KIREV PEOMELU: Laual valmistub mõõgatantsuks Hanna osatäitja, Vanemuise näitlejatar Jaanika Arum. Kõrval jagab juhiseid lavastaja Anu Aun. Trepil kõõlub fotokaameraga Mattiast kehastav Draamateatri näitleja Roland Laos, vesipiibulaua kõrval mõnuleb toolis sünnipäevalaps Sandri osatäitja, NO99 näitleja Jörgen Liik. Foto: Teet Malsroos
Inimesed
13. juuni 2015, 07:00

Noortefilmi „Polaarpoiss" võtetel on iga taustanäitlejagi kostüümivärv ülitähtis.

Uue noortefilmi võtetel: "Su pluus on peaosatäitja kleidiga liiga sama värvi, otsime uue!"

Saabun pärastlõunatunnil uhkesse Nõmme eramusse mängufilmi "Polaarpoiss" peostseeni võttele, kaasas kuus komplekti rõivaid. Loodan, et mõni kostüüm saab heakskiidu ja pääsen ikka kaamera ette. Sama suur on elevus selle pärast, et õhtu kulminatsioonina võetakse üles Eesti filmiajaloo esimene läbi klaasi kukkumise kaader.

Saabun pärastlõunatunnil uhkesse Nõmme eramusse mängufilmi "Polaarpoiss" peostseeni võttele, kaasas kuus komplekti rõivaid. Loodan, et mõni kostüüm saab heakskiidu ja pääsen ikka kaamera ette. Sama suur on elevus selle pärast, et õhtu kulminatsioonina võetakse üles Eesti filmiajaloo esimene läbi klaasi kukkumise kaader.

Anu Auna lavastatava noortefilmi võttemeeskond ootas noori kõrvalosadesse ja massistseenidesse väga kindlates toonides rõivastega, sest värvistilistika on linateoses kesksel kohal.

Enne ülemöödunud pühapäeval toimunud võtet instrueerib casting’u juht ja režissööri assistent Liina Tiido, et eelistatud värvid on mereroheline, türkiissinine, veinipunane, purpurlilla ja sinepikollane, vältida tuleks musta ja lumivalget, plasse ja pastelseid toone. Igaks juhuks tuleb ühes võtta mitu kostüümi.

Edasi lugemiseks: