Inimesed

AIRI VIPULKUMAR KANSAR: madalad palgad ajavad Eesti pered lahku

Õhtuleht.ee, 28. august 2015 19:02

108 KOMMENTAARI

29. august 2015 23:15
Tubli, ka lollid avastavad toeteri, avastavad tode ! Tubli !
n
Näen/ 29. august 2015 19:18
Kairil sünnib tõenäoliselt kena tüdrukutirts
a
aa/ 12. detsember 2015 11:25
l
Loll jutt/ 29. august 2015 18:57
Raha on kahe inimese vahelise suhte rikkuja? Ei usu, ikka rumalus, laiskus ja oskamatus omale elukaaslast valida! Ei arvanudki, et see proua nii rumal on! Loodame siis, et raha tema abielu lõhki ei löö!
j
ja jah/ 30. august 2015 15:20
vaata sexiga seotud teenuste pakkumisi, hinnad nagu advokaatidel, aga ise ei oska midagi õieti teha. See siis naiste kohta, arvad, et peres need naised ei taha palju raha?
h
Hetk/ 29. august 2015 13:07
Paraku Airi räägib tõtt, nii see just on.
c
c / 29. august 2015 11:45
Õige ju. Kahjuks eesti palgaga ei ela isegi üksi ära kui vähegi inimväärset elu tahad, rääkimata pere ülalpidamisest. Makske normaalset palka inimestele.
s
29. august 2015 19:27
Sellepärast peres peavad teenima mõlemad, või see nüüd on keelatud?
k
kas sa/ 30. august 2015 15:21
tööpuudusest pole kuulnud, või oled pestud ajudega refide poolt?
j
Juku/ 29. august 2015 09:29
Mis seal salata, naine räägib õigust.
Kui pole raha, maksud jäävad maksmata, tekivad võlad, tulevad esimesed SMS laenud, mida maksta ei suudeta.... lumepall on veerema pandud ja peatada pole võimalik.
p
pere koosneb kahest inimesest/ 29. august 2015 10:11
300-400 + 300-400 kokku on 600-800
b
BOT/ 29. august 2015 22:28
Millest sa räägid?! 1700+850=2550€. Võiks rohkem olla, kahjuks naine madalapalgaline.
p
pered/ 29. august 2015 08:56
n
naiste / 30. august 2015 15:22
külmus hoopis ja harimatus, mis puutub elu ja inimeste tundmisse, ega diplom matsi riku.
k
kõik teavad/ 29. august 2015 08:51
EEsti väikesi palkasid ja lõhkiläinud peredest ja lähevad nii lõhki,et teised pooled kaovad üle maade ja merede nagu see Vulpargi ise kunagi

m
mumm/ 29. august 2015 08:28
tee tööd siis saad raha. kõik unistavad suurest rahast aga tööd ei taha või ei oska teha...
s
skoor/ 29. august 2015 10:12
näed ju ise, ei ole inimsed nõus tööd teha, piriseda ja lahutada küll
ä
ära aja poliitiku/ 30. august 2015 15:25
möga, paljudes tehastes teevad inimesed ränka tööd ja saavad min. palka ihne omaniku tõttu, kas sellega on võimalik ära elada?
j
jube avastus/ 29. august 2015 07:44
Seda kõike on ammu räägitud sada korda, miks sellest indu mehe siia toomisest mõelda hoopis.
e
eks/ 29. august 2015 07:25
ta õige ole ka.... vaatame või FIE sid.... et KUIDAGI hinge sees hoida, mottled välja mingi asja millega vee peal püsida., sõnaga- aitad iseenaast- ei käi käsi pikal igasugu toetusi küsimas, rabeled ISE ja siis- maksad sotsmaksu. 33%-raksti, siis veel tulumaks, siis pead oma vahenditest soetama kõik selleks tööks vajaliku ja siis- turustad...., turustad? hahahaaa....pärast lööd siis tulu ja kulu kokku ja jäävad tühjad pihud. riigile maksad kõigepealt üle poole maksudeks , et mõni ludri saaks vegeteerida ja oodata sots toetusi,jne... aga noh- vähemalt jääb sulle töörõõm ja kõik see ilus jutt sinna juurde.
