VIINAUIMAS EESTLASE VALIK: kas ujuma või autorooli (8)
Marek Reinaas, Hannes Võrno ja Peeter Oja lahkavad laval Eesti elu.
"Eestlase endeemiline rõõm on juua ära pudel viina ja seejärel visata kulli ja kirja, kas minna ujuma või autorooli," kirjeldab kalleid kaasmaalasi reklaamimees ja eluekspert Marek Reinaas. Ta kirjutas Eesti elu harutava tüviteksti, millele Hannes Võrno ja Peeter Oja lava peal elu sisse puhuvad. Peeter Oja aitab allpool Reinaasal pisut eestlase hinge piiluda.
Marek Reinaas, te olete teenekas reklaamiinimene. Mis suunas on Eesti reklaamitarbija viimase 20 aastaga evolutsioneerunud? Või ta polegi? Rasedatele mõeldud tervisekapslid, iga pleki hetkega kõrvaldavad puhastusvahendid, üleelupikkuste säärte abil tutvustatud nukkvõllid ja iseküpsevad praed müüvad ikka nagu mullu ja muiste?
Kommentaarid