Üritused

Briti ajakirjaniku hinnangul Eesti Eurovisioni finaali ei jõua: esimesest lavaproovist jäi mulje nagu ei tahaks Stig ja Elina laval ollagi! (114)

LISA KOMMENTAAR

laulu võlu OLI17. mai 2015, 20:11
imeline lootus, et suhet saab päästa ja kumbki neist üritab sellega algust6 teha omal moel.. Mida aga tehti videoga? Mingi joodikukalts naine ja rusikakangelasest lõust.... Sama jätkavad nad lavashouga.. must tume ja tundetu.. Kes iganes selle loo ära rikkus, selle peaks kividega surnuks loopima.. Sellist karuteenet ,kus ilus story mingi perversse režižööri poolt nii ära solgitakse, pole eesti laulule varem iial tehtud.
KAHJU17. mai 2015, 17:01
ON,ET ENNE KUI MIDADI SAAVUTATAKSE,OLEME ME JUBA ESIMESTE SEAS,OLGU SEE LAUL NII VILETS KUI ON, VALITAKSE SUUREST ARVUST,KUID ILMSELT EI OLE HÄID LAULE,KIIDETAKSE OLEMATUT HEADUST ,NII ON SEE IGAL AASTAL,ESIMESE KÜMNE SEAS VÕIKS JU IKKA OLLA.
mnjaa16. mai 2015, 23:46
Pole mõtet enne kaagutada kui pole munenud veel.Sama ka selle eurovisiooniga-tuleb mis tuleb-peaasi et võitu ei tule-ajavad korraldamisega Eesti pankrotti kui muidugi imet ei juhtu!
Loomulikult 16. mai 2015, 23:28
ei jõua - selles pole üldse kahtlustki !
anna15. mai 2015, 19:29
nagu matustel ja haal nagu peaks valja punnima, jube, sellega toesti kuhugi ei paase kui just pole nimelt tehtud et konkurente ule trumbata
arvamus15. mai 2015, 21:07
laulul pole viga,aga minu meelest sobib laul rohkem raadiosse kui lavale,lihtsalt laval ei vea see laul end välja meie Stigi ja Elinaga.
ja15. mai 2015, 17:55
Sellise lauluga küll kaugele ei jõua.
on15. mai 2015, 17:33
imelised hääled,ilusad inimesed.Mina oleks valged riided selga pannud,lava niigi must-valge
no15. mai 2015, 16:34
miks te avaldate kellegi ühe briti ajakirjaniku kadedusest tekitatud mahategemist tema enda ja ainult ühe isiku arvamust?ajakirjanik-ja pani lehte.kas ühe inimese poolik vale arvamus on selline tõde et PEAB kohe KOGU maailmas kuulutama või? Kas te ei näe, et see on kadedus ja tahe positsioonilt teisi tõugata ja ennast ja oma kaasmaalasi asemele upitada?ja kus on meie ajakirjandus, et omasid kaitsta ja vastase sõnad tühjaks teha? Miks te usute igat esimest, kes meelega valget mustana esitab? Väga hea lugu heas esituses heade häältega.kui südamlikult seda laulu sisu siis esitama peaks, et ühele briti ajakirjanikule ka mokkamoööda oleks?ja kes ta on selline, kuningas või, et teda kuulama PEAB?
erapooletu15. mai 2015, 16:33
Eestlased ka veider rahvas.. ise valisite, kes eurovisioonile pääseb ja nüüd kirute.
Heidi15. mai 2015, 16:22
Appi kui hea hääl Elinal on. Mõlemad muidugi head lauljad. Mind võlub nende kogu olemus ja hea lauluhääl nii palju, et mustad kostüümid ja ehk veidi ebalev olek jäävad selle varju.
mm15. mai 2015, 15:38
Nunii15. mai 2015, 14:57
Brttid ei oska oma muusikat hinnata. Nelit on Ellie Goulding,Ed Sheraan,Bastille ja teised suured tegijad. Aga ikka saadavad tegijad kes x-factoysse ei saanudki. Irw
Annely15. mai 2015, 14:00
Palun tulgu Elina ja Stig maapeale mustas riietuses esineda.See tõmbab Eesti riigil masti maha ju.TULGE OMETI MAA PEALE!!!!Kas kõik eestlased on meie riigis sellised ei taha uskuda aga inimesed on erinevad kui sellega nad finaali ei pääse.ME EI OLE MATUSTEL!!!!!
15. mai 2015, 14:57
Jürgen15. mai 2015, 13:57
Lugu on ise väga hea kuid olen nõus et laval pole sära ega elu nende esitluses. Tuim tükk euroopas ei müü, vaja on sisse panna emotsiooni ja särtsu, värvi igas mõttes! Tuimalt võib vaid Soomelt täispunktid saada!
Njh15. mai 2015, 13:52
Naljakas on see, et Britid ise on viimasel viiel aastal lõpetanud täiesti all seal viimaste kohtade juures.
age15. mai 2015, 13:42
see lugu on täielik pullšitt.
15. mai 2015, 14:57
agele15. mai 2015, 15:00
Parem ongi kui ei võida...15. mai 2015, 13:29
Eestil poleks rahagi seda pidu läbi teha...las laulavad siis lihtsalt niisama...samas võiks seal käimise üldse ära jätta ja raha mujale paigutada. Eestlased teevad maailmas muude asjadega niigi end nähtavaks ja kuuldavaks nii, et pole seda jura vaja....
Häbi!15. mai 2015, 13:10
Meeldib v ei vahet ei ole! Peabki olema erinevaid arvamusi :)
Kuid alati enne võistlust hakkab üks meeletu spekuleerimine! Ok teised riigid arvavad aga Eestlased ise võiksid oma maa esindajatele siiski kaasa elada!
Leplandiga oli sama lugu? Palju oli neid Eestlastest vigisejaid kui Ott loo seadet muutis veidi... Oii ei saa edasi kohitav jne!!!! Aga mis koha laul saavutas mäletate????
Seega olge positiivsed ja läheb nii nagu minema peab :)
onu Tom15. mai 2015, 13:08
Üks inimene, kes karmi tõe välja ütles. Kahjuks pole ka sel aastal meil finaali asja. Vilets lugu ja lahja esitus.
15. mai 2015, 15:02
Onu Tom on rääkinud. Aamen!
Huvitav15. mai 2015, 13:03
Üldiselt rahvas just laidab Inglismaa lugu a'la ''ootaks midagi etemat selliselt riigilt'' :D See ajakirjanik lähtub vist ainult oma arvamusest. Rahva poolt koostatud erinevates edetabelites on Eesti siiski alati olnud väga kõrgel. Inglismaa kaugel taga.
porikärbes15. mai 2015, 12:52
See oli ju lavaproov, nad ise ütlesid, et katsetasid seal erinevaid variante. Tõenäoliselt ei keskendunud nad sellele tundmatul ajakirjanikule naeratama vaid sel hetkel tegid lihtsalt oma tööd.
Ehk?15. mai 2015, 12:52
Ehk oleks tõesti meie põhjamaiselt vaoshoitud esitusele vaja rohkem dramaatikat lisada - kätega vehkimist, silmade pööritamist jne, et lõunamaiselt temperamentsetele vaatajatele mõjuda?
Vilts15. mai 2015, 12:43
No ja mis siis saab kui ei jõua? Midagi ei saa ju. Elu läheb edasi. Milleks tekitada probleemi mitte millestki?
Tuuli15. mai 2015, 12:12
Tühja sellest mustast värvist, sest eelvoore niikuinii suurem osa ei vaata, vaid kuulab poole kõrvaga, ja kui see, mida ta kuuleb, midagi kõrvale pakub, minnakse kõrvaltoast või külmkapi juurest ka Eelmisel aastal esitvaatama. as Tanja Mihhailova korraliku võimlemiskava, aga edasi ei pääsenud, sest laul oli lihtsalt jura. Ja kui aus olla, jätab ka selleaastase Eesti laulu meloodia üsna ükskõikseks. Nii lihtsalt on.
15. mai 2015, 15:04
No ja siis? Sinu kommentaar jätab ka teised inimesed ükskõikseks. Nii lihtsalt on.
5515. mai 2015, 12:04
kütke jahh aga kirgi üles, pärast on jälle hea ohkida, et kõik teised ei mõista meie esitust
jeerum küll15. mai 2015, 12:02
Kui Elinal oli välge särk, kritiseeriti nii, et vähe polnud. Nüüd leitakse, et see särk oleks ikka hea olnud. Mida te inimesed tahate, kas ise ka aru saate?
ullpull15. mai 2015, 11:21
Aga miks peaksid kõik esinejad olema ülikirjult värvilised ja hüppama üles-alla kogu aeg ?
tõde15. mai 2015, 09:47
Ennegi on ennustustes mõni laul etteotsa sokutatud, lõpphääletusel hea kui paar punkti mõni riik annab.
Maarja :P15. mai 2015, 09:40
Kuulge, teeme nüüd nii, et Elina paneb oma valge pluusi selga tagasi ning ekraan keerake must-valgeks ning vaadatksüksteisele otsa ja silma. SEST Eesti rahvas valis ju niisgusena teid.
Nagu valit ka Gerli algul laulma just sellisespunk-kleidis ja seal ol äge trummar. Aga siis muudeti kõike, pandi selga talle mustkostüüm ja esitus muutus igavaks. Pole mõtet üritda kõike paremaks teha.
Lagi on käes, las olla nii nagu algul oli. See on fakt!
:)15. mai 2015, 13:08
aga sa kirjuta siis neile ja tee ettepanek
Leili15. mai 2015, 13:13
Tookord, kui Gerli oli mustas kostüümis oma mustade juustega jäi kogu esinemisest tõesti igav , isegi masendav mälestus.
mm15. mai 2015, 09:22
Siiski hindab Royston oma kodumaa võistluslaulu finaali jõudmise šansse suuremaks, kui Stigi ja Elina "Goodbye to Yesterday" omi.
Inglismaa on ju automaatselt finaalis ??
15. mai 2015, 09:18
SEDA ONGI VAJA TÕESTADA ET EESTI EI JÕUA ULGUMISEGA KUSAGILE. UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. NAD LÄKSID SINNA JU MATUSTELE KUI MUSTA VÄRVI KÕIK ON. KUI EI VÕIDA JÄÄGE VIINI.
Alar15. mai 2015, 08:28
Brittidel on lihtsalt kade mel, et nemad jäävad jälle viimaseks, aga meie väike Eesti on jälle suurfavoriit. Kadekops, muud midagi.
Magnus15. mai 2015, 08:21
See Pervovisioon on ammu oma margi täis teind!
beg15. mai 2015, 07:58
Jaan15. mai 2015, 07:39
Nad on hingetud ja sobiksid lahkunu saatmisele.
laul15. mai 2015, 07:25
Kuidas te nii saate meie meeskonna kohta kirjutada!!! Nad on ju super-puper (enda arust).Ja me oleme alati favoriidid, kuid ei joua staatusest kaugemale.
15. mai 2015, 15:11
Oota, millest ei jõua kaugemale? Millisest staatusest?
tom15. mai 2015, 06:32
mida te raiskate raha,,asja teist niikuinii pole ju,,seda on ka siin esinemistel näha! egas igast lööritajast ei saa laululindu!
06:3215. mai 2015, 07:36
ja igast poisikesest ei saa mees ka... seda on ka siin näha!
15. mai 2015, 01:56
Eks siin mängib rolli ka näitlejameisterlikkus, kui usutavalt nad oma rolli välja mängivad. Ja rezhii tugi sellele. On jäänud mulje, et nad ikka alles otsivad seda õiget lahendust, kuidas teha. Vbl on kodutöö jäänud puudulikuks?
5515. mai 2015, 12:07
mulle päris meeldivad nad tegelikult. võidavad v. ei, vahet pole
enamus15. mai 2015, 01:07
briti muusika taustadest, videodest domineerib lilla värvus.ja teadagi miks. võite edasi lillad olla.
ahah?15. mai 2015, 01:03
No mida teavad britid finaali jõudmisest? Omal neil on seal fikseeritud koht ainult seetõttu, et nad maksavad ning väga harva saavad nad finaalis kaugemale kui tagantpoolt viies. Viimasel 10-l aastal vist pole saanud? Kui nad konkreeriksid samadel tingimustel teistega, siis oleks ainus võimalus britte näha poolfinaal, seda juba aastaid.
Mall15. mai 2015, 01:34
Brittidele on kulmsoda kuulutatud- nad voivad sinna Macartney saata kuid saaksid ikka 1 punkti. Mul on inglastest vaga kahju, aastaid on sinna mindud vaga tugevate laulude ja esindajatega. Selline 'poliitiline' mang on mulle vaga ebammeldiv.
ah tead15. mai 2015, 05:18
Mäkaartni pole tänastele noortele midagi muud kui üks laulev vanamees, aga nemad on need põhihääletajad. Inglastel on igavad laulud olnud, ei midagi muud. Tailorid ja vaimud minevikust ei eruta tänaseid generatsioone.
puhas psühholoogia15. mai 2015, 00:46
kui laval on :
üks laulja mustas - kui on väga-väga emotsionaalne , siis on OK
kaks lauljat ehk duett mustas - mida iganes nad seal ei tee , on see leinatalituse hõnguline.
Kahju headest lauljatest , stilistid on täiega ämbrisse astunud.
Mari-15. mai 2015, 01:10
See poleks esimene kord. Tanja saadeti ka imeliku aluspesu väel esinema.
Huvitav, kas esinejal sõnaõigust ei olegi?
15. mai 2015, 02:00
Jah, terve hulk spetsialiste on asjaga tegelenud ja võibolla neile endale tõesti meeldib see, mis nad on välja mõelnud. Kas see meeldib ka laiemale vaatajaskonnale, selgub järgmine nädal. Laul ise on ju täitsa ok.
lugeja15. mai 2015, 02:14
Kus Sa neid häid lauljaid näed?
Lugejale15. mai 2015, 07:06
Peegli ees näed Sina lauljat!
Ime15. mai 2015, 07:06
Oled ka stilist, et teemat tead?
puhas psühholoogia15. mai 2015, 00:46
kui laval on :
üks laulja mustas - kui on väga-väga emotsionaalne , siis on OK
kaks lauljat ehk duett mustas - mida iganes nad seal ei tee , on see leinatalituse hõnguline.
Kahju headest lauljatest , stilistid on täiega ämbrisse astunud.
Kuid15. mai 2015, 14:16
mitte kõikjal pole leinavärviks must...
Tõetera15. mai 2015, 00:14
Tumedates riietuses ja morni olemisega laval, kas see ikka nii väga edu toob, kuigi laul on hea?
15. mai 2015, 07:24
aga laul on ju selline, et sinna kaerajaani tantsima minna ja naerma.... no oleks ka imelik. ega see mingi leto svet pole.
See15. mai 2015, 00:08
riietus, mis Elinal oli päris alguses (valge särkpluus), oleks tunduvalt parem kui praegune. Elina on kurvikas, seda ei varja tunkedega ja pole ka mõtet. Kui naine juba kurvikaks on loodud, siis pole seda meeleheitlikult vaja varjata, vaid vastupidi, rõhutada. Kurvikas naine, kui ta pole rasvunud, on kenam kui poisilikult pikk, sale ja lame, nagu enamik naisi seal Eurovisioonil on. Mina kaldun ka arvama, et mingit kõrget kohta sealt ei tule. Kurba ja vastuolulist laulu ei saa laulda nii, et oled laval justkui emotsioonitu esitaja, laulad ühest teisest paarist.
See15. mai 2015, 00:08
ju kindel,et Eestile sealt midagi ei tule,laul on mingi jura ja lauljad veel hullemad ja keegi arvab et Eesti võidab.Naljanumber ju!
15. mai 2015, 07:39
Sinusugune on naljanumber!
Margus14. mai 2015, 23:40
Teate, kui Briti ajakirjanik viitsis arvamust avaldada (mis sest et negatiivset), ju siis ükskõikseks ei jäta... Hull oleks, kui üldse ei räägitaks:)
Imege14. mai 2015, 23:21
Ennast kuradi ......!UK lugu on täis p#sk.
sss14. mai 2015, 22:53
Kui keegi on inglismaal elanud siis teate isegi milline soolikas keskmine britt on......jubedad tagarääkijad ja kahepalgelised inimesed....kedagi ei saa usaldada.
nojahh14. mai 2015, 22:37
keegi annab siin Austraaliale punkte?
njaa14. mai 2015, 22:27
laulu sõnum on muidugi kurb, aga võiks vähemalt emotsionaalselt laulda ja peale esinemist kummardades võiks ikka naeratada ka.
jah14. mai 2015, 22:26
Siin ei ole enam midagi teha, lavakostüüm ja seaded on nagunii paigas...
Küll aga soovitaks tulevikus ''Eurolaulule'' teha konkurss vms. Konkurss videole, riietusele ja lavašõule. Praegu on nii nagu ta on... nagu vaenelaps saadeti lume alt maasikaid otsima.
eh14. mai 2015, 22:16
Suurbritannia duett saab muidugi finaali, sest nemad ju poolfinaalis ei peagi olema!
No14. mai 2015, 22:03
Aga àkki ei tahagi, neil ka must masendus kui eesti tahetakse saata kvoodi alusel üle 300 tegelase teistpoolt vahemerd
AA14. mai 2015, 21:57
Vot14. mai 2015, 21:55
Eks meel ju must, kui kõik oma kodumaa ajakirjandus on juba alguses kõik maha teinud. Ajakirjanikud, teist oleneb seeb, kui hästi Eestil läheb. Negatiivsusega ei jõua me kuhugile... Leidke rohkem positiivseid jooni asjast..
imestan14. mai 2015, 21:47
..seda pool alati keha on juba viimastel aastatel niigi väga palju laval ja tv-s reklaamides jne.olnud. Tore jälle vaadata,kui vahel ka lavale tullakse riietatuna. Ainukene soovitus oleks siia sobitada veidikene värvilisi ehteid ja muidugi ka Elina kingad sobiksid värvilised,aga mitte rohkem musta siia riietusse ei sobi juurde lisada.
jah15. mai 2015, 09:55
täitsa hea mõte, võiksid olla punased hästi efektsed kingad ja käevõru näiteks. Annaks natuke kirge (särtsu) asjale juurde. Aga ega`s Eurotiim meid siin loe. Üldiselt on ju kõik stiilne.
ka kriitiliselt14. mai 2015, 21:42
Laul OK aga lavalist sarmi neil küll napib. Olgu sõnad mis on aga tujutus lööb läbi.
eyy3y14. mai 2015, 21:32
Sitg14. mai 2015, 21:31
Juku14. mai 2015, 21:24
Elina mustad tunked vähendavad väljavaadet finaali jõuda rohkem kui mõni vale noot !
PISIPIIGA14. mai 2015, 21:15
Hakkab pihta juba Eesti laulu üle norimine, kas villand ei ole juba, eks selline ette materdamine, võtab ikka laulu tuju ära küll, mis muust veel rääkida, pole võistlus veel alanudki, kui juba mustatakse, ei imestagi, kui Elina ja Stiga ei soovigi esineda, teevad lihtsalt kuidagit ära selle asja. No kaua võib`?
Haha14. mai 2015, 21:14
Päris ebaõnnestunud avaldus, teised duetid ei saa kuidagi Eesti finaali jõudmist takistada, sest enamik neist on nimelt teises poolfinaalis. Eesti poolfinaalis on veel vaid Valgevene duett.
Nõus15. mai 2015, 13:42
Ega see Valgevene omagi tegelikult päris duett pole, kuna naine mängib seal vaid viiulit ning mees on ju ainuke pealaulja
Olen14. mai 2015, 21:14
juba ammu maininud kui seda palagani eestis alustati et see laul on täiega eurovisioonile minekuks täielik ebaõnn,niiet mõtetu üritus jälle
15. mai 2015, 15:14
Ära sina ütle, või sina oled maininud? Suurushullustust põed või?
Aga14. mai 2015, 21:14
tõepoolest, äkki na ei taha? Samas Eesti oludele mõeldes tasub ära, näe Eplik sai uue hingamise omal ajal.
Urmas14. mai 2015, 20:57
GOODBYE TO YESTERDAY lugu ma iialgi kõrvaklapid peas ei kuulaks! Maitsed on erinevad, minu maitse jaoks on see lugu kõnts! Kõrvaklappidega kuulan ja naudin ikka natukene teistsuguseid muusikateoseid.
14. mai 2015, 21:04
Oh, neid lugusid on vääääga palju, mida Sa ei pea kõrvaklapid peas kuulama! Maitsed on erinevad.
14. mai 2015, 21:06
Kõrvaklappideta on mõnusam kuulata.
14. mai 2015, 22:36
No ja siis? Et kui sinule ei meeldi, on lugu kõnts? On ikka eneseimetlejaid ilmas. Kuula aga oma "muusikateoseid" kõrvaklappidest edasi.
OO15. mai 2015, 09:56
Klassika austaja vist ei kuulaks sealt midagi. Kui ehk serbiat ja itaaliat.
15. mai 2015, 15:16
Kas keegi sunnib sind kuulama? Paljud ei kuula jälle klassikat.
Knessu Ylem14. mai 2015, 20:44
Kari neegreid tulemas, uuesti eurovisiooni võit, kehvad pinsid. Eelarves raha jätkub?
Eks ta õige ole14. mai 2015, 20:39
Meil kaagutatakse enne ikka,et VÕIDAME! VÕIDAME! ja siis on SOSS! KÜPS! Ootame ja vaatame,olgu kuidas on ja ega sellise hindamisega õigust ju ei saagi,võidab raha ja tuntus, aga see on selge äri. Võiks ikka hinnata auväärne žürii, aga...mis parata POLE HULLU...ega ju elu peale mäng ei ole
tähtis14. mai 2015, 20:54
on vaid see, et see on ilus laul. KIRJUTAGE NIMI : STIG PALUN ÕIGESTI !
Oleks14. mai 2015, 21:13
pidanudsaatma sooääre, oleks kohe simene koht.
Mannu14. mai 2015, 20:38
Õhtulehe andmetel on Stig muutnud oma nime - uueks nimeks on Sitg. Päris" huvitav" nimi. Kulla Sopaleht, oi vabandust, Õhtuleht! Enne avaldamist palun kontrollige oma artiklid üle.
s14. mai 2015, 20:41
ära vigise, vingats.
äkki14. mai 2015, 20:33
ongi õigus, mul on ka jäänud mulje, et nad on laval vastumeelselt
Vot nii14. mai 2015, 20:30
Inglismannid ärgu tuututagu, küll pääsevad edasi ja kaugemale ka veel.
OGAE POLL14. mai 2015, 20:30
http://wiwibloggs.com/2015/05/12/ogae-poll-2015-italy-win-sweden-estonia-top-three/94011/ennustab, et Eesti tuleb kolmandaks!
OGAE POLL 2015 RESULTS1. Italy – 367 points
2. Sweden – 338 points
3. Estonia – 274 points
4. Norway – 243 points
5. Slovenia – 228 points
6. Australia – 174 points
7. Israel – 150 points
8. Spain – 136 points
9. Azerbaijan – 97 points
10. Belgium – 77 points
11. Russia – 74 points
12. Albania – 37 points
13. France – 27 points
14. Montenegro – 26 points
15. United Kingdom – 23 points
16. Serbia – 19 points
17. Netherlands – 17 points
18. Germany – 16 points
19. Romania – 14 points
20. Iceland – 13 points
21. FYR Macedonia – 9 points
22. Greece – 8 points
23. Georgia – 7 point
24. Belarus – 2 points
25. Czech Republic – 2 points
aga14. mai 2015, 20:56
kus on Finlandia oma vammaistega?
kui mälu ei peta14. mai 2015, 23:57
kuidas siis15. mai 2015, 09:48
ja miks- pole kuulnud
kas tõde valus kuulata14. mai 2015, 20:27
14. mai 2015, 22:37
Mingi inglise ajakirjanik on kindlasti tõekuulutaja.
Palun tehke nii14. mai 2015, 20:21
Soovitan Elinal kanda punast triiksärki ning valgeid teksapükse.
aga nii ärge tehke15. mai 2015, 09:47
et slaavi häälte püüdmiseks koloraadotriibuliseks !!
Eesti!!14. mai 2015, 20:12
Seda britti me siia riiki ei lase järgmisel aastal, kui Eurovisioon toimub!
15. mai 2015, 06:47
Eesti hakkab sanktsioonidega panema, äge!
14. mai 2015, 20:06
no mis inglastel selles, kas jõuame või mitte. see pole nende asigi. nemad imetlegu enda omasid ja olgu vait.
no14. mai 2015, 20:06
ikka kergitatakse enda saba, see inglise laul suht mõttetu ju