Inimesed

Mobiilihelin teatrisaalis mõjub näitlejale samamoodi, kui keegi läheks keset etendust saali nurka pissima

Anne Veesaar: "Olin marus! Me püüame laval poolteist tundi pinget hoida ning siis tuleb mobiiltelefoni pärast etendus lihtsalt seisma jätta." (142)

LISA KOMMENTAAR

Pole oluline, kas 18. mai 2015, 15:19
on tegemist proif ega asjaarmastajaga. Aga olen teatrikülastaja ja no andke andeks, aga mind küll häirivad need tirinad ja siis sinna torusse "sositamised". Egas seda etenduse eelset väljalülitamise hoiatust ju keegi ei loeks, kui poleks neid tirinaid. Ja mis pagana äratused, miks peab üldse kedagi õhtul äratama, kui tükk ei meeldi - mine ära. Kui ma olen teatrikülastuse ette võtnud, no siis ma tahaks ikka seda nautida, mitte teiste eraelus telefonide abil osaleda
nojah18. mai 2015, 01:19
Saalis on reeglina mitusada inimest. Ja ühel jääb tel kogemata välja lülitamata. Ja seda juhtub umbes 20 st etendusest ühel korral. Tean, millest kirjutan. Töötan teatris juba üle 25 aasta!
Aga mida teha nendega, kes tited etendustele ja kontserditele kaasa võtavad?
Ja üli intiimsel ja vaiksel kohal on üle saali blää, blää, bläää.....
Ja kui see oleks laste etendusel oleks võibolla isegi mõistetav! Aga tited käivad ka Brucneri ja Britteni kontserte juba kuulamas!
Muuseas mainin18. mai 2015, 00:33
Muuseas mainin, et klient on kuningas. Kui ta ostab pileti teatrisse, siis võib ta enda raha eest saada väga hea kogemuse või siis hoopiski sellest kogemusest loobuda. Kuid viisakas kuningas jääb siiski mõistlikkuse piiridesse, sama peaks kehtima ka teenindaja suhes (antud situatsioonis teatri) :)
...17. mai 2015, 17:25
Ma ei lülita välja, küll aga panen hääletu peale..
cultuur17. mai 2015, 10:21
Üks asi, mis mind häirib palju rohkem kui kellegi õnnetult tirisev telefon, on see, kuidas näitlejad enne etendust ja helina järgselt seda probleemi käsitlevad. Minul endal ei ole telefoniga äpardust olnud, kuid iga krdi kord ma saan enne etendust manitseda ja noomida nagu lasteaias. Kui kellegi telefon heliseb, siis saab terve publik tunda seda viha ja pahameelelainet, mis näiteljal on matsliku PUBLIKU suhtes. Ma olen ka üks sealt, see rikub elamust palju enam. Mis imeasi see teatritükk nüüd niiväga on, et peab sellise draama ühes tirinast üles tõmbama? Paljude etenduste järgselt peaks publik hoopis kahjutasu saama ajaraiskamise eest. Need nö labased naljad ja valulik reageerimine telefoniprobleemi koha pealt on abs arusaamatud. Juhtub, get over it. Praegu jääb küll mulje, et teatri omad on ära mägedesse läinud.
kris17. mai 2015, 12:28
Kas sa üldse artiklit lugesid?
Veel17. mai 2015, 05:34
saar on ju reformierakonnast mis tast tahtagi....?
05:34, 17. mai 2015-le17. mai 2015, 13:23
Hoia oma koduerakonna matslus endale.
kah esineja17. mai 2015, 03:06
Ei usu, et teatrikülastaja selline mats on, et nimme telefoni jätab hääle peale. Selliseid juhuseid võib tõesti olla haruharva. Sarnased asjad juhtuvad ikka kogemata, näiteks võtad hääle maha või lülitad telefoni hoopis välja ja kuramuse äratuskell hakkab lärmama, sest teatavasti äratus funksib ikka, olenemata telefoni tööreziimist - no läks meelest, et äratus oli meeldetuletuseks pandud (mul endal paaril korral juhtunud, veel hullem - olin esineja). Kahjuks ikka juhtub ja eksimatuid inimesi pole. Aga üllatav on proua Veesaare hala lugeda, kuidas rikutakse jne. Hea artist on sellest üle ja ei lase ennast häirida, esineb edasi ning mingi telefoni helin ei saa rikkuda kogu ülejäänud etndust/kontserti.
17. mai 2015, 08:50
Ära aja loba. Miks te ainult proua Veesaart "halamises" süüdistate? Kui artikli oleksite läbi lugenud , saanuksite veel teistegi samasuguseid arvamusi. Ei saa aru, miks selline pealkiri üldse pandud.
Aga17. mai 2015, 08:55
miks sa siis oma lärmavat äratuse peal olevat telefoni tähele panid ja end häirida lasid? Lasknud edasi lärmata. Sa pole siis "hea artist" järelikult.
hmm17. mai 2015, 18:25
Pole mitte ühtegi etendust möödunud, ilma et kellegi telefon ei lõugaks... ALATI on keegi, kellel telefon sees.
jajah16. mai 2015, 23:42
Telefonide hääletukspanemine on ilmselt tänapäeval teatris ikka kogemata juhtuv juhus. Ja ka telefoniomanikul on siis jube piinlik. Seetõttu jätan ise teatrisse minnes oma telefoni üldse koju. Kuna olen jahameelne.
