Inimesed

Hannes Võrno: Häbenege omaette ja vaadake peeglisse! (159)

LISA KOMMENTAAR

oi oi 31. oktoober 2016, 20:26
häbene või silmad peast et lennuk läks katki ja nädala pidi uut ootama
G28. november 2015, 12:33
Tänapäeval võiks isegi arvata, et Võrno on väsinud ja soovib riigikokku saada puhkusele, sellepärast ka sellised reklaamid. Loomulikult iga õige välja ütlemisega kaasnevad pead noogutavad massid ja vahet pole milline pehmo tegelikult oled, rumalus saab võidu.
G28. november 2015, 12:27
Jah, need sõnad oleks väga õiged kui kogu see sõdurielu Eestis oleks ikka ilma megapropagandata veelgi tublimate ja tõeliste sõdurite vastu ning loomulikult kogu inimlikkuse vastu. Need tänapäevased "pehmod" vaid relv käes kogu elu mõõda võõramaa piire eputakski ringi!
G28. november 2015, 12:29
Aga tõelistes olukordades pole neil midagi välja käia vastaste vastu. Loomulikult ka käsuandjad on sellistes kordades esmalt šhokiseisus ja mõni kuu hiljem siis suunavad sind vastassuunda.
Vello25. november 2015, 22:23
Usun et kui kandideeriksid riigikokku või brüsselisse - Sul oleks head sanssid. Peaasi mitte sotside ega kesikute ridades.
nine3. november 2015, 00:00
Uu, super- kuigi imestan, on mul hea meel Võrno suust selliseid sõnu kuulda! Aitüma mees!
tõsi2. november 2015, 04:29
meil on paljurahvuseline riik, kuid kui mingid jamad on, häbenevad poliitikud olla EESTLAASED ja kutsuvad EESTLASI üles olema sallivad. aga MITTEEESTLASED?????
sass1. november 2015, 20:23
MIKS! Ju siis ikka ei toonud, sest Võrnul pole selliseid asju mõtet ju välja mõelda. Ta on küllalti otsekohese ja ausa väljaütlemisega inimene. Oleks selliseid rohkem, mina näeksin teda Miksri asemel.
Miks1. november 2015, 18:15
Võrno süüdistab riigikogu, valitsus saadab ja toob koju omad sõjamehed.
Ew1. november 2015, 17:16
Segane lugu selle häbenemisega. Mul ka nii häbi, et koerale ka enam ei julge silma vaadata, sest kardan oma arvamust avalikult välja ütelda. On tekkinud tunne, et selle eest võidakse represseerida.
Nii ma häbenengi siin koera seljataga.
Jah1. november 2015, 16:29
Absoluutselt õiged sõnad Võrnolt!
1. november 2015, 15:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Vahi lolli1. november 2015, 19:26
Kedagi ei huvita sinu arvamus!!!
1. november 2015, 15:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ekrelane1. november 2015, 16:52
Valime ta erakonna auliikmeks Rüütli kõrvale :).
Rs1. november 2015, 13:26
Tubli,Hannes! Oled tõeline EESTLANE. Need kisajad siin aga kahe silmaga suured ....junnid kel pole sendigi eest mõistust antud.
Miks1. november 2015, 12:22
Mulle küll alati Simm meelde tuleb kui selle mehe sõnavõttusid kuulen? Simmil olid ka isamaalised sõnad suus ja reformivalitsejad jagasid talle ohtralt tunnustust ja riigisaladusi. Käis koolides isamaalisi - patriootilisi tunde andmas. Poleks NATO kindralid nõudnud tema kinnipanemist naudiks mees siiani kõrget ametit ja jagaks saladuste müügist saadavat raha reformierakonna isandatega.
to Miks1. november 2015, 14:33
Või kohe Simmiga võrdlema? Siltide kleepimine on üks alatu, kuid väga vana demagoogianipp. Et kui mida mõistlikku öelda pole, hakatakse mingeid õhust võetud silte ning süüdistusi kleepima. Ja kui silt pidama ei jäägi - varju heidab nagunii.
Palgasõdurid1. november 2015, 11:10
.. läksid võõrale maale relvi täristama oma vabast tahtest ja rahalise lepingu alusel. Üks seltskond on Ukrainas ka oligarhide teenistuses. Vaata ise peeglisse, reformiteener.
Venemaa mörtsukad ju ka Ukrainas!1. november 2015, 16:07
Kremli ori peaks löuad kinni hoidma!
muumimamma1. november 2015, 10:51
Tundub,et siin on kari tohlakaid kes eesti keelest aru ei saa või ilmselt kommenteerivad joogised riigikogujad !
kumb 1. november 2015, 12:34
on siis lollim....kas riigikogulane või tema katuse eest sõdiv süsteem
riigikogulasele1. november 2015, 10:26
Onjah seal riigikogus enamuses kõik vargad ja joodikud! Kui nad ennast kaine peaga kõrvalt näevad, siis ilmselt oksendavad end täis ... aru ma ei saa, kes idioot neid sinna valis ... eks vastus peitub küsimuses ... Hannest olen ma alati austanud ja armastanud, kahjuks selliseid sirge seljaga inimesi on väga vähe alles jäänud.
bBb1. november 2015, 09:41
Väga segane mõtteavaldus.
1. november 2015, 01:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kirjutise autor1. november 2015, 08:25
saadaks heameelega kõik teisitimõtlejad siberisse või pagulusse välismaale...kuidas muidu mõista tema viha,iseenda loodu üle.
endine soldat! 1. november 2015, 19:04
Peegli ees on seltskondlikum pitsi tõsta! :O
31. oktoober 2015, 23:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
eivõiiialteada31. oktoober 2015, 23:48
naised saunas rääkisid või ? Ja kus sina sel aja värisesid ??? Polnud niipaljut meest endas leida, et kellegi kaitseks välja astuda ?? Rohkemaks sust asja pole kui lõua lõksutamiseks.
1. november 2015, 15:30
ainult loll ei karda, kuigi kardavadkõik ja eriti TUNDMATUT.
No way31. oktoober 2015, 23:06
Uskumatu lihtsalt, suu jäi lahti kui seda lugesin. Aga riik ise juurutab kogu aeg et meil on sõdurid kes oma riigi eest välja astuvad, võiks ju neile vastu ka minna. Vahetage välja need riigikogulased. Olen nõus sellega et Võrno sugused mehed hakkaksid riiki juhtima, vastasel juhul paari kümne aasta pärast ei ole mitte ühtegi sõjaväelast ja riik on nii alla käinud et hakka või oksele
Same here1. november 2015, 15:52
Võrno pukki ja rahu majas! Oksendamiseni juba nendest demokraatlikest hipsterinärakatest!
antspoiss31. oktoober 2015, 22:25
eestlane31. oktoober 2015, 21:57
TUBLI MEES! Pani kraaksuvad kommenteerijad ja rassistid paika nagu õige EESTI MEES!
Nali või lollus ruudus31. oktoober 2015, 22:48
Sa """eestlane """ ei saa kohe üldse millegist aru.
Täis ... :)
mati2. november 2015, 19:01
30a tagasi olin vene sõjaväes fasist nüüd e-liidus rassist,kuidas kurat ma pean seda selgitama ,et olen EESTLANE omas kodus ja kuulun selle33% hulka kes ütles e-liidule ei eks saatke riigist välja kel häbi on,aga tekkib küsimus kuhu ,eesti on minu kodu
Tänase õppuse taustal.31. oktoober 2015, 21:34
Tubli, nii on!
Üks MÕISTUSEGA MEES!
Elame veel ja krt võtaks-saame ka ükskord VABAKS :)
j.t.31. oktoober 2015, 21:17
j.t.31. oktoober 2015, 21:17
31. oktoober 2015, 20:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to Ahjaa..31. oktoober 2015, 22:44
Millist väejuhti sa nüüd siin silmas pidasid? Kui sa Jaak Tarieni silmas pead, siis tema pole midagi sellist öelnud. Soovitan lugeda - http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/ohuvaeulem-amaris-viibiva-usa-uksuse-ulema-silmad-sarasi...
Kui aga poliitik Sven Mikserit, siis tema pole mingi väejuht ja võikski maa sisse vajuda. Afganistanist kojutoomise teemal tuleks vaadata kaitseministeeriumi, mitte sõjaväe juhtide poole.
Iti31. oktoober 2015, 23:18
Mikser oligi sellel ajal kaitseminister.
Fanger31. oktoober 2015, 20:24
101 matsi... Eesti suurusel riigil piisab 51st.
Väheneksid mõttetud kulutused mingile kolmandale autole või kellegi neljanda kodu kuluhüvitised.
Erik31. oktoober 2015, 20:10
Hästi öeldud. Targad mehed väga ei mõtle selle peale. Senikaua kui neid keegi ei puutu siis kõik hästi. EL ütleb pane pea ahju siis need 101 käsivad. Andke andeks. aga paljud asjad on väga mööda ja lihtsam leebet teha ja jätta 101 lolli arutama. Võiks olla 10 tarka siis säästab miljoneid ja saavad kõik koju :) rahvused jäävad rahvusteks aga eestlane eestlaseks. Kui mitte kodumaal siis südames.
Võrno kaitsja31. oktoober 2015, 20:07
Kõik on tema poolt väga õieti öeldud ,mees kes julgeb öelda asju nii nagu nad on
riigireetur(registreeritud)31. oktoober 2016, 23:29
Kui vähe on selliseid tuntud mehi, kes tahavad -julgevad niivõrd otsekohese jutuga olla. Kui tavakommetaatorit hirmutatakse kõksugu seaduspügalatega karistamisega ja keelatakse oma rahvuslikku identiteeti väljendamast.
31. oktoober 2015, 19:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Sakala31. oktoober 2015, 20:26
Unustasid, et kui USA on toetaja siis pole tegemist okupeerimisega vaid demokraatia kohaletoomisega.
Üleüldse pole see meie sõda aga jänkid maksavad kõva raha, et liitlasd nende eest võitleksid.
Ärps1. november 2015, 09:59
Horros-oled Eestis okupant ja kao siit enne , kui hilja
31. oktoober 2015, 19:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ziidiuss31. oktoober 2015, 21:00
Kuule,Axa, mine õige muhvi ja istu seal!
Ehtne eestlane31. oktoober 2015, 18:57
Ma pole ühegi poliitiku (sh erakonna) poolt. Pole juba olnud mitu aastat, ehk siis pole hääletanud kellegi mingi nime-lubaduste poolt. Ja paistab, et olen teinud õieti. Mõeldes, et meil on Eestis veel nii verinoored elukogemuseta nõunikud ja muud tegelased, siis see üks märk, et midagi on päris viltu.
ehtne?31. oktoober 2015, 23:24
ja mida sa sellega saavutanud oled? ??? aitad kaasa sigadustele. nii ehtne oledki?
Ehtne eestlane1. november 2015, 04:00
Ei saavuta nii ega naa!
Ehtne eestlane1. november 2015, 04:01
Ei saavuta nii ega naa!
Ehtne eestlane1. november 2015, 04:03
EI saavuta nii ega naa!
meeldetuletuseks31. oktoober 2015, 18:56
Eesti sai oma käsutusse Boeingi transpordilennuki 27. juuli 2009
Täna anti Ungaris üle esimene NATO programmi SAC raames kümne riigi poolt hangitud transpordilennuk Boeing C-17, mida Eesti kaitsevägi võib hakata kasutama välismissioonide teenindamisel.
Kaitseväe logistikakeskuse ülema kolonel German Kesa sõnul on strateegilise õhutranspordivõime iseseisev väljaarendamine Eesti-suguse väikeriigi jaoks liiga kallis, teatas kaitseväe peastaap. "SAC-i programmiga saame märkimisväärse vabaduse ja kindluse juhtudeks, kui operatsioonipiirkonda on vaja kiires korras transportida inimesi ja tehnikat, või vastupidi, neid sealt kiiresti evakueerida," ütles Kesa.
NATO strateegilise õhutranspordivõime programmi raames hangivad selles osalevad riigid ühiselt kolm Boeing C-17 Globemaster III-tüüpi transpordilennukit, mille haldamise ja hooldamisega hakkab tegelema vastloodud NATO õhutranspordi haldamise organisatsioon NAMO.
Eesti saab lennukit kasutada igal aastal 45 lennutunni ulatuses, mille eest on võimalik teha näiteks kuus lendu marsruudil Tallinn-Kabul. Samuti võimaldab SAC programmis osalemine transportida ülegabariidilisi veoseid, näiteks soomustransportööre, otse Afganistani.
Lennukid hakkavad paiknema Ungaris Papa õhuväebaasis.
Programmi kogumaksumuseks kujuneb 5-6 miljardit dollarit. Eesti jaoks on SAC programmis osalemise kogukulu 676 miljonit krooni, mis tasutakse 26 aasta jooksul. Lennutunde on võimalik müüa teistele programmis osalevatele riikidele, kolmandatele riikidele või valitsusvälistele organisatsioonidele, näiteks Punane Rist.
SAC programmiga on liitunud kümme NATO riiki: Bulgaaria, Eesti, Hollandi, Leedu, Norra, Poola, Rumeenia, Sloveenia, Ungari, USA, ning NATO rahupartnerlusprogrammis osalevad Soome ja Rootsi.
braavo31. oktoober 2015, 18:54
Rehepapp31. oktoober 2015, 18:50
Meie tänases riigikogus istuvad ahjualused
maeitea31. oktoober 2015, 18:49
Loodan nendele,kes siia jäävad!
Tutkit31. oktoober 2015, 18:45
Olles samuti Kaitseliidu ridades siis mul on hea meel,et meie seas on Võrno suguseid.
Ivo31. oktoober 2015, 18:42
Võrno on õige Eestlane mitte nagu mõned poliitikud kes ainult valmis enda kukrut täitma kas tõesti poliitikutel on poogen mis oma riigist saab kui samas vaimus jätkavad Eesti kodanike mõnitamisega neilt viimasegi raha ära võtta ja selle asemel pagulasi toetada .
Deja Vu31. oktoober 2015, 18:37
Siinkohal tuleks veel küsida kui palju seda Eesti riiki euroliidu tingimustes alles on ja kui suur osa Toompea selstkonnast on lihtsalt keskastmejuhid kes täidavad juhtkonna käske. Juhtkond kes teab mis meile parim on, on loomulikult Brüsselis. Seega kasutagem võimalust, kogugem kuu aega kviitungeid ja tšekke ja esitagem need kuhu tarvis. Võtke mis võtta annab kui pumba juures olete. Vahepeal kuulame juhtide manitsusi kui halvad ja pahad me oleme. Pahad eestlased, pahad... Oi kuidas tahaks öelda et see kõik on juba olnud.
Odratolkur28. november 2015, 07:03
Ja-jah, Aunaste sugused, kes on valitud pukki mingisuguste külaeitede klubi poolt. Muidugi, see on demokraatia, aga samas näitab ka meie idiootsuse taset. Mida siis veel sellise tasemega riigikogu poolt tahta?
31. oktoober 2015, 18:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tutkit31. oktoober 2015, 18:37
Mina ja paljud teised peavad paraku sind samuti.
Emale.31. oktoober 2015, 21:20
Kallis Ema,
kõik on väga uhked sinu üle, et sa suutsid tuua siia ilma kaks poega, see on suur ja ehk kõige olulisem töö, mis maailmas eksisteerib. Nüüd kui on pojad juba ilmale toodud, leiad ehk veidi aega lugeda mustanahaliste ajaloo kohta, nende seosest Ameerika sõjaväega ning miks NATO sõdurid siin on. Kui sa kahtled 'hmm'i' kodumaa kaitse soovides, siis on ju hea, et kui tema 'jeehat tõmbab' on meil siiski veel keegi, kes kaitseb sind, mind ja sinu poegi. Ma olen küllaltki kindel, et kui sa ise ei ole valmis relva kätte võtma, siis sa ei peaks kritiseerima mustanahalisi sõdrueid, kes valvavad Sinu julgeoleku üle. Sinu rassism lihtsalt peegeldab sinu enda harimatust, ehk tee oma poegadele teene ning ära kanna neile edasi neid valesi (juba faktiliselt) arusaamasi, mida sa postitad Õhtulehe kommentaariumisse. Maailmas on tohutult fakte ning osad nendest on: rass on inimeste leiutatud (jah, muidugi inimesed on erinevat nahavärvi. Kui ei usu, siis Frantz Fanon on sellel teemal kirjutanud mitmeid teoseid), rassistid ei ole kellelgi kasulikud, etniline/ekstreemne natsionalism viib konfliktideni. Fakte on veel teisigi, vii ennast kurssi, sest isegi Sokrates ütles, et ta teab ainult seda, et ta ei tea mitte midagi. Mulle tundub, et erinevalt Sokratesest oled sa arvamusel, et sinu teadmised on hiiglaslikud, aga tegelikult on vale teadmine (mitte fakti põhine, e.g. 2+2=5) ning selle mitte tunnistamine veel halvem kui mitte teadmine.
31. oktoober 2015, 20:45
sul suu jah saasta täis
ooooohh to hmm31. oktoober 2015, 22:27
missugune marxistist liberastetnomaso jakkkk lihtsalt
AITÄH HANNES31. oktoober 2015, 18:30
õigete sõnade eest, siiski eestis leidub veel mõistlikuid inimesi, ole tubli edasi
muhulane31. oktoober 2015, 18:30
marks31. oktoober 2015, 18:22
Julgeks veel lisada et ,osade kodanike võimu janu ja enesehinnang on ülimalt suur, kõrvaltvaatajale on naad klounid. Se oleks sama, kui seale sadul selga ja ratsutama. Aga paraku naad ise seda ei tunne. Ja toetan Võrnot . Aga seda riigikogu 101, tuleks kürpida poole peale, saaks tolad välja ja normaalsed inimesed võimule.
mq31. oktoober 2015, 17:49
ja selle artikli point on mis ?
Ane31. oktoober 2015, 18:02
et riigikogulased teenivad eelkõige iseennast (vast ehk mõne erandiga et aus olla).....või sai keegi teistmoodi aru???
von1. november 2015, 10:49
... ja eriti igasugused nõunikud.
Ane31. oktoober 2015, 18:05
teadagi....riigikogulased teenivad iseennast, mitte riiki.......
Aatekaaslane31. oktoober 2015, 17:47
Võrno-üks väheseid avaliku tegelasi kes jagab tõelist mõistmist Eestist ja eestlusest ja ei häbene seda pimedatele silmadele jagada. Edu Hannesele!
31. oktoober 2015, 17:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
mis mõttes nagu?31. oktoober 2015, 18:03
mis mõttes nagu sul on häbi olla võrno? Sa ei ole ju võrno?
PUNN6631. oktoober 2015, 18:49
31. oktoober 2015, 17:29
Jah, mulle on ka Võrnost jäänud mulje kui sirge seljaga mehest kes ei karda kuraditki
Hannes Võrno!31. oktoober 2015, 17:24
Eesti sõdurid Afganistaanis olid okupatsioonijõud.
ma ei saa midagi öelda31. oktoober 2015, 17:19
aga ma olen siiralt tänulik Hannesele selle sõnavõtu eest! Hannes näitab, et Eestis on veel MEHI! See multikulti on nii paganama üle ääre ja väljaspool piire läinud, et jube! Kas tõesti meie "Vaos on pagulased vaos" poliitikud ei näe oma imemiseks mõeldud pastakast ja paberist laia maailma??? Mis toimub Rootsis`? Mis toimub Soomes? Oeh. Ma olen väsinud aga Võrno selja taha (loe: juhtimisel) Eesti identiteedi ja vabaduse eest läheks iga kell võitlema!
nende okupantidest31. oktoober 2015, 17:48
sõdurite tõttu praegu ju see pagulaste tulv tulebki, aga sõdurid muidugi ei tohi mõelda, ainult tappa. Ma küll selle eest tänulik pole.
Hästi ja õigel ajal ,õiges kohas üteldud!31. oktoober 2015, 17:18
PEAB TUNNISTAMA ,ET Hannes ,teab millest räägib ja see mis öeldud on muljetavaldavalt tõe pärane ja nii mõnelegi võimul olevale sulelisele väga sulgede kärpimisena või sulgede naftaga kokku määrimisena ,sest selline tõde enam ei ole valus vaid selline tõde,kui peaks tõeks osutudes minema pühkima need sellid ,kes sellise ebanormaalsuse tekitasid! ja olen nõus,et häbi tundjad võiks enne kuski kasvõi sõjakoolis omandada mingidki militaar teadmised ja siis tulema avalikuse ette teatama ,kuidas nad häbi tunnevad -huvitav ,et need sellid ,kes tegelikult võiksid midagi tunda oma välja teenituse järgi on millegipärast vait ja ei vaja käija hädaldamas nii eesti kui eestlaste pärast! mõni mees tahab lihtsalt odavalt suurte sõnade valguses teenida kannuseid ja valijaid! usun ,et see normaalsete inimeste puhul ,kes natukenegi viitsivad mõelda oma peaga -ei toimi! aga Võrno on tubli ,tuli õigel ajal õiges kohas õige teemaga välja -super vend!
no nii31. oktoober 2015, 17:51
Hannes vist ongi üks vähestest kes julgeb öelda mida arvab ja mis on õige
31. oktoober 2015, 17:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
riigireetur31. oktoober 2015, 17:49
sinusoid.... nagu Pätsi ajastul. Vaikiv ajastu ja baaside leping... ei midagi uut
31. oktoober 2015, 17:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
31. oktoober 2015, 18:43
Sõltub, kes oli tellija.
Volli31. oktoober 2015, 17:04
Õigust räägib Hannes,tubli....!!!!:)
õige jutt31. oktoober 2015, 16:58
Huvitav millal keelustatakse sortsmarksistide erakond?sortsmarksistid on eestile julgeolekuoht
järjest31. oktoober 2015, 16:49
rohkem hakkan Võrnost lugu pidama, tubli poiss
mul jälle31. oktoober 2015, 18:03
vastupidi, üha rohkem piinlik ta pärast, ka siis, kui peeglisse vaatan
Vali naer31. oktoober 2015, 20:58
Sa vaata aga edasi ja piinlikkust tunda on nii mõnegi välja öeldud sõna pärast.Kohe pikalt vaata! Soovitavalt tunne piinlikkust!
Erki Nool31. oktoober 2015, 16:46
Ytles eile saates hasti, et need 101 parasiiti on ainult palga nimel seal. Eesti rahvast on neil suva.
maamiis31. oktoober 2015, 18:39
Võrno oli Riigikogus mingi paar kuud ju ainult enne kui nägi kui mäda asi on ja ise tagasi astud Mis skandaalid tal selle ajaga olla said?Täna küll komentari eest raha ei saa,
31. oktoober 2015, 18:57
Hei maamiis, Imeliku kommentaar käis ju Erki Noole pihta, ehk vaata kommentaari enne seda.
Poliitikast lahkudes31. oktoober 2015, 16:44
Saab inimene taas reaalsuse tunde tagasi. Need 101 vereimejat tuleks esmalt Afgaani saata vee ja leiva peale. Raisad imevad endale bensiini sisse ja tunnevad Eesti rahava parast habi. Eriti see tatt kes isegi ajateenistusse ei kolvanud, aga nyyd on tal koguaeg habi.
Tubli31. oktoober 2015, 16:44
mitte kõik kultuuritegelased ei poe võimulolevale jõugule p.rsse!
kes 31. oktoober 2015, 17:53
see kultuuritegelane on, kas okupandist sõjaväelane käis kultuuri viimas, nüüd tulevad ohvrid siia, tahavad veel kultuuri?
veteran31. oktoober 2015, 16:38
aga keegi pole ju öelnudki, et missioonil kerge peab olema, sellised pisiasjad teevadki asja põnevamaks!
Järeldus31. oktoober 2015, 16:16
Need 101 parasiiti on tõesti üks ahnete lurjuste bande, kes ainult omakasu peal väljas! Erandiks ehk ainult EKRE ja Vabaerakonna saadikud.
ja jah31. oktoober 2015, 17:55
kuulus ekrelane Madison ütles, et mustad sõdurid kandku vormi, teisi võib mõnitada ja peksta, kas see pole omakasu, kui on USA vormis, siis ei puutu?
Jahh31. oktoober 2015, 16:15
Vot sellist asja ei saa küll andesteda, nendele 101 klounile ja Eesti riigile.Vähe räägitakse selliseid asju, mida just Hannes avalikustas.
VinnDiiselka31. oktoober 2015, 16:08
Lootusetud ja hääletud pominad ja hüüded rahvapoolt keda kasutab ära pool maailma ja keda mõnitavad omaenda valitud vennad-õed. Kui enne oli tegemist võõrvalitsejatega siis nüüd suruvad meid nurka meie endipoolt usaldatud inimesed. Valus ja ühtlasi tramaatiline kuidas üks rahvas on hädas nii omade kui võõrastega aga seda ikkagi põhjusega. Meil puudub selgroog ja tahe tõejärgi elada. Aga nendele ,kes peavad endid siin Jumalusteks: Ära iial suru inimest nii tugevalt ja sügavale nurka,et ta ainult üle sinu laiba sealt pääseb.!!!!
Jah...31. oktoober 2015, 16:04
Hea ,et on veel olemas eesti mehi, kes julgevad tõde välja öelda! Neile võib kindel olla, et nad oskavad ka oma kodumaad kaitsta!
,,,31. oktoober 2015, 16:02
See riik on juba hullem, kui paha uni. Valitsuse vahetusega on kiireks läinud. EKRE, Vabaerakond, IRL ja Keskeralpnd peavad võtma vastutuse ja hädaabi valitsuse tegema. Ühtlasi Euroopa Liidust välja astuma. Aeg on otsas. IRL ja Keskerakond peavad otsustama, kas teevad valitsuse või hukkavad riigi ja rahva oma jonniga. Andke järgi, et ühistes vaadetes riik päästa. Merkel on hädapasun oma moraalitusega.
neid tarku ja õpetajaid31. oktoober 2015, 15:54
on ennegi nähtud, kui rahva toetusel riigikokku rahapaja juurde saavad, on juba jutt teine, no võrnost ma seda ei usu, valiti ju riigikokku, kust ta ise lahkus.
Mann31. oktoober 2015, 15:54
ulgumaa31. oktoober 2015, 17:53
paremat pole ---järgmine presitent(vigadeotsijaid on palju)agasiiski presitendiks
Rnx31. oktoober 2015, 15:43
Õige Võrno! 10 points. Seda poleks saanud paremini enam öelda.
aitäh31. oktoober 2015, 15:35
Aitäh Võrno, aususe eest, pole just palju mehi kes veel julgevad öelda asjad välja nagu need on.
jah31. oktoober 2015, 18:00
Madison ütles ka tõe välja, minge lugege Postimeest.
elu läheb nagu edasi.31. oktoober 2015, 15:34
Ei need vaata kuhugile ega häbene, nende koodeksis on sõjavägi kahuriliha ja käsutäitja ja rahvas veel madalamal astmel lihtsalt ühik, mis vahetatakse vajadusel välja.
ega normaalne inimene31. oktoober 2015, 18:03
ei lähegi võõrasse riiki sealset rahvast tapma ja veel vabatahtlikult. Nõuka ajal ka armee ohvitserid läksid Afganistani, kuna said nii kiiresti tärne pagunile juurde ja kõrgema koha pärast, karjeristid. Mida Võrno sai?
to e n i31. oktoober 2015, 19:29
jutt ei käi praegu sellest, mida normaalsed (sinusugused) teha tahavad ja teevad. teema on veidi teine, loe uuesti.
reede31. oktoober 2015, 15:33
Aga Alatalu räägib ikka sotside künka otsast ja teda usutakse Ainuke selge Eesti patrioodi erakond on EKRE Ainult eestlane on multi kultiga juba segaseks keeratud ega julge peeglisse vaadata
öige31. oktoober 2015, 15:30
Öieti kirjutatud,töesti meie hulgas on palju,kes peaksid peeglisse vaatama ja mötlema,kuidas neis on sellised tulnud.
Kass31. oktoober 2015, 15:30
Aitäh Võrno! Hästi öeldud!
maamees31. oktoober 2015, 15:12
Niimudi ilus küll,aga nii kui Toompea uks selja taga kinni läheb,on käigult kõigil midagi ära lõigatud ja suu vett täis.Ehk mõni kraaksatabki,kuid pärast mõningast viibimist töötubades sunnitakse vaikima ka need üksikud.
Oleks see lend õnnestunud,31. oktoober 2015, 15:07
poleks täna sellist artiklit olnud. Kas keegi võiks teisigi analoogseid teemasid avaldada? Tsiteerin O. Lutsu köstrit: "Ennem läheb jumala päike looja..... " kui artiklid otsa saavad.
31. oktoober 2015, 15:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to Ise / 15:05, 31. okt 2015 31. oktoober 2015, 15:33
Naljakas, et julged siin kraaksuda!
€giptuse munaqll31. oktoober 2015, 15:48
Puhvetis täna peale ei hammustata? Mitte riigikogust väljaheidetu vaid sirge seljaga lahkunu. See kirbutsirkus ei vasta lihtsalt mõne mehe vaadetele. Sama lugu kroonuga, sealt minnakse erru.
ükski tark 31. oktoober 2015, 18:06
ja aus inimene sinna Riigikokku ei lähekski, sest kõik seal toimuv on ju läbinähtav.
Rnx31. oktoober 2015, 16:48
Mis mõttes välja visatud? Kui julged tõde rääkida ja oma arvamust avaldada? Mees läks sellepärast, et eI pidanud õigeks ilma vaseliinita p*rse pugeda! Võimul püsid ikka nii, kui lööd kulpi ja lipitsed. Halenaljakas. Tahad öelda, et asi on teisiti või? In your fckng wildest dreams.
31. oktoober 2015, 15:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
SL31. oktoober 2015, 15:18
Ei heidetud välja, vaid läks ise; ei visatud välja vaid jällegi - läks ise.
Andres31. oktoober 2015, 15:40
riigivaraste kogu viskas välja jah, üks telefonivaras on ainult veel jäänud.
Andres31. oktoober 2015, 15:40
riigivaraste kogu viskas välja jah, üks telefonivaras on ainult veel jäänud.
15:40, 31. okt 2015 -le31. oktoober 2015, 21:05
Andres,ma loen pidevalt su komme.Sa oled üks jube kibestunud vana tarikas või siis nõuka-aja taganutja,muud su kommidest tavalislet väja ei loe.Joo viina parem,tuleb surm rutem,saad minema.
.....31. oktoober 2015, 16:10
ei visatud välja, vaid sai veel kõrge autasu hea teenistuse eest...loe uudiseid ka vahepeal, mitte ära aja pläma
Andres31. oktoober 2015, 17:00
Minu kommi esimene sõna (riigivaraste) on tõene, ülejäänu aga must huumor. Võrno kindlasti jagas matsu.
häbenematult.31. oktoober 2015, 15:02
need 101 matsi väänavad selle nüüd vihakõneks.
31. oktoober 2015, 17:09
sa välistad võimaluse, et ta on ka selle väljaütlemisega missioonil valitsuse ülesandel?
maq31. oktoober 2015, 14:59
Aitumma Hannes! Õigesti kirjutad! Edu sule!
maq31. oktoober 2015, 14:55
Aitumma Hannes! Hästi öeldud! Edu sulle!
Aitäh Hannes31. oktoober 2015, 14:44
Võrno - väärt eesti mees. Kuidas saaksime nii kaugele, et Võrno, Helmed, Talvik, Herkel jt tõelised EESTI MEHED valitakse rahvast suunama? Kuidas saaksime oma valimisseaduse muuta parteinimekirjade hääletamisest rahva esindajate valimiseks? Kuidas panna veel järgijäänud eesti rahvas enda eest seisma ja mitte europarasiitlusest hääbuma? Mina olen kogu aeg teadnud, et eesti mees on see kellel on selg sirge - "ei kummarda ta saksa ees, ei tõmba küüru selga". Ärge siis valige neid - kummargil euroaadlikust Tarandit, kes soovitas oma rahval (kes sundmigratsiooni vastu) end põlema panna. Ärge parastiteerige euroalmustest vaid nõudke et saaks vaba inimese kombel endale õigust ilma hullumeelsete maksudeta ausalt tööd tehes oma teenitud tulust elada. Meil on viimane võimalus enda eest seista - teist võimalust ei tule enam KUNAGI.
jan31. oktoober 2015, 14:17
Hästi ja õieti kirjutatud. Edu sulle Hannes
kui ta pole loll,31. oktoober 2015, 18:10
siis teab, kuidas odavat populaarsust võita, nüüd ehk lähevad need kiitjad ka tema etenduse klounaadi vaatama ja raha tuleb. Kes see naljamees ütles: Riigikogus saab vähem palka, kui klounaadiga, ah see Valdur oli.
31. oktoober 2015, 13:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
EestiInimene31. oktoober 2015, 14:43
Reformierakond palkas su siia kommenteerima või?
Kas31. oktoober 2015, 15:36
e-valimiste kasti kõrval, sa jobu, kes aru ei saa, mis toimub.
31. oktoober 2015, 15:40
ega seal kasti juures käimisest kasu pole, kui miski patsiga poiss või härra nilsson meie kõigi eest hääletab
Torulont31. oktoober 2015, 16:38
Lolliks läksid või?
Torulondi31. oktoober 2015, 16:41
kommentaar hüppas millegipärast valesse kohta, oli mõeldud tegelikult Igari nimelisele vastuseks.
god31. oktoober 2015, 13:50
Hea on lugeda, et on ka munadega mehi, kelle sõna on ka sõna, mitte seal riigikogus (lapsed, dementsed, pooletoobised, mõni üksik tark on sinna ära eksinud). Kas ükskord saab nendest selfi tegijatest lahti, või on meie ühiskond nii hukas, et debiilsus ainult lendab kahtelehte. Võrno seisukoht ja väljaütlemine on täiesti õige ja vaadake poliitikud ennast peeglist.
mmm31. oktoober 2015, 16:20
Jutt on mõttetu, teod maksavad. Kahjuks Võrno ainult kobiseb, aga midagi ta ei tee, seega ta sama mõttetu inimene, kui meie kõik siin kommenteerijad.
aa31. oktoober 2015, 17:31
jep, paneme savika või mõne EKRE tagurlase pukki ja lähme 90ndatesse tagasi!
31. oktoober 2015, 13:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Da da31. oktoober 2015, 14:05
düsgraafik-ule.31. oktoober 2015, 16:06
Esiteks omanda haridus, et võiksid eesti keeles vigadeta kirjutada, seejärel oleks ka veidi haritusest kasu. Kui see kõik olemas, võta sõna!
31. oktoober 2015, 16:59
Kas sa ei tea kes on düsgraafik? Siis tuleks küll enda haridusega tegelda.
Oz31. oktoober 2015, 13:45
Ma pole Võrnoga sugugi igas asjas sama meelt, aga see on sula tarkus, mis sellest avaldusest kõlama jääb. Pigem peaks ütlema nii, nagu Gruusia miilits juhilubade vahele sokutatud viieka kohta vanas veneaegses anektoodis - "Horosho pishes. Tochno piches. No malo pishes.
CV31. oktoober 2015, 13:40
Eestis on juba midagi 4-5-6 tuntud, tarka ja julget inimest, kes pole peavoolu plämaga kaasa läinud. Saaks samapalju samasuguseid juurde, oleks meil maailma edumeelseim ja tublim valitsus. Aga vb polegi see utoopia, MIKS MITTE?
Müstik31. oktoober 2015, 22:57
See on ärkamise märk. Varasemalt said sõna ainult Avandi ja muud tolerastid, kuid nüüd hakkavad sõna sekka ütlema ka prominentsed vastased ja see on ainult positiivne.
31. oktoober 2015, 13:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Peded31. oktoober 2015, 16:47
Ainus lalin mis neil suust tuleb on homode kiitmine. Kui hea ja vajalik ikka pepusex on.
?1. november 2015, 12:21
Mis sul homode vastu siis on?
31. oktoober 2015, 17:06
Sulle ei meeldi kleptokraatia?
no31. oktoober 2015, 13:27
ammu oleks vaja Võrno suguseid mehi riiki juhtima!
ei usu31. oktoober 2015, 13:43
oi on neid plats puhtaks tegijid ennegi nähtud,tulemus ikka ymmargune nulllllll
ennegi neid kraaksatusi kuuldud31. oktoober 2015, 13:48
eks meil ole ennegi neid plats puhtaks mehi olnud,aga tulemuseks ikka et oma rahvale antakse nuuti
Sass31. oktoober 2015, 15:32
Pead oma peakest ravima! Mälu, na nõrgavõitu sul!
...31. oktoober 2015, 16:15
tundub et sul, meenutaja ei meenu midagi..mine arstile..võrno sai veel kõrge autasu hea teenistuse eest ja pole kusagilt välja heidetud
31. oktoober 2015, 17:04
just, just, sissesöötmisee tunne, et rahvas konksu alla neelaks.
Tanel Talve31. oktoober 2015, 16:49
Mihkel Raud, Aunaste jt siirdusid riigikogusse suuri asju tegema. Nyyd ajavad kuluhyvitisi endale sisse ja rahvas on unustatud. Talve lubas isegi priileivale saades osa rahast heategevuseks annetad, nyyd kruiisib megakalli dziibiga ringi.
jants31. oktoober 2015, 13:25
kellel on häbi olla eestlane ja tunneb ka eestlaste pärast häbi,palun väga,võta omale uus rahvus,näiteks juut,kosmopoliit või lihtsalt sovieet.Tšurka on ta juba niigi.Võrnoga nõus sajaga.
hmm31. oktoober 2015, 17:03
Veider on hoopis lugeda sellist avaldust inimeselt, kes selle sama riigi teenistuses edasi on, hiljuti poetaati mingi auraha vmt, kummaline vastuolu tekib selles, mida ta teeb ja mida räägib.
Tutkit31. oktoober 2015, 18:52
Härra Hmm,kui teile ei meeldi meie rahvas ja meie inimesed siis palun kebige minema.Rongid käivad ning pole vaja siin toriseda ja sappi pritsida.Ei tule siia teile sobivat riigikorda,ma luban seda.Nii et head teed :)
Tutkit31. oktoober 2015, 19:03
Härra hmm,see pole Vene delfi.
rore1. november 2015, 22:28
Küllap ta sai auraha millegi eest. Või teie arvates ostetakse meil inimesi aurahadega ära?
evik31. oktoober 2015, 13:24
Tubli, Hannes! Jälle 1 julge mees, kes ei karda tõde välja öelda.
Mart31. oktoober 2015, 13:21
ee kõik on õige,aga mis sest kasu.See on kui hüüdja hääl kõrbes.