Inimesed

MART SANDER LEVIST VÄLJAS: pole hullemat terrorit, kui blokeerida teisel pool maailma oleva inimese võimalus oma asju ajada

Kristiina Tilk, 20. september 2015, 15:10

34 KOMMENTAARI

j
jube lugu/ 6. oktoober 2015, 13:51
Kui välismaal avastasin, et SIM kaardi vahetusega on roaming kinni pandud, siis oli küll paanika-jaanika. EMT vastas päringule 5 tööpäeva jooksul, et lülitage siis sisse. (Puudus nii internet kui helistamise võimalus).
m
mart/ 22. september 2015, 12:23
a
Arvan/ 22. september 2015, 03:09
et pöördumatu kahju tekitatud side sobival ajal katkemisega....eks muul ajal ju telefon toimis.
r
realist/ 21. september 2015, 00:57
mida jutt, provintsi staarike otsib tähelepanu
e
Emti / 21. september 2015, 00:16
Minul jälle EMT-l ridakas pärnus levi puudub ja kõned pidevalt katkevad, järelpärimisel EMT vastas, et nemad ei kavatse midagi muutma hakata ja mina ostku endale levi võimendi.
k
kuningas Saalomon / 20. september 2015, 20:28
Alati on ju teoreetiline võimalus, et Mart Sander kukkus võõrsil tõesti jooma ja telefonifirma polegi milleski süüdi.
e
EMTi klient/ 20. september 2015, 19:44
juba 13 aastat:) Probleeme pole olnud, lihtsalt enne reisimist tuleb teatud asjad selgeks teha. Aga lükake nüüd siia hoolega miinuseid:) MIna olen rahul, olge teie ka!:)
k
Ka EMT/ 20. september 2015, 21:17
klient ja juba 25 aastat.Korra võtsin teiseks numbriks radiolinja juurde, aga kuna sellega pidi korraldama väljasõite levi leidmiseks siis loobusin paari kuu pärast.
t
trump/ 20. september 2015, 19:37
Olen samamoodi jäänud võõrsil hätta. Telefon lülitatakse välja. Mitte ainult väljahelistamisteenus vaid ka sisenevad kõned. Samal ajal ei saa märkimata jätta, et välismaal viibides on igatsugu tegelased varmad mulle igatsugu kraami maha müüma... Ja muuseas, ei saa märkimata jätta, et helistatakse ka operaatorfirmast, kelle arvates on just paras hetk oma superdiil uue maeitea... tahvelarvuti näol ära teha. See kõik ei sega aga mobiilteenuse pakkujal juba järgmisel päeval tõepoolest sind ilma tegutsemisvalmiduseta jätta. Isegi ilma ette teatamata.
Lõpetasin Tele2 lepingu päevapealt kui jõudsin tagasi Eesti. Elisaga oli 3 aastat probleemivaba suhtlust kuni selgus, et ka nemad on kohe käpuli kui mõnel kuul arve nende endi poolt sätestatud krediidilimiiti ületab. Kusjuures 3 aastat toimis koostöö normaalselt, neljandal millegipärast enam mitte.
Kuid taas. Põhimine on see, et mingit lahendit peale "tulge kohale ja makske summa ära" neil pakkuda pole. Ja ausalt öeldes... ega nad taha summatki nimetada. Pidi suur saladus olema.
j
jõudsid Eesti?/ 21. september 2015, 07:14

k
Kuld taht taevas/ 20. september 2015, 18:01
Olen Mart Sanderiga &Mardiga lainel ning leian,et on hakanud toimima Rootsi operaatori valik. Kui Tele 2 /le ei meeldi naiteks SKYP siis seda uude Mikrosofti ka ei paigaldata. Meile Nouka Armeest tulnuile polegi seda ju tumbotskasse vaja .
a
asd/ 20. september 2015, 17:52
eelmine aasta usa-s telefoniga, millel tele2 sim. AT&T võrk ja mitte mingeid probleeme.
läbitud said pea 2000km phoenix- vegas.
Mart otsi lolli mujalt.
e
emt/ 20. september 2015, 17:38
EMT-ga oli sama lugu Singapuris,kui makseaeg laks 2 paeva yle ja pandi lihtsalt kinni..Ja keegi ei vabandanud .Kui uurisin kodus,teatati,et arvuti tegeleb ja nad ei peagi syvenema .
s
20. september 2015, 20:15
Super vastus - arvuti tegeleb. Naerma ajab.
Arvuti tegeleb just nii, nagu talle on programm peale pandud.
Tele2 tegi omale uue kodulehekülje ja kustutas kõik kirjavahetuse.
Kui sai pöördutud, et taastagu, sest paljud omavahelised probleemid on lahendatud reply-ga. Vastuseks oli - nad ei saa taastada, aga millist kirja ma soovivat saada, siis nad saadavad. Tule taevas appi, üksikut kirja saavad saata, kuid tervet kirjavahetust ei saavat.
Patsiga poistel rohkemat mõistust ei jätkunud, et programm oleks tehtud nii, et ka varasem kirjavahetus oleks alles jäänud.
i
Igal oma arvamus/ 20. september 2015, 17:38
Olin aastaid Tele 2 klient,alates swellest aastast,kui paketid muutusid,otsustasin Elisa kasuks,kuid olen pettunud.Näiteks eile Palamuse laadal olin täielikus infosulus.Järeldus-odav pole alati hea.
v
vanaemale ka vanaemalt/ 20. september 2015, 17:23
Olen Tele2 klient vist juba üle 15 aasta ja ei kurda. Nii liitumisega telefon kui ka Simpel kaartiga telefon toimivad vähemalt Austrias tõrgeteta. Loomulikult kasutan ka kohalikku numbrit.
s
Simpel/ 20. september 2015, 18:41
on siiski EMT kõnekaart
e
eliisa/ 20. september 2015, 17:22
tele2-he müügiboksidest käin alati suure kaarega mööda-ja siiamaani pole seda kahetsenud.
d
dfg/ 20. september 2015, 17:08
kunagi oli ilus ütlus: pole levi, pole arvet.
n
no ei saa ju nii rumal olla./ 20. september 2015, 17:07
või siiski saab? miks ta seal ameerikas kohalikku telefoni ei ostnud? kõnekaardiga? need ju lõppodavad.

o
Ott/ 20. september 2015, 16:51
Kuule sa ee vaata enne ise peeglisse, sealt paistab vastu sinu purjus lõust, muidu sa sellist lollust ei kirjutaks meie riigi ühe targema ja intelligentsema inimese suhtes.
t
to "ott"/ 20. september 2015, 20:43
irw, kiimas ja vindine mardike vist jälle ise siin ennast kiitmas :)
o
Ott/ 20. september 2015, 16:51
Kuule sa ee vaata enne ise peeglisse, sealt paistab vastu sinu purjus lõust, muidu sa sellist lollust ei kirjutaks meie riigi ühe targema ja intelligentsema inimese suhtes.
v
vanaema/ 20. september 2015, 16:38
[Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele.]
t
Tädi Māali/ 20. september 2015, 17:05
Mina kasutan küll tele2 teenuseid ja siiani pole ei kônedega ega internetiga mingeid probleeme. Osta endale korralik telefon ja ole ônnelik. Elisa ju ka ei istunud, vali siis Emt.
Kuna elan Ida-virus,kas minu tele2 teenused tulevad venest vôi kuu pealt? Oled ikka üks tarkur küll. Muuseas, meil siin on probleeme elisaga.
e
ee/ 20. september 2015, 16:25
[Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele.]
v
vist/ 20. september 2015, 17:31
jumala viha alla sattunud. ei tea mispärast...
s
sama asi/ 20. september 2015, 16:08
[Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele.]
n
Naine/ 20. september 2015, 17:51
n
Naine/ 20. september 2015, 17:54

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee