ehk siis Edgarist vabanemiseks abiellusid vanakuradiga . Kus on naistekaitseamet?
V. ja E. nagu kaks tilka vett 7. detsember 2015, 23:40
mis neid seob:
1) keskpärased naised,kes tegid karjääri oma kuulsate abikaasade abil
2) pärast lahutust andsid välja oma märtriraamatu
3) kõigist "kannatustest" hoolimatta jätsid alles paha-paha eksabikaasa PEREKONNA NIME
4) oma vabadusega ei oska nad midagi peale hakata
Filmikriitik7. detsember 2015, 23:31
Lasku Siilatsil endast film teha.
pr Vilja SAVISAAR7. detsember 2015, 22:24
Kas pead mr Toomast vanakuradiks????
mul meeles hetked 7. detsember 2015, 22:21
kui Keskerakond võitis .Kas sinu Õnnepisarad olid siis ehtsad või võltsid? Vähemalt oled hea teeskleja ,et ei saagi täpselt aru kas oled siiras või võlts.
A.H.7. detsember 2015, 23:44
Ma juba küllalt vana mees, mul esineb vahel selline nähtus nagu skleroos, ja sellepärast ei tule antud hetkel meelde, et kuidas nimatatakse naisterahvaid, kes teevad teatud asju vastutahtmist, tehes seal samas head nägu, et saada materiaalse kasumi? ;)
jess,7. detsember 2015, 22:17
Leping vanakuradi endaga sai teoks ju, kui sôlmitud sai abieli edgariga. No ja see unistus olla Katariina Suur sai kah ju teoks, kui abielluti Toomastiga. On olemas endast alam, keda alandada. Eelkôige rahva silmis. Vaat milline hunt lambanahas, esineb samas nagu leebuse etalon. Suurusehullustus! Edgaril napoleoni kompleks ja viljal katariina hullus. Vaat mis saab kui kaks hullu kokku mängima hakkavad. Kahju kaasosalistest. Rosinast just. Kaks hullu on paras paar. Hundid lambanahas.
enx7. detsember 2015, 22:17
Kallis Vilja ! Võta nüüd natuke aeg maha ..ikkagi jõuluaeg ...kus peaks tähelepanu pöörama oma perele ,oma lähedastele ...millegipärast on see eksmees sul ikka hinges ,või keerab sinu uus mees sind üles ei saagi aru ...kunagi olid vahva ja kaunis naine ...aga nüüd pakkusid natuke üle .
7. detsember 2015, 22:48
mitte natuke aga täiega üle võlli, mis viis ta madalamale kui muru !!
Seafarm ruigab kooris7. detsember 2015, 21:59
Räme kisa kärssninade juures :))
to: Seafarm...., 21:597. detsember 2015, 22:25
..... kesiku kanala ka kaagutab....
halal8. detsember 2015, 00:23
moslemid vihkavad sigu ,mina ei vihka ,vaid ruigan röömuga ikkagi jõuluaeg ,,,ja mis sul mete vastu ,kui rõõmust ruigame ?
eit7. detsember 2015, 21:37
vanasti oli paldiski mnt 52 see koht , kus olid nii napoleonid , kui katariina ll olemas . diagnoos mania grandiosa .
õudus...7. detsember 2015, 21:16
ei kujuta ette, kuidas edgar endale sellise leidis...masendav naisterahvas. puhtalt meditsiiniline probleem.
ää7. detsember 2015, 20:54
aitab juba küll, jõuluaega selle sitaga lappamisega. raamat on, keda huvitab läheb ostab, kaua võib.
tasuta raamatud8. detsember 2015, 01:23
ahh pärast jägatakse tasuta kooliõpilastele ,et keldre kopitama ei jääks
selge nüüd,7. detsember 2015, 20:46
Miks abiellus edgariga. Too lootis peaministri kohta, kindlasti ka presidendi kohta. Ja vilja kalkuleeris esileediks saamist. Teadis, et edgari teeb kôik oma vôimuiha elluviimiseks. Môtleks vaid, esileediks ei saanud ja mehest tuli lahti saada. Küll pidi see loll naine tôsimeeli uskuma, et edgar väärib presidendi kohta! Edgar ei ole ühelgi presidendi vastuvôtul käinud, sest ta leiab, et keegi teine ei vääri peale tema seda kohta. Vôtab hundisilmal oma eliiti vastu. Vilja sai aru, et edgar ei lasegi tal kuninganna olla. Vaat siis ühe tôusiku ambitsioone,!
Moskiito7. detsember 2015, 20:25
Trollid,k-rat, maha jalgadega laua pealt! Kaua te trambite nagu üleskeeratud kanad ,kas vedru juba üles ei ütle?Ei ole teie enam mingid tuisutõkestajad seinapraos---raamat läheb nagu soe sai!
aga huvi ju tekib8. detsember 2015, 01:27
no aga sellepärast me kõik ju ruigame ,et aitame raamatut müüa .
uhhuu7. detsember 2015, 20:19
mis sa halad, sinu enda valikud!
X7. detsember 2015, 20:12
Villa Savisaar Toomast on null Euroopa parlamendi said sa tänu Savisaare endale
Ronja7. detsember 2015, 19:26
Edkar ja Vilja, kas sõprade abiga loobite vastastiku s. . t. Kumb on kibedam s. . ta loopija siin kommentaarides ? Mnjah,minule ei meeldi neist kumbki, Poliitikutele kohe meeldib oma eksidega avalikult kembelda :)
Kesikutele7. detsember 2015, 18:58
Kuulge, haukujad kesikud! Kadri Simson läks samuti mehest lahku nagu Viljagi....! Hakake KOHE Kadri pihta haukuma: auh, auh, auh, Kadri! Auh-auh-auh--auh-auh--auh-auh--auh-auh-Kadri! Auh-auh-auh--auh-auh-auh-auh--auh-auh-auh-auh--auh-auh.....!
imestaja7. detsember 2015, 20:09
Mis sul hakkas? Koom ei ole sa enda meelest nagu?
Ära võrdle7. detsember 2015, 21:34
Kadri ei ole priidust midagi inetut rääkinud ja sellega lisanud hoopis endale väärikust. Vilja pani jälle ämbrisse! Sai kõik tänu Edgarile, kuid presidendiprouaks mittesaamise eest käib inetu kättemaks
eit7. detsember 2015, 21:44
kadri on ikka intelligentne naine ja mis see poliitprostitutsiooni puutub ?
to: eit, 21:447. detsember 2015, 22:24
Kas kanaajuga on "intelligentne"? Mõnel kommival EIDEL on ka kana aju... Kaaa-kaaa-kaaa.....! Ku-ke-lee -e-guuuuuu.....!
8. detsember 2015, 16:57
kuule jobu, Kadri ei hakanud ju kirjanikuks. Kadri läks viisakalt lahku ja peale selle veel sõbralikult. Alatud on need, kes oma musta pesu pesevad. Selle halamisega mustavad ainult ennast. Paras muttidele!
kommenteerijatele kesikutele7. detsember 2015, 18:52
Kommenteerijad -jätke meelde TUULE SUUND! Kui tormituuled puhusid LÄÄNEST, siis kõik kesikud, ka Kadri toetajad, KIIDAVAD Savisaart ja sõimavad Simsoni asemel Viljat.... Kui tuuled puhuvad mingist TEISEST suunast, siis kesikud sõimavad Savisaart ja kiidavad Kadri Simsoni! Pidage see kommenteerimisel alati MEELES!
nii tuttav tunne!7. detsember 2015, 17:45
Olin kihlatud mehega, kellega sidus meid pigem "viimane võimalus".
Kihlus on teatavasti kiriklik mõiste, mille on omaks võtnud ka ilmlikud. Kihluse katkestamine mõjuva põhjuseta on aga kõigi reeglite vastu.
Nii ma siin astusin altari ette armastuse ja kahetsusega. Küll oli see tee altarini pikk...
Elatud on nüüdseks aastakümneid, aga kirglikust armastusest on see suhe oi kui kaugel.
oleks peaks tuleks 8. detsember 2015, 01:19
täna on siis mustapesupesemiseaeg.
kuule10. detsember 2015, 12:50
kui aastakümneid koos elatud, siis ikka väga hull ju ei ole? Kirglik armastus kaob mõne aastaga, sest tugeva tunde püsimine pikalt ei olegi võimalik. Kui seda väga tugevat tõmmet ei olnud algusest saati, aga praegu koos olete, siis on üldkokkuvõttes ju hästi valitud ja läinud. Praegusaja abielulahutuste arvu ja motiive vaadates, küll niisama koos ei elata. Lahku kohe.
No kurat7. detsember 2015, 16:51
Piiblis on öeldud, et visake kivi see, kes ei ole süüdi. Inimese elu on läinud nii ja vaevalt, et kõik need kommenteerijad on puhtad kui tuntud "prillikivi". Aga ära on tüüdanud igal pool selle võimuahne savika lõputu jumaldamine.
7. detsember 2015, 17:56
ja keskerakonnas ta ongi jumal ja asendajat hetkel talle ei ole ja jääb selleks veel pikaks ajaks !!!
Vaevalt Edgar seda Viljat7. detsember 2015, 16:42
ketis pidas, et varem minema ei läinud, kui nüüd laulab, et ikka nii kole oli, et vanakuradi endaga oleks jalga lasknud, et Edgarist pääseda. Kes kinni hoidis, läinud juba palju varem siis! Ja niimoodi oma endist lakkamatult mustata on ikka madal ja häbiväärne.
Noh7. detsember 2015, 16:51
Brüsselisse põgenemine hiigla palga peale on ju pehmelt kukkumine, liiati kui abielu niigi läbi oli. Mees tegi kõik, et teda sinna läkitada.
Jajah7. detsember 2015, 20:25
Lisaks veel mõni miljon valurahaks...ega noorema mehe pidamine ole odav lõbu
oleks7. detsember 2015, 15:54
huvitav teada kas oleks edasi nii elanud kui poleks Taimosse armunud varem oli ka Viljal austajaid kui Edgariga elas aga lahku ei lainud ?
7. detsember 2015, 16:05
mis see sinu asi on ja see naine ei tea armastusest mõhkugi !? vaata et sa ise igal aastal ei armu eirnevatesse pulgameestesse !
sanitarka7. detsember 2015, 15:23
Siin vast suur raha tegema sest meheau olematu.
7. detsember 2015, 16:07
meheau ei tööta ainult !??
karjapoiss istus puuotsas8. detsember 2015, 01:20
sa kohe asjaga päris kursis?
7. detsember 2015, 20:44
Paistad hästi kursis olevat selle konkreetse meheauga? Oled ka üks osalistest?
sanitar ...8. detsember 2015, 20:05
ju hooldab voodihaigeid , aga meheaust saab aimu , kui ta erutusseisus on ...
no7. detsember 2015, 14:51
Lugege Vilja Laanaru raamatut "Ema, kes võitis". Seal kirjutab Vilja oma suurest armastusest Edgari vastu ja et oleks tahnud veel üht last. Ma tõesti ei teadnud, et Rosina polegi Edgari oma. Vilja, kes sa tegelikult oled?
7. detsember 2015, 16:08
eduka ja rahaka mehe otsingul kuni surmani !
14:51-le7. detsember 2015, 20:28
No valesti teadsid.Ega sünnitunnistusel "Mart" tähenda veel seda, et pole Savisaar.Vaata näkku!
Alar7. detsember 2015, 14:17
Minu jaoks on Vilja üks tavaline eit, kelle elulugu mulle korda ei lähe. Kirjutada raamatut ja pesta musta pesu avalikult, ei tee mingit au, seda enam, et see on nüüd karaamatusse talletatud! Loomulikult oli see muuli projekt, et Edgarile ära panna!
xxxx7. detsember 2015, 14:35
Huvitav ka Viljake ei karda et tema praegune abikaasa tema sisemist inetust nähes
ehmatab ja jalga laseb.
xxxxxxxxxx7. detsember 2015, 14:42
Peab olema ikka hingelt värdjas et minna abielluma mehega kes tuli just armukese
voodist.See ei ole naine vaid kalts või on tegu ärikaga kes papi nimel on valmis
kasvõi vanakuradi sängi pugema.Samas peab olema ikka väga loll kui kirjutad
endast selliseid paljastusi ja tundub eriti julma kui naine ei hooli oma lapse
tunnetsest ja on valmis raha ja kättemaksu nimel lapsele haiget tegema.
tom7. detsember 2015, 14:16
ja sellised ongi siis teistele suurteks öpetajateks ja juhtideks-kes ise oma pereeluga toime ei tule ja peavad lahutama,et saada uue mehe-naisega kokkuelama? mida on sellistel asja teisi juhtida?ja ka kommunistid peaks juhtpositsioonidelt kaduma-ka Brüsselist!!!!
eit7. detsember 2015, 14:02
sa vilja oled end väga suureks mõelnud, aga noh ... ega see toomast sulle ikka nii kasulik pole kui edgar .
Kas praegune mees7. detsember 2015, 14:19
ongi siis vanakurat, päästja?
bety8. detsember 2015, 00:25
7. detsember 2015, 13:57
Oh sa vaene Viljakene! Nii noor, süütu ja puhas kui sa selle mehe mitmendaks naiseks hakkasid? KAS ENNE ei oleks pidanud vaatama, kes ja mis see mees on?! Vaest kannatajat ei maksa ikka edendada!
eidele7. detsember 2015, 14:17
vilja tabas juba siis edgari kasulikkuse mõõna. kogu lugu, ei ole sealt enam suurt midagi võtta - "kolmandik sulas" viidi kah ära...
Kellamees7. detsember 2015, 13:38
Eveliniga paras paar, saaks aga pildil olla....., sobrannad vist, ajude poolest....?!
eit7. detsember 2015, 21:43
saaks pildile , solarises !
Raha eest7. detsember 2015, 13:35
on Vilja nõus oma ema ja ka lapse vanakuradile müüma, mis veel Edgarist rääkida.
Raha eest7. detsember 2015, 13:35
on Vilja nõus oma ema ja ka lapse vanakuradile müüma, mis veel Edgarist rääkida.
7. detsember 2015, 14:21
Edgar tegi Kadrile ära!7. detsember 2015, 13:16
Edgar on väga tubli - tegi ülbele ja upsakale Kadri Simsonile ära! OI, kui hea! Kestvad kiiduavaldused Edgarile!
msi7. detsember 2015, 13:12
edgar astus omalajal lavakunstikateedrisse. näitemängud on talle kogu elu olnud südamelähedased.
kui ta oli peaminister, elas ta koos oma abi viljaga keila-joal. avalikkuse silmis esines ta korraliku perekonnapeana. mäletan, kuidas telekas kajastati tema sõitu venemaale, kus kohtuti ka seal elavate eestlastega. sõitis ta koos ametliku abikaasaga, kes oli siivsalt rahvariietes, pastlad jalas. niiet see abikaasaga kooselamise teater algas juba enne viljaga kooselamise etendamist.
alates sellest ajast, kui osteti maja nõmmele, pole see paar tegelikult koos elanudki. vilja on elanud nõmmel ja edgar hundisilmal. aga teatrit tehti pikki aastaid. ja hoolitseti selle eest, et meedia neid etendusi ka kajastaks. jõulu- ja jaanipidude perenaine vilja hundisilmal külalisi vastu võtmas...
tütar rosina elas väiksena võrumaal vilja vanemate juures. kuuldavasti ei käinud edgar teda kordagi seal vaatamas. jääb arusaamatuks, miks vilja sellise olukorraga leppis. karjäärinaise kalkuleeriv mõttemaailm?
aga Rosin polnud7. detsember 2015, 13:35
ju Edgari viinamarjast,see oli lihtsalt karjääääär.
kullakaevaja7. detsember 2015, 12:49
pressis välja maja ja palju muud
Egas7. detsember 2015, 13:06
Abielulahutus tähenda seda, et keegi kullakaevaja, abielu puhul tekibki ju ühisvara, ......
möhh,,,7. detsember 2015, 12:42
Kas Vilja mitte tiba litsivõitu proua ole?
to: möhh, 12;427. detsember 2015, 12:57
Litsid on vuhmavarjuhoidjad ja ratastooli lükkajad, mitte Vilja!
7. detsember 2015, 14:02
ikka vastupidi, teised teevad tööd, kuigi ega vahet vbl pole küll, kes seda täpselt teab, ja mis on töö, mis on lõbu ?
ei ole,ta aus 7. detsember 2015, 13:38
AVALIK daam, Kõik teised,kes ei tegele hoorandusega,on litsid.
Abielu puhul tekkis ühisvara,aga vat Kopli poolsaart daam ei saanud . See teeb viha tänasel päeval ka.
Tartu maantee alguse vanad majad olid kõik vilja kaasavarak,s,aga poolsaar jäi saamata
eit7. detsember 2015, 13:52
daamist on asi kaugel...
höhh7. detsember 2015, 13:59
kindlasti mitte. Ta oli ja on aus abielunaine, mida ei saa enamus korralike naiste kohta öelda.
xxxx7. detsember 2015, 14:27
Selliste rahade eest hakkaks ka viimane L korralikuks abielunaiseks.
või nii?7. detsember 2015, 14:56
sina olid neil siis kassapidaja, et summad nii täpselt teada on?
Tulevad koomast välja....7. detsember 2015, 12:36
Kesikute kommenteerijad on peale kongressi KOOMAST meelemärkusele tulnud ja sõimavad nüüd Viljat, sest nad arvavad, et Edgar valiti esimeheks Vilja TOETAJATE poolt kongressil.... Mida vaimselt haigetelt kesikutelt ikka muud loota....
vahel juhtub7. detsember 2015, 13:32
Pigem oled sina vaimselt haige nagu Alar1, sest loogika lonkab. Edgar Savisaare KE esimeheks valinutel pole mingit põhjust Viljat sõimata, sest nii Vilja kui tema toetajad pole Keskerakonnas juba ammu, vaid on Reformierakonnas. Võta parem oma rohud ära!
Jube7. detsember 2015, 12:28
Ju sa ikka hüvede nimel olid nõus selleks mängukanniks olema. See minu arvamus.
Aga aru ma ei saa, kuidas suutsid nii pikalt sellise mehe kõrval olla. Mina ei suudaks ka kõige suurema raha eest sellise mehe ligiläheduseski olla.
to: 12:287. detsember 2015, 13:02
Edgar OLI, ON ja JÄÄB Keskerakonna ESIMEHEKS! Kaagutaval Kadrile vaatab ta ülevalt alla suure põlgusega! Kiitke Edgarit!
7. detsember 2015, 13:53
Näe, tõesti kongressiväsimusest oled välja puhanud, hakkad aga jälle oma juraga pihta.
key7. detsember 2015, 12:22
Ja tead Vilja! Jäta see musta pesu pesemine eesti rahva ees. Kui nii halb elu oli, miks Sa seda siis juba varem ei lõpetanud. Paha hakkab juba: iga päev Edgar ja Edgar - Vilja algatusel. Tõepoolest, mida Su mees sellest arvab, kui Sa iga päev Edgarist avalikult jahud? Ela oma elu ja las Edgar elab oma.
eesti vanasõna7. detsember 2015, 12:20
kuda vakakest. nõnna ka kaanekest.
key7. detsember 2015, 12:17
Mis loll jutt! Kui oleks ikka päriselt vabaneda tahtnud, siis oleks ka Savisaare nime minevikku jätnud. Aga no ei. Ikka Vaja ju nimi kaasa võtta uude ellu (äkki uue nime järgi ei oleks olnud nii tuntud ja valimised oleks tuksi läinud), ei tea kuidas uus mees sellesse suhtus, et naine tuleb talle vana mehe nimega? Väga huvitav.
Mikk7. detsember 2015, 12:15
Vilja, jäta see kiunumine nüüd ja ela oma õnnelikku elu. Kui nii edasi läheb, saad ka sellest mehest lahti. Mina küll sellist naist ei tahaks, kes oma eksist räägib nii ööd kui päevad. Üleüldse tundub, et oled üks suur näitleja, Edgariga olid meie silme all väga õnnelik ja nüüd sellega samad lood aga tegelikult...? Tundub, et sa ei ole ikka oma eluga rahul!
Brita to : Mikk7. detsember 2015, 12:28
just. ju ka poliitikas vaid näitleja. ei enamat. paraku ...
aga see eest on tal maestro olemas, maailmanimega 7. detsember 2015, 13:40
suur kunstnik.
Kõik tema joogaõpetajad,klaveriõpetajad,lauluõpetajad,kudumisõpetajad,seksi.gurud kahvatuvad maestro hiilguse kõrval.
Edgarist pääsemiseks7. detsember 2015, 11:59
pidid ainult teise mehe voodisse ronima. Nii lihtne see ongi! Tavaliselt muutuvadki siis endised mehed"vanakuraditeks". Kuidagi peab ju oma vääritud tegu põhjendama.
teiste meestega7. detsember 2015, 12:17
kas ei mäleta,kuidas katsuti ilma eest neid va Edgari kälisid varjata ? Neid polnud 1 ega 2 ,neid oli piisavalt .
Aga kaunis ja lahke daam saab omale lubada .
ko7. detsember 2015, 11:58
vilja ise valis selle kõrgepalgalise töö - edgari kasimise
kas ta tahab, et selle eest talle valgetähe orden antakse?
kes nüüd Edgari kubet kasib ja mähkmeid vahetab? siret või batrakova või ...?
7. detsember 2015, 12:01
Edgar - VASTIK mees!7. detsember 2015, 11:53
Juba Vilja ajal tõi Savisaar prostituut Sireti koju ja tahtis Vilja voodisse magama panna... Jälk ja eemaletõukav mees! Oleksin sellise mehe kohe uksest igaveseks tänavale visanud! Aga kriminaalsed kesikud kiidavad kaabakat ja sõimavad korralikku naist Viljat. Veelkord on kõigile näha, MISSUGUNE on Kesk Kriminaalerakond!
kas nüüd olete heast ilma ja7. detsember 2015, 12:04
lausa ulgute sellepärast ?
eestlaslik eetika on midagi vapustavat,selleni ei küündi mitte ükski vasja ega vanja.
to: 12:107. detsember 2015, 12:30
Sina, pasakott, loe tänast Õhtulehte! Seal Vilja ütleb, et Edgar tahtis Sireti tema voodisse panna! Aga kas sina oled Siret ISE või....? Edgari per....lakkuja...?
xxxx7. detsember 2015, 14:32
Normaalne naine sellisel puhul lahutab aga kullakaevur peab lõuad ja
teenib edasi kiites varast ja pätti.
Jajah7. detsember 2015, 20:33
Magama panna vilja voodisse, mitte edgari voodisse...mida sellest järeldada?Vilja oleks idanud siis edgari voodisse magama minema...
7. detsember 2015, 20:52
Siret on Edgari tütar .... miks ta poleks tohtinud isa majas ööbida?
Seeru7. detsember 2015, 11:43
Aga mul täiesti suva kõigest sellest, ma elan oma elu ja soovitan teil ka seda teha
Kadri toetajatel tuul teisest suunast....7. detsember 2015, 11:38
Arulagedatel keskerakondlastel on kust tuul, sealt meel.... Tormiga on tuule suund muutunud ja kaagutava kana Kadri toetajad on siin hakanud Savisaare sõimamise asemel VIljat sõimama ja Savisaart TOETAMA..... Naera nii, et vats valutab nende kesikute üle! Ha-ha-ha-haaaaaa....! Mu-ha-ha-haaaaa.....! Bu-ga-ga-gaaaaaaa....!
kallis,hoorade üle ei ole viisakas naerda,neile7. detsember 2015, 11:44
võib kaasa tunda....kunagi nooruses olid nemadki inimesed oma unistuste ja lootustega.
Siin sõimu vast pole,on ainult kuivade faktide nentimine,kallis Kalle.
need olid Vilja klaveriõpetaja,lauluõpetaja ja 7. detsember 2015, 12:06
,,,, lõbustamiseks. Kas ei mäleta,kuidas see abiliste armee elas ??? Ei ole Vilja seda kunagi maha salanud.,
Miks te müüd kiunute ``
Aara7. detsember 2015, 11:37
Mul on väga kahju Vilja Toomastist. Ta näib nii üksikuna ja mahajäetuna. Keegi ei pööra talle enam tähelepanu. Suur igatsus Edgari järele on mõjunud laastavalt ka tema välimusele. Ta tundub olevat nagu 70-ne aastane. Aga mis teha. Vana arm ei roosteta.
Tundub...8. detsember 2015, 20:14
...,kui pilti artikli juures vaadata , et Vilja on alkosõltlane...
saarlane7. detsember 2015, 11:34
miks jättis saviassre nime alles kui teine jube oli.
Tiit7. detsember 2015, 11:51
Miks Vilja siis elas Edgariga nii kaua koos? Kas on ikka tark tegu perekonna musta pesu rahva ees pesema hakata?
kuni igasugune lootus presidendiprouaks saada kadus7. detsember 2015, 12:27
sai viljal mõõt täis, võttis veel eurosaadiku koha, mille lambasilma president:D talle valurahaks sehkendas. sõimajad näevad mahajäetus ikka veel presidenti ja siretis presidendi virtinit. kadrigi on kõik lootused edgari tõusu peale mahamatnud, tähendab, võiksite ringi vaadata ja mõnd teist, kasvõi toobalit jumaldama hakata. vahet pole.
7. detsember 2015, 12:40
jah, hirmus elu meie vargamäe eitedel. üks kirjutas raamatu et pidi lausa kaks korda olema presidendi naane, teine kirjutab et ei saanud kordagi olla.
hea küsimus 7. detsember 2015, 12:39
ehk selleks, et siret peaks nimele number 2. lisama ja vana ümiseks,
sa oled mul teine...:D
see nime kaaperdamine on ikka rohkem prouakandidaatide kiusamiseks, eks need noolijad omal ajal vist hinge täis ajasid:)
umbes, võtke mu mahajäetud vana, nime juurde saate ainult 2, 3 või enamgi ja näete, ega seda proua kahte paistagi.
heale küsimusele7. detsember 2015, 20:38
Vilja oli Savisaare KOLMAS naine, Savisaare pärast jättis Vilja maha Vahur Kersna, kes tollal ei olnud veel tuntud teletäht.Igaüks võib vahel valele kaardile panustada, kuid kes jahi raha, see tegi ehk siiski õige valiku?
dgfgsdfg7. detsember 2015, 11:31
Edgar on üks kõva mees-põrutas kõiki daame keda tahtis ja ei pilgutanud silmagi ja põrutab edasi. Edu sulle, vana!
aga see põrutamine ei7. detsember 2015, 11:47
anna ausale uulitsal ja baaris tööd rügavale neiule mitte rahu.
Ju ta sellest puudust tunneb.siin pieretid ja kõik tema sõbranjed kiljuvad üksteise võidu,kui kõva kutt oli see ES.
vaeseke,isegi Kalle ei abista ligimest tema kibedas ihuhädas....ju peab liiga vanaks ja lörtsituks
kas teie kallis kiki on juba7. detsember 2015, 12:15
Keskerakonnas ? Kalli Pentuse poolt ära aetud pisikeste laste isa ka Keskerakonnas ???
Millal nad jõudsid ? Kaja ajas ühe Taavi kahe allameetrimehe juurest ... see ju nõnna ilus tegu.
Vilja ajas noore lapse isa ära,see armas asi.
jaak7. detsember 2015, 11:28
Kuule vananev ja rääbaka välimusega Vilja,oled tõesti psühhopaat ja vaimselt haige mine kohe arsti juurde!!!! oled lõhkunud kaks abielu.Selliseid haigeid tempe saavad teha ainult alkohoolikud ,või moraalselt haiged!!! Mida mõtlevad sinust tütar ja mees Toomast!Ära kunagi kasuta nime Savisaar.Raamatu autorid peavad peenikest naeru,et leidsid korraliku lolli.Mine ära eestimaalt ja kohe!!
Tõesti?7. detsember 2015, 11:27
Raha ja karjäärii nimel ronisid paarkümmend aastat vanema mehe voodisse vabatahtlikult! Süüdista ahnuses ja karjerismis AINULT ISEENNAST!
Oi7. detsember 2015, 11:21
kuhu kadus minu kommentaar.
Oi7. detsember 2015, 11:20
ei tea, mis ta selle laimu eest sai, Ma ei usu, et Vilja on nii alatu, et läheb nagu labane joodikust naine oma eksmeest mustama. Eks ikka omalt poolt pandi seal juurde ka.
miks siis austet Hure7. detsember 2015, 11:35
pätti tema pere juurest öra ajas.Kas piret jäi viljast ilma ,kui olid klaveriõpetajad,ajaviitjad,abilised sel ajal soojas,kui vana pätt Huntaugul elas?
Ott7. detsember 2015, 11:17
Eks ta ongi vanakuradiga mestis, ega muidu nii totrat juttu ei aja. Tänu eksmehele oli ta edukas poliitikas. Isegi kõige labasem joodikust naine ei räägi oma meest taga, pealegi sellist, kes on temast tuhat korda parem ja targem.
vanakuradi endaga?7. detsember 2015, 11:32
No ja sõlmiski lepingu oravaparteiga , kes võttis Vilja vastu vaid selleks , et loll naine oma endist meest laimaks. Vaene Toomast , peab kogu aeg taluma Vilja jahumist oma eksmehest , naine ei raatsinud isegi Savisaare perekonnanimest loobuda. Vilja vist kannatab depressiooni all - nägu on selline nagu sõbrustaks alkoholiga - ei tea, lihtsalt välimuse põhjal selline arvamus...
Karla7. detsember 2015, 11:15
Nendest - Tootsi- katist, Toomasti-viljast ja evelinist sooviks lugeda lehest 1 kord aastas ja mitttte rohkem.
to: Karla, 11:157. detsember 2015, 11:32
Kadrist ei taha ka rohkem lugeda kui ÜKS kord aastas!
krissu7. detsember 2015, 11:11
Kui niiiiii meeletult tahtis Edgarist vabaneda, miks ta siis endale tema perekonnanime alles jättis?????
Silmakirjalik mutt see Vilja, mis muud ....
aga viljakene ise on ju süünipärane Savisaar,tema tules siukse nimega seie ilma pääle7. detsember 2015, 11:29
ja tema taimolene on savisaar.
Edgari vanemad olevat selle perekonnanime viljakeselt biiiiizdi pand,naeased reakisid.,
7. detsember 2015, 11:08
Kuule Vilja, sa oled ikka üks loll naine küll!
ei ole7. detsember 2015, 11:41
ta teeb selgeks oma tütrele,kuidas aus ja endast lugupidav NAINE peab elama ja olema.
Aga tegelikult on kena,et tema Rosina pole Edgar Savisaarega valmistatud,et tütrel on samasugused head geenid nagu daam Vijal ja tema abimehel.
See ei ole loll naine,ta on õige eestlane. Julm,joodik ja alatu- just nii nagu seisus kohustab.
nalja Eesti moodi7. detsember 2015, 11:06
Kaasteelised!7. detsember 2015, 11:05
Küll TEIS on palju kurjust kommentaare kirjutades!
kas raamatuesitlus7. detsember 2015, 11:00
pole ikka veel lõppenud?????????????? jumal hoidku, naine, tule mõistusele, kaua sa pläägutad????
kuda nimetada naist7. detsember 2015, 10:58
kes raha , tunntuse ja karjääri nimel tungib järgmise mehe kõhu alla.edu pr toomast.
aus avalik naine,igaühele vabalt pruukimiseks7. detsember 2015, 11:30
sugugi mitte uulitsal tölötav nn.devushka . Avalik naine,aus avalik naine.
7. detsember 2015, 10:58
Lugeda kommentaariumi, tekib üllatusmonent.. Milline raffas, milised väljendid, milline intelligents...Ning millised teadmised - kõik kommenteerijad oleks nagu Vilja voodi all peidus olnud ning teavad täpselt tema raudse voodi iga reformivedru kääksatust..
7. detsember 2015, 11:32
ta ise räägib sellest kogu aeg!
aga teie daam on seda kõike7. detsember 2015, 11:33
ise avalikustanud ja olnud selle ülle piiritult uhke. Ta oli selle ülegi kilkamas,et oskas oma Rosina lükata Edgari meistriteoseks.
Kas mälu na `lühike
7. detsember 2015, 12:00
Kas te siis olete tema raamatu juba läbi lugenud, et kõike nii täpselt teate?
Ei usu. Vaevalt et teil raamatu ostuks seda 24 eurot üldse leidubki...
Viska pööblile kont, ja ta närib seda mõnuga....
Meedia aga korjab klikke...
miks raamatut peaks ostma7. detsember 2015, 12:20
kas te ajalehti ei ole lugenud ??? Meedia valgustas korralikult.Ja ausalt.
sten7. detsember 2015, 10:56
hea,et sedagi tunnistad.leping on sul sõlmitud hullematega,kui vanakurat.üldiselt on see väga rumal tegu tuua oma must pesu avalikkuse ette.rahva silmis tõmbasid endale vee peale poliitikuna.ainult kintsukaapimine refidele või mingi muu alandus võivad veel päästa.piinlik peaks olema ka riigikogus istuda ja suurt palka vastu võtta!
aga sa said ka heldelt7. detsember 2015, 10:42
sa said saadiku kohta, sa said kindlustatud tuleviku, sa said koha europarlamendis... kas seda kõike on vähe????
ja mis peamine, sa said endale nime, mis avab uksi, savisaar. pole just paha.
millised ohvrid heaolu nimel tuuakse, see on teine teema. aga eks tuleb mõni asi ohverdada, et teist asja saada.
jh7. detsember 2015, 11:04
juba müüsid hinge kuradile, et soovitut saada. ja tagasi seda saada pole ikka veel õnnestunud.
lord7. detsember 2015, 10:26
nüüd siis on teada, et vilja sõlmis lepingu rehierakonnaga e. vanakuradiga e mustade jõududega eestis
Edgar on Pühamees!7. detsember 2015, 10:20
Jeesus oli ainult 3 päeva surnud, aga Edgar 40 ja siis Tõusis ta üles ja Sai Suuremaks Jumalaks kui Tsiisus.
hm,.aga miks ei7. detsember 2015, 11:38
läinud teie tapmine sel korral õnneks ?
Kõike olete saanud koristada nii et kass ka ei haugu ega polits tunne ÕNNETUSTE vastu huvi.
Aga Edgari hinge ei saanud ikka veel välja ????
7. detsember 2015, 15:34
kastrul7. detsember 2015, 10:15
Ise ta ju valis selle mehe ... ju siis on samasugune nagu ta väljavalitu, piinlik on lugeda sellist rämpsu ... lõpuni ei lugenudki.
see on nii7. detsember 2015, 10:15
Pärast karjääri saavutamist Edgari helde käe läbi oli muidugi tarvis sõlmida tänutundeks leping vanakuradiga.Niipalju siis hinnangust oma kolmanda mehe kohta, kelle nime ees peab kindlasti olema Savisaare nimi Lugejate tungival soovil oodatakse raamatut Vilja esimese ja kolmanda elu kohta, kus juba läbimüügi huvides on taas kangelaseks Edgar, keda süüdistatakse niigi kümnes maailma patus ja ka selles, et mees osales Eesti vabadusvõitluses oma riigi kättevõitmiseks, milliseid hüvesid praegune võimuklikk naudib.
Vanakurat7. detsember 2015, 10:05
Kas praegune abikaasa on vanakurat, kellega Te nüüd siis abielulepingu sõlmisite?
Vilja on ju aus inimene7. detsember 2015, 11:51
loomulikult on Taimo Savisaar see vanakurat. Kes siis muu? Aga see on vast tase, EEeestlannast suuuuur daaam ronib kuraditega keppima ja kus siis pärast kisendab !!!!!!
Milline eeskuju !!!! Aususe etalon!!!!!! HÕISSAA!
pärnakas7. detsember 2015, 21:03
Taimo on kena mees ja mängib hästi klaverit ... poleks uneski osanud arvata, et temap see Saatanarisu ongi.
Oh jah...7. detsember 2015, 10:04
Kui Vilja kehakeelt jälgida, siis tundub, et ta ei ole siiani depressioonist vabanenud. Mis tunne on su uuel mehel seda kiunu kõrvalt taluda?
Ega's šõubisnist siis tõsiselt saa võtta,7. detsember 2015, 11:20
küllap KÕIK asjaosalised seda adekvaatselt e. rahulikult võtavad :)
7. detsember 2015, 11:37
küll ta talub, raha ju tuleb!
Ülo7. detsember 2015, 09:59
Miks Vilja ei loobunud Savjsaare perekonnanimest?
Lihtne7. detsember 2015, 11:18
Majanduslikul kaalutlusel. Nimi Savisaar tagab ka reformierakonnale venelaste hääled.
Julie7. detsember 2015, 09:56
Vilja, meie naised oleme tugevad ja kannatlikud ,me ei vaja teiste haletsust ja peaksime õigeaegselt oma ebameeldivustele ja pettustele ise lõpu peale tegema,mitte seda terve rahva ees seda sassiläinud lõngakera lahti harutama hakkama, Kaotajaks pooleks jäid sina, sest mõtle oma elu üle veel järgi ,siis leiad,et mul oli õigus. Ei ole Edgari ega keski pooldaja aga väga loodan, et lõpeb ükskord see naiste halamine raamatute kaudu-------------te ju riietute end rahva ees alasti ,sellega oma ligimistele haiget tehes ja eriti lastele, kelle te olete vist üldse unustanud. Su elu on olnud räpane ja seda elulõpuni.
aga7. detsember 2015, 09:54
Kas siis praegune mees on see vanakurat...ei usu!Mõne aja pärast on siis temast raamatut oodata.Ehk on enne veel oodata Vilja laulukarjääri.Miks on vaja oma isiklikust sopast raamatut kirjutada ja ennast blameerida?Miks see peaks teistele huvi pakkuma?
Mari7. detsember 2015, 09:50
Vilja, teie vaimse tervisega on lood halvad. Depressioon on salakaval haigus ja nõuab eluaegset tähelepanu. Teie eluülesanne tundub olevat Savisaare mõnitamine, aga olete teinud end naerualuseks. Arvatavasti jätkate selle teemaga oma elu lõpuni, rumal naine.
7. detsember 2015, 09:55
lugege enne raamat ka läbi kui tänitama hakkate...aga ilmne savika pooldaja, polegi mõtet teilt arukat analüüsi oosata....
Arge ostke seda raamatut7. detsember 2015, 10:05
Vilja tahab Edgari nime kasutades rikkaks saada.
See perekonnanimi on talle toonud majad,rahad,kohad Brüsselis ja 7. detsember 2015, 11:57
Toompeal,,,, muidugu on seda vähe.
Aga milline au on tema peenel tütrel !!! Selline ema on suurepärane. On osanud hoolitseda ,et isa on soliidselt olemas ja puha.
Miks lugeda vana libu ülistusi ?
Austerlanna kirjutas palju ilusamini ja viisakamalt ,hollandlanna samuti.
Kalllis Kalle aga katsub laimata kogu oma suurest tarkusest.
7. detsember 2015, 10:00
Oh marii-k üriii. Kas oled juba ta raamatut lugenud? Mina küll ei ole, seetõttu ma ka ei tea, kas ta seal Edgarit mõnitab või mitte.
Arvata võib, et meil on neid naisi piisavalt kes on ilusa elu ihaledes abiellunud montrumiga.
7. detsember 2015, 10:07
parandus - monstrumiga
Ants7. detsember 2015, 10:16
Tunnen sulle kaasa.Pealkiri raamatul siis vale - paeaks olema,,Monstrum Edgar".Kurb igatahes.Viljast kahju.Aga terve rahvas ei pea seda jama lugema ju.
7. detsember 2015, 10:57
Meie meedia kirendab sellistest elulugudest.
to ants7. detsember 2015, 11:17
Mul pole selliseid probleeme. Nii et mulle pole vaja ka kaasa tunda.
õlu7. detsember 2015, 12:37
Ei ole ka raamatut lugenud ega loegi, aga Savisaare seniste tegude järgi on ta üks kõige ehtsam seks-maniakk, kes oma energia saabki naistelt.
i7. detsember 2015, 11:37
No mingi probleem sul ikka on, 10:00/11:17. Isegi väga tugev probleem. Egas muidu kasutanud sõna "monstrum".
11:377. detsember 2015, 12:34
Vaata raamatupoe lette. Seal on selliseid raamatuid virnades. Probleem on hoopis meie kirjastustes, kelle jaoks meeldib välja anda odavate seebiooperite lugusid.
to I 11:37 ---- veidi lisaselgituseks sulle, kui sul omal pea ei võta....7. detsember 2015, 12:45
7. detsember 2015, 09:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Võts7. detsember 2015, 10:07
Ei kehti see kõikide eesti naiset kohta, aga.....
?7. detsember 2015, 09:46
Maailmas toimub hullemaidki asju.Või see ongi maailmalõpp?
Mirja7. detsember 2015, 09:45
Piinlik inimene, Edgari nime all endale veel kuulsust koguda. Ei ole amuti Savisaare pooldaja, aga miks on see inimene sellise perekonnanime säilitanud? Soe eit.
757. detsember 2015, 09:44
Mul on raamaturiiulil raamat "Elu manipulaatoriga",kus on Savisaare isiksus 1-1-le lahti kirjutatud.Ja tõesti.sellisest nartsissistlikust egomaniakist nagu Savisaar ongi raske vabaneda.Selle raamatu valguses mõistan Vilja piinu täiega.
7. detsember 2015, 10:04
sinusugune 75 aastane dementne vanaeit on paras selle liiderliku omakasupüüdlku teise vanadaamiga paari panna ja allapoole ... lasta !?
häbitu7. detsember 2015, 09:43
vilja sa oled kõige häbematum ja valelikum inimene!Tead,et Edgar on abielus ,aga ulud ja kraabid ta ukse taga(miks sa sellest ei kirjutanud?),et armukeseks saada!Vaene Rosina,tal on kindlasti sinu üllitise pärast häbi! Raha ju ei haise,aga sina......
miks Rosina vaene on, tema isa ta eest pole hoolt kandnud,sest7. detsember 2015, 12:03
ema Vilja sokutas Rosina Edgarile ,tegi näo,otsekui oleks Edgari eostatud. Ei ole Edgar, Rosin ega tema bioloogiline isa süüdi Vilja ihades ja tegudes.
Nii....8. detsember 2015, 20:38
et 2 meest olid siis tal korraga , kui Rosina isa on keegi teine, mitte Ets ?
Hele7. detsember 2015, 09:40
Savisaare nimi ainult 14 aastat, võtnus siis juba Laanaru nimi seda ikka pisut kauem kantud ja ka ilus nimi, aga kuulsusesära lõi üle pea, vastik naine
oot-oot7. detsember 2015, 10:41
Nimevalik on igaühe enda teha ja kõrvalistel pole siin mõtet kobiseda...
valetab vilja, sest faktid räägivad hoopis midagi muud7. detsember 2015, 09:31
Ja jätta alle vanakuradi perekonnanimi SAVISAAR ja maja, kus elasiti...elad siiamaani....nii armas ju:
Hetk7. detsember 2015, 09:28
Milleks selline loll jutt, astu ühiselust välja, lahuta. Järelikult Sinu praegune abikaasa ongi vanakurat, kui Sa väidad, et oleks sõlminud lepingu ükskõik kellega. Kurb küll.
Kas 7. detsember 2015, 09:28
nendest vanadest naistest juba küll ei saa, nautisid väheke poliitiku elu tänu Edgarile, oleksid olnud võib olla praegult vaene nagu kiriku rott ja rimi kassas tööl, ole rumal mutt õnnelik, ära alise kogu aeg siin ajakirjanduses.
:)7. detsember 2015, 09:23
Ma arvan oleks piisand lahutusest ja kui asi nii hull miks siis nime alles jätsid .
miks7. detsember 2015, 09:10
.. kjuule Vilja -ei usu Sinu juttu jälle Savisaarest jne. Kui Savipäts nõnna halb siis miks sa jätsid tema perekonna nime ????
Minu7. detsember 2015, 09:03
arvates saavad inimesed vananedes ikka targemaks, kuid siin on küll vastupidine nähtus. Kui palju veel. kui kaugele veel?
seniilsus7. detsember 2015, 12:26
+ ärajoodud ilu + pudelisse aetud oid
Üks kurb kooslus.
sa7. detsember 2015, 09:03
Ilma Edgarita poleks sind keegi teadnud ega tundnud.Tema tegi sulle karjääri.
