Inimesed

Lauljatar avastas sensitiivivõimed juba enne, kui asus kõhubeebi päästmiseks alternatiivteadusi õppima

Lea Dali Lion: olen autoavariid ette näinud ja kokkupõrkest pääsenud (115)

LISA KOMMENTAAR

Horros8. juuni 2015, 15:57
Ehk aitab nüüd sellest ullikesest ja saadaks tolle artiklikese arhiivi, mitte ei paneks uusi pilte ülesse.
.
See pole enam naljakas.
.
Kurb ja maotu on.
Oi, oi,7. juuni 2015, 22:49
no küll ikka on suur tähelepanu vajadus! Kas lava ei anna veel piisavalt ovatsioone? Nüüd siis vaja "vaimuemaks" ennast kuulutada. Igaüks, kes tööd ei viitsi teha on Eestimaal sensitiiv või nõidnastja:-)).
sama siin7. juuni 2015, 21:14
olen mõni kord etteaimanud , et kui kohe peldikusse ei saa tuleb kõik pask püksi
8. juuni 2015, 11:14
ja mina aiman iga kord ette, kui mu vanamees end purju joob, et hakkab, kurivaim, tüli norima.
7. juuni 2015, 19:18
lasteaed, minge harige ennast
7. juuni 2015, 18:49
loba jutt tahad olla ainult Delfis
hanneloore7. juuni 2015, 15:18
Lea on nii vahva naine. See, et tal on sensitiivsed võimed, ei tee teda teistest paremaks ega ka halvemaks. Inimene on nii loodud, nagu ta on. Tuleme ju kõik siia õppima ja arenema, ja kellegil pole õigust teist hukka mõista. Nii kaua naerate ja parastate, sest te ei tea selle maailma saladusi. Oleme kõik omamoodi erinevad ja igal meist on mingeid võimeid. Lihtsalt mõnel need avalduvad rutem, teistel jälle võtab kauem aega. Leale soovin aga Päikest...imeline naine oled.
PÄÄÄIIKEST!!!!!7. juuni 2015, 19:14
HAAHAAHAAAHAAAAHAAAA!!!!!
mittefänn7. juuni 2015, 15:13
Tädi , rahune juba maha ! Ära oled mind juba tüüdanud , oled nagu Figaro -kord siin , kord seal !
.7. juuni 2015, 15:11
Eks maailmas ole teisigi inimesi, kes mingil hommikul ärgates avastavad, et nad on "venelased", või arvavad ennast Poola kuningas olema--selline sensitiiviks olemine on puhas 59/50 värk. Kui just padulollust suust välja ei aja, siis midagi läheb ikka täkkesse.
Lea on lahe7. juuni 2015, 14:12
Mis sest imelikku on ,kui Lea räägib ,kirjutab mis ta näeb või arvab või tunneb.See pole ju seadusega keelatud.Laulu saates oli väga tore teda vaadata,ilus ,kena hea inimene,armastab loodust.Natuke pingutavad kõik lauljad ,näitlejad üle ,neid on ju nii koolitatud.Küll ta pendeldamise ka järgi jätab ,kui aru saab ,et hakkab ise ka juba pendeldama.Need ,kes sõimlevad on aga küll ohmakad.
Lion Jeban Elbajon7. juuni 2015, 12:27
Oo,kõikvõimas shamaan.Langeme põrmu sinu ees.
Ärge olge pahased,7. juuni 2015, 11:30
et just praegu sellest nii palju räägitakse. Leal ilmus ju raamat. Vaja on saavutada müügiedu. Ega teda üksi selliselt reklaamita. Nagu kusagil midagi uut ilmub,nii kohe käib see inimene kõik saated läbi ja kirjutatakse igas paberväljaandes. Nii on ka Leaga. Mida rohkem siin seletatakse,seda suurem reklaam ja müügiedu.
7. juuni 2015, 12:22
Hämmastab, et inimesel on kari fänne, kuid pole ilmselt ühtegi head sõpra, kes teda hõlmapidi meediast eemale hoiaks.
Või tundub, et meedias virvendamine ongi omaette eesmärk.
Minule tema olek7. juuni 2015, 11:25
närvidele ei käi. Kõige tähtsam on ,et ta ise sellega,mida räägib,endas rahutunde saab tekitada. Raha tegemiseks mõeldakse välja kõiksugu asju. Nii on see alati olnud ja nii see jääb ka edaspidi. Vanad asjad ei tööta enam ja igasugune müsteerium on ju praegu IN. Selliselt võib ka mõjuda keemiaravi või vähemalt aitab kaasa. Ei ole vaja tõesti sellepärast teda maha teha ega naeruvääristada. Me kõik elame mingil moel omas maailmas ja pealegi on üksikul haigel naisel vaja oma peret toita ja katta. Kui leidub inimesi ja neid leidub,siis las ta räägib rahuga omast maailmast. Temal on ju nii kergem. Pole vajagi teistel sekkuda. Õnne,edu ja tervist talle pikkadeks aastateks. Mõtle rohkem oma sensitiivsed lood läbi,sest praegu rahvas ikkagi kahtleb. Mõtle ja räägi usutavamaks. Edu!
ta7. juuni 2015, 01:54
on alati tähelepanuhaige olnud ja see pole kuhugi kadunud, haige või terve - oli vaja pausi pidada aga see ainult võimendub, pealegi on pappi ka vaja millegiga teha, ega tema ju nüüd tavatöödele lähe, haridust tal peale keska pole ju, vanust ka juba omajagu jne. Siin ongi tegelik pilt mis selle jura taga. Mida rohkem udu ajab seda rohkem pappi tuleb.
jumal küll7. juuni 2015, 01:51
jälle üks sensitiiv või lihtsalt haige inimene. Tunnen kaasa.
palun6. juuni 2015, 23:36
jätke haige inimene rahule! Ta on palju läbi elanud ja ilmselt on seda ühele naisele palju .Vahelduseks võiks teha intervjuu luululise skisofreenikuga,tema kirjeldused oleksid hoopis värvikamad ja huvitavamad .
6. juuni 2015, 23:56
Eriti kanepi ja muude mõnuainete tarbijad.
6. juuni 2015, 23:56
Eriti kanepi ja muude mõnuainete tarbijad.
to palju7. juuni 2015, 12:18
Keksida oma haigusega ka veider.
Kunagi ilmus artikkel, kus olevat haiguse ise endale tellinud, et vaimselt areneda.
No milline inimene tellib ise endale vähi ?
7. juuni 2015, 12:57
Eks sellised tellivadki, kes on jäänud pendlivaimude võrku ja need on ta alla neelanud.
Fännidel pole ju mõtet välja vabandada seda haiguslugu, pigem mõelgu põhjuse ja tagajärje üle.
UH?7. juuni 2015, 15:15
Bulgakovi "Valgekaartlastes" oli üks süfiliitikust poeet, kes oli uhke selle üle, et ta just seda haigust põeb.
to 12.577. juuni 2015, 17:38
Miks vähi tellimisest oli juttu PEALE vähki, mitte enne ?
Hiljem tagantjärgi võib ükskõik mida rääkida.
No nii tugev6. juuni 2015, 23:34
nagu Julia Vang ta kindlasti pole
m307. juuni 2015, 13:15
See vang on samasugune inimne nagu kõik teised, see, et ta ennaast imelikult riietab ja imelikku meikupi kannab ja läätsesi ei tee temastki erilist, see saade on lavastus dummy!!Halllmass vaatab selliseid saateid uskudes, et see reaalne...
6. juuni 2015, 23:32
Kallid, ohmud kaasmaalased - mis teil viga on? Lea pole kedagi solvanud ega kellegile halba teinud. Miks te teda sõimate? Pole vaja lugeda artikleid neist, kes vastumeelt on.
tõesti7. juuni 2015, 01:57
pole vaja teda solvata , on ta ju nii vaimselt kui füüsiliselt haige, Kaastunne.
to 23:328. juuni 2015, 11:09
Kallis, ohmu kaasmaalane, mis sul viga on, miks sina sõimad teisi kommenteerijaid? Või sina tohid? Pole vaja lugeda kommentaare, mis sulle vastmeelt on.
Aimar6. juuni 2015, 21:57
Kulla rahvas, see pole küll Lea probleem ja mure kui ta Teile ei meeldi.
Meedia teene rohkem, et ta on nii palju pildil.
Mõistmist kõigile.
6. juuni 2015, 22:08
Ega keegi ei pane intervjueeritavteale püstolit otsaette, et ta peab meediale intervjuid andma.
6. juuni 2015, 23:16
Keegi ei pane sulle ka püstolit otsaette ja ei käsi lugeda
6. juuni 2015, 23:31
Lugeda võib alati ja teha ka omad järeldused. Harjuge sellega, et on olemas ka teistmoodi arvamused.
6. juuni 2015, 21:10
ma ei taha öelda midaci muud kui et et elage kõik ise oma elu,mida te songite teiste eludes,kes määrab selle,mis on õige ja mis vale.....LEA on väga ilus naine ja andekas.......kas ka teie suudate nii ilusasti laulda,,,,,mina mitte,,,,,,,kuigi olen hea laulja........kellel on nii hea sharhm...vabandan kui pole õige sõna......aga te kõik saite aru,,,,ta on armas ja ka andekas,,,,,,ja saage ise hakkama sellise haigusega...myts maha......palju edu talle!!!!!.....ja kadestajad saavad oma osa,,,,,kahjuks kyll:)
lea7. juuni 2015, 09:48
ummamuudu6. juuni 2015, 20:47
ta oli enne ja hullemaks läheb.
tore, kui ennast aitab.Kõik.6. juuni 2015, 20:02
Soovitan Lealegi raamatut "Hallutsianatsioonid".Neurobioloogia. Paljud asjad saaksid selgeks ilma teist maailma sisse toomata. Ka kõik see, mis Lea ümber toimub.Kõige tühisem neist on see mingi asjaolu etteaimamise tunne.Seda on juhtunud iga inimesega. Hästi meeldis mulle vana hea Maire Aunaste etteaimdus, et "nüüd läheb ka see suhe lörri". Ja alati läkski! Loe, Lea!
mul sama lugu6. juuni 2015, 19:12
lähen õhtul magama, ei lähe autoga sõitma, sest tean et satun avariisse!
niimoodi olen teinud tuhandeid kordi ja järgmine päev kuulen raadiost, et oligi kusagil avarii!
6. juuni 2015, 18:47
miks te, eestlased , ometi pahandate.. meile oma aegluse juures on vaja vähemalt sada korda ühte asja rääkida ja selgeks teha.. milleks me muidu näägutame, et kaua ma pean sulle rääkima.. lea on tõeline eestimaa naine.. see on alles algus..
Lambi6. juuni 2015, 18:43
aa tänane mäng? ei tea 4-0
Martti6. juuni 2015, 18:30
Ta pole esimene "imelise pääsemise" läbiteinu, kes endas "sensitiivivõimed" avastavad, viimase aja kurioosumeid on Vahur Kersna, kes "Pealtnägija" toimetajana peedistas mõnuga selgeltnägijaid aga ise tervenenuna muutus nende eestkõnelejaks. Aga jah, ega kedagi ei huvita, kui haigusestparanenu või avariistpääsenu leiab endas keevitajavõimed.
6. juuni 2015, 20:58
Mõlemad oli paks rahakott.
Lugege raamat läbi6. juuni 2015, 18:29
See on vägagi silmaringi avardav. Me kõik teame kedagi, kel on taolisi kogemusi olnud, ja oleme teda kergekäeliselt lollikeseks tembeldanud, käega rehmates, et ah, mis jamajuttu sa ajad, teame küll su luulusid. Näiteks minu ema on unedes teistes eludes käinud ja end operatsiooni ajal laest vaadanud. Pidasin seda pikalt kujutluste viljaks, aga ajapikku olen üha mõistvamaks muutunud. Äkki tõesti... suletud mõtlemisega ja pealiskaudsed inimesed ei saa näha asju, mida hingelt avatud ja heas mõttes lapsemeelsed inimesed võivad näha.
Horros6. juuni 2015, 17:34
Kaua võib selle morbiidse inimese pajatusi avaldada?
???6. juuni 2015, 18:26
Mis otsast morbiidse? On vähe neid, kes rõõmsameelsemalt raskustest läbi purjetaks. Ta ei karda surma ega rasket haigust. Morbiidne oleks jutt surmahirmust.
reaalsus6. juuni 2015, 17:01
see mammi on lolliks lännud peale vähki. kahju tore inimene oli.
dfgh6. juuni 2015, 20:34
Pigem vastupidi. Aga sellest saab tihtipeale aru alles siis, kui midagi sarnast läbi elad.
Autojuht6. juuni 2015, 16:50
See autode vahelt välja manööverdamine oli küll sensitiivi vääriline, kui uskuda autode asendit tema jutu järgi!
lõpetage see sensitiivitamine6. juuni 2015, 16:47
hale hakkab juba kõik on sensitiivid.Mina ka.
ajukeemia6. juuni 2015, 16:37
nimi 6. juuni 2015, 16:23
peale nime muutust ,hakkasin Sinus päriselt kahtlema
arvab vist nii7. juuni 2015, 10:07
No aga vähk ju ei tea nüüd, et ta polegi Liitmaa,kelle sisse ta ronis, vaid uus inimene---järelikult ei saa enam kätte!
janna 6. juuni 2015, 16:13
Nagu teine Anu Saagim juba...ükski päev ei möödu ilma,et oleks kusagil kollases kirjanduses...kui alguses tundus meeldiv ja omapärane isiksus,siis nüüd järjest ebameeldivamaks...
6. juuni 2015, 23:19
ega ta 500-ne ole, et kõigile meeldima peaks
6. juuni 2015, 15:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
6. juuni 2015, 23:20
kuidas võtta6. juuni 2015, 15:06
Ma tulen,sest tean et olen.Ma olen,sest tean et lähen.Ma olen,sest tean,et tulen,olen ja lähen. Elame hetkes millel pole aega, pole ruumi on vaid tunnetus ja taju.
idealist6. juuni 2015, 15:03
Eks naene otsib vist juhatust ja tähelepanu, aga selle tähelepanuga on üts konks, võimatus alla neelata.
idealist6. juuni 2015, 15:09
Laul miks sa mind piinad on teoks saanud. Olge oma soovidega ettevaatlikumad staarikesed, need võivad täituda.
idealist6. juuni 2015, 15:21
ja selleks ei pea olema sensiiti-vist...
idealist7. juuni 2015, 12:12
Ja sellest pundist sündis vist ka üks kujumoondaja transferfix ingelvist.
Inimene6. juuni 2015, 14:51
kes esoteerilistel teemadel pea igas väljaandes taidleb, pole enamat kui emotsionaalses tasakaalutuses olev. Mitte seetõttu, et erinevaid tasandeid ja nendega kaasnevat poleks, vaid seetõttu, et üksikute killukeste puhul emotsionaalsesse äärmusse laskutakse. Rahu, ainult rahu, küll siis tajub-näeb enamatki ning seda vähem tekib vajadus ning soov sellega liputada - igaühele oma, vastavalt mõõdupuu järgi, just nõnda palju kui välja veab. Pimedat tema soovi vastaselt nägijaks ei tee, niisamuti pole otstarbekas "nägijal" oma osalise "nägemisega" oma erisust rõhutada - sellega tehakse endile vaid karuteene.
Vana Ahv6. juuni 2015, 14:23
Tuleb välja,et olen ka selgeltnägija.Ennustasin täpselt ette kuna mul tuleb pissi ja kakahäda.Pendel ütles täpselt,et öösel magan mitte ei joo.
Ilmselt on naine ennast segi kamminud.
6. juuni 2015, 14:27
Ta pani oma ühe rinna vähile nimeks Nunnu ja teise rinna vähile Karumõmm. Nii pidi olema oma haigusega "sõbraks" saamine...
sensitiiv6. juuni 2015, 15:51
Ta ei lasknud oma rinnavähki eestis opereerida,mõtlesin kas ta paraneb kalli raviga saksamaal ilma rindu eemaldamata.Imesid ei juhtu.
/ 15:51, -le7. juuni 2015, 10:08
Eestis oli järjekord kaks kuud...
7. juuni 2015, 13:00
Ta ju ise mainis et vaimudega kokkuleppel ta ise ka ei teadnud mis asi see vähihaigus on.
6. juuni 2015, 13:20
No tule taevas appi, täna jälle. Kas teemasid vähe või mis jant see on?
Keskealine naine6. juuni 2015, 13:12
No andke andeks, aga ei tekita usaldust tema jutt.
Seitsmes meel on meil igaühel olemas, iseasi, kas seda kuulatakse.
Naised kuulavad rohkem.
naisuke6. juuni 2015, 15:02
Kes Sulle, ja mida, andeks andma nüüd peaks?
Keskealine naine6. juuni 2015, 13:08
Sellisel juhul paljud inimesed sensitiivid.
Inimesed tihti tunnetavad asju ette, kahjuks mehed eiravad neid tunnetusi, seetõttu avariid, õnnetused.
Olen ise ka halba ette tundnud.
Kuigi vahel on halb tabanud täieliku üllatuse ja shokina, kuidagi kunagi.
hm6. juuni 2015, 12:59
No küll on õelad kommentaarid!
Ilma ei saa ju kuidagi6. juuni 2015, 12:57
kui ikka selgelt ei näe, siis pole üldse mingi tähtis inimene Eestis.
ranno6. juuni 2015, 12:01
oli normaalne inimene ja muusika oli hea,aga nüüd täitsa segaseks pööranud.haiged kes usuvad ennustajaid
Anni6. juuni 2015, 11:10
Igal inimesel on võimed ja oskused.Palju lahmivad ringi mooda selgeltnagijaid!Milleks?Kuula ennast, küsi endalt küsimusi ja sa saad vastused.Opi ennast kuulama!Ega see raketiteadus pole!Vahem kurjust ja rohkem aega endasse vaadata !Elu on täis marke, mida võiks tähele panna!
6. juuni 2015, 23:23
vaata, ei ole aega ennast kuulata, tuleb teisi kommentaariumis sõimata
kas raamat tahab müümist? 6. juuni 2015, 11:09
"Ehkki Lea elu tavapäraseks osaks on viimastel aastatel saanud toidu ja vee õnnistamine ning pendli abil hindamine, kas toiduaine sobib tema organismiga või kreem tema nahaga, ei anna ta toidu- või kosmeetikapoes müüjatele siiski põhjust suuri silmi teha."
.
Püha müts ja müristus!
Ta on oma pendlimaaniasse kinni jäänud. Pendel on ta alla neelanud...Oma pea enam ei võta...
Ilona Novosjolova on ehtne must maag, pealegi vaid 3 klassi haridusega ja ta mainis et... talle polevatki mingit haridust vaja....No las elab siis mas keskajas edasi.
Oli alles eeskuju kelle poole pöörduda...
Äsja lugesin Einar Laigna üht intervjuud kus ta mainib et tänapäeval ei ole inimeste peal mingit kaitset ja paljuski keskaja kultuurist pärit esoteeriliste teadmiste levitamine on ohtlik. Ta ise sai juba noore mehena õigel ajal aru, et nende asjadega ei tohi mängida ja jättis kohe järele. Sellisest esoteerilisest maailmast sai ta teada järgmist selgust: siit tuleb ennast eemale hoida, sest see maailm võib inimese NEELATA...(vt tema intervjuud Kiikudes ilmade vahel)
Aga eks Lea ja sellised teised esoteerika tanted soovivad ju Einar Laignast targemad olla...
.
"Isegi mõni ebameeldiv, halva energiaga laetud Facebooki sõnum võib teda nii uimaseks muuta, et viska või kohe siruli."
.
Ärge siis oma töökohas siruli visake oma suures "negatiivse energia" hirmus.
Mis mulje te siis jätate uksest sisse marssivatele klientidele ja milliseks kujuneb sellise firma maine, kus mõni vabiseb nagu tallesaba oma "negatiivse energia" hirmus?
Dali De Lea6. juuni 2015, 10:51
Naudi elu.. ja ära palun otsi igavusest tähelepanu.
Mees merelt6. juuni 2015, 10:35
Lea, Sa oled mulle alati meeldinud. Palun, ära enam meediaga suhtle. Ole saladus, unistus, kirg.
mahvalda6. juuni 2015, 10:33
sensitiivsus ei tohi olla äri, see pole mitte minu väljamõeldis vaid Looduse enda seadus
kogemusi jagada alati võib, see on hea
kuid raha paneb kõik halva sinus kinni ja sa ise kas kaotad võimed või jääd samuti haigeks
kui miskit tead siis õpi ka vaikima, luusimas on küllalt neid kes soovivad ära kasutada või hoopis kaotada kui õige aeg ja edasi ise enam ei oska siis saadab emake Loodus ka õpetaja kui oled õpetamist väärt
Mhh!?6. juuni 2015, 10:18
Sellest Least hakkab ka juba villand saama :-(
6. juuni 2015, 10:17
Neid komme lugedes....eesti rahvas on tõesti haige!!!
6. juuni 2015, 10:15
ei ole kade, ei taha ka olla õel, aga tõesti üle on visanud see pidev enese reklaamimine.
Tänud6. juuni 2015, 10:04
Väga hea, et Lea julgeb oma kogemusi jagada, see ei ole kerge tee. On kindlasti palju inimesi, kes seda vajavad. Aga pendli asemel on ka kergemaid vise, kuidas saada vastuseid. Pendel on niikuinii vaid oma sisemaailma väljendus.
Mis6. juuni 2015, 22:06
Sa jahud? Kui on midagi konkreetselt tarka öelda või õpetada, siis tee seda, mitte lihtsalt blaa-blaa-blaaaaa! Veel ümaram jutt Sul, kui Leal. Hale värk!
6. juuni 2015, 23:26
sina võiksid üldse vakka olla
Arvamus6. juuni 2015, 10:03
Lugedes neid kommentaare on tunda taas eestlasele omast kadedust, mittemõistmist ja enda õigekskuulutamist. Kes te olete, et teist materdate, mida te õelusehunnikud ise väärt olete?
6. juuni 2015, 11:15
Ära hakka jälle oma "kadeduse" jutuga pihta.
Kriitika ei ole kadedus.
to Arvamus6. juuni 2015, 13:11
Täiesti ära tüütavad inimesed, kellel muud hambus ei ole, kui " eestlane ja eestlane ".
Lõpetage ära ükskord.
Hämmastav, et sellised ära ei tüdine ühte asja korrutamast.
Eelmise parandus6. juuni 2015, 10:00
Muidugi olid need TÄNUD ja mitte tönud...
Indrek26. juuni 2015, 10:00
Ei ole keemiaravi ikka naljaasi - tädi on täitsa peast soojaks läinud. Iseasi kas neid luulusid on tarvis pidevalt meedias kajastada.
Tõnud Leale6. juuni 2015, 09:59
Väga hea, et Lea julgeb oma kogemusi jagada, see ei ole kerge(m) tee. Paljud inimesed on tajunud mõndagi sellist, kuid pole kellega nendest asjadest üldse rääkida ja kogemusi vahetada. Minu kogemus on selline, et ei pea sugugi igal pool pendeldama, pendel on vaid oma sisetunnetuse väljandaja. On palju lihtsamaid viise küsida kõikide asjade kohta JAH või Ei vastuseid, seda õpetab kinesioloogia.
joodik6. juuni 2015, 09:55
ma ennustan ,et olen õhtul täis
Laulge6. juuni 2015, 09:54
Lea Te olete hea laulja aga palun jätke oma võimed ja oma haigus juba tahaplaanile. Palun Teid. Pikapeale hakkab see ära tüütama. Te olite tuntud ja tuntust kogunud just lauljana ja palun jätkake sedasi ka edasi ja ärge palju jahuge oma võimetest ja haigusest. Paljud on haiged ja ka terveks saanud osaliselt. Laulge, kasvatage lapsi aga jätke see soolapuhumine ja haiguse jutt juba ära. Lihtsalt tüütama hakkab see ja varjutab ära hoopis Teie laulmine.
dfj6. juuni 2015, 20:49
Siin on ka teisi lugejaid, kes on neid musti kogusid jm. tunnetanud. Üsna jälk energia on neil.
Aga6. juuni 2015, 22:17
kui inimene tunnetab, et lauljana on lagi käes, siis peab ta ju kartuses, et tuntus tuhmub, otsima teisi võimalusi. Kuna Eestis on neid šarlatane jalaga segada, võib ta arvata, et ka tema nende hulka ehk ära mahub ja pappi pudeneb edasi.
kimbatuses6. juuni 2015, 09:51
sain ka kevadel rinnavähidiagnoosi,,, nüüd on operatsioon ja kaks esimest keemiat möödas. tea, kas on aeg raamatu kallale asuda?
kena6. juuni 2015, 11:58
paranemist, raamat las jääb seekord tahaplaanile :)
M326. juuni 2015, 20:33
Soovin ka sulle kogu südamest head paranemist
nii6. juuni 2015, 09:45
Lea, Sa oled võrratu! Su laulud on võrratud ja nende esitus on võrratu, mis on lauldud läbi südame ja hinge! Neid kuulates olen alati mingis lummuses ja pisarad hakkavad voolama... Tervist, õnne ja armastust !
ta ei ole mitte millestki aru saanud.6. juuni 2015, 09:42
Nagu inimene, kes loeb läbi ühe astroloogia õpiku ja kukub kohe teistele ennustama.
Ilmigutest, milles sulle ette teada antakse, millisel kujul need ka pole, ei räägita, siis sulle enam märku ei anta.
Vaata, vaata, vaata mind!
Kallis laps, sa oled mingite larvide käpa all, kes sinust viimase energiatilga ära joovad.
Näe, kuule, tunne, aita, aga ole vait.
Ja oma poja kohapealt on voobse inetu sõna võtta ja kõigile kuulutada.
Vanaküla/tema jünger teab?6. juuni 2015, 12:00
Ja Vanaküla ja Co teavad kõike ? Tule taevas appi! Kui keegi üldse kahe jalaga maa peal on, on Lea. Ta lihtsalt näeb maailma teise nurga alt. Ja mulle meeldib, et see annab talle hingerahu ja rõõmu ja tasakaalu.
mis see Vanaküla siia puutub, ei mõista, Lea siis juba tema jünger, appi!6. juuni 2015, 13:13
Olen nõus, et Lea sai uue vaatenurga maailmale ja ümbritsevale, kas see on hea, ei tea. Olen kõigega sinu kommis nõus, aga nüüd ta peaks oma uut olekut ettevaatlikult kompama, mitte igas lehes sõnavõtma ja kõike, mida kogeb/näeb kuulutama. Pendli kaudu annavad teavet madalad olendid, kes paraku meie teadvusest oluliselt teadlikumad. Aga sellega võtavad nad inimese oma võimusesse ja kui see on toimunud, teeb inimene, mida juba nemad tahavad.
6. juuni 2015, 23:29
Väljapool füüsilist keha oleme kõik ÜKS ... seega kas räägib või mitte - vahet pole.
7. juuni 2015, 16:03
Ei ole üks. Süvene sellesse võltsi ütlusse.
anne6. juuni 2015, 09:40
Andeka esimene kohus on olla tänulik ja alandlik, mitte toppida end kollasesse ajakirjandusse. Tal on selgelt väljendunud tähelepanuvajadus. Esineja. Kas on tekkinud uus Luule Viilma? Kordan veel: kui oled tundlik ja peene tajuga, siis ole, ära roni laiatarbekaubaks.
6. juuni 2015, 11:11
Tema raamatu hindki on paari nädalaga tõusnud. Oli 20,99, nüüd on 23,99. Raamatupoed haistavad kasumit ja on toppinud ta raamatu igale lauale ja igale riiulile et kõigile silma hakkaks.
Viie aasta mõõdudes6. juuni 2015, 09:15
selgub kas vähk on täielikult taandunud (kohustuslik arstidejärelvalve ja kontroll), niikaua ei tohi tegutseda teiste ravimisega,see on algtõde. Sel juhul oma haige energeetikaga teed sa inimestele lausa kurja, mitte ei ravi. Niipalju peaks su "avanemine" sulle valgustama. Lõpeta rahva lollitamine.
6. juuni 2015, 09:14
Igal inimesel on v6imed, mida arendada. Ei ole see midagi erilist, mis ta teeb ja näeb.
.6. juuni 2015, 13:16
no jah igalühel omad võimed. Kunagi oli meil sihuke tegelane (vist)nagu Seksi-Kristi või midagi sarnast, kes oma harkide vahelist ava niipalju "treenis", et see lausa maalimise kunsti ära õppis. Ta olla teinud sellega igasuguseid "kaheksaid" ja helgematel pilkudel isegi "seasõra sõlm"i tagumikuga vänderdanud. Kah ju võimed!!
eugen6. juuni 2015, 09:07
mina eile õhtul poes ei käinud,pääsesin pohmakast!
tuttav teema, aga kõik õige:6. juuni 2015, 08:52
inimesed peavadki ise hakkama saama! ........ "Siis sain aru, et mul ei ole mõtet enam mitte kellegi jutule tungida. Ma pean ise hakkama saama, endaga tegelema,"
6. juuni 2015, 08:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Teles juba esines pendliga6. juuni 2015, 13:19
ühele noormehele ütles, et tal maks seisab, kops seisab, veri seisab - kui jõudis südameni, siis vist sai isegi aru, et midagi läks nihu. Meeshing imestas, et ta üldse püsti seisab. Lausa jabur oli kuulata.
ys6. juuni 2015, 08:47
No see on juba üle igasuguse piiri. Igas teises lehes jälle Temast. Enam ei taha. Kas tõesti ei võiks kellestki normaalsest ka vahelduseks kirjutada? Ilmselt teavad lugejad juba Tema vähist, inglitest, jne rohkem, kui Ta ise. Tundub, et vähk pani sellel inimesel igasuguse piiri tunnetuse nahka ja kasvatas eneseupitamise taevasse. Häbi!
uus täht6. juuni 2015, 08:39
on kerkinud sensitiivide taevasse--ah- ah- haaaa