t
29. august 2015 13:34
tee OÜ, siis veidi kergem.
j
ja jah/ 30. august 2015 15:27
ehk oled siis viletsa teenuse osutaja, tean fiesid, kes elavad priskelt, oma töötajatele suvatsevad mustalt maksta vaid min. palka, selle peavad ka töötajad riiuga välja võitlema.
s
Sander/ 29. august 2015 01:32
Vot, kus avastas Ameerika!!! Kapitalismis ongi nii, kus võimalikult vähese kuluga, saada maksimaalne tulu. Kapitalism ongi see, kus enamus peab vähemusele füüri kokku tassima. Orjapidajat pole orja heaolu kunagi huvitanud.
a
A.H./ 29. august 2015 01:30
Seda ma vaatan, miks meite suurtel ärituusadel ja poliitikutel on paljudel uued naised, mõni jõudis juba kolmest ametlikust naisest lahutada, kõhuüdedest rääkimata. Ilmselt tuleb meie tõusikutele ("eliidile") palkasid veel kergitada, tänu millele kasvab ka statistiline Eesti keskmine palk. Ha-ha-ha-ha-ha, nüüd pean vist peltsi jooksma, naerukrampidest lõi põhja alt ära.
h
29. august 2015 07:18
Hilja, kui juba lõi, nüüd pead koristama hakkama.
T
../ 29. august 2015 00:46
Tegelikult on pealkirjas kirja pandud sula tõde.. kahjuks :(
s
see/ 29. august 2015 00:06
ongi olnud ref juudivalitsuse eesmärk
a
28. august 2015 23:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Ma arvan/ 29. august 2015 00:08
et ei ole rõve, pisut lihtsameelne kõigest. Aga mina ta musa ei kuula - samas muidu ta mulle meeldib, eelistas ta mulle aga eksootilisemat meest :(
K
23:29, 28. aug 2015 -le/ 29. august 2015 01:17
Kas oled juba abi saanud? Kuhu palatisse pandi?
a
arst/ 29. august 2015 07:09
palatisse saab siis kui kitli saab seljast ära võtta st.kui on täitsa maha rahunenud.
t
to apppiiii/ 29. august 2015 07:20
Mis sorti olevus sa ise?

h
Ha ha ha/ 28. august 2015 23:23
onn ei peitugi rahas vaid raha hulgastKaua sa ikka õues tähistaevast vaatad voi tühja külmkapi ust kaaksutad?Armastus saab ikka vaga ruttu otsa, kui naine suudab töötada väikelaste kõrvalt - mees mõnuleb päevade , halvemal juhul aastate viisi!Noorena veel usud neid muinasjutte-elame ohust ja armastusest!Reaalsus tuleb ikka ruttu koju!Need paarid , kes on suutnud pikalt kois olla, vaevalt on aastate viisi kannatanud, sest mees ei kavatsegi toole minna ega ka tood otsida!Onneks uus aeg tõestab juba paari kuuga, et oodata pole midagi, kui just puu all lõpetada ei taha.
n
No mitte just nii/ 28. august 2015 23:56
aga meil siin on kole külm, mis tähendab, et inime peab äraelamiseks palju rohkem rabelema. Kusjuures ma ei teagi , kas see nii paha on, sest ise sain Norras uppunud objektil (tähtajad kukkumas) ilusasti oma kõhukese maha - mis on ju hea, elan vähemalt veidi kauem! Nüüd tuleb veel iga päev kõvasti chillipipart süüa...
r
rumala naise kõrval/ 30. august 2015 15:31
kaob ka eluisu, mis veel tööst rääkida. Sa vist pole üldse kursis tegeliku eluga.
l
lõõritaja / 28. august 2015 23:10
...ei saa aru milleks on vaja, ei mitte millestki kokku panna, selline mittemidagi ütlev soust???!!!...
j
jann/ 28. august 2015 23:08
indiaga eestit võrrelda on sama mis luxemburg-monako rikkureid võrrelda eesti töölistega
i
Indias/ 29. august 2015 00:02
saab odavalt hakkama, sest valdavas enamuses sellest maast (va väga hõredalt asustatud sisepiirkonnad - seal elavad ka inimesed ikka seal, kus lihtsam, olen käinud ja näinud) ei ole vaja raha soojaarvete maksmisele kulutada - no võrrelge nüüd minu ema ja teiste Eesti pensionärideg! Kui see raha neile kätte jääks, oleksid nad ju pururikkad!
m
Margus/ 28. august 2015 22:49
Kõik nii halvasti. Väga halvasti, väga väga pahasti, sitt on, keerab, märg on, jäle sitt on. Väga halb on, väga väga kehva, seline üldine sitt tunne. Kogu aeg on halb, kõik on halb, nii halb on, väga halb. Kartulikoored, Väga halb on. makaronid, halb hakkab, koguaeg on makaronid.
Lp Airi Vipulkumar Kansar, kui Te endale seda mantrat korrutate, siis teil hakkab halb. Muide meie valitsus on süüdi, et meil madalad palgad on, valitsus maksab ju palka.
ä
Ära maksa riigimakse, ära nuuma tõprad pakse!/ 28. august 2015 23:51
Valitsusest sõltub palk niipalju, et valitsus on kehtestanud jaburalt kõrged tööjõumaksud. Näiteks selleks, et maksta inimesele palka 100 eur, peab ettevõte kõigepealt teenima ca 200 eur. (arvestasin ka KM). Sellest 200 eurist saab töötegija 100 ja teine 100 tuleb riigimaksudeks maksta.
Sellepärast on igati kasulikum töötada mingi juriidilise kehana ja oskuslikult kombineerides võib peaaegu kõik 200 endale jätta, sest firmad Eestis eriti makse ei pea maksma.
Erinevalt Eestist saab Lätis teatud juhtudel töötegija 200-st 180 endale ilma slikerdamata. Saksamaal on osaajaga töö üldse maksuvaba jne.
Pole mõtet kiruda valitsust vaid tuleb valida variant kus valitsus võimalikult väiksemale rahale küüned taha saaks. Seetõttu on näiteks Saksamaal või Soomes töölepinguga töötamine suht OK. Eestis ja Lätis kannatab morti visata ainult ettevõtjana, muidu maksaks ennast lolliks.
n
Nice!/ 28. august 2015 23:58
Õige! Lojaalsus peab olema kahepoolne - miks peaks kodanik olema lojaalne riigile, kes talle perse ette keerab? Õige vastus: ega ei peagi!
m
Muuseas/ 29. august 2015 00:14
kas teate, miks ettevõtja olla ei ole hea? Mina olin, aga enam ei taha - sellest ajast, kui esimesele inimesele tuli öelda: vabandust, olid küll tubli, aga ma ei saa endale rohkem lubada... Jne, saate ehk aru? Inimest töölt lahti lasta on JUBE RÕVE, kui ta just ise eriline siga ei ole - aga neid on ausalt kohutavalt harva!
ä
Ära maksa riigimakse, ära nuuma tõprad pakse!/ 29. august 2015 08:56
Ma pean ettevõtluse all silmas sellist varianti, et iga inimene teeb tööd eraldi ettevõtjana. Soomes suht levinud kuigi maksustamise koha pealt võib-olla mitte kõige parem. Soomes on küsimus rohkem selles, et ettevõtjatel on alati rohkem tööd. Päristöölist keegi eriti võtta ei taha, sest ametiühingute tõttu on temast peaaegu võimatu lahti saada.
Lätis on iga kipsipanija eraldi mikroettevõte ja maksab olematuid makse. Eesti reformioravad tõstsid mingi aeg tagasi selle peale kõva seakisa ning süüdistasid lätlasi turusolkimises. Ajakirjandusse telliti lisaks meediakampaania, et see kõik on ebaseaduslik, ajutine jne. Pigem tuleks eesti nukuvalitsusel peeglisse põrnitseda, sest turumajandus ongi selline kus tööjõud otsib omale sobivaimad tingimused.
Mina olen Soome registris ettevõtja, sellel on omad plussid. Läti registris tegutsemine oleks samuti suht OK. Eesti on minu jaoks mõttetu. Kui ma oleks pankur, hulgikaupmees vms on Eesti jälle üsna hea valik.
t
Teine lähenemine/ 29. august 2015 21:03
Aga pangad kasumitelt millegipärast makse ei maksa?
t
Tead sa/ 29. august 2015 00:11
"Muide meie valitsus on süüdi, et meil madalad palgad on"
Suuresti isegi on, ta kurnab ka ettevõtjaid - kui ühele norrakast firmaomanikule Eesti olusid tutvustasin, möönis ta, et ka tema registreeriks oma firma selliste tingimuste puhul raudselt Lätis...
v
valitsusest ja üldse / 30. august 2015 15:35
poliitikutest sõltub, mis tööpoliitikat aetakse, kui lubatakse karistamatult töölisi röövida, siis seda ka tehakse, kui ei luba, siis oleks inimlikum elu, aga mida sinusugusele poliitikule rääkida.
f
Faba/ 28. august 2015 22:42
Väga õige artikkel.
Nagu nüüd on tavaks küsida - mis on meie vaesuse põhjustanud ehk kes on süüdi?
Tasub ehk vaadata kiiresti rikastunud poliitikute ja ärikate poole!? Miks on meil tegutsevad välispangad maksuvabad (tekitatud kahju riigile üle 2 miljardi)?
m
28. august 2015 22:53
Meil on Eesti pankasi ka, ära virise, keegi ei käsi sul olla Rootsi panga klient!
o
Oh jah!/ 29. august 2015 00:06
"kiiresti rikastunud poliitikute ja ärikate poole!? "
No see on ju selge, ausa ettevõtluse ja/või palgatuluga ei oleks olnud selliseid varandusi võimalik koguda, aastast siis ca 1991.
j
28. august 2015 22:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ä
Äkki/ 29. august 2015 00:04
ongi - aga mis siis? Psühhopaate ilm täis, sa ei oska aimatagi. Muuseas, psühhopaat on süüdiv, st oma tegude eest vastutav.
e
ei/ 29. august 2015 13:30
olegi väitnud, et süüdimatu. Isegi nii mõnigi psühhopaat ei tea, et ta on, kui teda kenasti kasvatatud on.
j
Jessas, kas ise oled veatu?/ 29. august 2015 15:16
Inetu on teise inimese välimust kommenteerida! Pole tal midagi viga! Ilu on vaataja silmades!
e
ei/ 29. august 2015 16:01
pole minagi veatu.
Ja egas ma ju välimust kommenteeri, ikka sisemust, et pilk on jube õõvastav.
Võimalik, et sellel fotol ja foto ebaõnnestunud, kõik võib olla juhus, aga sellel pildil on pilk hirmutav.
Välimusel pole häda midagi.
k
28. august 2015 22:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
Sinule...../ 28. august 2015 22:42
....ei pruugi Airi meeldida ja ka mina ei vahetaks oma naist kellegi vastu, aga see, mida Airi välja ütleb, on ju ometi 100 % tõsi. Indiasse võid ise oma lolli ja ülbe aruga kaduda.
s
soovitus/ 28. august 2015 22:21
CV Keskus otsib tööle Eestist valgeid naisi hotelli, baari, jne. Indiasse. Palk kõvasti rohkem kui 300 eur. Ei tea kas neil seal tööjõupuudus. Vaevalt küll. Rahvaarv ju meeletu seal.
m
murueit/ 29. august 2015 01:09
Need seal ei hakka ju inimese moodi tööle! Inglismaal töötavad hindu naised hooldekodudes. Jeerum,millised sadistid ja räpakäpad! Keegi eestlane kannatas seda paar kuud vaadata,siis lihtsalt tuli ära ja kirjutas mingile ajakirjale sellest loo. Jube.
h
Hakkavad/ 29. august 2015 01:20
ikka, aga neile tuleb asju selgitada - ei ole võimalik teisest kultuurist tulnud inimest kohe rakendada! Norra on seda suutnud - häda ei ole mitte praeguste pagulastega, vaid nendega, kelle vestu "sangar" Breivik võitles, st Aafrika narkodiilerite ja prostidega. Muuseas, kuna olen Norras kaua töötanud, siis tean: ausad inimesed elavad kehvasti, st abi saavad pagulased, aga nad ei oska nii töötada, nagu Euroopa tööandja tahaks (meil kui NList tulnuil on seal märksa lihtsam, kuna töökultuur ja nõuded on väga lähedased, seega NL ja Venemaa on ikkagi Euroopa-puu oks, ehkki ehk vesivõsu), samas narkomüüjad ja prostid on "õnnejunnis", sest teenivad mingi 1000x rohkem, kui oma maal...

t
Tuleb minna Indiasse!/ 28. august 2015 22:01
Meil riik ei hooli! Indias pidi miinimumm olema 3000 ja rohkem veel. Keegi pole vaene!
s
see,et/ 28. august 2015 22:05
Indias arsti ja laevakapteni palk 250-300€ Ja seda loetakse juba korralikuks sissetulekuks.
s
Seal ei / 29. august 2015 00:07
maksta soojaarveid, mis Eesti pensionärid vaeseks teevad!
j
ja ei/ 29. august 2015 08:58
pea talvejopet ostma, küttepuid, saapaid. ja päikest jagub mis teeb meele rõõmsaks ja soojus mis hoiab liigesed tervena ja sitane nohu ei tule kallale. ja kõige tähtsam PÄIKE.
v
Võrdle hindadega/ 29. august 2015 09:23
Indias elab 300 euroga kuninglikult. Toit on imeodav ja elamispind samuti (pole küttekulusid). Eestis on Soome hinnad ja India palgad.
n
Nii/ 12. detsember 2015 11:29
n
Nojah/ 29. august 2015 01:30
"Indias pidi miinimumm olema 3000"
No need on ehk sealsed ruupiad - samas, Indias elanuna, pean ütlema, et seal ei ole tõesti rohkem vaja, kui kkotike riis ja paar kala päeva kohta - soojust on küll ja veel, kusjuures ka INIMLIKKU soojust, kui lamedalt see ka ei kõlaks.
a
a/ 28. august 2015 21:50
Töötus on Eestis suht väike, järelikult on need tuttavad tal niisama laiskvorstid, võibolla immigrandid, kes teab.
v
Väike tõõtuseprotsent/ 29. august 2015 00:23
Eestis on puhas vale, sest see seisneb lihtsalt selles, et ka need inimesed, kes varem said eur 90 kuus, on nüüd välja langenud, sissetulekuta ja ilma igasuguse arvestuseta kaevavad naabri aiamaad vms. Varsti ületab selliste inimeste mass kriitilise piiri ja ma ei tahagi kujutleda, mis saab edasi - kui nad veel araablastest pagulastega ühise keele leiavad (ja nad leiavad, olen nii Saksamaal, Taanis kui Norras näinud, kui kiired on need lõunamaalased keeli õppima), siis tuleb sihuke mahtra et... Aga ega meie oma KOLM PAKSU seda ju enne taipa, kui relvasepp Prospero koos kamraadidega valitsushoone üle võtab...
1
100% nõus!/ 28. august 2015 21:46
Mida ta nüüd valesti ütles? Niikaua, kui meil ei hakata elamisväärset palka maksma, niikaua toimub inimeste vaesustumine. Hakkajad jooksevad riigist minema. Euroopa harta on siiani meil ju vastu võtmata!!!
h
28. august 2015 22:56
hakkajad ei jookse minema! Sa valetad! Kas võõrale maale orjaks minemine on hakkamine?
v
Vale!/ 29. august 2015 00:17
Just hakkajamad elik aktiivsem mass rändab paremate olude poole! See on paljude riikide viga, et on oma helgeimatest peadest ilma jäänud, parim näide oleks Hitleri-Saksamaa ja juudi teadlased eesotsas Oppenheimeriga.
u
urr/ 28. august 2015 21:44
no tigedaks teeb jutt, et tööd pole, töötegijaid pole, eestlane vedeleb enne kodus jalad seinal, kui tööle läheb. ja elab sellest, mis varastada õnnestub. sihukesi pooletoobiseid rannu-rändisid kõik külad täis meil. joomaraha ja suitsu jaoks leidub alati.
e
28. august 2015 21:51
endast räägid? tööd muidugi jätkub maailma lõpuni, see on kindel. Ent kes saab praegusel ajal lubada endale luksust teha tööd mittemillegi eest?
5
55/ 28. august 2015 21:37
s
Sinagi üks neist/ 29. august 2015 01:12
Ikka parem kui igapäevane kommentaariumi ümarlaud. Ilma palgata ajavad vahtu välja nii et leil ei rauge iial.
a
Ahahh / 28. august 2015 21:35
k
kanister/ 28. august 2015 21:34
No nüüd avastas Ameerika. Me teame seda ju kõik, et ajab lahku. Aga kes neid hea palgaga töökohti siis tekitama peaks? Riik sellega hakkama ei saa. seega mis on põhjus, et meie inimesed ei taha ettevõtteid luua? Keegi pole ju kohustatud neid looma. Kõige mugavam on ju oodata, et keegi tuleks ja pakuks tööd...Mõelge sellele.
k
kanistrile / 28. august 2015 22:21
põhjus on see et meie riik on ettevõtja vaenulik
a
a/ 28. august 2015 23:16
mine siis venesse või lätisse...või miks mitte indiasse, kui siin vaenulik tundub ja teada on, et igal pool mujal sõbralikum on!
k
Kas tead/ 29. august 2015 00:37
äkki lähengi - aga mitte Indiasse ega Lätti, sest need on maad, kus maffial pikem ots käes... Kui, siis juba kasvõi Poolasse - nemad said oma maffiale 90-ndate lõpul ilusasti lõpu tehtud, muudkui see keeleoskus... Aga suurel maal tegutseda oleks kena küll!
n
no just/ 29. august 2015 12:13
küll juba oleks ja teeks, kui keeleoskamatus ei segaks...
Ja sa nagu imestad ka veel, et su elus miskit ei liigu? Siin riigis, nagu igas teises kuluvad teadmised ja oskused ja (mis kõige tähtsam) tahmine marjaks ära.
Kui tahtmist napib, siis jääb õppimata-omandamata...pärast aina teeks ja oleks, kui vaid riik vaenulik poleks.
Võta oma jalakesed kõhu alt välja, ära töina, ega mõtle põhjusi välja, miks sa elada ei saa! Saad ikka küll, kui aga VÄHEGI viitsid!
Vingmokad, ma ei või.
a
ainult ajudeta tegelane/ 30. august 2015 15:45
soovitab oma firma luua, sest vaeses riigis puuduvad ju tarbijad, kes teenust tarbida suudaks.
<
28. august 2015 21:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to 21:14/ 28. august 2015 21:17
jobu oled või? mine demonstreeri oma madalsust peegli ees iseendale.

j
jooblipuu-/ 28. august 2015 21:04
-kuniks on armastust,pole 400 eurikul väärtust,kuna õhtuga kulub enam!- kui armastus otsa saab siis on küll jama kaasalt raha tagasi nõuda,sest ta ju jeesti keskmist teeniv-kole lugu küll!!!-loo moraal on see,et jooge võlgu ja laske üle kõik ja pange Eesti naisi edasi,sest Skandinaavias Eesti mees jääb kuivale ning valetame palganumbrile kolm nulli otsa ja viie rikkama poole jätkuvalt edsi - nii vaid säilitame oma identiteedi -kartulikoored ja kadedus viivad sihile õige jeestlase, sest korilus ja taara on õige eestlase eepos!!!!
j
jama majas:(/ 28. august 2015 22:01
Kes küll jõuaks kõik need kardulad ära süüa, et üks õige eestlane koortest söönuks saaks??? Ja eks neid õigeid ole ikka palju kaa...njaa, mõtlikuks võtab.
õ
Õnn ei peitu rahas!/ 28. august 2015 20:50
ARMASTUS EI SURE! eI RIKKUSES, EGA VAESUSES!
Raha pärast elavad koos enamasti ikka aferistid ja prostituudid, kellele miski ülim pole oluline!
e
28. august 2015 20:48
Eesti tööline istub parem nirul palgal või kodus, aga lisa õppimine pole nende jaoks.
b
Brita to 20.48/ 28. august 2015 21:31
kas oled üks neist vereimejatest. kes ever ei täi palka oma töölistele maksta vä?
b
Brita to : 20.48/ 28. august 2015 21:36
sina oled siis üks neist vereimejatest. kes ei täi ever oma töölistele raha maksta vä?
2
21,31 ja ,36/ 28. august 2015 23:19
sina Brita oled siis üks neist vereimejatest. kes ei täi ever oma firmat teha, et töölistele raha maksta vä? Kade vä?
n
Nooo?/ 29. august 2015 00:33
"lisa õppimine pole nende jaoks"
Kui invaliidiks jäin, otsisin kolm kuud kohta, kus keskealine inimene saaks elektrikukutse - sellist ei ole, mua oma vana sõber Narva Kutsehariduskeskusest kinnitas, et kõik vanemate inimeste kursused on täienduseks... EI saa midagi õppida, sest ei ole võimalik!
t
Tark on rääkinud/ 28. august 2015 20:44
Aasta lõpus perre neljandat last ootava laulja Airi Vipulkumar Kansari sõnul on õnneliku kooselu saladuseks ühised unistused ja eesmärgid.
Kuhu siis kahe esimese mehega unistused ja eesmärgid jäid? Olen 25 aastat oma mehega abielus. Selle aja sisse on jäänud Vabariigi algusajad, ei olnud tööd, ei olnud sotsiaalabi..midagi. Jäime kokku just tänu sellele, et olime üksteisel olemas.
m
mees/ 28. august 2015 21:27
Ära siin lahmi,minul 35a abielu ühe naisega,
5
55/ 28. august 2015 21:39
meil ka 35 koos, väga äge on!
n
naine oled või?/ 30. august 2015 15:49
Ühel päeval saab mehel tuhvlialuse rollist kõrini ja oled shokis, oli ju õnnelik perekond?
n
naine 55/ 28. august 2015 22:03
Minul saab kohe 37 aastat abielu.
v
vaene/ 30. august 2015 15:50
mees siis, nii kaua kannatanud:)?
a
ajaleht pealinn/ 28. august 2015 20:42
aga tegelikult võiks iga vähegi mõtlemisvõimeline inimene, kellelt uuriv ajaleht "Pealinn" intekat tahab, aru saada, et iga ta kaheti võetav lause rebitakse kontekstist välja ja pagutatakse Eesti riiki maha tegevasse konteksti.
a
ajaleht pealinn/ 28. august 2015 20:40
aga vipulkumar-kesiganes võiks märkida ka, et just pealinna kõrged üürihinnad ajavad pered lahku.
s
See on/ 29. august 2015 01:35
ka õige. Mäletate Vildet: Vestmann Vestmanni uulitsast teadis täpselt, kui palju jõuab tööline korteri eest maksta ja ehitas üürimaju selle arvestusega - praegu arvab aga iga korteriomanik, et ta peab ühe korteri väljaüürimisest lahedalt ära elama - no kas võib olla suuremat absurdi?
m
mis mõttes, Airi?/ 28. august 2015 20:38
Kõige tähtsam on vaimsus ja universum. Kui universumiga ühtseks tahad saada, siis ei saa üle ega ümber india meestest. Nad seal on asja nõnna kaugele ajanud, et vastsündinud tõdrukuid mõrvatakse väga piinarikkal moel, paremal juhul aborditakse.
See siin 300 ja 400 või veel midagi, on köki-möki võrreldes india naiste elu ja suurelt jaolt surmaga.
Ära töina, naudi universumit kõige ehtsama inda mehega. Kõiksus lubab kõike, alleaaa:(
Päris kõike mitte kahjuks, isegi india "pühad" mehed võiksid töötada, mitte lahutada, kui naise kaasavara otsa saab.
m
muuseas/ 30. august 2015 15:52
Airi India mees pidi olema rikkast perest pärit, seega kes kelle varast elab?
a
ajaleht pealinn/ 28. august 2015 20:38

t
Tähelepanu!/ 28. august 2015 20:32
Salliv eesti" tahab vist 6.septembril mingi illegaalide toetuskontserdi korraldada. Aeg on sellele lollusele kiiresti vastu astuda ja sinna oma loosungitega minna. Ärgake, kõik, kes te veel hoolite oma maast ja rahvast! Sellistele Eestimaa hävitajatele peame vastu astuma täpselt samuti, nagu omal ajal Interrindele!
j
28. august 2015 20:45
Järjest provotseerivamateks ja imelikumaks need "positiivsed" muutuvad.
Kõik teised pidid ju nende arust pimeduses elama, ainult nemad toovad oma provotseerivate esinemistega Eestimaa peale "valgust" ning ehitavad üles "uut multikulti Eestit"...
Ei tea kas varsti korraldavad laulupeo kus blond eesti noorik ja neegripoisu tantsivad kaerajaani?
Kahepalgeliste kamp.
a
Alli/ 28. august 2015 21:51
Kuskohast infi saab? Pane palun link vôi andmed üles!
a
Allile/ 28. august 2015 22:11
m
29. august 2015 08:46
Minu jaoks sellised ennast "positiivseteks" nimetatud ei ole usaldusväärne seltskond, sest kunagi ei tea, millal nad provotseerima hakkavad ja oma sisemist looma täiesti avalikult näitavad. See mis sealt nende "positiivsest" kestast välja tuleb, paneb nii mõnigi kord jahmatama
Punnitatud "positiivsus" ja näitlejameisterlikkus.
Või nagu nii mõnigi tark on öelnud: suurem jagu inimestest mitte ei käitu hästi, vaid nad näitlevad hästi. Petavad ennast ja teisi.
j
jama/ 30. august 2015 15:55
mina ei poolda pimedat viha, nagu sinusugused siin külvavad, aga põgenike probleemi lahendaks teisiti. Kes armastab muusikat, see nautigu, ega siis see kontsert midagi muuda.
t
totter olaf/ 28. august 2015 23:11
lol, sain ka kutse ühelt sallivussektandilt - jõle kaader oli küll kokku aetud esinema, ei läinuks siis ka kui see olnuks pagulasvastaste kontsert, aga vaevalt need nii andetuid ja libedaid esinejaid kutsunukski ;)
k
kes räägib/ 28. august 2015 20:19
Eeskujulikult tõi ju ise töötust juurdegi....

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee