Inimesed

Miks ütleb Hello! meie lugejale goodbye? (63)

Piia Õunpuu, 19. juuni 2015 07:00
PÕHJA LÄINUD AJAKIRJAD: Eesti lugejatele on meeldida proovinud mitu välismaal edukat ­ajakirja, millel pole õnnestunud siinmail pikemalt kanda kinnitada.Foto: Mati Hiis

Hiljuti ilmumise lõpetamisest teatanud seltskonnaajakiri Hello! ei ole sugugi mitte esimene ja ilmselt ka mitte viimane välismaise vormi ja eestikeelse sisuga ajakiri, mis siinmail hingusele läheb. Viie aasta taguse majanduskriisi ajal lõpetasid tegevuse meestele suunatud FHM ja naisteajakiri Lilit, samuti pole Eesti turul vastu pidanud Playboy. Ainus välismaa ajakiri, mille kohalik väljaanne siiani Eesti lugejaid köidab, on Cosmopolitan.

Hello! tuli Eesti poelettidele alles möödunud aasta novembris, kuid vähese lugejahuvi tõttu jäi klantsajakirja eluiga üürikeseks – nädalakirja viimane number ilmub 29. juunil. Uue meelelahutusväljaande kesise populaarsuse põhjuseks võib lugeda eestimaiste konkurentide edukust. Kui lugeja januneb kohaliku kõmu järele, ostab ta kioskist Kroonika või lööb arvutis lahti Elu24 saidi.

Elu24 portaali peatoimetaja Anu Saagimi sõnul on selline konkurents tegelikult kasulik ning tema hinnangul oleks üks kõmuajakiri Kroonika kõrval vajalik. "Selles nišis on auk ja Kroonikale oleks konkurenti vaja küll, aga siis on vaja ka verd, pisaraid ja skandaali," nendib Saagim. Tema väitel headus ja positiivsus Eestis ei müü ning eestlased ootavad kõmuajakirjadelt intriige, mitte ilusaid pilte välismaistest kuulsustest. "Turult on puudu see oma Hello!, sest välismaa staarid meie lugeja puhul ei tööta, nad ei eruta meid, pole meie omad," seletab ta.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

15.06.2015
Ajakiri Hello! Eesti lõpetab juulist ilmumise

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee