Inimesed

Teenindaja argipäev: "Mulle on jalga ette pandud ja käega vastu tagumikku löödud..." (149)

LISA KOMMENTAAR

INIMENE28. august 2015, 17:42
SEE ON AMMU SELGE,ET JOBANÕI EESTI ON INIMVAENULIK KILPLASTE JA DEBIILIKUTE MAA,KUS ELADA EI SAA.EMIGREERUGE,SEE ON AINUS VÕIMALUS.
minu soovitus - emigreeruga nii ruttu kui vöimalik28. august 2015, 15:26
eestis on toidukaup sama kallis kui saksamaal ja isegi 2 korda kallim. Saksamaal teenivad klienditeenindajad kätte ca 1500 .- kuus. Seniks kuniks eestis on lolle kes selle raha eesti töötavad, seniks neil ka rohkem keegi ei maksa. MIs te raiskate oma elu ja aega orja mängimise peal. Emigreeruge !
teadja28. august 2015, 08:32
Klientidega suhtlemise töö on vaimne fekalism. Kahjuks. Pead päevajooksul suhtlema paljude inimestega ja keegi ikka si...b sulle hinge või rikub tuju põhjalikult. Kui sa just loomu poolest pole paksu nahaga, siis närvide tuksi minek on ainult aja küsimus. Kusjuures imelik on see, et just inimestega suhtlejatele makstakse kõige vähem. Arvestades selle töö tervist kahjustavat mõju, peaks olema vastupidi - suur palk. Tagurpidi maailm, kas teate.
mari28. august 2015, 08:22
Eesti tase peaks olema 700 kätte ükskõik millise töö puhul. Suhtumine töösse peab muidugi hea olema. Loll on see, kes loodab 300 eest truud töötajat leida.
27. august 2015, 19:34
Tehke tööd, siis saate preemiat ! Läbi päraku augu void enne oma eesnääret näha, kui Baus preemiat !!!
madalapalgaline haiglatöötaja27. august 2015, 20:44
Preemiat ei saa kuskil, isegi mitte jõulude ajal.
Teenistuja27. august 2015, 17:27
Täielikud luulud,unenäod,olete siin nagu üks emane kirjutas raamatu nüüd veel vägistatud ka.Kui hakata juurdlust läbi viima või menetlema siis ei ilmu keegi lagedale.Kõik toimub ajakirjanduse kollase meedia kaudu.Mõelge ikkagi kaine peaga mida räägite.
kellamehe töökaaslane27. august 2015, 16:40
Jah,kirjutad õigust,aga see on veel jäämäe tipp meil seal.Kaupluse juhataja käsebja poob.Nuhib ja hiilib salja selja tagant ja siis käsutab.Eriti koosolekud on tored .Ärge kasutage soodustust,ärge jooge kohvi jne.Või veel parem töötaja on varas.Jalas on raud kingad,aga sa pead neid kandma.Mis siis,et jald valutavad ja löövad tuld. Palka saad nats ,aga mis hinnaga.
kellamehe töökaaslane27. august 2015, 16:29
Jah,see nii öeldud saksa ehituspood on õudne töökoht.Käid nööri järgi.Kaupluse juhataja nuhib ja käseb ja poob.Äkki on töötaja varas.Kohvi ja teed ära joo.Äkki räiskad tööaega ja jääd liiga kauaks pausile.Kauplus on palv ,higi jookseb mööda nägu,aga pesta vahepeal ei või .Nii,et haised ja rbad.Terve linn teab ja hoiatab ärge minge sinna tööle.....Orjja uunia.....
Endine teenindaja27. august 2015, 14:22
Olin astaid teenindaja kaubamaja toiduosakonnas.Vahest saalis, enamasti kassas. Oli tööpäev 12 tundi, pikk ja lühike nädal, st et 2 päeva nädalas ja 5 päeva nädalas. Kuus tuli nii 14-15 tööpäeva, võimalus oli ka vahest vabast päevast välja minna kui keegi juhtus haigeks jääma vms. Hiljem mingi seadusega rikuti kõik ära, et ei tohi üle 8 tunni olla vms, igal juhul p...sse keerati selline mõnus graafik. Palk oleks võinud suurem olla, aga ega ma vähe ei saanud. Plaani täitmise eest tuli mingi summa juurde. Kui poleks tekkinud seda tobedat Viru Keskust, oleksin ilmselt endiselt seal tööl. Viru Keskus lihtsalt ei sobinud enam ja tulingi tulema.... Näljane inimene on kuri ja toidupoes ikka käivad tühja kõhuga inimesed. No aga keegi ei näpistanud, jalga ette ei pannud. Väga palju sõltub teenindajast- ära ole ülbe, aga ära ole ka lammas....
Kümme aastat tagasi28. august 2015, 11:12
olid kliendid sõbralikumad ja rahulikumad. Ei saa võrrelda võrreldamatut. Praegu iga klient on omast arust teadlikum, kui klienditeenindaja.
Ei tohi27. august 2015, 14:17
tööle minna sellistesse kohtadesse.Tuleb kas edasi õppida või minna noortel välismaale tööle.
to : Ei tohi27. august 2015, 15:24
ja see olekski kogu lahendus antud teemale vä? et kui sul laps püksi teeb. siis keelad tal kakamise ja pissimise ? idiootsusele peab vastu hakkama. lammas oled ju muidu ! :p
27. august 2015, 15:46
välismaal just sellistes kohtades noored töötavad
27. august 2015, 13:47
Kahjuks tõepoolest nii on,kui isegi firma omanik oma teenindajaist töötajaid ei austa,makstes närust min.palka,siis pole mingit austust ja lugupidamist ka klientidelt loota!:( Samas on igasugune teenindaja töö võrreldes konroritööga sigaraske....pole pühasid,puhkepäevad on nii kuis juhtub,kogu tööpäeva oled jalgel,jooksed ringi(omanik ei taha kuulda mingist lõuna vms.pausist!),palk on minimaal,vahel harva saad 10-20euri nn.preemiat....Täielik orjatöö!
Lugeja.27. august 2015, 13:32
Täis jama,minge siis ülikooli õppejõuks.Ah-jaa,tükk aega oli koht vaba kuhu Aaviksoo läks.Täielik väljamõeldis,lugege mida kirjutab üks klienditeenendaja,see on tõest usutav.MAXIMA test ma saan aru aga see on neil kahe nädala palk.Pool kuud nad on ju vabad.Teid ei sunni keegi seal töötama aga see eestlaslik vigin nagu siga aiavahel.
to Lugeja27. august 2015, 14:33
Tahtsid targana näida? Arva uuesti! Esiteks, lõpetage see nõme mula, et õpi siis midagi muud! Jutt käib sellest, et töötegijasse tuleb samuti lugupidamisega suhtuda, sõltumata ta ametinimetusest. Ja mis mõttes kahe nädala palk? Normtunnid on tööseadusandluse järgi kõigile. Kuidas need jagunevad päevade lõikes, on iseasi. Kui teenindaja teeb 12-tunnise vahetuse, siis see ongi 12 tundi. See ei võrdsustu kontoritibi napi 8-tunnise tööpäevaga. Ainult et teenindaja naljalt sinna kohvipause sisse keevitada ei saa.
Kommenteerijale "to Lugeja" 14 33.27. august 2015, 15:23
Töötan Tõrva MAXIMA-s.Huvitav kuidas Teie aru ei saa.Jah,Leedukast ülem haugubki näkku,see on Teie kahe nädala palk mida Teie veel tahate 350EUR-i.Tulebki välja ,14 päeva 12 tunniseid 168 tundi tähendab ongi kahe nädala palk.Naerab veel näkku tule puhke nädalad tööle on sinu kuupalk 700 milles küsimus.
Triin29. august 2015, 21:09
Palk kahe nädala eest!?
Tundides tuleb ju ikka täis kuutunnid.
Proovi pärast 12t jalgadel seismist või kassas istudes mõelda sellele,et veel kuskile tööle minna.
ta27. august 2015, 12:13
mine vändra konsumisse seal töötad samamoodi ületunde ei maksta puhkepäevi ei anta ja töölisi juurde ei võeta ja kästakse suu kinnihoida
ta27. august 2015, 12:13
mine vändra konsumisse seal töötad samamoodi ületunde ei maksta puhkepäevi ei anta ja töölisi juurde ei võeta ja kästakse suu kinnihoida
...27. august 2015, 12:16
Ja maksad kemmergus käimise eest veel 0,50 senti. Vähemasti ostleja peab maksma. See pood võiks parem maha põleda.
Aus klienditeenendaja.27. august 2015, 11:59
Ei valeta,300 EUR i on minul ühe õhtuga nali teha mitte mingisuguste problleemidetta.Boss ütles mind ei huvita mida sina teed,mis on hinnad meid huvitab ainult,et laekub see raha.Varem käisin tööl oma autoga,nüüd käin taksoga.Vabandust kui kirjas mõned vead,minul haridus ainult vaevuline täiskasvanute gümnaasium.
haha27. august 2015, 16:26
Estman27. august 2015, 11:26
16 aastat olen ühes tallinna meelelahutusasutuses näinud, kui rumalad ja lambad on paljud eesti inimesed alkoholi tarbides ja mitte ainult eesti, ka venelased, soomlased eriti veel ja muidugi inglise mehed. Aga eks oleneb kohast ka. Kus ikka pilet 10-20€ euri sinna lammas ikka ei tihka minna. Ikka sinna kus saab tasuta. See viimane käib suuresti eestimaal elavate kodanike kohta ja selle tasuta eest on nad oi oi oi kui varmad kõike nõudma ja kohe paaniliselt tahtma.
27. august 2015, 12:14
järelikult asi pole rahvuses, asi on alkoholis
30 eurikut27. august 2015, 11:17
mitte kuus vaid kahe nädala eest kuus, käiakse ikka vahetustega tööl, usun.Aga tõesti, elukutse on raske.
kui27. august 2015, 11:57
vahetused on 12h, siis ei tööta ta ju kuus sugugi vähem,
kuigi näiliselt on "palju puhkepäevi"
tasuline27. august 2015, 11:01
No ei maksa selle jama eest
27. august 2015, 10:36
Artiklit ei osta, aga..
..töötasin ka ülikooli ajal kooli kõrvalt teenindajana. Mulle väga meeldis. 90 % inimestest naeratasid ja andsid sellise positiivse laengu, mis andis energiat terveks pikaks päevaks (12 tundi). Muidugi sellepärast, et ise naeratasin neile. Oli kolleege, kes püsivalt selle töö peal olid ja kel kogu aeg millegi ja kellegi pärast vingumist oli- ega neile ei naeratatud ka. Palk on muidugi alla arvestust, eks see teeb ka meele mõruks, kui ikka aastast aastasse selle eest ära elama peab. Aga töö ise on täitsa ok, kui ise positiive oled.
27. august 2015, 10:46
KAUA SA NAERATAD JA POSITIIVNE OLED? KOGU ELU?
27. august 2015, 11:09
just nii, terve elu, ni nagu tsiviliseeritud maailmas
kaua kaua27. august 2015, 11:11
On õnnestunud juba 40 aastat, küll pean vastu ka edaspidi;D
blablabla...27. august 2015, 11:12
sa üldse tead, mis asi on tsiviliseeritud maailm ja palju seal teenindajad palka saavad?
blabla-le27. august 2015, 11:28
ma just seal elan, ja naeratus ei maksa palja sentigi, saab jagada ja saada täitsa tasuta
Mall27. august 2015, 15:21
Midas sa seal Eestis naeratad? 1 kumnest voib olla ajab suu muigele, muidu kivistunud naod.
to Mall27. august 2015, 15:48
see ei tohiks olla sinu probleem
töö on OK ?27. august 2015, 10:56
"Palk on muidugi alla arvestust"- mida seal naeratada siis on, kui kodus pere ? Kaua sa naeratad?
...27. august 2015, 11:11
milleks sa siis ülikooli läksid, kui teeninduses töötamine hullult meeldib?
Mina töötasin ka ülikooli kõrvalt mõnda aega teenindajana ja see see oli rõve, kuidas meeskliendid verbaalselt ahistasid ja käperdama kippusid. Üksi on ikka väga ebameeldiv töötada tühjas majas, kus kedagi isegi appi kutsuda ei ole, kogu aeg pead olema valmis füüsilisteks rünnakuteks enda vastu ja veel omaniku vara vastu. Tulin ära päris kiiresti, milleks oodata kuni tõsise rünnaku ohvriks langed?
Kui ma pean elama 300 auro eest kuus siis mull on täiesti savi klientide naeratusest, mind ei toida teiste heakskiit.
ö27. august 2015, 16:39
omal väidetavalt ülikool seljataga,aga kirjutab,sull,mull,kirjatehnikat ei õpetatud vää!
Usuteaduskond27. august 2015, 12:02
Idioodi naeratus, võlad.
Klahv27. august 2015, 13:37
Kunagi võis palju asju olla, ühiskond PRAEGUSEKS väga muutunud. Ülbus ja nahaalsus kumab isegi tänavatel ja liikluses läbi :)
kass27. august 2015, 10:24
Olen toitlustuses töötanud 30 aastat...ka ööklubis ja baaris...keegi pole mind kunagi tagumikule patsutanud ega alandanud....muidugi on tehtud ettepanekuid igas mõttes aga need käivad kaasas vist iga avaliku töökohaga....neid saavad ka pangatellerid ja infoleti töötajad....minu kauaaegne hea kolleeg ja restoraniguru Dmitri Demjanov võttis selle kokku nii et klient käitub sinu antud signaalide järgi...kuldsed sõnad...nii ongi....seda tööd ei saa teha kui seda ei naudi...mina armastan oma tööd ja naudin seda....ei tahaks kunagi teha midagi muud....aga kui vinguda,siis mine raamatukokku...raamatud ei patsuta pepule ja kellegagi pole vaja suhelda....
kohvik Moskva 1973a. - 1993a.27. august 2015, 11:04
Kellena ja kus sa siis töötasid, et Demjanov oli sinu kauaaegne kolleeg?
T27. august 2015, 11:43
Mine raamatukokku tööle, kus pole vaja suhelda??? Huvitav küll, töötan aastaid raamatukogus ja suhtlen iga päev nõrkemiseni. Mõtle ka, mida räägid.
arvamus27. august 2015, 10:24
Makstakse 300 EUR-i kuus ja kisa taevani, et tööjõudu (orjasid) ei jätku...
arvamus27. august 2015, 10:24
Makstakse 300 EUR-i kuus ja kisa taevani, et tööjõudu (orjasid) ei jätku...
tore!27. august 2015, 10:19
paneme restoranid, kauplused,kõrtsid,bensukad kinni ja koristaja kohad kaotame ära .sest neid lihtsalt pole kelleligi vaja!Saate aru!!!
Joonas27. august 2015, 10:12
Kuulsin kunagi ütlust,et klient on kuningas,niikaua kuni käitub ka kuningana !!!
aitab juba sellest diotismist!27. august 2015, 11:00
Klient pole kuningas ja ei pea käituma kuningana ega kuningannana. Klient on tavaline inimene ning teenindaja peab teada kohtlema väärikalt. See klient on kuningas loosung on muuseas teie endi seal kauplustet väljamõeldud loosung ning ise vastutate selle eest. Klient pole seda kunagi nõudnud ega ole kuidagigi seotud selle nõudega! Aitab juba vassimisest selle klientonkuningas jamaga!
27. august 2015, 11:26
See klient on kuningas loosung on muuseas teie endi seal kauplustet väljamõeldud loosung ning ise vastutate selle eest.
.
Selle mõtles välja soomlane, kes hakkas endisest kaubahallist kuningakoda tegema.
...27. august 2015, 09:56
Eestis on üldiselt enamuses ettevõtetes probleemiksteisi juhtima pandud inimesed, kellel selleks teadmisi pole. Praku mida ülespoole, seda enam. Ei tunta oma valdkonda, ei olda teadlik ettevõtte tegevuse eesmärgist, ei tunta alluvate tegevuse tehnoloogiat. Alluvatega käitutakse alatult ja lugupidamatult. Seega ääretult primitiivne keskkond. Viimase 25 aastaga on olukord drastiliselt halvenenud.
,,,27. august 2015, 14:00
A kas sa oled uurinud, et mis pulgad neil tööandjail peas on, et seokseid tööle võtavad?
Tööandja on siis loll või... ei usu hästi...
muig27. august 2015, 09:49
Braavo, teemapüstitaja!
Järjekordselt teineteise vastu ässitatud 2 gruppi inimesi- kliendid ja teenendajad.
Kas kliendid on süüdi, et meie riik on nii õhuke et sõrm läbi läheb? Või teenendajad?
Kas kliendid või teenendajad on süüdi et terve riigi rahandus on painutatud välismaiste kommertspankade meelevalla alla ja raha lahkub siit maksuvabalt? Et siit veavad raha välja transkontinentaalsed korporatsioonid, sest oma riigi tootmine on edukalt kooma viidud? Ja nüüd ässitatakse üksteise vastu ühelt poolt inimest kes müüb sissetoodud kaupa ja teiselt poolt inimene kes seda ostab.
Ehkki võiks seda kaupa ise toota ja oma raha eest osta.
Aga jah.. NEMAD on süüdi et teil palk väike on.
NEMAD on teie hädade algpõhjus.
Tsensor, näpukesed tööle!
kass27. august 2015, 10:17
Kooli tuleb minna....mitte kommenteerida....see amet on teenindaja...ei tulene sonast teeneline...
Lilli27. august 2015, 10:50
Mina mõtlesin ka, et õppimine on hea ja samuti kooliharidus. Nüüd ei saa krooniliselt tööd. Põhjendus - liiga hea ja liiga hea haridusega. Selleks, et saada tööd peab hoopis vähem haritud olema.
to kass27. august 2015, 10:57
professorid ei saa kõik olla.
27. august 2015, 11:14
KÄID KOOLIS või mitte, igas ühiskonnas on teenendajaid vaja. Sa kass, istud ise kassasse, kui kõik kooli lähvad
ka Lilli27. august 2015, 11:29
Tööd ei saa need, kes valivad või ei viitsi seda teha.
tra27. august 2015, 11:46
õpi kirjutama 1kord - teenIndaja aga mitte teenEndaja!!!!! Krdi maakas oled ikka.
järeldus 27. august 2015, 12:20
Kõik maal elavad inimesed on harimatud, haritud on ainult kilulinna kodanikud, st, need, kel linnatranspordi kasutamine tasuta. Ja veel - hästi haritud inimese lahutamata osa on ropp suuu.
to: tra27. august 2015, 13:50
... sa SISU ka loed või oled ajukrambis keeletoimetaja?
:)
Lilli27. august 2015, 15:47
Mitte mina ei vali, vaid mind ei valita hariduse pärast. Töökohtadele on võetud vähem haritud inimesed, kellel minust erinevalt ka töökogemust vastaval ei olnud
Lilli27. august 2015, 15:57
Kui ma oleksin töö saanud, oleksin rõõmsalt ametisse astunud
Kellamees27. august 2015, 10:42
On üks Lasnamäe ehit. mat. pood, sakslaste oma aga alluvus soomlastele........
Kes keelab rohkemat palka maksta kui mujal.....? Vaatad Eurosporti, Bau......, ,küll jalgpalli , küll vettehüpete...ja suurtoetaja-sponsor ! Oma kaupluse orjarahvale ei saa palka makstud ?!
Vabadel päevadel pead küürima firma pesu...tööriideid, sest pead olema ESINDUSLIk !!! Kes maksab kinni vee, elektri, amortisatsiooni kulud ja mu puhkeaja kao....
Lõunale minnes, läbi müügisaali marssides tuleb vastata kõigile klientidele kes su poole pöörduvad. lausa kättpidi riiuli juurde viia aga lõunalt pead olema tagasi minuti pealt......
Ületundide eest saad ,,vabu" päevi !? Aga see ,,vaba" päeva koormus langeb teistele, ka mulle kui teised saavad ,,vabu" päevi..... Nii kogunes oma 1,5 kuu tunnida aga näidake, kes on nõus poolteist kuud topelt koormusega.....?
Igasugune kliendi vigisemine võetakse tõe pähe, kirjuta seletusi....., selleks et sind allutada, terroriseerida..... ,,Järgmine kord vallandame !!!"..... Ületunde ,,pead" tegema firma ,,huvides" aga ,,vabu" päevi saad kätte VÕIMALUSEL !!! Tipp !!!
olle27. august 2015, 11:03
Oled kuulunud sellisest kogu maailmas laialt levinud nähtusest nagu streik? Ja kui selleks olete liiga lödipüksid, siis pange üks tekst kokku ning avaldage see massimeedias.
27. august 2015, 11:49
Ja milles klient on süüdi, kes tellib sealt töö ja materjalid, maksab selle eest ette kuid mõni kellamees arvab, et ta võib klienti lollitada, materjali jätab tellimata, telefoni lülitab välja ning objektile pole tal üldse vaja ilmuda ning kontrollida kuidas töö edeneb.. Kuid samas soovib saada allkirja, et kõik on ok.
to: Kella..27. august 2015, 13:57
No aga, halloo! - me elame kapitalismis - tead mis see tähendab ju?
Eelkõige hääletamist, töö puhul ka jalgadega hääletamist.
Ja muidugi - kõvasti tööd ja õppimist, seda ELUKESTVAT.
Kes seda kõike ei tee, see lõpetabki kõige kehvemas kohas...
27. august 2015, 18:15
Paadunud debiilile puudsin selgeks teha....miks nii palju tootajaid vahetub, oeldi, et eks ikka on tuldud ja mindud... aga kui 110 tootajast vahetub kvartalis 28 tootajat !!!, s.t. 25% siis on selle mehe ajupotentsiaal O ja eriline kolbamaht diagnoosiks !!!
27. august 2015, 18:32
See sama debiil tuli vargsi jälgima mida tehakse.... Oi, ma ei uskunud et niisuguseid asju nende vahenditega teete (enam kui 45-a. staaz), pane tellijale nuga selga, tee hind selline et ta enam ei tuleks..... Kusisin, kas mulle ka antakse....., ei, me ei saa maksta uhekordselt ! Kes keelab iga kuu maksta !? Nii oli see Bauhausis !!!
to: muig27. august 2015, 13:48
Kuradi tabav küsimus - täpselt naelapea pihta!
Nüüd - vastama!
Ehk siis - valimistel näeme, raisk!
iga selline jobu27. august 2015, 09:34
kes end kuningaks arvab, peaks kuu aega klienditeenindajana töötama. Muutuks kohe teiseks inimeseks ja minetaks oma ülbuse ja üleoleku,
jobu27. august 2015, 10:59
See 300 eurot kuupalgaks on muidugi väga vähe, kuid kas see pole see mitte liialdatud? Ma olen kuulnud veidi suuremast summast 500-600 ja lisatud on sinna ka juurde, et tipiga saavad nad teise sama summa või rohkem lisaks.
Mul enda tähelepanekute järgi osa inimesi on nagu loodud klienditeenindajaks ja osa ei sobi selleks üldse. Viimastele võib lõputult korrata oma tellimust, no ei jää talle meelde.
Paljud noored neiud on ennast klienditeenindajana nii ära võõbanud, nagu töötaks nad bordellis. Ei teki mingit huvi sinna tagasi minna. Kunstripsmed, võikalt moonutatud kulmud - sellistele vist tõesti patsutatakse pepule ja kutsutakse ka kaasa.
Klienditeenindaja27. august 2015, 09:32
Pole ammu klient kuningas, ja kummarda või roomata ta ees pole mõtet ja vajadust! Klient on ikkagi äripartner,.... tal on raha, sinul kaup,! Kui sa oled professionaalne klienditeenindaja, viisakas ja oskad rääkida, korrektselt riides, mis on väga tähtis, .....noh kuulge, ma ei usu et kliendile tuleb siis pähe teid käperdada, või mis seal iganes!
loog27. august 2015, 09:38
kaup on su omaniku oma siiski
27. august 2015, 09:48
Professionaalne teenindaja, kel 10-aastane, kel 20....30...40....aastane kogemus ja......miinimum !!!
//27. august 2015, 11:00
kulla inimesed, 30a töötad ühe koha peal, väikese palgaga ja pole mõttessegi tulnud töökohta vahetada või???
g27. august 2015, 11:04
Vahetada mille vastu? Valikuid pole sest kõikjal on sama seis!
kuule, sa võid ju ka 100-aastase kogemusega MAAILMA KUNINGAS olla,27. august 2015, 13:45
kuidas see PALGAGA seotud on??
Ava mulle palun oma mõttelõnga põhjalikumalt - mitte ei saa aru!
ehh27. august 2015, 11:33
Burka pähe ja arvadki, et siis ei käperdata? Ilmselgelt sa ei tea üldse millest räägid.
Küündimatu teenindaja olen27. august 2015, 09:30
Liigne vastutulelikkus, ülipüüdlikkus, igas asjas kliendile õiguse andmine, kahel käel kompensatsiooni jagamine kommikarpide ja tasuta teenuste näol ei tõsta mitte kuidagi ettevõtte mainet. Pigem vastupidi, klient õpib kärmelt selgeks, et sealt saab, ja mida rohkem ise tüli üles kiskuda, seda rohkem kompensatsiooni saab. Ja ei maksa arvata, et kui kliendile iga hinna eest meele järgi olla, et ta jumala eest ei solvuks, et ta siis jätab FB-s sinust sandisti kirjutamata. Ei jäta. Pole mõtet enda laimamisele peale maksta. Ole resoluutne ning usu ja usalda oma töötajat rohkem ning sinu firmasdse ei tulda enam nõudma ja ülbitsema. PS. Pole midagi mõnusamat kui ülbitsev ja jonniv klient kuskil helisalvestava kaamera all perse saata ning pärast, kui "kiusatu" on ülemuse juures kaeblemas käinud, talle kogu story ette mängida.
Boss27. august 2015, 09:28
Aga töökohta jumala eest ei saa vahetada või midagi muud õppida? Ikka on kõik teised süüdi mitte ise.
27. august 2015, 09:43
Sest, et teine samasuur rahasumma tuleb palgale mustalt juurde.
rumalale bossile27. august 2015, 09:44
Töökohta saab vahetada, aga uus teenindaja tuleb ju asemele või arvate , et ettevõte paneb kohe uksed kinni? Pagulastele aga olete ju ise vastu
targale teenindajale27. august 2015, 13:40
oot, mida see nüüd pidi tähendama?
kuule sina27. august 2015, 09:51
sul ikka pööningul kõik korras? kas sinu arvates peaksid kõik BOSSIKS õppima ja klienditeenindajaid polegi vaja?
Boss27. august 2015, 12:25
Proovi nüüd natukene jälgida, mida ma ütlesin. Inimene vingub oma töö üle ja teeb seda ikka edasi, see on ju rumaluse tipp.
Miks töökohta ei vaheta? Miks ei õpi ümber? Oma laiskus, mitte midagi muud.
enda boss võid olla ka27. august 2015, 13:42
klienditeenindajana - üks ei lülita ju teist välja!
Ja olekski hea - mida rohkem bosse (ettevõtlikke inimesi), seda parem!
No27. august 2015, 10:26
Ja kui keegi enam nõmeda bossi juures nõmedat tööd teha ei taha, kuidas siis see boss lõpuks ära elab ?
dvs27. august 2015, 11:05
Sulgeb ühe äri ja avab peagi teise samasuguse ning kõik algab otsast peale.
Nii on27. august 2015, 09:22
Enamus kliente elab oma kehva enesetunnet ja olematut ego teenindaja peal välja. Selle põhjuseks on madal enesehinnang. Just teenindaja peale karjudes, mõnitades tunneb see õnnetu hing, et on keegi, et ometi on ta kellestki üle. Ja nii ta närune hing toidetud saabki.
võimer27. august 2015, 11:07
Üldiselt jah. Kõige hullem on eesti rahvusest klient. Olen ise 10 a staazhiga teenindussfääri töötaja kus mul on suur valiks erinevaid rahvusi võrrelda.
27. august 2015, 11:53
Kust sa selle enamuse võtad? Ma käin iga päev mõnest teeninduspunktist läbi ja pole kordagi näinud et keegi kedagi sõimaks.
Mida see inimese kehva kvaliteedi konstateering meile annab?27. august 2015, 13:37
Kuhu edasi viib?
Asja parandab ikka ainult konkurents - kui teed parema koha, jääb junn-ettevõtjate kohtades kliente vähemaks - kõik tahavad ju head ja viisakat kohta külastada?
Kellamees27. august 2015, 09:21
Vaatad tööportaale.......palk motiveeriv, palk konkurentsivõimeline.....ja puhtalt kätte miinimum !!!
Anname need motiveerivad ja konkureerivad palgad riigikogule, ,,nõukogudele", Viimsi vallavalitsustele ? Las kukuvad ka meie rahakoti vahele 8000 lepalehte......
Olen saatnud aastate jooksul firmasid na...hui oma palkadega....Standard 500......ja, jaa, me vajame öö-töölisi.... Ehitusmat. kauplus.......45-aastase kogemuse juures, me ei saa üle 700-800 maksta, küsisin 1000.- . Minge NA......HUI !
45 a kogemusega27. august 2015, 13:34
oleks juba tõesti ülim aeg teha oma ettevõte, mitte tööandjaid tüütamas käia!
ostja27. august 2015, 09:20
ma tõesti ei kadesta neid tuhandeid orje,kes meie teenendussfääris töötavad ,istuda päevas 12 tundi kassas ja igaühele naeratada,see on juba inimese piinamine ja siis veel imestatakse,miks keegi ei taha sellisele tööle tulla.
Päeva nalj!27. august 2015, 13:31
Mind piinab juba see, kui ma üleüldse pean naeratama :)))
Ei noh... - naerukramp :D
see on järjekordne ving ja hala27. august 2015, 09:18
pastakast välja imetud. mis 19 tundi? japäevases kohas ei saa tippi, aga keegi ka päris ei rõvetse ega näpi kui ise vähegi normaalne oled, palk siiski ka veits suurem tavaliselt. öises kohas aint tipi pärast töötataksegi. muidugi kui tegemist normaalse inimesega. see jutt siin on täiega jama. kas nii loll, et hessi ei võeta tööle? seal palk palju kõrgem.
Trevv27. august 2015, 09:17
Mida te ronite selle 300 eest tööle ja solgite tööturgu ja see ,et iseenda eest seista ei oska jääb ikka enda teha.
töö või asi27. august 2015, 10:27
Eestis enda eest seista pole võimalik. Kas 300 eurise palgaga on võimalik kohut käia? See pigem rikaste petiste pärusmaa. Aga kõik ülemused räägivad nagu ühest suust..kui ei meeldi mine minema! Uued töölised pidavat järjekorras ukse taga juba ootama.
Kohus?27. august 2015, 10:50
EV-s tleb inimesl kohtule kõigepealt ligipääs osta, see on ca 300-400 EUR miinimum, seda nimetatakse "riigilõiv". Edasi tuleb omale õigus osta, kaitsja päevapalk korralikul kaitsjal on ca 1000 EUR. Dokumendi/apellatsiooni tegemine miinimum 1000 EUR.
Kohus on II Eesti jaoks,
dfsdf27. august 2015, 11:36
ainus reaalne alternatiiv on koli kokku ja otsida normaalsem riik, kus töötajad sedasi mõnitada ja ahistada ei lasta.
Boss27. august 2015, 13:00
Soovitan Põhja-Koread, osta rongipilet Moskvasse ja sealt kolise läbi mongoolia ning hiina unistuste maale.
msfsmsfs.. suss-suss27. august 2015, 13:29
ja selline normaalne riik oleks... ?
Pidi olema "teine ilm" kusagil - sestap võib kolida ka teise ilma!
Üle-eelmisel sajandivahetusel peninukkide ääretutel vallutatud maadel oli talupoegadele maad jagatud...
Et27. august 2015, 13:47
Boss võiks aru saada, et kui tema ei ole selle või teise olukorraga kokku puutunud, siis see ei tähenda, nagu neid olukordi poleks.
Boss27. august 2015, 15:47
Hea siis, et lihttöölised kõigest aru saavad ning teised lollid on, edu selle üle juurdlemisel :)
Ma ei ole väitnud, et mingi töö on mõttetu või ebavajalik, ma ütlesin, et siis tuleks töökohta vahetada. Alati saab ju ise ettevõtte luua ja maksta kasvõi 10000 oma alluvatele.
No27. august 2015, 16:32
Seda oma firma loomise juttu räägivad kas väga üleolevad või piiratud mõtlemisega inimesed, kellel on väga kitsas maailmanägemus.
teenindaja27. august 2015, 09:17
Loen 19 tundi söömata ja palk 300 eur. Aga kallis tüdruk, kui Te olete hea teenindaja miks Te siis töökohta ei vahetanud? Naised jah, et näperdama hakkavad aga paljud on küll kiuslikud ja kaebajad. Küll ei meeldi toit, on endaga pahuksis jne. Selliseid naisi on palju. Tavalisti on need naised, kas tugevalt ülekaalulised või suurest armastusest ilma jäänud. Koha omanik ei saa inimeselt nõuda 19 h. tööd teha. Aga, kui ise olete kõik nõus siis see juhtubki. Purjus inimeste kontroll kaob enda üle ja arvavad, et on vastupandamatud ja imetlen siis iseennast. Sellised inimesed ei käitu nii ainult söögikohtades vaid igal pool. Tegelikult taas on need mehed tavalised ja väikese ajuga. Mis siin ikka kurta. Ise olete lasnud endale kõik seal pähe istuda omanikul ja omanik ei hooli mitte kellekist, peab mainima ja nende silme ees terendab ainult raha ja raha. Kui Te olete hea klienditeenindaja siis saate endale hea töökoha kusagil teises firmas. Selliseid kohti on palju ja ei pea just töötama kõrtsides vaid kauplustes, sekretärina, kui on arvuti tundmine ja keeled suus ja vähemalt keskharidus. Nii, et palgad on paljudes kohtades 700 eur. Vahetage töökoht. Siin on head töökohad heade palkadega. Kes tunneb huvi. http://www.kava.ee/ kerida alla ja seal on väike tabel töökohtadega
teenindajale27. august 2015, 09:19
oik27. august 2015, 09:42
See 300 on ju isegi väiksem kui seadusega ettenähtud miinimum. Kas nüüd siis on tegemist kroonilise liialdaja ja hädaldaja või vaimselt ebastabiilse inimesega, kes ei suuda aduda tööturul toimuvat ning keda ära kasutatakse. Isegi statoili tanklas saad teenindajana 500-600 eurot.
Taavi Rõigas - reformist27. august 2015, 09:16
Miks nad ettevõtjaks ei hakka ning endale 300 euro asemel tuhandeid eurosi palka ei maksa?
Aga ma hakkasin ja27. august 2015, 13:23
maksangi!
Hakka sina ka!
Joel atsile27. august 2015, 09:05
Nii tore!27. august 2015, 13:22
Kõik armastavad sind ka :)
juhan27. august 2015, 09:02
Reformierakond=orjariik eesti...:(
Ära mana halba,27. august 2015, 13:22
vaid ikka head.
Kuhu see sinu hala meid nüüd viima peab?
ats27. august 2015, 09:00
kedagi ei sunnita tööle, inimestel on vaba valik, kas ja kus töötada ja mida teha. kui inimene kirjutab alla lepingule, et on nõus 300 euro eest täisajaga töötama, siis on see tema enda valik. milleks siis hiljem halada, et nii väike palk? see oli ju enne tööle minekut juba teada.
kui selgub, et töö ei sobi, võib ju alati mujale minna. kui purjus ööklubikliendid ei sobi, siis alati võib minna kuhugi tööstusesse, need otsivad alati töötajaid, ka naisi. saag või pakkemasin ei pane jalga ette ega näpista tagumikust
atsile27. august 2015, 09:19
Ära seleta, kui elu ei tunne! Kus saaksid õpilased töötada 1000 kuus, aga haugutakse kõiki klienditeenindajaid...
IT doktorant 27. august 2015, 09:31
Ma töötasin ülikooli esimesel kursusel ca. 70h kuus ja sain selle eest ca 15 000 - 20 0000 krooni. Ei tasu jaurata, et pole võimalik vms.
IT doktorant27. august 2015, 12:27
Vaatan, et mulle ja Atsi arukale jutule ainult miinused, eks ta ole, ülemused ja hästi teenivad on ju kõik lollid ning reavellod need kõige targemad :)
IT doktorant27. august 2015, 12:28
Aga koguaeg kiusatakse, põhikoolis sundis õpetaja koduseid ülesandeid tegema ning piinas mingi nõmeda hindamisega.
Ettevõtja jutule laovad miinuseid ilmselt inimesed,27. august 2015, 13:13
kes on nn sündinud sulased.
Kui nendega rääkida omast ettevõtmisest, on neil kohe sada argumenti, MIKS MIDAGI TEHA EI SAA ja koonukene pöördub ikka üles tööandja palukese poole. Seepärast nad sulased ongi. Ettevõtja on see, kes otsib põhjuseid, MIKS ja KUIDAS midagi TEHA SAAB. Ettevõtja ei otsi TÖÖANDJAID vaid KLIENTE.
to: atsile27. august 2015, 13:20
Ja sina tunned elu hästi?!
Õpilastel on kõige tähtsam üleüldse töötada, et maailma tundma õppida. Kodus arvuti pühkimisega piirduda ei saa. See, et inimahvid hauguvad, käib õppe juurde.
Nüüd - 1000 kuus võib teenida see, kel on juba nutti/nina, et selline koht leida. Väga tõenäoliselt on 1000-se teenistusega kohas aga ka hullumoodi tööd vaja teha.
Et27. august 2015, 13:55
Kuidas küll mõned ei suuda aru saada, et ettevõtetel on vaja ka töötajaid, mitte ainult juhte ja omanikke.
vale27. august 2015, 09:45
ärme unusta, et normtundide eest ei tohi eestis maksta vähem kui 331.57 euro. Kui teenindaja töötab öösel, nädalavahetusel või pühade ajal, peab ta saama rohkem kui miinimum ette näeb. Seega see 300 euro jutt on lihtsalt püüa kiusu, kriitikat ja hädaldamist näidata, millel reaalsusega midagi pistmist pole.
27. august 2015, 08:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ostja27. august 2015, 09:34
Sellist pilti ma näen iga kord, kui käin Maxima poes. Vaesed müüad ja kassapidajad! Enamasti töötavad seal vanemad inimesed, sest mujale tööle ei võeta ja nad peavad seda mõnitamist kannatama,et saada oma 400 eurot kätte.
No ja Grossi poodidest me ei räägigi...27. august 2015, 10:13
..... ja seal ei piirdu asi vaid klientidega. Kohutav oma töölistesse suhtumine. Mina ei suutnud, närvid maksavad ka midagi. No ja lepingust ja palgamaksmisest me ei räägigi...
Kui sa lugeda oskad, loe nüüd tähelepanelikult:27. august 2015, 13:07
Inimene on inimesele hunt. Ja kapitalismis tuleb SEE SELGELT välja.
Riigi inimesest hoolimise jutt siin okupatsiooniajal OLI JU POOLIK VALE, kuid suutis lollikesed ikka ära petta ja sõltuvaks teha...
Täna pole raha JAGAJAL (riigil) vaid OSTJAL (kliendil).
Nüüd - mitte kedagi "ei koti" sinu kuitahes kõrged kogemused ja teadmised, kuni need talle just isiklikult kasulikud pole.
Kas sa tõesti imestad staažikana veel selle üle nii, et tekib mingi emotsioon??
Või oled sa suutnud seni mingis mullis elada?
Tere tulemast tegelikkusse siis! Üks on kapitalismuses veel selge - sulased pole nii rahakad, kui ettevõtjad. Sina võiksid näiteks oma suurte kogemustega rajada HEA TEENINDUSE KOOLI, kui sellele muidugi kliente leiab. AGA SA UURI, TEE!
just27. august 2015, 08:53
Noorena läheks jalamaid mujale tööd otsima,pühiks tolmugi maha sellest kõigest.Meie inimest,olgu ta noor või vana mõnitatakse miiniumpalgaga-no,vaadake meie pensione ja võrrelga seda muu maailmaga ,oi,kuidas mõnitatakse.Valus ja paha hakkab,aga riigikogulane saab istumise eest ja kui viitsibki kohale minna üle 4000.-palkamilline ebavõrdsus.
Küll teeks ja oleks...27. august 2015, 12:50
AGA TEE JA OLE! Mis kuradi vahe on, kui vana sa oled - noorena oled lihtsalt loll, vanana on vähemalt VÕIMALUS, et oled juba teadmiste-kogemustega!
Seep see viga ongi, et tegijaid on vähe ja nende vähestegi hulgas annavad tooni junni suhtumisega tegelased..
Kurat, kui siin kommenteerivad head spetsialistid (täna sulased) suudaksid oma silmilt heita hirmu petliku ja pidurdava hallkae, tõuseks kindlasti ka tase ja paraneks palk (kuna te ise maksate siis palka teistele). Inimesed, ärge otsige vabandusi-takistusi, vaid TEHKE, vähemalt PROOVIGE!
raisk.
Grete27. august 2015, 08:41
Lahendus oleks kindlasti see kui minna kuskile firma direktorina tööle
Et27. august 2015, 08:49
Iroonia ? Või arvab Greete tõesti, et kõiki teisi, kes just direktorina ei tööta, võib käperdada ja ahistada ?
vabandust27. august 2015, 08:49
irw27. august 2015, 09:20
Direktor on ju ka PALGALINE.27. august 2015, 12:42
Lahendus on OMANIKUNA tegutseda.
Jah27. august 2015, 13:59
Siis läheb elu Eestis tõeliselt heaks, kui enam ühtegi töötegijat ei ole ja kõik on fimaomanikud :-)
usun täitsa27. august 2015, 08:32
eile lappasin läbi tööportaalid. suuuremjagu neist on palk kokkuleppel. see kokkuleppe on põhiliselt 400 eurot. eestis ei väärtustata inimese tervist ega midagi. palgad hoitakse kuntslikult madalad. ja kui sinna lisada veel klientide sea moodi suhtumine siis ärgu imestagu, et läheme välismaale tööle.
nõuanne27. august 2015, 09:48
Aga tee ise oma ettevõte, see on tänapäeval nii lihtsaks tehtud, ei pea isegi arvuti tagant tõusma ning saad juba esmaspäeval opereerimist alustada. Soeta seadmed, palka töötajad ning maksa neile kui endale euroopa mõistes head palka. Ettevõtja elu on ju nagu lill- neli korda aastas soojamaareisid, naisele karusnaha kasukas, jeep, raha nagu muda!
enne kui nõu annad, vii end reaalsusega kurssi!27. august 2015, 11:10
palku hoiab madalal riigi poliitika mida viiakse läbi salastatult. Seega ei õnnestu su plaan kuidagi sest valitsuse käsutuses olevad ametid blokeerivad su palga plaanid. Näiteid on mitu ja meedias on seda välja öelnud ka suured ärimehed. Nemad tõstaks ammu juba palku aga valitsus ei lubavat...
kle27. august 2015, 11:58
Ei ole see firma loomine mingi tilu-lilu asi ette võtta, mida sa siin prõõkad. Olen mitu korda proovinud alustada ettevõtlusega aga suht ruttu saad aru kui võimatu see on kui sul ei ole tagataskust miljonit välja võtta, igal sammul on tunda vastuseisu ja takistusi. Jah, muidugi, sokikudumisfirma võid tõesti teha 500 euroga aga no mis firma see selline on....
sulasehing otsib ikka vabandusi ja ettekäändeid -27. august 2015, 12:25
see on enda pealt teada..
Aga lase tulla, mis sul KONKREETSELT takistab oma töötajale rohkem maksta?
Millised valitsuse (või ükskõik kelle) AMETID sind selles segavad ja kuidas?
Las teised teevad nii, nagu nemad tahavad, SINA TEE ÕIGESTI!
kle-le:27. august 2015, 12:32
No miljonit vajavat kosmosetööstust on tõesti veidi raske käivitada esimese ettevõtmisena :)
Kerge pole ettevõtlus muidugi, kuid pole vaja ka vabandusi otsida - konkurents ongi ju võistlus. Ei õnnestu - ÕPID ja proovid teisiti. Kui on selles PÜSIVUST, küllap siis ka saab.
mis tähendab tee oma ettevõte27. august 2015, 18:33
kõigil ei ole seda soont. mina tahan tööd teha ja panustada ehk sinu ettevõtesse sada prossat. aga kui sa mulle maksad miinimumpalga siis ei ole sa väärt minu energiat ja oskusi ära kasutama. te olete kehvad ja pealegi tööliste suhtes üleolevad. vähe on eestis tööandjaid kelle kohta võib tööline öelda-TA ON HEA ÜLEMUS.
1) Esteks, pole oluline, mida USUD,27. august 2015, 12:40
vaid mis teadmised ja kogemused sul on. Viimaseid ei saa koguda targutades vaid TEHES.
Ja mitte sulasena VAHEMEHELT tööd oodates, vaid otse KLIENTIDELE pakkudes.
2) Teiseks: mitte, et Eestis ei väärtustata vaid MITTE KUSKIL ei hooli keegi inimesest, kes on juba nüüd maailma kärbestena üle ujutanud.
3) Palgad ongi madalad (uuri Marxi klasside osa) ja juba seepärast pole eriti tark PALGATÖÖD otsida, vaid kasvõi hambad ristis ikka ISE teha.
Ehk siis minu soovitus - VAHETAGE KLASSI, SELTSIMEHED!
kristel27. august 2015, 08:32
hmm, ei kujuta ette et naised näpivad teenindajate tagumikku, teevad labaseid kommentaare, panevad jalgu ette...või siiski? praegusel ajal lömitatakse kliendi ee tõepoolest ninuli ja oma töötajate eest ei hoolitseta. Et klient on siis vaid kuningaS KUI ta sellena ka käituda osakab. Kas firma omanik ka kuningana käituda oskab:)? Jeps, ta ei ole mingi heategija aga kui su firma on nagu ühispeldik, kus igaüks teeb mis pähe vähegi tuleb siis hakkavadki sinna kogunema teatud kliendid. Ja su firma ongi vaid kerjus, mis sandikopikaid ootab endal lõug värisemas.
firma omanik võib muus osas tavaline junn olla,27. august 2015, 12:20
aga Kuninga teenindajaid tuleb ka vastavalt kohelda...
Aga miks peaks tööandja olema mingi junn-ekspluataator? Headel teenindajatel tuleks endil ettevõtjateks-tööandjateks hakata - parem koht leiab ju ka rohkem kliente?
Koss27. august 2015, 08:31
Palgad tuleb kindlasti yle vaadata, kui juba sadama juhtidel oma numbrite juures tuli althõlma lisa teenida, siis tööinimesele makstav ei lähe mitte
Poss27. august 2015, 12:13
Heh - ahnele pole kunagi küllalt.. ja tagasihoidlik nõudma ei lähe.