Inimesed

TV3 VIDEO | Lasterohke mustlaspere vajab abi (200)

LISA KOMMENTAAR

kurr 26. oktoober 2015, 18:00
niiti ja nöela . see on ainus abi mida pakkun
Niisiis25. oktoober 2015, 17:08
On neid lapsi keegi aidanud ka juba ?
Mustla25. oktoober 2015, 14:47
Keegi teab, kas Mustlas ka mõni mustlane elab ?
velts24. oktoober 2015, 21:25
kui last ei suuda toita siis ära sünnita.
indiast pärit24. oktoober 2015, 00:43
ülinahhaaalsed parasiidid rsk!
to indiast pärit24. oktoober 2015, 16:22
Täpselt nii.
Nemad muudkui sigivad, meie peame selle sigimishulluse kinni maksma.
Absurd.
HS.23. oktoober 2015, 17:18
Pidage meeles, et mustlased on Eestis looduskaitse all ja neid peab hellalt kohtlema.
Karin23. oktoober 2015, 21:32
Ära tüütavad lõpmatuseni paljunevad mustlased.
Kas mõistust endal peas ei ole, täiskasvanud naine nagu.
Kui ikka hädas, ei pea nii palju järglasi tegema.
Appi23. oktoober 2015, 11:47
Leidub ikka mehi, kes sellisele rõvedikule selga ronivad!!! Mitte sentigi ei annetaks!
matu23. oktoober 2015, 11:44
Jube eit, ainult tahaks saada, riik jälle süüdi, et titekarjal raske elu, selline tuleks kohe steriliseerida.
Mis te närite siin ühe mustlase kallal, kes on siin kohandunud?22. oktoober 2015, 23:24
Küll siia pressib hordide kaupa varsti neid , keda te kiruda ei jõua ega julgegi... Siis tundub see mustlaspere lausa ideaalsena.
ta räägib 22. oktoober 2015, 17:41
ju eesti keeles, tähendab on eestlane. küsige rannamäe või lõbu käest kui ei usu. kas te ei oska öelda, et on või??
Teadja22. oktoober 2015, 17:08
Terve Valga linn kubiseb paksult mustlastest.Praktiliselt pooled selle tänava elanikud on mustlased.Ise uluvad, et elavad sitasti,vorbivad lapsi.Käivad sotsis nõudmas rahasi ja raisk neile plekitakse kah.Tegelt need raiped elavad paremini kui mõni meist.Lihtsalt mängivad lolli...Ok selle pere tatikaid olen näinud küll sügisel pool alasti ja paljajalu väljas mängimas....Aga ausalt mingit kaastunnet ma neile ei tunne.....
22. oktoober 2015, 17:14
nendele plekivad jah.
to Teadja22. oktoober 2015, 17:56
Oh, ma nõretan kaastundest!
17:56-le23. oktoober 2015, 17:43
Nõreta edasi ja mine pane veel paar senti purki neile.
Haha22. oktoober 2015, 16:27
"Minge vaadake, kuurid on kõik tühjad."
Kust sa mustlasmutt tead, et naabrite kuurid tühjad on? Käisid just uurimas, kas on toodud midagi, mida saaks ära varastada?
Siiri22. oktoober 2015, 16:20
Paraku22. oktoober 2015, 16:16
Ei saa aidata....
Kuid jah ise suudan oma vōimetele kohaselt hetkel kasvatada vaid ühte last, palk väike, korterilaen ka nii lihtsalt on teise lapse saan planeerida siis kui elu ehk paraneb
Rändrahvad=nuhtlus kohalikele22. oktoober 2015, 16:07
Kui nii palju lapsi, siis siin tuleks küll sundsteriliseerimine lasta teha. Kui lapsed koolis ei käi, võtta vastavad toetused ära. Nagu nägite videost, ei saanud sots.töötaja majja sisse, et kontrollida laste eluolu. Kui elavad räpastes oludes ja poolnäljas, siis tuleks küll kaaluda laste lastekodusse või perekodusse paigutamist.
!!!22. oktoober 2015, 18:01
90-ndatel sai teattavaks, et endistes sotsialismibloki maades, kus võimude arvates oli mustlasi ülearu, seal olevati günekoloogid mustlasnaisi pärast 2-3 sünnitust salamahti steriliseerinud. Muidugi mõista ilma patsiendi nõusolekuta, just nagu mingit muud vajalikku günekoloogilist operatsiooni tehes. Kui see teatavaks sai, nõretas lääs nördimusest. Milline kisendav inimõiguste rikkumine!
XXX22. oktoober 2015, 15:55
Isa kolab natuke ringi ja ongi tagasi. Mustlasmehed reeglina oma lapsi ja naisi maha ei jäta- pigem peavad mitut peret. Appikutse on ilmselt "Kodutundele".
inimene22. oktoober 2015, 15:29
nahhui nad kepivad nii palju siis
Marx22. oktoober 2015, 15:13
Ennem joon raha maha kui mingeid varganägusid toetan!
lõdva püksikumm22. oktoober 2015, 13:36
kui mustlaseeit on lõdva püksikummiga,siis tuleb sealt lapsi ILMA ISATA nagu Vändrast sae laudu ja riik peaks nende tarbeks supiköögi avama!EI sellised hakka ealeski tööd tegema, neil sees teistmoodi geenid.
muide!22. oktoober 2015, 17:50
Mustlased on väga kiivad vereliini puhtuse hoidjad! Pole siin midagi, et teen kellega tahan... Neil on omad reeglid, millest peavad kinni pidama kui tahavad kogukonda kuuluda. Pigem on laste saamise teema seotud - loodus andis , tuleb, mis tulema peab.
oh elu, eluke22. oktoober 2015, 13:11
Nõukaajal kirjutati lehes tublidest inimestest, tunnustati neid.Tänapäeva staarid ja kangelased on eluheidikud, kes pidurdamatult sigivad, hoolimattta, kes ja kuidas nende lastest kasvavad. Imelik ühiskond, kus puudega inimesed, nende hooldajad ja pensionärid peavad enda muredega ise hakkama saama, ja saavadki kuidagimoodi. Vastutustundetut inimest, seda ei jõuta mitte kuidagi ära haletseda.
jot.A22. oktoober 2015, 12:59
Kõiges tagajärgedes on süüdi onu BELLA! Eks tema ju oli see kes küttis kirgi oma lauluga- mustlane,mustlane sinult tahan saada ma- aa aa aa ,oo oo oo.....Las ta nüüd siis maksab maksab ja need kes sellest tuld võtsid.Vaene väänatud muslasemand ,sa oled ikka täielik Eesti POP muusika ohver.Omalt poolt soovitan sulle klassikat viit nn.aspiriinitabletti- võta see ja suru kõvasti põlvede vahele ja ära anna järele iharatele laulujorutajatele.
pimedusega löödud kohtumõistjad22. oktoober 2015, 12:58
Sarnaseid suuri hädameres hulpivaid peresid leiab ka eestlaste seas küll ja küll. Vähemalt paar plussi sellel mustlasnaisest pereemal siiski on. Ta ei hülga oma lapsi, ei kuritarvita alkoholi ega hoora nii ennastunustavalt nagu nö väärtuslikuma rahvusega emmede puhul seda pahatihti ette tuleb.
eksole22. oktoober 2015, 17:17
ei hülga mustlane oma lapsi ega jäta mees oma peret maha. ja raha on neil alati ning elavad nagu tahavad. ei ole tarvis uskuda nende hala ja valesid. räbal näeb nende elukorraldus välja, sest see on lihtsalt mustlaste stiil.
11122. oktoober 2015, 12:28
Huvitav loogika :D Isa pole aga jälle ootab last.....kust need lapsed tulevad sealt puuriida vahelt või??
Võtke isal või isadel munad pihku ja tööle.
irw 22. oktoober 2015, 17:18
Ly122. oktoober 2015, 12:19
Terve pesakond vargaid kasvamas Valgas.
thats valga22. oktoober 2015, 16:26
Saatke nad tõrwa ! seal elu nigu lill .. Antsuke laksuke võtab vastu kylllll. :D
so what?22. oktoober 2015, 12:16
Ärme raiskame oma aega ja energiat selle peale, mida nad peaksid tegema ja mida mitte. Nad elavad oma mustlasseaduste, tavade ja kommete järgi, kuhu meie "targutamisel" pole mingit kôlapinda. Selle naise taga on tema sugukond - ja las ta teeb veel kümme last. Hoolitseme oma laste eest ja püüame neile meie ja meie esivanemate elutarkust edasi anda, selles survelises netiajastus.
AA22. oktoober 2015, 15:02
No lihtsat rahast on kahju, mis sinna rumaluse nahka läheb :/
!!!22. oktoober 2015, 18:03
Las see sugukond siis toetabki, oma tavade ja seaduste järgi.
efka22. oktoober 2015, 12:05
sellele naisele tuleks õpetada kaitsevahendite kasutamist kui talle seksida meeldib....siis saab seda teha ka nii et peale järgmist korda kohe titt taga poleks...
eureka22. oktoober 2015, 12:34
Ta vôtab meid kindlasti kuulda, kuna varem naistearst pole talle kaitsevahenditest rääkinud ja meie targad kommentaarid avavad tal silmad.
22. oktoober 2015, 11:21
.kui inimesel on raske, siis ta ei teks niipalju lapsi, mida ta ei jõua üles kasvatada ja ja vargus see on jube.................kellele või millele sellised loodavad?
?22. oktoober 2015, 11:15
Kuidas nad küll jaksavad nii palju sünnitada ja pärast selle kõigega toimetada? Lapsed tahavad suhtlust-tähelepanu, keegi peab neid veel kasvatama. N-ö "miksi-periood" väikelastel aktiivses arengujärgus jne. Ma olen vb paras hädapätakas, aga ei saa oma paari lapsegagi piisavalt hakkama, sest tahan ju ise ka veel elada ja kogeda. Milleks mõned inimesed oma elu sedasi ära blokeerivad ja end kõikidest võimalustest ära lõikavad?
to:?22. oktoober 2015, 12:15
AGA SEE NAINE EI SAAGI HAKKAMA- KAS ARVAD, ET TA ÕHTUTI VASTAB LASTE MIKSIDELE?
Nipitiri22. oktoober 2015, 10:52
No selliseid pole küll mõtet aidata.Raha ju piisavalt,et oma lapsi kasvatada.Tundub,et vihje KODUTUNDELE.
See on küll õige,22. oktoober 2015, 10:33
et selle naise abistamiseks viige talle tasuta beebipille,toidupakke või riideabi,aga mitte mingil juhul raha ega mingit ehitustööd. Mis ta neist korjab,kui hakkama ei saa. Ta ei tahagi hakkama saada. Näeb ja kuuleb telekast,kuidas aidatakse ja kohe platsis. Kõike ei jõua ju varastada. Ja nagu öeldi,tal raha küllalt. Mustlane jääb mustlaseks. Ainult valetada ja varastada oskab.
22. oktoober 2015, 10:20
ei suuda neid sarisigijaid toetada,sest need elamistingimused ei muutunud halvaks üleöö ja mustlaste puhul-ära usu hülge juttu
nu millals need tegelinskid 22. oktoober 2015, 09:48
tööd on teinud, nad enamasti ei oskagi, istusid nõuka ajal ka bussipeatustes ja käisid igal ootajal järel nagu oleks teised pangad, anna ja ma ennustan.Kui mõned oskasid hästi neile öelda, siis oli suu kinni ja kadusid.Meil on töökaid peresid küllaga, kellele makstakse vaid orjapalka, sest alla 700.-kuus on orjapalk perega elamisel, niiet aiatama peaks ikka töökaid ja alahinnatuid töökohti.
.22. oktoober 2015, 09:42
Ma ei ole ei fašist, natsionalist, ega rassist.
Aga ma ei pea sellist abistamist õigeks.
ei usu22. oktoober 2015, 09:36
Et isa ei ole, keegi käib seal ju neid lapsi tegemas. ja mustlaspered on alati suurearvulised, kui raha üle andke, sünnitab veel juurde aga mina ei annaks sentigi. Kui vaesus majas, pole vaja nii suurel hulgal lapsi sünnitada ja kas nad on üldse Eesti kodanikudki.
spiraaliostuks22. oktoober 2015, 09:07
never ever22. oktoober 2015, 09:04
ei aitaks ma sellist peret, siin aitab ainult naise steriliseerimine ja kõigi toetuste (v.a. lastetoetus) ära võtmine. Mingu tööle, kui nii väga lapsi tahab, aga kasvatada ei suuda.
muti22. oktoober 2015, 16:44
No mis tööle kui isegi treppi ei suuda monda meest panna parandama. Kogu aeg rase ja ukerdab käia seal kõikuvatel laudadel. Missugused need toad veel võivad olla?! Vaesed lapsed kes peavad sellist elu nägema.
ohjah22. oktoober 2015, 08:14
köömes selle kõrval, mis alles tulema hakkab. Proovige mõnelt moslemilt sama küsida, milleks sünnitad....
Ei saa küsida...22. oktoober 2015, 16:38
22. oktoober 2015, 08:09
miks mees, kes tegi 9 last ei vöi ise treppi ärä parandada, tänäpäeval inimesed on nii saamatud. ainult ootavad et neid aidakse ise ei tee midagi
Miks ometi22. oktoober 2015, 07:56
Miks ometi talt lastekarja ära ei võeta, kui elatakse sellistes tingimustes ja lapsed koolis ka ei käi? Ilmselgelt ei saa ta ju nende kasvatamisega hakkama.
22. oktoober 2015, 03:36
Kui pole meest kust kohast need lapsed siis tulevad?
lapse isa läks22. oktoober 2015, 04:21
just minema sest nad läksid tülli
No on!22. oktoober 2015, 00:45
Tööl ei käi, lapsed koolis ei käi, meest pole aga tited muudkui tulevad! Kes selles süüdi on? Kes sinu elu peaks elama?
aitaja21. oktoober 2015, 23:50
ma oleksin nõus talle steriliseerimise jaoks raha andma.
:)21. oktoober 2015, 23:30
Olgem ausad.Eestlasel pole häda midagi.Siin on sellel proual midagi puudu.8 last + 9 tuleb.KUHU KOHTA?kus tal mõistus on?Vaadake elutingimused.Minu meelest tal on täiesti suva kuhu ta oma lapsi toob?
21. oktoober 2015, 22:34
Ei saa üldse aru nendest inimestest kes arvavad et neil on raske ja teised peaksid aitama. Krt, ma olen kah lapsi üksi kasvatanud ja raskeid olukordi ette tulnud, nii et õhtul üksi istudes oli mõnikord tunne et enam ei suuda. Aga mitte kunagi ei läinud kuhugi abi kerjama. Pigem ikka sai otsitud võimalusi kuidas elu laste jaoks paremaks muuta ilma kerjamata.Ja tuleb tõdeda, et kui ikka tõeliselt tahta siis õnnestub elus kõik.
/22. oktoober 2015, 09:16
Olenevalt olukorrast, abi palumine ei ole kerjamine. Kui on väga raske ja tõesti tunne, et enam ise hakkama ei saa, siis murega kellegi poole abi saamiseks pöörduda- see on samuti võimaluse otsimine kuidas elu uuesti järjele saada ! Hetkel ei pea silmas antud artiklit, vaid räägin üleüldiselt- iga abi palumine pole kerjamine !
...21. oktoober 2015, 22:27
Issand kui haiged Te Eestlased olete. Jah, ega ma pole ka selle poolt, kuidas ja mis seal on aga no johhaidii, mis Teil viga on ?
milles küssa?22. oktoober 2015, 00:48
Mine siis oma suure rahakotiga appi! Ta võtaks su kahe käega vastu, jää kohe sinna elama!
naine20021. oktoober 2015, 22:15
Kui Teie veel ei tea siis Mustlas naised EI KÄIGI TÖÖL! On ka mustlasi KES KÄIVAD TÖÖL!
22:15-le21. oktoober 2015, 23:58
Elus olen tundnud ü h t e mustlast,kes käis tööl kesklinna majavalitsuses ja oli seal meister,see oli Medni (perekonnamnime ei mäleta). Ja kuulsa ennustaja Lonni poeg Roman,muusik, sai ka elus ikka tööl käidud.
Tarvastu22. oktoober 2015, 01:09
Medni Pilve (1941–2000) oli väga tubli. Ta mängis ka filmides, oli režissööri assistent, luuletas...
01:09-le22. oktoober 2015, 11:40
Jah,oli vaikne tore mees. Et surnud, ma ei teadnudki!
kärss22. oktoober 2015, 06:54
millal ta seal nn. tööl käib kui siiani on tal krooniline rasedus.puudevargil?
SIIM21. oktoober 2015, 22:09
Kui lugesin, et mustlasnaine kasvatab lapsi üksipäini, oli esimene mõte et kas mees on kusagil maha löödud või istub vangis. Aga edasi oli kirjas, et läksid riidu ning mees läks lihtsalt minema. Jah, feminism tungib ka juba mustlaste ühiskonda, kui naised meeste vastu häält tõsta julgevad. Varem pidi mustlasnaine olema oma mehe ees murust madalam, sõnakuulmatu naise võis mees iga kell piitsaga läbi nüpeldada.
!!!21. oktoober 2015, 22:03
Kerjavaid mustlasi mäletan juba nõukogude ajast saati. Ja kui need vaid puude vargusega piirduvad, siis on isegi hästi.
Ees-Kestla küla22. oktoober 2015, 09:46
Mina mäletan, et õngeridva moodi asjaga püüdsid mööda sõites kanu lautade juurest,kui neist mööda sõitsid oma potikoormaga.
Piits21. oktoober 2015, 22:03
ja präänik peavad olema koos. Kui lapsed koolis ei käi ja ei õpi, toetust ei saa. Kui käivad ilusti koolis, saavad koolis tasuta korraliku lõuna ja toetajatelt õppevahendid. Jne.
QQ21. oktoober 2015, 21:52
Keegi ei käse lapsi teha aga kui tahad neid lapsi nii palju teha siis muretse ise on laste eest!!!
???21. oktoober 2015, 22:04
Kas keegi on näinud 1-2 lapsega mustlasperet? Mina küll mitte.
Tutkit21. oktoober 2015, 21:25
Mustlasmutt on ilmselt juhtunud kodutunde saadet nägema ja otsustas õnne katsuda.
Kõigepealt tuleb omale jalad alla saada ja siis hakata tittesid vorpima,mitte vastupidi.
Pole mina veel näinud ühtegi töötavat Mustlast ja kõik tegelevad mingi suri-muri ja kellegi tagumiku lohku tõmbamisega.
ee.21. oktoober 2015, 21:11
Kui eestlased ise lapsi ei tee, siis tuleb need kellelgi teisel teha.
neid peaks aitama, sest21. oktoober 2015, 20:55
neil ei ole kodumaad, nad on alati siin olnud ja peaks pagulastega saama võrdsed õigused.
Kuna eestis on rahvaloenduse järgi 400 000 pagulast, siis peaks meid seadma eeskujuks kogu maailmale ja me peaks saama euroliidult ja ÜROlt 6000 eurot esialgu iga 400 000 pagulase eest, tagama neile euro elutingimused, töö, väljaõppe jnejne.
Huvitav 21. oktoober 2015, 20:55
miks näiteks mina peaks annetama, emme tahab, et aidataks aga unustas siis appi kutsuda kui lapsi vorpis. Kas poleks olnud odavam kandoome osta? Peale kepinälja peaks inimesel pisut möistust ka olema.
kus21. oktoober 2015, 20:39
21. oktoober 2015, 20:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
21. oktoober 2015, 20:43
kuule, Kaidi21. oktoober 2015, 20:49
Sinu kommentaari puhul ma saatsin teate ebasobiva kommentaari kohta.
Sedavõrd ülbet ja kaaskodanikku üdini halvustavat sõnavõttu peaks tõesti piirama.
Kelleks sa ned pead, et sedavõrd räiget üleolekut näitad?
Oled21. oktoober 2015, 21:18
Täielik tainas ikka. Keda see teade huvitab? Sellel titevabrikul tuleks küll kraanid kinni keerata.
Mofo21. oktoober 2015, 22:25
Mustlaseid ennemgi steriliseeritud, kui ikka igasugune mõõdu- ja vastutustunne puudub siis oleks see ainus pääsetee, ka mittemustlaste puhul, kes nii süüdimatult lapsi treivad
Kaidi21. oktoober 2015, 23:33
Võisid saata ju :)))),
Aga usu ,
Minu arvamus jääb samaks !!!
nimi21. oktoober 2015, 20:26
Töö tegemisest pole sellised vist kunagi kuulnud.
otse. 21. oktoober 2015, 20:38
Pigem pole sina töötegemisest midagi kuulnud.
Sest 8 lapselise pere emale laiskust ette heita--- peab ikka ühel inimesel alatu hing ja kole süda sees olema.
Juula21. oktoober 2015, 23:49
Jah, titetegemise koha pealt mustlasmutt küll laisk ei olnud
b21. oktoober 2015, 20:24
neile oleks hoopis suuremas koguses kondoome vaja. ühte senti ka ei annaks neile kätte
Heidrich .21. oktoober 2015, 20:21
Nooo , tere tere mustlaspere !
Elu koos prussakatega21. oktoober 2015, 20:08
...21. oktoober 2015, 20:01
Ei tasu uskuda ühtegi sõna nende suust. Uus nipp, mees läks ära, välja mõeldud. Tatised ja räpased lapsed kuuluvad samuti lihtsameelsetelt raha saamise abivahendite hulka. Erinevates maades on millegipärast täpselt ühtemoodi hala ja nutt.
...21. oktoober 2015, 20:01
Ei tasu uskuda ühtegi sõna nende suust. Uus nipp, mees läks ära, välja mõeldud. Tatised ja räpased lapsed kuuluvad samuti lihtsameelsetelt raha saamise abivahendite hulka. Erinevates maades on millegipärast täpselt ühtemoodi hala ja nutt.
Toits21. oktoober 2015, 19:58
Kas see naine on kõvem käsi kui püha Maria, et on saanud kaheksa last ilma isata ja üks kohe sündimas?
Üür...?21. oktoober 2015, 19:57
... mille eest sellises majas oleva ahjuküttega ja ilmselt külma veega korteri makstakse 200 juurikut kuus?!? Tundub, et valget inimest peetakse ikka lauslolliks, alates sellest mammast ja lõpetades "alaealiste" täismeestest pabulastega!
laste ise?21. oktoober 2015, 19:54
läks ära ,et tiitesid sai kogematta liiga palju.tasub vähem nühkida siis pole ka probleemi.pagulased siginevad samamoodi nagu prussakad nii,et vahet pole keda sallida.
A21. oktoober 2015, 19:53
Kui tuleb abi ,tuleb ka mees tagasi, kui abi otsas ,läheb ka mees , kui tuleb abi ....jätkake ise
Drakula21. oktoober 2015, 19:51
Kui oskasid valmis teha siis ole mees ja vastuta ja kasvata ise aga ära käi kerjakotiga ringi.
on vast elu21. oktoober 2015, 19:44
vanasti niksime ja nutsime, nüüd nu.....d ja naeravad
tubli ema. 21. oktoober 2015, 19:36
Hakkame sellest pihta, et sots. töötaja ei suuda kokku arvutada tolle mustlasema sissetulekut!?
Mida suudab selline sots, töötaja ülde teha, et kedagi aidata?
Lapsed on aga elu õied, neid võiks eestis tükk maad rohkem olla... sest kui te pagulasi ei taha, siis tuleb endal "jalad tgumik alt välja võtta "
Aga antud ema milleski süüödistada, seda suudavad ainult tühised küünikud.
Bzzz21. oktoober 2015, 19:41
Tubli ema jah. Treib aina lapsi juurde mõtlemata kas saab neile ka süüa pakkuda...
AA21. oktoober 2015, 19:54
ma võin sulle ise peast arvutada 45x2= 90 ja 100x7=700 kokku laste pealt 790EUR. Kindlasti saavad veel mingit toimetulekutoetust ka veel lisaks. Mis nendest lastest meile kasu on, kui nende ainuke elus toimetulemise oskus on teiste tagant varastamine ja kohustustest viilimine. Selliste elukommetega ja koolis mitte käimisega maanduvad kinnipidamisasutuses, kus saab jälle rõõmsalt rahva raha eest lebotada.
paneme juurde21. oktoober 2015, 21:05
on olemas lisatoetus suurperedele, plus emapalk miinimumpalgana ja mõned lapsed peaksid saama ka täiendavat lapsetoetust 20 euri lapse kohta - summa läheb julgelt üle tuhande euro
lisame, lisame21. oktoober 2015, 21:15
1000 euri üheksa inimese peale kuus teeb 111 euri/ kuus inimese kohta--- KAS SELLINE SISSETULEK RÄÄGIB IKKA RIIGI HOOLIVUSEST?
Pigem räägib see lastele näkku sülitamisest, emale näkkusülitamisest rääkimata.
Juula21. oktoober 2015, 23:52
No oled sina alles sinisilmne lollikene. Anna siis ise neile abi
aga22. oktoober 2015, 12:20
LAPSI ON JU 8, Sa ei oska arvutada, ei peast ega paberil!
kuule Bzzz21. oktoober 2015, 19:57
Tulbli ema jah!
Kui sa iroonia järgi jätad, siis proovi end ise vabatahtlikult panna säänsesse olukorda--- 9 last kasvatada...see on tohutu koormus igal juhul..
Aga kommentaariumis miitemidagitegemist propageerida... see on tegevus hulludele.
AA21. oktoober 2015, 20:08
Eesti riigil on ette näidata päris palju peresid sama laste arvuga, kus on tublid vanemad ja tublid lapsed! See pere ei kuulu kindlasti nende hulka!
kuule AA21. oktoober 2015, 20:21
Üks tubli pere (rasvade pere oma 14 lapsega) läks millegipärast rootsi jsa võeti seal kahel käel vastu-- eesti riigile see pere ka ei sobinud.
Poleks praegu euroopas pagulaskriisi, oleks see mustlaspere kustahes eu riigis rõõmuga ja tänuga vastu võetud.
Küllap seepärast ongi eestis niivähe lapsi, et emade üle ilkujaid on kõvasti peale kasvanud.
Mul on piinlik.
AA21. oktoober 2015, 21:02
No misajast iga suvaline, kellel püks jalas ei püsi, väärib ema nime?
Juula21. oktoober 2015, 23:54
...ja häbi peaks sul kah olema.
irw22. oktoober 2015, 12:21
Perekond Rasva ei ole rasvade perekond!
to: AA22. oktoober 2015, 12:27
seesama sotsiaaltöötaja21. oktoober 2015, 20:12
mismoodi paistis, et ma ei suuda sissetulekuid kokku arvutada... pigem on see, et ma peaks üldiselt hoiduma selle kommenteerimisest avalikkuse ees, aga kuna pereema oli selle ise varem avaldanud, siis ma täpsustasin selle suurusjärku. Küll ma ikka suudan ühtteist teha, aga põgusa info pealt puusalt tulistada hinnanguid minu töö kohta... nojah, eks see nii käibki kommenteerijate maailmas
noh 21. oktoober 2015, 22:06
vana sotstöötaja peaks ikka une pealt oskama toetuste suurust kokku arvutada. mina võhikuna sain 112 eurot sentidega vähemalt. age ega nad seal mõistsega eriti ei hiilga ka.
sotsiaaltöötaja21. oktoober 2015, 23:27
enne oli probleem, et ma ei arvutanud toetusi kokku, nüüd on probleem, et ma ainult toetuste arvutamisega tegelengi :))) Teie ülejäänud arutlus on aga arutlus mittemillegi pinnalt. Naiivne maailmapilt, mis koosneb 5-minutilise videolõigu pealt kogu elust järelduste tegemisest. Elu ei ole see, mis telekast paistab, kaamera taha jääb palju muud. Iga mu järgmine selgitus perega tegelemisest avab lihtsalt pere teisi küsimusi, mida ei peaks kogu Eesti ees arutama. Nii on kõigi sotsiaaltöö lugudega ning ärge langetage arvamusi oma ahta vaatenurga pealt
22. oktoober 2015, 07:56
olen kahjuks seda kaameratagust kogenud...
nojah22. oktoober 2015, 07:58
ehk riiakad ja tülikad mustlased ongi ainuke pere kellega tegeldakse. neid suht keeruline abita jätta.
kas22. oktoober 2015, 11:58
seesama sotsiaaltöötaja peaks sellises kohas nagu õhtulehe kommentaarid üldse sõna võtma? või see nii käibki teie maailmas?
nohile22. oktoober 2015, 12:32
Lp. sotsiaaltöötaja22. oktoober 2015, 12:33
Te ei pea küll kommentaariumis sõna võtma!
kus on peaminister?21. oktoober 2015, 19:34
Mingu vaatama seda sulandumast ja keeleõpet ja kooliskäimist ja riigile maksude maksmist ja mustlasissit, kes kuskil varastab, petab...see pole pere, keda aidata tahan, see varastab abistamise ajal seljatagant...
hoia ja keela21. oktoober 2015, 19:28
pole vahet oled sa venelane, mustlane või eestlane, kui lastele haridust ei võimalda tuleks seaduste kohaselt lapsed käest võtta.
Riik maksab neile toetust aga ainsaks haridus teeks on koos emaga vargil käimine? Üks naabrimutt võib mida iganes rääkida aga kui terve tänav teab vargustest, siis ikka tõepõhi all või kuidas?
pillid kotti21. oktoober 2015, 20:00
Kui riik ei suuda abi anda isegi suurperedele , siis see riik pole säilitamist väärt.
hmm21. oktoober 2015, 21:32
Mille pärast peab riik abi andma ....tuleb ikka ise oma järeltulijad üles kasvatada mitte lootma jääda sellele et keegi aitaks.
Njh21. oktoober 2015, 19:22
Nad pole pagulased ja ei mingit abi..
Urrr21. oktoober 2015, 19:18
Vorbime aga lapsi teha ja siis palume eesti rahvalt abi nende laste üleskasvatamiseks.
Pigem aitan lastekodulapsi või koerte varjupaika kui mingit sigimishullu mustlasperet...
Karm küll aga kahjuks elu ongi selline...
Suured sõnad vaid21. oktoober 2015, 20:04
Pigem aitan... kui inimene sedaviisi lapsi valib,SIIS TA EI HAKKA TEGELIKULT MIITTEKUNAGI MITTEKEGDAGI AITAMA.
..21. oktoober 2015, 19:01
Noh see on siis nüüd see, mis lastetoetuste tõstmine teeb. Pooletoobised sigivad sissetuleku pärast ja mingeid maksumaksjaid nendest võsukestest ei saa...hoopis omakorda riigi ülalpeetavad! Palju õnne!
to..21. oktoober 2015, 19:40
Ära halise; lastetoetus oli pea 20 aastat 19 Eur, alles tõsteti seda. Ka see naine on rase ju 9 kuud...
AA21. oktoober 2015, 20:05
No seda mõtlesin pigem, et nüüd hakkab see asi veel hoogsamalt toimima... Igasugu ullikesed leiavad sigimise näol hea sissetulekuallika. Nende lapsed ise seda raha ei näe ilmselgelt - elavad uberikus, söövad mingit körti ja käivad vanemate õdede-vendade kantud riietega. Emal-isal pole neist sooja ega külma ning raha läheb mutimullaauku.. Normaalsed inimesed saavad hakkama ka ilma selle nn toetuseta ja nende hädaliste elu ei läheks paremaks ka siis, kui see toetus oleks kahe-kolmekordne. See ei õpeta neid laste eest hoolitsema, see ei õpeta neid korrast lugu pidama, see ei õpeta neid vastutama.
Tasuja21. oktoober 2015, 19:01
Mida ta kepib kui ei suuda lapsi toita,meie president lubas aidata...
Kalev21. oktoober 2015, 18:55
Keegi toob võõramaalasi jälle Valka sisse ja teenib selle pealt.Miks muidu tullakse ja valitakse just kõige vaesem linnake euroopas kuhu minna.Minge vaadake valka ja te näete ,et võõrast rahvast on seal kohutavalt palju tekkinud.
Kalev21. oktoober 2015, 18:52
Valgas on kohutavalt palju uut rahvast tekkinud .Keegi teadjam võiks selgitada ,et miks just Valga,kes neid sinna kutsub.See ju üks vaesemaid kohti kuhu minna.Siin võib jälle kellegi käsi mängus olla ,kes selle pealt teenib.
to: Kalev21. oktoober 2015, 19:41
Mis Sa ajad- näita ja selgita, kus see võõras rahvas on.
mann21. oktoober 2015, 22:06
Linnapea isiklikult kutsus ju mõni aeg tagsi Valka terve pande mustlasi elama, kõigile anti korterid. No pole teada mis sellega head linnale tehti või kes rikkamaks sai.
sotsiaaltöötaja21. oktoober 2015, 23:31
mis jama te ajate... Harige nüüd ometi endid, mismoodi ühiskonnakorraldus on. Lätist Valka elama tulnud mustlasi ei ole käinud keegi kutsumas, nad ise tulid siia elama, nad on EL kodanikud ja neil on õigus liikuda teise riiki elama. Kortereid üürisid neile sõbralikud kaaslinlased mitte linnapea.
ikka jah...22. oktoober 2015, 15:59
see Jallai,kes enne valimisi lahkelt kommi jagas.
Hmm21. oktoober 2015, 18:45
Toetuse suurus pere esimese ja teise lapse kohta on 45 eurot ning kolmanda ja iga järgmise lapse kohta 100 eurot. Lisaks on meil emapalk. Mis kuuesajast eurost ta seal räägib?
to hmm21. oktoober 2015, 20:03
ongi ju 690 eurot, emapalka hakkab saama ilmselt alles peale lapse sündi. Sots. töötaja peaks küll selliseid fakte peast teadma...... :(
sots.töötaja21. oktoober 2015, 20:26
mis siis oli see, mida ma peast ei teadnud? Ütlesin toetuste suurusjärgu, sest üldiselt ei peaks ma kellegi sissetulekut avalikult kommenteerima. Kuna aga pereema oli selle enne avaldanud, siis ma täpsustasin seda. Lastetoetused jagunevad 9 kategooriasse ja unepealt ei teakski ma igaühe toetusi öelda, selleks on ikka andmebaasid ja peas peavad püsima teised asjad :) Aga kui sotsiaaltöötajat kottida tahta, siis kõlbab ka teie argument
vbla21. oktoober 2015, 21:51
sotstöötajad mustlasi ja joodikuid poputavadki.
Kuram21. oktoober 2015, 18:45
kas Õhtulehel kunagi häbi ei hakka, igasuguseid muidusööjaid siin promoda!
Valga elank21. oktoober 2015, 18:43
Lapsed mustad ,räpased ja paljalt jooksevad mööda tänavat ringi ,tatistavad ja karjuvad seal turu juures
väkk vastikud
.Kus need mustlased tulid,need pole need mustlased kes koguaeg siin elanud. Ja selliseid samasuguseid sigimismasnaid on ikka pris mitu mitu mustlasperet. Jubeeeeeee
eelmisele21. oktoober 2015, 19:42
Valgas on mustlasi ikka kordades vähemaks jäänud, kui veel 10 aastatki tagasi oli.
loll oled?22. oktoober 2015, 13:14
Eelmine aasta toodi siia juurde 200 mustlast. Iga päev näeb uut mustlaslõusta vastu kõndimas.
mann21. oktoober 2015, 22:09
Just see ja lisaks veel suur hulk slaavikeelset rahvast oli ka põhjuseks miks otsisime elukoha rohkem " Eestisse "
nõus aitama21. oktoober 2015, 18:42
võin panustada rahaliselt, kui sellised steriliseeritakse.
18:42-le21. oktoober 2015, 19:22
MINA KA! Lausa kohutav,kuidas just se l l i s e d sigivad nagu prussakad!
turak21. oktoober 2015, 18:33
ma võiks neile ühe nn. kuld klotsersõrmuse annetada , mille aastaid tagasi mustlastel ostsin
mopsik21. oktoober 2015, 18:30
Tee tööd, mitte lapsi!
LY21. oktoober 2015, 18:28
Mina arvasin, et pole tõsi, et kurg lapsi toob. Oma voodilõbud kasvatagu ise!
AA21. oktoober 2015, 18:24
No ma ei mõista kaua need sotstöötajad "külastavad" seda maja niisama? Võtku siis midagi ette!! Andku korralik korter, võtku lapsed käest. No midagigi!! See ei ole normaalne, et lastakse niimoodi lastel elada!?!
miky21. oktoober 2015, 18:32
mitte mustlane21. oktoober 2015, 18:41
lapsed ära ja saata tööle. saaremaal mingi võrguvabriku ülemus ootab ju väga töökaid käsi
to: AA21. oktoober 2015, 19:43
Milleks korter anda, kui lapsed käest võetakse?
AA21. oktoober 2015, 19:56
Ilmselgelt mitte mõlemat korraga.. :D
KOV21. oktoober 2015, 18:21
võiks neile kumme kinkida. kui nad ise ei märka neid osta. jubejubejube
T.Mets21. oktoober 2015, 18:17
Meie valitsus teeb kõik selleks et sarnaseid murjanite sigimismasinaid Eestisse tuua. Ja selliseid saab palju-palju olema
Pole raha, pole raha21. oktoober 2015, 18:17
Veel jõulukuuni ja titt majas - raha jälle jookseb!Nagite kuidas hakkas vassima vend ha venna auto!
Auti maja ees ja raha pole.Kull see titetreial ikke moori panemas käib.Miks lapsed koolis ei kai?Millal mustlane kooliharidust vajalikuks pidanud. Noorelt hakatakse tütreid tegema!UK nende titemeistritega koledasti hädas!
töömees21. oktoober 2015, 18:13
Et mustlane hakkaks tööle ,nagu ka tulevased "pagulased"?. Seda ei juhtu niipea.
üks21. oktoober 2015, 18:13
lühemaid anektoote : mustlane vajab abi. mis abi varas vajab ? rohkem abikäsi varastamisel ?
raivo21. oktoober 2015, 18:10
Kus ta tööle läheb,kui last ootab.linnavalitsuse teema.
nimi21. oktoober 2015, 18:06
ei vaja abi.vajab organiseerimis v6imet,et eluga toime tulla nagu ylej22nud maailm.!
Aga21. oktoober 2015, 19:45
Kerge usklike leidub21. oktoober 2015, 18:03
See isa ara minek on osa jarjekordsest petuskeemist et norga moistuslikelt raha katte saada
Aff22. oktoober 2015, 01:38
Just. Kui nüüd inimesed teraselt vaatavad siis on videos näha välismaa numbrimärgiga auto... no mis te arvate kellele see auto kuulub? Eks ikka nendele petturitele kes parklates ja maantee ääres potte panne pähe määrivad!!! Ei usu selliste VALETAJATE juttu... kadugu oma koju tagasi kui siin nii paha on!!!
Kerge Usklik22. oktoober 2015, 12:36
Ühes sõnas kaks viga teha on mis?
no21. oktoober 2015, 17:59
Anna mõistust! Aina sigib lapsi. Kui ikka rahadega välja ei tule, meest ei ole enamaks kui sigida, siis lapsed lastekodusse -mina teist võimalust ei näe. Pealegi teame kõik kuidas mustlased valetada oskavad.
on21. oktoober 2015, 19:46
sigitab lapsi, mitte sigib lapsi
rtrt21. oktoober 2015, 17:58
okeks eesti lapserikas pere niimodi olnud oleks kohe lapsed äravõetud nagu kohtlajärvel oli ,aga neile ei midagi.
kartul21. oktoober 2015, 17:53
kummi vist ei oska kasutada murjanid
peet21. oktoober 2015, 19:24
Ei tahagi! Mis kummi? Kust siis kergelt raha saab!
maxs21. oktoober 2015, 17:51
See ongi tulevikus pagulastega sama teema.Me ei suuda vähemusrahvust kodustada ,millest vöib
järeldada, et ka teised sisserändajad jäävad samamoodi maa ja taeva vahele.
kj21. oktoober 2015, 17:50
tööleminek ? See ju lisakohustus.
hmm21. oktoober 2015, 17:59
No aga kes võtab mustlase tööle ja veel veel sellise lastekarjaga? Mitte keegi. Ma ei näe muud lahendust kui tasuta spiraal ja lastele lastekodu.
jah,21. oktoober 2015, 17:47
tööle, tööle, tööle
murr21. oktoober 2015, 17:46
kuidas on võimalik sellises majas üldse elada?Kas linn korralikku korterit anda ei saa nii paljudele lastele.Valgas pidi palju tühja kortereid olema.Aidake linnavalitsus
tead21. oktoober 2015, 17:57
Beebipillid võiks sellistele naistele linnavalitsuse kulul olla ja vähem muresid.
Indrek221. oktoober 2015, 18:22
Ole nüüd, need "unustatakse" võtta - steriliseerida tuleb!
21. oktoober 2015, 18:57
Pillid muuakse maha......!
tead21. oktoober 2015, 19:39
Jah võibolla tõesti unustab võtta. Aga spiraal siis panna.
Irw21. oktoober 2015, 19:48
Kas linnapea hakkab neid pille mustlasnaisele sisse andmas käima?
to Indrek221. oktoober 2015, 21:59
Jep. Ja nende laste isa või isad tuleks kastereerida!
aga22. oktoober 2015, 12:37
Kuidas keegi teaks potentsiaalseid isasid kastreerida?
Jah,neile võib anda uue korteri21. oktoober 2015, 23:00
aga poole aasta pärast on see samasugune. Mustlased ei osta puid.Kui majal on abihooneid siis põletatakse neid,aiad põletatakse,isegi põrandad . Edasi juba varastatakse ja kui ei saa varastada siis nõutakse uut maja.Elan Valgas ja tõesti,mustlasi on siin alati olnud. Kuid need sissesõitnud hea elu otsijad on kõige hullemad. Kohalikke teame nägupidi ja ega nendega suuri probleeme pole.Valga ju kutsus ise endale selle katku välja-kutsuti ju mõned aastad tagasi ennast Valga elanikuks registreerima. Ainsad kes reageerisid olid mustlased. Sellest sai ju teatud isikute äriobjekt . Nüüd kardame mustlaste terrorit ja lisaks veab linnapea ka moslemid kohale. Tere tulemast erinevus rikastab linna Valga!!
sotsiaaltöötaja21. oktoober 2015, 23:34
oehh... ärge levitage valeinformatsiooni. Ei ole mustlasi linna kutsutud ega toodud, inimesed ei ole taburetid, et neid tuuakse ja asetatakse
krants22. oktoober 2015, 17:23
sa tead küll ja siit kah lugesid kuidas neid tuuakse. taburetijutt kuulub loomulikult demagoogia valdkonda.
ohjah21. oktoober 2015, 17:45
Annad abi ja ilusa elamise ja kohe on uued peikad platsis ning perema jälle rase.
17:45,-le21. oktoober 2015, 19:27
Prantsusmaa näide,kui tänapäevased mugavustega majad anti---katastroof! Majad muutusid nende käes nii elamiskõlbmatuks, et laager tuli vanal viisil ümber majade püsti lüüa ja elada oma tavalist elu,s-tahunnikud pmberringi.
Pere Ma21. oktoober 2015, 19:48
Semu21. oktoober 2015, 17:43
Jah-jah.Raske on ja ega tööle on ka raske 8 lapse juurest minna.Aga millegi pärast saavad nad Valka kasiinos käia??? Kas sinna raha läheb- või hoopis tuleb!
mustlasema21. oktoober 2015, 17:55
Aga mida teha kui mitte midagi peale seksimise teha ei oska.
nojah21. oktoober 2015, 17:38
Kas lastel poleks parem lastekodus? Siit ei hakka mingit korralikku perekonda kunagi neile tekkima. Lapsi tuleb veel ja veel.
Et21. oktoober 2015, 17:37
??21. oktoober 2015, 19:49
irww21. oktoober 2015, 20:02
mustlane ja teeb ametliku tööd?
Hmm21. oktoober 2015, 21:37
mustlane ei oskagi tööd teha....ainult varastada ja vassida sokavad
tööle?22. oktoober 2015, 16:10
Mis tööd on Valgast leida?