Samas aga olen paaril korral mõelnud etenduse ajal, et võiks telefoni välja võtta ja ajalehti lugeda, nii tapvalt halvasti ja igavalt mängitud. Kui on vaheaeg, siis on õnneks võimalik vaheajal lahkuda.
Kui aga lahkuda ei saa, siis aitab tukastamine.
mis17. mai 2015, 00:44
ei saa olla kogemata kui enne etenduse algust seda meelde tuletatakse.
sa ei käigi teatris17. mai 2015, 10:34
kui käiksid siis teaksid, et alati tuletatakse enne etendust meelde tel välja lülitada.
oijaaaa16. mai 2015, 21:38
Eesti on täis harimatuid matse, keda veetakse tearisse naise või kellegi teise poolt kaaslaseks. Nad näitavad oma käitumisega kuiväga ei hooli nad ei etendusest ega näitlejatest. Palun ärge vedage endiga kaasa isikuid, kes ei armasta teatrit. Etendus on näitleja töö. Teatrit uleb armastada, kui sa seda ei tee, mlle põrgu pärast ronid sa oma eluga sinna uimerdama, teisi segama!
põliseestlane16. mai 2015, 20:43
Mis seal imestada? Vaimselt haigeid eestlasi on juba nii PALJU, et peaaegu POOLED eestlased kuuluvad juba sinna hulka.... Mis saab eesti rahvast sedamoodi?
need kaovad tumedanahaliste õigete eestlaste eest. Lihtne ju.16. mai 2015, 21:23
Tegelikult on nüüd siis nii.
Mida rõvedam,rumalam, kasvatamatum ja räuskavam on kahejalgne,seda kindlamini on ta EESTLANE.
EESTLASEL ei ole vaja kasvatust ega haritust.
ziidiuss17. mai 2015, 13:28
Just. Üks näide on kohe võtta:
cultuur / 10:21, 17. mai 2015
EESTLANE ON MATS JA SELLEKS JÄÄB16. mai 2015, 20:04
EI OSKA VANEMAD KÄITUDA JA ÕPETATAKSE OMA LASTELE SAMASUGUSEID KOMBEID......HARIMATUS,LABASUS,EBAVIISAKUS,MATSLIKUS NEED ON EESTLASELE ISELOOMULIKUD OMADUSED.......LOLLIDEMAA......
aga Sina ise18. mai 2015, 07:44
Ära karju, ainult matsid karjuvad
Olid marus16. mai 2015, 19:38
Jäägi marru. Ja pöörita oma silmi edasi.
maru16. mai 2015, 20:34
sina see tolgus olidki .
turgenev16. mai 2015, 19:29
üha tihemini panen tähele, et vaatajad ei saa päris aru, mis etendusele nad pileti on ostnud. Keset maailmavalu ja draamat on saalis ikka inimesim kes arvavad et nalja peab oma raha eest ikka saama. Olen mõned korrad etenduselt vaheajal lihtsalt lahkunud, sest publik arvab, et vana baskini teater annab etendust. Olen mõelnud, et ehk on see osa publikust laksu all, et reaalsusetaju kaotasid. Kas teid see pole häirinud?
Ega16. mai 2015, 20:30
Ka Baskini teater pole laushirhumise koht, aga osa inimesi nagu ei tajukski, millest näitlejad räägivad - nad nagu naudiks enese häält üle vaikse saali.
16. mai 2015, 23:05
16. mai 2015, 23:59
Meil omal ajal elas Pärnus Mati, kes naeris kinos kurva koha peal valjult. Minu teada tal lapsi polnud, a no ju siis muud sugulased, kes mölisevad teatris valjult. Geenide värk, mis parata.
Jõgeva16. mai 2015, 18:35
Piinlikuse tipp oli see, kui ühe etenduse ajal hakkas ühel vanemal proual kotis Nokia telefon äratama. Ta ei taibanud alguses, et see on tema oma. Seejärel juba päris pikalt kestnud helina peale hakkas ta seda koti põhjast otsima, siis lõpuks võttis selle lõugava telefoni välja ja ilmselt vajutas "korda" nuppu. 5 minuti pärast hakkas see telefon jälle karjuma, ja nii 3x järjest! Ma usun, et Anne Paluverile jäi see Jõgeva etendus eluks ajaks meelde.
16. mai 2015, 19:40
veesaar16. mai 2015, 23:19
veesaar mitte paluver ;)
Täiesti ajuvabad 16. mai 2015, 18:33
inimesed,kes ei oska teiste inimeste tööst lugu pidada.Kui me vaatame poes,bussis,siis näeme,paljud näpivad ja osa räägivad nii kövasti oma tegemistest.Keda see huvitab.Lapsevanemad,öpetage ometi,kuidas käitutakse teatris ja bussis,siis ei tekiks ka teatris selliseid lolle olukordi.
Muffel16. mai 2015, 17:58
Päris palju aitaks õhku puhastada see, kui suudetakse inimestele selgeks teha, et ära roni teatrisse, kui sul selleks reaalne huvi puudub. Oli ju kirjutatud, et naised tirisid mehi vägisi etendust vahtima... Vägisi. Milleks?
Anne käib16. mai 2015, 17:46
ka Pärnus suht sageli. alles ma sain tema käest autogrammi ! no uskuge. päris lähedalt ju nägin näkku ja väga ilus ja nooruslik ju ! mis vana ta on ? kuidas saab keegi lavalt vana paista. kui ta sulle meetri pealt noor näha on ! ma saaks veel aru. kui teisi-pidi. et lähedalt vana ja eemalt lavalt noor ! ei kuulge ! Anne on ikka väga ok ju ! lõpetage see ilusa kevad-ilmaga sobimatu laim ! ja Anne ON andekas ! ja vaataks enne enda peeglisse. kui turu-eidena tänitama üldsegi tulla !
16. mai 2015, 17:53
No me ka ei tea, miks sa tänitad?
hoia musikene kii ja müü16. mai 2015, 17:59
see16. mai 2015, 18:28
"anne käib" on vist veesaare moor ise.
16. mai 2015, 23:08
Tundub, et siin ainult veesaar kommenteeribki.
17. mai 2015, 08:58
jaa, jaa17. mai 2015, 18:43
mina olen veesaaar, jippijee
kui muu ei aita16. mai 2015, 17:37
Kas kuidagi ei ole võimalik seada asju nii, et teatri- või kontserdisaalis lihtsalt puuduks levi? Pole ja kõik.
on kyll16. mai 2015, 19:14
on olemas mobiil levi segajad - Mobile phone jammer.Saaks neid edualt kasutada.
alies16. mai 2015, 15:27
Kuulge nõmedad inimsoo esindajad kellest siin jutt käib, kuidas teiesugused nõmedikud tee teatrisse üldse üles leiavad? Mis teiesuguseid madala loomusega indiviide teatris paelub? Enese näitamine ja teistega rivaalitsemine õhtutualettide ja ülikondade osas? Mis veel? Tunnen teiesuguseid tänaval 100m kauguselt ära ja ületan tänava, et mitte teiesugustega kohtuda sest pelgalt samal tänaval liikumine nõmedate isikutega rikub õhtu ära.
a 16. mai 2015, 17:19
sa mine võssa elama ja päev muutub jälle helgemaks, kadakasakslane niisugune.
16. mai 2015, 17:46
Kadakasakslane!? Hahahaa, kas sa ikka tead, keda nimetatakse kadakasakslaseks? Viltu läks sul nüüd.
a16. mai 2015, 18:37
miks viltu? Ka kadakasakslastele oli kõik kohalik ja maalähedlane vastukarva, vildakas ja "madala loomusega". Ma ei imestaks üldse, kui mingid vanad Esimist Eestit mäletavad inimesed seda väidet kinnitaksid. Neile oli kõik saksapärane kultuurne no nüüd on samasugustele kõik jevroliidulik kultuuraallikas. olu nimetame siis sääraseid ÜLETEE MINEJAID kuidagi teisiti, no kas või JVROMÄÄ-deks.
kultuur oli pärit Saksamaalt,Rootsist,Inglismaalt ja16. mai 2015, 20:41
ka Tsaari - Venemaalt ning Prantsusmaalt.
Inimesed käisid õppimas EW piiride taga
NN. kadakas ei käinud sellistes paikades,kus eeldati mõistuse olemasolu ning elementaarset käitumisoskust
hea enesehinnang on hea, aga haritud inimene oskab end viisakalt väljendada ka olukordades, mis häirib16. mai 2015, 17:50
paraku võib haridust olla, aga haritust jääb kommenteerijal väheseks.
Kes on "madala loomusega indiviid"?
Keegi ei sünni targana ega kõnni ka kohe.
Inimene areneb kogu elu ja on tore, et inimesed teatris käivad. Küllap järgmine kord on ka selle inimese telefon välja lülitatud.
Arene sinagi, edu!
16. mai 2015, 17:59
Ega vastsündinu ei käi teatris. Selleks ajaks kui sinna lähed, võiks juba "kõndida osata" ja aru saada elementaarsetest asjadest, eriti veel, kui sulle seda lausa meelde tuletatakse.
Inimesed16. mai 2015, 14:19
on muutunud ja aega tagasi keerata ei saa, Seda peaks arvestama ka vananev näitleja Anne Veesaar, kes kohe kindlasti ei ole superstaar!
Kui16. mai 2015, 16:01
midagi tarka kosta pole siis minnakse ikka isiklikuks :S
.16. mai 2015, 17:17
mida sa "KUI" jama ajad ?? Kuidas isiklikuks?? Inimesed ütlevad lihtsalt ausalt oma nägemused selle nn. "taidlejast" ja kõik. EI MIDAGI ISIKLIKKU !!!!!!!
16. mai 2015, 18:03
Jutt ei ole "sellest taidlejast" vaid väljalülitamata telefonidest, mis segavad näitlejaid ja teisi teatrikülastajaid. Loe artikkel läbi esmalt ja ütle siis "ausalt oma nägemus".Sa ei saa ju arugi, millest jutt.
aga 16. mai 2015, 18:46
aga sa 18,03 loe see komm(Inimesed) läbi mille kohta need kommid ilmusid siis ehk mõistad, et siin polnud juttu etenduse segajatest vaid hoopis muust.. millegist teisejärgulisest tühjast-tähjast.
17. mai 2015, 00:04
Absoluutselt kõik inimesed vananevad ja seda sünnist alates ..... aga kuidas see puutub probleemi, et teatris oma mobladel lõuata lastakse?
Inimestele16. mai 2015, 17:14
No kui sulle Veesaar ei meeldi, ära üldse kraaksu, ära mine teatrisse. Oma "superstaare" vahi Kanal 2 pealt, eesotsas Anneli Lahe ja teiste "staar"saatejuhtidega ja kuula vahelduseks Sky Plussi:)
16. mai 2015, 17:52
Inimesed on muutunud tõesti ja mitte paremuse poole, vaid vastupidi.Mis on näitleja vanusel sellega pistmist? sa oleks võinud artikli ikka läbi lugeda, oleksid veel mõnd näitlejat saanud "iseloomustada", kui rumal ja vana ta on. Anna abi sinusugustele.
aga superstaar võib lasta oma turvameeskonnal16. mai 2015, 18:01
kontserdi häirija välja visata ja vajadusel ka nina selja tehe keerata .
miks ei 16. mai 2015, 12:53
süsti veesaar end trimmi, "õnnes" allan ja mare nagu ema ja poeg.
veesaar ongi tammest16. mai 2015, 13:36
1957 ja 1965 on sünniaastad16. mai 2015, 14:09
aga Veesaar vananes tõesti kiiresti.
Jestas16. mai 2015, 17:04
No kuulge kriitikud. Häbi ei ole nii lolli juttu ajada. Mis puutub Annesse, siis on ta hea näitleja ja tema välimus on vähemasti LOOMULIK, mida näitlejaametis hädasti vaja, pealegi on inimene vaatamata vanusele suutnud säilitada normaalse kehakaalu! 1000x etem, kui temast poole noorem Anneli Lahe, kes oma näo tundmatuseni ära moondada lasknud täitesüstidega, lisaks hunnik ülekilosid! Iga kell pooldan loomulikkust. Aga see point on tal õige: Kui ikka palutakse kõigil telefonid välja lülitada või hääletu peale panna, on see austus ja lugupidamine teatri ning näitlejate vastu!
16. mai 2015, 18:03
maamatside ja inimeselaadsete teatrist ???
Miks te ei külasta La Scalat?
Metropolitan Operat? Maria Teatrit ?
Miks tolgendate siin ?
16. mai 2015, 18:05
Vaat kui palju vaeva sa nägid.
16. mai 2015, 17:51
16. mai 2015, 18:08
Oma laste ema. Mis probleem sul emadega on?
sa 17. mai 2015, 09:34
võiks oma ajusid süstida.
Sõna sekka16. mai 2015, 12:06
Mitte ühtegi tõelist näitlejat ega ka külastajat ei tohiks sellised asjad häirida!
Kui Sa oled tulnud teatrisse ja elad koos näitlejaga tükki sisse,siis Sa ei kuule ega näe,kas naaber sööb sihvkasid või peeretab........................
Muidugi,imestama paneb see,et häid näitlejaid see häirib,aga Veesaarest saan küll aru--ta on ju ainult taidleja!
.16. mai 2015, 12:12
jah seda muidugi, kui tükiga kaasa lähed siis võib tõesti neid helisid mitte märgata aga see peeruhais nüüd küll märkamata ei jää ja meelt hardaks ei tee. Nii et sead ikka lauta, mitte teatrisse.
17. mai 2015, 00:08
Kõik inimesed lasevad kõhutuult ja pole vahet, kas peeretad või lased pussu - hais on ikka sama.
Jäta,16. mai 2015, 13:03
mine õue, metsa, kasvõi šoppama aga jäta siinkohal oma lollid väljaütlemised ütlemata sest...teater ei alga enam ammu garderoobist vaid iga inimese KODUST kes pileti ostnud ja seab sammud teatrisse...pidulikult riietumine...meelolu...kõik see on tähtis ning on ELEMENTAARNE et mobla pannakse hääletule või lülitatakse lausa välja etenduse ajaks. Niipalju " kallist aega" võiks ikka endale varuda ise oma raha eest (pilet) et paar tundi segamatult nautida seda mida näitlejad meile pakuvad. Kes vastu vaidleb võib koju jääda ja kasvõi 24/7 diivanil oma moblakest näppida :D
to Vot tahtsingi16. mai 2015, 18:14
Sa oled nii, nii "vaimukas" meil. Kindlasti endaga väga rahul, et suutsid sellise kommentaari kirjutada, võibolla lasid veidi pussugi heast meelest.
to sõna sekka16. mai 2015, 18:10
Ja sina, kes sina oled? Peeretav teatrikülastaja, keda ümbritsev ei häiri?
veel telefonist16. mai 2015, 11:53
See küll päris siia ei puutu, aga mind häirib kohutavalt, kui keegi liinibussis minu läheduses valju häälega räägib telefoniga lõpmatult oma tuttavaga. Mõtlen siis, no lõpetaks ta ometi !
Sama16. mai 2015, 13:02
Mind ka häirib see asi, nii väike ruum ja keegi siis pasundab kõva häälega oma päevauudised ette...inetu ja lugupidamatu teiste ühistransportiga reisijate suhtes. ÕNNEKS on olemas kõrvaklapid! Panen kõrva ja sõidan rahus edasi:)
Ei olnud mobiil16. mai 2015, 19:29
Mina külastasin Estonia teatris Luikde järve. Minu kõrval istuv vanem daam haises higi või millegi muu järele. Kahjuks pidin vaheajal lahkuma. Käin 1 x aastas Estonias.
troll16. mai 2015, 22:36
Ma ükskord peeretasin bussis nõnda hullusti, et vene noormehed tahtsid bussist sõidu pealt bussist välja murda. Võttis ikka jahedaks küll. Mõtle, kui oleks peeretaja kindalks teinud.
puuksukott17. mai 2015, 03:10
Esimesena tuleb kisada "kes peereatas", siis keegi ei oska sind kahtlustada!
Küsin18. mai 2015, 10:09
No aga kui seesama inimene on bussis koos oma tuttava või sõbraga, kas nad siis tohivad sõidu ajal omavahel vestelda või peaksid Sinu meelest terve tee (valdava enamiku teest?) istuma hiirvaikselt ja enda ette vahtima? Ning kui kohapeal oleva tuttavaga ikkagi võib Sinu meelest vestelda, siis kuidas see vähem segab kui telefoniga rääkimine? Inimese enda seisukohast on ka mõlemad tegevused ühtmoodi ajaviiteks.
vastan19. mai 2015, 14:13
Kui on mõned peatused sõita, siis võiks ikka vait olla ja rääkida, kui maha minnakse. Tõepoolest terve bussitäis inimesi ei pea kuulama teie probleeme! On iminesi, kes oma tuttavaga oskavad vaikselt ja segamatult rääkida, kuid neid on vähe. Enamik, kes ühistranspordis kõva häälega mölisevad (olgu moblaga või ilma), on matsid, mis matsid- kahjuks!
Pets16. mai 2015, 11:44
Sama asi on ka kinodes. Tohutult häirib, kui sinu ees reas istuv inimene pidevalt helendavat ekraani näpib, sõnumeid saadab, kellegagi vestleb ja FB'd jälgib. Ja nii iga 15 minuti tagant 1-2 minutit. Iga kord unistan, et kinodes oleks saalis võimalik levi 0 viia. Oleks nii hea.
Aga16. mai 2015, 19:32
See on ju meie väike Ameerika.
Jobu16. mai 2015, 11:35
Kui on ikka laval profid, siis üks helin või peeretus ei tohiks neid rivist välja viia. Ja selle peale vihastada mõttetu, võiks võtta hoopis naljana.
a 16. mai 2015, 12:08
ega ess VEESAAR mammi mingi eriline PROFF nüüd küll ei ole, tavaline provintsiteatri teisejärguline osatäitja. Aga need TÖLLID saalis, kes moblat ei mõista väljalülitada, aina köhivad või isegi kõhutuult levitadad tuleks panna erilisse nimekirja ja teatriuksed nende ees sulgeda.
Oioi16. mai 2015, 15:43
16. mai 2015, 18:18
Kaua sa seda "nalja" ikka pead taluma. Kas sina võtad naljana, kui keegi pidevalt su tööd segab? Aga sa vb ei teagi, mida tähendab sõna töö, oled end ju ise jobuks kuulutanud.
muig16. mai 2015, 11:19
Võiks ju saali GSM jammeri hankida ja etenduse ajaks sisse lülitada. Ega loomadest muudmoodi jagu ei saa :D
muig16. mai 2015, 11:20
Siinkohal vabandan loomade ees!
:D
To. uudishimulik16. mai 2015, 11:07
Üks komm, mis kustutati, kirjutati madala laubalistest valijatest, kesikutest, Edgarist. Ilmselt kirjutaja sattus valele lehele.
Inimene16. mai 2015, 10:29
Kui külastajates ainult nii palju halba leitakse siis miks üldse minna? Ühtipidi saan näitlejatest aru aga teistpidi võiks ka külastajaid austusega kohelda kes nende kassat täidavad.
Tänan!
ka inimene16. mai 2015, 11:28
kolmandatpidi võiks külastaja ikka ka näitlejat austada, kes tema aega püüab rikastada.
Inimesele16. mai 2015, 18:21
Kuule, kas sa oledki loll või mängid lolli? Tule taevas appi, järjest "targemaks" asi läheb.
to inimene16. mai 2015, 18:24
Pole võimalik, et sinusuguse mõttemaailmaga inimene üldse teab, mis koht teater on.
mina17. mai 2015, 15:16
täitsa õige. artiklis toodud näidetes kohtlevad näitlejad oma publikut kohati nagu s***a. spordimehed, mõelge, mis saaks, kui mõni cramo mees rocki fännidele keskmist sõrme näitaks.
mobla16. mai 2015, 10:21
täitsa huvitav kuidas inimesed kyll ära elasid kui neid telefone veel polnud olemas
ma16. mai 2015, 10:19
Veel härivam on see, kui täiskasvanute etendusele võetakse kaasa väike laps, kes terve aja sahmib ringi ja kõva häälega vingub sest tal on ilmselgelt igav!!!!
Mina ka!16. mai 2015, 13:08
Väga õige tähelepanek, millest on paljugi juttu olnud! Teater, vabaõhukontserdid täiskasvanutele EI ole mõeldud tittede kaasatarimiseks, kes ilmselgelt ei suuda, ega peagi suutma 2 tundi vait olla! Võiks hakata praktiseerima, et väikeste lastega sisse ei lasta, sest selline asi on siiski kogu ülejäänud külastajakonna diskrimineerimine. Lapsed jäägu lasteaeda, oma vanemate hoole alla, hoidjaga või mänguväljakule VÕI laste jaoks mõeldud etendustele, kus on nendega arvestatud (lühem ja vastavalt laste jaoks ülesehitatud põnevust hoidev kava jne).
nii ongi,16. mai 2015, 13:10
eelmisel reedel Viljandi Pärimusmuusika Aidas "Naised köögis" kontsert, väga vahva! Aga ..tervet rida hoidsid pinges kaks 6-7 aastast poissi kel algusest saadik maru igav, vahtisid seljataha, kõigutasid pingirida ja püüdsid isalt kogu aeg küsida millal juba läbi saab. Häiris küll!
16. mai 2015, 18:38
Ka käinud seal Pärimusmuusika Aidas kontserdil, kus üks küllaltki prominentne kunstiinimene oli oma kolme küllaltki väikese lapsega, kes lasti lihtsalt vabalt saali lahti, kes ronis lavale, kes vestles eemalt kõva häälega vanematega, kes nuttis kõva häälega. Inimesed olid ikka väga häiritud. Ostad pileti, lähed kontserti nautima ja pead selle asemel hoopis ühe pere laste vabakasvatust imetlema.
17. mai 2015, 09:07
Ja katsu sa sellistele vanematele märkus teha, tembeldatakse automaatselt lastevihkajateks
telefon16. mai 2015, 10:17
eestis lukku teatris,nagu lennukis,enne veel 10 korda meelde tuleta,kui heliseb ikkagi,konfiskeerida,vöi saalist omanik välja visata
16. mai 2015, 10:34
jah16. mai 2015, 10:09
Läks üks vanahärra teatrisse.Pileti oli hankinud suure vaevaga heale etendusele.Tema, pensionäri jaoks suur väljaminek.Abikaasale ostetud pileti müüs maha.No ei saanud naisukest kaasa võtta,tema oli infarkidaga haiglas eelmisest päevast.Täitsa tavaline mobiiltelefon taskus,istus murelik mees etenduse algust oodates saalis ja kõrvalistuja,juhuslikult tuttav inimene rääkis viisakusest mõni aeg temaga juttu.Etendus sai just alata,kui ta telefon helises... Ehmatusest ei suutnud ta esimese hooga telefoni vaigistada,tõusis,väljus ja võttis vastu kõne haiglast halbade uudistega.Häbi,et ümbritsevad teda põlglikult vaatasid,lavaltki oli seda tunda ja see teade,mis talle edastati,olid vanahärrale muserdavad.Muuseas,ta seni räägib sellest,kui oma elu ühest halvemast olukorrast.Ketrab tagantjärgi,et oleks ja oleks.Elus tuleb ette võimatuid,ettearvamatuid olukordi.Vanade inimestega,noorte inimestega.Unustatakse,ollakse mingil põhjusel mõtetega mujal.Kahju näitlejatest,sama palju kahju sellest vanahärrast.Kui ta nüüd veel loeb,et tema teguviisi urineerimisega võrreldakse... Empaatiapuudus ja tolerants.
marge16. mai 2015, 11:20
Kle kes see läheks teatrisse õhtut nautima kui kõige kallim sul infarktiga haiglas ja suremas on?! Imelik vanahärra ja ikka ainult ise süüdi! Kui ootas kõnet, siis oleks tulnud seda teha seal kus kohane!
ei saanud siis16. mai 2015, 11:25
hääletu peale panna. ikka teised süüdi.
Egas16. mai 2015, 15:50
piletit saand lasta raisku minna siis, kas tõesti nii raske on sellest aru saada.
to jah16. mai 2015, 11:24
sa oled puhta poolearuline ju. pole vaja ronida teatrisse, kui ootad surmateadet. ja ära aja ila, et kõik muudkui vastavad telefonidele, sest ehk on keegi ära surnud. ikka mats mis mats oled, ära empaatia kohta küll sõna võta. loomulikult oli ta võrdne kusejaga.
mõnel on lähedane suremas16. mai 2015, 11:26
jätab töögi ära. tema läheb teatrisse.
Elus olija16. mai 2015, 14:27
Kuidas aitab haiglas olijat see, kui istutakse morni näoga surma oodates kodus? Kas mineja seda tahaks? Vaevalt. Õigesti tegi,et teartisse läks, sest elavad peavad oma elu edasi elama ka siis, kui midagi enam surija jaoks teha pole. Surm on elu sama loomulik osa, kui sünd. SPole mõtet teha nägusid ja arvata,et kellegi surm siin maailmas midagi kapitaalselt muudab. Ei muuda. Mitte kellegi meist.
Kahjuks16. mai 2015, 10:06
Jah tõesti, üllatavalt palju on meie seas äärmiselt juhme indiviide.
uudishimulik16. mai 2015, 10:00
huvitav, mis seisis nendes kustutatud kommides. Aga tegelikult tahtsin hoopis paarile samahäirivale asjale tähelepanu juhtida- olen kord läinud saali ilma mingisuguse köhata ja pidanud pool etendust köhima, sestümberistuvate daamide odoorid olid kohutavalt ärritavad ja kord on etenduse teiseks pooleks õhk nii otsa saanud,et kõik nihelesid ja ahmisid ja oleksin peaaegu minestanud, kui lugu veel hetke oleks kestnud. Seega, palun arvestamist ja võimalikku ennetustööd ka teistelt teatrikülastajatelt ja ka ETENDUSE PAKKUJATELT
jep16. mai 2015, 10:25
ma olen Draamateatri väiksest saalist konkreetselt vahetult peale etenduse algust väljuma pidanud ja sama targalt koju tagasi läinud, kuna kõrvale istuma tulnud daam oli end nii üle lõhnastanud, et mul konkreetselt halb hakkas. väike ja umbne saal ka.
to uudishimulik16. mai 2015, 11:25
ja mil moel korraldaja selle probleemiga tegeleda saaks? sunnib pesusse enne etendust osad inimesed?
to uudishimulik16. mai 2015, 21:41
Haisvate suudega mehed on veel rõvedamad.
ringijuht16. mai 2015, 10:00
Telefonisõltlased on need. Psüühika on juba rikutud. Neil on luulud, et surevad, kui telefoni näppida ei saa. Meil oli lasteetendus ning nii väikeste näitlejate rahu ja ka saalivõimenduse kvaliteedi huvides paluti kaks korda enne etenduse algust lastevanematel oma mobiilid välja lülitada. Enamus muidugi reageeris palvele, aga osale sõltlastest ei lugenud see palve vähimatki. Hakkasidki etendust segama ja omaenda laps kannatas selle all, et tema hingega loetud teksti ajal ema (isa) ei vaata tema poolegi, vaid vahib hoopis telefoniekraani. Peale selle tekitasid aktiivsed telefonid raginaid võimenduses.
Miks nuriseme, et lapsed nii- ja naasugused. Hoolimatus kaasinimeste ja ümbruse vastu saab alguse vanematest.
16. mai 2015, 18:03
"Telefonisõltlased on need. Psüühika on juba rikutud."
Ilmselt on siis psüühika rikutud ka mõnel kirikupastoril, kes ei suuda isegi lahkunu sarga juures jutlust pidades oma telefoni välja lülitada jätab oma jutluse pooleli et oma taskust telefon koukida ja seda näppida.
17. mai 2015, 09:26
Kas tundis ennast ära, et miinus pandi?
venelane16. mai 2015, 09:51
Eesti on täis matse,mölakaid,lausa värdjaliku suhtumisega inimesi...käivad teatris nagu avalikus peldikus.Matslus,mölaklus on moodi läinud ,kahjuks!
Minge Vene teatrisse ja te ei kohtu seal kunagi selliste inimestega,kes ei pea miskikski näitlejate tööd!!!
mats16. mai 2015, 10:11
teatrist on saanud poliitika ja poliitikast teater,,ning tegemist ongi avaliku peldikuga,sest kultuuritegelased on selle hälbe loomingulised autorid
hee,seal käivad haritud inimesed,kel on olemas kultuurikiht,mitte -kirmeke.16. mai 2015, 10:13
Selliseid käijaid saatsid teise ilma keik ausate ja üigete eestlaste omad leninid ja stalinid.
venelasele17. mai 2015, 13:45
Jah, tavaline ,harimatu venelane, ei lähegi teatrisse! Eesti matsid tahavad näidata,et nad siiski on keegi...
veel16. mai 2015, 09:37
Ja teatrisse minnes maksab ka enne natuke süüa, et kõht korisema ei hakkaks. Daamid teinekord ei taha oma ilu punnkõhuga ära rikkuda ja siis keset etendust hakkab oma väike etendus kõhus pihta.
ajate16. mai 2015, 09:30
jama, kui lähed teatrisse ,vaatad etendust ,mitte ei aja oma asju telefoniga,ja veel köhast---lisaks sellele, et häirid näitlejaid--nanatad enda läheduses istujaid pisikutega.
vabandust16. mai 2015, 09:32
Need ,kel äri pooleli.16. mai 2015, 09:27
Kui teatrisse oli aega tulla,siis see äriajamine nii kiire ka pole. Kui tõesti mingi erakorraline asi äriasjus,mingu siis viisakalt ukse taha rääkima,aga ärgu segagu teisi külastajaid ja ennekõike näitlejaid. ( Kui ei oleks näitlejaid,ei oleks ka äri.)
Ei16. mai 2015, 09:23
Telefonihelin saalis etenduse ajal ei häiri ainult näitlejaid. See on tegelikult varastamine teiste vaatajate tagant. Ja kuidas unustatakse telefon sisse - kui seda eraldi meelde tuletatakse?
16. mai 2015, 09:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
no ei tea...16. mai 2015, 09:25
seda kõike kujutasid sa bocki rüübates endale ette ja kõkutasid oma oletatava vaimukuse peale tublisti naerda - see oleks usutavam
teatrikülastaja16. mai 2015, 09:38
Teatri mõte on teater ise..veesaare elu mõte on pidada inimesi lolliks ja vihastada kui nad seda pole.
16. mai 2015, 09:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
seda, et16. mai 2015, 09:21
Huvitav. Väljendusviisi järgi küll ei tuleks selle peale. Mis tegid seal? Hiilisid vargsi puhvetisse? Kuigi see vist on liiga kallis ja peen sinu jaoks..
16. mai 2015, 08:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
seda, et16. mai 2015, 09:00
Need, kes pole elu sees kordagi teatris käinud ei kommenteeri siin. See käib sinu kohta, raivo
köha!16. mai 2015, 08:57
no teatrisse köhima tulla on veel nömedam!!
ei ole,teatris on mõnel leedil sellist kallist lõhna peal või on ta vanni võtnud 16. mai 2015, 10:16
lõhnavees või lõhnaõlis,et ei saa hingata ja kõhid oma tossu välja.Nutad ja kühid.
Sellega ei oska enne teatrissetulekut arvestada
kurb16. mai 2015, 08:56
kultuur.....kultuuritus.....inimene, miks sa tuled teatrisse, kui sul on telefoni kribamine tähtsam?? Esiteks, ei sobiks teatrimajja sissegi astuda mobiil törisemas taskus! Tihti olen olnud vaheajal teatri baaris ja vöimatu on rääkida partneriga etendusest vöi möelda etendusele, sest siin-seal pläägutakse mobiilidega:-( Ah, mis see kommenteerimine siin aitab, kui ikka rokkarid ei möirga ja tuled ei vilgu silmanägemist ära, siis pole kultuuri kah....selline siis (osa) eesti inimese arusaam:-( l
Enne etendust võiks teadustaja saalile öelda16. mai 2015, 08:55
3 minutit varem:
Lugupeetud teatrikülastaja! Palume teid oma mobiiltelefonid ja nutifonid välja lülitada. Nende helinad ja kasutamine häirib näitlejaid ja teisi vaatajaid.
2 minutit varem:
Kordame teadaannet nende jaoks, kes ühest ütlemisest aru ei saanud. Palume teid oma mobiiltelefonid ja nutifonid välja lülitada. Nende helinad ja kasutamine häirib näitlejaid ja teisi vaatajaid.
1 minut enne algust:
Nende jaoks, kes ikka veel aru pole saanud, ütleme veel ühe korra - Palume teid oma mobiiltelefonid ja nutifonid välja lülitada. Nende helinad ja kasutamine häirib näitlejaid ja teisi vaatajaid. Austatud publikul palume silma peal hoida ja märgata neid põmmpäid, kellele ka kolme korra ütlemisega midagi kohale ei jõua.
tundub16. mai 2015, 15:18
sina ei ole teatris käinud kunagi ja ära kommenteeri.
Selline16. mai 2015, 16:02
kolm korda tänitamine tekitab ainult trotsi ja selle peale keeraks veel 3 korda valjemaks telefoni, tänitagu siis veel.
sinusugused16. mai 2015, 18:37
just ongi,kes ei oska austada teiste tööd
tige vaataja16. mai 2015, 21:30
ja siis saaksid tagumisest reast hea obaduse kuklasse ja nii, et unustad oma telo kuudeks.
16. mai 2015, 08:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Enne16. mai 2015, 10:31
igat etendust palutakse telefonid välja lülitada. Kas oled kurt, et ei kuule? Siis sa ei kuule ju etendust ka.
Käisin naistepäevakontserdil, istusin rõdul ja all ekraanid helendasid. No häirib kõiki. Miks üldse tulla kontserdile-teatrisse, maksta pileti eest, mis pole just eriti odav, kui pilk ja mõte on kuskil FB-s? Vaja "sõbrale" kirjutada tähtsat uudist, et olen teatris, mis sina teed, väää?
16. mai 2015, 08:40
Inimestel puudub austus iseenda vastu. Sellest ka need väljalülitamata telefonid. Kui inimene austab ennast siis ta ka austab teisi ja teiste tööd.
16. mai 2015, 08:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Oled ikka 16. mai 2015, 18:36
rumal inimene,mis siia poliitika puutub.Ilmselt oled neist kommijatest,kes eluga hakkama ei saa ja siis ikka valitsus syydi,jutt on tetris käituvatest inimestest,kes ei pea lugu teiste tööst
miku16. mai 2015, 09:03
Sa oled tõesti veel madalama laubaline, täielik idikas. Mis siia Edgar puutub. Õudne, milliseid molluskeid meil eestlaste hulgas veel leidub. Sul oleks aeg kõrvad pea alla panna ja igaveseks magama jääda.
pole õudne,on isamaalik16. mai 2015, 09:18
see ju tõeline eestlus.