Sügav kummardus Georg Otsale,et aitas elada oma loominguga läbi okupatsiooniaja. Okupandid mängisid inimestega ,et rahva viha saaks kellegi vastu rakendada. Sama kuritegevus kestab praegugi edasi.Vaadake millised kommunistid Eesti riigis võimutoolil vedelevad ja elavad sinu lolli arvel kuritegusi sooritades.Hävitatakse Eesti riiki täiskäigul.
Georg Ots oli meie suurim laulja selles mõttes,et ta laulis nii ooperit,operetti kui estraadi.Kas on palju soovitud,et kasvõi kordki viie aasta jooksul,tema juubelisünni- või surmaastapäeval näidataks Mister X?
Hea on fantaseerida, ja leida tagantjärgi kõikvõimalikke põhjuseid. Meil on juba ligi veerand sajandit vabadust, maailm lahti--aga kes on kuhugi jõudnud? Neeme Järvi ja Avo Pärt jõudsid maailma juba Nõukogude ajal--ei mingeid probleeme. Annely Peebo ja on uuema ajastu täht. Mõned veel. Lisaks veel hordide viisi mailllmakuulsaid "tähekesi", Iris, Gerli, Hannah --rohkem nagu ei meenu. Meedia toodab selliseid pseudotegelasi järjest juurde. Ja kõigil neil on mingi "tohutu takistus", mis ei võimalda lõpuni välja minna.
minge laulge siis koik austrias, mis te siis siin passite? ah pole julgust ja pealehakkamist, haal ka kesisevoitu ja valimust pole ollagi. peebo on ilus ja andekas ja seda eestlane ei kannata. kadedus soob hinge seest.
eelmisel siiski õigus. Peebo on kaunis ja sarmikas naine aga lauljana tõesti ei midagi erilist. Rahvusooper Viinis (mitte segi ajada sealse Riigiooperiga mis on maailma tähtsamaid ooperiteatreid) on ju tegelikult ainult kohaliku tähtsusega asutus.
et kui keegi omadest kusagil midagi saavutab, siis hakatakse kohe kottima, et ei ole ikka nii andekas kui peaks jne. millised muusikalised saavutused harradel endil ette on naidata, et nii kriitliselt sona voetakse?
Tuletage meelde, kuidas 1992. aastal meil võimule pääsenud Isamaa hungveipingid tegid Otsast vene lauliku. Eesti rahvas on ikka paras taigen, millel kuju polegi.
Nõukogude võim lihtsalt kartis, et Ots ei oleks välismaareisilt tagasi pöördunud. Ikkagi eestlane/pribalt, ja see ütles tollal kõik Moskva tšinovnikutele. Muud polnud vajagi.
Kust on see info, et Otsa kutsuti New Yorki esinema? Otsa tunti Soomes ja teistes sotsmaades, läänes aga oli ta tundmatu. Miks Ots siis Soomes ära ei pögenenud, kui isegi koos abikaasaga seal esinemas käis? Pole tarvis luua Otsast mingit kannatajat - vöi veel hullem dissidenti, see tema eluloole ei anna midagi juurde.
Teresa Stratas (kellega Ots Leningradi Kirovi teatris Jevgeni Oneginis koos laulis) kutsus agentuuri kaudu, mis asus Venemaal, kuid Ots "peideti" Eestimaale ära ja kutseid kätte ei saanud. NSVLiit kartis, et laseb jalga
Teresa Stratas on Kanada sopranistin- mis on temal tegemist väljamaale laulma kutsumisega Goskonzerti kaudu? Loomulikult püüti Goskonzerdi kaudu Otsa sokutada kuskile laulma läände - see oleks toonud Gokonzerdile tohutult valuutat, kuid selleks oli ka välismaiste teatrite ja agentuuride kutset vaja. Järelikult polnud suured lääne teatrid huvitatud "sovjetlauljast". Nii lihtne asi ongi.
konkreetsetest allikatest, et Otsa oleks tahetud nii Londonisse kui ka Pariisi suurtele lavadele esinema ja teda ei lastud. Sa hoia oma myrgine keel hammaste taga.
new yorki, vaid ka londonisse ja pariisi, milaanosse jne. mis krdi dissidenti, saa yle oma otsa-vihast ja suurest kadedusest, inimene oli loov kunstnik, kellel ei lastud nii korgelt lennata kui oleks voinud. soome andis koik pogenikud valja.
Ots oleks vöinud rahulikult Helsingist söita Stockholmi laevaga vöi Rootsi piirile pöhja taksoga, kui oleks tahtnud! Nii tegid paljud teised pögenikud.
Kusjuures - olles kristalselt aus - Ots ei olnud mitte niivõrd fenomenaalselt hea laulja, ehkki ta oli loomulikult tipptasemel. Küll aga tema hääletämber ja karisma oli see, mis temast suure artisti tegi. Hea häälematerjaliga ja tehniliselt laitmatuid lauljaid on tuhandeid. Suureks artistiks aga saavad neist üksikud.
No loe nüüd ise: !ehkki oli tipptasemel, ei olnud ta niivõrd fenomenaalselt hea laulja." Tipptase tegelikult ju eeldab fenomenaalsust, või mis, sest muidu lihtsalt ei oleks tipptase.
KOMMENTAARID (39)