Foto: H&M
Jõulud
10. november 2015, 12:29

PILDID | Katy Perry särab H&Mi pühadekampaanias

H&Mi jõulukampaania täheks sel aastal on lauljatar Katy Perry. Kuu lõpus avalikustab H&M ka Perry'ga filmitud vaatemängulise jõulureklaami, mida võib näha nii kinodes, televisioonis kui brändi veebilehel.

H&Mi 2015. a jõulukampaania reklaam, mida on võimalik näha alates 23. novembrist,  tähistab saabuvat pühadehooaega tõeliselt suurejooneliselt. Katy ilmub vaatajate ette näiteks haldjana, kes äratab ellu uskumatuid tegelasi – alates elusuuruses piparkoogimehikestest ja rulluiskudel tiirutavatest ülisuurtest kinkidest kuni hiiglaslike kaisukarudeni. Tegevus on kiire ja pidevalt vahelduv ning Katy lisab igale stseenile oma väikese vimka. Reklaami tunnusmuusikaks on Katy uus laul "Every Day Is A Holiday", mis on kirjutatud spetsiaalselt jõulureklaami jaoks ja mille on produtseerinud Duke Dumont.
"Jonas Åkerlundiga suurejoonelise reklaami filmimine ning kõikide nende lustakate rõivaste, eriti mu suure lemmiku "Elfie Selfie" sviitri, nägemine, tekitas minus tõelise pühademeeleolu. H&M on mänginud rolli mu isikliku stiili arengus alates 13. eluaastast, mil hakkasin brändi lõbusaid ning soodsaid rõivaid lisama oma peamiselt vintaažist koosnevasse garderoobi. Ma ei jõua ära oodata, et ka sina saaksid lisada oma rõivavalikutele veidi sära selle maagilise pühadekollektsiooni esemetega," ütleb Katy Perry.
Nii ekraanidel linastuvas reklaamis kui ka plakatitel on Katyl seljas esemed H&Mi jõulukollektsioonist, milles segunevad pidulik glamuur, stiil ja lõbus ajaviide. Näeme huulepulgapunaseid kleite, avatud varrukatega pidulikke smokinguid ja T-särke, millele on punaste litritega tikitud lipsud. Erilisi detaile on kõikjal – narmastega mustast miniseelikust ideaalse jõulukampsunini. H&Mi jõulukollektsioon on H&Mi poodides saadaval alates novembri keskpaigast.
"Selle aasta jõulukampaania juures meeldivad mulle stiilide segunemine ja uuenenud traditsioonid. Need rõivad on kui loodud nautimiseks, olgu tegemist täiusliku peokleidi või mugavaima kampsuniga, mis sobib koduseks ajaviitehetkeks pere ja sõpradega," sõnab H&Mi peadisainer Pernilla Wohlfahrt.
Selle aasta jõulude ajal soovib H&M toetada Myanmari lapsi, müües spetsiaalselt selleks disainitud kinkekaarte. Iga ostetud kaardi eest saadud summast annetab H&M Conscious Foundation 5% organisatsioonile UNICEF. Annetustest saadud raha kasutab UNICEF sotsiaalse kaitseta Myanmari lastele parema koolihariduse andmiseks ja elementaarsele põhiharidusele juurdepääsu tagamiseks. Kinkekaartide kampaania abil loodavad UNICEF ja H&M Conscious Foundation aidata enam kui 350 000 lapsel saada kvaliteetset alg- ning põhiharidust. Kinkekaarte saab osta H&Mi poodides 31. detsembrini.