Vana Peerf7. detsember 2015, 09:01
MIs sodi inimene suust välja ei ajaks, et oma raamatut promoda. Äkki nüüd mõni ostab ka.
Tean millest ta räägib.7. detsember 2015, 08:59
See on kohutav, kui teine inimene kellest sa pead ja austad osutub maniakaalseks manipulaatoriks. Et sellest ängistavast ja igasuguse inimväärikuse alla suruvast nõiaringist välja pääseda võib kuluda aastaid.
v7. detsember 2015, 08:56
Eks Edgar mõtles samamoodi!
triip7. detsember 2015, 08:55
Häbi võiks olla kõigil perelõhkujatel vähemalt niipalju, et mitte möl---da, kui neile endile sama mõõdupuuga antakse.
Ooot7. detsember 2015, 09:13
Perelōhkuja, mis see on, vōi kes see on
Eks pered on siiani lahku läinud ja lähevad edaspidi aga kirjutada Raamat oma magamistoast ja kui vasti on lapse isa see on madal
Vanapoiss7. detsember 2015, 08:52
Ei hakka loomulikult seda pahna lugema, aga oletan, et vanakurat oli reformikommude partei või pesitses hoopis teise mehe voodis.
Ei usu seda jampsi7. detsember 2015, 08:52
See pn vaid vilja vaatenurk!
ff7. detsember 2015, 08:52
Kas refilas on positsioon niruks läinud? Mida hr Toomast niisuguse avalduse peale mõtleb - et peaagu ka nagu vanakuradi vanaema aseaine.
07. detsember 2015, 08:47
päris tore on lugeda, et Edgar on kõva naistemees! Võim&naised&raha... Päris korraliku karakteri annab välja. Karmavõlg ka tasutud. Egas muud kui uut võlga teenima?
Jävait Mutt7. detsember 2015, 08:44
Oi, milline valetamine ja enesealandamine käib, kuna E-ga enam edasi ei saanud ja tuli soovimatu Vanakuradiga paari minna?! Aga partaku Vanakuradit ei armasta /kõik sellest ju korduvalt aru saanud/, ikka E-?!,Aga lämmatava armuvalu mahasurumiseks peab kogu E rahvas seda kiunumisdt ning tsirkuselavastust taluma aastaid?
7. detsember 2015, 08:49
7. detsember 2015, 09:18
Oi jah..... Hirmus , hirmus asi on toimunud....
Mõtleks vaid, ta pöördus ära Kristusest ning Moosesest, kes oleks viinud ta Pühale Maale....
õudne, õudne, õudne....
"Bravo"!7. detsember 2015, 08:43
Kas eneseväärikus on täiesti devalveerunud mõiste nn. poliiitikute seas? Kui tase on nagu on, siis polegi imestada midagi ja NEED on rahva valitud juhid ehk pead ja rahvaesindajad!
NB! Jätkuvalt juhivad riiiiiki, tule taevas tõesti appi!
See on märk palju tõsisemast probleemist - 7. detsember 2015, 11:28
neidsamu psühhopaate ju ometi valitakse!
Ka nüüdseks juba 2. valitsemisaega stagneerivaid reffe ju ka VALIB seesama RAHVAS.
Demokraatias pole probleem kunagi VALITSEJATES vaid ikka VALIJAIS. Paraku..
Palun,7. detsember 2015, 08:43
Viljake, lase see raamat paljundada pehmes köites, siis saab seda vähemalt otstarbekalt kasutada!
no mida7. detsember 2015, 08:41
kuhu see naine oleks jõudnud ilma Edgarita
Aripaev7. detsember 2015, 08:41
...kuidagi jube nilbe see Europarlamendi Liikme V.S. jutt. Meenutab aegu kui rahvas N Liidus oli just esimesed seksuaalsed vabanemised omaks votnud.
7. detsember 2015, 08:52
see jutt pole tal kunagi parem olnudki !
viljakene7. detsember 2015, 08:40
kes su sitasest välja tõi, kes sa olid enne Edgarit, tahtsid kuulsust- said, ära üldse säutsu
7. detsember 2015, 08:37
Näis7. detsember 2015, 08:32
Kas järgmise raamatu kirjutab LUISA......
Naised tulge mōistusele....
Idee.7. detsember 2015, 11:05
Aga kes kirjutaks raamatu Toobalist? Vaat sellest tuleks juba bestseller põnevuse harrastajate seas! Materjali virnade kaupa.
Na7. detsember 2015, 08:32
Sõna: kasvõi, on pealkirjast puudu.
Naera7. detsember 2015, 08:30
Et praegune mees oleks siis nagu vanakurat. Artikli pealkirja järgi võib ju nii aru saada.
7. detsember 2015, 09:01
tuleb välja nii küll pealkirja järgi aga võibolla ongi kodus püsti kurat !!?
kes on naine?7. detsember 2015, 08:29
Kas tõesti kahetseb Vilja Savisaar-Toomast, et ei saanud olla Jacqueline Kennedy, Eva Peroni, Katariina II ja Marie Antoinette (sic!) kaliibriga tegelane? Vaeseke kas ei tunne ajalugu või põeb suurushullustust. Jacqueline oli mäletatavasti presidendi abikaasa, Evita lihtrahva lemmik ning Katariina meestemaias keisrinna. Riigireetur Marie Antoinette aga lõpetas üsna kurvalt.
Tõsi, legend räägib, et Marie ja Wolfgang Amadeus Mozart kohtusid lapsepõlves, kui viimane andis keiserlikule perele kord lühikese kontserdi. Kui keisrinna küsis, mida Mozart soovib esinemise eest saada, lausus noor helilooja, et tahab Mariega abielluda. Nii et jah, mõningane seos tänapäevaga isegi on.
7. detsember 2015, 08:53
Marie Antoinette riigireeturiks nimetada on labane ,teades tema absoluutse huvi puudumise poliitika vastu.
kes on naine?7. detsember 2015, 09:42
Marie Antoinette oli poliitikas tõepoolest diletant. Riigireeturluse jäädvustasid giljotineerijad ajalukku ettekäändel, et monarhia asendus vabariiklusega ehk tolle aja mõistes tagurlik progressiivsega. Teatud sarnasus on ses sildistamises ka hilisemate revolutsionääride leksikaga, kus samuti eelneva riigikorra esindajad rahvavaenlasteks tembeldati. Nõustun, ajalugu ON labane.
don't cry ...7. detsember 2015, 09:16
Ajaloo mittetundmist on siin tõesti tunda. Eva Perón oli tihedalt seotud sõjakurjategijate varjamisega Argentiinas. Eva Perón suri 33 aasta vanuselt vähki. Vilja peab õnne tänama, et ta nii rumal on. Muidu peaks ta juba surnud olema.
No7. detsember 2015, 08:28
Ma ei tea, seda raamatut ma kindlasti ei osta, tōesti ei huvita mis kellegi magamistoas toimub. Naised mis teil ometi viga on lahutus ja kohe raamat, tundub et teid on kohe vägisi tipppoliitikutega abielluma sunnitud. Ilvese nuturaamat ka vist just ilmus. Kōik rahaks no miks teil ju nende meestega lapsed ka kahju neist.
Öeldakse ju,7. detsember 2015, 11:13
et jagatud mure on pool muret. Siin see seletus ongi. Tuuakse oma ebaõnnestumised avalikkuse ette - arvatakse, et hakkab kergem. Kui vaeseke loeb aga kaastunde asemel siinseid kommentaare - ega ei hakka küll! Hullemaks teeb! Tõepoolest, ei maksa oma murega avalikkuse ette ronida.
