Inimesed

PÄRNU RAND ON ÜLERAHVASTATUD: Armin Van Buureni esinemise ajaks oli Weekend Festivalile kohale tulnud hinnanguliselt üle 20 000 inimese (63)

LISA KOMMENTAAR

oks10. august 2015, 23:36
Reedel oli tõega kuum ja läbipääsu värava taga ei keelanud keegi juua,
vahva pidu jah, pudelid ja joogitopsid tuli kõik värava juurde maha panna. Ühel neiul oli midagi söödavat kotis, see käks ka maha, õige ka aia sees pidu, aga mitte söömine ja joomine, Suitsupakid korjati ka kindlasti ära, kes neid tühjasid pakke ja konisid korjama peab, ühesõnaga tubli joogi-söögi-suitsuvaba pidu-- noorusele just sobilik
Tiiger9. august 2015, 12:00
sellist MÕTTETU jura ei ole mõtted võrjelda 90 ja 80 dega see tänapäevane plära tühi MUUSIKA MÖLA toilas thomas andersi ajal käis üle 50 60 000 nautijaidvaat see on üritus mis ei lähe kunagi niisama õhku ja raiskamine ja see mingi mõttetu vestival mis korjab ainult alaealisi ja alkohoolikoid arvul mingi 20 kuni 30 000 pole mingi number on tühi ajaraiskamine. RETRO ON RETRO SEDA EI ANNA VÕRJELDA TÄNAPÄEVA TÜHJA MÕTTETU MUUSUKAGA.
nii?9. august 2015, 14:29
Ja mis su jutu point oli? Keegi pole öelnud et 90ndate ja 80ndate muusika pole hea aga mis nüüd ei või tänapäevase muusika austajad enda meelepäraseid kontserte nautida? Eeldan, et oled vanem inimene, piinlik pole kisada siin kui ise weekendil kohal ei käind?
Tiiger9. august 2015, 16:35
ma tahtsin et sulle jõuaks kohale et vanema muusika austajaid on 1000 korda rohkem kui tänapäevast muusa austajäid.
haha10. august 2015, 22:28
Kus nad on siis? :D Saad ikka aru, et see festival tehti, kuna sellele oli tahtjaid ja teati, et sinna tuleb tohutult inimesi ja saadakse kasumit. 25 000 piletit pärnu randa festivalile on väga suur arv ja need osteti kõik välja. Kuna pärnu rannas polegi nii suurt üritsust olnud ja veel mitu päeva, siis ei saandki esimese korraga kohe tohutult suurt teha. Vähemalt meie ei tuleks kuskile õhtulehe kommentaariumisse vinguma festivali pärast mis õnnestus 100% ja inimestele meeldis.
70 aastane jonnipunn9. august 2015, 23:42
kle mine nuta patja eksole :D
tiësti vä?9. august 2015, 05:10
gdfg9. august 2015, 00:01
Kuulge, mis ilgest narkost te räägite? Kui kõik oleks seal laksu all, siis ma usun, et kõik oleks kinnimajas juba. Aga väga paljud on jah muusikast laksu all. Aga siiski, inimene, kes kuulab enda arvates kvaliteetset muusikat, peaks olema nii hea mõtlemisega küll, et teistsuguse muusika kuulajat mitte maha teha. Aga ometi sappi lendab nii, mis kole.
Muna8. august 2015, 14:45
Nõustun täiesti ...-ga, aega on nii palju juba mööda läinud ja uus generatsioon peale tulnud, mis teha.
...8. august 2015, 14:44
Kallid vanemad inimesed, kes räägivad siin, et see pole muusika ja kes need sellised artistid üldse on- sellest on juba kõvasti aega möödas, kui tegijad olid veel Beatlesid ja Queen jne ja kuna aega on möödunud, on ka muusika muutunud. Ja see üritus ongi noortele ja nendele, kellele selline muusika meeldib, ärge kritiseerige neid, kes on sellise muusika poolt. Kui seal kohapeal olla, siis on see ikka väga kõva üritus jnö vibe on väga hea, oma asi kes see seal purju joob ja narkot teeb, jäävad melust ilma.
pffff8. august 2015, 14:24
Asi polnud üldse nii hull, ma sain isegi vabalt tantsida Armini ajal, keegi jooki ka peale ei ajanud, ise tuleb tark olla lihtsalt ;)
HeH8. august 2015, 14:13
korralike suveilmadega on 18-20 000 rannalist Pärnu rannas tavaline asi! Ilma mingi "Viikendita"
ventilaator8. august 2015, 12:48
Aitab vaid ühest tsunaamist ja saabub sügav rahu,ant linnuke veel kuskil oksal siristab :))
pärnulanna 468. august 2015, 12:43
Elame rannast u. 1km kaugusel ja pidu ulatus meieni :) Kutsusime sõbrad külla ja katsime laua. Ülirahul, et Pärnus käib pidu. Sügisest kevadeni on ju nagunii nii rahulik. Lõpuks ometi tuli suvi Pärnusse!!!
Inimene8. august 2015, 14:31
Minu sõber elab 13 km kaugusel ja sinnagi on kuulda :)
ehh8. august 2015, 12:11
Ma ise oleks oodanud selliseid hetke kuumi supernimesi nagu Diplo, Avicii.. või vähemalt Martin Solveig või Benny Benassi.. aga eks jah massile meeldib vist veidi teistsugune muusika :)
oh..8. august 2015, 11:51
shut up you losers. pange siis kõrvatropid kõrva!!!
pärnakas8. august 2015, 11:37
Sellise asja peaks metsas korraldama ja tara úmber panema, et nad sealt välja ei saaks. Praegu on kogu linn sunnitud poole ööni vaibakloppimist kuulama ja purjus kakerdajaid taluma, kes kampade viisi pudelikottidega voorivad. Súúdimatu läbustamine, mis ei oleks tohtinud rannas toimuda.
ka pärnakas8. august 2015, 13:01
Kas siis metsas on parem nende järgi sodi koristada?
to: ka pärnakas9. august 2015, 13:15
Sul on 1000 korda õigus, ajuhiiglane! Metsast on läbustajate sodi tõesti halvem koristada kui rannast. Seega läbupidu ikka linna. Jou, jou.. öääk!
Eedu8. august 2015, 14:17
ehk kuskil üksikul saarel
robsel10. august 2015, 09:12
Olen Sinuga nõus, tänapäeva muusikastiil ongi selline, et, kui kahe minuti jooksul suudad 12 korda tulest taas tõusta,oled TEGIJA, ja sõnu ju polegi vaja!
Mirit8. august 2015, 11:02
Mitte üle 20 000 inimese vaid narkari, joodiku ja muidu hullu....
Nipitirit8. august 2015, 12:21
Ainult narkootikume tarbivad inimesed on volitatud neid artiste kuulama?
Loe Pealkirja!!!!8. august 2015, 21:35
Ülerahvastatud! Ehk inimesi polnud seal ültse, ainult hall ja loll rahvamass oli kokkukogunenud!
pärnakas ja weekendi külastaja10. august 2015, 22:32
Vabandust Mirit, kas te tunnete isiklikult neid 20 000 inimest, kes seal käisid? :) Kas te nägite isiklikult, kes mida tarbis? Ma olen 100% kindel, et te isegi ei käinud seal, niiet KUIDAS te saate midagi sellist väita?
sirje8. august 2015, 10:50
20 000 on kukimuki. Paar aastat tagasi lauluväljakul oli Robbie Williamsil 63 000 kuulajat. Vat tase!
Pärnakas10. august 2015, 22:34
Lauluväljakul ja Pärnu rannal on siiski vahe ka. Ja kuna piletite arvul oli siiski piir ka siis ei olekski saand sinna nii palju inimesi minna.
Buurini fänn8. august 2015, 10:21
..l Et kui sina ei tea, kes on Armin Van Buuren, siis pole tegu megaataariga? Kes Sa oled, et Sinu arvamus loeb? Buurin on megastaar.
Aga esinemine ise oli palju parem, kui mai lõpus Tallinnas. Isikliku ruumi oli rohkem. Super ühesõnaga...
puurin vaja isikliku ruumin9. august 2015, 05:15
Oled sa jee Van Buureni fänn. Isegi nime ei oska õigesti kirjutada.
Jorh8. august 2015, 10:11
Lihtsalt huvi pärast lugesin neid sapihigiseid kadedusest nöretavaid kommentaare :))) Suhe on paigas 25/25000-ndele... Irw nagu tilk sedasamust merevees :D Hööruge oma punne kodus edasi kahvanäod :DDD
Hea töö!8. august 2015, 12:41
Sa tõesti panid nad paika. Oled sa ikka tubli!
hmm8. august 2015, 10:08
mis kuradi käga see buuren lasi? wildstylez go go
Suvepealinn?8. august 2015, 10:03
Mis mõttega küll Pärnule sellist kuulsust vaja on: kes sinna lagastatud randa veel minna tahab, eriti lastega pered ja nii oodatud väliskülalised? Kas koorite liiva ära ja toote uue? Palju proove võetakse nüüd, enne kui ujuma võiks minna ja liivale pikali julgeks visata? Kus nüüd kõik keskkonnakaitsjad on? Muidu ei tohi murulgi käia.
Puhkasin Pärnus...9. august 2015, 21:24
Pole vaja nüüd nii hüsteeriliseks ka minna. Olime laupäeval rannas, kus lõuna ajal ka palju noori festivalile minejaid (käepaelte järgi oli näha). Kõik olid väga viisakad, rannas jagus ruumi kõigile. Ja kui öösel oma lapsi peolt magamiskohta saatsime, nägime, et valdav enamus peolt tulnud noori olid täiesti adekvaatse olemisega, ei kakerdanud murul vms. Palju oli noori väliskülalisi, nad ka ju oodatud, sest tegid Pärnus arvestatava käibe. Ise olen 45-aastane, vaatasin aia tagant mõnda aega ja mul oli hea meel, et noortel äge pidu oli, ei saa aru, mis pagana pärast peab siin juba mitmendat päeva sappi pritsima :(
just8. august 2015, 09:45
"Maitse asi" ütles kana ja nokkis sitta edasi. ;)
Tra8. august 2015, 09:44
Neile ossidele kes seal on paneks kll molli lõdvalt
nojah8. august 2015, 09:41
sellise mõttetu ürituse pärast ma küll oma raha ei raiskaks.
R8. august 2015, 09:35
Elan kahe kilomeetri kaugusel rannast, siiamaale oli muusika ja rahva karjumine selgelt ära kuulda.
hm8. august 2015, 09:28
Õudus kuubis, milline müra, mida kuidagi muusikaks nimetada ei saa. Öäkk!
to hm10. august 2015, 22:35
Räägib inimene, kes tuleb anonüümselt kommentaariumisse sappi pritsima. Öäkk!
508. august 2015, 09:16
No lõpetage jorisemine kord. Igaühele oma pidu.Peaasi,et teistele ja endale liiga ei tehta.Ja Buuren ja Tiesto jpt ON superstaarid ACDC-de kõrval- silmaringi küsimus!
vaja8. august 2015, 08:06
aga kui vaja oma õiguste ja palga eest seista pole kedagi aga peole minna ja seal koguneda on inimesi.ja siis ei ole vaja kurta et elu eestis halb
8. august 2015, 08:04
No Tësto meeldib.
Rahvast oli kyll vähem jh
Ei midagi erilist ,Tavalised noored joodikud8. august 2015, 08:00
Ma ka a ma nii jua täis et ei viitttttsinud minna
AntsPomm8. august 2015, 07:54
Kahju maailmast ..aga kas inimkond peabki edasi kestma..selline küsimus tekib kui loed uudiseid...
Ühed südivad Ukrainas...islamiriigis..aafriaks tapetakse loomi ..angerjas on läänemerest välja püütud..massimigratsioon mille kohta me lihtsalt vaikselt iniseme....ja siis paneme pidu küll folgil küll rannas jne...pumpame naftat ja sööme naftata...loome virtuaalraha ..oleme allergilised jne..lihstast ja reaalsest tööst mis toidu lauale toob ollakse kaugel ..teatakse et a la"piim" tuleb poest aga sellest,et kasiionos ja aktsaturul tegelikult mitte midagi juurde ie looda kiidame aga takka kui tublid on ettevõtjad... haige maailm....
kuulaja8. august 2015, 07:39
kolme päeva küll välja ei kannata ,aga lihtsalt ilus suvi mida meenutada.Tümps on vägev ,kellele mõjub ,kellele mõjub miski muu,eks ikka melule kaasaitajaid on mitu tegurit,aga niisugune see elu juba on ,seda ei muuda miski.Veel üks päev ja lõppegu see õnnelikult
On8. august 2015, 07:38
Jõle kära ...ega see pole muusika...lihtsalt ühel pool on lärm,ja vastas on shita maitsega noorrahvas,kes ei oska oma eluga muud peale hakata ,kui kaasa lõuata,alkot ja narkot panna.....ja pärast ehk autoga ka sõitma minna ! Vaesed pärnakad kes peavad seda läbu taluma ! Kade pole,ma ei läheks sinna siis ka,kui suurt raha peale makstakse. Punkt !
to ON-Kade pole kuid miks virised?8. august 2015, 09:31
Festival on igati normaalne , egas Armin van buuren, Tiesto (ei hakka pikka nimekirja koostama) ja teised lärma ja narkot pane...tee ikka vahet !!! Mis siis , et minuni kostab vaid vaibakloppimine, kannatan 2 päeva ära.....mõni klopib oma vaipu iga nädalavahetus...trimmerdavad ja tolmavad ka, rääkimata vanadest parmudest kes pidevalt joovad ja lällavad. Laske ikka noortel ennast väljaelada ja just see festival on selleks sobiv.
..l8. august 2015, 06:42
Van Buuren megastaar nüüd küll ei ole..megastaare tunneb terve maailm.Mina klubides ei käi ja tümpsu ei kuula ja sellest mehest kuulsin esimest korda alles,siis ,kui silmasin tema esinemiste reklaame linnas.Klubiinimeste jaoks võib olla ta tõesti megastaar.Queen ja Beatles neid ju teab terve maailm,aga seda diskorit teavad siiski vähesed.
hm8. august 2015, 09:07
Ma olen ka peaaegu penskar, aga iial ei hakka omaaegset muusikamaitset teistele peale suruma.
asd8. august 2015, 09:15
Kui sa Buurenit ei tea, siis oleks aeg ehk keldrist välja kolida ja ajalehti kasvõi lugema hakata.
Napakad8. august 2015, 05:22
Kakoi armin?
Ikkka narko tõmbab käima ja tinisegu taustaks kasvõi rohutirts :D
tere8. august 2015, 03:19
Ise sellist muusikat väga ei kuula aga tore, et nii suur üritus siinmail toimub. Peaasi, et liiga palju purjus(või muu aine all) inimesi üle käte ei lähe ja lollusi ei tee.
Ürituse asukoht super ja tundub, et lavashow ning kõik muu on vägagi paigas. Head pidu kõigile ja nautige!
asd8. august 2015, 02:32
Massive üritus ikka Eestis sel aastal korraldatud. Kahju, et ise ei saanud kohale ronida :D
Nukker lugeda... :D:D:D8. august 2015, 01:50
Väga-väga nukker on neid kommentaare lugeda ja mõelda, kui kadedad ühed inimesed olla võivad, et ise Weekendile ei saanud minna VÕI ei läinud. :D
"Nii palju lolle..." :D Cmon, vaata end... sa ei suuda väljagi minna, istud selle asemel Õhtulehes ja ütled teiste kohta loll? :D
Oh Teid kadekopse! :)
Kena õhtu/päeva jätku! :)
M8. august 2015, 02:39
Wtf kui hea vastus see oli. Kõik uudisteportaalid on sarnaste kommentaaridega täis millele sa just vastasid.
hahahah8. august 2015, 05:23
Ju sul endal nii igav,et promod siin :D
kes...8. august 2015, 09:32
...siin kade on. Lihtsalt ma ei kuula sellist muusikat, kuidas ma saan kade olla. Soovitan sulgi rocki kuulata. See pole muusika mida te seal rannas kuulate.
,,,8. august 2015, 11:00
Ei saa ka aru sellistest. Ma ise küll metal muusika suur austaja, kuid tean väga hästi kui hea on inimestel oma lemmikuid näha, olgu see siis disco, reiv või kantri. Kohaletulnute arv juba näitab, et sellist üritust oli vaja.
fsdfs9. august 2015, 00:04
Unusta ära see kadedus. Ma käisin üritusel ja mind häirivad ka siinsed kommentaarid, aga no vaevalt see kadedus on. See on mingi muu sisemine viha, mis on siin artikli juures leidnud väljundi ja siis lastakse kahurist:D
T.8. august 2015, 01:23
M.8. august 2015, 01:05
Jõle muusika!
Aga maitse asi.