Üritused

ÕHTULEHE VIDEO | Luisa osaleb taas Eesti Laulul: "Meil ei ole rohkem lauluvõistlusi Eestis artistidele, kes juba tegutsevad ka." (78)

LISA KOMMENTAAR

reet4. november 2015, 14:41
jutt on sama rumal nagu taavilgi ja mida seal tahtagi kui kasvanud oled elva metsade vahel.
inimene11. detsember 2015, 18:32
ja sina reet,kus sina kasvanud oled????? Elva metsade vahel on väga inspireeriv olla,seal elab praegu ka Ain Kaalep,oled kuulnud ???I IGATAHEA REET-SA OLED VÄGA TÕUSIKLIK JA VÄGA RUMAL INIMENE.
maamiis4. november 2015, 10:55
luisa ära mine tule mo juure maale kui taavist pole asja,tal varsti neid pedesi küll
maamiis4. november 2015, 10:55
luisa ära mine tule mo juure maale kui taavist pole asja,tal varsti neid pedesi küll
Luiisa3. november 2015, 20:52
Palun ara tee endal jalle marki tais.
Jah3. november 2015, 14:47
Ilust on küll asi kaugel ja tema inin mulle ka ei meeldi.
Laulusonad3. november 2015, 20:48
Ooo reformierakond, kyll oled sa yllas
Ooo reformierakond, kyll oled sa riikas
Ooo reformierakond mind haljale oksale viib
jne
luisa pangu3. november 2015, 13:50
oma juudipoisist elukaaslasele aru pähe...muidu on varsti teised viisid, teised laulud ja teine publik
3. november 2015, 08:10
Hullud on lahti kui kommentaare lugeda.
kurb3. november 2015, 07:27
Kui siin lugeda kommentaare jääb kyll tunne,et eestlane on lolliks läinud.Mida on inimesel körvade vahel,kui yldse on,kui hakkab siia laulujutule tooma sisse valitsust vöi Röivast.Täiesti alaarenenud.Lauljana on Luisa tugev ja hea häälega.Kindlasti edu.Lehes vöiks hakata nöudma,et kirjutatakse oma nimega,siis löpeks ometi igasugune solvamine vöi niisama lahmimine
ju siis teatud inimesed3. november 2015, 08:19
on käitunud eesti rahva suhtes näruselt ja ebaausalt
to kurb3. november 2015, 09:04
Aga palun alusta ja kirjuta oma kommentaarile nimi alla.
V'rdlus3. november 2015, 07:13
Kahtlematta on Luisas see miski võrreldes Birgitiga. Birgit on kuidagi külm,ürtab hästi teha. Kõige parem naislaulja on minu arvates Liisi Koikson, kõige ilusam ka
on on 3. november 2015, 10:08
ja see "miski" on ääretult ebameeldiv ja tülgastusttekitav
Salakõrv3. november 2015, 04:18
Olen eelpoolkõnelejatega nõus,et Luisa on väga hea tämbriga ja x faktoriga laulja.Jah Birgit laulab tõesti puhtalt.Alguses muidugi röökis nagu kõik Maikeni koolitatud.Aga tal puudub sisu ,see miski mis teeb lauljast laulja.Lihtsalt nootide puhtalt laulmine ja vähe dünaamikat ei aita.Pole Luisa abikaasa fänn aga hoian Luisale pöialt.Väga ameerikalik tämber tal ,kui laulaks inglise keeles.
vaidlen3. november 2015, 14:41
Luisa on kirju segu heidi Tamme estraadist ja Maikeni kisakoolist. Pole veel päris oma leidnud.
no siin4. november 2015, 18:13
...ajad sa küll jama! Kus Luisa puhul see "kisakoor" on??? Just üks nendest kes end üle ei forsseeri kuid kes ometi ka "lamedaks" ei jää! Pese kõrvad puhtaks!!!
vaidlen3. november 2015, 14:41
Luisa on kirju segu heidi Tamme estraadist ja Maikeni kisakoolist. Pole veel päris oma leidnud.
Alar2. november 2015, 23:02
Häbi-häbi kommenteerijatele. Luisa on väga hea laulja. Kurb, et selliseid õelaid inimesi leidub, kes teda maha teevad. Häbi-häbi.
2. november 2015, 23:07
reffide poliitkoraldus kiita kõvasti, muidu - ?
kuule kriips2. november 2015, 23:56
.....kas asjast midagi ei jagagi, et poliitika sisse tood? Kuigi ise ka hr Rõivase tegemisi poliitikuna pean täielikuks õnnetuseks eestimaale, siis ei saa seda ometi üle kanda teisele inimesele ...ja veel muusikale! Nii haigeks ei tasu poliitikat ajades ikka minna! Nägin Luisa esinemist koos Birgitiga, kus Birgit lõpuks võitis...kuna Luisa hääl ei pidanud lõpuni vastu....oma punktid andsin siiski Luisale, kuna tema esituses oli laulul palju rohkem "hinge" sees kui Birgitil! Birgitil on tõesti super lauluhääl...aga midagi jääb puudu selleks, et mõni tema esitus minu pleilistis oleks! Ja just see "midagi" on olemas Luisal! Kahjuks pole Luisal/nagu enamikul eesti artistidest/ normaalset laulukirjutajat! Just laulud ise on mannetud! Muidugi, on ka lauljaid kes autori esituses tähelepanuta jäänud laulule oskavad "elu" sisse laulda. Üheks selliseks lauljannaks oli/kuna ammu enam ei laula/ Linda Ronstadt.....kuula y-tuubist laulu "Carmelita" autori...Worren Zevoni esituses ja sama Linda Ronstadti esituse....nagu öö ja päev! Soovitan Lindalt veel "Down so low", "Grazy". Edu ja õnne!
Alar2. november 2015, 23:00
Häbi-häbi kommenteerijatele. Luisa on väga hea laulja. Kurb, et selliseid õelaid inimesi leidub, kes teda maha teevad. Häbi-häbi.
kuule4. november 2015, 09:43
kõigile ei saagi meeldida, minule Luisa hääl ja esitus väga vastumeelne
2. november 2015, 22:10
Järgmise jaanipäev laul vihkan taavi valgena ja tahan muriga möllata
arx2. november 2015, 21:17
Laulgu Vaos taavi pigidest semudele !!!
2. november 2015, 21:32
Vägevalt saadame eestlaste perse lohku
2. november 2015, 20:55
Maksupetturit oüga ei toeta
2. november 2015, 20:55
MIIINA RIHANNA. Titekari
2. november 2015, 20:51
Kas oodata müüd tolerastide hoolimise laulu hädas rassistiega. Kindlasti oravad hakkavad käsukorrast luisat esindama saatma aga mina ei kavatseda lubada selliselnasjal juhtuda. Hakkab veel võidulooga preemia tasusi nõudma. Tolerasti ei hääleta
maamees2. november 2015, 20:26
Luisa sobib ainult lastelaulude laulmiseks.Ei midagi erilist tema hääles.Kurb,aga tõsi.
2. november 2015, 20:53
Saadaks sulle maale füüsilist tööd tegema aga murrab ju kondid raske tööga ära
kuule2. november 2015, 19:22
Luisa , kui tahad artistina läbi lüüa , pead valima ! ! Kas ülimalt ebapopulaarne abikaasa või karjäär ! Aeg läks !
to kuule2. november 2015, 22:25
aga tal polegi ju abikaasat...
Luise3. november 2015, 00:53
Ikka valin oma Taavi Rõivakese, Seal on ikka raha ja võimu ka ja ikkagi peaga minister ja ja....
kuulaja2. november 2015, 19:19
Luisa oli armas laululaps, kuid seda on kahjuks liiga vähe, et olla hea laulja....
Jüri Kukk2. november 2015, 18:55
Kahju temast kui lauljast. Luisast ei saa enam kunagi sellises mastaabist lauljannat, nagu on teised tema saatusekaaslased superstaarisaatest. Ülimalt ebapopulaarne elukaaslane annab ka tema artistikarjäärile hoobi. Ei saa olla populaarne laval ja vihatud tavaelus.
Khm2. november 2015, 18:53
Nüüd saab Madaam Luisa jälle näpu meelekohale torgata ja näidata kui lollakad kõik eestlased on ! :)
Kus siis Eestis lauljad on kadunud????2. november 2015, 18:49
Ainult et lauluhäälega lauljaid pole eriti näha...Anna-Liina Võsa, Liisi Koikson, Nele-Liis Vaiksoo ja Maria Listra...rohkem nagu ei tulegi LAULUHÄÄLEGA lavale astujaid meelde.
Meeste pool asi veel hullem.
Mikrofoni oma häälepaelu punni pigistades ja natuke ka viisi pidades pole lauljaks mõtet nimetada.
Ja laulud.... nüüd on siis eriline tase Joala ja teiste vanema põlve lauljate laule solkima hakata.
Huvitav,....2. november 2015, 21:54
....kuhu on kadunud Birgit Varjun ?
njaa3. november 2015, 17:10
lisaksin veel Maarja-Liis Ilusa. aga jah, enamusel lauljatel tuleks suurel eurolaval ärevusest mustad noodid.
Poleks2. november 2015, 18:43
Kodanik2. november 2015, 18:38
Tore, erinevused rikastavad! Heade laulude hulgas peab olema ka halbu!
jansa2. november 2015, 18:35
No järgmisest aastast pidavat käivitatama uus lauluvõistlus-pagulaslaul
gkll2. november 2015, 18:27
Hmmm...usun, et Luisat saadab läbiajal tema asjades ebaedu. Üldse mitte sellepärast, et Luisa ise paha ja halb oleks. Tema egoistlik ja rahvale näkku sülitav elukaaslane võib selle süü omale võtta
Edutaja2. november 2015, 18:26
Edutage Luisat, ja Ta on võib-olla tore inimene ja hea oleks kui terve-maa-ilm-kuuleks kui hästi Ta laulab... Edutage ja ainult edutage ja siin lollidemaal võib veel imesid juhtuda ja seda me tegelikult tahamegi näha... Päikeserattas-päikeserattas...
Naine3. november 2015, 09:17
Inimene, kes elab koos molkusega ei saa ise tegelikult tore olla - samasugune näkku sülitaja on ja siis tahab, et me tema laulu kuulaks? Jääb ära, nii nagu küla koerale nii koer külale!!!
njh2. november 2015, 18:23
Ta võiks aru saada,et tema laulud ei sobi niikuinii eurovisioonile
to: njh2. november 2015, 20:13
Kas Sina said aru, et su komm siia ei sobi? Vägagi hea laulja on.
Jehh3. november 2015, 07:16
Aga võiks veelgi parem olla, kui oskaks endale sobivaid laule välja valida, need senised olid küll lapsikud ja ei mingit sõnumit kandvad.
njaa2. november 2015, 18:21
loodetavasti on seekord 20 parema seas tugevad poplood. kahjuks kardan, et ca 50% poolfinalistidest on alternatiivi viljelevad bändid/lauljad.
Imelik2. november 2015, 20:14
No miks sa siis kardad, kui kahjuks kardad?
njaa2. november 2015, 18:21
loodetavasti on seekord 20 parema seas tugevad poplood. kahjuks kardan, et ca 50% poolfinalistidest on alternatiivi viljelevad bändid/lauljad.
imelik2. november 2015, 18:16
Miks peab kogu aeg võistlema? Ka niisama ei kutsu sind keegi laulma? Kui oled tasemel,siis pole ju probleemi.
Ja esineb Luisa2. november 2015, 17:53
lauluga"Mis värk on siniste sokkidega?"
viisil hiir hüppas ja kass kargas
eks laul tule2. november 2015, 17:52
davidikese pulmas käigust.
Jama2. november 2015, 17:51
lauluvõistlus peaks ikka olema nii, et kes laulab kiiremini, kõvemini või rohkem valesti. Palju sportlikum oleks.
Radist2. november 2015, 17:47
Luisal on õigus ülevabariigiliste laulukonkursside vähesuse suhtes. Kaks Takti Ette on kadunud, Superstaar hingitseb, tegevlauljatele pole enam peale Eesti Laulu ning mõne tele- ja jõuluprojekti peaaegu mingeid
ühisesinemisi.
Ega stagnaajalgi asi parem olnud. Arne Oidi nimeline lauluvõistlus oli rohkem estraadi heliloojate jõuproov. Noorte hulgas see eriti populaarne polnud, sest Linna ja Joala olid sunnitud seal igavaid merelaule laulma.
Meeldejääva seigana meenub ansambel "Fix", mis oma elektrikitarridega kui kontvõõras kord lavale ilmus ning reipa rockloo esitas.
https://www.youtube.com/watch?v=riHdF1d7M6c
naine Lõuna-Eestist2. november 2015, 17:46
Luisa meeldis mulle juba siis kui maa teda esimest korda lauluvõistlusel nägin.hoidsin talle pöialt,kahjuks võitis Birgit.kes oli ilmetu.Luisa aga ilmekas ja ilus. Hoian talle alati pöialt,üks meeldiv ja ilusa häälega neiu. Kadedaid kommentaare ja halvasti ütlevaid imiesi on ikka,olgu või taevingel
ise ekraanil.
2. november 2015, 17:53
iga l. kiitvat oma v- ma siin põhja eestist olen väga rahul birgit sarapi edukusega, ilusam, musikaalsem, ja meest oskas valida.
lõunaeesti mees to: / 17:532. november 2015, 18:27
Vulgaarse kõnekäänu subjektiks oled Sa ise - kiidad ju nii ülevoolavalt, kui rahul oled ja puha. Ainult et, kui lubad, Põhja-Eesti kirjutatakse suure tähega, niisamuti ka lause algus. Birgiti nüüdne perekonnanimi on Sarrap, mitte "sarap". Ja ilu on vaataja silmades ning mehe valik naise otsustada. Aga muus osas,
elasin 2007.a superstaari saate finaalis kaasa nii Luisale, kui Birgitile. Et viimane võitis ja edasises muusikategevuses tuntum, ei tee teist teab mis kehvemaks. Hea häälega mõlemad!
2. november 2015, 19:32
oh, l-eesti m, hea, et sa mind veel rassistiks ei sõima, aga sa oled ise ka hea tõestus eesti rahvatarkusele. ja meil on vabadus ning demokraatia, see tähendavat sõnavabadustki, ja ma kirjutan, nagu ise tahan ! kui sarap v sarrap, siis eriti vahet pole, mu mehe vennalgi on sama nime puhul ametlikult üks täht perenimes rohkem, kuna neil oli vanematelgi nii, ema ja isa sama nimega, kuid kel oli üks, kel 2 tähte mis ei muutnud midagi. oled kuulnud väljendit tähenärija ? meie birgit on parem.
lõunaeesti mees to: / 19:322. november 2015, 21:58
Kahtlemata on Birgit Luisast parem, selles olen ma Sinuga nõus. Esiteks võitis ta Superstaari saate, teiseks sai laulmistegevust jätkates rahva lemmikuks. Samuti ületab Birgit Luisat esinemisrohkuse poolest... Mis puutub aga rassismi, mehevenda, tähenärimisse või väljendusvabadusse, siis sakslastel on selle kohta tabav ütlus: Jedem das Seine.
ulme2. november 2015, 17:23
Viis jälle mingi ninnu-nännu lastelaulu?
to ulme....2. november 2015, 17:47
Seekord laulavad duetti Taaviga...)))
Andrei Kiisler2. november 2015, 17:15
teele2. november 2015, 16:59
imelik et see daam ka ykskord aru ei saa et pole ta mingi laulja,selliselt tuutab iga eesti koorilaulja.enesekriitika puudub täiesti.
Ikka2. november 2015, 16:55
Edu.Kuid kindlasti hakkavad varsti need igapäeva kommijad halvasti kirjutama ja ka isiklikult ikka.Omast arust eriti tähtsad ja panevad ära.Kahju sellistest saamatutest solvajatest,kes ise ei ole mitte millegagi hakkama saanud
2. november 2015, 17:05
mis sa teisi eestlasi siin ise solvama oma vihakõnedega ja sallimatusega tuled ? millega ise hakkama oled saanud, peale selle kommi ja teiste eestlaste vastasusega ! ja iga eestlane siin ongi tähtis, kuna meid / neid nii vähe siin on alles.
on ikka komme2. november 2015, 16:49
kaks kuud on aega lugusid tuua ja ikka tuuakse viimasel tunnil, et oma edevuse rahuldatud saaks.... selle peale tahaks küll kahjurõõmsalt loota, et mõni "staar" nt. ummikusse jäi ja game over.
parem mitte2. november 2015, 16:47
Ta on karjerist mitte kunstnik
Aga 2. november 2015, 17:44
Näe,mehele ei saa kuidagi teine,aga küll tuleb varsti afrolaulude võistlus,esikoht garanteeritud.
Möh2. november 2015, 18:36
Pole ju mehel...elab sohielu.
Pöidlahoidja2. november 2015, 16:28
No2. november 2015, 16:25
kelle nobedad näpud siin kommentaare kustutavad?
Katrin2. november 2015, 16:22
Hea lauseehitus! Mida ta sellega nüüd öelda tahtis? Nendele artistidele, kes ei tegutse, ON lauluvõistlusi?
...2. november 2015, 17:10
Oled kuulnud midagi sellisest asjast nagu Eesti otsib superstaari?
...2. november 2015, 17:27
no see küll mingi lauluvõistlus pole...
2. november 2015, 16:22
kindlasti ei esinda tema meid viisudel