"Ma ei ole üheski erakonnas - olen tavaline inimene"7. detsember 2015, 08:27
ikka ja jälle lõpetatakse jÜst nende sõnadega pikk monoloog, teadagi kellest.
ma ka põle üheski erakonnas ja vilja mind ei huvita,
huvitavad on need kes teda taunivad:)
mis kirbud neid kiusavad, kas tõesti kedagi tõesti häirib vilja ja edgari lahkuminek :D
tuleb välja, häirib, paljusid häirib, kes on küll need inimesed ja mis neid veel häirib ja mis neile küll meeldib? loodetavasti mu tutvuskonnas neid ei ole...
7. detsember 2015, 09:21
Selliseid inimesi leidub kolhoosides.
Arvamus7. detsember 2015, 08:22
Naised kipuvad armuma mõjukatesse vanematesse meestesse.Selle nimel pingutatakse, et võita tähelepanu. Kui inimest tegelikult armastatakse, siis ei minna teda hiljem pettumuse korral laimama. Edgar oli abielumees ja tema perekonnale tegi Vilja haiget. Ta võiks seda tunnistada ja näidata mingit austust oma enise armastuse vastu. Kui see oli üldse armastus või lihtsalt soov välja paista, teha karjääri. Kas kõik müügiks on väga eetiline.
no7. detsember 2015, 14:04
perekonnale tegi siiski Edgar haiget. Egas Vilja ju eelmiste naistega abielus olnud. Pole tal ka mingit kohustust nende ees.
loll vanaeit,7. detsember 2015, 08:22
lõpeta ükskord see edgaritamine ära. Laula oma tomatiga teki all edasi ja ole vait.
mida ta seletab7. detsember 2015, 08:15
kui Edgar peaminister oli ja elas oma abikaasaga lasnamäel. Siis mõned ööd magatas teda Vilja, kes elas kino kosmose lähedal. Kas Edgar käis sind vägistamas aeg ajalt, vaevalt küll ronisid vabatahtlikult karjääri tegemise nimel voodisse.
kas nii, nagu praegu7. detsember 2015, 08:24
need kotkad ja teised loomakesed ?
1237. detsember 2015, 08:12
raamatut on vaja ajupestuile müüa
hm7. detsember 2015, 08:10
Ja ometi on nimi Savisaar sulle nii armas, Viljakene, et isegi peale lahutust loobuda sellest ei suuda?
marihhen7. detsember 2015, 08:10
Vilja käitub raamatut promodes ebaväärikalt, alandades ennast ja teisi. Selline maaslamaja peksmine on andestamatu. Suur 0 oled sa vilja! Piinlik on kuulda seda musta pesu pesemist aga selline ussitaja sa juba oled!
Ma ei ole üheski erakonnas - olen tavaline inimene.
1237. detsember 2015, 08:08
raamatut on vaja müüa! Edgar enam raha ei anna ja teised on rohkem nagu petisekari
mari7. detsember 2015, 08:05
No, no, küll on tigedaid kommentaare. Aga tühja neist. Vilja tegi kunagi laialtlevinud vea. Edgar on keskendunud võimule ja teda ei muuda. Lihtsalt osadel noortel naistel on kalduvus armastada just selliseid nö. võimsaid tüüpe. Unustades fakti, et eelnevalt on juba 2 perest lahku mindud. Alati tasub endalt küsida- miks? Võim on naistele samuti tugev motivaator. Siis võimuga abiellumine, lootuses võimu dresseerida. Aga vaevalt. Ja lõpuks, eks noorest peast need lollused ju tehakse.
... noh, noortena ikka, ega Võimgi ju7. detsember 2015, 11:14
vanade seast vali :)
Ja ega's see viga olnud - kui uuesti saaks, eks läheks ikka samamoodi.
Seep see elu paradoks - kui mõistus pähe hakkab jõudma, hakkab ka elu läbi saama...
Juust in Piibel7. detsember 2015, 07:56
Keskerakondlikud parasiidid on leilis! Tubli ,Vilja!
Fraal7. detsember 2015, 07:55
Nu kas ta peale Edgarit ei liitunudki mitte Reformierakonnaga ... täpselt nagu pealkiri ütles.
pole sõnu7. detsember 2015, 07:46
kas tõesti pole vastik nii pesta oma musta pesu kogu rahva ees ?
sõlmiski lepingu ,,,7. detsember 2015, 07:44
7. detsember 2015, 07:36
7. detsember 2015, 07:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
7. detsember 2015, 07:38
Vaadates seda seakisa, mis algas raamatu ilmumisega, siis tekkis lausa huvi, mis seal siis kirjas. Igasugune negatiivne reklaam on hea reklaam. Seega - kus suitsu seal tuld.
//7. detsember 2015, 08:12
ei ole küll Edgari imetleja, aga ütles ta õieti Vilja kohta: ta ainult minust räägibki. Näljane mõtleb ikka leivast.
7. detsember 2015, 09:55
Samas ei saa ka kommenteerijad olla ilma Viljata, nimetades teda lausa ussiks, kuid ise ollakse kommenteerides nagu anakondad....
Kolhoosi wärk...
mai7. detsember 2015, 07:35
see naine on aru kaotanud, oli mis oli kuid niimoodi suure kella külge panna enda varianti, kes ta ise enda arvates on (ma ei ole savisaare pooldaja)
7. detsember 2015, 08:17
raha paneb rattad käima, ka vanakuradi endaga!
eestimees7. detsember 2015, 10:59
Auahne, alatu ja süüdimatu kui Etsi ei oleks olnud, istuksid täna kusagil uberikus, paljas ja näljas, ei tunneks su vastu keegi huvi. Mine eluga edasi ja ole sellega rahul mis on olemas, ainult põlastust vääriv inimene võib käituda nii alatult.
7. detsember 2015, 12:59
no vaevalt ta nüüd paljas ja näljas oleks olnud. Edgarile oli ta tugevaks toeks. Hüppas või pea ees lõkkesse. Eks ta andis endast rohkem, kui vastu sai ja keegi ei hinnanud. On, kuis on, mõlemad on suurkujud. Suure mehe taga on alati tugev naine. Üksikud mehed ei jõua eales nii kaugele.
Seega pole meil õigust siin näpuga näidata, et mitte keegi. Suure tõenäosusega siiski sinust keegim.
xxx7. detsember 2015, 07:25
Nähes Edgari tsirkust ja teades teda tehase direktori ajast,pole kyll mingi ime,et Vilja jalga lasi.Usun,et ta on oma kekutamise ja oma naba imetlemisega ning tsirkustega oma viimaste aastate jookusul on köigil hale teda vaadata ja usun,kui mees vötaks oma lapsi kuulda,siis oleks ammu tagasi tömbunud.Kes tahaks,et tema lähedane oleks kogu ilma naeruks
//7. detsember 2015, 08:14
ei saa Edgar ilma Keskerakonnata; ei saa Vilja ilma Edgarita ja ajakirjanikud ei saa ilma mõlema mölata . Hundid söönud, lambad terved.
7. detsember 2015, 07:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
eeh7. detsember 2015, 07:42
Ise ju hoiad teda pildid. Promod. Teed lahti artikli, siis veel kommenteerid. Ja oled veel pahane ka. Noo kelle peale? Lõpeta ära uudiste kommimine, millest sa tahad, et see lõpeks. Kui tuleb järgmine artikkel, siis sa ei tee lahti, ei loe ehk siis ei anna signaale, kuidas sulle kordaläheb temast kirjutatu. Ja siis kaobki pildilt. Aga tigeda kommentaarid ainult annavad hagu. Miks sa seda teed, kui sa ei taha et temast kirjutatakse ?