Inimesed

Toivo Asmer: mida vanemaks saad, seda rohkem hakkad taipama, et rahal pole siin maailmas üldse väga suurt tähtsust (97)

LISA KOMMENTAAR

Taivo26. juuli 2015, 21:48
Kui ei siis ei anna teada kui oled nõus osa minu kontole kandma mul oleks seda hädasti vaja oma lapse üleskasvatamiseks.
mnjah26. juuli 2015, 19:08
millegipärast "saavad sellest aru" vaid rikkurid, kellel raha kyll ja mingit muret pole..alles avastasl Söörumaa, et raha pole oluline.. aga kyll ta oleks, kui elaks palgapäevast palgapäevani.
Jänku26. juuli 2015, 16:04
Ära aja lolli juttu, kui sul raha ei oleks olnud, siis sa ka nii ei oleks saanud elada ja anna andeks laulja....
26. juuli 2015, 17:35
poleks raha , ei tuleks hāālepiiksu
ott26. juuli 2015, 12:59
mõis rääkis ka vusseris, et ta enam raha taga ei aja ja pühendub rohkem lastele, aga kae nalja juba varsti oli uudis kus mõis kaotas jälle raha 150000eur. rumeenias. ikkagi on see ahnus nii suur, et räägi mis sa tahad, aga raha ruulib. nii ka asmeriga ja ka teistega eluaeg ainult raha taga ajanud ongi ja nüüd kui seda raha enam kuhugi panna pole siis hakkavad soiguma, et raha polegi tähtis. kuigi raga tagaajades jooksid isegi nahast välja, et seda rohkem oleks.
Muidugi 26. juuli 2015, 10:04
Sedasi mõtlevad need,kellelon seda kogu elu olnud .
mari26. juuli 2015, 09:12
See on mingil määral tõsi. Teatud rahakogusest ülespoole tõepoolest õnn suuremaks ei lähe. Kas sul on 5 miljonit või 10- vahet pole. Võid õnnetu olla ikkagi. Aga ilmselgelt rahatu inimene, kes ei saa elementaarseid vajadusi rahuldada, sõltub raha hulgast ikka küll. Näiteks- vaevalt, et hambavalu käes vaevlev rahatu inimene väga õnnelik oleks, pigem raha kõrvaldaks tema jaoks hambavalu. See sõnavõtt on selline filosoofiline pigem, mida saab kohvitassi kõrval veeretada, kõht täis.
Md26. juuli 2015, 08:44
Mõni saab sellest juba üsna noores eas aru, näiteks mina. :D Kuni 30. eluaastani rapsisin üsna edukalt karjääri teha, kuni sain aru, et midagi jääb elus puudu mitte seepärast, et ma pole veel piisavalt saavutanud ja piisavalt varakas, vaid seepärast, et ma olen keskendunud valedele asjadele. Sissetulek oli ligi paarkümmend korda suurem kui esimesel töökohal, aga õnnelikum ei olnud grammigi. Mitte, et ma oleks õnnetu olnud, vaid ma lihtsalt ei olnud saavutatust hoolimata õnnelikum. Lihtne järeldus oli, et raha on oluline ainult sinnani, kuni see tagab inimväärse elu (tänases Eestis võiks see number olla kuskil 1500-2000 eurot kuus). Rohkem raha pakub ainult ajutist ja hetkelist rahulolu, aga täidab sind ka järjest suurema tühjusega miskipärast.
?25. juuli 2015, 23:29
Kas mingi seltkond valmistab ennast ette raha kaotamiseks maailmnast? Imelikke avaldusi leidub raha teemal.
Kahjuks... 25. juuli 2015, 23:18
on sõber ja koolivend lihtsalt vanaduses ära pööranud ja nii võibki juhtuda mõne teisegagi kui seda mammonat on ülemäära ja ei tea mida sellega enam peale hakata !!
sadama25. juuli 2015, 22:59
sponsor-rahasid kümneid miljoneid pojale kanditud raha on tõesti mõttetult kulunud...sellest ka kogu mõttetus.
Kellamees25. juuli 2015, 22:32
Tead mees, sul raha kokku kraabitud....olgu tatööga, aferismlusega, vargusega....jne., nüüd elatud-elad money protsentidest aga nüüd kilkad et raha pole vaja..... aga teised pole ehk sellised sullerid, vargad.....aferistid !? Koik ei saa olla ühesugused, siis sind poleks kuulutamas seda debiilset sonumit......vanaduses voib elada ilma rahata...
25. juuli 2015, 22:49
see mees on terve elu raha sees supelnud, mäletan suurt ÄRIKESKUSE reklaami vabaduse pst., siis riigikogu suurel palgal mõttetu regionaal ministrina, kus mitte midagi praktiliselt ei tehtud jne. Kas tal tõesti häbi ei ole sellist möga suust välja ajada !???
eelu25. juuli 2015, 21:21
KUi rahal poleks mötet, siis miks need kreeklased siis raha kysivad ja pagulased Euroopasse pögenevad,,
Miks meie pisikesel riigil on kylasid, kus on vaid lagunevad kodud ja külainimesi tuleb tikutulega otsida?
Kui oleks raha-oleksid need probleemid olematud,
vvv25. juuli 2015, 21:06
Kõik kes saavad 400-600€ palka peavad end lohutama sellega, et keskmine palk on 1000€.
Mul üks vaene tuttav pidevalt rõõmustab, kui näeb teel kalleid autosid, et näe paljudel läheb hästi ju siis asjad polegi halvad. Rohkem sellist väärastunud vaimupuudega õnne.
25. juuli 2015, 22:36
Vaimupuue on autodega elatustaset mōōta .
Hilux26. juuli 2015, 05:30
Kui auto pole enam elatutaseme tunnus siis milleks omada suurt ja võimast tilli pikendust.Ehk on sul endal vaime puue.
26. juuli 2015, 13:20
Saa nūud ise aru , miks sinul kunagi raha ei saa olema , ikka ja alati jāāb , sest see mida teistele antud , seda osta ei saa .
Teeme väikse täpsustuse25. juuli 2015, 21:03
Raha peab nii palju olema, et kõht oleks täis, et riided oleks seljas, et jõuaks lapsed koolitada, et jõuaks peavarju eest maksta., kui vaja tasuda ravikulud. Üldiselt on vaja maksta ka transpordi eest, et sinna tööle või kooli üldse jõuda. Selles osas on raha väga tähtis ja ilma ei saa. Loobume kõigest muust ja tõesti saab nagu natuke väiksema summaga hakkama. Kuid arvestades meie üldist elukallidust ja kliimaolusid, ei elata ennast siin kuidagi niisama ära.
Muidugi, raha ei tohiks olla omaette eesmärk, aga kuna lihtinimesel tuleb ta nii raske vaevaga, siis on ta väärtus väga suur. Kui sul on kõik need vajadused täidetud ja jääb ülegi siis võib ajada juttu raha tähtsusetusest.
Nüüd kes on nõus loobuma kõigest muust?
TOHOHH25. juuli 2015, 18:43
Sa vana Asmer taarat oled poodi tagasi viinud?? Vot mina olen ja põhjusega! Pane põlema ennast krt sellist lolli juttu ajad et raha pole kõige tähtsam. Ei ole jah kõige tähtsam, kui seda piisavalt olemas on.
Andu25. juuli 2015, 18:22
Alati võib vaeseks hakata, keegi ei takista seda tegemast. Proovida ju ikka võib.
Gerda25. juuli 2015, 18:05
Meie saame mehega kahepeale kokku kuus palka 1350 eurot ja meil on peres kasvamas 3 last, leian et rahal on siin maailmas väga suur tähtsus, kui tahame oma lastele edukat tulevikku pakkuda. Need inimesed, kes ajavad pada, et raha pole kõige tähtsam, peaasi et sul oleks armastust ja tervist jne, siis selle jaoks ongi raha vaja, et sul need asjad olemas oleksid. Kõik maksab tänapäeval ...
25. juuli 2015, 22:39
Gerda elab hāsti , tugevalt ūle keskmises .
trevv26. juuli 2015, 00:00
Kuule kloun 1350 teeb palgaks kokku 675 eurot näkku ja see pole tugevalt üle keskmise.
26. juuli 2015, 09:40
675 on ju hea palk . palju sina siis saad ?
26. juuli 2015, 10:09
Arvesta ikka tōōinimeste keskmist ja see ei tule kindlasti ūle 600 .
ttt26. juuli 2015, 19:46
kus sa küll töötad siis ,et alla selle nõus töötama oled? Isegi kõige tavalisema tootmistöölisena pole ma alla 700 saanud ja enamasti jääb ikka sinna 1000 alla palk. See kui oled nõus odavalt töötama siis niikaua see tööturg selline on.
26. juuli 2015, 22:12
Ma ei rāāgi endast , tean lihtsalt palju teised saavad suurtes firmades tōōd tehes . Mina ise saan ikka ūle 1000 , kui tōōd teen , aga mul pole vajadust kogu aja tōōl kāia , kāin kuu - kaks , saan paari tuhande ringis , siis paar kuud vōtan pāikest ja jālle vāike paari tuhandene tōōots ja siis jālle puhkus . 2000 saab kaua elada , ainult juua ei tohi ja kōiksugu sitta , mida inimese organismile vaja ei ole , ei maksa sōōgilauale kokku osta .
Gerda25. juuli 2015, 18:03
Mina saan mehega kahepeale kokku kuus palka 1350 eurot ja meil on peres kasvamas 3 last. Leian, et rahal on siin maailmas väga suur tähtsus, kui tahame oma lastele edukat tulevikku pakkuda. Ning need inimesed, kes räägivad et rahal pole tähtsust, peaasi et sul on perekond ja tervis, siis selleks ongi raha vaja, et need asjad olemas oleksid, kõik maksab tänapäeval.
26. juuli 2015, 09:45
mina saan 390 , mees saab 320 . Saame seda alles 2 kuud ja see on vāga hāsti . Lapsi on meil ūks ja , kui saaksime 1350 , siis teeme paar last juurde .
vaatleja25. juuli 2015, 18:01
Minu vanad sõdurikõrvad on ka kõike kuulnud aga seda,et üks varas ja pätt enam rahast ei hooli,kuulen ma küll esimest korda,ju on sellil varastamisega ajud kuuma väha saand.
...25. juuli 2015, 18:01
Töötame mehega riigiasutuses, kaks last. Suvel sai mõlemale lapsele üks mitte kallis laager lubatud ja üks ühepäevane soome reis. Nüüd on rahkotis suur auk. Meel on mõru kogu suve olnud, sest raha lihtsalt pole. Pole tavalistel kuudelgi, suvel kui tahaks natuke rohkem lubada pole üldse. Ei tahagi asju, ammugi ei aja luksust taga, aga elamusi ka lubada ei saa.
25. juuli 2015, 22:44
Suvel ikka odavam , soe tasuta sees , elektri kulu kordades vāiksem , Terviserajad ja ujulad tasuta . Lastel koolis pole vaja kāia , kāivad metsas marjul , seenel , koguvad sahvrisse talveks tagavarasid .
m25. juuli 2015, 16:05
sellist hülgemöla võib ajada ainult see,kes supleb rahas,ega pea muretsema homse toidulaua pärast!
T.Mets25. juuli 2015, 14:35
Kui Teie, Asmer , saaksite 4-500 euri kuus-kohe saate tundma, kui tähtsaks raha muutub
no 25. juuli 2015, 15:56
nii see värk täpselt ongi !Sellist tarka juttu vestavad vaid need , kes ei tea , mida tähendab igakuune väike sissetulek .Iga1 vaatab elu oma mätta otsast .
Härra Asmer25. juuli 2015, 13:57
Palun poovi mõned kuud ära elada 400 € kuupalgaga!
Härra Asmer25. juuli 2015, 13:56
Palun poovi mõned kuud ära elada 400 € kuupalgaga!
Härra Asmer25. juuli 2015, 13:53
Palun proovi mõned kuud 400 € kuupalgaga ära elada!
Tiiger25. juuli 2015, 12:49
Huvitav, et alati rikkad seda ütlevad. Miks nad siis oma raha ära ei anneta?
to tiiger25. juuli 2015, 13:50
Ei ütle seda ainult rikkad. Kui käid tööl, oled nagu orav rattas, aga salamisi unistad, et kunagi tuleb aeg, mil saad tegeleda oma hobidega, sul on rohkem aega perele jms.
Siis korraga avastad, et ei olegi enam 40 vaid juba 60. Mõtled oma vanematele, kes olid alati nii rõõmsameelsed ja õnnelikud. Nad ei rääkinud kunagi rahast, sest sel polnud toona nagunii mingit erilist väärtust, aga söök oli lastel laual ja riided seljas..........
25. juuli 2015, 22:47
Siis oli NSVLiit , mis oli tōesti super kūlluste riik , vara kuulus rahvale . Asmeri - sugused arendasid Siberis rahvamajandust ja ka seal oli lōbusam , kui tāna siin .
Terve25. juuli 2015, 12:46
elu pappi kühveldanud ja sellega kogu elamise üles ehitanuna võib ehk silmakirjatseda, et "rahal väga suurt väärtust" pole (rõhk sõnal "väga") - miks küll see suu silmnähtavalt suitseb
filosofeerides rahakoti otsas25. juuli 2015, 12:44
Toivol on õigus ainult ,et see teadmine kätte tuleks kulub roppu moodi raha!
uhhuuu, kas ikka 25. juuli 2015, 12:25
saadakse päris ausalt nullist rikkuriteks, ei iial, kahju et selle eest peavad tihti järeltulevad põlved almust tasuma.Ei saadud nõuka lõpus ammugi, näiteid ju ümberringi nii mis mustab.
25. juuli 2015, 22:49
Rikkurid ongi tāna need , kes oskasid nōuka lōpus jalgadele jāāda .
nu kui kergelt rikkuriks saanuna25. juuli 2015, 12:22
ei taha enam juurde hankimisega vaeva näha, siis jah peab noorest naisest varsti eraldi kolima.Kuid kes vähegi tahtsid ja tahava ausalt teenida, küll rahaga kiita ei saa, sest enamasti peavad firmad orjadena oma töötajaid, sest alla 1000.- kuus just on seda, kui hakkame makse arvutama, siis näete palju toiduks ja lastele jääb, mitte ei teki tagavarad.Kuid paljud ebaausad on saanudja saavad kindlasi ka edaspidi valusalt mööda perset või näppe, kahju siinjuures see, et tihti peavad selliste ahnuste eest tasuma järeltulijad jne...kahju siiralt kohe.
Roman25. juuli 2015, 11:12
Mida vanemaks sa saad, seda enam taipad, et KÕIK siin ilmas tiirleb AINULT RAHA ümber.
Jätke mu sõnad meelde!
mõtlen praegu25. juuli 2015, 13:55
et kuidas tulevikus sandipensioniga hakkama saada. kohe kuidagi ei saa seda mõtet peast. anna nõu asmer. head nõu.
Vastusõna:25. juuli 2015, 11:11
ME ELAME JU RAHAMAAILMAS! või kuidas???
Roman25. juuli 2015, 11:10
Mida vanemaks sa saad, seda rohkem taipad, et KÕIK siin ilmas tiirleb ainult raha ümber.
Jätke mu sõnad meelde!
Mis jutt!?25. juuli 2015, 11:09
Nii saab mõelda vaid vana inimene, kel raha juba nii palju, et ei oska kuhugi kulutada. Minu jaoks on raha küll tähtis, ma jääksin ilma rahata nälga, õnneks nii palju ikka pensioni makstakse.
Vaiden:25. juuli 2015, 11:07
ME ELAME JU RAHAMAAILMAS, või kuidas?
Kui25. juuli 2015, 11:05
tööd ei viitsi enam teha, siis võib selleks igasugu juttu ajada. Üks nn arvaja, liider tugitoolist, arvas kah, et kuda saab üks partei rahvast aidata, et ikka igaüks ise pidavat vaatama kuda saab....
mai25. juuli 2015, 11:01
Loll jutt suhu tagasi,ma tahaks näha,kas naine on veel ta kõrval,kui tal raha ei oleks,100%- EI OLEKS!!!Mina muidugi käin tööl miinium palgaga,kuidagi saan veel hakkama,aga rahast unistan iga päev ja jutt,et raha pole oluline,no ikka on küül,saaks rohkem reisida,ostaks nats suurema eluaseme,toetaks lapselapsi jne.
viimase aja trend25. juuli 2015, 10:53
rikkurid on arusaamani jõudnud, et RAHAL pole mõtet!? Anna jumal kannatust
anna aru25. juuli 2015, 10:47
Üks asi on lapsepõlves rahatuna elada, teine asi olla lapse eest vastutav lapsevanem. Pea peret aastake-paar miinimumpalgaga üleval ja tule siis uuesti rääkima.
No on ikka rumal küll25. juuli 2015, 11:01
Harimatu ja kunstpanga ärastaja jutt. Parteisõdur ta oli, aga mitte kauaks. Rahad said otsa.
25. juuli 2015, 13:48
Ei ole tal midagi otsas, sahkerdab siiani.
TEMT25. juuli 2015, 10:37
kallis koolivend, seda poleks uskunud et nii lolli juttu hakkad ajama.... kui kavatsed ära hakata minema, siis ega teispoolsuses seda raha pole vaja küll aga ole täitsamees ja anna siis ülejäägid vaestele !!
ap25. juuli 2015, 10:35
asmerit näeb viimasel ajal end leheveergudel haletsemas juba tihedamini kui maestro Paid.
Artikli mõte on25. juuli 2015, 10:20
köyhät kyykyyn - vaesed, kummardage maani!
Sa Taivo võta eeskuju25. juuli 2015, 10:20
https://et.wikipedia.org/wiki/Franciscus_Assisist. Loe, Taivo ja võta eeskuju. Assissi Fransiscus, frantsiskaani ordu rajaja, oli rikka kaupmehe poeg, kes loobus kogu maisest varast.
Franciscus nõudis oma sõpradelt täielikku isiklikku ja üleüldist vaesust, Selle aluseks oli kolm kohta Uuest testamendist:
Jeesus lausus talle: "Kui sa tahad olla täiuslik, siis mine müü oma varandus ja anna vaestele, ja siis on sul aare taevas, ning tule, järgne mulle!" (Mt 19:21)
Ja ta ütles neile: "Ärge võtke midagi teele kaasa, ei saua ega pauna, ei leiba ega raha ja ärgu olgu kellelgi kahte särki! (Lk, 9:3)
Siis Jeesus ütles oma jüngritele: "Kui keegi tahab käia minu järel, siis ta salaku oma mina ja võtku oma rist ja järgnegu mulle! (Mt. 16:24)
Taivo, tee Sina ka nii ja me usume Sind!
25. juuli 2015, 23:31
Franciscus võis elada ja toimetada, aga Jeesus mitte. Kes viitsib David Icke lugeda, saab pildi sselgeks
lugeja25. juuli 2015, 10:18
Õigus, eriti kui seda on piisavalt. Kui aga seda ei ole, siis on sel väga suur tähtsus!
Tuttav25. juuli 2015, 10:16
kes oli äsja baptistiks hakanud ütles ka, et kui noor oled, siis ei saa nagu arugi, aga kui vanaks saad, siis tahaks ikka taevasse.
no mis viga rääkida 25. juuli 2015, 10:13
kui taskud raha täis ja miljoneid tuulde loobitud siia ja sinna. Asmer peaks ju ka pensioniealine olema, ja vaevalt ta 300 euroga kuus toime tuleks nagu teised pensionärid...... eks laulmine aitab vee peal nüüd hoida ja miljonid fännid aga õhutavad seda laulmist tagant kah...
Jamad laulud.25. juuli 2015, 11:15
Minule üldse need äraleierdatud laulud ei meeldi!
No....25. juuli 2015, 16:08
....see nn. Asmeri laulmine on ju täiesti kohutav -muusika teotamine !Kas te , Asmer , olete maailmatasemega lauljaid kuulnud ?Ma surexin häbisse , kui minu niisugune häälitsemine avalikkuse ette satux !
Nurr25. juuli 2015, 10:13
Kas sellega tahetakse viisakalt mõista anda, - mida te vingute, et palgad,pensionid väikesed? Rahal tegelikult polegi tähtsust.....
Invapenskar25. juuli 2015, 10:12
Ükskõikne on pigem see, kellel seda puru juba küllakt käes on. Mina küll mõnest üleliigsest eurost ära ei ütleks. Kui oma ükskõiksuses seda ära viskama hakkad,võiks ühe peotäie mullegi poetada.
ants25. juuli 2015, 10:08
Ma tean , et üks tudeng proovis 500 krooniga kuus ära elada. Ta ei tulnud selle summaga välja. Rahal pole tähtsust , sellest räägivad ainult rikkurid
P.K.25. juuli 2015, 10:05
Neivelt; Tamjärv; äsja Sõõrumaa; nüüd Asmer..... need, kes ennast ja oma kolm järgmist põlve ette majanduslikult ära kindlustanud, saavad nüüd rääkida: ahh, raha pole oluline....mitte et ma nüüd seda õigeks peaksin, aga kui sa Asmer oled nüüd nii väga valgustatud, siis kingi oma varandus ära ja ela siis ning õhka: ahh, raha pole oluline...
25. juuli 2015, 10:26
Mida vingud kui mõttest aru ei saa.
Jürka25. juuli 2015, 09:57
See arusaam tekib rikkamaks, mitte vanemaks saades. Vanusel ja raha tähtsaks pidamisel pole mingit seost.
Hillar25. juuli 2015, 09:56
Kui niisugust juttu räägiks vaene inimene, siis mul tekiks mingi aktsept. Aga Asmeri suust, kes supleb rahas, kõlab see silmakirjalikult. Ma ei salli varisere. miks just rikkad jutlustavad, et raha pole tähtis. See oli vist Mart Laar, kes omalajal rääkis, et 500 krooniga kuus elab ära küll. Eks elanud ise 500 krooniga.
Nagu Jeesuski ütles:25. juuli 2015, 10:18
fina väike muft, ropp ja karvane farizeer!
Nii on25. juuli 2015, 09:55
Oh mis heietused kiiktoolis. Nagu juba eelpool kodanikud on öelnud, et jah, kui teda sukasääres piisavalt, siis ta ei omagi tähtsust, siis ta lihtsalt on seal ja lihtsalt võtan millal vaja ja siis mul ongi aega seda juttu kiiktoolist heietada.
joodik joller25. juuli 2015, 09:50
mida vanemaks saad ,seda rohkem hakkad taipama, et viinal ja õllel pole siin maailmas üldse tähtsust
rs25. juuli 2015, 09:40
kui mammonat on juba küll ja üle siis tõesti ei oma raha suurt tähtsust...
mic25. juuli 2015, 09:38
tõsi ta on, et igavene elu on esialgu veel ainus asi,mida raha eest osta ei saa - ehk paneb see vananeva mehe raha staatust alahindama
lugeja25. juuli 2015, 09:34
Olen veidi noorem,kui hr,Asmer,aga ikkagi juba pensionil ja ei ole veel enda elu jooksul sellist tunnet tunda saanud,et rahal pole väga suurt tähtsust.Ju ma pole siis õigesti elada osanud ja olen oma 400 eurot tühjale-tähjale siia-sinna loopinud ja vahel isegi hirmu tundnud,et kuidas edasi elada,kuidagi kurb ja hale hakkab endast,et ole omadega sellise rahaga osanud toime tulla,kurb....
lugeja25. juuli 2015, 09:34
Olen veidi noorem,kui hr,Asmer,aga ikkagi juba pensionil ja ei ole veel enda elu jooksul sellist tunnet tunda saanud,et rahal pole väga suurt tähtsust.Ju ma pole siis õigesti elada osanud ja olen oma 400 eurot tühjale-tähjale siia-sinna loopinud ja vahel isegi hirmu tundnud,et kuidas edasi elada,kuidagi kurb ja hale hakkab endast,et ole omadega sellise rahaga osanud toime tulla,kurb....
jah25. juuli 2015, 09:34
See ütlemine on nüüd popp,kõik uusrikkad kinnitavad seda,sama popp on gluteenitalumatus,taimetoit.kui saad min palka,ei suuda selliste asjade peale mõelda,hoiad hinge sees selle vähesega,mis on sulle väga tähtis.
Aka25. juuli 2015, 09:33
Nii vana mees ei tohiks avalikult nii rumalat juttu ajada. PS. Võin tulla raha ära viia, kui tõesti elamist segab.
Vaene25. juuli 2015, 09:27
Nii saab öelda ainult see, kes pole rahapuudust tundnud.
seda et25. juuli 2015, 09:25
Kui põhivajaduste (peavari, toit, kehakate, soe tuba) rahuldamisekski raha ei jätku, saad aru, et raha ON ülitähtis.
rahal on25. juuli 2015, 09:25
...suur tähtsus, eks seda ise teenivad ja hinnata oskavad liskas ka majanduslik mõtlemine. Ilma rahata ei ole ka elu, sest kõik maksab.
25. juuli 2015, 09:22
seda juttu räägivad need, kellel raha probleeme ei ole. rahal on suur tähtsus-see on vahend inimväärseks eluks
...25. juuli 2015, 09:35
On küll tähtsust. Teda peab olema nii palju, et saaks lahedalt ära elada.
Matu25. juuli 2015, 09:20
Kuule vana, ära aja nii tola juttu, kas lubi hakkab vahele tulema?
Aga25. juuli 2015, 09:19
ilmselt ei tea see mees mis tähendab sõna vaesus.
88825. juuli 2015, 09:17
Kui raha ikkka on vähe, siis on tal ikka ülisuur tähtsus
Alar125. juuli 2015, 09:05
Mida vanemaks saan, seda paremini saan aru, et raha on ülitähtis ja terve elu alus! Ühtegi liigutust ei saa teha ilma rahata!
Ralli on väga kallis spordiala ja ilmselt on Asmer juba lapseeast supelnud raha sees. Sellepärast ta ei oskagi hinnata raha väärtust!
Teadmiseks sulle.25. juuli 2015, 11:16
Asmer on pärit minu kodukandist ja ma tean, millistes kehvades oludes möödus selle mehe lapsepõlv. Soovin sullegi sama palju ettevõtlikkust ja töökust. Mis puutub artiklisse, siis arvan, et näha tuleks ka teisi eluväärtusi, mitte pidada raha kõige tähtsamaks. Küllap seda Asmer mõtleski, aga kommenteerijad on siin sõnu omatahtsi väänama hakanud.
"Küllap seda Asmer mõtleski,"...25. juuli 2015, 15:30
Kui inimene midagi mõtleb, siis peaks ta seda ka õigesti väljendama. Pole vaja tühje sõnu...aga mõnes mõttes on Asmeril tõesti õigus - alati ei saa ka raha eest enam tervist tagasi ja õnne on sel mehel ka palju olnud. Aga paraku elame me materiaalses maailmas ja kui vaja lapsed koolitada/kasvatada, siis ilma rahata kohe kuidagi ei saa. Kui vaja ravimeid osta, ka siis ilma rahata ei saa, ainult süüa võib tasuta saada kodutu. Selle eest siiski ka makstakse supiköögile, nimelt Tallinna linn, nii et ka see näiline tasuta on tegelikult kellegi kinni makstud....Seega jään selle juurde, et iga nimese töö on palka väärt, mitte armuandmiste kerjamist peale palgapäeva, et kuidagi ots/otsaga järgmise palgani ära elada. Raha ei oma siis enam väärtust, kui oled siin elus kõik kaotanud ja sul pole enam vastutust millegi ega kellegi eest. Kuniks elamisväärne elu, on rahal siiski väärtus. Ja seal eelmiste hulgas Kristuse sõnumiga: Juba 2000 aastat tagasi tehti tööd ja väärtus oli rahas ja kullas. Loe Piilit, veendud ise.
25. juuli 2015, 23:17
Pankurid tõötasid juba enne Kristust, nii et raha on alati jumal olnud. Sellest kirjutavad vanemad raamatud kui Piibel. Kilgamesh ja eelmisel sajandil kulutas ameerika kirjanik üle 30 aasta oma elust, et tõestada, et .......................jeesus tõepoolest elas siin ilmas. No ei õnnestunud temal see ettevõtmine