Inimesed

ÕUDSED KLIENDID: "Sina kui alamklassist teener pead mind kohtlema kui kuningat!"

Silja Ratt, 24. oktoober 2015 08:00

148 KOMMENTAARI

k
Külastan/ 27. oktoober 2015 09:00
tihti STOCKMANNI kaubamaja ja pean sealsete teenindajate kohta ütlema
vaid kiidusõnu, - on kompetentsed oma tööülesannetes ja teeninduses !
ü
Üks kassapidajatest/ 26. oktoober 2015 14:59
Töötan Saaremaal ühes poes ning pean ütlema, et siin on vist kõige toredamad kliendid, kes üldse olla saavad, kõik on viisakad ja sõbralikud, muidugi leidub ka üksikuid, kellel ei pruugi olla kõige parem päev, aga minu jaoks pole hullu, olen edasi sõbralik ja loodan et suudan sellega ka kliendi päeva paremaks teha. Mina püüan oma tööd teha nii hästi kui võimalik, et klientidel oleks tore ostlemine ning isiklikult mulle väga meeldib see töö, see võib ju olla pingeline ja väsitav aga no milline töö ei ole. Aga ma ei tea kuidas mandri poodides teenindajad on kuid siiamaani on vähemalt kolm klienti imestanud, et Saaremaal teenindajad ikka naeratavad ka, sest Tallinnas ei pidavat seda keegi tegema :)
k
korv/ 26. oktoober 2015 11:13
Käin iga päev ühes marketis ja meil on kassiiridega juba väike võistlus, kes esimesena teretada jõuab, tore! Kui klient on kuninglik kuningas, on ka teenindaja kuninganna. Arvestama peab sellega, et kassiir näeb päevas sadu kliente ja kui iga klient hakkab end maailma nabaks pidama, ei pea sellele terrorile ükski inimene vastu.
n
noh/ 26. oktoober 2015 10:00
Kassas töötades juhtub igasuhu nalju.
Kord klõbistasin aparaadist juba kaupa läbi kui meenus, et sellele kliendile jäi "tere" ütlemata. Ütlesin siis rõõmsalt naeratades: "Oi tere ikka ka! suures tuhinas ununes..."
Mispeale klient käratas, endal silmad tuld täis: "Ma kohe jälgisin, kas see tere tuleb ikka ära millalgi või mitte!!"
Kerge naeratuse saatel vastasin: "Meil võivad kliendid ka esimesena teretada."
Seepeale kuningas vaatas ainult maha, ladus peale maksmist kauba märssi ja mühises minekut.
Teine kassiir teadis kosta, et too klient ongi üks vähestest õelustest ja keegi pole varem julgenud talle miskit ilusti kostagi, vaid ta nähvamised vaikides alla neelanud. Mul on hea meel, et tegin ta päeva paremaks.
PS! Mina enam seal poes kassiirina ei tööta, kuna too viisakas klient oli juhataja sõbranna :D
s
Siis oli/ 26. oktoober 2015 14:07
t
Toidupood/ 26. oktoober 2015 09:14
No ma ei teagi kust alustada. Ehk siis sellest, et ise süüdi, et valisin selle poe kus töötada. Kuna olin mingi hetk sellises olukorras, et ükskõik mis töö. Pea asi, et saaks palka ja saaks selleeest arved makstud. Nüüd kahetsen seda otsust täiega. Olen üle poole aasta sellel klienditeeninduses töötanud . Aga enesetunde veab alla see, et kui hommikul tööle minnes ukseavan, et töökohta siseneda. Hakkab juhatajalt tulema igasugust teemat, Ja saan ka selleest , et teised on midagi halvasti teinud. Ja juhataja on ka sellist teemat kasutanu. Et kui poes on kliendid Ta hakkab kellekigi töötajaga valjuhäälselt kedagi kritiseerima. Ja mina kassas olles küsivad kliendid, et kes see on kes nii karjub. Ma ütlen viisakalt, et juhataja. Klientidel on hirmust suured silmad. Ja nüüd loodan, et leian omale uue töö kiiresti. Sest see olukord on väljakannatamatu.
m
müügimees/ 25. oktoober 2015 18:45
enamus kliente on toredad ja viisakad,aga on ka tõusikutest ülbikud olemas:mina olen carmen palts
kuidas te mind ei tunne????olen tavaliselt sellised ülbikud paika pannud ütlusega:kui klient on kuningas,siis müüja on jumal...ja neid näiteid on väga palju...
o
olime / 25. oktoober 2015 11:34
2 kuud tagasi eestis puhkusel ja läksime pärnu laximasse ostsime kuskil 200 eur eest toitu kaasa soome esimese asjana nähvas kassapidaja mida te ostate niipalju ja siis hakkas moraal et oleme reeturid kes eestist põgenevad kui selle sõnamulina vahele sain öelda et olen synnist saadik soome kodanik ja olen eesti keele ise selgeks õppinud siis vaadati sellise näoga otsa kui pilgud tapaks oleksin surnud
e
Eestlane on üldse/ 25. oktoober 2015 13:36
kõigist parem. Juba nii arenenud, et iseendale keerab käru, sest teist silmapiiril pole, käru aga vaja keerata.
e
endine kaubandustõõtaja/ 25. oktoober 2015 09:04
kuna tõõtajate põud on väga suur, siis ei vasta paljud teenindajad mitte mingisugusele oskustele, lihtsalt inimesi ei ole välja õpetatud, kui võetakse kassapidajana tõõle, siis näidatakse ainult mõni klahv jne, umbes 10 min, ja edasi töö õpetab, mis siin rääkida veel teeninduskultuurist või pingetaluvuse maandamisest, ülemustel on ükskõik,kuidas teenindamise kvaliteet on, küll töö ikka ära tehakse, tean üht suure keti kauplust, kes on kaotanud 2000 klienti kuus
k
kuule endine/ 25. oktoober 2015 16:22
Sa ise ikka oma kommist aru saad? Või oledki selle pärast endine, et kohalikku keelt ei oska?

õ
õudus/ 25. oktoober 2015 08:03
Olukord,mina kui klient palun meil jooksis taaraautomaat kinni,meil ei ole aega,meil tehakse kassat,pöördusin lihaletis askeldava daami poole ja palusin taaraautomaati vaadata,et väljas sajab vihma ja rahvas ootab.Siis hakkas tulema meil on kindel järjekord ennem lihaletid(koorem tuli meil)
ja kauba väljapanek????huvitab päev läbi võib neid laduda,mina muidugi proovisin väita,et mina ja teised on ka kliendid,et miks te ei võiks 2-minutiga automaadi avada.Säästukas-lahkusin ja ei tea mis seal edasi sai võib olla laob ta neid lette siia maani
n
Nilene/ 25. oktoober 2015 07:42
Olen aktiivses klienditeeninduses töötand juba pea kolm aastat ja selle aja sees on mu silmad ja kõrvad igast asju klientide käest kuulnud.
Viimane juhtum oli, kus mingis hallis jopes meesterahvas ähvardas meelalt kaastöötajat, et kui too talle kasutusjuhendit ära ei tõlgi, keerab talle banaani sisse. Kui tore eksju. Ilmselgelt teenindajad naeratavad sulle edasi ja midagi ei tohi öelda peale selle, et "Kuidas palun?".
Järgmised sigad on need, kus kliendid sula selgelt valetavad asju garatiisse tuues. Tootel silmnähtavad mõlgid sees ja "ei mina ei tea midagi" vot. Ja siis on häda, kui maaletooja poolt volitatud remondikoda tuvastab mehaanilise vigastuse ja remont tasuline. Samamoodi vee kahjustused ja üldse muud jamad. Enamus kliente on OK ja toredad aga liiga palju endiselt on matse ja tõusikuid, kes ei oska suhelda ja laiemalt mõelda, et teenindaja pole süüdi tema jamas, mille keeras vb isegi ta ise kokku. Kõige tüüpilisem on see kui ei osata juhendit karbist võtta ja lugeda aparaadi kohta natuke. Lihtsam on tulla poodi karjuma, et "ei tööta!!!!!!!"
p
Pada sõimab katelt, ühed............/ 25. oktoober 2015 01:58
Millegipärast siin sõimatakse klient. Minul selline kogemus, et jääb ainult ohata.... ise olin loll! Ostsin Ülemiste Rimist ühe vahva triibulise pluusi, kassapidaja )oli noormees= pusis tükk aega selle kallal, et turvaelementi kätte saada, lõpuks pistis pluusi kilekotti. Ma ei osanud sellest midagi arvata ja pealegi oli kiire, sest mind oodati. Koju jõudes ei vaadanud ka kohe pluusi. Kui ükskord selga tahtsin panna, siis oli selle kohapeal, kus see turvaelement oli, üsna mitu augukest. Vandusin vihast ja mõtlesin, et kui loll ma olin, usalda veel teenindajat. Aga õppetunni sain kogu eluks ja tõenäoliselt ei osta Ülemiste Rimist enam mitte ühtegi riideeset.
t
Teenindaja/ 24. oktoober 2015 23:46
Olen ka inimene kes peab tegelema klientidega. Öeldakse, et klient on kuningas. Jah. Aga keegi ei taha tunnistada seda, et ka kuningas võib sõna otseses mõttes olla loll. Julgen öelda, et mina isiklikult olen liiga suure egoga teenindaja (ka firma omanik) kes selliste klientide kaotamist ei põe ja ta otsekoheselt paika panen ja kui vaja siis ka ust näitan. Olen seda teinud üle kolmekünde aasta ja uskuge, ma olen võitnud rohkem kui kaotanud.
m
Maire to kaupleja/ 24. oktoober 2015 18:46
Teie saite minust valesti aru. Ma arvasin, et nt toidukauplused võiksid olla pühapäeval kinni ja noored emad- teenindajad oma väikeste lastega kodus Mitmed emad, kes töötavad toidukauplustes on mulle kurtnud, et lastega tegelemiseks jääb vähem aega kui sooviks. .
k
kaupleja/ 24. oktoober 2015 20:09
jah saan aru ,mis te mõtlete,kuid kandideerides selle ametikohale on nad teadlikud kuhu tööle asuvad.
P.S.Eestis polegi enam spetsialiseerunud toidukaupade poode vaid kõik on yhes,piim ja rotimürk näiteks.Samuti sünteetilist riidetolmu,lillemulda,väetist ja muud keemiat,mürki.
m
24. oktoober 2015 23:02
Miks rotimürk pühapäeval on rohkem nõutud kaup muudel nädala päevadel?
i
IRL/ 25. oktoober 2015 09:51
Pühapäevati käime ämmal külas.
t
to Maire/ 25. oktoober 2015 02:27
Noored emad võiksid minna sellisele tööle, kus nädalavahetus ongi vaba.
Ei pea poes töötama.
n
Nils Holgersson & Glimmingehus rats/ 24. oktoober 2015 18:18
t
teenindaja/ 24. oktoober 2015 17:17
kahjuks jah minu kommentaar eemaldati, sest rõhutasin rahvuslikku vahet,,,tegelikult on see jumalast tõsi, sest ma ei ole müüja vaid iluteenindaja ja oi kui palju ma sain psühhoterrorit vanemate teisest rahvusest prouade käest,,isegi selline juhus oi, et kui klient tooli istus, enne seda ähvardas, et kui sa mulle ei tee täpselt nii nagu ma soovin,siis ma alles keeran sulle,,,nii et sa enam kuskil ei tööta jne...väga palju oli ülbet ja alandavat suhtumist...kogu aeg anti mulle mõista, et olen alamat klassi ja pean neid poruasid teenindama kõrgemal tasemel,,,see oli raske aeg,,,aga mõned aastad hiljem kui vabariik ikkagi kestma jäi,,,kõik muutus palju...
m
Maire/ 24. oktoober 2015 16:08
Arvan, et kauplused võiksid olla pühapäeval suletud, noored emad saaksid olla lastega . kodus Ei ole ju võimatult raske reedel-laupäeval poes ära käia.
k
kaire/ 24. oktoober 2015 16:20
Rahvas paneks nööri kaela ju.
k
24. oktoober 2015 17:46
kui isegi vene ajal jäi ellu, jäävad ka nüüd
k
kaire/ 24. oktoober 2015 18:01
tänapäeval ei osata vaba aega muudmoodi veeta kui mööda kaubanduskeskusi ringi kammides.Kardan ,et ellujäämisega võib probleeme tekkida
k
kaire/ 24. oktoober 2015 18:15
kardan, et võib tekkida raskusi, kuna põhiline vabaaja veetmine koosneb kaubanduskeskuste kammimisest
k
kaupleja/ 24. oktoober 2015 17:12
Mis puutuvad kaupluste lahtiolekuaegadesse lapsed?Ega kauplused pole traali vaali laste jaoks.Lapsed lähevad ikka sinna kuhu vanemad viivad.Jah kahjuks eestis on arusaam lastevanematel,et kauplused on tänapäeva mänguväljakud.
Kas keegi mäletab,et kuskil 5 aastat tagasi oli kõigis suuremates toidupoodides suured lastenurgad!Miks need ära koristati ,pole ju raske arvata!
p
pipa/ 24. oktoober 2015 22:56
Praegugi on suuremates keskustes laste jaoks n.n.mängunurgad. Seal on kisa taevani,imestan,kuidas need müüjad koridori peal saarekestes 11 tundi vastu peavad,tahes tahtmata läheb teenindajatel kulm kortsu,pole leebet naeratust!
m
Müüja/ 24. oktoober 2015 21:01
Miks Pühapäeval kinni. Mina olen küll meeleldi sel päeval tööl.
Ei pea kodus lapsi kantseldama kuna mees kodus.
Tööl hea rahu.
õ
õige/ 24. oktoober 2015 22:46
poolakad pole nälga surnud. sama sakslased jne. sest neis riikides väärtustatakse inimest. meil mitte. ostke oma lihakämakad ja muu jama äripäeval ära ja veetke puhkepäevad peredega. ja viina varuge kohe kastide viisi, et tore võtta külmalt keldrist ja segi kammida.
o
OB/ 24. oktoober 2015 23:37
poolakatel on mõned ketid,. mille poed on lahti 7päeva nädalas ja 24h. Suuruse poolest selle mõõdu ketipoodi vel eestis ei leidugi. Ja nii väärtustataksegi inimest, kes tulles õhtusest vahetusest ,saab ka toidu ostetud ja kui vaja ka riided selga. Alkokeeldu ka ei eksisteeri erinevalt kohalikust pommiaugust.
n
naine/ 25. oktoober 2015 10:48
Olen Sinuga täiesti nõus.Soomes on see nii korraldatud ja toimib väga hästi.Teenindajad ju ka inimesed.
r
rahvuse reetur oled/ 26. oktoober 2015 06:18
Kuule, kalevipoeg, ära topi seda totrat Soomet eestlastele näiteks või iidoliks!

k
kaupleja/ 24. oktoober 2015 15:46
Pean minagi kahjuka tunnistama ,et paljud eestlased klientidena on matsid.Kohtame ka meeldivaid,kuid päev päevalt vähem ja vähem.Kõige hullemad on noored,kellel puudub igasugune austus klienditeenindajale.Riided jäetakse põrandale,määritakse kaup meigiga jne.Kui pöördud viisakalt kliendi poole,vaadatakse ülevalt alla ja nähvatakse.See on sinu töö,korista ära jms.
Käin tihti välisreisidel ja külastan samuti kaubandust.Rõõmsad on nii kliendid,kui ka teenindajad.Kui mu mälu ei peta,siis lause klient on kuningas tõi eestisse härra Hakomaa.Mäletan Õismäel toiukauplusel seda lauset.Ajad olid teised ja tõesti peale iseseivumist see lause töötas.Kliendid käitusid kui kuningad ja sama tegid klienditeenindajad.Seis oli võrdne.Tänaseks on kahjuks saanud klientkuningast mats!
k
käisin / 24. oktoober 2015 16:51
umbes 5 aastat tagasi Soomes ekskursioonil.Külastasime suurt kaubanduskeskust.Seal vedeles põrandal igasugust kaupa,algul korjasime üles ja panime riiulitele,kuni kiid ütles,et nii see asi käibki.Võtan kauba ja kui ei meeldi või ei taha,siis viskan suvalises kohas korvist välja ja poodlen edasi,isegi jäätis visati põrandale,kuigi külmik oli üpris lähedal ju see on nüüd ka meile jõudnud.Kahju kui inimesed üksteise tööd ei austa.
o
ohoo/ 26. oktoober 2015 12:15
Olen ka olnud klienditeenindaja ja härra Hakomaa..EHEE..... teda olen oma ihusilmaga näinud ja tean kui see K U N I N G A S (palus oleks palju öeldud) ütles ühele aastaid teenindajana töötanud vanemale soliidsele prouale..."ja nüüd tee mulle laua peal tantsu ka..." vot nii kuningas ja viisakus ja soliidsus..... kui poleks ise näinud ja kuulnud siis ei usuks.... jube ebameeldiv klient ja inimene üldse oli.
k
Khuidas, theie, matsid/ 24. oktoober 2015 15:00
aru ei saama, et mina olen see oober-toober-gruppen-puppen übermensch ja kui mina phoodi tulep, siis theie andma suud see minu saabas.
p
pipa/ 24. oktoober 2015 13:34
Teenindaja kogemust 45 aastat,hiljuti asusin tööle ühte suurde kaubanduskeskusesse,peamisteks klientideks on vene rahvusest kodanikud,ei taha ära sõnuda aga seal pole küll siiani mingit probleemi olnud.Ainult,see,et kui klient siseneb boksi,pead ikka paras psühholoog olema,kas alustada vestlust s.t.kauba tutvustamist või ei.Mõni lihtsalt vastab -ma tahan ise vaadata,okei olen kliendiga nõus.Eemaldun viisakalt ja ongi kogu lugu! Mis puutub teretamisse,siis mina arvan ka,et see,kes siseneb,see ka teretab!
k
kaupleja/ 24. oktoober 2015 15:50
Teretus peaks ikka tulema teenindaja poolt.Tunneks ennast oodatuna ja see oleks ka märguanne,et ollakse valmis teenindama!Muidugi normaalne klient klient ütleb ka ise tere ehk märgatakse samaaegset teineteist!
v
võrdsus/ 24. oktoober 2015 17:51
Põhiseaduse kohaselt teenindaja ja klient on võrdsed isikud mitte üks on ülema, teine alama kasti esindaja. Viisakuse reeglite (kui nad üldse veel on olemas, minu lapsepõlve ajal neid õpetati küll ja ei olnud koormaks) kohaselt tulija tervitab esimene.
k
kaupleja/ 24. oktoober 2015 20:19
siinkohal ei ole mõte selles,et üks on alam ja teine kuningas ,vaid üksteise mõistmine,nägemine ja suhtluseks valmis.Teretamine peab olema =(loe võrdne) ehk teineteist märgatakse ja teretatakse,nii lihtne see ongi.Urrr kuidas see nii raske on.
Lihtne näide:olin just komandeeringus välismaal ja õhtustamas hotellis,kui saabusid kõrvallauda eestlased.Kui nad said aru ,et meie laudkonnas on eestlased,siis vaadati mujale,et mitte jumalaeest tere öelda!
l
loogiline, sellest ma räägingi - viisakas saabuja teretab esimene/ 24. oktoober 2015 23:06
Seega ruumi sisenejad lihtsalt oli kasvatamatud, ja asi ei ole rahvuses, ja ega sina neid teretasid;D
d
Diana/ 25. oktoober 2015 02:46
Olen olnud 20 a klienditeenindaja ja siiski viisakas oleks teenindaja poolt esimesena tervitada külalist, et temal jääks tunne, et teda on oodatud ;)
c
Crack/ 24. oktoober 2015 13:26
Klient on Eestis kuningas väga harva. Eestis häirib mind teeninduses kõige rohkem laialt levinud kauba üleandmise viis: "Kirjutage alla, et olete kauba kätte saanud", sõnab teenindaja ja läheb seejärel kaupa tooma. Kuningas on kohtuotsusele alla kirjutanud ja jääb oma saatust ootama.
t
Trotter/ 24. oktoober 2015 13:18
Eesti on muidu ilus ja tore maa, aga idiootide ja psühhopaatide kontsentratsioon on liiga kõrge. Ja see on kasvav trend. See on minu lahkumise peamine põhjus. Isegi vahel Eestit külastades hakkan kohe esimesest päevast ärasõitu ootama. Tundub, et sünnimaa on pöördumatult allakäiguteel.
m
Mimi/ 24. oktoober 2015 12:55
Sellepärast ma neid iseteeninduskassasid ei kasutagi, et see ostukontroll meenutab kangesti varga tabamise protseduuri ja sellest jääb nii ebameeldiv tunne.
Las kassapidajad teevad ka ikka tööd muidu on meil varsti jälle töötuid juures.
u
Urmas/ 24. oktoober 2015 12:19
Endal on kogemused klienditeenindajate ja kassiiridega kes ennast klientide peal välja elavad.
Sinatamine!
Säästumarketi kassatöötajad on eriline ülbe saast!
"Kas sul 14 senti ei ole?"
"Kas ma pean sulle Eurost tagasi maksma?"
Ma ütlesin: "Ma ei taha peenraha tagasi!"
Selle peale moondus kassatöötaja nägu vihagrimassiks ja ütles:" järmine kord kui sa siit ostad, ei ole sul jälle 14 senti anda!" Ma mõtlesin, et:" järgmine kord ma siit ei osta."
Aga välja ei öelnud. Kahju!
Ma ütlesin lolli peaga veel:" head aega!"
Poest väljudes ja mõned meetrid astudes oli tunne, et mulle on näkku oksendatud ja ei saanud aru miks ma kassas oma raha tagasi ei küsinud ja ostu ei tühistanud?
Eht eestlaslik tuimus?
Ma tahaksin öelda Säästumarketi omanikele, et sellise teeninduskvaliteediga ma sellisest poest enam midagi ei osta! Palgake enda poodidesse korralikud töötajad!
e
ei saa aru milles sul siin probleem???/ 24. oktoober 2015 12:41
aga kanna siis palun peenraha kaasas... pole ju raske... või maksa kaardiga... issand, olen 1000x hullemat teenindust saanud, see ju täitsa süütu asi...
u
Urmas/ 24. oktoober 2015 12:52
Esiteks kassatöötaja ülbus!
Miks ma peaksin peenraha kaasas kandma?
Pole Säästumarketil peenraha Eurosest tagasi anda, öelgu kurat viisakalt! Ja lähen mujale!
Nüüd teen sisseoste Prismast.
Paremad hinnad kui Saastamarketil ja parem teenindus.
n
No/ 24. oktoober 2015 13:40
esimene probleem on selles, et võõras inimene "sinatab" - viisakas oleks pöörduda ikka "teie" vormis võõra inimese poole. Teiseks tuleks leida kompromiss sentide osas viisakalt ja mitte hakata kommenteerima.
M
#/ 24. oktoober 2015 14:40
Ma esimene kord ehmatasin ära kui täiesti võõras klient mind sinatama hakkas. Mõtlesingi, et ta teab ja tunneb mind kuskilt. Järgmine kord kui sama olukord oli siis küsisin naeratades "Kas ma tunnen teid?" See üldiselt aitab kohe. Nüüd kehitan vaid õlgu. No mis matsist ikka tahta?
s
Sowhat/ 25. oktoober 2015 13:36
Käige näiteks Londonis ära. Kes seal ostjat Teietab. Ka kolmandas pöördes ei kõneta naljalt keegi.
Hea teenindus teeb seda isegi ja see on valuuta, mis maksab.
t
to so what.../ 25. oktoober 2015 16:47
Inglise keel ei tunne sellist sõna nagu sina, "you" tähendab neil "teie"...
o
Olin ka kunagi ühe Sästumarketi klienditeenindaja./ 24. oktoober 2015 14:06
Mis klientidesse puutub, siis kui klient tahab kuningas olla, siis käitugu kuninglikult. Kui ta käitub mittekuninglikult, siis on teenindajal õigus, isegi kohustus, samaga vastata, sest inimesega tuleb ikka rääkida temale arusaadavas keeles. Kuidas ta muidu Sind mõistab? Aga mis sinatamisse puutub, siis siin on viga koduses kasvatuses. Minul ei tule mõttessegi võõrast inimest sinatada....
o
ongi/ 24. oktoober 2015 16:46
kõik on inimesed kui president sind perse saadab siis normaalne inimene saadab teda vastu
k
Kurb/ 24. oktoober 2015 12:18
Kui lumpenile või pööblile rahapakk ootamatult pähe kukub, siis ikka juhtub, kui selline kamp poodi satub!

u
Urmas/ 24. oktoober 2015 12:17
Endal on kogemused klienditeenindajate ja kassiiridega kes ennast klientide peal välja elavad.
Sinatamine!
Säästumarketi kassatöötajad on eriline ülbe saast!
"Kas sul 14 senti ei ole?"
"Kas ma pean sulle Eurost tagasi maksma?"
Ma ütlesin: "Ma ei taha peenraha tagasi!"
Selle peale moondus kassatöötaja nägu vihagrimassiks ja ütles:" järmine kord kui sa siit ostad, ei ole sul jälle 14 senti anda!" Ma mõtlesin, et:" järgmine kord ma siit ei osta."
Aga välja ei öelnud. Kahju!
Ma ütlesin lolli peaga veel:" head aega!"
Poest väljudes ja mõned meetrid astudes oli tunne, et mulle on näkku oksendatud ja ei saanud aru miks ma kassas oma raha tagasi ei küsinud ja ostu ei tühistanud?
Eht eestlaslik tuimus?
Ma tahaksin öelda Säästumarketi omanikele, et sellise teeninduskvaliteediga ma sellisest poest enam midagi ei osta! Palgake enda poodidesse korralikud töötajad!
o
oi,oi/ 24. oktoober 2015 13:09
copi jäi tööle ? Saime juba TEIE suurest frustatsioonist aru....küll mõni on tundlik,paras aadlipreili :)
.
#/ 24. oktoober 2015 15:15
... või mees. :D Mulle sattus üks selline kodune mees. Räuskas poes, et ta naine on advokaat ja teeb mu maatasa. Ju alaväärsuskompleks viskas kaane pealt. Ma isegi ei mäleta mille peale ta nii pöördesse läks. Täiesti võimalik, et tuligi oma paha tuju ja alaväärsuskompleksi kellegi peal välja elama.
m
Merca/ 24. oktoober 2015 11:52
...Kah mul uudis. Miks ma muidu -muud orjatööd teen- ja eiole graafikuga poes kopkaid teeniv sipelgas. Kahjuks mu närvid on väääga katki ja roostes ja ma ei suuda seda pinget taluda . kahjuks. Aga samas mulle meeldib inimestega koos ..tööd teha,. nemad ühes ( esimeses ) klassis ja mina ...teises klassis...
m
24. oktoober 2015 12:14
Mis on orjatöö? Mille poolest sinu omast erineb? Kas graafiku järgi töö eest palka ei maksta? Aga kuidas nt valveartid, õed? Samuti töötavad tasuta?
k
Kathriin/ 24. oktoober 2015 15:04
Arvestades töömahu/vastutuse ja töötasu vahekorda - jah, sisuliselt tasuta töötavad küll.
s
24. oktoober 2015 23:09
Seega orjatööd teevad kõik, mida piriseda, isegi vabakutseline on ori ise endale, ja veel suurem ori kui teised, sest tihti ei näe tööajale piiri.
s
Sama siin./ 24. oktoober 2015 11:52
Reformiokupatsiooni ajal on Eestlased nii materjaalselt kui moraalselt laostunud. Õpetajad, müüjad. koristajad, teenindajad on Toompea kõrgklassi arvates lumpen. Truud reformipoliitika järgijad käituvad samamoodi lasteaiast peale. Korda nõudnud õpetaja lastakse maha ja õigust jääb ülegi.
k
kodune kasvatus ehk korralik lastetuba/ 24. oktoober 2015 12:16
nu jah, kui sul kodus on reformikas võimul, siis ilmselt küll, pead tantsima tema pilli järgi, teiste kodus olukord ei tohiks olla nii hull,
h
24. oktoober 2015 16:24
s
Solei/ 24. oktoober 2015 11:50
Aatch! Kaup tuleb viia tagant uksest sisse, et siis sellega leti eest ja klientide eest taas läbi kõndida.Kus on loogika?Kaubavedaja peab minema klienditeenindaja käest luba küsima, kas neil on hetkel aega kaupa vastu võtta ja siis tulla 15 min, hiljen tagasi ja kuulata taas sõimu, et miks ta hiljaks jäi, kuigi ennem seda kaupa vaja ei olnud.Miks on vaja minna 22.30 poodi, kui meie riigis on ainult kontoritotid inimesed, kelle kella ja graafiku järgi käib elu.Kas nendel inimestel pole siis enne trenni aega poest läbi käia ja konserv ära osta, või muskulatuur ei luba mitut purki korraga kanda käeotsas?
24. oktoober 2015 11:50
Veelgi õudsam eelnevale kirjutatule, klientide ülbusele... on jobust ülemuse terror ja ülbe alandamine..... Kirjakeste kirjutamistest rääkisin aga palk..... Ka see on alandus ! Kui kliendi saadad.....,siis selle jobuga pead päevast päeva kohtuma, debiilset ülistust kuulama firmast.......
Vaatad õhtul spoti ja näe....suursponsor, EURO-SPORDI SUURSPONSOR....aga orjad tööl ja orjapalk ! Mine mujale....!? Aga sealgi sama palk, kartelli kokkulepe.....aga nemad ei ole vähemalt SUUR-SPONSORID !
Teed tööd, hiilitakse lähedale, öeldakse , pane kliendile nuga selga.....väga hästi tehtud ! Aga kas ka väärikat tasu saan oma 45-aastase töökogemuse eest......
Lisaminuteid-tunde oled KOHUSTATUD tegema, sest klient tuleb õhtul ju pärast sulgemist ära teenindada... Nii need minutid- tunnid- päevad kogunevad, mis ,,kompenseeritakse" avalduse alusel vastavalt võimalusele .....Kas see pole alandus....?! Minult ületundide tegemiseks avaldust pole vaja..... sest see on KOHUSTUS !
Mis puutub orjapalka, siis pangavõlad tuleb ju maksta kinni töötajate orjapalga nimel, mida kiirem, seda parem......
m
mro/ 24. oktoober 2015 11:28
Klient on kuningas siis kui ta ka kuninglikult käitub,muidu ta on samasugune mats ja alamklassist inimene.
t
Teenindaja/ 24. oktoober 2015 11:18
Lasteaiaõpetajatel sama mure. Oled nagu lapse ja lapsevanemate jalamatt. Eriti kui julged lapse probleemsest käitumisest mingilgi määral juttu teha. Siis ässitatakse ka kogukond sulle kallale. Ka juhataja on võimetu kaitsma. Vahel lohutab ka pealtkuulnud teine lapsevanem. Aga kommentaatoritest parastajad ütlevad, et vali teine töö kui ei oska ja hakkama ei saa...
t
24. oktoober 2015 11:36
töö ei päästa, seal nagunii samad ülbikud juba ees, ainult ülbiku roll on teine
l
Lapsevanem/ 24. oktoober 2015 11:50
Huvitav jutt, sest minul natukene teine kogemus lasteaiakasvatajatega. Suhteliselt jumalana tunnevad ennast seal.
e
ei vaidle vastu, lapsevanem/ 24. oktoober 2015 12:26
Kuninganna arvamus- kui kasvataja ei suudle vanema varvaid, ei kõlba ta kuskile. Tegelikult vanem peaks kasvatajatele välistada diplomi mitte mingisugune kõrgkool. Mida nad seal kõrgkoolis üldse teavad- mitte si..agi, laste kasvatamises vanem on kõige kompetentsem isik siin maailmas, teised peavad alluma tema õpetustele. nii nagu vanem ütleb, nii ka peab olema.
u
Urmas/ 24. oktoober 2015 12:31
Lasteaiakasvataja?
Lasteaiaõpetaja ikka!
Ja jumalana tundud ise!
Sinu laps võib tunduda sinule maailmanabana. Aga kui sinu laps on alaarenenud ja lasteaiaõpetaja üritab sellele tähelepanu pöörata, kas ta on siis ülbik?
l
Lapsevanem/ 24. oktoober 2015 12:38
Ei pea keegi kedagi suudlema. Tere ja headaega võiks öelda. Samas võiks näole ennast anda. Tihti viisin lapse lasteaeda ja kasvatajat polnud. 15 min ootasin ja kui teda ikka veel polnud pidin tööle lippama - lapsed kõik üksi. Vastuseks sain, et tal oli vaja oma laps lasteaeda viia. Mina nt ei tohi tööle hilineda. Nii, et ära mõtle välja asju mida pole. Kohale võiks kasvataja vähemalt ilmuda siis räägime käte suudlemisest.
s
24. oktoober 2015 13:00
Sellistel kasvatajatel/õpetajatel on stagnaaegsed võtted. Kahe rühma vahel on uks ja keset seda ukse lävepakku on kohvilauake püsti, kus siis kasvatajas omavahel jututavad. Samas keset külma talve on aknad pärani ning hiljem imestatakse, miks lapsed on tihti haiged. Ruumid õhutatakse enne laste tulekut.
a
Aga hoia siis.../ 24. oktoober 2015 14:11
...oma lapsi kodus. Miks viid oskamatute ja matslike lasteaiaõpetajate juurde?
I
#/ 24. oktoober 2015 15:24
Issver. See oli ju irooniaga öeldud! Sellest kah aru ei saa :D
m
Mimoos/ 24. oktoober 2015 16:12
See on iroonia kui mõni aru ei saa!
n
naine/ 25. oktoober 2015 19:13
Aga pole hullu, kui lapsevanem ei kuula teisi, kes tähelepanu juhivad, kuidas laps käitub, siis teeb seda laps ise oma vanemale, küll kunagi hiljem...
s
See on põhiliselt tõusikute ja ajukääbikute küla Talgorodi probleem/ 24. oktoober 2015 11:12
See on põhiliselt tõusikute ja ajukääbikute küla Talgorodi probleem.
TARTUS võib-olla esineb üksikjuhtumeid ja vaid naiste puhul, kelle mehed pole öösel tasemel olnud.

e
eh/ 24. oktoober 2015 11:06
No sellised kliendid on meile tekitanud kõikelubav kapitalism, tohutu varaline kihistumine ning rikastumisega kaasnev vaimsete väärtuste hülgamine. Aga sellist Eestit me ju tahtsimegi!
j
Jätke nüüd!/ 24. oktoober 2015 11:05
Rohkem kuninglikkust austed kliendid! Kuninglikkus heas mõttes tähendab eelkõige väärikust. Kuninglikkus ei luba alamate peale karjuda, oma teenrit kohtleb ta, "teenrit tähele panemata" mittesobivate teenrite-teenijate teeneid ei vajata. "Klientkuningas" ebasobivat poodi ei külasta, nt säilitatakse väärikus.
Meedial on mingi haiglane hasart halva võimendamiseks ja nii hakkab näima, et maailm ongi üdini halb. See millega eriti meie meedia tegeleb ei ole enam tilga tõrva meepotti lisamine, meedia tilgutab kübeke mett tõrvatünni.
m
Maksumaksja/ 24. oktoober 2015 11:04
Klient on kuningas aga sellisel juhul peab ta ka oskama kuningana käituda. Matsidele võib jagada vastavalt nende mõõdule :D
T
_______/ 24. oktoober 2015 10:45
Teenindajale makstakse viisaka käitumise ja prof. teenindmise eest PALKA. Muidugi ei tohi unustada, et kala hakkab mädanema peast, s.t. teenindajate tase sõltub enamaltjaolt ülemuse kogemusest ja professionaalsusest. Üldiselt on siiski nii ebaviisakaid teenindajaid kui ka ebaviisakaid ostjaid väga vähe, nii et suurt numbrit sellest teha ei maksaks. Ja kui eksitakse tuleb kindlasti vabandada, nii lihtne see ongi!
j
ja jah/ 24. oktoober 2015 11:42
St. sa kasutad teenindajaid kui kaltse, et tundma end tähtsana? Teenindaja tööjuhendis pole sisse kirjutatud - sa pead taluma alandusi, aga küll- sul on õigus keelduda teenindada ülbeid kliente (loe ühiskonna solki).
n
no/ 24. oktoober 2015 10:30
K-Rauta poes oli üks juhus, kui ostja karjus 20 minutit kassiiri peale, kes polnud ju tegelikult süüdi selles, et tootel oli vale hind ja kassas oli teine hind. Olin järgmine ostja kassas ja kassiir olenemata eelmise ostja sõimamisest naeratas mulle ja ütles; Nii tore korv, mille ostate. See on nagu punamütsikese korv. Seega meie hulgas on kliendideenindajaid, kes käituvadki vastavalt kliendile.
a
24. oktoober 2015 15:39
Alustan oma kogemusest...poes oli üks juhus, kui ostja karjus 20 minutit kassiiri peale, kes polnud ju tegelikult süüdi selles, et ta ei tohi kliendile tema soovide kohasel allahindlust teha.Kliendikaart ja allahindlused oin kõigile võrtsed aga see inimene lähtus oma egost.
t
Teenindaja/ 24. oktoober 2015 10:27
Klienditenindaja ülessanne ongi klienti teenindada, selle eest talle makstakse. Ja kui klient on veits tõre, siis see tuleb ära kannatada, kuna ise olete sellise elukutse valinud. Kui kliendid ei meeldi , siis on alati võimalus ise direktoriks hakata ja direktorid ei pea klientidega suhtlema. Ja samasuguse artikli võiks ka kirjutada ebaviisakatest teenindajatst, kelle koht oleks tegelikult laos kaubakastide keskel, mitte klientide keskel.
j
24. oktoober 2015 10:44
Ja kui kõik oleks direktorid, kes siis neid teenindaks?!
n
Nii/ 24. oktoober 2015 11:11
Teenindajateks jäävad need kes tunnevad, et suudavad seda tööd teha, olenemata sellest millised on kliendid
s
...../ 24. oktoober 2015 11:36
sina, kui klient võiksid end hetkes asetada teenindaja rolli ja mõelda, kuidas käituksid ise ja mida tunneksid...aga vahe ongi selles, et sa ei suuda...ajad ikka oma õigust taga...ega meil muidu öelda ju: ära tee teisele seda, mida ei taha, et endale tehakse....
l
Liina/ 24. oktoober 2015 11:00
Minu arust ei pea. Minu arust on täiesti OK öelda vastikule kliendile, et ta käitub ebaviisakalt ja temaga ei soovita edasi tegeleda. See, et nii öelda võib sõltub ülemusest. Mina töötasin plaadipoes, kus ülemusel oli arvamus, et selliseid täislolle on nii vähe, et kui me ei lase neil ennast mõnitada, siis äri ei kannata. Püsikliendid hindavad ja väärtustavad head klienditeenindust ja tunnevad rõõmu asjatundlikest müüjatest. Nemad tulevad tagasi ja veel rida normaalseid inimesi. Karjuv loll polegi sihtgrupp, keda poodi oodatakse. Rikub päeva kliendi ja teenindaja jaoks. Seega meil oli küll paar juhtumit, kus sellisele kliendile öeldi, et te olete ebaviisakas ja palun lahkuge. Minu arust võiks kõik poled sellise suhtumise võtta.
v
väga õige/ 24. oktoober 2015 16:34
Teenindaja ongi ettevõtte nägu kliendi jaoks. Mul on Tallinnas oma kohad, kus süüa ja poes käia, just seetõttu, et sealsed teenindajad on enesekindlad ja sõbralikud ning nendes kohtades on mõnus olla. See on tööandja jaoks parim reklaam, kui töötajad ilmselgelt tahavad tööl olla ja naudivad seda. Siis naudivad ka kliendid. Vastupidiselt mõnele kohale, kus teenindaja on silmnähtavalt krampis ja õnnetu. Inimene ju tajub teise emotsionaalset seisundit väga hästi ja sellistes kohtades hakkab endal paha. Eks moodsad tööandjad juba mõistavad seda.
t
Teenindaja/ 24. oktoober 2015 11:22
:D ka direktor peaks suhtlema klientidega.
o
Oled sa selles kindel?/ 24. oktoober 2015 11:43
direktorid ei pea klientidega suhtlema?
t
to teenindaja/ 24. oktoober 2015 12:28
Sinusugused teenindajad käituvadki mõnes teises firmas kliendi rollis olles kõige vastikumalt, nagu tahes teha tagasi kellelegi teisele kõiki solvanguid, mis neil endil on tulnud tööl taluda.
Kui ühele sellisele soovisin teenindamise lõpus viisakalt naeratades sama häid kliente, nagu tema minule oli olnud, siis sisistas ta vastuseks raevunult, et: "Seda te ütlesite nüüd küll halvasti!"
Nii et ta teadis väga täpselt, mida ta ise oli minuga suheldes teinud ja kui halvasti ja ülbelt käitunud.
t
to teenindaja/ 24. oktoober 2015 12:28
Sinusugused teenindajad käituvadki mõnes teises firmas kliendi rollis olles kõige vastikumalt, nagu tahes teha tagasi kellelegi teisele kõiki solvanguid, mis neil endil on tulnud tööl taluda.
Kui ühele sellisele soovisin teenindamise lõpus viisakalt naeratades sama häid kliente, nagu tema minule oli olnud, siis sisistas ta vastuseks raevunult, et: "Seda te ütlesite nüüd küll halvasti!"
Nii et ta teadis väga täpselt, mida ta ise oli minuga suheldes teinud ja kui halvasti ja ülbelt käitunud.
t
to teenindaja/ 24. oktoober 2015 12:28
Sinusugused teenindajad käituvadki mõnes teises firmas kliendi rollis olles kõige vastikumalt, nagu tahes teha tagasi kellelegi teisele kõiki solvanguid, mis neil endil on tulnud tööl taluda.
Kui ühele sellisele soovisin teenindamise lõpus viisakalt naeratades sama häid kliente, nagu tema minule oli olnud, siis sisistas ta vastuseks raevunult, et: "Seda te ütlesite nüüd küll halvasti!"
Nii et ta teadis väga täpselt, mida ta ise oli minuga suheldes teinud ja kui halvasti ja ülbelt käitunud.
p
pipa/ 24. oktoober 2015 13:05
Ma leian ka,et kes siis teenindama hakkab,kui kõik direktoriteks hakkavad?
t
Teie/ 24. oktoober 2015 21:34
kirjutisest paistab juba välja, milline klient Te olete. Hoidku taevas sellisega kohtumast. Sellised kliendid teevadki teenindaja tõredaks, sest teenindaja on ka ainult inimene, mitte robot. Kas Te siis tõesti aru ei saa, et kui poleks teenindajaid, kuidas Te siis kaupluses toimiksite ja kes jälle süüdi oleks? Võibolla peaksite ennast rohkem kontrollima või uue töökoha otsima, kui ehk Teid oma töö teeb närviliseks.
s
Solei/ 24. oktoober 2015 10:24
Ja kahjuks need klienditeenindajad, kes töötavad baarides, kohvikutes ja restoramides, on sellised ise ka kaubavedajate vastu.Nad alandavad neid mehi ja naidi, niipalju kui oskavad.Kaubaga tuleb TAGANT UKSEST sisse tulla, kuigi kaubavedaja viib selle leti eest läbi, taharuumi.Tallinnas on nii mõnedki asutused, kus kliendittenindajad on ikka ülbemates ülbemad.
Aga, eks kliendid on ikka ise ka ülbikud, kes viimasel minutil poodi jooksevad kassitoidu järgi 22.30 õhtul näiteks.Kas poemüüjad siis pole tõesti midagi väärt, et neid tuleb igal sammul alandada.Hommikul vara poosi, õhtul hilja, läbi pimeda koju ja siis mõnitame neid, ;VIISAKATe ; inimestena.Meil peaks tihti hävi olema oma kaaskodanike üle.
a
Aatch/ 24. oktoober 2015 11:31
Ise ka saad aru, mida sa suust välja ajad.
Kui pood on 23ni lahti, miks ma siis ei või kell 22.30 enam müüjaid "tülitama" minna.
Sellised ostlejad tuleb politseile üle anda, kes katsetavad hommikul vara klienditeenindajate peal igasuguseid (seks?)poose või siis saadavad neid õhtul koduni, selleks et neid mõnitada.
Kui kauplus näeb ette, et kaup tuleb sisse tuua tagant uksest, siis peab vedaja päris idioot olema, kui ta sellest aru ei saa.
i
inimene/ 24. oktoober 2015 09:52
Enne kuningaks olemist peaks ikka enne inimeseks hakkama.

t
Teenindaja/ 24. oktoober 2015 09:51
No mina nt olen hakanud peegeldama klientide emotsioone ja räuskav klient käib minu poes võib olla üks kord kvartalis. Kui keegi suhtub minu töösse ja tööandjasse lugupidamatult siis saadan ta rahulikult uksest välja. Enamus kliente rahunevad kohe maha kui sama laadselt häält tõstad ja vestlevad rahulikult edasi. See aga eeldab, et mina laskun ka sõbralikuse tasandile. Uksest välja marsib 10-st üks. Enamused saavad kõva hääle peale aru, et käitusid valesti.
Õnneks on mul hea tööandja ja eeldab, et personaal on lojaalne ja seega ei lase keegi kedagi solvata.
s
24. oktoober 2015 09:33
sadama rimis on yks kassa, tee mida tahad , ta istub kui vana pull ei yhtegi hea aga paha grimassi näol ei näe. ei tere ei tänän ei midagi. kunagi ei lähe selle kassa tädi juurde
l
Luoma/ 24. oktoober 2015 11:27
Jumalast hea ju. Mida sa emotsioneerid? Tema teeb oma tööd. Kas ka iseteeninduskasssalt ootad emotsioone? See nõue, et kassapidaja peab naeratama (kasvõi läbi pisarate), on lollakas. Inimene naeratab kui tal on hea tuju. Kui paha tuju, siis üritab seda mitte välja näidata. Krt, see asjandus kassas on elav inimene.
r
rimist jms/ 24. oktoober 2015 11:46
mina ei taha mingisuguseid emotsioone, mind see pidev teretamine kah häirib. ma tahan kiirem ära maksta ja minema
h
hiRRRmus/ 24. oktoober 2015 12:00
Noh, Inglismaal oleks sul siis päris jube! Teenindaja ütleb tere ja küsib lausa (oh, õudust) Kuidas sul läheb, lisaks sellele pakib ka ise sinu eest toidukoti kokku+ sinna juurde soovib isegi ilusat päeva!
t
Tesco/ 24. oktoober 2015 12:30
just käisin, ja ei kurda, sellist pealesurutud viisakust küll ei kohtunud, kasiirid nagu kasiirid, tegi oma tääd
k
kreisi/ 24. oktoober 2015 16:04
Istusin minagi seal rimi kassas-5 aastat pidasin vastu,siis aga ütles tervis üles,kaua sa ikka sandikopikate eest alandusi talud?
m
Maire/ 24. oktoober 2015 09:29
Ma olen kogu elu jooksul kohanud vaid ainult ÜHTE ebaviisakat kassiiri kes käratas vene keeles:Rääkige vene keeles!" KÕIK teised teenindajad on olnud lahked, mul on isegi kahju, et on kohustatud esimesena teretama ja kindlasti naeratama. Ma püüan olla esimene teretaja, Ka peavad kassiirid toimingu lõpul kindlasti tänama ostjat. Ka selles osas püüan olla esimene.
m
mari/ 24. oktoober 2015 10:26
Tegelikult esimesena tere ütleb on siseneja see tähendab et tulija peab esimesena teretama mitte teenindaja!
p
pipa/ 24. oktoober 2015 13:13
k
kossuäss/ 24. oktoober 2015 09:19
nii juhtub, kui mats esimesed saapad saab
p
pensionärist klient/ 24. oktoober 2015 09:17
Elan keskusest 50km kaugusel. Pärast pensipäeva sõidan kuuks ajaks toidumoona ostma. Kassiir: "Miks te nii palju korraga ostate?!" Mina:"Teil ju kasulik, kui läbimüük suurem", Kassiir: "Ei mul ole mingit kasu! Võiksite tihemini poes käia!!!" Mina: "Elan 50km kaugusel kolkakülas, käin siin kord kuus sisseoste tegemas". Kassiir (pobinal): "Käib siin igasuguseid". Enam sellesse kauplusse minna ei taha, kuigi kaup on seal soodsate hindadega.
h
hmm/ 24. oktoober 2015 11:49
Huvitav, mis mõtted tiirlevad nende peas, kes siin on ladunud miinuseid, miks neid häirib, kui inimene iga päev ei sõelu poodide vahel aga rahulikult elab oma kodus korraga ostetud kaubaga?
p
Piibeleht/ 24. oktoober 2015 09:14
Klienditeenindajana tuleb olla nii kaua viisakas kui sinuga ollakse. Ega enda eest seisev inimene ei pea lõpuni klienti ja tööandjat kummardama.
v
Vabandust väga/ 24. oktoober 2015 09:00
Aga tegelikult on need samad müüjad mingid ülbed ja vastikud tegelased tavaliselt hoopis.
l
lohe/ 24. oktoober 2015 08:52
Ooo...see on mu lemmikteema! Kuigi klient on kuningas ei ole klientide loosung vaid välja mõeldud nende samade teenindajate poolt ja selletõttu ei see klienti kuidagi süüdistada selle loosungi ebaadekvaatses tundmises, on klient ja just nimelt eriti EESTLASEST klient selline frukt, et mälestusi annab eestlasest kliendi puhul pärandada ka 7 inimpõlve järglastele.
Olen ise mitmekümne aastase staazhiga klienidteenindaja ja kogemus räägib vaid ühte ja just seda millega alustasin.
Eestlastest kõige hullemad on tõusikud. Need on selline kontingent kes on ise orjadena võtmas üle oma endiste isandate elustiili ja mentaliteeti. Maiste hüvede ja mammoona kokkuahnitsemise nimel tõrjutakse moraal ja kogu inimlik viisakus ja inimväärikus nurka. Kui selline tuleb teenust pakkuvasse asutusse siis ei pääse ükski sellise teele ettejäävast ei sapist ega mürgisest pilgust. Seda külvatakse igasse ilmakaarde kogu teenuse pakkumise ajal. Välja ei ei jää ei teenindav personal ega kaaskliendid.
g
goff/ 24. oktoober 2015 09:06
Räägi ainult enda eest. Teised jäta rahule.
h
hihii.../ 24. oktoober 2015 11:49
üks juba tundiski end puudutatuna :D
"
24. oktoober 2015 09:31
"Eestlastest kõige hullemad on tõusikud. Need on selline kontingent kes on ise orjadena võtmas üle oma endiste isandate elustiili ja mentaliteeti. Maiste hüvede ja mammoona kokkuahnitsemise nimel tõrjutakse moraal ja kogu inimlik viisakus ja inimväärikus nurka."
.
See oli küll hästi öeldud. Kuid seda tõusiklikkust võib märgata ka täiesti tavalises igapäevaelus, mitte ainult teeninduses, ja sellest oli just hiljuti ka väga hea artikkel.
Tõusiklikkuse omapära on veel see, et neid tuleb pidevalt kiita, kuid samas on nad sisemuselt teiste peale kohutavalt kadedad. Teine inimene ei tohi olla nendest isegi pisiasjades parem. Kui aga julged otsekoheselt neile midagi öelda, mis neile ei meeldi, siis võid saada tõelise "rahe" osaliseks. Salakavalus on nende töövõte, millega püütakse oma tahtmisi saavutada. Lipitsemine endast kõrgema ees (kel võimu ja raha), on teine võte, kus näidatakse kui "hea inimene" ollakse.
l
lohe/ 24. oktoober 2015 09:53
Tõusikluse üks peamine tunnus ongi kaaskondsetega rivaalitsemine ja elukestev naabriga võistlemine elustandarti tõstmises.
s
24. oktoober 2015 11:50
Selliste tõusikutega seotud elulistest lugudest või lookestest võib lausa memuaare kirjutada. Lase neil veidike oma rolli mängida ja "hea inimese" maskid langevad lausa ootamatutes situatsioonides...

m
mmm/ 24. oktoober 2015 08:46
Välismaal on kogu aeg röhutatud,et kuningas ei käitu kunagi inetult.Kuningas ei solva teisi ega vala oma viha kellegi teise peale.Kui ostja käitub,kui kuningas,siis ta saab ka teenendust just sellise.
h
huvitav/ 24. oktoober 2015 10:26
Tellisime ebayst kõrvaklapid ei töötapnud need korralikult panime müüjale miinuse nüüd helistab ähvardab iga päev politsei ütleb et midagi teha ei saa selline on välismaal müügi kultuur
h
huvitav/ 24. oktoober 2015 10:26
Tellisime ebayst kõrvaklapid ei töötapnud need korralikult panime müüjale miinuse nüüd helistab ähvardab iga päev politsei ütleb et midagi teha ei saa selline on välismaal müügi kultuur
k
24. oktoober 2015 08:41
Kus kohas te küll töötate ja mis on selliste kohtade nimed, kus teid koheldakse nagu teenrit? Nii palju kui mina olen kuskilgi käinud, ei ole ma kordagi kohanud ühtki räuskavat klienti.
j
jaan/ 24. oktoober 2015 09:37
Viljandis on teenindajatel küll palju õppida, peaks ütlema et Tallinnas on teenindajad hoopis viisakamad
k
24. oktoober 2015 08:41
Kus kohas te küll töötate ja mis on selliste kohtade nimed, kus teid koheldakse nagu teenrit? Nii palju kui mina olen kuskilgi käinud, ei ole ma kordagi kohanud ühtki räuskavat klienti.
j
24. oktoober 2015 13:27
Ja mina ei ole Viljandis kohanud ühtegi ebaviisakat teenindajat, lihtsalt ei ole
k
kohtunik/ 24. oktoober 2015 08:40
klient on kuningas täpselt nii kaua kui ta käitub kuninglikult.
p
Peeter/ 24. oktoober 2015 08:39
Õhtulehel 90% sisust tasuline? Ei soovi neid 2 lauselisi artikleid lugeda..
t
24. oktoober 2015 08:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
i
iks/ 24. oktoober 2015 09:00
Vanemad prouad on praegu ka kõige hullemad kliendid. Rahvusel pole enam mingit vahet.
p
proua käitub.../ 24. oktoober 2015 09:19
... alati PROUANA, kirjeldatud "prouad" kuulusid klassi - vähegi pidulikumale koosviibimisele minnakse venesinise kombineega jalas poolkõrged soojad viltsaapad
t
24. oktoober 2015 10:25
teenindajale! Ma olen kogu oma tedaliku elu töötanud kaubanduses ja sellist jama ära aja.
Muidugi on kliente erinevaid, aga selles ametis pead olema diplomaat, see on teenindaja kõige olulisem osa. Mina ja minu kolleegid ei saa küll väita, et venelased oleksid olnud lärmakamad, kui eestlased. Kui vahel kaupa ei jätkunud,ka siis sai asi rahulikult aetud- tulge homme uuesti! Siit järeldan, et olid halb teenindaja , halb suhtleja ja ei sobi kuidagi sellele tööle.
k
küll sa oled tark.../ 24. oktoober 2015 11:54
kas oled mõelnud, kui paljude inimestega näiteks müüja päeva jooksul suhtlema peab? kas sina jõuaksid? oleksid õhtuks läbi nagu läti raha...ja siis sinu soovitus veel: oled diplomaat....hea soovitus aga sa lihtsalt ei jõuaks....seega, ära targuta, kui pole ise kunagi müüjana töötanud...
a
24. oktoober 2015 12:53
Alustasin müüjana, lõpetasin juhatajana 40 aastat.
4
#/ 24. oktoober 2015 15:52
m
mamsel/ 24. oktoober 2015 08:25
Pole see klient midagi kuningas. Kui matsklient läheb yle piiri, peab teenindaja end kaitsma. Mitte laskma lambana endaga vägivallatseda. Vaimne vägivald on samamoodi vägivald
i
iks/ 24. oktoober 2015 09:03
Kaitsta ei tohi. Siis marsib klient otsejoones ülemuse juurde.
Kõige parem on vait olla. Aga ründaja ees vabandama ka ei hakka, kaotagu ma või töökoha. Pole kõige suurem kaotus :-)
k
Kellamees/ 24. oktoober 2015 10:28
Täitsa tõene, Bauhausis nii käibki ! Üle päeva saad kirjakesi kirjutada jobule aga see on Bauhausi elu-tööstiil, et orjasid stressi all hoida, vot-vot, uks on seal, saba tööle tahtjaid kui palju ukse taga......
Sa pead olema alati ja alati madalam kui muru, sa ei tohi oma elukogemustega klienti mitte õpetada, igasuguse kliendi röhitsemise (ülbitsemise) peale pead aupaklikult selle alla neelama.......
On ka väga-väga toredaid, inimlike omadustega, vaat et inimlikum kui ise isegi oled...... Kord tuli vene ätike, küsis, kas vene keelt oskan, küsitu oli viisakalt.... Küsis veel kord, vist kolmas kordki ja nii me rääkisime vaat et pool tundi..... Ta ei alandanud mind, pigem sain mina näidata oma head, südamlikku üleolekut, näe, oskan ka sinu keelt..... Ülimalt hea mälestus !
Oli kliendiks somaallane, indialane, Hong Kongist......ja osati eesti keelt ja seejuures puhtalt, aktsent vast...... Tiblasid oleme integreerinud kolmveerand sajandit ja tolku ei mingisugust..... Pooled juhud oli et ei osatud oma emakeeleski TERE! öelda vaid- MNE NADO ! Tavaliselt, MNE NADO lõppes sellega, et ei saa aru..... Eesti vabariik, eesti keel !!!
Tuli klient, täis ise end puhunud või esivanemad...... Miks vene keeles ei räägi temaga... Vastasin et eesti riik ja eesti keel ! Temal parem selgitada venes....aga minul parem aru saada eestis...... Temal vene pass, kodanik....aga mina eesti kodanik ja euro pass...... Läks vist kaebama aga jobut polnud, kellele kirjakest kirjutada......
m
minna/ 24. oktoober 2015 10:37
mina olen alati end kaitsenud end ja siis ähvardavad minna ülemuse juurde mina vastan alati et see teie õigus aga kui ma peaks kaotama oma töö sellepärast siis leian alati uue aga end sõimata ma ei lase!
t
tom/ 24. oktoober 2015 10:38
Kui ülemus on ajudeta kusik, tuleb näidata jõudu, teised teenindajad appi võtta, ja sundida kõrgemat juhti või omanikku jobust loobuma.
Kui mune ei ole ja lasetegi omal lõputult lahtise käega näkku peksta, ise naeratades, siis sedasi jääbki jalamatiks.
k
Kellamees/ 25. oktoober 2015 10:19
....vähe sellest, et kusik....., ta on M-i külge kasvand, muidu kasvab ikka M mehe külge....!?
s
Sõnakas mutt/ 24. oktoober 2015 09:53
Olen mõned korrad kassapidaja kaitseks välja astunud. Loodan, et need indiviidid enam viha kassapidajate peale ei vala.