Inimesed

Jaak Joala, Ivo Linna ja Tõnis Mägi hääl tuli kolme tenori tuuril hoopis lindilt! (123)

LISA KOMMENTAAR

Manni20. november 2015, 13:03
Üks ees, teised taga... Kui kontserdilt tuldi, oldi vaimustuses: vohh, kus oli äge šõu. Aastaid hiljem reedab keegi, et enamus live-esitatud paladest tuli fonogrammilt. Ja ühtäkki polegi enam miski äge. Lulud kehvad, inyerpreedi repertuaar pole kunagi kuhugi kõlvanud!
Soovitan neile virisejatele - hoidke edaspidi igasugustest kontsertidest eemale! Käige kohe kauge-kauge kaarega mööda. Ei juhtu siis üllatusi, ei kao hingerahu ja mis peamine, piletiraha jääb alles. Teised aga, kes naudivad esitust isegi siis, kui audio lastakse kvaliteedikindluse mõttes demolt, tunnevad rõõmu ühisolemisest ega vingu pisiasjade üle.
Senini meeles23. november 2015, 08:58
Mina olin Saaremaal puhkamas siis ja mulle oli kontert suur elamus.
Pole praegu üldse oluline, kas tuli fonogrammilt või otse.
Toslem19. november 2015, 22:52
Ah et Öhtuleht on nii rahanäljas, et hakkab surnut mönitama.
Aga teeks äkki nii:19. november 2015, 21:23
Olen (vastu tahtmist, aga ikkagi) lugenud kommentaare.
Kuidagi kohe igast eluvaldkonnast roomab lõpuks üks mingi limukasinfo välja.
Teen endale mingi "Past-Copy" teksti, siis vist ikka kaks: "Nõus" ja "Pole nõus". Pagana hea on olla siis elu/kommijate keskel. Vahet pole, mis teema ega kes persoon.
Aga - kurb, et Iffi nimi hakkab ka figureerima... Fonogramme on esitatud nende väljamõtlemisest saadik. Olin peol, kus ulatasin oma CD pleieri hr. Steinfeltdile, et saaks edasi laulda. Aga see oli ammu ja ja ise ütles ausalt, et ongi fono.
KES EI TEAKS SEDA SIIS19. november 2015, 08:21
1990-2000 RAUDSELT 99% LAULUDEST LIND VÕI CD PEALT, SEE ON AVALIK SALADUS.
Muusik18. november 2015, 23:37
Henrik Normann`i täisfonod tulevad ka kõik eranditult läpaka pealt pealt, selleks on tal kaasas alati Üheks selliseks "meelelahutajaks" on Henrik Normann kes rahvale silmagi pilgutamata ja häbenamata tünga teeb. Täisfono tuleb läpaka pealt , kaasas oma "helitehnik", kes "volume" nuppu õigel ajal nulli keerab ja siis kui rääkida tarvis jälle peale keerab heli. Selliseid "meelelahutajaid" võiks üles lugeda rohkem kui kahel käel sõrmi, aga eks rahvas tea vast niigi kes neile tünga teeb ja maigutamise eest kõva papi küsivad.
liis18. november 2015, 23:32
Hea,et Tarmo Pihlap nendega ei oln
Hea,et Tarmo Pihlap nendega ei ol19. november 2015, 00:44
Hea,et Tarmo Pihlap nendega ei o
liis18. november 2015, 23:32
Hea,et Tarmo Pihlap nendega ei olnud.
Hea,et Tarmo Pihlap nendega ei19. november 2015, 00:44
Hea,et Tarmo Pihlap nendega e
liili18. november 2015, 23:27
Hea,et Tarmo Pihlapit nendega ei olnud.
Hea,et Tarmo Pihlap nendega19. november 2015, 00:44
Hea,et Tarmo Pihlap nendeg
Elts18. november 2015, 23:00
Lindilt võui mitte lindilt,kuid mind häiris hoopis muu.Kontsert lauluväljakul pidi algama kl 21.Olin lapsega seal.Kell oli veerand kümme,kui nägin,et Jaak Joala andis intervjuud.See võttis hulga aega ja ta oli minu teada ka veel lühikeste pükstega.Mõtlesin,et kui veel kaua alustamisega aega läheb siis,kuidas ma lapsega üldse linna jõuan,sest ühisveondus ei tööta öö läbi.
Kui te lapsega just jalutud polnud,19. november 2015, 00:43
loodan et nagu kõik normaalsed inimesed - kand ja varvas, tramm 11.
Ja kui selline asi häiris, siis ...
Ja siis?18. november 2015, 19:45
Kontsert oli väga ilus, poisid olid väga ilusad, ja kui mõned lood tulidki fonogrammilt, ei varjutanud see sündmuse helget ja südamlikku meeleolu.
idealist18. november 2015, 18:17
Mulle meeldib see kollane triibuline elukas, millele ei oska nimegi anda, aga näe triibutajat, võtab ja tsensuurib arvamusi?
idealist18. november 2015, 18:25
Pidasin silmas öhtulehe modesid, edu teile.
Kummardus Teile Jaak,Ivo &Tõnis18. november 2015, 17:59
Hea muusika eest!!!Artikkel!?!?!Let it be.....
See pole18. november 2015, 17:51
ju kellegi saladus. Laulja, kes laulab, ega imiteeri, pingutab häälepaelu ja see on näha.
idealist18. november 2015, 18:12
Jah seda on näha, kui keegi TAHAB näha.
idealist18. november 2015, 17:43
Sahistatakse, et Joala oli kaotanud häälepaelad? Vast polegi see niiväga saladus? Kunagi kaotas üks tiiger URR oma triibud, pole ka midagi imestada.
kogu see värk....18. november 2015, 16:48
...näitabki- kui ennast täis see Kremli siristaja oli. Eriti lõpuaastatel.
ziidiuss18. november 2015, 17:00
Ära mine hoogu,tore siristaja oli õigel ajal õiges kohas. Aga lõpus oli lihtsalt vana haige mees.
19. november 2015, 18:07
Aga sina oled lihtsalt mölakas.
Švejk18. november 2015, 16:42
" Ja nii nad tapsidki meie Ferdinandi !" Mis muud ma oskan peale kõikide kommentaaride lugemist öelda !
Ly18. november 2015, 16:38
Hääl on tööriist mida tuleb hoida,sellepärast lindid ja plaadid ongi mis abiks.
nojah18. november 2015, 16:27
Võrreldes neiu Sanrda esinemisega aastal 2014 Vallikäärus oli tegu siiski erakordselt kvaliteetse esinemisega.
Bla18. november 2015, 15:20
Muusikatööstuses on see pigem tavaline. Youtubes on selle kohta üsna palju matejali. Mõnes mõttes on see ka arusaadav kui on iga päev kontserdid mis on juba ette välja müüdud. Pole kuulnud, et keegi oleks kontserdi ära jätnud kuna häält ei ole.
..18. november 2015, 15:18
Ja siis?? Vahva üritus oli ikkagi :)
vello5518. november 2015, 14:37
siis tegelikult petsid rahvast...juba 20a. tagasi...
Eee...18. november 2015, 18:45
Oli see nüüd just petmine? Minu kui põlise bändivenna suhtumine on pisut teine (ehkki vannun, ise laulsin ja mängisin alati ise - kes ei oleks noorena purismiperioodi üle elanud): kui musa oma, siis esita kuidas tahad - kui aga kuulajaid leiad! Aga mitte 20, vaid Eestis vähemalt 25 ja mujal kauemgi.
Kas fono lindilt laskmine on petmine?19. november 2015, 00:40
Aga laval riides olemine ei ole petmine?
Rahvas tahab ju näha/kuulda artisti sellisena, nagu ta on - riided seljast, maestrod!
Maie18. november 2015, 14:25
Vaat kus vigurivändad! Nii toredasti laulsid ikkagist. Einoh, mis seal vahet on kuidas nad laulavad. Ilus oli vaadata ikka.
Lugeja, kuulaja18. november 2015, 13:44
Aga mina soovin, et igasugune elulugude kirjutamine kiiresti ära lõpeks. Need, mis kirjutatakse pärast inimese lahkumist siit ilmast on enamikel juhtudel kantud loo jutustaja väga isiklikust vaatest ja arusaamast või isegi vaenust. Piinlik oli telerist vaadata kuulata autorit.
no krt. küll18. november 2015, 13:23
maksin raha ja oleks võinud sama muusikat kodus lindi pealt kuulda, mina loll lasin end ära petta
No aga neil olid ju riided ka selgas!19. november 2015, 00:39
Sa ei saanud arugi, et ei olnud või?
Oled ikka loll küll siis...
Sellel nädalal tuleb JJ raamat müügile18. november 2015, 12:33
peab ju huvi tekitama,
ning igasugused susinad ja sahinad, ning kõlakad sobivad promoks väga hästi . Nagu näiteks Kilumetsa enda vihje, et Jaak oli lähedaste suhtes egoist vmt , aga miks ta oli egoist ja kas ta ikka oli nii suur egoist ( kõigi) oma lähedaste suhtes,... Kilumets ise JJ väidetava egoismi tagamaid ei selgita. Põhjus miks Kilumets väitis, et Jaak oli egoist oli see , et Jaak ei saatnud lähedastele Venemaalt raha ja pole kunagi toonud poolõele nänni ???
5518. november 2015, 12:14
mis siis kirjutada üldse, kui midagi pole kirjutada? ja veel suurte tähtedega
See on alati nii18. november 2015, 12:22
Lauljad vaid määgivad lindi saatel. Hea äri lollidelt raha saamiseks!
18. november 2015, 14:29
Mida määgivad, kes sinna linti siis laulis laulud, sina või? Mis vahet seal on
Stuudiomees18. november 2015, 18:47
oi sa ei tea, mis laulu saab määgimisest kasvõi natukese kaja ja tugeva ekvalaiseriga teha! Rääkimata muust tehnikast! See ei kehti muuseas Joala ja Linna kohta.
19. november 2015, 00:06
Aga praegu just neist jutt on. Ja kas meil polegi siis ühtegi lauljat, kes laulda oskab, kõik "määgimised" tehakse tehnika abil lauludeks, jah?
to kell 00:0619. november 2015, 10:52
loe artikkel läbi ja sa saad teada, et Jaak Joala laulis (need laulud mida nad 3 tenori kontserdil esitasid) ise sisse ja tema puhul ei olnud vaja tehnika abil kuidagi laulmist paremaks töödelda.
to //18. november 2015, 12:14
aga palun, ole nii kõva mees, keda inimesed raha eest vaatama tulevad, isegi kui lindilt tuleb laul. ole, palun :D aga sa ei ole :D
AHH..18. november 2015, 12:08
...las ta jääb nüüd !
6918. november 2015, 12:01
Vaata ja kuula, Õhtulehe ajakirjanik! Ehk hakkab sinugi tühjas hinges soojem.
https://www.youtube.com/watch?v=1Hh3HQq6mCY
ja mis siis?18. november 2015, 11:55
enamus aru ei saanud, aga ei sobi ka? samad mehed olid kohal, mis sis sellest? elamuse saite? saite. millega rahul ei ole? arusaamatu.
muusik18. november 2015, 16:00
Fonodelt kontserdi tegemine on väga mage! See on ebaproffessionaalsuse ehe näide.Te ei lähe ju ka muuseumi fotosid vaatama vaid eeldate et teie ees on unikaalne teos kogu oma hiilguses.Sama ka hetkel Eestis,kus mööda tantsukohti kondavad abitud ekstraktoristid ja taksojuhid oma laptoppide ja minidiskidega.Ainult rumal pööbel võib sellisest vaimustuda kahjuks.
18. november 2015, 16:53
Sinu kommentaar on mage kiibitsemine
EI ole ju18. november 2015, 18:49
ebaprofessionaalsuse näide! Just profid seda teevadki! OK, 60-ndail oli teisiti ja 70-ndate esimesel poolel ka, aga neid aegu... No tahaks ju tagasi kah, aga ega ei saa! Muuseas, maailmas on küllalt alternatiivbände, kes neid vanu põhimõtteid au sees hoiavad, vali välja ja kuula neid!
muusikule19. november 2015, 00:34
kas sa lähed kontserdile PROFESSIONNALSUST või ELAMUST saama?
Heli võib ju kasvõi sumbutitorust tulla, kui see ELAMUSE huve teenib.
ebaproFFessionaalsus20. november 2015, 18:19
Kui muusik tahab rääkida eesti keelt VÕÕRSÕNADEGA,siis vähemalt õppigu ära,kuidas seda sõna eesti keeles kirjutatakse,muidu võime hakata mõtlema,et tegu on asjatundmatuga.Eesti keeles kirjutatakse see võõrsõna EBAPROFESSIONAALNE.
Et nagu-18. november 2015, 16:01
Kui kõik petturid,
Mis siis meiegi õigust peaks taga ajama ?
Veider òigustus ju ?!
jama jutt19. november 2015, 00:13
Enamus sai väga hästi aru, kes kahtles, küsis teistelt üle. Iff oli sellest väga häiritud. Laval olijad said samuti aru, et rahvas taipas. Kontsert oli oodatud, sündmus, aga JJ oli nõudnud fono järgi suu maigutamist, kuna ei tundnud end enam/veel kindlalt. Mul kuulajana oli hea meel neid koos näha, aga väga kurb, et võimekad lauljad läksid selle fonoasjaga kaasa. dirigent hüples ees nagu hampelmann, ootas klikki kõrva, millal vehkima peab hakkama.
jah18. november 2015, 11:33
ongi parim enne möödas kännud, märgake väärikalt minna lavalt
19. november 2015, 18:30
Kas sa tahad kangesti nende asemele astuda? Miks siis ei ole juba sind näha? Oled lihtsalt üks ehteestlaslik kadedusetropp.
Kalev18. november 2015, 10:54
Alles nüüd avastate,et tuli lindilt .Joala ise ühes intervjuus manis tollal,et tuleb lindilt.Põhjuseks ütles ,et kui teised tuuritajad lasevad lindilt ,siis miks nende kolmik peaks otse laulma.
ja18. november 2015, 10:51
Linna mängib siiani lolli edasi, promob veel reklaame( JÕLE TÜÜTU IMBIL JU VEINI NÄLG NII SUUR ET PEAB RABAMA) et sa ikka suudaks ivokene
18. november 2015, 14:27
Kas loll on väga valus olla?
eh18. november 2015, 16:18
ta on nii loll ja tuim, et ei tunnegi seda kohutavat valu mis sellega kaasneb
jah18. november 2015, 10:43
Ivo on nii arukas ja sümpaatne inimene, et võiks lausa eesti president olla.
meenub18. november 2015, 10:33
Kord oli Tartu lasuluväljakul mingi kontsert. Vraidi kord esineda ja tema laul hakkas kõlama enne kui Vrait mikrofonii jõudnud oli, suu avamisest rääkimata. Teine juhtum oli Kate´iga, kes üritas "laulma" hakata ,aga helimees tegi tünga ja laul ei alanud kohe. Need on vanad meenutused, kuid on ju teada, et enamik otse-eestris lauljaid liigutavad vaid suud. Ükskord Orumets unustas, et laulu lõpus pole pikka noori, ja ajas suu ammuli, samas kui laul juba lõppenud oli. Samas ei leia ma selles midagi halba. Eellindistus tagab kvaliteedi. Tehnika võidukäigu ajal tuleb tehnikat ka kasutada. Kes tahab ehedat elamust, mingu ooperisse. Kuigi - mine tea, äkki toimub juba sealgi suumaigutamine?
midagi nii18. november 2015, 10:23
Mis sellest tagantjärgi enam heietada. Kui see asi lindilt tuli, siis pidi mingi põhjus olema. Ühel olid probleemid häälepaeltega...
-18. november 2015, 10:22
No vaat lihtsalt ei usu, et kõik lindilt tuli. Võib-olla, et mõni üksik . Mägi hüppas elu eest, nii et lõpuks leemendas üleni. Ei usu ka, et orkester tsirkust tegi.
18. november 2015, 10:43
Sel ajal oli ju tore kuum suvi, loomulikult leemendas. Vist üks kontsert oli vihma ajal, aga soe oli sellegipoolest.
toome koidu ja teised "tähed"18. november 2015, 11:04
timmivad oma soigumist ju ainult arvutiga ja kõik ok.
Gun18. november 2015, 17:50
Olin asja juures ja tean, et kõik tuli n.ö.lindilt. Ka orkester. Dirigent oma kepikesega andis märku mitte orkestrile mängimiseks, vaid helimehele fonogrammi käima panemiseks. Linna ja Mäks alul puiklesid vastu, et tahavad otse laulda aga kuna oli n.ö. Jaska äri siis vastu kaua ei saanud puigelda. Linna ja Mäks ei taha rahast seepärast rääkida, et see mida nad küsisid ja mis oli tookordses vääringus normaalne raha, seda nad ka said aga nähes publiku hulka ja kasutades mõttes korrutustabelit olid vennad üsna tujust ära. Teades, et sponsorite poolt oli tuur juba enne esimest kontserti juba kinni makstud, siis ei jäänud neil kahel laulumehel enam midagi muud üle kui lõuad pidada ja Jaskale helgeks vanaduspäeviks varandus ära vormistada. Seda, et Mäks higistas ja tõmbles oli kõrvalt ikka valus vaadata küll, teades, et kõik tuli n.ö. lindilt. Ega need mehed pärast seda Jaskaga suurt tegemist ei teinud ka. Kahju, et inimesed on nii kergeusklikud ja lähevad n.ö. liimile. Praegu jätkavad seda rida tuntumatest tegijatest Grete, Jörberg, Maasin, Estin, Nancy, Respekt (kuti laul tuleb lindilt, naispool mõned lood otse jne.). Ilmselt ei saa sinna midagi parata kui leidub inimesi, kes selle eest on nõus raha välja käima. Minu järeldus on, et artistid kes niiviisi talitavad ja arvavad, et kõik on korras - ei ole oma tegemistes ausad. Põhjenduseks tuuakse, et kõik teevad nii. Õnneks kõik ikka ei tee nii - teevad nii ainult need, kes kahjuks ei ole suutelised otse pikalt ja puhtalt esinema.
19. november 2015, 00:12
Oh, saad sa nüüd kergemalt hingata, et oma "teadmised" said rahva ette tuua?
värdi19. november 2015, 16:31
aitähh,gun,sa ütlesid kõik ära mis minagi öelda tahtsin,praeguste tegijate nimekirja võiksin täiendada veel umbes 4-5 kuulsama esinejaga aga las see jääda nende endi südametunnistusele.....
Cuba18. november 2015, 10:09
Seada Kolme tenori CD plaati võiks uuesti müüa.
Manja18. november 2015, 10:02
Kas 2 allesjäänut ümisevad nüüd siis igal aastal viimse päevani toladele?
Mis kokulepe ?18. november 2015, 09:58
Joalast viimases saates "Tähtkuju Jaak Joala" - laulis / vihjas T. Mägi kui linnuke.....
Demo kasutamisest ja vihjas , et peale neid esinemisi ostis Joala Jaguari.... Mägi imestas veel , et kuidas küll sai Jagauri osta....
Jägminekord võiks Iff paremini valida kellega kokkuleppeid teeb, kelle sõna / lubadus ka midagi maksab.
Triin18. november 2015, 16:39
Mäletan ka seda saadet, kus Tõnis Māgi kibestunult neid rahaasju lahkas, vihjates, et nemad suurt midagi ei saanud, aga Joala ostis kaks? autot. Tõepoolest üllatav sellisest asjast avalikult rääkida, ehkki oli/on selline kokkulepe. Respect?!
aga laval olid ju ikkagi nemad ise19. november 2015, 17:47
see ongi tähtis, las ostis omale auto, sai ka sellest elust veel midagi... Ma ei ole välismaalt tema peale kade.
edisson18. november 2015, 09:36
no mis me nii kaugele läheme: küsige , kuidas viimase Tantsupeo "otselaulmisega " oli ka !?, aga loomulikult , seal ei saa kava seisma jääda jne....sama on Hommikutelevisioonis, et "mõned artistid" loivavad kohale kahekesi trummariga, trummimehel on solnik ja hät, aga backis kostab terve bänd ja kuus vox-i
...18. november 2015, 21:49
Tantsupeol lauldi küll otse.
Tōesti18. november 2015, 09:32
Ei kujutaks ette kui ostad pileti 100 euri viini sûmfoonikutele vōi bon jovile vōi ka miks mitte jaan tättele, ja kontsert lindilt
09:32-le18. november 2015, 10:49
Mina küll kujutan ette. Rahvas tahab koos olla ja emotsiooni saada. Saabki.
kuidas selle petmisega on?18. november 2015, 09:04
kas nt.reklaamis ei pea siis välja kuulutama , et heli tuleb fono pealt? samas võiks ka ju lauljad kontserdile tulemata jätta. näidatakse videot ja kõik. ja oleks jokk.
Vaat ei pea!18. november 2015, 09:31
See hakkas levima seoses omaaegse nn minidiski tulekuga - olen muusikategija, mitte küll tuntud; eluaeg ainult otse mänginud/laulnud ja algul ajas hirmsasti vihale, hiljem tundus, et las ta siis olla pealegi, igaüks läheb ju ikka iseenda moodi hulluks. Niisiis minidisk, millest tulenevalt ei olnud vaja enam bändi - tänapäeval on selle asemel enamasti arvuti. No ja mingil ajal avastas keegi kavalpea, et ega laulmagi laval pea, kui ei taha... Kohalolek - jah, staari nägemine on asi, mida siiani veel videoga aendada ei ole suudetud.
hologramvõix laulja asemel ju olla 18. november 2015, 13:56
Aaa...18. november 2015, 18:53
Ma olen sama, kes "Vaat ei pea!" alt kirjutas: hologramm saabki see tulevikus olema! Kuna olen musategemise kõrvalt (ja-jaa, teen siiani, raha eest, aga muud tööd ka, sest staariks ei saanud) ka füüsikat õppinud, siis võin kinnitada, et nii häid spontaansust jäljandavaid hologramme veel ei tehta - saati veel varasemal ajal! Aga tulevad, tulevad!
juba olemas18. november 2015, 22:51
Otsige YT-st MICHAEL JACKSON HOLOGRAM @Billboard Music Awards.
Päris äge!
ja tühi sellega18. november 2015, 09:03
Paavo Kanguri raamatus, mis on väga hea, öeldakse, et ainult viimane tuur tuli lindilt,sest kellelgi olid siis hääleprobleemid.
Oli18. november 2015, 09:28
Kuidas oli aus oleks siis kontsert ära jätta.....
...18. november 2015, 09:48
Kangur ei tea, mida kirjutab või valetab.
18. november 2015, 14:33
Ja sina muidugi tead täpselt.
võroke18. november 2015, 09:00
Lahe kontsert oli Intsikurmus! Rahu Jaagule ja edu Ivole ning Tõnisele!
18. november 2015, 08:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Nojah18. november 2015, 09:34
Parandaks: Joala ja ka Linna (mingist ajast, ütleme Apelsiniga ja hiljem Rock H-ga) on mõlemad ühed Eesti parimad. Mägi... Noh, midagi ju oli, vali hääl vähemasti, tõsi, ilma erilise kõlata; ütleme, et kuningas Elvise mõõtu ei ole just välja andnud :)
18. november 2015, 09:58
Linna oskab normaalse häälega laulda küll, aga enamasti rögiseb laulda.
Tere hommikust!18. november 2015, 08:45
Tarkmees taskus ilmus välja! Kes muusikast vähegi mõikab, sai sellest kontserdi esimestest taktidest kohe aru. Kusjuures ma läksin paari oma sõbraga, kes seda ei uskunud, lausa sõnelusse. Järelikult enamus inimesi ikkagi ei saanud aru. Kõige kummalisem asja juures oli muidugi see, et aeti kohale ka ER sümfooniaorkester mitmekümne suurepärase pillimängijaga, kes ka ainult imiteerisid muusika tegemist. Aga mis sest enam, peamine, et šõu ikkagi oli!
no secret18. november 2015, 08:44
see pole mingi saladus ju... Alo tv ketrab seda lugusid sellelt kontserdilt kogu aeg ja isegi loll saab aru, et lood tulevad lindilt ja härrased maigutavad vaid suud...
See18. november 2015, 08:32
Pole mingi uudis, juba siis tulin poole pealt ära kuna tundsin et olin petta saanud
18. november 2015, 14:36
Oh sind, hellahingelist, küll.
Maksim Fjoodorov18. november 2015, 08:22
Kontsert oli hää. Mulle jäi ausalt öeldes arusaamatuks mida see orkester sääl tegi kui kõik lasti maki pealt?
Nojaa siis?????18. november 2015, 08:18
Peamine, et tuli ilus ja hea välja, lisaks nägid mehed stuudios kindlasti palju vaeva hea tulemuse nimel. Vaatasin seda hiljuti netist. Südamlik ja tänuväärne etendus ja ununematu.
Milleks kellelgi vaja uritseda, urgitsejad püüdku kasvõi üks asi elus nii hästi teha, kui need mehed iga päev tegid.
AITÄH!!!
nojaale18. november 2015, 08:30
muidugi on mehed tublid, aga tänu jumala annile- oma häälematerjalile on veidi lihtsam läbi lüüa elus. nii ta on.
to nojaale18. november 2015, 12:03
no nii ju on kõigil, kes on nutikam (teeb oma ära), kes on ilusam (saab missiks vms), kes oskab nalja teha, kes oskab lauda, kes jookseb kiiresti jne. mõnel on, millega kergemini raha teenida, teistel pole. need teised kas pingutavad õppida end spetsialistiks või rahulduvad olema taksojuhid, kassapidajad või postiljonid. nii lihtne see ju ongi.
See18. november 2015, 09:26
Ongi valikute küsimus, ise ei maksaks sentigi makimuusika eest,
Olgu seal kes tahes...
azza18. november 2015, 12:06
krt, ikka suht koomikud olete, no tegelikult ei saa isegi aru, kas ikka on otse või ikka on lindilt, aga kõvad irisema :D
no mis vahe sel on? kui ei tea, siis on ju kõik hästi, laulad kaasa ja emotsioon missugune? pealegi, katsu olla see mees, kes tuleb kohale ja ei pea laulmagi, lastakse linti ja raha ikka tuleb. vot katsu olla. ma pakun, et sina see ei ole, eks? keegi ei tule kohale ja raha maksaks veel vähem keegi sinu vaatamise eest.
meenutus18. november 2015, 08:09
...suureparane kontserttuur, tulgu voi lindilt, ikkagi tasus kokkutulemist Eesti valilavadel ,seal metsa all.
Kullakesed18. november 2015, 07:51
See pole ju saladus.Sellest on olnud meedias juttu,et just selline oli Jaagu nõue ja kontsertide toimumise eeldus.See on väga selgelt ka live'st näha ja kuulda.Pirita kontsert,kus kolm vanderselli iga lavataguse käiguga järjest joviaalsemaks muutuvad ja üha enam näost läigivad,on väga naljakas ja tore meelelahutus.
uskumatu18. november 2015, 07:46
sell juhul peaks ju kõik need kontserdite rahad mäelt ja linnalt tagasi nõudma,see ju sulaselge rahva petmine .uskumatu ju millist pappi need kontserdid sisse tõid.ja mäel ja linnale panna eluaegne esinemise keeld.
Oh!18. november 2015, 07:56
No siis tuleks poolte (v rohkemgi) Eestis toimunud kontsertide ja isegi kõrtsihaltuurade rahad tagasi nõuda - see ei ole tõsiseltvõetav!
tom18. november 2015, 08:09
Ja kuidas "ajuKeenius" selle esinemiskeelu peale paneb? Läbi KGB? Rahvamaleva? Rajoonikomitee kultuurinõukogu? Või paneks eetrikeelu peast lihtsatele?
rahvamalev19. november 2015, 12:20
just, rajoonikomitee keelab ära ja rahvamalev kontrollib, et keelust üle ei astuta.
Mul on käesidemed juba valmis , kohe hakkame pihta.
18. november 2015, 08:57
18. november 2015, 14:40
See oli muidugi "uskumatule" mõeldud, mitte tom-ile
kui rumal võib ikka mõni olla,18. november 2015, 11:10
ega see pole G.Otsa aeg,enamus kasutab lindisalvetusi.Ainult Moskva endine linnapea Luschkow keelas selle Moskvas ära.
sqdq18. november 2015, 07:45
pange ennast p6lema mul on siiber juba lugeda inimesest kes lahkunud.. saaks aint raha teenida surnu pealt kuradi haiged v2rdjad
?18. november 2015, 08:31
armas inimene ,rahune maha, miks sa loed ja ennast vihaseks ajad? Kas keegi ei lase sul muidu elada, kui sa lehte ei loe.? ja värdjas oled ju ise, kui siin oma viha välja purskad
P.K.18. november 2015, 07:41
Joala olevat ju olnud kõikide aegade kõige suurem, andekam jne laulja - millist arusaama raamatukirjastajad meile pidevalt pähe määrivad. nüüd siis selline paljastus.....Irw!
18. november 2015, 09:00
No kas see tähendab, et ta andekas laulja ei olnud?
P.S.18. november 2015, 09:06
Kuidas pähe määrivad? Ta OLIGI. Aga aja pea kiiliaks, ei siis jää sinna miski pähemäärituna pikalt pidama.
to P.K.18. november 2015, 12:11
aga linti tuli laul kust? äkki ikka väga head lauljad lausid selle linti? seega mis soga sina ajad? Joala ei olnud ju pikalt laulnud, suitsetaja oli ta teatavasti nagu korsten, ilmselt ei olnud enam 44 aastasena hääl see, mis enne? loomulik ju. ja kui hääl tuleb lindilt ja mees tegelikult laval, näen ta liikumist, miimikat jne, no mulle sobib. selge ju, et nad laulsid ka laval, lihtsalt mikrofonidesse ei tulnud, LAULSID nad ju ikkagi, ega niisama ei saa samal moel suud liigutada, kui ei laula.
on ikka lolle olemas.
P.K-le20. november 2015, 19:54
Levimuusikuna kindlasti peale Georg Otsa.
Ossi18. november 2015, 07:40
Otse oleks kuulda parmude ümin.
Teele18. november 2015, 07:32
See pole mingi uudis. Juba siis kui kontserdid toimusid, oli see avalikult teada.
see on ju ammu teada fakt18. november 2015, 07:32
ma mäletan mingit intervjuudki, kus üks neist kolmest ütles, et miks me peakski otse laulma, kui ülejäänud kõik fonodega panevad.
see ei ole üldse uudis. jumala eest, õhtuleht arvas, et avastas ameerika. aga kaugel sellest. kolumbus tegi selle juba ammu ära.
tuleks rohkem asjaga kursis olla, siis ei teeks ennast avalikult rumalaks ;)
18. november 2015, 10:17
Minu meelest oli see Joala, kes talle omase arrogantsusega teatas, et miks me peaksime otse tulistama, kui ülejäänud kõik lindilt lasevad. Tänapäeval teevd kõik fonodega ja kedagi ei sega. Ma nii mäletan seda intervjuud.
Aga Kulli on enda meelest jubedale saladusele ligi saanud.
Tegelikult pole see mingi saladus kunagi olnudki.
18. november 2015, 07:27
Kas keegi kahtles selles veel?!
Mõistmatu18. november 2015, 07:24
Ja mis avastus see nüüd küll veel on? See, et nad seal suud fonogrammi järgi liigutasid oli ju niiiii ilmne...
Venemaal laulavad enamus ühiskontserditel fonogrammi järgi ehk siis maigutavad vaid suud, no ja siis?
//18. november 2015, 07:38
siis võiks ju ka lauljaid endid kinolinal vaadata, mis and ennast väsitavad laval ringikõndimisega?? haltuura!