Foto: ERR
Saund
10. november 2015, 10:01

Eesti Laul sai uue näo (4)

Täna ärkas ellu uus Eesti Laulu logo. Sõbralik ja avatud laululind iseloomustab uuenduslikku ja mitmekülgset lauluvõistlust. 

"Eesmärk oli liikuda abstraktsest märgist äratuntavama kujundi suunas, samas säilitades algupärase Eesti Laulu logo vormiloogikat ning proportsioone," kirjeldas autor Jan Tomson logo arengut, mis on valminud tema Amsterdami stuudios.

"Kõik on uus novembrikuus," rõõmustab ETV meelelahutussaadete toimetuse juhataja Mart Normet. "Uued laulud, uus disain, uus finaali toimumise koht ja ka piletid pole kunagi nii varakult müügile jõudnud."

Eesti Laulu uuenemine tähendab ka seda, et kaks telestuudios toimuvat poolfinaali lähevad sel aastal eetrisse ilma publikuta. "Selleks, et hoida palju üllatusi Suurhalli jaoks, teeme erinevad visuaalsed ja tehnilised lahendused telestuudiole ja finaalile," selgitab režissöör Ove Musting.

"Finaali energia saab kindlasti olema võimas. Kes on varasemalt kohal käinud, teavad, millest ma räägin. Ainult et nüüd tuleb see emotsioon korrutada vähemalt kümnega," kinnitab Musting.