Tele

Mida arvavad poliitikud telerimaksu kehtestamisest? (152)

LISA KOMMENTAAR

marx13. mai 2015, 17:25
Aastal 2019 maksustatakse survepesurid ja 2020 postkastid.Ja igal järgneval aastal tõstetakse makse 10 protsenti.Ei tea kaua need oravad endale talvevarusid koguvad.
vello13. mai 2015, 15:48
kuulge, maksutõstjad poliitikud -ma teritasin kirve ära nüüd tulen teile koju päid maha raiuma, et lollid
mõtted ja ideed koos peadega eemaldada...
ah jaa13. mai 2015, 14:52
Soomes oli telerimaks neile, kellel uks voi mitu televiisorit oli, aga Soomes on ka praeguseni normaalsed saated, poliitika ja majanduse osas rahulikud arutelud, loodussaated, palju spordisaateid, eriti armas on vaadata Soome meistrivoistlusi koikidel aladel, hommikutelevisioon on talvel kui sivel ja nadalavahetustel, palju on tegijaid, need vahetuvad ja oskavad intervjueerida voorkeeltes ilma mingi Massata, siveks ei jaeta mingeid saateid ara nagu meil ega naidata lihtsalt niisama mitukummend aastaid vanu saateid.
Muidugi on liig, et hakati votma televisioonimaksu mitte enam telerite pealt, vaid otse palgast maha.
13. mai 2015, 14:46
etv on nii alla kainud, ilselt makstakse palka liiga paljudele, kes midagi tegema ei peagi, mingeid saateid tehakse veel riigi eritellimusel eraldi tasu eest ja mingites mittetulundusihingutes, kes ilmselt teevad midagi palgatoo ajast ja roigile kuuluvas majas riigi vahenditega.
Ikka raha vahe, andke ja andke, aga mille eest, kui selline telerimaks kehtestatakse, viskan teleri aknast alla ja vaatan internetist, mida soovin.
Viimane aega oleks see etv riigi seljast maha visata, Tehku tood ja teenigu raha, ja maja ostku ka ara voi koligu kuuse alla.
Mingi raadio voiks jatta, aga eks seegi voiks teha sama tood eraettevottena.
soovitan13. mai 2015, 14:13
teha elamismaks 25.-€ kuus ja see sünnihetkest, iga elatud aasta eest tuleb 5.- € juurde ja nii surmani. See on kõige kindlam maks.
Ly13. mai 2015, 13:44
Niigi maksan Elionile iga kuu eest teleri, interneti, lauatelefoni eest, mida tänapäeval ei kasutatagi. Kas teleri maksu suurus oleneb ka ekraanist, firmast, vanusest, paksusest. Ma varsti ei üllatugi, kui varsti teatatakse uuest maksusüsteemist.
prantsusmaal13. mai 2015, 13:31
toidukaupadele 5% KM ja maksuvaba tulu 1500. Ei ole probleemi telerimaksu maksta.
See13. mai 2015, 13:29
Kalle Muuli ütles tõesti tabavalt. Tegeld meenutabki kogu eesti maksusüsteem rahva pügamist, tulemuseks palju kisa vähe villa. Villa vähe sellepärast, et mõistusepoolest võib meid lammastega võrrelda küll aga vat seda villa on rahval nõnna vähe!
Paul13. mai 2015, 13:04
Miks küll pole veel kehtestatud hingamismaksu? Me ju hingame eesti riigi õhku, st. kasutame täiesti tasuta eesti riigi vara siis? Möh?
pipi13. mai 2015, 15:17
Seega oleks see siis elamismaks,tule taevas appi,kui jaburaks saab veel minna!?
rops13. mai 2015, 18:35
See riik seisabki püsti ainult maksudel.Iga issanda päev ikka jälle uued ja uued maksud. Kas tõesti seal üleval ongi ainult mingid maksUhaiged kokku juhtunud? Mis loeb see, et Soomes on nii ja mujal on naa. Palga koha pealt on aga suu kõigil vett täis. Iga asja kohta otsitakse oma lolle vabandusi. Pange igale inimesele vähemalt 1000 eurot puhtalt kätte + veel maksude jaoks eraldi raha. Ja kui eraettevõtted asuvad siin riigis, siis olgu ka riigil see õigus nende üle, et seal saaksid töötajad sama palka nagu riigiasutustes. Mille jaoks neid ministreid üldse tarvis läheb, kui igasugu nõunikud kirjutavad kõik ette, jääb ainult paberilt pähe õppida see "nõu" ja lollidele ette vuristada.
teadja.13. mai 2015, 13:02
Olen poolt, telekamaks peab tulema ja kuuarve võiks olla 15eurot.
Jaak13. mai 2015, 12:34
See elukene juba nagu mongoli tatari ike venemaal hingamismaks veel ka vaja kehtestada.
järeldus13. mai 2015, 12:50
Soome on siiamaani nongoli-tatari ikes
1 le13. mai 2015, 13:31
need13. mai 2015, 12:23
külvivolinikud kehtestavad siin igasugused rahva piinamiseks mõeldud orjanduslikke makse, peaasi, et endil taskud täis saaks ja lõug rasvane oleks ning brüsseli kurnajad nendega rahul ja e- hääletusega võimu juures hoiavad
Vabandust13. mai 2015, 12:22
Aga ma ju maksan juba mitu head aastat TV maksu. Elion ei taha kohe kuidagi ilma rahata mulle saateid edastada ja lisaks neile on veel mitu sellist firmat, kes seda teenust pakuvad ja minu teada maksavad nemad programmitootjatele, sealhulgas ka ERR'ile edastamise eest.
EH13. mai 2015, 11:39
teleri maks=kust loomaaiast need poliitikud wälja pääsesid,?neid poliitikuid tuleb wõtta,kui õgardeid
EH13. mai 2015, 11:39
teleri maks=kust loomaaiast need poliitikud wälja pääsesid,?neid poliitikuid tuleb wõtta,kui õgardeid
13. mai 2015, 11:36
paar euri kuus ühe teleka pealt oleks OK ju,saaks sada milli juurde aastas ja väikseid makse veel ja andke rahvale siis ka raha kellele ikka vaja:)
Puugid13. mai 2015, 11:34
Paistab,et aktsiisidest ja julmadest trahvidest reformareist puukidele veel ei piisa, tahavad ka telerid maksustada, millal see nende neetud puukide valitsus ükskord lõpuks lasiali lüüakse?
tra13. mai 2015, 11:21
mis haiged inimesed metsas elavad? Soomes pole ammu enam telerimaksu. Maakad.
tra13. mai 2015, 11:21
mis haiged inimesed metsas elavad? Soomes pole ammu enam telerimaksu. Maakad.
maamiis13. mai 2015, 11:20
ikka jobudel pappi vähe.võlla raekoja platsi m..... pidi,rahvas teeme uue mahtra sõja,olen sealt kandi miis
palju13. mai 2015, 11:19
õnne eestlased, Eestis on ju nii tore elada eks? Soomlaste vigadest ei õpita, Soome kaotas selle id..ootse maksu kunagi. Aga selle eest tuleb ka seinast vabalevist vähemalt 20 kanalit. Eestis on varsti ainult Etv ja tallinlastel Edgari tv ja varsti küsitakse veel sellegi vaatamise eest pappi.
no nii..13. mai 2015, 11:09
Taavikene võiks paar aastat elada paljude Eestlaste sissetulekuga..Peale seda pole tal muud kui tūhjad munad...lapse emmekene on ta nii tūhjaks imenud...Proovigu 260 euriga hakkama saada.See on invaliidsus pension.Olen kaotanud tervise...hambad ja väärikuse...järel on väärakus.Ei häbeneks seda ka riigikogu ees öelda..kui võimalus oleks.Suurem osa riigikogus on ahned ja mõistuseta olevused.Palun seda kommentaari mitte kustutada...sest see on tõde.
Nimetu13. mai 2015, 08:09
Kõigi maksude krooniks saab KÄTTEMAKS!
Ühtki kummi ei saa lõputult venitada ja ükskord lõpeb ka kannatus.
inimene13. mai 2015, 07:24
ma arvan et peaks kehtestama Eestis poliitiku maksu meil ju neid nii palju jakõik kõrgepalgalised las nemad ka maksavad miks peab vaesem rahvas alati kannatama
13. mai 2015, 07:49
poliitikult võiks kohe 1000 jewrikut kuus sisse kasseerida.
13. mai 2015, 07:09
Jätke ikka rahvale raha ka alles. Niigi tuleb telerit vaadates maksta. Kas muud teha teil seal pole, kui mõelda kuidas vaest rahvast veel vaesemaks teha? Jätke need lollused. Makse on piisavalt ja need pidevalt ju tõusevad.
ARVAMUS13. mai 2015, 06:41
Väga paljudele eestlastele on telekast tulev see ainuke kultuurinautimise võimalus ja kui selle ka maksustame, siis on see küll tõeline ülekohus
Mjahh13. mai 2015, 07:42
Ma plekin iga kuu Elionile miskit maksu, mis pole ka eriti väike.
Lisamaks riigile oleks vast liiast.
seaduskuulekas13. mai 2015, 06:31
Andke andeks aga süüa tahaks ka . Kasvõi ülepäeva !
13. mai 2015, 05:45
mis kurat jälle toimub
tilli maks tagasi
Tainastele13. mai 2015, 03:42
Õhu võiks ka maksustada, nii sissehingtava kui väljahingatava, kõhutuul kaasa arvatud!
Pagulane13. mai 2015, 02:39
IGAL JUHUL TULEB MAKS PEALE PANNA.mA SOOVITAKS VEEL IGAT
Muidugi tuleb maksustada ja mitte ainult telekas vaid ka kohvikannud ja igasugune muu kodumasin ,mis tarbib odavat elektrit.eestis ju odav ja ilma aktsiisita elekter.Edu.
Prrrrrrrr13. mai 2015, 01:39
IIIIRRRRRRRWWWWWWWWWW! Kas enam ajuvabamaks ei saa minna we? Kuulge,maksustage iga liigutus juba,iga samm,iga hingamine jne jne.....issand kyll on ikka ajukad. Pange aga igale asjale maks peale......koorige inimesed paljaks rahast. TULE TAEVAS APPI!!!!!!!
xxx13. mai 2015, 01:29
No tule Putin appi! Telekat vaatavad vaid vaimust vaesed. Minu sõpruskonnal pole isegi neid aparaate enam olemas.
minna13. mai 2015, 00:01
soomes see nn. teleka maks küll nii palju ei ole ,et kahe päeva töötu abiraha. See maks oleneb sissetulekust ja ei olnud mu meelest mitte aastas üle 140 euro. Aga millised palgad on soomes ja millised eestis?? mõni teenibki vaid 2*140 eurot kuus mida sealt veel võtta. Pangu oma suured ja võimsad ja kallid autod oma luksusmaksu alla.
See13. mai 2015, 10:24
Soome meediamaks on jah palga järgi.Kuid seal on ka klausel,kui kolid maast ära,nagu meie,siis ka oleneb palgast,kuid pean maksma 3 !!! aastat meediamaksu,olgugi ,et enam nende maa meediat ei kasuta ja paljusid saateid,kui ka tahaks, siiski ei saa ka arvuti kaudu vaadata,kuna asud välismaal.Selline nöme seadus
Ärni12. mai 2015, 23:57
Inimestele ka siis peerumaks.Kohustuslik andur lakke nagu suitsuandurgi,mis fikseerib,palju päeva jooksul töristad.. selle póhjal hind..
imelik12. mai 2015, 23:48
Kuulge poliitikud....minge p***e!Niigi pean maksma Elionile ja nűűd siis veel etv-le ka?Ometi ma seda kanalit never ei vaata!!!
12. mai 2015, 23:15
Sina Soomes ja tillimaks. Pane ennast põlema idikas. Olen ka ise maksnud seda veneajal. Selle asemel et maksust( Tv maks) vabaneda,
mõtled sina mölakas uusi juurde.
Kes12. mai 2015, 23:10
iganes selle idee välja pakkus on ikka täiega pede. Te ei suuda ju isegi mingeid normaalseid kanaleid HD-s näitama. Millest me räägime.
Maamiis12. mai 2015, 22:59
Otstarbekam oleks riigil palgapäevadel tänavatel, turgudel ja kaubanduskeskustes haaranguld korraldada, et kodanikel taskud tühjaks raputada. Ka võiks reedeti sadamates sama teha, kui eestlased soomest ja rootsist töölt tulevad.
.....12. mai 2015, 22:58
Puhta segi s!ttunud.....
Vikatimees12. mai 2015, 22:48
mis nipiga saaks pidurdada idiootsust ja idiootide sattumist võimu juurde-pätiriigis on see kooslus ikka juba üle piiride minemas
Rainer12. mai 2015, 23:12
Ärge valige idioote!! Lihtne ja loogiline. Tehke proovi järgmistel valmistel, istuge kodus ja trampige jalaga maad öeldes, et enne ei vali kui terve mõistus tagasi tuleb :D
13. mai 2015, 11:37
Hiljuti ju oli valimised, kus sai valitud need, keda sa tahtsid, Astusid ämbrisse oma valikuga? Ju siis, kui pole rahul, aga jälle süüdi on teised. Olid ju kahe käega jäärepäisete koalitioonikoostajate poolt et nt keskerakonna elimineerida. Said oma tahtmist, mida enam vinguda, sööge nüüd oma suppi ka ärge kõhige.
Ei usu parteisid13. mai 2015, 16:34
Ostetud, petetud ja võltsitud tulemused on need mis annavad häälte enamuse.
To Vikatimees.. 13. mai 2015, 13:35
Miks arvad, et minemas - juba ammugi läinud!
Raiskadele12. mai 2015, 22:42
Teex alustusex TYHIKARGAJAmaksu!
jura12. mai 2015, 22:42
tehku endale toompeale seebi ja nöörimaks
Elbil12. mai 2015, 22:38
Palume kehtestada sita -ja kusemaks ! Koik mis sööme sisse on maksustatud, kas ei voiks välja ,,pudenev" ka maksustada !?
jõuluvana13. mai 2015, 01:01
Sita ja kusemaks on ammu juba olemas: heitveemaks on see...vähemalt neil kes ühisveevärgiga liitunud. Samas ega sibiautot tellides on samamoodi seal käibemaks otsas mis sisuliselt on selle teenuse sitamaks.
Tegelt ei peaks poliitikud lolli mängima ja ausalt tunnistama et riigikassa on alarahastatud ja sisse seadma Eestis elamise maks...siis saavad inimesed valida kas maksavad või lahkuvad Eestist.
annaarsti12. mai 2015, 22:32
Telekamaks kehtestati mujal sel´aal kui televiisor oli luksusese. Korduvalt on soovitatud eestlastele maksustada rikkaid. Luksusmaksud. Paistab, aga tõesti, et meid juhivad lambad oma lambanaljadega. Kas keegi tänapäeva interneti ja satelliidipõhises elus kujutab seda järelvalvet ette? See järelvalve ja korrapidaja roll maksavad tunduvalt rohkem kui kõik telekad Eestis kokku. Midagi nii jaburat pole jälle kaua lugenud. See on sama asi kui teismeline võtab oma tublist naabripoisist eeskuju. Naabripoiss on viieline, aga käib iga päev Maksikas vargil. Ja teismeline hakkab õppimise asemel ka Maksikas vargil käima. Kui tahate kellegilt midagi üle võtta, siis võtke midagi head, mitte lolli.
Ei mitte lambanaljadega12. mai 2015, 22:47
Noh12. mai 2015, 22:21
sel juhul võiks olla ka nendele 101 riigikogus istumise maks.Ikkagi talvel hea soojas ruumis lösutada pehme tooli peal.
Maks?12. mai 2015, 22:14
Kuidas on võimalik ei parempoolsed parteid Reform ja IRL pooldavad maksu?!? Samas ütleb sotsialist et ei ole hea mõte...
Suur viga..12. mai 2015, 22:07
oleks tv-maksu kehtestamine. Esiteks on probleem selles et kindlaks teha kellel on teler. Rootsis näiteks käisid peilijad ukse taga kontrollimas ja televiisorikaupmehed saadavad ostjate andmed riigile. Teiseks ei ole see garantii et eetris ainult erapooletud ja sõltumatud saated. Risk on et tehakse ainult poliitiliselt korrektseid satteid ja palju vasakpoolset propagandat. Ja riik ei ole kunagi oanud maksumaksja raha hästi kasutada.
Kõige õigem on reklaamiga finantseerimine!
12. mai 2015, 23:00
sa ei hakka maksma tv edastajale vaid riigile selle eest et sul üldse telekas olemas on. kui sa hästi aru ei saanud. vaatad sedasama mis praegugi.
12. mai 2015, 23:00
sa ei hakka maksma tv edastajale vaid riigile selle eest et sul üldse telekas olemas on. kui sa hästi aru ei saanud. vaatad sedasama mis praegugi.
TÖÖ............12. mai 2015, 22:04
Viime telekad TOOMPEALE ja lasnemad seal siis maksavad. Neil ju igasugu toetused ja kulutustele katted. Nemad ei kaota ju midagi, isegi võidavad.
Kõikidel asjade on ükskord piir.12. mai 2015, 22:01
Peale esimese lõigu lugemist loobusin edasi lugemast. Põhjus: ORAVAD oma LOLLUSTEGA jälle maad võtmas. Oravatel oleks aeg täiskasvanuks saada ja oma lapsikused lõpetada. Pidage meeles, et eestlase vimm on sügaval ja ta hoiab end kaua vaos aga kui see vimm pääseb valla siis kahetsete, et olete selle riigiga seotud olnud. Siinjuures ei aita teid ükski seadusepügal ega kiired jalad. Ise olete soodustanud selle, et meid oleks üle maailma, seega siis kerget karistust loota ei ole, ole sa siis kus tahes.
Juhin tähelepanu asjaolule, et teil on raha nagu ratsahobuse sitta aga te ei oska sellega ümber käia ega suunata sinna kus seda vaja on. Oskate ainult larista ja oma taskutesse kühveldada.
Töö........12. mai 2015, 21:57
Muidugi ikka oma rahva kallale. Tehke parem teedemaks teiste riikide rekatele. Need aina kihutavad ja lõhuvad nii meie teid ja liiklust nad ka ei tunne. Lätis ja Leedus on teedemaks olemas. Telerimaksust ei ole mõtet poliitikutel mõtet mitte mõeldagi. Nii ahistate meid veelgi enam, kui siiani seda teinud olete.
Löpp hakkab paistma!12. mai 2015, 22:47
Oota sa seda,Eesti ju näitab oma söprust(loe pugejalikkust ) Köigile,peale oma rahva! Kui nyyd aus olla,mina ei näe vahet yhel kaabakast perepeal ja meie valitsusel. Eks see joodikust pätt perepeagi ole tyyp,kes väljaspool kodu heldet ja löbusat semu vöörastele esitleb,koju saabudes aga oma pere ahistab ja väntsutab. Pere eelarve ta lihtsalt laristab ja prassib maha ja kui keegi julgeb protesteerida,näidatakse talle kohe koht kätte!
See ERR vöiks arvatavalt enamuse jaoks olematu olla,minu tarvis kohe kindlasti seda vaja pole! Need telekanalid,mida vaatan,maksan nii ehk nii kinni,mis paganama teleri maksust siis soiutakse? Kurat,kas varsti hakkan öhku,mida hingan, maksma kah Eesti riigile? Keerlevad nagi shaakalid oma maksudega rahva ymber, reaalsustaju pole neil enam ammu mitte,surm kah ei vöta sealt,kust enam vötta pole! Kui inimene,kes käib iga päev tööl,peab endale abiraha toiduks kerjama sots.fondist,kuna kogu palk kulus maksudele,no mis makse ta siis veel maksta suudaks? See asi ei löppe hästi,kusagil tuleb piir ette!
12. mai 2015, 23:03
sa ei hakka maksma millegi vaatamise eest vaid televiisori omamise eest.
aga 12. mai 2015, 21:54
raadio kuulamise maks,
aknast välja vaatamise maks,
õhu hingamise maks,
poe uksest sisse astumise maks......
Täienduseks12. mai 2015, 22:02
oli isegi peerumaks mõned aastad tagasi.
uskumatu12. mai 2015, 21:50
Lugesin artikli läbi ja ka kommentaare.
Jäägem siiski viisakuse piiresse.
Kuid jah mina olen Mihkel Raua lausega päri. Milleks seda?
Riigikogulaste palgad aga alati need puutumatud kui siis vaid tõusu suunas liikuvad. Meil tõusevad maksud nendel palgad. Võtku palgad väiksemaks ja suunaku raha sinna kus seda vaja.. Ärgu mõelgu igasugu lolluli ja makse.
Ei näe ma et elu parem. Ise vaesest perest pärit ja tean paljusid kes alla arvestust seisus ka siiani elavad aga abi ei kuskilt.
uskumatu12. mai 2015, 21:50
Lugesin artikli läbi ja ka kommentaare.
Jäägem siiski viisakuse piiresse.
Kuid jah mina olen Mihkel Raua lausega päri. Milleks seda?
Riigikogulaste palgad aga alati need puutumatud kui siis vaid tõusu suunas liikuvad. Meil tõusevad maksud nendel palgad. Võtku palgad väiksemaks ja suunaku raha sinna kus seda vaja.. Ärgu mõelgu igasugu lolluli ja makse.
Ei näe ma et elu parem. Ise vaesest perest pärit ja tean paljusid kes alla arvestust seisus ka siiani elavad aga abi ei kuskilt.
Aknamaks12. mai 2015, 21:48
Aknast väljavahtimine aitab samuti igavust peletada. Saadav info TV-ga võrreldes palju tõesem.
marconi12. mai 2015, 21:35
mul maks niigi haige, see veel puudus.
irw12. mai 2015, 21:28
PÄRIS LOLLIKS KA EI MAKSA MINNA
Tont. 12. mai 2015, 21:27
Tulevikus valige neid,kes midagi ei luba. Sest poliitikute lubadused maksab kinni valija.
aiku13. mai 2015, 22:48
Kas lugesid, et reformikate lubadused maksid kõige vähem? Kui oleks tulnud keegi teine võimule, oleks maksud veelgi suuemad.
raudmees12. mai 2015, 21:21
err võib ennast põlema panna etv1st aga etv2st pole praktiliselt midagi vaadata näidatakse 10 aasta vanuseid üllitisi uusi saateid on näpuotsaga.....
anonüümne12. mai 2015, 21:14
Kas see telerimaks tähendab, et peab teleka omamise ja vaatamise eest renti maksma?
raivo12. mai 2015, 21:11
Riigi muidusööjad lähevad maksudega juba liiale.kes neid lolle reformereid valisid on tõelised lambad.
soomes12. mai 2015, 21:09
Telekamaks tuli 1960 aastatel kuid kadus peagi ning see lisati telekat ostes tema hinnale. Soomes toimis veel paar aastat tagasi kuid nüüd maksame aasta lõpus ehk teisiti-see võetakse pangaarvelt maha. Lisa telekas maksis veel eraldi. Täna ei loe kas sul on telekas ja kas vaatad vaid maksavad kõik kes on SISSE KIRJUTATUD antud aadressile. Üks eestlane andis isegi kohtusse kuid kaotas ja maksis veel kohtukulud kinni. Parim on meestele LASTETUSMAKS ehk tillimaks. See paneb elumehed paika ja alimendid ritta sest parem on terve pere kui eikellegilapsed.
aaaa12. mai 2015, 20:52
Ei vaatagi,pole midagi vaadata.
Urrr12. mai 2015, 20:51
Vaadake asi on ka selles, et kuna arvuti kaudu näeb ka ETV-d siis tuleb veel sellele ka telekamaks peale...
ossinovski12. mai 2015, 20:41
Eesti12. mai 2015, 20:40
kanalid on täielik saast,muud pole kui üks seepide kordus
see on tõesti nii,12. mai 2015, 20:56
pole seda telekat vajagi,aga Eesti TV kanalid on tõesti saast mis saast. Ei vaatagi suurt,olen kolinud jälle Soome kanalitele,nagu õndsal nõukaajal,seal pole seda propagandat vähemalt.
Maks12. mai 2015, 20:40
Reformierakonna valija maks 50 protsenti sissetulekust,seksimaks,kilekoti maks,rollomaks ja lolli poliitiku maks.
soovitus12. mai 2015, 20:39
hingamise maks - kellel kopsumaht suurem, maksab rohkem
vihane vend12. mai 2015, 20:38
nii,et kõige juhmim ja samas ka rahva raha ihaldav purga toetab televiisori maksu! see kõõm alles sai riigikokku ja juba laiab rsk! vihale ajavad sellised.
MAKSAN KÕIGE EEST12. mai 2015, 20:37
Telekamaks
Raadiomaks
Õmblusmasnamaks
Pesumasinamaks
Külmkapimaks
Arvutimaks
Kassi-Koeramaks jne...
Edu fantaasialennule.
Andrus ([email protected])12. mai 2015, 20:33
kui ma peaks maksma selle saasta eest millel pole ei sisu ega ka kvaliteeti siis on see küll täielik väljapressimine. Ma vaatan üldse telekat üli harva ja kui vaatan siis kindlasti mitte eesti telekanaleid.
Jobu12. mai 2015, 20:17
Aga jobudele tuleks preemiat maksta
AB12. mai 2015, 20:16
NÄHA on millega poliitikas tegeldakse, tahtsid ju fooliumi mütsiga mehed lehmadele peerugaasi maksu peale panna, minu ettepanek oleks et kes seal mäeotsas makse välja mõtlevad. Pangu endale neljaks aastaks mõistuse maks-lööge see summa kokku ja vaadake kui suured rahad hakkavad liikuma allapoole.
to AB12. mai 2015, 20:22
peerumaks lehmadele kehtestatigi,ega muidu esimesi arveid välja ei saadetud ja kui keegi ärkas,siis tunnistati arved kehtetuks,sellest ei soovi ainult keegi enam rääkida
Jann12. mai 2015, 20:10
Sammu lugeja on olemas,puudu on sammumaks!!!
m12. mai 2015, 20:04
Kas see tähendab, et teleri vaatamise eest tuleb maksta?
m12. mai 2015, 20:02
Kas see tähendab, et teleri vaatamise eest tuleks maksta?
oot12. mai 2015, 20:02
Kas see telerimaks tähendab, et peab teleka vaatamise eest maksma?
nipitiri12. mai 2015, 19:54
Hallo nagu etv st polegi ju midagi peale eurovisiooni kord aasta jooksul. Tulge mõistusele niigi maksan juba elioni paketi eest ja hakka veel eraldi etv eest maksma. Mida ma üldse ei vaatagi ning selle mõttetu kanali võib ka kinni panna
12. mai 2015, 20:57
sa ei hakka maksma ETV vaatamise eest, vaid selle eest ,et sul telekas toas on, sõltumata sellest, kas seda vaatad või mitte.
Ei ole 12. mai 2015, 19:51
minu arust küll keegi hetkel tahtnud sellist maksu kehtestada. Kellegi väljamõeldud artikkel jälle.
Miks te sellist soga kirjutate.
see12. mai 2015, 19:49
on ju rahva tervise kaitseks, et lollust ei vaadataks ja tehtaks midagi koos pere ja sõpradega.
Rein12. mai 2015, 19:47
Mõni nõuanne ahnetele poliitikutele maksudeks:
1. Mobiilimaks
2. Habememaks
3. Tillimaks
4. ökoloogiamaks
5. kah-mul-asja maks
vana parm12. mai 2015, 19:55
unustasid kõige tähtsamad :
1. Riigikogu liikme maks
2. Seaduste müümisel lisada neile aktsiisi ja käibemaks
3. Erakondadele tulumaks.
värdi12. mai 2015, 19:47
oh dsiisas...meil ju on telekamaks,natuke varjatult aga ikkagi on-elion on tasuline,iga telekas tahab oma digiboxi mis on tasuline,staarmann samuti-ühe boxiga näed üht telekat ,kahele telekale 2boxi ja lisatasu..mis see siis on kui mitte telekamaks???
Oi-oi12. mai 2015, 19:37
See veel puudub, niigi on inimesed vaesed. Kogu aeg mõeldakse, kuidas rahvalt raha röövida. Vaesumine jätkub niigi suure hooga. Jätku parem välisriikide abistamine ja relvade ost olematuks sõjaks.
...12. mai 2015, 19:34
Ega seal televiisoris enam midagi huvitavat niikunii pole, eriti ETV, TV5, Kanal 2, rääkimata nendest prahikanalitest. Rahvas peaaegu ei vaatagi. Aga kas siis maksu eest tuleb hakata nende jobude valimispropagandat ja ajupesu vaatama?
gh12. mai 2015, 19:45
ahnus12. mai 2015, 19:27
ja olematu mälu. Peamine eelarvete puudujäägi põhjus riigiasutustes on ikka see va jaotamisega jänni jäämine, no pole küüned hakanud väljapoole kasvama, ikka oma poole ja seetõttu ei saa ka jaotajale näpud jääda. Kuigi vanasõnad peaksid kõigile poliitikuleivale jõudnutele tuttavad olema: ahnus ajab upakile jne, ei suudeta ühestki paarikümneaastasest hüvest, mis kasinamal ajal motivatsiooniks kasutusele võeti loobuda: ei kallitest autodest, ei maksuvabadest kuluhüvitistest, ei suvel "töötähe" all puhkamisest puhkust võtmata. Naljaninad, muuta saate ikka vaid ennast, seega näidakegi eeskuju, eriti noortele, tulevastele poliitikutele, kel rahaasjad niikuinii segased.
Juurika Jorss12. mai 2015, 19:19
Kui telerimaks oleks nagu Soomes, 2 päeva töötu abiraha aasta kohta, siis võiks seda ka maksta.
vana parm12. mai 2015, 19:56
soomes on ta uus nimi Ringhäälingu maks, maksavad kõik sõltumata teleka olemasolust.
nojah......12. mai 2015, 19:07
.... nüüd otsime tervest maailmast ülesse erinevad maksud ja siis laseme need meil käiku. Siis oleme saanud kümme kärbest ühe hoobiga ja oleme väga ruttu maailmakuulsad.
vot nii....12. mai 2015, 19:28
Poliitikud ei pea otsustama telerimaksu kohta,vaid paliitikud peaksid küsima, mida rahvas sellest arvab ja siis otsustama.
miks ka mitte?!12. mai 2015, 19:06
nuputage, nuputage! nii palju on veel asju, mida saab maksustada, kas-või hingaminegi, MAKSUSTADA ELEMENTAARSED asjad, milleta inimene TOIME EI TULE !!!!!!!!!!!!!!!!!
jajah12. mai 2015, 19:16
käibemaks peaks ikka 32% olema.... mõistus otsas. juurdeta inimmass äkki märkab ära minna.
mittepoliitik12. mai 2015, 19:06
kui palju neid koputajaid peab tööle võtma, et teada saada millise seadmega tv saadet vaatab?
MMM12. mai 2015, 20:11
seda saab ilma korterisse sisenemata tuvastada
Vallavaene12. mai 2015, 19:02
Milleks vaestele veel televiisor, kõik maksu alla......
Rikaseestlane12. mai 2015, 18:48
Olen täielikult nõus riiki tuleb aidata ega me niisama saa viie rikkama riigi lähedalegi. Omalt poolt pakuks veel raadiomaks jalgrattamaks talveks kelgu suusa ja uisumaks .Maal peaks olema lehma hobuse sea jne. maks.+kõhutuulemaks mis tuleks maal korrutada sõraliste arvuga.Lastetusmaksu tooks tagasi. Vastavalt katusepindalale vihmavee ärajooksumaks. Ülekaalulistemaks. Nii arvan et kõik on minuga nõus .Mis sa arvad taavipioss.
maksud12. mai 2015, 18:47
Mul on ka ettepanek.Panemee riigikogu liikmetele lolluste maksu.Riigikassa saab kopsaka lisa.
lugeja12. mai 2015, 18:39
Ega siis teiste riikide maksete järgi pea meie teiste järel ahvima!! Pole imestada kui peagi ka kondoomi maks peale pannakse!!!
Phare12. mai 2015, 18:42
ei, me peame ahvima järgi ainult Euroopa rahade taotlemises
imelik12. mai 2015, 19:26
kas kondoomid on siis tasuta?
Aja Lugu12. mai 2015, 18:38
Praeguse ETV kallutatuse juures ei tohiks isegi mõelda teleri maksust. Kas vaataja peaks oma taskust kinni maksma Reformierakonna lauspropaganda?
no12. mai 2015, 18:41
Mina jälle ei vaata ETV, sealt pole midagi vaadata. Ma niigi maksan Elionile ja nüüd peaks veel ETV maksma. Tulge poliitikud mõistsele, kui on rahapuudud, kärpige oma hüvidest.
12. mai 2015, 18:43
sinu valitud poliitikud, ei mäleta või, see juhtus 2 kuud tagasi
12. mai 2015, 18:54
mina neid poliitikuid ei valinud
13. mai 2015, 01:18
kui ei valinud, mokk maas
13. mai 2015, 11:39
kes ei valinud peab leppima valijate valikuga
Radist12. mai 2015, 18:30
Kuna tänapäeval on teler igas majapidamises ning maks kehtestatakse ka neile, kes telerit ei kasuta (ei vaata, on rikkis), võib uut maksu nimetada hingamismaksuks. Või mobiilside omamise maksuks.
12. mai 2015, 18:36
tegelikult ei ole igas majapidamises
12. mai 2015, 18:49
12. mai 2015, 18:50
12. mai 2015, 18:52
siis on maks mulle paras
12. mai 2015, 18:30
ainuke maks, mis peaks tulema aga keegi isegi ei iitsata on....poliitikumaks. Mida lollem poliitik, seda kõrgem maks.
Bill de Berg12. mai 2015, 18:29
Te võiksite kõik tööd teha ja kogu raha kohe meile anda. Me anname teile vastu voodikoha (nari), natukene süüa ja kutsuksime seda "teie vabaduseks". Loomulikult seda me teeksime teie turvalisuse ja heaolu nimel.
lol who cares12. mai 2015, 18:28
pistke perze oma propagandakanal etv
loh12. mai 2015, 18:27
Makse võib veel igasuguseid välja mõelda.Alustaks sellega aknamaks.Kellel rohkem aknaid maksab rohkem maksu.
12. mai 2015, 18:36
täpselt, nt Šveitsis on kirikumaks
aa12. mai 2015, 18:27
Lõpuks tuleb veel tillimaks ka!
mmm12. mai 2015, 20:14
tillimaks habememaks ja häbemekarvamaks
EV12. mai 2015, 18:27
Aga mida vastu saab? Kus on maks, on ka soodustused.
No12. mai 2015, 18:17
Eriline värdjas12. mai 2015, 18:16
Mida arvaks poliitikud, muidusööjamaksust?
12. mai 2015, 18:11
euroopas tavaline nähtus
12. mai 2015, 18:35
ei usu et teie miinused sudavad tühistada Rooti, Soome või Prantsusmaa televiisorimaksu
— -le12. mai 2015, 18:41
no12. mai 2015, 18:44
Miinused miinusteks, siis peaks ka elatustase sama olema.
12. mai 2015, 18:47
nõutud summa loeb mitte fakt iseennast
18:4412. mai 2015, 18:50
Seega kui kommentaar saab palju miinuseid, elatustase langeb ja maks kaob või?
rootsi soome või prantsusmaa vs eesti12. mai 2015, 21:26
nende elatustase on kaks korda kõrgemal tasemel
Kas12. mai 2015, 22:55
13. mai 2015, 01:17
ikka mina, vahetasin nime, eile olin Evelin